نتایج جستجو برای عبارت :

حل مشکل رندر

مدل سازی و رندر کابینت آشپزخانه مدرنانجام پروژه های 3dپروژه های تریدی مکسپذیرش پروژه های معماریمدل سازی و رندر گیریانیمیشن معماریپروژه های دانشجوییشیت بندیپایان نامه3dmax -autocad -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
مدل سازی و رندر کابینت ممبرانپذیرش پروژه های معماری پذریش پروزه های 3dمدل سازی و رندر گیری اجرایی و دانشجوییتحقیق و ارائهصفر تا صد دانشجوییپایان نامه معماریترسیم پلان اتوکدی3dmax-autocad-photoshop-revit-sketchup-lumionانمیشین معماریبا کیفیت بالا و قیمت مناسببرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یادر واتساپ و یا تلگرام پیام دهید..
این مدل سه بعدی در استودیو PARS ART تولید شده و صرفا یک نمونه کار است، این مدل بر اساس الگوریتم مدل سازی AAA که بهترین نوع مدل سازی حال حاضر مخصوص بازی سازی و انیمیشن سازی می باشد،تولید شده است.
این مدل جزو اولین کارهای ما بوده ، و برای ما بسیار ارزشمند است. متاسفانه طی جابجایی اطلاعات تکسچرهای مورد استفاده در این مدل از بین رفته است و تنها همین یک رندر از آن باقی مانده است.
ولی نگران نباشید به زودی با آموزشی در مورد نحوه ساخت این مدل سه بعدی در خدمت
این سر زدن هایم به وبلاگ قدیمی شده سالی یکبار. شاید به خاطر نیاز باشد.
دیروز (تمام دیروز) مشغول رندر بخشی از مستندسازیهایم بودم. کار دشواری بود از این جهت که پردازنده کامپیوترم انقدر ظرفیت نداشت سریعتر کار را بیندازد. دیروز و پریروز مشغول بود. در فیلمی آموزشی دیدم که این رندرها برای کامپیوترهایی که در فضای ابری هستند به کسری از ثانیه صورت میگیرند. آنهم با هزینه چیزی حدود یک دلار . برایم مهم آن یک دلار نبود. بیشتر این سوال را داشتم که آیا واقعا
انجام 3dانجام پروژه معماریانجام تمامی پروژه های سه بعدیتریدی مکس - ویری-ترسیم پلان - نما - برش -طراحی نما و دکوراسیون داخلی ساختمانهای مسکونی،اداری،تجاری،بیمارستان،غرفه،کابینت اشپزخانه،انواع کمد و ویترین و ...-مدلسازی 3d و رندر نما ، دکوراسیون داخلی و محوطه ساختمان- مدلسازی 3d و رندر مبلمان ، سرویس خواب ، کابینت و...- مدلسازی 3d و رندر محصولات-سه بعدی کردن لوگو و متن های دلخواه- انیمیشن سازی معماری- انجام پروژه های دانشجویی (صفر تا صد دانشجویی،ر
مدل سازی و رندر گیری واحد مسکونی-پذیرش پروژه های معماری-مدل سازی و رندر گیری -انجام پروژه های 3dmax-انجام پروژه های اتوکد-شیت بندی معماری-انیمیشن سازی با لومیونطراح 3dشماره تماس:09355028458واتساپ و تلگرام:09355028458وبسایت:3dporoje.comپیج اینستاگرام:infienty3d
مدل سازی و رندر گیری واحد مسکونی-پذیرش پروژه های معماری-مدل سازی و رندر گیری -انجام پروژه های 3dmax-انجام پروژه های اتوکد-شیت بندی معماری-انیمیشن سازی با لومیونطراح 3dشماره تماس:09355028458واتساپ و تلگرام:09355028458وبسایت:3dporoje.comپیج اینستاگرام:infienty3d
این مدل سه بعدی در استودیو PARS ART تولید شده و صرفا یک نمونه کار است، این مدل بر اساس الگوریتم مدل سازی AAA که بهترین نوع مدل سازی حال حاضر مخصوص بازی سازی و انیمیشن سازی می باشد،تولید شده است.
شما می توانید در ویدیو زیر سه رندر متفاوتی که از این مدل با نورپردازی متفاوت گرفته شده است را مشاهده کنید
در ضمن می توانید از لینک زیر جهت دانلود این سه رندر اقدام کنید :
دانلود
و در صورتی که خود مدل را می خواهید، می توانید از فروشگاه ما به نشانی زیر اقدام کن
ال‌جی هفته گذشته دعوتنامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 را ارسال کرد که انتظار می‌رود در این نمایشگاه از نسل جدید گوشی سری V رونمایی کند. حالا به‌نظر می‌رسد به غیر از رونمایی V60 ThinQ، شاهد رونمایی از ال جی G8X هم خواهیم بود.
در همین رابطه، به تازگی تصاویر رندر مربوط به گوشی ال جی G8X منتشر شده که جانشین گوشی G8 محسوب می‌شود؛ گوشی هوشمندی که چند ماه قبل در نمایشگاه MWC معرفی شد.
برخلاف گوشی G8 که دارای بریدگی نمایشگر عریضی است، ال جی G8X از بریدگی نمایشگ
نقشه اتوکد خانه ویلایی
این مجموعه دارای فابل اتوکد اجرایی یک خانه ویلایی به متراژ تقریبی 150 متر دارای پلان طبقات  دو نما دو برش پلان ستون گزاری پلان شیب بندی پلان تیر ریزی پلان آکسبندی  جزییات اجرایی سازه ای شامل دیتیل ستون ها ، تیرها و فنداسیون می باشد و همچنین در این مجموعه فایل سه بعدی تری دی مکس این ویلا بدون متریال و به تعداد4 عدد رندر سه بعدی نمای داخلی و 4عدد رندر سه بعدی نمای خارجی وجود دارد.
این تجربه برای من حدود ١٧ سالی طول کشید تا متوجه بشم "مشکل من،فقط مشکل منه" و نباید توقع درک و شعور از ادمای دور و برم داشته باشم. اما حالا به شما میگم: مشکل شما مشکل شماست و 99 درصد ادما اهمیتی نمیدن، و اون ١٪؜ هم خوشحال هستن که اون مشکل رو داری :)
 
 
+ این مردم بعد از مراسم ترحیمت تنها فکرشون اینه ناهاری که میدن جوجه اس یا کوبیده:)
این موشن گرافیک در استودیو PARS ART تولید شده است و صرفا یک نمونه کار است، این موشن گرافیک توسط موتور Evee در نرم افزار Blender رندر شده است و زمان تقریبی این موشن گرافیک از مدل سازی تا انیمیت کردن ،متریال ،نورپردازی ،رندر و در نهایت صدا گذاری به مدت 4 ساعت زمان برد که البته این زمان در طول 3 روز تقسیم شد.
در ویدیو های بعدی نحوه ساخت یک دستگاه موبایل به همراه انیمیت صفحه هات آن برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد.
شما را دعوت به تماشای این موشن گرافیک کوت
 
پروژه معماری مسجد کامل ارائه شده در این مقاله موردی بسیار زیبا با داشتن تمامی ویژگی ها و امکانات می باشد که با طراحی زیبایی مورد ترسیم واقع شده است و در طراحی آن از نقوش اسلیمی و طرح ها و عناصر مختلف معماری ایرانی اسلامی استفاده شده است که این مورد از ویژگی های برجسته این مسجد می باشد , تمامی فضا های لازم برای مسجد در این طرح بنا به ضوابط و استاندارد های طراحی در نقاط مختلف گنجانده شده اند که اطلاعات کامل فضا ها در فایل اتوکد همراه با پلان مس
برای داشتن مهارت بیشتر در این محیط و تسلط بیشتر به رندرگیری در اتوکد همواره تلاش کنید تا مطالعاتی در مورد مباحث  مرتبط به  متریال دهی و نورپردازی و رندر گرفتن  در اتوکد  می‌باشد اشاره کنیم. اگرچه نرم افزار  اتوکد از نظر کیفیت رندر و نور دارای ضعف هایی نسبت به نرم افزار هایی همچون ۳dsmax می‌باشد اما تنظیمات مربوط به متریال دهی ، نورپردازی و رندر در آن می تواند تمامی نیازهای اولیه طراح را برطرف کند. بنابراین با استفاده از آن می‌توان پروژه‌ها
شرکت گوگل در حال تست نسخه آزمایشی گوگل بوت است که می تواند محتوای سئو ی بیشتری را رندر کند.
(رداز زدن یا ارائه? ماشینی تصاویر یا نمایان‌سازی یا رندرینگ (به انگلیسی: Rendering) فرایند تولید ماشینی تصاویر بر پایه? مدل‌های محاسباتی، و سپس، ارائه? رایانه‌ای آن‌ها بر روی صفحه? نمایش را شامل می‌گردد .در تعریف کلی: رندرینگ به فرایند نمایش تصاویر اجسام سه بعدی (3D) بر روی صفحه? نمایشگر دو بعدی گفته می‌شود)
شرکت گوگل ممکن است بتواند بسیار پیشرفته تر از قب
به‌تازگی تصاویری از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10E منتشر شده است که انتظار می‌رود نمونه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S10 سامسونگ باشد.
فقط چند هفته مانده به رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، تصاویری منتشر شده که نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گوشی گلکسی S10 را به‌نمایش می‌کشد. وبسایت آلمانی WinFuture روز جمعه تصاویر و مشخصاتی را از این گوشی منتشر کرده که انتظار می‌رود Galaxy S10E نام‌گذاری شده باشد.
ادامه مطلب
 
پروژه معماری مسجد کامل ارائه شده در این مقاله موردی بسیار زیبا با داشتن تمامی ویژگی ها و امکانات می باشد که با طراحی زیبایی مورد ترسیم واقع شده است و در طراحی آن از نقوش اسلیمی و طرح ها و عناصر مختلف معماری ایرانی اسلامی استفاده شده است که این مورد از ویژگی های برجسته این مسجد می باشد , تمامی فضا های لازم برای مسجد در این طرح بنا به ضوابط و استاندارد های طراحی در نقاط مختلف گنجانده شده اند که اطلاعات کامل فضا ها در فایل اتوکد همراه با پلان مس
پذیرش پروژه های معماری 
انجام پروژه های 3dپذیرش پروژه های معماریمدل سازی و رندر گیریانیمیشن معماریپروژه های دانشجوییشیت بندیپایان نامه3dmax -autocad -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید..... 
ارائه 3 بعدی برای ساخت جدید: 7 دلیل آن می توانند از پیش فروش کمک کنند
در مورد فناوری بازاریابی املاک و مستغلات در سال 2020 چیزهایی بیشتر از لیست های آنلاین وجود دارد. به عنوان مثال استفاده از رندر سه بعدی برای ساخت و ساز جدید هنگام پیش فروش ملک ضروری است.
ادامه مطلب
طراحی واحد مسکونی طراح تری دیانجام پروژه های معماری 3dmax -autocad -phothosop -lumionانجام پروژه 3dمدل سازی و رندرگیریرندر 360 درجه با قابلیت چرخش موس در فضاانیمیشن معمارینما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه های نمایشگاهیانجام پروژه دانشجوییانجام پروژه سه بعدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت سفارش با شماره 09355028458 تماس یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید.
 مقایسه گلکسی S10 لایت با هوآوی P30 پرو و ریلمی X2 پرو،به تازگی گوشی گلکسی اس 10 لایت برای کشور هند معرفی شده است. این گوشی هوشمند از زمان معرفی رسمی تا به امروز، نگاه‌های زیادی را جذب خود کرده است. برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی لایت از سری گلکسی S هستیم. سال گذشته میلادی سامسونگ از گوشی گلکسی S10e به عنوان یک پرچمدار ارزان‌ قیمت رونمایی کرده بود.
 رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد،شب گذشته، یکی از افراد مشهور در حو
پروژه تجاری (2بعدی و3 بعدی)
پروژه تجاری (2بعدی و3 بعدی) شامل فایل اتوکد دو بعدی و رندر ها نما و برش و






دسته بندی
طرح ،پروژه،تحقیق،word،ppt معماری

فرمت فایل
rar

حجم فایل
13120 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
1


پروژه تجاری (2بعدی و3 بعدی)شامل فایل اتوکد دو بعدی و رندر ها نما و برش و...
انجام پروژه های معماری انجام پروژه های 3dطراحی نما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه - پروژه های دانشجوییصفر تا صد دانشجویی معماریشیت بندی تحقیق و ارئه پاورپوینتترسیم پلان - نما - مقطعانیمیشن معماریمدلسازی و رندر گیری3dmax -autocad -photoshop -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. 
انجام پروژه معماری 3dتری دی مکس طراح 3Dانجام پروژه های معماری3dmax autocad photoshop Lumion sketchupطراحی نمادکوراسیون داخلیکابینت اشپزخانهغرفه نمایشگاهیپروژه های دانشجوییترسیم پلان اتوکدی نما برششیت بندی با فوتوشاپانجام پروژه 3d maxرندر گیری و مدل سازیانجام تری دیانیمیشن سازی معماریجهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید
مدل سازی و رندر اتاق خوابانجام پروژه های معماریانجام پروژه های تری دینما - دکوراسیون داخلی - غرفه نمایشگاهی -کابینت آشپزخانه - پروژه های دانشجویی و...تحقیق و ارائه پاورپونت اسکیس و راندو3dmax -autocad -photoshop -revit -lumion -sketchupمدل سازی و رندرگیری شیت بندی معماریصفر تا صد دانشجوییبا کیفیت عالی و قیمت مناسبجهت سفارش با شماره (09355028458) تماس بگیرید و یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید
آموزش ادغام نرم افزار رویت
بیابید که چگونه به طور موثری یک آموزش ادغام نرم افزار رویت مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max ببرید.
در این دوره ، آدام کرپسی به تجارت بنیادی گذشته می پردازد و یک روند کار ساده را ارائه می دهد که مدل های Revit را برای سازگاری در رندر و برنامه ریزی با 3ds Max تقویت می کند.
به عنوان جنبه اصلی این فرایند کار ، آدم در حال بهبود مدل Revit برای کرایه ، جداسازی شبکه های عظیم و بهترین شیوه های کرایه است.
در 3ds Max ، او به ارمغان آوردن یک مدل Rev
مدل سازی و رندر کابینت آشپزخانه -پذیرش پروژه های تریدی مکس - وی ری-کابینت - نما - دکوراسیون داخلی - غرفه های نمایشگاهی - فضای اداری - پروژه های دانشجویی و...-انجام پروژه های اتوکد-شیت بندی معماری-ترسیم پلان نما مقطع3dmax-vray--autocad--photoshop--sketchup--revit--lumionبا کیفیت بالا و قیمت مناسبشماره تماس:09355028458واتساپ و تلگرام:09355028458وبسایت:3dporoje.com
برخلاف چند سال قبل که اکثر مراجعین دفترخانه برای تنظیم وکالت طلاق جوان ها بودند این روزها غالب افراد میانسال هستند.به نظرم بلاخره جوانان با درایت , خودشان مشکل طلاق را حل کردند یعنی فهمیدند مشکل طلاق ازدواجه و برای حل کردن مشکل باید ازدواج نکنند.
گروه بنیان دانش توس در نظر دارد یک سیستم رندر پرقدرت خود را با کانفیگ زیر؛1-  48 رشته پردازشی با قدرت پردازش حدود 1000 گیگا فلاپس پردازش2-  32 گیگابایت رم DDR4 ECC مناسب برای محاسبات علمی و دقیق3-  بیش از 200 گیگابایت حافظهبهینه شده برای نرم افزارهای CFD به صورت اجاره یا مشارکت در مقاله در اختیار علاقه مندان قرار دهد.ارائه درخواست از طریق آی دی تلگرام
۱-چه نوع نوری؟بسته به فضایی که در نظر دارید، انتخاب یک نور مناسب می تواند حائز اهمیت باشد.Godfatherبرای یک شمع یا لامپ حبابی در یک اتاق، نور همه سویه یا نقطه ای یک انتخاب واضح است، بنابراین نور در تمام جهات ساطع می شود. برای صحنه های بیرونی، شاید یک نور گنبدی یا روشنایی عمومی (GI) برای نور محیطی مناسب باشد. که این روشنایی با نور سطحی یا محیطی (Area light) یا نوری نامحدود برای شبیه سازی نور خورشید ایجاد خواهد شد.من در۹۰ % مواقع مایلم از نور سطحی استفاده کنم
طراحی به‌نام میلن ایوانف رندرهایی از شاسی‌بلند زرهی منتشر کرده است که بی‌شباهت به خودروهای دوران آخرالزمان نیست.
هنگامی‌که به وسایل نقلیه‌ی زره‌پوش برای استفاده‌ی نظامی فکر می‌کنیم، اولین اسم‌هایی که احتمالا به ذهن خطور می‌کنند، Arquus Scarabee ارتش فرانسه یا رضوانی تانک ایکس هستند. این دو خودرو کاملا خاص هستند؛ به‌ویژه تانک رضوانی با سیستم محافظ دربرابر بمب الکترومغناطیسی. مدل غیرنظامی Inkas Sentry از این سری خودروها است که دربرابر نارنجک
  این فایل شامل یک مجموعه کامل می باشد که شامل 250 پلان کامل ویلا دوبلکس وهمکف در طرح و اندازه های مختلف با تمامی پلان ها و جزئیات و … می باشد ، همراه با 250 نمونه پلان دوبلکس با مدارک یک فایل شامل یک پلان ویژه با 8 رندر با کیفیت می باشد که در این مجموعه موجود است .

ادامه مطلب
  این فایل شامل یک مجموعه کامل می باشد که شامل 250 پلان کامل ویلا دوبلکس وهمکف در طرح و اندازه های مختلف با تمامی پلان ها و جزئیات و … می باشد ، همراه با 250 نمونه پلان دوبلکس با مدارک یک فایل شامل یک پلان ویژه با 8 رندر با کیفیت می باشد که در این مجموعه موجود است .

ادامه مطلب
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
  این فایل شامل یک مجموعه کامل می باشد که شامل 250 پلان کامل ویلا دوبلکس وهمکف در طرح و اندازه های مختلف با تمامی پلان ها و جزئیات و … می باشد ، همراه با 250 نمونه پلان دوبلکس با مدارک یک فایل شامل یک پلان ویژه با 8 رندر با کیفیت می باشد که در این مجموعه موجود است .

ادامه مطلب
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
آموزش رندرینگ در رویت
آیا می خواهید از پروژه های Revit خود رندرهای عکاسی ایجاد کنید؟ آموزش رندرینگ در رویت لازم نیست به جای دیگری بروید. بیاموزید که چگونه با این آموزش های پر سرعت ، می توانید خروجی با کیفیت بالا و مستقیم از Revit ایجاد کنید.
نویسنده Paul F. Aubin روند ایجاد را با ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود آغاز می کند. سپس او جاروها ، فاسیا و سایر جزئیات را اضافه می کند و نحوه استفاده از ویرایشگر مواد Revit را برای شخصی سازی سطح ها و س
 
روزی دو مرد جوان نزد استادی امدند واز او پرسیدند: فاصله  بین دچار
  مشکل شدن تا راه حل یافتن برای حل مشکل چقدر است؟استاد اندکی تامل کرد وگفت: فاصله مشکل یک فرد وراه نجات او از آن مشکل برای  هر شخصی به اندازه فاصله زانوی او تا زمین است.  آن دو مرد جوان گیج وآشفته رفتند وبیرون مدرسه به بحث وجدل پرداختند.اولی گفت:منظور استاد معرفت این بوده است که باید به جای روی زمین نشستن از جابرخاست وشخصا برای مشکل راه حلی پیداکرد.با یک جا نشستن وزانوی غم بغ
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
طراحی و مشخصات OnePlus 8،اولین رندر‌های 8OnePlus دو ماه پیش در فضای مجازی دیده شدند که نشان می‌داد این گوشی از پشت شبیه به OnePlus ۷T Pro است، اما از جلو متفاوت است و یک پانچ روی صفحه نمایش خود دارد. بر اساس آخرین شایعات، این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد بود. درست مانند دیگر گوشی‌های وان‌پلاس، OnePlus 8 یک گوشی کاملا به‌روز خواهد بودکه با پردازنده Snapdragon ۸۶۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود.ا
انجام پروژه های معماریانجام پروژه دانشجویی معماری 3dmaxپذیرش و انجام کلیه کارهای مربوط به پروژه های معماریانجام 3dانجام طراحی نماطراحی انواع پلانشیت بندیتحقیق و ارائه پاورپوینتتحلیل سایت کابینت اشپزخانه غرفه نمایشگاهیانجام طراحی دکوراسیون داخلی طراح 3dانجام پروژه های اتوکد انجام پروژه های تری دی مکس (3dmax)رسم و مدل سازی سه بعدی کلیه نقشه های معماریانجام انواع مدلینگ و رندرپروژهای معماری دانشجویی استفاده از برنامه های - Photoshop - 3D MAX-AUTOCAT- va
 
انجام پروژه های معماریانجام پروژه دانشجویی معماری 3dmaxپذیرش و انجام کلیه کارهای مربوط به پروژه های معماریانجام 3dانجام طراحی نماطراحی انواع پلانشیت بندیتحقیق و ارائه پاورپوینتتحلیل سایت کابینت اشپزخانه غرفه نمایشگاهیانجام طراحی دکوراسیون داخلی طراح 3dانجام پروژه های اتوکد انجام پروژه های تری دی مکس (3dmax)رسم و مدل سازی سه بعدی کلیه نقشه های معماریانجام انواع مدلینگ و رندرپروژهای معماری دانشجویی استفاده از برنامه های - Photoshop - 3D MAX-AUTOCAT-
 
واگن مسافری قطار بندر عباس - تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شده بود با تلاش مامورین فنی ظرف کمتر از یک ساعت مشکل رفع شد.
 
به گزارش فانوس،  روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ صبح امروز واگن مسافری قطار بندر عباس - تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شده بود با تلاش مامورین فنی ظرف کمتر از یک ساعت مشکل رفع شد.
 
پس از رفع این مشکل قطار به سیر خود ادامه داد.
ساختن اشیا بی جان و ساخت انسان و…. در مایادادن بافت به مدلهای داده شده و اماده سازی برای نور پردازی در مایااماده سازی برای متحرک سازی و تعریف حرکت برای انسان. و یا اشیا مدل شد مانند ماشین . ربات . …..متحرک سازی . دادن حرکت بر حسب اصول متحرک سازیقاب بندی و ایجاد دوربین برای بهتر دیده شدن حرکت و تعاریف مختلف در مورد دوربین و انز در مایانور پردازی و اماده سازی برای گرفتن خروجی در مایارندر کردن و خروجی گرفتن با یکی از متور رندرهای ارنولد و یا رد شیف
 
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعی" نامید. مشکل واقعی، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعی، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.مشکل واقعی، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا راه‌حل‌های کل
برای ارائه ی تعریفی دقیق از مشکل/ فساد سیستمی، حداقل باید تعاریف زیر را مرور نمود:
1- فساد: 
به معنای دارا نبودن تمام اجزا و شرایط است که سبب عدم ترتب آثار مطلوب از شیء می‌باشد؛ یعنی اگر چیزی صحیح باشد آثاری دارد، ولی اگر فاسد شد آن آثار در خارج پدید نمی‌آید.
2- مشکل/ فساد در سیستم:
هر سیستمی از تعدادی اجزاء و المان‌ تشکیل شده که در کنار هم و در ارتباط با یکدیگر، به عملکرد و بقاء آن سیستم کمک می‌کنند.
گاهی اوقات، یک یا چند جزء از اجزای سیستم آسیب
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی دارید کار میکنید یک خطایی دریافت میکنید که مربوط به Button هست و اکثر دکمه های ذخیره کار نمیکنن
برای منم این مشکل پیش اومده بود
باید بگم این مشکل فقط در قالب انفولد Enfold هست و قالب های دیگه اینطور نیست
من وقتی به این مشکل قالب رو آپدیت کردم درست نشد 
از دیتابیس بک آپ گرفتم و وردپرس رو دوباره نصب کردم نشد
مشکل برمیگرده به افزونه هایی که نصب کردید
افزونه Wp-Persian وقتی نصب باشه این مشکل رو براتون بوجود میا
بنده از ادامه حضور در نماز جمعه و اقامه نماز معذورم. ائمه جمعه اگر نتوانند به مسئولیت عمل کند، نزد خداوند مسئول خواهد بود. خداوند فرموده‌است که اگر مردم مشکلی داشتند، به نماز پناه برده و مشکل خود را برطرف کنند. مردم صدها مشکل دارند که باید این را امام جمعه بیان کند و اگر بیان کرد و مشکل مردم رفع شد، نشانه این است که خوب بیان کرده، اما اگر مشکل مردم رفع نشد، امام جمعه نتوانسته‌است مطلب را خوب بیان کند.
 
خرید کتاب
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعی" نامید. مشکل واقعی، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعی، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.
مشکل واقعی، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا هر راه‌حل‌های
CSS Sprites چیست؟
CSS sprite یک تکنیک بهینه سازی عملکرد طراحی سایت است که تصاویر چندگانه را به یک تصویر منفرد به نام یک صفحه ی sprite یا مجموعه کاشی ترکیب می کند. Sprites با کاهش تعداد بارگیری های لازم برای رندر یک صفحه وب، تراکم شبکه را کاهش می دهد.
شما با استفاده از تکنیک CSS Sprite  میتوانید سرعت سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید. تا همین چند وقت پیش همه طراحان سایت عکس ها را به تصاویر کوچکتر تقسیم میکردند تا صفحات سریعتر بارگزاری شوند ولی این تکنیک با فریب چش
بسیاری از مشتریان ما با مشکل نشتی آب در پکیج دیواری خود سر و کار دارند.علت نشت آب از پکیج بستگی به مدل و نوع پکیج دیواری شما دارد.در صورتی که مشاهده کردید پکیج دیواری منزل و محل کار شما با مشکل نشت آب مواجه شده است تعمیر کاران پکیج دیواری ما آماده هستند در جهت رفع این مشکل به شما خدمت رسانی نمایند.شما میتوانید با هرگونه رفع مشکل پکیج دیواری خود به سایت شیراز تجهیز مراجعه نمایید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار
یک مشکل قدیمی که سالها با من است دیر خوابیدن است. خیلی مطالب متنوع در مورد مضرات این موضوع خوانده ام و سعی کردم با این موضوع بدنم را به زود خوابیدن اجبار کنم ولی متاسفانه به توافقی نرسیدیم.
مشکل بعضی از دوستان اینه که خوابشون نمی بره ولی مشکل من اینه که نمی خوام بخوابم!
متاسفانه هیچ دکتری هم نمی تونه این درد مرا دوا کنه
خلاصه که شب بیداری هم دنیایی داره
 
برای ارائه ی تعریفی دقیق از مشکل/ فساد سیستمی، حداقل باید تعاریف زیر را مرور نمود:
1- فساد: 
به معنای دارا نبودن تمام اجزا و شرایط است که سبب عدم ترتب آثار مطلوب از شیء می‌باشد؛ یعنی اگر چیزی صحیح باشد آثاری دارد، ولی اگر فاسد شد آن آثار در خارج پدید نمی‌آید.
2- مشکل/ فساد در سیستم:
هر سیستمی از تعدادی اجزاء و المان‌ تشکیل شده که در کنار هم و در ارتباط با یکدیگر، به عملکرد و بقاء آن سیستم کمک می‌کنند.
گاهی اوقات، یک یا چند جزء از اجزای سیستم آسیب
در مواجهه‌ی با مشکل، دو جور آدم داریم: یک جور آدم هست که وقتی با مشکل مواجه می‌شود احساس مسئولیت مضاعف پیدا می‌کند، جوششِ غیرت پیدا می‌کند. وقتی می‌بیند مشکل پیش آمد انگیزه‌ی او مضاعف می‌شود، احساس مسئولیتش مضاعف می‌شود، احساس می‌کند تحرّک بیشتری باید انجام بدهد، وارد میدان بشود. یک جور آدم هم هست که وقتی با مشکل مواجه شد دچار یأس و ترس و منفی‌بافی و "نمی‌شود" و "نمی‌توانیم" و "چکار کنیم" و این چیزها می‌شود. مدیران دولتی باید از نوع اول
نمی دونم که مشکل اینه که با ناخوشایندی ها رو به رو شدم که از کار افتادم و ازشون فاصله بگیرم مشکل حل می شه وقتی برگردم؟
یا اینکه نه! باید بمونم توی دل ناخوشایندی ها و اونجا حلشون کنم تا درست شه همه چیز؟
خیلی سوال سختیه. بستگی داره ناخوشایندیه چی باشه دقیقا. شایدم بستگی نداره. ولی باید دقیق دونست که مشکل چیه تا بشه حلش کرد.
امروز چقدر روز نارنجی و کِرمی ایه.
این حالو دوست ندارم.
تبدیل نقشه های دو بعدی به سه بعدی
کافیست یک فایل اتوکد برامون بفرستید تا ما فایل پروژه شما رو به یک فایل سه بعدی تبدیل کرده و رندر و انیمیشن حرفه ای از کارتون بگیریم . 
پیشنهادی عالی برای افرادی که دنبال ارائه و پرزانته حرفه ای به کارفرمایان خودشون هستن . 
پیشنهادی عالی برای افرادی که میخوان پروژه بگیرن
پیشنهادی عالی برای علاقه مندان در زمینه های مختلف ساختمانی اعم از کابینت و دکوراسیون  - محوطه سازی - ویلاسازی و مجتمع و شهرک سازی و انبوه سا
جهت حل مشکل افت فشار آب در پکیج دیواری خود می توانید با ما تماس حاصل نماییدتا با اعزام تعمیر کاران پکیج مشکل افت فشار آب در پکیج دیواری را برای همیشه برطرف نمایند تا دیگر در فصل زمستان با مشکل افت فشار آب  مواجه نشوید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴
نوه ام، ماهان، رو سپرده اند دست من. دیگر نشستیم با هم یک ساعت جاخوراکی پرنده ها را درست کردیم تا تو فصل سرد سال غذا داشته باشند . بعد بردمش شرکت یک ساعت نشست کار تدوین بچه ها را نگاه میکرد. بچه را میدیدی با بیچارگی تمام از شدت نداری چشمش را دوخته بود به کامپیوتر رندر .
هی نگاه می کرد چه طوری عکس ها از بالا به پایین ریز ریز می آیند. آنقدر آرام و ملتمسانه نگاه کرد تا از آخر ، بچه های تدوین آن بخشی که تدوین شده بود را نشان دادند.
یک ده دقیقه ای بود . دیگ
اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استرایک ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه با ما باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶
منبع : میهن گیمینگ
اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استرایک ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه با ما باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶
منبع : میهن گیمینگ
اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استرایک ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه با ما باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶
منبع : میهن گیمینگ
سمند موتور ملی دارم. بعد از هر بار پر کردن مخزن گاز ، نیم تا یک ساعت گاز قطع می شود حتی روی مالتی پلکس هم مخزن را خالی نشان می دهد . بعد از حدود یک ساعت مشکل خودبخود حل می شود . تازه متوجه شدم که علت این مشکل گرم شدن رگلاتور گاز است چون با ریختن آب سرد روی رگلاتور مشکل در عرض چند دقیقه حل می شود. لطفا" راهنمایی بفرمایید.

خب این مشکل مربوط به شیر برقی رگلاتور هست
معمولا با سرویس دقیق و حرفه ای ،مشکل حل میشه
اما تعویض هسته ی شیر برقی هم راه دیگش هست
فر قنادی بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شده و مثل سابق کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد. در این مطلب بر آن هستیم تا از ۳ مشکل رایج در فر قنادی صحبت کرده و برای هر کدام راه حل ارائه کنیم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب در فر قنادی چه غذاهایی را نپزیم، به سایت مراجعه نمایید.
فر قنادی و مشکلات قابل حل!
فر دستگاه ساده و راحتی برای طبخ و پخت غذا می باشد. اما ممکن است مانند همه ی دستگاه ها پس از مدتی، بخش هایی از آن دچار مشکل شده و
مدل 3d

مدل های سه بعدی(3d) یک بدن فیزیکی را
با استفاده از مجموعه ای از نقاط در فضای سه بعدی نشان می دهند که با
نهادهای مختلف هندسی مانند مثلث، خطوط، سطوح منحنی و غیره متصل می شوند.
مدل های سه بعدی می تواند توسط دست، الگوریتمی (مدل سازی رویه ای)، یا اسکن
شده ایجاد شود. سطوح آنها می تواند بیشتر با نقشه برداری بافت تعریف شود.



مدل های تری دی به طور گسترده در هر نقطه از گرافیک 3D و CAD استفاده
می شوند. استفاده آنها پیش از استفاده گسترده از گرافیک 3D  در
چند وقتی است که برخی از کاربران اینستاگرام  با مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام مواجه هستند.این مشکل زمانی که شما میخواهید فیلم یا پستی را در اینستاگرام آپلود کنید رخ میدهد.در ادامه با میبایل برای حل این مشکل چند روش معرفی میکنیم که با انجام دادن آنها به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.
 ادامه مطلب
مدل سه بعدی


مدل های سه بعدی (3d) یک بدن فیزیکی را
با استفاده از مجموعه ای از نقاط در فضای سه بعدی نشان می دهند که با
نهادهای مختلف هندسی مانند مثلث، خطوط، سطوح منحنی و غیره متصل می شوند.
مدل های سه بعدی می تواند توسط دست، الگوریتمی (مدل سازی رویه ای)، یا اسکن
شده ایجاد شود. سطوح آنها می تواند بیشتر با نقشه برداری بافت تعریف شود.



مدل های تری دی به طور گسترده در هر نقطه از گرافیک 3D و CAD استفاده
می شوند. استفاده آنها پیش از استفاده گسترده از گرافی
تست قطعات و برد معیوب و تعمیر آن، تعمیر برد های اصلی و فرعی، تعمیر منبع
تغذیه دستگاه، عیب یابی دستگاه هایی که خاموش شده و روشن نمی شوند، رفع
مشکل داغ کردن دستگاه بعد از چند دقیقه جوشکاری، رفع مشکل چسبیدن الکترود ،
عیب یابی تخصصی برد ترانس، رفع مشکلات سوییچینگ اینورتر، برطرف کردن مشکل
روشن شدن چراغ های خطا …
مسائل مربوط به اتصال اینترنت از جمله رایج ترین مشکلات گوشی
های هوشمند بوده است. کاربران گوشی سامسونگ Galaxy A7 2017 از اینکه نمی
توانند به اینترنت متصل شوند شکایت دارند. این مشکل برای کاربران این گوشی
بسیار آزار دهنده است. دلایل قطعی برای این مشکل مطرح نشده است.
برخی
از کاربران گزارش کرده اند که بعد از به روزرسانی چند برنامه ساده در گوشی
با مشکل متصل نشدن به اینترنت مواجه شده اند. برای حل این مسئله ابتدا
باید دلیل مشکل را پیدا کنیم. دانستن این ک
مشکل این‌جاست که من کلا یه سکانس از گیم آف ترونز رو تو‌ دورهٔ دانشجویی تو خوابگاه دیدم (اونم نه سکانسی که اتفاق +۱۸ خاصی توش بیفته) و صرفا از رو چند تا دیالوگ اون صحنه به این نتیجه رسیدم ارزش دیدن نداره و اصولا در شأن من و ظرفیتِ کمِ وقتی که دارم نیست دیدن چنین چیزی.
مشکل این‌جاست که گفتن این حرف، یا به کلی خالی‌بندی و دروغ محسوب می‌شه، یا پز فرهیختگی، یا نهایتا «بیخیال تو رو خدا! انقد دیگه سخت نگیر همه چیو!»
مشکل این‌جاست من دلم می‌خواد این
مشکل این‌جاست که من کلا یه سکانس از گیم آو ترونز رو تو‌ دورهٔ دانشجویی تو خوابگاه دیدم (اونم نه سکانسی که اتفاق +۱۸ خاصی توش بیفته) و صرفا از رو چند تا دیالوگ اون صحنه به این نتیجه رسیدم ارزش دیدن نداره و اصولا در شأن من و ظرفیتِ کمِ وقتی که دارم نیست دیدن چنین چیزی.
مشکل این‌جاست که گفتن این حرف، یا به کلی خالی‌بندی و دروغ محسوب می‌شه، یا پز فرهیختگی، یا نهایتا «بیخیال تو رو خدا! انقد دیگه سخت نگیر همه چیو!»
مشکل این‌جاست من دلم می‌خواد این
‏رفتم ‎#شهرداری ‎#دورود برای مشکل فاضلاب محله‌مون. هرچه توضیح میدادم متوجه آدرس و مشکل کوچه نمی‌شدند. با مسئول مربوطه رفتم، پیش شهردار ‎#نیک‌آبادی. با نقشه گوگل‌ارث گوشی موبایل خودش خیلی زود متوجه مشکل شد. وقتی برگشتم خونه، شهردار را دیدم سر کوچه با کارگرا صحبت میکرد.از ایشان متشکرم
پیام توییتر روزنامه دورود لرستان
 
یکی از مشکلات مهم مردان متاهل زود انزالی است. این مشکل سبب بروز اختلافات و اختلالات مهمی در زندگی مشترک می شود بنابر این باید به فکر درمان آن بود. در فیلم بالا (بر روی عکس کلیک کنید) دکتر ضیایی توصیه های کاربردی برای این مشکل دارد.زود انزالی و درمان طبیعی آن
در رابطه با مشکل باز نشدن سایت ها در مرورگر های گوشی چند روش را معرفی میکنیم که احتمال 90 درصد به حل مشکل شما کمک میکند.این مشکل زمانی که شما وارد مرورگر خود مثلا مرورگر کروم میشوید با اخطار "no internet" یا "you are offline"مواجه میشوید که مشکل چندان جدی ای نیست و به راحتی قابل حل شدن است.در ادامه به علت این اخطار و روش های حل آن میپردازیم با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
مشکل خالی شدن سریع باتری و گرم شدن Samsung Galaxy A7 یک مشکل رایج در
این مدل گوشی است، بروز این مشکل دلایل متفاوتی از جمله مشکلات نرم افزاری
مانند نصب یک برنامه مخرب و یا مشکلات سخت افزاری همراه با تغییر ظاهر
(اصطلاحاً باد کردن) دارد.
اگر مشکل باتری گوشی Galaxy A7 ناشی از مشکلات سخت افزاری باشد شما باید برای تعویض باتری گوشی اقدام کنید. که می توانید برای استعلام قیمت تعویض باتری Galaxy A7 کلیک کنید.در
غیر این صورت اگر گوشی شما بدون هیچ علت خاصی دچار مشکل شد
طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی2025
داچیا ساندرو که در برخی از بازارها با نام "رنو" فروخته می‌شود، خودروی چندان جذابی به نظر نمی‌رسد. با این وجود، از بهتر شدن این خودرو در آینده ناامید نیستیم.
▪️یک طرح مفهومی از سوی یک طراح صنعتی نشان می‌دهد، که تغییرات در رنو ساندرو چگونه می‌تواند آن را به یک خودروی دلخواه مردمی در سال2025تبدیل کند.
▪️در این طرح مفهومی و تجسمی، سابکامپکت2025 ارتفاع بیشتری از سطح زمین یافته و بیشتر شبیه یک کراس‌اوور سرسخت اس
سمند موتور ملی دارم. بعد از هر بار پر کردن مخزن گاز ، نیم تا یک ساعت گاز قطع می شود حتی روی مالتی پلکس هم مخزن را خالی نشان می دهد . بعد از حدود یک ساعت مشکل خودبخود حل می شود . تازه متوجه شدم که علت این مشکل گرم شدن رگلاتور گاز است چون با ریختن آب سرد روی رگلاتور مشکل در عرض چند دقیقه حل می شود. لطفا" راهنمایی بفرمایید.
 
 
خب این مشکل مربوط به شیر برقی رگلاتور هست
معمولا با سرویس دقیق و حرفه ای ،مشکل حل میشه
اما تعویض هسته ی شیر برقی هم راه دیگش هست
 
ناصری با بیان اینکه روزانه ۲۵هزار متر مکعب آب در شبکه آب عنبران تأمین می‌شود، گفت: مشکل آب ۱۰ درصد باقی مانده که ساعاتی از شبانه‌روز از آب شرب بهره‌مند هستند با اتمام عملیات انتقال خط اصلی آب از منبع نمین به عنبران برطرف می‌شود.
 
عاطف ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مشکل آب ۹۰ درصد خانوار شهری عنبران برطرف شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز ساعاتی از شبانه روزی از آب شرب برخوردارند.
وی افزود: مشکل کمبود آب شرب شهر عنبرا
 
مشکل از فهم نیست...
مشکل از اونجایی آب میخوره که نمیتونی مطابق فهمت عمل کنی
چون نفست گیره، دلش میخواد این کارو بکنه، پس صدای عقل و وجدان رو خفه میکنه و ادامه میده
بعدش...
بعدش گیر میفته بین همون عقل و فهم و نفس!!
زیبا نیست؟!
 
 
دو کلمه که باهام حرف میزنن فکر میکنن منو شناختن نمیدونن فلانی سه سال بامن هم اتاقیه ولی منو نمیشناسه سه سال همه احساسم برا یکیه ولی بازم منو نمیشناسه....
نمیدونم مشکل از منه که اینقدر سخت و دیر شناخته میشم یا مشکل از بقیه که فکر میکنن با نگاه اول و دو تا پست منو شناختن
اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران زیادی دارد. یکی از قابلیت های این برنامه، برچسب جغرافیایی برای پست، استوری و.. است. اما برخی از کاربران با این ویژگی و لوکیشن در اینستاگرام دچار مشکل می شوند. امروز در اینستاگرام ها روش های رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 
ساختمان ترمینال اصلی در فرودگاه جدید استانبول – که در اینجا رندر معماری کامپیوتری آنرا مشاهده می کنید – در دو تراز ساخته شده و دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ چراغ سقفی توکار است، که همه آنها قابلیت تنظیم زاویه دارند.وسعت و پیچیدگی فرودگاه جدید استانبول، چه از نظر معماری و چه از نظر طراحی نورپردازی در آن، توسط جاناتان راش، یکی از شرکای Hoare Lea، در LuxLiveارائه شده است.
فرودگاه ۹ میلیارد پوندی (۳/۱۰ میلیارد یورو، ۴/۱۱ میلیارد دلار آمریکا) – که طبق برنامه ز
و یک مشکل دیگر در iOS کشف شد که کاربران را به دردسر خواهد انداخت،اینبار برنامه Messages دچار مشکل شده است و تنها به یک دلیل ساده
یک مشکل جدید در نسخه 11.2.5 IOS پیدا شده است که باعث می‌شود برنامه‌ های “ iMessgae ”” FaceBook messenger ””Whats APP” و Gmail با مشکل برخورد کنند و شما قادر به باز کردن آنها نباشید.
این مشکل تنها به دلیل ارسال یک سمبل ساده هندی ایجاد می ‌شود که واقعا باعث تعجب شده است زیرا حدود 72 میلیون نفر از هند از این سمبل‌ها استفاده می ‌کنند و تا به الان
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده این مشکل بعد از چند روز خود به خود از بین می رود و مشکل حل می شود؛ اما اگر فرد دچار عوامل خطرسازی مانند دیابت، رفلاکس ادرار به سمت کلیه ها، بارداری و سنگ باشد باید حتما به پزشک مراجعه کند چون امکان دا
رفع مشکل bad gateway
گاهی اوقات ممکن است بدون دلیل مشخص صفحات، خطای bad gateway بدهد.
برای حل این مشکل می‌بایست به لاگ خطا در نشانی /var/log/nginx/error.log مراجعه کرد. اگر مشکل به صورت زیر باشد:
upstream sent too big header while reading response header from upstream,
می‌بایست در در تنظیمات کانفیگ (/etc/nginx/nginx.conf) سه خط زیر را نیز اضافه نمود:
proxy_buffer_size   128k;proxy_buffers   4 256k;proxy_busy_buffers_size   256k;
مشکل اینجاست که آدم دور و بریاشو توی روزای سختش می سنجهباحال ترش اونجاست که میگه تو حالت بدهحال بد یعنی چی؟حال بد برای بچگیه! روزای سخت و روزای دل خوش کننده داریمتوی روزای سخت هم میشه خوب بود میشه خندید میشه حال کردمشکل اینجاست که آدم دور و بریاشو توی روزای سختش می سنجهمشکل اونجاست که کی پاس میشه کی میفته+ کاش قبول کنیم به بعضیا سخت تر از بقیه میشه کمک کرد. اصلا کمک نکنیم به اون بعضیا. شاید اونا به یه حضور ساده دلگرم باشن چرا غم می افزاییم برای
کاربران محترم مدارسی که بنا به گزارش « نقص پودمان » ، دارای نقص پودمان در سنوات دی ماه 98 - 97 و قبل از آن هستند و تاکنون نتوانسته اند مشکل خود را رفع نمایند ، می توانند در بخش عملیات متوسطه دوم امین با استفاده از گزینه « درج نمره پودمان » این مشکل را رفع نمایند . 
عزیزانی که ازمشکل ناباروری رنج میبرن، دیگه زمان آن رسیده که دیگربه مشکل بادیدمنفی نگاه نکنن وخودرا سرزنش نکنن بهرنحو براثر بالارفتن سن، ویابیماریهای مختلف ویامادرزادی براثر نبودن رحم و.... میتوان توکل برخدا وباپیشرفت علم براین مشکل فارق آییم.
ارتباط با ما، بابهترین دکترا، و دربهترین وتخصصی ترین بیمارستان، انجام دهیم.
اگر فکر می‌کنید که در مطالعه کردن و کتاب خواندن مشکل دارید ابتدا باید ریشه این مشکل را پیدا کنید
اصلی ترین مشکل که کتاب‌خوان‌ها با آن درگیر هستند سرعت مطالعه کم است
برای اینکه بدانید که ایا سرعت مطالعه شما مناسب است یا خیر باید تست سرعت تندخوانی را انجام دهید که نحوه تست را در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم
آیا می خواهید تست سرعت خود را بسنجید؟ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://shahbabaee.com/speedreading/
پرپر زدن صفحه نمایش گوشی های هوشمند یک مشکل رایج در این گوشی هاست که
توسط کاربران آنها بسیار گزارش شده است و ممکن است یک مشکل کوچک ناشی از
برخی برنامه های مخرب باشد یا یک مشکل جدی در اثر آسیب های سخت افزاری
باشد.
اگر پس از یک آسیب فیزیکی مانند ضربه، فشار و ... صفحه
نمایش گوشی شما دچار مشکل پرش تصویر شود، برای حل مشکل به تعمیرات سخت
افزاری و به احتمال زیاد تعویض صفحه نمایش (در صورتی که بورد دچار مشکل
نشده باشد) نیاز است که برای استعلام هزینه تع
صفحات سبک Cascading می توانند اسناد HTML خسته کننده را به صفحات وب
پویا تبدیل کنند، اما استفاده بی روح از CSS می تواند یک وب سایت را قبل از
اینکه حتی رندر را شروع کند، فلج کند. این راهنمای برخی از راه های سریع و
آسان را برای بهینه سازی عملکرد CSS وب سایت خود را به طوری که شما می
توانید محتوا را سریع تر به کاربران خود ارائه دهید.
CSS چیست؟
صفحات سبک Cascading یا CSS،
زبان مورد استفاده برای تعریف ارائه بصری وب سایت براساس محتوای ارائه شده
در یک سند نشانه گذاری
استارت نخوردن خودرو یکی از مشکلات رایجی است که همه راننده ها حتی برای یک بار هم که شده با آن روبرو شده اند . بیشتر افرادی که با این مشکل رایج روبرو می شوند پس از مواجهه سریعا به سراغ باتری خودرو می روند و مشکل را در آن می دانند . اما باید بدانید استارت نخوردن خودرو می تواند دلایلی به غیر از مشکل در باتری نیز داشته باشد . اگر برای شما نیز این مشکل پیش آمده است با این بخش از نمناک همراه شوید تا علت و راه حل های رفع آن بدانید.
مهم ترین دلایل استارت نخ
     



فایل فلش بدون مشکل لمسی و تصویر و دوربین و وایفای
شما می توانید با این رام گوشی شرکتی چینی CCIT M7 را فلش نمایید.
مشخصه رام:
MT6572_CCIT_M7_leatek72_cwet_kk_4.4.2_ALPS.KK1.MP7.V1.7
ALPS.KK1.MP7.V1.7
MT6572
4.4.2
آخرین آپدیت
قابل رایت با فلش تولز مخصوص
حاوی فایل Userdata و Cache
حل مشکل ویروسی بودن دستگاه و پاکسازی کامل ویروسها
حل مشکل هنگ روی لوگو
حل مشکل تصویر
حل مشکل بریک شدن
حل مشکل ترمیم بوت
تمامی رام ها و فایلها کاملا تست شده می باشند و ما در قبال عمل نکردن فایل فلش به دلیل
امروز HP اعلام کرده است که پنج لایحه تجاری لپ تاپ خود را با یک راه حل امنیتی به نام Sure Sense مجهز کرده است. ارائه دهنده جدید امنیتی Endpoint HP با استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص نرم افزارهای مخرب، از جمله انواع قبلا ناشناخته.
مطمئنا احساس می شود به عنوان بدافزار همچنان به عنوان یک تهدید رو به رشد برای کسب و کار، با 350،000 نوع جدید کشف شده است روزانه، با توجه به تحقیقات 2017 توسط G Data Security که HP در اطلاعیه خود اشاره کرد. HP Sure Sense باید با استفاده از یادگیری
این بازی رو دانلود و نصب کردم ولی به مشکل بر خورده بود، مشکلش رو حل کردم و خواستم به اون بنده خدا هایی که کمک می خواستم کمک کنم اما اجازه ارسال لینک دانلود نداشتم. بخاطر همین این مطلب رو به صورت موقتی میزارم.
http://bayanbox.ir/download/5421849417817758055/xlive.rar
همانطور که می دانید جمله چین در حال بروزرسانی شدن است
یکی از مشکلات بزرگ ما اجرا نشدن این نرم افزار بر روی برخی از سیستم ها بوده که ظاهرا به دلیل وجود مشکل net framwork. است.
این مشکل در نسخه جدید که انشاالله تا  6 /  10 / 98 منتشر می شود حل شده و دیگر مشکلاتی از این قبیل نخواهد بود
در صورت رؤیت خطا در روند کاری نرم افزار از بخش گزارش خطا برای ما ارسال نمایید.
با تشکر امیر مهدی جبرئیلی
برنامه نویس جمله چین و سرگروه بلوط
امشب یکی گوش شنوا شد برای من
و بعد من شدم گوش شنوا برای یکی
آدما اگ حتا برای حرفای همم وقت نذارن دیگه ب چی افتخاد میکنن تو زندگیشون؟
گرچه ن من مشکل اصلیمو ب شخص اول گفتم و ن شخص دوم مشکل اصلیشو با من درمیون گذاشت، اما همین ک بتونی با بکی حرف بزنی ذهن آدمو آروم میکنه.
+ فردا کللللی کار واجب دارم. امیدوارم برسم ب همشون
کارت‌های گرافیکی از لحاظ هزینه ممکن است از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان متفاوت باشد .این بستگی به این دارد که چه کاری از کارت گرافیک انتظار داشته باشیم.مثل یک کاربر ساده که سیستم رایانه برایش کاربردی اداری دارد  با یک نقشه کش ساختمان که میخواهد از نقشه کشیده شده اش توسط نرم افزارهای مختلف از جمله تری دی مکس , راینو , رویت آچیتکچر و یا اتوکد و ... رندر میخواهد بگیرد فرق میکند و باید کارت گرافیکی خیلی حرفه ای تر از اولی که همان کاربر ا
مشکل عمده‌ای که بنده با آن برخورد کرده‌ام، یک مشکل ذهنی نسبت به کالای
خارجی است که متأسّفانه در یک قشر وسیعی در کشور وجود دارد که از مواریث
نحس و نجسِ رژیمِ طاغوتِ گذشته است؛ چشم به محصولات خارجی بود و هر چیزی،
خارجی‌اش بهتر بود؛ البتّه کارِ داخلیِ قابلِ ذکری هم آن روز نبود؛ این
هنوز باقی مانده. این مشکل، مشکل فکری است؛ یک حرکت عمومیِ فکری به وجود
بیاید برای تحوّل در این احساسها. مثلاً اگر چنانچه ما بتوانیم این فکر را
که «جنس خارجی بهتر
بسیاری از در هنگام کار کردن با نرم افزار word با مشکل تایپ اعداد به زبان انگلیسی مواجه می شویم که ما در ترفند چگونگی حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایپ غیر فارسی اعداد در برنامه word  بسیار کلافه کننده  و خیلی از کاربران زمانی که چند روش را امتحان می کنند اما این مشکل حل نمی شود دیگر مشکل را رها کرده و با همان اعداد انگلیسی در میان متون فارسی کنار می آیند.
اما ما به شما راه حل
توی زندگی به یک قانون رسیدم . قانونِ پایستگی مشکلات و گرفتاری ها . مشکلات همیشه هستن . فقط از شکلی به شکل دیگه تغییر پیدا می کنن . غصه ی مشکلاتو نخور و فقط سعی کن در کنار اون مشکلات وظیفتو انجام بدی . تلاش برای فرار از یک مشکل = تلاش برای رسیدن به یه مشکل دیگه . مشکلی که چه بسا بزرگ تر باشه ...
مثلا مشکلات مالی . روزی دست خدایت . کاملا کاملا کاملا دست خداست . اگه مشکل مالی داری خدا رو شکر کن مشکل دیگه ای نداری و با مشکلات مالیت خوش باش ...
+ من جدیدا به شان
آموزش حل مشکل صدا نداشتن گوگل کروم
نرم افزار گوگل کروم یکی از پرطرفدارترین مرورگرهای حال حاضر دنیاس که عده خیلی زیادی از اون استفاده میکنن و یکی از مشکلاتی که شاید خیلی ها باهاش سرکار دارن نداشتن صدا هستش که با تو این مطلب به شما کمک میکنیم که این مشکل رو حل کنید
ادامه مطلب
ASGHرندرOOOON جدیدی از گوشی اپل آیفون ۱۲ به وجه اشتراک مجله گذاشته شده که طراحی معنوی آن را نشان می دهد. درون پرچم دار جدید اپل، ظاهرا باید عاشق دستگاهی با بریدگی کوچک نمدار بالای نمایشگر و لبه های زیرفون و زاویه دار باشیم. رندر های مفهومی گوشیآیفون ۱۲ تصویری اصلی نم از طراحی پرچم دار بعد اینده آیفون دراختیار دلبستگی مندان قرار می دهد. ظاهرا رندر مرتبط براساس گزارش های تحلیلگر نامدار اپل، مینگ چی کو، از زنجیره ی تأمین تهیه شده است. مقاله های مر
چو گل هر دم به بویت جامه در تن
کنم چاک از گریبان تا به دامن
تنت را دید گل گویی که در باغ
چو مستان جامه را بدرید بر تن
من از دست غمت مشکل برم جان
ولی دل را تو آسان بردی از من
به قول دشمنان برگشتی از دوست
نگردد هیچ کس با دوست دشمن
تنت در جامه چون در جام باده
دلت در سینه چون در سیم آهن
ببار ای شمع اشک از چشم خونین
که شد سوز دلت بر خلق روشن
مکن کز سینه‌ام آه جگرسوز
برآید همچو دود از راه روزن
دلم را مشکن و در پا مینداز
که دارد در سر زلف تو مسکن
چو دل در زلف
خب گاهی با بعضی آدمها به مشکل میخوری، نمیدونم چرا با این استاد به مشکل خوردم. واقعا هنوز برام سوال هست. وقتم شریف تر از این بود که به غیبت از ایشون بگذره. خسته ام کرد.اینها رو میگم که خالی بشم چون جایی برای گفتن ندارم و مثل شما استاد عزیز، پیش همه یک سری واقعیت نصفه و نیمه را بیان نمیکنم!!!
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها