نتایج جستجو برای عبارت :

در کشور نفوذ اینترنت نود درصد است

 
این بررسی ها حاکی از آن است که ضریب نفوذ اینترنت باندپهن ثابت از سال ۹۵ تاکنون رشد قابل توجهی نداشته است و ضریب نفوذ اینترنت موبایل که در سال ۹۵ حدود ۴۰ درصد بوده در منحنی رشد، سیر صعودی خود را طی می کند و در سال ۹۶ به نزدیک ۶۰ درصد رسیده، در سال ۹۷ ضریب نفوذ ۷۰ درصد را رد کرده و در سال ۹۸ به ضریب نفوذ ۸۰ درصد نزدیک می شود.
 
آخرین آمار و اطلاعات بخش فناوری اطلاعات کشور مربوط به پایان خردادماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
 
نکته اول: چرا این هواپیما به سمت سامانه پدافندی در حال حرکت بوده؟ و در این شرایط حساس مسیر دیگری را برایش تعیین نکرده اند؟
نکته دوم: چرا پدافند هوایی فوق العاده پیشرفته ایران که می تواند پیشرفته ترین پهباد جهان را، آن هم در حالت چراغ خاموش و مخفی، رهگیری و منهدم کند، نمی تواند یک هواپیمای مسافربری را از یک موشک کروز تشخیص دهد؟؟؟!!!
.
سه حالت بیشتر وجود ندارد:
حالت اول: به سیستم هواپیمایی کشور نفوذ شده.
حالت دوم: به سیستم پدافند هوایی کشور نفوذ
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
اصلاح بذرهای کشاورزی و افزایش محصولات
معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات و ارتقاء آموزش کشاورزی طبق گزارش تسنیم ، گفت: با کسب موفقیتهای عالی که در زمینه کشت محصولات زراعی در سالهای اخیر داشته ایم ، اما در هسته باغبانی بسیار عقب هستیم.کاظم خاوازی ادامه داد: کار کردن روی دانه های اولیه بذر در حوزه باغبانی هزینه های زیادی را می طلبد که ما تازه وارد این حوزه شده ایم.
خاواری خاطرنشان کرد: در آفریقا شصت و دو درصد، ده درصد ایالات متحده ، اروپ
مسئولین اجرایی کشور چقدر باید سرمایه ملی را هدر دهند و اعتماد عمومی به نظام را به تاراج برند تا نهادهای نظارتی فوق، با آنها برخورد کنند!
از اینکه پدیده "نفوذ" در تار و پود مدیریت کشور رسوخ کرده است بحثی وجود ندارد ولی باید به این فکر کرد که "نفوذ" تا کجا و تا چه سطحی ریشه دوانده است؟!!
بعید به نظر می رسد ضربات مهلک این دفعه بر پیکر نظام کار "نفوذی ها" نباشد!
 
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل 0.5 واحد درصد و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

متن کامل خبر: نرخ تورم کل کشور به 34.2 درصد رسید
 
با سلام.چهل درصد کشور بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی تحت امر طاووس است.25 در صد هم باز از طریق سپاه و ناجا و صدا وسیما و قضاییه باز تحت امر طاووس است.35 درصد برای دولت و مجلس می ماند. باز تعدادی از نفرات مجلس و دولت وابسته به طاووس است. که 35 درصد را به 25 درصد کاهش میدهد.
یعنی ما در انتخابات برای مجلس و دولت برای اداره ی 25 درصد کشور رای میدهیم. آیا می ارزد؟؟
 
ولی آن چیز که مهم است .برای دولت و مجلس 25 درصدی . ارزش ندارد پای صندوق رفت.   
طبق گزارش های اعلام شده رگولاتوری تفوذ تلفن ثابت هر سال در کشورمان کاهش می یابد و به همان تناسب تعداد افرادی که از تلفن همراه ثابت در کشورمان استفاده می کنند هر سال کمتر میشود.
این درحالی است که از این تعداد، حدود 29 میلیون خط دایر هستند و شمار خطوط دایر شده نسبت به سال گذشته حدود 500 هزار خط، کمتر است.بر اساس آخرین آمار بدست آمده تا پایان سال 97 حدودا 38 میلیون و 459 هزار خط نصب شده بود که اما در 6 ماهه ابتدای امسال به 38 میلیون و 566 هزار خط رسیده است. 
صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو
قابلیت نفوذ قیر



باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همراهان عزیز نیل پالا
امروز میخواهیم درباره قابلیت نفوذپذیری قیر یا همان آزمایش درجه نفوذ قیر برای شما توضیح دهیم.با نیل پالا همرا باشید.

قابلیت نفوذ قیر یا همان آزمایش درجه نفوذ مرسوم‌ترین آزمایش برای اندازه‌گیری قوام قیر است.
قابل
 
 
 
نخستین و بزرگترین اپراتور
 
همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است که تاکنون حدود ۸۶ میلیون مشترک همراه اول در کشور به ثبت رسیده است. همراه اول یکی از شرکت‌های تابعه شرکت مخابرات ایران می‌باشد و در سال ۱۳۸۹ از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد و در سال ۱۳۹۱ در شرکت بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شد.
 
 
 نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰
✅ تعداد افرادی که 100% زده اند.
ادبیات فارسی : 47 نفر
عربی : 6 نفر
دین و زندگی : 16 نفر
زبان خارجی : 37 نفر
ریاضی : 67 نفر
فیزیک : 31 نفر
شیمی : 3 نفر
زیست شناسی : 1 نفر
✅ تعداد افرادی که درصد 33.33- زده اند.
ادبیات : 16 نفر
عربی : 8 نفر
دین و زندگی : 15
زبان خارجی : 28
ریاضی : 9 نفر
فیزیک : 11 نفر
شیمی : 9 نفر
زیست شناسی : 7 نفر
✅ درصد تعداد افرادی که دروس عمومی را زیر 30% پاسخ داده اند.
ادبیات : 72 درصد داوطلبین
عربی : 85 درصد داوطلبین
دین و زندگی : 76 درصد داوطلبین
زبان خارجی : 86 درصد
اگر صنعت هوانوردی را یک کشور فرض کنیم، قطعا جزو ۱۰ کشور دارای بالاترین آلاینده‌ی دی‌اکسیدکربن در جهان قرار می‌گرفت. میزان انتشار گازهای هوایی از سال ۲۰۰۵ تا کنون ۷۰ درصد افزایش یافته و با افزایش تقاضای پرواز در کشورهای ثروتمند و فقیر، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ میزان انتشار این گازها بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش یابد.
ادامه مطلب
ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش اعظم آن در آسیا قرار دارد و زبان آن به طور رسمی ترکی استانبولی می باشد. البته باید اشاره کرد که سیاست های کشور ترکیه همسو با اروپا می باشد . 
مساحت کشور ترکیه ۷۸۵٬۳۴۷ کیلومتر مربع می باشد که از نظر بزرگی سی و هفتمین کشور می باشد. ترکیه با کشور هایی مانند ایران، نخجوان، ارمنستان، عراق، سوریه، بلغارستان و یونان همسایه می باشد. 
ترکیه یکی از کشور‌های پر جمعیت خاورمیانه است، جمعیت کشور ترکیه حدود 82 میلیون نف
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​
آمار اداره کل گمرک چین نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ژوییه نسبت به مدت ماه پیش از آن ۴.۷ درصد رشد کرده و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ بشکه در روز رسیده است.
به گزارش ایسنا، بر مبنای تن، صادرات نفت ایران به چین در ژوییه نسبت به ماه پیش از آن ۸.۲ درصد رشد کرد و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ تن رسید اما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۱.۹ درصد کاهش نشان داد. آمار اداره کل گمرک چین به تن منتشر می‌شود که از سوی پایگاه خبری "اس اند پی گلوبال پلاتس به بشکه تبدیل شده
دوره آموزش صفر تا صد تست نفوذ با پایتون در فروشگاه ما منشتر شد برای تهیه و مشاهده جزعیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید
http://learnining.sazito.com/product/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B2%D9%88%D8%B4-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
بیش از 500 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در سطح کشور هستند
(وی با اشاره به اینکه 30 درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند که مشارکت همه مردم را می‌طلبد افزود) در بین سال‌های 92 تا 95 دستمزد مستمری بگیران رشد بسیار خوبی داشته است.
نهضت مهارت افزایی در کشور در دستور کار داریم
93 هزار تعاونی در کشور فعالیت دارند که در بخش‌های مختلف اقدامات گوناگونی صورت گرفته است./ فارس@Rasad_tahlil
[عکس 430×249]
Show commentsمشاهده کان
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
کمیسیون ملی سلامت چین:
۸۰ درصد از قربانیان کروناویروس در این کشور بالای ۶۰ سال داشتند.
۷۵ درصد از این افراد دست‌کم به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند.
دو سوم از فوتی‌های تایید شده، مرد بوده‌اند.
میانگین مدت زمان برای بهبود کامل بیماری ۹ روز است./ایسنا
چهار شنبه ، ۱۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
خسارت تصادف‌های جاده‌ای ایران "معادل پنج درصد تولید ناخالص ملی (GNP) است".
تیمور حسینی، رئیس پلیس راه کشور می‌گوید: "معادل پنج درصد از تولید ناخالص ملی، سالانه در تصادف‌ها از بین می رود."
این به معنای سالانه ٢٢ میلیارد دلار خسارت است.
در سال گذشته بیش از ١٧ هزار نفر در تصادفات رانندگی ایران کشته شدند.
رئیس پلیس راه کشور گفته ۹۰ درصد از تصادف‌ها به دلیل "عامل انسانی" رخ داده‌اند. اما آیا سزا و تاوان یک اشتباه راننده مانند خستگی و خواب آلودگی، ب
برحسب آمار اعلام شده در دسامبر سال 2019 ، جمعیت ترکیه رشد صعودی داشته است. در این اطلاعات بدست آمده دیده میشود که جمعیت مردان 136/721/41 نفر ( 2/50 درصد جمعیت) و جمعیت زنان 861/433/41 نفر (8/49 درصد جمعیت) میباشد به طور کلی جمعیت کشور ترکیه به 997/154/83 نفر رسیده و نسبت به سال قبل 115/151/1 افزایش داشته است که میتوان اشاره کرد نرخ رشد جمعیت در سال 2018 ، 7/14 درصد بوده که این نرخ در سال 2019 ، به 9/13 درصد کاهش یافته است. 
استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه میباشد ،
ادامه مطلب
دستورات کاربردی در تست نفوذ جهت انجام حملات کرک آنلاین بر روی سرویس های مختلف:
SSHSNMPRDPHTTPبا ابزار هایی مانند :HydraMedusaNcrack===============تست نفوذ بر روی سرویس SSH ( شل امن  ) : 
hydra -l root -P passwd.txt 192.168.1.1 ssh
تست نفوذ بر روی سرویس RDP 
ncrack -vv  —user BlackDante -P /root/Desktop/passwd.txt rdp://192.168.1.1
تست نفوذ بر روی HTTP : 
medusa -h 192.168.1.1 -u admin -P passwd.txt -M http -m dir:/admin -T 50
تست نفوذ بر روی SNMP : 
hydra -VV  -P /root/Desktop/passwd.txt 192.168.1.1 snmp -T 1
 
به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سهم بخش صنعت در کشور ما ۱۲ درصد تولید ناخالص داخلی ما است. اما بیش از ۶۰ درصد کل مالیات کشور توسط همین بخش صنعت پرداخت می‌شود. در مقابل، بخش خدمات که سهم ۵۱ درصدی از تولید ناخالص داخلی کشور را دارد، فقط ۱/ ۲۲ درصد از مجموع مالیات کشور را می‌پردازد (این در حالی است که سهم صنعت در پرداخت مالیات در مالزی ۲/ ۳‌ درصد، در کره‌جنوبی ۶/ ۱۳‌  درصد و در فرانسه ۵/ ۱۶ درصد است۱) و بخش خدمات که بیشترین سهم را در تولید ن
بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۸۱ عابر پیاده در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم حدود یک پنجم (۱۹.۸ درصد) از کل تلفات تصادفات این مدت را به خود اختصاص داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (2120 نفر) 2.1 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال سه چهارم عابران متوفی در تصادفات مرد و یک چهارم زن بوده اند. همچنین استان‌های تهران با ۳۱۷، خراسان رضوی با ۱۷۱ و فارس با ۱۴۹ نف
معرفی کشور سوئیس:سوئیس کشوری است در اروپای غربی که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است.این کشور 7٫5 میلیون نفر جمعیت و مساحتی بالغ بر 41٬290 کیلومتر مربع دارد.سوئیس کشوری است به صورت جمهوری فدرال تککانتون و از 26 ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده می‌شوند.پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر جهانی ژنو و زوریخ هستند. سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشورهای درحال توسعه و تو
روشهای پاکسازی و ضد عفونی موبایل
1)استفاده از الکل 96 درصد
ایمن ترین روش برای پاکسازی موبایل است و در هیچ شرایطی هیچ نوع آسیبی به گوشی شما نمیرساند این الکل در داروخانه ها موجود است
2)استفاده از الکل و آب 50 درصد
این نسبت یعنی نیمی آب و نیمی الکل 96 درصد میتواند پاک  کننده خوبی بعد از روش اول باشد این روش برای پاکسازی گوشی در بقیه اوقات سال نیز مفید فایده است و بدلیل استفاده از گوشی در شرایط مختلف خوب است هر از گاهی حتی زمانی که شیوع ویروس مطرح نبا
مسکنبا وجود نگرانی‌های منطقه‌ای که نیمه دی ماه به وجود آمد و می‌توانست تاثیراتی در رونق بازار مسکن ایجاد کند، آمار از افزایش ۱۱ و ۱۹ درصدی ماهانه معاملات ملک در شهر تهران و کل کشور حکایت دارد.
به گزارش ایسنا، دی امسال معاملات ملک در تهران و کل کشور به ترتیب ۱۱ و ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل افزایش پیدا کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد شاهد افت موقت خرید و فروش مسکن باشیم.
رشد نسبی قراردادهای خرید و فروش مسکن در حالی اتفاق افتاده که ماه قبل
ویزای کار در کانادا
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشور
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
cnbc:
♦️Turkey’s lira takes another dive as central bank scares investors over interest rate plans.
ترس سرمایه گذاران از طرح بانک مرکزی ترکیه در تعیین نرخ بهره موجب گردید تا لیر ترکیه سقوط دیگری را تجربه کند.
ارزش پول ترکیه 7 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است در حال حاضر نسبت برابری آن در مقابل دلار 5.9 می باشد
سرمایه گذاران تورم دو رقمی را برای ترکیه متصورند در حالیکه نرخ بهره 24 درصد است تنها در سال گذشته 36 درصد ارزش لیر کاهش یافته است
عدم افزایش نرخ بهره و نفوذ سیاست در بانک مرکز
خاورمیانه با تلاش کشورهای نفتی برای جذب گردشگر ۵ درصد رشد داشته است
 
سازمان جهانی گردشگری با معرفی ۱۰ کشور پردرآمد از محل ورود توریست، ۱۰ مقصد اول توریست‌های جهان را نیز اعلام کرد، این ۱۰ کشور مقصد، ۴۰ درصد از کل گردشگران خارجی دنیا را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دادند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» در میان ۱۰ مقصد برتر جهان در ورودی گردشگران و درآمد گردشگری، فرانسه همچنان در ورودی گردشگری خارجی در رتبه اول قرار دارد درحالی‌که آمریکا بزرگ‌تری
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فارس، مرکز آمار ایران اعلام کرد: مقدار باد سالانه فروردین ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای کشور به ٣٢,٢ درصد رسیده که نسبت به همین وقوف داخل ماه قبل، ٢.٦ واحد درصد کاهش علامت می دهد. کاهش بها تورم نقطه ای خانوارهای ناحیه منظور از ارج دمل نقطه ای، درصد تغییر مغز شاخص قیمت، نسبت به ماه مانند سال قبل می باشد. نرخ تورم نقطه ای در فروردین ماه ١٣٩٩ به عدد ١٩,٨ درصد رسیده است؛ یعنی خانوارهای قلمرو بوسیله طور میانگین ١٩.٨ در
پس از این که سود اوراق قرضه آمریکا به پایین‌ترین سطح ۳ساله خود سقوط کرد، با تشدید نگرانی‌های اقتصادی، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود در بیش از ۶سال اخیر نزدیک شد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پس از اینکه سود اوراق قرضه آمریکا به پایین‌ترین سطح ۳ ساله خود سقوط کرد، با تشدید نگرانی‌های اقتصادی، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود در بیش از ۶ سال اخیر نزدیک شد.
قیمت خرید نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد، تا ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، با
به گفته پایگاه اینترنتی سازمان بهداشت جهانی، 80 درصد بیماری ها توسط آب قابل انتقال است این در حالی است که 14000 نفر در سراسر جهان بر اثر آلودگی آب، جان خود را از دست میدهند بنابراین آلودگی آب یک مشکل بزرگ جهانی تلقی می شود. برآوردی که بعمل آمده حاکی از این است در کشورهای جهان سومی میزان تلفات تا 80 درصد بیشتر از کشورهای صنعتی است.
 
 
روزانه بسیاری از انسان ها در جهان با مشکل سلامت آب مصرفی رو به رو هستند ، طبق آمار روزانه 1000 کودک هندی بر اثر عدم به
طبق قانون اساسی و مطابق با عرف هر ساله، ریاست محترم جمهوری امروز لایحه بودجه سالانه کل کشور در سال 99 را که ریز جزئیات درآمدها و هزینه‌های سال آینده دولت در آن گنجانده شده است، برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است؛ اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این لایحه بخصوص برای بخش‌های مختلف صنعت گردشگری ایران، عوارض خروج از کشور در سال 1399 است.
              
طبق لایحه بودجه 1399، عوارض خروج از کشور برای سفر اول هر مسافر ایرانی به خارج از کش
 سئو در مشهد
 به گزاره اینجانب اعتنا نمایید “امن ترین یعنی صرفا ترین ”   از حیث عموم  یعنی در صورتی روی یک سرور ۱۰۰۰ هزار تارنما باشد و یا این که ۱ وبسایت منحصربه‌فرد . البته این تمجید ابدا درست وجود ندارد زیرا تنهاترین جراحت پذیرترین هم می تونه باشه . رئیس یک سرور منحصربه‌فرد وقتی امن میباشد که بتوانید به طور کامل ماهر مدیریتش نمایید و سیستم های امنیتی در دست گرفتن داشته باشیدیک کدام از منش های نفوذ  و می شه اعلام‌کرد شل ترین شیوه نفوذ ب
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی چین روز
دوشنبه اعلام کرد اقدامات ضد بازار شکنی را درمورد واردات فولاد از اتحادیه
اروپا و سه کشور آسیایی اجرایی می کند.
بازار شکنی یا دامپینگ یک عبارت تجاری بین المللی است که طی آن یک کشور
یا شرکت محصول را با قیمتی  صادر می کند که در بازار واردات خارجی نسبت به
بازارداخلی صادرکننده کمتر است و به این ترتیب یک مزیت رقابتی به دست می
آورد.
وزارت بازرگانی چین طی بیانیه ای اعلام کرد:« چین
مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به اینکه اتلاف شبکه برق کشور ۱۰ تا ۱۶ درصد است و این یعنی کل مصرف برق شبکه بیت کوین در دنیا کم‌تر از اتلاف برق در ایران است، گفت: تعرفه پیشنهادی وزارت نیرو عدد بسیار بالایی است.به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از فارس، محمد شرقی مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به فناوری بلاک چین یک صنعت تازه به شمار می‌رود که کلید واژه‌هایی به نام بیت کوین در این صنعت شنیده می‌شود،گفت:    صنعت ماینینگ در کشور دارای
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
سیستم X Interior با استفاده از فناوری پیشرفته نانو فناوری پیشرفته فوق العاده هیدروفی فای را برای محافظت از سطوح داخلی شما مانند صندلی های پارچه ای، فرش، چرم و وینیل با یک محصول پوشش حرفه ای ایجاد می کند. لکه ها و لکه ها به راحتی و به سرعت تمیز می شوند.
هنگامی که مایعات در تماس با System X Interior قرار می گیرند، درمان مواد را دفع می کند و مایعات را بدون نفوذ و رنگ آمیزی مواد رول می کنند. علاوه بر این، برای مواد با ساختار باز مانند فرش های پلاستیکی که مایعات
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
سوئیس بهشت زندگی واقعیت یا سراب؟
مرد نابینایی که همسرش هر شب از زیبایی اش برای او تعریف می کرد یک شب مرد خسته شد و گفت تو اگر واقعا این همه که می گویی زیبا بودی چشم دارها با تو ازدواج می کردند و نصیب من نمی شدی.
 نمی توان منکر برخی نکات مثبت در کشورهای مختلف شد اما نرخ بالای خود کشی و مهاجرت خود گویای خیلی از چیز هاست.
 عده ای غرب زده در کشور مدام بر طبل غربزدگی می کوبند و از غرب تعریف می کنند اما جالب است از بهشت غرب بیستر بدانید:
۱.مردم سوئیس با
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
.
اگر در جامعه ای تکاثر و متکاثران وجود داشته باشند، ممکن نیست در حکومت نفوذ نکنند و بر آن مستولی نشوند چه اینکه تکاثر (افزونخواهی و سرمایه داری ) بدون نفوذ در حکومت یا پدید نمیاید یا باقی نمیماند... به همین دلیل اسلام با این پدیده ویرانگر به مبارزه ای فراگیر پرداخته است مانند اینکه مال فراوان را حلال نمیشمرد و زندگی همراه با اتراف و اسراف را زندگی شیطانی می داند... و عالمان و دیگر مردمان را از معاشرت با ثروتمندان و همنشینی با ایشان بر حذر می دا
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اصلی اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
۱. حیف اون همه پول که دادم برای موزه مادام تسو که کلش چار تا مجسمه بود...خاندان سلطنتی انگلیس..رییس جمهورای امریکا...چند تا از بازیگرای هالیوود...چند تا از ورزشکارای امریکا...چند تا از مبارزای جهان...
۲. خانومی که بلیت میداد گفت میشه ناخونات رو ببینم؟ گفتم بیا ببین....گفت واااای خدای من چه طوری تونستی اینجوری بلند بذاری؟
حالا من دو هفته است ناخونامو نچیدم بدون هیچ مراقبتی...
من اگه یه روز ببینم اونی که پدیکور و مانیکور رو این طور مثل نون شب برای مردم
«مدرسه من»، سامانه آموزش مجازی، در این روزها که دانش‌آموزان به خاطر شیوع کرونا در خانه‌های خود به سر می‌برند، ۴۰ درصد تخفیف برای محتواهای آموزشی خود در نظر گرفته است. این استارت‌آپ با مجوز از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی کشور، محتواهای کتاب‌های درسی پایه اول تا ششم ابتدایی را صفحه به صفحه به صورت ویدیو تولید کرده است.
«مدرسه من» حدود ۴۰ درصد تخفیف برای محتواهای آموزشی خود در نظر گرفته است و اینترنت هم برای استفاده از این محتوا نیم ب
من میخوام یه تخمین سرانگشتی از تعداد کسانیکه در ایران گرونا گرفتن اعم از اینکه دارای علامت بودن با نه، به دست بیارم.
امروز  وزارت بهداشت اعلام کرده میانگین سن مبتلایان ققطعی کرونا در کشور ۵۹ سال هست. 
خوب برای سادگی فرض مییکنیم کخ نصف کسانیکه که کرونا شون توسط وزارت بهداشت تایید شده بالاتر از ۵۹ سال هستن و نصف دیگه کمتر از ۵۹ سال. در حال حاضر تعداد کل کرونایی های کشور ۲۳۰۰۰ نفر هست. بنابراین از بین جمعیت بالای ۵۹ سال کشور ۱۱۵۰۰ نفر کرونای قطع
شمارش آرا مجلس در بعضی از حوزه های انتخاباتی با جمعیت زیاد و درنتیجه  نمایندگان بیشتر مجلس مثل تهران خیلی طول می کشه. اما وزارت کشور می تونه خیلی منتظر نمونه و خیلی سریع جواب اولیه ای رو اعلام کنه که با دقت 98 درصد (یعنی تقریبا 100درصد!!!) مطمئن باشه.
روش کار هم اینه که فرض کنیم در صندوقی 2000 رای انداخته شده و یک نماینده در این صندوق مثلا 600 رای (30 درصد آرا رو داره).حالا اکر فقط 10 درصد آرا این صندوق به طور تصادفی انتخاب بشه و  آراء  شمرده بشه؛ به احتما
این دومین انتقاد رهبری به صدا و سیما بود (این بار در خصوص ترویج زبان و فرهنگ غرب)
از طرفی انتخاب رئیس صدا و سیما از اختیارات رهبری است
از طرفی رهبر بزرگوار تا زمانی که غیر علنی 10 بار انتقاد نکنند، علنی یک بار انتقاد نمی کنند.
نتیجه چه می شود؟
 
شواهد نشان می دهد که ریاست صدا و سیما هم به رهبری تحمیل شده است.
آی کسانی که رهبر را همه کاره ی کشور می دانید... ما خواهان افزایش سطح اختیارات رهبری هستیم. چون در کشور ما فقط جاهایی که زیر دست ایشان هستند - ب
بنابه تعریف ارائه شده از سوی FTC، الیاف اکریلیک به هر گونه پلیمر مصنوعی با زنجیره های بلند که حداقل دارای، %85 وزنی از واحد های اکریلونیتریل (-CH 2-CH(CN)-) باشد اطلاق می شود . چنانچه نسبت وزنی واحد های اکریلونیتریل بین 35 تا 84 درصد باشد به آن الیاف مداکریلیک گفته می شود . در واقع الیاف اکریلیک و مداکریلیک زیرشاخه های الیاف پلی اکریلونیتریل را تشکیل می دهند.
برای تهیه الیاف اکریلیک در بیشتر موارد مقادیر 5 الی 10 منومر دیگر مثل ، متیل اکریلات ، متیل متاکر
پس از ماجرای لردگان چهار محال و بختیاری و مشخص شدن اینکه امکان دارد افراد بیشتری به ایدز مبتلا باشند و روحشان خبر ندارد. تلنگر بزرگی به افکار عمومی وارد شد.
از آنجایی که ایران مثل سایر کشورها آموزشات و پیگشری های جدی در باره ایدز ندارد. احتمال اینکه هر کسی به ایدز مبتلا باشد بالاست.
مسئول گروه کاهش آسیب ها و ایدز سازمان بهزیستی کشور اخیرا اعلام کرده بود که تنها ۴۰ درصد از کل مبتلایان به ویروس اچ آی وی شناسایی شده اند و این یک اخطار جدی به نظام
تاریخچه :پسته گیاهی است که از دیرباز در نقاط مختلف ایران مورد کشت و پرورش قرار می‌گرفته است. جنگل‍های وحشی و خودروی پسته در ناحیه شمال شرقی ایران و نواحی هم ‍مرز با ترکمنستان و افغانستان پیشینه ای باستانی دارد و تصور می رود که درخت پسته حدود 4-3 هزار سال قبل درایران اهلی شده و مورد کشت وکار قرارگرفته است.
ارزش اقتصادی :پسته به عنوان یک محصول استراتژیک جایگاه خاصی را در بین تولیدات دارا می باشد. این محصول بخش عمده ای از صادرات غیرنفتی را تشکی
پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)
دانلود پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)ن، در قالب فایل Word، شامل 20 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده. هدف این مقیاس تشخیص این است که افراد تحت تاثیر کدام یک از انواع قدرت رهبر قرار می گیرند. نحوه پاسخگویی این پرسشنامه بدین صورت است که ...
آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص
نام فایل : آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 2 مگابایت آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) با توجه به مشکلات تهیه نمونه های دست نخورده استفاده از ازمونهای صحرایی نفوذ بسرعت در حال گسترش می باشد متداولترین آزمایش های صحراییشامل آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) ...
دریافت فایل
آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص
نام فایل : آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 2 مگابایت آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) با توجه به مشکلات تهیه نمونه های دست نخورده استفاده از ازمونهای صحرایی نفوذ بسرعت در حال گسترش می باشد متداولترین آزمایش های صحراییشامل آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) ...
دریافت فایل
آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص
نام فایل : آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 2 مگابایت آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) با توجه به مشکلات تهیه نمونه های دست نخورده استفاده از ازمونهای صحرایی نفوذ بسرعت در حال گسترش می باشد متداولترین آزمایش های صحراییشامل آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) ...
دریافت فایل
آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص
نام فایل : آزمایش نفوذ استاندارد 14 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 2 مگابایت آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) با توجه به مشکلات تهیه نمونه های دست نخورده استفاده از ازمونهای صحرایی نفوذ بسرعت در حال گسترش می باشد متداولترین آزمایش های صحراییشامل آزمایش نفوذ استاندارد (spt ) ...
دریافت فایل
در هیچ زمانی به اندازه امروز اطلاعات عملی برای دستیابی به موفقیت وجود نداشته است. با این حال،وقتی دوران کاری به سر میرسد،تنها ۵ درصد مردم به استقلال مالی می رسند ۸۰ درصد کسانی که امروز کار میکنند ترجیح می دهند که کار دیگری می کردند. ۸۴ درصد مردم معتقدند که کمتر از حد توان خود کار می‌کنند. تنها پنج درصد مردم معتقدند که در حد کامل توان و ظرفیت خود فعال هستند.
 
در مقایسه با هر زمان دیگری،شمار بیماران،سنگین وزن ها و به دور مانده از آمادگی‌های ج
رخنه یا هک به معنی سود بردن از یک روش سریع و هوشمندانه برای حل یک مشکل در رایانه می‌باشد. در علوم مربوط به رایانه معنی هک گاه مساوی معنی کرک (crack) که رمزگشایی است نیز عنوان می‌شود. در گفتگوهای امروزی هک به معنی نفوذ به یک سیستم رایانه‌ای است؛ و کرک نیز به معنی رمزگشایی است و کراکر (به انگلیسی: Cracker) به فرد گشاینده رمز می‌گویند.
در اصطلاح روزمره، رخنه کردن به معنی نفوذ به یک سیستم رایانه ای می‌باشد و رخنه گر  کسی است که با داشتن دانش کافی د
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
رانت اطلاعاتی یعنی چه؟
یادتان می آید چند سال پیش ناگهان قیمت دلار سه برابر شد؟ خوب، در آن زمان مقالات و نوشتارهای زیادی بیرون آمد که هر یک در مورد دلیل ها، تبعات، و دیگر مسائل مربوط به این اتفاق صحبت می کرد. اتفاق کوچکی هم نبود. چطور می شود که یک شبه، ارزش پول یک کشور یک سوم شود؟ 
در علم اقتصاد رانت درآمدی است که بی‌تلاش به دست می‌آید. رانت خوارها با استفاده از نفوذ سیاسی و اقتصادی شان یا از طریق آشنایانی که صاحب این نفوذ هستند به صورت غیرقا
▪️ هکر کیست؟
هکر به کسی گفته می‌شود که توانایی نفوذ به یک مکان را دارد. برخی برای نشان دادن باگ و برخی برای خرابکاری یا دزدی.
▪️ کرکر کیست؟
همانطور که در بالا گفته شد یک هکر می‌تواند یک شخص مفید و کارامد باشد، ولی یک کرکر یک شخص کاملا مضر است. کرکرها به سرور بانک‌ها نفوذ می‌کنند و آن‌ها را متوقف می‌کنند، سایت‌های مهم را با روش‌هایی پیچیده از کار می‌اندازند و یا حتی پسورد کاربران را به سرقت می‌برند و در بازار سیاه می‌فروشند.
▪️ واکر ک
نفوذ هوا به داخل یکی از عوامل موثر در افزایش بار حرارتی ( گرمایی و سرمایی ) ساختمان است . به طوریکه در زمستان نفوذ هوای گرم بیرون موجب افزایش بار سرمایی فضای مورد نظر می شود و در تابستان نیز نفوذ هوای سرد بیرون موجب افزایش بار گرمایی ساختمان می شود.محاسبه حجم هوای نفوذی یکی از عوامل مهم در محاسبه بار حرارتی ساختمان می باشد که به دو از شیوه های زیر تعیین می شود یک - روش حجمی V = (v * n) / 60 V V: حجم هوای نفوذی بر حسب CFM : حجم فضای مورد نظر ( فضایی که هوای
امروزه حتی دست فروش های خیابانی هم برای خودشان در شبکه های اجتماعی کمپین تبلیغاتی راه انداخته اند و خوب میدانند که بازاریابی اینترنتی چقدر تاثیرگذار است.
اینکه چقدر زود اینترنت توانست به همه جنبه های زندگی ما نفوذ کند، نشان از سرعت رشد فناوری است. روزگاری که رادیو پا به عرصه وجود گذاشت بسیار طول کشید تا به صورت عمومی استفاده شود و حتی می شود گفت که نتوانست همه دنیا را آنطور که باید فرا بگیرد. پس از آن نوبت به تلویزیون رسید اما اینبار سرعت نف
اصل پارتو یا قانون 20/80 (که به قانون اندک بخش حیاتی یا اصل تُنُکی فاکتور نیز شهرت دارد) بیان می‌کند که در بیشتر مواقع، 80 درصد نتایج از 20 درصد دلایل به وجود می‌آید.
گفته می‌شود اصل پارتو برگرفته از نظریه اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو است که نظریه 20/80 را در سال 1896 و در دانشگاه لوزان مطرح کرد. ویلفردو پارتو در نظریه خود بیان کرده بود که 80% زمین‌ها در ایتالیا، تنها در مالکیت 20% از جمعیت کشور است.
ادامه مطلب
خداشناسی خود ب خود روی تمامی شخصیت ، 
روحیه ، اخلاق و اعمال شخص تاثیر می گذارد...
اندازه ی این تاثیر ب درجه ی باور و ایمان بستگی دارد.
هراندازه که ایمان انسان قوی تر و شدید تر ...
نفوذ خداشناسی در او بیشتر ...
و شخصیت آدمی ،
بیشتر تحت سیطره اش می شود.
* مراتب و درجات این تاثیر و نفوذ 
وابسته به کمال انسانی شخص و نزدیکی اش به خداست...
و همه ی این ها "صدق" و "اخلاص" نامیده می شود
یعنی همه ی این درجات 
درجات صدق و اخلاص است...
(کتاب جهان بینی_استاد شهید مطهری)
 
هکر: هکر کسی است که با سیستم‌های کامپیوتری آشناست و می‌تواند با روش‌های خاص(بدون اجازه) وارد آنها شود.
کرکر: کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها، خرابکاری و ایجاد اختلال در سیستم‌های کامپیوتری است.
واکر: کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها، استفاده از اطلاعات آن سیستم‌ها است.
انواع هکرها
کلاه سفید: این قشر اکثرا متخصصین شبکه و امنیت هستند و کار اصلی آنها نشان دادن نقاط ضعف و قوت یک سیستم است و به خاطر همین، این هکرها در شرکت‌های بزرگ کامپیوتری
با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف اولین کارگاه Metasploit پیشرفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار شد.
این دوره با نام ارزیابی امنیت شبکه به کمک Metasploit و با هدف آشنایی شرکت کنندگان با تکنیک‌های مدرن پویش و نفوذ به شبکه و روش‌های مقابله با آنها برگزار شد.
متااسپلویت پرکاربرد‌ترین Framework متن باز (Open Source) تست نفوذ است که با استفاده از آن می‌توان آسیب‌پذیری های موجود در سیستم‌ها
محدودیت‌زدایی از اینترنت کشور آغاز شد
ساعتی پیش نت بلاکس که یک وبسایت مانیتورینگ اینترنت در دنیا محسوب می‌شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است و هم اکنون برخی شهرها و استان ها از جمله قسمت هایی از تهران به اینترنت  بین‌الملل دسترسی دارند.
در این توییت آمده است: در حالی که ۱۱۳ ساعت از قطعی اینترنت در ایران می گذرد اتصال اندکی برقرار شده و برخی کاربران ایرانی نیز ظاهرا گزارش داده‌اند که
برگی از هزاران
ارتقاء نرخ سواد جوانان به بیش از ۹۸ درصد
نرخ سواد در هر کشور از حاصل تقسیم تعداد افراد در یک بازه سنی مشخص که توانایی خواندن و نوشتن دارند به جمعیت کل کشور به دست می‌آید.
می‌توانید این لوح را از بسته نمایشگاهی برگی از هزاران سایت نو+جوان دریافت کنید.
              
به گزارش خبرنگار آهن نوین و به نقل از چیلان: برترین فولادساز بزرگ کشور در سال ۹۷ فولاد خوزستان بود که توانست ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تن شمش صادر نماید که البته ۲۱ درصد پایین‌تر از سال ۹۶ بوده است.ذوب آهن به عنوان دومین فولادساز برتر کشور در سال قبل ۹۰۲ هزار تن انواع محصولات فولادی صادر کرد که نسبت به سال ۹۶ از اهش ۲۲ درصدی برخوردار بود.فولاد مبارکه به عنوان سومین فولادساز برتر ایران در سال قبل ۸۷۸ هزار تن محصولات خود را به کشور‌های دیگر صادر کرد
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
بعد از هرج و مرجی که در اوائل مشروطه به وجود آمد، به فاصله‌ی چند سال، همان دولت بیگانه‌ی سلطه‌گر خارجی _یعنی انگلیس_ یک دیکتاتور خشن و بیرحم و بسیار خطرناک‌تر از سلاطین قبل از مشروطه _یعنی مظفرالدین شاه و ناصرالدین شاه_ را بر سر کار آورد که او رضا خان بود. دیکتاتورىِ رضا خان بمراتب از دیکتاتوری ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه برای کشور و ملت ما بدتر و خشن‌تر بود که انگلیس‌ها او را سر کار آوردند. در واقع ما از دوران استبداد، وارد دوران آزادی ن
تقریبا غیرممکن بتوان تعداد کودکان خیابانی را تخمین زد، هرچند که سازمان بهداشت جهانی و یونیسف در اواسط دهه ۱۹۹۰ تعداد آن‌ها را ۱۰۰ میلیون نفر تخمین زده اند. همچنان‌که جمعیت دنیا رشد می‌کند پدیده اجتماعی کودکان خیابانی افزایش می‌یابد. در همه کشورهای جهان آمار کودکان خیابانی پسر بیش از دختران است. بر طبق مطالعه‌ای که درکشورهای افریقایی انجام شده در زیمبابوه ۹۵ درصد، در آنگولا ۸۴ درصد، در اتیوپی ۸۴ درصد، در زامبیا ۷۰ درصد و در سودان تقریب
امشب که وزیر خارجه آلمان کشور را ترک کند، عزم راسخ ایران در مورد تصمیمی که یک ماه گذشته گرفته است خواهد دید. و خواهد فهمید از موضع بالا صحبت کردن و ابراز نگرانی بی خودی در مورد نفوذ ایران در منطقه و حقوق بشر و قدرت موشکی ایران ، باید جایش را به تعامل در چارچوب برجام  و عمل به تعهدات بدهد.
پی نوشت: البته این نوع نگاه در اروپایی ها و امید اونا به عقب نشینی ما تا حدودی تقصیر اروپایی های داخل کشور است.
+سید علیرضا مصطفوی
سیاست غرب در به چَرا بردن انسان:
غرب با انکار حق قانونگذاری خدا ، انسان را از وحی الهی محروم کرد و با نسخه های مادی و انحرافی، جوامع انسانی را در مزرعه شهوات حیوانی مشغول چَرا کرده است آرمانشهر غرب همچون گله گوسفندی است در باغ پر علف که هر کس بی توجه به دیگران فقط دنبال امیال حیوانی خود است ؛سگ های نگهبان غرب، هالیوود و فضای مجازی آلوده و رسانه های دروغ پراکن هستند تا افکار جوامع تحت سلطه او باشند و هر گاه خواست  به راحتی هر جامعه ای را ذبح  کن
FATF ربطی به مشکلات اقتصادی و تحریم کشور ندارد !
پیوست به FATF ، هیچ ربطی به مشکلات اقتصادی کشور ندارد. دلایل این ادعا:
1) ما هفت سال در لیست تحریم ها بودیم.
2) ما از اول انقلاب تا کنون تحریم بوده ایم.
3) ما حتی در دوران جنگ نیز تحریم بودیم. علاوه بر آن در این مدت مورد تهاجم لجستیکی (تجهیزات و امکانات و ... ) و نیروی انسانی مزدور از اکثر کشور های جهان بودیم .
4) د زمان جنگ 200 میلیون دلار بیشتر در خزانه نداشتیم . جنگ هم بود اما با اقتدار ، کشور را اداره کردند و ح
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود

«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
اطلاعات جغرافیایی و جمعیتی کشور عراق
-موقعیت 
خاور میانه در مجاورت خلیج فارس و بین ایران و کویت
-کل مساحت عراق
438317 کیلومتر مربع (27 درصد خاک ایران و تقربیا یک سوم مساحت کشورمان)
-مساحت زمینی
437367 کیلومتر مربع
-محیط مرزی با کشور های همسایه.
با ایران1599 کیلومتر
با عربستان سعودی 811 کیلومتر
با سوریه 599 کیلومتر
با ترکیه367 کیلومتر
با کویت254 کیلومتر
با اردن 179 کیلومتر
با خلیج فارس58 کیلومتر
-اب و هوا
بیشتر صحرائیست در زمستان ها متوسط تا خنک و در تابستان ه
دانلود:   دانلود نسخه موبایل    |    دانلود نسخه با کیفیت:       |    حجم فایل: 9 مگابایت
 



استاد رائفی پور - « نفوذ یعنی....» قسمت چهارم
09/05/1397



استاد رائفی پور - « حمایت از کالای ایرانی »
09/05/1397

 


استاد رائفی پور - حفظ نظام یا حفظ آبروی مفسدین ؟
09/05/1397

 


استاد رائفی پور - « نفوذ یعنی....» قسمت سوم
09/05/1397



استاد رائفی پوز - « نفوذ یعنی....» قسمت دوم
16/04/1397

 


استاد رائفی پوز - « تحریف نامه 2 »
16/04/1397

 


استاد رائفی پوز - « چرا آمریکا می‌خواهد قیمت نف
توجه:این کتاب کاملا رایگان در سایت بدون رمز قرار داده میشود
موضوعات
1-کالی لینوکس چیست؟
2-.......
3-تست نفوذ+هک
این کتاب طوری نوشته شده که یک فرد کاملا مبتدی با مطالعه و تمرین و تکرار این کتاب میتوانید با کمی تلاش مفاهیم تست و نفوذ را یاد گرفته و از آن ها برای تقویت علوم خود در این زمینه استفاده نماید.
 
--خواهشمند است اگر اندوخته ای از این کتاب کسب کردید در راه غیر اخلاقی استفاده نکنید--
مسئولیت هرگونه سواستفاده بر عهده خود کاربر استفاده کننده میب
ره آورد فرهنگ ما برای زنان در آمریکا این بوده که طبق آمار بیش از ۱۱ درصد از زنان ما معتقدند که به هر حال یک روزی از سال مورد تجاوز قرار خواهند گرفت! شاید خانم علی‌نژاد ایرانی، فردی باشد که از این موضوع لذت می‌برد ولی اکثریت زنان آمریکایی مثل او نیستند. در کشور ما ۴ درصد از زنان از آژیرهای هشداردهنده تجاوز جنسی استفاده می‌کنند و ۷ درصد از زنان، کلاس‌های دفاع از خود را دیده‌اند. لینک
 
پ.ن 1: اگر میخواهید منظور تیتر را متوجه بشوید به لینک بروید
بانکی از طریق موبایل قابل اجرایی تر از اینترنت خواهد بود زیرا در زیر ساخت های اینترنتی بسیار مشکل داریم و ضریب نفوذ و امنیت اطلاعات در موبایل بسیار بالا تر است (وب سایت ماهنامه تجارت الکترونیک و رایانه).
 
 
موبایل،  سراسر جهان را در دسترس بسیاری از کاربرد های بالقوه قرار می دهد که فراتر از فعالیت های ارتباطی معمولی هستند و موبایل ها که داده های آماده  و متصل به شبکه های ارتباطی دیجیتالی هستند به هموار کردن راه برای تجارت از طریق موبایل کمک
 
مورفولوژی اسپرم چیست؟
مورفولوژی اسپرم تنها یک قطعه کوچک از پازل باروری است، بنابراین اگر محدوده ى آن مى تواند بر روى بارورى شما تاثیر بگذارد بهتر این است که نتایج آن را با پزشک خود در میان بگذارید .
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بیتوته، ریخت شناسیmorphology اسپرم، یعنی بزرگی و شکل اسپرم یکی از موضوعاتی است که در آنالیز منیsemen Analysis برای ناباروری مردانه مورد بررسی قرارمی گیرد. نتایج ریخت شناسی اسپرم Sperm به صورت درصد اسپرمی که زیر میکرو
در آمد حاصل از صنعت گردشگری ترکیه با 17 درصد افزایش در سال گذشته، رکود جدیدی را ثبت کرد.
به گزارش مرکز آمار ترکیه، طی سه سال گذشته با افزایش تعداد گردشگران و درآمدهای حاصل از آن رکورد جدیدی در تاریخ کشور به ثبت رسید.
براساس این گزارش، درآمد حاصل از صنعت گردشگری ترکیه در 2019 نسبت به سال 2018 میلادی 17 درصد افزایش یافت.
درآمد کل گردشگری ترکیه در سال 2015 میلادی که میزبان 41 میلیون 618 هزار گردشگر بود، به حدود 31 میلیارد 465 میلیون دلار رسید.
تعداد گردشگرا
کاربرد فیلتر در صنعت تصفیه آب و فاضلاب:آب یکی از واجب ترین عناصر حیات بر روی زمین است و اگر چه بیش از 70 صد از سطح کرة زمین با آب پوشیده شده است اما، کمتر از 3 درصد آن آب شیرین می‌باشد. از این مقدار 79 درصد به قله‌های یخی تعلق دارد، 20 درصد آن آبهای زیر زمینی است که به راحتی قابل دسترسی نمی‌باشند و فقط 1 درصد آن شامل دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و چاه‌ها می‌باشد که به راحتی به دست می‌آید. فرایند پاک‌سازی و تصفیه آب بسیار طولانی و زمان‌بر است. یکی از
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
در چندین سال گذشته به دلیل استفاده بی رویه از تلفن های همراه مضرات این جعبه کوچیک جادویی نیز چندین برابر شده است.
نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان داده است، گوشی‌های هوشمند روی مغز دانش‌آموزان تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند موجب آسیب به مغز آنها شود. 
بر اساس این بررسی صورت گرفته، دانش‌آموزانی که به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند، دچار استرس و اضطراب بیشتری می‌شوند و در نهایت بیش از دیگران مستعد
▪️ هکر کیست؟
هکر به کسی گفته می‌شود که توانایی نفوذ به یک مکان را دارد. برخی برای نشان دادن باگ و برخی برای خرابکاری یا دزدی.
 
▪️ کرکر کیست؟
همانطور که در بالا گفته شد یک هکر می‌تواند یک شخص مفید و کارامد باشد، ولی یک کرکر یک شخص کاملا مضر است. کرکرها به سرور بانک‌ها نفوذ می‌کنند و آن‌ها را متوقف می‌کنند، سایت‌های مهم را با روش‌هایی پیچیده از کار می‌اندازند و یا حتی پسورد کاربران را به سرقت می‌برند و در بازار سیاه می‌فروشند.
▪️ واکر
1. جاذبه و نفوذ امام بزرگوارِ ما موجب شد که مساله‌ی قدس در بیش از ۱۰۰ کشور مطرح بشود، آن هم به وسیله‌ی توده‌ی مردم، به وسیله‌ی متن مسلمان‌ها.سرّ این جاذبه‌ی بی‌نظیر امام چیست؟
۲. امام مختصات شخصیتی و موهبت‌هایی را دارا بود و خدا به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع می‌شود. امام انسانی بود شجاع 
ادامه مطلب
آسیب آفت کش ها و سموم بر زنبور عسل
نتابج تحقیقات انجام شده اخیر در امریکا توسط محققان، 48 برابر شدن مقدار استفاده از کود های شیمیایی و سموم حشره کش کشاورزی را نسبت به 25 سال گذشته نشان می دهد. این موضوع چنان دارای اهمیت است که کاهش گونه های حشرات علی الخصوص زنبور عسل و پروانه ها را به دنبال خواهد داشت.
طی تحقیقات انجام شده توسط مجله نشنال جئوگرافیک ، افزایش مصرف آفت کش های نئونیکوتینوید ، مهم ترین و بزرگترین عامل کاهش جمعیت حشرات و نابودی آن ها
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
نقد رمان نفوذ در موساد

نقد رمان نفوذ در موساد : با خواندن این کتاب حس غرور و سربلندی می کنی.

نقد رمان نفوذ در موساد نوشته ی صالح مرسی
این کتاب و دو سه تا برادر
های این کتاب را که می­ خوانی پر از انرژی می­ شوی، احساس غرور و سربلندی
می­کنی حس زنده و پویا بودن در درونت می شکفد.

نویسنده ی این کتاب یک تابوشکن است.

بت بزرگ اما توخالیِ اسرائیل؛ چنان برای خودش هیبت ساخته که دولت­ها و
ملت­ها از ترسشان نمی ­توانند تکان و مخا
یک کتابی خوندم به نام قانون ۷۰ درصد چند جمله ی خیلی واقعی و جالبی داشت. * ۷۰ درصد برنامه های آخرین مدل گوشی ها ، بدون استفاده می ماند! * به ۷۰ درصد سرعت یک ماشین گران قیمت و آخرین سیستم نیاز نیست! * ۷۰درصد فضاهای یک ویلای لوکس، بدون استفاده می ماند! * ۷۰ درصد یک قفسه پر لباس، به ندرت پوشیده می شود! از۷۰درصد استعدادهایمان استفاده نمیشود، ۷۰درصد از محبت وعشقمان را ابراز نمیکنیم * ۷۰ درصد از کل درآمد طول عمرمان ، برای دیگران باقی می ماند! روزهایمان م
چقد خودمو شبیه ترانه میدونم. 90 درصد... شایدم 100 درصد. 
اینکه غصه همه رو میخوره. خودشو برا همه چیز و هرکاری ک هر کس میکنه مقصر میدونه... و... و... 
ولی... ولی... 
اون یکی مثل سهیل رو داره. که حواسش بهش هست. که دوستش داره. که میفهمتش... 
+ دلم گرفته :(
 
[+] آموزش های تصویری نفوذ و امنیت در سایت،سرور، ایمیل و وبلاگ ها
 
در این پکیج آموزشی انواع روشهای نفوذ به سایت ها سرورها ایمیل ها و ... توضیح داده شده است.
 
حجم تقریبی پکیج: 15 گیگابایت
 
تصویر زیر بخش کوچکی از محتویات پکیج را نشان می دهد.
 
 
به دلیل حذف این سایت توسط نهادهای نظارتی توضیحات در مورد پکیج در این صفحه قرار نداده ام.
 
[+] برای خرید این پکیج و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی زیر در تلگرام پیام بدهید:
 
t.me/virtual_dedicated_server
وقتی فیلم گاندو را نگاه کردم که چطور این هم نفوذ در بدنه اصلی ترین کشور
ایجاد شده .


یاد جمله ای افتادم که خیلی وقت پیش  مطالعه کرده بودم برای شما هم بیان می کنم


تا با دقت بهش فکر کنیم  که چرا؟


این همه بعضی ها دلشهان خالی شده که به راحتی در آنها نفوذ می کنند.
--------------------


ابوسعید خراز.


او می گوید:شبی ابلیس را به خواب دیدم .عصایم را برگرفت تا او را بزنم
هاتفی فریاد کشید، که اواز عصای تو نمی ترسد.


او فقط از نوری که در دل تو است می گریزد.


به شیطا
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها