نتایج جستجو برای عبارت :

8 عادت کارمندان خوب را بشناسید!

به نظر شما یک کارمند خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کارمند خوب را چطور تعریف می‌کنید؟ آیا تجارب شغلی یا اخلاق در محیط کار، فاکتورهای اصلی برای شناختن ویژگی‌های کارمندان خوب هستند؟ آیا شایستگی در حوزه‌ای خاص می‌تواند به عنوان عاملی اصلی برای تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های یک کارمند خوب شناخته شود؟
در حالی که مهارت‌های فنی و دیگر مهارت‌های تعریف شده‌ای که در شرح وظایف شغلی آمده است، نقش مهمی را در تصمیم‌گیری راجع به یک کارمند بازی می‌کنند
چند وقت پیش یه مطلبی راجب عادت های واضح ادما خوندم، اینکه هر کسی یه سری عادت های داره که دیگران با چند تا برخورد و نشست و برخاست میفهمن. 
عادت های ساده اما همیشگی. 
خودم چندتا عادت دارم که هر کسی با چند برخورد و نشست برخواست میفهمه، یکیش اینه که همیشه پیراهن استین بلند میپوشم و اصلا تیشرت نمیپوشم.
یکی دیگش هم اینه چایی رو بدون قند و تلخ میخورم.
اینا عادت های خیلی ساده ای ان اما چند ساله باهام هستن که دیگران زود میفهمن:)) 
 
 
امسال با تورم بسیار بالایی مواجه بودیم و همگی اذعان دارند که زندگی کارمندان با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. حقوق بگیران با توجه به اینکه دریافتی ثابتی دارند به شدت از تورم آسیب می بینند. کاسب ها نیز قطعا آسیب می بینند ولی با توجه به اینکه آنها درصدی را بعنوان سود بر روی اجناس می کشند خب مشکلات کمتری نسبت به کارمندان دارند.
 
در این شرایط بعضا شنیده می شود که نماینده های مجلس عدد شصت درصد را بعنوان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده پیشنها
یک سری از رفتارها وقتی مدام و هرروز تکرار بشن تبدیل می شن به عادت ، قطعا این عادت خیلی از مواقع به نفع ماست و خیلی از مواقع هم به ضرر ما ! ما هم اگر نگاهی به خودمون بندازیم به عادت های بدی می رسیم که شاید سال هاست دوست داریم تبدیلش کنیم به یه عادت خوب اما ناموفق بودیم .
تعهّد خیلی کمک کنندس بطوریکه اگر واقعا با خودمون عهد ببندیم که تغییر کنیم و پای هر سختی که در پی داره بمونیم ، کار شدنی هست ..
ادامه مطلب
ریشه بی‌حجابی در درصد بالایی از کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند عادت است، عادت به بی‌حجابی، چراکه اقتضای بی‌توجهی خانواده و فرهنگ غالب در محل زندگی و رشد و نمو آن‌ها بی‌حجابی بوده است. حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام پیروی از عادت‌ها را دشمنی معرفی می‌کنند که مانع رسیدن به کمالات و درجات عالیه […]
نوشته عادت به بی‌حجابی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کارمندان بوئینگ: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
کارمندان بوئینگ:
این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
رضایت شغلی احساس لذت ، ارزشمندی و موفقیتی است که افراد به خاطر شغلشان دارند و به شدت در بازدهی آن ها مؤثر است . اگر شرکت ها به افزایش رضایت شغلی کارمندان اهمیت بدهند می توانند نرخ تعویض کارمندان و هزینه های استخدام و آموزش نیروهای جدید را نیز کاهش دهند .
به نقل از سایت مشاوره شغلی فیلیا ، سوال بسیاری از شرکت ها این است که چگونه کارمندانی راضی داشته باشیم و پاسخ به این سوال استفاده از راهکارهایی مثل تحسین کارمند ، ایجاد محیط دوستانه در شرکت ، ا
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.
از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.
جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت
خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.
عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها،
زمان آدم را به خیلی چیز ها عادت میدهد. اولش باورش سخت است ولی هرچه که زمان رو به جلو می رود میبینی که عادت کرده ای. عادت برای چیزی که آن اول برایت غیر ممکن و سخت بوده. باید به قدرت زمان ایمان آورد و بدانیم که زمان همه چی را درست می کند حتی چیزهایی قرار با رفتنشان جانمان را از ما بگیرند...
شاید این مطلب ، کمی تکراری به نظر برسد. از سوی دیگر موجی از افکار در بین جامعه ما شکل گرفته است که کارآفرینان افرادی سطح بالا و با ژن خوب هستند و کارمندان افراد سطح پایین و رعیت جامعه . خوب اینجا یک سوال مطرح میشود که کارافرین بدون کارمند دقیقا چه نقسی دارد؟ 
در واقع مقایسه بین کارمندان و کارآفرینان ، مقایسه بین خوب و بد نیست. این دو در کنار هم معنا پیدا میکنند و درکنار هم میتوانند ارزش خلق کنند. چه بسار کارمندی و خدمت به یک شرکت، تیم یا سازمان
چه حکمتی است که وقتی یک کاری را فقط یک روز انجام نمی دهم،دیگر نمی توانم عین گذشته آن کار را بکنم.البته باید عادت کرده باشم ولی همین عادت را هم دوسه روز اگر انجام ندهی احتمالا فراموش خواهیم کرد.
هرچند که این جمله هم درست است: عادات دیرینه سخت جانند،حتی وقتی می پنداریم مدتهاست از سرمان افتاده.
رونده به سوی نمیدانم ها :)
عادت
ناجوان مردانه ترین بیماریست، زیرا هر بد اقبالی را به ما می قبولاند، هردردی را و هر مرگی را.
در اثر عادت، در کنار افراد نفرت انگیز زندگی می کنیم، به تحمل زنجیرها رضا می دهیم، بی عدالتی ها و رنجها را تحمل می کنیم.به درد، به تنهایی و به همه چیز تسلیم میشویم.
عادت، بی رحمترین زهر زندگیست. زیرا آهسته وارد می شود، در سکوت، کم کم رشد می کند و وقتی کشف می کنیم که چطور مسموم آن شده ایم، می بینیم که هر ذره بدن مان با آن عجین شده است، می بینیم که هر حرک
سلام
میخواستنم بدانم که تو دهه 80 اوضاع کار چطور بود؟، آخه اون موقع هم کارمندان دولتی حقوق و مزایای اونها بیشتر از کارمندان خصوصی بود و نسبت به کار آزادی ها امنیت و ثبات شغلی بیشتری داشتند. اما بیشتر مردم یا کار آزاد داشتند یا تو بخش خصوصی کار میکردند. 
پس چرا اون موقع اینقدر تقاضای کارمند شدن در دولت نبود؟، الان دارند میگن که کارمندان خصوصی و مشاغل آزاد همیشه روی لبه پرتگاه هستند، یک ماه درآمد دارند، احتمال داره ماه دیگه هیچی نداشته باشند،



افزایش خونریزی عادت ماهیانه







افزایش خونریزی عادت ماهیانه
افزایش خونریزی عادت ماهیانه که به
منوراژی نیز معروف است ، در واقع دوره هایی از عادت ماهیانه است که به علت
زیاد بودن حجم خونریزی یا طولانی بودن مدت آن ، شخص مقدار زیادی خون از دست
می دهد.خونریزی در اکثر زنان حدود ۵ روز طول می کشد . چنانچه عادت ماهیانه
بیشتر از این حد باشد و چنانچه استفاده از نوار بهداشتی به تعداد معمول
کافی نباشد ، در صورتی که لخته خون دفع شود باید چند مورد
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.
از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.
جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت
خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.
عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها،
چقدر عادت کردن و وابستگی راحته و آدم متوجه اش نمیشه خصوصا در مورد عادت ها و رفتار های بد و مضر و وقتی میخوای ترکش کنی انگار بند بند وجود آدمو زیر شکنجه بردن!
واقعا چجوری میشه یه عادت بد رو از سر خودمون بندازیم و به زندگی سالم برگردیم؟
مواد لازم: 
نفرت از اون عادت                                                          به مقدار زیاد
اراده از بین بردن هرگونه راهی برای برگشتن به اون عادت      به مقدار خیلی خیلی زیاد
همه ما یه علاقه مندی داریم که به هردلیل
حرکت با تمامی امتیازش، رهزنی خطیر برای متحرک است. تحرک، دائمی است. و همین استمرارش متحرک را عادت می دهد. به همه چیز. حتی به خودش. و به حرکتش. انسان، زمانی که با خود، مسیر حرکت را مرور می کند و به گذشته باز می گردد و یا به آینده می رود، یعنی " تخیل " می کند، لحظه ای عادت شکنی می کند و با ولع تلنگری را می بلعد.انسان همیشه عادتش را نمی شکند. گاهی در لابه لای عادت دست و پا می زند و می میرد؛ و از " حرکت" باز می ایستد.انسان از بدو خلقت تکوینا با " شدن " همراه اس
ممکن است شما از آن دسته کسانی باشید که تلاش می‌کنید هر روز غذای سالم بخورید و حتما ورزش کنید. اما حفظ سلامتی فقط با تعویض چیزبرگر با سالاد و ۳۰ دقیقه ورزش با اسکی فضایی ممکن نیست. بخشی از سلامتی شما به عادت‌های روزانه‌ای که دارید مربوط است.
ممکن است عادت‌های روزانه شما در روند سلامتتان اختلال ایجاد کنند با این حال شما از آن‌ها آگاه نباشید. در زیر بعضی از عادت‌هایی که ممکن است بر سلامتتان تاثیر داشته باشند را بخوانید.
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، میزان و مبلغ عیدی کارمندان دولت همه ساله به موجب تصویب نامه ای که توسط هیات وزیران به تصویب رسیده است مشخص شده و قابل پرداخت خواهد بود . در خصوص میزان پاداش کارمندان ۹۹ ذکر این نکته ضروری است که مبلغ تعیین شده به یکسان برای کلیه کارمندان دولت تعیین می شود و مبلغ آن به میزان یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبلغ عیدی کارمندان سال 99 چقدر است بر روی لینک زیر کلیک ک
شبکه‌های اجتماعی مجازی چه تأثیری روی عادات مطالعاتی ما دارد؟
در این چند خط نمی‌خواهم بحث‌های تکراری تقابل شبکه‌های اجتماعی مجازی با مطالعه را دوباره بگویم و از کم شدن عادت مطالعه در اثر انس با فضای مجازی بنویسم. همچنین کاری هم به بحث اثر اسکرول‌های متناوب در کانال‌ها و صفحه‌ها روی ساختار ذهن ندارم که چطور ذهن ما در اثر این کار به نوشته‌های کوتاه و متنوع عادت کرده و حوصله‌ی متون طولانی و متمرکز را ندارد. می‌خواهم در مورد یک عادت مرسوم
قالیشویی در کوی کارمندان شمالی : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در کارمندان شمالی
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند
قالیشویی در کارمندان جنوبی  : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در کارمندان جنوبی
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. د
یکی از نیازهای مدیرهای امروزی کنترل دقیق و نظارت بر کارکرد کارمندان و بهره وری آن ها است. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر تردد کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این داده ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند (دستگاه حضور و غیاب ) در ادارت و شرکت‌ها, کارمندان در هنگام ورود و خ
دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام عادت
راحت به خودت دادی من بد پیله رو عادت
وای چه کاری میکنه عشق آدم با دل آدم
من نمیتونم از تو بمونم حتی یه ساعت
موزیک جدید بنیامین بهادری به نام عادت را دانلود کرده و لذت ببرید
Download New Music Benyamin Bahadori Adat

ادامه مطلب
#مدیریت_استراتژیک
انتظارات ساده کارمندان از مدیران خود:
 همیشه در حوزه‌ی منابع انسانی گفته می‌شود اگر شما محیطی فوق‌العاده برای کار فراهم کنید، کارها هم فوق‌العاده پیش می‌روند.
 اما کلمه‌های «فوق‌العاده» و «عالی»، واژه‌های مبهمی هستند. 
بسیاری از مدیران اعتقاد دارند که محیط کاری فوق‌العاده‌ای برای کارمندان خود ایجاد کرده‌اند.
 از طرفی درصد قابل توجهی از کارمندان، از محیط کاری خود راضی نیستند. 
دلیل این امر می‌تواند این باشد بسی
 
 
بسیاری از ما انسان ها به دنبال تغییر در زندگی خود هستیم و همیشه منتظر یک عامل بیرونی نشسته ایم تا به سراغ ما بیاید و ما را تغییر دهد و یا اینقدر به عادت هایمان چسبیده ایم که اجازه تغییر را نمیدهند در این مواقع چه باید بکنیم ؟قانون پنج ثانیه که توسط خانم مل رابینز به صورت کتاب نوشته شده است به ما کمک میکند که در مقابل عادت های خود که قدرت اصلی خود را از ذهن میگیرد بایستیم و تنها و تنها 5 ثانیه هم فرصت خواهیم داشت به عنوان مثال اگر میخواهیم عا
من بد عادت شدم
عادت کردم که یکی بهم بگه برام شعر بخون و بفرست
یکی وقتی دارم با یه موزیک میخونم موزیکو کم کنه که صدای منو بشنوه 
یکی تا موهامو باز میکنم بگه موهات وای موهات! نعمت الهیه موهات
عادت کردم یکی زل بزنه تو چشمام و اشک تو چشاش حلقه شه 
عادت کردم یکی هر کار معمولی ای که میکنم بگه عجب صحنه ی لعنتی ای
عادت کردم یکی خیلی منو بخواد
عادت که نه ولی خب وقتی یکی آدمو اونجوری بخواد خواستنای این شکلی دیگه به چشمش نمیاد 
گله نمیکنم از کسی 
من خودم
عادت های بد چیست و چگونه می‌توانیم ازاین عادات رهایی یابیم؟ ثابت شدن یک‌سری از رفتارها در انسان‌ها عادت نام دارد. انسان ها همیشه رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که این رفتار‌ها الگوی برخورد او را در طول روز می‌سازند. زمانی که یک الگوی رفتاری خاص به هر دلیلی در شخصی تکرار شود واگر در هر شرایطی بخواهد که آن را انجام دهد جزوی از زندگی او می‌شود و در صورت  انجام ندادن حس می‌کند چیزی را گم کرده و احساسات بد و منفی در او شکل می‌گیرد. در این مقال
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
آره خلاصه، بد عادت شدیم...توی وبلاگای قبلی کلی ملت کامنت می‌ذاشتن...حتی وقتی پست نمی‌ذارم هم وبلاگمو می‌خونن...و این باعث می‌شه که مرتب اینجا رو چک کنم واسه کامنت. در صورتی که نه کسی می‌شناسه منو، نه محتوای خاصی تولید کردم...بدعادت شدم، و لوس.
عادت خیلی مزخرفه، مثلا روزی سه بار ناخواسته گردنمو بین انگشتام‌ له می کنم و می گیرم، شب ها دستامو می برم سمت سرم کش مو رو باز کنم‌‌ یا دستم میره سمت شماره ات بهت زنگ بزنم، یهو یادم میاد، گردنبند و دادم مامان، موهامو از ته زدم و تو هم مُردی.
پ.ن: و نمی نویسم تا یادم بره
بعضی از بانوان قبل از عادت ماهانه، دچار تهوع می‌شوند. این امر بسیار شایع است و اغلب باعث نگرانی آنها نمی‌گردد. تهوع قبل از آغاز عادت ماهانه می‌تواند ناشی از بسیاری از عوامل، از جمله گرفتگی عضلات، سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و حاملگی باشد. اگر این علائم شدید باشند، می‌تواند حاکی از وجود شرایط بحرانی مانند اندومتروز باشد.
PMS علت اصلی تهوع قبل از آغاز عادت ماهانه است. حدودا ۲۰ تا ۵۰ درصد از زنان در طی ۷ تا ۱۰ روز قبل از عادت ماهانه ، PMS را تجربه می‌
چند روزی می شه که فکرم مشغوله! یعنی دقیقا از روزی که راجع به عادت ها نوشتم. علت اشتغال فکرم هم این بود که دلم می خواست این بار  سعی کنم یکی از عادت های بدِ اخلاقیم رو ترک بکنم. بعد همون موقع یادم افتاد که یه جایی خوندم برای تبدیل یک چیزی به عادت و یا ترک یه عادت، پرداختن بهش کمتر از چهل روز چندان تاثیری نداره و بهترین موقع برای این که چهل روز یه کاری رو انجام بدی یا ترکش بکنی از دهم ذیقعده است. بعد که نگاه کردم دیدم نه از اول ذیقعده بوده و این زمان
 کادر کارمندان را در کنار هم نگه دارید
اما اگر کار غیر حضوری برای شرکت شما کارایی ندارد، شما می توانید در شرکت کوچک به نحوی چیدمان مبلمان اداری را انجام دهید که همه ی کارمندان در یک فضا و در کنار هم کار کنند. اگر تیم شما خیلی کوچک است، همه ی کارمندان را در یک اتاق قرار دهید و از یک میزکار گروهی  استفاده کنید. اگر به اتاق کنفرانس احتیاج دارید، ترجیح داده می شود به جای این که به بعضی از کارمندان جای خصوصی برای کار بدهید، یک اتاق را به عنوان اتا
وصل شد ولی خب حال کسی خوب نشد که هیچ بدترهم شد.
در حد یکی دوتا ویدئو از این چند روز دیدم و وضعیتم اینه، حتی از اینکه بخوام عکسو فیلمارو باز کنم هم میترسم. 
همه چی باورنکردنیه ولی اینکه طبق معمول میگذرونیم و عادت میکنیم از اون هم باور نکردنی تره... دلم میخواد گم و گور شم یه مدت.
بنام خداوند روزی ده رهنمای- این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار د
 
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده کی بوده است.این کنجکاوى، تقریباً تمام ک
پروسه ی عادت کردن بسیار سریع تر و راحت تر از چیزی که فکر میکنیم اتفاق می افتد و فرقی ام نمی کند در چه شرایطی به سر میبری،ناگاه به خود نگاه میکنی و میبینی با این اوضاع جدیدت که قبل تر ها حتی تصورش هم رعشه به اندامت می انداخت خیلی وقت است کنار امده ای و حتی راضی هم هستی،مانند یک سیال خوب و حرف گوش کن در قالب جدیدت جا میگیری و چنان رفتار منعطفانه ای از خود نشان میدهی که جامعه ی گاز ها و مایعات انگشت به دهان در کار تو می مانند،خلاصه که رفتار بقا گرای
از امروز فرجه ها شروع شد و برگشتم خونه.
تو اتوبوس یه لحظه به خودم اومدم و دیدم دستمو گذاشتم جلو دهنم و دارم جلو اشکایی که بی اجازه میریختن رو میگیرم.
دغدغه هام دیگه مهم نیستند،یا اینکه کمرنگ شدن واسم... شایدم یادم رفته؟!
نمیدونم؛ ولی اینو مطمئنم من اونی نیستم که میخواستم.
از سطحی شدن متنفرممم!!!
.
.
.
ما آدما به نبودن ها عادت میکنیم.راسته که زمان همه چیز رو حل میکنه.
با اینکه هنوز بعد دو سال مامان غر میزنه که چرا گذاشتی رفتی؟من چقدر بدشانسم که دختر
فصل دهم - حقوق و مزایاماده 64 - نظام پرداخت کارمندان دستگاههای اجرائی براساس ارزشیابی عوامل شغل و شاغل و سایر ویژگیهای مذکور در مواد آتی خواهد بود. امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضرب در ضریب ریالی، مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا مستمری بگیران نیز به همین میزان تعیین می‌گردد.
ادامه مطلب
راه هایی برای داشتن یک شرکت منسجم
همواره این شانس وجود دارد که کارمندان محیط کار را به‌عنوان محیطی ببینید که در آن رقابت و پیش‌بینی‌پذیری وجود دارد. امروزه فرهنگ شرکتی در محیط کار بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؛ اما پاسخ این را که فرهنگ ایده‌آل چگونه فرهنگی است، تفکر کارمندان در مورد آن چیست و چگونه می‌توان این شکاف ارتباطی را در شرکت از بین برد در ادامه بخوانید. با الی گشت همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

فرهنگ ایده‌آل
هنگامی ک
عادت داریم
ما به تکرار دل سوخته عادت داریم
و به لبخند لب دوخته عادت داریم
 
باکی از سوختن و دم نزدن نیست که نیست
تا به بوی جگر سوخته عادت داریم
 
قلب خود نسیه فروشیم و کسی طالب نیست
ما به طرد دل نفروخته عادت داریم
 
جامه ی عشق تو بر قامتمان راست نشد
به همین جامه ی نادوخته عادت داریم
 
نه که در مدرسه ها درس حضور تو نبود؟!
ما به این علم نیاموخته عادت داریم
 
روزی ما شده عشق تو نترسیم از مرگ
تا به این روزی اندوخته عادت داریم
 
روی در هم بکشی اخم کنی حر
"آدم ها به همه چیز عادت می کنند؛
مخصوصا اگر از آدم بودن دست بکشند."*
اینستامو که باز میکنم یه حجم زیادی از نفرت تو قلبم حس میکنم.چرا میخوان همه چیزو عادی جلو بدن؟:) حتما که نباید وسط میدون جنگ باشی تا بفهمی اوج مشکلات و بدبختی رو.با جمله باید ادامه داد زندگیو میشه اینقد چشم ها و گوش هارو بست؟
 
*کوری - ژوزه ساراماگو
گاهی دور و برت شلوغ میشه و پر از غفلت ،و ذهن و زمان برای کار هایی که برنامشون رو داشتی یاریت نمی کنن ،
تا جایی که به عمل نکردن به برنامه هات عادت می کنی ،
و وقتی سرت خلوت میشه همچنان توی رکود باقی می مونی ...
+ تکلیف من توی این روزها دقیقا مبارزه با همین عادتِ غلطه ... 
زنانی که در بازه سنّی تولیدمثل هستند چرخه‌هایی از فعالیت هورمونی را تجربه می‌کنند که حدوداً در فواصل یک ماهه تکرار می‌شوند. با هر چرخه، بدن زن برای بارداری احتمالی، چه زن قصد بارداری داشته و چه نداشته باشد، آماده می‌شود. عبارت «عادت ماهانه» به فرویختن دوره‌ای پوشش رحم اطلاق می‌شود. میانگین چرخه‌های عادت ماهانه حدود 28 روز است و طی مراحلی رخ می‌دهد: مرحله فولیکولی، مرحله تخمک‌سازی و مرحله لوتیال. چهار هورمون مهم (ترکیبات شیمیایی که موج
تمرین و تکرار بهای به دست آوردن مهارت است. چیزی را که مدام و مرتب تکرار می کنید به صورت یک عادت جدید ذهنی و عملی در می آید.رشد فکری و احساس رضایت و خشنودی نتیجه کنار گذاشتن عادت های گذشته و جایگزین کردن تمرین ها و عادت های جدید است.شما میتوانید رویکردها، توانایی ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آن قدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت تان شوند.برایان تریسی 
همانطور که می دانید نشستن طولانی مدت پشت میز در دفتر کار برای سلامت بدن مضر است و با ورزش های مناسب برای کارمندان می توان از آن جلوگیر کرد. بدن انسان باید در طول روز تحرک لازم را داشته تا بتواند عملکرد درستی داشته باشد. براساس پژوهش‌های صورت گرفته، کم تحرکی احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سرطان و بسیاری دیگر را به دنبال دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ۹ ورزش مناسب محل کار برای جلوگیری از کم تحرکی در دفتر کار آشنا کنیم.
ادامه مطلب
به موجب مشاوره حقوقی دینا ، در قوانین استخدامی موجود در نظام حقوقی ایران از جمله قانون مدیریت خدمات کشوری ، برخی از انواع مرخصی ها برای کارمندان دولت مورد پیش بینی قرار گرفته است که از جمله مهم ترین آنها می توان به مرخصی استحقاقی به مدت یک ماه در سال ، مرخصی استعلاجی با تایید پزشک معتمد به مدت 4 ماه در سال و مرخصی بدون حقوق به مدت سه سال اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع مرخصی های کارمندان دولت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
w
http://riverrndu875431.blogthisbiz.com/594724/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://stephen8273q.blue-blogs.com/636793/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://rafaelshwl714703.blogrenanda.com/629076/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://keeganhypg603714.dailyhitblog.com/579249/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://sergiowjxr025803.develop-blog.com/636934/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://riverobob369147.livebloggs.com/683432/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق-ردیاب
http://eduardo7036c.is-blog.com/665917/نظارت-قانونی-بر-کارمندان-از-طریق
عادت هایی در قالب نیاز !
 
معتاد 
عادت
عادی
عود
واژه هایی که میتونن فریب خوردن ات را نشون بدن .
ذذهنی که شرطی شده . 
انجام دادن هر کاری بعد از مدتی تبدیل به نیاز میشه اگر آگاهانه عمل نکنیم . هر کاری که میکنیم یک چرا بهش بچسبونیم .
ماه اردیبهشته پس مثل گاو باشیم . عاشق چرا !
؛-)
استاد شهید مرتضی #مطهری (ره):
از کجا بفهمیم که عبادت ما، «عبادت» است نه «عادت»؟
#اخلاق معنایش این است که #انسان اراده خودش را بر #عادات و بر طبایع خود غلبه بدهد؛ یعنی اراده را تقویت کند به طوری که اراده بر آنها حاکم باشد.
حتی اراده باید بر عادات خوب هم غالب باشد، چون کار خوب اگر کسی به آن عادت پیدا کرد خوب نیست.
مثلا ما باید #نماز بخوانیم اما نباید نماز خواندن ما شکل عادت داشته باشد. از کجا بفهمیم که نماز خواندن ما عادت است یا نه؟ باید ببینیم آیا ه
استاد شهید مرتضی #مطهری (ره):
از کجا بفهمیم که عبادت ما، «عبادت» است نه «عادت»؟
#اخلاق معنایش این است که #انسان اراده خودش را بر #عادات و بر طبایع خود غلبه بدهد؛ یعنی اراده را تقویت کند به طوری که اراده بر آنها حاکم باشد.
حتی اراده باید بر عادات خوب هم غالب باشد، چون کار خوب اگر کسی به آن عادت پیدا کرد خوب نیست.
مثلا ما باید #نماز بخوانیم اما نباید نماز خواندن ما شکل عادت داشته باشد. از کجا بفهمیم که نماز خواندن ما عادت است یا نه؟ باید ببینیم آیا ه
بعضی از ما آدمها عادت کرده ایم که مدام سوزن به خودمان بزنیم، هر بار جیغی بکشیم و با خودمان این طور تصور کنیم که لابد جایی که نشسته ایم بد است. غافل از اینکه تا عادتمان را کنار نگذاریم هر جای دیگری هم که بنشینیم چیزی نگذشته صدای آخمان بلند می شود.
 
.
مگذار که عشق، به عادتِ دوست داشتن تبدیل شود.مگذار که حتی آب دادنِ گلهای باغچه، به عادتِ آب دادنِ گل های باغچه بدل شود.عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتنِ دیگری نیست ، پیوسته نو کردنِ خواستنی ست که خود پیوسته ، خواهانِ نو شدن است و دیگرگون شدن.تازگی ، ذاتِ عشق است و طراوت ، بافتِ عشق . چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟عشق، تن به فراموشی نمی سپارد ، مگر یک بار برای همیشه .جامِ بلور ، تنها یک بار می شکند . میت
یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.
برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل و پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.  قفل الکترونیکی
زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندا
به نظرم بدترین ویژگی انسان این هست که عادت میکند
به همه چیز 
به هر شرایطی
و از بین این بدترین عادت، به گفته بزرگی بدترین نوعش عادت کردن به ظلم هست
و حالا ما داریم عادت می کنیم به کرونا
یعنی الان اون چیزی که برامون سخت و دلتنگ کننده هست قرنطینه هست بیشتر تا فکر کردن به خود ویروس بوق
تو دو هفته اول همه دنبال آمار و ارقام بودند تو کل کشور، به تفکیک شهرها، کل دنیا، به تفکیک کشورها و شهرهای پرمخاطره تر اون کشورها
دنبال اقدامات کشورهای مختلف بودند
عجیبا غریبا! طبق عادت یهو صفحه بیان رو باز کردم، نام کاربری و رمزی که اصلا نمیدونم چی بوده رو طبق عادت زدم و یهو دیدم عه!!! وبلاگ دارم!!! عجب! پس که اینطور. پررررر حرفم این روزا! پررررر حرف! 
سلامی دوباره جهان وبلاگ. گرچه که هنوزم دوستت ندارم. 
سمند نقره‌ای رنگ با سرعت زیاد از کنار آینه‌ی بغل عبور می‌کند._آخ آخ ببین عین گلوله میره !
_ ماشین شوتیه؛ این به هر کس بزنه کسی زنده ازش در نمیاد.
صدای آرامش از صندلی پشتی بلند می‌شود، هندزفری را از گوشش بیرون می‌کشد و می‌گوید : "از کجا فهمیدین ماشین شوتیه؟"
_مشخصه دیگه، پشتش رو ببین، پشت ماشین رو میارن بالاتر که وقتی بار میزنن و سنگین میشه خیلی نیاد پایین، ببین الان بار نداره پشت ماشین بالاست!
_ میگم! مگه امام جمعه نگفت اگه با سرعت مجاز برن پلی
عادت میکنیم...به همه چیز عادت میکنیم،حتی به چیزهایی که یه روز ازشون متنفر بودیم،حتی به چیزهایی که هیچوقت فکرش رو هم نمیکردیم...حتی به چیزهایی که مطمعن بودیم اگه دیگه نداشته نباشیمشون زندگیمون تمومه،خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنیم عادت میکنیم...جوری که خودمون هم نمیفهمیم چطور تونستیم کنار بیایم و چطور برامون عادی شد،گذشت زمان ما رو غرق خودش میکنه و با همه چیز وفق میده حتی اگه نخوایم و مقابله کنیم،حتی اگه سخت باشه...! تنها چیزی که باقی می
راستش اون اوایل که بی ماشین شده بودیم خیلی برام سخت بود. مخصوصا که فصل سرما داشت نزدیک میشد و ما مجبور بودیم هرجا میخوایم بریم یا اسنپ بگیریم، یا بلرزیم و با موتور بریم. و این وضعیت با وجود بچه ی کوچیک سخت‌تر میشه...
اما الان دیگه عادت کردم، راستش دیگه چندان برام مهم نیست که سایپا ماشینمون رو کی تحویل میده، حتی خیلی برام مهم نیست که عید ماشین داشته باشیم یا نه... به بی خیالی مطلق رسیدم تو این قضیه!
هرچند هنوزم گاهی دلم لک میزنم که صبح جمعه چشامو
 
صحبت در مورد عادت ماهانه با کودکان

به گزارش نی نی کا به نقل از ایرنا، بلوغ یک انتخاب نیست بلکه سیر تکامل است. بهتر است بلد باشیم که چگونه به طور درست کودکان را با این موضوع آشنا کنیم. احساس شرمساری عادت ماهانه، آن را به یک موضوع سری و محرمانه تبدیل کرده است. موضوعی که باید درباره آن پشت درهای بسته صحبت کنیم چرا؛ به دلیل اینکه عادت ماهانه یک تابو است.
ادامه مطلب
بنام خداوند روزی ده رهنمای
 این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار
بنام خداوند روزی ده رهنمای
 این مقاله به معرفی طرح‌های دشت باغ و احداث باغچه برای کارمندان می‌پردازد. این طرح بصورت تعاونی یا توسط ادارات رفاه در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل‌اجرا می‌باشد. دشت‌های بایر نزدیک شهرهای بزرگ مناسب برای احداث این باغچه‌ها می‌باشد. این باغچه‌ها بهترین هدیه از جانب پروردگار مهربان و کشور ایران‌زمین به کارمندان و تمامی واجدین الشرایط و بهترین سرمایه‌گذاری برای کارمندان می‌باشد و آینده بسیار
کتاب عادت‌های اتمی در اواخر سال 2018 به چاپ رسید و از آن زمان فروش بالایی داشته است. در این کتاب، نویسنده، جیمز کلییر، نشان می‌دهد که چگونه عادت‌های کوچک روزمره می‌توانند اثرات بزرگی در زندگی بگذارند. او هم‌چنین راهکارهایی برای ایجاد عادات جدید و پایبند ماندن به آن‌ها ارائه می‌کند.
کلییر عنوان کتابش را عادت‌های اتمی انتخاب کرده است، زیرا معتقد است عاداتی که مانند اتم کوچک و بنیادین هستند، می‌توانند اثراتی عظیم به جای بگذارند.
پس اگر شم
فن آوری های اینترنتی و همچنین توسعه وب سایت پیشرفته تر و پیشرفته تر شده اند و به جایی رسیده اند که یک شخص دیگر نمی تواند به طور موثری با یک پروژه نسبتاً بزرگ مقابله کند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که کارمندان برای هر شرکت حرفه ای توسعه وب چگونه باید به نظر برسند. …The post مدل کارمندان شرکت توسعه وب appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bVOjUP
مشاهده مطلب در کانال
من: فکر می‌کنی مشکل اصلیت چیه؟
خودم: بی‌قراری... نه، نه! عادت به بی‌قراری... شایدم عادت به بی‌قراریِ کنترل‌نشده... یا عادتِ کنترل‌نشده به بی‌قراری ... یا ... اَه! ولش کن. هر چی می‌ری ته نداره لامصب. کش میاد.
من: آره؛ کش میاد. راه حل چیه به نظرت؟
خودم: واقعاً معلوم نیست؟! کنترلِ عادت به بی‌قراری ... یا عادت به کنترلِ بی‌قراری ... یا ...
من: چه جوری یعنی؟
خودم: اگه می‌دونستم مزاحم اوقات شریف جنابالی نمی‌شدم. خودم یه گِلی سرم می‌گرفتم.
من: منطقیه.
خودم: خ
چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟
عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.

ادامه مط
سلام 
میخواستم یه پست جریان دار ایجاد شود، همه عادت های تغذیه ای، بهداشتی و سلامتی که در طولانی تر شدن عمر تاثیر دارد و حتی غیر تغذیه ای، غیر بهداشتی و غیر سالم رو که در سبک زندگی سالم تاثیر منفی داره و باعث کاهش طول عمر میشود را بنویسند.
هم عادت های خوب گفته شود هم عادت های بد، عادت های خوب برای اینکه تکرار شود، همچنین عادتهای بد برای اینکه ترک شود، لطفا هر کامنت به این شکل لیست وار باشه، اگر خواستید دلیل علمی آن موضوع هم جلوش بنویسید حتی ا
 
روال روزمره نداشتن یا همان بدون ساختار بودن زندگی روزانه، انرژی روانی، فیزیکی و احساسی بسیار بیشتری را می بلعد تا داشتن هر گونه روال و عادت روزمره. نداشتن عادت های خوبی که ما را بهتر می کنند، تن و جان ما را تحلیل می برد. شکل دادن عادت ما را در رسیدن به اولویت هایمان کمک می کند، به تعویق انداختن کارها را کم، مسیر مان به سوی هدف هایمان را حفظ و تنظیم و تندرستی ما را تضمین می کند.
عادت های خوب به سختی ساخته می شوند ولی زندگی با آنها راحت است در صو
کتاب خرده عادت ها(عادت های اتمی) نوشته جیمز کلیر
کتاب خورده عادت ها هم تمام شد.کتابی که به بررسی دقیق آدمها می پردازه و حرف های زیادی برای گفتن داره تا ما رو تبدیل به یک آدم پایبند به عادت های خوبمون کنه و عادت های بد رو از وجودمون بکنه.قصد داشتم خلاصه ای از این کتاب بنویسم اما بهتره خودتون سراغ این کتاب برید.و هم از روان بودن ترجمه لذت ببرید و هم چیزهای زیادی در راستای آدم بهتر شدن یاد بگیرید.
 
نکاتی بر گرفته از کتاب:
 
اگر در هر روز یک سال یک در
فرجه هام داره میگذره و اونطوری که باید درس نمیخونمدلم خیلی غم داره.به هزاران دلیل
احساس میکنم  ذهنم کیلومترها گرد و غبار گرفته
انرژیم باهام لج کرده و شارژ نمیشه
حتی شکایتی هم ندارم از این وضع
خیلی بده عادت کنی به کم بودن ، نبودن 
عادت کنی به چیزهایی که حقت نیست
ببینی حقتو ازت گرفتن و فقط ببینی
کاش یه جا بودم که هیشکی کنارم نبود
چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟
عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.
بدن ا
یه ذره دیگه زید داره میاد خونه ما و من از سمینار اومدم و یه جورایی بهترین حالتی بود که میشد واسه این روزا تصور کرد ولی عدم حضور در لحظه من رو داره میکشه. یعنی چی؟
یعنی هیچکدوم از این اتفاقا برای من نمیفته و انگار که من خواب باشم یا تو رویا که این یه اسم چسان فسان داره تو علم روانشناسی.
خیلی مزمن شده این داستان. داره مغزم خرده میشه. فکر میکردم موقته ولی میدونی چند وقته همین حالم؟
فکر میکنم یکی از علتهایی که هست اینه که یه مدت هست زندگی داره روی خو
یک سری از رفتارها وقتی مدام و هرروز تکرار بشن تبدیل می شن به عادت ، قطعا این عادت خیلی از مواقع به نفع ماست و خیلی از مواقع هم به ضرر ما ! ما هم اگر نگاهی به خودمون بندازیم به عادت های بدی می رسیم که شاید سال هاست دوست داریم تبدیلش کنیم به یه عادت خوب اما ناموفق بودیم .
تعهّد خیلی کمک کنندس بطوریکه اگر واقعا با خودمون عهد ببندیم که تغییر کنیم و پای هر سختی که در پی داره بمونیم ، کار شدنی هست .. امّا این تعهّد برای هر فرد مختلف هست و هر فرد با توجه ب
پارتیشن تک جداره شیشه ای:   به مرور به خاطر نیازی که به آن حس شد، برای جداسازی فضاها و ایجاد محیط‌های جداگانه ابداع شد. از پارتیشن برای تفکیک فضا و ایجاد یک محیط دنج جداگانه استفاده می‌شود تا به وسیله آن فضاهای کوچک‌تری با ویژگی‌های جداگانه ایجاد شود. قبل‌ترها از چوب و پارچه برای ساخت پارتیشن استفاده می‌شد و پارتیشن از کف زمین تا سقف امتداد داشت. همچنین روی پارتیشن‌ها قفسه ایجاد می‌کردند تا از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنند.
نصب پار
دارم یه کاری میکنم که بعد تک تک حرفام بیام بشینم گوشه اتاق گریه کنم تا خود صبح !
بعد هی سعی کنم خیال بافی کنم ، ولی حتی نمیشه خیالی باشه ، همچی تموم شده همچی... !
باورم نمیشه ، اصلا نمیتونم باور کنم ، بگم آره تموم شده ، فکر نکن ... !
 
آدم هرجا باشه عادت میکنه و دیگه براش سخته از اونجا بره. نحوه ی فکر کردن هم بعد از مدتی، عادت می شود و دیگر عوض کردنش سخت است ...
 کتاب: خوشه های خشم
فضای کار کارمندان ، باید به گونه ای چیدمان شود که کاربردی باشد.
قاعدتا چیدمان اتاق یک مهندس با فردی که کارمندی اداری هست متفاوت می باشد. 
وجود جایی برای نگه داری مدارک در هر دو اتاق واجب می باشد. 
صندلی کارمندی در هر زمینه ای باید حالت ارگونومیکی و استانداردی خودش را حفظ کند.
میز کارمندان اداری میتواند کمی ساده تر باشد 
اما برای اتاق مهندسان، کارشناسان ، حسابدارها به دلیل رفت و امد بیشتر و یا برگزاری جلسه باید
چیدمان خاص تر و مدرن تری را داش
دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام عادت
دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی عادت با صدای علی خدابنده هم اکنون با لینک مستقیم کیفیت عالی 320 و 128 به همراه متن موزیک از رسانه آپ آهنگ
Download New Music By : Ali Khodabandeh – Adat
دانلود آهنگ علی خدابنده عادت
ترانه سرا و آهنگساز: علی خدابنده / تنظیم: امیر میلاد نیکزاد / گیتار باس : مجید عطرلى / گیتار اسپانیش : علیرضا حق جو

ادامه مطلب
چند سال پیش یکی از آشنایان به اسم مریم خانم دو فرزند خود را با فاصله ی زمانی کم از دست داد . این خانم زندگی‌ اش کلا به دو قسمت پیش از فوت فرزندان و پس از فوت انها تقسیم کرده بود. یکبار که من شاهد درد و دل مریم خانم با فاطمه خانم بودم . ایشان هم متاسفانه عزیزی را از دست داده بود . و خود یقینا داغ سنگینی بر دل داشت . فاطمه خانم به مریم خانم گفت که به نبودشان عادت می ‌کنی، برو صورتت رو بشور تا برایت چایی بریزم . راستش نمیدانم به طور قطعی بگویم و نظ
خیلی هم خوبه! 
تا میام به یه موقعیت عادت کنم،
تا میام آروم بگیرم و بپذیرم که دیگه ثابت شدم و دست و پامو بند کنم،
تا یه سِمَت رو می پذیرم،
انگار یه بازی جدید از روزگار رو نشونم میدی
و یکی آروم تو گوشم میگه: نه! تو مال اینجا هم نیستی!
 
راست میگه من مال هیچ جایی نیستم
نه تو دنیای واقعی که در اصل مجازه و نه تو دنیای مجازی که وادارمون میکنه فکر کنیم این دنیا واقعیه!!!
الحمدلله
معلوم نیست این ترم چی بشه، دقیقا بین زمین و آسمون گیر کردیم، نمیدونیم بخونیم، نخونیم، چی بخونیم، و... 
ولی اصلا دوست ندارم حذف ترم کنم و یه ترم عقب بیافتم:(
پیام معاون آموزشی رو که خوندم گفته بود تابستون کلاس داریم. خب اینم از این. تابستون پر... 
بگذریم
فعلا سعی می کنم زندگی را زندگی کنم. 
صدای جیک جیک گنجشک ها از پشت پنجره میاد تو اتاقم. همراه با صدای باد. اونقدر به این صداها عادت کرده بودم که هیچ وقت نمی شنیدمشون. عادت چه می کنه با آدم. 
حدود چند ماهی میشه که خودم وبلاگ قبلی م در همین بیان و بلاگ اسکای رو که از سال 89 داشته ام رو خراب کرده ام فقط بخاطر اینکه آدرس شو به کسی داده ام که نباید میداده ام همین و بس دلم واسه وبلاگ قدیمیم تنگ شده...اینجا از عادت های بد و خوب یه چلاق ( معلول جسمی و حرکتی خفیف بهزیستی طور ) مینویسم عادت های که خیلی هاشو اطرافیانم بهم داده اند بخاطر نوع نگاه شون به من و یکسری هاشم به صورت پیش فرض در من بوده !!!!! 
دیگر عادت کرده ام خاطراتت را
به آستین روزگار وصله بزنم
و زندگی را
از میان ریخت و پاش نبودنت جمع و جور کنم!
 
زیر چشمی نگاه به دلتنگی ام نکن!
دفترم به وسعت جای خالیت
پُر از شعرهای بغض کرده است
تا با دستمال حوصله
اشکِ واژه ها را پاک کنم
و صبر را مشق...
 
 
-از مجموعه ی خاطرات شبنم گرفته
#شفیقه_طهماسبی
 
خوردن این قرص‌ها در عادت ماهانه ممنوع 
دوران عادت ماهانه معمولا همراه با فشار عصبی و درد برای خانم‌ها همراه است و برای کاهش این درد‌ها معمولا به قرص‌های مسکن پناه می‌برند که تنها درد را به صورت
 لحظه‌ای کاهش می‌دهد و گاهی اثرات نامطلوبی بر سلامت خانم‌ها می‌گذارد.

ادامه مطلب
هیچکس از آینده باخبر نیست ، کسی نمی داند که آینده یک مملکت ، شرکت و یا کارکنان آن چه خواهد شد ، گاه ممکن است افراد یک شرکت برای مدتی مجبور به دورکاری شوند . ممکن است طی اتفاقاتی برخی از شرکت ها کارمندان خود را به دورکاری فرستاده و از راه دور بهره وری آن ها را چک کنند .
آیا همیشه دورکاری خوب است ؟ مدیران تا چه میزان می توانند فعالیت های کارکنان خود را بررسی کنند ؟ آیا بهره وری کارمندانی که در شرکت مشغول هستند با کسانی که به دور کاری می روند ، یکسان
دلِ مِرگان می‌خواست برخیزد و برود روی گونه‌ی پسرش را دزدانه ببوسد . اما چیزی مثل لایه‌ای نامرئی مانعش می‌شد . از اینکه محبت خود را بنمایاند شرمنده بود . مِرگان چنین بود . مهر خود را نمی‌توانست به‌سادگی بازگو کند . عادت نداشت . شاید چون بروز دادن عشق ، فرصت می‌خواهد . گه‌گاه هم اگر مِرگان گرفتار قلب خود می‌شد ، ثقل خشک و خشنی سد راهش بود . پس بیانِ مهر گویی خود بیگانه‌ترین خصلت او شده بود . گرچه جوهر مهر ، عمیق‌ترین خصلت مِرگان بود . به‌جای ه
با عادت های خود چه کنیم؟سید حسن کاظمینیبخش دوم
خوب از پول که بگذریم حالا نوبت ارتباطات اجتماعی است.
از خودمان بپرسیم که یک سیگاری چقدر می تواند برای دیگران محبوب و جذاب به نظر برسد.
 صادقانه از همسر ، فرزندان و همکاران و دوستان خود در مورد بوی سیگارتان بپرسید.
آیا بوی سیگار شما را دوست دارند؟ و تا چه حدی می‌توانند با این بوی کنار بیایند.  
هر نظری که درباره بوی سیگار شما بدهند، این بوی شماست. بویی است که هر روز با آن به رختخواب می روید، در کنا
با عادت های خود چه کنیم؟سید حسن کاظمینیبخش دوم
خوب از پول که بگذریم حالا نوبت ارتباطات اجتماعی است.
از خودمان بپرسیم که یک سیگاری چقدر می تواند برای دیگران محبوب و جذاب به نظر برسد.
 صادقانه از همسر ، فرزندان و همکاران و دوستان خود در مورد بوی سیگارتان بپرسید.
آیا بوی سیگار شما را دوست دارند؟ و تا چه حدی می‌توانند با این بوی کنار بیایند.  
هر نظری که درباره بوی سیگار شما بدهند، این بوی شماست. بویی است که هر روز با آن به رختخواب می روید، در کنا
در طی روزهای گذشته و به علت شیوع کرونا ویروس در کشور، کسب و کارها اغلب و یا کلیه‌ی فعالیت های خود را به سمت کار در منزل و یا همان دورکاری برده اند. به جهت وقوع این شرایط بحرانی و در راستای سلامت کارمندان شرکت های مختلفی از جمله ایده پردازان و SMS.ir با رعایت بسیاری از موارد، این تصمیم را گرفته اند. اما پیش از هر چیز باید بدانیم در این زمان چه نکاتی لازم است رعایت شود تا کارمندان و مدیران خدمات دهی خود را با کیفیت قبلی پیش ببرند و اختلال کاری را به
حالا دیگر موقتی بودن و گاه‌بی‌گاه‌ی تبدیل به عادت زندگی من شده. چیزی که هر روز مرا با واقعیت زنده بودن‌م مواجه میکند پ هر روز مرا میترساند.
کسی جایی نوشته بود « این فقط از دست دادن هاست که ترس از دست دادن را تحمل کردنی میکند.» وقتی هر روز به از دست دادن نظم زندگی خود فکر میکنم، شگفت زده میشوم. من‌ای که در عمرم نتوانسته بودم حتی -یک- عادت روزمره بسازم، حالا باید در بی عادت ماندن خود، رایج باشم. باید به خوابیدن در یک اتاق با دختر ترکیه ای و دختر
عادت های اساسی افراد مثبت اندیش آیا منتظر اتفاق و رویدادی هستید تا راه زندگیتان را بیابید و احساس و دید مثبت به زندگی خود داشته باشید؟آیا فکر می کنید برای داشتن خوشبختی باید اتفاقات خاصی برای شما رخ دهد؟ آیا فکر می‌کنید هیچ راهی وجود ندارد که با آن استرس‌های زندگی را از بین 
ادامه مطلب 
چون طبق خیلی از اتفاقاتی که این مدت افتاده دارم به این نتیجه میرسم که اغلب رفتار هامون بر اساس عادته ! و امروز رسما رکوفیان سر کلاس اینو گفت ... ( اینکه فکر نمیکردم در این برهه کسی به غیر از خودم هم به این مسئله فکر کنه واسم عجیب بود ) میگفت چرا بهم میگیم عزیزم در صورتی که عزیز هم نیستیم و قص علی هذا ...
و فاطمه یهو گفت حکایت قلب فرستادن هاست و مهدیس میگفت من که میفرستم صرفا از روی عادته و منظور خاصی ندارم ! 
و احساس میکنم این عادته باعث شده خیلی جاها
ماه گذشته، یکی از کارمندان شرکت تسلا در یک ایمیل از این شرکت انتقاد کرد و منجر به بحث‌های داغ عمومی بین این کارمند و الون ماسک، مدیر ارشد اجرایی تسلا شد. در ماه نوامبر یک کارمند IBM با ارسال یک نامه سرگشاده به جینی رومتی، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، از کار استعفا داد؛ این نامه در واکنش به نامه سرگشاده‌ای بود که رومتی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نوشته بود. بسیاری از رهبران شرکت‌ها انتظار دارند تا در حریم خصوصی شرکت‌ها از سوی کارمندا
قانونى داریم که همیشه ثابت است:
"ما به محیطمان عادت می‌کنیم" اگر با آدم‌های بدبخت نشست و برخاست کنید، کم کم به بدبختی عادت کرده و فکر می‌کنید که این طبیعی است.
اگر با آدم‌های غرغرو همنشین باشید، عیب‌جو و غرغرو می‌شوید و آن را طبیعی می‌دانید.
اگر دوست شما دروغ بگوید، در ابتدا از دستش ناراحت می‌شوید ولی در نهایت شما هم عادت می‌کنید به دیگران دروغ بگویید و اگر مدت طولانی با چنین دوستانی باشید، به خودتان هم دروغ خواهید گفت.
اگر با آدم‌های خ
من سخت تلاش می کنم تا عادت های خوبی در زندگی ام داشته باشم.
به همین دلیل من این لیست عادت های خوب را جمع آوری کردم. 203 عادت خوب، در واقع، همه اینها به شما الهام بخش و انگیزه میدهند، و امیدوارم شما را تشویق کنید که برخی تغییرات مثبت در زندگی شخصی شما ایجاد کنید.
من عادت ها را دسته بندی کردم تا این صفحه ساده و آسان برای استفاده از منابع استفاده شود. این لیست از عادت های روزمره خوب را پیدا کنید تا روشی را پیدا کنید که زندگی شما را تغییر دهد!
این لیست
چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟
عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.
بدن ا
چیدمان اداری از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. طراحی دکوراسیون اداری با ایده های بکر، خلاقانه و با دانشُ مهارت می تواند تأثیرات شگرفی بر کارکنان اداره و مراجعه کنندگان آن داشته باشد. کارمندان یک اداره بیشترین وقت خود را در آن می گذرانند
 
و یک چیدمان اداری شیک، جذاب و زیبا می تواند در روحیاتِ آن ها اثراتِ مثبت زیادی داشته باشد.
 چیدمان اداری همراه با استانداردهای لازم اثرات روحی، جسمی و بهره وری زیر را بر کارمندان دارد:
افزایش توان و انرژی کار
یک ضرب المثل چینی می گوید: «اگر بیماری در معده نباشد بیمار نمی میرد». این ضرب المثل ساده اهمیت و ارزش ارگانی به نام معده را نشان می دهد.
 متأسفانه همه ما عادت هایی داریم که به بدن آسیب می زند و معده نیز از این آسیب ها در امان نیست. این عادت ها باعث بالا آمدن اسید معده، دل درد، زخم معده، سرطان و غیره می شود. اما می شود با تغییر عادت های بد از بسیاری از این مشکلات در امان بود.پرهیز از زیاده روی در مصرف قهوه و شکلات سیاه و زیاده روی نکردن در مصرف غذاه
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
عادت ندارم این موقع از روز بیدار باشم. و عادت ندارم این موقع از روز ۲ ساعت از ناهار خوردنم گذشته باشد. یک ماه بیشتر است که این زمان را خوابم و ناهار را ۶ عصر می‌خورم. و حالا باید خودم را عادت بدهم که سر کلاس های مجازی بتوانم به درس گوش بدهم. چرا اصلا اهمیت می‌دهم انقدر به این کلاس ها؟
غذا سر معده ام مانده. نمی‌دانم چرا پایین نمی‌رود. شاید بخاطر آن خیاری است که یک ساعت پیش نمک زدم و قرچ قرچ خوردم. همیشه وقتی خیار می‌خورم خیلی حس سنگینی می‌کنم. ش
ترک خودارضایی | ترک عادت خود ارضایی
سلام خدمت دوستان عزیز
اگه میخوای عادت خودارضایی رو ترک بکنی ، بهت قول میدم که میتونی موفق بشی !
سخته ولی شدنیه !
تو میتونی ...
.
ترک اعتیاد به پورنوگرافی - ترک عادت خودارضایی - چگونه خودارضایی را ترک بکنیم؟ - آموزش راه ترک خودارضایی
بهترین روش دنیا برای ترک خودارضایی - دوره ی 40 روزه ترک خودارضایی - چله ی ترک اعتیاد به فیلم های پورن و مستحجن
ترک خودارضایی - معتاد به گناه جنسی - خودارضایی - فیلم های سوپر - مالش دست - د
به نام خداوند بخشنده مهربان ❣️ 
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه. 
میدونی عادت چیه؟
تعریف عادت برای من یعنی ملکه های زندگیم!
وقتی یه موضوعی رو مدام تکرار کنیم میشه ملکه زندگی منو تو. 
تا حالا به ملکه هات فک کردی؟
من ملکه هامو به سه دسته تقسیم کردم:
اولیش عادت های خوب 
دومیش عادت های بد
سومیش عادت های بیهوده 
عادت های خوب هر آدمی بستگی به خود اون شخص داره
مثلا خوندن نماز اول وقت، خوش اخلاق بودن، قرآن خوند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها