نتایج جستجو برای عبارت :

برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند

برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز مراسمی با حضور عموم مردم شهرستان زرند، طلاب و اساتید مدرسه علمیه جعفریه و مسئولین شهرستان (فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولین کمیته امداد، دادگستری، اوقاف و ...، در مسجد جامع زرند برگزار شد.
 این مراسم که با روایتگری عباس ایرانمنش، رزمنده 8 سال دفاع مقدس همراه بود.
وی با اشاره به گفته‌ی امام راحل که ما تا زمان نابودی دشمن باید استقامت کنیم، ادامه داد: حضرت امام(ره) فرمود اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما تا
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
وجود بیش از ۵۰۰ کارگاه فعال صنایع دستی در زرند
سرپرست فرمانداری زرند گفت: وجود بیش از ۵۰۰ کارگاه فعال صنایع دستی در زرند نشان موفقیت بزرگ این بخش در ایجاد شغل است.

به گزارش ندای زرند  علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند در همایش روز جهانی صنایع دستی گفت: تلاش خواهیم کرد تا سیاست‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که بخوبی در جامعه نمود و بروز دارد را شتاب بیشتری بدهیم چرا که معتقدم این سه حوزه می تواند تحولی بزرگ در هر منطقه‌ای ایجاد کند
رئیسااداره آب زرند:
رفع  قطعی آب شرب بعضی از شهرک های زرند 
در پی قطعی آب در برخی شهرک های شهرستان زرند در روزهای اخیر، رئیس اداره آب شهرستان زرند از رفع مشکل قطعی آب شرب شهرک های شهرک رزمندگان، زیتون و کشاورز در این شهر خبر داد. 

" تیمور رجایی  در گفتگو با ندای زرند با اعلام اینکه به دلیل شکستگی لوله، آب شرب شهرک های رزمندگان، زیتون و کشاورز زرند با مشکل روبرو شده بود، اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر با تقسیم فشار، آب شرب این من
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
تلف شدن 14 نفر شتر در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز

برخورد لوکوموتیو قطار باربری در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز ، باعث تلف شدن ۱۴ نفر شتر شد.
مسئول امور عشایری جهاد کشاورزی زرند افزود : در این حادثه که در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز حوالی ایستگاه گل زرد رخ داد، ۱۴نفر شتر تلف شدند.
حسین ابراهیمی برخورد لوکوموتیو قطار باربری با ۱۴ نفر شتر  را علت این حادثه اعلام کرد وافزود: این شتر ها در مجموع به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان متعلق به یکی از عشایر من
نماینده مردم زرند در خانه ملت انتقاد کرد:
برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی شهرستان زرند
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان نقاط قوت و ضعف موجود بر سر راه توسعه شهرستان زرند گفت: کم آبی یکی از بزرگترین بحران های استان است و دشت زرند با برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی یکی بدترین نقاط استان از این حیث است و فرماندار جدید باید در این حوزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
"حسین امیری‌خامکانی" در مر
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
واژگونی زانتیا با 2 کشته در محور زرند – کرمان
فرمانده پلیس راه زرند – یزد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور زرند – کرمان، چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش ندای زرند ، محمدحسین اثنی‌عشری اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه سواری زانتیا با چهار نفر سرنشین از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود که در حوالی ریحان‌شهر از جاده منحرف و بر اثر واژگونی پی در پی راننده و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به
یک کشته طی واژگونی پژو در زرند
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرندگفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در زرند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، امین عرب پور رییس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زرند گفت: واژگونی یک خودرو پژو پارس در حوالی یزدانشهر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: دراین خودرو حادثه دیده یک مادر و دختر بوده اند.
عرب پور بیان داشت: فرد م
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
فولاد زرند آلاینده نیست
سهراب نژاد  روز دوشنبه 10 تیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه توسعه فضای سبز را در برنامه داریم اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار فضای سبز در کنار کارخانه و ۲ هزار هکتار بیابان زدایی در اطراف کارخانه گندله و کک سازی فولاد زرند ایرانیان انجام شده است.
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده، بنا به اذعان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، صنعت فولاد زرند جزو صنایع آلاینده قرار ندارد.
انتهای پیام /ایرنا 
راهپیمایی روز قدس در زرند باشکوهتر از گذشته برگزار میشود
فرماندار زرند گفت: با توجه به اقدامات فتنه انگیز اخیر آمریکا، راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تر از گذشته در زرند برگزار می شود.
به گزارش ندای زرند، حبیب الله خنجری ظهر امروز ۵ خرداد در ستاد گرامیداشت و هماهنگی روز جهانی قدس در زرند، افزود: دستگاه های اجرایی برای حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی مدونی داشته باشند.
خنجری اظهار داشت: ب
جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند
فیلتر‌های سیگار پارک شهدا زرند توسط حامیان محیط زیست و مسئولین این شهرستان همزمان با روز جهانی بدون دخانیات جمع آوری شد.

به گزارش ندای زرند ، عصر امروز همزمان با ۳۱ مِی روز جهانی بدون دخانیات حامیان محیط زیست و مسئولین شهرستان زرند در اقدامی نمادین با حضور در پارک شهدا این شهر اقدام به جمع آوری فیلتر‌های سیگار کردند.
همچنین در پایان این برنامه از اِلمان "بیایید قلیان‌ها را گلدان کنیم" که توسط حامیان محیط
معابر  فرسوده شهر زرند به زودی آسفالت خواهند شد 
 معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از آغاز فاز سوم آسفالت معابر شهر زرند ظرف دو هفته اینده خبر داد .
به گزارش ندای زرند  مهندس احسان نوذری با اعلام این خبرگفت:طی قراردادی که با پیمانکار در سال 97بسته شده بود توانستیم بیش از 260هزار متر مربع از معابر شهر را زیر پوشش آسفالت ببریم.
مهندس نوذری در ادامه به آغاز فاز سوم اسفالت معابرشهر زرند اشاره کرد و گفت: این طرح نیز به زودی و در معابر فرسوده شهر زرند
 فرماندار #زرند عنوان کرد:
 با راه اندازی بیمارستان سینا بخش قابل توجهی از مشکلات زرند حل خواهد شد.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند  حبیب الله خنجری به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان در بازدید از بیمارستان سینا  گفت : تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عملیات رنگ آمیزی چهار طبقه بطور کامل اجرا شده و نصب تجهیزات داخلی در حال انجام می باشد و همچنین محوطه بیمارستان یک لایه آسفالت شده است.
خنجری در حاشیه این بازد
رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
وزیر صنعت معدن وتجارت در ادامه سفرش به استان کرمان امروز ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند بازدید کرد.
 
مدیر طرح و برنامه مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند در بازدید وزیر صمت از این واحد معدنی گفت این مجتمع در زمینی به وسعت 29کیلومتر مربع واقع و عملیات استخراج ارسال 83شروع شده ‌و تاکنون 141حلقه گمانه زنی بامتراژ42هزار متر حفاری اکتشافی انجام شده است.بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
 حسن ز
با همکاری اداره بهزیستی و بخش صنعت و معدن شهرستان زرند: 
کارگاه بزرگ خیاطی در شهرستان زرند راه اندازی می شود 
طی بازدید کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زرند و نمایندگان بخش صنعت و معدن  از شهر رفسنجان به زودی کارگاه بزرگ خیاطی برای مدد جویان بهزیستی راه اندازی خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی زرند دکتر محمد ابراهیمی رئیس این اداره با اعلام این خبر گفت:  به دنبال این هستیم که با تعاملات مثبت ایجاد شده با صنایع ومعادن شهرستان  ز
کولر گازی گری EMatic 12000 
کولر گازی گری EMatic 12000
مرجع: EMatic-H12H1
وضعیت: محصول جدید
کولر گازی گری EMatic 12000
اینورتر
کلاس انرژی A
بی تی یو 12000 سرما و گرما
سطح صدای پایین
قدرت پرتاب باد فوق العاده
طراحی منحصر بفرد و زیبابرای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت مراجعه کنید.https://coolergree.com
حادثه برق گرفتگی در هنگام نصب کولر آبی در #زرند 
 به گزارش ندای زرند، حادثه ی برق گرفتگی صبح دیروز پنج شنبه١۶خرداد باعث مصدوم شدن یک خانم در سیریز شد.
 این خانم در هنگام نصب کولر آبی دچار حادثه برق گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل شدند .
مجتبی بنداد از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سیریز: حال عمومی مصدوم مساعد است.

از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما و نصب کولر نکات ایمنی را رعایت و در نصب کو
روایت اینستاگرامی پرویز پرستویی از
پیدا شدن یک پلاک جامانده از دفاع مقدس، همزمان با بالا آمدن آب کارون
تولید روزانه ۱۱ تن ماهی در زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند نیز گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار قطعه ماهی گرمابی از استخرهای پرورش ماهی صید و بالغ بر ۱۱ تن ماهی روانه بازار مصرف شده است.
علی زارعی افزود: همچنین به منظور افزایش تولید، افزون بر چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای ۲ منظوره کشاورزی شهرستان زرند رها سازی شده است.
وی تصریح کرد: معمولاً سه نوع گونه ماهی کپور، قزل آلا و آمور در استخرهای پرورش ماهی در این منطقه پر
بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند از بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز خبرداد.
محمد اسلامی با بیان اینکه از تاریخ 27 اسفند سال 97 تا دهم فرودین سال جاری 112 هزار و 880 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، طبیعی و دست ساز زرند بازدید کردند، اظهارکرد:  از این تعداد 46 هزار و 90 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، 40 هزار و 800 نفر از جاذبه های طبیعی و 25 هزا
بسیجی مبتکر دوران دفاع مقدس امروز در سنگر شکوفایی کشور تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سلیمی که در دوران دفاع مقدس به عنوان مدیر فنی شرکت هپکو به همراه همکارانش موفق به تولید ماشین آلات تخصصی راه سازی برای حضور در جبهه شده بود پس از بازنشستگی و تاسیس واحد صنعتی تا کنون بیش از ۲ هزار دستگاه ماشین آلات خدمت رسان تولید کرده است.

ادامه مطلب
نیروگاه زرند کرمان به شبکه سراسری برق متصل شد
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زرند گفت: واحدهای این نیروگاه که با فرمان دیسپاچینگ و به‌دلیل عدم نیاز شبکه از مدار تولید خارج شده بود، دوباره وارد مدار شد.،
 "سام ایزدی" با اشاره به انجام تعمیرات پیشگیرانه و پیش‌بینانه در زمان خروج واحدهای نیروگاه افزود: با اتمام فعالیت‌های تعمیراتی در این دوره توسط متخصصان داخلی، شروع فصل گرما و پیک مصرف برق واحدهای نیروگاه راه‌اندازی و به شبکه سراسری متصل
مدیر جهاد کشاورزی زرند:
۴۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای کشاورزی زرند رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی زرند از رهاسازی چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان خبر داد.
علی  زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب برای آبزی پروری در شهرستان زرند اظهار کرد: چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شده است.
وی عنوان کرد: آب این استخرها برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرا
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیان قرآن پیرامون دفاع
قرآن راجع به دفاع می‌فرماید : «لا تَظْلِمُونَ وَ لا تُظْلَمُونَ» (بقره/279) :نه ظلم بکن، نه زیر بار ظلم برو. حدیث داریم روز قیامت به ظالم و مظلوم گیر می‌دهند. به ظالم می‌گویند: چرا ظلم کردی، به مظلوم می‌گویند: چرا زیر بار ظلم رفتی؟
 
هشت سال دفاع مقدس، معلوم شد که برنده چه کسی است؟ این دفاع مقدس یک مشت آیات را برای ما تفسیر کرد.
ادامه مطلب
تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند
فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.
 
علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.
 
او بیان داشت: بیشتری
برگزاری دومین شب از جشنهای بزرگ نیمه شعبان در #زرند 
امشب دومین شب از جشنهای بزرگ نیمه شعبان با حضور پرشور مردم در پارک شهید شهرستان زرند برگزار گردید
در این جشن هنرمندان نونهالان زرندی به همراه اساتید موسسه موسیقی ماهور و گروه باران به هنرنمایی پرداختند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرند خبر داد:
کشف و ضبط تریاک از یک خودرو در زرند
کشف و ضبط تریاک از یک خودرو در زرند
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از توقیف یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و کشف ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ هادی میرزایی در خصوص این خبر تصریح کرد: ماموران پاسگاه سیریز در محور زرند به سیریز مقدار ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی افزود: مامورین در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس به یک دستگا
کولر گازی اسپلیت 12000 هایر Haier اینورتر 
مناسب مناطق گرمسیر و حاره ای 
۱۲ متر قدرت پرتاب باد
فیلتر ضد گردوخاک
جریان هوای ۴D و هوشمند
سیستم TURBO
مجهز به کمپرسور ژاپنی
کولر هایر محصول کشور ژاپن میباشدبرای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت مراجعه کنید.http://coolerhaier.ir
دلهره های خیابان وحید

نقد
رمان دلهره های خیابان وحید : ۱۸۰ صفحه درباره دفاع مقدس که کلمه ای از
غیرت خدایی، خباثت صدام، کفر آمریکایی ها، انقلاب و شهدا در آن نیست
نقد رمان دلهره های خیابان وحید ، نویسنده : محمدرضا مرزوقی

داستان از زبان یک کودک با سن ۵ تا ۷ ساله نقل می شود. اما واقعیت را
نویسنده مراعات نکرده؛ از زبان یک کودک چنان بزرگانه نوشته که نوجوان
۱۳ساله یا  بالاتر حوصله ی خواندن آن را دارد.کتاب دلهره های خیاب
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند:
بکارگیری حداقل ۵۰۰ نفر نیروی بومی در نیروگاه علی آباد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، عصر امروز ۲۳ خرداد، علی صادق زاده سرپرست فرمانداری در بازدید مهندس محسن طرز طلب معاون وزیر نیرو و رئیس شرکتهای تولید برق کشور از سایت نیروگاه در حال احداث ۴۸۴ مگاواتی علی آباد زرند، خبر داد:
تجهیزات اصلی و مولدهایِ مگاواتِ نیروگاه ۴۸۴ مگاواتی زرند، آماده نصب می باشد. 
وی تصریح کرد: این نیروگاه دارای دو واحد مولد ۱۶۰
خرید آنلاین کولر گازی اسپلیت 12000 اینورتر اجنرال با تضمین بهترین قیمت و گارانتی معتبر شرکت نیا
مشخصات کلیدی :

سرد و گرم
کلاس انرژی A
پرتاب باد فوق العاده و قدرتمند
برای اطلاع از مشخصات کامل محصول و خرید آنلاین با تخفیف ویژه
 به سایت کولر اجنرال مراجعه نمایید
آبگرفتگی و سیل به روستاهای زرند خسارت وارد کرد
 فرماندار زرند گفت : بارش هایی که از شب گذشته در شهرستان زرند آغاز شده موجب سیلابی شدن و آب گرفتگی و خسارت به برخی روستاهای این شهرستان شد.
حبیب الله خنجری افزود: بارندگی بیشترین خسارت را به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی بخش یزدان آباد و روستاهای جلال آباد، گلشن و چاه غلامعلی وارد کرده است.
وی بیان کرد: همچنین 12 رشته قنات نیز در منطقه شعبجره شهرستان زرند به علت ورود سیلاب مسدود شده است و خسارات
در دیدار سرپرست فرمانداری زرند با رئیس دستگاه قضا شهرستان در محل دادگستری زرند تاکید شد:
لزوم نظارت و کنترل شدیدتر بر بازار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، صبح امروز ۵ تیرماه، علی صادقزاده سرپرست فرمانداری با حضور در محل دادگستری زرند با رئیس، قضات و پرسنل دستگاه قضا شهرستان دیدار و هفته قوه قضاییه را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.
در این دیدار، نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه شهرستان، بر لزوم نظارت شدیدتر و منظم تر اتحادیه ها، تعزیر
کولر گازی اسپلیت 12000 هایر Haier اینورتر
کولر گازی هایر 12000 (کم مصرف)|Haier Inverter
مناسب مناطق گرمسیر و حاره ای 
۱۲ متر قدرت پرتاب باد
فیلتر ضد گردوخاک
جریان هوای ۴D و هوشمند
سیستم TURBO
مجهز به کمپرسور ژاپنی
کولر هایر محصول کشور ژاپن میباشدبرای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت مراجعه بکنید.http://coolerhaier.ir

 
کولر گازی اسپلیت دیواری 12000 وستن ایر
مرجع: WS-R124HC
وضعیت: محصول جدید
کولر گازی اسپلیت دیواری 12000 وستن ایر
کولر گازی دیواری وستن ایر BTU/hr 120000
دارای فیلتر ویتامین C
فیلتر آنتی باکتریال
یونیزاسیون جهت از بین بردن میکروب‌ها و ایجاد هوای تازه
مصرف بهینه و بهینه سازی انرژی
عملکرد آرام و بی صدابرای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت مراجعه بفرمایید.http://coolerwesten.ir 
این پاورپوینت در  21 اسلاید به شکل منحصر به فرد وزیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از جلو های از موفقیت ارتش در دفاع از میهن اسلامی،سرعت عمل نیروی هوایی و تغییر موازنه جنگ به سود ایران،مرزبانی و اقدامات پدافندی،تاسیس قرار گاه کربلا ئو تغییر معادلات جنگ و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد نقش ارتش در  دفاع مقدس  در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
در این پیام به شرح زیر آمده است:
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به‌فرمان تاریخی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از کی
برای اولین بار در زرند دختر نقال زرندی به مسابقات کشوری راه یافت
فاطمه محمدی دختر نقال زرندی برای اولین بار در زرند از طریق مسابقات فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان با کسب رتبه اول استانی به مسابقات کشوری راه یافت.
این موفقیت را ابتدا به گروه سیاوش  فاطمه ایرانمنش، امراللهی و سپس به مدیریت دبیرستان دخترانه فرزانگان خانم سیف الدینی وکادر مدرسه و موسس بنیاد رشادت خوانان دکتر اسدی تبریک عرض مینماییم.
انتهای پیام /
یکی از قطعات موسیقی متن فیلم «مرسدس» اثر زنده یاد «بابک بیات» که احتمالا زیاد در برنامه‌های دفاع مقدس یا روی کلیپ‌های مربوط به شهدا شنیده‌اید. ( هرچند اصل فیلم هیچ ربطی به دفاع مقدس ندارد!)
دو نسخه از این موسیقی را برای شما قرار داده‌ام. نسخه اول کوتاه تر و ساده است و نسخه دوم طولانی تر و همراه با افکت صدای تیر و رزمندگان است.
از این موسیقی می‌توانید به عنوان زیرصدای مجری در برنامه های یادواره شهدا، دفاع مقدس، روایتگری و نقل خاطره استفاده ک
می‌گویند تا دوش سد‌ها را باز نکرده‌ایم، خانه‌به دوش شوید و بروید. این‌بار مثل دفاع مقدس خانه‌هایتان خراب نمی‌شود، تنها توی آب می‌شود. اما نه، همه‌ی شما نباید بروند، عده‌ای هم باید روی مین، زیر آب، توی زیر‌زمین  بروند. درست مثل آن سال‌ها عده‌ای باید دفاع بکنند و عده‌ای تمرین مقدس شدن. دفاع مقدس به همین شور گرفتن‌ها و سور گرفتن‌ها زنده است. دیدید چه قدر خوب شد این سال‌ها خرمشهر را خرم نکردند، شهر نکردند، مدیران ما توی خواب این روزها
بازدید فرماندار زرند از عملیات تحکیم سیل بندها
فرماندار زرند به همراه سایر مسئولان از سیل بندهای شهرستان بازدید نمود
به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار صبح امروز 24 فروردین ماه، در ادامه بازدید های خود در راستای هشدار سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان کرمان جهت احتمال وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از روند ترمیم و تحکیم سیل بندهای مناطق شهرک شهید باهنر زرند (زرند
دومین ست بازی بزرگ در مجموعه بوستان شهید در حال نصب می باشد . 
✅مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از نصب دومین مجموعه بازی پلی اتیلن در بوستان شهید خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس عبدالله زاده با اعلام این اینکه این سازمان رویکرد جدیدی در استفاده از تجهیزات پارکی و بوستانهای شهر در پیش گرفته است گفت: هدف ما ، آسودگی و آرامش خیال خانواده‌‏ها در هنگام استفاده کودکان از وسایل بازی می باشد.
رئیس
بی چراغ بودن تراکتور یک کشته و دو مصدوم در زرند بر جای گذاشت 
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی: حوالی ساعت 20:30 شب گذشته یک سواری سمند که از مسیر فتح آباد به زرند در حال حرکت بوده که با تراکتور بی چراغ برخورد نموده و یک کشته و دو مصدم بر جای گذاشت. 
حسن زاده کارشناس فوریت های پزشکی در گفتگو با خبرنگار ندای زرند افزود : علت اصلی این حادثه بدون چراغ بودن تراکتور در شب بوده که متاسفانه راننده نوجوان این تراکتور ابتدا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان
کولر 24 هزار تک الکتریک | فروشگاه مجاز 
کولر گازی تک الکتریک techelectric 12000 سرد
مرجع: BTS-ULTRA TROPICAL-12CT3
وضعیت: محصول جدید
کولر گازی 12000 حاره ای تک الکتریک techelectric
فقط سرمایش
رده انرژی B
کمپرسور روتاری
گاز مبرد R22برای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت مراجعه کنید.http://coolertechelectric.ir
عملیات سم پاشی درختان سطح شهر زرندآغاز شد .
مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از آغاز عملیات سم پاشی درختان سطح شهر زرند خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس احمد عبدالله زاده با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف کاهش آفات نباتی و مبارزه با شته‌ها در فضاهای سبز و پارکها آغاز شده است.
رئیس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زرند گفت: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استانداردد
ندای زرند گزارش می‌دهد:
10 مصدوم در اثر برخورد دو خودرو در محور زرند - جرجافک
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ زرند : شب گذشته طی برخورد دو خودروی جک s5 و ساندرا ده مصدوم در محور زرند - جرجافک به جای گذاشت.
به گزارش خبرنگار ندای زرند، خانم حسن زاده در تشریح این خبر افزود : هشت تن از این مصدومین، سرنشین خودروی ساندرا از افاغنه بودند که کم سال ترین آنها 7 ماهه و بزرگسال ترین آنها 33 ساله می باشد و 5 کودک زیر ده سال سرنشین این خودرو بودند. 
ســـــــــلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیمبه خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا.هفته دفاع مقدس گرامی باد.
روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچانhttps://t.me/shoraiheaatmazhabyghochan/
لکه گیری معابر به صورت روزانه انجام می شود.
معاون خدمات فنی و عمرانی شهرداری زرند از اجرای عملیات لکه گیری معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح معابر عمومی و رفع مشکلات عبور و مروری شهروندان خبر داد.
احسان نوذری معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از طرح لکه گیری معابر شهر زرند به صورت روزانه خبر داد و گفت: مهمترین مطالبات شهروندان بهبود وضعیت تردد در معابر شهری و زیباسازی محیط شهری است و اجرای این طرح های برای تحقق این امر تداوم خواهد داشت.
 به گزارش
به جوانها خیلی امیدوارم...
شما آن روز را یادتان نیست، آن روز را ندیده‌اید، امام را هم ندیده‌اید، دوران دفاع مقدّس را هم ندیده‌اید، امّا ظرفیّتِ شما از ظرفیّت آن عزیزانی که در دفاع مقدّس مجاهدت کردند، اگر بیشتر نباشد کمتر نیست؛ این اعتقاد من است.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی در تاریخ
Danlod Fehreste Moghaddas 720p HD,Download Animation Fehrese Moghadas,انیمیشن ایرانی فهرست مقدس,بهرام زند,دانلود انیمیشن فهرست مقدس با لینک مستقیم,دانلود رایگان انیمیشن فهرست مقدس,دانلود کارتون فهرست مقدس,دانلود مستقیم انیمیشن فهرست مقدس,فهرست مقدس,فهرست مقدس با کیفیت 1080p Full HD,فیلم فهرست مقدس با حجم کم,محمد امین همدانی,
ادامه مطلب
برادر من معلم بود، اما همیشه می‌گفت من به عنوان معلم الگوی دانش‌آموزانم هستم می‌گفت من به عنوان یک معلم وقتی به دانش‌آموزانم درس می‌دهم، وقتی از دوران دفاع مقدس صحبت می‌کنم، اگر بچه‌ها از من بپرسند تو از دفاع مقدس و انقلاب حرف می‌زنی، چرا الان خودت به آن عمل نمی‌کنی چه جوابی دارم بدهم⁉️ من اگر زمان جنگ سن وسالی نداشتم و از دفاع مقدس خودمان جا ماندم، اینجا که می‌توانم حضور داشته باشم
اولین شهید معلم مدافع حرم 
مجیـد عسکری 
@modafeonharem77
کشف 37 هزار نخ سیگار قاچاق در زرند
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف 37 هزار و300 نخ سیگار قاچاق از یک منزل در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ندای زرند ؛ سرهنگ"هادی میرزایی"در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر فروش کالاهای دخانی ،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از منزل این فرد 37 هزار و300 نخ سیگار قاچاق و 184 پاکت
کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
سری جدید محصولات جی پلاس با گارانتی گلدیران در کشور ایران ساخته میشود با خرید کولرگازی جی پلاس اینورتر با کلاس مصرف انرژی A در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید 
کولرگازی جی پلاس اینورتر 12000 هزار اینورتر مناسب فضا تا 25 مترمربع احساس ارامش و خنکی واقعی را به شما میدهد.
 
ویژگی های کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
عملکرد : سرمایش و گرمایش
قدرت پرتاب فوق العاده و قدرتمند باد 
دارای فیلتر پلاسمستر ایونایزر
را
اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است. 

به گزارش ندای زرند  درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس ماشاالله سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو - در د
نشست روایت‌گری هشت سال دفاع مقدس با حضور مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس؛ دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، اعضای کتابخانه مرکزی، اعضای بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی و علاقمندان روز شنبه ۶ مهر ماه در کتابخانه مرکزی همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
لشکر «محمد رسول الله»
هر شهیدی که در خون خود تپیده است، هر جانبازی که در میدان نبرد با دشمن، بخشی از وجود خود را به بهشت رضای الهی برده است، هر رزمنده‌ای که روز و شبی را با محنت جنگ به سرآورده است، هر حرکتی در جبهه، هر گذری از وادی کوهها و میدانهای دشوار در برابر خصم، هر اقامتی در سنگرها و در پشت خاکریزها و هر ضربه وارد آمده بر دشمن، پرونده قطور و عظیمی است که آن را با حروف نورانی لطف و فضل پروردگار در سابقه لشکر محمد رسول الله (ص) نوشته‌اند.
۱
پخت 3 هزار قرص «نان محلی کرمانی» برای سیل‌زدگان+تصاویر
گردان بانوان نانوای شهر شهیدپرور خانوک از توابع شهرستان زرند اقدام به پخت 3 هزار قرص نان محلی کرمانی برای ارسال به سیل‌زدگان کردند.
گردان بانوان نانوا از شهر شهیدپرور خانوک این شهرستان خدمات ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس و همچنین به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) داشتند و سال گذشته به‌مدت 10 روز در ایام پیاده‌روی اربعین اقدام به پخت نان گرم و محلی کرمانی برای زائران اباعبدالله (ع) در کرب
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
دوران ۸ ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاو
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
 
درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این م
 
بچه ها حال می کردند. دست پخت حاج جواد قجه ای حرف نداشت. حسین هم از این که توانسته بود چنین مشکل بزرگی را حل کند، به خود می بالید.
گروه جهاد و مقاومت مشرق - حمید داودآبادی، نویسنده و رزمنده دفاع مقدس در مطلبی برای شهید قجه ای نوشت: 
ادامه مطلب
تشکیل انجمن مهر و میراث در شهرستان زرند 
ضمن نشستی با حضور مهدلو شهردار زرند، اسلامی رئیس میراث، اسدی عضو شورای اسلامی شهر انجمن مهر و میراث شهر زرند آغاز بکار کرد.

به گزارش ندای زرند، محمدرضا مهدلو شهردار زرند با بیان اهمیت حفظ مواریث فرهنگی، تلاش برای رونق صنعت گردشگری را یکی از اهداف شهرداری زرند عنوان کرد و گفت: شهرداری زرند آماده هرگونه همکاری برای تحقق اهداف این انجمن می‌باشد.
محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گر
بسمه تعالی
 
 
 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
مقام معظم رهبری:امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز بزرگداشت #هفته_دفاع_مقدس مبارک باد
یاد کنیم از ۱۱ شهید سرافراز ۸ سال دفاع مقدس آذرخواران 
#با_ذکر:  
#یک_توحید  و  #سه_توحید
➖➖➖➖➖
لازم است به اطلاع اهالی و بسیجیان محترم آذرخواران برسانیم که به مناسبت فرا رسیدن هفته ی دفاع مقد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان:شهید همدانی رزمنده ای مردم دار بودشهید همدانی با همه گرفتاری کاری، رزمنده ای مردم دار بود و با سیاسی بازی کار نمی کرد. هیچ وقت خط کش بین افراد نمی گذاشت و افراد را بخاطر مسائل سیاسی از هم تفکیک نمی کرد.به گزارش نوید شاهد همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در آئین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی و هنری حبیب حرم، اظهار داشت: از خرداد سال ۵۹ در کنار شهید همدانی بودم و این دوستی تا
 مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرند در جمع خبرنگاران :
تابستان امسال مشکل قطعی برق در زرند نخواهیم داشت
صبح امروز 17 تیر ماه، احسان قاسمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: انشالله تابستان امسال دچار قطعی برق در شهرستان نخواهیم شد.
به گزارش خبرنگار ندای زرند ، وی با بیان اینکه تا کنون 56 هزار اشتراک در شهرستان زرند به ثبت رسیده است گفت: از این پنجاه شش هزار اشتراک 85 درصد مربوط به مشترکین خانگیست و مابقی مربوط به بخش‌های کشاورزی، صنع
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون انگلیسی وفعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان و با افتخار گویم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ می باشم.
و آنچه مهم است این است که همه ما سربازان گردان سید علی خامنه ای و لشکر مهدی موعود هستیم.
بازدید هیات تحریریه ندای زرند از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان زرند
دیروز مورخ 9/فروردین/1398 هیات تحریریه ندای زرند از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان زرند بازدید کردند
در حاشیه این بازدید سردبیر ندای زرند با خانم سلاجقه عضو جمعیت هلال احمر در مورد این طرح به گفتگو پرداخت.
سلاجقه گفت این طرح شامل استقبال از مهمانان نوروزیست که خدماتی از قبیل موارد زیر ارائه میدهد :1_معرفی شهرستان با ارائه دو بروشور که به معرف جاذبه های گ
صاعقه در زرند جان 36 راس گوسفند را گرفت

لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی زرند از تلف شدن 36 راس گوسفند به ارزش 720 میلیون ریال در منطقه سربنان زرند خبر داد. 

لطفعلی پور در گفتگو با خبرنگار #ندای_زرند گفت: دیروز بر اثر برخورد صاعقه با یک سوله فلزی که 36 راس گوسفند به ارزش 720 میلیون ریال که در آن نگهداری میشد، تلف شدند.
وی در پایان افزود :کارشناسان ما با اعزام به منطقه سربنان و بعد از بررسی های لازم مشخص شد این اتفاق بر اثر برخود صاعقه به سوله صورت گرفت
مهار آتش یک دستگاه کامیون حامل کاه توسط نیروهای آتش نشانی #زرند 
ندای زرند - یک دستگاه کامیون حامل کاه که در در روستای روح آباد این شهر دچار حریق شده بود با حضور به موقع نیروهای شهرداری مهار شد .
مسعود مومنی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و با حضور به موقع نیروهای از گسترش حریق و خسارت بیشتر به کامیون جلوگیری شده است .
وی گفت: در این حادثه فقط راننده کامیو
نخستین همایش ملی «بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت همزمان با سالروز عملیات بیت‌المقدس و روز ملی خلیج فارس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سه بخش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بازنمایی گفتمان برگزار شد.
برای مالعه چکیده مقاله بازنمایی م
مردی که از پای ننشسته؛
ابراهیم حاتمی‌کیا، متولد ۱۳۴۰، کارگردان پرآوازه ایرانی است که با آثار پرتعداد و شاخصش در زمینه دفاع مقدس شناخته می‌شود. او که تحصیل‌کرده سینماست، کار خود را با فیلم‌های مستند و کوتاه آغاز کرده و اکنون بیش از سه دهه است که فیلم بلند می‌سازد و افتخارات پرشماری در کارنامه‌اش دارد. هوادارانش او را کارگردان صاحب سبک سینمای ایران در حوزه دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانند و مخالفانش لقب فیلمساز «وابسته» یا
دفاع مقدس
ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مقام معظم رهبری و تمام رزمندگان و ملت بزرگ ایران و دوستداران اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم میدانم در باره مفهوم دفاع مقدس و پیامد های آن مطالبی را از نظر بگذرانم.
دفاع مقدس از آن جهت مقدس است که طاغوت و کفر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک حکومت الهی، دینی و اسلامی و حکومت الله است؛ دست به اقدام سخت و نظامی زد یعنی اینکه جنگ و نزاع و درگیری بین حق و باطل اتفاق افتاد و ملت مسلمان ایران نیز بر اساس آ
تصاویر حضور سردار قاآنی در میان شهدای تخریب‌چی لشکر ۲۱ امام رضا (ع)
سردار قاآنی در دوره‌ای از دفاع مقدس به فرماندهی لشکر ۲۱ امام رضا (ع) منصوب شد که تصاویر پیش رو حضور وی را بین نیرو‌های تخریب‌چی و غواص نشان می‌دهد.
وی در طول دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر‌های «۵ نصر» و «۲۱ امام رضا (ع)» را برعهده داشت و مدتی نیز معاونت اطلاعات ستاد مشترک سپاه را برعهده گرفت.
۱۳۹۸/۰۳/۰۲
فرماندار زرند خبر داد:
اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند به زودی آغاز خواهد شد.
فرماندار زرند در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند گفت: با هماهنگی های انجام شده با سرمایه گذاران و مجریان پروژه، عملیات اجرایی این طرح بزرگ به زودی آغاز خواهد شد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، در جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری زرند که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان در محل فرم
کشف 100 کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس 
فرمانده انتظامی شهرستان "زرند" از کشف100کیلو تریاک در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "هادی میرزایی" در گفت و گو با خبرنگار ندای زرند، گفت: ماموران پاسگاه "سیریز" این شهرستان با انجام یک سری کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر از محور مواصلاتی "سیریز -بافق -یزد" با خبر شدند.
وی افزود: در این رابطه ماموران این پاسگاه با گشت زنی در محور "سیریز-بافق" خودروی حامل موادمخدر را شناسایی کرده و به آن دست
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
{منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 33}
 
منتظران حقیقی
 
بزرگترین وظیفه ی منتظران امام زمان این است که خودشان را از لحاظ معنوی، از لحاظ اخلاقی، از لحاظ عملی، از لحاظ پیوندهای دینی و اعتقادی و عاطفی با مومنین، از لحاظ آمادگی برای پنجه درافکندن با زورگویان، آماده کنند.
اون کسانی که در دوران دفاع مقدس، در صفوف دفاع مقدس، سر از پا نشناخته شرکت می کردند، آنها منتظران حقیقی بودند.
اون کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهدید دشمن است، آماده ی دفاع از ارزش هاس
ای مجاهد، ای رزمنده، زمان با شکوه یکی شدن، زمان پیوستن ما
وقتی که هر صدا شعر طوفان بود و هر مشت گره شده جوانه آزادی
فاتحانه از شرط خون گذشتی تا واژه مقدس شهادت بنام شجاعان بپیوندد و جاودانه در یادها باقی بماند
و اینک اگر آزادی محصور شده باشد
مشتهای گره شده خلق ما محصور شدنی نیست
این پاروپوینت در 20اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از استعداد رزمی نیروهای نظامی منطقه و ضرورت استفاده از نیروهای مردمی،بسیج نیرو های عشایری،ماموریت بسیج عشایری،سیستم فرماندهی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد نقش عشایر در دفاع مقدس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
فروش اینترنتی کولر گازی سرد 12000 سام با قیمت عالی و ضمانت سام سرویس
 
در نمایندگی فروش کولر گازی شرکت SAM در امین حضور
 
مشخصات کلیدی :
 
فقط سرمایشی
کمپرسور روتاری از نوع Highly
مجهز به تایمر On/off
قدرت پرتاب باد فوق العاده
 
برای اطلاع از مشخصات فنی و موجودی محصول و مشاهده قیمت روز آن
 
به سایت کولر سام مراجعه نمایید
مقاله نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس
دانلود مقاله نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: Word تعداد صفحات: 21 توضیحات: چکیده نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس ادبیات دوره جنگ گرچه بیشتر مردانه و در میدان جنگ است اما زنان ...
دریافت فایل
راه های جلوگیری از ایجاد بوی بد در کولرگازی 12000 ال جی
 
در این قسمت راه کارهایی را برای جلوگیری از بروز بوی بد در داخل کولر گازی ال جی عنوان می کنیم
راه های پیشگیری از بروز بوی بد در کولر گازی ال جی 12000
 
سعی کنید در هنگام پخت و پز و دوش گرفتن فن های ساختمان روشن باشند تا بو و رطوبت اضافه به بیرون هدایت شوند و در کولرگازی متجمع نگردد.
وجود گیاهان و سبزه های طبیعی در ساختمان مانع از انتشار گازهای سمی ناشی از عواملی همچون کپک و قارچ ها میشوند. چرا که
ستوان یکم پاسدار میثم شریفیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته حبیب آباد مورخ 5 مهر 98 اظهار داشت: مقاومت جواب می‌دهد! نزدیک چهل سال از آغاز جنگ می‌گذرد؛ اما دفاع مقدس هیچ‌گاه از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد. این حماسه بزرگ درس‌های فراوانی برای ملت دارد که بازخوانی آن در این ایام می‌تواند راهگشای بخشی از مشکلات زمانه ما باشد:
1ـ درس بزرگ هشت سال مقاومت آن
حجت اسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه 14 تیر ماه در زرند بیان کرد:
➖حجاب حافظ کرامت زنان در مقابل نگاههای هوس آلود است
➖زیارت امام زادگان مثال تجدید میثاق با اسلام وولایت علوی است
➖حجاج ایرانی بارفتار ,گفتار, متانت, نشان دهنده ی جمهوری اسلامی در دنیااسلام هستند
➖برائت از مشرکین و دفاع از مظلومین در حج عین عبادت خالصانه است
➖اشخاصی در شهرستان دنبال حاشیه سازی برعلیه امام جمعه و نهاد مقدس نماز جمعه هستند
امام جمعه زرند با اشاره به ادامه
کاشت ۱۲ هزار گل فصلی در زرند در آستانه پاییز
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از آغاز عملیات کاشت ۱۲ هزار گل فصلی در فضاهای سبز این شهر خبر داد.
احمد عبدالله‌زاده  با بیان اینکه توسعه فضای سبز در معابر و بوستان‌ها، زیبایی و حفظ طراوت فضای شهر را به همراه دارد، اظهار کرد: این سازمان همه  ساله در سه نوبت فصل بهار، ابتدای تابستان و ابتدای پائیز اقدام به گل‌کاری شهر با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری می‌کند که سومین مرحله آن در
افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سرقتهای ایام نوروز در شهرستان زرند 
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سرقت ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ندای زرند، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر گفت: با تلاش مجموعه پلیس این شهرستان و اقداماتی همچون آموزش شهروندان ، حضور در مدارس، مساجد ، ادارات ، پایگاه های بسیج و محلات قبل از شروع تعطیلات نوروزی و ارائه هشدارها از طریق توزیع بروشور به شهروندا
دانلود آهنگ بی کلام شهدای گمنام

نواهای بی کلام دفاع مقدس
آهنگ بی کلام شهدای مدافع حرم
آهنگ بی کلام راهیان نور

دانلود اهنگ بی کلام نوای گمنامی
آهنگ بی کلام مخصوص راهیان نور

موزیک متن یادواره شهدا
سرود بی کلام دفاع مقدس
به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس مخصوصاً شهدای مظلوم غواص.
مداحی حاج مهدی رسولی برای شهدای غواص.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
 
حجوم مگس ها اینبار باعث کشف جسد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان زرند از کشف جسد جوان 36 ساله خبر داد
مومنی فر در گفتوگو با خبرنگار ندای زرند بیان کرد دیروز 10 خرداد حوالی ساعت 12:15 با تماس شهروندان مبنی بر پیدا کردن جسد مردی 36 ساله در جاده زرند رفسنجان داخل تریلی که در و پنجره آن بسته است داشتیم 
که مامورین ما بلا فاصله خود را به محل حادثه رساندند 
وی افزود متاسفانه بدلیل گذشت چند روز از فوت راننده تریلی جسد شرایط مناسبی نداشت و با دشواری آن
#زندگی_به_سبک_مهدی (۱۷)
یکی از راهبردهای موثر برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن، راه اندازی کاروان های راهیان نور بوده است که با حضور مقام معظم رهبری در منطقه شلمچه(سال77)، اهمیتی مضاعف یافت و ضرورت پیگیری برنامه های فرهنگی و تبلیغی در این مسیر بیش از پیش احساس شد.
در این راستا، راویانی که همراه با کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور می یافتند، نقشی بی بدیل در  پیوند معنوی و عاطفی زائران با شهدا ایفا می کردند. 
شهید بزرگوار حاج محمد مهدی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قیمت به روز انواع لوله فولادی