نتایج جستجو برای عبارت :

شورای رسوا به وقت طلبکاری!

دانلود آهنگ راغب دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , راغب باشید.
دانلود آهنگ راغب به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Ragheb called Didi Ke Rosva.. With online playback , text and the best quality in mediac
 
 
متن اهنگ راغب به دنبال دل
دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلمدیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدمبا آن همه آزادگیبر زل
دانلود آهنگ جدید راغب دیدی که رسوا شد دلم
با موزیک من باشید ♫ دانلود اهنگ دیدی که رسوا شد دلم بازخوانی ترانه به دنبال دل با صدای مصطفی راغب به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫
Download New Music BY : Ragheb | Be Donbale Del With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa
 
متن آهنگ به دنبال دل راغب
ادامه مطلب
✍بعضی از گناهان ما، بوی بدی دارد که مشامِ ملکوتیان را آزار می‌دهد.
طبق بعضی روایات، بعضی از ملائکه از بوی بد گناهان آزرده می‌شوند؛ همچنین است اولیائی که مشامِ برزخی‌شان باز است،از بوی بد گناهان ما آزرده می‌شوند.
چه باید کرد تا این بوی بدِ گناه، ما را نزد ملکوتیان رسوا نکند؟
امام رضا علیه‌السلام می‌فرماید:
تعَطَّرُوا بِالاسْتِغْفَارِ لاَ تَفْضَحْکُمْ‏ رَوَائِحُ الذُّنُوبِ:
با استغفار خود را معطّر کنید، تا بوی بدِ گناهان شما را رسوا ن
میگفت:
مردم شهر دیوانه شده بودند و لخت توی کوچه و پس کوچه ها راه می رفتند،تا چشمش به اهالی شهر افتاد تعجب کرد و خشکش زد
مردم تا دیدنش شروع کردند به چرخیدن دورش و بلند بلند دیوانه گفتن بهش.ترسید و زودی لخت شد.دیگه کسی بهش دیوانه نگفت.
گفتند:
خواهی نشوی رسوا
همرنگ جماعت شو
اما شهید رجائی گفت:
خواهی نشوی رسوا
همرنگ حقیقت شو
و این روزها عجیب حقیقت را گم کردیم،اگر هم گمش نکردیم انگار کمی میترسیم برای همرنگ شدن باهاش.
یا باید پای عقاید و باورهایمان ب
بعضی از گناهان ما، بوی بدی دارد که مشامِ ملکوتیان را آزار می‌دهد. طبق بعضی روایات، بعضی از ملائکه از بوی بد گناهان آزرده می‌شوند؛ همچنین است اولیائی که مشامِ برزخی‌شان باز است، از بوی بد گناهان ما آزرده می‌شوند. چه باید کرد تا این بوی بدِ گناه، ما را رسوا نکند؟ امام رضا علیه‌السلام می‌فرماید: تعَطَّرُوا بِالاسْتِغْفَارِ لاَ تَفْضَحْکُمْ‏ رَوَائِحُ الذُّنُوبِ: با استغفار خود را معطّر کنید، تا بوی بدِ گناهان شما را رسوا نکند... (امالی ال
دانلود آهنگ حمید هیراد شب که شد
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * شب که شد * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , حمید هیراد باشید.
دانلود آهنگ حمید هیراد به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Hamid Hiraad called Shab Ke Shod With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن ترانه حمید هیراد به نام شب که شد
شب که شد همش میای به یاد ما شب که شد کجایی یار من بیاهر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شدشب که شد نگاتون همش میاد در نظر
✅بوی بد گناه
✍️بعضی از گناهان ما، بوی بدی دارد که مشامِ ملکوتیان را آزار می‌دهد. طبق بعضی روایات، بعضی از ملائکه از بوی بد گناهان آزرده می‌شوند؛ همچنین است اولیائی که مشامِ برزخی‌شان باز است، از بوی بد گناهان ما آزرده می‌شوند. چه باید کرد تا این بوی بدِ گناه، ما را نزد ملکوتیان رسوا نکند؟ امام رضا علیه‌السلام می‌فرماید: تعَطَّرُوا بِالاسْتِغْفَارِ لاَ تَفْضَحْکُمْ‏ رَوَائِحُ الذُّنُوبِ: با استغفار خود را معطّر کنید، تا بوی بدِ گناه
متن ترانه مفرح به نام خواب

می خوابم و خوابم توییمیخیزم از خوابم توییهر روز و هرشب هرکجامن هرچه می یابم توییرویا و کابوسم توییهمواره افسوسم توییدر اوج تاریکی سردنوری و فانوسم توییای رفته از منظر ولی در دل نهفته تا ابدمی ترسم این دلدادگی رسوا تر از اینم کنداز عمق دل از عمق جانآتش درونم شعله ورققنوس بودم یک زمانحالا چنین بی بال و پرروحم پریشان بی تو وجان در عذابی بی سکونرفتی چقدر آسوده بوداین مرگ شوم و بدشگونای رفته از منظر ولی در دل نهفته تا
ام البنین (سلام الله علیها ) مادر حضرت عباس (علیه السلام ) ، یکی از مادران برجسته تاریخ است که
زندگی او مالامال از عشق به ولایت و امامت بوده ، این بانوی با فضیلت، و
آگاه به زمان خویش از جمله کسانی بود که از حریم حسینی دفاع می کرد و مجلس
عزای شهید کربلا را برپا می داشت. صفات و ویژگی های فردی ایشان شامل ،
فضایل اخلاقی ،کمالات انسانی ، نیروی ایمانی ، شکیبایی ، بصیرت و... او را
به شایستگی در خانه امامت بانوی بانوان کرده بود. ام البنین (س) با معرفتی
ک
بسم الله الممتحن
 
کسی که لاف عقل می زند، بیش تر بی عقلی می کند
کسی که لاف علم می زند، نادان تر می شود
کسی که لاف فهم و شعور می زند، کم شعورتر می شود
کسی که لاف مال می زند، نیازمند تر می گردد
کسی که...
.
.
انگار نه؛ یقینا پروردگار متعال ما را با لاف هایمان می آزماید و دروغ های ما را رسوا می کند. شوخی که نیست، هم در قرآن فرستاده و هم در حدیث قدسی گفته. بزرگ خدایی است و عجب حکمتی دارد!
نه چون اهل خطا بودیم رسوا ساختی ما را
که از اول برای خاک دنیا ساختی ما را
ملائک با نگاه یاس بر ما سجده می کردند
ملائک راست میگفتند اما ساختی ما را
که باور میکند با اینکه از آغاز می دیدی
که منکر می شویم آخر خودت را ساختی ما را
به ظاهر ماهیانی ناگزیر از تنگ تقدیریم
تو خود بازیچه ی اهل تماشا ساختی ما را
به جای شکر گاهی صخره ها در گریه می گویند
چرا سیلی خور امواج دریا ساختی ما را ؟
دل آزردگانت را به دام آتش افکندی
به خاکستر نشاندی سوختی تا ساختی ما را
کاش که این ساده دل عاشق و رسوا نبودکاش که چشمان تو این همه زیبا نبودکاش رها میشدم از غم دلدادگیصورت آن آشنا این همه بیتا نبودگرد جهان گشتم و غیر تو ام خواست نیستکاش که لبهای تو شککر و حلوا نبودگفتمش این راز و از خون جگر ها که رفتگفت که اسرار عشق حل معما نبود
یکی از دلایل بسیار مهم بسیاری از گناهان از جمله بی‌حجابی، تأثیرپذیری از محیط و اجتماع است. مثال بارز این نوع از بی‌حجابی را در دانشگاه‌ها می‌توان دید. چراکه دختران دانشجو یا در اثر جو زدگی و یا برای فرار از تمسخر دانشجویان پسر و دانشجویان دختر بی‌حجاب، چادر و حجابشان را کنار می‌گذارند.این‌گونه از افراد در توجیه کنار گذاشتن حجاب ضرب‌المثل غلط «گر خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت باش!» را بیان می‌کنند. درحالی‌که اگر همه افراد جامعه مسیر اش
متن آهنگ حمید هیراد به نام شب که شد
Text Music Hamid Hirad Called Shab Ke Shod

 ♫
متن آهنگ شب که شد از حمید هیراد
شب که شد همش میای به یاد ما 
شب که شد کجایی یار من بیا
هر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شد
شب که شد نگاتون همش میاد در نظرم 
شب که شد صداتون همش میوفته تو سرم
هرچی شد یار من فقط بیا دور و برم 
شب که شد شب که شد شب که شد

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم
مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی
ح
شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)
 
شد فدک، بعد از پیمبر ، کفر و ایمان را محککرد رسوا خویشتن را دشمن از غصب فدکفاطمه ، لطف خفی، روح نبی ، جان علی استآنکه ذکر خیر او باشد همه ورد ملکعالم از ام ابیها نور هستی چون گرفتدارد او بر گردن خلق جهان حق نمکحضرت صدیقه اطهر، نمی گوید خلافکذب قول آن منافق هم، ندارد هیچ شکصحبت از ارث و وراثت، خود کمال ابلهی استپیش بانویی که مهر او سما است و سمکاز نبی گیرم، نماند ارث بر فرض محالحق ذی القربای پیغمبر، نبود از ما ترکمرد
متن ترانه مهدی محمد زاده به نام سیم آخر

 
ده لعنتی , یه چندتا خط حرف دارم باتوبگو چی کم گذاشتم واسه توک رفتیچشاتو رو همه چی بستیب چی میگن مگه پستید راستیبااونی ک الان تو هستیبگو چ عهدو پیمونی تو بستیطفلی نمیدونه چقدر تو پستیکاری کردی میترسمدیگه از عاشق شدندیگه از رسوا شدندیگه از دلواپسیدحقم نبوددوباره تنها شدندوباره بی کس شدندوباره این خستگیبیاببین دلم دوباره زد ب سیم آخرپیت میگرده توی این شهرشبای پاییزباچشم خیس ب زیر بارونمیرم توی همون
امیرالمونین صلوات الله فرمود بر هر بنده یی چهل پرده کشبده تا وقتی چهل گناه. کبیره  مرتکب شود چون مرتکب چهل کبیره شد پرده ها از او برداشته. شود انگاه خدا بان فرشته ها وحی فرماید که بنده ام را با بالهای خود بپوشانید  فرشتگان اورابا بالهای. خودبپوشانند. سپس ان بنده کار زشتی را نگذارد جز انکه مرتکب شود تا انجا که با ارتکاب زشتکاری میان مردم ببالد  انگاه فرشتگان گویند پرورد گارا این بنده تو هر عملی را مرتکب میشود و ما اگر وما از کرداراو خجالت میکش
#آرامش_بر_ایران_ساکن_شد
♥️ #پیامبر_اکرم (ص) فرمودند:
لا تَکرِهُوا الفِتنَهَ فِی آخِرالزَّمانِ فَاِنَّها تُبیرُ المُنافِقِین؛
از فتنه و آزمایش در آخرالزمان نگران نباشید چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد.
میزان الحکمه، ح 15748
✅ چه رسوا شدند منافقین کوردلی که در خیال باطل خود جولان می‌دادند، اما حق و حقیقت که انقلاب و ولی زمان مان همواره با او بوده‌اند بار دیگر طبق وعده نبی مکرم اسلام (ص) سربلند ماند
آورده‌اند که پادشاهی مجنون را حاضر کرد وگفت که تو را چه بوده است و چه افتاده است؟ خود را رسوا کردی و از خان و مان برآمدی و خراب و فنا گشتی. لیلی چه باشد و چه خوبی دارد؟ بیا تو را خوبان و نغزان نمایم، و فدای تو کنم و به تو بخشم. چون حاضر کردند مجنون را، و خوبان در جلوه آمدند، مجنون سر فرو افکنده بود و پیش خود می‌نگریست. پادشاه فرمود آخر سر برگیر و نظر کن. گفت می‌ترسم. عشق لیلی شمشیر کشیده است، اگر سر بردارم سرم را بیندازد.
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد. شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است. آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت.
فردای آن روز، شاعری مدیحه سرای دربار، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد. شاگردان به احترامش برخاستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد


ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
شما هم حتما ضرب المثل به گوشتون خورده و کم و بیش در گفتگوهاتون ازش به تناسب استفاده کردین
فرهنگ و ادبیات فارسی آمیخته با پند و اندرزها و ضرب المثل هایی هست که نمیشه به راحتی از کنارشون گذشت!
برخی از این نکات ادبی دارای پشتوانه اخلاقی هست و برخی دیگر (شاید به دلایلی از جمله: ورود فرهنگ غرب و تزریق تفکرات غربی) از هرگونه معیارهای اخلاقی تهی هست.
ادامه مطلب
قلبم بدرد اومده و نفسم گرفته ، آرامشم بهم ریخته ، داغونم داغون
دلم میخواد برم عین ماه رمضونی سجادمو پهن کنم و چادر گل گلیمو مثل شبِ اول قدری بزارم سرم و از ته دل زار بزنم ...
دلم میخواد زار بزنم بگم جز تو دیگه هیشکی نیست و من تنهای تنهام ‌...
دارم دق میکنم دق...
من آرزوی مردن نمیکنم ها 
میشه فقط منو زودتر ببری؟ ببر ! منِ بی هدف بی انگیزه بی آینده رو ببر پیش خودت تا بیشتر از این رسوا نشده...
خدایا میبینی وضعِ من چطوریه؟!
میبینی نه...
میدونم خیلی خوبی...
قلبم بدرد اومده و نفسم گرفته ، آرامشم بهم ریخته ، داغونم داغون
دلم میخواد برم عین ماه رمضونی سجادمو پهن کنم و چادر گل گلیمو مثل شبِ اول قدری بزارم سرم و از ته دل زار بزنم ...
دلم میخواد زار بزنم بگم جز تو دیگه هیشکی نیست و من تنهای تنهام ‌...
دارم دق میکنم دق...
من آرزوی مردن نمیکنم ها 
میشه فقط منو زودتر ببری؟ ببر ! منِ بی هدف بی انگیزه بی آینده رو ببر پیش خودت تا بیشتر از این رسوا نشده...
خدایا میبینی وضعِ من چطوریه؟!
میبینی نه...
میدونم خیلی خوبی...
▫️
لذت عشق به رسوا شدنش می ارزد
#محرم_زمانی
─═┅✰❣✰┅═─
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
مشاهده مطلب در کانال
منصوربن حازم گوید از امام صادق ع پرسیدم که ایا ممکن است امروز چبزی واقع که دیروز در علم خدا نبوده باشد یعنی خدا انرا نداند  مگر وقتیکه واقع شود فرمود نه هر که چنین گوید خدایش رسوا کند  عرضکردم بفرمایید مگر نه اینستکه انچه واقع شده و انچه واقع شود وانچه تا روز قیامت واقع میشود در علم خدا هست فرمود چرا پیش از انکه خلق را همه چیز را میدانست 12 وفرمود اگر میدانسند چه پاداشی در اعتقاد ببدا هست از سحن دد ان سستی نمی ورزیدندو فرمود هر گز هیچکس پیغمبر
این وبلاگ امروز و فردا حذف میشه...,شاید باورتون نشه ولی دعاهام مستجاب شد...خدا چنان شخصیت واقعی هادسونو نشونم داد که سجده شکر به جا اوردم... هنوز تو شوک هستم...با همسرش حرف زدم...زیاد حرف زدیم.. چه دروغ هایی که برملا شد...چه زخم هایی که به ادمای مختلف خورده... هنوز هضم قضیه برام سخته.. ولی خدایا حکمتتو شکر..که نذاشتی بدبخت شم... که نجاتم دادی. که ثابت کردی ادم خاین بالاخره رسوا میشه.. ..موقع افطار برای من و کسای دیگه ای که زخم خوردن تو این قضیه دعا کنید
مرس
جمعه هابایادمهدی چشمهاباران شود/ازفراق حضرت او قلب پر افغان شود/حالت ذکروتوسل شیعه دارد دائما/چونکه بامهدی همیشه سختهاآسان شود/دشمنان ازروی کینه ظلمشان درانتهاست/تقویت با عشق مولاحالت ایمان شود/زمزم دلدادگیها برولایت رهگشاست/از برای حضرت اوبهرمااحسان شود/دشمنان ازاین بصیرت خوارو رسوا میشوند/یاری دین پیمبر شیعه و قرآن شود/دررکاب حضرت او شیعیانی ازیمن/ یاورانی ناب بهرش ملت ایران شود/جمعه هایادآوری بر مهدی وروز ظهور/باحضورمهدویت در جهان
در پیش بیدردان چرا فریاد بی حاصل کنم
گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم
در پرده سوزم همچو گل در سینه جوشم همچو مل
من شمع رسوا نیستم تا گریه در محفل کنم
اول کنم اندیشه ای تا برگزینم پیشه ای
آخر به یک پیمانه می اندیشه را باطل کنم
زآن رو ستانم جام را آن مایه آرام را
تا خویشتن را لحظه ای از خویشتن غافل کنم
از گل شنیدم بوی او مستانه رفتم سوی او
تا چون غبار کوی او در کوی جان منزل کنم
روشنگری افلاکیم چون آفتاب از پاکیم
خاکی نیم تا خویش را سرگرم آب و گ
حیف آن عمری که او بی عشق جانبخشا گذشت،
حیف آن عشقی، اگر با داد و واویلا گذشت.
غرق بادا در گنه، قلبی نورزد عشق پاک،
حیف عمر فاسقی از این جهان رسوا گذشت.
حیف عمر ابلهی، عمری پی دولت دوید،
حیف عمر عاقلی، با هرزه و رؤیا گذشت.
لال گردد آن زبانی که نمی گوید خدا،
حیف آن امت، که او بی دین و بی تقوا گذشت.
بی کفن میرد غریبی، نیست ایرادی دگر،
حیف آن مرگی اگر بی ذکر "لا الا"گذشت
مکّه و مینا نرفتی جرم نبود پیش حق،
حیف عمر غافلی، با ساغر و مینا گذشت.
جور دنیا هم گ
روح مقاومت رااسلام داده برما/درپرتوولایت دین نبی است زیبا/قرآن ودین همیشه بااستقامت آید/احکام حق برایش شدمنتشربه دنیا/صبر ومقاومت رابرجان شیعه دادند/این خصلتی الهی بهروصال مولا/دشمن همیشه کارش ترفند وظلم باشد/با پیروی رهبر هردشمنی است رسوا/اینک که کشورما الگوی برجهان است/ملت شکوه دارد اندررکاب آقا/بهرظهور مهدی ایران ما مهیاست/یک لشکری فراهم ازبهر پورزهرا/
از سرنوشت خویش در آزار بوده امعاشق ولی رها رغم یار بوده امشب‌های من همه طی شد به بی کسیلیکن رهین عشق وغم یار بوده امروزم به شام حسرت لبخند ماند وبسیا همنشین این دل غمبار بوده امفردای من چه می شود از این همه خیالرسوا شوم اگر که عشق خریدار بوده امناگه به آسمان خیالم وزید عشقضمناً به طعنه گفت که ناچار بوده امصاحب کرامتی به دلم پا نهاد و گفتآصف بیا که بهر تو من یار بوده امیاران به لحظه ای به دلم عشق جان گرفتنالید دل که بی تو گرفتار بوده امروزم بسی
رسوایِ جماعت یا رسوایِ خدا... همه‌مون دیدیم و شنیدیم که بعضی‌ها در توجیه کار غلطی که انجام میدن، میگن:"خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو".حالا میدونی قرآن در این باره چی جواب میده؟ قرآن میگه:اتفاقاً خیلی جاها، اگه همرنگ جماعت بشی، رسوا میشی،البته نه رسوایِ جماعت، بلکه رسوایِ درگاهِ خداوند.چرا؟چون بیشترِ مواقع، جماعت تو رو گمراه میکنند. سند میخوای؟ سوره انعام، آیه ۱۱٦ و إِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الْأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللَّه
هنوز به یادتم 
تا کی به روی دوش می کشانی
قرار بی قراری را
سرود خیس رویش را چرا دیگر نمی خوانی؟ 
چرا در این زمستان های پی در پی 
به سوز وحشی تندر
تنِ خود می سپاری دل؟ 
****
چرا با من نمی خوانی و با من تو نمی مانی؟ 
سوار کوچ می گردی 
و از اسب خیال عشق می رنجی
مگر ای مستی بیدل
تو بهتر از مرا دیدی؟ 
که رخسار سپید و زلف رهایت را
ز من پنهان کنی هر دم؟!
****
چرا دیگر نمی تابی به ابن رسواتر از لیلی؟ 
تو ای خورشید سرخ سیلی!
غروب ها اشک و آهم دامنگیر است. 
و رویایت
شب دراز است از بهر راز گفتن و حاجات خواستن : بی تشویش خلق و بی زحمت دوستان و دشمنان  ، خلوتی و سلوتی حاصل شده و حق تعالا پرده فرو کشیده تا عمل ها از ریا مصون و محروس باشد و خالص باشد لله تعالا و در شب تیره ، مرد ریایی از مخلص پیدا شود . ریایی به شب رسوا شود .گوید " چون کسی نمی بیند ، از بهر کی کنم ؟ "
می گویندش که " کسی می بیند . ولی تو کسی نیستی تا کسی را بینی "
فیه ما فیه
چهل سال است ایران غرق نوراست/تجلیگاه وحدت در حضور است/حماسه ساز دوران گشته میهن/بصیرت بخش و پرشور وشعور است/امام آمد به ما درس ولا داد/شهیدان مظهر عشق است وشور است/زدستاورد نهضت گر بگوییم/تمامش افتخارات وغرور است/ولایت عامل وحدت و عزت/برای مردمان سنگ صبور است/نموده دشمنان را باز رسوا/ز سختی هاگذرگاه عبور است/کنون آمادگی بهر فرج هست/طلیعه نهضت مابرظهوراست/
من هنوزم باور دارم که دروغگو دشمن خداست . چون دروغگو اعتماد آدم ها رو به بازی میگیره ، سر آدم ها شیره میماله و عین خیالش هم نیست . آدم ها هم که به خدا پناه میرن همیشه . به خدا اعتماد میکنن و از خدا کمک میخوان . خدا هم که نمیتونه کمکشون کنه مستقیم . فقط میتونه آدم های دروغگو رو رسوا کنه . اونوقت آدم هایی که دروغ شنیدن از خدا ناراحت میشن . چون به اون پناه برده بودن . به اون اعتماد کرده بودن و از اون کمک خواسته بودن . بعد آدم ها با خدا دعواشون میشه . از خدا
زراره گوید-خدمت امام باقر ع بودم مردی از اهل کوفه از انحضرت راجع بقول امیرالمومنین ع و هرچه خواهید از من بپرسبد هر چه از من بپرسید شما خبر دهم سوال کرد حضرت فرمود هیچ کس علمی ندارد جز انچه از امیرالمومنین ع اسفاده شده مردم هر کجا خواهند بروند بخدا علم درست جز اینجا نیست وبا دست اشاره بخانه خود کرد مقصود خانه وحی و نبوتست نه خصوص خانه ملکی انحضرت  توصیح این عبد البر در کتاب استیعا خود گوید هیچ کس از صحابه جز  علی بن ابیطالب نگفت هرچه خواهید از
عطرزیبای فرج رادرمصلی واکند/یادمان مهدوی رامحوردلهاکند/رهبرم الگوی نابی ازتباراهل بیت/دشمنان رابابصیرت حضرتش رسوا کند/غنچه ی لبهای آقا معنویت میدهد/درس خوب بندگی را جلوه یکتاکند/درنمازجمعه ماشور ووحدت رخ دهد/زمزم دلدادگیها این جهان زیباکند/نائب صاحب زمان راهست یک آرامشی/باولایت تاشهادت مملو دنیاکند/دشمنان خارجی با،داخلی را ناامید/گوهرخوب بصیرت راچنین املاکند/وقت هم عهدی رسیده با امام ورهبری/این پیام هرشهیدی منتشرآقاکند/حضرت سیدعلی
من همیشه با جمله ی خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو مخالف بودم تا این که جمله ی خودم رو پیدا کردم.
همیشه مخفی شدن در پوشش جمع مفید نیست. اگر عقایدمان را مطرح نکنیم و از رسوایی ها بترسیم دیگر زنده نخواهیم بود! یعنی زنده بودن یا نبودن فرقی ندارد. ما در این جهان هستیم تا چیزی را در جایی تغییر دهیم. نه این که با هم رنگ شدن با محیط اطراف، استتار شویم، تا مبادا آب از آبی تکان نخورد!
دیوانه ای به عاقلی می گفت: اگر ما دیوانگان از شما عاقلان بیشتر بودیم، آنگ
من همیشه با جمله ی خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو مخالف بودم تا این که جمله ی خودم رو پیدا کردم.
همیشه مخفی شدن در پوشش جمع مفید نیست. اگر عقایدمان را مطرح نکنیم و از رسوایی ها بترسیم دیگر زنده نخواهیم بود! یعنی زنده بودن یا نبودن فرقی ندارد. ما در این جهان هستیم تا چیزی را در جایی تغییر دهیم. نه این که با هم رنگ شدن با محیط اطراف، استتار شویم، تا مبادا آب از آبی تکان نخورد!
دیوانه ای به عاقلی می گفت: اگر ما دیوانگان از شما عاقلان بیشتر بودیم، آنگ
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!‍
 
ولی قرآن چیزی دیگه میگه:
 
أکثر الناس ﻻ‌ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ"
بیشتر مردم نمۍدانند
 
 أکثر الناس ﻻ‌ ﻳﺸﻜﺮﻭﻥ"
بیشتر مردم ناسپاس اند
 
*أکثر الناس ﻻ‌ ﻳﺆﻣﻨﻮﻥ "
بیشتر مردم ایمان نمی آورند
 
 أکثرهم ﻓﺎﺳﻘﻮﻥ"
بیشترشان گناهکارند
 
أکثرهم ﻳﺠﻬﻠﻮﻥ"
بیشترشان نادانند
 
أکثرهم ﻣﻌﺮﺿﻮﻥ"
بیشترشان اعتراض گرند
 
 أکثرهم ﻻ‌ ﻳﻌﻘﻠﻮﻥ"
بیشترشان تعقل نمۍکنند
 
 أکثرهم ﻻ‌ ﻳﺴﻤﻌﻮﻥ "
بیشترشان ناشنوایند
 
ﻭﻗﻠﻴﻞ ﻣﻦ
ماه، غمناک، در این گُلشنِ خَضرا می‌گشت
باد، بی‌خویشتن، افسرده و شیدا می‌گشت
گُلبُن، از دردِ نهان، زار به‌خود می‌پیچید
شب، فرومانده در اندیشه‌یِ فردا می‌گشت
بانگی از دور می‌آمد، همه رنج و همه درد
مانده بود از ره و، نالان پیِ مأموا می‌گشت
رازی اندر دلِ شب بود که ناگاه اگر،
برگی از شاخه جدا می‌شد، رسوا می‌گشت
سایه‌یِ بیدبُن، از بیم، می‌آویخت به شاخ
باد چون می‌شد از او دور هویدا می‌گشت
یادِ آن یارِ سفرکرده، پریشان و غمین
زیرِ هر
آمریکا رو در نظر بگیرچشم باز بکنی ببینی همه مسلمانند و صدای اذان در سراسر کشور طنین اندازاروپا رو در نظر بگیرببینی انگلیس و فرانسه و آلمانش صف بستند برا نماز جماعتاز طرفی عربستان سنی رو در نظر بگیرچشم باز کنی ببینی همه شیعه اند و زیر علم اهل بیت(ع)مصر و مالزی و بقیه کشورها هم بهکذاتصورشم شیرینهولی این نیست که ناممکن باشهیا مربوط به زمان ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه و تشکیل حکومت واحد جهانی باشهآیه ای تو قرآن هست که اگه همین امروز بدرس
سرانجام لحظه اى فرا مى رسد که زمان متوقف مى شود،و در پى آن روزى آغاز مى گردد که هیچ پایانى نخواهد داشت.
⚜️ در آن روز معیارهاى کاذب و فریبنده دیگر چاره ساز نخواهد بود؛یَوْمَ لَا یَنْفَعُ مَالٌ وَلَا بَنُونَ  إلَّا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِیمٍ   (88-89شعراء) "
⚜️ روزى که مال وفرزندان هیچ دردى را دوا نمى کنند، وفقط کسى رهایى مى یابد که با قلبى پاک و سالم به استقبال آن روز برود.
⚜️  آخرین پیام الهى  و آیه اى که بر رسول الله ﷺ نازل شد ویک هف
سرانجام لحظه اى فرا مى رسد که زمان متوقف مى شود،و در پى آن روزى آغاز مى گردد که هیچ پایانى نخواهد داشت.
⚜️ در آن روز معیارهاى کاذب و فریبنده دیگر چاره ساز نخواهد بود؛یَوْمَ لَا یَنْفَعُ مَالٌ وَلَا بَنُونَ  إلَّا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِیمٍ   (88-89شعراء) "
⚜️ روزى که مال وفرزندان هیچ دردى را دوا نمى کنند، وفقط کسى رهایى مى یابد که با قلبى پاک و سالم به استقبال آن روز برود.
⚜️  آخرین پیام الهى  و آیه اى که بر رسول الله ﷺ نازل شد ویک هف
کیست آشفته آن زلف چلیپا نشود                     دیده اى نیست که بیند تــــو و شیـــدا نشود
ناز کن، ناز که دلها همه در بند تواند                   غمزه کن، غمزه کـــه دلبـــر چو تو پیدا نشود
رُخ نمــا تا همه خوبان خجل از خویش شوند         گر کشى پرده ز رُخ، کیست که رسوا نشـود
آتش عشق بیفـــزا، غمِ دل افــــــــــزون کن         این دل غمزده نتــــوان که غم افـــزا نشـــود
چاره‏اى نیست، بجـز سوختن از آتش عشق          آتشـــى ده کــــه بیفتـــــد به د
خواهی نشوی رسوا،همرنگ حقیقت شو!
اگر برخی در خیابان چادرت را که می بینند مزه پرانی می کننداگر وقتی به تئاتر میروی یا محیط های هنری با نگاهی تمسخر آمیز نگاهت میکننداگر در میهمانی ها مثل بقیه"راحت"نیستیاگر حلال و حرام هنوز برایت مهم است،اگر حق الناس برایت مهم استاگر صدای اذان را که میشنوی،میشتابی به سوی نماز،اگر حتی از خودکار محل کارت ذره ای برای کارهای شخصی ات استفاده نمی کنی،اگر از غم یک انسان حتی اگر آن سر دنیا باشد غمگین میشوی،اگر با همکل
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
برای  غصب ولایت امیرالمومنین علی علیه الاف السلام از پیامبر حدیث نقل کردند که نبوت و خلافت در یک خانواده جمع نمیشود و به همین دلیل مولایمان علی علیه الاف السلام را خانه نشین کردند
و از آنجا که دروغ گو را خداوند به دست خود رسوا میکند عمر هم پا برسنت پیامبر نهاد و بر خلاف سنت پیامبر شورای جانشینی مشخص کرد و هم پا بر حدیثی که خودشان از پیامبر نقل کرده بودند نهاد و علی را در شورای جانشینی
روستایی بود دور افتاده که مردم ساده دل و بی سوادی در آن سکونت داشتند. مردی شیاد از ساده لوحی آنان استفاده کرده و بر آنان به نوعی حکومت می کرد. برحسب اتفاق گذر یک معلم به آن روستا افتاد و متوجه دغلکاری های شیاد شد و او را نصیحت کرد که از اغفال مردم دست بردارد و گرنه او را رسوا می کند. اما مرد شیاد نپذیرفت. بعد از اتمام حجت٬ معلم با مردم روستا از فریبکاری های شیاد سخن گفت و نسبت به حقه های او هشدار داد. بعد از کلی مشاجره بین معلم و شیاد قرار بر این شد
 
می خواستم میزان حق و باطل باشم و دروغ گویان و مصلحت طلبان و غرض ورزان را رسوا کنم.  می خواستم آن چنان نمونه ای در برابر مردم به وجود آورم که هیچ حجتی برای چپ و راست نماند و طریق مستقیم، روشن و صریح و معلوم باشد و هر کسی در معرکه سرنوشت مورد امتحان سخت قرار بگیرد و راه فرار برای کسی نماند.
 بخشی از نیایش های شهید چمران، کتاب زمزم عشق ص 140
 
خیلی خراب کرده ام آقا، درست کن
من را به مهر حضرت زهرا درست کن
 
صدها گره به روی گره خورده بر دلم
ای چاره ساز، این گره ها را درست کن
 
رویم سیاه باد، دلت را شکسته ام
یک جونِ عاشق از منِ رسوا درست کن
 
آن گونه که تو خواسته ای من نبوده ام
من را به حق زینب کبری درست کن
 
بر سینه ی خرابه ام آقا نظاره کن
از این خرابه، عرش معلی درست کن
 
ای علت نزول نم اشکِ نوکران
در چشم بی ثمر شده، دریا درست کن
 
در روضه ی حسین ازین چشم کور من
منت گذار و چشم تماشا درست کن
 
ا
خدا می‌داند که از صدر اسلام تاکنون‌‎ ‌‏از این #علمای_سوء چه مصیبت‌هایی بر اسلام وارد شده است. #ابوهریره‌‌‌‏ یکی از فقهاست؛‌‎ ‌‏لیکن خدا می‌داند که به نفع معاویه و امثال او چقدر احکام جعل کرد؛ و چه مصیبتهایی بر‌‎ ‌‏اسلام وارد ساخت.
قضیۀ ورود علما در #دستگاه_ظلمه و سلاطین، غیر از ورود افراد عادی‌‎ ‌‏است.
یک آدم عادی اگر وارد دستگاه شود، فاسق است، و بیش از این چیزی بر آن مترتب‌‎ ‌‏نیست؛ لیکن یک فقیه، یک قاضی مثل ابوهریره و #شریح_ق
■ «آن دروغ بزرگ در باب نامیرایی فرد، هر خرد، هر سرشت نهفته در غریزه را نابود می‌سازد و هر آنچه در غریزه‌ای نیک خواهانه، یاری رساندن به زندگی و تضمین گر آینده است، از آن زمان به بعد تنها تردید برمی‌انگیزد. چنین شیوه‌ای زندگی که هیچ مفهومی ندارد، بدل به مفهوم زندگی می‌شود … دیگر حسن یاری رسانی، سپاس از نیاکان و اجداد، همکاری، اعتماد و یاری رساندن به رفاه همگانی و توجه به آنچه فایده‌ای دارد؟ (تنها یک امر ضروری است) ...»
■ «این که هر کس چون رو
آه بس آفت از این حضرت و آقا گفتن راه پایین زدن و حضرت والا گفتن
وه که زین گفت عجب سمّ و بلایا خیزدپوچی خویش به هر گوش و زوایا گفتن
این همه نقل که از سایه‌ی نیکان دارندوین همه قول به پیدا و خفایا گفتن
جان تو خسته نشد زین همه ورّاجی‌ها؟زان دهان کف بنایامد ز سجایا گفتن؟
تو چه‌ای پس تو که‌ای در ره بالارفتن؟تو به پندار خوشی زین همه هاها گفتن؟
ای عجب دوزخ از این قوم به تک بگریزددیو و دد جامه درد زین همه بیجا گفتن
پشت منبر به در آمد به بیابان گم شدکه
آه بس آفت از این حضرت و آقا گفتن راه پایین زدن و حضرت والا گفتن
وه که زین گفت عجب سمّ و بلایا خیزدپوچی خویش به هر گوش و زوایا گفتن
این همه نقل که از سایه‌ی نیکان دارندوین همه قول به پیدا و خفایا گفتن
جان تو خسته نشد زین همه ورّاجی‌ها؟زان دهان کف بنیامد ز سجایا گفتن؟
تو چه‌ای پس تو که‌ای در ره بالارفتن؟تو به پندار خوشی زین همه هاها گفتن؟
ای عجب دوزخ از این قوم به تک بگریزددیو و دد جامه درد زین همه بیجا گفتن
پشت منبر به در آمد به بیابان گم شدکه د
رسوا خدا صلی  الله علیه وآله فرمودند:کسی که به عهد و پیمان خود پایبند نیست دین ندارد.
 می دانیم مهمترین سرمایۀ یک جامعه،اعتماد متقابل افراد نسبت به یکدیگر است،اصولا آنچه جامعه را از آحاد پراکنده بیرون می آوردو همچون رشته های زنجیر به هم پیوند می دهد،همین اصل اعتماد متقابل است که پشتوانۀ فعالیتهای هماهنگ اجتماعی وهمکاری در سطع وسیع می باشد.
عهد وپیمان وسوگند،تأکیدی است بر حفظ این همبستگی و اعتماد متقابل،اما آن روز که عهد وپیمانها پشت سرهم
دروغ چرا؟ اگر تو رودرواسی خودم نمونده بودم هیچ نمینوشتم, اعصابم به هم ریخته تر از این حرفاست و توی سرم بعد از چند روز مداوم مهمونداری, اون هم از نوع زیادی که چند روز پشت سر هم میمونند پر از صدا و هیاهوست.
البته الان در سکوت و خنکا نشستم و مینویسم ولی خب هیچ از خشمم کم نمیکنه.
میتونم صبر کنم تا صبح بشه, که فردا صبح من دختری هستم با ماگ قهوه در دست و با لبخند ژکوند, درحالیکه ضد آفتابش رو میزنه به فایلهای صوتی دکتر شیری گوش میده, سر راه پیراشکی و شیرک
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
ای آنکه پرده‌پوشی و غفرانت خطاهایم را پوشانده! اگر نبود مغفرت و بخشش تو، گناهانم مرا رسوا می‌ساخت و آنگاه بود که حتی عزیزانم مرا از خود طرد می‌کردند. ای آنکه آبروی بندگانت را خریده‌ای! به‌فضل خود لغزش‌هایم را از نامهٔ اعمالم پاک کن و مرا به‌خاطر آن‌ها مورد بازخواست قرار مده و توفیق آن ده که آثار خطا و گناه از صفحه ضمیرم نیز پاک شود.الهی با امید به بخششت، همزبان با روزه‌داران، تو را می‌خوانم: «اللَّهُمَّ
یه مثلی هست که میگه کور وارد خانه ی مردم شو، لال از آن بیرون بیا... یعنی عیب و ایراد میزبان رو نبینید و براش حرف درنیارین. حواسمون باشه تو دید و بازدیدای عید این نکته رو رعایت کنیم
************************
پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:
مَن کَشَفَ عَورَةَ اَخیهِ المُسلِمِ کَشَفَ اللّه‏ُ عَورَتَهُ حَتّى یَفضَحَهُ بِها فى بَیتِهِهر کس عیب و زشتى برادر مسلمان خود را فاش کند، خداوند زشتى او را آشکار سازد، تاجایى که او را در درون خانه ‏اش رسوا سازد.
الترغیب وال
دهم اردیبهشت / ساعت هشت و نیم غروب
 
بیمارستان قدس اراک /
چهل روز از بهار میرفت...........................
زنی آبستن درد است و حامل یک جهان در شکم
و منتظر.....
برای ارتقا به مقام مادری.
اندکی بعد...
 زن آرام شد و صدای کودکی ضعیف حرمت سکوت را به بازی گرفت
یاد ندارم گریه اش از سر حسرت حضور بود یا شوق طلوع
اما امروز چهل سال پس از آن حادثه!
که عده ای از روی وظیفه و اندکی از روی محبت تهنیتش می گویند....
می بیند که خورشیدِ هر روزش از غرب به شرق غروب می کند.
بهتر شدن دنیای
ای معدن ظهور وفا صاحب الزمانآقا بگیر دست مرا صاحب الزمان
فَصلُ الخِطاب عِندَکُم، إنّی لَکُم مُطیعآیینه ی صفات خدا صاحب الزمان
بی لطف و رحمتت به هدایت نمی رسمبی تو شوم اسیر بلا صاحب الزمان
آلوده ام قبول ولی مُؤمنٌ بِکُمدارم به سینه حب شما صاحب الزمان
رسوا منم که رحمتت از یاد می برمکردی به من همیشه عطا صاحب الزمان
هر شب صدات می زنم و گریه می کنمکی می رسی به داد گدا صاحب الزمان؟
یادی کن از گدای خودت در نوافلتوقت سحر، زمان دعا صاحب الزمان
دارم ا
دست را با دست نگاه می‌دارم، مباد رقصش عبور مهیبت از جانم را رسوا کند. دست را با دست نگاه می‌دارم، کس نفهمد چه در جانم می‌گذرد، هرچند دوست راز دل دوست می‌داند و به رو نمی‌زند.
بر این ارتفاع مهیب می‌لرزم. هرگز اینجا نبوده‌ام. بر جاده‌های باریک همچو مو می‌گذرم. دست را با دست نگاه می‌دارم، مباد عریان کند راز در پرده را. هرچند نزد دوست عریانم. دوست می‌داند و به رو نمی‌زند.
من خوار می‌گذرم، من ذلیل و ناتوان از این همه حرکت عظیم در جانم. من خود ر
«گر خواهی نشوی رسوا، هم‌رنگ جماعت شو.»‌فیلم شکلات اساس و پایهٔ فیلم‌نامه‌ش روی همین ضرب‌المثل شکل گرفته، اما می‌خواهد ضد این ضرب‌المثل باشد.شهر کوچکی با اهالی مذهبی، شهرداری که تأکید دارد مردم هر یکشنبه کلیسا بروند و دعا بخوانند؛ دو غریبه وارد شهر می‌شوند.اعتقادات غریبه‌ها با اهالی در تضاد است و همین نکته موتور متحرک فیلم به جلوست.نبردی اعتقادی و از روی لجبازی بین شهردار و غریبهٔ تازه‌وارد شکل می‌گیرد. ‌
شهردار کنترل مردم را به‌و
یک سال گذشت، تجربیاتی کسب کردیم و از تجربیات دیگران استفاده کردیم و تجربه ای برای دیگران شدیم.
چیزهایی گفتیم و چیزهایی شنیدیم از موفقیت ها حرف زدیم و از خطرات، از خوبی ها مطلب نوشتیم و از تلخی ها خبر دادیم، از آبادی و جهاد فرهنگی و عمرانی گفتیم و از دزدی ها و تخلفات و مبارزه با فساد نوشتیم و خلاصه همه نوع حرف و حدیث گفتیم و شنیدیم.
بعضی‌ها به خود گرفتند و بعضی‌ها به دیگران چسباندند خدایا تو شاهدی به جز حق و حقیقت چیزی نجستیم و به جز سربلندی اس
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سایت ایران انترنشنال بدرستی باید درمحافل بیناللملی اگر وجود داشته باشد باید محکوم شود ومامببایستی  ده کتاب درباره انها مینوشتیم- ودر برنامه های تلویزونی بخشی به دروغگوئی فتنه انگیزی ودشمنی باجمهوری اسلامی ایران را افشا میکردیم این کانال برای ان بوجودامده است- که اسرئیل وغرب  مافیائی وعربستان سعودی ودیگر  شرکای انها خودرا درپشت سران پنهان کنند تاحدی خودرا تطهیرشده نشان دهند وبعنوان ارگان سیاسی و
به نام خدای شنهای طبس


سوره بقره آیه 34:
وَ إِذْ قُلْنا لِلْمَلائِکَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلاَّ إِبْلیسَ أَبی‏ وَ اسْتَکْبَرَ وَ کانَ مِنَ الْکافِرینَ
به فرشتگان گفتیم: براى آدم سجده کنید. پس همگان سجده کردند، مگر ابلیس که خود دارى کرد و تکبّر ورزید و از کافران بود.
کان در جمله کان من الکافرین نشان آن است که در درون شیطان، کفر مستترى بود، نه این که به معناى صار باشد.
http://tadabbor.org/?page=quran&SID=2&AID=34
http://www.matquran.com/fa/Book/View/45529/74258
خداوند
سلونی گفتن ابن جوزی و رسوا و ضایع شدن وی توسط بانوی شجاع شیعه
شیخ زین الدین علی بن یوسف عاملی بیاضی رضوان الله علیه می‌نویسد:
أَنَّ ابْنَ الْجَوْزِیِّ قَالَ یَوْماً عَلَى مِنْبَرِهِ سَلُونِی قَبْلَ أَنْ تَفْقِدُونِی، فَسَأَلَتْهُ امْرَأَةٌ عَمَّا رُوِیَ أَنَّ عَلِیّاً عَلَیْهِ السَّلَامُ سَارَ فِی لَیْلَةٍ إِلَى سَلْمَانَ فَجَهَّزَهُ وَ رَجَعَ فَقَالَ رُوِیَ ذَلِكَ، قَالَتْ فَعُثْمَانُ ثَمَّ ثَلَاثَةَ أَیَّامِ مَنْبُوذاً فِی ال
#هم_رنگ_جماعت
نگاهی از روی خشم به من انداخت و گفت:_"تو...واسه چی به همه چیز اعتراض می کنی؟""من؟"_"آره دیگه، خودت!""مگه به چی اعتراض کردم؟"_به همه چیز، از این مارمولکای روی دیوار گرفته تا همین دری که از تو دلش رد شدیم...آخه تو چیکار داری که در، رو یه پاشنه می چرخه یا دو تا...تازگیا هم به همین جلسه کتاب خونی کتابخونه...ببینم تو سر پیازی یا ته پیاز؟"با دلخوری گفتم:"من نه سر پیازم نه تهش...اصلا من از پیاز خوشم نمیاد که بخوام سرش باشم یا تهش."_"اگه از من می شنوی،
دوستت می دارم و بیهوده پنهان می کنم 
خلق می دانند و من انکار ایشان می کنم
عشق بی هنگام من تا از گریبان سر کشید
از غم رسوا شدن سر در گریبان می کنم
سیمین_بهبهانی
.....
جهان نـو شد 
و من یک سالِ دیگر بیشتر دوستت دارم!
برای من فرقی ندارد
 نـو شدن در زمستان و ژانویه باشد 
یا در فروردین و بهار!
برای من هر روزی از دوست داشتنِ تو یعنی نو شدن!
یعنی بابا نوئل داشتن و حاجی فیروز دیدن!
یعنی تو را داشتن
بوییدن
نفس کشیدن!!...
لیلا_هنگروانی
.....
تو
بازمانده ی آخرین نس
اسفندیار خدایی وارد مغازه‌ای شدم؛ دو نفر در حال گفتگو درباره کرونا بودند. یکی می‌گفت: "خدا بزرگه و عمر هم دست اوست چه ما رعایت کنیم یا رعایت نکنیم". دیگری جواب داد: "این حرفها چیه؟ کرونا یک مسئله علمی است، نه مسئله دینی. اگر خدای شما بزرگ بود، کرونا از قم وارد کشور نمی­‌شد و مسجد و نمازجمعه و حتی خانه کعبه را تعطیل نمی­‌کرد. امروز عصر علم و عقل است، دوره خرافات و دین و جادو دیگر تمام شده. خوشحالم که کرونا کسانی که با دین و خرافات سر مردم کلاه می
                                           به نام خدا                                 
 
"ارزش انسان ز علم و معرفت پیدا شود" 
​​​​​​                   "بی هنر گر دعوی بی جا کند رسوا شود "
 
 
ویژگی های یک معلم خوب :
1.سوابق اخلاقی و کیفری و حقوقی 
 
2. مهربان و در عمل درست کار باشد (دلسوز باشد به ویژه برای کودکان )
 
3.دروغ نگوید ،دست کار باشد ،امانت دار باشد،به حقوق دیگران احترام بگذارد . 
4.معلم باید بک الگو باشد :فداکار ،از خود گذشتگی ، تربیت دوست ، (یک معلم هر
                                        به نام خدا                                     
 
"ارزش انسان ز علم و معرفت پیدا شود" 
​​​​​​                   "بی هنر گر دعوی بی جا کند رسوا شود "
 
 
ویژگی های یک معلم خوب :
1.سوابق اخلاقی و کیفری و حقوقی 
 
2. مهربان و در عمل درست کار باشد (دلسوز باشد به ویژه برای کودکان )
 
3.دروغ نگوید ،دست کار باشد ،امانت دار باشد،به حقوق دیگران احترام بگذارد . 
4.معلم باید بک الگو باشد :فداکار ،از خود گذشتگی ، تربیت دوست ، (یک معلم هر
اسفندیار خدایی وارد مغازه‌ای شدم؛ دو نفر در حال گفتگو درباره کرونا بودند. یکی می‌گفت: "خدا بزرگه و عمر هم دست اوست چه ما رعایت کنیم یا رعایت نکنیم". دیگری جواب داد: "این حرفها چیه؟ کرونا یک مسئله علمی است، نه مسئله دینی. اگر خدای شما بزرگ بود، کرونا از قم وارد کشور نمی­‌شد و مسجد و نمازجمعه و حتی خانه کعبه را تعطیل نمی­‌کرد. امروز عصر علم و عقل است، دوره خرافات و دین و جادو دیگر تمام شده. خوشحالم که کرونا کسانی که با دین و خرافات سر مردم کلاه می
بعد از شورش اتباع احمد بصری در تربت حیدریه و درگیری با مامورین نظم و‌امنیت
تعدادی از یاغیان این جماعت بازداشت شدند
جالب این جاست که امام فیسبوکی در این باره بیانیه داده است 
در بیانیه بازهم رسوایی به بار آورده و جهل خودش را نشان داده است
علاوه بر خطاهای موجود در گفتار و‌نوشتار، در سطر ششم بعد از موضوع
نوشته 
ادناه فیدیو فی تربة حیدریه فی مشهد!!
یعنی در زیر نوشته : فیلم درگیری در تربت حیدریه در مشهد است
این یعنی جهل و‌رسوایی و‌ بی سوادی 
چون
بسم الله الرحمن الرحیم 
الحَمدُلِلّه ِ الَّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب
الحَمدُلِلّه ِ الَّذی جَعَلَنی مِن اُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلَّی الله ُ عَلَیهِ وَ آلِه
الحَمدُلِلّه ِ الَّذی جَعَلَ رِزقی فی یَدِهِ وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدِی النّاس
الحَمدُلِلّه ِ الَّذی سَتَرَ عُیُوبی عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ.
اللهم عجل لولیک الفرج
الف- ستایش خدا را که خود را به من شناساند ومرا کوردل نگذاشت.
ب- ستایش خدا را که مرا ا
با خطا خون به دل پاک جنابش کردم
چقدر با طمعِ نفس، عذابش کردم
چشم او شاهد رسوایی من بود ولی
کمتر از دیده ی یک طفل حسابش کردم
سحر و نافله و حال بکایم چه شدند؟!
حال خوش داشتم، از جهل خرابش کردم
نه که دل از منِ رسوا بکند، نه هرگز
او مرا خواند ولی باز جوابش کردم
کاش از دایره ی بندگی اش خط نخورم
سال ها حضرت تَوّاب خطابش کردم
بدم اما به خدا نوکری فاطمه را...
نه به امید ثواب و نه عقابش کردم
نام زیبای علی را ز همان روز ازل
بر روی سینه ی خود کندم و قابش کردم
تو
دست و دل تنگ و جهان تنگ خدایا چه کنم؟
من و یک حوصله تنگ ،به اینها چه کنم؟
سر و برگ جدلم نیست چو با خلق کلیم
نکنم گر به بد و نیک مدارا ،چه کنم؟
....
خلق،مرغان اسیرند که در یک قفسند
زآن میان از که توان داشت امید مددی؟
شکرها گویمت ای چرخ که از گردش تو...
نیست یک کس که توان برد به حالش حسدی
عادت داد و ستد،دادن جان مشکل کرد!
زآنکه این داد ،ز دنبال ندارد ستدی...
......
دلا چه شکوه بیهوده از قضا داری؟
طبیب را چه گنه؟درد بی دوا داری!
کلیم!غم ز پی روز بد ذخیره مکن!
ب
شط مواج است و من آرام
در گوشه ای صلح فردا را خواب می بینم؛
و چه زود آرایه های بدیع خلقت واژگون می شوند
آن هنگام که رئیس جمهوری رسوا می شود؛
در پناه گرگ ها نمی توان خواب انقلاب دید
و آرام خوابید؛

حرف نشخوار آدمی است
علامه دهر نیستم
آدم خوبی هم نیستم
چون گاه و بی گاه هوای گناه می کنم
دلمشغولی حضرات، کرسی ریاست است و ایضا صندلی بانک
 من خاکی ام
رزمنده خاکی را در جبهه ی هویزه، در فاو دیده ام
در شام، در حلب، در موصل دیده ام
آدم خاکی را می شناسم
تمدن آ
برائت علنی حضرت ابی ذر غفاری قدس سره و شیعه شدن بسیاری از مردم شام به خاطر وی
علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
ارباب سیر معتمده نقل کرده‌اند که: ابی ذر در زمان عمر به ولایت شام رفت و در آنجا بود تا زمان خلافت عثمان، و چون قبایح اعمال عثمان به سمع او رسید خصوصا قصه اهانت و ضرب عمار، زبان طعن و مذمت بر عثمان بگشاد و عثمان را آشکار لعن می‌فرمود و قبایح اعمال او را بیان می‌نمود، و چون از معاویه اعمال شنیعه مشاهده می‌کرد او را توبیخ و سرزنش م
عشق را بی معرفت معنا مکن
 زر نداری مشت خود را وا مکن
گر نداری دانش ترکیب رنگ 
بین گلها زشت یا زیبا مکن
خوب بودن شرط انسان بودن است
عیب را در این و آن پیدا مکن
دل شود روشن ز شمع اعتراف
با کس ار بد کرده ای حاشا مکن
ای که از لرزیدن دل آگهی هیچ
کس را هیچ جا رسوا مکن
زر بدست طفل دادن ابلهی
ست اشک را نذر غم دنیا مکن
پیرو خورشید یا آیینه باش
هرچه عریان دیده ای افشا مکن
 
تصویر :
 
 
 
برائت علنی حضرت ابی ذر غفاری قدس سره و شیعه شدن بسیاری از مردم شام به خاطر وی
علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
ارباب سیر معتمده نقل کرده‌اند که: ابی ذر در زمان عمر به ولایت شام رفت و در آنجا بود تا زمان خلافت عثمان، و چون قبایح اعمال عثمان به سمع او رسید خصوصا قصه اهانت و ضرب عمار، زبان طعن و مذمت بر عثمان بگشاد و عثمان را آشکار لعن می‌فرمود و قبایح اعمال او را بیان می‌نمود، و چون از معاویه اعمال شنیعه مشاهده می‌کرد او را توبیخ و سرزنش م
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
یکی از دلایل بسیار مهم بی‌حجابی، تأثیرپذیری از محیط و اجتماع است. مثال بارز این نوع از بی‌حجابی را در دانشگاه‌ها می‌توان دید. چراکه دختران دانشجو یا در اثر جو زدگی و یا برای فرار از تمسخر دانشجویان پسر و دانشجویان دختر بی‌حجاب، چادر و حجابشان را کنار می‌گذارند.
این‌گونه از افراد در توجیه کنار گذاشتن حجاب، ضرب‌المثل غلط «گر خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت باش!» را بیان می‌کنند. درحالی‌که اگر همه افراد جامعه مسیر اشتباهی را طی کنند، نه عق
یاد باد آنکه زدم باده ی نوشینِ لبت
سرمه بر نرگس مست و گُل نسرینِ لبت
یاد باد آنکه شبی کوچه به کوچه رفتیم
گوشه ای خلوت و تاریک، من و آئینِ لبت
آن شب از لعل لبت بوسه به نیرنگ زدم
تا ابد هست به دل مزه ی شیرینِ لبت
آن زمانی که دلم در رهِ تو جان میداد
بر سر کوچه فتاد از میِ دیرینِ لبت
ناگهان فتنه بپا شد و دلت از ما گشت
من و دل بر در میخانه ی نوشینِ لبت
در غم لعل بدخشان به چه کس شکوه برم
تا که رسوا شدم از غمزه ی دوشینِ لبت
گر چه از خاطر نازت دل من بیرون شد 
 
فتح خون
نویسنده : شهید سید مرتضی آوینی
این کتاب شامل ده فصل مقاله پیرامون موضوع تاریخ صدر اسلام و اهل بیت علیه السلام است.
 
بخشی از کتاب : راستی را که تحلیل وقایع تاریخ سخت دشوار است.سرّدشواری کار،در پیچیدگی های روح آدمی است.وقتی که مه در عمق دره ها فرو می نشیند،اگرچه تاریکی 
کامل نیست،اما آفتاب پنهان است و چشم انسان جز پیش پای خویش را نمی بیند.اگر نباشد
اینکه آفریدگار،ما را در کشاکش ابتلائات می آزماید،عاداتمان را متبدّل می سازد و شیاطین
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد. شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است. آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت. فردای آن روز، شاعری مدیحه سرای دربار، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد. شاگردان به احترامش برخاستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد. دیدند از استاد خبری نیست. هر طرف را نظر کردند، اثر
مرا در عشق خودت ب بند کشیدی و تنها در این وادی پر از آشوب رها کردی و رفتی
ببین  چه پر رنگ شده ام.
من آن بی رنگی مطلق تو را می خواهم آزاد از هر چه ک هست.
رهایم کن.
رنگ سرخ مرا بین
رنگ خون است ک در آن غوطه می خورم.
رنگ عشق
رسوا شدم دیگر...
من فقط دل ب رضای او سپرده ام و دیگر هیچ.
راضی ام با رضای او و دیگر هیچ... هیچ
 
کندن درب قلعه خیبر در کلام امیر المومنین علیه السلام
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه روایت کرده است:
٢٢٤ / ٣ ـ وروى أبو عبد الله الجدلی ، قال : سمعت أمیر المؤمنین صلوات الله علیه یقول : « عالجت باب خیبر وجعلته مجناً لی ، وقاتلت القوم ، فلمّا أخزاهم الله وضعت الباب على حصنهم طریقاً ، ثمّ رمیت به فی خندقهم » فقال له رجل : لقد حملت منه ثقلاً! فقال علیه‌السلام : « ما كان إلاّ مثل جنّتی التی فی بدنی ، فی غیر ذلك المقام » .
ابو عبد الله جدلی گفت از امیر
شما یک مشت آدم شیکم سیرید که هر کاری و جرم و جنایتی خواستید تو این این چهل سال کردید و می کنید و هرگز مسوولیت سرتون نشده و نمی شود .
جد و آبادتون گردن کلفت و شاه بودند و این خصلت را از آنها به ارث بردید .
هیچ کس حریفتون نیست چون صاحب قدرتید .
شما از هر روشی برای سلطه استفاده می کنید .
خودتون می دونید چی کاره اید و ما با شما بحثی نداریم اما تا جایی که دستمون بر بیاد بعد از بیداری با شما مبارزه می کنیم و حقمان را که پایمال کرده و می کنید از حلقومتان بیر
همین الان دلم برایت پرکشید.دوست دارم کلمات را رها کنم و بپرم توی آغوشت.بگویم ک چقدر مستاصل شده ام.بگویم که روبروی تو از خودم بیزارم.بگویم که تا دهانم را باز کردم که بگویم آن کلمات قبلی را و یک لحظه درنگ...تو محرم کلماتی.گنا من را هرگز فاش نساخته ای.من را رسوا نکرده ای..پس من هم چنین حقی را به خودم نمیدهم..
 
نه حالا نمیخواهم که پری آن قصه باشم.دوست ندارم مدام ورد ها را تکرار کنم .دوست ندارم که بنویسم تا دیگران بخوانندم دوست ندارم بنویسم برای نوشتن
(میدونم عکس بی کیفیته ولی علاقه ی عجیبی به این عکس از شهیدچمران دارم)
همیشه میخواستم که شمع باشم،بسوزم،نور بدهم و نمونه ای از مبارزه و
 کلمه حق و مقاومت در مقابل ظلم باشم.
می خواستم همیشه مظهر فداکاری و شجاعت باشم و پرچم شهادت را در
 راه خدا به دوش بکشم.
میخواستم در دریای فقر غوطه بخورم و دست نیاز به سمت کسی دراز
 نکنم.
میخواستم فریاد شوق و زمین و آسمان را با فداکاری و آسمان
 پایداری خود بلرزانم.
میخواستم میزان حق و باطل باشم و دروغگویان و مصل
عضو رسوای شورای شهر، با دوربین مطرح شد، با دوربین رأی آورد و با دوربین هم زمین خورد!
اگر چه بعد از جریان رسوایی اخلاقی، مدتی تلاش داشت کمتر مقابل دوربین ظاهر شود؛ اما این روزها به هر بهانه ای دوباره در برابر رسانه ها حضور یافته و به مصاحبه و رد و تأیید و اظهار نظر پیرامون مسائل شهری می پردازد.
عضو رسوای شورای شهر که دامنه فساد او به گوش همه ایرانیان و فارسی زبانان مقیم سراسر جهان رسیده است پس از مهندسی افکار صاحبان نفوذ، این روزها سیگنال هایی
#مناجات_شعبانیه
#سید_مهدی_شجاعی
 به من نگاه کن، وقتی که با تو راز و نیاز می کنم، که من گریخته ام به سوی تو اینک، و در میان دست های توام، خسته و درمانده و زمین گیر؛ در آغوش تو، زار زار گریه می کنم و همه ی امیدم به توست و آنچه نزد تو.
تو می دانی که در درون من چه می گذرد؛ تو از نیازهای من با خبری؛ تو مرا خوب می شناسی. و هیچ چیز از تو پوشیده نیست.
تو می دانی که من اکنون در کجا ایستاده ام؛ به کدام سو خواهم رفت، در کجا اقامت خواهم کرد و گاهِ بازگشتن من کجاست.
 
ما وبلاگ نویس ها تا الان نگران بودیم که یک وقت دستگاه قضایی، وزارت فلانی، نیروی انتظامی، پلیس راه جاجرود، عوارضی خرّم- زال و ... به سرشان نزند فیلترمان کنند، درست مثل همین وبلاگ اشک آتش که یک بار توسط عزیزان دلسوز و آگاه و با بصیرت در دادگاه ویژه روحانیت فیلتر شد، حالا باید مواظب باشیم آمریکا هم هوس نکند فیلترمان کند.
چند روز است که سایت خبرگزاری فارس توسط کاخ سفید فیلتر شد و قابل دسترس نیست. جالب است که خیلی از همکاران و فعالان خبری هم به رو
مرا در عشق خودت ب بند کشیدی و تنها در این وادی پر از آشوب رها کردی و رفتی
ببین  چه پر رنگ شده ام.
من آن بی رنگی مطلق تو را می خواهم آزاد از هر چه ک هست.
رهایم کن.
رنگ سرخ مرا بین
رنگ خون است ک در آن غوطه می خورم.
رنگ عشق
رسوا شدم دیگر...
راضی ام با رضای او و دیگر هیچ... هیچ
پ.ن:
نمی دانستم ک حضرت خضر، پیام آور جدایی است.
 موسی در آن صخره ک ب نام حضرت خضر بود، 
چه کشید؟ وقتی ک حضرت خضر ب او فرمود:
{هذا فراق بینی و بینک}
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
روزی به‌ بانگِ نای و نی، غسل سفر سازم به می 
گر دل بنالد همچو نی، من چون سبو نازم به می 
 
 دل گر مرا رسوا کند، راز نهان افشا کند
چون خود مرا شیدا کند، رازم نهان سازم به می 
 
ساقی نوشین جامِ من، شمع و چراغِ شام من
بُگشا زبان و کامِ من، تا غم براندازم به می 
 
یا رب چه گویم چون منم، تا پیش تو تر دامنم *
کرده غبارم* الکنم*،خواهم جهان بازم به می 

این دل چو دیوانه شود، راهیِ میخانه شود
ساقی چو همخانه شود، من سر بر افرازم به می 
 
م
یک حساب
اینستاگرامی که معمولا پست‌هایی با موضوعات فمنیستی می‌گذاره شروع کرده به رسوا کردن استادان متجاوز جنسی.  درباره‌ی درست و غلط و فایده داشتن یا نداشتن این حرکت و چرایی و چگونگی این تجاوزهای
جنسی حرف زیاد دارم اما از همه‌ی این‌ها بگذریم. چیزی که من را خیلی متعجب و ناراحت و نگران کرد
تعداد زیاد کامنت‌هایی بود که نویسنده‌هایشان مردان دانشجوی جوانی بودند که کلا این اتفاقات در
دانشگاه را انکار می‌کردند یا معتقد
بودند که اگر وجود داشت
دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
 
با خطا خون به دل پاک جنابش کردم
چقدر با طمعِ نفس، عذابش کردم
 
چشم او شاهد رسوایی من بود ولی
کمتر از دیده ی یک طفل حسابش کردم
 
سحر و نافله و حال بکایم چه شدند؟!
حال خوش داشتم، از جهل خرابش کردم
 
نه که دل از منِ رسوا بکند، نه هرگز
او مرا خواند ولی باز جوابش کردم 
 
نام زیبای علی را ز همان روز ازل
بر روی سینه ی خود کندم و قابش کردم
 
تا حرم رفتم و در صحن نجف، حیدر را
پدر و حضرت رزاق خطابش کردم
 
کربلا هر شب ج
در شب میلاد نبی مکرم اسلام و حضرت امام جعفر صادق علیهماالسلام، دولت بی تدبیر و پر نا امیدی، عیدی ملت را با گرانی بنزین داد.
این اقدام که کج سلیقگی و یا حماقت است، اگر برای رویارویی با نظام ولایی و فشار به ملت جهت اعتراض نمودن است، محکوم به شکست است.
جریان افساد طلب نشان داد که در گستاخی و تکبر و تجبر و دروغگویی و ملت فریبی و  دشمن دوستی گوی سبقت را دشمنان نظام گرفته اند.
مبارزه با فساد گسترده در دولت کانون های فساد را به تحریک ملت با افزایش قیمت
مکر و سرعت خداوند در اجر و عذاب
3- و اما سرعت خداوند در اجر و عذابش به این معناست که بهشت و دوزخش از همین جاریست و البته شدت و عظمت رحمت و عذابش بعد از مرگ بسیار بیشتر است. و اما سرعت مکرش با کسانیکه با رحمت و آیاتش نیز مکر می کنند بسیار بیشتر است. هر چند که مکرش موجب رسوا شدن مکر بشر است تا دست از مکر بدارند و عذابش نیز در این دنیا از رحمت اوست تا از کفر خود بکاهند!
 
از کتاب  خداشناسی امامیه ( شرح اسمای الهی) جلد سوم
 160- کتاب صوتی (1) خداشناسی امامیه
افشاگری پیرامون رفتار خلاف عفت بعضی از اعضای شورای شهر بابل، جنجالی ترین خبر رسوایی اخلاقی در شهریور نود و هفت بود که طعنه ها و کنایه ها و ترکش های آن همچنان باقی مانده و حیثیت شهر را لکه دار ساخته است.
دلسوزان در همان ایام تذکری منطقی ارائه دادند در این باب که یا نباید این افتضاح اخلاقی، علنی و رسانه ای می شد و یا حالا که به اطلاع عموم ایرانیان سراسر جهان رسیده باید برخوردی لازم برای تنبّه خاطیان صورت بگیرد که در غیر اینصورت، حضور دوباره افر
محمد اسفندیاری می‌نویسد:
«چرا امام حسین زنان و کودکان را همراه خود برد؟ آیا این اقدام، عقلانی و سنجیده و به دور از افراط‌گرایی بود یا نه؟ تنها کسی که در این باره توقف علمی کرده آیت‌الله استادی است که می‌گوید این کار هیچ توجیهی ندارد مگر اینکه بگوییم به فرمان خداوند بود. [۱] در مقابل، عقاد می‌گوید در میان عرب مرسوم بود که مجاهدان با خانواده خود به میدان جنگ می‌رفتند و این سنت در صدر اسلام نیز معمول بود. [۲]» (اسفندیاری، ۱۳۹۸: ۱۷۱)
«در کتاب ”ا
نمی‌دانم مشکل کجاست. چیزی خوشحالم انگار نمی‌کند.
گاهی چیزهایی موجب می‌شود لبخندی بزنم اما خوشحالی که از عمق وجودم باشد و حالم را خوب کند نه
حرف‌هایی که اطرافیان می‌زنند و گفت‌وگوهای روزمره آن چیزی نیست که به مذاق من خوش بیاید
جای خالی خیلی چیزها آزارم می‌دهد. جای خالی مهربانی، عدل، انصاف ...
احساس تنهایی می‌کنم و گاهی بدجور احساس دلتنگی. دلم برای یک نفر خیلی تنگ می‌شود؛ فکر می‌کنم اگر او کنارم باشد یا کنارش باشم آن موقع هست که حالم «خو
۸ اسفند سالروز شهادت سردار حاج حسین خرازی 
 
حاج حسین خرازی گفته بود تو عملیات خیبر (عملیاتی که از ناحیه دست جانباز شدند) فرشته‌ها اومدن روح من‌رو ببرن، من گفتم فعلا می‌خوام برای خدا بجنگم...
مگه قرآن نفرمود وقتی اَجَل کسی برسه، فرشته مرگ یک لحظه بهش مهلت نمیده؟ پس مجاهد فی سبیل‌الله به کجا رسیده که به ملک‌الموت میگه من هنوز تو این دنیا کار دارم؟راوی: حجت‌الاسلام مهدوی بیات
 
 
شهید آوینی درباره حاج حسین گفته بود: آن آستین خالی که با باد ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

داستان های کوتاه خرید و فروش سیم کارت شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب