نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت کفتار راه راه در سبزوار در آذر 1397

از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۱۹ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و به ۳۹ روستای دیگر با تانکر آبرسانی می شود.وی گفت: ۱۵۵ مخزن با حجم ۱۷ هزار و ۵۷۰ متر مکعب، ۴۱ ایستگاه پمپاژ و ۳۸ تاسیسات کلرزنی برای تصفیه و انتقال آب روستائیان شهرستان سبزوار وجود دارد.
 
 
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با فصل گرما ۲۳ روستای پرجمعیت این شهرستان با تنش آب روبرو بود که بیشترین روستاهای دارا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر آب و فاضلاب خوش نشین سبزوار گفت: آبرسانی به ۳ روستای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته از ابتدای سال گذشته آغاز شده بود که برای اجرای آن ۳۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری، ۶ باب انبار و ۳ رله پمپاژ ساخته شده است. عباس واهبی افزود: با اجرای این طرح ها ۵۰۷ نفر از جمعیت خوش نشین شهرستان سبزوار که بدون شبکه آبرسانی بودند از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شدند. وی امتداد داد: ۱۲۲ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای ش
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در سبزوار در آذر 1397
Record of Striped Hyena in Sabzevar in December 2018
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: 2 فرد
محل مشاهده: سبزوار
استان: خراسان رضوی
دوره مشاهدات: آذر 1397
مشاهده کنندگان: آقای سعید داوری
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: 2 individuals
Place of observation: Sabzevar
Province: Khorasan-e Razavi
Period of observations: December 2018
Observers: Saeed
غذای محلی سبزوار کمه جوش
در صورتی که کتاب کلیدر را خوانده باشید در قسمتی از کتاب که قرار است گل محمد و همراهانش شب را در کاروانسرایی بخوابند تا نیمه شب دیوار کاروانسرا را برای رسیدن به زندان سوراخ کنند، گل محمد، غدای محلی سبزوار، کمه جوش را درست می کند.

ادامه مطلب
باربری مشهد
باربری مشهد سالهاست که با برند تجاری نتسان فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل کشور آغاز کرده است. حمل انواع بار از مشهد به سبزوار و دیگر نقاط استان و همچنین حمل بار درون شهری از جمله خدمات این شرکت می باشد.
باربری ارزان مشهد سبزوار
باربری تهران
باربری تهران سالهاست که به عنوان کی از برترین باربری های کشور شناخته شده است. این باربری ضمن حمل بار درون شهری انواع بار را از تهران به دیگر شهرهای کشور به ارزانترین قیمت حمل می نمایند. حمل بار از تهران به سبزوار نیز از جمله این موارد می باشد.
تخفیفات شگفت انگیز تهران سبزوار
از اینکه به وبلاگ من سر زدید از شما ممنونم،خوب بنده حمید دهنوی از روستای دهنو بخش ششتمد شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی هستم و بنده توانستم امسال یعنی در سال 98 در کنکور سراسری رشته ریاضی رتبه 2400 را کسب کنم و بنده الان در دانشگاه فرهنگیان سبزوار مشغول به تحصیل هستم.
آیا می دانید؟
سبزوار یکی از ۷ شهر غیر مرکز استان دارای اداره کل پخش فرآورده های نفتی است. اداره کلی که حتی شهر سمنان، مرکز استان سمنان، از آن برخوردار نیست.
شاهرود، چابهار، تربت حیدریه، آبادان، چالوس و میاندوآب، دیگر شهرهای غیر مرکز استان دارای این اداره کل می باشند.
منطقه غرب خراسان به لحاظ تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی نیز، با ۶۳ باب جایگاه، در رده بالاتر از استانهای خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و رتبه تقریباً بر
(این داستان کوتاه ارزش چاپ ندارد ولی شاید ارزش خواندن داشته باشد)
شغال سر بر آستان کفتار سایید و به پابوسی شتافت و در حالی که از فرط خوشحالی در پوست خود نمی گنجید، گفت: تمام شد سرورم، تمام شد؛ شیر جنگل بی یال و کوپال گوشه ای افتاده و وقت سورچرانی و خوش گذرانی است، نفس های آخرش را دارد می کشد و کمی دست بجنبانید، ده دوازده درخت آن طرف تر، زیر کهنسال ترین درخت جنگل او را می بینید که آخرین لحظات عمرش را می گذراند و نفسش به خس خس افتاده است. حیف است ای
بسمه تعالی
اعلام مراسم ماه مبارک رمضان:(سبزوار)
*نماز جماعت صبح وسخنرانی:
خیابان بسیج_مسجد شهید توسلی
بمدت(۳۰روز)
_موضوع:عرفان
*نمازجماعت ظهر وسخنرانی:
دهه اول:
مسجد شهید توسلی
دهه دوم:
مسجد امام حسن مجتبی(ع)
دهه سوم:
مسجد المهدی
*سخنرانی
ساعت ۱۳:۳۰
ناحیه مقاومت سپاه
*سخنرانی
یک ساعت به غروب
مسجدجامع سبزوار
موضوع:وصایا پیامبر به ابوذر
*سخنرانی همراه با قرائت دعای ابو حمزه ثمالی
نیمه شب راس ساعت۲
حسینیه باقر العلوم
التماس دعا
بسمه تعالی
اعلام مراسم ماه مبارک رمضان:(سبزوار)
*نماز جماعت صبح وسخنرانی:
خیابان بسیج_مسجد شهید توسلی
بمدت(۳۰روز)
_موضوع:عرفان
*نمازجماعت ظهر وسخنرانی:
دهه اول:
مسجد شهید توسلی
دهه دوم:
مسجد امام حسن مجتبی(ع)
دهه سوم:
مسجد الزهرا
*سخنرانی
ساعت ۱۳:۳۰
ناحیه مقاومت سپاه
*سخنرانی
یک ساعت به غروب
مسجدجامع سبزوار
موضوع:وصایا پیامبر به ابوذر
*سخنرانی همراه با قرائت دعای ابو حمزه ثمالی
نیمه شب راس ساعت۲
حسینیه باقر العلوم
التماس دعا
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
مزینانی یکی از کارکنان امانت دار شهرداری سبزوار، کارت بانکی ۴۰ میلیون تومانی را که در یکی از بوستان های سبزوار پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، هادی مزینانی از کارکنان این اداره، کارت بانک یک هموطن را که در بوستان بهمن سبزوار پیدا کرده بود و دارای ۴۰ میلیون تومان وجه به همراه رمز کارت بود، به سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تحویل و سپس به صاحبش برگرداند.
 به جمع شاهدان کویرمزین
همه چیز درباره سبزوارسبزوار,مکان های تفریحی سبزوار,مکان های گردشگری سبزواراطلاعات جامع در مورد سبزوارسبزوار یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است. نام قدیم سبزوار، بیهق است. زبان اکثریت مردم سبزوار فارسی است. گویش مردم سبزوار از مجموعه گویشهای اصیل خراسانی و با منشأ فارسی دری است.درباره سبزوار:سبزوار یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است که در غرب خراسان، در شمال شرق ایران قرار دارد. تاریخ سبزوار با بیهق پیوند خورده‌است. پس از حمله
به دنبال انتشار فراخوان طراحی سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار برای علاقه مندان به شرکت در این چالش هنری و اقتصادی سئوالات متعددی پیش آمده است که از طریق ایمیل مربوطه با ما در میان گذاشته اند. اینک روابط عمومی منطقه جهت پاسخگویی به همه علاقه مندان گرامی که احتمالا مشابه همین سئوالات را مطرح خواهند کرد، مشخصات مورد نظر در پروژه طراحی سردر را تشریح می کند:
سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در ابعادی به طول حدود 80 متر در ارتفاع 20 متر در نظر گرفته ش
نقشه جدید منطقه غرب خراسان رضوی با شهرستان شدن ششتمد / 6 شهرستان در سبزواربزرگ 
تأسیس رسمی شهرستان ششتمد، نقشه تقسیمات اداری و سیاسی غرب خراسان رضوی باعث شد، از این به بعد منطقه سابق سبزواربزرگ با 6 شهرستان سبزوار جوین، جغتای، خوشاب، داورزن ، ششتمد در نقشه های رسمی ظاهر خواهد شود.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه نکته جالب در تغییرات اخیر این است که شهر سبزوار به عنوان بزرگترین مرکز جمعیتی، اداری و سیاسی و فرهنگی غرب خراسان مانند یک شهر ما
در سال زراعی جاری تا به این لحظه سبزوار پنجمین شهر پر بارندگی خراسان رضوی در بین 20 ایستگاه سینوپتیک این استان بوده است.
این آمار توسط پورتال اداره هواشناسی خراسان رضوی منتشر شده که از ابتدای مهر 98 تا 30 فروردین 99 را شامل می شود. این سال زراعی هنوز تا پایان شهریورماه 99 ادامه دارد و بنابراین ممکن است تا آن زمان بر اساس بارندگی هایی که خصوصا در فصل بهار احتمال وقوعشان هست، تغییراتی در این آمار به وجود بیاید.
در حال حاضر در بین   20 ایستگاه سینوپتی
تعمیر تخصصی کلیه بُرد های الکترونیکی 
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ(SAMSUNG)
تعمیر برد لباسشویی ال جی(LG) 
تعمیر برد لباسشویی ایندوزیت
تعمیر برد لباسشویی کرال
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی مجیک
تعمیر برد لباسشویی میدیا
تعمیر برد های دایرکت درایو
تعمیر برد یخچال دوو ساید
تعمیر برد یخچال الجی ساید 
تعمیر برد یخچال سامسونگ ساید
تعمیر برد یخچال هیمالیا
تعمیر برد یخچال اسنوا 
تعمیر ب
تحقیق درباره شهرستان سبزوار (به همراه متن انگلیسی)
↓↓  لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت  فایل:  word    (قابل  ویرایش و آماده پرینت) تعداد  صفحات:10     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : سبزوار شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی با 17718 کیلومتر مربع مساحت از شمال با شهرستانهایث جاجرم و اسفراین در خراسان شمالی، از شرق با نیشابور، از جنوب با شهرستان کاشمر، خلیل آباد و بردسکن و ا ...دریافت فایل
این یادداشت دیروز 13 فروردین 99 در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شد:
 
در روز طبیعت دعوتید به تور مجازی طبیعتگردی در پیج اکوتوریسم سبزوار
مدتی است کرونا همه آداب و رسوم و قول و قرارهای اجتماعی مردمان جهان را به هم زده است. یکی از مهمترین هایش برای ایرانیان آیین سیزده بدر است. روزی که همه ساله بسیاری از ایرانیان به دل دشت و کوه و جنگل می زنند تا در کنار خانواده با نسیم روح نواز نوروزی و مناظر زیبای طبیعت بهاری، جانشان را تازه کنند. در نوروز 99 اما
 
دکتر علی اکبر شایان یگانه/ مجله اینترنتی اسرارنامه
عکس: ولی الله حیاتی 
 
این کوهها که شبیه به کوههای مریخی هستند و به دلیل روند فرسایشی منحصر به فردشان، بدبوم یا بدلند هم نامیده می‌شوند در 35 کیلومتری شرق سبزوار در رسوبات نئوژن در مسیر روستای فشتنق قرار دارد. زمینها و بلندی‌هایی که در برابر فرسایش به این شکل در آمده است یکی از زیبایی طبیعی را در منطقه شرق ایران رقم می زند. حساسیت شدید خاک در برابر فرسایش این پدیده زیبا را ایجاد کرده است.
 
در این پست از سایت غنی فایل تحقیق و پایان نامه  بررسی آسیبهای ورزشی وعلل اصلی این آسیبها در دانشجویان دانشکده فنی امام خمینی (ره) ودانشگاه آزاد(سما) سبزوار در درس تربیت بدنی را برای شما قرارداده ایم.
تحقیق بررسی آسیبهای ورزشی وعلل اصلی این آسیبها در دانشجویان دانشکده فنی امام خمینی (ره) ودانشگاه آزاد(سما) سبزوار در درس تربیت بدنی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی را مشاهده می کنید.
شماره پست: ۲
تعمیر تخصصی کلیه بُرد های الکترونیکی 
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ(SAMSUNG)
تعمیر برد لباسشویی ال جی(LG) 
تعمیر برد لباسشویی ایندوزیت
تعمیر برد لباسشویی کرال
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی مجیک
تعمیر برد لباسشویی میدیا
تعمیر برد های دایرکت درایو
تعمیر برد یخچال دوو ساید
تعمیر برد یخچال الجی ساید 
تعمیر برد یخچال سامسونگ ساید
تعمیر برد یخچال هیمالیا
تعمیر برد یخچال اسنوا 
تعمیر ب
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت سمور سنگی در سبزوار در فروردین 1397
Record of Stone Marten in Sabzevar in April 2018
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: پراکنش
گونه: سمور سنگی Meles meles
تعداد پستاندار: یک فرد
محل مشاهده: سبزوار
استان: خراسان رضوی
دوره مشاهدات: فروردین 1397
مشاهده کنندگان: آقای حمیدرضا صادقی و پرسنل محیط زیست
توضیحات: گونه جدید برای استان خراسان رضوی
Type of important species: Distribution
Species: Eurasian Badger Martes foina
No. of individuals: one individual
Place of obse
عروسکها مدلی از انسانها هستند که اغلب به عنوان اسباب بازی استفاده می شوند اما گاه در موارد سحر و جادو و حتی مراسم مذهبی هم مورد استفاده قرار می گرفتند. عروسک ها از دوران مصرباستان، یونان و رم ساخته می شدند و خاک رس، سنگ، استخوان، عاج ، چرم ،پرچه و موم مواد اولیه ساخت این عروسک های باستانی بوده اند.
عروسک های چوبی یکی از قدیمی ترین عروسک های یافت شده در مقبره های مصریان قدیم که مربوط به 2 هزار سال قبل از میلاد مسیح بوده اند. رومی ها هم عروسکهای خ
تعمیر تخصصی کلیه بُرد های الکترونیکی 
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ(SAMSUNG)
تعمیر برد لباسشویی ال جی(LG) 
تعمیر برد لباسشویی ایندوزیت
تعمیر برد لباسشویی کرال
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی مجیک
تعمیر برد لباسشویی میدیا
تعمیر برد های دایرکت درایو
تعمیر برد یخچال دوو ساید
تعمیر برد یخچال الجی ساید 
تعمیر برد یخچال سامسونگ ساید
تعمیر برد یخچال هیمالیا
تعمیر برد یخچال اسنوا 
تعمیر ب
تعمیر تخصصی کلیه بُرد های الکترونیکی 
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ(SAMSUNG)
تعمیر برد لباسشویی ال جی(LG) 
تعمیر برد لباسشویی ایندوزیت
تعمیر برد لباسشویی کرال
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی مجیک
تعمیر برد لباسشویی میدیا
تعمیر برد های دایرکت درایو
تعمیر برد یخچال دوو ساید
تعمیر برد یخچال الجی ساید 
تعمیر برد یخچال سامسونگ ساید
تعمیر برد یخچال هیمالیا
تعمیر برد یخچال اسنوا 
تعمیر ب
به دنبال انتشار فراخوان طراحی سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار برای علاقه مندان به شرکت در این چالش هنری و اقتصادی سئوالات متعددی پیش آمده است که از طریق ایمیل مربوطه با ما در میان گذاشته اند. اینک روابط عمومی منطقه جهت پاسخگویی به همه علاقه مندان گرامی که احتمالا مشابه همین سئوالات را مطرح خواهند کرد، مشخصات مورد نظر در پروژه طراحی سردر را تشریح می کند:
سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در ابعادی به طول حدود 80 متر در ارتفاع 20 متر در نظر گرفته ش
مدیرعاملکرونا کارگاه ساخت ایستگاه راه آهن سبزوار را تعطیل نکرده است / سر قولمان برای ساخت ایستگاه در 24 ماه هستیم 
امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه
مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن ماشین قدس رضوی، گفت: با وجود چالش هایی نظیر کرونا، نوسانات اقتصادی و بارندگی های شدیدی که اخیرا در سطح شهرستان داشتیم، اما کارگاه احداث ایستگاه راه آهن سبزوار تعطیل نشده و همچنان سر قولمان برای تکمیل این پروژه در مدت 24 ماه هستیم ولی به هرحال ممکن است تکمیل کار ب
از یک دوست
علاقه تو برای وقت گذاشتن برای کارهایی است که درآمدزا باشه، پس برای ریحانپوش وقت بذار، ولی صبر میخواد و در بلند مدت جواب میدهد. البته کاری که بیشتر دوست داری، استفاده از وقت برای درآمدزایی در بلند مدته، استفاده از وقت هایی که دیگران میذارند برای خواب بیش از حد،تلویزیون، دور همی و صحبت.  تو سبزوار اگه باشی راحت میشه از این وقتها استفاده کرد، آماده کردن زمین، برای کشاورزی، گلخونه، دامپروری و ... .
تجربه متفاوت: خیلی از کارها را میشه ا
 
ای همه خانه نشینانتاب بیاورید زندگی را هنوز!
رنج انقلاب و جنگ و هزاران بی درمان درد دیگر را از سر گذرانده اید،کنار ما هست هنوز موسیقی نگاهتانآنگاه که شقایق بهاری می روید از کناره مقبره کوروش!
چکه نمی کنند دردها از زخم های کهنهاین امتداد یک رنج عظیم است، در قرنطینه تنهایی
 
با رویش هر دردبهانه ایی به دست کفتار ها می دهیمتا افق های سبز باغ را به خاکستر تریاک بفروشند...
تاب بیاورید،اختلاس نخواهد کرد کسی آمدن بهار رااگرچه دور است منزل خورشید،
این یادداشت دیروز 13 فروردین 99 در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شد:
 
در روز طبیعت دعوتید به تور مجازی طبیعتگردی در پیج اکوتوریسم سبزوار
مدتی است کرونا همه آداب و رسوم و قول و قرارهای اجتماعی مردمان جهان را به هم زده است. یکی از مهمترین هایش برای ایرانیان آیین سیزده بدر است. روزی که همه ساله بسیاری از ایرانیان به دل دشت و کوه و جنگل می زنند تا در کنار خانواده با نسیم روح نواز نوروزی و مناظر زیبای طبیعت بهاری، جانشان را تازه کنند. در نوروز 99 اما
تعمیرات تخصصی بُرد درتمام مدل ها
 
​​​​​​
تعمیر انواع بُرد لباسشویی و ظرفشویی (الجی،سامسونگ،مدیا،ایندوزیت،کرال،بوش،اسنوا،پاکشوما و ....)
 
تعمیر انواع بُرد یخچال و فریزر (هیمالیا،الجی،سامسونگ،اسنوا،دپوینت،هیتاچی،دوو و....)
 
تعمیر انواع برد پکیج و کولر گازی                                                                           ( بوتان،ایران رادیاتور،ایساتیس،الجی،سامسونگ،مدیا،جنرال و...)
 
تعمیر انواع برد لوازم برقی و خانگی
(جاروبرقی،توستر،ا
به همت اداره‌ی تربیت بدنی دانشگاه امام صادق علیه السلام و اداره‌ی امور فرهنگی، کارآموزی کوهپیمایی در قالب طرح «هم‌قدم» متشکل از دوره‌ های تئوری و عملی، همراه با صعود به قله‌ها‌ی خلنو و بام ایران دماوند در تابستان 1397 برگزار شد.


ادامه مطلب
پنجره دوجداره سبزوار چوبی قیمت مناسب: تفاوت پنجره دوجداره طرح چوب و یا پنجره دوجداره
لمینت چوب با سایر پنجره های دوجداره معمولی تنوع در رنگ و طرح است.این نوع از درب و پنجره لمینیت طرح چوبی دارای کالیته رنگ است
که رنگ مورد علاقه و سلیقه خود را از بین 190 رنگ میتوانید انتخاب کنید، و مورد
استفاده آنها اغلب به صورت بیرون رنگ جهت هماهنگی با نمای ساختمان میباشد


ادامه مطلب
​ رییس شورای اسلامی مزینان با حضور در  اداره راه و شهرسازی سبزوار و گفت و گو با عابدی پور رییس این اداره و سعیدی نیک معاون وی پیگیر وضعیت پروژه تعریض و آسفالت جاده مزینان به داورزن شد.
در این دیدار که برای چندمین بار از زمان حضور دکتر حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی تیرماه سال جاری در مزینان صورت گرفته علی اکبر رضوانی پناه از سرانجام این پروژه و علت تأخیر و توقف آن پرسید که بازهم مسئولین راه و شهرسازی سبزوار وعده دادند به محض پایداری وضعیت
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
مشهد-نیشابور-سبزوار-دامغان-شاهرود-تهران-قم
السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر
مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم
جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور
خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن
ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
       باربری مشهد به عنوان محبوبترین شرکت باربری در کشور است که هم به صورت درون شهری و هم به صورت بین شهری انواع بار را حمل می نماید. حمل بار از مشهد به سبزوار از جمله سرویسهای این شرکت می باشد که با قیمتهای ارزان و استثنایی به انجام می رسد.باربری مشهد را مردم اقصی نقاط کشورمان به عنوان یک باربری معتبر و ارزان با نام تجاری نتسان می شناسند.این باربری در دو حوزه مختلف حمل بار درون شهری و حمل بار بین شهری فعال است. در حوزه اسباب کشی در مشهد و حمل
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در فرخ شهر در اردیبهشت 1398
Record of Striped Hyena in Farrokh-Shahr in May 2019
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: یک فرد
محل مشاهده: فرخ شهر
استان: چهارمحال و بختیاری
دوره مشاهدات: اردیبهشت 1398
مشاهده کنندگان: آقایان مجید نادری و محمد کیانپور
یادداشت: گونه جدید برای استان چهارمحال و بختیاری. این کفتار بر اثر تلفات جاده ای مرده
سالی که گذشت چی خوندم :
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
از دو که حرف میزنم از چه حرف میزنم
بریدا
زن در ریگ روان
مکتوب
وقتی نیچه گریست
گریز دلپذیر
ساحره ی پورتوبلو
مردی به نام اوه
دومین مکتوب
رویا در نیمه شب تابستان
پدران فرزندان نوه ها
جاناتان مرغ دریایی
زهیر
همه ی ما باید فمنیست باشیم
مانیفست یک فمنیست
ملت عشق
پیرمرد و دریا
قلعه حیوانات
آیین دوست یابی
غرور و تعصب
وقتی داشتم اسم هارو جمع اوری میکردم و مینوشتم از هر اسم که میگذشتم اینگار در اون
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
آذر ماه با ارائه کتاب‌های «ادب نبوی» از آیت الله حاج آقا مجتبی
تهرانی، «سزمین آرزوها» از مرتضی عبدالوهابی، «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها»
از اعظم سبحانیان و «قصه های شب چله» از الهام ابراهیمی معرفی شد.
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
دی ماه با ارائه کتاب‌های «امیر کبیر» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «پَر» نوشته
چائو وِن شوان، «حماسه ۹ دی» با گردآوری سعید صلح‌میرازیی و «عصر طلایی
دایناسورها» از عرفان خسری معرفی شد.
ادامه مطلب
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
مشهد-نیشابور-سبزوار-شاهرود-تهران-قم
السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر
مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم برادر و خواهر جان
جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور
خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن در این مسیر سراسر مهر
ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: از تعداد ۱۹ نفر مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی، ۹ نفر در شهرستان نیشابور، هفت نفر در مشهد و سه نفر هم مربوط به شهرستان سبزوار است/خراسان
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
کتاب ماه شب پانزدهشاعر: عمران بهروج
چه سرهایی که بالا می رود از دار، با سکهگره خورده ست تاریخ بشر، انگار با سکهاز این شایسته سالاری نباید هیچ حیران شداگر سلطان جنگل می شود کفتار با سکهنباید انتظار مهربانی از طبیبان داشتدر آن شهری که درمان می شود بیمار با سکهچگونه می شود از عشق شیرین گفت با فرهادکه می سنجد عیار عشق را دلدار با سکهحنای شعرهایش تا ابد بی رنگ بی رنگ استکه مزدش را گرفته شاعر دربار با سکهملالی نیست ساعت ها اگر برعکس می چرخندکه گاه
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
مسجد شیخ لطف‌الله یکی از مسجدهای تاریخی و شناخته شده شهر اصفهان، در ضلع شرقی میدان نقش جهان، اصفهان است. میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شده است. این مسجد شاهکاری از معماری و کاشی‌کاری قرن یازدهم هجری است که توسط استاد محمدرضا اصفهانی از معماران نامدار آن دوره ساخته شده‌است.
مسابقه دارت در ایام الله دهه فجر در کتابخانه عمومی شهید عراقی از طرف واحد مقاومت بسیج مدرسه فارابی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار و با حضور جمعی از بسیجیان اغاز شد و به نفرات برتر جوایز اهدا شد .
در حالی که نه بدن ورزیده گوریل ، نه قدرت بازو خرس ، نه سرعت پلنگ ، نه خیز آهو ، نه درندگی گرگ ، نه حیله گری روباه و نه خصلت کفتار را دارد ولی او را سلطان جنگل مینامند !!! 
شیر به دلیل خصائص رفتاریش سلطان جنگل است، چون تا گرسنه نباشد شکار نمیکند ( درنده خو نیست ) ، 
در وقت گرسنگی شکار را به اندازه نیازش انتخاب میکند ( طماع نیست ) ،
در بین حیوانات قوی ترین را انتخاب میکند ( ضعیف کش نیست ) ،
از میان حیوانات ماده های باردار را شکار نمیکند، ( رحم و شفقت دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
بهمن ماه با ارائه کتاب‌های «بحثی کوتاه پیرامون خطبه فدک» نوشته حاج‌آقا
مجتبی‌تهرانی، «در طلوع آزادی» حمیدرضا شاه‌آبادی، «شکنجه‌گران می‌گویند»
نوشته قاسم حسن‌پور، «گرگ‌سالی» نوشته امیرحسین فردی و «موهای تو خانه
ماهی‌هاست» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان معرفی شد.
ادامه مطلب
به اطلاع کلیه مشتریان و کاربران عزیز میرساند که دفتر تعمیرات و کارگاه تعمیرات به یک مکان منقل شده است در صورت ارسال برد از این پس ادرس زیر را وارد کنید.
 
سبزوار میدان انقلاب بلوار 17 شهریور ابتدای بلوار کنار تاکسی تلفنی همسفر و خانه فرهنگ و قران
یا میدان بیضی به سمت میدان مادر ابتدای بلوار (بلوار 17شهریور) پ7
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در شوش در مرداد 1398
Record of Striped Hyena in Shush in August 2019
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: 2 کشته
محل مشاهده: شوش
استان: خوزستان
دوره مشاهدات: مرداد 1398
مشاهده کنندگان: آقای محمد الوندی
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: 2 individuals killed
Place of observation: Shush
Province: Khuzestan
Period of observations: August 2019
Observers: Mohammad Alvandi
 
بسم الله
یکی از کتاب های خوبی که توفیق پیدا کردم بخوانم، کتاب " نان سالهای جنگ" بود. کار جالبی در قالب کوتاه نوشته هایی جذاب و درس آموز از فعالیت زن های قهرمان روستای صدخرو سبزوار در ایام جنگ تحمیلی به قلم محمود شم آبادی. انتشارات راه یار خاطرات شفاهی پشتیبانی جنگ را برده به روستای پرافتخار صدخرو. خاطرات کوتاه و خواندنی هستند. به زنان نجیب و شریف این خاک خیلی باید افتخار کنیم. مطمءن هستم که اگر کتاب را بخوانید کیف خواهید کرد. کتاب را با تخفیف
روز ثبت احوال است. مقیّدم که هرساله در این روز احوالم را ثبت کنم. سال گذشته گفتم که احوالم بد نیست. امسال اما بهترم. از وقتی "جدال دو اسلام" را خوانده ام، بهترم. احوال جسمی ام خوب است. (خواننده فهیم میداند که ناثر با در نظر گرفتن این موضوع که یک یا دو بیماری داشتن در این زمانه طبیعی است این عبارت را قلمی کرده است.) احوال روحی ام بهتر از سال قبل، اما باز هم خوب نیست. احوال شهرم - سبزوار - دارد مثل شهر "ر ه ش" میشود. احوال رفقایم خوب است ظاهرا در نبود من.
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در ابرکوه در تابستان 1394
Record of Striped Hyena in Abarkuh in summer 2015
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: یک فرد
محل مشاهده: ابرکوه
استان: یزد
دوره مشاهدات: تابستان 1394
مشاهده کنندگان: آقای مسلم اکبری
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: one individual
Place of observation: Abarkuh
Province: Tazd
Period of observations: summer 2015
Observers: Moslem Akbari
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در ابرکوه در تابستان 1394
Record of Striped Hyena in Abarkuh in summer 2015
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: یک فرد
محل مشاهده: ابرکوه
استان: یزد
دوره مشاهدات: تابستان 1394
مشاهده کنندگان: آقای مسلم اکبری
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: one individual
Place of observation: Abarkuh
Province: Tazd
Period of observations: summer 2015
Observers: Moslem Akbari
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در یاسوج در مهر 1398
Record of Striped Hyena in Yasuj in October 2019
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: یک فرد تلفات جاده ای
محل مشاهده: جاده زیلایی، یاسوج
استان: کهگیلویه و بویراحمد
دوره مشاهدات: مهر 1398
مشاهده کنندگان: آقای مسلم اکبریان
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: one individual road kill
Place of observation: Zilayi road- Yasuj
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران
Records of important mammal species of Iran
ثبت کفتار راه راه در یاسوج در مهر 1398
Record of Striped Hyena in Yasuj in October 2019
 
خلاصه اطلاعات این ثبت:
نوع اهمیت گونه: لیست سرخ جهانی
گونه: کفتار راه راه Hyaena hyaena
تعداد پستاندار: یک فرد تلفات جاده ای
محل مشاهده: جاده زیلاویه، یاسوج
استان: کهگیلویه و بویراحمد
دوره مشاهدات: مهر 1398
مشاهده کنندگان: آقای محمد الوندی
Type of important species: IUCN Redlist
Species: Striped Hyena Hyaena hyaena
No. of individuals: one individual road kill
Place of observation: Zilayi road- Yasuj
ثبت گونه های مهم پستانداران ایران

Records of important mammal species of Iran

ثبت کفتار در ملکشاهی در آذر1396

Record of Striped Hyaena in Malekshahi in December 2017

 

خلاصه اطلاعات این ثبت:

نوع اهمیت گونه: گونه لیست سرخ IUCN

گونه: کفتار Hyaena hyaena

تعداد پستاندار: دو فرد

محل مشاهده: ملکشاهی

استان: ایلام

دوره مشاهدات: آذر 1396

مشاهده کنندگان: آقای مهدی مامی

توضیحات: گونه لیست سرخ IUCN.

Type of important species: IUCN Red list species

Species: Striped Hyaena Hyaena hyaena

No. of individuals: two individual

Place of observation: Malekshahi

Province: Ilam

Period of obser
فیلم سینمایی 23 نفر
فیلم سینمایی 23 نفر، اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.
سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملّی در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
حضور قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم 23 سینمایی نفر
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، از جمله دلایلی که موجب اثبات جرم می شود عبارتند از : اقرار ، شهادت ، قسامه و سوگند و علم قاضی . علم قاضی بر طبق قانون مجازات اسلامی عبارت است از یقین حاصل از مستندات بین در امری است که نزد وی مطرح می شود . اگر فردی دعوای را علیه کسی مطرح کند باید دلایل و شواهدی برای اثبات آن به مقام قضایی یا قاضی ارائه کند اگر این مستندات باعث شود که قاضی به حقانیت فرد علم پیدا کند می گویند علم قاضی . برای دریافت اطلاعات بیش
این عکس خانه و ماشین من است . 
من این خانه رو از اسفند سال 1395 شروع به ساخت کردم و حالا در اواخر سال 1397 کاملاً تکمیل شده و در دیماه 1397 هم این ماشین پراید رو صفر خریدم به مبلغ 36 میلیون تومان . الان هم که این مطلب رو نوشتم روز 6 فروردین ماه 1398 هست و 23 خرداد 1398 یعنی تقریباً کمتر از سه ماه دیگه مراسم عروسی دارم و چند هفته هست که تالار رزرو کردم .
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
نام ها: پادشاه : سلطنت ابدی
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه SBS, Netflix
ژانر: عاشقانه | تاریخی | فانتزی | علمی تخیلی | درام
تاریخ پخش:  29 فروردین 1399 – Apr 17, 2020
قسمت ها: 16
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: در حال پخش جایگزین کفتار
بازیگران:
Lee Min Ho – Kim Go Eun
قسمت 8 سریال اضافه شد.
زیرنویس چسبیده قسمت 7 اضافه شد.
ادامه مطلب
روستای زیبا و پایکوهی تندک مرکز دهستان تکاب است که در دامنه های جنوب شرقی کوه میش و در جنوب سرو کوه در ارتفاع 1377 متری از سطح دریا قرار دارد.
 
این روستا از نواحی کوهستانی و سرد بخش ششتمد سبزوار به حساب می‌آید.
 
روستاهای مجاور آن طرسک، مچ و قاسمی می‌باشند و از جنوب به شهرستان بردسکن متصلند.
 
در این روستا بافت قدیم خانه ها بیشتر به صورت متمرکز و پلکانی بوده ولی بافت جدید اغلب پراکنده و در کنار راه های اصلی و فرعی به روستا شکل گرفته است.
 
محصول
نمایندگان اصلاح طلب رد صلاحیت شده1.محمد دامادی، نماینده مردم ساری:x:2. علی مطهری، نماینده مردم تهران3. معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر4. محمود صادقی، نماینده مردم تهران5. حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب6. طیبه سیاووشی، نماینده مردم تهران7. ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد9. حمید بنایی نماینده گناباد و بجستان10. الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران11. محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران12. سیده حمیده زرآبادی، نماینده قزو
 بخش پنجم
چاپ مقاله در کتاب مجموعه مقالات
۳- چاپ چکیده مقاله تحت عنوان " انقلاب اسلامی در خدابنده" در کتاب چکیده مقالات همایش ملّی بعثت انقلاب اسلامی
به اهتمام و زیر نظر: مجتبی سلطانی احمدی و رحیم نیکبخت
نشر مورخان، ۱۳۹۷

هفته نامه حدیث قیدار
۶۴- کمبود آب در بلندترین و پرباران ترین شهر استان زنجان، شماره ۱۳۹، چهارشنبه ۲۴ مرداد۱۳۹۷
۶۵- تبعات حذف یک میدان در خیابان شهرداری، شماره ۱۴۰، پنجشنبه ۱۵ شهریور۱۳۹۷
۶۶- تاملی بر جدایی تخت و ملا بداغ از خ
وقتی نام آیت‌الله ‌هاشمی شاهرودی را می‌شنوم یا تصویری از ایشان می‌بینم در ذهنم اولین خاطره‌ای که مرور می‌شود تحول‌آفرینی ایشان در تطبیق مسائل روز جامعه با فقه اهل بیت علیهم است. سال‌های دانشجویی مشتری پر و پا قرص فصلنامه فقه اهل بیت بودم که آقای‌ هاشمی شاهرودی از دهه هفتاد سنگ بنای آن را گذاشته بودند.
ادامه مطلب
به خیالم تنها بوسه ای و آغوشی ! 
چه میدانستم که میدَرَد،بکارت روح آشفته ام را !
بر وزن درد ، هم رنگ لعنت ! 
و چه میدانستم که من میمانم و ذهنی ملتهب
از تهوع صبحگاهی یک زن !
آبستن شوریدگی لعنت 
و خون خشکیده ام ، تحفه ی آخرین دیدار
قابله را خبر کنید !  
غم برای رسیدن به سینه ها گُر گرفته ام ، امان نمیدهد !
گرگ ها را به میلاد طفل من دعوت کن و بند ناف را 
به دندان کفتار پیری از جانم بیرون بکش !
لالایی کودکم ! 
لاشه ی تو،ته مانده ی عشق،کودکم ! 
تو مرا به انزو
مرکز تعمیرات برد نوین تکنیک
کاربران عزیز درصورت سوال یا ارسال برد پیام بگزارید و یا با شماره های درج شده در وبلاگ تماس بگیرید.
جهت برقراری ارتباط میتوانید در بخش نظر مشکل خود را بیان کنید و شماره تماسی برای ما قرار دهید تا ما در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری کرده و با شما تماس بگیریم.
اطلاعات تماس شما محرمانه خواهد بود و تنها نام وارد شده و نوع مشکل جهت راهنما برای دیگر کاربران  در بخش نظرات به نمایش در خواهد امد.
انشالله هم وبلاگ هرچه سریعتر بر
دانلود رایگان فیلم پیشونی سفید ۲
قسمت دوم فیلم پشیونی سفید به کارگردانی جواد هاشمی
کارگردان: سیدجواد هاشمی | ژانر: خانوادگی، کمدی | سال تولید: 1395 | تاریخ انتشار: تیر ماه 1398
مدت زمان: 89 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
حجم: متفاوت | سرمایه گذاران: حسین احمدی و مرتضی وطن خواه
خلاصه داستان: اختاپوس بدجنس بیماری عجیب و غریبی دارد که فقط با عصاره بدن آهوی پیشونی سفید می تواند سلامتی خود را به دست بیاورد، پس به روباه حیله گری به ن
[دانلود فیلم ایرانی، فیلم سینمایی ایرانی، دانلود کلمبوس، دانلود رایگان فیلم، دانلود قانونی، کلمبوس + بازیگران، کلمبوس + دانلود]
کلمبوس فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساختهٔ سال ۱۳۹۷ است.
این فیلم در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده. از بازیگرانی که ایفای نقش کرده می توان
ادامه مطلب
پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ۱۳۹۷، بدینوسیله اعلام می‌دارد دفترچه و کلید سوال‌های تستی آزمون‌های مذکور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است. داوطلبان می‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌های آن، درخواست‌های خود را با فرمت مندرج در فایل زیر حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۲/۱۵ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.
شرکت‌کنندگان محترم توجه داشته باشند که از ارسال درخواست‌های تکراری جداً اجتناب نمایند. طبق روال معم
زمان سنکوپ چکار باید کنیم
یک
متخصص قلب و عروق بر ضرورت وجود دستگاه شوک قلبی در مراکز و معابر عمومی
تاکید کرد و گفت: نتایج برخی تحقیقات نشان می‌دهد در هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت یک
نفر دچار این عارضه می‌شود
به
گزارش سلامت خبرگزار یتسنیم، دکتر مهرداد میرمعصومی در آستانه برگزاری
بیستمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق اظهار کرد: مرگ ناگهانی قلب
یکی از مشکلات قلبی است که به دلیل آریتمی قلبی رخ می‌دهد. متاسفانه آریتمی
قلبی که منجر به مرگ ناگه
نام: یک نوجوان
امتیاز MDL: 8.5 از میانگین رای 2,220 نفر
ژانرها: جوانان، دوستانه، زندگی، عاشقانه، کمدی، مدرسه ای
شبکه: Naver TV Cast، vLive
تعداد قسمت ها: 24
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: چهارشنبه, یکشنبه
تاریخ پخش: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
ادامه مطلب
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
به اطلاع دانشجویان محترمی که در ترم جاری درس کنترل توان راکتیو را اخذ نموده اند می رساند برای انتخاب مقاله به منظور انجام پروژه درسی می توانند با انتخاب یک مقاله از مقالات پیشنهاد شده ذیل و درج شماره شناسایی دانشجویی و شماره مقاله در بخش نظرات همین مطلب نسبت به انتخاب عنوان مقاله خود اقدام نمایند.
ادامه مطلب
سایت سرگرمی چفچفک : هزاران نفر از مردم تایلند در جشنواره تاتو و خالکوبی که در استان ناخون پاتوم در غرب بانکوک برگزار شد شرکت کردند.
یکی از محبوبترین زمان های سال در تقویم تایلندی، فستیوال تاتو است که در ماه مارس برگزار می شود.
در این فستیوال هزاران نفر در معبد وات بنگ فرا جمع می شوند و جیغ و فریاد می کشند و طرح تاتو تایلندی را بر روی بدن خالکوبی می کنند.این کار توسط راهبان بودایی انجام می شود و هدف از خالکوبی روی بدن محافظت در برابر ارواح شیطان
چه زود تمام شدند. اصلا کسی فکرش را هم نمی کرد به این سرعت همه چیز فروکش کند و بادشان بخوابد. منظورم مشکلات کشور نیست. منظورم معضلات ریز و درشت شهرستان هم نیست. چون همه آن ها هنوز به قوت خود باقی است. نابسامانی های کوی گلستان هنوز حل نشده است. صدای سوت قطار هنوز به گوش سبزواری ها نرسیده است. هنوز جوانان زیادی بیکار و به فکر مهاجرتند، شهرستان شدن ششتمد هنوز ابلاغ نشده است، نیروگاه برق هنوز در حد حرف است. در این بین انگار فقط آنچه تمام شده است، نمای
در این پست از وبلاگ قصد داریم به معرفی مختصری از بقعه متبرکه امامزاده سید طاهر الحسینی (ع) شهرستان بردسکن بپردازیم . اگر مایل هستید درباره این امامزاده اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه شوید ...
معرفی مختصری از امامزاده سید طاهر الحسینی (ع) :  سیّدمیرزا طاهرحسینی ( ملقّب به شهید فخّ ) از نوادگان امام سجّاد (ع) و از مجروحان جنگ فخّ می باشد . جنگ فخّ در سال 169 هجری ، بین مکّه و مدینه اتفاق افتاد . در کتابخانه ها ، اسناد و مدارک خاصّی راجع به این اما
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
قیمت روز شکر 8 اسفند 97

قیمت شکر مرودشت: 65,000 ریال
قیمت شکر اقلید: 65,000 ریال
 
بارگیری از مرودشت استان فارس به تمام نقاط
برای خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
شماره تماس: 
09138420007 بهمنی
تلگرام یزد بازرگان
قیمت شکر 8 اسفند 97, قیمت قند و شکر,قیمت شکر درب کارخانه,  قیمت فروش شکر اقلید, قیمت فروش قند اقلید, قیمت فروش شکر کوار, فروش عمده شکر, قیمت روز شکر اهواز, شکر اهواز, قیمت شکر تاریخ 1397/12/08, فروش شکر خارجی, قیمت روز شکر خارجی, قیمت روز انواع قند و شکر د
#customers {
font-family: "B Yekan", B Nazanin, B Koodak, Times New Roman;
border-collapse: collapse;
width: 100%;
text-align: center;
font-size:16px;
}
#customers td, #customers th {
border: 1px solid #ddd;
padding: 8px;
text-align: center;
font-size:16px;
}
#customers tr:nth-child(even){background-color: #f2f2f2;}
#customers tr:hover {background-color: #ddd;}
#customers th {
padding-top: 12px;
padding-bottom: 12px;
text-align: center;
background-color: #4CAF50;
color: white;
}



نام رسانه
نوع فعالیت
مطالعه سایت
مشاهده سایت


برترینها
بانک مشاغل تهران
کلیک کنید
www.bartarinha.com


برترینها
پروتال
کلیک کنید
www.bart
 آخرین جلسه شورای اداری 
سال 1397 برگزار گردید
آخرین جلسه شورای اداری دانشکده علوم قرآنی مراغه در سال 1397 ، روز چهارشنبه بیست و دوم اسفند ماه در سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، دکتر محمّدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه ضمن بیان حدیث شریف: (الْغَضَبُ عَلى مَنْ لا تَمْلِکُ عَجْزٌ، وَعَلى مَنْ تَمْلِکُ لُؤْمٌ) از امام هادی(ع) در باب غضب و کظم غیظ، نکاتی اخلاقی دراین خصوص بیان نمود. 
ادامه مطلب
به اطلاع دانشجویان محترمی که در ترم جاری درس کنترل توان راکتیو را اخذ نموده اند می رساند برای انتخاب مقاله به منظور انجام پروژه درسی می توانند با انتخاب یک مقاله از مقالات پیشنهاد شده ذیل و درج شماره شناسایی دانشجویی و شماره مقاله در بخش نظرات همین مطلب نسبت به انتخاب عنوان مقاله خود اقدام نمایند.
ادامه مطلب
انصافا چه‌طوریه که تو هیچ اتفاقی کنار «مردم» نیستید و فقط جایی که می‌شه تو سر حکومت زد سر و کله‌تون پیدا می‌شه؟آرزوی سرنگونی این رژیم رو دارید؟ چشم دیدنش رو ندارید؟ از صدر تا ذیلش حالتون رو به هم می‌زنه؟ باشه! ولی این رفتارتون فقط همه چیز رو بدتر می‌کنه. با این طرز فکر و اَه و پیف کردنتون از نظر روحی و روانی مردم رو اذیت می‌کنید. مردم رو مقابل مسئولین تامین امنیتشون می‌ذارید، اعتماد عمومی رو از بین می‌برید، مردم رو چند دسته می‌کنید، تنش
میر تخصصی کلیه بُرد های الکترونیکی 
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ(SAMSUNG)
تعمیر برد لباسشویی ال جی(LG) 
تعمیر برد لباسشویی ایندوزیت
تعمیر برد لباسشویی کرال
تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
تعمیر برد لباسشویی دوو
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی مجیک
تعمیر برد لباسشویی میدیا
تعمیر برد های دایرکت درایو
تعمیر برد یخچال دوو ساید
تعمیر برد یخچال الجی ساید 
تعمیر برد یخچال سامسونگ ساید
تعمیر برد یخچال هیمالیا
تعمیر برد یخچال اسنوا 
تعمیر برد
یا از طبقه بندی موضوعی استفاده کنید
 
ریل جایگزین تیبا
 
تفاوت گاز دستی و کارخانه ای
 
حل مشکل تیبا
 
دیر روی گاز رفتن EF7 بعداز پرکردن مخزن
 
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه واردنشود؟
 
آیا سوخت CNG ضرر دارد ؟
 
تداخل آب و گاز
 
روی گاز نرفتن آریسان
 
معاینه فنی گاز
 
شستشوی سوزن  انژکتور گاز
 
مشکل تیبا
 
شیر مخزن EF7
 
انواع ریل سوخت
 
دیر روی گاز رفتن در هوای سرد
 
پرکن گاز
 
بررسی گازسوز کردن خودروهای دیزلی
 
رگلاتور
 
اثرات گاز CNG بر موت
قیمت روز شکر 8 اسفند 97

قیمت شکر مرودشت: 65,000 ریال
قیمت شکر اقلید: 65,000 ریال
بارگیری از مرودشت استان فارس به تمام نقاط
برای خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
شماره تماس: 

09138410007 توکلی
09138420007 بهمنی
تلگرام یزد بازرگان
قیمت شکر 8 اسفند 97, قیمت قند و شکر,قیمت شکر درب کارخانه,  قیمت فروش شکر اقلید, قیمت فروش قند اقلید, قیمت فروش شکر کوار, فروش عمده شکر, قیمت روز شکر اهواز, شکر اهواز, قیمت شکر تاریخ 1397/12/08, فروش شکر خارجی, قیمت روز شکر خارجی, قیمت روز انوا
بانک مرکزی اعلام کرد:پیرو اطلاعیه ۱۳۹۸.۰۳.۰۱ و به دنبال الزام صادرکنندگان از روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود به چرخه اقتصادی کشور، به اطلاع می‌رساند مطابق با تصمیمات کمیته موضوع ماده «۲» مصوبات چهاردهمین جلسه «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» ابلاغی طی نامه شماره ۹۷۴۰۵ مورخ ۱۳۹۷.۰۷.۲۳«بسته سیاستی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۱۳۹۸ و نحوه رفع تعهدات ارز صادراتی سال ۱۳۹۷ صادرکنندگان» برای سال ۱۳۹۹ تمدید شده است، به
هر چند که سخت است غم هجر شهیدی
خرسند ز آنم  که به مقصود رسیدی
 
ای شیر دلاور که شدی مالک اشترسردار سرافراز تو سالار شهیدی
 
در حمله گرگان به تو در خط مقدمدیدند که هرگز به عقب پا نکشیدی
 
از شوق ملاقات شهیدان همه ی عمردر جبهه اسلام سراسیمه دویدی
خَم گشت به تعظیم تو دنیای پُر از کفرای سَرو مقاوم نه شکستی نه خمیدی
 
در جبهه دشمن که همه فکر فرارنددیدند تو سرشار غروری و امیدی
 
هر چند که داغ تو در این سینه نگنجدبر خط خمینی نفس تازه دمیدی
 
از هم چو در
باغ وحش پاتان لالیتپور
شهر لالیتپور با نام قدیمی پاتان در کشور نپال که در کنار کاتماندو قرار گرفته، شهری غنی از میراث فرهنگی مذاهب بودا و هندو به شمار می‌آید. «لالیتپور» (Lalitpur)، با نام قدیمسومین شهر بزرگ نپال، بعد از پخارا و کاتماندو، بیشترین شهرت خود را مدیون میراث فرهنگی غنی، به ویژه هنر و صنایع سنتی آن است. برآورد می‌شود که شهر را در زمان سلطنت «ویرا دِو» (Vira Dev)، در سال ۲۹۹ بعد از میلاد مسیح ساختند. 
تنها باغ‌ وحش نپال در ناحیه جنوب غربی
دانلود فیلم متری شیش و نیم
نام فیلم : متری شیش و نیم
محصول: ایران
موضوع: اجتماعی
نویسنده و کارگردان : سعید روستایی (متولد ۲۳ مرداد ۱۳۶۸، تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه سوره است. نخستین کار بلند روستایی فیلم ابد و یک روز است.
تهییه کننده: سید جمال ساداتیان
با هنرنمایی: فرهاد اصلانی ، پیمان معادی ، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار
سال تولید: 1397
تاریخ انتشار: 1397
مدت زمان: 130 دقیقه
دانلود رایگ
یا از طبقه بندی موضوعی استفاده کنید
 
صدای رگلاتور EF7 مدل بوش
 
ریل جایگزین تیبا
 
تفاوت گاز دستی و کارخانه ای
 
حل مشکل تیبا
 
دیر روی گاز رفتن EF7 بعداز پرکردن مخزن
 
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه واردنشود؟
 
آیا سوخت CNG ضرر دارد ؟
 
تداخل آب و گاز
 
روی گاز نرفتن آریسان
 
معاینه فنی گاز
 
شستشوی سوزن  انژکتور گاز
 
مشکل تیبا
 
شیر مخزن EF7
 
انواع ریل سوخت
 
دیر روی گاز رفتن در هوای سرد
 
پرکن گاز
 
بررسی گازسوز کردن خودروهای دیزلی
 
رگ
خب  خب بعد از مدتها یه پست جدید بزارم (از همراه اول سپاسگزام چون دلیل این پست اونه!!!).
از اپراتور تلفن همراه "همراه اول" یه پیامک با این مضمون بهم رسید:
"از این پس جهت اضافه شدن امتیاز قبض پرداختی/شارژ خریداری شده، به حساب باشگاه فیروزه ای خود، لازم است به یکی از دو روش زیر . . . . . . . "
میگه اگه تا سر ماه این کارا رو نکنی امتیازات شما می پره!!!!
خب رفتم داخل نرم افزار "همراه من" و رفتم قسمت باشگاه فیروزه ای و اونجا یه دکمه بود که روش نوشته شده بود امتیاز
تمرین در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان با هماهنگی قبلی تا روز 23 اسفند 1397 انجام می شود.
زمان ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان در اسفندماه 1397
روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 1630 تا 1730 و روزهای پنجشنبه از ساعت
0930 تا 1030 است.
برای ثبت نام اولیه ارائه اصل کارت ملی و یک قطعه عکس الزامیست.
برای ثبت نام افراد 12 تا 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامیست.
به اطلاع کلیه مشتریان و کاربران عزیز میرساند که دفتر تعمیرات و کارگاه تعمیرات به یک مکان منقل شده است در صورت ارسال برد از این پس ادرس زیر را وارد کنید.
 
سبزوار میدان انقلاب(بیضی)به سمت میدان مادر ابتدای بلوار 17 شهریور  روبروی کرکره سازی نور 
کنار تاکسی تلفنی همسفر و خانه فرهنگ و قران
راهپیمایی 22 بهمن 1397 - قم
به همراه ریحانه کوچولو و خواهرزاده ها (فرزندان شهیدپرور آینده )

پ.ن: خداوند ما رو همیشه قدردان نعمت عظیم انقلاب قرار بده و روز به روز بصیرت و معرفتمون رو زیاد کنه تا وظایف خودمون رو به درستی و به موقع تشخیص بدیم و عمل به وظیفه کنیم و در انجام تکالیفمون کوتاهی نکنیم... ان شاءالله.
راهپیمایی 22 بهمن 1397 - قم
به همراه ریحانه کوچولو و خواهرزاده ها (فرزندان شهیدپرور آینده )

پ.ن: خداوند ما رو همیشه قدردان نعمت عظیم انقلاب قرار بده و روز به روز بصیرت و معرفتمون رو زیاد کنه تا وظایف خودمون رو به درستی و به موقع تشخیص بدیم و عمل به وظیفه کنیم و در انجام تکالیفمون کوتاهی نکنیم... ان شاءالله.
با سلام
جلسه ۸۰ 
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۰ ، سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ (24.4 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
لینک کمکی جلسه ۸۰  (32.08 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
- بحث نشر رایت (جلسه اول)
اهتزاز رایت و پرچم پیامبر به هنگام خروج حضرت مهدی (علیهما السلام) که تابلوی قیام و موجب روشنگری در ظهور است.
جلسه ۸۱ 
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۱ ، سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ (26.5 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
لینک کمکی جلسه ۸۱  (34.86 MB صوت با ک
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت بازدیدکنندگان عزیز
برنامه گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن در صبح جمعه 19 بهمن ماه 1397 ، پیمایش ارتفاعات روستای زیروقت بود . روستای زیروقت که یک روستای زیبای کوهستانی می باشد در فاصله 30 کیلومتری شمال شهرستان بردسکن ( خراسان رضوی ) واقع شده است . 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب
پاورپوینت درباره حمید سبزواری
دانلود پاورپوینت درباره حمید سبزواری ، در حجم 7 اسلاید. زندگی نامه حمید سبزواری در قالب پاورپوینت از جمله آثار و جوایز و تاریخ وفات در این پاورپوینت جا داده شده است. حمید سبزواری، در ۱۳۰۴ در سبزوار زاده شد. پدرش، «عبدالوهاب»، پیشه‌ور ساده‌ای بود که قریحهٔ شعری داشت. جدش، ملا محمدصادق ممتحنی ...
برنامه گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت بردسکن در روز جمعه 12 بهمن ماه 1397 در ارتفاعات کلاته بی بی زبیده برگزار شد و گروه دوستداران طبیعت ، مسیر بین روستای آهوبم و روستای سیر تا کلاته بی بی زبیده و ارتفاعات این کلاته را پیمودند . 
تصاویر بیشتر در ادامه مطلب 
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها