نتایج جستجو برای عبارت :

از فرودگاه جزیره کیش بیشتر بدانید

در سال 2019 ، فرودگاه جدید استانبول ، که به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان شناخته شده ، افتتاح شد. در صورت بهره برداری از تما فازهای آن ، این فرودگاه به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان می باشد.
علاوه بر بزرگی این فرودگاه ، امکانات رفاهی ، فروشگاه ها ، خدمات برای مسافران و ... در این فرودگاه به روز و مطابق با آخرین روش های روز دنیا می باشد. فرودگاه جدید استانبول در قسمت اروپایى استانبول قرار دارد. 
ادامه مطلب
در فرودگاه امام در مجموعه پنج پارکینگ وجود دارد که هر کدام با فواصل متفاوت از هم جدا شده اند . پارکینگ اول در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین است . ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام خمینی واقع شده است و تنها پارکینگ مسقف است . 
 پارکینگ شماره 2 در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ سالن اصلی می باشد و دسترسی به آن توسط اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ شماره 3 در ضلع جنو
در فرودگاه بین الملی امام خمینی در کل 5 عدد پارکینگ وجود دارد که در فواصل مختلف از هم قرار گرفته اند . پازکینگ اولی در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین می باشد ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و تنها پارکینگ مسقف می باشد .
پارکینگ شماره دو در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ اصلی سالن است و دسترسی به آن تنها با اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ سوم در ضلع جنوب
فرودگاه بین المللی دبی
فرودگاه دربین المللی دبی او‌لین و بزرگ ترین بین فرودگاه های دبی است که به دلیل ترافیک پروازی بالایی که دارااست نا مرتب ترین فرودگاه جهان اسم گرفته است . این فرودگاه قطب اساسی خطوط هواپیمایی امارات متحده برای پرواز های امارات و فلای دبی است . این فرودگاه در میان المللی در مرتبه سوم ترافیک مسافری و سکو ششم پرواز های باری جای‌دارد , و هم هواپیماهای غول پیکر A380 بیش تر از هر فرودگاه دیگر در‌این فرودگاه رفت وآمد دارا هستن
جهرم به مشهد جدیدترین مسیر داخلی "هما"
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۶ آذر ماه سال جاری به فرودگاه جهرم پرواز می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما" پرواز جهرم به مشهد از ۶ آذر ماه در روزهای چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز 3458  در ساعت ۱۱ و۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می  شود. این پرواز در ساعت ۱۴ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه مشهد مقدس خواهد شد.
بازگشت پرواز مشهد به جهرم، در روزهای پنج  شنبه هر
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
ادامه مطلب
اگر کسی برنامه داشته باشد که با هواپیما به شهر یا کشوری دیگر سفر کند، اولین مکانی که به آن میرسد ، فرودگاه است. فرودگاه میتواند تعیین کننده نگرش مسافر به مقصد خود باشد . فرودگاه جدید استانبول یک شاهکار است که در حدود 40کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است و خدمات و امکانات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهد.
از آنجایی که ترکیه به یکی از کشور های توریستی و محبوب برای سفر در دنیا تبدیل شده است و جود چنین فرودگاهی ، کاملا ضروری است. دلیل اینکه ا
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
فرودگاه صبیحه گوکچن یکی از فرودگاه های پر تردد شهر توریستی و دیدنی استانبول ترکیه بوده و برخی از گردشگران ترکیه علاقمند هستند تا از این فرودگاه برای سفر به پایتخت اقتصادی و گردشگری ترکیه استفاده کرده و از آنجا به دیگر شهرهای ترکیه سفر کنند.
اگر شما هم علاقمند هستید تا از خدمات این فرودگاه و هم چنین شیوه تردد از آنجا به دیگر نقاط استانبول آشنا شوید، با گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو همراه باشید.
با توجه به اینکه سالانه میلیون ها هموطن به
سالن تشریفات فرودگاه شارجه اگر قصد سفر با تور دبی را دارید بهتراست قبل از سفر فرودگاه های دبی را بشناسید و بدانید پرواز شما در کدام فرودگاه دبی فرود خواهد آمد با ما همراه باشید تا بخشی از اطلاعات فرودگاه شارجه را در اختیار شما قرار دهیم. تالار تشریفات فرودگاه شارجه برای اشخاصی که پروازهای فرست کلاس و بیزینس دارا‌هستند است و از تجهیزات آن می توان وب بی سیم , کابین ویژه سیگار , تلویزیون , دوش با سرویس ها بهداشتی و آرایشی و خبرنامه و مجلات را اس
تاکسی فرودگاه امام به منظور عزیمت به فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد ، پیکاب مسافر از فرودگاه ها به مقصد و انتقال مسافران به شهرستان ها و بالعکس راه‌اندازی شده است. در ادامه برخی از مزایای تاکسی فرودگاه بیان شده‌اند:
بیمه مسافر و سرنشینانامنیت مسافر و اموال آنهااستفاده از خودروهای روز دنیا مطابق با استاندارهای جهانیدسترسی شبانه روزی و بدون معطلیاستفاده از رانندگان آموزش دیده در حوزه فرودگاهینرخ ثابت جهت ارائه سرویس به کلیه نقاط ش
یک خبر خوب این که به زودی 90 درصد ناوگان ون نوسازی خواهند شد . 
اگر تعداد نفرات جهت عزمیت به فرودگاه بین الملی بیش تر از یک خودروی سواری باشد یا اگر تعداد ساک ها و چمدان ها زیاد باشد می توانید از انواع ون ها استفاده نمایید .
بهترین ون به انتخاب اکثریت مردم ون هایس است . ون هایس با گنجایش ده نفر مسافر و پانزده عدد چمدان خودرویی فوق العاده مخصوصا برای مسافرت های بین شهری است . اکثر ون ها بنزین سوز هستند .
برای هماهنگی با ون های فرودگاه امام خمینی با
دوستان و مشتریان عزیز شرایط ثبت نام تاکسی فرودگاه های امام بسته به نوع و مدل خودروها متفاوت است و از حداقل 80 میلیون تومان به بالا است . البته به علت نوسانات شدید قیمت ممکن است این قیمت ها تغییر یابد . شرایط ثبت نام به صورت زیر است :
- داشتن حداقل مدرک دیپلم 
- داشتن گواهینامه پایه 2
- سه سال گذشتن از گرفتن تاکسی 
- نداشتن سوء پیشینه 
برای خریدن تاکسی و ثبت نام لازم است که حداقل یکبار به فرودگاه امام مرجعه نمایید .
در تاکسی فرودگاه امام پرشیا تاکس
فرودگاه جدید استانبول در چهل کیلومتری مرکز شهر در تاریخ ششم اوریل سال 2019 افتتاح شد.این فرودگاه به مساحت 76.5میلیون متر مربع در منطقه ی ساحل دریای سیاه بین دو قاره آسیا و اروپا ساخته شده است.به عنوان بزرگترین فرودگاه دنیا شناخته میشود که در تقاطع قاره ی آسیا و اروپا و خاورمیانه قرار دارد.بعد از تمام شدن پروژه ی این فرودگاه قرار بر ظرفیت  300مقصد با 200 میلیون مسافر در سال است.این فرودگاه امکانات فراوانی دارد از جمله صرافی،فروشگاه های متفاوت،تاب
بر اساس آمار به دست آمده هشت درصد کل واردات ایران در سال ۱۳۹۳ از طریق ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی صورت پذیرفته است و این مقدار در سال ۱۳۹۴ به ۱۱٫۵ درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس آمار ارائه شده از گمرک ایران در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۵ حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام از بیش از یک میلیون تن با ارزش معادل بیش از یک میلیارد دلار میباشد.با توجه به این آمار و ارقام به خوبی می توان اهمیت و بزرگی این گمرک را درک کرد و امور ترخیص فر
خبرهای فوری پلدشت- پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت، مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.
حسن قره داغی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به آمار مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو در سال ۹۷ گفت: در سال گذشته ۱۳۰ پرواز داشتیم که ۷۲۶۷ مسافر ورودی و ۷۰۱۶ نفر
بزرگترین و سومین فرودگاه ترکیه شروع به فعالیت کرد

در نهایت بعد از سه بار تمدید برای عملیات انتقال از فرودگاه آتاتورک به فرودگاه جدید استانبول با نام Yeni Istanbul Havalimanina که با نام رسمی Istanbul Airport شناخته خواهد شد این فرودگاه آماده بهره برداری و شروع به کار کرد.
این فرودگاه از لحاظ منطقه ای در قسمت اروپایی استانبول Arnavutköy قرار گرفته است.
ادامه مطلب
اسم فرودگاه جدید استانبول
فرودگاه جدید استانبول که بزرگترین فرودگاه کشور ترکیه نیز میباشد با نام "فرودگاه استانبول" در شمال مرکز شهر استانبول در منطقه آرناوت کوی قرار دارد. کد انحصاری فرودگاه استانبول ISL است . این فرودگاه در مساحتی عظیم با مساحت 76.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر 35 کیلومتر است.
تورهای مسافرتی و بلیط هواپیما ارزان قیمت را در سایت www.hiholiday.ir مشاهده نمایید.
امکانات فرودگاه جدید استانبول چیس
بررسی دمای بدن مسافران در فرودگاه Sanya Phoenix در کشور چین برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا.....
یکی از راههای شیوع این بیماری رو میگن خوردن خفاش هست! از بس چینیا هر چی رو زمین راه بره یا رو درخت بشینه یا تو هوا ملق بزنه رو میخورن!
جزیره کیش یکی از جزیره های پرتردد گردشگری در جنوب ایران است که سالانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر را در خود جای می دهد. بخش عمده ای از این مسافران با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند. تمامی پروازهای این جزیره توسط فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش که در زمینی با مساحت 13 هزار متر مربع بنا شده است، انجام می گردد. این فرودگاه در مرکز شهر کیش واقع شده و چهارمین فرودگاه پرتردد ایران از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگا
خبرهای فوری پلدشت-پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: هفت هزار و ۲۶۷ مسافر ورودی و هفت هزار و ۱۶ مسافر خروجی سال گذشته /۱۳۹۷/ از این فرودگاه جابجا شدند.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن قره داغی گفت: این تعداد مسافر با ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به تهران – ماکو و ماکو – تهران و همچنین یک پرواز نیز به مشهد – ماکو و بلعکس صورت گرفته است.
وی افزود: در طول هفته، سه پرواز به مقصد تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه انجام می شود.
قره
 
 
فرودگاه ­ها به منزله قلب سیستم حمل و نقل هستند و وجودشان الزامی است. در سرتاسر دنیا فرودگاه ها به دنبال یافتن تکنولوژی­ هایی هستند که تجربه مشتری را افزایش داده و در عمل کارآمدتر باشند. در سال های اخیر شاهد معرفی انواع زیادی از تکنولوژی­ های مرتبط با معماری و زیرساخت های ارتباطی بوده ایم. در این بین 3 فرودگاه را انتخاب کرده­ ایم که در یک یا چند حوزه بر سایر فرودگاه ­ها برتری دارند:
ادامه مطلب
از دوشنبه عصر که هواپیما توی فرودگاه اهواز نشست، تا جمعه ظهر که با پرواز ساعت ۱۰ و پنجاه دقیقه از همان فرودگاه به تهران برگشتم روزهایی بر من گذشت شبیه به رویا و اگر میخواهی بدانی چرا، پست های سال پیش همین وبلاگ را بخوان.
من با هم بیرون رفتیم، بستنی خوردیم، فلافل‌هایمان را توی لشگر آباد پر کردیم، خندیدیم... ما زندگی کردیم و زندگی چیز بود که من پیش از این روزها تصوری از آن نداشتم.
و من حس می‌کنم هنوز هم ممکن است از خواب بیدار شوم.
 
ساختمان ترمینال اصلی در فرودگاه جدید استانبول – که در اینجا رندر معماری کامپیوتری آنرا مشاهده می کنید – در دو تراز ساخته شده و دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ چراغ سقفی توکار است، که همه آنها قابلیت تنظیم زاویه دارند.وسعت و پیچیدگی فرودگاه جدید استانبول، چه از نظر معماری و چه از نظر طراحی نورپردازی در آن، توسط جاناتان راش، یکی از شرکای Hoare Lea، در LuxLiveارائه شده است.
فرودگاه ۹ میلیارد پوندی (۳/۱۰ میلیارد یورو، ۴/۱۱ میلیارد دلار آمریکا) – که طبق برنامه ز
سال ۱۳۰۹ نگرش فعلی فرودگاه با ورودی به بلوار کازینو توسط آلمانی ها شناسایی و موردمطالعه قرار گرفت.  فاتحه از فرودگاه رامسر  (یاتا: RZR، ایکائو: OINR)بوسیله عنوان یک فرودگاه تشریفاتی استفاده شد و پذیرای هواپیماهای (پاسارگاد) ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه وسپس مسافرین خارجی و از جمله افراد انگلیسی بود که هتل همیشه رامسر را بصورت کامل کرایه کرده بودند. در سایت فرودگاه رامسر آمده است که ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ محمدرضا پهلوی و ثریا از فرودگاه رامسر بوسی
ترمینال سلام فرودگاه امام در مساحت 14 هزار هکتار ساخته شده است که مساحت سالن آن 55 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد .
این مجموعه دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که توجه آدم ها را به خود جلب می کند . فضای زیبای ترمینال که در آن از کاشی ها و سرامیک زیبایی استفاده شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند .
ساخت این ترمینال از سال 1389 آغاز شد اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف شد و سپس در سال 1394 بنیاد مستضعفان آمادگی خود برای ساخت ترمینال را اعلام
روزانه ۴۴ پروا داخلی و ۶ پرواز خارجی در
فرودگاه تبریز انجام می‌شود. شرکت‌های
هواپیمایی مختلف این پروازها را انجام می‌دهند. فرودگاه تبریز دارای سه ترمینال هست
که برای پرواز های داخلی، پرواز های خارجی و ترمینالی مخصوص پرواز حجاج می باشد.
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
آدرس فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در
کنار بلوار شهید بابایی قرار دارد.
اگر به شهر تبریز سفر میکنید برای رسیدن
به مرکز شهر باید
من فرودگاه بازی دوست دارم
میری فرودگاه پشت شیشه ضخیم می ایستی
برای دیدنشون سرت بالا میگیری
فکر میکنی دیدم دیدم
بعد میبینی اشتباه دیدی
آخر که درست میبینی از خوشحالی بال بال میزنی
بالا و پایین میپری
محکم بغلشون میکنی انقدر که نفسشون در نمی اد
و شیرین تر از اون اینکه بهت میگه این یک ماه آخر قبل از اومدن همش خواب اینجا و باهم بودن می دیده
همین یک ساعت پیش:
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود - اون برادر کارشه، نه برادر من.
جزیره کیش به دلیل دارا بودن نقاط مختلف تفریحی و گردشگری سالانه متقاضیان بسیار زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. به همین منظور عوامل تاثیرگذار در خدمت رسانی در جزیره کیش باید تمامی امکانات موجود برای یک سفر بی نظیر را فراهم سازند تا این عمل با رضایتمندی مسافران همراه باشد. یکی از عواملی که باید بسیار روی آن کار شود، فرودگاه کیش است.درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانیدفرودگاه کیش شاهراه ارتباطی بین این جزیره و مسافران می باشد.  فرودگاه بین المللی کی
فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه، جدیدترین آمار زخمی های سانحه هوایی در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول را ۱۷۹ نفر و تعداد جانباختگان را 3 نفر اعلام کرد
هواپیمای خطوط هوایی پگاسوس با ۱۸۳ مسافر و خدمه از مبدا ازمیر به پرواز درآمده بود که دیشب هنگام فرود در استانبول از باند خارج و چند تکه شد/ صداوسیما
مشاهده مطلب در کانال
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود. داداش من برادر کارشه، برادر من نیست.
جزیره کیش با توجه به مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده است سالانه مسافران بی شماری را در خود جای می دهد. یکی از مهم ترین مسائل متقاضیان بلیط کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی قیمت آن است. یکی از مهمترین معیارهایی که بر قیمت بلیط کیش تاثیرگذار خواهد بود. نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی است. قیمت بلیط کیش با توجه به شرکت های هواپیمایی  و نوع هواپیما با یکدیگر متفاوت خواهد بود. تفاوت در بها بلیط در کلاس های پروازی م
اخبار پرواز
یکشنبه 9 فوریه 2020 میلادی که برابر است با تاریخ 20 بهمن 1398 شمسی،  پرواز 724 ایران ایر از مبدا آمستردام هلند، فرودگاه (Schiphol) به مقصد تهران با هواپیمای ایرباس Airbus A300B4-605R با 51 دقیقه تاخیر از فرودگاه آمستردام را ترک کرد. بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه پرواز جهت سوختگیری در فرودگاه  Federico Fellini Int’l  واقع در ریمینی در ایتالیا، فرود آمد، سوخت گیری هواپیما یک ساعت و 45 دقیقه  به طول انجامید و بعد از آن هواپیما به سمت فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهر
ماهان پرواز به چین را ادامه می‌دهد؟
بررسی اطلاعات پروازی نشان می‌دهد #پروازهای_ماهان به دست کم یک شهر #چین ادامه دارد. بر طبق اعلام سایت رسمی فرودگاه شهر شانگهای پروازهای خطوط هواپیمایی ماهان به این شهر ادامه دارد. قرار است امروز ( پنجم مارس) یک پرواز این خطوط هواپیمایی به شماره "W۵۷۷" در ساعت ۹:۵۵ به وقت محلی وارد ترمینال شماره دو این فرودگاه شود. وضعیت این پرواز نیز "طبق برنامه ریزی" اعلام شده است./ ایسنا
به دلیل حجم بالای سفرهای تجاری که به تهران می
شود و فرصت کمی که اغلب این مسافران دارند، تعداد کثیری از آن ها ترجیح می دهند به
هر دلیلی درهتلی نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشند. گاهی اوقات نیز از فرودگاه
های بین المللی تهران پرواز دارند و نیاز به هتلی در آن حوالی برای اقامتی کوتاه
مدت دارند. هتل های تهران همواره در همه ی نقاط تهران به فکر آسایش مسافران هستند.
هتل ایبیس و نووتل دو هتلی هستند که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی احداث شده اند و
محیطی
 
این فرودگاه 700 هزار مترمربع مساحت داشته و با  100 زمین  فوتبال برابری می‌کند.
سازه این فرودگاه توسط "زها حدید" معمار عراقی- انگلیسی طراحی شده است.
در زیر ساختمان ایستگاه مترو قرار دارد و مسافران پس از 20 دقیقه به مرکز شهر می‌رسند.
هزینه این پروژه حدود 120 میلیارد یوآن (17.5 میلیارد دلار) برآورد شده و با احتساب راه‌آهن و مسیرهای حاشیه‌ای آن به بیش از 400 میلیارد یوآن خواهند رسید.
 
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
در طی فصل سفر آزمون علمی
حتما شنیده اید که می گویند فرودگاه ویترین یک کشور است و هنگامی که گردشگری وارد فرودگاه مقصد می شود برداشت های متفاوتی از آن جا می کنند، با این به دلیل اهمیت روز افزون صنعت گردشگری در دنیا بسیاری از کشورها تصمیم به ساخت فرودگاه های نو و مجهز کرده اند از طرفی در برخی از آن ها این مکان از نظر زیبایی به یک جاذبه تبدیل شده است.
حال در این بخش می خواهیم با تعدادی از زیباترین فرودگاه های جهان آشنا شویم.
فرودگاه بین المللی کانسای ژاپن یکی از زیباترین
کسانی که بلیط کیش را خریداری می نمایند از فرودگاه بین المللی کیش برای سفرهای خود استفاده می کنند. این فرودگاه که در مرکز جزیره کیش واقع شده در زمینی به مساحت 13 هزار متر بنا شده است. فرودگاه بین المللی کیش روزانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی  را تحت پوشش قرار می دهد که این آمار در سال به 1 میلیون و هفتصد هزار نفر می رسد. این فرودگاه چهارمین فرودگاه پرتردد این از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگاه بین المللی کیش در حال حاضر برای پوشش مسا
حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.
ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود.
در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن  از آنان
 پس از شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی اتوبان رسالت را به نام آن شهید نام گذاری کردند اما به نظر می‌رسد این نام گذاری آنچنان اثری در تبیین مظلومیت این شهید عزیز و بزرگوار ندارد، لذا پیشنهاد می شود نخست برای پاسداشت مقام شامخ و برجسته این شهید بزرگوار «فرودگاه مهرآباد» را به نام این شهید نام گذاری نمایند.
« فرودگاه شهید قاسم سلیمانی»
یکی از اثرات این نام گذاری این است که من‌ بعد هر هیات دیپلماتیک که وارد تهران می‌شود متوجه خواهد شد که پا در چ
برای کسانی که به دنبال استراحت در یک محیط آرام و طبیعی هستند، سفر با یک جت خصوصی به آمورگوس یک تجربه فراموش نشدنی است. سواحل بکر و طبیعی آن با مناظر زیبای غارها، آب ها روشن، صخره های شیب دار نسبت به مکان های دیگر خلوت تر و دست نخورده هستند. معماری سنتی سفی رنگ خانه ها در Cora پایتخت و سایر دهکده های آن بسیار زیبا و بیش نظیر است. برای داشتن زمان بیشتر، بهتر است که با یک جت خصوصی evoJets به آمورگوس سفر کنید زیرا برنامه ریزی برای سفر با هواپیماهای تجاری
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
بخارست با داشتن حجیم ترین ساختمان های دنیا و ترکیب معماری مدرن و باستانی، یک سبک استثنایی را به نمایش می گذارد. این شهر مرکز کاخ پارلمان دوره کومونیسم است که با داشتن 4.5 تن بتن، مرمر و طلا، بعد از پنتاگن، دومین ساختمان سنگین و حجیم در دنیاست. چه این منطقه را به عنوان نمادی از استکبار یک دیکتاتور پیشین بدانید و چه نمایشگاهی از مهندسی پیچیده و ماهر رومانیایی، باید پذیرفت که این ساختمان های شگفت انگیز ارزش بازدید را دارند. یک جت چارتر خصوصی به
لحظه دقیق ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی
جزیئات دقیق شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد که ساعت یک نیمه شب، هواپیمای
حامل حاج قاسم سلیمانی از بیروت به بغداد می رسد. ابو مهدی مهندسدر فرودگاه منتظرش است
و لحظاتی بعد از خروج از فرودگاه انفجارهای مهیبی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد به وقوع پیوست،
انفجار ها ناشی از اصابت موشک هایی بود که پهباد های آمریکایی آنرا شلیک می کردند.
سپس ساعت ۲ صبح فرودگاه بین المللی بغداد بسته شد و پر
جزیره کیش نگین خلیج همیشه فارس مقصد محبوب ایرانیان برای گردشگری و تفریح است. تور کیش از اصفهان هم یکی از محبوب ترین مسیرهاییست که به صورت روزانه و حرکت با دو پرواز زاگرس ایر و کیش ایر از فرودگاه اصفهان به مقصد فرودگاه کیش انجام می شود. تور جزیره کیش از اصفهان همواره مورد توجه کسانیست که می خواهند تعطیلات خود را در جزیره بکر با شرایط و امکانات تفریحی و سرگرمی بگذرانند.
مدت
پرواز از اصفهان به کیش حدود 1 ساعت 20 دقیقه است که در تورهای کیش که شما
ا
همان چند سال پیش که برف آمده بود بیخ تا بیخ تهران و فرودگاه‌ها فلج شده بودند، ما هم از آن طرف در فرودگاه استانبول گیر افتاده بودیم. در مقابل ایرانی‌هایی که دو روز بود کف فرودگاه آتاترک خوابیده بودند و فقط با قهوه‌های استارباکس شارژ می‌شدند، مایی که پروازمان کلا هفت ساعت تاخیر داشت، خوشبخت‌ترین بودیم.روی یکی از صندلی‌های فرودگاه نشسته بودم و سرم را طوری با دستانم گرفته بودم که انگار می‌خواستم از شکافتن شیارهای مغزم جلوگیری کنم. خسته بو
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یکی از فرودگاه های فعال کشور در زمینه نقل و انتقال مسافران محسوب می شود. شاید بتوان مهمترین پرواز داخلی این فرودگاه را پرواز اصفهان به تهران دانست. این مسیر هوایی از فرودگاه اصفهان واقع در بزرگراه چمران، بزرگراه فرودگاه به فرودگاه مهرآباد تهران صورت می گیرد. فرودگاه بین المللی اصفهان در شمال شرقی این شهر بوده و در دو ترمینال داخلی و خارجی پروازهای متعددی را در مسیرهای هوایی داخلی و بین المللی به انجام
سپاه از فرودگاه امام دو هزار هکتار سهم برای ساخت پایگاه هوایی خواست ندادم . به من هشدار دادند بینی ات را به خاک میمالیم خب مالیدند و تمام شد رفت . افتتاح مهمترین فرودگاه کشور (امام خمینی) در سال ۱۳۸۳ تبدیل به ماجرای بزرگی شد . فرودگاهی که هنوز فاز ۳و ۴ آن تکمیل نشده است و احمد خرم میگوید با تکمیل نشدن آن در مجموع لطمه ای بزرگ به منابع مالی کشور شد که بیش از ده میلیارد دلار است. فاز ۳ و ۴ فرودگاهی که می‌توانست تا آخر ۱۳۸۵ تکمیل شود اما سپاه نگذاشت.
مسیرهای دسترسی به فرودگاه جدید استانبول
 
مسیرهای دسترسی به فرودگاه جدید استانبول و هزینه های آن از مناطق مختلف شهر استانبول توسط اتوبوس های Havaist، همچنین شما می توانید با نصب نرم افزار Havaist در تلفن همراه خود از آخرین ساعات حرکات آنها مطلع شوید . شایان ذکر استه با توجه به دور بودن فرودگاه جدید نسبت به فرودگاه آتاتورک حداقل 5 ساعت قبل از ساعت پرواز در نسبت به حرکت خود اقدام نمایید.
گروه بازرگانی سام در تمام مراحل مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه
با ایدین چمدان می بستیم. اخر چه کسی می توانست لباس و مایحتاج یک ماه خود را در یک چمدان جا کند ؟ دانه دانه حذف می کردیم، می افزودیم، باز می کردیم و می بستیم، دست اخر شد ٢ چمدان بزرگ! که نیمی از یکیشان فقط نان بربری و سنگک برای فامیل ِ از ایران دور مانده -سوغات- بود. 
هر کس که تجربه ی خروج از ایران به یکی از کشور های در حال توسعه/ توسعه یافته را داشته باشد می داند که از ایران به مقصد، به یک باره، رنگ عوض می شود. انگار یک هو در فضای خاکستری نخوت بار افر
شرکت فریت بار در فرودگاه امام
خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در
فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل
بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
cip سرنام کلمات Commercial Important persons است.
و مخصوص کسانی است که مقوله وقت خیلی برای آنها مهم است.
CIP فرودگاه امام با ارائه خدماتی ویژه، باعث صرفه جویی و ذخیره وقت با ارزش مشتریان خود می شود.
اصولا این دسته از افراد  که از CIP فرودگاه امام استفاده می کنند، وقت کافی برای طی کردن روند معمول و گاها زمان بر سوار شدن به هواپیما و هم چنین خروج از آن و انجام کار های لازم و رفتن از فرودگاه امام را ندارند.
لازم به ذکر است که CIP فرودگاه امام در تمامی روز های هفته
شرکت
فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست
شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از
فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان"). با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  
قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان"). با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  
گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در سی کیلومتری جنوب تهران در جاده تهران-قم واقع شده است و گمرک شهریار نزدیک به گمرک غرب در جاده قدیم کرج در حال فعالیت می باشد. زمانی که کالایی از طریق مرزهای دریایی وارد کشور می شود به بنادر گمرکی رفته و مراحل ترخیص کالا در آن جا صورت می گیرد. از جمله مهم ترین این گمرکات می توان به گمرک بندرعباس(گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر)، گمرک بندر امام خمینی ، گمرک بوشهر، گمرک خرمشهر، گمرک چابهار و گمرک گناوه اشاره
برای تهیه‌ی بلیط چارتر ارزان‌ قیمت و قیمت بلیط هواپیما، شما باید قیمت تمام ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی را بررسی کنید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از موتورهای جستجو است که در زمینه‌ی بلیط در حال سرویس‌دهی هستند.این وب‌سایت‌ها در لحظه بلیط تمام ایرلاین‌ها و آژانس‌ها را همراه با جزئیات کامل به شما می‌دهد و شما می‌توانید بهترین خرید ممکن را انجام دهید. سعی کنید با توجه به حجم وسایل شخصی و امکاناتی که می‌خواهید داشته با
در روز ۱۲ بهمن بزرگترین استقبال در تهران برگزار شد؛ به‌طوری‌که طول جمعیت استقبال‌کننده از امام خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت ۹:۲۷ دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل سید روح‌الله خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. او پس از ورود به فرودگاه و سخنرانی، طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم بهشت زهرا شد و در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مدفن کشته‌ش
در استایل فرودگاه‌ِ اخیر نامجون و جین، آویزه‌هایی دیده‌شده که بنظر میرسد یادگاری هایی از کشور فنلاند باشند• این جا کلیدی‌ها که Moomin نام دارن، اشخاصِ کتاب و کامیکِ طنزی ساخته شده توسط تصویرگرِ سوئدی-فنلاندی زبان 'Tove Jansson' هستند که در‌ اصل در فنلاند منتشر شده‌اند~
 
 
 
 
دیشب نه پریشب بود! یه خواب کاملا واضح داشتم می‌دیدم. تو ماشین نشسته بودیم با خانواده(البته نه همه‌ی خانواده‌ی خودم). فاطمه(خدا رحمتش کنه) هم توی ماشین بود. توی خواب داشتم به این فک می‌کردم که فاطمه که دو ماه پیش فوت شد! بعد داشت دوزاریم می‌افتاد که بله، من خوابم...
در واقع در این شرایط که می‌فهمین خوابین بعدش مغزتون تموم سعی‌ش رو می‌کنه که به شما حالی کنه که "خواب؟ تو بیداری، نگاه کن که چقد همه چی واقعیه، نگاه کن می‌تونی جریان سرد هوا رو حس ک
کن بیشتر بخاطر جشنواره جهانی فیلم های مشهورش شناخته می شود. هر ساله افراد مشهور و VIP جت های خصوصی را از سرتاسر دنیا به کن با evoJets رزرو کرده و مستقیم به فرودگاه Mandelieu کن پرواز می کنند.یکی از مزیت های هواپیماهای خصوصی این است که هواپیماها می توانند با برنامه زمانی شما مطابق شوند، پس مهم نیست که چند فیلم را دوست دارید ببینید یا مسافرت شما چه مقدار طول خواهد کشید، هواپیمای شما همچنان آنجا خواهد ماند.با این حال هرچند که به جشنواره دعوت نشده اید بای
فرودگاه آنتالیا در سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت با نماد یاتا AYTو نماد ایکائو بین اللملی LTAI کرد.
روز سه‌ شنبه ، 6 نوامبر ، فرودگاه آنتالیا در سال 2018 از نفر 30 میلیون مسافر خود استقبال کرد - بدین ترتیب رکورد سالانه ورود مسافر را شکست. فرودگاه آنتالیا (AYT) در سال 2017 در مجموع 26.3 میلیون مسافر داخلی و بین المللی میزبانی کرده است. مسافر رکورددار آنتالیا ، پترا هارتبرگر ، به همراه خانواده (دو کودک و دو بزرگسال) در پرواز SunExpress XQ 131 از مونیخ به آنتالیا رسیدو مور
اگر در سفرها ، گردش ها و مسافرت های خود هوس سفر به ارمنستان و ایروان داشتید، میتوانید  راه زمینی یا هوایی انتخاب کنید که راه زمینی با توجه به خطرناک بودن جاده توصیه نمیشود.
برای سفر هوایی به تور ارمنستان باید از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ایروان اقدام کنید. متاسفانه فرودگاه ایروان پرواز مستقیم به شهرهای بزرگی مانند فرودگاه تبریز ، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز ندارد.
پرواز به ایروان قبلا از طریق شرکت هواپیمایی ماها
آنکارا پایتخت ترکیه است و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این شهر از نظر منطقه جغرافیایی اهمیت بالایی دارد زیرا یک قطب تجاری برای کشورهای همسایه است و از طرف دیگر به دلیل اهمیت تاریخی بالا مقصد محبوبی در میان مسافران نیز به شمار می رود. موزه ها، بناهای یادبود، پارک ها و فعالیت های زیادی برای بازدیدکنندگان از این ظهر وجود دارد و همچنین برای تجار نیز سرشار از فرصت های اقتصادی است. بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به آنکارا برای تجارتآن
این روز ها تقریبا عادت کرده ایم که هرگاه قرار است
مسئولی در مورد فرودگاه بجنورد (BJB) صحبت کند،
باید منتظر یک سورپرایز جدید باشیم. انگار سلسله اخبار تراژدی طور این فرودگاه به
اصطلاح بین المللی، تمامی ندارد.
 پس از لغو
دائمی پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان، فرودگاه بجنورد اگر شانس بیاورد و شرایط
جوی و احیانا سیاسی بر وفق مرادش باشد، تنها سه روز در هفته پرواز را تجربه می
کند!
اگرچه لغو کلیه پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان (
تنها شرکت دارای فعالیت
۵ کشور بدون فرودگاه !
وقتی قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید احتمالا اولین کاری که انجام می دهید رزرو بلیط هواپیماست. سفر با هواپیما آنقدر بدیهی به نظر می رسد که نمی توانیم کشوری را بدون فرودگاه تصور کنیم. اما در گوشه و کنار این دنیا چند کشور وجود دارند که اصلا فرودگاه ندارند! آیا می دانید این کشورها کدام هستند؟ چرا این کشورها فرودگاه ندارند و جابجایی در این کشورها چطور انجام می شود؟ جالب است بدانید که این کشورها همگی در اروپا قرار دارند و برخ
 
صبح زود به مقر ساواک منتقل شدم و تا عصر در آنجا ماندم. طی این مدت از من بازجویی شد که چند ساعت طول کشید. تعجب کردم وقتی دیدم که بازپرس از دوستان کودکی من است و من در بازی های کودکانه او و بردارش شرکت می کردم! پدر و برخی برادرانش از  علما و سادات بودند.
 
عصر بود که مرا به فرودگاه آوردند و به همراه دو مامور در هواپیما نشاندند. هواپیما به مقصدی که برای من نامعلوم بود پرواز کرد، بعدا متوجه شدم عازم تهران هستیم.
این نخستین سفر من با هواپیما بود. پیش
دیشب رفتم اینستاگرام. صفحه میلاد دخانچی. یه گزارش تصویری از سفر اربعینش گذاشته بود... اولین تصویر، ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی به نام "سلام" بود و در موردش اینطور نوشته بود: "ترمینال سلام علیرغم اینکه به تازگی به بهره‌برداری رسیده است، در بی‌هویتی و فاجعه‌بار بودن در دیزاین دست کمی از فرودگاه امام ندارد."
من می‌خوام این بخش رو به مطلب "انزوای مومنانه" ربط بدم.
نظر شما چیه؟
فکر نمی‌کنید ساخت این ترمینال و هدایت مذهبی‌ها به یک مکان دیگر،
کاترینا پابلیکوا، سخنگوی فرودگاه پراگ گفت شش توریست چکی که به ایران سفر کرده بودند، در بازگشت از این کشور قرنطینه شدند.
او این اقدام را پیشگیرانه توصیف کرده و گفته است هیچ‌کدام از مسافران نشانه‌هایی از بیماری‌های تنفسی نداشتند و درجه حرارت بدن‌شان نیز بالا نبود.
به گفته سخنگوی فرودگاه پراگ، از این افراد آزمایش‌های لازم گرفته شده و تا زمان مشخص شدن نتایج این آزمایش،‌ این توریست‌ها در قرنطینه هستند.
در همین حال مقام‌های بهداشتی چک از آ
تور کربلا و نجف به صورت هوایی و زمینی در این سایت کربلا گشت قابل مشاهده هست . این روزها زائرین و محبان اهل بیت برای زیارت کربلا به صورت گروهی یا انفرادی با تورهای کربلا به عراق سفر می کنند . البته کربلا به خاطر اینکه یکی از شهرهای مقدس شیعیان هست معمولا در طول سال زائران زیادی به آنجا می روند اما در ایام مقدس و خاص مانند عاشورا و تاسوعا، اعیاد مانند عید قربان و حتی عید نوروز شهر مملو از زائر می‌شود. 
مسیر تور کربلا
مسیر تور کربلا در گام اول ، ز
• از بلال‌های آن‌شب، چهارتا را جدا کرده‌بودیم برای کباب‌کردن. غروب، گاز‌ پکنیکی را از انبار درآوردیم و زیر مهتابی حیاط، جمع شدیم. زن فندک را که زد شعله یک‌هو آمد بالا و کمی طول کشید تا خاموش شود. ترسیدیم. واشرش را عوض کردیم. مرد بااحتیاط روشنش کرد. این‌بار شعله‌اش طبیعی بود و گُر نگرفت. بلال‌ها را گذاشتیم روی آتش. سرم را خم کردم و سوختن دانه‌های ذرت را نگاه کردم. درهم‌تنیدگی‌شان با آتش... انفجارهای کوچکی بودند در نوع خودشان. در آنی روشن
فرودگاه بین‌المللی باکو که با عنوان فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف هم شناخته می‌شود، در 20 کیلومتری شمال شرقی پایتخت باکو قرار دارد. این مکان، شلوغ‌ترین فرودگاه قفقاز و یکی از پنج فرودگاه بین‌المللی در جمهوری آذربایجان است. این شهر دارای سه ترمینال شمالی و جنوبی است که یکی از آنها برای مسافران داخلی و مشترک‌المنافع کشورهای مستقل و دیگری برای مسافران بین‌المللی است. یک ترمینال هم برای بار وجود دارد.
فرودگاه حیدر علی ‌اف
 
حمل و نقل هو
شرکت خدمات مسافرتی وگردشگری آیتا
ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگریو مسافرتی
با آیتا از سفر لذت ببرید
تهیه و رزرو انواع بلیط های داخلی و خارجی هواپیما بصورت سیستمی و چارتری و تهیه بلیط قطار
اخذ ویزا و وقت سفارت
اخذ ویزای کانادا و شنکن بصورت کاملا تخصصی
رزرو هتل در تمام نقاط ایران و جهان
تورهای طبیعت گردی
برگزارکننده انواع تور داخلی ( شیراز ، مشهد مقدس ، کیش ، یزد و ... )
برگزارکننده انواع تور خارجی ( ترکیه ، گرجستان ، تایلند ، سرتاسر اروپا و سایر ک
در روند فیلم بینی های کرونایی، دیشب فیلم The terminal رو دیدم. داستان مردی که از کشور خیالی کراکوژیا وارد امریکا میشه، و به دلیل اینکه بعد از خروجش از کشور کودتا اتفاق افتاده و امریکا فعلا دولت جدید رو نپذیرفته نمیتونه از در فرودگاه خارج بشه. قضیه برای من از اونجایی جالب تر شد که فهمیدم این فیلم الهام گرفته از داستان یک ایرانیه که به خاطر مشکلات اقامتی و پناهندگی، به مدت ۱۸ سال در سالن فرودگاه شارل دوگل فرانسه زندگی کرده ...
راستش یک ساعت اول دیگه ک
اجاره ون در قم با مناسب ترین قیمت جهت مسافرت یا جا به جایی درون شهری با کرایه ون دربستی تویوتا هایس در تمامی نقاط استان قم.همچنین اجاره ون برای فرودگاه به عنوان تاکسی فرودگاه بصورت یک ترانسفر تشریفاتی.برای مهمانان ویژه ی شما به صورت VIP.
 
کرایه ون در قم از اصلی ترین خدماتی است که در شرکت زرین غزال است.که بصورت متمرکز و تخصصی در خصوص ارائه خدمات کرایه ون به آن پرداخته شده است.امکان اجاره ون در شهر قم امکان جدیدی است که هم اکنون آماده خدمت ر
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
خرید بلیط هواپیما به روش اینترنتی روشی مناسب برای صرفه جویی در وقت و همچنین صرفه جویی در هزینه آماده سازی های سفر است، اما حتی کسانی که گاهی سفر می کنند امکان دارد در مورد روش ثبت نام پرواز اشتباه کنند.این امکان هست که بعضی مسافران برای چک کردن پرواز در صف های طولانی فرودگاه بایستند، کاری که احتمالا ضرورتی ندارد!بجز بعضی موارد معمولا در پیشخوان های ‌هواپیمایی و گاهی هم بصورن آنلاین امکان ثبت نام و چک کردن پرواز خود را دارید.مرحله۱از وبسایت
بروکسل با داشتن غذاهای خوشمزه  از جمله کلوچه ها است که اسم خود را زنده نگه داشته است. این شهر همچنین با داشتن معماری جذاب و فعالیت های تفریحی فراوان، مقصدی گرطرفدار برای مسافران است. بروکسل مطمئنآ مکانی عالی برای سفرهای تجاری است و بازدید از بروکسل که اندکی از همه فرهنگ های این شهر را دارد تجربه ای فراموش نشدنی است.راه های بسیاری برای بازدید از بلژیک وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که از بروکسل شروع کنید، جایی که همه چیز از آشپزخانه گرفته
خالی شده‌ام. از فرودگاه برگشته‌ام و خواب به چشم‌هایم نمی‌آید. در فرودگاه به محسن گفتم دلم نمی‌خواست موقع خداحافظی گریه کنم. گریه کردن موقع خداحافظی یعنی اضافه کردن یک نگرانی به نگرانی‌های مسافرِ در حال رفتن. گفت اتّفاقاً خوش‌حال‌کننده هم هست. من خوش‌حال می‌شدم اگر خواهری داشتم که آن‌قدر دوستم داشت که حالش زمانِ رفتنم چنین می‌شد. خواستم بگویم خب تو هم عین برادر منی و فلان. دیدم نه. این جایگاه در ذهنم مختصّ یک نفر است و باقی، هرقدر هم ک
بلفاست بزرگترین شهر در سواحل شمالی ایرلند است که قطب صنعتی و اقتصادی نیز به شمار می رود. این شهر که در انقلاب صنعتی نقش مهمی داشت، اکنون در تولید پارچه های کتانی ایرلندی ، صنعت کشتیرانی، تولید تنباکو و مهندسی هوا و فضا نقش مهمی ایفا می کند. شما می توانید یک پرواز خصوصی از evoJets را به مرکز بلفاست رزرو کنید و از جابه های آن لذت ببرید، جاذبه هایی از جمله: Harland، Wolff Drawing Office، Hamilton Graving Dock، و همینطور می توانید جایی را ببینید که کشتی بزرگ تایتانیک طراح
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
ابزار وبلاگ »»»سفر »»» از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد
در پست "از زمان وارد شدن به فرودگاه تا سوار هواپیما شدن چه مراحلی دارد؟" تمامی مراحل از زمانی که وارد فرودگاه می شوید تا هنگامی که می خواهید سوار هواپیما شوید را به صورت مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد.
پس از خرید بلیط هواپیما شاید مواردی را در بلیط هواپیما مشاهده کنیم که وافعا ندانیم به چه م
به مسافران پرواز اوکراینی فکر میکنم. دقایق آخر در فرودگاه امام با فکر اینکه جستیم ! 
با فکر جنگ پشت سر، با آرزوهای خوب فردا. 
به دانشجویان پرواز اوکراینی فکر میکنم، با چمدان های پر از دعای مادرانشان... 
قلبم مچاله می شود برای شبی که از خنده رفتن تا اشک مرگ شان یک پرواز
 فاصله بود.......
خب میرسیم به روز اول سفر
گفتم که ساعت 10 صبح بود رسیدیم شانگهای و تا فرودگاه بخوایم بیرون بیاییم چمدونامونو بگیریم و اون صف طویل رو پشت سر بذاریم دیگه ظهر شد تقریبا. مستقیم از فرودگاه پودونگ شانگهای به سمت شهر هانگجو حرکت کردیم. مسافت شانگهای تا هانگجو حدود 2 ساعت با ماشین بود. حدود ساعتای 2 بعداز ظهر رسیدیم.. از این روز اول هیچ عکسی ندارم بجز چندتا.. راستش جای خاصی هم نرفتیم آخه.. چون ساعت 2 رسیدیم و تا بخواییم وسایلمون رو ببریم بذاریم مستقر شیم
این شهری برای علاقه مندان به تاریخ، متعصبان معماری و عاشقان غذا مقصدی مناسب است. با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به عمان سفر کنید و در یکی  از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه تفریح کنید. Rose City در Petra، تلفیقی از عطر و طعم قدیم و جدید است، که قرن بیستم را با امپراطوری گمشده روم آمیخته است. در عمان می توانید وجود خود را با فرو رفتن در درون دریای مرده تغذیه کنید. عمان شهری زیباست که مقصد مناسبی برای مسافران جت چارتر می باشد.برای عاشقان غذا عمان مکانی
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
وقتی به فرودگاه دمشق رسیدیم، شهید طهماسبی گفت:«حسین! تا می‌تونی این یکی دو روز بگیر بخواب!»
گفتم:«چطور؟» گفت:«تا قبل از اعزام به حلب، جز زیارت و خواب هیچ کار دیگه‌ای نکن!» گفتم:«قضیه چیه؟» گفت:«اونجا خواب و خوراک ندارید! کلا 24 ساعته بیدارید و درگیر» حال خاصی به من دست داد. 
در فرودگاه هم می‌فهمیدند به حلب می‌رویم طور دیگری نگاهمان می‌کردند. حسابی به ما می‌رسیدند و پذیرایی می‌کردند! انگار دو دقیقه بعد می‌خواهند سرمان را ببُرند! بالاخره به
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
خواب دیدم شب جشن ازدواجشه ولی چون‌طرف رو دوس نداره داره با یکی دیگه‌فرار میکنه:/
نقش من چی بود؟ از اول تا اخر دنبالش میدویدم که قانعش کنم بلکه برگرده و فرار نکنه. حرفشو بزنه و بجنگه!
چرا تو خوابم استرس دارم‌من؟ ینی واسه خودم غم و غصه تولید میکنم همینجوری! چقد تو خواب حرص خوردم و فک زدم واسشون تا خود فرودگاه!
+ و آدم دلش که بگیرد دردش را به کدام پنجره بگوید که دهانش پیش هر غریبه ای باز نشود؟
خواب دیدم شب جشن ازدواجشه ولی چون‌طرف رو دوس نداره داره با یکی دیگه‌فرار میکنه:/
نقش من چی بود؟ از اول تا اخر دنبالش میدویدم که قانعش کنم بلکه برگرده و فرار نکنه. حرفشو بزنه و بجنگه!
چرا تو خوابم استرس دارم‌من؟ ینی واسه خودم غم و غصه تولید میکنم همینجوری! چقد تو خواب حرص خوردم و فک زدم واسشون تا خود فرودگاه!
+ و آدم دلش که بگیرد دردش را به کدام پنجره بگوید که دهانش پیش هر غریبه ای باز نشود؟
لغو پروازهای امارات
 
امارات تمامی پروازهایش را به مقصد ایران کنسل واجازه ورود مسافران ایرانی را به این کشور وحتی صدور ویزا را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 
لغو پروازهای امارات به علت ویروس کرونا
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات متحده عربی تمام پروازها به ایران را از سه شنبه 6اسفند به مدت یک هفته لغو کرد.در بیانیه این سازمان که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرد آمده: "تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ای
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
رولزرویس به‌تازگی هواپیمایی رونمایی کرده که به‌ادعای این شرکت، سریع‌ترین هواپیمای تمام‌برقی جهان است. رولزرویس در فرودگاه گلوچسترشایر انگلستان، هواپیمایی تک‌سرنشین و با آلایندگی صفر به‌نام پروژه‌ی ACCEL به‌نمایش گذاشته است که پیش‌بینی می‌شود اوایل سال آینده به رکورد سرعت ۴۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت دست پیدا کند.
چرا به خدمات اجاره ون دربستی شرکت زرین غزال 
معمولا فرودگاه ها چه در کشور ایران و چه در مناطق جغرافیایی دیگر، خارج از محدوده شهری ساخته می شوند.
یکی از دلایل این امر این است که  صدایی که هواپیماها تولید می کنند بسیار زیاد است و باعث آلودگی صوتی میشود. و دلیل دوم بخاطر فضایی است که فرودگاه ها نیاز دارند. و دلیل سوم  بخاطر کاهش ترافیک های بی مورد شهری است.  که فرودگاه ها را خارج از شهر ها می سازند. حال با نظر به اینکه خارج بودن محدوده ی فرودگاه
۱. این اواخر قبل از آمدن، خیلی حساس شده بودم...حساس روی همه گیر دادن های ناشی از ملیت... هر جایی در کارهای اداریم گیر ایجاد میشد عصبانی بودم که حتما به خاطر ملیتم کارم گیر می‌کند...
امروز وقتی که از پول کپی ۴ تا کاغذ که ورقی ۷۰۰ بود دود از سرم بلند شد توی دلم گفتم انگار سر گردنه است که پول کاغذ درخواست مخابرات را من بدهم و آن هم ورقی ۷۰۰. قبل تر هم توی فرودگاه امام راننده تا مهراباد صد تومن خواسته بود و داد زده بود که شما خارج نشینها که خوب بلدید آنج
طبق معمول همیشه،کلی خرید کرده بود برام و همشو رو میز اشپزخونه بود و درحال پک شدن بود.....در چمدونِ زرشکیم رو باز کرده بودم....رفتم سمت وسایل که ببرم انتقالشون بدم به چمدون....
-مامان ، اوکیه دیگه؟ببرمشون؟
+اره اره ببرشون...
از اونطرف بابا رفته پایین که ماشین رو روشن کنه و بریم به سمت فرودگاه....
از اینطرف تو خونه چندتا مهمون نشستن که برای خداحافظی از من اومدن.....
حین بردن وسایل،یهو مامان اومد از کنارم رد بشه که بهم گفت ساعت پروازت چنده عزیزم؟ و من واق
یه روز یه مرده توى فرودگاه از پشت شیشه به یه هواپیما نگاه میکرد و سیگار می کشید. 
مرد حکیمى به او نزدیک شد و پرسید : چند ساله که سیگار می کشى؟
مرد سیگارى گفت : سى ساله سیگار می کشم. 
مرد حکیم گفت : آیا میدونى باپولى که بمدت سى سال صرف خرید سیگار کردى
اگر جمع کرده بودى
الان می تونستى اون هواپیما رو بخرى؟
مرد سیگارى گفت : اون هواپیماى شخصى خودمه 
مرد حکیم گفت
یه نخ بده تا با هم بکشیم
دیشب برای ارسال بار به فرودگاه رفتم. جایی در فاصله یک کیلومتری ساختمان‌های اصلی فرودگاه. یک انبار بزرگ است که بالای درش نوشته «قسمت بار» و کنارش چند غرفه که هرکدام نماینده شرکت‌های حمل بار هستند. در محوطه‌اش راه رفتم. همه چیز پیدا می‌شد. کتاب، لباس، خوراکی، لوازم شخصی و کلی جعبه عظیم که نمی‌دانستی تویشان چیست.دو سه تا جنازه هم همانجا بود. توی جعبه‌هایی بزرگتر و درازتر که رویشان نوشته بودند «فلانِ فلانی». اطرافش چند مرد گریه می‌کردند و م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها