نتایج جستجو برای عبارت :

پاورپوینت اوردنچر

این پاورپوینت در24 اسلاید به شکل زیبا و منحصر طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی ازکاربرد اوردنچر،مزایای استفاده از پروتز متحرک متکی بر ایمپلنت در مقایسه با پروتز ثابت متکی برایمپلنت،اوردنچر برپایه ایمپلنت،تفاوت اوردنچر برپایه ایمپلنت با دندان مصنوعی سنتی چیست و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد اوردنچر همراه با عکس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
آیا کاشت دندان با درد همراه است؟
از آنجایی که ایمپلنت دندانی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در حین عمل درد نخواهد داشت اما پس از جراحی ایمپلنت بستگی به مدت زمان عمل ایمپلنت دندانی و کیفیت استخوان و واکنش بافتی بیمار مقداری درد و تورم قابل پیش بینی است که با تجویز دارو قبل و بعد از جراحی ایمپلنت دندانی به حداقل میرسد .
معجزه ی ایمپلنت در افرادی که تمام دندانهای خود را از دست داده اند
 اوردنچر یا پروتز متحرک متکی بر ایمپلنت به دلیل افزای
آیا کاشت ایمپلنت محدودیت سنی دارد؟⠀‎افرادی که رشد فکی آنها کامل شده باشد، که حدود هجده الی بیست سال به بالا است. تا هر سنی می توان برای فرد کار کرد⠀‎در صورتی که از لحاظ شرایط پزشکی و روانی سالم باشد و دارای توان بدنی کافی برای تحمل جراحی باشد. در برخی بیماریهای مزمن مثل فشار خون و یا دیابت در صورتی که کنترل شده باشند با نظر جراح می توان ایمپلنت کار کرد.⠀‎تامین ساپورت بافتهای گونه و لب توسط اوردنچر متکی بر ایمپلنت فک بالا و پایین .
ایمپلنت د
 
اگر فک کامل دندان ها را از دست داده اید ، ممکن است برای جایگزینی آنها ، یک پروتز متحرک معمولی را انتخاب کنید. یک پل قوس کامل با پشتیبانی از کاشت ، دندان مصنوعی که توسط کاشت یا دندانهای ثابت در روز نگهداری می شود می تواند گزینه های ترمیمی دیگری باشد. تمام این روش ها برای لنگر انداختن دندان های جایگزین از ایمپلنت دندان استفاده می کنند.
ایمپلنت دندان چیست؟ یک ایمپلنت دندان برای تعویض ریشه دندان از دست رفته در استخوان فک وارد می شود. معمولاً از

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها