نتایج جستجو برای عبارت :

حاجی دلیگانی: اگر فرصت های شغلی کشور را به نحو احسن تقسیم بکنیم خیلی از مشکلات مرتبط با بیکاری حل می شود

به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد با اشاره به مشکلات بیمه ی کارگران که برای صاحب کار پیش می آید افزود: بیاییم و بخشی از حق بیمه را از بیت المال بگیریم، بر فرض مثال یک مغازه دار می ترسد که یک فرد را در مغازه اش به کار بگیرد، زیرا پیش خود می‌گوید حق بیمه اش را باید بدهم و بعد اگر از مغازه بیرونش کردم باید سنواتش را هم بدهم و هزار و یک دلیل که مرتبط به بیمه ا
°ــــ﷽ــــ°ساعت آخر سال است. آخر سال دینے و مذهبے و اسلامے است. 
تمام برنامہ هاے دینے روے ماههاے قمرے است. همہ مستحبات و‌مڪروهات مربوط بہ ماههاے قمرے است. سال جدید از ساعات دیگر شروع مے شود! ما چه‌ڪردیم در سال گذشتہ؟!؟!
یا مقلب القلوب و الابصار ... را باید امروز بخوانید. «حول حالنا الے احسن الحال»
احسن الحال در روز اول سال شمسے این است ڪہ بگویید و‌ بخندید و‌ شاد باشید. ولے اول سال قمرے تا وقتے ڪہ «حجة ابن الحسن ارواحنافداه» ظهور می‌ڪند، احسن
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم افزایی قوای سه گانه ضروری است/ اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است. مسئولان به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات موجود توجه کنند/ مسئولان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه تری داشته باشند.
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
اغلب مشکلات از افکار ما هستند؛ برای مثال ترس از تارکی تنها بخاطر افکار ما از تاریکی هستند! ترس از آمپول فقط به خاطر دردی است که تصورش می کنیم و در ذهن پروشش می دهیم؛ در صورتی که می توانند خیلی برایمان مفید باشد! انتخاب ها و فرصت های ما هم همین طور هستند؛ فرصت هایی که تنها به خاطر دیوار ها و موانع خیالی انتخابشان نمی کنیم. به ترس هایتان فکر کنید همگی تنها زاده ذهن شماست. اگر بتوانید افکارتان را مدیریت کنید تا بر شما غلبه نکنند پیروز خواهید شد.
مشکلات دندانی و فکی انواع مختلفی دارند. برای درمان انواع
مختلف مشکلات یک زمان یکسان وجود ندارد. هر یک از مشکلات فکی باید در زمان
مشخص خود درمان شود. در غیر این صورت ممکن است درمان برگشت پذیر باشد یا
درمان نتیجه موفقیت آمیزی نداشته باشد. همانطور که می دانید مشکلات دهانی
به دو دسته دندانی و فکی تقسیم بندی می شوند.

ادامه مطلب
رهبر انقلاب: دانشجو نیروی مورد #امید یک کشور است، #دانشجو است که میتواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و فرصت‌طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد. ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
مهاجرت یکی از مهمترین و شاید دشوارترین تصمیمات در زندگی هر فردی محسوب می شود. بدیهی است که زندگی در یک کشور جدید، مشکلات و دغدغه های خاص خود را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که این مشکلات مربوط به تمامی مهاجرین است و مختص به فرهنگ یا جامعه ی خاصی نمی باشد. در این مقاله به بررسی موانع و دغدغه های اصلی مهاجرین و چگونگی مواجهه با آنان در کشور کانادا پرداخته خواهد شد.
ادامه مطلب
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید. ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش. تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در علت دیگری آمد
ماه رمضان در پیش است؛ روزه فرصت است، دعا فرصت است، بیداری شب‌ها فرصت است، نماز شبی که قاعدتاً مؤمنین در این‌جور شب‌ها بیشتر توفیق پیدا می‌کنند بخوانند، فرصت است؛ دعا کنید، تضرّع کنید و از خدا بخواهید که شما را موفّق کند.
۱۳۹۵/۳/۱۶-رهبر انقلاب
          
فرصت ها را از دست ندهید. فرصت ها غیر قابل بازگشت هستند . فرصت نشر آثار گراسنگ تان به سایر زبان ها  یک فرصت عالی است که اغلب افراد آن را نادیده می گیرند. برای به فعلیت رساندن این فرصت ها ما در کنار شما هستیم تا به شما کمک کنیم آثار علمی و آموزشی خود را به سایر زبان ها (انگلیسی) ترجمه کنید.
 
آیت‌الله محمد محمدقائینی ظهر امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند با بیان اینکه ما در انتخاب باید به دنبال احسن و اصلح باشیم و نباید به صالح و حسن راضی شویم، اظهار کرد: آیا ملاک در انتخاب ما همشهری بودن، هم‎طایفه بودن و پست‎های مهم است؟ مسلماً اینها ملاک احسن و اصلح نیستند.
وی با طرح این سئوال که احسن و اصلح در مجلس خبرگان کیست؟ در پاسخ تصریح کرد: کسی که دارای شم فقاهت بوده و بصیرت داشته باشد.
این استاد درس خارج در حوزه‌های علمیه کشور با بیان
پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور - 53 اسلاید
پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور جزء 8 بند 7 قانون بود
من بر شما تسلطی نداشتم جز اینکه دعوتتان کردم و شما اجابتم کردید، مرا ملامت نکنید، خودتان را ملامت کنید.

معرفت , امید , فرصت
از این سه شیطان به قدری بدش میاد که میخواد گاهی به نظر من فریاد بکشه
به هیچ چیز راضی نمیشه تاکید میکنم به هیچ چیز جز به مرگ ما
چون تا وقتی زنده هستیم فرصت هست


فرصت هم میتونه برای یک شخص سبب بر  اضافه شدن اشتباهاتش بشه
و برای یک شخص هم میتونه  فرصت باشه   !
رحمانیت خدا برای دوباره گام برداشتن " فرصت " هست
مراقب هم باشیم
در
چگونه  در زندگی فرصت ها را از دست ندهیم؟
چون
فرصت‎های زندگی، دیگر قابل بازگشت نیستند، باید از هر فرصتی بهترین
استفاده را بکنیم. استفاده کردن از فرصت، یعنی این که هر کاری را در وقت
مناسب انجام دهیم.
فرصت ها را از دست ندهید شاید فردایی در کار نباشد
ادامه مطلب
تمام کشور من کاظمین کوچک مردی ست
که در هر گوشه ای از خاک ایران بارگاهی داشت
تمام سرزمینم غرق در موسی بن جعفر شد
تو حول حالنایی حال و روزم با تو بهتر شد
تو مثل جان درون خاک من هر گوشه پنهانی
تو شیرازی خراسانی قمی آری تو ایرانی
کنون دریای طوفانی ست ایران ناخدایی کن
نمک گیر تبار توست این کشور دعایی کن
دلم روشن نگاهم گرم حالم احسن الاحوال
به لطف روضه های تو چه سالی می شود امسال
که ایران در تو میبیند بهار سرزمینش را
کنار سفرهء باب الحوائج هفت سینش
یکی از نقاط قوت گوشی S7 Edge صفحه نمایش آن است. این مدل
دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچ Super AMOLED است که در اطراف لبه ها منحنی
می شود و باعث می شود استفاده از گوشی احساس فوق العاده ای داشته باشد. نه
تنها ظاهر گوشی زیبا می شود، بلکه به لطف این طراحی, سخت افزار پیشرفته ی
آن نیز بسیار خوب عمل می کند.
اما با وجود تمام نقات
قوت این گوشی گزارشاتی نیز از مشکلات این گوشی توسط کاربران ثبت شده است که
در ادامه مطلب به بررسی شایع ترین مشکلات و روش حل آنها خواهیم پرد
اهواز - ایرنا - معاون اموراقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنعت سیمان در کشور تقریبا با نیمی از ظرفیت اسمی فعال است که مهمترین دلیل این امر به رکود در ساختمان سازی باز می‌گردد.
حجت الله میرزایی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست مشترک شرکت ها و سازمان های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:  عمده مشکل واحدهای اقتصادی به مساله تحریم مرتبط نیست و حتی  تحریم ها برای بخشی از واحدهای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری ای
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات لایحه ی تغییرات سهمیه های کنکور سراسری را اعلام کرد .
دکتر ابراهیم خدایی افزود : لایحه ساماندهی سهمیه‌ های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی و اصلاح قوانین مرتبط همانطور که از عنوانش مشخص است « لایحه توزیع عادلانه فرصت ها و امکانات تحصیلی در آموزش عالی » است ، قصد دارد قید و بند ها را از سر راه افراد با نمرات برتر کنکور بردارد .
وی افزود : در این لایحه سهمیه های کنکوری و آزم
دانلود آهنگ رضا شیری فرصت نداد
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * فرصت نداد * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , رضا شیری باشید.
دانلود آهنگ رضا شیری به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Reza Shiri called Forsat Nadad With online playback , text and the best quality in mediac
متن ترانه رضا شیری به نام فرصت نداد
هنوز دوسش دارم شبیه قبلناش یعنی کی میمیره برای خنده هاشهنوز دلم میخواد جونم بشه فداش کاش باز بشه یه روز بازم کنم نگاشاین
اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم، باید عرض کنیم ماه فرصت‌ها. فرصت‌های فراوانی در این ماه در برابر من و شماست. اگر از این فرصت‌ها بتوانیم درست استفاده کنیم، یک ذخیره‌ عظیم و بسیار ارزشمندی در اختیار ما خواهد بود.
۱۳۸۶/۶/۲۳-رهبر انقلاب
              
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آیه چهارم سوره تین: لَقَد خَلَقنَا الإنسَانَ فِی أَحسَنِ تَقوِیمٍ
در اینجا می گوید ما خلق کرده ایم انسان را در احسن تقویم، یعنی انسان را در بالاترین مقام خلق کرده ایم یعنی خداوند انسان را در بالاترین و بهترین مکان خلق کرد. تمام این آیه مربوط به خلق انسان در احسن تقویم یعنی بهترین مکان و والاترین درجه خلق آسمانی است به خلقت انسان بر شایسته ترین شکل اشاره می کند.
اللهم عجل لولیک ال
پاورپوینت بررسی فرصت های تجاری ایران و چین
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی فرصتهای تجاری ایران و چین، در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل معرفی اجمالی جمهوری خلق چین، جغرافیای طبیعی و ویژگی های اقلیمی کشور چین، جمعیت و ویژگی های فرهنگی و اجتماعی کشور چین ...
 
FATF ربطی به مشکلات اقتصادی و تحریم کشور ندارد !
پیوست به FATF ، هیچ ربطی به مشکلات اقتصادی کشور ندارد. دلایل این ادعا:
1) ما هفت سال در لیست تحریم ها بودیم.
2) ما از اول انقلاب تا کنون تحریم بوده ایم.
3) ما حتی در دوران جنگ نیز تحریم بودیم. علاوه بر آن در این مدت مورد تهاجم لجستیکی (تجهیزات و امکانات و ... ) و نیروی انسانی مزدور از اکثر کشور های جهان بودیم .
4) د زمان جنگ 200 میلیون دلار بیشتر در خزانه نداشتیم . جنگ هم بود اما با اقتدار ، کشور را اداره کردند و ح
بسم الله ... .
تو این حدود یه ماهی که امتحانات پایان ترمم تموم شد و تابستون شروع شد خیلی فرصت ها رو از دست دادم.
امان از دست کارام و گناهام.
شرمنده ام.
اما حسرت به گذشته فایده داره؟!
این کار چیزی جز از دست دادن فرصت های اکنون و پیش روم چیزی داره؟!
پس یاعلی آقا محمد.
مرد راهی یا علی.
یه فرصت یه ماهه پیش روته.
ببینم چه میکنی.
         
مبحث اول: نقش بسیج در تقویت ساخت درونی کشور
 
مقام معظم رهبری در مجموعه بیانات اخیر شان، از مقوله تقویت ساخت درونی نظام به عنوان " راه حل مشکلات کشور"، " لازمه موفقیت دیپلماسی"، " عامل افزایش اقتدار بین المللی نظام" و ... یادکردند. بنابراین از دیدگاه ایشان پایه اصلی حرکت کشور به سوی وضع مطلوب و توفیق در حل مشکلات بر انسجام و استحکام درونی و تمرکز انرژی در داخل کشور بنا نهاده شده است. در این راستا معظم له در جمع بسیجیان با اشاره بر نقش بسیج
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
دانلود
باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش.تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است
لینک 1
تخم ژاپنی یا جابونی؟ مساله این است هم‌چنین در
چه حالی، احسن الحال است، چه خیری اول سال استعزا و گریه بر موسی بن جعفر، خیرالاعمال استهر آن کس زد صدا در زندگی، باب الحوائج راعلی رغم تمام مشکلاتِ خود، خوش اقبال استکسی که اعتقادش بر شفای روضه اش سُست استاساساً ریشه ی توحید و ایمانش پُر اشکال استهمین که نام او در خاطر بیمار می آیدطبیب از راه می آید، شفایش هم به دنبال استهمیشه کار سائل ها، تمنا از کریمان استکریمان بینشان همواره بخشش، رسم و منوال استزن بدکاره را با یک نظاره زیر و رو کرد و...زن ا
شرایط کنونی و همه گیر شدن بیماری کرونا، با وجود مشکلات زیادی که برای همه بوجود آورده ولی به نظرم میتونه زمینه ساز تغییر فرهنگ بنیادی در جامعه امروزی بشه که دچار بد فرهنگی و بی فرهنگی شده.
احتمالا این بیماری تا قبل از اینکه واکسنش بیاد از بین نمیره. ما نباید فراموش کنیم که این بیماری از داخل کشور شیوع پیدا نکرده، و تا زمانیکه حتی یک کشور درگیرش باشه، احتمال انتقالش هست.
ان شاالله که هر چه زودتر این بیماری از جهان ریشه کن بشه.
ولی در مدت زمان اح
ثبت شرکت اسلواکی در سال‌های اخیر با تقاضای بی‌نظیری همراه بوده است. یکی از روش‌های عالی برای اخذ اقامت اسلواکی ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این کشور به حساب می‌آید. در صورتی که تمایل دارید بیزنس پرسود خود را در این کشور راه اندازی کنید ولی ایده خاصی در ذهن خود ندارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
ایده‌ها و فرصت‌های عالی برای ثبت شرکت اسلواکی
در سال‌های اخیر فرصت‌های بی‌نظیری برای ثبت شرکت اسلواکی به وجود آمده است. دولت ا
هر وب سایت که با هر زبانی نوشته شده باشد مشکلات زیادی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را دارد این مشکلات سئو می تواند مانع پیشرفت بازدید سایت شما و فروش شما شود که برخی از این مشکلات شامل شامل :
مشکلات برنامه نویسی
مشکلات طراحی
مشکلات ساختاری سایت
مشکلات محتوای سایت
مشکلات بر اثر عدم دانش
مشکلات لینک سازی
بالا بودن زمان بارگزاری سایت و کم بودن سرعت وب سایت
خرابکاری رقبا
و دیگر مشکلات سئو
که شما برای رسیدن و سئو سایت نیاز به یک سئو کار دارید تا بت
تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
باید دانست که این نوع تخم در یکی از روستاهای اطراف دماوند جابان که همجوار غربی سربندان بوده و ساکنان مرتبط هم از اصل کرمانج هستند کشت می. عکس گیاه تخم ژاپنی تخم ژاپنی فربه کننده است هندوانه تخم ژاپنی روش کاشت این محصول را در کشور ژابان دماوند جابُن یا جابون پرورش.
ادامه مطلب
امروز فرصتی شد تا در جلسه کمیته هوشمند سازی استان به عنوان میهمان حضور داشته باشم و از فرصت‌های بازار بازی‌های دیجیتال صحبت کنمدر این جلسه نمایندگانی از ریاست جمهوری، معاونین محترم استانداری خراسان رضوی، مدیران کل فاوای استان و مدیران بخش خصوصی حضور داشتند. من هم به عنوان معین اقتصادی استانداری خ ر در حوزه بازی و سرگرمی در این جلسه جهت ارایه گزارش حضور داشتمفرصت‌های بازار بازی‌های دیجیتال در ایران بسیار است و ایران به عنوان یک بازار ب
✍ بهترین‌ها
خداوند تمام کارهاى خودش رو به نحو احسن انجام داده:
هر چیزی که آفرید به بهترین وجه آفرید.
أحْسَنَ کُلَّ شَیْ‌ءٍ خَلَقَهُ أحْسَنُ الْخالِقِینَفی أَحْسَنِ تَقْوِیم
✅ از ما هم خواسته که کارهامون رو به نحو احسن انجام بدیم.
⚡️ از بهترین سخن پیروى کنیم.فیَتَّبِعُونَ‌ أَحْسَنَهُ
⚡️ بهترین سخن را بگوییم. یقُولُوا الَّتِی هِیَ أَحْسَنُ
⚡️ بدى رو با بهترین شیوه پاسخ بدیم. ادْفَعْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ
 ⚡️ پاسخ احترام مردم رو ب
امروز شادی یه حرف قشنگ زد بهم. گفت به خودت فرصت بده. فرصت گذر از اندوه. و من شدیدا نیازمندم که زمان بگذره و این اندوهی که برام سنگینه به لطف زمان فشار کمتری بیاره بهم. بله! مشخصه که من دلم گرفته و به شدت ناراحتم. انگار تکه‌یی از قلبم کنده شده. روبرو شدن با بعضی مسائل برای من سخته که شاید شما بدونید چیه بهش بخندید. یعنی شاید از نظر شما این یه موضوع کاملا پیش پا افتاده باشه. ولی برای من به شدت سنگین و غیر قابل هضمه. شاید یه روزی از خود موضوع بنویسم. ا
رهبری عزیز:
 لکن من آنچه در آغاز این عرایض میخواهم عرض بکنم، مربوط به ماه مبارک رمضان است که بیش از نیمی از این فرصت طلایی را ما گذراندیم و کمتر از نیمی از این ماه باقی است. این فرصت را باید برادران عزیز، خواهران عزیز، مسئولین محترم، بخصوص ماها، خیلی مغتنم بشماریم؛ فرصت انابه است، فرصت رجوع به خدای متعال است، فرصت نورانی کردن دل و طراوت دادن به دلها است و فرصت تضرّع است؛ پیش خدای متعال تضرّع کنیم. هرکدام از شماها در هر بخشی که مشغول کار هستید
مشکلات اجتماعی چگونه حل می شود؟ چه کسی می تواند مشکلات مردم و اجتماع را حل نماید؟ 
آیا اگر متخصص ترین فرد را شناسایی کردیم، این فرد می تواند مشکلات اجتماع را حل نماید؟
آیا اگر با تجربه ترین فرد را شناسایی کردیم این فرد می توانند مشکلات اجتماعی را حل نمایند؟
مومن، عاقل، دور اندیش و ... چه کسی می تواند مشکلات اجتماع را حل نماید؟
اگر مشکلات اجتماع فقط و فقط به علت نقص در این دانش های های مرسوم بود حتما متخصص ترین افراد همان فرد مناسب بود.
اگر مشکل
سلامو خسته نباشید به گروه درجه 1 تونمن دانشجوی فیزیک ام و از درد برجام و بلایی که سر صنعت هسته ای و علل خصوص هوافضای کشور اومده کاملا آگاهم  و واقعا دمتون گرم که حواستون به صنعت هسته ای کشور   بوده.تو تئاترتون حقایق این صنعت رو گفتید. مشکلات. محدودیت ها. اساتیدو.....این در صورتیکه کشور ما پیشرفت نمیکنه تا زمانی که بتونه در علوم پایه مثل فیزیک و ریاضی و... پیشرفت کنه.
ادامه مطلب
مشاورخانواده در چه زمینه هایی مشاوره میدهد؟
 
خیانت همسر
دروغگویی همسر
بی مسئولیتی همسر
اختلالات خانوادگی،
اختلافات مکرر با همسر،
دخالت خانواده همسر ،
سوء ظن همسر،
عدم تمایل زوجین به یکدیگر،
روابط خشک و سرد،
اعتیاد همسر،
شوهر خشن،
زن دوم همسر،
سوء استفاده شوهر از همسر،
سقط جنین همسر،
اختلاف در تربیت فرزندان،
مشکلات مربوط به ازدواج مجدد،
ضرب و شتم از سوی خانواده همسر،
مشکلات همسر،
مشکلات خانوادگی،
مشکلات شغلی و اقتصادی خانواده
مشکلات مذ
آیا با انواع اختلالات جنسی آشنا هستید؟ اختلالات جنسی به صورت کلی به دو دسته کلی نابهنجاری جنسی و کژکاری جنسی تقسیم می‌شوند. اختلال جنسی به یک مشکل در طی چند مرحله از رفتار جنسی اشاره دارد که مانع رضایت مرد یا زن از تجربه فعالیت جنسی می‌شود. اختلالات جنسی بسیار شایع هستند به طوری که اختلالات مرتبط با نابهنجاری جنسی در مردان بیشتر بوده و در دسته کژکاری‌های جنسی قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب به بررسی کامل انواع اختلالات جنسی خواهیم پردا
همشهری آنلاین: مدیریت شهر تهران به عنوان یکی از ارشد ترین و پرجمعیت ترین شهرهای جهان، یکی از پرچالش ترین مسئولیت های موجود در کشور است. عریضی مدیریت شهری در تهران صحنه ای فرامحلی و اثرگذار در کشور است و مسائل حقیقی آن در حقیقت نه مسئله یک ایالت بلکه روند کشور خواهد بود. قدم تأثیر این مدیریت به رویه ای است که با اصلاح هریک از چالش های جدی آن می استعداد بوسیله الگویی مشابه در سطح سرزمین رسید. شناخت اصولی مشکلات واقعی و نسب ای این شهر، خود چالشی
دانلود کاربرگ جامع پیش دبستانی
فرمت فایل : PDF
تعداد صفحات 179 صفحه
شرحی مختصر از فایل :
کاملترین کاربرگ آموزش جامع پیش دبستانی با کیفیت بسیار عالی جهت آشنایی دانش آموزان پیش دبستانی با مفاهیم جامع آماده دانلود و دریافت می باشد توجه فرمایید کاربرگ های مفاهیم جامع برای کل سال تحصیلی می باشد و شما با دانلود پکیج کاربرگ جامع پیش دبستانی از اول تا اخر سال بی نیاز آز هر گونه کاربرگ در زمینه درس اموزش جامع پیش دبستانی خواهید بود جهت دانلود کاملترین
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تکنولوژی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
رفع مشکلات موبایل
سایتی در مورد مشکلات موبایل
چگونگی رفع مشکلات موبایل
سایتی د رمورد موبایل
اطلاعات مهمی در مورد مشکلات موبایل
حل مشکلات موبایل
اطلاعات مهم فناوری
سایتی برای حل مشکلات فناوری شما
موفق باشید .
فکر میکنم که فرق خیلی از اونهایی که موفق میشن،
با اونهایی که اصلا موفق نمیشن یا یه زندگی سگ دو زنی معمولی دارن،
اینه که
یه عده ریسک میکنن
و از کامفورت زون خودشون بیرون میان.
 
کامفورت زون ممکنه توی کشور ما بی معنا باشه،
 
ولی توی کانادا و اروچا و استرالیا که دولت خیلی از مینیمم ها رو به شهروندها میده، خیلی معنا پیدا میکنه.
چون میتونن مسیر زندگی رو عوض کنن و بستر فراهمه.
و در کمال تعجب اینها نه تنها از جاشون تکون نمیخورن بلکه توی سن بالای پنجاه ت
 
 
 
پوستر دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
✳️دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شر
تابعیت ارا داوری :منظور از این اصطلاح ( تابعیت رای ) ، این است که تنها کشورهایی صالح به رسیدگی به اعتراض به رای داوری می باشند که کشور متبوع رای محسوب گردند.تابعیت رای برای دو کشور قابل تصور می باشد:١) کشور مقر داوری٢) کشوری که به موجب قوانین شکلی ان داوری انجام شده است.به بیان دیگر امکان ابطال رای داوری از دادگاه های کشورهای دیگری که با رای به نوعی مرتبط می باشند (به عنوان مثال دادگاه کشوری که صرفا قانون ان به عنوان قانون حاکم بر ماهیت دعوا انت
عنایت حضرت مهدی به علامه نورانی رحمه الله علیه
 
در رمی جمره عقبه درسال ۷۹
درمیان از دحام حجاج جهت بی حال بودن ومریضی از تراکم جمعیت افتادم و زیر پای ماندم بطوری که قدرت بلند شدن نداشتم وامید زنده بودنم نبود در ان حالکه از هر جهت امیدم قطع شده صدا زدم خدا .اقا ان موقع گفتم خودم خیلی مهم نیست اما کا رهای علمی ونوشتارم نیمه تمام مانده است ان دم دیدم اقا تشریف اوردند وبا دستان مبارک به جمعیت اشار ه ای کر دند همه ایستادند بعد مرا از زمین بلند کردوف
دلم میخواهد با تمامِ وجود زندگی را نفس بکشم، دلم میخواهد با بند بند وجودم زندگی را به آغوش بگیرم،زندگی یک فرصت فوق العاده است که دلم میخواهد لحظه به لحظه اش را به زیبایی نقاشی کنم،خدای مهربان به من فرصت نفس کشیدن بخشیده است، خدای مهربان و با عظمتم به من فرصت بودن داده است، دلم میخواهد زیبا زندگی کنم... با خیال آسوده و آرام :) 
تحصیل در کشور نروژ فرصتی فوق العاده در باب مهاجرت به یکی از 10 کشور برتر اتحادیه اروپا می باشد. تحصیل در نروژ با استانداردهای علمی بالا و روش های نوین تدریس نیز شناخته شده است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در طیف وسیعی از رشته ها از سایر مزیت های این کشور در خصوص تحصیلات عالی محسوب می گردد. برخورداری از فرصت شغلی نروژ با تحصیل از جمله مواردی است که خصوص بازار کاری این کشور حائز اهمیت می باشد. میزان نرخ بیکاری 3.9% این کشور گویا بازار کار در کشور ن
اگر سهم عدالت، شفافیت و بانک‌داری بدون ربا در جامعه خیلی کم باشد و سهم رانت، پارتی و بی‌عدالتی زیاد (که هر دو هم هست)، عملا داریم در مورد مردمی صحبت می‌کنیم که «لقمه» خیلی‌هایشان در بهترین حالت، مخلوط به مال شبهه‌ناک است.و خب، آن طور که به ما گفته‌اند، در چنین وضعی حرف حق یا به جایی نمی‌رسد یا بسیار کند پیش خواهد رفت.
عجالتا فکر می‌کنم کارِ گروه‌های مرتبط با شفافیت و عدالت اقتصادی-اجتماعی، از همهٔ گروه‌های اصلاحی دیگر مهم‌تر باشد.
+مرت
برای عضویت در گروه ایتا نیاز هست تا ابتدا به یک لینکدونی ایتا برید، چون که در لینکدونی ایتا معمولا گروهها و کانال های ایتا رو به اشتراک میزارن و نیاز هست که شما حتما در این لینکدونی عضو باشین.
خوب، حالا بعد عضویت در این لینکدوین ایتا شما میتونید به راحتی به لینک گروههای ایتا دسترسی پیدا کنید و این فرصتی هست که این لینکدونی در اختیار شما قرار میده و شما هم از این فرصت باید به نحو احسن استفاده کنید و به این صورت به پیش برید .
خوب تا اینجا ماچرا ع
از دوران کودکی به ما آموخته اند که باید به دیگران خوبی کرد و حتی اگر فردی که به آن خوبی می کنیم قدر شناسی مورد نظر ما را انجام نداد مهم نیست چرا که "تو نیکی می کن و در دجله انداز / که ایزد در بیابانت دهد باز".
اما اگر به تجربه های زندگی روزمره خود و اطرافیانمان دقت کنیم متوجه می شویم که نه تنها احتمال زیادی وجود دارد که از ما قدردانی نشود، که اتفاقا خبری از "باز" هم نیست و چه بسیار انسان های نیکوکاری که به دلیل خیرخواهی خود دچار مشکلات جدی شده اند.
متاسفانه ما در استفاده از منابع کشور دچار مشکل شده ایم.اگر بخواهیم تا پایان ذخایر نفتی از نفت برای تامین نیاز های مادی کشور استفاده کنیم؛برای آیندگان چیزی باقی نمی ماند.تحریم این فرصت را ایجاد کرده است که ما هر طور که شده،اقتصادمان غیر نفتی شود.
بسم الله الرحمن الرحیم
قَالَ یَا آدَمُ أَنْبِئْهُمْ بِأَسْمَائِهِمْ ۖ فَلَمَّا أَنْبَأَهُمْ بِأَسْمَائِهِمْ قَالَ أَلَمْ أَقُلْ لَکُمْ إِنِّی أَعْلَمُ غَیْبَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَأَعْلَمُ مَا تُبْدُونَ وَمَا کُنْتُمْ تَکْتُمُونَ
فرمود: ای آدم، ملائکه را به اسماء این حقایق آگاه ساز. چون آگاه ساخت، خدا فرمود: آیا شما را نگفتم که من بر غیب آسمانها و زمین دانا و بر آنچه آشکار و پنهان دارید آگاهم؟
وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِکَةِ ا
شبها که خوندنم تمام میشه دوست دارم اینجا رو باز کنم و خطی بنویسم به یادگار اما برای بیان حس و حالم هر چه دنبال کلمه ها میگردم اونچه را که میخوام پیدا نمیکنم...
~سر سفره ی هفت سین با دلی شکسته خواستم حالم رو به احسن الحال تبدیل کنی و الحق که کم نگذاشتی...عزیز دلبند شیرینم،حال این روزهام رو تا ابد پایدار کن...الهی آمین!
❌در زمین شیطان❌
 
✍️ با حمله‌ی آمریکا به افغانستان، با این تحلیل اشتباه که بعد از افغانستان، نوبت حمله‌ آمریکا به ایران است، ۱۳۵ نفر از نمایندگان مجلس ششم، در نامه‌ای به رهبری نوشتند: «با این حال و روز کشور، فرصت چندانی باقی نمانده است... اگر جام زهری باید نوشید قبل از آنکه کیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود.»!
ادامه مطلب
زندگی مانند یک شمع است که با سوختن در حال آب شدن است .
هر چه در زندگی طمع کنیم و آتش خود را داغ تر کنیم زود تر آب خواهیم شد و زود تر از این دنیا خواهیم رفت.
از همه این ها مهم تر فرصت زندگی است که از هر چیز مهم تر است  یعنی در فاصله این آب شدن  فرصت هایمان را از دست ندهیم و از این زندگی و فرصت هایش به خوبی استفاده کنیم .
گاهی کاری نداریم که انجام دهیم و نیاز به یک هم صحبت خوب داریم در این موقع می توانیم از بهترین یار زندگی یعنی کتاب استفاده کنیم
در این
درمان مشکلات تنفسی
در کنار یک تشخیص درست و درمان پزشکی، با آگاهی بیشتر نسبت به مشکلات تنفسی ، کنترل بیشتری بر سلامت‌تان پیدا می‌کنید.
مهم نیست چه مشکلی داشته باشید، کنترل روزانه وضعیت سلامت به منظور برخورداری از یک زندگی با نشاط، برای شما ضروری است.
چه چیزی باعث مشکلات تنفسی می شود؟
دلایل زیادی برای به وجود آمدن مشکلات تنفسی وجود دارد.
ادامه مطلب
✍طبق نظرسنجی های رسمی کشور آمریکا، بیشترین طرفداران دولت ترامپ مسیحیان تبشیری هستند که مانع بزرگی شدند برای حل مشکلات و معضلات کشور آمریکا. دولت ترامپ هم با تکیه بر این حمایت های پوشالی، در اجرای سیاست های خود به سرعت در حال تازیدن است.
ادامه مطلب
چگونه کودکمان را مستقل بار بیاوریم؟
استقلال کودک به معنای عدم حمایت والدین نیست. استقلال کودک به این معنا نیست که کودکی ۳ ساله به تنهایی اتاق خود را مرتب کند،نظافت خود را به نحو احسن انجام دهد
 و در مواجهه با مشکلات هیچ کمکی از والدین دریافت نکند. نباید با توجه به سن کودک انتظارات معقولی را معین کنید که کودک با شکست های مکرر مواجه نشود.
یک روانشناس گفت: علاقه مندی والدین به «تربیت کودکان مستقل» همزمان با بزرگتر شدن کودک، این موضوع را به یکی ا
از همه دستگاه های کشور تقاضا میکنیم که با احساس مسئولیت با وزارت بهداشت که در این زمینه در صف مقدم قرار دارد، همکاری کنند، همه امکانات را در اختیار آنها بگذارند. ما البته از نیروهای مسلح و دستگاه هایی که مرتبط با دفتر ما هست هم خواستیم که آنها هم در این زمینه همه امکاناتشان را در اختیار مردم قرار بدهند/ این حادثه فقط در کشور ما پیش نیامده، ما برای گرفتارشده های در کشورهای دیگر هم از خدا طلب عافیت میکنیم و میخواهیم که خداوند ان شاءالله به آنه
کانادا بهترین مکان برای تحصیل در خارج از کشور است وتحصیل در این کشور ارزان ومدارک آن در همه جا اعتبار دارد

چرا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل؟
در این قسمت قصد داریم ویژگی ها و برتری های کانادا نسبت به سایر کشور ها را بر شمریم  برخی از این دلایل عبارت اند از :
تحصیل در کانادا ارزان است
مدرک تحصیلی در کانادا در دنیا بسیار ارزشمند می باشد
کانادا به عنوان یک جامعه چند فرهنگی شناخته می شود
کانادا جامعه امن و مطمئن  را برای زندگی و تحصیل فراهم می ک
وی اضافه کرد: کار با جدیت پیش می‌رود، اما کمتر تجربه موفقی در کشور در این باره وجود داشته و پیچیدگی‌هایی دارد. تلاش می‌کنیم برای تبدیل به احسن این مدارس موقعیت‌های مناسبی را ایجاد کنیم.
این اظهارات در حالی اعلام شده است که سالهاست آموزش و پرورش با مشکل کمبود مدارس روبرو است. از سویی اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارای چهارچوب‌های مشخصی است، هر چند تاکنون این چهارچوب‌ها رعایت نشده اما اقدام دولتی برای تبدیل مدارس به اقامتگاه بوم‌گردی در کنار
امروز در حسرت فرصت های از دست رفته ی قبل هستم فرصت هایی که برای مطالعه ی بیشتر بیشتر و خیلی بیشتر داشتم، وقت و زمان و فرصت هایی که برای بدست اوردن مهارت های بیشتر و بهتر از دست دادم.
فرصت هایی که داشتم برای اشتباه کردن و نکردم، اشتباه نکردم. و الان امروز باید کارهایی رو انجام بدم برای درآمد که هیچ علاقه ای به اون ها ندارم
باید وقتهام رو برای جاها و کسانی بگذارم که دوسشون ندارم و یا علاقه ای با بودن با اونها ندارم .
قبلا میتونستم با تلاش و انجام د
 فدراسیون والیبال لهستان، میهاو #کوبیاک، کاپیتان تیم ملی این کشور را به خاطر مصاحبه‌ای که در آن کلمات زشت و رکیکی را در مورد ملت ایران مورد استفاده قرار داده بود، مقصر تشخیص داد و جریمه کرد.بر این اساس، کاپیتان تیم ملی لهستان به تشخیص کمیته انضباطی فدراسیون این کشور  از 6 جلسه همراهی تیمش محروم شد. کوبیاک 7 روز فرصت دارد تا به این حکم اعتراض کند.  
محرومیت 6 جلسه‌ای کوبیاک در حالی برای این بازیکن در نظر گرفته شد که او از یک ماه گذشته اعلام کر
بارها گفته‌ایم، ما البته مشکل داریم! مسئولین هم به قدر توان خودشان دنبال حلّ این مشکلات هستند. امّا مهم این است که ما در کشور بن‌بست نداریم؛ این بصیرت، همّت، آمادگی و کمربستگی می‌خواهد؛ که ملّت ایران این را دارد؛ این بزرگ‌ترین نقطه‌ قوّت کشور ما است.
۱۳۹۸/۳/۱۴ – رهبر انقلاب
استفاده از کرکره برقی همیشه با مشکلات خاص خود روبرو بوده و شاید شما هم تجربه کرده باشید که درب کرکره برقی شما به هر علتی درست کار نکند یا مواردی از این دست که جزو مشکلات رایج کرکره برقی محسوب خواهند شد. فراموش نکنید که اطلاع از این نوع مشکلات بسیار برای شما حائز اهمیت است. چرا که باعث بروز اختلال در کارهای روزانه شما خواهند شد. گاهی اوقات این مشکلات توسط خود شما و بدون نیاز به متخصص تعمیر کرکره برقی، قابل حل می باشد. اما در صورت جدی بودن مشکلات
دن، فینبرگ، از هالیوود ریپورتر در نقد این سریال می‌نویسد: «هیچ جنبه‌ای از این سریال عمل نمی‌کند و هر جنبه بدی از آن مبتنی بر جنبه بد قبلی است و این به روشنی نشان می‌دهد که هیچیک از دست اندرکاران نمی‌توانسته اند درباره کیفیت این کار، دچار سوء تفاهم شده باشند. این سریال یکی از بدترین سریال‌هایی است که در عمرم دیده ام و در این مورد کارشان را به نحو احسن انجام داده اند.»
برای عضویت در گروه حل مشکلات موبایل های اندرویدی و ایفنی در تلگرام . 
میتوانید با لینک زیر و یا ایدی @IranGaap عضو بشین . 
لینک عضویت گروه حل مشکلات موبایل و رایانه اصلی در تلگرام
امار این گروه 20 هزار نفر میباشد . 
و همه در یک زمینه ای میتوانند شمارا در حل مشکلات خود شما یاری کنند .
حل مشکل اندروید و مشکل ایفن یکی از مشکلات اساسی است ک با مشاورهای دقیق ما میتوانید 
مشکل خود را حل کنید . 
 
گاهی اوقات موبایل ها دچار مشکلاتی می شوند که ما قادر به حل آن ن
کاغذهای پرخط وغلط زندگی ات را مچاله کن و به دور بینداز 
 بگذار کاغذهای بی لک، 
 بیایند تا نقطه ای بگذاری و ازسطری نو آغازش کنی زندگی را 
 ورق های بی خط سفید به دلت اضافه کن 
 برای کلاس نقاشی روزگار ،، 
همکلاسی جدید 
قلم های نتراشیده 
جوهرهای تازه 
و اماده شدن برای درس های نو 
گاهی می شود حول حالناها راجهشی هم خواند 
تا احسن ترین احوال 
آری 
اول مهراست تحویل سال 
رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۸ ، این سال را «رونق تولید» نامگذاری کردند. در بخشی از پیام ایشان آمده است:
مشکل اساسی کشور، همچنان مشکل اقتصادی است؛ بخصوص در این ماه‌های اخیر، مشکلات معیشتی مردم زیاد شد. بخشی از اینها مربوط است به مدیریّتهای نارسا در زمینه‌ی مسائل اقتصادی که اینها حتماً بایستی جبران بشود. برنامه‌هایی وجود دارد، تدابیری اندیشیده شده که ان‌شاءالله این تدابیر در طول سال جاری، سالی که امروز از این لحظه شروع میشود -
سلام
من جوانی ۲۵ ساله هستم، از ۲۰ سالگی کار کردم، الان هم سرمایه ای دارم، درآمد ماهانه ای هم دارم، به خاطر بی پولی کلی فرصت از دست دادم، هم دختر مورد علاقه ام، هم جوونی خودم رو، هم فکر هایی که داشتم، یعنی اگه شرایط کشور خوب بود وضعیت من و البته شما هم بهتر بود، تا که الان بالاخره کمی به ثبات رسیدم.
با توجه به بی ارزش بودن پول ملی، شرایط سخت کاری در ایران مثل بی ثباتی، و رقابت های ناعادلانه، نظر شما در مورد تاسیس شغل در کشور های همسایه به خصوص
انجام امور اداری در ایران
معضلی که خیلی از ایرانیان خارج از کشور با آن دست به گریبان هستن کاری اداری در ایران برایتان پیش آمده و امکان سفر به ایران را ندارید و از طرفی شخصی که فرصت و یا تخصص لازم برای انجام آن کا را داشته باشد در دسترس ندارید .
موسسه ایرانیار این مشکل را برای شما حل میکند کافیست با ما تماس بگرید 00982188656470
 
انجام کلیه امور اداری و خدماتی در ایران برای ایرانیان عزیز که امکان حضور در ایران را ندارند و یا در آن تایم زمانی خاص فرصت م
پک های پذیرایی از کنفراس ایپک
پک های پذیرایی از کنفراس ایپک بسیار شیک و مقرون به صرفه می باشند .
شما می توانید در برگزاری مراسم کنفرانستان پذیرایی از مراسم را به کادر ایپک بسپارید .
ایپک با تهیه و تولید بسته های پذیرایی کنفرانس ، سمینار ، همایش ، کنگره ، دفاع پایان نامه ، تولد ، عقد ، ترحیم و ... توانسته کمک بسزایی به میزبانان اینگونه مجالس کند .
چرا که همه ما می دانیم در برگزاری مراسم های مهم مانند کنفرانس پذیرایی از بقیه کارها اندکی بیشتر اهمی
 از دیواره هرم بالا بروید
سوالی دارم که مطمئنم مانند آب خوردن به آن پاسخ خواهید داد. به نظرتان کارخانه های بسته بندی آب معدنی چرا می توانند محصولات خود را بفروشند؟ خیلی ها با خنده جواب می دهید، زیرا همه انسان ها به نوشیدن آب نیاز دارند. بله، درست است. شبکه های اجتماعی چطور؟ چرا این شبکه ها این قدر در بین مردم محبوب شده اند؟
شاید بتوان گفت دلیل اصلی آن این است که افراد به دوستی و روابط اجتماعی نیاز دارند. در این جامعه که روابط هر روز سرد تر می شو
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تکنولوژی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
رفع مشکلات موبایل
سایتی در مورد موبایل
اطلاعاتی در مورد مشکلات موبایل
نحوه رفع مشکلات موبایل
حل مشکلات موبایل
انواع مشکلات متعدد موبایل
اطلاعات مهم تکنولوژی
حل مشکلات تکنولوژی شما
موفق باشید .
آمار های تکان دهنده جرایم اخلاقی در کشور های غربی و مزاحمت های اجتماعی برای زنان،توجه کارشناسان و صاحب نظران این کشورها را به حجاب بیشتر جلب کرده است.آنان می بینند مشکلات
ناشی از بد حجابی در کشورهایشان ده ها برابر کشور های اسلامی است و به همین دلیل پوشش
زنان مسلمان را عامل اصلی آرامش و امنیت آنها می دانند.
 
فرصت‌های حج برای تسری گفتمان اسلام ناب
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در دیدار اخیر مسئولان حج، بهره‌گیری از فرصت حج برای رساندن سخن نو جمهوری اسلامی به دنیا یعنی الگوی مردم‌سالاری دینی را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: «ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل امریکا و زیر بار زور نرفتن ملت ایران، حقیقتی جذاب برای دنیا است که باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد.» معظم له همچنین با تأکید بر اهمیت مسئله حج به
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
راهکارهایی برای جریان سازی فرهنگی و هم افزایی بین نهادهای دست اندرکار و فرهنگسازی 
ایجاد ستاد هماهنگی و برنامه ریزی و نگاشت اقدام
برگزاری جشنواره 
مدت دریافت آثار محدود
مدت دریافت آثار 10 ماهه - که هر ماه محور جدید اعلام میشود و برنده جداگانه دارد
افزودن محور مرتبط و تامین جایزه آن در جشنواره های موجود 
برگزاری نظام ایده پردازی مرتبط
بخش ایده های قابل انتشار با جایزه هیئت داوران از فرد ارائه دهنده یا دارای منبع دیگر
بخش ایده های دارای حقوق
آبان ماه ۹۸ یک شوک بزرگ به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد؛ بیش از ۱۰ روز قطعی اینترنت! اما به راستی این قطعی برای کسب و کارهای مجازی و نوپا فرصت بود یا تهدید؟
وقتی نگاهی به پیشینه قطعی اینترنت در ایران می کنیم، قطعی اخیر جزء بی سابقه ترین ها در تاریخ اینترنت ایران بوده است. از همه کم و کاستی ها در قطع و وصل شدن ها که بگذریم، موضوع اصلی میخواهم بررسی کنم اینست که چرا قطعی اینترنت می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید؟
قبل از هرچیز و برای شروع این کندوک
آبان ماه ۹۸ یک شوک بزرگ به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد؛ بیش از ۱۰ روز قطعی اینترنت! اما به راستی این قطعی برای کسب و کارهای مجازی و نوپا فرصت بود یا تهدید؟
وقتی نگاهی به پیشینه قطعی اینترنت در ایران می کنیم، قطعی اخیر جزء بی سابقه ترین ها در تاریخ اینترنت ایران بوده است. از همه کم و کاستی ها در قطع و وصل شدن ها که بگذریم، موضوع اصلی میخواهم بررسی کنم اینست که چرا قطعی اینترنت می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید؟
قبل از هرچیز و برای شروع این کندوک
فناوری های مالی و کسب و کارهای نوپای فعال در این حوزه، امروزه در جهان و ایران به یکی از بخش های جدایی ناپذیر صنایع مالی و بانکی تحول شده اند. بخانه برگشتن هوشمند نیز تعبیر ی پرتکراری است که در چند سال گذشته از تریبون های زیادی درون سرزمین شنیده می شود و بسیاری از مدیران و متخصصان پهلو لزوم هوشمندسازی شهرها تأکید می کنند.این روزها، شرکت ها و راه اندازی ها و نهادهای متنوع رویدادهای استارتاپی متعددی در کشور برگزار و هریک تلاش می کنند در شکل گیر
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
تمام کشور من کاظمین کوچک مردی ست
که در هر گوشه ای از خاک ایران بارگاهی داشت
تمام سرزمینم غرق در موسی بن جعفر شد
تو حول حالنایی حال و روزم با تو بهتر شد
تو مثل جان درون خاک من هر گوشه پنهانی
تو شیرازی خراسانی قمی آری تو ایرانی
کنون دریای طوفانی ست ایران ،ناخدایی کن
نمک گیر تبار توست این کشور، دعایی کن
دلم روشن، نگاهم گرم،حالم احسن الاحوال
به لطف روضه های تو چه سالی می شود امسال
که ایران در تو می بیند بهار سرزمینش را
کنار سفره باب الحوائج هفت سی
اخذ مواعید مع احسن اطباء نحن نضمن ان نعالج مرضانا بافضل الطرق العلاجیه
 الخدمات اللتی نوفرها ارشاد طبی / حجز فندق /حجز تذاکر / تنسیق اعمال المریض فی ایران / ترانسفر و مترجم طوال الفتره العلاج 
 
موقعنا فی اینستغرام
https://www.instagram.com/hossein_shiraz0098
 
او الاتصال معنا علی واتس 
https://wa.me/989164566218https://wa.me/989332962912
  به اطلاع می رساند؛ با عنایت به درخواست مکرر شهروندان، بعلت مشکلات ایجاد شده، ثبت نام داوطلبان از روز شنبه مورخه 1399/02/13 تا پایان روز چهارشنبه 1399/02/17 تمدید گردید. 
لازم به ذکر است؛ تاریخ  آزمون در صورت مساعد شدن شرایط کشور با یک ماه تاخیر در خرداد ماه برگزار می شود.
همچنین ثبت نام شدگانی که قصد تغییر رشته یا مدرسه را دارند ؛ از این فرصت استفاده نمایند.
 
دریافت هزینه ثبت نام نیز ، 20 روز قبل از تاریخ آزمون (در خرداد ماه 99) انجام می گردد.
 
ساما
شیخ روحانی :
دولت در سال ۹۷ به فکر حل مشکلات کشور بود . سال آینده این راه را ادامه می‌دهیم
جسارتا یک سوال : 
یک سال تمام بفکر بودید خیلی زحمت کشیدید انصافا شرمنده این همه فکر شدیم . در سال ۹۸ قرار است باز فقط فکر کنید و بفکر باشید یا برای مشکلات اقدام عملی هم انجام خواهید داد ؟ 
شما اگر به رفتار کودک توجه کنید می بینید هی از شما (که Oracle باشید) سوال میپرسه که این چیه و اون چیه!
اگر دقت بفرمایید، سوالات پرت و پلا از شما می پرسه (Exploration). هر چی بچه بزرگتر میشه یاد
میگیره سوالات بهتری از شما بپرسه تا بدون سر رفتن حوصله شما و اعصاب خوردی (Question Budget)
به جوابی که می خواد برسه. این مسئله مهمی است که شما سوال خوب بپرسی،
چنان که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: «و حسن السؤال نصف
العلم؛ خوب پرسیدن نیمی از علم است» و حضرت علی (ع
بخش بزرگی از آنچه که فرصت مناسب تجارت در خانه را برای شما ایجاد می کند نحوه کار شماست. این شامل نظم و انضباط و طراحی قدیمی است ، اما شما به ابزارهای مناسب نیز نیاز دارید. ابزارهای زیادی وجود دارد. برخی خوب هستند ، بعضی دیگر بد هستند. اگر قصد دارید از یک فرصت …The post کار از فرصت های خانه appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3ftv6vV
مشاهده مطلب در کانال
راهکارهایی برای جریان سازی فرهنگی و هم افزایی بین نهادهای دست اندرکار و فرهنگسازی 
ایجاد ستاد هماهنگی و برنامه ریزی و نگاشت اقدام
برگزاری جشنواره 
مدت دریافت آثار محدود
مدت دریافت آثار 10 ماهه - که هر ماه محور جدید اعلام میشود و برنده جداگانه دارد
افزودن محور مرتبط و تامین جایزه آن در جشنواره های موجود 
برگزاری نظام ایده پردازی مرتبط
بخش ایده های قابل انتشار با جایزه هیئت داوران از فرد ارائه دهنده یا دارای منبع دیگر
بخش ایده های دارای حقوق

مشاغل مورد نیاز اسپانیا
قطعا اگر فرد متخصص و یا صاحب دانشی باشید که به دنبال مهاجرت به اسپانیا هستید دوست دارید بدانید که آیا شغلی برای شما در اسپانیا وجود دارد یا خیر.
خوشبختانه کشور اسپانیا با برون رفت از بحران مالی چند سالی هست که پیشرفت های زیادی در زمینه های اقتصادی داشته و به دلیل اینکه نیروی کار آنها رو به پیر شدن هستند به دنبال نیروی کار هستند. البته به یاد داشته باشید که افرادی که متخصص باشند بیشتر شانس پیدا کردن شغل در اسپانیا را
یکی از دوران های مهم زندگی هر زن، دوران بارداری است. این دوران در کنار لذت بخش بودن، با مشکلات متعددی همراه می باشد. از آنجایی که سلامت مادر و جنین در دوران بارداری از اهمیت بالایی بر خوردار است باید از قبل اطلاعات کافی در مورد مشکلات احتمالی به دست آورد.
یکی از این مشکلاتی که ممکن است به وجود آید مربوط به مشکلات دندان است.
یکی از عمده ترین مشکلاتی که زنان باردار دچار آن می شوند، دندان درد و خونریزی لثه در این دوران است. پزشکان علت اصلی این قبی
بهترین مشاوره خانواده در فسا
 
بهترین مشاوره خانواده در فسا: این روزها به دلایل مختلفی افراد به دنبال راهکاری مطمئن و راحت جهت حل مشکلات خود می باشند. خانواده از جمله محورهایی می باشد که اختلافات و مشکلات بسیاری را تجربه خواهد کرد. هنگامی که زوجین در روابط خود دچار اختلاف می شوند؛ به طور معمول از یک مشاور خانواده خوب جهت حل مشکلات خود کمک می گیرند.
معمولاً زوجین در اولین جلسه مشاوره دچار ترس و استرس می باشند. به این جهت که شروع جلسه چگونه پیش
صبح امروز: مسئله یک مسئله گذرا است، یک چیز فوق العاده نیست؛ از این حوادث در کشور پیش می آید. البته من نمیخواهم مسئله را خیلی کوچک بگیرم اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسئله را؛ یک قضیه ای است پیش آمده، یک مدتی است، مدتی که ان شاءالله خیلی طولانی نخواهد بود، این برای کشور وجود خواهد داشت، بعد هم رخت برمیبندد و میرود/ تجربیاتی که ما در این زمینه به دست می آوریم، فعالیتی که مردم و دستگاه ها میکنند، درواقع یک رزمایش عمومی در این زمینه انجام میگیرد، این
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.
بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد.
همه ما مشکلات
برای من که با خانواده ی کشته شده های اغتشاش دی ماه 96 نشسته و حرف زده ام و غمهای سنگین آنها را با تمام وجود لمس کرده ام. گرفتن #روح_الله_زم مژدگانی بزرگی بود. این که حواسشان باشد که ممکن است به زودی به خاطر اعمالشان بازخواست شوند، یکی از ترمزهایی است که جلوی رقم خوردن این دست اتفاقها را در آینده میگیرد. اما حلال اصلی پرداختن بدون تعصب به مشکلات اقتصادی و فرهنگی ای است که در کشور وجود دارد. مبارزه با فساد و رانتخواری، بالا بردن سطح سواد رسانه ای
مسئله‌ی فوری کشور و مسئله‌ی جدّی کشور و اولویّت کشور فعلاً مسئله‌ی
«اقتصاد» است. در مسئله‌ی اقتصاد مسائلی که داریم زیاد است: بحث کاهش ارزش
پول ملّی یک مسئله‌ی مهم است، بحث قدرت خرید مردم همین جور، بحث مشکل
کارخانه‌جات و کم‌کاری و احیاناً تعطیل بعضی از کارخانه‌جات از این قبیل
است. اینها مشکلات است. آنچه من مطالعه کردم و از نظر کارشناس‌ها استفاده
کردم، کلید این همه، عبارت است از «توسعه‌ی تولید ملّی».
کشور آلمان قطب صنعتی و اقتصادی اروپا می باشد که از ویژگی های قابل توجه آن می توان به تحصیل رایگان در آلمان اشاره نمود. این شرایط به دلیل نیاز به نیروی کار خبره در این کشور صنعتی از سوی دولت آلمان ارائه می شود و به فارغ التحصیلان از دانشگاه های آلمان این فرصت داده می شود تا پس از تحصیل بتوانند کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را یافته و اقامت کشور آلمان را دریافت نمایند.
تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی و بخصوص دانشجویان ایرانی بسیار محبوب
اگر ریختن توی خیابون، آتیش زدن، کتک کاری و کشتن باعث حل مشکلات جامعه میشد، سوریه الآن بهترین کشور دنیا بود.
قانون رو گذاشتن برای این روزها ...
مشکلات فقط از طریق و چارچوب های قانونی قابل حل هستند.
صف خودمون رو با اغتشاش گران جدا میکنیم.
اگر ریختن توی خیابون، آتیش زدن، کتک کاری، کشتن باعث حل مشکلات جامعه میشد، سوریه الآن بهترین کشور دنیا بود.
قانون رو گذاشتن برای این روزها ...
مشکلات فقط از طریق و چارچوب های قانونی قابل حل هستند.
صف خودمون رو با اغتشاش گران جدا میکنیم.
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد مهلت انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته کنکور
اطلاعاتی در مورد مقطع سراسری
تعیین رشته کنکور
سایتی در مورد کنکور 99
زمان مهلت انتخاب رشته سراسری
آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
ور قطع کسب درآمد خوب آن هم در کشور توسعه یافته ای نظیر کانادا انگیزه بسیار مناسبی برای مهاجرت نیروی کار با تجربه و متخصص به این کشور محسوب می شود. در حال حاضر کانادا به عنوان یکی از بزرگترین و پررونق ترین کشورهای پیشرفته دنیا شناخته می شود که رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار در سراسر جهان قرار گرفته است.
 
با اخذ ویزای کار کانادا به شما اجازه اقامت موقت در این کشور داده خواهد شد و در این

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها