نتایج جستجو برای عبارت :

پای یک ایرانی در تدارک دیدار دوستانه کلمبیا با الجزایر در میان است

کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
قولنج‏:(Colitis) واژه یونانى، تازى شده آماس سخت روده بزرگ یا درد و دل‏پیچه‏ى روده‏اى است سپس واژه همگانى شده و بر هر درد دل‏پیچه‏اى آدمیان و یا از آماس آپاندیس یا روده‏ى كور یا آماس سخت كلیه و یا جز آن آمده است. پزشكان كهن نتوانستند میان آنها تفاوتى بگذارند، [...]
این نوشته قولنج چیست تعریف و تحقیق در این باب برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
  یک خبرنگار کلمبیایی اعلام کرد که یک ایجنت ایرانی بازی دوستانه تیم ملی کلمبیا با الجزایر را هماهنگ کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «Comutricolor» کلمبیا دست به افشاگری زد و عنوان کرد که یک ایجنت ایرانی هماهنگ کننده بازی تیم ملی کلمبیا با الجزایر بود و این ایجنت ایرانی پیش از این نیز با کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی کلمبیا در زمان مربیگری اش در ایران همکاری داشته است.
خورخه برمودس خبرنگار کلمبیا
تیم ملی فرانسه دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره این تیم از ناحیه قوزک پا که باعث شد او در این بازی دوستانه تعویض شده و از زمین بیرون بیاید، فرانسوی‌ها را نگران کرده است.
دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید

#انرژی_مثبت 
لطفا کمی هم دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید...
قرار نیست چون با هم به جایی نرسیدید پشتِ پا بزنید به تمام حرمت ها و نان و نمکی که باهم خوردید...
اینکه گاهی نمیشود دلیلش بر این نیست که شما ظاهر بدی دارید یا پای شخص سوم در میان است؛
 نمیشود چون در تمام حرف هایتان کلمه ی اول به دوم نرسیده به خاطرِ نداشتن نظرِ مُشترک بحثِ شدیدی بالا گرفته...
پس ظلم نکنید در حقِ تمام لحظه ها و احساس خوبی را که با هم گذراندید...
فرا
گند تر از بچه ای که به اون یکی واسه رنگ دمپایی خوشگلش پز میده ، گفتگوی دو فرد بزرگساله که دارن خیلی شیک و رسمی و با لب های خندون داشته هاشون رو کاملا دوستانه به رخ هم می کشن و دهن هم رو سرویس می کنن!
+همیشه توی وجود من 3 تا آدم بودن! 1- رسمی و ادبی نویس  2- دوستانه نویس 3- بی اعصاب و گند نویس!
روز من با جدال این آدما شروع میشه و خوشبختانه آخر شب به گند ترین حالت ممکن می رسه!
در خدمت شما عزیزان هستیم اینبار با معرفی لینک گروه دوستانه برای پیام رسان تلگرام؛ اگر میخواهید که در گروه چت و دوستانه شرکت داشته باشید وارد لینک زیر شوید.
لطفا در نظر داشته باشید که در مرجع گروهها میتوانید هر لینکی با موضوعات گوناگون و سنین مختلف با یک جستجوی ساده در اختیار داشته باشید، همینک وارد مرجع شده و لینک گپ دوستانه و سایر لینکهای مدنظرتون رو دریافت کنید:
 
همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، قصد داریم یکی از دورهمی های دوستانه در تلگرام راه اندازی کنیم که فقط مخصوص بچه های کرجیه!
یک گپ کاملا دوستانه با جوی بسیار مناسب که میتونه لحظات خوبی رو تو این ایام کرونایی برای مردم و اهالی کرج ایجاد کنه
منتظر پست های بعدی وبلاگ و قرار دادن لینک های عضویت باشید...
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
بهترین پیام های تبریک تولد عاشقانه و دوستانه و رسمی ویژه همسر و خواهر و  برادر کاملا اختصاصی
پیام
تبریک تولد(همسر و برادر و خواهر و عاشقانه و دوستانه و رسمی) 2019 کاملا
اختصاصی از رز موزیک شامل جدیدترین متن های سال 97 و 98.
این مجموعه با زحمات فراوان جمع آوری شده امیدواریم اون رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید. در آخر نظر یادتون نره.
همچنین ببینید: دانلود آهنگ تولدت مبارک ویژه تمامی ماه ها و سنین.

ادامه مطلب
جواد زرینچه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اردوی تیم
استقلال با برنامه کادرفنی از صبح روز سه شنبه آغاز شد و بر اساس برنامه
پیش می رویم و طبق نظر کادرفنی تمرینات در حال برگزاری است. کمپ زمین های
تمرینی مناسبی دارد و دو تیم دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند و از نظر
برنامه غذایی نیز شرایط خوب است.

 
وی در ادامه تصریح کرد: دیاباته امروز به
تمرینات ما اضافه شد و در کنار ماست. یزدانی که به تیم ملی دعوت شده روز
جمعه راهی تهران خواهد ش
زمان مسابقات دوستانه بین المللیبرنامه هتریک(بر اساس ساعت)(زمان انجام مسابقات لیگ، حذفی؛ دوستانه؛ اپدیت و ... ): (http://www.angelfire.com/theforce2/helghallen...e.htm)ساعت برگزاری بازی های دوستانه داخلی: (https://wiki.hattrick.org/index.php?title=Friendly)اطلاعات کشوری: (http://fcclogo.kaoztribe.net/Countries.php)
اصغر فرهادی در تدارک ساخت فیلمی تازه
اصغر فرهادی سال گذشته در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگار لاناسیون وعده داده بود: «آنچه می دانم این است که به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام را در ایران مقابل دوربین خواهد رفت، برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم بلکه آن‌ها را در ایران به نمایش بگذارم.»این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد. فیلمی که طبق شنیده ها در لوکیشن‌های شهر شیراز کلید خواهد خورد
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
اگر علاقمند به شرکت در دورهمی های دوستانه با همشهری های خودتون هستید، میتونید در لینکی که براتون قرار میدیم وارد بشید و گروه موردنظرتون رو پیدا کرده و عضو بشید.
با عضویت در کانال گروه دوستیابی میتوانید روزانه لینک گروه های جدید و فعالی رو دریافت کنید، در همه شهرهای ایران،  میتوانید هر گروهی که به دنبالش هستید را با یک جستجوی ساده پیدا کنید.
در خدمت شما عزیزان هستیم اینبار با معرفی لینک گروه دوست یابی تلگرام برای پیام رسان تلگرام؛ اگر میخواهید که در گروه چت و دوستانه شرکت داشته باشید وارد لینک بالا شوید. لطفا در نظر داشته باشید که در مرجع گروهها هم میتوانید هر لینکی با موضوعات گوناگون و سنین مختلف با یک جستجوی ساده در اختیار داشته باشید،
پاورپلی 22 تدارک قدرتمند دفاع فرانسه A Repertoire For Black With the French Defence
پاورپلی 22 تدارک قدرتمند دفاع فرانسه برای سیاه Powerplay 22 A Repertoire For Black With the French Defence توسط:  GM Daniel King دفاع فرانسه یکی از مطمئن ترین شروع بازیها در برابر e4 است. زنجیره پیاده ای محکم مرکزی از شاه سیاه محافظت می کند و زمینه را برای حملات متقابل هر دو جناح فراهم می کند. در این دی وی دی استاد بزرگ دانیل کینگ یک تدارک کامل برای سیاه را با دفاع فرانسوی ارائه می دهد. در حدود ده بازی آموزنده، تمام
ژاپن نیز در تدارک رمزارز اختصاصی خود است
 
گروهی از قانونگذاران ژاپنی در تلاشند تا با ارائه پیشنهاد به مجلس نمایندگان این کشور بستر لازم برای ارائه رمزارز ژاپن را فراهم نمایند.
براساس گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده است یکی از این قانونگذاران مدعی شده ایجاد این رمزارز پاسخ مستقیم ژاپن به لیبرای فیسبوک و یوآن دیجیتال چین است.
ادامه مطلب
دعا کنید برام ! 
یکی نیست بگه نونت نبود ، آبت نبود ، فشرده کردن برنامه هات چی بود :))) 
شنبه امتحان نسخه نویسی دارم ، حالا این وسط روتین های اینترنی ک شامل و راند و کشیک میشه هم هست ...
۲۴ ام امتحان صلاحیت بالینی دارم ! باز این وسط هاش کشیک ها و راندها ! بعد تنها هم هستم ! همه ی دوستهام از شرکت تو امتحان دارن انصراف میدن و من همچنان پررو پررو میخوام امتحان بدم :)) 
باز عین آهو رفتم از استاد راهنمام وقت گرفتم ک نمونه هامم جمع کنم تو این مدت:))) 
فردا دوستم
من دلتنگ توام
دلتنگ دوستی که روزی کنارم می نشست، هرچند من حرف نمیزدم اما درد دلهای تو مراهم آرام میکرد.
وامروز تمام آن دوستی فقط شده سلام. بله. نه...
و فراتر از اینها فقط سکوت و سکوت
حتی دیگر نگاه دوستانه ای نیست که دلم را گرم کند به داشتنت
و باز هم افتاده ام در قصه ی فراموشی اجباری
باید فراموش کنم تمام لحظه های شیرین با تو بودن را، تمام لبخندها و نگاههای گرمت را و تمام شیطنتهای دوستانه ات را که لبخند را به لبانم می آورد و ذره ذره محبت را در دلم می
در سفر های گروهی لذت بیشتری وجود دارد، جمع دوستانه است و کلی سوژه برای شاد بودن وجود دارد. اما همین سفر های دوستانه هم گاهی با کدورت تمام می شوند و در آخر دلخوری به وجود می آید اما چرا؟
در اینجا چند مورد را که باعث می شود دلخوری در پایان سفر وجود داشته باشد را مرور میکنیم.
وقت نشناسی و خوش قول نبودن یکی از عمده ترین اتفاقات است که باعث کدورت می شود. وقتی همه جمع اند و یکی دو نفر خیلی دیرتر سر قرار حاظر می شوند می تواند به راحتی ایجاد کدورت کند.
شف
چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟.... سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟
13سامسونگ همواره با دستی پُر قدم به نمایشگاه CES می‌گذارد و در این میان، آزمایشگاه C-Lab این شرکت نیز همواره محصولی را برای معرفی در چنته دارد. امسال نیز این رویه ادامه خواهد داشت و طبق آخرین شنیده‌ها، این شرکت و آزمایشگاه مذکور از چند پروژه جدید همانند SelfieType رونمایی خواهد کرد.
در این پروژه از دوربین سلفی دستگاه و فناوری هوش مصنوعی برای ردیابی و ترجمه انگشتان دست کاربر به وردی‌های صفحه کلید استفاده می‌شود. بدین معنی که کاربر می‌تواند بدون اس
13سامسونگ همواره با دستی پُر قدم به نمایشگاه CES می‌گذارد و در این میان، آزمایشگاه C-Lab این شرکت نیز همواره محصولی را برای معرفی در چنته دارد. امسال نیز این رویه ادامه خواهد داشت و طبق آخرین شنیده‌ها، این شرکت و آزمایشگاه مذکور از چند پروژه جدید همانند SelfieType رونمایی خواهد کرد.
در این پروژه از دوربین سلفی دستگاه و فناوری هوش مصنوعی برای ردیابی و ترجمه انگشتان دست کاربر به وردی‌های صفحه کلید استفاده می‌شود. بدین معنی که کاربر می‌تواند بدون اس
چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟.... سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟
تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند. 
هواداران تیم م
بگذار برایت بگویم، هربار پایم را از چارچوب در خوابگاه رد می‌کنم و میگذارم روی موزاییک حیاط، دلم تنگ می‌شود. غمم قد می‌کشد تا فرق سرم.
پرسیده بود که الان دلتنگی که از خانه دوباره برگشته‌ای به خوابگاه؟
گفتم ببین من هر بار که وارد این خوابگاه می‌شوم دلم تنگ می‌شود.
دلم نه برای خانه و خانواده و مهر‌ مادر و حمایت پدر و برادر زیادی عاقلم، که دلم برای هر چیزی که بیرون از این ساختمان هست تنگ می‌شود.
برای تمام اتفاقات خوب و بدی که می‌افتد.
برای تو
دانلود فیلم Greta 2018 گرتا با دوبله فارسی

نام اثر: گرتا Greta
امتیاز: IMDb 6/10
ژانر: درام | رازآلود | هیجان انگیز

نوع فیلم: سینمایی فیلم Greta 2018
محصول: آمریکا | ایرلند گرتا
کارگردان : نیل جردن
ستارگان: کلویی گریس مورتز، ایزابل هوپر، مایکا مونرو، زوی اشتن، جسیکا پردی
سال تولید: 2018 میلادی
زبان: فارسی (دوبله فارسی)
مدت زمان : 96 دقیقه
داستان فیلم :
در فیلم Greta ، دختری جوان به نام فرانسیس مک‌کالن رابطه‌ای دوستانه را با
بیوه‌ای تنها برقرار می‌کند، غافل از اینک
اگر علاقمند به شرکت در دورهمی های دوستانه با همشهری های خودتون هستید، میتونید در لینکی که براتون قرار میدیم وارد بشید و گروه موردنظرتون رو پیدا کرده و عضو بشید.
وبسایت مرجع گروه های تلگرام یک لینکدونی فعالی است که روزانه با گروه های جدید آپدیت میشود، در همه شهرهای ایران،  میتوانید هر گروهی که به دنبالش هستید با یک جستجوی ساده پیدا کنید.
برای مشاهده و عضویت در گروه های دورهمی تلگرام از طریق لینک زیر اقدام کنید.
 
 
سریال مرضیه به زودی از شبکه دوم 2 پخش خواهد شد. منتظر باشید
 
 دوستان عزیر سلام برای دانلود سریال مرضیه شما میتوانید به وبسایت شب دی ال
سری بزنید و از آنجا این مجموعه ی دوست داشتنی را دانلود نمایید
یکی از کسانیکه که در آن بازی می کند داریوش ارجمند است
مردی که در سریال ستایش هم خوش درخشید و اگر بازی زیبای او نبود ستایش هم ستایش نمی شد . جدی میگم اگر بازی اون نبود مجموعه ی ستایش هیچ وقت ستایش نمی شد و به شکل امروزی خود در نمی آمد.
در هر صورت در مورد
چهار سال پیش چنین روزی و ساعتی در تدارک و آماده شدن برای دفاع بودم. روزی بود که وجودم سراسر از افتخار و خوشحالی بود.. شاید بگم آخرین موفقیت و حس خوب به خودم اون روز بود. تا حالا نتونستم از مدرکم استفاده کنم و بهش افتخار کنم ولی امیدوارم امیدوارم کاری در حیطه اش و کاری که لیاقتم را نشون میده، نصیبم بشه
علی ای همای رحمت، تو چه آیتی خدا را، که به ماسوا فکندی، همه سایه ی هما را...
لطف خدای متعال خیلی زیاده.
این چند روزه که گشتم دنبال کار، جاهای مختلفی رو سر زدم.
یکی دو تاشون هم پالس های مثبتی بهم دادن.
امیدوارم درست بشه ان شالله...
دوستانی که به گروههای چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبی های عزیز توجه داشته باشید که ما گروه واتساپ جنوبیا رو ایجاد کردیم ولی چون دیدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش یک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما میتونید به این کانال برید و با دوستان جنوبی خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید و از این چت دوستانه لذت ببرید و در کنار هم خوش باشید و ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نزارید.
اما گروه واتساپ جنوبی ها در تلاش هست تا بتونه
خواهرم از توی اتاق داد می زند « بابا ول کنید. او دیوانه است. روانی است»
واقعا دیگر در این حد ها هم نیست ولی خود پدر هیچ‌وقت دوست نداشته ( شاید نتوانسته) با بچه هایش رابطه ای دوستانه و صمیمی داشته باشد.
البته او هیچ وقت این جرئت را ندارد که جلوی پدر این حرف را بزند.
 
 
Greetings خوش و بش کردن
 
Hi سلام دوستانه
 
Hello  سلام رسمی
 
I'm ...
 
پاسخ ها Responses
 
Nice To meet you از ملاقاتت خوشبخت شدم  و دوستانه است با آهنگ افتان
 
Glad to meet you از ملاقات خوشبخت شدم کمی رسمی تر از بالایی است با آهنگ افتان
 
It's a pleasure to meet you ملاقات شما مایه شور و شعف من شد و رسمی است با آهنگ افتان
 
نکته 1: در بیشتر کشورهای انگلیسی زبان چه در گفتگوهای دوستانه و چه در گفتگوهای رسمی مردم برای سلام کردن به یکدیگر از Hi استفاده می کنند.
 
نکته 2: در کشورهای انگلیس
حرمت حریم خونه، بیشتر از حریم دل آدم نباشه، کمتر نیست
سالهاست نامَحرم ترین!! خود خوانده رو گذاشتیم در راستای قبله خونه .. و هوش از سر اهالی خونه پرونده!!
 
 
نکنیم ..
قبله دل 
قبله خونه 
فقط برای خداست ..
نکنیم
اینقدر خودمونو نزول ندیم ..
خدا چیزایی خییییییییلی بهتر تدارک دیده برامون
چرا از دست بدیم؟؟!
دورهمی دوستانه
دورهمیم که
 لحظات خوش رو کنار هم باشیم
پی وی بدون اجازه ممنوع
خوش باشین
لینک عضویت گروه تلگرام دورهمی دوستانه
حتما با فیل شکن وارد شوید ، بدون فیل شکن لینک کار نمیکند
 
لینک عضویت بهترین لینکدونی فعال رایگان تلگرام
دریافت لینک عضویت گروه های تمام شهر ها روزانه بیش از 100 لینک گروه جدید
من نمی‌دانم گرگ ِ بالان دیده بودن (درستش همین است بالان دیده) چه شکلی‌ست! من تا به‌حال یک گرگ بالان دیده‌ی واقعی را ندیده‌ام! اما دور و برم پر است از مارگزیده‌هایی که از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسند!
 
من میانه‌ام با مارگزیده‌ها بهتر است.همیشه هرجا که می‌روم چندتایی‌شان را می‌بینم. در چشم‌هایشان ترس است. آن هم ترس ِ بیش از حد... نه از آن ترس‌های به قدر کافی! ترس‌هایشان از حد کافی فراتر رفته است. جزء به جزء‌ات را نگاه می‌کنند، دنبال ریسما
هتل ها همواره آماده ی پذیرش میهمان ها هستند و
کیفیت خدمات رسانی آن ها همواره در حدی رضایت بخش است. اما هیچ کس بدش نمی آید که
کیفیت اقامت بهتری داشته باشد؛ تصور کنید هنگامی که پا به هتل می گذارید به صورت
اختصاصی برای شما طبق انتخاب خودتان، هتل تدارک دیده باشد، علاوه بر این که حس
خوبی به شما دست می دهد، اقامتتان از همیشه بهتر هم خواهد بود.
حالتی که ذکر شد تنها یک تصور و فرض نیست، با
رزرو هتل می توانید به خودتان و هتل کمک کنید تا اقامتتان مختص شما
ابونعمان عجلی از حضرت باقر ع حدیث کند که فرمود ای ابا نعمان  مردم تو را بخودت غافلر نکند زیرا سزای کار وکردارت بتو  رسد نه بانها رورزت را بچنین وچنان یعنی سخنان بیهوده بپایان مبر زیرا  باتو کسی هست که کردارتو را بر تو نگهدارد ویاد داشت کند ونیکی کن من ندیده ام چیزی رک برای تدارک گناه گذشته کهنه.  بهتر وشتابانتراز کردار نیکی که تازه باشد 
تیم ملی فوتبال برزیل قبل از شروع کوپا آمه‌ریکا برد روحیه بخشی کسب کرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد قبل از شروع کوپا آمه ریکا با ۷ گل هندوراس را در دیداری دوستانه شکست دهد.

برزیل که باید در غیاب نیمار در کوپا حاضر باشد، با گل‌های گابریل ژسوس ۲ بار، روبرتو فیرمینو، ریچارلیسون، فیلیپ کوتینیو، تیاگو سیلوا و نرس توانست هندوراس را در هم بکوبد.

شاگردان تینه با این برد ضمن خط و نشان برای مدعیان قهرمانی در رقابت‌های کوپا نشان داد
 آبونمان جعلی از حضرت باقر  ع  حیث کند که فرمود ای بونعمان مردم تو را بخودت مغرور نکنند و با مدح و ستایشت تو را از خودت غافل تکانند زیرا  سرای کار وارداتی بتو رسد نه بانها ورودت را چنین و چنان یعنی سخنان بیهوده بپایان مبر زیرا بات و کسی هست که کردار تو را بر تو نگهدارت و یاد داشت کند و نیکی کن و زیرا من ندیده ام چیزی را برای تدارک گناه گذشته و کهنه بهتر و شتابگر از کردار نیکی که تازه باشد
  در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم‌های چین و اردن هم مقابل حریفان خود پیروز شدند.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال در قاره آسیا، تیم ملی چین به مصاف تاجیکستان رفت وبه پیروزی یک بر صفر رسید.
 
تک گل این بازی را ژانگ ژو در دقیقه 10 به ثمر رساند.
 
در دیداری دیگر اردن موفق شد مقابل اندونزی به پیروزی 4 بر یک برسد.
 
پیش از این بازی‌ها هم رویارویی ایران و کره
قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر شود و در اردوی زمستانی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. برخی بازی‌های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی‌ها منتفی َشد
با هماهنگی‌های انجام شده، الشحانیه چهارشنبه ظهر با پرسپولیس بازی خواهد کرد. تیم‌های قطری در حال استراحت هستند و بسیاری از بازیکنانشان به کشورهای دیگر رفته‌اند ولی مسئولان الشحانیه قول داده‌اند که بتوانند اغلب بازیکنان اصلی خودشا
قبل از تب و تاب و حرارت فیلم های جشنواره فجر راهی سینما شدیم.برای دیدن فیلم { جهان با من برقص} راستش وقتی دیدم کارگردان سروش صحت هست کمی دو دل شدم، آخه سریال هایی که برای تلویزیون ساخته را اصلا دوست ندارم به جز ساختمان پزشکانش را، اما اینجا رسما اعتراف می کنم که :
آقای سروش صحت واقعا توی ساخت این فیلم گل کاشتید،عالییییییییی بود.دیالوگ های پر از حرف برای شنیدن بودن،سکانس هایی که دنباله رو هم بودند، طنز و شیطنتی که توی تلخی ها هم به خنده وادارت
مجموعه فیلم های اره، درباره شخصی مجازا‌ت‌گر به نام جیگسا است که در هر قسمت افرادی را در یک مکان به دام انداخته است، و آن‌ها باید از قوانین مشخصی پیروی کنند و کارهای خواسته شده را انجام دهند، تا از این بازی مرگبار که برایشان تدارک دیده شده، زنده به در آیند…
ادامه مطلب
تصمیم دارم در آینده هم که قطعا خونه ی بزرگتر و با امکانات تری میگیرم و احتمالا مهمون ها ی بیشتری دعوت میکنم همینقدر ساده و راحت برگزار کنم پذیرایی هام رو! 
حدس میزنین هلناز برای نهار مهمونش امروز چی تدارک دیده بود ؟؟؟ 
بعله 
آبدوغ خیار !!!! 
مواد لازم : 
خیار 
ماست
آب 
کمی دوغ ترش 
نمک 
فلفل 
گل محمدی 
پونه 
نعنا 
گردو 
کشمش 
نان سنگک تست شده ی خشک شده ! 
بعله ...
شما همه رو با هم مخلوط میکنین از شب قبل ، میذارین یخچال و ظهر که همزمان با مهمونتون م
سلام به بچه های خوب مدرسه ادب
 
امیدواریم سلامت و سرحال باشید.
برای اینکه در این تعطیلات ارتباطمان حفظ شود، با کمک معلمان درسها، فیلمهای آموزشی مختلفی را برای شما تدارک دیدیم.
آدرس هر فیلم در کانال مدرسه به اطلاع شما رسانده می شود. با مراجعه به هر آدرس، هم فیلم آموزشی و هم محتوای تکمیلی مرتبط با آن را می توانید مشاهده و دانلود نمایید.
 
مراقب خودتان باشید و امیدواریم تلاش ما برایتان مفید باشد.
 
زکات 2 هزارو 500 متر مربع زمین درزرند
رئیس ستاد احیای زکات زرند از پرداخت زکات 2 هزارو500 متر مربعی زمین در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ندای زرند، حجت الاسلام محمد رضا سلطانی گفت :زهرا سادات حسینی بانوی نیکوکار زرندی قطعه زمینی به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع در روستای نعیم اباد به منظور پرداخت زکات به انجمن بشر دوستانه این روستا اهدا کرد .
وی درباره این عمل خیرخواهانه در روستای نعیم آباد زرند افزود این بانوی نیکوکار این قطعه زمین را به ارزش 1میلی
در این فضا امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی اضافه کرد: هر شب ۳ دستگاه مینی بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند.
رنجبر خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی های صحن های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با
سلام دوستان
سوالم هم از دختر خانم ها و هم از آقا پسرها اینه که به نظر شما چرا آقایون در بیشتر موارد (دقت کنید نمیگم همیشه-میگم در بیشتر موارد) نمیتونن رابطه ی اجتماعی دوستانه ای رو که با خانمی دارن به همون شکل حفظ کنن؟ 
واقعیتش احساس میکنم بعد مدتی که میگذره یا دوست دارن اون رابطه صمیمی و دو نفره بشه فقط یا اینکه به کل دیگه دختره رو نبینن. نه واقعا چرا ؟ دلیلش چیه آخه؟ من موردی هم نگفتم خیلی اتفاق افتاده و تجربه شده هم از طرف خودم و هم دوستان دیگ
سلام به همه دوستای گلم و همه کسایی که دوستم نیستن و قراره که بشنبچه ها هدف من از ساختن این وبلاگ فقط و فقط به اشتراک گذاشتن کارام با شماست.نه آدم حرفه ای هستم نه کارای عالیی دارم ولی دوست دارم باهاتون درارتباط باشم نظراتونو راجب کارام بدونم .فلورا دوستون داره
شب یلدا بهانه خوبی برای دورهمی های خانوادگی و جمع‌های دوستانه است. در میان جمع‌های فامیلی افرادی هستند که مدام سرشان درگوشی‌هایشان است و از مهمانی هیچ‌چیز متوجه نمی‌شوند اما ما با پیشنهادی‌های جذاب و هیجان‌انگیز می‌خواهیم با کمک همین وسیله شب یلدای خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزنیم.
 
ادامه مطلب
حال و روز خوبی ندارم اما هر آنچه که تجربه می کنم را پذیرفته ام. لااقل می خواهم خودم اینجوری فکر کنم.
گوشه گیر شده ام. البته گوشه گیر بوده ام و خیلی حال و حوصلۀ گپ و گفت با بقیه را نداشته ام و ندارم.
از مهمانی ها و جمع های دوستانه فراری شده ام.
ادامه مطلب
به عنوان تعریفی از تصفیه می توان این گونه شرح داد که ، تصفیه اموال شامل پرداخت بدهی ها و تبدیل دارایی شرکت به وجه نقد می باشد .تصفیه قبل از تقسیم دارایی میان شرکای شرکت صورت می گیرد .زمانی که طلبکاران شرکت طلب خود را دریافت کنند ، سرمایه میان شرکا تقسیم می شود .زمانی که برای پرداخت دیون مبلغ کافی وجود نداشت باید از سهم شرکا برای پرداخت استفاده شود .
راه های تصفیه اموال شرکت
تصفیه اموال به دو صورت انجام می شود :تصفیه قراردادی و دوستانهدر صورتی ک
توی این مدتی که اومدیم اینجا، همسایه طبقه سوم، خیلیییی بسته های مختلف سفارش میده‌. کارتن های بزرگ اما سبک! 
معمولا هم خونه نیست و پستچی در خونه ما میاد و مامانم بسته هارو تحویل میگیره و من وقتی اون از سرکار میاد بسته به دست چندین پله میرم بالا و زنگ خونشونو میزنم، از خونشون صدا میاد ولی کسی در رو باز نمی‌کنه، دروغ چرا خیلی عصبی از حرکت زشتشونم ولی...
و بعد صبح ها وقتی که میخوام برم بیرون، اونم میخواد بره سرکار صداش میکنم و میگم بسته هاتون دست
قرار های دوستانه و عاشقانه با قرارهای کاری بسیار فرق دارند. بسیاری از ما این دو را با هم قاطی می کنیم و سعی داریم خودمان را با کلاس تر از آن چیزی که هستیم نشان دهیم. ناچار از کلاماتی استفاده می کنیم که هضم شان کمی سنگین است، یا از موضوعاتی سخن می گوییم که اصلا ربطی به چیزی که برای آن قرار گذاشته ایم ندارند.
راستش را بخواهید هر چه فضا را رسمی تر کنید، طرف مقابل احساس ناراحتی می کند و نسبت به ادامه رابطه بی میل تر می شود. بسیاری از حرف ها هستند که ن
باز همه حس های لعنتی دنیا دورم حلقه زدند.باز حس افسردگی ، سیاهی ، بی خوابی ، کهیر و خارش مزمن پوستی ، سردرد ، چشم درد ، دندون درد ، احساس حقارت ، احساس پوچی و ... رو با تک تک سلولهام حس میکنم.حس میکنم یه بیمار روانی افسرده ام.واقعا کسی هست توی دنیا که دلش نخواد ازدواج کنه؟دلش نخواد بچه دار بشه؟دلش نخواد کسی رو ببینه؟دلش نخواد زندگی کنه؟...کسی هست که همش به خودش بگه ۳۰ سال با هر بدبختی گذشته و ۳۰ سال دیگه با هر بدبختی ای که باشه میگذره و بعدش خلاص؟ا
و چند وقت بعد مجبور می‌شوی بپذیری زندگی بدون کسی که دوستش داری همچنان ادامه دارد و تو اگر همراهش نشوی جا می مانی…نسخه می پیچند برایت که چنگ بزنی به آدم های دیگر تا این روزهای لعنتی راحت تر بگذرد…اول مقاومت می کنی ولی بعد می پذیری که چاره ای از این بهتر نیست…این وسط کلاس ورزش، تغییر رنگ و مدل مو، قرارهای دوستانه و خرید هم مسکن بی تاثیری نمی تواند باشد…
 
 
 
ادامه مطلب
می دونین وقتی یه کاریو رها می کنین، دوباره انجام دادن و ادامه دادنش مثل این می مونه که یه مشت موم بریزن تو دهنت و بگن بجو!
 
صبح برنامه ی نوروز۹۹ مهمان ابی، رو دیدیم. جالب و دوستانه بود. ترکیب فرامرز اصلانی و بابک امینی خیلی رمانتیکه:) 
 
دارم به این فکر می کنم که با پول عیدیم کتاب آموزش گیتار کلاسیک از ابتدایی تا متوسطه ی لیلی افشارو بخرم. به نظر کتاب خوبی میاد. کسی خریدتش؟
بهرام سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسولان استانی و
مدیران استانداری با حضور در پایگاه اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال
احمر از برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان
قم که برای استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر قم تدارک دیده شده بود
بازدید کرد.
ادامه مطلب
اینترنتی که جنابِ جهرمی بصورت رایگان !! و تا پایانِ سال !!! برامون تدارک دیده منو یاد روزگارِ اینترانتیِ ابان میندازه.بزرگوار اومد زحمت بکشه ولی به واقع مارو انداخته تو زحمت.بس که هی مجبور میشم برای خطم بسته بخرم.قدرتی خدا بعد از خرید بسته میبینی اینترنت خط هم سرعت نداره!نمیدونم جریان از چه قراره خلاصه.
یعنی چنان هدیه ای دادن که اصلا نتونستیم ازش استفاده کنیم.اینجاست که باید گفت :
مرا به خیر تو امید نیست جهرمى،شر مرسان !!!!
 
حرف ها دارم،ایا بزن
و با آغوش باز برای سی و شش سالگی؛ سی و شش، با مجموعه‌ی دلپذیری از مقسوم علیه‌ها، در اوج انعطاف پذیری و تقارن: با واج آرایی شین در شش شش تا :) سالی پر از تجربه‌های جدید، اشک‌ها و لبخندهای تصویری، Terrible Two's، زبان جدید، زندگی جدید، دلتنگی، غرب، غربت، روزهای بی‌غروب... جشن تولد مردادی در پاییز، با سرما و باد و بوران، در جوار پتروس، زیر سایه عدالت، با کلی رقص دو نفره، با قلبی در آغوش، در تدارک کیک و شمع و تزیین، با امید فردایی غرق در صلح و دوستی :)
سست ترین کلمه "شانس"است... 
به امید آن نباش. .
محکم ترین کلمه "پشتکار"است...
آن را داشته باش. .
سالم ترین کلمه "سلامتی"است... 
به آن اهمیت بده. .
شایع ترین کلمه "شهرت"است... دنبالش نرو. .
ضروری ترین کلمه "تفاهم"است... 
آن را ایجاد کن. .
دوستانه ترین کلمه "رفاقت"است...
از آن سوءاستفاده نکن. .
اصلی ترین کلمه "اطمینان"است... 
به آن اعتماد کن. .
ضعیف ترین کلمه "حسرت"است... 
آن را نخور
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
برای دانلود فیلم یه وا را میتوانید از سایت
شب دی ال پیگیری کنید
این فیلم زیبا از این جهت اهمیت دارد که به بررسی نقش یک
زن می پردازد آن هم یک پزشک در هر صورت بعد از دانلود فیلم یه وا
شما میتوانید با کیفیت های مختلف
این فیلم را تماشا نمایید
یه وا فیلمی ارمنی است و بازیگران آن نیز عموما
ارمنی هستند
این که این فیلم ارمنی بتواند مخاطبان را به سمت خود بکشاند یا نه
موضوعی است که در روند داستان مشخص خواهد شد.
در حال تدارک پیاده کردن یکی از شرایط 
در بر
دوستان پسابندری و روستاها و مناطق نزدیک اطراف، میتونید من باب مسایل مختلف و صحبت کردن و معرفی مقاله، فیلم، کتاب و اطلاعات مفید به من ایمیل بزنید! 
خلاصه  برای اختلاط و گفتگو دوستانه، فقط و البته محرمانه که بین خودمون می مونه در خدمت شما دوستان هستم و از دانش و آگاهی و پرسشگری شما بهره می برم. 
 
ejazbaloch66@gmail.com
Ali.e.pasabandari@gmail.com
 
دوستتون دارم، اعجاز پسابندر! 
رفتم آرایشگاه و گفتم بزن!
آرایشگر هم شماره پونزده رو گذاشت روی ماشین و کل موهامو زد.
گفت سامورایی ها قبل جنگ موهاشونو میزنن، مگه میخوای بری جنگ!؟
از حرفش خنده ام گرفت و یهو که به خودم دیدم اومدم دیدم ده دقیقه است تو فکرم و آرایشگر داره بهم میگه بلندشو دیگه!
اونقدری که تو انتخاب کفش و لباس و چفیه و مدل مو و کوله ی سفر اربعین وفت میذارم، کاش یه ذره تو این سفر عمیق تر می شدم!
اینقدر برای سفر یه هفته ای تدارک می بینیم، کلی قبلش تاریخ پاسپورت رو چک میک
نزدیک دو هفته س که شب و روزم جانسون با هم عوض شده، خانم کوچولو شبا تا ساعت یک بیداره ، منم با خاموشی باتری ام مجبورم بیدار بمونم
از اون ور تا ساعت ۹صبح می‌خوابه ولی من بعد نماز در تدارک صبحانه هستم
و وقتی بیکار میشم اونم از خواب بیدار میشه و دوباره همون پرسه طی میشه تا بعد از ظهر که خودمم در حین خواباندن خانمی خواب میرم .
این اتفاق باعث شده من هیچ وقت کامل به کارهام نرسم ، و مهم تر اونم اینکه برنامه زندگیم بهم خورده و گیج و گیجم.
وقتی خواب بچه تن
لم داده ام روی مبل و در سالن را باز گذاشتم و هوای خنک بهم میخوره و یکم حالت رخوتی ام را با خودش میبره. تقریبا شلختگی دور و برم را مرتب کرده ام و در تدارک پختن ناهارم ولی ذهنم پر از بحث و جدل با خدا و روزگارم هستدوست داشتم توی خونه ای باشم که تک تک وسایلش به سلیقه و انتخاب من و تو* باشه و آرامش سهم من از تک تک لحظات زندگیم باشه. دوست داشتم اونجا پیش تو* باشم و پر از حس زندگی و شادی و خوشبختی و امید به زندگی و پر از هدف و شوق زندگی باشم. مدتهاست خودم را
مادری که نتونه به در و دیوار و هوا و فضای خونه بوی بهشت بده
مادری نکرده
مادری که نتونسته باشه خودش رو رشد بده مادری نکرده برای نسل بعد خودش
 
همیشه جنایتکارای بزرگ
خیانت کنندگان به نسل بشریت
و ضایع کنندگان حقوق بندگان خدا
و آغاز گر یک نسل کشی تمام عیار
 
سازندگان بمب اتم
یا استعمار گران و استثمار گران معروفی که می شناسیم نیستن
گاهی، و البته اغلب،
این حجم بزرگ جنایت در گوشه ای کوچک و دور از نگاه رسانه
در دامن زنی اتفاق می افته، که نتونسته «زن»
در سفر به جزیره ای مانند کیش هیجان را حس
خواهید کرد چراکه هم در خشکی تفریحات مهیج دارید و هم تفریحات آبی متنوع در
انتظارتان است. جدای از همه ی این ها سهولت دسترسی به این تفریحات است که هتل های
کیش برای شما در محیطی مطابق با انتظاراتتان این تفریحات را تدارک دیده اند و به
آسانی می توانید سفر هیجان انگیز خود را رقم بزنید.
امسال دومین چلنج جامعۀ لاته آرت ایران در روز های ی دوازدهم ، سیزدهم ،چهاردهم آذرماه برگزار خواهد شد. مانند سال پیش، این چلنج با سایر مسابقات متفاوت خواهد بود تا به صورت رقابت دوستانه، باریستا ها و لاته آرتیستان دور هم جمع شویم و توانایی های خودمان را در شرایطی متفاوت بسنجیم.
ادامه مطلب
استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.
سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.
به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند
شاکی عصر جدید کیست؟
مجله اینترنتی لبخند به نقل از ایسنا:
سلمان داداشی که مدعی است پیش از ساخت «عصر جدید» قراردادی را با تلویزیون برای ساخت مسابقه استعدادیابی با عنوان «نابغه شو» بسته‌ است، اینگونه می‌گوید که تلویزیون در اقدامی این قرارداد را حذف و مسابقه‌ای مشابه مسابقه «نابغه شو» را تدارک دید. وی سپس این مساله را مطرح می‌کند: «جای شبهه دارد که
ادامه مطلب
 یونس بن یعقوب گوید که شنیدم حضرت صادق ع میفرمود هر که گناهی کند و بداند که خدا بر او مطلع هست که اگر خواهد اورا عذاب کند واگر خواهد اورابیامرزد خداوند بهمبن  اگاهیش اورا بیامرزد تگر چه استغفار هم نکند  شرح مجلسی ره در جمله  فعلم انالله مطلع علیه گوید شابد مقصود علمی است که در  نفس اثر کند و ثمره اش عمل باشد  یعنی دنباله این علم  عمل باسد ودست از گناه برداریدوگرنه هر مسلمانی باین امر اعتراف دارد و هر که منکر ان باشد کافر است  هرکه بر این علمب
هر وقت که خواستین با دیگران چت کنید نیاز به یک لینکدونی چت دارید تا بتوانید با آنها به چت و گپ بپردازین، در لینکدونی چت لینک گروههای چت گزاشته میشه.
گروههای چت برای یک چت دوستانه پیشنهاد میشن و شما با چت کردن میتوانید وقت خود را سپری کنید و با دوستان خود گپ داشته باشید.
ما هم برای این چت شما احترام قائل هستیم.
محمدِ همیشه ساکت و بی‌آزار، عضو کمرنگ کلاس ما بود. درمیان دوستی‌های چند نفره‌ی هرکدام از ما، جایگاهی نداشت. کسی نمی‌دانست پشت‌ چهره‌ی سردش، چه‌ها نهفته و البته برای کسی اهمیتی‌ هم نداشت که‌ بداند. برای کسی مهم‌ نبود از رازهای نهفته چهره‌ی سرد و نه‌چندان جذابش چیزی بفهمد. از نظر ما، دوستِ به‌درد بخوری نبود. مایی که باید با کسی دوست شویم که به‌دردمان‌ بخورد.یکی از روزهای زمستان سال آخر پزشکی، هوای یخ‌زده‌ی شهرکرد و غم روزهای پایانی
قانون توانگری 
 
خدا روزی رسان آدمی است. انسان با کلامی که بر زبان می آورد می تواند هر آنچه را که حق الهی اوست به تملک در آورد. او باید به کلامی که بر زبان می آورد ایمان کامل داشته باشد.
قدرت واژه ها
واژه ها و اندیشه ها دارای امواجی بی نهایت نیرومندند که همواره به تن و چارچوب امور آدمی شکل می بخشند. ایمان به واژه ها و اندیشه هاست که آنها را محقق می سازد. 
اگر کسی موفقیت بطلبد اما اوضاع را برای شکست آماده کند دچار همان وضعی خواهد شد که برای آن تدار
چند روز اخیر مرتباٌ ذوقمرگ میشم بخاطر حرفایی که می‌شنوم اولینش مربوط به یکی از دوستای دانشگاهم بود که خب دوست نبودیم همو می‌شناختیم سلام و علیک داشتیم ولی دوست محسوب نمیشدیم بعد من تو قرنطینه یک گروه دوستانه زدم و دیروز برگشت گفت که چرا زودتر نشناخته بودمت من و از این به بعد جزو دوستامی و من کلی ذوقمرگ شدم که آنابل هم اومد جزو دوستام و امروز هم گفتم بیام بیان یکم مغزم رو استراحت بدم مواجه شدم با یه کامنت خیلی مهربون که خب میشه گفت من از ذوق
سست ترین کلمه " شانس" استبه امید آن نباش
محکم ترین کلمه " پشتکار " استآن را داشته باش
سالم ترین کلمه " سلامتی " استبه آن اهمیت بده
شایع ترین کلمه " شهرت " استدنبالش نرو
ضروری ترین کلمه " تفاهم " استآن را ایجاد کن
دوستانه ترین کلمه " رفاقت " استاز آن سوء استفاده نکن
اصلی ترین کلمه " اطمینان " استبه آن اعتماد کن
ضعیف ترین کلمه " حسرت " استآن را نخور
 
مصوبات جلسه عبارتند از تشکیل کمیته های شورای دانش آموزی ،تدارک برنامه سیزده آبان و پدافند غیر عامل و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزاری مراسم  اربعین حسینی و حضور در نماز جمعه
 
 
دریافتتوضیحات: صورت جلسه دوم شورادریافتحجم: 688 کیلوبایتتوضیحات: تصاویر مصوبات
شاگردان کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل پاناما به پیروزی پرگل رسیدند.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم ملی فوتبال کلمبیا به مصاف پاناما رفت که با 3 گل پیروز شد.
 
گل‌های این بازی را تسیلو (۶)، موریل (۳۸) و فالکائو (پنالتی - ۴۵) به ثمر رساندند.
 
هدایت کلمبیا بر عهده کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران است.
 
انتهای پیام
 
گزارش الا
برنامه های زیادی برای عکاسی آیفون وجود دارند. بیشتر این برنامه ها امکانات بهتری نسبت به اپلیکیشن دوربین آیفون ارائه می دهند.
 
 
از این میان ۱۰ مورد از بهترین برنامه های عکاسی آیفون را برای شما تدارک دیده ایم. گوشی خود را بردارید و همراه با سایت  World of Apps آماده یک ماجراجویی هنری باشید.
ادامه مطلب
گروه گپ مکانی برای چت و گفتگوی دوستانه هست و ما هم تصمیم داریم تا یک گروه خوب برای گپ به شما معرفی کنیم.
  
شما برای داشتن یک گپ دوستانه نیاز هست تا ایتدا به یک کانال تلگرامی که در ادامه معرفی خواهم کرد عضو شوید.
کانال لینک یاب 97 یک کانال چت هست که لینک گروههای گپ و چت منتشر میکنه و شما میتوانید از این فرصت برای چت با دوستان خود استفاده کنید.
به سفری بروید که غذای روح و نشاط بخش جانتان
باشد. مشهد یکی از مقصدهایی است که با اندکی تامل به آن خواهید رسید و درست هم
است؛ هم تفریحات خود را دارید و هم با کمی گردش در شهر حال و هوایتان عوض می شود
به علاوه این که مراکز خرید خوبی هم انتظارتان را می کشند. همه ی این ها جذاب تر
خواهند شد زمانی که بدانید هتل های مشهد اقامتی را برایتان تدارک دیده اند که حتی
از سطح توقتان بالاتر است و نمی گذارند حتی لحظه ای از حال خوش سفرتان کاسته شود.
فرض کنید قرار است به یک مهمانی تولد دوستانه بروید و با یک پیراهن زنانه کژوال یا نیمه رسمی در مهمانی شرکت کنید. در چنین شرایطی دست شما برای انتخاب زیورآلات به شدت باز است. فقط باید استفاده از زیورآلات پر زرق و برق را کنار بگذارید، چون سنخیتی با مهمانی تولد یا لباسی که پوشیده اید، نخواهد داشت.
شاید اگر ما هم صبر و تاب و تحمل خدا رو داشتیم دیگه شکست معنی پیدا نکرد و خیلی از معضلات جامعه بشری امروز رو نداشتیم...
دمت گرم خدا که همه چیزو با هم و در کنار هم پیش میبری گرچه یکی سنگ باشه و دیگری شیشه.
ما امکانات و احتمالات رو مسنجیم و برنامه ای تدارک می بینیم حالا اگر شد که شد و اگر نشد یا بخشی از اون شد در هر حالت ما شرایط جدیدی داریم که لازم نیست هیچ گونه ناراحتی و ناخوشی به خودمون راه بدیم، متناسب با شرایط جدید کار رو ادامه میدیم. فقط کافیه هم
میگویند روزی امیرڪبیر ڪه از حیف و میل شدن سفره‌های دربار به تنگ آمده بود.به ناصرالدین شاه پیشنهاد ڪرد ڪه برای یک روز آنچه رعیت میخورند میل ڪند،
شاه پرسید مگر رعیت ما چه میخورند؟؟؟ امیرکبیر گفت: ماست و خیار 
ناصرالدین شاه سرآشپز را صدا زد گفت:ڪه برای ناهار فردایمان ماست و خیار درست ڪنید
سر آشپز دستور تهیه مواد زیر را به تدارک‌چی برای ماست خیار شاهی داد :✦ ماست پر چرب اعلا✦ خیار قلمی ورامین✦ گردوی مغز سفید بانه✦ پیاز اعلای همدان✦ ڪشمش بدون
 
 
 
​​​​​​​
روستای خوش عطر و بوی عنبران مشهد
روستای عنبران مشهد نه تنها دارای جاذبه های طبیعی است بلکه علاوه بر ویژگی های طبیعیش در آن، امکانات خوب رفاهی چه برای ساکنینش و چه برای توریست ها تدارک دیده شده است. از جمله ی امکانات این روستای ییلاقی می توانیم به رستوران های مختلف، واحدهای پذیرایی و خانه های بوم گردی مختلفی که در روستای عنبران به وجود آمده است، اشاره کنیم. جالب است بگوییم که از این رو به این روستا نام عنبران داده اند که در آن
خیلی وقته که چیزی ننوشتمحقیقتا اخرین باری ک نوشتم و پاک کردم رو یادمهیه مسافرت دل انگیز قرار بود شروع بشه که از قبلش حال خوبی نداشتم و ...بعد کلی تلاش رفتیم متل قو۳ شب اونجا بودیم و یه تولد کوجیک گرفتیم و خوش گذشتبرگشتم زنجان و با قطار اومدم سمت تهران و گریه های بعد خدافظی تو قطار...چند روز بعدش پیشنهاد یه سفر عجیب بهم شد!با کلی تلاش اون رو هم قبول کردم و اینجا انگار شروع یه ماجرای عجیب بوددیدن و بودن کنار آدم هایی که تا به حال ندیدمشون و قرار گر
دوتا پسرم خواب بودند و من خیلی معمولی تصمیم گرفتم سفینه فضایی خودم رو بسازم. واسه ساختنش لازم بود جایی پلن پروازم رو تشریح کنم .یه جورایی ثبت کنم  از اولش که سفینه رو ساختم ترتیب پیچهایی که بستم چه جوری بود . اینکه این روزهای اول که فضا نوردی میکردم  خیلی معمولی بودم و واسه نهار ماهی تدارک دیده بودم، به پسر ۴ساله ام ریاضی یاد میدادم و به پسر بیست و یک ماهه ام رنگها رو....توی چشمهای پسر چهار ساله ام کهکشان رصد می کردم و توی چشمهای پسر دو ساله ام س
در یک صحبت دوستانه احساس می کنید که طرف مقابل با شما صادق نیست و این موضوع به شدت شما را عصبی کرده است؛ راهکارتان چیست؟
توانایی تشخیص دروغ و فرد دروغگو یک مهارت اجتماعی منحصر به فرد است که معمولا افراد زیادی به دنبال کسب آن هستند.
ادامه مطلب
خدایا....
پس پسر ۸ ساله ام کو که از مدرسه برگرده و کوله رو هنوز زمین نذاشته ور ور ور برای من خاطرات مدرسه و دعوای بچه ها و جر زنی هم کلاسیاش و حرفای خانوم معلم رو بگه...
که دفتر مشقش رو ببینم و دلم ضعف بره ازون همه تمیز نوشتن...
که ببینم پای تلویزیون نشسته و کارتون میبینه و غش غش میخنده و من بی صدا یه ظرف میوه ی پوست کنده بذارم کنارش و موهاشو ببوسم....
که سر شب تا غذا جا میفته من تو اشپزخونه بچرخم و اونم تو دست و بالم باشه و هی با هم حرف بزنیم و من هی نصیح
سلام دوستان وبلاگی عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و دی ماه رو خوب شروع کرده باشید.
حدودا یکماهی اینجا فعالیتی نداشتم نمیدونم حس میکردم باید توی خلوت خودم باشم.
اما مجدد برگشتم... من توی شبکه های مجازی مختلفی هستم تلگرام/واتساپ/اینستا و... اما خب به جز واتساپ توی هیچ شبکه ای فعالیتی ندارم و فقط مطالب شون میخونم و استفاده میکنم *دوستانی پیچ دارند دوست داشتید ادرستون کامنت کنید تا فالوتون کنم *
تنها جایی که خیلی فعالیت دارم و دوسش دارم اینجاست چو
سلام دوستان وبلاگی عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و دی ماه رو خوب شروع کرده باشید.
حدودا یکماهی اینجا فعالیتی نداشتم نمیدونم حس میکردم باید توی خلوت خودم باشم.
اما مجدد برگشتم... من توی شبکه های مجازی مختلفی هستم تلگرام/واتساپ/اینستا و... اما خب به جز واتساپ توی هیچ شبکه ای فعالیتی ندارم و فقط مطالب شون میخونم و استفاده میکنم *دوستانی پیچ دارند دوست داشتید ادرستون کامنت کنید تا فالوتون کنم *
تنها جایی که خیلی فعالیت دارم و دوسش دارم اینجاست چو
پی مردی می‌گردم که به کارهای خانه رسیدگی کند، به بچه‌ها برسد، غذا را همیشه سروقت آماده کند تا از کار که برمی‌گردم در کانون گرم خانواده که او تدارک دیده خستگی درکنم، از موقعیت شغلی خودش بگذرد تا من پیشرفت کنم.در رختخواب حسابی راضی‌ام کند و نگذارد حس کمبود کنم. در عوض من به او پول توجیبی می‌دهم، گاهی هم می‌برمش سفر. خیلی مهم است که بچه‌ی کوچکمان اگر شب از خواب بیدار شد، مرا بیدار نکند تا راحت بخوابم و فردا سرکار سرحال باشم.اگر چنین مردی می‌
به نام خداباسلام وعرض ادب واحترام خدمت همه گرامی دوستان باتوجه به اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج امام حسین (ع)سده درحال ساختن یک باب منزل مسکونی برای یکی ازنیازمندان بخیتاری میباشند لذا نیازمبرم به کمکهای انسان دوستانه عزیزان داریم .خواهشمندم هرکس هرچه براش مقدوره به این کارخداپسندانه کمک کنید.شماره کارت بانک ملی 6037997381292821 اجرکم عندالله.برادرکوچک شمادیدارقلی سلحشوراطلاع از آخرین فعالیت های مسجد امام حسین (ع) سده لنجان در وبلاگ ما:www.tkanoon.bl
زنگ بزن،
هیچ نگو.
حتی سلام هم نده،
فقط بگذار نفس هایت را بشنوم...
نفس اول یعنی سلام،
و نفس های بعدی یکی در میان
یعنی دوستت دارم و قد دنیا دلتنگتم...
اصلا حتی اگه نخواستی هم زنگ نزن،
خودم دست به تلفن میشوم،
بوق اول معنیش این است که
جایم بدجوری توی دنیا خالیست،
فقط نگذار به بوق آخر برسد،
بوق آخر یعنی،
تو دیگه واقعا مال من نیستی...
چرا اکثر تحصیلکرده ها میشن آدم های بدون آرمان!
یا بی تفاوتن 
یا خودخواه
یا فقط علمی آکادمیک ذخیره کردن! که گاها به درد انسان امروز هم نمیخوره!
به شدت پیوندی محکم بین تحصیل و پول و ثروت برقرار کردن
طوری که طالب علم، "آرمان"ش شده پول!!
و بازیچه شعارهای داغ رسانه!! و یه آدم آهنی!!
تحصیل علم آیا همش همینه؟
یا باید بشینیم دوباره فکر کنیم 
چرا به دنبال گرفتن "مدارک" تحصیلی هستیم؟؟
 
فرآیند تحصیل و محتویات آنچه که در عوض گرفتن عمر و (باز هم پای پول میاد و
فلش چت
 
چت فلش,چتروم فلش ,چتروم FLASH,چت کردن چت فلش,چتروم فلش ,چتروم FLASH,سایت چت,فارسیچت,چتروم,چتروم,چت کردن,سایت چت,برنامه چت,سایت چت فارسی,یاهو چت,چت روم یاهو,روم یاهو,گپ یاهو,یاهو گپ, گپ سرا,یاهوو,چتروم یاهو,چتروم یاهو,شاهین چت,چتروم شاهین,چت روم شاهین,سون,چت روم سون,چتروم سون,اصلی,آیناز,عسل,چت روم عسل,مهر,ققنوس,چت روم یاهو,روم یاهو,گپ یاهو,یاهو گپ, گپ سرا چت شلوغ,چتروم شلوغ,چتروم پرشین,فانوس,الماس,صحرا,چت روم الماس,چتروم الماس,چتروم صحرا,چت روم
  خرید پیراهن زنانهلینک خرید 
خرید پیراهن زنانه
مشخصات فنی
مشخصات کلی محصول

جنس
 
اکریلیک,
نایلون
 

قد
 
میدی
 

قد آستین
 
بلند
 

یقه
 
هفت
 

فرم
 
جذب
 

طرح پارچه
 
طرح دار
 

مورد استفاده
 
مجلسی
 
ویژگی ها

جزئیات
قد لباس: حدود 90 سانتی متر  
پارچه بافت ظریف
مناسب برای پاییز و زمستان
مناسب برای مجالس و مهمانی
جنس
92% اکریلیک، 8% نایلون

نگهداری
– استفاده از خشک کن مجاز نیست.  
– سفید کننده مجاز نیست.
– شست و شوی در دمای پایین
پیراهن زنانه اسپ
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات زردپوشان برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
تزیین شگفت‌انگیز و غافلگیر‌کننده جشن تولد کودک با بادکنک.
مطمئناً اولین چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد به ذهن شما می‌رسد نوشیدنی، غذا، کیک تولد و دسرهای خوشمزه است. هیچکس منکر مهم بودن این موارد نیست. ولی اگر دکوراسیون خانه شما حال و هوای جشن را نداشته‌باشد، تمام زحمات شما برای تدارک جشن بی‌فایده خواهد بود.
اما آیا با نحوه تزیین جشن تولد آشنا هستید؟
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها