نتایج جستجو برای عبارت :

مهلت انتخاب رشته

سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد مهلت انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته کنکور
اطلاعاتی در مورد مقطع سراسری
تعیین رشته کنکور
سایتی در مورد کنکور 99
زمان مهلت انتخاب رشته سراسری
آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۹۹ از امروز۱۲ اسفندماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برا
1-کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند2-داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.3-داوطلبانی که علاوه بر گ
پس از انتشار کارنامه اولیه دکترا ، زمان انتخاب رشته دکتری 99 از طریق سازمان سنجش مشخص می شود که به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دکتری هیوا ، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند می توانند در تاریخ انتخاب رشته دکترا ۹۹ نسبت به تکمیل این فرم از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند . ممکن است مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 99 تمدید نشود از این رو توصیه می کنیم در روز های ابتدایی انتخاب رشته رشته محل های مورد علاقه خود را وارد نمایید . متقاض
سلام 
من دختری ۱۹ ساله و در آستانه ی انتخاب رشته هستم. بین رشته های مختلف، از مهندسی اپتیک و لیزر خوشم اومده و احتمال قبولیم هست. میخواستم ازتون خواهش کنم اگر چیزی راجع به بازار کار و درآمد این رشته می دونین بگین و راهنمایی کنین. 
اگر آشنایاتون این رشته رو خوندن یا خودتون فارغ التحصیل این رشته هستین، ازش راضی هستین یا نه؟، این رشته تا دکترا امکان ادامه تحصیل داره؟، محیط کارش چه جور جاهایی هست؟، به زیبایی مربوطه؟، مثلا برداشتن خال و کک و مک صو
به گزارش الف، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
دانشجویان گرامی
مهلت تحویل و ارسال گزارش کار آزمایش اول (پمپ حرارتی) به پایان رسیده است.
آخرین مهلت ارسال و تحویل گزارش کار کمپرسور دومرحله ای: چهاشنبه 22 اسفند
مهلت ارسال و تحویل گزارش کارهای تهویه و دیگ مارست: چهارشنبه 21 فروردین
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
نقش انتخاب رشته ارشد در آینده شغلی
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
چگونگی فرایند انتخاب رشته کنکور ارشد 99
نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته ارشد، از اجبار تا واقعیت
انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی تجربه رقابت سنگین کنکور سراسری را در کارنامه خود دارند و با آگاهی از شرایط موجود بار دیگر پا به عرصه رقابت کنکور گذاشته اند اما ب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 98
در تاریخ 17 تیر 98 اعلام شد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند
می توانند در بازه زمانی 19 الی 23 تیر 98 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور
مراجعه و پس از واریز هزینه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 اق
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
مشاوره تحصیلی در چه زمینه هایی میباشد؟
انتخاب رشته
کسب بالاترین جایگاه دانشگاهی در دانشگاههای سراسری و آزاد با توجه به رتبه
همزمان سازی شغل با انتخاب رسته
پیشنهاد بهترین دانشگاهها
انتخاب رشته هایی با درآمدهای عالی
آینده نگری تحصیلی رشته های دانشگاهی
وسایرموارد
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
اطلاعاتی در مورد ارشو و انتخاب رشته آن
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
زمان انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته آزاد
اطلا
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 در تاریخ 98/4/17 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 شده اند می بایست در بازه زمانی مقرر یعنی از روز چهارشنبه مورخ 19 تیر 98 لغایت یکشنبه 23 تیر 98 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد98 نیز همانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 داوطلبان می توانند بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سراسری و کسب کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد می توانند در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می باشد که در رشته گروه پزشکی رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مختلف پیراپزشکی مانند هوشبری، اتاق عمل، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های مرتبط حضور دار
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
برای دریافت مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کلیک کنید 
 
مشاوره رایگان و اصولی انتخاب رشته کنکور 98 برای تمام رشته ها 
 
انتخاب رشته درست و اصولی کنکور 98 با تیم مشاوره ای کلاس ما 
 
برای دریافت انتخاب رشته رتبه خودت کلیک کن 
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دکتری 99
مقطع دکترا و انتخاب رشته آن
تاریخ انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دکترا ۹۹
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دکتری ازاد
تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته دکتری
shirazart.blog.ir 
* انتخاب رشته و مشاوره کنکور کارشناسی هنر در شیراز 
* انتخاب رشته توسط زهرا جوکار مدرس دانشگاه و کنکور و دیباگران تهران انجام خواهد شد.
* مشاوره برای دانشجویانی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند به صورت تلفنی و اینترنتی صورت خواهد گرفت .
* جهت مشاوره تلفنی و حضوری با خانم جوکار با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید .
* جهت گرفت وقت قبلی جهت انتخاب رشته با شماره ۰۹۳۵۴۱۸۶۵۶۸ خانم ستوده آموزشگاه رها تماس حاصل فرمائید. 
* آدرس جهت انتخاب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 تاریخ 98/3/23 و 98/3/24 می باشد. پس از برگزاری آزمون داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد هستند، چرا که پس از مشخص شدن نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 فرا
می رسد. البته سازمان
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن باید قبل از پر کردن فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، دفترچه انتخاب رشته آزاد رو دانلود کنن . تو دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد ، شرایط و ضوابط انتخاب رشته و لیست رشته محلا نوشته شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/752/دفترچه-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
دوستان عزیز،
✅وقتی نتایج کنکور اعلام میشه شما  یک هفته فرصت دارید برای آینده شغلی و تحصیلی خودتون تصمیم گیری و انتخاب رشته کنید،
✅وقتی نتایج میاد معمولا دانش آموزان دچار شوک ذهنی میشن و خیلی خوب نمیتونن فکر یا تصمیم گیری کنند، 
✅پس در فرصت باقی مانده تا اعلام نتایج در مورد رشته ها و شهرهای دانشگاهی تحقیق و،پرس و جو کنید 
✅تا زمان انتخاب رشته هم با وجود تعدد سوالات ما سعی می‌کنیم سوالات شما را جواب بدیم، اما بعد از اعلام نتایج واقعا دیگه
اشتباه های رایج در انتخاب رشته کنکور
اشتباه در انتخاب رشته واژه ای است که
بارها از دهان داوطلبان کنکور شنیده شده است. چه در زمانی که انتخاب رشته
دفترچه ای بود و سختی زیادی برای داوطلب داشت و چه حالا که این فرآیند را
راحت تر کرده اند و انتخاب رشته را به صورت اینترنتی برای داوطلب فراهم
کرده اند.
اشتباه در انتخاب رشته گاهی انقدر بزرگ می
باشد که مسیر تحصیلی داوطلب کنکور را تغییر می دهد. پس به دلیل اشتباه در
انتخاب رشته فرقی ندارد که داوطلب، شا
* انتخاب رشته کنکور کارشناسی هنر در شیراز 
* توسط مدر س دانشگاه و کنکور هنر 
* مدرس زهرا جوکار 
* جهت تعیین وقت قبلی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲تماس حاصل فرمائید.
* جهت گرفتن وقت قبلی با شماره  ۰۹۳۵۴۱۸۶۵۶۸ خانم ستوده ، آموزشگاه رها تماس حاصل فرمائید. 
* دانشجویان کنکوری که در شهرستانها حضور دارند و امکان حضور در شیراز را برای انتخاب رشته ندارند به صورت تلفنی مشاوره و انتخاب رشته انجام خواهد شد .
* آدرس آموزشگاه رها: گلدشت معالی آباد ، خیابان
مشاوره رشته ریاضی
اگر قصد دارید در آینده مهندس شوید و در کارهای عمران و ساخت و طراحی مشغول به کار شوید رشته ی ریاضی بهترین گزینه برای شما می باشد . دانش آموزان پایه نهم متوسطه که در سال آینده وارد پایه دهم می شوند و حساس ترین انتخاب خود را برای زندگی آینده که همان انتخاب رشته و شغل در آینده می باشد انجام می دهند . هر یک از دانش آموزان در هنگام انتخاب رشته در پایه نهم و دهم باید به استعداد و توانایی و علاقه خود در مورد رشته ای که می خواهند در آیند
روزیاتو مقاله ای تحت عنوان «۲۰ توصیه برای انتخاب رشته کنکور» منتشر کرده که در آن نکات بسیاری را یادآور شده.
معمولا یکی از چالش هایی که پس از قبولی در کنکور گریبانگیر دانشجو ها می شود بحث انتخاب رشته است. معیارهای بسیاری را باید در این تصمیم گیری دخیل کرد، با اینکه بسیار تاکید شده تا این موضوع جدی گرفته شود و راهنمایی های بسیاری در وب وجود دارد اما بازهم بسیاری از دانشجو ها از انتخاب رشته خود ناراضی هستند و در نهایت با مشکلات بی شماری روبرو می
انتخاب رشته یکی از مهمترین و شاید سرنوشت ساز ترین انتخاب های زندگی هر دانش آموزی می باشد زیرا تاثیر بسیار زیادی در آینده او دارد. هر چه انتخاب رشته درست تر و با اطلاعات کافی انجام شود، مطمئنا دانش آموز در آینده موفق تر خواهد بود.
شما به عنوان یک دانش آموز رشته علوم انسانی باید هدف خود را مشخص کرده و با نهایت اراده و پشتکار در جهت آن تلاش کنید. برای اینکه بتوانید هدف های درستی را انتخاب کنید، مطمئنا باید بدانید چه گزینه هایی پیش روی شما خواهد ب
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا روز ‌سه‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد یافت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به ن
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته ارشد 99
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد
اطلاعاتی د رمورد ارشد 99
سایتی در مورد زمان برگذاری انتخاب رشته ارشد
تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته ارشد چه زمانی برگزار میشه
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
اطلاعاتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان انتخاب
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می
تا آخر تیرماه به خودم مهلت دادم. آخرین مهلت...
اگر کرم فرمودند، که هیچ
اگر باز لایق نبودم، جنازه ام روی دست های مبارکشان خواهد ماند. دفنم کنند...
+ فکر میکنم این اولین پستی باشد که صریح ننوشتم. این هم خیانت در امانت. یک جور تلخی کشنده ای زیر زبانم حس میکنم که میخواهم تمام وجودم را به بیرون تف کنم. تف، تف...
نفرات برتر کنکور سراسری انسانی 98

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

فاطمه
سخابی راد
1
لار

مریم
مجیدی یزدی
2
تهران

امین
افاضلی
3
تبریز

سیده آمنه
جلالی
4
بهار

علی
عباسی
5
لار

فاطمه
دلیلی
6
تهران

محمدعرفان
امینی
7
تهران

آتنا
جعفری
8
تهران

محمدحسین
منتظر
9
تهران

ملیکا
ابوترابی
10
اصفهان

 
توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارش
مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب رشته به آن ها توجه کنید تا  شغل دلخواه خود را پیدا کنید(به همراه یک ابزار رتبه بندی جالب برای بررسی عوامل موثر بر انتخاب رشته و شغل ) 

 
آیا تابحال به این موضوعات فکر کرده اید ؟!
ادامه مطلب
من فعلا ایران میمونم ...
امکان رفتن دارم اما به دلایلی الان نمیتونم برم ... 
همین جا آزمون تخصص میدم ...
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم ... 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها ...
من اون رشته ای رو که دوست دارم میرم ...
بذار بگن کم آورده بوده این رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده این رشته ...
به درک که میگن پول توش نیست ، این نیست اون نیست...
من دوست دارم...
من عاشق رشته ی داخلیم...
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد...
و احتمالا بین
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد99
آزاد 99 و انتخاب رشته آن
اطلاعاتی در مورد کنکور
کنکور 99 و سایتی در مورد ان
انتخاب رشته و کنکور99
سایتی در مورد انتخاب رشته ازاد 99
انتخاب رشته ازاد 99
سایتی در موردانتخاب رشته کنکور سراسری 99
سایتی در دانشگاه آزاد
انتخاب رشته و
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 98
در تاریخ 17 تیر 98 اعلام شد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند
می توانند در بازه زمانی 19 الی 23 تیر 98 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور
مراجعه و پس از واریز هزینه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 اق
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.بناب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
زمان برگزاری کنکور سراسری 98تاریخ 98/4/13 و 98/4/14 ماه و زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری98 اوایل مرداد ماه سال جاری است. بنابراین انتخاب رشته کنکور سراسری 98 اواسط مرداد ماه از طریق سایت سنجش آغاز خواهد شد. هر ساله بنا به دلایلی برخی از داوطلبان کنکور
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6797/انتخاب-رشته-داروسازی-دانشگاه-آزاد-.html
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6723/انتخاب-رشته-دامپزشکی-دانشگاه-آزاد-.html
داوطلبایی که تو کنکور سراسری مقطع خودشون شرکت کردن و هدفشون انتخاب رشته دانشگاه آزاده ، می تونن با همون اطلاعات کارنامه سازمان سنجش و با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد ​، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا واسه انتخاب رشته کافیه که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از پایین کارنامه کنکور بردارن و با اون وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن . کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کنکور تجربی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه 14 تیر ماه برگزار شد. طبق اطلاع رسانی های قبلی به احتمال زیاد زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 اوایل مرداد ماه خواهد بود. حال داوطلبان کنکور تجربی 98 در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره به دنبال اطلاع
داوطلبایی که تو انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد شرکت کردن ، می تونن نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد 99 رو از طریق سایت سنجش مشاهده کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته ، فرمای انتخاب رشته داوطلبا بررسی میشه و نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 تو سایت sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و جواب ارشد آزاد 99 رو ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک
ر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
همانطور
که می دانید به دلیل سیاست گذاری های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به منظور
ارتقا سطح علمی دانشجوها، دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از اشباع بازار کار
رشته های وزارت بهداشت و بیکاری فارغ التحصیلان، ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی ارشد وزارت ب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری سال ۹۸ تمدید شد همچنین به جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تاریخ برگزاری آزمون به سال آینده موکول که متعاقبا تاریخ آن اعلام خواهد شد . برای مشاهده جزئیات خبر تمدید مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/45/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-کتبی-دفتریاری.html
به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
دانشجویانی که دروس معارف (تاریخ، تفسیر موضوعی قرآن، اندیشه اسلامی، اخلاق اسلامی) را با استاد داودی اخذ نموده اند، آخرین مهلت جهت تحویل تحقیق روز پنجشنبه 98/3/30 ساعت 11 می باشد.
ضمنا مهلت اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و آموزش هیچ گونه مسئولیتی جهت تحویل آنها بعد از مهلت اعلام شده، ندارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کنکور تجربی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
به
دلیل تعداد زیاد داوطلبان کنکور تجربی 98 به نسبت سایر گروه های آزمایشی،
امکان پذیرش داوطلبان در رشته های پر طرفدار و دانشگاه های تراز اول کاهش
می یابد. از این ررو داوطلبان شرکت کنکور تجربی 98 برای
انتخاب رشته کنکور تجربی 98، استرس بیشتری را متحمل می شوند. از آن
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
توضیحات
اینفوگرافیک/ قوانین مهم قبل از انتخاب رشته کنکور
 
بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته کنکور، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین کنکور می شود.
مسئله انتخاب رشته کنکور، اگر مهمتر از خود کنکور نباشد، ارزش کمتری هم از آن ندارد، پس لازم است داوطلبان کنکور اطلاعات ضروریانتخاب رشته را بدانند و به درستی نسبت به آن اقدام کنند.
 
 
 
حتما بخوانید : کدوم آزمون آزمایشی رو شرکت کنم؟
منبع: عینکی
 
مشاوره رشته ریاضی
اگر قصد دارید در آینده مهندس شوید و در کارهای عمران و ساخت و طراحی مشغول به کار شوید رشته ی ریاضی بهترین گزینه برای شما می باشد . دانش آموزان پایه نهم متوسطه که در سال آینده وارد پایه دهم می شوند و حساس ترین انتخاب خود را برای زندگی آینده که همان انتخاب رشته و شغل در آینده می باشد انجام می دهند .
هر یک از دانش آموزان در هنگام انتخاب رشته در پایه نهم و دهم باید به استعداد و توانایی و علاقه خود در مورد رشته ای که می خواهند در آیند
انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه . همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شدن می تونن قبل از پر کردن فرم انتخاب رشته از راهنمای انتخاب رشته کنکور کمک بگیرن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
wwww.tahsilico.com/web/articles/view/859/راهنمای-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری.html
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه ، زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹ می رسه و داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن تو تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ که از طرف سازمان سنجش مشخص میشه ، واسه انتخاب رشته اقدام کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن دفترچه انتخاب رشته رو از سایت sanjesh.org دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو زمان انتخاب رشته آزمون سراسری 99 وارد سایت س
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری 99 می توانند در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دکتری هیوا ، متقاضیان انتخاب رشته دکتری سراسری 99 می توانند با آگاهی از دوره هایی که در آن مجاز به انتخاب رشته شدند ، حداکثر 50 کدرشته محل را متناسب با رشته امتحانی خود انتخاب کنند که مهم ترین مسئله در هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۹ ، نحوه چینش رشته محل هاست . هر د
همین الآن انتخاب رشته کردم!
اولین باریه که توی عمرم برای انتخاب رشته استرس داشتم و برام ترتیب دانشگاه‌هایی که می‌زدم مهم بود!
حتی اولین باری بود که توی عمرم مجبور می‌شدم بیش از 3-4 تا رشته انتخاب کنم!!
تا قبل از این، هم توی کارشناسی هم توی ارشد، اولین رشته‌ای که انتخاب کرده بودم رو قبول می‌شدم...
کارشناسی: مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 21)
کارشناسی ارشد: مهندسی کامپیوتر - الگوریتم دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 7)
ولی این دفعه
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . 
در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار م
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 98
روز دوشنبه 17 تیر ماه سال جاری منتشر شد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب
رشته شده بودند در بازه زمانی مقرر یعنی از تاریخ 98/4/19 الی 98/4/23
اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد
نمودند. حال داوطلبان بی صبرانه منتظر مشخص شدن
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، به موجب ماده 287 قانون آیین دادرسی مدنی تقاضای مهلت برای اتیان سوگند در دادگاه مورد پیش بینی قرار گرفته است که بر اساس این ماده " اگر کسی که باید سوگند یاد کند ، برای قبول یا رد سوگند مهلت بخواهد ، دادگاه می تواند به اندازه ای که موجب ضرر طرف نشود ، به او یک بار مهلت بدهد " . بنابراین بر اساس این ماده شخصی که بر اساس مقررات قانونی باید ادای سوگند نماید ، در صورتی که نسبت به ادای سوگند در دادگاه تقاضای مهلت کرده ب
انتخاب رشته تحصیلی
یکی از مراحل حساس و سرنوشت ساز دانش آموزان در دوران تحصیل ​انتخاب رشته دانشگاه​ است؛ انتخابی که پر از هیجان و اضطراب است و اگر در آن اشتباهی صورت بگیرد، جبران آن بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.
 
انتخاب رشته، انتخاب آیندهاین حساسیت، وظیفه مشاوران را سنگین تر کرده و ارائه مشاوره دانشگاهی را با چالش های جدی مواجه می کند، زیرا بسیاری از عوامل مثل علاقه، جایگاه علمی، استعداد، بازار کار، امکان ادامه تحصیل، شرایط خانوادگی، مر
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند می بایست به azmoon.org انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کنند . با توجه به اینکه سایت انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۹ مجزا از سایت انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد این دانشگاه به صورت مجزا طی دفترچه ای کلیه ی شرایط و ضوابط انتخاب رشته را اعلام می کند و هم زمان با آغاز انتخاب رشته لینک انتخاب رشته کنکور آزاد 99 را در سایت مذکور فعال می کند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد
سایتی در مورد بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
سایتی در مورد مقطع کارشناسی
اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
بررسی اشتباه ارشد مقطع کارشناسی
اطاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
اولویت های انتخاب رشته
سایتی در م
داوطلبانی که در کنکور سراسری 99  شرکت کرده اند و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند اکنون منتظر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند . به نقل از سامانه مشاوره تحصلی هیوا ، تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 احتمالا مانند سال گذشته ئهه سوم مرداد ماه باشد تا داوطلبان بتوتندد در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید
بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، دفترچه انتخاب رشته آزاد ۹۹ تو سایت azmoon.org منتشر میشه که تو اون شرایط انتخاب رشته ، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل مشخص شده . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبایی که می خوان تو انتخاب رشته دانشگاه ازاد شرکت کنن ، می تونن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 رو دانلود و کد رشته محل های مد نظرشون رو انتخاب و اولویت بندی کنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانلود دفترچه
اطلاعاتی در مورد کارشناسی ارشد
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته آن
سایتی در مورد دانود دفترچه انتخاب رشته
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد دکتری99
اطلاعاتی در مورد دفترچه ارشد
سایتی در مورد دفترچه انت
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
+پنجشنبه هفته پیش قلمچی یه همایش برگزار کرد که درمورد انتخاب رشته و این چیزا بود...حرفاشون خوب بود...شاید در اینده به دردم بخوره..از سری حواشی این همایش این بود:
1-جناب دانشجوی دکترای مکانیک دانشگاه تهران همه رشته هارو گرایشی از مکانیک میدونست و معتقد بود مهندسی شیمی همون مهندسی مکانیکه فقط 20 واحد فرق داره!جوری صحبت کرد که همکار خودش که مهندس شیمیه اذعان داشت اقای دکتر همه رشته هارو انشعابی از رشته خودشون میدونن و برای انتخاب رشته نباید پیش چن
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ می‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۹۷ تا روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۹ تمدید گردیده است و داوطلبان می‌توانند تا پایان ساعت ۱۶ روز جمعه برای ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد ارشد 99
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه ازاد 99
کارشناسی 99 و اطلاعاتی در مورد آن
تاریخ انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارش
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ از طریق اطلاعیه های تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی میشه و همه ی داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن تو زمان انتخاب رشته ازاد ۹۹ وارد سایت azmoon.org بشن و انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا باید دفترچه انتخاب رشته ازاد رو از سایت دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو تاریخ انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 وارد سا
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان برای اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود باید به سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 به آدرس azmoon.org مراجعه نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99 مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت انتخاب رشته ارشد
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کردن ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستن . نتایج نهایی دانشگاه آزاد حدودا یک هفته بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه شاهد را دارند باید رشته محل های دلخواه خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری وارد کنند . احتمالا زمان انتخاب رشته دانشگاه شاهد ۹۹ دهه دوم مرداد ماه باشد که البته سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان شرایط انتخاب رشته دانشگاه شاهد را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4324/انتخاب-رشته-دانشگاه-شاهد.html
 
۱- آیا استعداد ها و توانمندی­های خود را می شناسید؟
۲- آیا علایق خود را بخوبی می­شناسید؟
۳- آیا رشته ای که انتخاب کرده­ اید، با توانمندی­ها و علایق شما مطابقت دارد؟
۴- آیا تحت تاثیر محیط، وجهه اجتماعی رشته مورد نظر یا پیشنهاد دوست و آشنا رشته خود را انتخاب کرده­ اید؟
۵- آیا به خاطر اینکه رتبه­ تان مطابق میلتان نشده و می خواهید هر طور شده در دانشگاه پذیرفته شوید، این رشته را انتخاب کرده­ اید؟
۶- فکر می­کنید که اگر به رشته­ تان علاقه‌مند نباشید،
کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد 99 می توانند فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نموده و به اولویت بندی انتخاب های مورد نظر خود بپردازند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا چینش انتخاب های داوطلب در این مرحله رایگان بوده و متقاضیان بدون خرید کارت اعتباری انتخاب رشته ارشد ۹۹ می توانند شانس قبولی خود را تخمین بزنند . تنها مبلغی که در این مرحله به عنوان ه
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 واسه رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان منتشر میشه که هر داوطلب با توجه به گروه آزمایشی که تو کنکورش شرکت کرده ، می تونه وارد سایت sanjesh.org بشه و دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 رو دانلود کنه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن با توجه به دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته شدن ، رشته محل های مد نظرش رو از دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۹ انتخاب و اولویت بندی کنن .
 
مطالعه متن کا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها