نتایج جستجو برای عبارت :

خانه های بزرگ متراژ به دنبال مشتری

همواره دغدغه‌های زمستانی از اوایل پاییز شروع خواهد شد، یکی از این دغدغه‌ها راه‌اندازی سیستم گرمایش محل زندگی است، بخاری گاز سوز یکی از روش‌های گرماساز پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود، برای انتخاب و تهیه یک بخاری مناسب مهم‌ترین معیار در نظر گرفتن متراژ محل سکونت است.
چه چیزهایی را برای انتخاب یک بخاری گازی مناسب باید در نظر گرفت؟
شما اگر یک خانه 55 متری داشته باشید هیچ وقت 60 نفر مهمان را دعوت نمی‌کنید و بی‌جهت هم وسایلی که تازه در بازا
به احتمال زیاد شما یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ است .
در این مطلب ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را ما بین ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ ، متناسب با سلیقه خود داشته باشید .
تلویزیون های 49 اینچ سامسونگ یکی از پرفروش ترین سایز های ال ای دی سامسونگ بود است که در سالهای اخیر فروش بالایی مابین تلویزیون های  ال ای دی داشته است.
این سایز از ال ای دی متناسب با خانه هایی با متراژ 60 تا 100 متر بود است و یکی از بهت
شاید شما فکر کنید که خرید و فروش خانه‌های متراژ پایین سود کمتری برای هم فروشنده و هم خریدار دارند. اما جالب است بدانید آپارتمان های متراژ پایین رونق بهتری نسبت به خرید و فروش آپارتمان های متراژ بالا دارد.
یکی از دلایل مهم خرید این خانه ها این است که این منازل مسکونی نسبت به منازل با متراژ بالاتر، پول کمتری می‌خواهد به همین دلیل افراد با استدلال افزایش توان خرید وارد میدان خرید و فروش می‌شوند. از سوی دیگر برخی از افراد تصور می‌کنند که خرید
متراژ زمین ها در الهیه غرب
قطعه های این مجموعه اکثرا در متراژ های 360، 372، 384 و 396 متر مربع با کاربری مسکونی و مسکونی تجاری و تعدادی نیز با اندازه های مختلف میباشد و کاملا منطبق با شهرسازی نوین، تفکیک و با رعایت اصول شهرسازی از سوی سرمایه گزاران و مالکان در حال ساخت و ساز می باشد.
مدل های پکیج بوتان درظرفیت های ذیل تولید می گردند:
پکیج بوتان بیتا Bita: پکیج بیتا 22  + پکیج بیتا 24
پکیج بوتان پارما Parma: پکیج پارما 22 + پکیج پارما 24
پکیج بوتان پاویا Pavia: پکیج پاویا 24
پکیج بوتان پرلا پرو Perla Pro: پکیج پرلا پرو 24 + پکیج پرلا پرو 28 + پکیج پرلا پرو 36 
تمامی مدل های موجود فقط تا ظرفیت 24000 تولید می شوند و فقط مدل پرلا پرو دارای ظرفیت های 28 و 36 هزار می باشد. لازم به ذکر است با بالا رفتن ظرفیت حرارتی دستگاه، قیمت پکیج بوتان نیز بیشتر می شود.
. ظرف
ظرفیت حرارتی، میزان حرارتی است که دستگاه قادر به تولید آن می باشد. هر چقدر خانه ای که پکیج دیواری قرار است در آن نصب گردد بزرگ تر باشد، نیاز به ظرفیت حرارتی بالاتری دارد. در دنیا معمولا کمترین ظرفیت حرارتی که برای ساخت پکیج در نظر گرفته می شود 24000 است. این ظرفیت معمولا به عنوان کف ظرفیت حرارتی پکیج دیواری مطرح است. ظرفیت های بالاتر شامل 28 هزار و 36 هزار است.خانه های تا متراژ 140 متر           ————> ظرفیت 24000متراژ بیش از 140 متر تا 240 متر ————> ظ
خرید خانه در شهرک گلستان منطقه ۲۲ تهران
واحدی به متراژ ۱۲۹ متر واقع در بهترین لوکیشن شهرک گلستان با مشخصاتی به شرح ذیل به فروش می رسد :
۲ خوابه ( مستر بزرگ دارد )
۲ پارکینگ سندی
انباری
آسانسور
خوش نقشه و بدون پرتی
دارای سالن بزرگ و پرده خور
نورگیر عالی
دارای کابینت High glass
دارای سند تک برگ و آماده انتقال
۲ سال ساخت
برای مشاوره رایگان با مشاورین املاک پارلمان غرب ( املاک چیتگر ) تماس بگیرید : ۴۴۷۴۱۰۷۲
فروش خانه گوارا مرند
 
کد۴۵۸۷فروشحیاط مسکونیمتراژ ۱۵۰ متر مربعزیر بنا ۱۸۰ متر مربعدو خوابهپارکینگ بزرگ انباریامتیازات کاملنما کاری شدهکابینت کمد دیواریآدرس خ گوارا سراه اول گوارا کوچه ۶ متریقیمت ۴۸۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
آگهی‌هایی فروش املاکی که در روزهای گذشته به مشاوران املاک سپرده شده پیش بینی قیمت مسکن رو به سویی برده که مشاوران املاک از کاهش قیمت‌ها و نرمش مالکان سخن می‌گویند.
پیش بینی قیمت مسکن از روند کاهشی و تعدیل حکایت دارد. نگاهی به آگهی‌های بازار معاملات مسکن در پایتخت نشان می‌دهد که تعداد آگهی‌هایی فروش تعدیل‌ شده که پیش از این به دلیل نبود متقاضی خرید و قیمت بالا شانسی در معاملات نداشته‌اند، افزایش یافته است.
به گزارش مجله دلتا در حالی که
 
 
فروش خانه ویلایی با ۳ اتاق خواب
اصفهان، آتشگاه
 
+متراژ :۱۹۵ متر
+قیمت کل : ۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
+سال ساخت: ۱۳۷۵
+تعداد اتاق: سه
+پارکینگ :ندارد
+ دارای سند شش دانگ، تک برگ
+ ۴ ساله بازسازی شده که شامل: تعویض تمام لوله‌های آب و فاضلاب، در و پنجره‌ها، ایزگام، مزاییک حیاط، سرامیک سالن،‌ رنگ و‌نقاشی ساختمان، دیوار‌های داخلی، حمام و دستشویی می‌باشد.
+ دارای زیر زمین‌۲۵ متری
+ پلاک سوم کوچه 
+ بسیار جا دار با متراژ ۱۹۵ متری
+ محله‌ی آرام
+ در به حیا
در شرایطی که خانه های کوچک متراژ تهران عمدتا چند سال ساخت هستند،  اوراق تسه به فروش این املاک کمک می کند.
  
متراژ واحدهای مسکونی نوساز در سطح  پایتخت نشان می‌دهد که گرایش سازندگان مسکن به ساخت خانه‌های بیش از 70 متر  است. این موضوع به خودی خود یک هشدار به بازار مسکن درباره خانه های قدیمی  ساز است، هرچند اوراق تسه به کمک این خانه ها آمده است.
به گزارش مجله دلتا اختصاص سهم 42 درصدی خرید و فروش واحدهای مسکونی در تیر ماه 96 در شهر  تهران به خانه ها
دفتر پخش محافظ های "هاوین"
☑️بالاترین کیفیت
☑️پلاتین برنجی
☑️سیم و دوشاخه استاندارد
☑️دو سال ضمانت تعویض
محافظ ۵ خروجی متراژ ۱.۵۰ متری ۳٤۰۰۰ تومان⚡
محافظ ۵ خروجی متراژ ۳متری ۳۷۰۰۰ تومان⚡
محافظ ۵ خر‌وجی متراژ ۵ متری ٤۰۰۰۰تومان⚡
محافظ یخچالی ۲ خروجی متراژ ۱.۵۰ متری ۳۲۰۰۰ تومان⚡
محافظ یخچالی ۲ خروجی متراژ 3 متری ۳۵۰۰۰ تومان⚡
جهت سفارش:
09141801137
  پخش کالای برق بوکان t.me/boukanelectric
تو را خانه ای هست: داستان زندگی شیخ بهایی عالم بزرگ تشیع
تو را خانه ای هست : کامران پارسی نژاد
بریده کتاب(۱):
از کلبه خارج شد. شمس الدین محمد مانده بود به دنبال همسرش خارج شود یا عبدالصمد را آرام کند. او را در آغوش گرفت. مادر بازگشت. ظرف را روی زمین گذاشت. بچه ها به داخل ظرف سرک کشیدند. پدر متحیر و آرام خود را به ظرف رساند. سه گلوله برفی درآن بود._فرزندانم،این آرد است. پخت آن خیلی طول می کشد. تا من برایتان نان بپزم، شما بخوابید. من بیدارتان میکنم…
 
ا
مردی از خانه ای که در آن سکونت داشت زیاد راضی نبود، بنابراین نزد دوستش در یک بنگاه املاک رفت و از او خواست  کمکش کند تا خانه اش را بفروشد ، بعد از دوستش خواست تا برای بازدید خانه مراجعه کند.دوستش به خانه مرد آمد و بر مبنای مشاهداتش، یک آگهی نوشت و آنرا برای صاحب خانه خواند. [خانه ای زیبا که در باغی بزرگ و آرام قرار گرفته، بام سه گوش، تراس بزرگ مشرف به کوهستان، اتاق های دلباز و پذیرایی و ناهار خوری وسیع. کاملا دلخواه برای خانواده های بچه دار]


اد
↩️‍ کد این باغ ویلا در سایت املاک بزرگ بمانkh1230  می باشد
منطقه باغ ویلا: ملارد ، خوشنام    
متراژ کلی باغ :1000 متر 
متراژ ویلا : 135تر  
 دارای 2اطاق خواب 
دارای استخروتاسیسات 
دارای انشعابات شهری
دارای آبنما و آلاچیق
محوطه سازی 
دارای سند
حدود قیمت:3.8 تا 4.2 میلیارد     
برای دیدن عکس ها وفیلم های بیشتر روی این لینک کلیک کنید
http://yon.ir/HNFXI
ویا می توانید برای صحبت با مشاور مربوطه با شماره همراه
(+98)9121414690
تماس بگیرید
@BaghNama
 
اول بزارید ماجرای خانه ی نور رو براتون بگم یه روزی توی شهرم دنبال خانه ی نور میگشتم، مثل قصه ها بود توی بازار از مغازه دارا و رهگذرا پرسیدم خانه ی نور کجاست؟ خب خیلی هاشون مثل الان شما، با تعجب بهم نگاه میکردن، یکیشون که مغازه ش سر کوچه ی خانه ی نور بود، بهم نشونش داد
ادامه دارد...
 
 
یکی ازمواردی که در خرید جهیزیه بسیار حائز اهمیت است درنظر گرفتن متراژ و سبک معماری خانه ای است که عروس و داماد زندگی مشترک شان را در آن شروع می کنند، این نکته برای خرید فرش و لوازم جهیزیه بسیارمهم است و باید متناسب با محل سکونت شان باشد.هرچه متراژ خانه بیشتر باشد امکان خرید فرش بزرگتر بیشتر می شود. اما باید حواسمان باشد که اگر فرش بزرگتر از متراژ ما باشد فرش جلوه خود را ازدست خواهد داد. 
منبع این مقاله سایت شادمان است که در زمینه فروش فرش
دامنه قیمتی جست‌وجوی عمده متقاضیان مصرفی مسکن که قصد تبدیل به احسن محل سکونت خود را دارند، بین 1 تا ۲ میلیارد تومان است.
نگاهی به جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان در تهران، نشان می‌دهد عمده واحدهای عرضه شده در بازار مسکن تهران، واحدهای میان متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است و قیمت آن‌ها از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود.
به گزارش مجله دلتا به‌طور کلی بازار مسکن آپارتمان‌های کوچک‌متراژ با حضور خانه اولی‌ها رونق می‌گیرد؛ اما آپارتمان‌های میان‌
شهر تبریز به واسطه رشادت های آزاد مردانی همچون ستارخان و علی مسیو در دوران انقلاب مشروطه نقش برجسته ای در تاریخ معاصر ایران دارد، به همین خاطر بازدید از خانه های باقی مانده از مشروطه خواهان که روزگاری محل تشکیل جلسات و ستاد جنگ بوده برای ما یاداوری میکند که این شهر بزرگ چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.
خانه های تاریخی تبریز
موزه قاجار (خانه امیر نظام)
خانه تاریخی ستارخانموزه علی مسیوخانه بهنام (خانه قدکی)خانه مشروطه تبریزخانه حیدر زاده تبری
شاید در تصور بسیاری از افراد که می خواهند کار بازسازی خانه خود را به اجرا در بیاورند و متراژ خانه شان زیر ۵۰ متر است آشپزخانه جزیره یک فرض محال باشد اما باید گفت در یکی از تجربیات شرکت کارویس در بازسازی ساختمان ۵۰ متری در تهران نصب آشپز خانه جزیره تنواست جلوه زیبا و حتی دلباز تری به کل خانه ببخشد.  در بازساز خانه های ۵۰ متری باید نکات بسیار زیادی را رعایت کرد تا این فضای کوچک را به فضای باز تر و راحت تری تبدیل کرد.دربازسازی آشپزخانه جزیره مانن
فروش خانه خیابان جلفا
کد۴۵۸۵فروشمتراژ ۱۰۲ متر مربعورود به ساختمانامتیازات و ساختمان چسبیده به قطعهماشین روآدرس خ جلفا روبروی پمپ بنزین آسمان کوچه ۶ متریقیمت هر متری ۲.۵ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
باغ ویلا ۳۰۰۰ متر مربع
۷۰ متر ویلا
دارای یک شومینه زیبا
مبله
درب ورودی ماشین رو
به شکل چشم نوازی دیزاین شده
قسمت اعظمی از این باغ ویلا متراژ بالا را درختان مثمر تشکیل داده اند
که علاوه بر بهره مندی از میوه های آنها، محیطی شاد و با طراوت را برای
ساکنین به ارمغان خواهد آورد.
استخر چهار فصل و سر پوشیده
میز شطرنج و دو جفت میز و صندلی
باربیکیوی کوچک
زمین بازی بزرگ برای بسکتبال
ادامه مطلب
فروش کارگاه
در حوزه ی خرید و فروش کارگاه ، رهن و اجاره سوله ، خرید و فروش کارخانه و مغازه و اجاره ی املاک صنعتی ، ایجاد سایت اینترنتی طرفدار زیادی پیدا کرده و مشاوران املاک در تلاشند بهترین سایت اینترنتی با فایلینگ مناسب به همراه مقالات پر بار تر راه اندازی کنند.
مشاور املاک صنعتی هیراد نیز از قافله جا نمانده و با ایجاد سایت هایی با مطالب مفید و به روز ، فایلینگ مرتب و طبقه بندی شده با دسته های خرید و فروش ، رهن و اجاره ، سوله ، مغازه ، زمین
باغ ویلا واقع در یکی از بهترین کوچه های بوکه است که دارای ۲۰۰ متر بنا بوده و به صورت دوبلکس و با طراحی بی نظیر ساخته شده است.
کف حیاط پوشیده از سنگفرش های زیبا است و در قسمتی از حیاط یک آلاچیق
سنتی و در عین حال لوکس به متراژ ۲۰ متر مربع به همراه باربیکیو ساخته شده و
در قسمت ورودی باغ ویلا، یک سرایداری به متراژ ۵۰ متر واقع شده است.
ادامه مطلب
وقتی از آپارتمان‌های لوکس  صحبت  می‌کنیم؛ منظور واحدهایی است که  مساحت بیش از 150 مترمربع دارند و از  امکانات کامل برخوردارند. گزارش‌های میدانی بازار رهن و اجاره خانه نشان  می‌دهد که این واحدها در حال از دست دادن مشتریان خود هستند.
  
قیمت‌ های پیشنهادی رهن و اجاره خانه‌ های لوکس به ویژه در مناطق شمالی تهران نشان می‌دهد که اگر حتی در گروه درآمدی قشر متوسط رو به بالا هم باشید، برای پیدا کردن خانه‌ای با قیمت مناسب باید کفش آهنی به پا کنید.
به گزارش سایت جوکاخ قیمت هر متر زمین و خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران به میانگین مبلغ 18 میلیون و 733 هزار تومان رسیده است و این موضوع یعنی چیزی در حدود 86 درصد افزایش قیمت نسبت به سالهای گذشته.
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 18 میلیون و 733 هزار تومان با میانگین مساحت ٢٤٥ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 86.3 درصد افزایش داشته
 رسیدم خانه و مام‌بزرگ با یک عالمه نان نشسته بود روی مبل و با قیچی تکه‌تکه می‌کردشان برای بسته‌بندی. کنارش روی زمین نشستم و یک‌ تکه‌ی خشکش را کندم و دندان گرفتم. دایی خانه‌ی ما بود. قرار بود شبانه راهی جاده شود برای سفری. توی آشپزخانه بود، پرسید شام می‌خورید؟ مام‌بزرگ گفت فعلا نه، تو بخور که زود راه بیفتی بیچاره نکنی من رو. دایی پرسید من شب تا صبح رانندگی می‌کنم، تو بیچاره می‌شی؟ گفتم مام‌بزرگ تا برسی نمی‌خوابه. گفت من چهل ساله دارم را
فروش خانه دربستی کوی امام
کد۴۵۸۶فروشحیاط مسکونیمتراژ ۶۵ متر مربعزیر بنا ۶۰ متر مربعکابینت کمدتک خوابهامتیازات کاملآدرس خ آزادی چایکنار کوی امام رضاقیمت ۱۷۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
اقدامات لازم پیش از خرید خانه چوبی پیش ساخته
برای خرید خانه ساخته برآورد هزینه و بودجه خود را پیش از هر چیزی می بایست در درجه اول اهمیت قرار داد و با توجه به هزینه این خانه های چوبی متناسب با بودجه خود اقدام به خرید خانه چوبی پیش ساخته نمود. بعد از آنکه بودجه فرد متناسب با هزینه برآورد شده خانه های چوبی گشت، برای تعیین متراژ خانه از میان خانه های چوبی باید یکی را متناسب با تعداد ساکنین خانواده خود برگزید. چرا که متراژ این خانه ها در سبک و سنگین
بزرگ کردن فضای آپارتمان های کوچک
توی این روزها واقعا خرید یک آپارتمان شخصی با یک متراژ 100 یا بیشتر خیلی سخت شده، یعنی شاید 85% جامعه اصلا توان خرید یک آپارتمان 100 متری به بالا را در یک فضای نسبتا خوب را ندارند، که اکثر بیشتر این 85% را مستاجر تشکیل می دهد و بعضا هم که توان خرید آپارتمان را دارند یا به خرید آپارتمان های مسکن مهر رو می آورند و یا اینکه سوئیت های 40 یا 50 متری شاید هم کمتر را خریداری می کنند.
ادامه مطلب
زندگی در خانه ویلایی
زندگی  در خانه های مختلف دارای کیفیت زندگی متفاوتی بوده و هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشند. در این میان خانه های ویلایی که بنا به تعریف خانه هایی یک یا چند طبقه با ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل هستند، از محبوبیت بسیاری برخوردارند. این نوع از خانه ها به سبب وسعت بالاتر و داشتن حیاط کیفیت زندگی را بهبود بخشیده و نقاط قوت بسیاری را به زندگی افراد وارد کرده است. از جمله می توان به داشتن فضای بیشتر و مجزا برای افراد خانواده
پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج شوفاژ دیواری فن دار و بدون فن ، دیجیتال و آنالوگ ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و  دومبدل می باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت هایی از ۲۲ تا ۳۲ می باشند.پکیج شوفاژ دیواری بوتان ۲۲ جهت استفاده تا متراژ ۱۰۵ متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان ۲۴ جهت استفاده تا متراژ ۱۷۰ متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان ۲۸ جهت استفاده تا متراژ ۲۲۰ متر مربع ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان ۳۲ جهت استفاده تا مت
زندگی در خانه ویلایی
زندگی  در خانه های مختلف دارای کیفیت زندگی متفاوتی بوده و هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشند. در این میان خانه های ویلایی که بنا به تعریف خانه هایی یک یا چند طبقه با ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل هستند، از محبوبیت بسیاری برخوردارند. این نوع از خانه ها به سبب وسعت بالاتر و داشتن حیاط کیفیت زندگی را بهبود بخشیده و نقاط قوت بسیاری را به زندگی افراد وارد کرده است. از جمله می توان به داشتن فضای بیشتر و مجزا برای افراد خانواده
دو تا دختر یتیمش را با قالیبافی بزرگ کرده بود تا آخر عمرش با نداری ساخت.بعضی وقتها حتی پول نون هم نداشت اواخر عمرش در خانه تنها بود دخترانش که ازدواج کرده بودند در شهر دیگری زندگی می کردند. میگفت اگر من در خانه ام  بمیرم تا چند روز کسی متوجه نمی شود. خدا دوستش داشت شب بیست و یکم ماه رمضان برای شرکت در مراسم احیا به مسجد نزدیک خانه اش رفت بین نماز مغرب و عشا  آخرین کلامش این بود "قدر جمهوری اسلامی را بدانید" سر بر سجده شکر گذاشت و دیگر برای نماز
گزارش‌های آبان‌ماه بازار مسکن نشان می‌دهد که در منطقه 7 پایتخت، آپارتمان‌ های نوساز با قیمت پایین‌تری آگهی شده‌اند.
هرچند قیمت آپارتمان در منطقه 7 تهران مانند دیگر مناطق به‌ خصوص برای واحد های نوساز هنوز از تب و تاب قیمت پیشنهادی بالا نیفتاده اما، افت قیمت در محله‌های مصرفی این منطقه کاملا محسوس است.
به گزارش مجله دلتا ،تفکیک بافت منطقه 7 تهران به دو بخش مصرفی و لوکس نشان می‌دهد که در ماه‌های گذشته، افت قیمت از بافت لوکس این منطقه آغاز
یک خانه دوطبقه که طبقه اول ان به فروش میرسد.خانه واقع درخیابان رنگرزاخیابان حافظ کوچه علی محمدعسگری.متراژ۱۱۳مترکه ۹۰مترآن بنا میباشد.خانه قول نامه ایست.دارای پارکینگ.کف سرامیک.ایفن تصوری.نورگیرعالی.یک خوابه.انشعابات جدابه جز آب.پارکینگ باطبقه بالامشترک است.خانه کاملا راه جداست.توضیحات کاملا داده شده است.
فروش خانه دربستی کوی امام رضا مرند
کد۴۵۸۸فروشحیاط مسکونی دو طبقهمتراژ ۶۵ متر مربعزیر بنا کل ۱۴۰ متر مربعراه جداگانهامتیازات کامل جداگانهپارکینگ انباریهر طبقه تک خوابهآدرس خ آزادی چایکنار کوی امام رضاقیمت ۳۰۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
اجاره خانه در اندیشه فاز 1 شامل آپارتمان در متراژ های مختلف از 40 متر تا 150 متر می باشد . قیمت اجاره آپارتمان { اندیشه } رهن بر حسب موقعیت و امکانات ملک { آپارتمان } متفاوت از 40 میلیون رهن می باشد .
البته قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فاز های مختلف اندیشه { فاز 1 - فاز 2 - فاز 3 - فاز 4 - فاز 5 - فاز 6 } متفاوت می باشد .
آپارتمان های فاز 1 اندیشه اکثرا شخصی ساز هست 6 واحدی و 9 واحدی و مجتمع با تعداد واحد زیاد کم می باشد .
هزینه اسفالت کاری با شرکت ما بسیار مناسب است .
 
هزینه اسفالت کاری در تهران توسط شرکت های بسیار زیادی ارائه می شود ما با قیمت بسیار مناسب این کار را برای شما انجام خواهیم داد .
 
هزینه اسفالت کاری بر اساس فاکتور های خاصی محاسبه می شود که مهمترین ان متراژ می باشد . اما لازم به ذکر است که برخی شرکت ها و مخصوصا شرکت خود ما در متراژ های بسیار بزرگ تر است تخفیف ویژه قائل می شوند .
معمولا اسفالت کاری و اجرای اینگونه پروژه ها در متراژ های خود کاری کمی د
ایرانیان از دیرباز تمام قسمت های خانه خود را با فرش میپوشاندند و عادت به خالی گذاشتن برخی از قسمت ها نداشتند اما امروزه در طراحی های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب فرش بزرگ بطوریکه کل فضا را بپوشاند کار صحیحی نیست و به اصطلاح دمُده شده است. در حال حاضر یکسری قواعد برای پهن کردن فرش در قسمت های مختلف خانه وجود دارد که باید آنرا رعایت کنیم. در نظر گرفتن فاصله ی استاندارد بین فرش و دیوار از جمله مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.سالن پذیرایی مه
خانه روزانه تهران در میدان فردوسی به سمت خیابان سمیه قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران 60متر(دارای سرویس ایرانی ) و یک اتاق خواب می باشد.در اتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این منزل مبله
پیدا کردن خانه‎ای که علاوه بر قیمت مناسب، تمام نیازهای زندگی افراد را رفع کند، می‎تواند از ایدئال‎های همه ما باشد.
داشتن خانه های ارزان قیمت چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت؛ به‎خصوص در شرایط کنونی بازار مسکن که هر روز شاهد گران‎تر شدن قیمت ملک در کشور هستیم.
شاید برای خیلی‎ها روزهای پایانی تابستان و نزدیکی به ایام شروع مدارس، زمان مناسبی برای خرید خانه نباشد؛ زیرا اغلب افراد بعد از تعطیلات تابستان و بازگشت به روزهای عادی بایستی
 املاک بزرگ بمان (تاجیک)
کد ملک 
kz201
مشخصات باغ ویلا
 متراژ کلی باغ ویلا 1650
 متراژ بنا (ویلا) 210
 تعداد اطاق خواب 2 خوابه
 سرایداری مجزا دارد
 استخر دارد
 تاسیسات استخری دارد
 آبنما یا آلاچیق دارد
 محوطه سازی و نور پردازی دارد
 سند دارد
 پایانکار شهرداری دارد
 نامه جهاد کشاورزی دارد
---------------------
املاک بزرگ (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با کیفیت عالی ،تور مج
تحولات بازار مسکن شهر تهران از بازگشت امید میان عرضه‌کنندگان و سازندگان مسکن و ایجاد اطمینان در طرف تقاضا حکایت دارد.

جدیدترین اخبار بازار مسکن ضمن آنکه که اعلام می‌کند دیگر از افزایش نجومی قیمت، مشابه آنچه در سال ۹۷ رخ داد، خبری نخواهد بود، از اختصاص سیاست‌ های اعتباری به منظور رونق بخش مسکن نیز خبر می‌دهد.
به گزارش مجله دلتا با اینکه در مهرماه امسال معاملات مسکن روند رو به افزایش به خود گرفته است، اما تعداد معاملات هنوز در سطح قابل قب
این خانه مبله شمال تهران در الهیه (نزدیک چهارراه دکتر حسابی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله تهران ۸۵متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی شوفاژ و سرمایشی این آپارتمان مبله تهران کولر است. این آپارتمان مبله در تهران د
 
 
جهت مشاهده ی تصاویر بیشتر این ملک در سایت ملکبین لطفا کلیک کنید.
 
مشاورین املاک ملکبین
((بیش از یک دهه سابقه درخشان در منطقه))
 
شناسه ی ملک : 5448
 
680 متر باغ ویلای شیک
دارای حدودا 100 متر بنای نوساز
استخر روباز کاشی کاری شده
با تاسیسات و تصفیه خانه
محوطه سازی زیبا
نورپردازی شکیل
درختان مثمر قدیمی و تزیینی
انشعابات کامل به صورت مشترک
در بهترین موقعیت کردزار
دارای سند تک برگ
جهت مشاهده تمام باغ ویلا های کردزار کلیک کنید
جهت مشاهده تمام باغ وی
املاک بزرگ بمان کد ملک#kz206
مشخصات باغ ویلامتراژ کلی باغ ویلا 1000متراژ بنا (ویلا) 140تعداد اطاق خواب 3 خوابهسرایداری مجزا دارداستخر داردتاسیسات استخری داردآبنما یا آلاچیق داردمحوطه سازی و نور پردازی داردچاه آب اختصاصی داردسند دارد
----------------
املاک بزرگ (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با کیفیت عالی ،تور مجازی 360درجه و عکس های متنوعی ازباغ ویلا می باشد برای کسب
املاک بزرگ بمان 
کد ملک 312
مشخصات باغ ویلا
 متراژ کلی باغ ویلا 1000
 متراژ بنا (ویلا) 150
 تعداد اطاق خواب 2 خوابه
 سرایداری مجزا دارد
 استخر دارد
 تاسیسات استخری دارد
 آبنما یا آلاچیق دارد
 محوطه سازی و نور پردازی دارد
 سهمیه آب کشاورزی اختصاصی دارد
 سند دارد
انشعابات شهری 
--------------
املاک بزرگ (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با کیفیت عالی ،تور مجازی 360درجه و عک
املاک بزرگ تاجیک کد ملک:515
مشخصات باغ ویلا
 متراژ کلی باغ ویلا 900
 متراژ بنا (ویلا) 181
 تعداد اطاق خواب 2 خوابه
 سرایداری مجزا دارد
 استخر دارد
 تاسیسات استخری دارد
 آبنما یا آلاچیق دارد
 محوطه سازی و نور پردازی دارد
 سند دارد
 پایانکار شهرداری دارد
 عدم خلاف شهرداری دارد
----------------------
املاک بزرگ تاجیک (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با کیفیت عالی ،تور مجازی
متن در مورد خانه مادربزرگ توصیف مادر بزرگ انشا در مورد صندوقچه مادربزرگ انشا در مورد مادربزرگ مهربان متن در مورد خانه قدیمی مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی توصیف حیاط خانه مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی در پاییز
ادامه مطلب
به گزارش دنیای اقتصاد  بررسی گروه‌های
سنی مختلف آپارتمان‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف شهر
تهران حاکی از آن است که تعداد فایل‌های نوساز نسبت به ماه‌های گذشته به
شدت کاهش پیدا کرده است. نکته جالب آنکه کاهش حجم فایل‌های نوساز در میان
آپارتمان‌های متراژ پایین بیشتر قابل مشاهده است.
 
به‌طوری که تعداد واحدهای مسکونی نوساز
عرضه شده به بازار در میان آپارتمان‌های با زیربنای ۴۰ تا ۷۵ مترمربع کمتر
از واحدهای مسکونی با مت
پنت هاوس چیست؟
امروزه به سبب افزایش برج های بلند مرتبه و آپارتمان ها، با کلمه پنت هاوس زیاد روبرو می شویم.
پنت هاوس معمولا در بالاترین طبقه برج ها و آپارتمان ها قرار داشته و از نظر امکانات و طراحی شرایط بهتری در مقایسه با دیگر طبقات و واحد ها دارد. به عبارتی پنت هاوس در ساختمان ها به گونه ای طراحی می شود که به عنوان بهترین بخش ساختمان، از امکانات بسیاری مانند متراژ بالاتر، بالکن های بزرگ روباز و یا مسقف، تجهیزات بهتر و کامل تر و... برخوردار ا
فرش بزرگ یکپارچه برای خانه های بزرگ بسیار زیبا است و می
تواند ظاهر خانه را بسیار شکیل و خاص نشان دهد.

خانه هایی که دارای سالن پذیرایی بزرگ هستند در شهرستان ها
بسیار زیاد هستند. در شهرهای بزرگ هم خانه های لوکس و لاکچری عمدتا دارای فضای
داخلی بزرگ می باشند که معمولا افرادی که چنین خانه هایی دارند، برای مرفوش نمودن
خانه هم ترجیح می دهند از فرش بزرگ یکپارچه استفاده کنند. استفاده از چنین فرش
باعث ایجاد نظم و هماهنگی بالا در دکوراسیون و زیباتر  شد
املاک بزرگ بمان کد ملک:827 
مشخصات باغ ویلا
 متراژ کلی باغ ویلا
500

 متراژ بنا (ویلا)
90

 تعداد اطاق خواب
1 خوابه

 سرایداری مجزا
دارد

 استخر
دارد

 آبنما یا آلاچیق
دارد

 محوطه سازی و نور پردازی
دارد

 
لینک سایت:http://beman.ir لینک کانال تلگرام https://t.me/baghNama
لینک اینیستاگرام:
https://www.instagram.com/baghnama 
 
 
 کد ملک در سایت املاک بزرگ (بمان) 
KH1226
مشخصات باغ ویلا
 متراژ کلی باغ ویلا 1000
 متراژ بنا (ویلا) 250
 تعداد اطاق خواب 3 خوابه
 استخر دارد
 تاسیسات استخری دارد
 آبنما یا آلاچیق دارد
 محوطه سازی و نور پردازی دارد
 چاه آب اختصاصی دارد
 سند دارد
----------------------
املاک بزرگ (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با کیفیت عالی ،تور مجازی 360درجه و عکس های متنوعی از آن می باشد 
برا
فصل 1
من و جاش ازخانه جدیدمان متنفر بودیم. البته این را بگویم که خیلی بزرگ بود و در مقایسه با خانه ی قدیمی مان،یک خانه اشرافی حسابی بود؛یک خانه آجری قرمز بلند،با سقف کج سیاه و چند ردیف پنجره که سایبان های سیاهی داشتند. از خیابن که نگاهش کردم،با خودم فکر کردم،که خیلی تاریک است.کل ساختمان یک جوری تاریک بود،انگار خودش را تو سایه ی درخت های پیر و گره داری که رویش خم شده بودند،قایم کرده بود. با اینکه فقط دو هفته از ماه جولای میگذشت،حیاط جلویی پر از
آدمای کمال گرا همیشه دنبال تغییرات بزرگن که بتونن از نو شروع کنن یا دنبال تغییرات بزرگ ایجاد کردن که فکر کنن مفیدن. ولی مساله اینه همین تغییرات بزرگ نهایتا با کارای کوچیک انجام میشه... این همونجاییه که کمال گراها دچار اشتباه میشن... اونا معنای کار کوچیک رو نمیفهمن و نمیدونن تاثیرش چقدر زیاده... تهش میشن اهمال کار... راهش اینه که خودمون رو با تغییرات کوچیک راضی نگه داریم و اسنمرار داشته باشیم روشون تا کم کم تغییرات بزرگ سر و کله شون پیدا بشه.
پدر بزرگ در یکی از روستا های کوچک غرب اصفهان زندگی می‌کرد.همان جا با مادر بزرگ ازدواج کرد.پدر بزرگ از خودش هیچ نداشت.با مادربزرگ در یکی از اتاق های خانه ی پدرش زندگی شان را شروع کردند.پدربزرگ فقط یکی دو ماه به مکتبِ آن زمان رفته بود.از بچگی کار می‌کرد.روی زمین مردم هم کار می‌کرد.مثلا روی زمین پدرِ مادر بزرگ.روزانه مزد می‌گرفت.گاهی هم کمک بنا می‌شد.با همین دو کار که برای هیچ کدامشان دوام و تضمینی نبود،زندگی خود را می‌گرداند.
پدر بزرگ می دوید
خبرها حاکی از آن است که به علت کاهش قدرت خرید مردم تهرانی ها به خانه های کوچک تر رو آورده اند.
با افزایش نوسان های بازار مسکن هر روزه شاهد خبرهای جدید در این حوزه هستیم. خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم. اما این بار خبرهای موجود در این حوزه حاکی است که تهرانی‌ها به خانه‌های کوچک‌تر رو آورده‌ و بیشتر مردم به سمت خانه‌های کم متراژ گرایش پیدا کرده اند.
به گزارش مجله پیام دلتا ، طی سال‌های پس از 1392 واحدهای 60 تا 70 متر مربع
پیش فروش آپارتمان فاز 5 اندیشه - توضیحاتی در مورد شهرک اندیشه فاز 5
مساحت این فاز ۱۹۴ هکتار
است. فاز ۵ در کنار جاده کرج- شهریار در قسمت شمالی فاز ۴ شکل گرفته‌است.
مانند سایر فازها دارای مجتمع‌های تجاری، مدارس، فرهنگسرای سعدی و مسجد
است.
خانه‌های مسکونی در این فاز به دو صورت آپارتمانی و ویلائی، با متراژ
بالاتر ساخته شده است و محله‌های آن به نسبت فاز ۱ و ۳ و… دارای فضای
آرامتری است.
 
 
۲۴ سال پیش وقتی سال آخر دبیرستان بودم از خانه های سازمانی به این خانه آمدیم. خانه ای در طبقه ی نهم یک مجتمع مسکونی بزرگ در غرب پایتخت.
سال کنکورم بود. مدام در رفت و آمد مدرسه بودم و غرق در کتاب و تست. بعد از قبولی در دانشگاه دولتی شهرستان، به مدت چهار سال از این خانه دور بودم و به عنوان مهمان چند روزی می آمدم و میرفتم‌. معلم که شدم فقط به مدت سه سال در این خانه زندگی کردم و بعد راهی خانه ی بخت شدم.
هر چند کوتاه بود حضور من در این خانه ولی جای ج
نقشه اتوکد خانه ویلایی
این مجموعه دارای فابل اتوکد اجرایی یک خانه ویلایی به متراژ تقریبی 150 متر دارای پلان طبقات  دو نما دو برش پلان ستون گزاری پلان شیب بندی پلان تیر ریزی پلان آکسبندی  جزییات اجرایی سازه ای شامل دیتیل ستون ها ، تیرها و فنداسیون می باشد و همچنین در این مجموعه فایل سه بعدی تری دی مکس این ویلا بدون متریال و به تعداد4 عدد رندر سه بعدی نمای داخلی و 4عدد رندر سه بعدی نمای خارجی وجود دارد.
پنت هاوس چیست؟
امروزه به سبب افزایش برج های بلند مرتبه و آپارتمان ها، با کلمه پنت هاوس زیاد روبرو می شویم.
پنت هاوس معمولا در بالاترین طبقه برج ها و آپارتمان ها قرار داشته و از نظر امکانات و طراحی شرایط بهتری در مقایسه با دیگر طبقات و واحد ها دارد. به عبارتی پنت هاوس در ساختمان ها به گونه ای طراحی می شود که به عنوان بهترین بخش ساختمان، از امکانات بسیاری مانند متراژ بالاتر، بالکن های بزرگ روباز و یا مسقف، تجهیزات بهتر و کامل تر و... برخوردار ا
خانه مبله ارزان در غرب تهران درشهران قرار دارد. متراژ این آپارتمان مبله ۱۱۰ متر و دو خوابه می باشد. در اتاق خواب های ارزانترین منزل مبله غرب تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. از دیگر امکانات این خانه مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی، آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد. سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران شوفاژ و سرمایشی آن کولر آبی است.
 
اجاره سوئیت در تهران یک روزه ارزان
 
برای ر
کانون خانه‌های ارزان قیمت در تهران مناطقی هستند که در آن‌ها واحدهای کوچک‌متراژ و میان‌متراژ عرضه می‌شوند.
با گرانی حاکم بر بازار مسکن پایتخت، طبیعی است که مناطقی که امکان خرید خانه ارزان در آن‌ها وجود داشته باشد زیر ذره‌بین قرار گیرد.
به گزارش مجله دلتا این مناطق شامل محله‌هایی می‌شوند که در آن‌ها آپارتمان‌های کوچک‌ متراژ و میان‌ متراژ متراکم است و پیش از این هم متقاضیان مسکن به‌ویژه خانه اولی‌ها نیز در این مناطق به جست‌وجوی خان
بررسی آگهی‌های آپارتمان‌هایی با مساحت ۵۰ متر مربع و کمتر نزد مشاوران املاک تهران نشان می‌دهد عمده این واحدها در مناطق جنوبی شهر قرار دارد.
خرید آپارتمان ۵۰ متری در تهران که عمدتا در مناطق جنوبی قرار دارند، در روزهای اخیر قیمت های متفاوتی داشته است.
به گزارش مجله دلتا برخی مشاوران املاک در مناطق جنوبی شهر تهران عنوان می‌کنند: آپارتمان‌های نقلی کمتر از ۵۰ متر مربع از سوی مالکان با توجه به وضعیت کنونی بازار قدری غیر منطقی و نامتعارف قیمت
در حالی است که میانگین رشد قیمت  در شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۵۷ درصد بوده اما خرید آپارتمان  40 متری در تهران، ۷۵ درصد رشد قیمت را به خود اختصاص داده اند.
  
خرید آپارتمان 40 متری در تهران در پی افزایش قیمت مسکن، فشار تقاضا را موجب شده است. از دیگر سو نیز عدم  تمایل بساز بفروش ها به ساخت واحدهای زیر 60 متر، زمینه کمبود عرضه واحدهای  ۴۰ متر مربعی را فراهم کرده است؛ تا جایی که این واحدها با ۷۵ درصد رشد  قیمت، بالاترین میزان تورم را در ب
مسکن کارگران به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه در شرایطی که قیمت مسکن به حدی رسیده است که دست این قشر را از آن کوتاه کرده، مهمترین موضوعی است که باید در اولویت قرار بگیرد.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اقدامات انجام شده برای «ترمیم قدرت خرید کارگران» گفت: به همین سبب درخواست اعطای یک خط اعتباری برای خرید مسکن کارگران را مطرح کرده‎‌ایم که بانک مرکزی در حال بررسی آن است.
به گزارش مجله دلتا محمد کبیری با اعلام این خبر افزود: ا
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
این ویلا مبله درلواسان بصورت کلبه چوبی زیبا در دل جنگل قرار دارد. سوئیت ارزان مبله لواسان یکخوابه می باشد به طوریکه در اتاق خواب این ویلا ارزان در لواسان دو تخت دو نفره قرار دارد . که جمعا 2 نفر در این واحد دارای تخت می باشند. این آپارتمان مبله لواسان در کنار رودخانه بوده و دارای متراژ حدود 40 متر بنا می باشد. این خانه مبله لواسان دارای حیاط و باربیکیو و تراس بزرگ است. از دیگر امکانات این سوئیت مبله ارزان در لواسان میتوان به مبلمان، تلویزیون ،آ
فصل 2
یکمرتبه کله ام به کار افتاد و فهمیدم چرا جاش آن شکلی لابه لای سنگ قبر ها می دود و جاخالی می دهد.دنبالش کرده بودند. کسی...یا چیزی...دنبالش بود. با ترس و احتیاط چند قدم دیگر به طرف جاش برداشتم و وقتی دیدم که دولا شد،جهتش را عوض کرد و در حال دویدن دست هایش را از هم باز کرد،تازه فهمیدم که پاک عوضی گرفته ام. کسی دنبال جاش نمیدوید،جاش دنبال کسی می دوید. دنبال پتی. خیلی خب،قبول دارم.گاهی وقتا قوه ی تخیل من زیادی کار می کند.خب،وقتی آدم میبیند یک نفر ای
به نام خداروزی مردی برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی بزرگ با درختان میوه داشت.
در همسایگی او خانه ای قدیمی بود که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش می داد.
یک روز صبح خوشحال از خواب برخاست و همین که به ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است. سطل را تمیز کرد، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود پر کرد تا برای همسایه ببرد.
وقتی همسایه صدای در زدن
 
 
مشاورین املاک ملکبین
((با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه ی باغ ویلا))
 
جهت مشاهده ی تصاویر بیشتر این ملک در سایت ملکبین لطفا کلیک کنید.
 
شناسه ی ملک : 5427
 
600 متر باغ ویلای شیک
دارای حدودا 100 متر بنای نوساز
به صورت دوخواب و مبله
استخر روباز کاشی کاری شده با تصفیه خانه
محوطه سازی زیبا
درختان مثمر
نورپردازی
انشعابات کامل و به صورت قانونی به همراه کنتور
آب نمای شکیل
مبایعه نامه ی معتبر از سند مادر
جهت مشاهده تمام باغ ویلا های ابراهیم آباد
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
در این دوران که کم‌کمَک داره شکل و شمایل یک دهکده جهانی و خانه‌ای بزرگ رو به خودش می‌گیره، که اگر کسی در گوشه‌ای از این خانه حرف و سخنی داشته باشه، با کمی مشقت به آن‌طرف خانه می‌رساند که همین یکی از ملزومات حضور حضرت یار است!
بماند که عشق چیست! عده‌ای تحرکات هرمونی می‌نامندش و گروهی دیگر تمایلات عاطفی.
هرچه هست، پدیده‌ایست که باید مهار شود. آن هم به درستی!
ادامه مطلب
فروش آپارتمان برج صبا کوهک
واحدی به متراژ ۱۳۰ متر واقع در برج صبا کوهک با مشخصاتی به شرح ذیل به فروش می رسد :
۲ خوابه
پارکینگ
انباری
آسانسور
دارای کابینت High Glass
خوش نقشه و بدون پرتی
دارای سالن بزرگ پذیرایی بزرگ
نوساز
لابی من شیک به صورت ۲۴ ساعته
۴ لاین آسانسور
نوساز
برای مشاوره رایگان با مشاورین املاک پارلمان غرب ( املاک چیتگر ) تماس بگیرید : ۴۴۷۴۱۰۷۲
کد1523
متراژ زمین: 500
متراژ سوله: 500
ارتفاع سوله: 5.5
ابعاد: 10در50
نوع سوله(کف و دیوارها): موزاییک
برق(آمپر): 50 آمپر برق سه فاز
گاز: جی 125 صنعتی
متراژ دفتری کارگری سرایداری: 20
سال ساخت: 1375
وضعیت پایانکار شهرداری: قبل 1375
وضعیت تغییر کاربری جهاد کشاورزی: صنعتی
وضعیت سند: سند شش دانگ
انشعاب آب : دارد
تمامی فایلهای رزکان را اینجا مشاهده کنید.
تمامی فایلهای در متراژ تا 500 متر را در اینجا مشاهده کنید
تمامی فایلها در900 تا 1میلیارد و 200 تومان را در اینجا  مشا
این سوئیت مبله شرق تهران (خیابان سرباز) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 80 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله درتهران می توان به مبلمان،تلویزیون ،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.همچنین این آپارتمان مبله تهران در طبق
برای اولین بار رفته‌بودیم خانه‌ی سعید که تازه از مستاجری رها شده. ننه هم آنجا بود و هر چند دقیقه یک بار می‌گفت :«خونه‌ی آدم قد مستراح باشه، اما مال خودش باشه!» آخر یکی از جمع گفت:«حالا این چیه هی تکرار می‌کنی؟ بگو قد لونه‌ی مرغ مثلا. چرا هی میگی مستراح؟» ننه گفت:«از قدیم همین‌جوری میگن.» مادربزرگ گفت:«نه والا. از قدیم میگن خونه‌ی آدم قد لونه مرغ باشه، ولی مال خودش باشه. مستراح نمیگن» اما ننه قبول نکرد.
چند دقیقه بعد بحث متراژ خانه شد و ننه گ
 خانه مبله تهران در ملاصدرا (شیراز شمالی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 100 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران شوف
آقای هابلوت را فقط یکبار دیدم. به نظرم باید چند بار می دیدم تا ازش چیزی می فهمیدم. البته نکته عجیبی هست که فقط دنبال تفسیر هستم و در بسیاری از موارد لذت بردن را کنار می گذارم.
فیلم کوتاه قشنگی بود و اولین چیزی که برای نوشتن به ذهنم رسید این بود که هابلوت به یک سگ علاقه مند می شود و آنقدر به این سگ می رسد و غدا می دهد که بزرگِ بزرگْ می شود و کار به جایی می رسد که سگ دوست داشتنی در خانه جا نمی شود. در خانه ای که مورد علاقه آقای هابلوته و آقای هابلوت دل
قیمت بازسازی خانه بر اساس موقعیت مکانی، متراژ، نوع مصالح استفاده شده و دیگر عوامل می‌تواند سنجیده شود. بازسازی به سادگی نیست. شما مجبورید برای مدتی به خانه دیگری نقل مکان کنید تا خانه شما آماده شود. حتما برای هزینه‌های آن هم فکری کرده‌اید؛ اما این هزینه ارزشش را دارد. شما با دیدن نمای جدیدی از خانه خود حتما روحیه مثبتی به دست می‌آورید که تاثیر هزینه‌ای را که کردید را شاهد می‌شوید. علاوه بر این قیمت خانه شما با بازسازی بیشتر می‌شود.
همان
  عکسهای شبنم مقدمی در بیستمین جشن خانه سینما
جدیدترین تصاویر شبنم مقدمی در جشن خانه سینما سال ۹۷
آیین پایانی بیستمین جشن سینمای ایران یا همان جشن خانه سینما امروز  ۱۰
شهریور ماه به منظور اهداء تندیس‌ های خانه سینما به برگزیدگان این رویداد
بزرگ سینمایی برگزار شد . در این مراسم برندگان رشته‌ های مختلف که توسط
داوران انجمن عالی هنر ها و فنون سینمایی برگزیده شده‌ بودند معرفی و با
اهداء لوح تقدیر و تندیس‌ های جشن سینما مورد تقدیر قرار گرف

چه نوع املاکی را می توان در اسپانیا خرید؟
شاید اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که برای سرمایه گذاری در کشور اسپانیا، روش خرید ملک در اسپانیا را انتخاب کرده اید که بواسطه آن بتوانید ویزا طلایی و نهایتا اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید، به دنبال این باشید که بدانید کدام نوع از املاک و مستغلات اسپانیا را می توانید خرید کنید.
خرید املاک و مستغلات در اسپانیا در حالت های زیر امکان پذیر است:

خرید آپارتمان در اسپانیا: متداول ترین نوع املاک در
گروه دکوراسیون و تزئینات ساختمانى خانه ى مدرن تقدیم مى کند. 
نسل جدید آسمان مجازى سقف کشسان(باریسول) محصول قرقى تاوان ترکیه با 10 سال ضمانت
با بهترین کیفیت چاپ و دوخت ترکیه 
با نورپردازى اصولى , زیبا و بسیار خیره کننده 
با هزاران طرح متنوع و بسیار مقاوم 
*مزایاى سقف کشسان :
-آنتى باکتریال 
-استفاده در مکان هاى عمومى 
-قابلیت نصب در تمامى متراژ ها و طرح ها (دایره - مربع و...)
-جایگزین بسیار مناسب تایل هاى قدیمى که از لحاظ کیفیت بسیار پایین بودند .
ویلا ساحلی سرخرودویلا در سرخرودکد این ویلا شهرکی سرخرود 1827 است و در محله سرخرود قرار دارد که فاصله از جاده اصلی ویلا 200 متر و فاصله از دریا ی ویلا شمال 1500 متر است .نوع بنا ی این ویلا شهرکی ساحلی سرخرود ، دوبلکس است و وضعیت بنا نوساز و ساخت زیبا در سایت ویلا شمال در سرخرود توسط ادمین این سایت خرید و فروش ویلا در شمال به ثبت رسیده است .متراژ زمین ویلا در سرخرود 470 متر و متراژ بنا ی ویلا در سرخرود 180 متر می باشد که تعداد کل خواب آن 3 عدد و 1 خواب مستر ا
خانه مبله شمال تهران در ملاصدرا (شیراز شمالی) قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله 100 متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله شمال تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهران
شاید این سوال شما هم باشد که انباری یا پارکینگ از متراژ فروش محاسبه می شود یا خیر ؟ در این قسمت از وبسایت گروه بزرگ مشاورین املاک عظیمی همراه ما باشید تا به این موضوع مورد بحث بپردازیم. باید بگوییم جواب این سوال از این قرار است. هر شهر و منطقه عرف خودش را دارد، به طور مثال در شهر اصفهان در بعضی مناطق پارکینگ جزو متراژ حساب نمی‌شود اما در بعضی دیگر از مناطق به گونه‌ایی خرید و فروش می‌کنند و جزو متراز به حساب می‌آورند، به طور کلی کاملا وابسته
ارزش کلی ملک، ارزش هر متر مربع و متراژ، هر کدام سهمی از کل معاملات شهر تهران در مهر امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

خرید خانه با قیمت مناسب افراد بسیاری را مجاب کرده است تا به جست‌ و جوی آپارتمان مورد نظر خود در مناطق ۷، ۹ تا ۲۱ و برخی محله‌های دو منطقه‌ی ۴ و ۸ باشند، ویژگی‌های قیمتی و متراژی آپارتمان‌ها هر کدام سهمی در جذب تقاضا داشته‌اند.
به گزارش مجله دلتا از نظر قیمت، خانه‌های ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان؛ از نظر ارزش هر متر مربع، خانه‌ه
رای همه اجاره نشین‌ها اتفاق افتاده است که به بازدید ملکی رفته و زندگی خود را درآن تصور کرد‌ه‌اند؛ آن هم بعد از روزها به دنبال خانه مناسب گشتن و رزرو بازدید، آنهم برای بازدید از خانه‌های مختلف. بعد بلافاصله جملاتی از مشاور املاک می‌شنوند که با این قیمت و ویژگی‌ها نمی‌توانند خانه دیگری پیدا کنند. بنابراین افراد عزم خود را جزم می‌کنند که بلافاصله قرارداد ببندند اما باید کمی صبر کنند. تصمیم عجولانه برای اجاره آپارتمان اصلا درست نیست و با
کد ملک 416
مشخصات باغ ویلا
متراژ کلی باغ ویلا1500
متراژ بنا (ویلا)170
تعداد اطاق خواب2 خوابه
سرایداری مجزادارد
استخردارد
آبنما یا آلاچیقدارد
محوطه سازی و نور پردازیدارد
سهمیه آب کشاورزی اختصاصیدارد
*****************
املاک بزرگ (بمان) تنها املاک در غرب استان تهران می باشد که دارای
فایل های بی نظیر و لوکس به همراه فیلم کامل باغ ویلا و فیلم هوایی با
کیفیت عالی ،تور مجازی 360درجه و عکس های متنوعی از آن می باشدبرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره
09120921706
تماس ب
سایه ی تو بر سر ما سقف این کاشانه می شدخانه تنها با صدای خنده ی تو خانه می شد
شور و شوق بچگی لنگ صدای قفل در بودخانه با پیچیدن عطر تنت دیوانه می شد
یک بغل احساس بودی ساده و بی شیله پیلهتوی آغوش تو آدم یک شبه پروانه می شد
بی گمان حجم حضورت بیشتر از یک نفر بودبی تو این خانه وگرنه این قدر تنها نمی شد
پشت ما همواره مثل کوه بودی، کاش امشبسنگ قبر تو برای بغض هامان شانه می شد
#علی_اصغر_طلوعیدی ۹۸
۱: غزل رو به عشق پدر بزرگم «حاج ولی» نوشتم.
۲: اگر زحمتی نیست
#کد2003
محله: یافت آباد(منطقه۱۸)
دوطبقه دربستیمتراژ طبقه دوم: ۷۰متراژ طبقه اول:۶۰تعداد طبقه: 4نما: آجرکف: سایراسانسور: نداردسرمایش:کولر آبیگرمایش: بخاریگاز رومیزی:نداردکابینت: داردپارکینگ: نداردقیمت رهن: 130.000.000قیمت اجاره: 0
صبح هوا اسفندی شد
شب به یاد عمه هاجر، فکر کردن به جزییات او. شال بزرگ ترکمن، النگوهای پهن طلایی کمرنگ، نحوه‌ی بغل گرفتنش موقع روبوسی، یک ماه زندگی با او در خانه‌مان، صدایش، ترکی صحبت کردنش، پاکتهای سیگارش، خانه اش، شماره‌ی تلفنش، درد‌هایی که کمتر کسی می‌فهمید.
قهر کردن زن از خانه








قهر کردن زن و ترک خانه
 
قهر کردن
بخش جدایی ناپذیر یک رابطه زناشویی است؛ یعنی نمی‌توانیم از یک رابطه نزدیک
صحبت کنیم و برخی مسائل یک رابطه را از آن جدا کنیم. آنجایی موضوع تبدیل
به یک مسئله جدی می‌شود که این قهر کردن‌ها به ترک خانه منجر شود. اگر از
خانه قهر کرده‌اید و یا تصمیم به اینکار دارید و نگران پامدهای آن هستید و
همچنین اگر همسرتان قهر کرده و از خانه رفته است و به دنبال راهکاری برای
بازگرداندن زن به خانه و ب
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی گفت: قیمت میانگین ساخت هر متر مربع خانه در طرح اقدام ملی بین یک و نیم میلیون (در خانه‌های یک طبقه و ویلایی) و ٢ تا ۲.۵ میلیون تومان در آپارتمان در نظر گرفته می‌شود
‍‍‍به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن از ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع خواهد بود.
به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده امروز در نشست خبری که به منظور اعلام جزییات ثبت نام متقاض
اگر قصد اجاره خانه در یکی از محله های منطقه 3 را دارید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی برای شما شرح می دهیم که رنج قیمت خانه ها برای اجاره کردن در چه حدودی است و شما با حداقل بودجه میتوانید چه خانه ای را اجاره کنید. مستاجران تهرانی که قصد دارید خانه ای در جردن اجاره کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید چراکه در این بخش به تمامی جزئیاتی که لازم است شما برای اجاره خانه در جردن بدانید می پردازیم. حال اگر بودجه شما به
نکات ضروری هنگام خرید رابیتس گالوانیزه
تناسب وزن رابیتس با مورد مصرف
توجه به این نکته از تحمیل هزینه اضافی جلوگیری میکند
تناسب تعداد رابیتس خریداری شده با متراژ کاری
از انجا که ابعاد رابیتس در ایران با استاندارد ٢.۴٠*٠.۶ سانتیمتر میباشد مساحتی در حدود ١.۴۴متر را پوشش میدهد که با در نظر گرفتن تلرانس این مقدار معمولا ١.۴ متر محاسبه میگردد و با تقسیم متراژ کاری بر این عدد تعداد رابیتس مورد نیاز بدست میاید و از تحمیل هزینه اضافی به سازندگان جلو
قدرالسهم
قدرالسهم چیست‌؟ یکی از عباراتی است که اگر با مشاورین املاک برخورد داشته باشید و یا این که به تازگی قصد خرید ملک را داشته باشید به گوش شما خواهد خورد و البته که بسیار نیز مهم است. در واقع به سهم هر واحد از زمینی که آپارتمان روی آن بنا شده است، گفته می‌شود.
مثلا شما زمینی را در نظر بگیرید که متراژ آن 1000 متر است و آپارتمانی روی آن بنا شده است که قطعا متراژ کل آن کم تر از این زمین است.
وقتی قصد ساخت ملکی جدید روی این زمین داشته باشید و س
هنوز هم با وجود افزایش قیمت مسکن در پایتخت می‌شود خانه‌ها و آپارتمان‌هایی به نسبت ارزان پیدا کرد.
شاید
برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که با توجه به گرانی‌های اخیر حوزه
مسکن با چنین مبلغی کجای تهران می‌توان آپارتمان خریداری کرد. در گزارش
امروز مجله دلتا قصد داریم تا با سر زدن به آگهی‌های درج شده در سایت ملکی
دلتا آپارتمان‌های 300 میلیونی موجود
در پایتخت را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید کسب آگاهی و
اطلاعات موجود در این زم
کابینت آشپزخانه کوچک
وضعیت اقتصادی و رشد جمعیت باعث سکونت بیشتر خانواده ‌ها در آپارتمان های کوچک و خانه های نقلی شده است و بیشتر خانواده‌ ها در خانه های کوچک و متراژ پایین زندگی می کنند و در عین حال مجبور هستند تمام وسایل مورد نیاز خود را در فضای کوچک همان خانه جا بدهند.
حتی با وجود کوچکتر شدن فضای خانه های امروزی تعداد و تنوع وسیله هایی که در خانه ها استفاده می شود بیشتر شده و نحوه چیدمان وسایل در این شرایط اهمیت خود را بیشتر نشان می ‌دهد و
یک بند کوله را انداخته روی شانه‌اش، با شلوار شش جیب گتر کرده در پوتین جیر، نزدیک می‌شود و از دور دست تکان می‌دهد. خودم را می‌بینم انگار. لبخند روی لبهایم کش می‌آید. می‌نشینیم روبروی هم. من چای بهار نارنج سفارش می‌دهم و او اسپرسو. از خودش می‌گوید و من غرق خودم می‌شوم. سالهای پیش من است این دختر. ریز می‌خندد که هیچ کاری بلد نیست و اصلا از زنانگی و خانه و خانه‌داری هیچ نمی‌داند و کار دل است که تا اینجا کشیده و دارد به ازدواج فکر می‌کند. توی
 
 
جهت مشاهده ی تصاویر بیشتر این ملک در سایت ملکبین لطفا کلیک کنید.
 
مشاورین املاک ملکبین
((بیش از یک دهه سابقه درخشان در منطقه))
 
شناسه ی ملک: 5438
 
750 متر باغ ویلای شیک بسیار سرسبز
دارای حدودا 150 متر بنای نوساز
دارای 3 اتاق خواب
آلاچیق زیبا
نورپردازی
استخر روباز کاشی کاری شده به همراه تصفیه خانه
گلکاری زیبا
درختان مثمر قدیمی
درختان تزیینی
انشعبات کامل به صورت قانونی
دارای سند تک برگ
پایان کار شهرداری
جهت مشاهده تمام باغ ویلا های شهرک ویلایی
صبح هوا خوب و بهاری و خنک و َشبیه اسفند بود.
شب به یاد عمه هاجر، فکر کردن به جزییات او. شال بزرگ ترکمن، النگوهای پهن طلایی کمرنگ، نحوه‌ی بغل گرفتنش موقع روبوسی، یک ماه زندگی با او در خانه‌مان، صدایش، ترکی صحبت کردنش، پاکتهای سیگارش، خانه اش، شماره‌ی تلفنش، درد‌هایی که کمتر کسی می‌فهمید.
اجاره روزانه خانه درتهران شهرک غرب روزانه قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله ۸۰ متر و دارای دو اتاق خواب می باشد.درهر یک از اتاق خواب های این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد. همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوئیت مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز، یخچال، ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله تهرا
چند روز پیش خوابی دیدم جالب. خواب دیدم جمعی از دوست و آشنا هستیم که به استقبال حاجیان رفتیم؛ در مسیر بازگشت با حاجی به سمت تالار ولیمه ، در سه خانه‌ ابلیسک وجود دارد که به آن‌ها سنگ باید بزنیم. اما سنگ‌ها قبل از دیوار خانه زمین می‌افتد و رمی نمی‌شود! ابلیسک‌ها شبیه آلاچیق بودند که برخی در آن استراحت می‌کردند و سقف آن همانند ابلیسک‌های معروف هرمی بود. پس از رمی ناموفق به خانه‌ای رفتیم برای ولیمه. تالار درون یک ابلیسک بزرگ بود و به شدت اعیا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها