نتایج جستجو برای عبارت :

۱۲ نکته درباره جزیره هندورابی

سلام من طاها هستم و مدیر این وبلاگ و بازی های PSP رو دوست دارم .
یکی از بازی هایی که من ان را خیلی دوست دارم بازی:Harvest moon:hero of leaf valley «برداشت ماه : قهرمان دره برگ» هست .
نکته اول : کپی برداری ممنوع!
نکته دوم : سوالی درمورد بازی داشتید حتماً بپرسید.
نکته سوم : نظر بگذارید .
 
پست آوردم براتون با بوی دل انگیز رنگ روغن و نقاشی!
وای یعنی هر سوالی که تو ذهنم از نقاشی بود من جوابشو تو اینکتاب پیدا کردم عالیه عالییییی...
میخوام تو استوریای اینستاگرامم از رو همین کتاب کلی نکته بهتون آموزش بدمکه تو هایلایت مربوط به نقاشی هم سیوش میکنم.
خلاصه این که نقاشی کنید و معجزه ی تاثیرش رو روی روحیه تون ببینید!☺
──── ♡ ────
نام کتاب: 300نکته مهم درباره ی نقاشی
✒نام نویسنده: هلن وان وایک
نام مترجمین: علاء محسنی-سیامک علیزاده
نام ا
سلام من طاها هستم و مدیر این وبلاگ و بازی های PSP را دوست دارم .
یکی از بازی هایی که من ان را خیلی دوست دارم بازی:Harvest moon:hero of leaf valley «برداشت ماه : قهرمان دره برگ» هست  که در این جا درمورد همین بازی می نویسم .
نکته اول : کپی برداری ممنوع!
نکته دوم : سوالی درمورد بازی داشتید حتماً بپرسید.
نکته سوم : نظر بگذارید .
ادامه مطلب 
ادامه مطلب
دوباره سلام.شاید الان شما می گویید کار این فرد دادن اطلاعاتی درباره دوچرخه است نه ویروس اما من دیدم که ما واقعا به این اطلاعات نیاز داریم چون بسیاری از افراد نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند.
مهم ترین نکته درباره این ویروس این است که حد الامکان چیز های سرد نخوریم و دستمان را بیشتر از ۱۵ بار بشوییم واین شست وشو تا ۲۰ ثانیه طول بکشد و هر روز گوشی خود و وسایل شخصی وهمچنین وسایلی که خیلی استفاده می شود را ضد عفونی کنیم.با تشکر .هیچ وقت دست ندهید و رو
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که از ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام کی سفر،  در این نوشتار سعی کرده‌ایم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکیه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!
با دانستن این چند نکته، می‌دانید تور ترکیه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعایت چه دقایقی در هزینه‌های تور ترکیه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
کرم ضد چروک و ۶ نکته مهم در تاثیر بیشتر آن
تمایل به جذابیت و زیبایی، موضوعی است که همیشه ما خانم ها را ترغیب به مراقبت و نگهداری از پوست و استفاده از کرم ضد چروک و این قبیل محصولات ضدپیری می کند. خوشبختانه امروزه روشهای بسیاری برای کاهش روند پیری صورت و چین و چروک در پوست وجود دارد که با استفاده از آنها بعد از شروع سن سی سالگی می توانید روند پیری صورت را بسیار کاهش دهید. 
ادامه مطلب
طراحی سایت جهت معرفی محصولات و خدمات و یا ارائه آنلاین خدمات صورت می پذیرد، ولی باید این نکته را در نظر داشت جلب اعتماد کاربران سایت بسیار مهم و حائز اهمیت است و بدون در نظر گرفتن این موضوع قطعا تبلیغات حوزه دیجیتال مارکتینگ با شکست مواجه خواهد شد.ی کی از موضوعات مهم و قابل توجه در وب سایت، صفحه درباره ما وب سایت است.
ادامه مطلب:
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
خیلی وقت بود حافظ نخونده بودم  دیشب از سر بیکاری از توی گوشی این فال حافظای اینترنتی رو آوردم  همینجوری الکی به نیت یه شعر خوشکل!!!! فال گرفتم:)) 
این بیت بس نکته غیر حسن خیلی چشمم رو گرفت به این فکر میکنم که این نکته های غیر از حسن مد نظر حافظ چه نکته هایی بوده ؟؟چرا شفاف سازی نکرده
 
 
عادت ماهیانه به عنوان مرحله ای مهم از بخش بلوغ دختران و در واقع آغاز یک دوران جدید برای بسیاری از آنها مشکلات روحی و جسمی به همراه دارد که با آگاهی باید با آنها روبرو شد.
عادات ماهانه و نحوه توضیح آن برای دختران
دختران اکثرا با بروز علائم اولیه عادت ماهیانه دچار یک حس نا خوشایند می شوند آنها فکر م یکنند که تنها این مشکل برای آنها اتفاق افتاده است و دختران دیگر به راحتی در این دوران قرار گرفته اند اما در حالی که اصلا اینطور نیست و برای هر کس به
کسانی که می خوان جلد پنجم و ششم مجموعه ی وحشی رو بخونن باید در پی ام از من رمز رو بخوان تا من بهشون بگم،به علاوه من از کسانی که می خوان این دو جلد رو بخونن،یک سری سوالات درباره ی جلد های قبلی می پرسم و فقط اگر درست جواب بدن رمز رو دریافت می کنن.چون هزاران نفر هستن که با توجه به اصرار های ما،بازم جلدها رو به ترتیب نمی خونن و این باعث پایمال شدن زحمات نویسنده میشه.
نکته:رمز همه ی مطالب با هم متفاوت است.
نکته 2:قسمت پی ام بالای صفحه و در قسمت منوی وب
«٦٦»ها أَنْتُمْ‌ هؤُلاءِ حاجَجْتُمْ‌ فِیما لَکُمْ‌ بِهِ‌ عِلْمٌ‌ فَلِمَ‌ تُحَاجُّونَ‌ فِیما لَیْسَ‌ لَکُمْ‌ بِهِ‌ عِلْمٌ‌ وَ اللّهُ‌ یَعْلَمُ‌ وَ أَنْتُمْ‌ لا تَعْلَمُونَ‌ هان!(اى اهل کتاب!)شما همانان هستید که درباره(حضرت عیسى و)آنچه بدان علم داشتید محاجّه و نزاع کردید،پس چرا درباره(ابراهیم و)آنچه بدان علم ندارید نزاع مى‌کنید؟در حالى که خداوند مى‌داند و شما نمى‌دانید. نکته‌ها: این آیه تذکّر و هشدارى است به اهل کتاب،که شما
نکته جالبی که به ذهنم رسید مربوط به کم بودن یا زیاد بودن ریسک پذیری است. همیشه با  این نکته مواجه می شدم که ریسک پذیری ام شاید پایینه و آدم ریسک پذیری نیستم. 
به این نکته رسیدم که ریسک پذیر نبودن من منشا می گیره از دو نکته دیگه:
1- میزان مثبت دیدن و منفی دیدن هر موضوع و اتفاق(بدبینی و خوش بینی)
2- میزان اعتماد به نفس من و خودباوری:)
ازون طریق شاید بشه که ریسک پذیری رو هم درست کرد.
لولاکُم لَما خَلَقتُ الأفلاک...در بخشی از زیارت جوادیّه خطاب به حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام میخوانیم:«السَّلامُ على منْ یُعلَّلُ وُجُودُ کُلِّ مخْلُوقٍ  بِلوْلاهُمْ...؛ سلام بر تو که علتِ وجود هر مخلوقی شما اهل بیت هستید و اگر شما نبودید، مخلوقی وجود نمی‌یافت»نکته اول: این عبارت نشان میدهد که عبارت معروف «لولاک لما خلقت الافلاک» درباره تمام چهارده معصوم صادق است.نکته دوم: بهترین تفسیر برای این عبارت، همان تحلیل عرفانی است که چهارد
نکته اول: همه مواد هنگام پخت کیک بایستی به دمای محیط باشد بخصوص کره وگرنه موقع همزدن به تیغه همزن گیر می کنه
نکته دوم: آرد را با بکینک پودر مخلوط و حتما سه بار الک کنید.
نکته سوم: در کیک های کره ای حتما کره و شکر را 5 دقیقه خوب بزنید تا کرم بشه به پوکی کیک شما کمک می کنه
نکته چهارم: در کیک های اسفنجی سفیده را تا حدی بزنید که سفت بشه ولی آب نیندازد وگرنه کیک خوب نمی شه
نکته پنجم: مواد کیک اسفنجی را بعد از آماده شدن بلافاصله توی فر بزارید.
نکته ششم: در
4 نکته غیر کرونایی درباره کرونا (!) : از امن ترین جای دنیا تا خدا قوت به کادرهای درمانی
در این مطلب نمی خواهم راجع به خود کرونا و راه های پیشگیری از آن بنویسم بلکه چند موضوع مرتبط که کمتر بدان ها توجه می شود را یادآور می شوم:
ادامه مطلب

اگر که عاشقانه دوست دارید‌، بسم الله :)
داستان فیلم درباره بازیگر معروف و خواننده قدیمی و تا حدی منفوریه که سرراه هم قرار می گیرن!
سریال خوبی بود اما تنها زیرنویسِ موجودش، افتضاح بود. در مورد بازیگرا هم کاش بازیگر نقش اول مرد یکی دیگه بود یا مثلا گریمش یه شکل دیگه بود. مدل موهاش رو اعصابم بود. صورتشم اوایل فیلم بهتر بود ولی بعد تغییر کرد :(فیلم را ول کرده و به جزئیات گیر می دهد :دی) بازیش خوب بود اما خیلی گیرا نبود!
و اما در مورد گونگ هیو جین نک
دوستانی که می خوان رمان سلبریتی رو دانلود کنن،برای دریافت رمز باید در قسمت پی ام،به من پی ام بدن تا من رمز ورود رو بهشون بدم.
کسانی که می خوان جلد پنجم و ششم مجموعه ی وحشی رو بخونن هم باید در پی ام از من رمز رو بخوان تا من بهشون بگم،به علاوه من از کسانی که می خوان این دو جلد رو بخونن،یک سری سوالات درباره ی جلد های قبلی می پرسم و فقط اگر درست جواب بدن رمز رو دریافت می کنن.چون هزاران نفر هستن که با توجه به اصرار های ما بازم جلدها رو به ترتیب نمی خون
 
شارژ ال کارت مشهد به اتمام رسیده است.
ولی کارت تلفن مشهد موجود می باشد.
برای خرید ال کارت (کارت تلفن) مشهد به فهرست مطالب موجود در سایت مراجعه نمایید.
 
نکته: شماره تماس(تماس با من) و شماره کارت(درباره من) در لینک زیر(درباره من) موجود می باشد:
 
http://incard.blog.ir/page/about-me
 
نکته: قیمت خرید هر 8000 تومان شارژ ، 15000 تومان می باشد.
نکته: حداقل میزان خرید شارژ، 8000 تومان می باشد.
نکته: برای شارژ کردن یک کارت تلفن محدودیتی در مبلغ شارژ وجود ندارد.
 
ولی بهتر است اگ
من خیلی واقع بینم و اصلا آدم خوش بینی نیستم. اما می‌خوام برای یه مدت روی نکته ها و ویژگی‌های خوب هرچیزی تمرکز کنم چون تمرکز روی بدی‌ها کمکی بهم نکرده.(درباره زندگی شخصی‌ام حرف می‌زنم) از وضعیتی که الان دارم راضی نیستم؛ اما دارم به ورژن بهتری از خودم تبدیل می‌شم و این روند برام قشنگه.
دوس دارم با یکی حرف بزنم...
نمی‌دونم درباره چی!... فقط دوس دارم حرف بزنم...
شاید یه دلیلش اینه که کلا ما ایرانیا دوس داریم درباره هرچیزی اظهار فضل کنیم!
یعنی یه نفر یه چیزی بگه، بعد ما درباره‌ش نظر بدیم... بریم توی فاز سخنرانی...
واقعا الان نیاز دارم! خیلی وقته موندم توی خونه و نتونستم دوستان رو مستفیض کنم!
چند نکته درباره #هواپیمای_اوکراینی:
1. اجتمال اینکه هواپیما مسیر را تغییر داده یا از مسیر غیر اصلی استفاده کرده وجود دارد.خب در آن موقعیت حساس که احتمالات خطرناک زیادی داده میشد، پدافند می توانست چه کار بکند؟
2.خطای انسانی هم گر چه خیلی سخت است، اما در این همه سال با این همه رفتارهای صحیح و دقیق، یک اشتباه خیلی کم است.(گر چه کشته شدن این عزیزان سخت و این خطا هم سنگین تمام شده است.)
3.اینکه سپاه اعلام کرده و صداقت به خرج داده و شفاف سازی کرده هم ارز
دیگه تقریبا همه درباره ویروس کرونا ، از رسانه ها و یا تلوزیون چیزهایی شنیدیم و میدونیم . حالا فیلمی هست به نام Contagion 2011 ( کلیک )  
این فیلم درباره شیوع نوعی بیماری شبیه به کرونا هست که ژن بیماری از ترکیب خفاش و خوک هست و اخر فیلم نشون میده که مثلا یه خفاش بیمار میره یه موز رو به دندون میکشه و صاف میره تو مزرعه پرورش خوک و بخشی از موز ار دهنش میفته تو زمین و یه خوک صاف میره اون تکه موز رو میخوره و ظاهرا ژن بیماری از اینجا ترکیب میشه و بعدا گوشت اون
درباره ی نقد نسبت به برنامه های صدا و سیما که صد جلد کتاب میشه نوشت. اما چند تا نکته ی کلی هست که دلم نمیاد نگم.
اول اینکه؛ کاش برنامه سازان، و همچنین مدیران رسانه، اول یک آمارگیری از سطح روحیه ی جامعه داشته باشن تا ببینن بیشتر چه سبک از سریالها برای جامعه ی امروز ما لازمه. این نکته خیلی حیاتیه. اما متأسفانه صدا و سیمای ما اونقدر غیرکارشناسی عمل میکنه که بعد از گذشت اینهمه سال و این همه پیشرفت علوم روانشناسی و علوم مدیریت رسانه، و علی رغم ادعاه
با سلام 
اولین مسابقه گروه کامپیوتر در روز جمعه 16 اسفند از ساعت 11 تا 13 در سایت کوئرا برگزار می‌شود.
 
نکته 1: به نفرات برتر هر پایه جایزه اهدا خواهد شد.
نکته 2: چهار از نمره مستمر ترم دوم شما رو این آزمون تشکیل خواهد داد. 
نکته 3: اگر به هر دلیلی نتوانستید در مسابقه شرکت کنید، تا شنبه 17 اسفند ساعت 18 وقت دارید به سوالات پاسخ دهید.(جهت کسب نمره مستمر)
نکته 4: مسابقه مجهز به سیستم تقلب یاب می‌باشد.
 
تمام این هفته میخواستم بنویسم. درباره اینکه هوا واقعا خوبه اما من رو غمگین میکنه. درباره اینکه دوست دارم ۱۴ساله باشم. دوست دارم شبیه ۱۴سالگیم از رمان های نودوهشتیا طور لذت می‌بردم. دوست دارم ریاضی میخوندم. نجوم میخوندم. خدایا، نجوم‌ میخوندم. درباره اینکه خیلی استرس دارم. و‌ خیلی می‌ترسم. درباره اینکه برعکس همیشه هیچ لیست ارزویی برای امسال نساختم. اینکه از ارزوهام می‌ترسم. اینکه نمیتونم غذا بخورم، نمیتونم بخوابم، تمام مدت سردمه و میدون
من هومانم چیز هایی را دوست دارم که هیچ کس دیگر دوست ندارد یا افراد کمی دوست دارند و از چیز هایی بدم می آید که همه دوست دارند تنها چیزی که هم من دوست دارم و هم شما ها ادبیات است پس اکثرا راجع به ادبیات حرف میزنم ولی درباره ی چیز های دیگری هم که دوست دارم هم مینویسم
نکته :من نه نردم نه گیگ نه آدم معمولی 
«٧١»یا أَهْلَ‌ الْکِتابِ‌ لِمَ‌ تَلْبِسُونَ‌ الْحَقَّ‌ بِالْباطِلِ‌ وَ تَکْتُمُونَ‌ الْحَقَّ‌ وَ أَنْتُمْ‌ تَعْلَمُونَ‌ اى اهل کتاب! چرا حقّ‌ را به باطل مشتبه مى‌سازید و(یا)حقّ‌ را کتمان مى‌کنید،در حالى که خود(به حقّانیت آن)آگاهید. نکته‌ها: امام صادق علیه السلام درباره‌ى «وَ أَنْتُمْ‌ تَعْلَمُونَ‌» فرمودند:یعنى اهل کتاب به
ادامه مطلب
نگهداری از خودرو در روزهای گرم تابستان نیاز به تخصص و دانش آنچنانی
ندارد و با داشتن آگاهی مختصری درباره نحوه عملکرد قطعات مختلف خودرو
می‌توانید از خودروی خود به نحو بهینه استفاده کنید. برای اطلاع از این
نکات، با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
 مفهوم مخالف حصر: مفهومی است که انحصار در مصداق، حکم را برای آن مصادیق قطعی و حجت می سازد و دارای ادات حصر مثل فقط، تنها و امثالهم می باشد مثل ماده ۵۸ قانون مدنی. 
نکته : از نظر اصولیون و در کنکور مفهوم حصرحجت است یا به عبارتی مفهوم حصر، مفهوم مخالف دارد. 
نکته : مفهوم مخالف لقب: مقصود از لقب هر اسمی است که موضوع حکم قرار گیرد مثل لفظ سارق یا زانیه. 
نکته : از نظر اصولیون و کنکوری لقب مفهوم مخالف ندارد یا به عبارتی مفهوم لقب، حجت نیست. 
نکته : مفهو
در یک روز، در یک ساعت، همه چیز ممکن است درست شود! نکته اصلی این است که دیگران را مثل خودتان دوست بدارید. این نکته ی اصلی است، همه چیز است. به هیچ چیز دیگری احتیاج نیست. آن وقت بلافاصله خواهید فهمید که چطور می شود همه چیز را درست کرد. این حقیقتی است قدیمی. حقیقتی که بارها و بارها گفته شده، ولی باز هم بین انسان ها ریشه ندوانده!
رویای آدم مضحک | داستایفسکی
مشاهده مطلب در کانال
سایت about.me یکی از سایت هایی هست که می توانید درباره خودتان مطلب بنویسید. اگر برای خود وب سایت ندارید این وب سایت برای شما این امکان را تا درباره همه چیز بنویسید درباره خودتان ،علایقتان، تخصصتان، معرفی پیجتان در شبکه های اجتماعی و ...
وب سایت طلوع فیلم مطالب را درباره خود در این سایت نوشته و لینک آن را در زیر برای شما قرار داده است.
 
https://about.me/hosseinfilm
 
این کالا به اتمام رسید.
 
 
راهنمای خرید شارژ کارت تلفن همگانی از نوع in card :
 
1) از طریق پیامک و یا تلگرام پیامی ارسال نمایید،
که در آن مبلغ ، خرید کارت تلفن ، شهر ، روش بدست آوردن شماره تلفن را ذکر نمایید.
2) در اولین فرصت برایتان پیامی حاوی موجود بودن یا نبودن محصول ارسال می گردد.
3) مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های موجود در سایت که به نام سجاد خداپرست می باشد واریز نمایید.
4) پیامی دیگر مبنی بر واریز وجه ارسال نمایید.
5)  کد شارژ برایتان ا
 کتاب ۱۵۶۰ نکته کلیدی حقوق مدنی PDF
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لیست قیمت کتاب 5000 نکته کلیدی حقوق مدنی تالیف ... - تربtorob.com › amp › کتاب-5000-نکت... Translate this page کتاب 1000 نکته کلیدی حقوق تجارت تالیف غلامحسین ارشدی |. کتاب 1000 نکته کلیدی ... 1560 نکته کلیدی حقوق مدنی. بدون قیمت ... دانلود کتاب مسئولیت مدنی (ضمان قهری)- دکتر ابراهیم تقی زاده دکتر سید احمد علی هاشمی -پیام نور- pdf. ۵٬۰۰۰ تومان. 1560
«٣١»قُلْ‌ إِنْ‌ کُنْتُمْ‌ تُحِبُّونَ‌ اللّهَ‌ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ‌ اللّهُ‌ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ‌ ذُنُوبَکُمْ‌ وَ اللّهُ‌ غَفُورٌ رَحِیمٌ‌ (اى پیامبر!)بگو:اگر خداوند را دوست مى‌دارید،پس مرا پیروى کنید،تا خدا نیز شما را دوست بدارد و گناهانتان را بر شما ببخشد و خداوند بسیار بخشنده و مهربان است. نکته‌ها: درباره جایگاه پیامبر و لزوم اطاعت از او،در قرآن مى‌خوانیم:
ادامه مطلب
از بین بردن بوی غذانکته 1- اگر خانه ی شما از بوی غذا پر شده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از دود اسفند و یا دود خاکشیر استفاده کنید و یا با دود کردن دارچین می توانید کاملاً بوی غذا را از بین ببرید در ضمن دود اسفند باعث ضد عفونی کردن محیط هم می شود.چند نکته در مورد رب گوجه فرنگی 
 
ادامه مطلب
یکی از ابزارهایی که طراحان، مدیران تبلیغاتی یا صاحبان کسب وکار حتما با آن سر و کار خواهند داشت، چاپ کاتالوگ است. چاپ کاتالوگ راه و چاه خاص خود را دارد و دانستن ترفندهای چاپ کاتالوگ می‌تواند به ما کمک زیادی در این مسیر بکند. کاتالوگ (Catalog) کتابچه ای تبلیغاتی است که برای ایجاد رابطه بین تولید کنندگان و مشتریان به وجود آمده و اغلب به صورت چاپی در دسترس مشتریان، فروشندگان و بازاریابان قرار می گیرد. نکات کلیدی چاپ کاتالوگ، نکاتی هستند که همه
شروع می کنم به نوشتن
پاک می کنم.
و مجددا از نو می نویسم.
از بین بی نهایت لغات موجود در سرم می گردم که واژه ای را پیدا کنم. نمی توانم.
حساس تر از همیشه به دنبال کلماتی هستم که بتوانم با آن ها درباره چیزی که می خواهم بنویسم.
کم پیش می آید دچار چنین حالتی شوم مگر اینکه درباره آن موضوع خاص هنوز به نتیجه کلی نرسیده باشم. یعنی وقتی موضوع تازه ای مطرح می شود تا نفهمم با خودم چند چندم نمیتوانم آن طور که شایسته است درباره اش بنویسم.
بلاتکلیفی یک وقت هایی مث
چند نکته مهم درباره سبدگردانی در بورس
سبدگردانی در اصل به سرمایه گذاران این امکان را می دهد، که بتوانند مسئولیت تمامی معاملات و اوراق بهادار خود را به فردی مسلط واگذار کنند. از این رو انتخاب سبدگردانی در بورس بهترین انتخابی است که می تواند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در بورس دارند، اما از دانش کافی برخوردار نیستند، به شمار رود. بدون شک برای کسب موفقیت در سرمایه گذاری بازار بورس، لازم است دانش و مهارت کافی داشت. در صورتی که از دانش کافی
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
سلام
لطفا نکته های آموزنده و عمومی روانشناسی، شنیده ها، مطالب عمومی، تحقیقات و کشفیات جدید صاحب نظران بین المللی و حتی تجربیات شخصی خودتون رو بیان بفرمائید.
مرتبط:
جملات روانشناسی، حکیمانه و زیبای بزرگان درباره ازدواج
معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت
خب حالا چی کار کنیم که از این گردباد افسردگی بیرون بیایم؟
اولین نکته که خیلی کمک میکنه در نظر داشتن این مسئلس که واقعا شرایط بهتر میشه. قرار نیست همیشه تو این وضعیت بمونیم حتی اگه همچین احساسی نکنیم . البته این به این معنی نیست که افسردگی هیچ وقت بر نمیگرده. (مثل سرماخوردگین.جفتشون مزخرفن. یه موقع هایی میان که فکرشم نمیکردی و باید تایم بهشون بدی تا تموم شن.)
دومین نکته نور خورشیده. شاید مثل من خون آشام باشین و از خورشید بدتون بیاد ولی واقعا کمک
سلام؛
نکته:
اگر پسری میخواد:
1-تنبیه بشه.
2-تنبیه بکنه.
3-یا خانواده ای پسرشو تنبیه کنه.
اسمش+شماره مورد(از موارد بالا)+سنش+استانش+یه راه ارتباطی رو در«نظرات»بنویسه؛
ان شاءالله باهاش صحبت میکنم.
مهارت خوبی دارم به من اعتماد کنید.
یک سری مثال برایتان شرح خواهم داد...
 
این کالا به اتمام رسید.
ولی کارت تلفن مشهد موجود می باشد.
 
راهنمای خرید شارژ کارت تلفن همگانی از نوع in card :
 
1) از طریق پیامک و یا تلگرام پیامی ارسال نمایید،
که در آن مبلغ ، خرید کارت تلفن ، شهر ، روش بدست آوردن شماره تلفن را ذکر نمایید.
2) در اولین فرصت برایتان پیامی حاوی موجود بودن یا نبودن محصول ارسال می گردد.
3) مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های موجود در سایت که به نام سجاد خداپرست می باشد واریز نمایید.
4) پیامی دیگر مبنی بر واریز وجه ار
سلام:))
دکتر مجتبی شکوری، که احتمالا خیلی‌هامون می‌شناسیمش - یک واقع‌بین و در عین‌حال آرمان‌گرا، یک لطیف متفکر پرهیجان- دو سال پیش ٨گام برای موفقیت در سال جدید نشون داد.
«من مجتبی شکوری هستم و فکر می‌کنم این حرف‌ها درباره دنیای بعد از مرگ نیست. حقیقت واقعی درباره زندگی قبل از مرگ است. درباره این‌ که چه‌طور به سن ٣٠ یا شاید ۵٠سالگی برسید بی‌ آن‌ که بخواهید تفنگ روی شقیقه‌تان بگذارید.»
درباره ٨ زندان صحبت کرد که باید ازشون فاصله بگیریم. ک
می‌دونم
احتمالا دیر شده
احتمالا برای خیلی‌ها اهمیتی نداره
احتمالا خیلی‌ها گوش نمی‌دن
احتمالا به خیلی‌ها بر می‌خوره
احتمالا تاثیری نداره
احتمالا توجه نمی‌شه
و احتمالا غیره و غیره
اما لطف بفرمایید اجازه ندید
کل‌کشیدن
در مراسم موالید حضرات آل‌الله علیهم‌السلام
رسم بشه
شاید بعدا درباره‌ش مفصل نوشتم
لکن علی‌الحساب
به این توصیه‌ی برادرانه و پدربزرگانه
التفات داشته باشید؛
هزار نکته‌ی باریک‌تر ز مو اینجاست!
[قلب][لبخندمحبت‌آمیز]
«٦٥»یا أَهْلَ‌ الْکِتابِ‌ لِمَ‌ تُحَاجُّونَ‌ فِی إِبْراهِیمَ‌ وَ ما أُنْزِلَتِ‌ التَّوْراةُ‌ وَ الْإِنْجِیلُ‌ إِلاّ مِنْ‌ بَعْدِهِ‌ أَ فَلا تَعْقِلُونَ‌ اى اهل کتاب! چرا درباره‌ى ابراهیم گفتگو و نزاع مى‌کنید؟(و هرکدام او را پیرو آیین خود مى‌دانید،)در حالى که تورات و انجیل،پس از او نازل شده است،چرا تعقّل نمى‌کنید؟ نکته‌ها: هریک از دو گروه یهودیان و مسیحیان،ابراهیم علیه السلام را از خود مى‌دانستند و به قدرى بازار این ادّعا د
دقیقا الان یک ماه هست که دست و دلم به مطالعه آزاد نرفته و وقتم رو دارم به بطالت تمام می گذرونم،قرار بود بعد از سفر کربلا یک بازنگری در خودم انجام بدم ببینم با خودم چند چندم؟!،به همین بهانه دست از مطالعه کشیدم تا کمی بیشتر درباره آموخته هام فکر کنم...و الان نه چیز جدیدی یاد گرفتم و نه بازنگری درباره خودم انجام دادم و نه درباره آموخته هام فکر کردم...
ادامه مطلب
جوجه کباب های ایرانی هم یه سری نکاتی داره که براتون الان میگم. شما هم اگه نکته خاصی به ذهنتون رسید برای ما بفرستید، اینطوری می تونیم تجربیاتمونو با هم به اشتراک بزاریم. 
 
1- موادی که باید جوجه در اون خوابونده بشه بهتره اینها باشه : ماست .. سس مایونز .. زعفرون .. نمک .. فلفل .. روغن .. پیاز .. کمی آبلیمو و فلفل دلمه ای (خیلیها از سس مایونز استفاده نمیکنن ولی اینو بگم که استفاده از سس مایونز در مواد جوجه طعم بسیار خوبی به اون میده .. یک بار امتحان کنید .. ا
سلام همونطور که می‌دونید آزمونک۱ فیزیک امروز راس ساعت ۱۶ با پست سوالات در وبلاگ شروع خواهد شد پس به نکات زیر دقت کتید:۱) حتما اگه تا الان پست توضیحات آزمون رو نخوندید، برید سراغش تا به مشکلی برنخورید.
۲) برای راحتی کار شما ۳ راه برای ارسال پاسخنامه آزمون در نظر گرفتیم توجه کنید که فقط فرمت pdf برای تحویل پاسخنامه مورد قبول است :
۱- ارسال از طریق پست Quera ایجاد شده که در عکس زیر نیز مشاهده می‌کنید.۲- ارسال از طریق ایمیل به نشانی d.papi.d1@gmail.com با موضوع
⚘﷽⚘
✨✨
❌شبهه/۲۱۱
بیهوده است مجادله برسراثبات دیانت یا بی دینی آدمها.
 
کسی که دروغ نمی گوید،
کسی که مهربان است،
کسی که از رنج دیگران اندوهگین میشود، به مقصد رسیده است
از هر راهی که رفته باشد.  
 
✅پاسخ
@shobhe_shenasi
 
موارد گفته شده بخشی از رفتارهای صحیح است. و البته بخشی از دین و دیانت. پس نویسنده نیز خود درباره دیانت و بی‌دینی مجادله می‌کند!
 
نکته‌ی دیگر اینکه آیا همه حقیقت این سه مورد است؟ اینکه آیا ما خالقی داریم یا نه و اگر داریم خواسته ا
خخخخخخخخخخ اینو درباره نظر امریکا درباره پول شویی در کانادا بخونین ها ها ها
امریکا میگه کانادا یکی از مهم تری کشورهای پول شویی جهانه :))))
گرگ زاده اینو بخون برای اطلاعات عمومیت خیلی خوبه. آفرین کفتر کاکل به سر.

نظر امریکا درباره پول شویی کانادا
مقوله زیبایی یک کدام از گرفتاری های اشخاص به خصوص خانم ها از روزگار های دور دست بوده و می‌باشد و برای دستیابی به زیبایی به ویژه درباره ی پوست و مو خویش از هیچ هزینه ای دریغ نمی‌کنند . ولی نکته حائض اهمیت و قابل تامل این است که زیبایی را به چه بها و بوسیله چه افرادی می بایست به دست آورد؟
ادامه مطلب
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید ، امروزه به مدد تکنولوژی، انسان می تواند رنگ چشم های خود را به طور موقت تغییر دهد. لنزهای رنگی در طیف رنگی گوناگون قابلیت استفاده بر روی چشم ها را دارند.
خانم ها بیشترین متقاضی لنزهای رنگی می باشند. لنزهای چشمی کاربرد زیبایی و یا طبی دارند.
ادامه مطلب
اساسی‌ترین سوالاتی که معمولا افراد درباره بیت کوین می‌پرسند،
حول محور واحدهای ارزی آن است. سوالاتی درباره ارزش آن، امنیت، تاریخچه و
در نهایت این پرسش که بیت کوین‌ها از کجا می‌آیند؟ در این مقاله به جواب
سوالات خود درباره چگونگی کار استخراج بیت کوین خواهید رسید.
ادامه مطلب
 
بیایید با اهداء خون از این کار نیکو و خیرخواهانه بهره مند شوید
 
افراد نیکوکاری که اقدام به اهدای خون خود می کنند، باید نکات زیر را رعایت کنند تا علاوه بر انجام کار خیر، خاطره خوبی از اهدای خون داشته باشند و سلامتی خودشان هم به خطر نیفتد.
ادامه مطلب
بچه ها دوتا نکته رو تو برخورد و مکالمه با من یادتون باشه:
1- نصیحتم نکنید چون شدیدا از این کار بدم میاد و تو هیچ آزمونی اثبات نمیشه ک کسی عقلش از دیگری بیشتره مگه اینکه ازش بپرسن و مثلا بگن " نظر شما در رابطه با این موارد چیه؟"
2- ده تا مولفه داشتن حرمت نفس رو بخونید!!!! اصلا ویدئوش رو از تو یوتویوب ببینید دکتر هولاکویی قشنگ توضیح میده
.
شبتون بخیر
نکات مهم بسیاری در فروش املاک مطرح است که اطلاع و رعایت این نکات معاملاتی ،تضمین کننده سود و سرعت روند معامله ملک می باشد.ترفند ها و نکاتی برای خریدار یک ملکی وجود دارد، که شما با آگاهی و بکارگیری چند نکته کلیدی،میتوانید فروش موفقی داشته باشید.
 
اولین قدم در فروش ملک ،قراردادن آن در بازار معاملات املاک است و برای اینکار راه های مختلفی وجود دارد:
ثبت آگهی ملک در سایتهای املاک :
این روزها سایتها و رسانه های زیادی برای ثبت آگهی فروش و اجاره ام
راهنمای خرید شارژ کارت تلفن همگانی از نوع in card :
1) از طریق پیامک و یا تلگرام پیامی ارسال نمایید،
که در آن مبلغ ، خرید کارت تلفن ، شهر ، روش بدست آوردن شماره تلفن را ذکر نمایید.
2) در اولین فرصت برایتان پیامی حاوی موجود بودن یا نبودن محصول ارسال می گردد.
3) مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های موجود در سایت که به نام سجاد خداپرست می باشد واریز نمایید.
4) پیامی دیگر مبنی بر واریز وجه ارسال نمایید.
5) 


ارسال شده
توسط خریدار

متن دریافتی
توسط خرید
لیست سلامت از جمله شامل مهارت های پایه ریاضی می شود، بخاطر شهید محاسبه استاندارد کلسترول و قند خون، پیمانه گیری داروها و حساسیت برچسب های تغذیه ای. علاوه پیاده شدن این مهارت های پایه، لازم است افراد دانشی درباره موضوعات بهداشتی داشته باشند. افرادی که سواد مصونیت پایینی دارند، معلومات نادرستی درباره بدن و همچنین ماهیت و علت مصیبت ها دارند. افراد بدون داشتن این دانش ممکن است رابطه میان عوامل سبک عمر شبیه رژیم غذایی و ورزش و بیماری های انواع
اگه در مورد چیزی دروغ میگویید، به همه دروغ بگویید. تاکید میکنم : همه! 
در غیر اینصورت در دردسر خیلی بزرگی می‌افتید :/
نکته‌ی دوم : دروغی که برای عدم موجودی یک چیز بهانه می‌تراشد، بهتر از دروغی است که عدم موجودی را تبدیل به موجودی می‌کند! 
یعنی اگر "فلان چیز" وجود ندارد، بگویید وجود ندارد به این دلیل. نگویید وجود دارد. 
نکته‌ی سوم : تا میتوانید دروغ نگویید و اگر کسی حقیقت را گفت جوری رفتار نکنید که آخرین باری باشد حقیقت را می گوید.
نکته‌ی چهارم
اگر شما هم دنبال بازی بسیار زیبا و بدون دیتا میگردید پیشنهاد میکنم بازی بسکتبال اینترنتی را دانلود کنید

نکته : بازی برای اندروید بالای ۴.۴ میاید
نکته : بازی کاملا اینترنتی ایست
نکته :این بازی اخرین نشخه است و هنوز اپدیتش نیامده اگر نوشت اپدیت بدانید هنوز نیامده وهروقت امد میگذاریم
حجم بازی: ۸۰مگبایت
دانلود فایل نصبی
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
انشا در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره یک روز برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی را توصیف کنید انشا کوتاه درباره برف انشا در مورد برف با مقدمه خاطره از یک روز برفی انشای ذهنی درباره برف داستان کوتاه در مورد یک روز برفی
ادامه مطلب
داشتم درباره قواعد معکوس شدن جملات پیرو در زبان هلندی غر می‌زدم، این که وقتی جمله پیرو باشد فعل در انتها می‌آید و چون در دولینگو انگلیسی زبان واسط است، این نکته گاهی خیلی به چشم می‌آید و همیشه برای من اینطور بود که باید تا آخر جمله صبر کنی تا ببینی فعل چیه :-|حالا داشتم برای صابر از فارسی یه مثال می‌زدم که نگاه کن ... که وسط مثال پی بردم که خودمون هم فعل رو آخر جمله می‌آوریم و دست از غر زدن برداشتم و با کسانی که می‌خواهند فارسی یاد بگیرند هم
درباره پروژه: به این مدل پروژه های ساعتی که دیگه همه واقفیم نیاز به توضیح اضافی نداره، فقط یه چند تا نکته هست یادآوری میکنم رعایت کنید امید بخدا سود خوبی حاصل میشه. نکته ی اول اینکه به هیچ وجه رو پلن های بالا نرید فقط پلن اول یعنی ۱٫۴۵% و مبلغ سرمایه گذاری تون کمتر از ۱۰۰ دلار یا معادلش در سایر ارزها باشه. نکته ی دوم اینکه این مدل پروژه ها دو ماه عمر مفید دارند آخر پروژه هم ادمین یه آفر میده که معلوم میشه روزهای آخره پروژه ست، آفر رو دریافت کردی
 
تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت
تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت
سئوی سایت و رتبه گیری در نتایج گوگل، بخش عظیمی از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می‌دهد. با توجه به بروزرسانی دائم الگوریتم موتورهای جستجوگر و البته افزایش آگاهی مخاطبان، استراتژی‌های راهبردی نیز مدام در حال تغییر بوده و بازاریابان دیجیتال حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که روش های قدیمی و بدون بروزرسانی، برای رقابت در این فضا، کارساز نیست. مهم ترین نکته‌ای
موجود است.
راهنمای خرید شارژ کارت تلفن همگانی از نوع in card :
1) از طریق پیامک و یا تلگرام پیامی ارسال نمایید،
که در آن مبلغ ، خرید کارت تلفن ، شهر ، روش بدست آوردن شماره تلفن را ذکر نمایید.
2) در اولین فرصت برایتان پیامی حاوی موجود بودن یا نبودن محصول ارسال می گردد.
3) مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های موجود در سایت که به نام سجاد خداپرست می باشد واریز نمایید.
4) پیامی دیگر مبنی بر واریز وجه ارسال نمایید.
5) 


ارسال شده
توسط خریدار

متن دریافتی
آیا قرار است اسباب‌کشی کنید و دنبال کارگر حمل بار هستید؟ لطفا دست نگه دارید! نکته‌های بسیار مهمی درباره نیروی کار برای اسباب کشی یا کارگر اسباب کشی هستند که هیچ شرکت باربری در تهران به شما نمی‌گوید. پیش از هرگونه اقدامی برای اسباب‌ کشی و به‌ویژه خبرکردن کارگر خالی برای اسباب کشی این نوشته […] کارگر اسباب کشی استخدام نکنید!
منبع : سپند بار
انشا کوتاه درباره برف انشا درمورد زمستان پایه هفتم انشا در مورد برف با مقدمه انشای ذهنی درباره برف انشا در مورد زمستان با مقدمه و نتیجه انشا درباره روستا در زمستان انشا در مورد کوهستان برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی
ادامه مطلب
سوال *آیا تریپسین همانند پپسین در اندام دارای بی کربنات واکنش آبکافت پروتئین ها را انجام می دهد ؟
 بله (زیرا تریپسین فعال در محیط قلیایی (دارای یون بیکربنات)روده باریک فعالیت می کند و پپسین در محیط اسیدی معده فعالیت میکند . طبق متن کتاب در لایه ژله ای و چسبناک محافظ معده یون بیکربنات نیز وجود دارد و درنیتجه در محیط فعالیت هردو آنزیم یون بیکربنات یافت میشود . ) 
* نکته : تریپسین و پپسین هردو بصورت غیرفعال ترشح می‌شوند و در محیط خارج از غده و مجر
سلام دوستان!
بلاخره بعد از چند مدت ، وقتم آزاد شد و تونستم پست بذارم :)
خب دوستان آموزش رو شروع میکنیم ؛ البته چند تا نکته هست که قبلش باید بگم :

برنامه پایتون رو از سایت خود پایتون دانلود کنید ( لینک سایت ) ( ترجیحا آخرین نسخه و به روز ترین نسخه رو دانلود کنید ) ( لینک دانلود ورژن 3.7.3 پایتون برای ویندوز که جدیدترین نسخه اش همینه )
زیاد مقدمه چینی نمیکنم درباره تاریخچه پایتون و... چون با یه سرچ ساده تو اینترنت ، میتونید چیزای خیلی زیادی رو درباره پای
سلام و درود خدمت شما دوستان گرامی؛از حدود یک ماه پیش مشخص شد که مکان مدرسه تغییر می کند! مکان جدید به شرح ذیل است:کنگاور، ترانشه، جنب هنرستان کوشش (دبیرستان دارالفنون)نکته مهم : این خبر قطعی اعلام شده اما هنوز امکان جابجا نشدن نیز وجود دارد!لطفا نظر خود را درباره این جابجایی بیان کنید.با تشکر / The Original Admin
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
نرم افزار لاکی پچر نرم افزاری است که میتوان با ان بازی هارا هک کرد
ویژگی ها: حذف تبلیغات٬پشتیبانی از خرید درون برنامه ای ٬ نصب همان برنامه دونمونه ( برای کلش دواکانت شدن)٫...
نصب برنامه
نکته : بازی های اینترنتی هک نمیشود
نکته: اگر فایل زیپ بود نظر دهید
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 58 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
 
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 60 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
 
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
عید مبعث مبارک باد.
چند نکته مهم:
شب و روز مبعث از بزرگترین جلوه های الهی در ماه رجب و مانند شب و روز قدر که نگین ماه رمضانند، نگین ماه رجب می باشند.
امام جواد ع : برای عامل در شب ۲۷ رجب اجر عمل ۶۰ سا‌ل است.
افضل اعمال آن زیارت حضرت امیر المومنین علیه السلام است.
روز ۲۷ رجب: از اعیاد عظیمه است، یکی از ۴ روزی است که در تمام سال امتیاز دارد و برابر روزه ۷۰ سال است
از اعمال دیگر بسیار صلوات فرستادن و زیارت حضرت رسول و امام علی علیهما السلام می باشد.
"مف
انشا فیل و فنجان طنز انشا طنز درباره ی فیل و فنجان معنی فیل و فنجان داستان کوتاه درباره فیل و فنجان انشا درباره فیل و فنجان به کمک راههای پرورش فکر انشا فیل و فنجان جدید تفسیر ضرب المثل فیل و فنجان انشا درمورد فیل و فنجان با مقدمه و نتیجه
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
از نظر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای «زندگی باید شادمانه باشد و شادمانه بگذرد» (۷۱/۱۰/۱) و بر اساس این دیدگاه است که تأمین شادی برای مردم را از وظایف حکومت اسلامی می‌دانند. ایشان این نکته را در دیدار با مسئولان صدا و سیما و برنامه سازان رادیویی و تلویزیونی فرمودند: «شادی لازم است و باید آن را برای مردم تأمین کرد» (‌‌۸۳/۹/۱۱). اما ایشان در مورد برنامه‌سازی طنز در جمهوری اسلامی قواعد و جهت‌گیری‌هایی نیز بیان داشته اند که در این گزیده بی
چند نکته در مورد ماساژ,آموزش مسائل جنسی
همه از اینکه بدنشان توسط فرد دیگری از روی احساس لمس و نوازش شود لذت فراوانی میبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن برای شما چند برابر خواهد بود.
گاهی ماساژ فقط برای رفع خستگی انجام میشود. ولی گاهی هم انجام ماساژ میتواند مقدمه عشق بازی و سکس باشد. حتما" برای یکبار هم که شده لذت یک سکس واقعی به دنبال عشق بازی و ماساژ خوب را تجربه کنید
ادامه مطلب
به استادم گفتم بیا یک ساعتی حرف بزنیم او هم قبول کرد.اول درباره تحقیقات اخیرش درباره سرطان گفت و بعد هم از عرفان سرخپوستی برایم حرف زدگفتم چند تا توصیه و راه حل به من بده که خیلی از دست این روزهایم کلافه ام گفت بنویس.اینها هم توصیه هایش با پاره ای توضیحات:
ادامه مطلب
جالبترین نکته درباره‌ی این گل رنگ آن است. گلبرگ‌های این گیاه رنگ آبی مایل به سبز دارد. گفته می‌شود که اصالت این گل به جنگل‌های بارانی فیلیپین برمی‌گردد. قد گل جید وین نیز چیزی در حدود 1 متر است و از جمله گیاهان بلندقد به شمار می‌آید. اغلب، این گل را با بوته‌های نخود و لوبیا در یک خانواده قرار می‌دهند. بد نیست بدانید که امروزه شمار جید وین‌ها به شدت رو به کاهش است زیرا جنگل‌ها و مناطق مناسب برای آن‌ها رو به نابودی گذاشته‌اند.
منبع : عجیب ت
1
مولوی بیتی درباره قرآن دارد که قاعدتاً با مزاج روشنفکری و مدرنیته سازگار نیست.معنی قرآن ز قرآن پرس و بس/ وز کسی که آتش زدست اندر هوس.در این بیت مرجع فهم قرآن خود قرآن معرفی شده است در حالی که نزد غرب گرایان عقل مرجعیت دارد. آنان بیشتر طرفدار تفسیر عصری و عقلی قرآن هستند. اما مولوی و همفکران او معتقدند برای فهم قرآن باید مقابل قرآن قربانی و پست شد تا با آن به اتحاد رسید.مصطفی ملکیان در تفسیر این بیت (سخنرانی در شب تفسیر قرآن) سه نکته گفته است
اد
زین پس هر چند وقت یک بار پستی میذاریم تا درباره سریال هایی ک دیدید بتونید با هم تبادل نظر کنید، دیدگاهتونو بگید، درباره نقاط ضعف و قوت سریال و قسمت های گنگ و مبهمش حرف بزنید و خلاصه هر چه دل تنگتون میخواد بگید :)
اینجوری میتونید ب دوستانی هم ک هنوز سریالو ندیدن کمک کنید ک ببینن با سلیقه شون جوره یا نه
اسم این بخشم میذاریم از دیدِ شما تا بتونید بعدا راحت پیداش کنید ^-^
آها ی نکته توی نظراتتون اگه داستان سریال رو مطرح میکنید یا به هر نحوی لو میدی
هر آنچه را که درباره ویزای تحصیلی کانادا Study Permit باید بدانید
 
 
کشور کانادا از لحاظ آموزشی دارای استاندارهای بالای آموزشی در سطح دنیا می‌باشد. این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد. نکته‌ای که می‌توان به اشاره کرد برای دوره‌های آموزشی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۶ ماه می‌باشد نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا دارید.
ادامه مطلب
سلام خدمت دوستان عزیز و همراه همیشگی وبلاگ ما. در این پست قصد داریم راجب ویژگی یک پایان نامه خوب صحبت کنیم که چه کارهایی باید انجام دهید و چگونه می توانید در نوشتن یک پایان نامه حرفه ای موفق باشید.
همانطور که می دانید یک پایان نامه خوب مقاله بیس است. یعنی اینکه شما براحتی باید بتوانید از یک پایان نامه مقاله در سطح بین المللی استخراج کنید.
دومین نکته اینکه پایان نامه شما نباید عنوان تکراری داشته باشد و کاملا باید نو و دست اول باشد.
سوم نکته پای
یه نکته جالب درباره نامگذاری سیارک ها:
همین‌که مدار سیارکی مشخص می‌گردد، عددی به ترتیبِ زمانِ کشف بدان نسبت داده می‌شود و به دنبال آن نامی می‌آورند که نام را معمولاً کاشف برمی‌گزیند؛ مثلاً ۱ سِرِس. در آغاز نام‌های زنانه از اسطوره‌های یونان و روم انتخاب می‌شد. بعدها نام‌هایی از نمایش‌نامه‌های شکسپیر و اپراهای واگنر برگزیده شدند. بسیاری از سیارک‌ها را کاشفان به نام‌های زنان، دوستان و حتی سگ‌ها و گربه‌های خود نامیدند. همواره نام‌ه
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
 شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.
یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر است. افراد زیادی مایلند در این رشته تحصیل کنند و در شغل های مختلف و بسیار متنوعی که مربوط به آن است شاغل شوند. با پرشین وی همراه باشید تا درباره رشته کامپیوتر و آینده شغلی آن در ایران بی
#شهید_نوشت سخن شهید مهدی لطفی درباره ❤ عشق  ❤… در تاریخ ۱۷ محرم سال ۱۳۷۸ متن : اینکه من از این آمدنها و رفتنها یک چیز را فهمیدم که انسان فقط باید به ❤عشق❤ سه چیز زندگی را ادامه دهد ، والغیر ولا غیر : اول : ❤خود انسان❤ است که عشق انسان به خود …
نوشته سخن شهید لطفی نیاسر درباره عشق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
چند نکته مهم در هم زدن تخم مرغ
همانطور که همتون میدونید هم زدن سفیده تخم مرغ برای این هستش که حجمش زیاد بشه و داخل اون حبابهای هوا ایجاد بشه که در نهایت شیرینی رو حجیم و پوک میکنه… پس برای آنکه سفیده خوب زده بشه به نکات زیر توجه کنید:
ادامه مطلب
صبحتون بخیر ی سوال درباره توییتای جانگ کوک..چرا جانگ کوک چند روزه (بهتر بگم کل تابستونو) هیچ عکس یا ویدیویی نزاشته.....همه اعضاء از کارایی که می کنن فیلم می گیرن و عکس و می زارن ولی جانگ کوک نه ...همه میگن شاید منتظر یه فرست مناسبه ....منکه نمی دونم ....اگه دلیلشو می دونید بهم بگید....ممنون....
برای اینکه بدانیم چگونه باید از اتوی مو استفاده کنیم تا آسیب کمتری به موها برسد، چند نکته ی مهم را باید مد نظر داشته باشیم:
1- قبل از اتو کشیدن موها، حتما موها را با سشوار خشک کنید وآب موها را کاملا بکشید.
2- بعد از خشک کردن، از براق کننده های مو در لابه لای موها بزنید.


ادامه مطلب
درباره ما
چارتر دوران (گروه فارس گشت) با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش پروازهای سیستمی و چارتری : لحظه آخری و ارزان را راه اندازی نمود.در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با شماره تلفن های اعلام شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید.
چند نکته برای داشتن انرژی مثبت
- روزی نیم ساعت تا ۱ ساعت پیاده روی کنید. برای انرژی مثبت بودن، این روش عالی است.
- خندیدن معقول در طول روز را فراموش نکنید. نرم افزارهایی است که برای شما هر روز مطالب و تصاویر خنده دار ارسال میکند. مثل دوربین مخفی های جالب. دیدن این مطالب در طول روز، خیلی به ذهن مثبت اندیش و روحیه شاد زیستن شما کمک می کند.
- یک قضیه را حتی بی ارزش و کوچک ، انقدر در بوق و کرنا نکنیم. مسائل مهم، برای شما مهم باشد. مسائل کوچک را کوچک برخو
 
این کالا به اتمام رسید.
 
 
راهنمای خرید شارژ کارت تلفن همگانی از نوع in card :
 
1) از طریق پیامک و یا تلگرام پیامی ارسال نمایید،
که در آن مبلغ ، خرید کارت تلفن ، شهر ، روش بدست آوردن شماره تلفن را ذکر نمایید.
2) در اولین فرصت برایتان پیامی حاوی موجود بودن یا نبودن محصول ارسال می گردد.
3) مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های موجود در سایت که به نام سجاد خداپرست می باشد واریز نمایید.
4) پیامی دیگر مبنی بر واریز وجه ارسال نمایید.
5) 
 

ارسال شده
توسط
چند نکته عجیب در باره زنبور عسل



چند نکته عجیب در باره زنبور عسل
۱-  زنبور عسل با سرعت بیست و پنج  کیلومتر پرواز می  کند
۲- قبیله زنبورهای عسل حدود ۲۰ تا ۶۰ هزار زنبوردارد.
۳- یک زنبور عسل ذر همه عمرش فقط به اندازه یک دهم قاشق چایخوری عسل طبیعی تولید می کند.
مطلب کامل را در سایت دیجی عسل بخوانید
شگفتی های زنبور عسل
غذا دادن با سرنگ و شلنگ بلند
یک عدد سرنگ تهیه کنید. حتما باید سرنگ استریزه باشد. سر سرنگ بخشی که سوزن به آن اتصال پیدا می‌کند را با چاقو بریده و "سوند فولی" شماره 14 را برای (طوطی عروس هلندی – طوی ملنگو و شاه طوطی)  را که از داروخانه تهیه می‌کنید را به اندازه 100 سانت بردارید و در سر سرنگ محکم کنید.
مخلوط غذای گرم موردنظر را داخل سرنگ بکشید. هوای داخل سرنگ را بگیرید، سپس سر جوجه را کمی بالا گرفته و از سمت چپ نوک جوجه آروم شلنگ رو وارد چینه دان کنید و
 
ریمل هم مثل سایر لوازم های ارایشی که وجود دارد در صورت استفاده از برند بی کیفیت و نا مناسب می تواند که علاوه بر این که باعث صدمه به چشم و ریزش مژه ها شود ممکن است که بیماری های پوستی را در فرد به وجود بیاورد از همین رو درباره استفاده از هرگونه وسایل آرایش نیازمند یک  انتخاب مناسب است بررسی و تحقیق درباره یک برند ارایشی معتبر می تواند که فرد را در انتخاب لوازم کمک کند ما در این سایت تلاش کرده ایم تا مطالب مفیدی را درباره انواع لوازم ارایشی و ن
 
        انسان، مربی خود
انسان یک فلز یا یک سنگ گران قیمت نیست که او را به دست یک صنعتگر ماهر بدهیم و همه آرایش و پیرایش او را از آن صنعتگر بخواهیم،
⤵️ انسان‏ یک گیاه نیست که او را بدست باغبان بسپاریم و فقط باغبان را مسئول همه‏ چیز او بدانیم،
 ⤵️انسان از آن جهت که انسان است علاوه بر قوای نباتی و احساساتی حیوانی، دارای قوه عقل و اراده است، عقل و اراده نمی ‏گذارد که‏ صد در صد تابع عوامل خارجی باشد، مانند یک فلز و یک سنگ تابع حرکات‏ دست یک صن
نکات مهمی درباره آسیب پذیری آنتی ویروس ها
 
چند نکته کلیدی و مهم درباره آسیب پذیری آنتی ویروس ها 
 
همیشه اخباری منتشر میشود که یک یا چند نقص امنیتی ( آسیب پذیری ) در آنتی ویروس های یک یا چند شرکت شناسایی شده است.
 
در این یادداشت قصد داریم به چند نکته کلیدی درباره آسیب پذیری هایی که در آنتی ویروس ها شناسایی می شود، اشاره کنیم.
 
اولین نکته باید بدانیم این است که امکان وجود آسیب پذیری در هر نرم افزار و سخت افزاری و به طور کلی در هر محصولی وجود دا
14 اطلاعات جنسی که باید بدانیدرابطه جنسی بازی با قوانین رایگان است. همه افراد خود را تعیین می کنند و مرزهای خود را تعیین می کنند. با این حال ، موارد اساسی وجود دارد که باید بدانید قبل از اینکه به درستی وارد بازی شوید!
شماره 1 #هرگز از روغن کودک به عنوان روان کننده استفاده نکنید. زیرا نتیجه آن چیزی نخواهد بود که شما تصور می کنید. در ابتدا ممکن است خوب باشد اما ممکن است احساس سوختگی کنید.
نکته 2 #دوست دختر خود را در اولویت قرار دهید و سعی کنید ابتدا ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها