نتایج جستجو برای عبارت :

سرکه انگور خانگی

 
سِرکه یک محلول آبی از اسید استیک و مواد شیمیایی دیگری است که می تواند ، شامل طعم دهنده ها باشد. معمولاً ۵ تا ۲۰ درصد از حجم سرکه‌ها، اسید استیک می‌باشد.معمولاً اسید استیک با تخمیر اتانول یا تخمیر قند توسط باکتریهای اسید استیک تولید می شود. سرکه‌های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند.
سرکه انگور
این سرکه برای تسکین بیماری های پوستی مفید است. انستیتو Vinegar یک موسسه ی تجارت بین المللی است که اکثر تولیدکنندگان سرکه را که بی
 
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آ
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آن به روش سنتی را شرح خواهیم داد. 
ادام
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آن
رمز و راز تهیه ترشی های خوشمزه
ترشی یکی از مخلفات خوشمزه و دلخواه برای انواع غذاهای ما ایرانیان است. اگر می خواهید ترشی های خوشمزه درست کنید این مطلب را از دست ندهید.
خلوص سرکه
سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود.
جوشاندن سرکه
چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.

ادامه مطلب
رمز و راز تهیه ترشی های خوشمزه
ترشی یکی از مخلفات خوشمزه و دلخواه برای انواع غذاهای ما ایرانیان است. اگر می خواهید ترشی های خوشمزه درست کنید این مطلب را از دست ندهید.
خلوص سرکه
سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود.
جوشاندن سرکه
چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.
در دستپخت ناب
به نام خدا
 
قال رسول الله ص :  الخلّ ینیر القلب ؛  سرکه (انگور) قلب را نورانی می‌کند  
یکی از گم شده های امروز سفره های ایرانی سرکه هستش با خواص بسیاری زیادی که دارد متاسفانه کم رنگ شده و بجای ان گرفتگی عروق قلب و کبد جایگزین ان شده است
در ادامه فایل صوتی قرار می گیرد که مروری کلی بر  سرکه انگور دارد .
 
لینک دانلود فایل صوتی
 
پ.ن متاسفانه نتونستم به دلیل محدودیت حجم فایل نتونستم در بیان باکس اپلود کنم بهم دلیل مجبور شدم در گوگل درایو اپلود ک
شاید برایتان سوال ایجاد شود که ترشی آلبالو با چه سرکه ای درست می‌شود. انتخاب نوع سرکه برای این ترشی به ذائقه خودتان بستگی دارد. اگر دوست دارید طعم سرکه تند و تیزتر باشد، می‌توانید از سرکه قرمز استفاده کنید. در غیر این صورت تهیه ترشی آلبالو با سرکه سفید روش بهتری است. ترشی آلبالو علاوه بر سرکه انگور با سرکه سیب هم محبوب است.
 
مواد لازم
1 کیلوگرم آلبالو
سرکه سفید یا قرمز به مقدار لازم
3 قاشق غذاخوری نمک
2 قاشق غذاخوری شکر
 
طرز تهیه ترشی آلبا
 
مواد لازم :انگور : ۶ کیلوگرمخاک کهنه : ۴ قاشق غذاخوریدستور تهیه :پس از گرفتن آب انگور، با صافی پارچه ای آب انگور را صاف می کنیم.خاک و با سه لیوان آب مخلوط می کنیم.آب انگور را روی شعله قرار می دهیم تا ولرم شود بطوریکه انگشت دست داخل آن گرم شود اما نسوزد، شعله را خاموش می کنیم.خاک را صاف کرده و داخل آب انگور ولرم می ریزیم و هم می زنیم.
ادامه مطلب
‍ طرز تهیه سرکه اسلامی✍️روش تهیه سرکه:♦️ ابتدا انگور را شسته و صبر کنید تا خشک شود زیرا آب سبب کپک زدن آن میشود.♦️سپس آب انگور را گرفته و در ظرفی بریزید و درب آن را ببندید.نکته: میتوانید خود انگور را در ظرف بریزید و در نهایت آن را صاف کنید.♦️در زمستان شش روز و در تابستان سه روز طول میکشد که انقلاب اول رخ داده و تفاله های آن بالا بیاید.♦️ پس از ده روز (پس از رخ دادن انقلاب اول) که تبدیل به خمر شد، درب ظرف را باز کنید تا پشه یا مگس سرکه که کوچک و
 
 
این ترشی جز ترشی های مجلسی و اعیانی قدیمی شهر تبریز است و سر سفره میهمانی های زمستانی این شهر، به نوعی تاج سر است و حین دیدن آن به انسان حس نوستالژی دست می دهد. در قدیم الایام این ترشی سر سفره زمستانی خانواده ها، نماد غنی بودن مرد خانه و همچنین خانه داری بانوی محترم خانه به حساب می آمد که البته امروزه قطعاً آن معانی را ندارد و  صرفاً یک ترشی است مثل مابقی ترشی ها که البته مانند سایر ترشی ها رواج ندارد. درست کردنش هم خیلی آسونه پس تا فصلش نگذ
سرکه یکی از غذاهای مفید می باشد که متاسفانه امروز مورد غفلت واقع شده است (مراد این مطلب سرکه طبیعی می باشد نه سرکه های صنعتی)
در این آموزش؛ احادیثی از امام جعفر صادق(علیه السلام) که موسس مکتب علمی صادقیه می باشند را درباره "خواص سرکه" بیان می نماییم.
 
* امام صادق علیه السلام :سرکه، تلخه را فرو می نشاند، قلب را زنده می سازد، کِرم های شکم را می کُشد و دهان را استحکام می بخشد.
 
* امام صادق علیه السلام :سرکه، نیکو خورشی است. تلخه را می شکند، قلب را زن
از آنجایی که میدانیم انگور یکی از بهترین میوه هایی است که خداوند برای ما انسان ها خلق نموده است.
کشمش
کشمش
در واقعه همان انگور خشک شده‌ می باشد که خواص بسیار زیادی در آن وجود
دارد که این خواص عبارت اندز: ویتامین‌های گروه b، پتاسیم، آهن، کلسیم و
همچنین کشمش دارای خواصی چون آنتی اکسیدان می باشد که این خواص باعث می شود
که از تخریب سلولی جلوگیری کند.
در واقعه کشمش یک میوه رسیده و قابل استفاده برای عموم مردم می باشد که
با خشک کردن انگور
بیشتر با سرکه خرما آشنا شویم
مفید بودن سرکه خرما مستلزم خمری بودن آن است.
به این معنی که فرآیند تولید سرکه طبیعی سنتی خرما می بایست به طور کامل در مدت 2ماه سپری شود. این فرایند باید بدون استفاده از هرگونه مواد افزودنی ( کارامل و ... ) و با کمک آنزیم تولید سرکه به روش طبیعی انجام شود.
ادامه مطلب
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب غیر از همه خواصی که برای زیبایی و سلامت پوست و مو دارد، می‌تواند به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین علائم آلرژی را کم‌رنگ کند. به گزارش هلث، اگر دچار آلرژی فصلی هستید، می‌توانید با خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری عسل، بهتر نفس بکشید و از شر آبریزش بینی خلاص شوید.این معجون ضدآلرژی را می‌توانید تا سه بار در روز بنوشید. اما متخصصان معتقدند بهترین سرکه سیب نوع خانگی آن
روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟….
ادامه در لینک زیر:
کلیک کنید
ابتدا انگورهای شیرین رو دون کردم(اگه شیرین نباشن میتونید کمی شکر به انگور های له شده اضافه کنید) بعد داخل غذاساز ریختم تا له بشن(میتونید با چنگ زدن له کنید که کمی سخته). بعد داخل یه وان ریختم روی دهانه وان یه پلاستیک بزرگ کشیدم .بعد روی پلاستیک و کل وان یه پتوی نازک یا زیر انداز انداختم تا عرق کنه و وان رو توی محیطی به دمای اشپزخونه نگه میداریم. نباید خیلی گرم و نه خیلی سردباشه دما حدود 25 درجه باشه که پشه ها زاد و ولد کنند و باعث ترش شدن انگورها ب
دوشو چیست؟
دوشو در زبان محلی نام دیگر شیره انگور است. به همین خاطر ما این نام را برای برند خود برگزیدیم. دوشو را دوشاب هم می گویند.
وبلاگ دوشو؛ همه چیز درباره انگور و مشتقات آن
ما در وبسایت مان، همواره مطالبی خواندنی درباره محصولات مشتق از انگور را منتشر می کنیم. از خواص ها می گوییم، دستور پخت کیک و شیرینی و حلوا را در اختیارتان می دهیم و از انواع انگورها و وضعیت این صنعت در کشورمان حرف می زنیم. 
فروشگاه؛ انگور، مویز، کشمش و شیره انگور، هسته ا
سرکه سیب از قدیم الایام به عنوان یک ماده غذایی پرخاصیت مورد استفاده قرار گرفته است.برای تهیه سرکه سیب ابتدا سیب های برش خورده با مخمر ترکیب می شوند تا شکر تبدیل به الکل شود و سپس با اضافه نمودن باکتری ،الکل موجود در آن را به اسید استیک تبدیل می کنند.سرکه سیب خواص زیادی دارد که میتوان به کاهش متابولیسم، کاهش قند خون،کاهش اشتها و در پی آن لاغری اشاره کرد با ما همراه شوید زیرا در این مطلب به موضوع سرکه سیب و لاغری پرداخته ایم.

ادامه مطلب
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند و یا دیابت دارند می‌توانند از سرکه برای مهار و کنترل بیماریشان استفاده کنند.
محمد باقر مینایی، محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره خواص سرکه انگور گفت: سرکه انگور از دیدگاه منابع طب سنتی دارای مزاجی سرد و خشک و عده‌ای هم مزاج سرکه را سرد و‌تر می‌دانند، ولی در کل دارای مزاج سرد است.او افزود: افراد نباید به هیچ عنوان سرکه را خالی بخورند، زیرا سرکه دارای ترکیبی از اسید استیک است؛ که این
انگور
سالانه بیش از ۷۲ میلیون تن انگور در دنیا تولید می شود. 
از قسمت های مختلف انگور (پوسته و هسته ) در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده زیادی می شود.
شیره: شیره انگور از هزاران سال پیش چاشنی و در بعضی مواقع غذای اصلی مردم ناحیه های کوهستانی بوده است. انگور و مشتقات آن با فرهنگ این مردم عجین شده است. در صبحانه هایشان شیره انگور و دانه های مغذی کنجد را جای داده اند که یکی از مغذی ترین ترکیب هاست. 
تهیه شیره انگور
تفاوت عمده ای که در روش صنع
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
روش‌های کشت انگور
با توجه به سهولت پرورش و کشت انگور و نیز سازگاری بالا با شرایط اقلیمی مختلف، کاشت این میوه در ایران رواج فروانی دارد.
نکته مهم در پرورش و کشت انگور وجود فضای لازم برای رشد و نمو شاخ و برگ درخت است؛ به طوری که چنانچه چنین فضایی امکان‌پذیر باشد، می‌توان کاشت انگور را در باغچه منزل از طریق یکی از روش‌های کشت انگور انجام داد. تکثیر و کشت انگور به طرق مختلفی میسر بوده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
ادامه مطلب
خیلی از افراد فکر می‌کنند که سرکه سیب فقط برای تهیه سس سالاد کاربرد دارد. اما می خواهیم به شما بگوییم سرکه سیب علاوه بر اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامتی است، در مراقبت از سلول‌های پوستی هم تاثیر بسزایی دارد. خواص سرکه سیب برای پوست مخصوصا درمان آکنه و جوش صورت واقعا حیرت انگیز است. با ما همراه باشید تا با کاربردهای دیگر سرکه‌سیب آشنا شوید.
 
ادامه مطلب
تمام خواص و فایده میوه ، غوره و برگ انگور برای سلامتی ، زیبایی و درمان
انگور به عنوان " ملکه میوه ها " مشهور است و به سه نوع براساس رنگ قرمز، سبز، و سیاه آبی طبقه بندی می شود. این میوه لذیذ نه تنها مزه خوبی دارد بلکه بسیار مفید و حاوی ویتامین ث،است انگور شکر ساده ای است که انرژی فوری و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند که ضد التهاب هستند.
ترکیبات شیمیایی انگور:
برگ مو حاوی ساکارز ، لوولز Levulose ، اینوزیت Inosite ، مواد نشاسته ای و تعدادی اسیدهای آلی
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
  در این قسمت میخواهیم شما را با ساده ترین روش تولید انواع سرکه ها از جمله سرکه انگور، سیب و خرما آشنا بکنیم . برای دانلود این جزوه روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمت فایل: pdf
لینک دانلود رایگان: https://2ad.ir/q0tZOalm
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صفحه ی تبلیغات برای
فروش انواع سرکه صادراتی و درجه یک
فروش انواع سرکه صادراتی و درجه یک با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای تجار و صادرکننده گان داخلی و خارجی و حتی بازار داخل با شرایط عالی
تولید و عرضه انواع سرکه های درجه یک . صادراتی با کحیفیت عالی و قیمت مناسب
شماره های تماس شرکت سپند تی دی 
00989909454718 تماس تلفنی و با شبکه های اجتماعی
برچسب‌ها: نمایندگی سرکه, خرید سرکه صادراتی, فروش انواع سرکه, سرکه صادراتی
طرح برچسب سرکه سیب قالب دار
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 9237 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
سرکه سیب لیبل سرکه سیب برچسب سرکه سیب لیبل لایه باز سرکه برچسب سرکه
 
طرح برچسب سرکه سیب قالب دار
فرمت فایل psd
دارای دوفایل psd
رزولیشن 300
برنامه مورد نیاز فتوشاپ
 

برچسب ها : سرکه سیب , لیبل سرکه سیب , برچسب سرکه سیب , لیبل لایه باز سرکه , برچسب سرکه
بسم الله
علاقه ام به انگور شاید بر میگرده به کودکی و نهالی که یه روز بابا توی پیت حلبی آورد  خونه و کاشت بالای سر بوته محمدی .
با هم بزرگ شدیم ولی اون علاقش به سرک کشیدن تو آسمون خیلی بیشتر از من بود و رفت تا پشت بوم و من ته تهش دستم به شاخه های یه کم بالاتر از طبقه اول هم رسید .
عاشق اون برگای نو رس بودم که بیشتر به فسفری میزد تا سبز ، و خراب اون دونه های مثل زبرجد که میچسبوندم به چشمم تا توش رو ببینم .عاشق اون ساقه های فر خورده که میتونست ساعت ها در
بیشتر با سرکه خرما آشنا شویم 
 
مفید بودن سرکه خرما مستلزم خمری بودن آن است.
به این معنی که فرآیند تولید سرکه طبیعی سنتی خرما می بایست به طور کامل در مدت 2ماه سپری شود. این فرایند باید بدون استفاده از هرگونه مواد افزودنی ( کارامل و ... ) و با کمک آنزیم تولید سرکه به روش طبیعی انجام شود.
 
مطلب ادامه دارد...
ادامه مطلب
 
 
 
 
 
 
 
▪️استفاده از سرکه سیب در پرورش طیور:
 
فواید زیادی در اضافه کردن سرکه سیب به آب آشامیدنی مرغ ها و جوجه ها وجود دارد. چون به علت خواص آنتی سیستمیک بسیاری از میکروبها را می کشد و تصور می شود که کمی خاصیت آنتی بیوتیک داشته باشد. خلاصه اینکه چون جوجه ها مستعد عفونت هستند اضافه کردن سرکه سیب به آب آشامیدنی آنها در پیشگیری از عفونت مؤثر است.
ادامه مطلب
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و ... مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
فایل آماده به چاپ برچسب سرکه سیب
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 1418 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب طرح برچسب عرقیات گیاهی لیبل سرکه سیب برچسب لایه باز سرکه سیب برچسب سرکه سیب psd لیبل سرکه سیب
 
طرح لایه باز لیبل سرکه سیب طراحی شده با فتوشاپ
این فایل توسط فتوشاپ شده و در فرمت psd قابل ویرایش می باشد
د لایه باز وقابل ویرایش تمامی متون
کیفیت رزولیشن 300
اندازه طرح 9*6 سانتی متر
 

برچسب ها : طرح
پایگاه انگور
ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور در جهان است. در ایران انواع انگور سیاه، قرمز، سفید، کوچک و بزرگ پرورش داده می شود. شاید تا حالا درباره انگور خیلی شنیده باشید. اما همیشه چیزهایی هست که از قلم می افتند.
در وبسایت رسمی دوشو، همه چیز را درباره انگور و مشتقات آن خواهید فهمید.
خواص و فواید میوه ی انگور
انگور دارای ویتامین های B2، B1، B3، B5، B6، B9، E، C و K است. همچنین مواد معدنی کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی در ا
طرز تهیه قارچ کاراملی خوشمزه و لذیذ
 
مواد لازم
سس سویا: ۱/۴ پیمانه
قارچ: نیم کیلو
سرکه بالزامیک ۱/۴ پیمانه. البته می توان از سرکه خرما نیز استفاده کرد.
نمک و فلفل: به مقدار لازم
عسل یا شیره انگور: یک قاشق غذاخوری
پودر نشاسته( هر پودر نشاسته ای): یک قاشق مرباخوری
سیر: ۲ حبه
روغن زیتون: به میزان لازم

ادامه مطلب
این دهستان در زمانهای قدیم به علت وجود نهرهای زیاد یکی از زیباترین روستاهای شهرستان به شمار می رفت و به علت پرآبی در این روستا ، تاکستانهای بسیاری وجود داشت که این امر باعث گردیده بود نهرخلج را به نام تاکستان فریدن نیز بشناسند. البته مردم روستاهای اطراف به وسیله ی چارپایان خود در زمان برداشت انگور در این روستا حاضر می شدند و انگور زمستانی خود را نیز تامین می کردند که انگور را به کشمش یا غوره نیز مبدل می ساختند.
ادامه مطلب
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و ... مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
مزایای سرکه سیب برای سلامتی
 
اگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کندسرکه سیب محبوب ترین نوع سرکه در جامعه بهداشت طبیعی است.
ادعا می شود که به انواع فواید منجر می شود ، که بسیاری از آنها توسط علم پشتیبانی می شوند.
این شامل کاهش وزن ، کاهش کلسترول ، کاهش قند خون و بهبود علائم دیابت است.
همچنین این یک داروی قدیمی باستان است و برای مقاصد مختلف خانگی و آشپزی از آن استفاده می شود.
در اینجا 6 مز
طرز تهیه قارچ کاراملی خوشمزه و لذیذ
 
مواد لازم
سس سویا: ۱/۴ پیمانه
قارچ: نیم کیلو
سرکه بالزامیک ۱/۴ پیمانه. البته می توان از سرکه خرما نیز استفاده کرد.
نمک و فلفل: به مقدار لازم
عسل یا شیره انگور: یک قاشق غذاخوری
پودر نشاسته( هر پودر نشاسته ای): یک قاشق مرباخوری
سیر: ۲ حبه
روغن زیتون: به میزان لازم
 
ادامه مطلب
این حلوا بدون شکر و یک نوع حلوای رژیمی است. کسانی که دیابت دارند هم می‌توانند استفاده کنند.
مواد لازم:
آرد دولیوانروغن یک سوم لیوانشیره انگور یک لیوانزعفران حل شده یک قاشق غذاخوریگلاب نصف استکان
 طرز تهیه:ابتدا روغن را در ظرف ریخته و آرد را در آن می‌ریزیم و با حرارت ملایم آرد را خوب تفت می دهیم.( طبق دستور حلوا که قبلن توضیح داده شده)
وقتی آرد خوب سرخ شد و رنگ آرد طلایی شد، شیره انگور را که قبلن با گلاب و زعفران مخلوط کردیم، داخل آرد می‌ریزیم.
راز میگویم و من سرزده و حیرانمباده عشق به من داد از آن عطشانم
فاش شد این که دو بال از سر جودش بخشیدحالیا میروم و در دو جهان پر رانم
سیر آفاق و عدم هر قدمش آگاهیستاو دمی داد که در رقص و طرب سییالم
گفت صوفی مگر این باده ی انگور نبودگفتم این باده نبودست در این بادیه من میدانم
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و ... مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
از خوردن مواد غذایى محرک باید پرهیز کرد مانند:خرماپیازفلفل و ادویه جاتتخم مرغگوشت قرمزغذاهاى پرچربمیگوکاکائوزعفرانسیرنارگیلانجیربهارنارنجموزو هر غذا یا خوراکی که طبع گرم دارد البته فراموش نشود؛ مقصود نخوردن همیشگی نیست، بلکه کم خوردن و در حد ضرورت خوردن اینگونه خوراکی ها می باشد.
خوردن مواد غذایی سرد از جمله سویق جو و گندم و عرق کاسنی و.... توصیه میشود.
دارویی از طب اسلامی می باشد که کاهنده گرمای درون بدن و میل جنسی می باشد که ان شاءالله
وصیه می کنیم افرادی که دارای مزاج سرد و خشک می باشند دستورات غذایی زیر را جهت حفظ سلامتی خود بیشتر رعایت کنند.
غذاهایی که با مزاج سرد و خشک سازگاری بیشتری دارند و توصیه می شود آن ها را بیشتر مصرف کنید:
گوشت و غذا: گوشت بره، کبوتر، مرغ محلی چاق، تخم مرغ محلی، شوید پلو، زیره پلو، پلو زعفرانی، نخود آب، نان سنگک کنجدی، شیره خرما، شیره انگور، ارده، پلوشیره، انواع حلیم، مربای زردک، کله پاچه، انواع حلوا، انواع حریره، پلو ماش و پلو خلال بادام.
سبزیج
خواص شیره انگور یا دوشاب
شیره انگور با نام محلی دوشاب یکی از فرآورده‌های میوه پر طرفدار انگور است که شربت مانند و غلیظ بوده و در تولید صنعتی معمولا از انگورهای نامرغوب آخر فصل در مناطق انگور خیز ایران تولید می‌شود. با این حال در بعضی مناطق به‌طور سنتی از انگورهای با کیفیت خوب جهت تولید این محصول شیرین و مطبوع استفاده می‌گردد. شیره انگور از نظر مواد مغذی به میوه انگور نزدیک بوده و غنی از ویتامین‌های A، B و C است. این ماده همچنین مقادیری از آه
ساخت اسپری ضدعفونی کننده با سرکه
برای مقابله با کرونا می‌تونین خیلی راحت اسپری ضدعفونی کننده خونگی بسازین. ۱ قسمت آب + ۱ قسمت سرکه سفید + ۵ تا ۱۵ قطره اسانس (عصاره دلخواه) رو با هم ترکیب کنین و داخل یک بطری اسپری شیشه‌ای بریزین. میتونین برای ضدعفونی کردن فضای خونه، آشپزخونه و سرویس بهداشتی از این اسپری استفاده کنین.
 
روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است.بررسی های جدید نیز نشان می دهد که روغن هسته انگور در تنظیم قند خون و جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی موثر است. این روغن که سرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن، ویتامین ث و ای است خاصیت های زیادی دارد که در این مطلب این خواص را بررسی می کنیم.
روغن هسته‌ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین‌های D، C و E است. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک دارد. ای
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 2002 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح لایه باز سرکه سیب
 
توضیحات :
لیبل مربوط به سرکه سیب این فایل با فتوشاپ طراحی شده است ، قابلیت ویرایش تمامی متون را داراست ،به صورت لایه باز.
مشخصات فایل :
فرمت فایل psd
اندازه طرح 9*5.6 سانتی متر
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd
برچسب ها : لیبل مربوط به سرکه سیب , لیبل سرکه سیب , 
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
چگونه می توانیم سرکه سیب را در خانه خودمان درست کنیم؟
در این مقاله ما می خواهیم شما را با یک روش و طرز تهیه سرکه سیب خاص شما را آشنا سازیم . محصولی که در سراسر جهان محبوب است و برای برخی موارد مهم به کار می رود ، حتی در داروهای طبیعی نیز به کار می رود .
 
این محصول در بازار به راحتی پیدا می شود و ما می توانیم انواع مختلف آنرا خریداری نماییم ولی افرادی هستند که به افرادی که آنها را تهیه می کنند اعتماد ندارند و می خواهند خودشان آنرا تهیه نمایند .ای
به منظور کاهش #عوارض آن بهتر است به آن #سرکه بیافزایید و به صورت سیر ترشی مصرف نمایید.
زیرا سردی سرکه اوج گرمی سیر را می شکند، علاوه بر این، خواص سرکه نیز به آن افزوده می گردد.
https://telegram.me/joinchat/CCAq7T3sGcFfH6a3x-LohQ
[عکس 1280×997]
مشاهده مطلب در کانال
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
به منظور کاهش #عوارض آن بهتر است به آن #سرکه بیافزایید و به صورت سیر ترشی مصرف نمایید.
زیرا سردی سرکه اوج گرمی سیر را می شکند، علاوه بر این، خواص سرکه نیز به آن افزوده می گردد.
https://telegram.me/joinchat/CCAq7T3sGcFfH6a3x-LohQ
[عکس 1280×997]
مشاهده کانال
 
این مسأله اتفاقی نیست که بیشتر مردمی که در نواحی گرم دنیا هستند، غذا‌های ادویه‌دار زیاد می‌خورند. مقدار متعادل از ادویه‌هایی مثل زنجبیل تازه، فلفل قرمز، کاین و فلفل سیاه در ابتدا شما را گرم می‌کنند، اما در واقع به خنک‌شدن‌تان کمک می‌کنند. مقداری فلفل قرمز به ماهی بریان‌شده یا آبی که مرغ را در آن می‌خوابانید، اضافه کنید یا با زنجبیل تازه رنده‌شده، روغن کنجد، سویا و سرکه سفید، سرکه خنک‌کننده درست کنید.
 
 
میوه‌های تابستانی به تنوع
پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله )در این رابطه می فرمایند :
«خداوند و ملائکه درود می فرستند بر سفره ای که در آن سرکه و نمک باشد». 
سخنی کوتاه از فواید سلامتی استفاده از سرکه :
اغلب ما کم و بیش با خواص خرما و خواص سرکه آشنایی داریم و می دانیم که هر یک به تنهایی دارای فواید بی نظیری می باشند. حال باید بدانید که سرکه تهیه شده با خرما نیز دارای خاصیت های بی نظیری است که باعث محبوبیت این محصول شده است
 
ادامه مطلب
سرکه سیب یک نوع سرکه است که از آب سیب تخمیرشده به دست می‌آید و در مواردی مانند چاشنی برای سالاد، چاشنی مورد نیاز برای خواباندن مواد غذایی، چتنی و نگهداری مواد غذایی کاربرد دارد. این ماده به شیوه‌های مختلف و مواد اولیه گوناگون قابل تولید می‌باشد. سرکه سیب به عنوان یک ماده نگهدارنده در صنایع غذایی، کابرد وسیعی دارد.
 
خواص سرکه سیب در طب سنتی
نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهند که سرکه از جمله سرکه سیب به کاهش قند خون کمک می نماید. سرکه سیب
برگ انگور
برگ انگور بخشی از ویتامین های مورد نیاز بدنتان را فراهم می کند. ویتامین های A,K که در چربی حل می شوند در آن وجود دارند. ویتامین A به سلول ها کمک می کند به شکلی مناسب و بدون خطا توسعه یابند. استخوان ها، پوست، سیستم هاضمه و سیستم بینایی همگی برای عملکردشان به ویتامین A نیاز دارند. ویتامین K لختگی خون را کنترل می کند. دریافت میزان مناسب از این ویتامین به شما اجازه می دهد که وقتی زخم می شوید و خونریزی می کنید، لخته ی خون تشکیل شود و جلوی خونری
خاصیت های سرکه بالزامیک
سرکه بالزامیک چه خواصی دارد؟
سرکه بالزامیک به عنوان یک چاشنی ایتالیایی می باشد که دارای طعم شیرین می باشد. سرکه بالزامیک از فشرده سازی و کاهش حجم انگور سفید به دست می آید. این چاشنی در ایتالیا مصرف بالایی دارد. می خواهیم در این نوشته در مورد این چاشنی صحبت کنیم.
 
 
ادامه مطلب
در مکمل‌هایی که به شکل قرص هستند، فرم خشک شده سرکه سیب وجود دارد. بسیاری از افراد مزه و بوی تند و قوی سرکه سیب را دوست ندارند، و یا با مصرف سرکه معده درد می‌گیرند. به همین دلیل، ترجیح می‌دهند که سرکه سیب را به شکل قرص مصرف کنند. مقدار سرکه سیب موجود در این قرص‌ها بر طبق برندی که آن‌ها را ارائه می‌دهد متفاوت است. اما معمولا یک کپسول شامل حدود ۵۰۰ میلی گرم، یعنی معادل دو قاشق چای خوری (۱۰ میلی لیتر) سرکه سیب است. قرص‌های سرکه سیب بعضی دیگر از ب
اگر مزه ی قهوه د دستگاه قهوه جوش به دلیل گرفتن جرم، عوض شود و شوینده های آماده نیز در اختیار نباشد می توان از سرکه معمولی استفاده کرد و مراحل زیر را برای تمیز کردن دستگاه انجام داد.
۱- باید هر گونه قهوه باقی مانده داخل دستگاه را خارج و سبد دانه های قهوه و صافی را خالی کرد.
۲- ابتدا باید جای مخصوص قهوه را با آب سرد شست و آن را با یک پیمانه سرکله سفید و دو پیمانه آب پر کرد.
۳- سپس باید سرکه و آب را داخل مخزن قهوه ساز ریخت و دستگاه را روشن کرده، بعد از ی
مطالعات نشان داده اند مصرف انگور به شکل میوه، آبمیوه و عصاره میوه می تواند موجب ایجاد تعادل در قندخون، تنظیم بهتر انسولین و افزایش حساسیت انسولین شود.
به گزارش مهر، معمولا افراد مبتلا به دیابت در مورد مصرف میوه احتیاط می کنند. به نظر آنها، قند طبیعی موجود در میوه ها می تواند موجب افزایش سطح قندخون شان شود. آنها باید مواد خوراکی و میوه های را مصرف کنند که دارای شاخص گلوکز پایینی (GI) هستند. یکی از این میوه ها انگور است که سرشار از پلی فنول ها است
به گفته کارشناسان تغذیه، نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا هم به کاهش وزن کمک می کند و هم موجب بهبود گوارش و سلامت روده ها می شود.
کارشناسان توصیه می کنند مصرف مخلوط سرکه سیب و آب به عنوان یک عامل بازدارنده اشتها عمل کرده و به افراد کمک می کند تا کمتر مواد خوراکی در بین روز مصرف کنند و مقدار غذای مصرفی شان به اندازه متوسط باشد.
ادامه مطلب
اگر می خواهید که شپش را به واسطه رنگ مو از بین ببرید به شما توصیه می شود که این فرآیند را هر هفته انجام دهید تا زمانی که شپش و رشک ها کاملا از بین رفته باشند.
همچنین می توانید بی رنگ کننده مو و رنگ موی خود را با دیگر روش های حذف شدنی مثل ترکیب یا استفاده از سرکه به کار ببرید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هیچ گونه تحقیقی مبنی بر کشتن شپش با استفاده از سرکه وجود ندارد. شواهد نشان می دهد که سرکه می تواند شپش نابالغ را بکشد.
اگر دوست دارید که از
روزی ابلیس نزد فرعون رفت. فرعون خوشه‌ای انگور در دست داشت و تناول می‌کرد. ابلیس گفت: آیا می‌توانی این خوشه انگور تازه را به مروارید تبدیل کنی؟ فرعون گفت: نه. ابلیس به لطایف‌الحیل و سحر و جادو، آن خوشه انگور را به خوشه‌ای مروارید تبدیل کرد. فرعون تعجب کرد و گفت: احسنت! عجب استاد ماهری هستی. ابلیس خود را به فرعون نزدیک کرد و یک پس گردنی به او زد و گفت: مرا با این استادی و مهارت حتی به بندگی قبول نکردند، آن وقت تو با این حماقت، ادعای خدایی می‌کنی
خواص شیره انگور یا دوشاب
شیره انگور با نام محلی دوشاب یکی از
فرآورده‌های میوه پر طرفدار انگور است که شربت مانند و غلیظ بوده و در
تولید صنعتی معمولا از انگورهای نامرغوب آخر فصل در مناطق انگور خیز ایران
تولید می‌شود. با این حال در بعضی مناطق به‌طور سنتی از انگورهای با کیفیت
خوب جهت تولید این محصول شیرین و مطبوع استفاده می‌گردد. شیره انگور از نظر
مواد مغذی به میوه انگور نزدیک بوده و غنی از ویتامین‌های A، B و C است.
این ماده همچنین مقادیری ا
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب
طرح لایه باز سرکه سیب

دسته بندی
فایل های لایه باز و PSD

فرمت فایل
zip

حجم فایل
2002 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
1

دریافت فایل


فروشنده فایل
کد کاربری 19487
تمام فایل ها
 

 

توضیحات :
لیبل مربوط به سرکه سیب این فایل با فتوشاپ طراحی شده است ، قابلیت ویرایش تمامی متون را داراست ،به صورت لایه باز.
مشخصات فایل :
فرمت فایل psd
اندازه طرح 9*5.6 سانتی متر
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd

لیب
این محصول بی نظیر سرشار از کلسیم و املاح معدنی موجود در خرما است.از این سرکه سنتی خوش طعم می توان به عنوان چاشنی انواع غذا و تهیه انواع ترشی و سس  استفاده کرد.
این محصول با کیفیت و طبیعی دارای خواص دارویی خرماست ازجمله :
1- موثر در درمان انگل معده و روده
2- درمان کبد چرب ، کلسترول و چربی خون
3- برطرف کننده سودا و صفرا
4- برطرف کننده جوش و لک پوست
5- مصرف کننده گان گرامی دقت داشته باشند که مصرف روزانه سرکه خرما به هضم بهتر غذا و ضدعفونی کردن معده کمک
“ایتالیا ، بهار و عشق اول باید کافی باشد تا فرد بیشتر بلوز را خوشحال کند.” – برتراند راسلرشته های موسیقی کلاسیک ایتالیایی کلاسیک از راه دور شنیده می شوند زیرا درها به روی چیز جدیدی باز می شوند ، اما چیزی کاملاً سلطنتی است. ویلا در Carpi یکی از آثار ملی تاریخی ایتالیا است و ویلا بلانتانی به عنوان یکی از جواهرات تاج واقع شده است. ویلا بوتلانی در قرن 18 ساخته شد و قدمت آن به دوران میراث غنی و حساسیت های روستایی باز می گردد. اکنون ، این ویلا به خودی خ
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از م
درمان درد مفاصل
روش های درمان
ضماد عصاره پیاز نرگس با عسل طبیعی بر اعضای دردهای مزمن عصبی و نقرس سبب از بین رفتن این دردها می گردد.
بیماران مبتلا به درد مفاصل باید جوشانده برگ زیتون با عسل صبح ناشتا یک لیوان میل نمایند .
خوردن مخلوط مساوی سرکه و عسل با انگور فرنگی سبز به علت داشتن
مواد معدنی بسیار نافع است و باید قبل از صبحانه و ناهار یک استکان میل شود .
مغز گردو را با زیره سیاه کرمانی نرم ساییده و با عسل مخلوط کرده به محل درد بمالید
در تسکین در
و مثل همیشه، دو نفر دوست بودند. دو دختر با مقنعه و کوله پشتی و تشکیلات. خستگیِ یک روز طاقت فرسا در دانشگاه را با دو ظرف سیب زمینی با سس مخصوص از تن به در می کردند.  پشت یکی از میزهای کوچک فودکورت نشسته بودند و به یک موضوع فوق العاده بی مزه از ته دل می خندیدند. یکی شان درحالی که خودش را با برگه ی منو باد می زد، پرسید:
-ینی هیچ وقت از همدیگه خسته نمی شین؟!
دومی که هنوز لبخند به لب داشت سرش را محکم بالا انداخت و گفت:
-نچ. محال ممکنه. همیشه برام هیجان انگی
مواد لازم:
1/4 پیمانه ملاس
1/2 و 2 ق س سویا سس
2 ق س کره بادام زمینی
2 ق س سرکه برنج یا سرکه سفید
1/2 ق چ پودر سیر
1/2 ق چ سس چیلی تند
1/2 و 1 ق چ نشاسته ذرت
3 ق س آب سرد
طرز تهیه:
ملاس، سویا سس، کره بادام زمینی، سرکه، پودر سیر و سس چیلی را با هم مخلوط و روی حرارت ملایم بگذارید تا مواد با هم مخلوط و یکدست شوند.
نشاسته ذرت را با آب مخلوط کنید و به سس اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا سس غلیظ شود.
سس را بعد از سرد شدن در یخچال نگهداری کنید .
این سس 2 هفته در یخچال قابل نگهد
 
4 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛
با استفاده از مواد پیشنهادی زیر دیگر نگران تمیز کردن لکه‌ها یا مواد ریخته شده روی فرش نباشید.
 
۱- کمتر چیزیست که نتوان با جوش‌شیرین و سرکه تمیز کرد. خوشبختانه لکه‌های فرش هم از این امر مستثنی نیستند. فقط کافیست پودر جوش‌شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه سفید را اضافه کنید. بعد از تمام شدن کف حاصل، یک دستمال را که قدرت جذب بالایی دارد، روی فرش بکشید تا سرکه را جذب کند، بگذارید این قسمت خشک شود. با جاروبرقی باقی‌مانده جوش‌شیرین را جمع کنید.
خواص شیره انگور یا دوشاب
شیره انگور با نام محلی دوشاب یکی از فرآورده‌های میوه پر طرفدار انگور است که شربت مانند و غلیظ بوده و در تولید صنعتی معمولا از انگورهای نامرغوب آخر فصل در مناطق انگور خیز ایران تولید می‌شود. با این حال در بعضی مناطق به‌طور سنتی از انگورهای با کیفیت خوب جهت تولید این محصول شیرین و مطبوع استفاده می‌گردد. شیره انگور از نظر مواد مغذی به میوه انگور نزدیک بوده و غنی از ویتامین‌های A، B و C است. این ماده همچنین مقادیری از آه
روغن هسته انگور یکی از سالم‌ترین و مغذی‌ترین روغن‌ها است.
روغن هسته انگور ، محصولی جانبی در تولید آب‌ انگور است. پس از گرفتن آب‌ انگور، هسته‌های انگور باقی می‌مانند و از این هسته‌های باقی‌مانده روغن استخراج می‌شود. همچنین، روغن هسته انگور یکی از محصولات زیبایی طبیعی و بسیار سالم است که در آشپزی نیز استفاده می‎شود. اگر مایلید از خواص روغن هسته انگور آگاه شوید، با ما همراه باشید.
خواص روغن هسته انگور برای سلامتی
به گزارش مجله دلتا؛ روغ
تپش قلب را با آب انگور درمان کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تپش قلب به ضربان نامنظم و قوی قلب می گویند. این پدیده در زن و مرد و در تمامی سنین دیده می شود. اگرچه این حالت برای چند ثانیه رخ می دهد اما اغلب مردم آن را با حمله قلبی اشتباه می گیرند. تپش قلب علت های متعددی دارد.
در این مطلب به علل، علایم و درمان خانگی آن می پردازیم.
ادامه مطلب
سرکه سیب را به راحتی می‌توان در منزل تهیه کرد و از آن لذت برد.
  
سرکه سیب خواص بسیاری دارد و بسیار  مفید است. این سرکه نقش بسزایی در رژیم های لاغری دارد. اگر دوست دارید  سرکه سیبی ناب و خالص داشته باشید، می‌توانید آن را به شیوه خانگی در منزل  تهیه کنید. در این مطلب با طرز تهیه سرکه سیب خانگی آشنا می‌شوید.
مواد لازم:
سیب: ۳ کیلو
سرکه سفید: ۳ فنجان
شکر: ۳ قاشق غذاخوری
نمک: ۳ قاشق چای‌خوری
نخود: ۲۰ عدد
آب به میزان لازم

طرز تهیه:
سیب ها را با پوست خو
روشهای پیوندی متفاوتی مانند اسکنه، نیمانیم، شکمی و چیپ
در انگور استفاده می شود اما یکی از بهترین روشهای پیوند انگور پیوند اسکنه سبز
انگور می باشد
پیوند اسکنه سبز انگور درصد گیرایی و موفقیت بالایی نسبت
به سایر روش های پیوند انگور دارد و انجام آن نیز آسان تر می باشد. این روش پیوند
نیازی به قطع کامل درختی که روی آن پیوند انجام شده ندارد بلکه می توان تا زمان
بالغ شدن پیوند، از درخت قدیمی محصول برداشت کرد.
برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و
نبشی بسته بندی انگور ، نبشی بسته بندی گیلاس ، نبشی بسته بندی زرد الو ، نبشی بسته بندی میوه ، نبشی پلاستیکی بسته بندی  نبشی پلی اتیلن ، نبشی پلاستیکی ، نبشی مقوایی ، نبشی کارتن 
فروشگاه تی تاک تولید کننده نبشی پلاستیکی و مقوایی مخصوص بسته بندی پالت میوه
 ( نبشی بسته بندی انگور - نبشی بسته بندی گیلاس و .... )

در برداشت محصولات انگور به دلیل آبکی بودن این میوه خوش طعم بهشتی ، در جابجایی محصول از باغ تا بازار میوه و نهایتا مشتری در موارد استفاده داخ
اگر فکر میکنید این مطلب مفید است ، آن را ذخیره کنید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید⁦↗️⁩ ‌‌ذوب شدن بعضی از لباسها مانند عکسها و برچسب ها در حین اتوکشی ، اتو کشیدن پارچه های مصنوعی ، اکریلیک ، نایلونی و پلی استر یکی دیگر از علل کاهش کارایی اتو محسوب میشود. به منظور جداسازی این تکه ها و پاکسازی اتو چند راه ساده وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم :‌ترکیب آب و جوش شیرین :به مقدار مساوی آب و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده تا به حالت خمیری د
آرجی پلاس
آرژی پلاس تمام قدرت های موجود در ال آرژنین را فراهم می آورد و افزون بر آن،حاوی موارد ذیل نیز هست:
انار،عصاره انگور قرمز،پوست انگور،عصاره ی توت،ویتامین ث،ویتامین د۳،ویتامین ک ۲،ویتامین ب۶ و ب۱۲،فولیک اسید،پودر مویز،پودر الدربری،تمشک،پودر گیلاس،پودر شاتوت،پودر زغال اخته
محتوی ۳۰بسته ۱۰گرمی
 
 
طرز تهیه ترشی انبه
ترشی انبه یکی از انواع ترشی های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که اصالت آن متعلق به شهرهای جنوبی کشورمان می باشد. ترشی انبه هم مانند ترشی های جنوبی مثل ترشی بندری طعمی تند دارد و به صورت تکه ای یا لیته تهیه می شود.
مواد لازم برای تهیه ترشی انبه
انبه سفت وسبز 2 عدد
کنسرو گوجه یا 3 عدد گوجه خرد شده
عصاره تمرهندی 1 لیوان
روغن کنجد یا هسته انگور 1 لیوان
سیر 2 حبه
سرکه 1 لیوان
زردچوبه به میزان لازم
تخم گشنیز به میزان لازم
سیاهدانه
گل کلم ۱ کیلو هویج نیم کیلو خیار نیم کیلولوبیا سبز نیم کیلوسیر ۲ تا ۳ بوتهفلفل سبز تند چند عددسرکه به میزان لازمنمک به میزان لازم سبزی ترشی (من از ترخون ، مرزه ،نعناع ،گشنیز و جعفری استفاده کردم ) به میزان لازم ادویه ترشی به میزان لازم ( این ادویه رو از مامانم گرفتم که از عطاری خریده ) ( اما مخلوطی از سیاه دانه ،پودر تخم گشنیز ، گلپر ، فلفل سیاه ،فلفل قرمز ، رازیانه ،پودر زیره سبز ،جوز هندی ، دارچین هستش )
گل کلم رو تکه تکه کردم و خوب شستم . خیار
میوه‌ای که دو برابر لیمو شیرین ویتامین دارد! باورتان می‌شود که کیوی این همه خاصیت داشته باشد؟ با مجله دلتا همراه باشید.
کیوی یک انگور بزرگ، ترش و پشمالو است که البته به آن انگور فرنگی چینی هم می‌گویند. انار، موز، نارنگی، پرتقال یا کیوی؟ انتخاب شما کدام است؟ این میوه ترش و سبز رنگ، دوست پوست، مو و زیبایی شما است؛ از این میوه شیک و خوشمزه می‌توانید در انواع ژله و دسر های خانگی و حتی اسموتی ها استفاده کنید؛ مثلا ترکیب اسموتی لیمو، سیب ترش و کی
برخی افراد فرق چندانی بین انگورها و طعم آن ها قائل نیستند. اما واقعیت این است که طعم انگور قرمز با بقیه انواع آن متفاوت است. این میوه آبدار را باید به صورت کامل یعنی با پوست و هسته هایش خورد و از طعم ترش و شیرین آن لذت برد. در بین خواص متعدد این انگور میزان آنتی اکسیدان رسوراترول آن چشمگیر است چون مانع از پیری زودهنگام و آسیب های سلولی می شود. یادتان باشد که مصرف منظم و متعادل این میوه خوشمزه جوانی و سلامت را به شما هدیه خواهد کرد. در ادامه مطلب
اقدامات اولیه که مربوط به احداث و نگهداری باغ انگور می شوند اهمیت فراوانی دارند. بهتر است قبل از شروع به احداث شرایط را به خوبی بررسی و سپس اقدام نمایید. در ابتدا با مشورت گرفتن از یک متخصص کشاورزی، منطقه مناسب از لحاظ شرایط آب و هوایی (گرما، سرما و رطوبت) را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی کیفیت خاک باغ را بررسی نمایید. انتخاب نوع واریته مناسب بنا به شرایط آب و هوایی و نوع خاک و انتخاب سیستم مناسب کاشت درختان انگور نوین احداث با توجه به شرایط بند
حسینعلی پورافضلی: غوره همان انگور نارس است که در روایات
ما از آن به عنوان یکی از میوه های بهشتی یاد شده است. فواید انگور بی
شمار است و تأثیرات روانی خارق العاده ای دارد و ضد افسردگی است .
















به گزارش افکارنیوز، این میوه، در زدودن غم و اندوه و رفع استرس
و اضطراب ، موثر است و از آن فرآورده های غذایی مختلفی به دست می آید که
شامل : کشمش ، ش
پادکست گوش میدادیم وقتی پادکست گوش دادن مد نبود  :))
یه پادکست نسبتا قدیمی خوب برای من رادیو روغن حبه انگور بود... این روزها دارم مجددا گوش میدم بهش
گفتم شاید شما هم دوست داشته باشین دوباره بشنویدش.
از اینجا گوش کنین... اسکرول کنین برین پایین از اولین پادکستهاش شروع کنین.
https://soundcloud.com/tehranpodcast
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
ساخت کمپانی لایف پلن انگلستان
>>> ق
روغن هسته انگور فواید بسیاری دارد که می توان به درمان شوره سر ، کاهش بیماری های قلبی و به حداقل رساندن ریزش مو اشاره کرد.
خواص روغن هسته انگور
اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته  انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند  ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است
درمان و کنترل دیابت  با مصرف روغن هسته انگور  
انگور از آن دسته میوه‌هایی است که بسیار متنوع است و دسرها و شیرینی‌های گوناگونی با آن درست می‌شود.
انگور یکی از میوه‌های خوش‌طعم تابستانی است که انواع گوناگونی دارد. برخی انگور را ملک? میوه‌ها می‌دانند. انگور هم مانند بسیاری از میوه‌ها، علاوه بر مز? خوبی که دارد، دارای خواص زیادی است که از بهترین آن‌ها می‌توان به کمک به درمان میگرن و آلزایمر اشاره کرد.
مواد لازم:
بیکنیگ‌پودر: یک قاشق چای‌خوری
تخم‌مرغ: 2 عدد
شکر: سه‌چهارم پیمانه
وان
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
نحوه مصرف :
روزانه یک قرص همرته غذا و با

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها