نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین و بدترین غذاها برای کبد کدامند؟

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
 
برای پاسخگویی به این سوال پرسشهای زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:
 
 
۱-۵-۲)سوالات فرعی تحقیق: 
 
سوال اول:نقاط قوت شرکت سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال دوم:نقاط ضعف کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال سوم:فرصتهای کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال چهارم:تهدیدات کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند
 
 
 
[۱]-customer relationship management
 
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سلام
یه خبر خوب برا خودم :))
بالاخره پس از روزها تلاش مستمر ... عضو شدن در گروه ها و سایت های برنامه نویسی ... تحمل رنج ها ... ایده پردازی ها ...
برنامه را کامل نوشتم و برای استاد ارسال کردم ... ان شا الله استاد هم یه حال اساسی بهم بده و پروژه رو تایید کنه ...
اگر خدا بخواد بعد از فارغ التحصیلی قصد دارم برنامه ای رو که نوشتم آموزش بدم ...
علمی ندارم ولی در کل به این اعتقاد دارم که زکات علم نشر اونه ...
 
برام دعا کنین کارم حل بشه ...
 
 
پ.ن: کم کم باید بریم برای ک
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
غذاهای مفید برای شکستگی لگن کدامند
 
 
 
نویسنده: دکتر مهرداد منصوری “متخصص ارتوپدی”
بعد از شکستگی لگن چه غذاهایی مصرف کنیم تا شکستگی ما زودتر و بهتر جوش بخورد. در این مقاله به تفصیل در مورد نقش تغذیه در درمان شکستگی های لگن صحبت میکنیم.
ادامه مطلب
پرکاربردترین اپلیکیشن ها کدامند؟
 
اپلیکیشن تاکسی آنلاین
از نمونه اپلیکیشن هایی که به تسریع خدمات شهری کمک می کند، طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین می باشد که ما را در رسیدن به مقصد در سریعترین زمان ممکن و با بهترین هزینه یاری می کند. این اپلیکیشن از معدود ساخت اپ موبایل می باشد که هم برای رانندگان و هم برای مسافران مزایای زیاد دارد. بیسیم اپ نمونه اپلیکیشن تاکسی آنلاین در ایران می باشد که در شهر بوشهر فعالیت خود را با موفقیت آغاز نموده است.
انواع افسردگی بسیار زیاد هستند، بله بیشتر از آن چیزی که تصور میکنید اما نگران نباشید این به معنای تهدید نیست. هر کدام از انواع افسردگی نشانه های خاصی دارند که در مطلب نشانه های افسردگی به آنها پرداختیم. در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که انواع افسردگی کدامند و همچنین به بررسی انواع افسردگی در روانشناسی میپردازیم.
برگرفته شده از : انواع افسردگی ویکی روان
ادامه مطلب
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
از اول بچگی تا حالا ماست و سالادو(سالاد شیرازی) و آب غوره رو با دَلار خوردیم(نمک سبز)،دوغو با کودکوته(کاکوتی) خوردیم و خیلی مخلفات دیگه که حالا تازه خیلی ها دارن مزشو تو دوغ های آماده امروزی ویا سفر به شمال تو غذاها میچشن.امروز که تو دوغم کودکوته ریختم به مامانم گفتم: مامان بقیه که این چیزا رو ندارن چطور زندگی میکنن! آخه غذاهای شمالو به لطف گیاهان کاملا خود-رو که هرررر جایییی سبز نمیشن،کجای دنیا میشه خورد کجا! اونوقت دارن ویلا میسازن شهرک میسا
اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا را دارید این مطلب را از دست ندهید.مهاجرت به کانادا از طریق بهترین و آسان ترین راه ها با خدمات عالی توسط موسسه حقوقی ملک پور.در رابطه با مهاجرت به کشور کانادا،سوالات زیادی ذهن کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند به خود مشغول کردهاست. سوالاتی مانند :
 چرا اکثرا به کانادا مهاجرت می کنند؟
 روش های مهاجرتی به کانادا چه روش هایی هستند؟
آب و هوای کانادا به چه شکل است؟
فرهنگ و زبان کانادایی ها چگونه است؟
مزایای زن
در این مطلب به شما می‌گوییم چطور روغن مناسب برای تهیۀ انواع غذاها و خوراک‌ها را انتخاب کنید و از هرکدام در تهیه چه نوع غذایی استفاده کنید. با ما همراه باشید.
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های
الف - لیست غذاها بر اساس گروه خونی
1. دریافت لیست غذاهای گروه خونی O
2. دریافت لیست غذاهای گروه خونی A
3. دریافت لیست غذاهای گروه خونی B
4. دریافت لیست غذاهای گروه خونی AB
** در این لیست RH مثبت یا منفی مهم نیست.
 
ب- لیست غذاها بر اساس مزاج
5. لیست غذاهای سوداوی ها
6. لیست غذاهای بلغمی ها
7. لیست غذاهای صفراوی ها
 
د- لیست های اصلاح غذاها
 
1. مصلحات غذایی - ممنوعات غذایی
2. لیست غذاهای چاق کننده
3. لیست غذاهای خونساز
 
5. راهنمای مصرف پک کلین ناین
پیش غذا به مقدار کوچکی از غذا گفته می‌شود که قبل از غذای اصلی سرو می‌شود. پیش غذاها دارای تنوع بسیار هستند و به دو دسته پیش غذای سرد و پیش غذای گرم تقسیم می‌شوند. نحوه سرو پیش غذا هم بر عهده میزبان است؛ که آن را در کنار غذای اصلی، قبل از آن، و یا  بین غذاهای اصلی سرو کند. پیش غذاها معمولا به نحوی طراحی و تهیه می‌شوند که به راحتی و با دست خورده شوند. به همین علت خیلی وقت‌ها با نام فینگرفود یا غذای انگشتی به آن‌ها اشاره می‌شود.
شکل بسیار رایج و
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
بعضی از غذاها هستن که درست کردنشون یکم سخته و ریخت و پاش زیاد داره اما وقتی پخته میشن از عطر و طعمش کل خستگی آدم در میره. یکی از این غذاها به نظر من کتلته. درسته که دنگ و فنگش زیاده ولی فقط کافیه که وقتی داره سرخ میشه بوش توی خونه بپیچه اونوقته که لبخند رضایت روی لب همه اعضای خونه میاد. در این مطلب هم درباره طرز تهیه کتلت و نکته هایی برای طعم و بافت بهتر اون توضیح میدیم.
ادامه مطلب
آشپزی با روغن زیتون و استفاده از این روغن در پخت غذاها فقط تا زمانی مفید است و ضرری برای بدن ندارد که در مصرف آن صرفه‌جویی شود و بیش از حد استفاده نشود. 
نکاتی کلیدی
در نظر بگیرید که اگر سعی کنید از غذای خانگی استفاده کنید قطعاً شکر، چربی و کربوهیدرات کمتری به بدن شما می‌رسد.از اینکه دستورات تهیه غذاها را برای پیش بردن آن‌ها به سوی غذاهای سالم‌تر، تغییر دهید، هراس نداشته باشید.
ادامه مطلب
طرز تهیه دوغ محلی ساده و گازدار
کنار برخی غذاها( مانند آبگوشت ، دیزی ، کباب کوبیده ) بودن دوغ محلی یکی از لزومات می باشد که طعم فوق العاده ای را کنار این غذاها به ارمغان می رساند ، اما اگر قصد دارید خودتان دوغ را درست کنید ما برای شما دستور تهیه خانگی آن را پیشنهاد میکنیم :
 

ادامه مطلب
 
آشپز غذاها را با کمک روش های مختلف تهیه می کند. در آشپزخانه های بزرگ معمولا هر آشپز مسئول یک نوعی از غذاها مانند نان ها، کباب ها، سوپ ها و یا پلوها می باشد. وظایف اصلی آشپز عبارتند از :
داشتن شناخت کافی و انتخاب مواد اولیه مناسب و تازه
تهیه و پخت انواع غذا مطابق با استانداردها
کشیدن غذا در ظروف مناسب همراه با تزئینات زیبا
نظارت بر کیفیت و میزان مواد اولیه
رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و سلامت
آشپز معمولا کار خود را به عنوان دستیار یا ک
خانم های ایرانی به هنرمندی معروف هستند . اکثر انها هر کدام هنرهای زیادی مثل انواع گلدوزی ، خیاطی ، آرایشگری و… را بلد هستند و حتی برخی ، از این راه در امد هم کسب میکنند.
یکی از هنرهایی که خانم های ایرانی میدانند و بسیار هم مهم است هنر سفره آرایی است . شما میتوانید با ایده گرفتن از عکسهای مختلف ، آموزشهایی که در اینترنت هست و حتی کلاس های سفره ارایی یک هنرمند ماهر شوید و سفره خانواده را تزیین کنید.

ادامه مطلب
برای سلامت کبد چه بخوریم و چه نخوریم؟
1)غذاهای پر فیبر مانند جو دوسر به کار بهتر کبد کمک می‌کنند. این غذا برای شروع صبح بسیار عالی است مخصوصا اگر گرم باشد. در طب سنتی هندی (ayurveda ) به مصرف غذای گرم مخصوصاً عدس و جو در صبح توصیه بسیار شده است. این غذا وزن شما را کم کرده و شکمی صاف برای شما ایجاد می‌کند.
2)از غذاهای پر چرب مخصوصاً برگر و سیب زمینی سرخ کرده ( خیلی سخت است خودم میدانم ) دوری کنید. این گروه از غذا اگر زیاد هم خورده شوند، فشار زیادی به کبد
آشپزی با روغن زیتون و استفاده از این روغن در پخت غذاها فقط تا زمانی مفید است و ضرری برای بدن ندارد که در مصرف آن صرفه‌جویی شود و بیش از حد استفاده نشود. 
نکاتی کلیدی
در نظر بگیرید که اگر سعی کنید از غذای خانگی استفاده کنید قطعاً شکر، چربی و کربوهیدرات کمتری به بدن شما می‌رسد.از اینکه دستورات تهیه غذاها را برای پیش بردن آن‌ها به سوی غذاهای سالم‌تر، تغییر دهید، هراس نداشته باشید.
ادامه مطلب
سندرم روده تحریک پذیر یک مشکل بسیار شایع در ایالات متحده است. به گفته کالج آمریکایی گوارش، در واقع، حدود 10 تا 15 درصد جمعیت از علائمی مانند یبوست، اسهال، نفخ و درد شکم رنج می برند.
واقعیت این است که بسیاری از افراد برای این مسائل به پزشک مراجعه نمی کنند چه رسد به این که از متخصصان رژیم غذایی کمک بخواهند – فقط در حدود یک نفر از چهار نفر با یک متخصص صحبت می کند، و احتمالا به این دلیل است که این سندرم باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی نمی شود.
بهترین
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی:
 پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .امروز قصد داریم  و خاص را به شما آموزش دهیم .طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .

ادامه مطلب
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
این واقعیت که آلودگی هوا اثرات مخربی بر سلامت قلب و سیستم تنفسی افراد دارد، اصلی ثابت شده است. با این حال سیستم ایمنی بدن شما تنها چیزی است که از شما در برابر هر گونه آلودگی محیطی محافظت می‌کند. برخی از شرایط بهداشتی کوتاه مدت ناشی از آلودگی هوا شامل خستگی، برونشیت، ذات الریه، تحریک بینی، چشم، پوست یا گلو، سردرد یا سرگیجه است. سرطان ریه، بیماری های قلبی عروقی، مشکلات عصبی،کلیوی، آسیب کبدی و مغزی، بیماری های تنفسی و ... از عوارض بلند مدت قرا
عوامل تاثیرگذار بر شاخص بورس کدامند؟
 
 
پیش‌بینی شاخص بورس از چالش‌های بازار سرمایه است. از سرمایه‌گذاران خرد تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری دوست دارند بدانند که رفتار بعدی بازار به چه شکل خواهد بود. آیا بازار رونق می‌گیرد؟ یا به خاطر رکود، سرمایه‌ها رو به نابودی می‌رود؟
ادامه مطلب
خوشمزه ترین های استانبول :
هر کشور و شهری، غذاهای مخصوص به خود داشته که در نوع خود عالی و بی نظیر هستند. غذاهای استانبول نیز از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ترکیب شده اند. تنوع غذایی استانبول بسیار زیاد بوده و غذاهای آن بسیار هوس انگیز هستند. از غذاها گرفته تا شیرینی و دسر و نوشیدنی های آن بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. اما بین آن ها چند مورد بسیار مورد علاقه و توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته اند که در ادامه معرفی خواهیم کرد. ح
غذاهای محلی
شاید به جرات بتوان گفت که هیچ جای دنیا به اندازه کشور عزیزمان ایران دارای غذاهای محلی متنوع و خوشمزه نمی باشد. و این مسئله کاملا طبیعست . چون ما در جایی زندگی میکنیم که فرهنگ غذا رسم و رسوم خاصی دارد و مردمانمان آن سلیقه های بسیار عالی و جذابی را در طبخ غذاها بکار می برند.
از شمال تا جنوب کشور ایران بر اساس شرایط آب و هوایی و محصولاتی که در آنجا می روید غذای محلی متنوعی وجود دارد.
و انصافا بخاطر این تنوع بالا نمی توان نظر قطعی  و محک
آیا این غذاها برای سلامتی مفید است ؟
 
همه ما می دانیم که چرا چوب هویج برای میان وعده سالم تر از میله های آب نبات ایجاد می کند. با این حال ، گاهی اوقات تفاوتهای ظریف تری بین دو محصول مشابه وجود دارد - این بدان معناست که یک ماده غذایی برای ما دارای برچسب می شود ، و دیگری به عنوان گزینه بد یا ناسالم کنار گذاشته می شود.
هنگامی که یک غذا راه خود را به کانن مواد غذایی سلامتی - که اغلب از طریق بازاریابی هوشمندانه و هدفمند - یافت می شود ، توصیف می کند که د
رستوران مک بیسترو
در سفر به مجارستان اگر قصد دارید به یکی از بهترین رستوران ها بروید می توانید به رستوران مک بیسترو بروید.یکی از ویژگی هایی که رستوران مک بیسترو را متمایز کرده تزئینات زیبای داخل رستوران است.خدمات دهی خدمه های رستوران مک بیسترو بسیار عالی و مناسب است.سرآشپز رستوران مک بیسترو بسیار ماهر می باشد و غذاهای بسیار خوش طعم با ظاهری زیبا می پزد که زیبایی غذاها به پرطرفدار کردن آن ها می افزاید.در رستوران مک بیسترو غذاهای اصیل بوداپس
طرز تهیه کتلت مرحله به مرحله
بعضی از غذاها هستن که درست کردنشون یکم سخته و ریخت و پاش زیاد داره اما وقتی پخته میشن از عطر و طعمش کل خستگی آدم در میره. یکی از این غذاها به نظر من کتلت هست. درسته که دنگ و فنگش زیاده ولی فقط کافیه که وقتی داره سرخ میشه بوش توی خونه بپیچه اونوقته که لبخند رضایت روی لب همه اعضای خونه میاد.
مواد لازم برای کتلت ساده خوشمزه
گوشت چرخکرده 350 گرم
سیب زمینی نسبتاً بزرگ 2 عدد
پیاز متوسط 1 عدد
پودر سیر 1 قاشق پایخوری
پودر پیاز 1
کوفته قلقلی یک نوع کوفته گوشتی چند منظوره است که برای همراهی با اغلب غذاها می‌توان از آن استفاده کرد. انواع خورش، پلو، سوپ و پاستا با وجود این کوفته گوشتی درست می‌شود. برای اینکه کوفته قلقلی وا نرود و منسجم باشد، باید شیوه صحیح درست کردن آن را بدانید که در زیر به شما آموزش داده می‌شود.
کوفته قلقلی یا میت بال از گوشت چرخ شده، خرده نان، پیاز رنده شده، تخم مرغ، کره و ادویه‌ تشکیل شده است. این مواد را با هم ترکیب کرده و به صورت یک توپ کوچک در می
shirazart.blog.ir 
** معروفترین رمانهای فارسی عبارتند از : مدیر مدرسه ، اثر جلال آل احمد _ همسایه ها ، اثر احمد محمود_ سو و شون ، اثر سیمین دانشور _ تنگسیر ، اثر صادق چوبک _ کوفیان ، اثر امین فقیری - کلیدر، اثر محمود دولت آبادی _ شوهر آهو خانم ، نوشته ی علی محمد افغانی  و چشم هایش اثر بزرگ علوی 
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
فلفلی سرشار از ویتامین سی که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، در کاهش وزن تاثیرگذار باشد، سلامت چشم را تامین کند و ... خواص بسیار زیاد دیگری که قطعا می‌تواند با اضافه‌شدن به رژیم غذایی هفتگی، بخش زیادی از سلامت فردی را پوشش دهد. اما در کدام غذاها می‌توانیم از این فلفل استفاده کنیم؟ راحت‌ترین آن این است که موقع پختن مرغ‌، یک تکه فلفل دلمه‌ای هم به آن اضافه کنیم. با این کار هم بوی مرغ گرفته می‌شود، هم بو و مزه مطبوعی را به مرغ می‌دهد.
 
درمان دردها و التهابات زانو ، به هر دلیل که باشد، درمان دشواری است و به‌خصوص داروهای تجویز شده برای فایق آمدن بر آرتروز ، کوفتگی یا آسیب‌دیدگی همراه با عوارض جانبی سنگینی هستند که می‌توانند حتی آسیب زننده‌تر از آن درد اصلی باشند.
برای رهایی از این عوارض جانبی رژیم غذایی یکی از بهترین راه‌هاست. خیلی‌ها باور نمی‌کنند که رژیم غذایی به‌خصوص در دردهایی که منشا التهابی دارند، کارامدترین شیوه برای تسکین درد است. اما این موضوع حقیقت دارد. ا
 
عادتهای مضر برای دندان و اشتباهات روزمره ای که دندان های شما را خراب می کند کدامند؟ آیا شما به تازگی به درمان ارتودنسی رو آورده اید؟ آیا نمی دانید کدام خوراکی مورد علاقه خود را نباید مصرف کنید؟
در این صورت بهتر است خوراکی هایی را که ممکن است باعث شل شدن یا شکستن براکت ها و سیم قوس دار ارتودنسی شما می شود را کنار بگذارید. در صورت به وجود آمدن این موارد شما به اورژانس ارتودنسی نیاز پیدا می کنید.
خوردن غذا های سفت مانند استیک های نیم پز و یا پی
غذاهای شکم پر از جمله پرطرفدارترین غذاها به شما می
روند که متاسفانه بیشتر افراد تصور می کنند که تهیه کردن آنها کار بسیار
سختی است. این در حالی است که تهیه این غذاها نسبت به بسیاری از موارد دیگر
آسان تر می باشد. از جمله یکی از بهترین نمونه ها می توان به گوشت و سیب زمینی سوخاری اشاره کرد که بسیار مقوی و خوشمزه است. اگر دوست دارید با طرز تهیه گوشت و سیب زمینی سوخاری آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله از آشپزی ها همراهی کنید.




ادامه مطلب
معمولا ذائقه‌ی کودکان در 5 سال اول زندگی شکل می‌گیرد.
والدین باید سعی کنند کودکان را در همان سال‌های اولیه به خوردن غذاهای مفید عادت دهند.
✅پیشنهاد می شود در زیر 5 سالگی:
غذاها را از نظر شکل پخت متنوع تهیه کنید. (آش، سوپ، کوفته، دلمه، تلیتی، خورشتی، و...)
غذاها را از نظر نوع مواد غذایی متنوع تهیه کنید. (گندم، جو، تخم مرغ، گوشت گوسفند .شتر .بوقلمون ، نخود، ماش، لوبیا ،سیب، گلابی، انار، ریحان، جعفری، بادام، پسته، گردو، نخودچی، مویز، عناب و........)
بیماری های اسکلتی عضلانی
بیماری های اسکلتی عضلانی در اثر معلولیت های فیزیکی که به استخوان، ماهیچه و مفصل مربوط است ایجاد می شود و شدت و درگیری آن ها در افراد مختلف متفاوت می باشد. دردی که بر اثر انواع اختلالات اسکلتی عضلانی ایجاد می شود زندگی و فعالیت روزمره فرد را دچار اختلال خواهد نمود.
ادامه مطلب
بسیاری از کشورها سیاست های منع صادرات و واردات
زیادی را برای تقویت صنایع داخلی و تثبیت قیمت ها اعمال می کنند. ممنوعیت
های واردات و صادرات کالا در کشور ما نیز به طور گسترده‌ای در سال‌ های
اخیر در تلاش برای رونق تولید و تثبیت قیمت کالاهای داخلی مورد استفاده
قرار گرفته‌ است. اما در ایران ممنوعیت های واردات و صادرات کالا کدامند؟ در این مقاله سعی شده است با گردآوری اطلاعاتی از ممنوعیت های واردات و صادرات کالا در کشور، به این سوال پاسخ داده شو
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، اسناد مسلم الصدور به معنای سندی است که صدور آنها از شخص مسلم شمرده شده و می توانند در دادگاه اساس و مبنای تطبیق قرار گیرند تا اصالت یا عدم اصالت سند مورد اعتراض احراز شود . اما اسناد مسلم الصدور چه انواعی دارد و به چه دسته بندی هایی قابل تقسیم است که از جمله انواع سند مسلم الصدور می توان به سند مورد توافق طرفین ، سند عادی اقامه شده که مورد تعرض قرار نگرفته و اسناد رسمی اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در
ده شرکت برتر بیمه عمر
 
 
ده شرکت برتر بیمه عمر کدامند؟
 
 
آیا میدانید بهترین شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر در ایران کدامند؟ این موضوع از آن جهت مورد توجه است که در سالهای گذشته اهمیت داشتن یک پشتوانه مالی برای ما ایرانی ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. طی گزارشی که اداره کل بیمه مرکزی ارائه کرده است، طی سالهای 88 تا 93 میزان فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری بالغ بر 180 درصد افزایش داشته است.
البته سهم خرید بیمه عمر یا زندگی در ایران حدود 14 درصد است
وقتی صحبت از ایتالیا می‌شود، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، تصاویر اشتها‌ برانگیز پیتزاهای پر از پنیر و انواع و اقسام پاستاهای طعم‌دار است.
غذای ایتالیایی‌ها معمولا مفصل است. به ندرت خواهید دید که یک ایتالیایی برای وعده‌ی ناهار ساندویچ بخورد. به علاوه، ایتالیایی‌ها دوست دارند غذا را با صبر و حوصله بخورند و از طعم آن لذت ببرند.
در شمال ایتالیا اکثر غذاها با گوشت و محصولات دریایی تهیه می‌شوند، در حالی که در جنوب ایتالیا گوجه‌فرنگی یکی
1. لیست غذاهای چاق کننده
2. لیست غذاهای خونساز
3. لیست غذاها بر اساس گروه خونی
   - لیست غذاهای گروه خونی A
   - لیست غذاهای گروه خونی B
   - لیست غذاهای گروه خونی AB
   - لیست غذاهای گروه خونی O
4. لیست غذاها بر اساس مزاج
   -- لیست غذاهای سوداوی ها
   -- لیست غذاهای بلغمی ها
   -- لیست غذاهای صفراوی ها
5. راهنمای مصرف پک کلین ناین
 
میوه‌ها و سبزیجات، در رنگ‌های مختلفی یافت‌می‌شوند که نشان‌دهنده مواد مغذی تشکیل‌دهنده آن‌هاست: سبزها سرشار از کلروفیل و فیتونوترینت هستند، قرمزها سرشار از آنتی‌اکسیدان و حالا بدانید خواص سبزیجات و میوه های سیاه رنگ چیست؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۷ خوراکی سیاه دوست داشتنی را بشناسید.
میوه‌ها و سبزیجات تازه برای سلامتی بدن ضروری هستند.
اما غذاهای سیاه چه؟
این غذاها، به‌ اندازه سبزها، شناخته‌شده نیستند. چیزی که باعث رن
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
 
عوامل توکل برخدا کدامند؟   
چه چیزهایی باعث توکل نکردن می شود؟ و چگونه می توان توکل کرد؟یکی از مفاهیم عام در اخلاق اسلامی که ناظر به صفتی نفسانی و بیانگر رابطه ای خاص میان انسان و خداوند است، مفهوم « توکل » است. توکل، منزلی از منازل سالکین الی الله و مقامی از مقامات موحدین است و از بالاترین درجات اهل یقین است. [1] [2]
توکل، عبارت است از اعتماد و اطمینان قلبی بنده در جمیع امور خود به خدا، و حواله کردن همه کارهای خود را به او و تکیه بر حول و قوه ال
درسوره مریم /۲۵(وهزّی الیکِ بجِذع النخله تُساقط علیکِرُطباًجَنیّاً).خدا به حضرت مریم میفرماید:شاخه خرما رابه سمت خود تکان بده تا رطب تازه بر تو بریزد،ولذا طبق اینآیه شریفه برای زنی که زایمان کرده یکی از بهترین غذاهارطب تازه است.
یخچال‌ها از زمان اختراع‌شان به نام «جعبه یخ»، راه زیادی را طی کرده‌اند. چیزی که بین همه‌ یخچال‌های مدرن مشترک است این است که غذاها را با دور نگه داشتن از «حاشیه‌ی خطر»، تر و تازه نگه می‌دارند. حاشیه‌ی خطر بازه‌ای از دماست که در آن باکتری‌ها می‌توانند به سرعت تکثیر شوند. طبق نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این بازه از 4.5 تا 60 درجه‌ی سانتیگراد را شامل می‌شود.
برای اینکه غذایتان را به اندازه‌ی کافی سرد نگه دارید، لازم است میزان سرمای ی
داروی داکسی سایکلین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در چه شرایطی و به چه صورت مصرف می شود؟ عوارض جانبی آن کدامند؟ چه داروهایی را نباید به طور همزمان با داروی داکسی سایکلین مصرف کرد؟ این سوالات، به همراه نکات و اطلاعات مهم درباره‌ی این دارو، در مطلب پیش‌رو بررسی خواهد شد.

ادامه مطلب
سلام
علت حساسیت زیادی بعضی افراد به بوی غذاها چیه؟، کسی تجربه ای داره؟، یکی رو میشناسم صبح تا شب هر غذایی درست کنی و بوی هر غذایی از توی آشپزخونه بیاد هی میگه درها رو باز بذارید سرم درد گرفت از بوی غذا. 
میخوام بدونم که علتش چیه؟، پس چرا مثلا من تا این اندازه حساس نیستم؟، مشکل از کجاست و راه درمان چیه؟، این افراد خیلی حساسیت شون شدیده؟ و مدام میگن بوی غذا توی دماغ مونه.
مرتبط:
به خاطر یه حساسیت فصلی، مادر خواستگارم مانع ازدواج مون شده
حدود 5 سا
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک قرن از ساخت و ساز برج‌های بلند میگذرد. به نظر میرسد آسمان خراش‌ها به نماد سبک و قدرت شهری تبدیل شده اند. ساخت آن‌ها از اواخر دهه ۱۸۰۰ آغاز شد، به طور منظم و پیوسته به قرن ۲۱ رسیدند و همینطور در حال بالا رفتن از آسمان‌ها هستیم.
انسان‌ها همیشه مجذوب ارتفاع شده اند. فرقی نمیکند برادارن رایت باشند یا ایکاروس. بشر به نحوه از در ارتفاع قرار گرفتن لذت میبرد. در ادامه این گزارش ده آسمان خراش بر
اخبار پزشکی و سلامت این هفته ازجمله اختصاص دارد به افزایش خطر مسمومیت‌‏های غذایی در تابستان، اهمیت میزان فشار خون در پیش‌‏بینی سکته، علل ماندگار بودن چربی‏‌های شکمی و هشدار در مورد عدم استفاده مجدد از بطری‏‌های پلاستیکی.
ادامه مطلب
نام کتاب: #کوری | نویسنده: #ژوزه_ساراماگو | مترجم: #زهره_روشنفکر | #انتشارات_مجید ، #نشریه_سخن | ۳۹۲ صفحه.تنها وضعیت وحشتناک‌تر از کوری، این است که تنها فردِ بینایِ جمع باشی!.کوری از یک تصادف شروع می شود، مردی که با مراجعه به پزشک ادعا می کند هم تصادف کرده هم کور شده. کوری همه گیر می شود و تمام بیماران این پزشک دچارش می شوند و حتی خودش! روانه ی آسایشگاه می شوند و غذاها جیره بندی و نگهبانی سفت و سخت. ساراماگو عشق را اینگونه وارد داستان کرده که زن پزشک
فرزند شما اکنون غذاها و طعمهای مختلفی را امتحان میکند. بهترین موادغذایی که در این سن میتوانید به آنها بدهید عبارتنداز:
 
۱- میوه ها: انواع میوه ها مانند زغال اخته ، هندوانه ، خرما ، انجیر ، گیلاس و مرکبات را می توان به اندازه ۱/۴ از آنها برش داد و به کودک داد. همیشه اطمینان حاصل کنید که این مواد قبل از دادن به کودک پخته یا پوره یا له شده باشند.
 
۲- سبزیجات: بروکلی ، مارچوبه ، سیب زمینی ، بادمجان ، گل کلم ، سیب زمینی پوره ، پیاز و جعفری که همه آنها
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : اگر ترک سیگار به نظرتان دشوار است، به این نکته دقت کنید: وقتی عادت سیگار کشیدن را فراموش کنید، حس چشایی و بویایی‌تان بازخواهد گشت و این اتفاق باعث می‌شود از غذاها بیشتر لذت ببرید.
ادامه مطلب
در گذشته تعداد کمی غذا در بین مردم هر شهر رایج بود و تنوع غذایی بسیار کم بود؛ اما در سال‌های اخیر می توان تعداد بالایی غذاهای متنوع و جدید را در بازار و سر سفره خانواده ها دید. هر کدام از غذاها ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توانند در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار گیرند.
فینگر فود در زبان ما به همان غذاهای لقمه ای گفته می شود. غذاهایی که می توان با یک دست آن‌ها را سرو کرد و برای خوردن آن‌ها به ابزاری مانند قاشق و چنگال نیاز نیست. فینگر
طلای خوردنی و نوشیدنی : طلا به عنوان گرانبها ترین فلز و مهم ترین پس اندازهای بشر است.آیا شما تا بحال تجربه ی خوردن طلای خوردنی زا داشته اید؟ آیا تا به امروز غذاها یا دسرهایی که با استفاده از طلا تزیین شده اند را از نزدیک دیده اید؟ در ادامه این پست نیز در این باره بحث خواهیم کرد و توضیحات بیشتری درباره این موضوع به شما ارائه خواهیم داد.
همانطور که قبلا گفته شد از طلا میتوان بعنوان یک افزودنی استفاده کرد و آن را به خوراکی ها و حتی نوشیدنی ها اضاف
غذاهای محلی، جلوه‌ای از ذوق و هنر مردم هر منطقه در تنوع بخشیدن به زندگی با چاشنی فرهنگ آن دیار هستند. غذاهای محلی آمل نیز از جمله نکات برجسته این شهر هستند. در این مقاله با غذاهای محلی آمل آشنا می‌شویم. کتلت، کته آملی، خورش مرغ ترش، اسفناج پته، مرغ شکم پر آملی، پلو زعفرانی، اردک جوجه، سبزی‌پلون، نازخاتون، اسفناج پته تنها برخی از مهم‌ترین غذاهای محلی و ملی آمل هستند.
انواع غذاها
ترشی تره:مواد بکار رفته: سبزی آش (شامل اسفناج، جعفری، تره
اگر شما  دائم آخرین اخبار مربوط به خودرو را پیگیری می کنید و دوست دارید 10 تا از سریع ترین خودرو های سال گذشته (2019) را بشناسید , شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکنم.کلیه خودرو های معرفی شده در این مطلب در حالت استاندارد و بدون هیچگونه تقویت، آماده براش فروش و به صاحبان خود تحویل داده شده، هستند. این لیست خودرو های دیگری همانند McLaren Speedtail و Koenigsegg Jesko که هنوز در مرحله تولید هستند را شامل نمی شود.
ادامه مطلب
انواع روش‌های فروش لولا آرام بند کدامند؟
انواع روش‌های فروش لولا آرام بند کدامند؟ فروش لولا آرام بند از طریق فروشگاه‌های معتبر فیزیکی و اینترنتی انجام می‌شود. این فروشگاه‌ها انواع مختلف با انواع برندهای لولا آرام بند را برای فروش عرضه می‌کنند. خرید لولا آرام بند از فروشگاه‌های اینترنتی برای خریداران به صرفه تر است. جدا از مزایای زیادی که این روش خرید کردن برای خریداران دارد؛ تخفیف‌ها و گزینه‌های جذاب و فوق العاده‌ای که فروشگاه‌ها
اگر در پایان روز احساس خستگی و بی حالی می‌کنید احتمالا مصرف‌ یک وعده ناهاری سنگین و پرچرب شما را خواب‌آلوده و خسته کرده و یا اینکه با انجام کار زیاد انرژی خود را مصرف کرده‌اید.
با توجه به اینکه اغلب ما در طول روز این وضعیت را تجربه می‌کنیم معمولا به فکر چاره‌ای برای رفع خستگی و خواب‌آلودگی خود می‌افتیم و به دنبال راه‌حلی برای کسب مجدد انرژی هستیم.

ادامه مطلب
در گذشته تعداد کمی غذا در بین مردم هر شهر رایج بود و تنوع غذایی بسیار کم بود؛ اما در سال‌های اخیر می توان تعداد بالایی غذاهای متنوع و جدید را در بازار و سر سفره خانواده ها دید. هر کدام از غذاها ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توانند در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار گیرند.
فینگر فود در زبان ما به همان غذاهای لقمه ای گفته می شود. غذاهایی که می توان با یک دست آن‌ها را سرو کرد و برای خوردن آن‌ها به ابزاری مانند قاشق و چنگال نیاز نیست. فینگر
انسان ها با توجه به ظرفیت های وجودی خودشان نسبت به اتفاقات اطراف شان به گونه ای واکنش نشان می دهند ولی وقتی این فشارها زیاد شود و از توان فرد خارج شود او دچار استرس می شود و دچار مشکلاتی خواهد شد.
علائم استرس در مردان
 
غمگین بودن، افسردگی، گریه کردن، انزوا، بی‌خوابی، تغییر خلق‌وخو، نگرانی، هیجان زیاد، عصبانیت، پرخوری، احساس ناامنی، کاهش عملکرد، حواس ‌پرتی در کار، تغییر روابط، افزایش مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی.
ادامه مطلب
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
از کوه شکوهمند فوجی تا آتشفشان زیر آبی که در سال گذشته یک جزیره جدید را تشکیل داد، ۱۰۹ آتشفشان فعال در ژاپن وجود داردکه حدود ۱۰ درصد از تمام آتشفشان های فعال در جهان را تشکیل می دهند.
حدود ۷۰ درصد از ژاپن با کوه‌های مختلف پوشیده شده است. به همین خاطر نیز آشتفشان‌های آن نقش بسیار مهمی در فرهنگ و اسطوره ژاپن بازی می‌کند.
چه بخواهید یک آتشفشان سوزان را از یک مسافت امن تماشا کنید یا به قله خفته آن بروید؛ ژاپن کوه‌های آتشفشانی بسیار زیبایی دارد
بهترین روغن های مخصوص ماساژ بدن و نحوه استفاده از آن ها
روغن ماساژ چیست؟
بعد از یک روز کاری خسته کننده هیچ چیز مانند ماساژ نمی تواند ذهن و بدن شما را آرام و ریلکس کند، ماساژ با یک روغن ماساژ با کیفیت باعث آرام سازی بدن و بهبود عملکرد غدد، بافت ها و عضلات می شود.
همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریل
علل موثر در کم کاری تیرویید کدامند
مهمترین علت کم کاری تیرویید، التهاب این غده است که تیروئیدیت هاشیموتو نام دارد. در این حالت، بدن پادتن هایی تولید می کند که به غده تیرویید حمله می کنند و آن را مختل می کنند. این عارضه می تواند ناشی از یک عفونت ویروسی باشد. برخی دیگر از علل کم کاری تیرویید عبارتند از :-رادیوتراپی در ناحیه سر و گردن که برای درمان سرطان استفاده می شود.-استفاده از برخی دارو های درمان بیماری های قلبی، بیماری های روحی و سرطان سبب کم
 داروهای درمان سرفه
سرفه یک انسداد موقتی در راه تنفسی است، که علت های متفاوتی می تواند داشته باشد، اغلب همراه آلرژی، سرماخوردگی یا آنفولانزا است. 
درمان های موثر بسیاری برای سرفه های عمومی وجود دارد، در این مطلب با درمان ها آشنا می شوید.


ادامه مطلب
اگه از قبل تر همراه آشپزخانه بوده باشید میدونید اینجا قدیما داخل غذاهاش به جای رب گوجه،گوجه پوره شده استفاده میشد،به جای شکر سفید، خیلی قدیم فقط شیره استفاده میشد اما بعدتر شکر قهوه ای هم استفاده می کردم
غذاها بدون روغن یا با روغن کم طبخ میشد و... برای همین یه سری غذاها به شکلی متعارف سرو نمیشد در عوض سالم بودن :)
 
اما الان مدتی است که سر و کله ی رب گوجه و کره و جدیدترها شکر سفید داخل آشپزخانه پیدا شده  و چقدر آشپزی و درست کردن غذا با این عزیزان
کم پیش می آید که سرآشپزهای حرفه ای اسرار و فوت و فن های کوزه گری طبخ غذاها را فاش کنند. اما ما به شما آن نکته های طلایی را آموزش می دهیم تا با رعایت آن ها قدرت کدبانوگری تان را به رخ همگان بکشید.
برنج جزو اصلی ترین بخش وعده غذاهای ما ایرانی هاست و در فرهنگ عامه، طبخ درست و صحیح آن نشان دهنده قدرت کدبانوگری زن خانه است.
ادامه مطلب
 
بریس ارتودنسی در بسته ها و انواع مختلفی وجود دارند یک متخصص ارتودنسی با توجه به مشکل دقیق دندان ها و فک های شما یکی از انواع ارتودنسی دندان را برایتان انتخاب می کند.
مراحل اول درمان با ارزیابی وضعیت دندان های شما و چگونگی رشد آنها انجام می شود.
این مراحل معمولا شامل موارد زیر است:
عکس برداری به وسیله اشعه ایکس
معاینه بالینی
ساخت مدل از دندان
عکس گرفتن از دندان ها
تاریخچه کامل پزشکی و دندانپزشکی
بریس ارتودنسی چیست؟
ارتودنتیست ها از بریس ا
شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که اکثر خانواده ها زمان کمتری برای تهیه غذا در منزل دارند ، زندگی ماشینی ، اشتغال پدر و مادر ...از جمله دلایل این مسأله است . امروزه عرضه طیف گسترده ای از غذاهای آماده و کنسروی این مشکل خانواده را حل نموده است . در این بین غذاهای اصیل و سنتی ایران که از لحاظ تأمین مواد مورد نیاز بدن بسیار مغذی می باشند ، از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانوارهای ایرانی برخوردارند . یکی از راه های دسترسی به این مواد غذایی استفاده از
کسب و کارهای جدید دنیا اصلا کم نیستند، هر روز با تعدادی از آنها مواجه می شویم.اما به هر حال راه اندازی کسب و کار همیشه کاری پر مخاطره بوده است. چون داشتن یک کسب و کار موفق و سود ده چیزی نیست که هر کس از عهده آن بر بیاید. امام امروز کسب و کارهای جدید دنیا شکل و شمایل تجارت در همه جا را تغییر داده اند. در این مطلباز سایت ویکی روان، مهندس محمد خانی در مورد انواع کسب و کارهای جدید دنیا و مزایا و معایب آنها صحبت کنند.
لینک منبع: https://www.wikiravan.com/new_busine
درباره ی غذاهای تایلند
از ویژگی های غذاهای تایلند طعم عجیب و غریب غذاهایش است و هنگامی که در سطح شهر قدم بزنید از رستوران های مختلف بوی غذاهای متفاوت و جالبی را احساس می کنید.از رایج ترین غذاها خوراک های آبدار به همراه گوشت می باشد. تنوع غذایی در تایلند زیاد است لذا می توانید در تور تایلند تجربه های جالبی داشته باشید.
آداب غذایی در تایلند چگونه است؟
از ویژگی های اصلی در پخت غذاهای تایلندی در تور تایلند توجه زیاد به مواد غذایی مورد استفاده در
_ دست‌ها، انگشت‌ها، گوش‌ها و پاهای سرد_   اسهالی که بیش از یک هفته طول می‌کشد؛_ یبوست_تب خفیف_ حساسیت به نور خورشید_ریزش مو_  خشکی چشم_ زرد شدن پوست_ دردهای مفصلی
بهترین غذاها برای تقویت سیستم ایمنی:
_ تخمه آفتابگردان_مرکبات سرشار از ویتامین C_ کلم بروکلی _ زنجبیل _ هویج_ بادام_ سیر_ اسفناج_ چای سبز _کفیر_ فلفل دلمه قرمز و فلفل تند_ میگو_ شکلات تلخ_ آووکادو_ کیوی_ انبه _ زردچوبه_ سوپ مرغ_ ماهی‌های چرب_ صدف خوراکی_ سرکه سیب _ جینسینگ_ آب لیمو_ تخم کت
شکل ماه بر اساس این که در کجای مدارش به دور زمین قرار گرفته باشد تغییر می کند.
فازهای ماه در یک دایره رخ می دهند.
فازهای ماه همیشه با ماه نو آغاز می شوند.
ما موقعی که فازها را توصیف می کنیم از اصطلاحات فزاینده (waxing) و کاهنده (waning) استفاده می کنیم.
فزاینده به این معنی است که طرف روشن ماه بزرگ تر می شود.
کاهنده به این معنی است که طرف روشن ماه کوچک تر می شود.

ادامه مطلب
 
 
مایکروویو با عبور امواج بین ذرات غذا، غذا را آماده می کند و برای آماده سازی انواع مایعات و پخت انواع کیک­ ها و شیرینی­ ها کاربرد دارد. مایکروویوها امکان تهیه کردن غذاهای متنوع و لذیذ پخته شده را فراهم می کنند. همچنین به وسیله این دستگاه می توان غذاها را به صورت یکنواخت گرم کرد. علاوه بر این در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر بوده و موجب شده غذاها با همان طعم و بو و با حفظ ارزش غذایی­شان آماده شوند.
 
مایکروویوهای موجود در بازار یعنی مایکروویو ۴
سازمان جهانی بهداشت (WHO): غذای کودک نیازی به طعم شیرین ندارد.اکثر غذاهای آماده کودک با طعم شیرین (مانند شکلات) فرموله شده اند. استفاده از این غذاها در طولانی مدت یک عادت غلط و یک سبک تغذیه ناسالم را برای کودکان به همراه دارد .استفاده از طعم دهنده ها در سنین پایین، با افزایش فشار به کبد، اثرات مخربی بر رشد جسمی و روانی کودکان دارند.تغذیه کودک 
تحقیقات نشان داده مصرف برخی غذاها می‌تواند بر تولید هورمون رشد تاثیر بگذارد و منجر به افزایش قد شما شود.تصویر غذا‌هایی که قد شما را افزایش می‌دهند!به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جوامع امروزی برخی افراد در تلاش برای افزایش قد خود هستند، در حالی که بلندی قد به ژنتیک افراد بستگی دارد. البته خوردن برخی غذا‌ها نیز می‌تواند بر روند رشد قد تاثیرگذار باشد.

ادامه مطلب
دورکاری چیست و تعریف آن، با وجود آن که کسب و کارهای دنیا به سمت دورکاری می‌روند، اما هم‌چنان بسیاری از مدیران معتقد هستند که دورکاری بهره‌وری بالایی ندارد و بر این باورند که کارمندان در این شرایط کار نمی کنند.
ادامه مطلب
غذاها را با پایین ترین کالری و چربی مصرف کنید.
غذاها را که سرشار از ویتامین ها واملاح هستند مصرف کنید.
دریک جا ثابت ننشینید حرکات پی در پی داشته باشید و ورزش های هوازی انجام دهید.
خواب کافی در شب حداقل 6 الی 8 ساعت که برای هرفرد متفاوت است داشته باشید.
همیشه براظطراب و استرس غلبه کنید.
تمامی اعتیادات به انواع مخدر و دخانیات الکل و.....راترک کنید.
آب 100%خالص برای تامین بدن انسان  آب مهم ترین عنصر و رابط برای کارکرد سیستم مغزی و کل بدن میباشد.کمبود آ
شیر مادر یکی از بهترین غذاها برای کودکان است که خاصیت فراوانی در رشد فکری وجسمی کودک دارد . در دوران شیر دهی زنان باید رژیم غذایی مطلوب داشته باشند تا شیرشان از کیفیت بالایی بر خوردار شود اما برخی عوامل باعث می شوند تا شیر مادر فاسد شود با این عوامل آشنا شوید.
 
ادامه مطلب
رول کردن رولت و کوکو ها یکی از تکنیک های مهم آشپزی است
رول کردن رولت و کوکو ها یکی از تکنیک های مهم آشپزی است که برای درست کردن غذاها و دسرهایی شیک باید بدانید. اگر کوکو و رولت های شما هم هنگام رول کردن شکسته می شوند با ما همراه شوید و تکنیک های این کار را بدانید.

ادامه مطلب
با عجایب هفتگانه جهان حتما آشنا هستید، اما آیا می دانستید که در سال 2007 لیست جدیدی با عنوان عجایب هفتگانه جدید منتشر شد؟
این لیست بر اساس نظر سنجی که میان 100 میلیون نفر انجام شد، به وجود آمد. البته بعضی افراد این نظر سنجی را قبول ندارند چون فکر می کنند افراد بر اساس ملیت شان رای می دهند و جمعیت زیاد یک کشور ممکن است نتایج را جا به جا کند.
در این لیست نام دیوار چین، تاج محل، کولوسئوم به چشم می خورد.
برای مشاهده لیست کامل و عکس ها اینجا را کلیک کنید
در هر نقطه ای از دنیا مردم داری الگوهای غذایی متنوعی هستند.
هر کشوری دارای غذاهای ویژه ای می باشد که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آن محسوب می شود.
اکثر گردشگران ترجیح می دهند هنگامی که به کشوری جدید سفر می کنند، غذاهای همان جا را تجربه کنند. اما برخی غذاها شهرت جهانی پیدا کرده اند و احتمالا به این علت است که مواد مورد نیاز برای تهیه آن ها در همه جای دنیا قابل دسترس است یا شاید به این علت است که طعم آن ها مورد پسند مردمان ملل مختلف است.
نتیجه
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
علائم سکته مغزی
یک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: دو نوع سکته مغزی داریم که یکی ناشی از انسداد رگ‌ها و دیگری ناشی از خونریزی رگ‌ها است.
دکتر اشکان مولا  درباره سکته‌های مغزی<Stroke> اظهار کرد: سکته‌های مغزی به مجموعه ای از علائم عصبی گفته می‌شود و ناشی از نوعی مشکل عروقی است که باعث 
اختلال بخشی از عملکرد ساقه مغز، شبکیه یا نخاع مغز می‌شود.

ادامه مطلب
بیشتر از آن چیزی که فکر کنید غذاهای استرس زا اطراف ما به وفور پیدا می شوند. قبلا در مطلبی به بررسی انواع غذاهای ضد استرس پرداختیم. اما در این مطلب قصد داریم غذاهای استرس زا را از دید روانشناسی و سلامت روانی معرفی کنیم تا با دوری از آنها در کاهش استرس موفق تر باشید.
مهمترین غذاهای استرس زا کدامند؟
منبع: لیستی از مهم ترین غذاهای استرس زا
ادامه مطلب
نشانه‌های گرمی مزاج مغز
مهدی یوسفی گفت: سرخی رو و چشم, رشد سریع موهای سر در دوره نوزادی و سیاهی مو, طاسی سر در پیری, سردرد بر اثر تابش مستقیم آفتاب به سر و مصرف غذاها و نوشیدنی‌های گرم, داشتن خواب سبک و کم, پُرحرفی و زیرکی نشانه‌های گرمی مزاج مغز است.
نشانه‌های سردی مزاج مغز
این متخصص طب سنتی ادامه داد: صافی و سفیدی موهای سر, رشد کُند موها بعد از تولد و رنگ سفید چهره از نشانه‌های سردی مزاج مغز است.
ادامه مطلب
غذاها را با پایین ترین کالری و چربی مصرف کنید.
غذاها را که سرشار از ویتامین ها واملاح هستند مصرف کنید.
دریک جا ثابت ننشینید حرکات پی در پی داشته باشید و ورزش های هوازی انجام دهید.
خواب کافی در شب حداقل 6 الی 8 ساعت که برای هرفرد متفاوت است داشته باشید.
همیشه براظطراب و استرس غلبه کنید.
تمامی اعتیادات به انواع مخدر و دخانیات الکل و.....راترک کنید.
آب 100%خالص برای تامین بدن انسان  آب مهم ترین عنصر و رابط برای کارکرد سیستم مغزی و کل بدن میباشد.کمبود آ
جرثقیل های دستی برای داشتن حداکثر بهره وری دارای اتصالات گوناگونی هستند. از این اتصالات می توان به انواع ترولی که برای تبدیل جرثقیل دستی 2 کاره به 4 کاره مورد استفاده قرار می گیرد نام برد. در لیفتینگ انواع ورق های فولادی و مسی از ورق گیر ها در اتصاالات جرثقیل دستی استفاده می شود که دارای شکل های گوناگونی هستند. همچنین با توجه به شکل بشکه ها و لبه هایی که در طراحی و تولید برای آنها تعبیه می شود بشکه گیر ها از دیگر اتصاالت جرثقیل دستی هستند که دا
چگونه یک مربا آلبالو  بدون شکرک و کپک درست کنیم؟مربای آلبالو یکی از محبوب ترین انواع مرباهاست که در وعده صبحانه بسیار مصرف میشود و حتی و در برخی شهرها با برخی غذاها خورده می شود. برای درست کردن مربای آلبالوی خوش رنگ و خوشمزه فقط کافیست دستور تهیه زیر رو دنبال کنید.
ادامه مطلب
لایه اوزون چیست و عوامل تشکیل و تخریب آن کدامند؟
وقتی از زمین صحبت می کنیم، چه چیزی در ذهن تون شکل می گیره؟ شاید همه چیز رو ساده تر از اونی که هست تصور کنید و حیات روی این کره رو، مفهومی معمولی بدونید؛ اما واقعیت اینه که خیلی از عناصر ریز و درشت دست به دست هم دادن تا زمین به زیستگاهی امن برای ما تبدیل بشه و بتونیم هر لحظه طعم شیرین زندگی رو بچشیم. حتما راجع به لایه اوزون چیزهایی شنیدید؛
ادامه مطلب
مردم در ترکیه از تمام خوراکی ها به بهترین شکل ممکن بهره میبرند و بهترین غذاها و دسرها را درست میکنند.
در طول سفر اگر با ترک های اصیل آشنا بشوید متوجه میشوید که چقدر به دسر و شیرینی علاقه دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند دسر معروف بپردازیم.
ادامه مطلب
با اینکه روز به روز شرکت های زیادی ظهور می کنند که خدمات هاست و میزبانی سایت را ارائه می دهند، اما پیدا کردن وب سرور خوب کار چندان ساده ای نیست.
اگر شرکتی که میخواهید از آن اقدام به خرید هاست اقدام کنید، ویژگی های زیر را نداشت بهتر است گزینه دیگری را بررسی کنید.
ــ دارای نماد الکترونیک معتبر باشد.ــ دارای آدرس فیزیکی معتبر و قابل رجوع باشد.ــ زمان پشتیبانی و کاری خود را به طور دقیق در سایت ذکر کرده باشد.ــ پشتیبانی خارج از ساعت کاری داشته باشن
تاثیر رنگ  غذاها بر کاهش یا افزایش اشتها              اکثر افراد امروزه یا از لاغری گله دارند یا از چاقی ،حتی این سخن در مورد افراد ی با اندام تقریبا نرمال  و ورزشکاران نیز صدق میکند .ما در این نوشتار نمی خواهیم وارد بحث کیفیت غذاها یا میزان مصرف کالری ومیزان پرتئین یا ضرر و زیان و منفعت آنها شویم بلکه منظور از این گفتار تاثیر گذاری  رنگ غذاها و ظروف و محیط  حتی نوع پوشش لباس کسانی که با ما هم غذا هستند بر روی اشتها ست.رنگهای گرم مانند قرمز نار

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها