نتایج جستجو برای عبارت :

التهاب ممکن است عامل اصلی اوتیسم باشد

پژوهشگران دانشکده پزشکی “دانشگاه تافتس” در مطالعه اخیرشان اظهار کرده‌اند، ممکن است التهاب عامل اصلی اوتیسم باشد.
به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، پژوهشگران آمریکایی طی این مطالعه مغز هشت کودک مبتلا به اوتیسم و هشت کودک بدون اختلال را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند مغز کودکان مبتلا به اوتیسم تعداد زیادی پروتئین به نام” IL-۱۸ “دارد که این پروتئین می‌تواند سبب ایجاد التهاب جدی شود.
آنها دریافتند بخش‌هایی از مغز کودکان مبتلا ب
 التهاب در رحم به معنای تحریک بافت های رحم است، که در اثر عفونت های میکروارگانیسم ها مانند کاندیدا، کلامیدیا یا گونوره ایجاد می شود
التهاب رحم ممکن است به علت آلرژی به محصولات، تغییر PH به علت کمبود و یا بهداشت بیش از حد و یا صدمات نیز بوجود می آید.
این التهاب علایمی مانند تخلیه چرک از واژن، خونریزی خارج از دوره، درد نوع کولیک و احساس سستی رحم را ایجاد می کند.
با این حال، گاهی اوقات ممکن است علائمی نداشته باشد و بنابراین در اوایل، التهاب معلو
عوامل یرقان در گربه ها 
یرقان پیش کبدی: عفونت با ارگانیسم‌های هموبارتونلا ، بابزیا ( به ندرت ) - سیتاکسزونوز – کم خونی اجسام هاینز- داروها ( استامینوفن – متیلن آبی ) - باکتریمی یا سپتی‎سمی - انتقال خون – تجزیه اریتروسیت‎های نوزادییرقان کبدی: لوسمی ویروسی گربه سانان همراه با بیماری ها ( لنفوسارکوم ، ناراحتی های میلوپرولیفراتیو، توقف دهنده‎های ایمنی و عفونت میکروبی ثانویه ) - التهاب مجاری صفراوی یا صفراوی و کبدی – لیپیدوز کبدی با عامل ناشنا
علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
التهاب لثه
التهابی که در بافت های محافظ دور دندان ایجاد می شود، التهاب لثه است. این التهاب معمولا ناشی از رعایت نکردن بهداشت دهان ودندان است.
علائم التهاب لثه
قرمزی لثه
تورم لثه
خونریزی لثه هنگام مسواک
خونریزی لثه هنگام استفاده از نخ دندان
لکه های سفید یا پلاک روی لثه
چرک بین لثه ها
تغییر در مدل قرارگیری دندان مصنوعی
 
برای بهره مندی از 50% تخفیف دندانپزشکی و سلامت دهان و دندانهایتان میتوانید از بیمه دندانپزشکی مهراز استفاده کنید.
 
تفاوت
سلکوکسیب متعلق به گروه داروهایی است که به عنوان بازدارنده انتخابی کوکس 2 نامیده می شوند که نوعی داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) است. این داروها با کاهش یک ماده در بدن که منجر به التهاب (تورم) و درد می شود، کار می کنند.
سلکوکسیب برای درمان علائم استئوآرتریت، جمود مفصل و آرتریت روماتوئید در بزرگسالان استفاده می شود.
همچنین برای درمان کوتاه مدت (کمتر از 7 روز) درد ناشی از جراحی، رگ به رگ شدن پا و یا کشیدن دندان استفاده می شود.
سلکوکسیب فقط علا
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
این بیماری که به اختصار سی اف نامیده میشود شایعترین بیماری ارثی مغلوب در دنیا میباشد .برای ابنتلا به ان لازم است که یک ژن از مادر و یک ژن از پدر به کودک به ارث برسد. بنا براین اگر والدین هر دو ناقل بیماری باشند فرزند انها به احتمال ۲۵ درصد دچار بیماری سی اف میگردد.این بیماری درگیری اعضاء مختلف بدن مشاهده میگردد که مهمترین اعضاء درگیر ریه و لوزالمعده است .علائم شایع این بیماری شامل سرفه خلطی مزمن ، کاهش وزن ، مدفوع چرب،تعریق زیاد ، شوره زدن لبا
علایم بیماری سرخک عبارت است از :تب بالا و چند روزه،آب ریزش بینی،التهاب ملتحه چشم و جوش هایی که بعد از شروع تب ظاهر می شوند.التهاب پرده مغز التهاب گوشی میانی و برونشیت ممکن است در ادامه علایم سرخک ظاهر شود.در بعضی از کشورها میزان مرگ ومیر به 10درصد مبتلایان می رسد. سرخجه نیز با بثورات جلدی همراه است و علایم آن نظیر تب و سرفه خفیف تر از سرخک بوده و بیماری خطرناکی نیست.خطر این بیماری مربوط به خانم های باردار است که در صورت ابتلا احتمال نقص مادرزاد
این بیماری که به اختصار سی اف نامیده میشود شایعترین بیماری ارثی مغلوب در دنیا میباشد .برای ابنتلا به ان لازم است که یک ژن از مادر و یک ژن از پدر به کودک به ارث برسد. بنا براین اگر والدین هر دو ناقل بیماری باشند فرزند انها به احتمال ۲۵ درصد دچار بیماری سی اف میگردد.این بیماری درگیری اعضاء مختلف بدن مشاهده میگردد که مهمترین اعضاء درگیر ریه و لوزالمعده است .علائم شایع این بیماری شامل سرفه خلطی مزمن ، کاهش وزن ، مدفوع چرب،تعریق زیاد ، شوره زدن لبا
این بیماری که به اختصار سی اف نامیده میشود شایعترین بیماری ارثی مغلوب در دنیا میباشد .برای ابنتلا به ان لازم است که یک ژن از مادر و یک ژن از پدر به کودک به ارث برسد. بنا براین اگر والدین هر دو ناقل بیماری باشند فرزند انها به احتمال ۲۵ درصد دچار بیماری سی اف میگردد.این بیماری درگیری اعضاء مختلف بدن مشاهده میگردد که مهمترین اعضاء درگیر ریه و لوزالمعده است .علائم شایع این بیماری شامل سرفه خلطی مزمن ، کاهش وزن ، مدفوع چرب،تعریق زیاد ، شوره زدن لبا
این بیماری که به اختصار سی اف نامیده میشود شایعترین بیماری ارثی مغلوب در دنیا میباشد .برای ابنتلا به ان لازم است که یک ژن از مادر و یک ژن از پدر به کودک به ارث برسد. بنا براین اگر والدین هر دو ناقل بیماری باشند فرزند انها به احتمال ۲۵ درصد دچار بیماری سی اف میگردد.
این بیماری درگیری اعضاء مختلف بدن مشاهده میگردد که مهمترین اعضاء درگیر ریه و لوزالمعده است .علائم شایع این بیماری شامل سرفه خلطی مزمن ، کاهش وزن ، مدفوع چرب،تعریق زیاد ، شوره زدن لب
1- دمنوش زنجبیلدمنوش زنجبیل را می توان با استفاده از ریشه تازه یا خشک شده گیاه زنجبیل درست کرد. پودر زنجبیل نیز برای دم کردن مناسب است و به کاهش علائم سردرد کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است، تنش و درد ناشی از التهاب را کاهش می دهد. زنجبیل همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به حذف رادیکال های آزاد و سموم کمک می کند و ممکن است باعث بازگشت سردرد شود.خواص ضد التهابی برای کاهش التهاب، مشابه مسکن ها عمل می کنند.
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
ورم ملتحمه، قرمزی و التهاب غشای پوشاننده سفیدی چشم و غشای قسمت داخلی پلک می باشد. این غشاها به باکتریها، ویروس ها، عوامل آلرژی زا، مواد محرک، عوامل سمی و بیماری های زمینه ای داخل بدن واکنش نشان می دهند. کنژنکتیویت معمولاً باعث حساسیت ، خارش و خشکی چشم ها می شود. با این حال ، برای برخی از افراد تنها علامت ، قرمز شدن چشم ها است.
بیشتر موارد ورم ملتحمه به دلیل عفونت باکتریایی یا ویروسی چشم را تحریک می کند. هنگامی که عفونت عامل این بیماری است ، کنژ
سیستم عامل ویندوز ۷ (Windows 7) نام هفتمین سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که بعد از سیستم عامل ویندوز ویستا ارائه شد. در واقع می توان گفت که این سیستم عامل ارائه شده است تا تمامی نقص های موجود در سیستم عامل ویندوز ویستا را برطرف کند و تجربه خوشی برای کاربران و طرفداران محصولات شرکت مایکروسافت باشد. به دلیل قدرت بالا و انعطاف پذیری، این سیستم عامل توانسته به عنوان یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل های موجود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.
در این ف
انواع جراحی لثه
اگر بیماری لثه آنقدر شدید باشد که نیاز به جراحی داشته باشد، پزشک یکی از انواع جراحی را برای درمان مشکلتان پیشنهاد می دهد که در زیر به آن ها اشاره کرده‌ایم:
عمل فلپ (شیاربری یا مسطح‌ سازی شیار لثه)
در این جراحی، پزشک پریودانتیست (متخصص لثه) لثه ها را بر می گرداند تا باکتری ها را از بین آن خارج کند. سپس به جای آنکه لثه را به حال خود رها کند، آن را به دندان متصل می کند تا دوباره دچار برگشتگی نشود.
تشکیل دوباره لثه
در این فرایند، جرا
به روز رسانی درسیستم عامل ios گاهی اوقات هم می تواند خوب باشد و هم بد. به دلیل پیچیدگی آیفون و سیستم عامل ios در برخی موارد ممکن است بعد از آپدیت ios12 مشکلاتی پیش بیاید.
در این مقاله قصد داریم به مشکلاتی که ممکن است بعد از آپدیت iOS12 در گوشی های iPhone X پیش بیاید بپردازیم.
ادامه مطلب
1- آناناس
آناناس یک آنزیم قدرتمند به نام بروملین دارد که دارای خواص درمانی می باشد.
مطالعات نشان داده است که باعث می شود پلاکت های خون در امتداد دیواره رگ های خونی که می تواند باعث حمله قلبی و سکته مغزی شود، ایجاد نگردند.
همچنین به بدن در هضم پروتئین ها کمک می کند تا بتواند مواد مغذی را بهتر جذب کند.
اگر بعد از انجام ورزش دچار التهاب شدید، چند تکه آناناس بخورید. به دلیل مقادیر زیاد پتاسیم باعث کاهش درد عضلات می شود.
2- روغن نارگیل
روغن نارگیل غذا
التهاب مغز
التهاب مغز یا ورم مغز
نوعی عفونت مغزی است که شایع نیست و معمولا افرادی که دارای سیستم ایمنی
ضعیفی هستند مانند کودکان ، افراد مبتلا به سرطان یا ایدز دچار این عارضه
می شوند. به التهاب مغز آنسفالیت نیز گفته می شود. این بیماری کمیاب است،
ولی در موارد بسیار جدی و شدید می تواند منجر به مرگ شود
دو نوع التهاب مغزی وجود دارد. نوع اول که به آن ورم مغزی اولیه گفته می
شود یک ویروس به طور مستقیم مغز و نخاع را آلوده می کند. نوع دوم آنسفالیت
ثانو
علائم
لکه های تیره روی پوست می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره باشند. ممکن است رنگ لکه ها به رنگ پوست فرد بستگی داشته باشد. لکه ها بافتی مانند پوست دارند و دردناک نیستند.
لکه ها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند و می توانند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود اما در مناطقی که اغلب در معرض آفتاب قرار می گیرند ، بیشتر دیده می شود.
لکه های تیره بیشتر در مناطق زیر ایجاد می شوند:
پشت دست ها
صورت
کمر
شانه ها
در افرادی که پوست تیره تری دارند، لکه هایی که
آرتروز (به فرانسوی: Arthrose) یا اُستئوآرتریت (به انگلیسی: Osteoarthritis) بیماری بسیار شایعی است که در تمام مناطق جغرافیایی دیده می‌شود. به این بیماری، ورم مفاصل و استخوان‌ها و آماس مفصلی‌استخوانی هم گفته می‌شود.
آرتروز یک بیماری تخریبی پیش‌رونده در غضروف مفاصل است ولی علی‌رغم نام‌گذاری آن، یک بیماری التهابی نیست (بر خلاف روماتیسم مفصلی) چون التهاب در این بیماری یک عارضه ثانویه می‌باشد.
در آرتروز تحلیل غضروف مفصلی و درگیری استخوان زیر غضروفی دا
تحریم های آمریکا بر علیه هواوی این شرکت را بر آن داشته تا به جای اینکه با ترس و لرز کارش را ادامه دهد به فکر سیستم عاملی جایگزین برای گوشی هایش باشد. 
هواوی سیستم عاملی توسعه داده که نه تنها بر روی گوشی بلکه بر روی سایر گچت ها هم قابل نصب است و  نام این سیستم عامل را هارمونی گذاشته است. البته هارمونی در وهله اول برای استفاده بر روی خودروهای هوشمند، ساعت ها و رایانه های شخصی طراحی شده و نسخه نهایی آن در سال ۲۰۲۰ به بازار می آید.
نسخه هایی از این س
یک شرکت تجاری آلمانی است که در سال 2005 از سیستم عامل openSUSE به عنوان یک سیستم عامل غیر تجاری متن باز و جمعی، رونمایی کرد. در طی مدتی با کاربران لینوکس ایرانی و انگلیسی زبان که در ارتباط بودم، اولین سوالشان تلفظ صحیح این نام بود . یک شرکت تجاری آلمانی است که در سال 2005 از سیستم عامل openSUSE به عنوان یک سیستم عامل غیر تجاری متن باز و جمعی، رونمایی کرد.
ادامه مطلب
ورم مفاصل التهابی یک سیستم ایمنی سالم است . این بیماری التهاب داخلی را تولید می‌کند تا از شر عفونت خلاص شود و از بیماری جلوگیری کند . اما سیستم ایمنی می‌تواند به اشتباه برود ، به اشتباه به مفصل‌ها حمله کند و به طور بالقوه باعث فرسایش مشترک شود و ممکن است به اندام‌های داخلی ، چشم‌ها و دیگر قسمت‌های بدن آسیب برساند . آرتروز Rheumatoid و psoriatic آرتروز ، نمونه‌هایی از آرتروز inflammatory هستند . محققان بر این باورند که ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی می‌ت
التهاب ملتحمه چیست؟
 
 
التهاب ملتحمه عبارت است از التهاب سطح داخلی پلک و روی سفیدی چشم این وضعیت در کودکان بیشتر اتفاق می افتد علایم شایع:درد چشم-تورم پلک ها-حساسیت به نور زیاد-ترشحات روشن،سبز،یا زرد از چشم-قرمزی و احساس این که در چشم چیزی وجود دارد-خارش شدید(تنها در موارد التهاب ملتحمه از نوع آلرژیک)-وقتی که بیمار می خوابد پوسته های چسبانک روی مژک ها باعث می شوند که پلک ها به هم بچسبند.
 

 
علل بیماری:1-عفونت باکتریایی 2-بسته شدن نسبی مجرای ا
سیستم عامل ویفیند
سیستم عامل ویفیند توسط مهدی فرشی از سال 1396 تا سال 1398 ساخته شده است .
این سیستم عامل می تواند به جای سیستم عامل های گروه ویندوز ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت بر روی رایانه نصب شود.از جمله قابلیت های این سیستم عامل می توان به : فرمان صوتی -  امکان نصب برنامه های اندروید بر روی رایانه - قابلیت جستجو و یافت و متصل شدن به سایت های تحریم شده برای ایران
ادامه مطلب
1-با التهاب مبارزه می کند
لوبیای کاکائوی خام سرشار از آنتی اکسیدان ها است ، که با رادیکال های آزاد ناشی از استرس ، سموم محیطی یا حتی عادات نامناسب شیوه زندگی مبارزه می کند. این به کاهش التهاب در بدن کمک می کند و از ابتلا به بیماری مزمن جلوگیری می کند. سعی کنید هر روز کمی کاکائو خام بخورید تا به طور طبیعی بار التهابی بدن کاهش یابد. 
2- سلامت قلب و عروق را پشتیبانی می کند
اگر نگران سلامتی قلب خود هستید ، باید بدانید که کاکائو خام مزایای بسیاری برا
یکی
از آزاردهنده ترین دردها برای یک مرد و جنس مذکر درد ناشی از بیضه ها می
باشد که کیفیت زندگی فرد را شدیداً تحت تأثیر قرار می دهد.
عوامل درد بیضه می تواند منشا درونی یا بیرونی داشته باشد.
 چه عواملی باعث درد بیضه می شوند؟
در حالت کلی درد می تواند به علت تحریکات بیرونی از قبیل ضربه، تصادف و آسیب ناشی از آن باشد و یا علت درد بیضه از درون بیضه باشد.
 چه عوامل درونی باعث درد بیضه می شوند؟
1-     ورم بیضه
2-     ورم اپیدیدیم
3-     تومور یا سرطان ب
سیستم عامل چیست:
 
سیستم عامل یکی از مهم ترین نرم افزار
های سیستمی است و سیستم یک برنامه سیستمی هستش که به محض شروع به کار
رایانه اجرا میشود.
سیستم
عامل مدیریت و کنترل سخت افزار واجرای برنامه ها رو به عهده دارد. مهم
ترین هدف سیستم عامل استفاده از رایانه برای کاربران را راحت و اسون کند .
 
انواع و معرفی سیستم عامل های مشهور کامپیوتر شخصی :
 
سیستم عامل یونیکس
:یک سیستم‌عامل چندوظیفگی و چند کاربره است که در سال ۱۹۶۹ به دست گروهی
از کارمندان
میکروتیک (به انگلیسی: MikroTik) یک شرکت در لتونی است که در سال ۱۹۹۶ برای توسعه روترها و سیستم‌های بی‌سیم ISP تأسیس شد.[۳] مهمترین محصول این شرکت سیستم‌عامل میکروتیک است. سیستم‌عامل میکروتیک مسیریابی است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده‌است. سیستم‌عامل میکروتیک علاوه‌بر قابلیت نصب بر روی رایانه‌های خانگی، به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری نیز ارائه شده‌است.[۴]
درمان آرنج تنیس بازان
 ضد عفونی کردن حدود ۸۰ % تا ۹۵ درصد بیماران مبتلا به درمان nonsurgical هستند .
استراحت کن. اولین قدم به سمت بهبود دادن استراحت مناسب به دست شماست . این به این معنی است که شما باید مشارکت در فعالیت‌های ورزشی یا فعالیت‌های سنگین را برای چند هفته متوقف کنید .
داروهای ضد التهاب ضد التهاب : داروهایی مثل آسپرین یا ایبوپروفن ، درد و تورم را کاهش می‌دهند .
تمرین کششی Wrist تمرین کششی با آرنج تمدید شد.
درمان فیزیکی . تمرینات ویژه برای تقوی
سیستم عامل لینوکس نیز همانند سیستم عامل های ویندوز و مک گاهی اوقات دچار مشکل میشود و بوت نمیشود. اگر شما نیز جزو کاربران توزیع اوبونتو از سیستم عامل لینوکس هستید و سیستم شما بالا نمیاید، این مقاله را مطالعه کنید.

ادامه مطلب
درمان بیماری اگزما و روش های آن
درمان و بیماری اگزما یک نوعی از بیماری پوستی وجود دارد که به نام اگزما از آن یاد می شود.
ممکن است.بعضی از افراد نام آن را شنیده باشند و بعضی حتی نمی دانند که اگزما چیست.
اگزما یک نوع بیماری پوستی است که با ایجاد خارش و خشکی پوست همراه است بعد از
خارش پوست باعث التهاب روی آن می شود.
این التهاب ممکن است به صورت تاول بر روی دست و محل های خارش ظاهر شود. در این قسمت
از مقاله در مورد علائم و انواع اگزما مطالبی را ارائه می
احساس سوزش در گلو علامتی شایع برای عفونت‌ها و شرایط پزشکی زمینه‌ای دیگر است که می‌تواند خودبخود یا همراه با علائم دیگر شکل بگیرد.
به گزارش ایسنا، عصر ایران به نقل از "مدیکال نیوز تودی" نوشت: امکان درمان خانگی سوزش گلو در بسیاری موارد وجود دارد. استراحت کافی و نوشیدن مایعات فراوان دو عامل کلیدی برای بهبودی محسوب می‌شوند.
در ادامه با برخی دلایل شایع سوزش گلو و درمان آنها بیشتر آشنا می‌شویم.
سرماخوردگی و آنفلوآنزا
سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ی
 
زردچوبه یکی از ادویه های پر مصرف در جهان است. زردچوبه نه تنها به واسطه عطر، طعم و رنگ خود در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به واسطه فواید سلامت بالقوه خود از گذشته های دور مورد توجه مردم بوده است. طی سالیان اخیر نیز پژوهش های مختلفی درباره فواید زردچوبه برای سلامت انسان انجام شده است. 
از فواید زردچوبه برای سلامت بلندمدت انسان
 به نقل از "ایزی هلث اپشنز"، کورکومین، ماده فعال موجود در زردچوبه که عامل رنگ زرد روشن این محصول نیز است، م
آیا کاربرد دیگری نیز برای میکرودرم ابریژن در طب زیبایی وجود دارد؟
یکی از دلایل مهم  ایجاد لک های پوستی ناشی از افزایش سن، خشکی پوست است. در واقع خشکی، باعث التهاب و التهاب باعث لک پوستی می شود. با میکرودرم ابریژن، با توجه به اینکه لایه نفوذناپذیر آلوده روی پوست برداشته می شود، جذب کرم های مرطوب کننده به ۸۰ برابر می رسد. ماسک های آبرسان و درمانی که مناسب هر نوع پوست انتخاب می شود نیز به افزایش رطوبت لایه اپیدرم و کاهش لک ها کمک می کند.

http://WWW.N
علل آبریزش بینی و راههای درمان آن در تمام سنین
آبریزش بینی ،ناشی از خشکی بیش از حد تولید شده توسط بافت های بینی و دیواره های مجاور و رگهای خونی در بینی است این خشکی، ممکن است حدی بین مایع روشن و یا تکه ای ضخیم از مایع مخاطی بینی باشد. آبریزش بینی ممکن است از بینی، پایین و پشت گلو و یا هر دو باشد. اصطلاح «rinorrhea» و «rinitis»(ورم غشایی و مخاطی بینی ) اغلب برای اشاره به آبریزش بینی استفاده می شود. هرچند که درمورد شدت این عارضه صحبت می کند، rinorrhea اشاره به
همین اول کاری به شما هشدار می‌دم اگه می‌خواین حال و هوای یلدایی‌تون خراب نشه، این مطلب رو نخونین!
توی ریاضی، توی مبحث «حد و پیوستگی» یه موضوعی هست که بهش می‌گن «رفع عامل صفر کننده».
حالا این عامل چی هست؟ این عامل مخرج کسر رو صفر و باعث می‌شه که بی‌معنا تلقی بشه؛ برای محاسبه درست حد یک نقطه، نیازه که اون عامل رو به هر طریق ممکن، از مخرج حذفش کنیم.
الآنم خیلی نیاز به حذف یه تعدادی از آدم‌ها توی زندگیم دارم. قبلاً فکر میکردم شاید به خاطر زیاده
64bit
سیستم عامل ویستا نسلی جدید و کاملا متفاوت از سیستم عامل های شرکت مایکروسافت است پس از سال ها انتظار و با صرف میلیارد ها دلار هزینه نسخه نهایی آن در تاریخ 30 ژانویه 2007 عرضه و فروش رسمی آن در سراسر جهان آغاز شد . این سیستم عامل از نظر گرافیک و ظاهر در میان سیستم عامل های دیگر مایکروسافت انقلابی بود که کاربران ویندوز را مجذوب خود کرد . سیستم عامل Microsoft Windows Vista شامل هفت نسخه با قابلیت های مختلف می باشد که مختصر توضیحی از آن را آماده کرده ایم .
اد
این نوع از دهانشویه ها با تاثیر بر پوسیدگی دندان، التهاب لثه و پلاک های دندانی بوی نامطبوع دهان را کاهش می دهند. معمولا از این دسته از دهانشویه ها برای کاهش و جلوگیری از پوسیدگی و تشکیل پلاک های دندانی استفاده می شود.
دهانشویه های درمانی خود به چند دسته تقسیم می شوند:
دهانشویه های حاوی فلوراید:
فلوراید یکی از موادی است که می تواند در کنترل پوسیدگی، ایجاد و توقف آن موثر باشد. برخی از مواد غذایی و همچنین آب آشامیدنی حاوی کمی فلوراید است که در سل
علت بیماری تانسموس و روش های درمان پزشکی، دارویی و خانگی
تانسموس به زبان ساده حس ناخوشایند و مکرر نیاز به توالت است. این حس ممکن است زندگی فرد را شدیداً تحت شعاع خود قرار دهد و فرد را برای حضور در اجتماع دچار مشکل نماید. فرد مبتلا به تانسموس ممکن است با وجود روده خالی و حتی بعد از ۲۰ دقیقه خروج از توالت مجدداً این حس را داشته باشد که نیاز به توالت دارد. نکته مثبت این است که این بیماری قابل درمان است.
علت بیماری تانسموس
این بیماری از عوامل
♦️شکایت وزارت ارتباطات از عامل "سامانه‌ پارازیت خطرناک": ممکن بود هواپیما سقوط کند 
 هادیان، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات:
اگر درست حدس زده باشم، پاداسکای سامانه‌ی پارازیت GPS هست. تولید پارازیت به هر نحو یک کار غیرقانونی است و البته روی GPS علاوه بر غیرقانونی بودن، بسیار خطرناک هم هست.
در چندماه اخیر نزدیک بود پارازیت GPS یک فاجعه ایجاد کند و هواپیمایی در یکی از فرودگاهها سقوط کند. ما هم حسب وظیفه قانونی از عامل پارازیت که نمی‌دانی
تندینیت – التهاب یک تاندون
بورسیت – التهاب بورس مفصلی (کیسه پر از مایع اطراف یک مفصل)
آسیب فشار تکراری – معمولا در دستها و مچ دستهای کارمندان ادارات مشاهده میشود، اما ممکن است در سایر مفاصل کوچک بدن نیز دیده شود.
گرفتگی شانه (شانه یخ زده) – باعث میشود بالا آوردن دستها به سختی انجام گیرد. گاهی این عارضه به آسیب به بافتها، مثل فشار به عضلات (کشیدگی عضله) مربوط میشود و گاهی هیچ دلیل مشخصی برای آن وجود ندارد.
سندروم تونل کارپال – به علت وارد شدن
بهترین غذا برای پوست سالم
تغذیه برای سلامتی مهم است. یک رژیم غذایی ناسالم می تواند به متابولیسم شما آسیب برساند ، باعث افزایش وزن و حتی صدمه به اندام ها مانند قلب و کبد شما شود.
اما آنچه شما می خورید ، بر اندام دیگری - پوست شما نیز تأثیر می گذارد.
از آنجا که دانشمندان درباره رژیم و بدن بیشتر می آموزند ، به طور فزاینده ای روشن است که آنچه می خورید می تواند سلامت و پیری پوست شما را تحت تأثیر قرار دهد.
در این مقاله به 12 مورد از بهترین مواد غذایی برای
باسمه تعالی
چهل حدیث
توکل
غزل۲
اینقدر فکر زن و بچه و اولاد نباش
می رسد روزی هر بنده و صیاد نباش
تو ممکن کار خلاف و تو مکن هر کاری
کار نیکو کن و در زندگی پولاد نباش
تا توانی دل مظلوم بدست آور تو
با زبان و عملت موجب فریاد نباش
وقت خود را به هدر طی مکن و آن دریاب
بی خود و بی هدف از عالم اضداد نباش
کن توکل به خدا در همه ی احوالت
این همه دلهره از آتی و رخداد نباش
گر شدی عاشق دنیا، تو مکن عمر تلف
لحظه ای فکر کن و عامل هر باد نباش
باش در یاد خدا، جز به خدا ف
آلانتوئین برای التهاب پوست است به صورت پودری و کریستالی است و در کرم ها‌ی آرایشی و لوسیون های مرطوب کننده استفاده می‌شود چون در آب داغ سریع حل می‌شوند.
 
آلانتوئین یک ترکیب تسکین‌دهنده التهابات پوستی بوده و اثر مفیدی در درمان زخم‌ها دارد. آلانتوئین ماده‌ای است که اثر کراتولیتیک داشته و قادر است کراتین پوست را نرم و حل نماید و به این ترتیب باعث حل شدن پروتئین کراتین می‌شود که سازنده لایه شاخی پوست می‌باشد. جزء رایج اکثر فرآورده‌های مرط
اصولاً دهانشویه‌ها سبب کاهش میکروارگانیسم‌ها، کنترل بوی بد دهان در کوتاه مدت، کاهش التهابات لثه و بهبودی زخمها می‌شوند.بعضی دهانشویه‌ها باعث جلوگیری از پوسیدگی، درمان دندان‌های حساس، مقاومت در برابر التهاب و علاوه بر آن مانع از خشکی دهان و حتی بوی دهان می‌شوند.
می‌توان دهانشویه‌ها را به صورت زیر تقسیم‌بندی کرد:۱- دهانشویه‌های ضد التهاب۲- دهانشویه‌های ضد پلاک۳- دهانشویه‌های فوراید دار۴- دهانشویه‌های ضد درد
شما می توانید به جای ص
برای کاشت ناخن چه وسایلی لازم است؟
 
ضد قارچپرایمر کاشت ناخنپودر کاشت ناخنلیکوئید کاشت ناخنتاپ کات یا تاپ شاینباندر ژلژل اصلی کاشتسوهان برقی ناخندستگاه یو ویقلم کاشتنیپرکاترعقب زنسوهان دستی
 

آیا کاشت ناخن مضر است؟
کاشت ناخن اگرچه زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند، اما مضراتی نیز با خود به همراه خواهد داشت، در افرادی که به کاشت ناخن از نوع قاب (کاشت ناخن با تیپ) می پردازند، اولین و مهمترین مشکلی که برای آنها پس از کاشت ناخن به وجود
التهاب بیضه، اختلالی است که با التهاب یکی و یا هر دو بیضه ها، و عمدتا به دلیل عفونت باکتریایی ایجاد می شود. رابطه جنسی، یکی از دلایل بروز التهاب بیضه باکتریایی می باشد.التهاب بیضه معمولا با درد همراه است و می تواند بر قدرت باروری مرد نیز تاثیر بگذارد. امکان درمان این اختلال و یا تسکین علائم، با مصرف دارو وجود دارد.
علائم و نشانه های التهاب بیضه
– التهاب یکی از بیضه ها و یا هردو– درد خفیف تا شدید– تب– حالت تهوع و استفراغگاهی درد بیضه با درد
مدیریت حافظه 
سیستم عامل در مورد با مدیریت حافظه دو کار اساسی را انجام می دهد :
·      هر پردازه به دلبل  اجراء باید دارای حافظه مورد نیاز و اختصاصی خود باشد .
·      از انواع متفاوتحافظه در سیستم استفاده تا هر پردازه می تواند به اجراء با بالاترین سطح کارآئی برسد.
سیسم های عامل در ابتدا محدوده های حافظه مورد نیاز هر نوع نرم افزار و برنامه های خاص را اماده نمایند.  فرض کنید سیستمی دارای یک مگابایت حافظه اصلی بوده  . سیستم عامل کامپیوتر فرض
سگ و گربه عامل انتقال سقط جنین
موش فاضلاب که دیگر نگو
جناق لوله کش فاضلاب عامل انتقال هر کوفت و مرض
سوسک حشره مفید و موثر برای مقابله با یزید زمان طراحی شده است که آب را از حلقوم وی می برید .
سوسک با لایروبی چاه ها تشنه می شود پس چرا آب از دستتان نمی چکد ؟
پشه این معجزه الهی خون را رقیق و از سکته مغزی و قلبی پیش گیری می کند دراکولا !
عامل هر کوفت و مرض گند آب :
 
 
"ورم ملتحمه" یا کونژنکتیویت (conjunctivitis)اصطلاحی است که برای توصیف التهاب ملتحمه ی چشم استفاده می شود و شایع ترین علت قرمزی چشم است.سفیدی چشم با پرده نازکی به نام ملتحمه پوشیده شده است که ترشحات مخاطی را برای پوشاندن و نرم کردن سطح چشم تولید می کند. این پرده به طور طبیعی حاوی عروق ظریفی است که با بررسی دقیق قابل مشاهده اند و در صورت تحریک یا التهاب ملتحمه، عروق خونی آن مشخص تر می‌شوند و چشم، قرمز به نظر می رسد.
عوامل گوناگونی می توانند سبب التهاب
 
با استفاده از عوامل متعددی می‌توانید بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. این عوامل عبارت است از:

قیمت: این عامل قطعاً یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب است که با بیمیتو می‌توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به قیمت بیمه تمام شرکت‌ها مطلع شوید.
سطح توانگری شرکت بیمه: اینکه موقع پرداخت خسارت شرکت بیمه توان پرداخت خسارت وارد شده را داشته باشد بسیار عامل مهمی است. با استفاده از این عامل نیز
بیماری کرون از بیماری های مزمن و التهابی روده است که می تواند التهاب شدید قسمت های مختلفی از  دیواره روده را در پی داشته باشد. این بیماری اغلب موجب التهاب در انتهای روده باریک و ابتدای روده بزرگ گردد. بیماری کرون می تواند علائم و نشانه های مختلفی را ایجاد نماید و حتی موجب فیبروز شود. این بیماری به صورت دوره ای عود می کند و ممکن است بیمار مابین دوره ها هیچ علائمی نداشته باشد.
علائم کرون
کرون بیماری پر نشانه ای است زیرا به شدت بدن را تحت تاثیر قر
حق ریشه یا حق زارعانه در قانون مدنی
در قانون مدنی عقودی به نام مزارعه و مساقات وجود دارد. مقنن در مادۀ 518 قانون مدنی عقد مزارعه را چنین تعریف داشته است: مزارعه عقدی است که به موجب آن احد طرفین زمینی را برای مدت معینی به طرف دیگر می دهد که آن را زراعت کرده و حاصل را تقسیم کنند.
مواد قانون مدنی در خصوص عقد مزارعه:
مادۀ 519- در عقد مزارعه حصۀ هر یک از مزارع و عامل باید به نحو اشاعه، از قبیل ربع یا ثلث یا نصف و غیره معین گردد و اگر به نحو دیگر باشد احکام
 
 
یک روز خانم مسنی با یک کیف پر از پول به یکی از شعب بزرگترین بانک کانادا مراجعه نمود و حسابی با موجودی 1 میلیون دلار افتتاح کرد. سپس به رئیس شعبه گفت به دلایلی مایل است شخصاً مدیر عامل آن بانک را ملاقات کند. و طبیعتاً به خاطر مبلغ هنگفتی که سپرده گذاری کرده بود، تقاضای او مورد پذیرش قرار گرفت. قرار ملاقاتی با مدیر عامل بانک برای آن خانم ترتیب داده شد. پیرزن در روز تعیین شده به ساختمان مرکزی بانک رفت و به دفتر مدیر عامل راهنمایی شد. مدیر عامل ب
مقامات بهداشتی چین از کشف ویروسی «اسرارآمیز» خبر داده‌اند که موجب التهاب ریه می‌شود و شرایط برخی بیماران را وخیم اعلام کرده است. هنوز معلوم نیست این ویروس چیست، اما علائم آن شامل تب، تنگی نفس و التهاب ریه‌ها، سرفه، گلودرد و سردرد است.
چین می‌گوید تاکنون ۵۹ نفر در شهر ووان در مرکز چین به این ویروس ناشناخته مبتلا شده‌اند که همه آنها قرنطینه شده و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.
وضعیت هفت تن از آنها وخیم گزارش شده، اما هنوز گزارشی درباره مرگ بی
 
احساس درد در ناحیه فک و صورت، همیشه نمی‌تواند نشانه درد دندان باشد. ممکن است علت آن بیماری دیگری باشد که عصب‌های دندان را تحریک کرده است.
دندان درد
عموماوقتی احساس دندان درد می‌کنیم، اولین حدس ما پوسیدگی دندان است. اما جالب است بدانید که همیشه منشا دندان درد، پوسیدگی دندان نیست؛ بلکه ممکن است اختلال در سلامت اندام‌های دیگری باعث شود در ناحیه فک و دندان احساس درد داشته باشید. سینوزیت، زونا و سکته قلبی  گاهی دردهایی ایجاد می‌کنند که ممک
بنام  خدا:

MS-DOS-master

سورس  سیستم عامل   مایکروسافت  داس  نسخه ی  2  :

در این پست  سورس سیستم عامل مایکروسافت  داس  نسخه ی 2  را  برای   علاقمندان   آپلود می کنم . امیدوارم که خوشتون بیاد .
+
مایکروسافت  این سورس را  مدتی پیش  به درون  گیتهاب  آپلود کرده است  و من دقیقا از همانجا    دانلود کردم .  
+
اگر  سیستمی قدیمی  دارید یا اگر ماشین مجازی دارید  می توانید  سیستم عامل داس نسخه ی 2  را   روی آن نصب کرده و البته سورسش را نیز مطالعه نمایید .
+
قب
بهترین شستشوی صورت برای پوست خشک
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احساس را داشته باشد.
در حقیقت ، انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست شما فقط ممکن است برای دستیابی به درخشش ، حتی تن پوست شما بعد از آن ضروری باشد.
به عنوان یک منبع کلینیکی مورد اعتماد در مورد اهمیت یادداشت های پاک کننده
آرتریت روماتوئید چیست؟ آرتریت روماتوئید یک بیماری طولانی مدت ، پیشرونده و ناتوان کننده ایمنی است. باعث ایجاد التهاب ، تورم و درد در مفاصل و سایر اعضای بدن می شود.آرتریت روماتوئید (RA) معمولاً ابتدا روی دست و پاها تأثیر می‌‌گذارد ، اما ممکن است در هر مفصل بروز کند. معمولاً مفاصل یکسان در هر  ادامه مطلب

قابلیت‌های سیستم عامل جدید آی‌فون
 
  
اپل، آی‌او‌اس ۱۳ را سرانجام عرضه کرد؛ سیستم عامل جدید گوشی‌های آی‌فون که بهبودهای قابل‌توجهی یافته است. با این سیستم عامل جدید اپل ویژگی تاریک یا Dark Mode به گوشی‌های آی‌فون عرضه شده؛ ویژگی‌ای که هم باعث تغییر بصری کار با گوشی‌های اپل ‌شده و هم تاثیر قابل‌توجهی بر میزان مصرف باتری دارد. آی‌او‌اس ۱۳ تنها چند روز قبل از عرضه پرچمداران جدید اپل یعنی آی‌فون ۱۱ و آی‌فون ۱۱ پرو و آی‌فون ۱۱ پرو مکس
بیدمشک بیشتر در طب سنتی استفاده می شود چون آنچنان تحقیقات علمی راجب آن صورت نگرفته است. طبع عرق بیدمشک سرد و تر بوده، برای رفع بیماری‌های گرم و سردردهای ناشی از گرم مزاجی مفید است.
این واقعیت که دارای خواص ضد درد و ضد تب است، قبلا توسط فیلسوفان یونان باستان، شناسا یی شده بود. خواص دارویی پوست بیدمشک در دوره های قرون وسطی در بسیاری از نقاط اروپا شناخته شده بود و به طور معمول برای سردرد و درد دندان استفاده می شد.
علاوه بر این، به طور سنتی به عنو
بیدمشک بیشتر در طب سنتی استفاده می شود چون آنچنان تحقیقات علمی راجب آن صورت نگرفته است. طبع عرق بیدمشک سرد و تر بوده، برای رفع بیماری‌های گرم و سردردهای ناشی از گرم مزاجی مفید است.
این واقعیت که دارای خواص ضد درد و ضد تب است، قبلا توسط فیلسوفان یونان باستان، شناسا یی شده بود. خواص دارویی پوست بیدمشک در دوره های قرون وسطی در بسیاری از نقاط اروپا شناخته شده بود و به طور معمول برای سردرد و درد دندان استفاده می شد.
علاوه بر این، به طور سنتی به عنو
بررسی تنظیمات  (CMOS )BIOS
مطمئن شوید که تاچ‌پد از بخش تنظیمات CMOS (BSIO) غیرفعال نشده باشد. بعد از وارد شدن به بخش تنظیمات BIOS یا CMOS می‌توانید تنظیمات دستگاه را بررسی کنید تا در صورت غیرفعال بودن آن را دوباره فعال نمایید. برای مشاهده این تنظیمات، این دستورالعمل را دنبال کنید. البته سعی کنید این شیوه را در انتها مورد بررسی قرار دهید و با روش های مرسوم دیگر که در این مقاله ذکر شده، سعی بر تعمیر تاچ پد لپ تاپ داشته باشید.
خراب بودن فایل‌های سیستم عامل
گ
آیا کاربرد دیگری نیز برای میکرودرم ابریژن در طب زیبایی وجود دارد؟
یکی از دلایل مهم  ایجاد لک های پوستی ناشی از افزایش سن، خشکی پوست است. در واقع خشکی، باعث التهاب و التهاب باعث لک پوستی می شود. با میکرودرم ابریژن، با توجه به اینکه لایه نفوذناپذیر آلوده روی پوست برداشته می شود، جذب کرم های مرطوب کننده به ۸۰ برابر می رسد. ماسک های آبرسان و درمانی که مناسب هر نوع پوست انتخاب می شود نیز به افزایش رطوبت لایه اپیدرم و کاهش لک ها کمک می کند.
http://WWW.NE
دیورتیکولیت چیست؟
گاهی اوقات کیسه های برجسته کوچک (که دیورتیکول نامیده می شود) در روده بزرگ تشکیل شود .این حالت دیورتیکولوز نامیده می شود. اگر این کیسه ها ملتهب یا عفونی شود ،دیورتیکولیت  Diverticulitis  نامیده می شود 
علایم دیورتیکولوز و دیورتیکولیت
 
بیماران مبتلا به  دیورتیکولوز،  معمولا علایم  ظاهری ندارند. علایم بیشتر  در  دیورتیکولیت  قابل توجه است . ممکن است علاوه بر  نفخ، درد و حساسیت در سمت چپ  قسمت تحتانی شکم  ، اسهال ،لرز وتب خفیف وج
بازی های موبایل

دو سیستم عامل معروف موبایلی اندروید و IOS می باشد که میلیون ها کاربر در دنیا از این دو سیستم عامل استفاده می کنند. طبق آمار سال ۱۳۹۷ تعداد کاربران گوشی های اندرویدی در دنیا حدود ۷۶ درصد و تعداد کاربران گوشی های iOS نیز حدود ۲۰ درصد بوده است. در ادامه قصد داریم جزئیات بیشتری در خصوص کاربران این دو سیستم عامل موبایلی ذکر کنیم.
ادامه مطلب
کودکان معمولا دندان درد را تجربه می کنند ، اما این بدان معنا نیست که باید آن را نادیده گرفت. این می تواند ناشی از یک مسئله جدی باشد که دندانپزشک آن را تشخیص می دهد. قبل از انتخاب درمان های خانگی دندان درد که بهترین راه برای تسکین درد کودکان در منزل است ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
حفره ها: ناشی از پوسیدگی دندان است و با پر کردن به راحتی اصلاح می شود.التهاب: لثه های قرمز و متورم نشاندهنده ی این وضعیت است.فرسایش مینای دندان: ناشی از باکتریها یا اس
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از بیماری های عفونی در ناحیه مقعد و مابین دو کفل است. این بیماری  به شکل ایجاد حفره ای حاوی مو بر روی سطح پوست ظاهر می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت برگشت مو به داخل پوست در اثر اعمال فشار عامل این بیماری است.
این بیمار ممکن است عاملی ژنتیکی داشته و یا در اثر اشتباه خود فرد زمینه بروز آن فراهم میشود، به طور مثال پوشیدن لباس های تنگ با الیاف غیر طبیعی، نشستن به مدت طولانی، اضافه وزن و … از عواملی هستند که ری
گل مژه یکی از بیماریهای شایع پلک است که می تواند افراد را در سنین مختلف گرفتار کند. گل مژه به صورت یک توده متورم، حساس و دردناک و قرمز رنگ درلبه یا نزدیکی لبه پلک تظاهر می کند. این توده در حقیقت یک آبسه کوچک است که در اثر عفونت یا التهاب ریشه مژه ها یا غدد ترشح کننده چربی پلک ایجاد می شود. تماس دست آلوده با چشم (به خصوص اگر با ترشحات بینی آلوده شده باشد) و التهاب لبه پلک (بلفاریت) از عوامل مهمی هستند که باعث بروز گل مژه می شوند.
علایم و نشانه های گل
گردن درد طیف بسیار وسیعی دارد به طوریکه می تواند خیلی کم باشد که به راحتی قابل تحمل بوده و بتوان آن را نادیده گرفت اما گاهی هم می تواند آن قدر شدید باشد که حتی خواب شما را مختل سازد. در مواردی که گردن درد بسیار شدید(حاد) باشد، می توان از فیزیوتراپی گردن بهره برد که شامل استراحت ، درمان های ضد درد و ضد التهاب ( استفاده از مدالیته های الکتروتراپی)، استفاده از سرما و گرما برای کاهش درد و اسپاسم ، تکنیک های دستی  برای کاهش درد و برطرف کردن اسپاسم عض
درد پاشنه پا

روش درمان درد پاشنه پا با استراتژی‌های خط اول شروع می‌شود که می‌توانید در خانه شروع کنید : تمرین‌های کششی . تمرین‌های انجام‌شده ماهیچه‌های ساق پا به تسکین درد و کمک به بهبودی کمک می‌کنند .
از پابرهنه رفتن اجتناب کنید . زمانی که بدون کفش پیاده‌روی می‌کنید ، فشار و فشار زیادی بر روی زمین پا پا می‌گذارید .
یخ . قرار دادن یک بسته یخ بر روی پاشنه تان به مدت ۲۰ دقیقه در روز به کاهش التهاب کمک می‌کند . یک حوله نازک بین یخ و پاشنه تان
هپاتیت چگونه منتقل میشود؟
 
 

یکی از راههای انتقال هپاتیت C از طریق تزریق فرآورده‌های خونی آلوده است
 
وقتی التهاب در کبد ایجاد شود، بیماری هپاتیت روی می‌دهد،عوامل ایجادکننده التهاب در کبد، ویروس ها، قارچ، میکروب‌ها و حتی داروهایی مانند استامینوفن است.
ادامه مطلب
تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید
درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.
تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان
گزینش یک سیستم عامل جهت انجام
فعالیت‌های کامپیوتری مطابق با نظر و سلیقه ی شخصی افراد می‌باشد، اما باید اشاره
کرد که بهترین انتخاب برای یک کاربر معمولی جهت انجام امور ساده، سیستم عامل
ویندوز بوده و سیستم عامل لینوکس برای کاربری که بدنبال چالش باشد مناسب است. در
اینجا به بررسی خصوصیات سیستم عامل های لینوکس و ویندوز می پردازیم.
ادامه مطلب
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از بیماری های عفونی در ناحیه مقعد و مابین دو کفل است. این بیماری  به شکل ایجاد حفره ای حاوی مو بر روی سطح پوست ظاهر می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت برگشت مو به داخل پوست در اثر اعمال فشار عامل این بیماری است.
این بیمار ممکن است عاملی ژنتیکی داشته و یا در اثر اشتباه خود فرد زمینه بروز آن فراهم میشود، به طور مثال پوشیدن لباس های تنگ با الیاف غیر طبیعی، نشستن به مدت طولانی، اضافه وزن و … از عواملی هستند که ری
1- بیماری های روماتیسم غیر التهابیآرتروز در مفصل های اصلی مانند مفصل ران، زانو و دستبیماری های استخوانی در قسمت گردن و کمر که با بالا رفتن سن، درد آن کاهش می یابد.آرتروز یا پوکی استخوان که کوچکترین ضربه می تواند باعث شکستگی استخوان شود.سندرم فیبرومیالژیا یا سندرم درد ناحیه ای2- بیماری های روماتیسم التهابی
الف-مفصلی یا موارد مرتبط با التهاب مفصلی:آرتروز روماتیسمی که منجر به ورم شدید مفصل، قرمزی، سفتی و در نهایت بد شکلی و بی حرکتی، می شود.ورم
درمان آلرژی ها با روغن اسطوخودوس
 
 
اسطوخودوس
مخلوط روغن
اکالیپتوس
روغن درخت چای
نعناع تند
لیمو
خطرات و عوارض
بررسی اجمالیممکن است در اواخر زمستان یا بهار یا حتی اواخر تابستان و پاییز حساسیت فصلی تجربه کنید. آلرژی ممکن است گاهی اوقات به عنوان گیاهی که نسبت به شکوفه ها حساسیت دارید ایجاد شود. یا ممکن است در طی ماههای خاص فصلی حساسیت شبانه را تجربه کنید.
روغنهای اساسی ممکن است به عنوان یک روش جایگزین یا مکمل برای علائم آلرژی استفاده شوند. آن
غضروف یا بخشی از یک اندام مانند نوک بینی، حنجره، نای و لاله گوش را می‌سازد یا انتهاهای استخوان ها را در یک مفصل می‌پوشاند. استخوان‌ها داشتن حرکتی آسان بر روی یکدیگر را مدیون غضروف‌های سالم هستند. وظیفه دیگر غضروف‌های مفصلی جذب شوک در طی حرکات فیزیکی می‌باشد. نام‌های قدیم‌تر غضروف در فارسی کَرکَرَک، کَرَرانَک، کرجن و چَرندو بوده‌است.
 
درمان ساییدگی زانو
ساییدگی زانو یا آرتروز زانو چیست؟ استئوآرتریت، آرتروز یا ساییدگی مفاصل، شایعتر
1- کمبود اکسیژن
وقتی بوسیله ی دهان تنفس می‌کنید، هوا به درستی فیلتر نمی‌شود، بنابراین تنفس را به خطر می‌اندازید. در این شرایط مغز به سادگی اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند بنابراین منجر به کمبود تمرکز می‌شود. بینی متراکم خود را هدف قرار دهید و در طول روز بر روی تنفس تمرکز کنید.2- داروها و تاثیر منفی بر وضوح ذهنی
داروها یک راه معمول برای مقابله با علائم سینوسی هستند، اما برخی از مواد می توانند وضوح ذهنی را مختل کنند. برخی از داروهای معمول حاوی آنت
مدیر عامل مهدی حق اومد توی اتاقمون از روی که پدر فاطمه میم زن مدیر عامل مهدی حق فوت شده بود نیموده بود شرکت اومد ازمون تشکر کرد بابت رفتن به مراسم !!!! جالب ش این بود همون خنده ای همیشگی ش روی لب ش بود اما با یه غم ... و ناراحتی از اتفاقی که افتاده ...
موضوعی که همه می دانیم این است که هوآوی به سختی مشغول کار برروی سیستم عامل جایگزین خود بوده و تلاش می‌کند تا اولین گوشی هوشمند خود با سیستم عامل HongMeng را در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی کند. یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سیستم عامل هواوی هونگ منگ (Hongmeng) نام سیستم عامل جایگزین اندروید است. طبق گزارشات منتشر شده این شرکت سیستم عامل جدید خود را برای آزمایش بر روی بیش از یک میلیون دستگاه نصب کرده است. علاوه‌براین در تلاش است تا نام تجاری هونگ
پوسته شدن سر بعد از کاشت مو به دلیل خشکی سر و از دست دادن چربی ها به وجود می آید همچنین محلول هایی که برای بعد از کاشت مو استفاده می شود می تواند سبب پوسته شدن سر شود.اصولا کاشت مو عوارض خطرناکی نداشته و بدون نگرانی می توان به کاشت مو پرداخت ولی بعضی عوارض هستند که بعد از کاشت مو به وجود می آیند و بعد از مدتی از بین می روند یکی از این عوارض پوسته شدن سر بعد از کاشت مو می باشد .
بعضی از افراد ، بعد از گذشت چند مدت از کاشت مو ، در محلی که موی خود را برد
در طول عملیات میکرودرم ابریژن چه اتفاقی می افتد ؟
عملیات میکرودرم ابریژن شامل مراحل زیر خواهد بود :
استفاده از یک پاک کننده عمیق،ژل نرم کننده یا فوم توسط دکتر متخصص تا پوست شما را هر گونه مواد آرایشی ، روغن طبیعی پوست و آلودگی ها پاک کند
ناحیه هایی که تصمیم به درمان آن ها وجود دارد ، روی پوست نشانه گذاری می شوند( با یک عدد خودکار یا قلم)
بسته به عارضه پوستی شما،ممکن است پزشکتان مقداری بی حسی موضعی به پوست شما اعمال کند.بیشتر مواقع فرض بر این گذ
پریودنتیت همان التهاب شدید لیثه می باشد که موجب جدا شدن لثه از دندان و کاهش استحکام اتسخوان های حمایت کننده فک می شود. در صورت عدم درمان پریودنتیت دندان ها لق و ممکن است تحریک و در نتیجه دچار ریزش شوند. در این مقاله آی پزشک شما را با روش درمان پریودنتیت و بیماری های ناشی از عفونت لثه بیشتر آشنا می کند.

ادامه مطلب
کیسه صفرا کیسه کوچکی است که دقیقاً زیر کبد قرار دارد. کیسه صفرا ،صفرا تولید شده توسط کبد را ذخیره می کند.
 
کیسه صفرا از طریق مجموعه ای از لوله ها به نام مجاری، صفرا ذخیره می کند. صفرا به هضم چربی ها کمک می کند، اما کیسه صفرا به خودی خود ضروری نیست. درآوردن کیسه صفرا در فرد سالم به طور معمول هیچ مشکلی در سلامتی یا هضم غذا ایجاد نمی کند اما ممکن است باعث ایجاد کمی اسهال و جذب چربی وجود داشته باشد.مشکلات کیسه صفرا :سنگ کیسه صفرا (کوللیتیتازیس): به د
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
آپیتوکسین یا زهر زنبور عسل، یک مایع سیتوتوکسیک (سمی در برابر سلول) و هموتوکسیک (سمی در برابر خون) تلخ و بدون رنگ است که حاوی پروتئین هایی است که می تواند التهاب موضعی ایجاد کند. ممکن است شباهت هایی با ستاره دریایی داشته باشد.
این مایع به راحتی در دمای محیط پس از چند دقیقه خشک شده و لکه ای سفید رنگ ایجاد می کند که به دلیل رسوب مواد محلول در زهر می باشد.
از مهم ترین مواد آن، می توان به ملیتین و فسفولیپاز آ2 اشاره کرد. این مواد آثار مفید بسیاری از خود
 
عفونت دندان مشکلی است که افراد بسیاری را مبتلا کرده است دندان های شما متصل به اعصاب هستند اگرچه این درد تنها بر یک ناحیه کوچکی از دهان تاثیر می گذارد اما دندان درد اصلا درد کوچکی نیست حتی در برخی از موارد این درد به قدری زیاد است که می تواند ناتوان کننده نیز باشد.
علت دندان درد شما ممکن است عفونت دندان باشد بر طرف کردن عفونت دندان تنها با کمک گرفتن از دندانپزشک ، رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت کامل از دهان امکان پذیر است.
دلایل عفونت های
برجستگی های نرم، بدون درد، غیر بدخیم در پوشش سوراخ های بینی را پولیپ بینی می گویند.  این ضایعات شبیه قطره یا دانه انگور هستند. مهمترین عامل ایجاد آن التهاب مزمن و طول کشیده ناشی از آسم، عفونت های مکرر، آلرژی و حساسیت دارویی یا بعضی از بیماری های سیستم ایمنی است.بعد از عمل جراحی پولیپ بینی، حدود 90% مردم در علایم خود بهبود احساس می کنند. اما با این حال، پولیپ می تواند برگشت پذیر باشد. در متون مصریان قدیم و هندی ها حدود 2500 تا 3000 سال پیش، درباره ی پ
تحقیق پدافند غیر عامل
دانلود تحقیق پدافند غیر عامل، در قالب فایل pdf و در 40 صفحه. پدافند غیر عامل با مفهوم کلی دفاع در برابر تهاجم،بدون استفاده از سلاح و درگیرشدن مستقیم،سابقه ای بس طولانی در تاریخ بشری به قدمت خلقت انسان دارد. شکل گیری تمدن های اولیه در جهان،همواره با وقوع جنگ همراه بوده است،انسان ها از طریق پناه ...
درمان عارضه منافذ باز پوست صورت
بسیاری از زنان و مردان از عارضه‌ای به نام "باز شدن منافذ پوست" رنج می‌برند. علت اساسی بروز این عارضه، التهاب‌های ناشی از جوش‌های سرسفید (جوش جوانی) است. 
به همین دلیل است که اینگونه التهاب‌ها را باید سریعاً درمان کرد تا باعث بروز ضایعات عمقی پوست نشود. اگر دچار عارضه جوش جوانی هستید، سریعاً به فکر درمان باشید زیرا 
احتمال دارد به عارضه منافذ باز پوست مبتلا شوید.

ادامه مطلب
این بیماری نیز مانند بسیاری از بیماری های روحی ممکن است نتیجه چند عامل مختلف باشد از جمله:
1. تفاوت های مغزی؛ برخی موارد غیرطبیعی در ساختار یا نوروشیمی مغز ممکن است در ایجاد اختلال خود زشت انگاری سهم داشته باشد
2. ژنتیک؛
برخی مطالعات نشان داده اختلال خود زشت انگاری معمولا در افراد یک خانواده
که دچار این اختلال یا اختلال وسواسی اجباری هستند بیشتر دیده می شود.
3. محیط؛ محیط
زندگی، فرهنگ و تجربه های فردی نیز تاثیر زیادی در بروز این اختلال دارد
مگس تسه تسه عامل کدام بیماری است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
سلامت نیوز محققان معتقدند که زخم پشه تسه‌تسه با کثیف کردن تن صاحبخانه انگلی را وارد تن می‌ آهسته که میسر است رویا دانا و مرگباری را به.
ادامه مطلب
 
سیستم عامل ویندوز XP یک سیستم عامل کامپیوتر شخصی است که توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از خانواده ویندوز NT تولید شده است . این سیستم عامل در سال 24 آگوست سال 2001 منتشر شد و در 25 اکتبر 2001 برای فروش منتشر شد . توسعه XP در اواخر 1990 به عنوان “نپتون” آغاز شد . این سیستم عامل بر روی هسته سیستم عامل NT برای استفاده از نسخه به روز شده از ویندوز 2000 در نظر گرفته شده بود نیز در ابتدا برای بازار کسب و کار برنامه ریزی شد . ویندوز XP یک پیشرفت عمده از نسخه های MS
کیست مویی در بیشتر موارد یک بیماری ژنتیک است که طی آن موهای ناحیه انتهای ستون فقرات یا در اصطلاح عامه مردم دنبالچه، به جای آن که از سمت ریشه به سمت پوست حرکت داشته باشد و بیرون بزند؛ مستقیماً بدون اینکه بیرون بیاید به سمت زیر و بافت زیر پوست نفوذ کرده و ایجاد التهاب می کند. در نهایت باعث ایجاد حفره در بدن می شود که دور آن را با توده و کیست محدود نموده و به مرور زمان داخل این توده ترشحات جمع شده التهاب ایجاد می شود.
 در برخی از موارد با ترشحات چر
سیستم عامل ویندوز
امروزه کمتر کسی را سراغ داریم که درباره ویندوز نشنیده باشد و از آن استفاده نکرده باشد. ویندوز، مشهورترین سیستم عامل دسکتاپ در دنیاست و امتیاز بیشترین سازگاری با انواع نرم افزارها و سخت افزارهای موجود را از آن خود کرده است.  ویندوز، قابل نصب بر روی کامپیوترهای ساده و ارزان خانگی تا کامپیوترهای پیشرفته و گران قیمت موجود در بازار می باشد.
ویندوز، سازگاری بسیار خوبی با انواع نرم افزارها دارد. این نرم افزارها می توانند از نرم
در پست قبلی به مشخصات یک بکاپ خوب اشاره کردیم.
به طور خلاصه عرض میکنم که بکاپ خوب دارای ویژگیهای زیر باید باشد:
بکاپ به صورت اتومات
بکاپ به صورت روزانه
بکاپ با سرعت بالا
بکاپ با حجم کم
تعداد آرشیوهای زیاد مثلا تا 2 ماه قبل
بکاپ در یک مسیر دیگر غیر از سرور اصلی
 
اما بازیابی اطلاعات بایست چه ویژگیهایی داشته باشد؟
توجه داشته باشید که اگر شما بهرتین بکاپ دنیا را هم داشته باشید، اگر نتوانید آن را بازیابی نمایید، یعنی هیچ...
 
حتی الامکان سعی کنید ب
همه آنچه که باید درباره سوند بدانیم
سوند به عنوان یکی از وسایل پرمصرف پزشکی شناخته می شود. زمانی که افراد در تخلیه طبیعی ادرار دچار مشکل شوند، از سوند استفاده می شود. این وسیله یک لوله نازک توخالی و منعطفی است که با جمع آوری و هدایت ادرار به کیسه پلاستکی، فرآیند تخلیه ادرار را برای بیماران و افراد مسن انجام می دهد.
معمولا برخی از افراد پس از انجام عمل جراحی قادر به تخلیه ادرار خود نیستند، در این مواقع، پزشک سوند را برای بیمار تجویز می کند. حت
اثرات ضد التهابی و ضد درد در سنجد 
مطالعات مختلف تاثیر عصاره سنجد در درمان درد و التهاب را نشان داده است. فلاونوئیدهای موجود در سنجد نقش اصلی این درمان را بر عهده دارند.مطالعات علمی نشان داده است که عصاره زیتون در بهبود و کاهش درد و التهاب استئوآرتریت زانو در زنان تاثیر قابل توجهی داشته است. به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. 
آبریزش بینی ،ناشی از خشکی بیش از حد تولید شده توسط بافت های بینی و دیواره های مجاور و رگهای خونی در بینی است این خشکی، ممکن است حدی بین مایع روشن و یا تکه ای ضخیم از مایع مخاطی بینی باشد. آبریزش بینی ممکن است از بینی، پایین و پشت گلو و یا هر دو باشد. اصطلاح "rinorrhea" و "rinitis"(ورم غشایی و مخاطی بینی ) اغلب برای اشاره به آبریزش بینی استفاده می شود. هرچند که درمورد شدت این عارضه صحبت می کند، rinorrhea اشاره به تخلیه سبک و نسبتا روشن بینی دارد . Rhinitis به التهاب
یعد التهاب القولون التقرحی أحد أمراض الأمعاء الالتهابیة (IBD) التی تسبب التهابًا طویل الأمد وقرحًا فی الجهاز الهضمی. یصیب التهاب القولون التقرحی أعمق بطانة فی الأمعاء الغلیظة (القولون) والمستقیم. وعادة ما تظهر الأعراض تدریجیًا بمرور الوقت، لا فجأة.قد یسبب التهاب القولون التقرحی وهنًا وضعفًا، وقد یؤدی فی بعض الأحیان إلى مضاعفات تهدد الحیاة. وبرغم عدم وجود علاج شاف له، فإن العلاج قد یقلل إلى درجة کبیرة من علامات المرض وأعراضه، بل وقد یحقق ه
9 عامل تأثیرگذار سیگار بر دندان

دندان های زیبا و درخشان عامل مهمی در زیبایی شخص است. به طوری که به ما اعتماد به نفس می دهند. در این مقاله درباره 9 عامل تأثیرگذار سیگار بر دندان برای شما توضیحاتی داده شده است. این فاکتورها بر کیفیت زندگی اشخاص اثر می گذارد.در نظر داشته باشید که سلامت دندان تنها برای زیبایی نیست.

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها