نتایج جستجو برای عبارت :

اکسترودر تولید مستربچ

در تولید مستربچ از دستگاه اکسترودر دو پیچه استفاده می‌شود. استفاده از ماشین اکسترودر یکی از متداول‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های شکل‌دهی به پلیمرها می‌باشد. این ماشین دارای مارپیچی است که حرکت خود را از یک موتور و یک گیربکس می‌گیرد و در یک سیلندر حرکت می‌کند. مواد اولیه پلیمری از قیف به داخل دستگاه ریخته می‌شوند و بعد از ذوب شدن، با فشار از درون قالب دستگاه (دای) عبور کرده و به مرور که سرد می‌شود و شکل قالب (دای) را به خود می‌گیرد
مستربچ مشکی چیست؟
مستربچ مشکی نوعی از مستربچ است که در ساخت آن از دوده استفاده می کنند این نوع مستربچ در تولید لوله های پلی اتیلن که در آبرسانی و گازرسانی و ...  بسیار کاربرد دارد مستربچ مشکی از ترکیب رزین پلی اتیلن، دوده و سایر افزودنی ها کمک فرایندی نظیر روان کننده ، آنتی اکسیدانت تشکیل می شود معمولاً در ساخت آن بین ۲۰ ۴۰ درصد دوده یا کربن بلک استفاده میشود. از جمله عواملی که بر کیفیت این مستربچ تأثیر می گذارد میزان مش دوده یا پراکندگی خوب آ
مستربچ مشکی چیست؟
مستربچ مشکی نوعی از مستربچ است که در ساخت آن از دوده استفاده می کنند این نوع مستربچ در تولید لوله های پلی اتیلن که در آبرسانی و گازرسانی و ...  بسیار کاربرد دارد مستربچ مشکی از ترکیب رزین پلی اتیلن، دوده و سایر افزودنی ها کمک فرایندی نظیر روان کننده ، آنتی اکسیدانت تشکیل می شود معمولاً در ساخت آن بین ۲۰ ۴۰ درصد دوده یا کربن بلک استفاده میشود. از جمله عواملی که بر کیفیت این مستربچ تأثیر می گذارد میزان مش دوده یا پراکندگی خوب آ
مستربچ
مستربچ یک ماده افزودنی جامد برای پلاستیک است که برای رنگ آمیزی پلاستیک ها (مستربچ رنگ) یا انتقال سایر خواص پلاستیک (مستربچ افزودنی) استفاده می شود. مستربچ مخلوط غلیظی از رنگدانه ها و / یا مواد افزودنی است که در طی یک فرآیند گرما در یک رزین حامل محصور می شود که سپس سرد می شود و به شکل دانه ای بریده می شود.
در مقایسه با رنگدانه های خالص ، مستربچ ها به فضای بیشتری احتیاج دارند و زمان سرب آنها طولانی تر است. نقطه ضعف دیگر قرار گرفتن در معرض گر
تولید مستربچ به ۲ روش زیر انجام میشود:
 
 
1.   1-روش پیش اختلاط
در این روش برای تولید مستربچ از یک مخلوط کن داخلی با سرعت بالا استفاده میشود. از طریق این مخلوط کن، یک مخلوط همگن از فرمولاسیون مستربچ که شامل پودر پلیمر، پیگمنت و عامل پراکنش می باشد، تولید می شود. روش پیش اختلاط در دو حالت سرد و گرم انجام می شود. در حالت سرد فقط مخلوطی همگن از اجزا تشکیل می شود. اما در نوع گرم این روش به دلیل ایجاد انرژی و اصطکاک کافی عامل پراکنش ذوب می شود و خیس شدگ
مستربچ های آنتی بلاک:
در تولید فیلم‌های پلیمری کاربرد دارد و این مستربچ جهت کاهش چسبندگی سطوح فیلم به همدیگر پس از تولید تا زمان مصرف می‌باشد.
 
مستربچ های آنتی استاتیک:
استفاده از این مستربچ باعث جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن و جذب گرد و غبار در سطح محصول می‌شود.
 
02432464407-09
در تولید فیلم‌های پلاستیکی لایه‌های فیلم به سختی از هم جدا می‌شوند و در فرایندهای بسته‌بندی مشکلات فراوانی ایجاد می نمایند. همچنین در تولید برخی تجهیزات و لوازم پزشکی مانند سرنگ اصطکاک بین دو قطعه باعث کندی حرکت آن می شود. برای از بین بردن مشکلاتی از این قبیل از مستربچ لیزکننده استفاده می‌شود. این مستربچ باعث لغزندگی بهتر و کاهش چسبیدگی سطح محصول (خصوصا فیلم و ورق) به قطعات فلزی می‌گردد.
02432464407-09
یکی از روش های تولید قطعات رنگی از مواد پلاستیکی، افزودن مستربچ‌های رنگی است. این افزودنی‌ها گاهی علاوه بر ایجاد رنگ مطلوب محصول نهایی، باعث بهبود و اصلاح خواص فیزیکی، مکانیکی و غیره نیز می‌گردد. مستربچ رنگ یک مخلوط پلاستیکی شامل درصد بالایی از رنگدانه است که به اندازه ناچیزی با پلیمر مخلوط می‌شود تا آن را به رنگ مطلوب و نهایی برساند. به وسیله تغییر غلظت و مقدار این ماده می توان به نمونه های رنگی مختلف دست یافت.
 
02432464407-09
برخی مواد شیمیایی
محصولات زیادی هستند که از مواد پتروشیمی تولید می شوند و از آنها در صنایع زیادی استفاده می شود. در زیر چند مورد را مورد بررسی قرار می دهیم:
قیمت روغن پایه
از روغن پایه برای تولید روغن موتور، گریس و... استفاده می شود.
قیمت پارافین
از پارافین بیشتر برای تولید شمع استفاده می شود.
قیمت مستربچ
از مستربچ برای رنگی کردن پلیمرها و یا براق کردن و ... آنها استفاده  می شود.
مستربچ های تمیز کننده :
برای تمیز کردن هرچه سریعتر دستگاه از رنگ و مواد قبلی برای تولید محصول جدید استفاده می‌شود. این محصول ضایعات تعویض رنگ را به حداقل می‌رساند.
 
مستربچ های شفاف کننده:
از مستربچ شفاف کننده جهت رفع کدری محصولات استفاده می‌کنند و به دلیل ایجاد عبور نور بیشتر در محصول، جلای بیشتری به مصنوعات پلاستیکی می‌دهد. این ماده مورد استفاده در فیلم‌های معمولی و نازک و ضخیم و ظروف یکبار مصرف و انواع مصنوعات پلاستیکی می‌باشد.
0243246440
دستگاه گرانول ساز – اکسترودر
 
یک وسیله ی تخلیه ی خوب با یک پمپ خلاء قوی جهت افزایش تاثیر گازگیری، اگر تخلیه کننده دو تا باشد نتیجه بهتر است. یک تعویض کننده ی صفحه ی قوی و بزرگ زیرا گاهی، اگر مواد خوب شسته نشده باشد، و این اتفاق خواهد افتاد، و به هر حال باید محصول گرفته شود، یک تعویض کننده ی صفحه ی بزرگ بسیار کمک خواهد کرد.
بیرون رانی مرحله ی آخر بسیاری از خطوط بازیافت پلاستیک است. خارج کننده ها معمولا مواد یکدست را دریافت می کنند. اگر خط بازیا
خطوط تولید لوله های پلی اتیلنی شرکت کاجاران قابلیت تولید لوله در سایز های 16 میلیمتر الی 400 میلیمتر را داراست.این لوله ها در فشار های 20،16،10،6 اتمسفر تولید میشوند. لوله هایی که توسط خطوط کاجاران تولید میشوند مورد تایید شرکت آب و فاضلاب می باشند.
این خط شامل:

اکسترودر تک ماردون دارای نمایشگر PLC
دارای قالب لوله اسپریال
دارای کالیبراتور
تانک وکیوم به طول شش متر 
spray tank به طول شش متر همرا با دو عدد پمپ اسپری
دارای مارک زن ، کشنده و جمع کننده لوله ، ک
زمینه های کاربرد آمیزه هایمستربچ ها ( کاربرد پلیمری:(
با توجه به گستره وسیع از خواص فیزیکی ، مکانیکی و شیمیایی ارائه شده از سوی آمیزه های پلیمری مختلف، مستربچ ها در صنایع گوناگونی نظیر خودرو سازی، لوازم خانگی، بسته بندی، لوله و اتصالات مصارف بسیار زیادی دارند. بر این اساس کاربردهای متنوع این محصولات در قالب حوزه های ذیل بررسی می شود .
 

بهبود و اصلاح فرایند پذیریاز مستربچ گاهی برای کاهش ویسکوزیته، کاهش ضریب اصطکاک، کاهش چسبنگی استفاده شد
مستربچ‌های رنگی و کاربرد آن‌ها
اصلی‌ترین کاربرد مستربچ رنگی در صنعت رنگ کردن پلیمر مذاب، ایجاد ظاهر جذاب برای پلیمر و افزایش قابلیت‌ها و خواص پلیمر و در نهایت، بخشیدن ارزش افزوده به پلیمر است. به دلیل بی‌رنگ بودن پلیمر، درگذشته تولیدکنندگان محصولات پلیمری رنگ را می‌افزودند، اما امروزه تولیدکنندگان مستربچ با تولید مستربچ‌های رنگی و رنگدانه‌های مختلف روند فناوری رنگ کردن پلاستیک‌ها را تغییر داده‌اند.
امروزه شرکت‌های تولیدکننده م
عوامل موثر بر خواص مستربچ ها(خواص آمیزه های پلیمری:(
الف) نوع پلیمر پایه تشکیل دهنده
ب) ترکیب درصد اجزای مستربچ
ج) میزان سازگاری اجزای تشکیل دهنده و چسبندگی میان فازها
د)  پراکنش فازها در هم
 
خواص اجزای تشکیل دهنده گرچه تعین کننده عملکرد آمیزه است اما اگر سازگاری (چسبندگی) مناسبی میان اجزا وجود نداشته باشد، آمیزه حاصل نمی تواند مجموعه خواص مورد نظر را برآورده ساخته و عملکرد ضعیفی از خود نشان خواهد داد. دیگر عامل بسیار موثر بر خواص مستربچ تول
اکسترودر (Extruder) چیست؟
اکسترودر (Extruder) ماشینی است که آمیزه لاستیکی و پلاستیکی را ذوب کرده و به آن نیرو واردساخته تا با فشار در انتهای دستگاه از میان یک قالب عبور نموده و محصولی به شکل پیوسته شکل با سطح مقطع خاص تولید نماید. ماشین های اکسترودر با کاربردهای متنوع بطور گسترده در صنعت لاستیک و پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرند.
در خط تولید، ماشینهای اکسترودر برای شکل دهی اولیه لاستیک و پلاستیک جهت عملیات بعدی و نیز برای شکل دادن به محصولات نهائ
روش تولید لوله پلی اتیلن
روش تولید لوله های پلی اتیلن به صورت روش اکستروژن است که مواد اولیه در دستگاه اکسترودر مثل گرانول وارد شده و بخاطر حرارت بسیار بالا ذوب می شود. در ادامه مواد ذوب شده به وسیله میل مارپیچ به جلو رانده شده و بعد از خروج اکسترودر وارد قالب می شود.مواد پخته شده هنگام خارج شده از قالب از کالیبراتور عبور نموده و در تانک وکیوم بوسیله فشار های مناسب شکل آن صورت می گیرد.
پس از اینکه لوله های پلی اتیلن تولید می شود با استفاده از د
گرانول چیست ؟ تولید گرانول چگونه است؟

گرانول اسم پلیمر
خاصی نیست. به نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای
مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود گرانول میگویند.

در واقع وقتی پلیمر
تولید میشود در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب شده و در سر اکسترودر یک
کاتر یا هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی را مرتباً قطع میکند و گرانول تولید می شود.
همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و
میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریز
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
روش اول: خطوط تولید گرانول خشک
در این روش پلاستیک های خرد شده پس از ذوب شدن در اکسترودر و عبور از صافی از سوراخهای ریزی خارج می شود و به همان شکل مذاب بوسیله ی تیغه ای که با سرعت زیاد برش می خورد. و همزمان بوسیله ی یک مکنده مکیده شده و با عبور از مسیرهای لوله ای سرد و خشک می شود. سپس با ورود به مخزن بزرگتری دچار افت فشارشده و بر اثر این افت فشار گرانولها که سنگین ترند به پایین مخزن سقوط کرده و هوا از بالای آن خارج می شود.
ساخت ماشین آلات آن نیاز به
لوله کاروگیت
لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت به لوله هایی گفته می شوند که شامل جداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی می باشند که برای انتقال سیالات اسیدی و بازی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و جمع آوری و انتقال پساب های صنعتی بکار برده می شوند.
لوله کاروگیت قابلیت تحمل فشارهای داخلی را نداشته (حداکثر 1.5 بار) و به عنوان یک کانال زیرزمینی استفاده می شوند که برای شبکه های ثقلی طراحی شده است. سطح بیرونی لو
با توجه به نیاز روز افزون صنایع جهت جداسازی ذرات از یکدیگر کاربرد توری های با مش میکرون بسیار گسترده شده است. الیاف بسیار نازک فولادی این توری ها امکانی را برای صنایع فراهم آورده تا بتوانند از این توری ها برای واحدهای آزمایشگاهی استفاده نماند.از جمله ویژگی های توری های با دقت میکرون می توان به مش بندی استاندارد و دقیق، مقاومت کششی بسیار زیاد، ضد زنگ بودن آنها، مقاومت زیاد در مقابل دما و فشارهای مکانیکی سایشی و فرسایشی و خاصیت ایستایی بالا
به نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود گرانول می گویند و اسم پلیمر خاصی نیست.
در واقع وقتی پلیمر تولید می شود در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یا هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی را مرتباً قطع می کند و گرانول تولید می شود. همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریزاسیون و... میتوانند تبدیل به گرانول شوند. ولی
گرانولهای پلاستیک
گلوله های کوچکی از پلاستیک هستند که داخل دستگاههای مختلف شکل دهی پلاستیک ریخته
شده و به انواع مختلف قطعات تبدیل میشوند.
سیستم ماشینهای شکل دهی به پلاستیک
(شامل انواع خطوط اکستروژن و تزریق و ...) بگونه ای ساخته شده اند که بهتر است
مواد اولیه ورودی آنها بشکل ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد.
مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده
اند و دارای شکلهای ورقه ای یا گوشه های تیز هستند نمیتوانند براحتی در قیفهای
ورودی این دستگاه ها مورد اس
لوله پلی اتیلن تک
جداره
لوله پلی اتیلن تک
جداره، از جمله لوله پلی مری ست که در فشارهای بین 2 تا 40 بار و در قطرهای متفاوت
میتوان از آنها استفاده کرد و همچنین ویژگیهای منحصربفرد لوله پلی اتیلن ، نسبت به
انواع دیگر لوله ها، باعث رشد سرعت تولید و استفاده از آن در شبکه های توزیع آب و انتقال
آب گردیده است.
استانداردهای معتبر
لوله پلی اتیلن تک جداره
لوله پلی اتیلن تک
جداره دارای استانداردهای متفاوت برای کاربرد‌های مختلف می باشد که معتبر ترین آنها
,
لوله های پلی اتیلن از پرکاربردترین لوله‌ها در تاسیسات شهری و خطوط انتقال آب می‌باشد لوله‌ پلی‌اتیلن با اتصالات جوشی بهم وصل می‌شوند که یکی از بهترین و کامل ترین روش‌های اتصال لوله پلی اتیلن در خطوط لوله می‌باشد لوله‌ پلی‌اتیلن با توجه به عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری می‌تواند هزینه‌های اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش دهد و از این نظر با توجه به طول عمر طولانی بشتر از 50 سال مدیران اجرائی را برای استفاده از این جنس لوله
تکنولوژی ها




مواد اولیه با کیفیت ( فرمولاسیون)ترکیب مواد به کار رفته در ساخت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ویستابست
با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی کشور ایران
انجام می گیرد که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان، آزمایشگاه مرجع
استاندارد رال آلمان و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و تائید قرار
گرفته است.
ویستابست در‌زمینه صنعت تولید پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی از برترین فرمولاسی
سلام
روزها اینقدر گرمه ولی باید وایساد باید با تمام حرف و حدیثا جنگید باید ربات تموم بشه باید پرینتر ساخته بشه باید کانال تحویل گرفته بشه و......
این روزا کارم فقط دویدنه  فقط دارم میدوم امروز به خودم اومدم دیدم صبح تا ظهره نشستم بگذرم
ولی تا روتخت بیمارستان بودم به این فکر کردم که دیدی حاج ممد دیدی مردنم زیاد سخت نیست یهو یه بشکن  و یاعلی  ولی کاری که عوض داره گله  چی چی نداره مام گله نداریم شکری خدا
تا چن وقت مجبورم شبا تنها باشم ولی خب  یاد
 در قطعات کامپوزیتی با زمینه پلیمر، با توجه به نوع قطعه و خواص مورد نظر،روش های مختلفی برای تولید وجود دارد.

1)  روش های دستی Hand Lay-up)) : که روش پیچیده ای نیست و تیراژ پایین دارد. این روش برای قطعات ساده که انتظار بالایی از نظر خواص مکانیکی از آنها نداریم استفاده می شود، مانند شناورها، قایق ها، گلدان ها و اتاقک ها .

2) روش :RTM (Resin Transfer Molding) در این روش یک قالب زرینی داریم که پارچه ای از فایبرگلاس در آن قرار می گیرد و سپس رزین تزریق می گرد
پمپ خلاء CL 2001
پمپ CL وکیوم و کمپرسور خط تولید است که احتمالا بیشتر محصول محبوب در تاریخ است. از CL-701 تا CL-4003 ، 15 مدل مختلف با ظرفیت از 150 CFM تا 3000 CFM وجود دارد. آنها را می توان در بسیاری از کاربردها یافت ، از جمله: دستگاه استریلایزر با فشار بالا ، تست کاربوتور ، چاک ، اگزوز کندانسور ، پر کردن ظرف ، پخت و پز ، دفع گاز ، خشک کردن ، برداشتن ویسکرا ، اگزوز ، اگزوز اکسترودر ، شکل دادن فیبر ، فیلتراسیون ، شکل دهی ، استخراج گاز ، شکل دادن ، چیدن و انتقال ، پر
لوله پلی اتیلن تک جداره، از جمله لوله‌های پلیمری است که می توان از آنها در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ بار، با قطرهای مختلف استفاده نمود. ویژگی های منحصر بفرد این لوله نسبت به انواع دیگر لوله ها گردیده که سرعت رشد استفاده از این محصول در صنایعی نظیر صنعت آبرسانی، کشاورزی، آب و فاضلاب، نفت و پتروشیمی، داروسازی، لوله کشی ساختمان‌های مسکونی و تجاری، صنعت مواد غذایی از این لوله‌ در تأسیسات خود استفاده می کنند. مواد اولیه جهت تولید لوله‌ پلی اتیلن تک
المنت تسمه ای
نام دیگر این المنت ها المنت میکایی یا المنت نواری میباشد. نوعی دیگر از  المنت های صنعتی موجود دربازار که بسیار کاربرد فراوانی در صنعت خصوصا دردستگاه های اکسترودر سیلندرهای تزریق درصنایع پلاستیک ، وکیوم و … دارد المنت تسمه ای است.در خط تولید این محصول به طور معمول انواع کابل و لوله پی وی سی و ... تولید میگردد. درادامه این پست به بررسی دیگر قابلیت ها و ویژگی های این المنت خواهیم پرداخت.
این المنت بسیار پر کاربرد در صنایعی همچون ت
در این وبلاگ ما به معرفی سپتیک تانک پلی اتیلن خواهیم پرداخت.
سپتیک تانک پلی اتیلن چیست
سپتیک تانک پلی اتیلن پرکاربردترین مدل انواع سپتیک تانک است که بصورت مخزنی پلی اتیلنی جهت نگهداری یا به عبارت بهتر ذخیره فاضلاب خروجی از مجتمع های مسکونی ، ساختمان های اداری و تجاری ، مجتمع های گردشگری ، مجتمع های تجاری همچون اوپال و ایران مال و ... و در ادامه تصفیه فاضلاب آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخصات فنی سپتیک تانک پلی اتیلن
ذیلا به مشخصات فنی سپت
در این وبلاگ ما به معرفی سپتیک تانک پلی اتیلن خواهیم پرداخت.
سپتیک تانک پلی اتیلن چیست
سپتیک تانک پلی اتیلن پرکاربردترین مدل انواع سپتیک تانک است که بصورت مخزنی پلی اتیلنی جهت نگهداری یا به عبارت بهتر ذخیره فاضلاب خروجی از مجتمع های مسکونی ، ساختمان های اداری و تجاری ، مجتمع های گردشگری ، مجتمع های تجاری همچون اوپال و ایران مال و ... و در ادامه تصفیه فاضلاب آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخصات فنی سپتیک تانک پلی اتیلن
ذیلا به مشخصات فنی سپت
لوله جدار چاه
لوله جدار چاه یا لوله casing کیسینگ لوله ای ست حیاتی برای ساختار چاه که وقتی چاه حفر گردید لوله در چاه قرار گیرد تا از ریزش دیواره ی چاه جلوگیری کند
انواع لوله جدار چاه لوله جدار چاه در انواع لوله سیمانی،لوله آهنی، لوله پی وی سی، موجود هست که اخیرا استفاده از لوله های سیمانی منسوخ شده و لوله های آهنی و یو پی وی سی رواج بیشتری دارند.
کارخانه تولید لوله جدار چاهلوله جدار چاه آهنی درکارخانه های لوله جدار چاه آهنی بوسیله ی دستگاه خم
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
میلگرد تفلون
شیلنگ و میلگرد تفلون (PTFE Rebar and Hose) از بهترین مواد PTFE ساخته شده است که به دو روش اکسترودر و ریختگی Moulding  ساخته می شود. این محصولات مورد استفاده بسیاری در صنایع مختلف همانند الکترونیک، پزشکی، شیمیایی، پتروشیمی، غذایی و … دارند.از مشخصات بارز شیلنگ تفلون یا میلگرد تفلونی ، مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و محیط های اسیدی (خورنده) دارای کمترین ضریب اصطکاک (از همه فلزها و پلاستیک ها) و سازگار با محیط زیست می باشند. همچنین ازم
 
 
 
سازنده خط تولید زغال فشرده

کاسپین زغال سازنده خط تولید زغال فشرده شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.  تجهیزاتی که در ساخت خط تولید زغال فشرده استفاده میشود به شرح زیر است:
دستگاه خرد کن
دستگاه الک یا سرند
دستگاه مخزن گرم
چاپ FDM 3D چیست؟

چاپ سه بعدی
خوانندگان این سایت با قرار گرفتن در معرض چاپگرهای رومیزی سه بعدی از هر نوع و اندازه ، بیشتر از یک آشنایی گذرا با فناوری چاپ سه بعدی برایشان ایجاد میشود .
با این حال ، دانش کمی اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند. در این مقاله ، ما برای تعریف فناوری مدل سازی رسوب ذوب شده (FDM) ، که یک فناوری پشت تعداد زیادی از چاپگرهای سه بعدی دسکتاپ است ، از یک رویکرد اصولی استفاده می کنیم. این همچنین یک مقدمه ایده آل برای مبتدیانی که مایل ب
چاپ FDM 3D چیست؟

چاپ سه بعدی
خوانندگان این سایت با قرار گرفتن در معرض چاپگرهای رومیزی سه بعدی از هر نوع و اندازه ، بیشتر از یک آشنایی گذرا با فناوری چاپ سه بعدی برایشان ایجاد میشود .
با این حال ، دانش کمی اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند. در این مقاله ، ما برای تعریف فناوری مدل سازی رسوب ذوب شده (FDM) ، که یک فناوری پشت تعداد زیادی از چاپگرهای سه بعدی دسکتاپ است ، از یک رویکرد اصولی استفاده می کنیم. این همچنین یک مقدمه ایده آل برای مبتدیانی که مایل ب
پرینتر سه بعدی Dayan K12-p
حداکثر اندازه چاپ: 445*630* 440 میلیمتر
ضخامت چاپ:  10 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-p
پرینتر
سه بعدی دایان K12-P از جمله پرینترهای قدرتمند تولید شرکت برنا است که از
آن می توان برای چاپ سه بعدی به صورت تخصصی و حرفه ای استفاده کرد.
این پرینتر سه بعدی
با سرعت حرکتی 560 میلی متر بر ثانیه و دقت حرکتی 7 میکرون در راستای
محورهای طولی و عرضی و 2 میکرون در راستای محور ارتفاع، یکی
صفر تا صد دستگاه تصفیه آب صنعتی
خدمات سی سی کا پلاس
ارائه خدمات مشاوره ایی جهت کلیه امور آب توسط مهندسین مجرب سی سی کا پلاس
همچنین جهت مشاوره ی حضوری در شیراز و جنوب کشور میتوانید با ما تماس بگیرید.
دستگاه تصفیه آب به دستگاهی اتلاق می شود که بتواند آب را براساس میزان مصرف و نوع مصرف به استاندارد مورد نظر برساند.
در هر صنعتی از آبی که استفاده می شود باید مطابق با استاندارد مختص آن صنعت باشد. لذا قبل از مصرف باید نمونه آب مورد آزمایش قرار بگیرد و
پرینتر سه بعدی Dragon S
حداکثر اندازه چاپ: 458*305* 508 میلیمتر
ضخامت چاپ:  0.20 - 0.30 میلی متر
مواد فیلامنت: PLA
معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Dragon S
شرکت
وینبو winbo یکی از شرکت های پیشرو در ساخت پرینترهای سه بعدی در دنیا است
که محصولاتش را به کشورهای دنیا صادر می کند و از لحاظ کیفیت با سایر
کشورهای اروپایی و آمریکایی در رقابت است.
پرینتر یکی
از لوازم جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده به وسیله رایانه را
بر روی کاغذ حک می کند. پرینتر ها با توجه به کاربرد
پرینتر سه بعدی Dragon S
حداکثر اندازه چاپ: 458*305* 508 میلیمتر
ضخامت چاپ:  0.20 - 0.30 میلی متر
مواد فیلامنت: PLA
معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Dragon S
شرکت
وینبو winbo یکی از شرکت های پیشرو در ساخت پرینترهای سه بعدی در دنیا است
که محصولاتش را به کشورهای دنیا صادر می کند و از لحاظ کیفیت با سایر
کشورهای اروپایی و آمریکایی در رقابت است.
پرینتر یکی
از لوازم جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده به وسیله رایانه را
بر روی کاغذ حک می کند. پرینتر ها با توجه به کاربرد
لوله زهکش
خارج‌کردن آب های اضافی از یک‌ سطح و‌ معبر و‌ محل مشخص،خارج کردن آب های زیرزمینی،رواناب ها توسط پمپاژ کردن یا جریان ثقلی را زهکش می گویند. زهکش در دو زمینه مشخص انجام‌ می گیرد یکی در صنعت عمران و ساخت و‌ساز برای خارج کردن آب های اضافی از مسیر سازه و دیگری کنترل سطح میزان آب در مزارع کشاورزی برای کنترل کردن مواد معدنی موجود در خاک
زهکشی در گذشته به روش های استفاده از لوله های سیمانی ، سنگ و شاخ و برگ درختان بود. در ایران نیز زهکشی د
پرینتر سه بعدی MINI
حداکثر اندازه چاپ: 155*155* 205 میلیمتر
ضخامت چاپ: 0.1 تا 0.2  میلیمتر 
مواد فیلامنت: PLA
معرفی پرینتر سه بعدی وینبو MINI
پرینتر
سه بعدی وینبو مینی از نمونه های بسیار پر مخاطب این برند است. به همین
دلیل، معتقدیم، معرفی پرینتر سه بعدی Winbo MINI به مشتریان، فرصت آشنایی
با این محصول زیبا و کاربردی را فراهم می کند.
این
برند تلاش کرده تا در محصولات خود از فریم و بدنه تمام آلومینیومی استفاده
کند تا علاوه بر زیبایی، استحکام زیادی را به دستگاه ب
المنت میله ای چگونه کار می کند؟
المنت میله ای برای گرم کردن ماشین آلات و برای گرم کردن قالبها و ابزارها بطور عمده در صنایع پلاستیک ، ریخته گری و لاستیک استفاده می شوند. المنت میله ای ، ساخته شده از مایکانیت یا سرامیک پوشیده از ورق فلزی ، المنت میله ای برای گرم کردن تماس در دستگاه ها و اکسترودر و برای گرم کردن ظروف ، مخازن و غیره استفاده می شوند.المنت میله ای یک و دو تکه برای نصب آسان و طول عمر عملیاتی در دسترس است. طیف گسترده ای از اندازه های قط
المنت میله ای چگونه کار می کند؟
المنت میله ای برای گرم کردن ماشین آلات و برای گرم کردن قالبها و ابزارها بطور عمده در صنایع پلاستیک ، ریخته گری و لاستیک استفاده می شوند. المنت میله ای ، ساخته شده از مایکانیت یا سرامیک پوشیده از ورق فلزی ، المنت میله ای برای گرم کردن تماس در دستگاه ها و اکسترودر و برای گرم کردن ظروف ، مخازن و غیره استفاده می شوند.المنت میله ای یک و دو تکه برای نصب آسان و طول عمر عملیاتی در دسترس است. طیف گسترده ای از اندازه های قط
نما سرامیک خشک
نما سرامیک خشک به دلیل ویژگی هایی از قبیل پایداری درجه حرارت بالا ، استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی بالا ، عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. در حقیقت ، این نما سرامیک خشک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غی
تولید سیم و کابل روندی تقریبا پیچیده ای دارد که لازم است در کنار بهره گیری از متخصصان تولید در این زمینه، از دستگاه های خاصی نیز استفاده شود. در این مقاله به ترتیب به در مورد تولید سیم و کابل توضیحاتی را ارائه می کنیم.
سیم و کابل
سیم ها و کابل از اصلی ترین اجزای ارتباط دهنده ی بین اجزای یک سیستم هستند. سیم یا wire وسیله ایست که برای انتقال جریان های الکتریکی از محلی به محلی دیگر استفاده می شود. در واقع سیم وسیله ای انتقال دهنده است که به خاطر خا
پرینتر سه بعدی Value
حداکثر سرعت چاپ: 20 تا 150 میلی‌ متر
ضخامت چاپ: 0.4 تا 0.6 میلیمتر 
معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Value
در معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value می توان گفت که از جمله محصولات با کیفیت کمپانی وینبو که توانسته با فناوری خاص خود، 3D Printer زیبا و با کیفیت را تولید و به بازار عرضه کند.
به طور کلی با استفاده از پرینتر سه بعدی وینبو مدل Winbo Value، تنها با یک دستور شکل مورد نظر به این پرینتر در کمترین زمان ممکن، یک محصول بدون نقص را به شما تحویل می دهد.
در عین حال ، سفارش طراحی کاراکتر ما به تصویر کشیدن یک صحنه یا شخصیت ها یا برقراری ارتباط با یک مفهوم ساده محدود نیستیم. کار ایزومتریک می تواند انتزاعی باشد - شخصاً ، فکر می کنم وقتی به اصول طراحی فکر می کنید ، مفاهیم الگوی و تکرار را به خوبی تخصیص می دهد.
تصویر ایزومتریکالگوی پیچ و تاب ایزومتریک توسط sukmaraga، Envato Elementsبه گفته این ، من فرصتی خارق العاده برای صحبت با تعداد انگشت شماری از هنرمندان ، هرکدام با تجربه ایزومتریک تجربه کردم. من از آنها ب
لیست قیمت کارخانه لوله پوش فیت نیک بسپار یزد
۳۹۸۱ دیدگاهپوش فیت, پوش فیت نیک بسپار, لسیت قیمت نیک بسپار
نیک بسپار یزد در یک نگاه:
گروه تولیدی نیک بسپار یزد در سال 1380 در ناحیه صنعتی ولیعصر زارچ است .
و در زمینی به مساحت 25هزار متر مربع، با تکیه بر تجربه ، دانش فنی، تلاش و همت آغاز به کار نموده است.
این مجموعه با اندیشه نو و با هدف ارتقا مصالح مصرفی در صنعت ساختمان سازی .اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استاندارد های بین المللی
 
لوله پلیکا
محصولات U-PVC از پودر خام PVC
از طریق یک فرآیند فشاری و دمایی شکل می‌گیرند. دو فرآیند اصلی که
در تولید استفاده می‌شوند، عبارتند از اکستروژن برای تولید محصولات پیوسته نظیر لوله،
و قالب‌گیری برای محصولات مجزا نظیر اتصالات.
فرآیند مدرن U-PVC مستلزم به‌کار‌گیری روش‌های علمی-صنعتی پیشرفته برای کنترل دقیق متغیرهای
فرآیند است. ماده‌ی پلیمری مورد استفاده، پودری با جریان آزاد است که نیازمند اضافه
کردن پایدارکننده‌ها و روان‌کننده‌ها
برج خنک کننده یا  Cooling Tower – کولینگ تاور – دستگاهی است که به جهت خنک سازی آبی که در فرآیندهای سردسازی سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و دیگر واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار می‌رود .
برج خنک کن با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا، تبخیر را آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می گردد. عمل خنک سازی در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، درحالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد.
برج خنک کن
فیلم شرینک پلی الفین (Polyolefin Shrink Films) با مقاومت مکانیک بسیار بالا حتی در دماهای پایین ۴۰ درجه سانتی‌گراد، خواص اپتیک عالی و مقاومت بالا در برابر پارگی، برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی بسیار مناسب است. شرینگ پلی الفین با مقاومت بالا در برابر روغن ها و حلال ها، گزینهٔ مناسبی برای بسته بندی انواع محصولات منجمد شده، سبزیجات، پیتزا، بستنی و بسیاری محصولات مشابه است.
انواع دیگری از پلاستیک بسته بندی نیز وجود دارد که می‌تواند بسته به نوع محصو
فیلم شرینک پلی الفین (Polyolefin Shrink Films) با مقاومت مکانیک بسیار بالا حتی در دماهای پایین ۴۰ درجه سانتی‌گراد، خواص اپتیک عالی و مقاومت بالا در برابر پارگی، برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی بسیار مناسب است. شرینگ پلی الفین با مقاومت بالا در برابر روغن ها و حلال ها، گزینهٔ مناسبی برای بسته بندی انواع محصولات منجمد شده، سبزیجات، پیتزا، بستنی و بسیاری محصولات مشابه است.
انواع دیگری از پلاستیک بسته بندی نیز وجود دارد که می‌تواند بسته به نوع محصو
خرید لوله پلی اتیلن
راهنما و نکات مهم در خرید لوله پلی اتیلن
خرید لوله پلی اتیلن به دلیل استفاده و کاربردهای قابل توجه آن در بخش صنعت راهکارها و نکاتی دارد که اگر به آنها توجه نمایید خریدی عالی می‌توانید داشته باشید و لوله پلی اتیلن شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را خواهد داشت و شما در انجام پروژه صرفه جویی قابل توجهی خواهید نمود.
خرید لوله پلی اتیلن می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد و شما هنگام خرید با اطلاعاتی نامفهوم مواجه شوید که به
مشخصات فنی صفحه کابینت جی وود :
نام صفحه کابینت: جی وود/ Jey woodضخامت صفحه کابینت:۳۲ ,۶۴,۴۸میلیمترعرض صفحه کابینت:۶۰ سانتیمتر الی ۹۰ سانتیمترطول صفحه کابینت: ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰ سانتیمتر
تلفن : 77657613/4-021
​​
jeywood-2623
​​​​
jeywood-3103
​​​​
jeywood-3107
​​​​
jeywood-3113
​​​​
jeywood-3192
​​​​
jeywood-4209
​​​​
jeywood-4217
​​​​
jeywood-4617
​​​​
jeywood-4619
​​​​
jeywood-5409
​​​​
jeywood-5413
​​​​
jeywood-5417
​​​​
jeywood-5419
​​​​
jeywood-2623
​​​​
jeywood-3103
​​​​
jeywood-3107
​​​​
jeywood-3113
​​​

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها