نتایج جستجو برای عبارت :

چه شخصیت هایی می توانند مدیر هتل شوند؟

زمانی که دیگر خونی به دندان نمی رسد، مرگ به سراغ آن می آید. پوسیدگی و آسیب دیدگی دندان هر دو می توانند می توانند موجب مرگ دندان شوند.دندان از سه لایه مینا، عاج و مغز تشکیل شده است. مغز دندان حاوی رگ های خونی و اعصاب است. اعصاب مرده یا در حال مرگ در مغز دندان می توانند به شکل گیری یک دندان مرده منجر شوند. همچنین، یک دندان مرده دیگر هیچ خونی دریافت نمی کند.یک عصب مرده در دندان گاهی اوقات به عنوان یک مغز دندان نکروتیک یا دندان بدون مغز نیز شناخته می
برخی از لوازم‌التحریری که بچه‌ها با آن سر وکار دارند ممکن است باعث ایجاد
مسمومیت با فلزات سنگین مانند سرب شوند. در بعضی مدادها به خصوص مدادهای
رنگی و مدادهای شمعی که کودکان با آن نقاشی می‌کنند، در رنگ‌های سبز و قرمز
آنها معمولا از فلزات سنگین مانند سرب یا کادمیوم استفاده می‌شود. این
مواد در طولانی‌مدت از راه پوست دست بچه‌ها جذب می‌شوند و می‌توانند ایجاد
مسمومیت کنند. حتی برخی از آبرنگ‌ها اگر طولانی مدت در دست بچه‌ها باشند
این مسم
آیا شما هم روزتان را با سردرد شروع می­ کنید
البته جای نگرانی نیست. بیشتر سردرد ها برای سلامتی بی­ خطر هستند. احتمالا با نوشیدن چای یا قهوه، خوردن غذا، و یا کمی استراحت برطرف می­ شوند.
اما برخی از سردرد ها می­ توانند به تهدیدی جدی برای زندگی­ تبدیل شوند؛ سردرد های مداوم و غیر معمول، می توانند نگرانی­ هایی پیرامون سکته، تومور یا لخته خون ایجاد کنند. این سردرد ها را جدی بگیرید.
ادامه مطلب
آیا شما هم روزتان را با سردرد شروع می­‌کنید
البته جای نگرانی نیست. بیشتر سردرد ها برای سلامتی بی­ خطر هستند. احتمالا با نوشیدن چای یا قهوه، خوردن غذا، و یا کمی استراحت برطرف می­‎شوند.
اما برخی از سردرد ها می­ توانند به تهدیدی جدی برای زندگی­ تبدیل شوند؛ سردرد های مداوم و غیر معمول، می توانند نگرانی­ هایی پیرامون سکته، تومور یا لخته خون ایجاد کنند. این سردردها را جدی بگیرید.
ادامه مطلب
 
این مسأله اتفاقی نیست که بیشتر مردمی که در نواحی گرم دنیا هستند، غذا‌های ادویه‌دار زیاد می‌خورند. مقدار متعادل از ادویه‌هایی مثل زنجبیل تازه، فلفل قرمز، کاین و فلفل سیاه در ابتدا شما را گرم می‌کنند، اما در واقع به خنک‌شدن‌تان کمک می‌کنند. مقداری فلفل قرمز به ماهی بریان‌شده یا آبی که مرغ را در آن می‌خوابانید، اضافه کنید یا با زنجبیل تازه رنده‌شده، روغن کنجد، سویا و سرکه سفید، سرکه خنک‌کننده درست کنید.
 
 
میوه‌های تابستانی به تنوع
نوزاد می تواند به دلایلی به اسهال دچار شود:
بیماری: ویروس، باکتری و قارچ ها می توانند به تغییر حرکات روده در کودک منجر شوند.
تغذیه: لبنیات، تخم مرغ، گلوتن، بادام زمینی می توانند آلرژی ایجاد کند که به اسهال ختم می شود.
داروهای خاص: اگر کودکتان باید داروهایی نظیر آنتی بیوتیک مصرف کند ممکن است احتمال اسهال در نوزاد تقویت شود.
مسافرت: کودکان نیز مانند افراد بزرگسال می توانند به دلیل مسافرت به اسهال دچار شوند.
کودکانی که چیزهای مختلف به دهان می کن
وقتی می‌بینیم و می‌شنویم که:
فقط فرزندان فرهنگیان می‌توانند وارد دانشگاه تربیت معلّم شوند؛
فقط فرزندان نظامیان می‌توانند در برخی رشته‌های دانشگاه افسری تحصیل کنند؛
در بسیاری موارد، فقط فامیل‌های درجۀ یک کارمندان دولت می‌توانند وام بانکی دریافت کنند؛
در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، مادّۀ امتحانی زبان انگلیسی به جای سؤالات تخصّصی هر رشته -که داوطلبان 4 یا 6 سال یا بیشتر در دانشگاه با آن سروکار داشت
صنعت ساخت و ساز مسئول استفاده از مصرف 75 درصد منابع طبیعی زمین است. سنگ ، ماسه ، آهن و بسیاری از منابع محدود دیگر برای مصرف در بازارها به مقدار زیادی استخراج می شوند.
 به عنوان مثال، در برزیل، زباله های ساختمانی می توانند بین 50 تا 70 درصد از کل جرم پسماندهای جامد شهری را تشکیل دهند. این ضایعات اغلب به جای اینکه به درستی دفع شوند، در سیستم های بهداشتی شهری و مکان های دفع غیر رسمی ریخته می شوند.
با این حال اگر بیشتر مراقب باشید، این زباله می تواند
ورید های واریسی، رگ هایی بزرگ و پیچ خورده هستند. این رگ ها با اینکه می توانند در هر جایی از بدن به وجود آیند اما اغلب در پا ها شیوع بیشتری دارند برای درمان رگ های واریسی چه کنیم؟رگ های واریسی به عنوان یک بیماری پزشکی جدی در نظر گرفته نمی شوند اما می توانند آزاردهنده بوده و به مشکلات جدی تری ختم شوند.

ادامه مطلب
علائم
لکه های تیره روی پوست می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره باشند. ممکن است رنگ لکه ها به رنگ پوست فرد بستگی داشته باشد. لکه ها بافتی مانند پوست دارند و دردناک نیستند.
لکه ها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند و می توانند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود اما در مناطقی که اغلب در معرض آفتاب قرار می گیرند ، بیشتر دیده می شود.
لکه های تیره بیشتر در مناطق زیر ایجاد می شوند:
پشت دست ها
صورت
کمر
شانه ها
در افرادی که پوست تیره تری دارند، لکه هایی که
- فعالیت دانش آموزان بر پایه سه محور داستان نویسی، داستان خوانی و داستان گویی است.
- از ایجاد فضای رقابتی بین دانش‌آموزان خودداری شود.
- دانش‌آموزان مختارند خودشون یکی از فعالیت ها را انتخاب کنند و مجبور کردن آنها به انتخاب یک فعالیت مشخص ممنوع است.
- اجبار کردن دانش‌آموز به خرید کتاب یا هر چیز دیگری که بار مالی دارد ممنوع است.
- دانش‌آموزان قبل از عید کاملا توجیه شوند.
- همه دانش‌آموزان در طرح شرکت داده شوند.
- از دادن تکلیف کتاب‌های درسی خو
با استفاده از نوع داده ای اصلاح کننده ها (Data Type Modifier) های موجود در زبان برنامه نویسی C++ می توانید نوع متغیرها را تغییر دهید.لیست انواع نوع داده ای اصلاح کننده ها در اینجا قرار گرفته است:
signed
unsigned
long
short  
اصلاح کننده های  signed، unsigned ،long و short  می توانند برداده های مبتنی بر integrer اعمال شوند. علاوه بر آن signed و unsigned می توانند بر char و long نیز اعمال شوند. برای مثال unsigned long int.Modifire های signed و unsigned می توانند به عنوان پیشوندی برای Modifire های long و short اس
شخصیت هایی برای مدیر هتل شدن
شاید فکر می کنید توانایی مدیریت را دارید و می خواهید وارد این کار شوید. ممکن است مدیریت هتل از آن دسته از شغل هایی باشد که به ذهنتان خطور کرده است اما آیا می دانید چه آدم هایی می توانند مدیر هتل شوند و این دسته از آدم ها چه ویژگی های دارند؟ اگر این نکته ها را بدانید می توانید با خصوصیات اخلاقی خودتان مقایسه کنید و ببینید که آیا مناسب این شغل هستید یا نه. در ادامه الی گشت را همراهی کنید تا با شخصیت مدیر هتل آشنا شوی
ویروس کرونا گروهی از ویروسهای مرتبط با RNA هستند که باعث ایجاد بیماری در پستانداران و پرندگان می شوند. در انسان ها ، این ویروس ها باعث عفونت های دستگاه تنفسی می شوند که می توانند از خفیف تا کشنده متغیر باشند. بیماری های خفیف شامل مواردی از سرماخوردگی است (که به دلیل ویروس های خاصی نیز ایجاد می شود ، بطور عمده رینوویروسها) ، در حالی که انواع کشنده تر می توانند باعث SARS ، MERS و COVID-19 شوند. علائم بیماری در گونه های دیگر متفاوت است: در مرغ ها باعث ایجاد
چربی احشایی چیست؟
چربی های احشایی به عنوان چربی هایی شناخته می شوند که در میان تنه و اطراف ارگان های بدن تجمع کرده اند.
چربی های احشایی معمولا زیر پوست نیستند و در عمق بدن ذخیره شده اند. چربی های احشایی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و برخی از سرطان ها را افزایش دهد.
متاسفانه آمار افراد چاق روز به روز در حال افزایش است. از این رو تعداد بسیاری از افراد بالغ در خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی هستند.
بسیاری از افراد این را
ابرو و مژه های زیبا اجزای اصلی صورت هستند که تاثیر بسیار زیادی بر چهره می گذارند. زمانی که صحبت از ایجاد آرایشی با ظاهر خوب به میان می اید، ابروها و مژه ها باید بهتر از همه باشند. ابروها می توانند ظاهر کل صورت شما را تغییر دهند و قدرت انتقال احساسات را دارند. مژه ها نیز همانند یک چارچوب برای چشمان شما عمل می کنند. زمانی که مژه ها به درستی فر می شوند می توانند چشمان شما را بازتر نشان دهند ، باعث درخشندگی آن ها شوند و زیبایی طبیعی شما را برجسته نما
نرم‌افزار Snapp Driver همان‌طور که از اسمش پیداست مخصوص رانندگان تاکسی آنلاین اسنپ هست . با این نرم‌افزار رانندگان عزیز می‌توانند وارد صفحه شخصی خود شده و آن را مدیریت کنند . هر زمان که می‌توانند و زمانش رادارند به سرور برنامه متصل شده و درخواست‌هایی مبنی بر سفارش تاکسی دریافت کرده و هر زمان که بخواهند با فشردن یک کلیک می‌توانند مانع از آمدن درخواست‌های جدید شوند .
ادامه مطلب
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
جدیدا بسیار در مورد مهاجرت ورزشکاران می شنویم. دوستانم بحث و تبادل نظر زیادی می کردند که چرا این گروه اینقدر مهاجرت می کنند؟ هر کسی حرفی و دلیلی می آورد ولی به نظر من مبنای بحث خیلی درست نیست. این گروه هم مانند سایرین در حال مهاجرن هستند. فقط چون معروف هستند دیده می شوند/ البته به دلیل اینکه صاحبان مدال می توانند راحتتر مهاجرت کنند ، خب طبیعتا از این حق استفاده می کنند.
 
به نظرم تمام افرادی که می توانند دارند مهاجرت می کنند. جالبه هیچکسی هم بر
محصولات حاصل از نشا را می توان زودتر از آن هایی که از دانه روییده اند برداشت نمود. پرورش دهندگانی که از نشا استفاده می کنند، می توانند از بازارهای اول فصل بهره مند شوند و زمان لازم برای تولید یک محصول را کاهش می دهند تا کشت دوم و سوم را در طی یک فصل رشد تولید نمایند.
 
روش تولید نشا صیفی و سبزی
1- نشا و نشاکاری
محصولات حاصل از نشا را می توان زودتر از آن هایی که از دانه روییده اند برداشت نمود.
پرورش دهندگانی که از نشا استفاده می کنند، می توانند از ب
درباره ندول ها چه باید دانست؟
گره ها چیست؟گره رشد بافت غیر طبیعی است. گره ها می توانند درست در زیر پوست ایجاد شوند. آنها همچنین می توانند در بافتهای عمیق پوستی یا اندامهای داخلی ایجاد شوند.
متخصصان پوست از گره ها به عنوان یک اصطلاح کلی برای توصیف هر گونه زیر پوست که اندازه آن حداقل 1 سانتیمتر است استفاده می کنند. این یک تشخیص خاص نیست. در عوض ، این عادت شده است تا آنچه را که می بینند با متخصصان پوست دیگر ارتباط برقرار کند.
غده تیروئید ممکن است گ
بردهای مدار چاپی Rigid از مواد جامد ساخته می شوند و مانند برد مدار چاپی فلکس دارای پیکربندی لایه ای مخالف می باشد ( تک لایه، دو لایه، چند لایه). بعد از نصب شکل این PCB ها تغییر نمی کند. این PCB ها نمی توانند خم شوند به همین دلیل با نام RIGID PCB شناخته می شوند.
طول عمر این نوع PCB بسیار زیاد است بنابراین در بسیاری از قطعات کامپیوتری مانند رم، پردازنده ها، کارت های گرافیک استفاده می شوند. این نوع برد طراحی ساده ای دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بیشت
حوله تن پوش ارزان و با کیفیت یا حوله تمام قد از جمله بهترین حوله ها می باشند. حوله تن پوش در جنس و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند که بسیار پرطرفدار می باشند.
حوله تن پوش از جمله انواع حوله ها می باشند که به خاطر طراحی مناسبی که دارند، امروزه به عنوان یک حوله کامل، پرطرفدار و شیک شناخته شده است. این نوع از حوله ها انواع مختلفی دارند که از نظر جنس و سایز دسته بندی می شوند. در ادامه به معرفی خلاصه وار این نوع از حوله ها می پردازیم.
معرفی حول
در ساختمان‌های مسکونی چوبی این کار با استفتده از یک پوشش زبر و ضخیم پلاستیکی انجام می‌شود که هر سه سیم را در خود جای می‌دهد. در ساختمان‌های بزرگ‌تر و حجیم تر سیم‌ها از لوله‌های فلزی یا پلاستیکی عبور داده می‌شوند که سیم پوش یا لولهٔ محافظ برقی نام دارند. سیم پوش‌ها در مقایسه با پوشش‌های پلاستیکی محافظت بهتری از سیم‌ها می‌کنند و در ساختمانی که به وسیلهٔ این سیم پوش‌ها سیم کشی شده، سیم‌های جدید می‌توانند درون سیم پوش‌های موجود جاساز
ذرت و کالوس به چه معناست ؟
 
ذرت و کالوس ها تکه هایی از پوست سخت و ضخیم هستند. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ایجاد شوند ، اما به طور معمول در پاهای شما ظاهر می شوند.
ذرت دایره هایی کوچک و گرد از پوست ضخیم است. شما به احتمال زیاد ذرت هایی را در قسمت های بالای یا انگشتان پا یا کف پا ایجاد می کنید. آنها بیشتر در پاهای استخوانی رخ می دهند که فاقد بالشتک هستند.
کالوس ها لکه های پوستی سخت و خشن هستند. آنها به احتمال زیاد روی پاشنه یا توپ پای شما ظاه
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهای تحریک کننده بر سر میز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامی و... نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب می شوند. آیا چنین رفتارهایی می توانند به کسب امتیازهای بیشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهای تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پیش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا می شوند تا شما را به پ
ثانیه‌های آخر، ثانیه‌های مهمی‌اند. داریم که یک روز نزد خدا، به اندازه‌ی هزارسال است. این، یک فانتزی نیست. دقت که می‌کنم، می‌بینم اگر این نباشد، فانتزی می‌شود. فکر کنید، همه‌چیز، همین‌قدر بی‌هوده باشد، همین‌قدر خشن و خشک و سریع؛ آن‌وقت، چه می‌خواهد قضاوت شود؟ پس آن نیم‌لرز‌هایی که بر دل می‌افتد چه؟ آن‌ها به کدام قلم روایت می‌شوند؟
ثانیه‌های آخر را می‌گذرانم. آخرین لحظاتی که می‌توانند همه‌ی گذشته را «تبدیل» کنند. مفهوم «ترکیب
وقتی کلمه نخبه را می شنویم سریعا به یاد ریاضیات و حل مسائل لاینحل می افتیم. ولی واقعا نخبه بودن چیست و نخبه کیست؟ دسته بندی های مختلفی برای نخبه ها وجود دارد و این افراد به نوعی سرآمد های زمینه خود هستند. 
 
نخبه های هوشی:
این افراد دارای هوش و یا آی کیو بالای می باشند و در محیط مناسب می توانند منجر به تولید علم و نظریه های طوفانی شوند. این افرادی که منجر به تغییرات عمده در زندگی بشریت می شوند بسیار محدود هستند ولی نه به این دلیل که نخبگان هوشی ب
ورق های پلکسی گلاس اغلب در مصارف تزئینی، دکوری و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو نباید زدگی، ضایعه رنگی و یا لکه داشته باشند. در موارد خاص و در برندهای متفرقه گاها دیده می شود ورق ها دارای ضایعاتی در سطح خود هستند. این ضایعات می توانند هنگام تولید ایجاد شوند. مثلا گردوخاک با مواد پلکسی گلاس مخلوط شود و پس از تولید به صورت ذرات غبار روی سطح پلکسی نمایان شوند.
 
نقرس چیست؟
نقرس در واقع نوعی آرتروز است و می­تواند باعث ایجاد درد و ورم در مفاصل شود. در ابتدا به نظر می­رسد که تنها یک مفصل را درگیر خواهد کرد و این مشکل بیشتر در انگشتان بزرگ پا دیده می ­شود. این اتفاق بیشتر در افرادی رخ می­ دهد که دارای مقادیر بالایی از اوریک اسید در خونشان می­ باشند. اوریک اسید می­تواند کریستال­ های سوزن مانندی را تشکیل دهد که در مفاصل ساخته شده و عامل ایجاد درد می­ باشند. کریستال­ های اوریک اسید می­توانند در داخل لوله­
بردهای مدار چاپی Rigid از مواد جامد ساخته می شوند و مانند برد مدار چاپی فلکس دارای پیکربندی لایه ای مخالف می باشد ( تک لایه، دو لایه، چند لایه). بعد از نصب شکل این PCB ها تغییر نمی کند. این PCB ها نمی توانند خم شوند به همین دلیل با نام RIGID PCB شناخته می شوند.
طول عمر این PCB بسیار زیاد است بنابراین در بسیاری از قطعات کامپیوتری مانند رم، پردازنده ها، کارت های گرافیک استفاده می شوند. این نوع برد طراحی ساده ای دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر تو
وکیل پایه یک







وکیل پایه یک دادگستری
با توجه به مرجعی که به وکلا اجازه وکالت می دهد وکلای دادگستری به دو
نوع کلی تقسیم میشوند. وکلایی که توسط کانون وکلای دادگستری منتخب و تایید
می شوند و وکلایی که توسط مرکز مشاوران حقوقی و کارشناسان دادگستری کشور
انتخاب می شوند. وکلای کانون وکلا به کارآموزان وکالت و وکلای پایه یک
دادگستری تقسیم می گردند که هردو می توانند امر وکالت را انجام دهند البته
کارآموزان محدویت هایی را دارند. مشا
درمان آلرژی به گردو غبار !
 
تصاویر
شرح
عکس العمل های آلرژیتیک
رفتار
حذف
جلوگیری
بردن
کنه گرد و غبار یکی از شایع ترین آلرژی ها و محرک های آسم است که در خانه شما کمین می کند.
در حالی که این موجودات میکروسکوپی شبیه به اشکالات کوچک هستند ، کنه های گرد و غبار در واقع نیش بر روی پوست شما نمی گذارند. اما می توانند باعث بروز بثورات پوستی شوند. همچنین به احتمال زیاد علائم آلرژی دیگری مانند عطسه و قطره بعد از زایمان نیز دارید.
ما در این مقاله قصد داریم تا
غذای لطیف، غذای غلیظ:غذاهای غلیظ غذاهایی هستند که به راحتی هضم نمی شوند و مواد زایدی که از آن ها تولید می شود به راحتی می توانند در کنار هم تجمع کرده و ایجاد انسداد در عروق و مجاری کنند و به شرط تکرار مصرف در طول زمان حتی ایجاد توده در بافت های مختلف بدن نمایند؛ درنتیجه مصرف آن ها برای اکثر افراد ممنوع است، اما افرادی که معده های قوی و یا فعالیت سنگین بدنی دارند، می توانند برخی از این غذاها را هضم کنند در نتیجه
ادامه مطلب
متا تگ ها اطلاعاتی درباره صفحات وب در ساختار html ارائه می دهند. این اطلاعات متادیتا نامیده می شود و در خود صفحه نمایش داده نمی شوند ولی سرچ انجین ها می توانند آنها را بخوانند.
 
‏search engine یا موتورهای جستجو مانند گوگل از متا تگ ها برای فهمیدن اطلاعات اضافی در مورد صفحات وب استفاده می کنند آنها می توانند این اطلاعات را برای رتبه دهی به آن صفحه در نظر بگیرند و همچنین برای نمایش در صفحات نتیجه یا ‌serp استفاده کنند.
 
مثال هایی از متا تگ شامل تایتل و
مزایای سلامتی یوکا برای بدن
 
یوکا چیست؟یوکاها گیاهان باغی رایج و دارای برگهای برجسته هستند. گونه های زیادی از گیاه وجود دارد ، و میوه ها ، دانه ها و گل ها اغلب خورده می شوند. (یوکا نباید با یوکا که یک گیاه ریشه ای به نام cassava است اشتباه گرفته شود.)
یوکا فواید درمانی زیادی را ارائه می دهد و اغلب از نظر دارویی استفاده می شود. بخش هایی از گیاه یوکا می تواند در رژیم غذایی شما گنجانده شود. همچنین می تواند به صورت موضعی برای درمان شرایط پوستی یا زخم ها
گوسفندان از جمله حیواناتی هستند که به راحتی رام و اهلی می شوند و در اکثر مناطق شهری و روستایی پرورش داده می شوند . 
هر یک از نژادهای گوسفندان می توانند تولیدات خاص خود را برای انسان ها داشته باشند . مثلا برخی از نژادها به منظور تولید گوشتشان پرورش داده می شوند و برخی دارای پشم با کیفیت هستند و می توانند برای دامدار سود بالایی داشته باشند .
دامداران گوسفندان را در فضای آزاد رها می کنند که این کار هزینه بسیار کمی برای دامدار دارد . البته در این ر
همه چیز درباره آلودگی شپش
آلودگی شپش چیست؟آلودگی به شپش جمعیتی از انگل های کوچک است که روی بدن انسان زندگی می کنند. سه نوع شپش وجود دارد: شپش سر ، شپش بدن و شپشک یا خرچنگ ، ​​شپش . هر سه شکل شپش ها در اثر تماس پوست به پوست پخش می شوند و می توانند به سرعت پخش شوند. در حالی که همه آنها "شپش" نامیده می شوند ، شپشهای پوستی گونه ای مختلف از حشرات از شپش های سر و بدن هستند.
شپش های بدن می توانند بیماری هایی را حمل کنند ، اما در ایالات متحده بسیار نادر هست
دربارۀ اهمیت فارسی گفتن و آفریدن معنا در زبان فارسی
خلاصه - زبان، نشانه‌های آشنای یک ملت از مفاهیمی است که از معانی حاضر در وجودشان برخاسته. دشوار هنگامی است که اهل یک زبان با معنایی در زبان دیگر مواجه شوند و بخواهند آن را در زبان خود بازگویند. اگر همان معنا را با واژگان آشنای اهل زبان خود بازنساختیم، ناچار در به تطابق مفهومی بسنده می‌کنیم یا بدتر، نعل‌به‌نعل صرفاً برمی‌گردانیم. زبان اینگونه ضعیف می‌شود؛ عامه، مثل ناادیبانشان، با معانی
"ورم ملتحمه" یا کونژنکتیویت (conjunctivitis)اصطلاحی است که برای توصیف التهاب ملتحمه ی چشم استفاده می شود و شایع ترین علت قرمزی چشم است.سفیدی چشم با پرده نازکی به نام ملتحمه پوشیده شده است که ترشحات مخاطی را برای پوشاندن و نرم کردن سطح چشم تولید می کند. این پرده به طور طبیعی حاوی عروق ظریفی است که با بررسی دقیق قابل مشاهده اند و در صورت تحریک یا التهاب ملتحمه، عروق خونی آن مشخص تر می‌شوند و چشم، قرمز به نظر می رسد.
عوامل گوناگونی می توانند سبب التهاب
رستوران داری صنعتی پر مسئولیت است که تاثیر مستقیمی بر سلامتی مردم دارد. افراد زیادی وارد این حرفه می شوند ولی افراد کمی می توانند در این کسب و کار موفقیت کسب کنند و دوام بیاورند. برای آنکه بتوانید در این صنعت موفق شوید باید بتوانید اصول اولیه آن را مهیا سازید. راه اندازی رستوران بدون تجهیزات رستوران غیر ممکن است. بهترین آشپز ها و حتی بهترین گارسون ها نمی توانند بدون داشتن تجهیزات رستوران کارایی خوبی داشته باشند. لازم به ذکر است که تجهیزات رس
چه عواملی باعث بروز جوش چرکی می شود؟
 
بررسی اجمالی :
نبض ها برجستگی های کوچکی روی پوست هستند که حاوی مایعات یا چرک هستند. آنها معمولاً به صورت برجستگی های سفید رنگ پوست پوست قرمز ظاهر می شوند. این برجستگی ها بسیار شبیه به جوش ها هستند ، اما می توانند بسیار بزرگ شوند.
ممکن است نبض ها در هر قسمت از بدن ایجاد شوند ، اما آنها معمولاً در قسمت پشت ، سینه و صورت تشکیل می شوند. آنها ممکن است در خوشه هایی در همان ناحیه از بدن یافت شوند.
پاستول ها ممکن است
 
 
پوست موجودات زنده به عنوان مانعی برای از بین بردن ویروس ها و سایر مضرات بدن نیست. اگر به خود صدمه بزنید ، باکتری ها می توانند وارد زخم شده و سپس در داخل یا اطراف آن تکثیر شوند و منجر به عفونت های جدی شود که می توانند در کل بدن شما پخش شود. به همین دلیل دانستن نحوه تمیز کردن و ضد عفونی صحیح زخم بسیار مهم است. وقتی به خود صدمه می زنید ، باید جلوی آن را بگیرید تا از عفونت های احتمالی و پیامدهای جدی جلوگیری کنید.
ادامه مطلب
احتمالا شما هم کار‌های تکراری زیادی را در سیستم عامل ویندوز به طور روزانه انجام می‌دهید و شاید علاقمند باشید که این عملیات به صورت خودکار انجام شوند تا درگیرشان نباشید. جالب است بدانید که بسیاری از این کار‌های کوچک و حوصله سر بر می‌توانند توسط Task Scheduler ویندوز انجام شوند.
در حالی که وظیفه‌ی اصلی Windows Task Scheduler اجرای برنامه‌هایی خاص در زمانی مشخص شده است؛ این برنامه می‌تواند کار‌های زیادی انجام دهد: ارسال ایمیل‌ها، خاموش کردن کامپیوتر، ح
 
احساسات اگر مهار نشوند ممکن است بدجور گریبانت را بگیرند .
احساساتی که سرکوب شوند هم ممکن است جایی که نباید و در زمانی که نشاید چونان بلایی بر سرت نازل شوند .
احساساتی که به مسیر درست هدایت شوند می توانند به زبان هنر گویای تمام حرف های نگفته ات باشند .
احساسات خلاقیت را بیدار نگه می دارد و شکوفایی آن را میتواند رقم بزند اگر همواره هشیار باشیم نسبت به حال و روزمان ؛ به جسم مان ؛ به اطراف مان و به روابطمان .
مگر نه این است که زندگی نباتی حاصل خامو
جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رقابتی است میان باشگاه های کتابخوانی در شهرها و روستاهای سراسر ایران که چهارمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار خواهد شد:
فعالیت باشگاه های کتابخوانی دایمی بوده و هر زمان از سال با شرایطی که در این شیوه نامه آمده است،علاقه­ مندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت، باشگاه خود را ثبت کنند.
باشگاه هایی که در سال های قبل ثبت شده اند، در سال ۱۳۹۸ هم رسمیت دارند و می توانند در جام باشگاه ها شرکت ک
همانطور که از نام متغیرها پیداست، محلی برای ذخیره داده ها در حافظه با قابلیت نام گذاری هستند که می توانند توسط برنامه تغییر پیدا کند. در C++ هر متغیر یک نوع خاص دارد که اندازه و لایه آن را در حافظه مشخص می کند. در واقع محدوده ای از مقدارهایی که می توانند در آن حافظه ذخیره شوند و مجموعه عملیاتی که می تواند به آن متغیر اعمال شود.
نام یک متغیر باید حتما با یک حرف یا underscore ( _ ) شروع شود و نیز می تواند از مجموعه ای از حروف، اعداد و underscore ( _ ) تشکیل شد
محققان کالج لانگ کینگ در یک مطالعه که 17 می 2019 در Nature Communications منتشر شده نشان داده اند چگونه واکسیناسیون پوست می تواند سلول های محافظتی CD8 T-cells را تولید کند که به بافت های دستگاه تناسلی جذب می شوند و می توانند به عنوان یک استراتژی واکسیناسیون برای عفونت های منتسب به جنس (STI) استفاده شوند.

ادامه مطلب
آدم ها می آیند و می روند و غوغا به  پا می کنند . گاهی آنقدر غرق نداشته های خود می شوند که تمام حق تو را به جای حق خودشان طلب می کنند و گاهی  آنقدر دارا می شوند که بذل و بخشش های بی مورد می کنند به حدی که  دیگران بخشش را وظیفه ای می دانند که در قبال آنها به روی شانه ات مانده. 
هم مورد اول به دوش انسان  سنگینی می کند و مورد دوم . 
شاید این ما هستیم که حدود دیگران را در مواجهه با  خود تعریف می کنیم . این ما هستیم که مرز های زندگی خود را تعریف می کنیم. 
گذش
گاستروانتریت، که اغلب به آن آنفولانزای معده گفته می شود ، یک عفونت ویروسی ، باکتریایی یا انگلی دستگاه گوارش است. علائم آن مشابه با IBS (سندرم روده تحریک پذیر)، سرطان روده بزرگ و گاستریت است ، اما علت آن متفاوت بوده و این تشخیص صحیح را دشوار می کند.
 
عفونت های دستگاه گوارش نه تنها باعث درد و ناراحتی می شوند بلکه می توانند موجب کم آبی شدید شوند. این بیماریها با کاهش نبض و فشار خون، می توانند موجب سرگیجه شوند. میزان الکترولیتها نیز کاهش می یابد و ا
اختلالات پیگمنتیشن
اختلالات پیگمنتیشن می توانند گسترده باشند و بر روی بسیاری از مناطق پوست تاثیر گذارند، و یا می توانند موضعی بوده و تنها در مناطق خاصی از پوست تاثیر گذارند. تغییرات پیگمنتیشن باعث ایجاد مشکلاتی می شود که به نام های زیر خوانده می شوند:
دیپیگمنتیشن
هایپوپیگمنتیشن
هایپرپیگمنتیشن
دیپیگمنتیشن از دست دادن کامل رنگدانه است. پوست سفید است. دیپیگمنتیشن گسترده در پیسی رخ می دهد.
هایپوپیگمنتیشن مقدار غیرطبیعی کم ملانین است. پوست
انواع میوه جات
انواع میوه جات میوه ها می توانند به صورت های متنوع مانند خام، یخ زده، پخته شده، ترشیجات و خشک شده مصرف شوند. میوه ها را می توان به 3 دسته میوه های ساده، میوه های مجتمع یا بهم پیوسته و میوه های مرکب تقسیم کرد.
میوه های ساده: به میوه هایی گفته می شود که از تخمدان یگ گل رشد می کنند، میوه های ساده می توانند مانند آلو و هلو آبدار و گوشتی باشند و یا مانند گردو و بادام خشک باشند.
میوه های مجتمع: میوه های مجتمع از چندین تخمدان یک گیاه شکل م
سجاد- دربارۀ اهمیت فارسی گفتن و آفریدن معنا در زبان فارسی
*خلاصه* - زبان، نشانه‌های آشنای یک ملت از مفاهیمی است که از معانی حاضر در وجودشان برخاسته. دشوار هنگامی است که اهل یک زبان با معنایی در زبان دیگر مواجه شوند و بخواهند آن را در زبان خود بازگویند. اگر همان معنا را با واژگان آشنای اهل زبان خود بازنساختیم، ناچار در به تطابق مفهومی بسنده می‌کنیم یا بدتر، نعل‌به‌نعل صرفاً برمی‌گردانیم. زبان اینگونه ضعیف می‌شود؛ عامه، مثل ناادیبانشان، ب
سجاد- دربارۀ اهمیت فارسی گفتن و آفریدن معنا در زبان فارسی
*خلاصه* - زبان، نشانه‌های آشنای یک ملت از مفاهیمی است که از معانی حاضر در وجودشان برخاسته. دشوار هنگامی است که اهل یک زبان با معنایی در زبان دیگر مواجه شوند و بخواهند آن را در زبان خود بازگویند. اگر همان معنا را با واژگان آشنای اهل زبان خود بازنساختیم، ناچار در به تطابق مفهومی بسنده می‌کنیم یا بدتر، نعل‌به‌نعل صرفاً برمی‌گردانیم. زبان اینگونه ضعیف می‌شود؛ عامه، مثل ناادیبانشان، ب
 
چرا شستن دست‌ها اینقدر مهم است؟ خیلی ساده بگوییم؛ دست‌های شما کثیف هستند، چون مدام به آدم‌های گوناگون، حیوانات، غذا‌ها و سطوح و وسایل دست می‌زنید و هزاران میکروب و ویروس و سایر آلودگی‌ها را جمع می‌کنید که اگر وارد بدن‌تان شوند می‌توانند شما را مریض کنند. ما خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم به چشم‌ها، بینی و دهان خود دست می‌زنیم و همین کار ظاهرا بی‌ضرر باعث می‌شود میکروب‌ها و ویروس‌ها مستقیما وارد غشا‌های مخاطی‌مان شوند.
ادامه م
در پروسه تولید یک نرم‌افزار ممکن است bug (باگ‌) در برنامه وجود داشته باشد؛ عموما این باگ‌ها اصلاح می‌شوند اما گاهی اوقات برخی از این باگ‌های ناخواسته، نه تنها مضر نیستند بلکه می‌توانند به عنوان یک امکان به برنامه اضافه شوند. در زیر با تعدادی از این باگ‌ها که در پروسه تولید نرم‌افزار به عنوان … باگ‌هایی که تبدیل به ویژگی مفید نرم‌افزار شدند!
منبع : وبلاگ ایران سرور
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، معافیت سربازی به ازای سابقه ایثارگری ۲۸ و ۲۹ ماه والدین فقط تا پایان شهریور ماه ۹۸ اجرا می شود . رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت : مشمولان متقاضی معافیت به واسطه سابقه ایثارگری ۲۸ و ۲۹ ماه والدین، فقط تا پایان شهریور ماه سال ۹۸ می توانند از این معافیت بهره مند شوند . 
سردار تقی مهری افزود : در معافیت مذکور غیبت مانع رسیدگی به درخواست مشمولان واجد شرایط نیست ، همچنین متقاضیان حین تحصیل نیز می توانن
سجاد- دربارۀ اهمیت فارسی گفتن و آفریدن معنا در زبان فارسی
*خلاصه* - زبان، نشانه‌های آشنای یک ملت از مفاهیمی است که از معانی حاضر در وجودشان برخاسته. دشوار هنگامی است که اهل یک زبان با معنایی در زبان دیگر مواجه شوند و بخواهند آن را در زبان خود بازگویند. اگر همان معنا را با واژگان آشنای اهل زبان خود بازنساختیم، ناچار در به تطابق مفهومی بسنده می‌کنیم یا بدتر، نعل‌به‌نعل صرفاً برمی‌گردانیم. زبان اینگونه ضعیف می‌شود؛ عامه، مثل ناادیبانشان، ب
سجاد- دربارۀ اهمیت فارسی گفتن و آفریدن معنا در زبان فارسی
*خلاصه* - زبان، نشانه‌های آشنای یک ملت از مفاهیمی است که از معانی حاضر در وجودشان برخاسته. دشوار هنگامی است که اهل یک زبان با معنایی در زبان دیگر مواجه شوند و بخواهند آن را در زبان خود بازگویند. اگر همان معنا را با واژگان آشنای اهل زبان خود بازنساختیم، ناچار در به تطابق مفهومی بسنده می‌کنیم یا بدتر، نعل‌به‌نعل صرفاً برمی‌گردانیم. زبان اینگونه ضعیف می‌شود؛ عامه، مثل ناادیبانشان، ب
صنعت ساختمان یکی از بزرگ ترین بازارهای کامپوزیت های الیاف طبیعی به شمار می آید. استفاده از کامپوزیت های الیاف طبیعی به عنوان جانشین های مناسب چوب و آهن در ساخت و ساز به شدت در حال گسترش است. در ساخت پارتیشن ها، سقف های کاذب، حصارها نرده ها، کف ها و نمای دیوارها به خوبی می توان از این نوع کامپوزیت ها استفاده کرد. در کشورهای آسیایی ساخت کیوسک ها، خانه های پیش ساخته، خوابگاه ها، سایبان ها و پناهگاه ها به کمک این کامپوزیت ها مورد استقبال فراوان و
اپیدمیولوژی
سنگ کلیه در بین مردان بیش‌تر از زنان دیده می‌شود. بیش‌تر افرادی که به سنگ کلیه مبتلا می‌شوند در سنین ۳۰ تا ۵۰ سالگی هستند. طی چند دهه‌ی گذشته، درصد مبتلایان به سنگ کلیه در ایالات متحده‌ی آمریکا رو به افزایش بوده است که به احتمال زیاد به مشکل همه گیر چاقی مربوط می‌شود.
انواع سنگ کلیه
اطلاع از نوع سنگ کلیه به تعیین علت ایجاد آن کمک می‌کند و سرنخ‌هایی در مورد چگونگی کاهش خطر ابتلا به آن را در اختیارمان قرار می‌دهد. اگر سنگ کلیه
خطر ترکاندن جوش  , برخی اوقات بر روی صورت و قسمت های مختلف بدن ممکن است جوش  ایجاد شود و افراد با حساسیت بالا نسبت به آن سعی کنند آن را از بین ببرند و برتکانند. اما ترکاندن جوشو فشار بر روی جوش ممکن است آسیب های جدی به پوست  وارد کند.
مثلث مرگ کجا قرار دارد؟
به گفته کارشناسان: منطقه‌ای در نواحی اطراف بینی وجود دارد که مثلث مرگ نامیده می‌شود. قاعده این مثلث در ناحیه لب‌ها و راس آن بین دو چشم است. عفونت در این منطقه می‌تواند به طور مستقیم به
از آنجایی که بالابرها هم بسیار مفید هستند و کاربردی و هم می توانند در صورت نقص فنی و خرابی سبب حادثه های جبران ناپذیری شوند، بازدید ایمنی روزانه وسیله نقلیه از ضرورت ها می باشد. بررسی روزانه نباید فقط محدود به بازرسی چشمی از بخش های خارجی وسیله نقلیه باشد، بلکه تمامی موارد زیر باید به دقت بررسی شوند:
- قطعات شکسته، آسیب دیده، شل شده یا قطعات گم شده
- باد لاستیک (تایر)، بریدگی و فشردگی
- نشت روغن و روغن هیدرولیک
- نقص جوشکاری، همچون ترک (شکستگی ه
یک ذره زیر اتمی با بار الکتریکی منفی و برابر با بار بنیادیمی‌باشد.
الکترون‌ها، همانند همهٔ مواد، هم ویژگی‌های ذره‌ای و هم موجی را دارا هستند، یعنی هم می‌توانند با ذرات دیگر برخورد کنند و هم مانند نور دچار پراش شوند. مشاهده ویژگی‌های موجی الکترون نسبت به ذراتی مانند نوترون و پروتون آسان‌تر است زیرا جرم الکترون کمتر است و در نتیجه طول موج دوبروی آن برای انرژی‌های معمول بالاتر است.
یک الکترون در حال حرکت نسبت به یک ناظر، یک میدان مغن
داوطلبین گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر به آرشیو سوالات MSRT که از مهمترین منابع آزمون MSRT می‌باشد، بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. تمامی دوره‌های برگزار شده به همراه پاسخ تشریحی جامع و رایگان در اختیار داوطلبین گرامی قرار گرفته است.
 
نمره قبولی آزمون MSRT
طبق آخرین تغییرات بخشنامه دانشگاه‌های معتبر کشور، حداقل نمره قبولی در آزمون MSRT و سایر آزمون‌ها معتبر در جدول زیر آورده شده است. در حال حاضر به دلیل هزینه‌بر و سخت‌تر بودن آزمو
تابحال خواب خود را فراموش کرده اید؟ آیا دچار بختک شده اید؟ خوابهای رنگی چطور آیا تا بحال دیده اید؟
در این پست ۱۰ موضوع جالب در مورد خواب دیدن را عنوان نموده ام.
خواب دیدن افراد نابیناکسانی که بعد از تولد نابینا می‌شوند می‌توانند تصاویر را در خواب ببینند.
افرادی که نابینا به دنیا می‌آیند نمی‌توانند در خواب تصاویر را ببینند، اما نابینایان خوابهایی به شفافی افراد بینا دارند.
که البته شامل حواس پنج گانه دیگر مثل شنوایی، چشایی، بویایی، لامسه
ویروس کرونا خانواده­ بزرگی از ویروس­ها هستند که بر طبق مراکز کنترل و پیشگیری (CDC) می­توانند سبب بیماری­های تنفسی شوند. بیشتر افراد در یک‌ زمان از زندگی­شان ویروس آلوده می­شوند ولی علائم معمولاً خفیف تا متوسط هستند.
 
ادامه مطلب
سر درد
بسیاری از افراد ممکن است در طول روز با سر درد هایی که شدت و علت های
مختلفی دارند روبرو شوند که برای آنها آزار دهنده است. گاهی این سر در ها
فقط در شرایط خاصی اتفاق می افتد و یا گاه و بی گاه موجب شکایت عده ای می
شود. سر درد ها که نشات گرفته از بافت های سر هستند ، جمجه و مغز را احاطه
می کنند. بافت مغز و استخوان جمجمه نمی‌توانند باعث سردرد شوند چون عصب‌های
گیرنده‌ی پیام درد را ندارند. ولی رگ‌های خونی در سر و گردن و همچنین
بافت‌های اطراف مغ
پلیمرها به طور کلی به سه گروه اصلی گرمانرم ها یا تروموپلاستیک ها، گرما سخت ها یا ترموست ها، الاستومرها دسته بندی می‌شوند.
ترموپلاستیک ها با افزایش دما نرم شده و با خنک شدن به سختی اولیه اشان برمی گردند و بیشتر قابل ذوب هستند، به عنوان مثال، نایلون، پلاستیک های گرما سخت (ترموست ها) وقتی گرم می شوند، سخت شده و هنگام سرد شدن به سختی اولیه برمی گردند. این مواد توسط کاتالیزورها یا گرم شدن تحت فشار به یک شکل دائمی تبدیل می شوند. الاستومرها نظیر راب
خارش: علائم و درمانها
خارش جوک چیست؟
Tinea cruris ، که بیشتر به عنوان خارش جوک شناخته می شود ، یک عفونت قارچی پوست است.
متعلق به گروهی از عفونتهای قارچی پوستی به نام tinea است. مانند سایر عفونت های قلع ران ، خارش جک ناشی از قارچ های کپک مانند است که به درماتوفیت ها معروف هستند. این قارچ های میکروسکوپی بر روی پوست و همچنین روی مو و ناخن ها زندگی می کنند.
آنها به طور معمول بی ضرر هستند ، اما می توانند به سرعت تکثیر شوند و در صورت اجازه اجازه رشد در مناطق گر
۱-غذای آماده می خورید
مصرف غذای آماده بسیار راحت است اما فکر کردید که ارزش آن چیست؟ اول از همه اینکه بسیار سخت است که بخواهیم مواد مغذی یک غذای آماده را تشخیص دهیم.
این مواد فرآوری شده می توانند ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی لازم برای کاهش وزن را محدود کنند. و تنها علت این نیست. بیشتر غذاهای آماده نمک بالایی دارند. تقریبا ۷۰ درصد از سدیم در رژیم غذایی استاندارد افراد آمریکایی از غذاهای آماده به بدن می‌رسد. اما مطمئناً این تنها نمک نیست
هرچه که بیشتر از عمرش کاسته می‌شود او بیشتر به شباهت متضادها پی می‌برد و دلایل تلاش‌هایش محوتر و مسخره‌تر می‌شود. کم‌کم دیگر برگمان و بلاتار و لینچ و تقوایی و بیضایی و کیمیایی برایش فرق چندانی ندارند. دیگر تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس و رئال و بارسا و یووه و اینتر و دورتموند و بایرن و چلسی و منچستر و لیورپول و سیتی قائل نیست. سفر به انتهای شب و جز از کل و اتحادیه ابلهان و عقاید یک دلقک و پیرمرد و دریا و برق نقره‌ای و تام سایر و شازده کوچول
برج های اتومبیل فولکس واگن در Autostadt در ولفسبورگ ، آلماناطلاعات و جزئیات دقیقی از نحوه عملکرد برج های اتومبیل کسب کنید و در مورد سفر اتومبیل های فولکس واگن از کارخانه به مشتریان در Autostadt اطلاعات کسب کنید.
Autostadt یک جاذبه بازدید کننده در مجاورت کارخانه فولکس واگن در وولفسبورگ آلمان است و دارای تمرکز اصلی روی خودرو است. این هتل دارای یک موزه ، غرفه های ویژه برای مارک های اصلی خودرو در گروه فولکس واگن ، مرکز مشتری است که در آن مشتریان می توانند ات
افراد با گروه خونی AB دارای خلق و خوی ضد و نقیضی بوده و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را شناخت. آن‌ها مخلوطی از تضادها هستند، خجالتی در مقابل بعضی ها، بی باک و گستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا، گاهی بسیار آرام و خونسرد به نظر می‌رسند. متکلف و ظاهرنما، اما در عین حال مرموز و غیرقابل پیش بینی هستند. در پیدا کردن مشکلات و دور زدن آن‌ها توانا هستند. به آسانی خسته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند اجتماعی و مطمئن یا خجالتی و کمرو باشند. در فعالیت‌های اجت
تاب های ریلکسی می توانند حتی به عنوان مبل راحتی و ریلکسی در محیط خانه استفاد شده و هم چنین در باغ , ویلا و ... نیز می توانند استفاده شوند.تاب های ریلکسی دارای طراح ها و مدل های متنوع می باشند که به راحتی از ویلامبل قابل سفارش می باشند.نحوه استفاده از تاپ ریلکسی بصورت عمودی میباشد نه افقی و نباید بصورت تاب از آن بهره گرفته شود . زیرا وزن مصرف کننده صندلی ریلکسی نباید از محیط دایره خارج شود . ترکیبی از حرکات افقی و عمودی بصورتی که داخل مرکز دایره با
عادت های بهداشتی کودکان
 
شستن مو
حمام کردن
مراقبت از پوست
برای نوجوانان
بهداشت دهان
مراقبت از زیر بغل
شستن دست
ناخن ها
توالت
چرخه قاعدگی
عادت های بهداشتی خوب از اوایل شروع می شودداشتن عادت های بهداشتی خوب بیش از شستن دست ها است. به فرزندان خود بیاموزید که در سن جوانی یک روال بهداشت سالم داشته باشند می توانند عاداتی را ایجاد کنند که در طول زندگی آنها پایدار باشد. از این راهنمای سر تا پا استفاده کنید و به بچه های خود عادت های بهداشتی خوبی یاد
نخستین بخش از مجاری تنفسی بدن که هوا از طریق آن وارد، و گرم می‌شود، بینی است. بینی جایی است که آلودگی‌ها، باکتری‌ها، و ویروس‌ها را گیر می‌اندازد و از انتقال آن‌ها به سایر نقاط دستگاه تنفسی‌مان پیشگیری می‌کند. اگر از خشکی بینی رنج می‌برید، این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکلاتی دیگر باشد. این علائم، علی‌رغم این‌که دلالتی بر وجود مشکلات حاد و حیاتی نیستند، ولی می‌توانند بسیار ناخوشایند باشند و روز به روز وخیم‌تر شوند، زیرا وقت
به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه
پاسارگاد و بزرگداشت روز بیمه از تاریخ ۷ تا ۲۰ آذرماه، بیمه پاسارگاد
تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
بـراساس گزارش های دریافـتی، خریداران
بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین آتش سوزی (واحد های مسکونی و
غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از
تخفیف ویژه برخوردار شوند.
کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب
اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نم
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ استفاده از وب سرویس برای ارسال تماس صوتی
این API به نرم افزارهای دیگر مانند CRM ،ERP، اتوماسیون و ... اجازه می‌دهد که با ارسال شماره تلفن و فایل صوتی به سیموتل و همچنین ایجاد یک سناریو اختصاصی با ماژول‌های مختلف در سیموتل تماس صوتی ارسال نمایند و از نتیجه آن مطلع شوند. این تماس ها می توانند به صورت انبوه نیز ارسال شوند.
نمونه‌های کاربردی:— ارسال پیام تبریک به مناسبت تولد مشترکین و ...— ارسال پیام های اطل
دستگاه های یو پی اس UPS برای مقابله با مشکلات برق ورودی AC سیستم ها طراحی و ساخته می شوند. این وسایل می توانند در محدوده ازچند ولت آمپر (VA) برای حفاظت رایانه های شخصی معمولی تا چند میلیون ولت آمپر (MVA) برای مراکز رایانه ای و مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی، ساخته و به بازار عرضه می شوند.
UPS (یو پی اس) در اصل مخفف کلمات Uninterrupted Power Supply یا همان منبع تغذیه بدون وقفه می باشد.یوپی اس UPS وسیله الکترونیکی است که برای حفاظت بارهای حساس و نیز سیستم های الکترونیکی
✅ در ابتدا توجه داشته باشید که استفاده از ترمز‌های کاسه‌ای تنها در خودروسازی کشورمان نیست، بلکه هنوز هم در بسیاری از خودروهای اقتصادی در جهان (حتی از تولیدکنندگان معتبر) با ترمز‌های کاسه‌ای در عقب تولید می‌شوند.
✅ ضمن آنکه این روز‌ها برخی از خودروهای تولید داخل هم به صورت استاندارد در هر چهارچرخ به ترمز‌های دیسکی مجهز هستند. در پاسخ به سؤال شما باید گفت بر خلاف باور عمومی، ترمز‌های کاسه‌ای به‌طور معمول و در شرایط برابر (ابعاد یکسان
strongyloidiasis چیست؟
 
Strongyloidiasis یک عفونت توسط یک کرم گرد یا نماتد است به نام Strongyloides stercoralis. استرونژیلوییدس استرکورالیس کرم گرد یک نوع انگل است. انگل ارگانیسم است که در بدن گونه های مختلفی که از آن مواد مغذی دریافت می کند ، زندگی می کند. ارگانیسم آلوده میزبان نامیده می شود.
عفونت S. stercoralis در ایالات متحده شایع نیست. کرم گرد مانند معمولاً در کشورهای گرمسیری و نیمه گرمسیری در آب و هوای گرم یافت می شود. بیشتر در مناطق روستایی و اماکن نهادی مانند خانه سال
چرا شستن دست‌ها اینقدر مهم است؟ خیلی ساده بگوییم؛ دست‌های شما کثیف هستند، چون مدام به آدم‌های گوناگون، حیوانات، غذا‌ها و سطوح و وسایل دست می‌زنید و هزاران میکروب و ویروس و سایر آلودگی‌ها را جمع می‌کنید که اگر وارد بدن‌تان شوند می‌توانند شما را مریض کنند. ما خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم به چشم‌ها، بینی و دهان خود دست می‌زنیم و همین کار ظاهرا بی‌ضرر باعث می‌شود میکروب‌ها و ویروس‌ها مستقیما وارد غشا‌های مخاطی‌مان شوند.

ادامه مط
در طی چند سال اخیر تکنولوژی‌های فرانت اند مختلفی وارد بازار شدند. با این تغییرات دنیای طراحی وب به شدت در خود تغییراتی را مشاهده کرد. حال با وجود این تغییرات شما می‌توانید وبسایت‌ها را آسان‌تر و با کارایی بیشتری ایجاد کنید. 
من همیشه در رابطه با آخرین ابزارها و بهترین رویکردها هیجان زده هستم، به این دلیل که باور دارم ابزارهای جدید امروز می‌توانند به ابزارهایی با بیشترین استفاده در فردا تبدیل شوند. 
من در این مطلب قصد دارم شما را با ۹ تکن
بادکنک های گازی
 
شاید شما هم اسم بادکنک های گازی و یا هلیومی را شنیده باشید. این بادکنک ها علاوه بر این که با هوا پر می شوند، می توانند با گاز نیز پر شوند و به هوا بروند. اگر نخ این بادکنک ها را بگیرید به بالا می روند و اگر نخ آن را ول کنید به سقف بالای سر شما می چسبند.
 
 
بادکنک های تزیینی
 
این بادکنک ها معمولا برای تزیین مجالس استفاده می شوند و جذابتی خیره کننده به مهمانی های میدهند. البته نباید از جنبه سرگرمی آنها نیز غافل شد. این بادکنک ها در
توری پلیسه در ماه های گرم سال از سوی مشتریان تقاضای زیادی دارد. معمولا سعی شده است که توری ها در مجموعه توریکس با کیفیت بالا ساخته شود و در اختیار عموم قرار بگیرد. در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات مانند پشه و مگس از طریق درز پنجره ها وارد محیط خانه ها می شوند. این حشرات می توانند از طریق درز درب و پنجره ها وارد محیط خنک داخل خانه ها شوند. کاربرد مهم این توری ها آن است که از ورود گرد و خاک و ورود حشرات موذی به درون خانه ها جلوگیری کند. امرو
ساختمان پیش ساخته ضد زلزله برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب است . کیفیت مصالح ساختمانی برای ساخت ساختمان ها در مناطق زلزله خیز، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .
بلایای طبیعی ناگهانی، خطرناک و قدرتمند هستند . آن ها تهدیدی جدی برای جوامع سراسر کشور محسوب می شوند . حرفه ای ها آموخته اند که برخی بلایا مانند طوفان ها ، کولاک ها و گردبادها را پیش بینی کنند ، اما هنوز زلزله ها به اندازه کافی جدی گرفته نمی شوند . زمین لرزه هایی به هر بزرگی می توانند در ه
ساختمان پیش ساخته ضد زلزله برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب است . کیفیت مصالح ساختمانی برای ساخت ساختمان ها در مناطق زلزله خیز، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .
بلایای طبیعی ناگهانی، خطرناک و قدرتمند هستند . آن ها تهدیدی جدی برای جوامع سراسر کشور محسوب می شوند . حرفه ای ها آموخته اند که برخی بلایا مانند طوفان ها ، کولاک ها و گردبادها را پیش بینی کنند ، اما هنوز زلزله ها به اندازه کافی جدی گرفته نمی شوند . زمین لرزه هایی به هر بزرگی می توانند در ه
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
#حدیث_مهدوی 
پیامبر اکرم(ص)
الا انه قد بشر به من سلف من یدیه .
آگاه باشید که هر کس (از پیامبران و امامان) پیش از مهدی (عج) بودند، نوید او را داده اند .
بحارالانوار/ ج37/ ص213
 یکی از مشکلات بزرگی که والدین کودکان اتیسم، دارند پیدا کردن مدرسه مناسب برای فرزندانشان می باشد. بسیاری از کودکان اتیسم در طیف پایین تر  و حتی متوسط می توانند به مدارس عادی بروند. اما برخی دیگر که هنوز توانایی بودن در کنار کودکان عادی را ندارند و در طیف بالای اتیسم هستند به مدارس اتیسم معرفی می شوند. همچنین ممکن است برخی مدارس اجازه دهند فرزند شما که اتیسم دارد و می تواند در مدارس عادی تحصیل کند یک مربی خصوصی همراه خود داشته باشد. دوستانی ک
راهکارهای متعددی برای جذب ترافیک واقعی به سایت وجود دارند. همین شبکه های اجتماعی که روزانه وقت زیادی را در آنها میگذرانیم می توانند به هدایت ترافیک به وب سایت منجر شوند و در جهت بهینه سازی سایت کمک بسیاری بکنند.
از تلگرام و واتس آپ گرفته تا اینستاگرام و پینترست همگی به نوعی می توانند به شما کمک کنند تا کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.
این مقاله را بخوانید و با ترفند هایی آشنا شوید که چطور به صورت هدفمند اقدام به جذب ترافیک از شبکه های اج
درمان زگیل در منزل
 
روغن neem
روغن درخت چای
روغن پوست دارچین
روغن پرتقال
روغن فرانکنسنس
روغن گل میخک
روغن سرو
روغن ارگان
روغن مار
روغن بنفشه
درباره زگیل
 
زگیل برآمدگی هایی بر روی پوست ایجاد می شود که در اثر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. آنها می توانند تقریباً در هر قسمت از بدن ظاهر شوند.
زگیل بسیار متداول است و بیشتر انواع آن نسبتاً بی ضرر است. زگیل های تناسلی جدی ترین هستند و باید فوراً توسط پزشک معاینه شود.
زگیل می تواند باعث نارا
این میوه دشمن آبریزش بینی است !
▫️سیب از آن دسته میوه‌ هایی است که به تنهایی می تواند یک آنتی هسیتامین کامل باشد.
+ افرادی که به آبریزش بینی مبتلا می‌شوند می‌توانند روزانه سه بار، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری عسل بنوشند
 
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
 
#حدیث_مهدوی 
پیامبر اکرم(ص)
الا انه مدرک کل ثار لاولیاء الله عزوجل .
آگاه باشید که مهدی (عج) خونخواه خون همه ی بندگان صالح خداست .
بحارالانوار/ ج37/ ص213
انواع پاور ال ای دی چیست؟ال ای دی های پاور  از نظر توان مصرفی از یک وات تا چند ده وات تقسیم بندی می‌شوند. که ال ای دی های 1 ، 3 و 5 وات دارای شکل ظاهری مشابهی هستند و ال ای دی ها با توان بیشتر دارای پکیج و ظاهر دیگری هستند که در شکل زیر مشاهده می‌شود.
به دیود ساطع کننده نور در پاور ال ای دی ها در اصطلاح چیپ گفته می‌شود که تراشه ای است مستطیل شکل و وظیفه اصلی در ال ای دی یعنی تولید نور را برعهده دارد.
در پاور ال ای دی های 1 تا 5 وات معمولا تعداد یک تا 6 ع
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جورج بوش پسر این اظهارات را در نشستی در ابوظبی، پایتخت امارات مطرح کرد که توسط موسسه میلکن که یک اندیشکده اقتصادی مستقر در کالیفرنیا است، برگزار شده بود.وی گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک انسان خودخواه است. او نمی‌تواند فکر کند که چطور دو نفر می‌توانند برنده شوند. او تنها فکر می‌کند که چطور خودش بنده شود و دیگری ببازد.
جامدات می توانند سخت باشند مانند سنگ، نرم باشند مانند خز (پوشش بدن بعضی از جانوران)، سنگ بزرگی باشند مانند یک سیارک و یا سنگ های کوچک باشند مانند دانه های شن و ماسه. نکته اساسی این است که جامدات شکل خود را حفظ می کنند و مانند مایعات جاری نمی شوند. یک سنگ همیشه سنگ به نظر می رسد، مگر اینکه برایش اتفاقی بیفتد. جامدات می توانند شکل شان را حفظ کنند، زیرا مولکول هایشان سفت و سخت در کنار یکدیگر قرار دارند.
ممکن است بپرسید که آیا پودر بچه جامد است؟ پود
چگونه پسردار شویم؟
کسانی که فرزند پسر می خواهند می توانند با توکل به خدا کارهایی را که در جهت پسر دار شدن می توانند انجام دهند.
کسانی که فرزند  پسر می خواهند می توانند با توکل به خدا کارهایی را که در جهت پسر دار شدن می توانند انجام دهند. اما به یاد داشته باشیم که قبل از هر چیزی سلامتی فرزند مهم می باشد. پس اول آنرا از خداوند مسئلت کنید. و در درجه بعدی به پسر شدن یا دختر شدن بچه و نوزادتان توجه کنید. 
 
 
 
اگر پسر می خواهید این کارها را انجام دهی
 
 
بسیاری از افراد در قسمت های مختلف بدن خود چربی های ناخواسته و مقاومی دارند که حتی با رژیم و ورزش هم نمی توانند آنها را آب کنند. این چربی های موضعی که خلاص شدن از آنها می تواند بسیار دشوار باشد، ممکن است پس از بارداری و در نواحی شکم، پهلو، ران ها یا پشت، به وجود آمده باشند لیپوساکشن روش برداشتن چربی های اضافی بدن است
 در صورتی که وزنی نرمال دارید اما قسمتی از چربی های بدنتان به ورزش و رژیم واکنشی نشان نمی دهند، بهتر است لیپوساکشن را انتخاب ک
استفاده از توری ها معمولا در فصل تابستان تقاضای بیشتری از سوی مشتریان دارد، زیرا در این فصل با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی مانند مگش و پشه به فضاهای خنک تری مانند محیط خانه ها راه پیدا می کنند. این حشرات می توانند از طریق درز پنجره و درب ها وارد خانه ها شوند. توری پشه وسیله ای می باشد که برای دفع این حشرات موذی استفاده می کنند. خرید توری پشه در توریکس با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. در صنایع تولیدی توریکس این محصول به همراه ضمانت دوساله به مشت
انسداد روده چیست و چه عوارضی دارد ؟
 
 
علل
علائم
تشخیص
رفتار
عوارض
انسداد روده چیست؟
انسداد روده یک وضعیت بالقوه جدی است که در آن روده مسدود می شود. انسداد ممکن است جزئی یا کامل باشد ، در یک یا چند مکان اتفاق می افتد. هم روده کوچک و هم روده بزرگ به نام روده بزرگ می توانند مبتلا شوند. هنگامی که انسداد رخ می دهد ، غذا و نوشیدنی نمی توانند از بدن عبور کنند. موانع جدی هستند و باید سریعاً درمان شوند. آنها حتی ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند.
عل
تمام مدت جلوی چشمم بودند
بالای سر بچه‌اش نشسته بود و بدترین فحش‌های عالم را به او می‌داد، تهدید می‌کرد او را می‌کشد و چشم‌های دخترک سه‌ساله پر از وحشت بود
تنها جرم او شیطنت کودکانه و بیش‌فعال بودن است که آن‌ هم تقصیر مادر است
هربار به روستا سفر می‌کنم و در این خانه هستم، این رفتار را می‌بینم و زجر می‌کشم، کاری از دستم برنمی‌آید
دلم برای هردو می‌سوزد
به آینده این بچه فکر می‌کنم و می‌لرزم
به تمام بچه‌هایی فکر می‌کنم که می‌توانند کو
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓
فرمت فایل: word 
 (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:11
 
 
قسمتی از متن فایل دانلودی:
      سرطان پستان چیست ؟
سرطان  پستان بیماریی است که در آن سلولهای سرطانی در بافت پستان شروع به رشد و تکثیر می کند. پستان دارای 15 تا 20 بخش است که اصطلاحاً لوب نامیده می شود و هر کدام از این بخشها خود به قسمتهای کوچکتری تقسیم می شوند که لبول نامیده می گردند. لوبها و لوبولهای پستان توسط لوله های بسیار کوچکی ک
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : شاید برایتان پیش آمده باشد که دلتان خواسته باشد بدانید اگر چشم هایتان رنگ دیگری، مثلاً یک رنگ روشن تر یا تیره تر داشت، چه شکلی می شدید. اما کمتر کسی می داند عواملی هست که می توانند رنگ عنبیه ی چشم های ما را تغییر دهند. در ادامه با چیزهایی آشنا خواهیم شد که می توانند روی رنگ چشم ها تأثیر بگذارند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها