نتایج جستجو برای عبارت :

فرودگاه آنتالیا(154 پرواز چاتر روزانه)

جهرم به مشهد جدیدترین مسیر داخلی "هما"
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۶ آذر ماه سال جاری به فرودگاه جهرم پرواز می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما" پرواز جهرم به مشهد از ۶ آذر ماه در روزهای چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز 3458  در ساعت ۱۱ و۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می  شود. این پرواز در ساعت ۱۴ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه مشهد مقدس خواهد شد.
بازگشت پرواز مشهد به جهرم، در روزهای پنج  شنبه هر
فرودگاه بین المللی دبی
فرودگاه دربین المللی دبی او‌لین و بزرگ ترین بین فرودگاه های دبی است که به دلیل ترافیک پروازی بالایی که دارااست نا مرتب ترین فرودگاه جهان اسم گرفته است . این فرودگاه قطب اساسی خطوط هواپیمایی امارات متحده برای پرواز های امارات و فلای دبی است . این فرودگاه در میان المللی در مرتبه سوم ترافیک مسافری و سکو ششم پرواز های باری جای‌دارد , و هم هواپیماهای غول پیکر A380 بیش تر از هر فرودگاه دیگر در‌این فرودگاه رفت وآمد دارا هستن
ماهان پرواز به چین را ادامه می‌دهد؟
بررسی اطلاعات پروازی نشان می‌دهد #پروازهای_ماهان به دست کم یک شهر #چین ادامه دارد. بر طبق اعلام سایت رسمی فرودگاه شهر شانگهای پروازهای خطوط هواپیمایی ماهان به این شهر ادامه دارد. قرار است امروز ( پنجم مارس) یک پرواز این خطوط هواپیمایی به شماره "W۵۷۷" در ساعت ۹:۵۵ به وقت محلی وارد ترمینال شماره دو این فرودگاه شود. وضعیت این پرواز نیز "طبق برنامه ریزی" اعلام شده است./ ایسنا
فرودگاه آنتالیا در سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت با نماد یاتا AYTو نماد ایکائو بین اللملی LTAI کرد.
روز سه‌ شنبه ، 6 نوامبر ، فرودگاه آنتالیا در سال 2018 از نفر 30 میلیون مسافر خود استقبال کرد - بدین ترتیب رکورد سالانه ورود مسافر را شکست. فرودگاه آنتالیا (AYT) در سال 2017 در مجموع 26.3 میلیون مسافر داخلی و بین المللی میزبانی کرده است. مسافر رکورددار آنتالیا ، پترا هارتبرگر ، به همراه خانواده (دو کودک و دو بزرگسال) در پرواز SunExpress XQ 131 از مونیخ به آنتالیا رسیدو مور
اخبار پرواز
یکشنبه 9 فوریه 2020 میلادی که برابر است با تاریخ 20 بهمن 1398 شمسی،  پرواز 724 ایران ایر از مبدا آمستردام هلند، فرودگاه (Schiphol) به مقصد تهران با هواپیمای ایرباس Airbus A300B4-605R با 51 دقیقه تاخیر از فرودگاه آمستردام را ترک کرد. بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه پرواز جهت سوختگیری در فرودگاه  Federico Fellini Int’l  واقع در ریمینی در ایتالیا، فرود آمد، سوخت گیری هواپیما یک ساعت و 45 دقیقه  به طول انجامید و بعد از آن هواپیما به سمت فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهر
روزانه ۴۴ پروا داخلی و ۶ پرواز خارجی در
فرودگاه تبریز انجام می‌شود. شرکت‌های
هواپیمایی مختلف این پروازها را انجام می‌دهند. فرودگاه تبریز دارای سه ترمینال هست
که برای پرواز های داخلی، پرواز های خارجی و ترمینالی مخصوص پرواز حجاج می باشد.
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
آدرس فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در
کنار بلوار شهید بابایی قرار دارد.
اگر به شهر تبریز سفر میکنید برای رسیدن
به مرکز شهر باید
به مسافران پرواز اوکراینی فکر میکنم. دقایق آخر در فرودگاه امام با فکر اینکه جستیم ! 
با فکر جنگ پشت سر، با آرزوهای خوب فردا. 
به دانشجویان پرواز اوکراینی فکر میکنم، با چمدان های پر از دعای مادرانشان... 
قلبم مچاله می شود برای شبی که از خنده رفتن تا اشک مرگ شان یک پرواز
 فاصله بود.......
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود - اون برادر کارشه، نه برادر من.
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
ادامه مطلب
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود. داداش من برادر کارشه، برادر من نیست.
سال ۱۳۰۹ نگرش فعلی فرودگاه با ورودی به بلوار کازینو توسط آلمانی ها شناسایی و موردمطالعه قرار گرفت.  فاتحه از فرودگاه رامسر  (یاتا: RZR، ایکائو: OINR)بوسیله عنوان یک فرودگاه تشریفاتی استفاده شد و پذیرای هواپیماهای (پاسارگاد) ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه وسپس مسافرین خارجی و از جمله افراد انگلیسی بود که هتل همیشه رامسر را بصورت کامل کرایه کرده بودند. در سایت فرودگاه رامسر آمده است که ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ محمدرضا پهلوی و ثریا از فرودگاه رامسر بوسی
خبرهای فوری پلدشت- پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت، مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.
حسن قره داغی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به آمار مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو در سال ۹۷ گفت: در سال گذشته ۱۳۰ پرواز داشتیم که ۷۲۶۷ مسافر ورودی و ۷۰۱۶ نفر
خبرهای فوری پلدشت-پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: هفت هزار و ۲۶۷ مسافر ورودی و هفت هزار و ۱۶ مسافر خروجی سال گذشته /۱۳۹۷/ از این فرودگاه جابجا شدند.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن قره داغی گفت: این تعداد مسافر با ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به تهران – ماکو و ماکو – تهران و همچنین یک پرواز نیز به مشهد – ماکو و بلعکس صورت گرفته است.
وی افزود: در طول هفته، سه پرواز به مقصد تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه انجام می شود.
قره
سالن تشریفات فرودگاه شارجه اگر قصد سفر با تور دبی را دارید بهتراست قبل از سفر فرودگاه های دبی را بشناسید و بدانید پرواز شما در کدام فرودگاه دبی فرود خواهد آمد با ما همراه باشید تا بخشی از اطلاعات فرودگاه شارجه را در اختیار شما قرار دهیم. تالار تشریفات فرودگاه شارجه برای اشخاصی که پروازهای فرست کلاس و بیزینس دارا‌هستند است و از تجهیزات آن می توان وب بی سیم , کابین ویژه سیگار , تلویزیون , دوش با سرویس ها بهداشتی و آرایشی و خبرنامه و مجلات را اس
کن بیشتر بخاطر جشنواره جهانی فیلم های مشهورش شناخته می شود. هر ساله افراد مشهور و VIP جت های خصوصی را از سرتاسر دنیا به کن با evoJets رزرو کرده و مستقیم به فرودگاه Mandelieu کن پرواز می کنند.یکی از مزیت های هواپیماهای خصوصی این است که هواپیماها می توانند با برنامه زمانی شما مطابق شوند، پس مهم نیست که چند فیلم را دوست دارید ببینید یا مسافرت شما چه مقدار طول خواهد کشید، هواپیمای شما همچنان آنجا خواهد ماند.با این حال هرچند که به جشنواره دعوت نشده اید بای
جزیره کیش نگین خلیج همیشه فارس مقصد محبوب ایرانیان برای گردشگری و تفریح است. تور کیش از اصفهان هم یکی از محبوب ترین مسیرهاییست که به صورت روزانه و حرکت با دو پرواز زاگرس ایر و کیش ایر از فرودگاه اصفهان به مقصد فرودگاه کیش انجام می شود. تور جزیره کیش از اصفهان همواره مورد توجه کسانیست که می خواهند تعطیلات خود را در جزیره بکر با شرایط و امکانات تفریحی و سرگرمی بگذرانند.
مدت
پرواز از اصفهان به کیش حدود 1 ساعت 20 دقیقه است که در تورهای کیش که شما
ا
در سال 2019 ، فرودگاه جدید استانبول ، که به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان شناخته شده ، افتتاح شد. در صورت بهره برداری از تما فازهای آن ، این فرودگاه به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان می باشد.
علاوه بر بزرگی این فرودگاه ، امکانات رفاهی ، فروشگاه ها ، خدمات برای مسافران و ... در این فرودگاه به روز و مطابق با آخرین روش های روز دنیا می باشد. فرودگاه جدید استانبول در قسمت اروپایى استانبول قرار دارد. 
ادامه مطلب
از دوشنبه عصر که هواپیما توی فرودگاه اهواز نشست، تا جمعه ظهر که با پرواز ساعت ۱۰ و پنجاه دقیقه از همان فرودگاه به تهران برگشتم روزهایی بر من گذشت شبیه به رویا و اگر میخواهی بدانی چرا، پست های سال پیش همین وبلاگ را بخوان.
من با هم بیرون رفتیم، بستنی خوردیم، فلافل‌هایمان را توی لشگر آباد پر کردیم، خندیدیم... ما زندگی کردیم و زندگی چیز بود که من پیش از این روزها تصوری از آن نداشتم.
و من حس می‌کنم هنوز هم ممکن است از خواب بیدار شوم.
در فرودگاه امام در مجموعه پنج پارکینگ وجود دارد که هر کدام با فواصل متفاوت از هم جدا شده اند . پارکینگ اول در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین است . ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام خمینی واقع شده است و تنها پارکینگ مسقف است . 
 پارکینگ شماره 2 در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ سالن اصلی می باشد و دسترسی به آن توسط اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ شماره 3 در ضلع جنو
در فرودگاه بین الملی امام خمینی در کل 5 عدد پارکینگ وجود دارد که در فواصل مختلف از هم قرار گرفته اند . پازکینگ اولی در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین می باشد ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و تنها پارکینگ مسقف می باشد .
پارکینگ شماره دو در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ اصلی سالن است و دسترسی به آن تنها با اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ سوم در ضلع جنوب
فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه، جدیدترین آمار زخمی های سانحه هوایی در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول را ۱۷۹ نفر و تعداد جانباختگان را 3 نفر اعلام کرد
هواپیمای خطوط هوایی پگاسوس با ۱۸۳ مسافر و خدمه از مبدا ازمیر به پرواز درآمده بود که دیشب هنگام فرود در استانبول از باند خارج و چند تکه شد/ صداوسیما
مشاهده مطلب در کانال
لحظه دقیق ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی
جزیئات دقیق شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد که ساعت یک نیمه شب، هواپیمای
حامل حاج قاسم سلیمانی از بیروت به بغداد می رسد. ابو مهدی مهندسدر فرودگاه منتظرش است
و لحظاتی بعد از خروج از فرودگاه انفجارهای مهیبی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد به وقوع پیوست،
انفجار ها ناشی از اصابت موشک هایی بود که پهباد های آمریکایی آنرا شلیک می کردند.
سپس ساعت ۲ صبح فرودگاه بین المللی بغداد بسته شد و پر
برای تهیه‌ی بلیط چارتر ارزان‌ قیمت و قیمت بلیط هواپیما، شما باید قیمت تمام ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی را بررسی کنید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از موتورهای جستجو است که در زمینه‌ی بلیط در حال سرویس‌دهی هستند.این وب‌سایت‌ها در لحظه بلیط تمام ایرلاین‌ها و آژانس‌ها را همراه با جزئیات کامل به شما می‌دهد و شما می‌توانید بهترین خرید ممکن را انجام دهید. سعی کنید با توجه به حجم وسایل شخصی و امکاناتی که می‌خواهید داشته با
این شهری برای علاقه مندان به تاریخ، متعصبان معماری و عاشقان غذا مقصدی مناسب است. با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به عمان سفر کنید و در یکی  از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه تفریح کنید. Rose City در Petra، تلفیقی از عطر و طعم قدیم و جدید است، که قرن بیستم را با امپراطوری گمشده روم آمیخته است. در عمان می توانید وجود خود را با فرو رفتن در درون دریای مرده تغذیه کنید. عمان شهری زیباست که مقصد مناسبی برای مسافران جت چارتر می باشد.برای عاشقان غذا عمان مکانی
کسانی که بلیط کیش را خریداری می نمایند از فرودگاه بین المللی کیش برای سفرهای خود استفاده می کنند. این فرودگاه که در مرکز جزیره کیش واقع شده در زمینی به مساحت 13 هزار متر بنا شده است. فرودگاه بین المللی کیش روزانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی  را تحت پوشش قرار می دهد که این آمار در سال به 1 میلیون و هفتصد هزار نفر می رسد. این فرودگاه چهارمین فرودگاه پرتردد این از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگاه بین المللی کیش در حال حاضر برای پوشش مسا
بعضی موقعا واقعا سیر میشم...از اطرافم...از آدمای اطرافم...
بعضی موقعا دلم میخواد چمدونمو بگیرم دستمو...
دستشو بکشم بالا و آروم آروم
توی سالن انتظار فرودگاه بکشونم...
بعدش پروازم اعلام شه و من سوار هواپیمام
بشم....یه جای جدید...یه حس جدید....شایدم با یه آدم جدید....
از بچگی عاشق پرواز بودم....ولی خب در حد آرزو موند...
کسی چ میدونه....شایدم عملی شه....

این جمله رو چقد دوس دارم!!!اصلا انگار میخواد از درون بیدارت کنه!!!
بر سر خود بزنید که چرا پرواز نمیکنید...
       
اگر کسی برنامه داشته باشد که با هواپیما به شهر یا کشوری دیگر سفر کند، اولین مکانی که به آن میرسد ، فرودگاه است. فرودگاه میتواند تعیین کننده نگرش مسافر به مقصد خود باشد . فرودگاه جدید استانبول یک شاهکار است که در حدود 40کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است و خدمات و امکانات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهد.
از آنجایی که ترکیه به یکی از کشور های توریستی و محبوب برای سفر در دنیا تبدیل شده است و جود چنین فرودگاهی ، کاملا ضروری است. دلیل اینکه ا
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
در طی فصل سفر آزمون علمی
بروکسل با داشتن غذاهای خوشمزه  از جمله کلوچه ها است که اسم خود را زنده نگه داشته است. این شهر همچنین با داشتن معماری جذاب و فعالیت های تفریحی فراوان، مقصدی گرطرفدار برای مسافران است. بروکسل مطمئنآ مکانی عالی برای سفرهای تجاری است و بازدید از بروکسل که اندکی از همه فرهنگ های این شهر را دارد تجربه ای فراموش نشدنی است.راه های بسیاری برای بازدید از بلژیک وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که از بروکسل شروع کنید، جایی که همه چیز از آشپزخانه گرفته
فرودگاه صبیحه گوکچن یکی از فرودگاه های پر تردد شهر توریستی و دیدنی استانبول ترکیه بوده و برخی از گردشگران ترکیه علاقمند هستند تا از این فرودگاه برای سفر به پایتخت اقتصادی و گردشگری ترکیه استفاده کرده و از آنجا به دیگر شهرهای ترکیه سفر کنند.
اگر شما هم علاقمند هستید تا از خدمات این فرودگاه و هم چنین شیوه تردد از آنجا به دیگر نقاط استانبول آشنا شوید، با گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو همراه باشید.
با توجه به اینکه سالانه میلیون ها هموطن به
خرید بلیط هواپیما به روش اینترنتی روشی مناسب برای صرفه جویی در وقت و همچنین صرفه جویی در هزینه آماده سازی های سفر است، اما حتی کسانی که گاهی سفر می کنند امکان دارد در مورد روش ثبت نام پرواز اشتباه کنند.این امکان هست که بعضی مسافران برای چک کردن پرواز در صف های طولانی فرودگاه بایستند، کاری که احتمالا ضرورتی ندارد!بجز بعضی موارد معمولا در پیشخوان های ‌هواپیمایی و گاهی هم بصورن آنلاین امکان ثبت نام و چک کردن پرواز خود را دارید.مرحله۱از وبسایت
به دلیل حجم بالای سفرهای تجاری که به تهران می
شود و فرصت کمی که اغلب این مسافران دارند، تعداد کثیری از آن ها ترجیح می دهند به
هر دلیلی درهتلی نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشند. گاهی اوقات نیز از فرودگاه
های بین المللی تهران پرواز دارند و نیاز به هتلی در آن حوالی برای اقامتی کوتاه
مدت دارند. هتل های تهران همواره در همه ی نقاط تهران به فکر آسایش مسافران هستند.
هتل ایبیس و نووتل دو هتلی هستند که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی احداث شده اند و
محیطی
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
لغو پروازهای امارات
 
امارات تمامی پروازهایش را به مقصد ایران کنسل واجازه ورود مسافران ایرانی را به این کشور وحتی صدور ویزا را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 
لغو پروازهای امارات به علت ویروس کرونا
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات متحده عربی تمام پروازها به ایران را از سه شنبه 6اسفند به مدت یک هفته لغو کرد.در بیانیه این سازمان که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرد آمده: "تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ای
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یکی از فرودگاه های فعال کشور در زمینه نقل و انتقال مسافران محسوب می شود. شاید بتوان مهمترین پرواز داخلی این فرودگاه را پرواز اصفهان به تهران دانست. این مسیر هوایی از فرودگاه اصفهان واقع در بزرگراه چمران، بزرگراه فرودگاه به فرودگاه مهرآباد تهران صورت می گیرد. فرودگاه بین المللی اصفهان در شمال شرقی این شهر بوده و در دو ترمینال داخلی و خارجی پروازهای متعددی را در مسیرهای هوایی داخلی و بین المللی به انجام
تاکسی فرودگاه امام به منظور عزیمت به فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد ، پیکاب مسافر از فرودگاه ها به مقصد و انتقال مسافران به شهرستان ها و بالعکس راه‌اندازی شده است. در ادامه برخی از مزایای تاکسی فرودگاه بیان شده‌اند:
بیمه مسافر و سرنشینانامنیت مسافر و اموال آنهااستفاده از خودروهای روز دنیا مطابق با استاندارهای جهانیدسترسی شبانه روزی و بدون معطلیاستفاده از رانندگان آموزش دیده در حوزه فرودگاهینرخ ثابت جهت ارائه سرویس به کلیه نقاط ش
حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.
ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود.
در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن  از آنان
جزیره کیش یکی از جزیره های پرتردد گردشگری در جنوب ایران است که سالانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر را در خود جای می دهد. بخش عمده ای از این مسافران با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند. تمامی پروازهای این جزیره توسط فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش که در زمینی با مساحت 13 هزار متر مربع بنا شده است، انجام می گردد. این فرودگاه در مرکز شهر کیش واقع شده و چهارمین فرودگاه پرتردد ایران از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگا
تور کربلا و نجف به صورت هوایی و زمینی در این سایت کربلا گشت قابل مشاهده هست . این روزها زائرین و محبان اهل بیت برای زیارت کربلا به صورت گروهی یا انفرادی با تورهای کربلا به عراق سفر می کنند . البته کربلا به خاطر اینکه یکی از شهرهای مقدس شیعیان هست معمولا در طول سال زائران زیادی به آنجا می روند اما در ایام مقدس و خاص مانند عاشورا و تاسوعا، اعیاد مانند عید قربان و حتی عید نوروز شهر مملو از زائر می‌شود. 
مسیر تور کربلا
مسیر تور کربلا در گام اول ، ز
های گایز :] ~
یه فن فیکشن قرار‌ه آپ کنیم ب اسم : 
**پرواز بدونِ بال**
شخصیت ها خلبان هستن و دخترپسری‌عه !
خلاصه ی داستان :
((شیانا مادورو)) یه خلبان ۲۷ ساله ی دورگه ی اسپانیایی-ارمنی عه ک برای شرکت هواپیمایی "دلتا ایرلاین" کار میکنه ، یه روز به علت نقص فنی تو هواپیما ، مجبور میشه توی فرودگاه بین المللی سئول فرود اضطراری بیاد و اونجا ...
 
خب ، جالب بود ؟ کنجکاو شدید بخونیدش نه ؟ ؛)
سعی میکنم خیلی طولانی نباشه و حداقل هفته ای یه بار هم آپ کنم ، مرسیع :)♡~
یک خبر خوب این که به زودی 90 درصد ناوگان ون نوسازی خواهند شد . 
اگر تعداد نفرات جهت عزمیت به فرودگاه بین الملی بیش تر از یک خودروی سواری باشد یا اگر تعداد ساک ها و چمدان ها زیاد باشد می توانید از انواع ون ها استفاده نمایید .
بهترین ون به انتخاب اکثریت مردم ون هایس است . ون هایس با گنجایش ده نفر مسافر و پانزده عدد چمدان خودرویی فوق العاده مخصوصا برای مسافرت های بین شهری است . اکثر ون ها بنزین سوز هستند .
برای هماهنگی با ون های فرودگاه امام خمینی با
جزیره کیش به دلیل دارا بودن نقاط مختلف تفریحی و گردشگری سالانه متقاضیان بسیار زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. به همین منظور عوامل تاثیرگذار در خدمت رسانی در جزیره کیش باید تمامی امکانات موجود برای یک سفر بی نظیر را فراهم سازند تا این عمل با رضایتمندی مسافران همراه باشد. یکی از عواملی که باید بسیار روی آن کار شود، فرودگاه کیش است.درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانیدفرودگاه کیش شاهراه ارتباطی بین این جزیره و مسافران می باشد.  فرودگاه بین المللی کی
حتما شنیده اید که می گویند فرودگاه ویترین یک کشور است و هنگامی که گردشگری وارد فرودگاه مقصد می شود برداشت های متفاوتی از آن جا می کنند، با این به دلیل اهمیت روز افزون صنعت گردشگری در دنیا بسیاری از کشورها تصمیم به ساخت فرودگاه های نو و مجهز کرده اند از طرفی در برخی از آن ها این مکان از نظر زیبایی به یک جاذبه تبدیل شده است.
حال در این بخش می خواهیم با تعدادی از زیباترین فرودگاه های جهان آشنا شویم.
فرودگاه بین المللی کانسای ژاپن یکی از زیباترین
به عنوان پاییتخت استرالیا و محل استقرار دولت استرالیا، کانبرا در درجه اول از لحاظ سیاسی شهری متمرکز می باشد. بیشتر جت های خصوصی که به کانبرا و از کانبرا پرواز می کنند به نوعی با دولت استرالیا ارتباط دارند.اما هنوز بسیاری از افراد هستند که به دلیل لذت بردن، طراحی شهری و تعدادی هم بدلیل معماری بخصوص آن به کانبرا سفر می کنند. اما شهر نیز به خود می بالد زیرا پایتخ فرهنگی استرالیا است. شهر دارای گالری ها و نمایشگاه های هنری و همچنین موزه های بسیار
از دیشب حتی به حالت پرواز گوشی هم حساس شدم.این حالت پرواز بدجور جلد عوض کرد وتبدیل به حالت سقوط شد.
این حال الان ما رو پرنده هایی که به امید زندگی پرواز میکنن ولی توی دل آسمون شکار میشن باید خوب خوب بفهمن. مگه نه!
#حرف_زیادی #نارین_یازان #قربانیان_پرواز
 
دوستان و مشتریان عزیز شرایط ثبت نام تاکسی فرودگاه های امام بسته به نوع و مدل خودروها متفاوت است و از حداقل 80 میلیون تومان به بالا است . البته به علت نوسانات شدید قیمت ممکن است این قیمت ها تغییر یابد . شرایط ثبت نام به صورت زیر است :
- داشتن حداقل مدرک دیپلم 
- داشتن گواهینامه پایه 2
- سه سال گذشتن از گرفتن تاکسی 
- نداشتن سوء پیشینه 
برای خریدن تاکسی و ثبت نام لازم است که حداقل یکبار به فرودگاه امام مرجعه نمایید .
در تاکسی فرودگاه امام پرشیا تاکس
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
برای کسانی که به دنبال استراحت در یک محیط آرام و طبیعی هستند، سفر با یک جت خصوصی به آمورگوس یک تجربه فراموش نشدنی است. سواحل بکر و طبیعی آن با مناظر زیبای غارها، آب ها روشن، صخره های شیب دار نسبت به مکان های دیگر خلوت تر و دست نخورده هستند. معماری سنتی سفی رنگ خانه ها در Cora پایتخت و سایر دهکده های آن بسیار زیبا و بیش نظیر است. برای داشتن زمان بیشتر، بهتر است که با یک جت خصوصی evoJets به آمورگوس سفر کنید زیرا برنامه ریزی برای سفر با هواپیماهای تجاری
این روز ها تقریبا عادت کرده ایم که هرگاه قرار است
مسئولی در مورد فرودگاه بجنورد (BJB) صحبت کند،
باید منتظر یک سورپرایز جدید باشیم. انگار سلسله اخبار تراژدی طور این فرودگاه به
اصطلاح بین المللی، تمامی ندارد.
 پس از لغو
دائمی پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان، فرودگاه بجنورد اگر شانس بیاورد و شرایط
جوی و احیانا سیاسی بر وفق مرادش باشد، تنها سه روز در هفته پرواز را تجربه می
کند!
اگرچه لغو کلیه پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان (
تنها شرکت دارای فعالیت
اگر در سفرها ، گردش ها و مسافرت های خود هوس سفر به ارمنستان و ایروان داشتید، میتوانید  راه زمینی یا هوایی انتخاب کنید که راه زمینی با توجه به خطرناک بودن جاده توصیه نمیشود.
برای سفر هوایی به تور ارمنستان باید از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ایروان اقدام کنید. متاسفانه فرودگاه ایروان پرواز مستقیم به شهرهای بزرگی مانند فرودگاه تبریز ، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز ندارد.
پرواز به ایروان قبلا از طریق شرکت هواپیمایی ماها
تاکنون حدود ۴۰ درصد از حجاج مکه را ترک کرده اند
 
تا امروز حدود ۴۰ درصد از حجاج
شهر مکه را ترک کرده اند که بخشی از آنان در قالب حجاج مدینه بعد عازم
شهر پیامبر (ص) شده و بخشی هم از طریق فرودگاه جده و مدینه به ایران اسلامی بازگشته اند.
 
 
به گزارش ایران حج، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در این رابطه افزود:
بر اساس آمارها تا کنون ۲۳۷ کاروان با جمعیت ۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر از حجاج با
۸۰۰ دستگاه اتوبوس بعد از اتمام ایام تشریق تا کنون از مکه منوره خ
مسیرهای دسترسی به فرودگاه جدید استانبول
 
مسیرهای دسترسی به فرودگاه جدید استانبول و هزینه های آن از مناطق مختلف شهر استانبول توسط اتوبوس های Havaist، همچنین شما می توانید با نصب نرم افزار Havaist در تلفن همراه خود از آخرین ساعات حرکات آنها مطلع شوید . شایان ذکر استه با توجه به دور بودن فرودگاه جدید نسبت به فرودگاه آتاتورک حداقل 5 ساعت قبل از ساعت پرواز در نسبت به حرکت خود اقدام نمایید.
گروه بازرگانی سام در تمام مراحل مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه
بخارست با داشتن حجیم ترین ساختمان های دنیا و ترکیب معماری مدرن و باستانی، یک سبک استثنایی را به نمایش می گذارد. این شهر مرکز کاخ پارلمان دوره کومونیسم است که با داشتن 4.5 تن بتن، مرمر و طلا، بعد از پنتاگن، دومین ساختمان سنگین و حجیم در دنیاست. چه این منطقه را به عنوان نمادی از استکبار یک دیکتاتور پیشین بدانید و چه نمایشگاهی از مهندسی پیچیده و ماهر رومانیایی، باید پذیرفت که این ساختمان های شگفت انگیز ارزش بازدید را دارند. یک جت چارتر خصوصی به
مدتی بود که خواب پرواز میدیدم در منطقه ی خونه ی قبلیمون قدم می زدم که دعوا وآشوبی به پا بود خیابان سرازیری بود و میخواستند به من آسیب برسونند که من تقلا میکردم که پرواز کنم یعنی تا حدی میپریدم که به من آسیبی نزنند و شبهایی بود که در شهری که پدرومادرم اهل اونجا هستند من از خونه ی فامیلمون که تا خیابون اصلی فاصله داشت ویک سگ درنده هم اونجا بود ویک جنگل وسیع در پشتش،من سبکبال ولی با ترس پرواز میکردم وشبهایی خواب میدیدم که از بالکن خونه ی مادربزر
فرودگاه جدید استانبول در چهل کیلومتری مرکز شهر در تاریخ ششم اوریل سال 2019 افتتاح شد.این فرودگاه به مساحت 76.5میلیون متر مربع در منطقه ی ساحل دریای سیاه بین دو قاره آسیا و اروپا ساخته شده است.به عنوان بزرگترین فرودگاه دنیا شناخته میشود که در تقاطع قاره ی آسیا و اروپا و خاورمیانه قرار دارد.بعد از تمام شدن پروژه ی این فرودگاه قرار بر ظرفیت  300مقصد با 200 میلیون مسافر در سال است.این فرودگاه امکانات فراوانی دارد از جمله صرافی،فروشگاه های متفاوت،تاب
بلفاست بزرگترین شهر در سواحل شمالی ایرلند است که قطب صنعتی و اقتصادی نیز به شمار می رود. این شهر که در انقلاب صنعتی نقش مهمی داشت، اکنون در تولید پارچه های کتانی ایرلندی ، صنعت کشتیرانی، تولید تنباکو و مهندسی هوا و فضا نقش مهمی ایفا می کند. شما می توانید یک پرواز خصوصی از evoJets را به مرکز بلفاست رزرو کنید و از جابه های آن لذت ببرید، جاذبه هایی از جمله: Harland، Wolff Drawing Office، Hamilton Graving Dock، و همینطور می توانید جایی را ببینید که کشتی بزرگ تایتانیک طراح
بر اساس آمار به دست آمده هشت درصد کل واردات ایران در سال ۱۳۹۳ از طریق ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی صورت پذیرفته است و این مقدار در سال ۱۳۹۴ به ۱۱٫۵ درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس آمار ارائه شده از گمرک ایران در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۵ حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام از بیش از یک میلیون تن با ارزش معادل بیش از یک میلیارد دلار میباشد.با توجه به این آمار و ارقام به خوبی می توان اهمیت و بزرگی این گمرک را درک کرد و امور ترخیص فر
با عرض سلام خدمت همه دوستان و بزرگواران مجلس
عرض کنم خدمتتون که قبلا هم فکر کنم گفتم که برای ی همایش دعوت شدم به دانشگاه علامه طباطبایی
این همایش روز 30 بهمن برگزار میشد و من اولش کلی دو دل بودم چون دقیقا روز تولد همسرجان هست
بعد دبیر علمی اون همایش پیگیری کرد و از اونجایی که سرپرست کار ترجمه مشترک هم بود و دوست داشتم ببینمش دیگه فرصت رو مغتنم شمردم و پیش به سوی تهران
برای ساعت 6 صبح روز چهارشنبه بلیت رفت گرفتم و برای ساعت ده و 40 دقیقه شب بلیت بر
                      *به هواپیمای ماه مبارک رمضان خوش آمدید*
شماره ی پرواز:1440 هجری
آغاز پرواز: روز سه شنبه 17 اردیبهشت
مدت پرواز 30: روز
به مقصد مغفرت و رضایت خدا ست
و در طول روز 15 الی 16 ساعت پرواز خواهیم داشت...
!!!در طول پرواز سیگار کشیدن و گناه کردن باهر وسیله ای ممنوع می باشد!!!
از مسافرین محترم خواهشمندیم کمربند ایمان وپرهیزکاری خود را در طول پرواز بسته نگه دارند
خلبان پرواز قرآن کریم وتمامی فرشتگان سفر خوشی را به مقصد که همان مغفرت ورضایت خ
اگه دسته بندی فیلم ها را یادتونه باشه، بعضی فیلم ها خوبن، بعضی ها حال خوب کن، و دسته ی سومِ کمیاب، هم خوب و هم حال خوب کن. فیلمی که الان میخوام معرفی کنم رو شک دارم که بین دسته دوم یا سوم قرار بدم."ترمینال" با بازی دلنشین تام هنکس و کارگردانی استیون اسپیلبرگ، یک فیلم درام، کمدی و رمنسه که امتیاز خوبِ 7.3 رو توی IMDb گرفته.
داستان از اونجایی شروع میشه که "وکتور" از کشور کِرکوژیا نامی وارد فرودگاه نیویورک میشه ولی در مدت پرواز توی کشورش انقلابی رخ مید
قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان"). با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  
قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان"). با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  
آرزوی پرواز
هنوز توانِ دویدن دارم.
شانه ام سنگین نیست.
تا پروانه ها رقصشان را به رخم بکشند.
حرصم می گیرد.
هنگام رقص!
پرهای پروازم را تو چیده ای!
دلم برای پریدن
لک زده است!
****
اعتراض
کافی است.
تلافی 
بیهوده است!
نسل انتقام دیگر منقرض شده است...
پرهای پروازم را پس بده!
****
پرواز برای من
رقصِ آرزوهاست...
آرزوهایی که زمین گیر شده اند!
محبوبه باقری 
بزرگترین و سومین فرودگاه ترکیه شروع به فعالیت کرد

در نهایت بعد از سه بار تمدید برای عملیات انتقال از فرودگاه آتاتورک به فرودگاه جدید استانبول با نام Yeni Istanbul Havalimanina که با نام رسمی Istanbul Airport شناخته خواهد شد این فرودگاه آماده بهره برداری و شروع به کار کرد.
این فرودگاه از لحاظ منطقه ای در قسمت اروپایی استانبول Arnavutköy قرار گرفته است.
ادامه مطلب
فرودگاه بین‌المللی باکو که با عنوان فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف هم شناخته می‌شود، در 20 کیلومتری شمال شرقی پایتخت باکو قرار دارد. این مکان، شلوغ‌ترین فرودگاه قفقاز و یکی از پنج فرودگاه بین‌المللی در جمهوری آذربایجان است. این شهر دارای سه ترمینال شمالی و جنوبی است که یکی از آنها برای مسافران داخلی و مشترک‌المنافع کشورهای مستقل و دیگری برای مسافران بین‌المللی است. یک ترمینال هم برای بار وجود دارد.
فرودگاه حیدر علی ‌اف
 
حمل و نقل هو
شما بهترین پرواز را برای سفر بعدی خود می خواهید ، اما انتخاب ها می تواند بسیار زیاد باشند. آیا به طور مستقیم در وب سایت یک شرکت هواپیمایی  خرید بلیط خارجی  را انجام می دهید یا از طریق سایتی خریداری می کنید که به شما این  امکان را می دهد که هزینه ها را در چندین خط هوایی مقایسه کنید؟ این نکات به شما کمک می کند تا گزینه های خود را مقایسه کنید و از متضرر شدن جلوگیری کنید.در سایت های مقایسه هزینه  ، ممکن است مقایسه ی مدنظر شما انجام نشود. سایت های مق
اسم فرودگاه جدید استانبول
فرودگاه جدید استانبول که بزرگترین فرودگاه کشور ترکیه نیز میباشد با نام "فرودگاه استانبول" در شمال مرکز شهر استانبول در منطقه آرناوت کوی قرار دارد. کد انحصاری فرودگاه استانبول ISL است . این فرودگاه در مساحتی عظیم با مساحت 76.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر 35 کیلومتر است.
تورهای مسافرتی و بلیط هواپیما ارزان قیمت را در سایت www.hiholiday.ir مشاهده نمایید.
امکانات فرودگاه جدید استانبول چیس
بررسی دمای بدن مسافران در فرودگاه Sanya Phoenix در کشور چین برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا.....
یکی از راههای شیوع این بیماری رو میگن خوردن خفاش هست! از بس چینیا هر چی رو زمین راه بره یا رو درخت بشینه یا تو هوا ملق بزنه رو میخورن!
 
 
فرودگاه ­ها به منزله قلب سیستم حمل و نقل هستند و وجودشان الزامی است. در سرتاسر دنیا فرودگاه ها به دنبال یافتن تکنولوژی­ هایی هستند که تجربه مشتری را افزایش داده و در عمل کارآمدتر باشند. در سال های اخیر شاهد معرفی انواع زیادی از تکنولوژی­ های مرتبط با معماری و زیرساخت های ارتباطی بوده ایم. در این بین 3 فرودگاه را انتخاب کرده­ ایم که در یک یا چند حوزه بر سایر فرودگاه ­ها برتری دارند:
ادامه مطلب
باید همان روز که بعدِ دانشگاه توی پارک روی چمن ها دراز کشیده بودیم و آسمان آبیِ یکدست بود و من با دستم اَبر می‌کشیدم و تو خندیدی و پرسیدی«اگه گفتی اینی که می‌کشم چیه؟» می‌فهمیدم تو فکر پروازی و من فکرم پرواز است؛ پرواز کنار تو. باید روزِ قبل رفتنت، از دست‌های مضطرب قفل شده ات روی میز آن کافه لعنتی، می‌فهمیدم که دیگر سهم من نیستی. حالا دیگر خوب می‌دانم غمگین‌ترین نقطه جهانِ کوچک من کجاست؛ فرودگاه امام خمینی، وقتی که پرواز تو را اعلام کرد
 
ساختمان ترمینال اصلی در فرودگاه جدید استانبول – که در اینجا رندر معماری کامپیوتری آنرا مشاهده می کنید – در دو تراز ساخته شده و دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ چراغ سقفی توکار است، که همه آنها قابلیت تنظیم زاویه دارند.وسعت و پیچیدگی فرودگاه جدید استانبول، چه از نظر معماری و چه از نظر طراحی نورپردازی در آن، توسط جاناتان راش، یکی از شرکای Hoare Lea، در LuxLiveارائه شده است.
فرودگاه ۹ میلیارد پوندی (۳/۱۰ میلیارد یورو، ۴/۱۱ میلیارد دلار آمریکا) – که طبق برنامه ز
مکالمه انگلیسی در فرودگاه
Agent: Good morning! Where are you flying to today?
صبح بخیر! امروز به کجا پرواز دارید؟
Rose: London.
لندن
Agent: May I have your passport, please?
میشه لطفا گذرنامتون را ببینم؟
Rose: Here you go.
بفرمایید
Agent: Are you checking any luggage?
*آیا چمدانی دارید که در بار هواپیما گذاشته شود؟
Rose: Just this one.
فقط این یکی
Agent: OK, please place your luggage on the scale.
خیلی خوب، لطفا چمدانتان را روی ترازو قرار دهید
Rose: The plane will have a stopover in Berlin – do I need to pick up my luggage there?
هواپیما یک توقف بین راه در برلین خواهد داشت –
مکالمه انگلیسی در فرودگاه
Agent: Good morning! Where are you flying to today?
صبح بخیر! امروز به کجا پرواز دارید؟
Rose: London.
لندن
Agent: May I have your passport, please?
میشه لطفا گذرنامتون را ببینم؟
Rose: Here you go.
بفرمایید
Agent: Are you checking any luggage?
*آیا چمدانی دارید که در بار هواپیما گذاشته شود؟
Rose: Just this one.
فقط این یکی
Agent: OK, please place your luggage on the scale.
خیلی خوب، لطفا چمدانتان را روی ترازو قرار دهید
Rose: The plane will have a stopover in Berlin – do I need to pick up my luggage there?
هواپیما یک توقف بین راه در برلین خواهد داشت –
 
صبح زود به مقر ساواک منتقل شدم و تا عصر در آنجا ماندم. طی این مدت از من بازجویی شد که چند ساعت طول کشید. تعجب کردم وقتی دیدم که بازپرس از دوستان کودکی من است و من در بازی های کودکانه او و بردارش شرکت می کردم! پدر و برخی برادرانش از  علما و سادات بودند.
 
عصر بود که مرا به فرودگاه آوردند و به همراه دو مامور در هواپیما نشاندند. هواپیما به مقصدی که برای من نامعلوم بود پرواز کرد، بعدا متوجه شدم عازم تهران هستیم.
این نخستین سفر من با هواپیما بود. پیش
ترمینال سلام فرودگاه امام در مساحت 14 هزار هکتار ساخته شده است که مساحت سالن آن 55 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد .
این مجموعه دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که توجه آدم ها را به خود جلب می کند . فضای زیبای ترمینال که در آن از کاشی ها و سرامیک زیبایی استفاده شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند .
ساخت این ترمینال از سال 1389 آغاز شد اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف شد و سپس در سال 1394 بنیاد مستضعفان آمادگی خود برای ساخت ترمینال را اعلام
cip سرنام کلمات Commercial Important persons است.
و مخصوص کسانی است که مقوله وقت خیلی برای آنها مهم است.
CIP فرودگاه امام با ارائه خدماتی ویژه، باعث صرفه جویی و ذخیره وقت با ارزش مشتریان خود می شود.
اصولا این دسته از افراد  که از CIP فرودگاه امام استفاده می کنند، وقت کافی برای طی کردن روند معمول و گاها زمان بر سوار شدن به هواپیما و هم چنین خروج از آن و انجام کار های لازم و رفتن از فرودگاه امام را ندارند.
لازم به ذکر است که CIP فرودگاه امام در تمامی روز های هفته
پک روزانه
- خمیردندان، مام، آلوئه لیپس- مجموعه ی سه محصول بی نظیر از دوست داشتنی ترین تولیدات فوراور لیوینگ همراه با تخفیف- پرفروش ترین و پرمصرف ترین محصولات طبیعی و موث، که در بطور روزانه و مداوم مورد استفاده قرار میگیرند.

ادامه مطلب
یکی از مدل های جذاب برای افراد مبتدی و یا حتی افراد متبحر در زمینه پرواز هواپیمای مدل، هواپیمای جدید شرکت fms یعنی هواپیمای مدل Sky Trainer 182 V2 1010 mm است که با داشتن صندلی و ماکت خلبان، پنجره های قاب بندی شده محکم  و شفاف، ارابه فرود و پایه بال، به گزینه ای عالی برای پرواز هواپیمای مدل در عین ابعاد کوچک آن تبدیل شده است.
 
این هواپیما آماده پرواز بوده و دارای سیستم رادیوی fms، باتری لیپو و شارژر است.
۵ کشور بدون فرودگاه !
وقتی قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید احتمالا اولین کاری که انجام می دهید رزرو بلیط هواپیماست. سفر با هواپیما آنقدر بدیهی به نظر می رسد که نمی توانیم کشوری را بدون فرودگاه تصور کنیم. اما در گوشه و کنار این دنیا چند کشور وجود دارند که اصلا فرودگاه ندارند! آیا می دانید این کشورها کدام هستند؟ چرا این کشورها فرودگاه ندارند و جابجایی در این کشورها چطور انجام می شود؟ جالب است بدانید که این کشورها همگی در اروپا قرار دارند و برخ
من توی ماشین و کشتی و هواپیما شدیدا تهوع میگیرم مگه زمان کوتاهی رو توی ماشین و هواپیما باشم کشتی هم که کلا میبینم تهوع میگیرم! حالا من چه کنم که توی یک پرواز ۴ ساعته تهوع نگیرم و حوصله‌ام هم سر نره؟ چون متاسفانه توی این پرواز تنهام و خب اومدیم و شانس نیاوردم بغل دستیم آدم جالبی نبود و دلم نخواست حرف بزنم باهاش یا اصلا اون دلش نخواست... (پرواز طولانی تنهایی گاو است نقطه!)
#دست:
دست برکه نرسید
به  ماه شب چهارده
بر دف سینه کوفت
با دست لرزانش

#نزدیک:
نزدیکتر بیا
مسافت دوریت‌ 
به آخر دنیا برزخی من
خیلی نزدیک است
                                                       
#پرواز:
پرواز طریق خواستن است
ذهن پروانه پیله نداشت
وگرنه هیچ کرمِی
اهل پرواز نیست

#پشت:
پشت به من کرده ای
وقت رفتن ات
و آب شدم من
پشت سرت

#تنگ:
چنان به تنگ آمد
از درد فراقت
که سنگ شد
دلِ تنگ ام

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کا
من فرودگاه بازی دوست دارم
میری فرودگاه پشت شیشه ضخیم می ایستی
برای دیدنشون سرت بالا میگیری
فکر میکنی دیدم دیدم
بعد میبینی اشتباه دیدی
آخر که درست میبینی از خوشحالی بال بال میزنی
بالا و پایین میپری
محکم بغلشون میکنی انقدر که نفسشون در نمی اد
و شیرین تر از اون اینکه بهت میگه این یک ماه آخر قبل از اومدن همش خواب اینجا و باهم بودن می دیده
همین یک ساعت پیش:
باهاما یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی در تمام دنیاست. آب و هوا، فعالیت ها و فرهنگ باهاما، آن را به یکی از مقاصد برای سفر در تمام دنیا تبدیل کرده است. در واقع این مکان جایی است که هر شخص در طول زندگی خود باید حداقل یک بار آن را تجربه کند. ما در evoJets میخواهیم این تجربه را از بهترین و راحت ترین راه ممکن برای شما امکان پذیر کنیم. به همین دلیل است که از تمام نقاط دنیا برای این مقصد جت های خصوصی چارتر بسیار لوکس ارائه می دهیم. همین حالا با ما تماس ب
آخرین خبر : پرواز نخستین دسته ملخ‌ها در آسمان قلعه‌گنج تاریخ انتشار: 98/09/07 - 09:37 ایرنا/رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از پرواز نخستین دسته‌ ملخ‌ صحرایی در منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج خبر داد.سعید برخوری افزود: این ملخ‌ها از تخم‌گذاری سال گذشته ایجاد شده‌اند ولی متاسفانه با توجه به مستهلک بودن خودروها و نب
ادامه مطلب
@arnikaseir
تور هوایی  تفلیس 3 شب
  27 به 30 آذر 
✈️ پرواز تابان⏰ 15:00 - 18:00
3* TIPSY 1.780 3*  LIKE  2.100 3*  BATONI  2.110 3*  EURASIA 2.130 3*  DALIDA 2.210 3*  ELEGANCE  2.250
4*  MOON LIGHT2.230 4*  TOSCANO 2.330 4*  L PLAZA 2.610 4*  DOLABAOURI 2.650 5*  IOTA 3.790
خدمات تور: 3 شب اقامت با صبحانه ، پرواز  رفت و برگشت✈️، ترانسفر ، بیمه مسافرتی
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
نحوه پیدا کردن بلیط لحظه آخری چارتر خارجی
چارتر کردن یک هواپیما از طریق اپراتور می تواند تجربه ای
راحت و خوش آیند باشد. به خصوص در زمانی که مسیر پروازهای شما مشابه است. اما با
توجه به تغییر فصول، تقاضا برای خدمات چارتر هم تغییر می کند. مسافران با تجربه که
معمولاً با پروازهای چارتر سفر می کنند؛ در زمانی که هواپیمایشان تاخیر دارد یا
تخفیفاتی پیدا می کنند، برای خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی رفته و نسبت به رزرو
آن ها اقدام می کنند. برقراری ارتب
زندگی فرصت پرواز در آگاهی توبا غم عشق نشستنسر آواز تو بودتوی تنهایی کوچههمه ی فکر و خیالم پی توتا ته کوچه دلممحو تماشای تو بودمیزند باز در این باغقناری به هوایت چه چهمرغ تنها به خیالشهمه سودای تو بودچون که با عشق توپرواز کشیدمسر هر کوی رسیدمجلوه ای از هنرخلقت بی تای تو بود
یک پلنگ تیزپا و قدرتمند، اگر با هزار کیلومتر سرعت هم بدود؛ باز نمیتواند؛ به پرواز درآید. 
ولى، یک گنجشک کوچک با کمترین سرعت هم پرواز می کند. 
زیرا براى پرواز نیاز به بال داریم؛ نه قدرت و سرعت!
 بالِ پرواز ما انسانها، ذهن ماست. موفقیت، هیچ ربطى به هیکل، زیبایى، جنسیت، قدرت، سن و سال، داخلى و خارجى بودن ندارد!
درصد موفقیت انسانها بستگى به درصد استفاده از قدرت ذهنشان دارد.
ادامه مطلب
#تلنگر
‼️با دقت بخوانید‼️
چه حقیقت تلخی!!!
☑همگان قبل از وقت پرواز در فرودگاه حاضر میشوند
☑همگان قبل از وقت دکتر در مطب وبیمارستان حضور می یابند
☑همگان قبل از وقت ویا دقیق سر وقت در اداره حاضر میشوند
اما هنگام نماز میگویند: خوابمان سنگین است...
مشغله هایمان زیاد استگرفتاریم... و .....
✔به راستی که الله عزوجل چه زیبا فرمودند:
بل تؤثرون الحیاة الدنیا
بلکه شمازندگی دنیا را بر آخرت ترجیح میدهید.
▪آیا تاکنون به اندوخته های خود برای آخرت فکر کرده
با خرید بلیط هواپیما بر همه چیز مسلط شوید!دیگر برای خرید بلیط هواپیما بسیار سخت است که وقتی را در نظر بگیریم، از ترافیک خیابان ها عبور کنیم، جای پارک ماشینمان را پیدا کنیم و به یک یا چند آژانس مسافرتی سر بزنیم. وب سایت AirplaneTicket.ir تمام این فرایندها را برای شما ساده و خلاصه کرده است. در این راهنما فرآیند خرید بلیط هواپیما از این وب سایت را در پنج بخش جستجوی پرواز، انتخاب پرواز، ورود اطلاعات، پرداخت آنلاین و صدور بلیط برای شما آموزش می دهیم.
برای
ترس از پرواز که در اصطلاح روانشناسی با عنوان ایروفوبیا شناخته می‌شود یکی از انواع فوبیاهای خاص می‌باشد و در طبقه اختلالات اضطرابی قرار دارد. در این اختلال فرد ترس و وحشت زیادی را هنگام پرواز با هرگونه وسیله هوایی نظیر هواپیما و هلیکوپتر تجربه می‌کند و حتی از تصور قرار گرفتن در این موقعیت‌ها نیز دچار حالات ناخوشایندی می‌شود. اگر دچار این فوبیا هستید ما در این مقاله در مورد علائم، علل و روش‌های درمان این اختلال اطلاعاتی ارائه کرده‌ایم ک
بوداپست با معماری خیره کننده، شگفتی های طبیعی و شراب های عالی یک کلان شهر برای ماجراجویی و گذراندن تعطیلات است. جاذبه های این شهر عبارتند از: به رخ کشیدن مکان های باستانی برای تاریخ شناسان متعصب، ماجراجویی در غارهای زیرزمینی و زندگی شبانه پر از هیجان. بوداپست به لطف زمین شناسی به خصوص خود دارای غارهای زیرزمینی و همچنین چشمه های آب شیرین در سطح شهر است. می توانید با یک جت خصوصی به این شهر سفر کنید و در یکی از حمام های طبیعی این شهر هر گونه است
 
با خرید بلیط هواپیما بر همه چیز مسلط شوید!
دیگر برای خرید بلیط هواپیما بسیار سخت است که وقتی را در نظر بگیریم، از ترافیک خیابان ها عبور کنیم، جای پارک ماشینمان را پیدا کنیم و به یک یا چند آژانس مسافرتی سر بزنیم. وب سایت AirplaneTicket.ir تمام این فرایندها را برای شما ساده و خلاصه کرده است. در این راهنما فرآیند خرید بلیط هواپیما از این وب سایت را در پنج بخش جستجوی پرواز، انتخاب پرواز، ورود اطلاعات، پرداخت آنلاین و صدور بلیط برای شما آموزش می دهیم.
بر
 
با خرید بلیط هواپیما بر همه چیز مسلط شوید!
دیگر برای خرید بلیط هواپیما بسیار سخت است که وقتی را در نظر بگیریم، از ترافیک خیابان ها عبور کنیم، جای پارک ماشینمان را پیدا کنیم و به یک یا چند آژانس مسافرتی سر بزنیم. وب سایت AirplaneTicket.ir تمام این فرایندها را برای شما ساده و خلاصه کرده است. در این راهنما فرآیند خرید بلیط هواپیما از این وب سایت را در پنج بخش جستجوی پرواز، انتخاب پرواز، ورود اطلاعات، پرداخت آنلاین و صدور بلیط برای شما آموزش می دهیم.
بر
در فرودگاه لندن، بر نیمکتی هنوز خوابش نبرده بود که صداهایی شنید، دستی هم به شانه‌اش خورده بود. دو پاسبان بودند، بلند قد، یکی با تاکی واکی و آن یکی که، دست بر شانه‌اش گذاشته بود، پرسید: اینجا چرا خوابیده‌ای؟
_منتظر پرواز به برلنم.
_گذرنامه خواست. دادش. حالا دیگر ایستاده بود، گیج خواب. همان پرسید: تولد؟
سالش را گفت، ۱۳۲۶ که می‌شود ۱۹۴۸. روز و ماه تولد حتی به شمسی یادش نیامد. گفت: ما جشن تولد نداشته‌ایم که یادمان بماند. می‌بایست بگوید نسل ما، ی
قالیشویی در پرواز
 
 
قالیشویی ارزان در پرواز تهران
 
معرفی بهترین قالیشویی در پرواز همراه با شماره تلفن و آدرس قالیشویی
 
قالیشویی نمونه پرواز
 
جمع آوری فوری فرش و تحویل سریع توسط قالیشویی نزدیک پرواز
 
همین حالا با قالیشویی در پرواز آندیالند تماس بگیرید و سفارش قالیشویی خود را ثبت نمایید .
 
فعالترین قالیشویی شمال تهران
 
@arnikaseir
تور هوایی  4 روزه تفلیس
  4 به 7  دی ☃️
✈️ پرواز تابان 15:00 - 18:00
⭕️ 3*  LIKE  1.780⭕️ 3*  TIPSY . 1.900⭕️ 3*  BATONI .1.920⭕️ 3*  EURASIA.  1.940⭕️ 3*  ELLEGANCE. 1.950⭕️ 3*  POLO 2.160⭕️ 3*  HIRAD 2.170
⭕️ 4*  GRAND GMP. 2.240♦️♦️⭕️ 4*  SKY GEORGIA.  2.320⭕️ 4*  MOON LIGHT 2.340⭕️ 4*  TOSCANO 2.420⭕️ 4*  GURU.2.520⭕️ 4*  PRIMAVERA 2.790
✅خدمات تور: 3 شب اقامت با صبحانه ، پرواز  رفت و برگشت✈️، ترانسفر ، بیمه مسافرتی
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.
جزیره کیش با توجه به مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده است سالانه مسافران بی شماری را در خود جای می دهد. یکی از مهم ترین مسائل متقاضیان بلیط کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی قیمت آن است. یکی از مهمترین معیارهایی که بر قیمت بلیط کیش تاثیرگذار خواهد بود. نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی است. قیمت بلیط کیش با توجه به شرکت های هواپیمایی  و نوع هواپیما با یکدیگر متفاوت خواهد بود. تفاوت در بها بلیط در کلاس های پروازی م
اولین و احتمالا آخرین هیجان گروه ختم شد به گریه توی طالقانی از شدت اعصاب خوردی...
توی اسنپ به مقصد فرودگاه وقتی واقعا به‌هم ریخته بودم و به سختی جلوی خودم رو گرفته بودم که گریه نکنم محمدحسین زنگ زد و گفت کجایی داریم عکس دسته جمعی میگیریم، با بچه‌ها با هیات علمی، میخوایم کیک ببریم، میخوان شام بدن، کادوهامون رو بدن کجایی پس؟ تو بک گراند هم صدای دست و خنده بچه ها می‌اومد. مُردم اون لحظه تا به محمدحسین بگم که تو دانشگاه نیستم و مجبور بودم بیام ب
ادشاهیدو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند. 
 
یک ماه بعد، مربی نزد پادشاه آمد و گفت که یکی از شاهین‌ها تربیت شده و آماده شکار است اما نمی‌داند چه اتفاقی برای آن یکی افتاده و از همان روز اول که آن را روی شاخه‌ای قرار داده تکان نخورده است. 
این موضوع کنجکاوی پادشاه را برانگیخت و دستور داد تا پزشکان و مشاوران دربار، کاری کنند که شاهین پرواز کند. اما هیچکدام نتوانستن
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام پرواز
Download New Music Ali Yasini Called Parvaz
دانلود آهنگ پرواز از علی یاسینی
موزیک جدید علی یاسینی به نام پرواز رو میتونید بصورت مستقیم از سایت سل صدا دانلود کنید. آهنگ جدید پرواز از علی یاسینی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در سایت قرار داده شده، همچنین میتونید قبل دانلود با پخش آنلاین آهنگ پرواز علی یاسینی رو گوش بدین.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها