نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه ساز همراه - ساخت برنامه در گوشی ، و کسب درآمد!!!!

واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
دانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی
Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App

یکی از بهترین درآمد های موجود در بازار کد نویسی، درآمد های مربوط به توسعه و انتشار برنامه های اندرویدی و انتشار آنها در مارکت ها است. البته کد نویسی یک برنامه به قدری آسان نیست که هرکسی بتواند آن را انجام دهد و افراد باید به زبان های برنامه نویسی مسلط باشند.
اما نگران نباشید شما هم می توانید یک برنامه اندرویدی را
ایجاد یک برنامه وب با سیلی از مشکلات و چالش ها همراه است. هنگامی که ایده خود را نهایی کرده و ساخت آن را شروع می کنید ، باید بدانید که چگونه می خواهید آن را بسازید. برخی از عناصری که باید در نظر داشته باشید شامل رویکرد توسعه و همچنین کلیت برنامه و قابلیت استفاده است. باید فریم ورکی را انتخاب کنید تا به شما در صرفه جویی در وقت در طول توسعه کمک کند.
 
در این پست به معرفی مفهوم فریم ورک های وب و مزایای وب اپلیکیشن ها می پردازیم. سپس نکاتی را که باید هن
لوگوی هر شرکت یا سایتی خود موسسه را معرفی میکند و بسیار مهم میباشد. چون میتواند شما را از رقیبانتان متماییز کند.
بنابرین باید در ساخت لوگو کارهای خلاقانه انجام داد. ساخت لوگو بسیار جداب است و میتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.
اگر شما هم میخواهید شروع به ساخت لوگو کنید، با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
آیا به دنبال بهترین راه برای کسب درآمد از طریق بازی موبایل تان هستید؟ کسب درآمد با تبلیغات درون برنامه ای به کاربران شما اجازه می دهد که بطور رایگان بازی کنند و در عین حال شما درآمد کسب می کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر درمورد این بدانید که چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات را انتخاب می کنند و بهترین روش ها برای پیاده سازی تبلیغات در بازی موبایل تان را کشف کنید.
چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات درون بازی ها را برمی گز
برنامه ساز اتحاد 
امکانات برنامه ساز اتحاد 
1_ ساخت بی نهایت منو 2_ساخت بینهایت فهرست 3_ ساخت بی نهایت صفحه 4_ قرار دادن بینهایت عکس 5_ قرار دادن بینهایت کلیپ (ویدیو) 6_ قرار دادن بینهایت فایل صوتی (موزیک) 7_ امکان کسب درآمد 8_ امکان ساخت بینهایت برنامه رایگان 9_ امکان استفاده از افزونه عدد (گذاشتن تبلیغات و کسب درآمد نجومی) 10_ امکان گرفتن خروجی فایل apk
دیگر امکانات برنامه ساز اتحاد
1_ امکان استفاده آفلاین از برنامه 2_امکان ساخت صفحه که به صورت مستقیم و
بیان موبایلدر حالی که mobileXpression میزان تعیین شده ای از پول نقد را به همراه ندارد ، نصب برنامه و پاسخ دادن به مجموعه ای از سؤالات ، شما را برای اجرای انواع پاداش ها و کالاهای رایگان سوق می دهد. پس از نصب برنامه در یکی از دستگاه های خود و نصب آن ، می توانید همه چیز را از کارتهای هدیه آمازون گرفته تا الکترونیکی مانند iPad یا تلویزیون های صفحه تخت ، فقط برای جستجوی وب به طور معمول درآمد کسب کنید.
ادامه مطلب
اگر تاکنون سری به لیست های برترین و پر درآمد ترین شغل های دنیا زده باشید، قطعا با موضوع برنامه نویسی به عنوان رده اول درآمد زا ترین شغل ها مواجه خواهید شد. هر چند این گزارش بیشتر جهانی است و در ایران چنان که باید، صد در صد هنوز تحقق نیافته اما به جرات می توان گفت یک برنامه نویس خوب و حرفه ای در ایران خودمان هم می تواند در آمد زایی عالی داشته باشد.
از این رو بسیاری از افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند یا علاقه به کار کردن با کامپیوتر دارن
اسپانسر برنامه برنده باش کیست از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
وقتی اسپانسر برنده باش احساس خطر کرده و وارد عمل می شود
سر این گزارش جزییات کاملی از مسابقه تند باش از مدت پخش برنامه تا اسباب شرکت دراین جوایزش چیست و چطور میتوان از ساخت اپ ساخت کرد؟. حتماً در برنامه‌های مشارکتی با راهنما بود اسپانسر علاوه بر مبلغی که با عنوان سهمبری در امر برنامه سازی با صداوسیما پرداخت می‌کند گاهی.
ادامه مطلب
با سلام امروز میخوام بهتون برنامه رو معرفی کنم که مخصوص ساخت دورک های پرایوت و عالی هست این برنامه امکانات زیادی داره که می تونید ازش برای ساخت یک دورک خوب استفاده کنید مثلا دورکتون از چه پسوند هایی تشکیل بشه یا چه فرمت سایت هایی رو چک کنه یا با چجوری دوکتون رو انالیز کنه و ....
 
 
دانلود برنامه TSP Dork generator v14.0 Gold Edition New 2019
رمز=Mr_XRH@
برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی
دانلود برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی، شامل آموزش تضمینی کسب درآمد از اینترنت و مارکت های اندرویدی. ما در این برنامه به شما روشی رو یاد خواهیم داد که در صورت انجام روش های آن درآمدی حداقل بین 3 تا 10 میلیون و حداکثر تا بیش از 100 میلیون خواهید داشت.
برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی
دانلود برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی، شامل آموزش تضمینی کسب درآمد از اینترنت و مارکت های اندرویدی. ما در این برنامه به شما روشی رو یاد خواهیم داد که در صورت انجام روش های آن درآمدی حداقل بین 3 تا 10 میلیون و حداکثر تا بیش از 100 میلیون خواهید داشت.
برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی
دانلود برنامه اندروید کسب درآمد میلیونی، شامل آموزش تضمینی کسب درآمد از اینترنت و مارکت های اندرویدی. ما در این برنامه به شما روشی رو یاد خواهیم داد که در صورت انجام روش های آن درآمدی حداقل بین 3 تا 10 میلیون و حداکثر تا بیش از 100 میلیون خواهید داشت.
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
⭐به نام خدا⭐
 
ساخت بازی اندروید در 5 دقیقه (بدون کدنویسی)
 
اگر همیشه در آرزوی این بودید که بتوانید برای خود بازی اندروید بسازید و آن را در مارکت ها انتشار دهید؟!
 
اگر همیشه در فکر این بودید که آیا میشود بدون نیاز به کامپیوتر و بدون نیاز به کدنویسی بازی اندرویدی ساخت؟!
 
اگر همیشه دنبال راهی بودید که بتوانید با همین موبایل خود بازیهای با کیفیت اندرویدی بسازید؟!
 
اگر هیچ گاه حوصله ساخت بازی با کدنویسی را نداشته اید؟!
 
اگر همیشه فکر میکردید
آموزش ساخت قالب سایت بدون برنامه نویسی
امروزه افرادی هستند که با گرفتن مقداری زیاد پول قالب سایتی را برای مشتری های خود میسازند اما اگر شما میخواهید از این راه کسب درامد کنید اما برنامه نویسی بلد نیستید میتوانید با کمی وقت و حوصله بر ساخت قالب سایت مسلط شوید.

ادامه مطلب
سم الله و بالله

از سامانه 7030 درآمد بیشتری کسب کنید.
به حول و قوه الهی برنامه اندروید آموزشی استفاده و بهره برداری بهتر
از سامانه 7030 ساخته شد. و جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه مجازی وزدا مراجعه فرمایید.
با خرید خود از این سامانه، سود حاصله از خرید شارژ و پرداخت های اینترنتی خود و ..، رو بخودتون برمیگردونه...(۷۰ درصد سودش رو) از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید. https://7030.ir/r/werda7030

دریافت برنامه اندروید  کسب درآمد بیشتر از 70
آغاز ساخت دو برنامه کاربردی اندروید تا هفته آینده
با تصمیم گیری مدیریت تیم سازنده G.M.P آغاز ساخت دو برنامه کاربردی با نام های "یار ماینکرافتی"(برای گیمر های بازی ماینکرافت و متفاوت تر از بقیه)
و
"کرونا ۹۸"(برنامه ای که در آن داستان های کرونایی  و نکات بهداشتی در رابطه با این بیماری خطرناک قرار گرفته)
 
این دو برنامه در حال ساخت است و برنامه"کرونا ۹۸" در الویت هست و تا اوایل هفته آینده در دست انتشار قرار میگیرد و  اخبار انتشار آن از همین سایت مخا
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
اپلیکیشن مانامو Manamo چیست ؟
مانامو یک برنامه درآمدزا و یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان های خارجی است که توسط متخصصان شرکت همراه سامانه با به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی توسعه داده شده است.
برنامه مانامو این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند از بین صدها محتوای ویدیویی و صوتی که بر اساس موقعیتها و شرایط مختلف دسته بندی شده است مکالمه مورد نیاز خود را جستجو کرده و با امکانات زیادی که در اختیار شما قرار میدهد به بهترین
بسم الله و بالله
از سامانه 7030 درآمد بیشتری کسب کنید.
به حول و قوه الهی برنامه اندروید آموزشی استفاده و بهره برداری بهتر از سامانه 7030 ساخته شد. و جهت دریافت به انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

سامانه «هفتاد سی» کاربران را در *۷۰ درصد سود* بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و  بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
با خرید خود از این سامانه، سود حاصله از خرید شارژ و پرداخت های اینترنتی خود و ..، رو بخودتون برمیگردونه...(۷۰ درصد سودش رو) از طریق لی
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
برنامه یوتنکیو حسین الساری ابوارکان
سلام 
با کد معرف hussein595 در 'یوتنکیو' ثبت نام کن.
یوتنکیو،یک مسابقه جذاب و آنلاینه که اطلاعات عمومی شما رو به چالش میکشه و هر شب کلی پول در میاری.
http://u10q.com
برنامه کسب و کار U10Qبه راحتی می توانید کسب درآمد کنید با اشتراک د، مسابقه ۹سوال هر رور ۲تومان می گیرید اگر ۲۰تومان جمع کردی می تونی از طریق شماره شبا پول واریز کنید
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
ترفندهای انتشار اپلیکیشن  iOS در اپ استور
شرکت اپل با قوانین جدید خود محدودیت های زیادی را برای کاربران و برنامه نویسان iOS ایرانی به وجود آورده است. اما دنیای ارتباطات و دیجیتال امروز راهکارهای زیادی را ارائه می دهد تا به عنوان برنامه نویس به محدودیت ها توجه نکنید و بعد از ساخت اپلیکیشن iOS آن را به راحتی در App store انتشار داده و درآمد اینترنتی داشته باشید. این مقاله راهکارهای اصولی برای انتشار برنامه در App stpre را ارائه می دهد تا اگر به برنامه
دانلود برنامه pivot برای کسب درآمد اینترنتی و صد در صد قانونی
دوستان با توجه به اوضاع ناجور اقتصادی باید از همه راههای ممکن و البته قانونی و حلال
برای کسب درآمد اطلاع داشت و استفاده کرد لذا با اینکه این مطلب به موضوع
وبسایت مرتبط نیست ولی میخایم معرفیش کنیم به همراه آموزش کسب درامد و
دانلود برنامه ش .
در این پست سایت جدیدی را میخواهیم به شما معرفی کنیم که از پرداخت آن
مطمئین شدیم و در مدت فقط ۳ روز ۶۳ دلار برداشت موفق داشتیم یعنی بیش از ۱
میلی
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
سلام
هر یک ساعت تا 100 هزار ساتوشی برنده شوید. حداقل برداشتی بصورت اتوماتیک و اگه بیش از ۱۰ هزار ساتوشی بدست آورده باشین هر سه شنبه  به کیف پولتان قسمت Bitcoin Cash منتقل می شود، با گوشی همراهتان کسب درآمد ساعتی کنید، هر یک ساعت یکبار وارد برنامه شوید و از شانس خود استفاده کنید، اگه بار اول شانستون ساتوشی کم گیرتون اومد با دیدن تبلیغات شانس دوباره بهتون داده میشه که ساتوشیتون رو ببرین بالاتر.
احیاناً اگه لینک عضویت کار نکرد با استفاده از ف...لتر ش..
خیلی از دوستان و کاربران عزیز سئوال میکنند که ما برنامه های خودمون رو با چه برنامه ای می سازیم .  اگر این سئوال برای شما هم پیش اومده و علاقمند هستید که بدونید که چطور میشه بدون بلد بودن برنامه نویسی میشه یک اپ ساخت برنامه احکام شرعی ما رو نصب کرده و پنج ستاره بدهید . سپس از قسمت تماس با ما اطلاع دهید تا رمز آموزش های خودمون رو برای شما ارسال کنیم . با تشکر موفق باشید .
ساخت سایت یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از افرادی است که قصد دارند برای خودشان سایت بسازند. حتما شما هم به فکر ساخت سایت برای خودتان هستید. اگر به دنبال این هستید که سایت تان را خودتان بدون علم برنامه نویسی و کدنویسی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
SafeUM یک برنامه عالی که با آن میتوانید شماره مجازی با کد ۳۷۱+ از کشور اروپایی لتونی (لاتویا) بسازید. برای ساخت شماره مجازی لتونی با ما همراه باشید.
برای دانلود و امکانات برنامه و همچنین آموزش برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
shirazart.blog.ir 
* برنامه ریزی کنکور کارشناسی هنر به صورت هر هفته یک برنامه از شنبه تا پنجشنبه صبح و پنجشنبه ها بعدالظهر آزمون 
* برنامه و آزمون به صورت اینترنتی و غیر حضوری است و هر یک ماه و نیم آزمون حضوری ( جهت کمتر گرفته شده وقت دانش آموزان کنکوری )
* هر هفته تصاویر و سوالهایی را همراه با برنامه داده می شود که در آزمونهای آخر هفته از آنها هم استفاده می شود .
* برنامه ریزی توسط زهرا جوکار : مدرس دانشگاههای هنر ، کنکور و دیباگران انجام می شود .با سابقه
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار 
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار اختصاصی برای انواع نرم افزارهای تحت وب نیازمند کیفیت از ابتدای آغاز پروژه تا انتهای آن می‌باشد. همچنین کنترل کیفیت نرم افزار یک امر حیاتی و همیشگی می باشد. ساخت نرم افزارهای اختصاصی برای شرکت ها و مجموعه های مختلف توسط گروه برنامه نویسی لاراولیا قابل اجرا و پیاده سازی است.
 
برنامه نویسی اختصاصی جهت امور سازمانی
سازمان های دولتی و خصوصی برای افزایش دقت و سهولت ا
SafeUM یک برنامه عالی که با آن میتوانید شماره مجازی با کد ۳۷۱+ از کشور اروپایی لتونی (لاتویا) بسازید. برای ساخت شماره مجازی لتونی با ما همراه باشید.
برای دانلود و امکانات برنامه و همچنین آموزش برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
بسم الله و بالله
از سامانه 7030 درآمد بیشتری کسب کنید.
به حول و قوه الهی برنامه اندروید آموزشی استفاده و بهره برداری بهتر از سامانه 7030 ساخته شد. و جهت دریافت به انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

سامانه «هفتاد سی» کاربران را در *۷۰ درصد سود* بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و  بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
با خرید خود از این سامانه، سود حاصله از خرید شارژ و پرداخت های اینترنتی خود و ..، رو بخودتون برمیگردونه...(۷۰ درصد سودش رو) از طریق لی
این روزها خیلی از کاربران از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند و برای
شارژ سیم کارت های خود به سایت های مختلف و برنامه های مختلفی رجوع می
کنند.این سایت ها از فروش شارژ به افراد مختلف، درآمد خوبی بدست می
آورند،در حال حاضر شما هم می توانید از طریق سامانه فروش شارژ و یا نصب برنامه آن در گوشی علاوه بر خرید آسان شارژ از خرید شارژ توسط دیگران در آمد کسب کنید ادامه مطلب
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
برنامه pivotیک اپلیکیشن شبکه اجتماعی ماننده اینستاگرام با این تفاوت که شما می توانید از این برنامه کسب درآمد کنید .شما می توایند با لایک و share کردن مطالب و زیرمجموعه گیری از طریق نصب برنامه در آمد کسب کنید .درآمد دریافته شما در این برنامه به ارز pvt که یک ارز آینده دار که توسط دو غول ارزهای دیجیتال Binance Labs و Huobi و چندین شرکت بزرگ ارزهای دیجیتال ارائه شده است . و می توان گفت به راحتی هر ۱ pvt در یکی سال اینده بالای ۱ دلار ارزش خواهد داشت چون پشتوانه خ
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
برنامه LinkedIn عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که به شما کمک می کند تا اکانت حرفه ای لینکدین خود را بهتر مدیریت کنید و از آخرین اخبار دنیای کسب و کار مطلع شوید و بتوانید شغل رویایی بعدی خود را پیدا کنید . کار با برنامه با ساخت یک اکانت در لینکدین آغاز می شود و پس از ساخت این اکانت می توانید اطلاعات روزمه حرفه ای خود را وارد برنامه کنید تا فعالیت شما در شبکه اجتماعی لینکدین آغاز شود .
ادامه مطلب
کسب درآمد از فروش سورس اندروید

سورس ها و پروژه های اندروید خودتون رو با 80% سهم فروش بفروشید
فروش مادام العمر و کسب درآمد از فروش سورس های اندروید در تنها مارکت معتبر خرید و فروش پروژه های اندروید
چقدر می تواند یک برنامه درآمد کسب کند؟
پول زیادی در برنامه ها وجود دارد. میلیارد دلار اما بیشتر آن توسط نوع خاصی از برنامه به دست می آید. بسیاری دیگر به هیچ وجه پول در نمی آورند. بسیار دشوار است که بدانیم که یک برنامه به دلیل طیف گسترده ای از برنامه ها
SpenZis.inSpenZis - is the most convenient and effective way to earn money.Our conditions will pleasantly surprise you. Start earning cryptocurrency right now! ✅ Register and get an instant bonus = 2️⃣4 tariff plans: 2️⃣ - 4️⃣% per dayReference program: 15% and 10% + 5Gh / s for a level 1 referral Cryptocurrency for mining: $, BTC, ETH, LTC, DOGE, BCH
SpenZis.inSpenZis - راحت ترین و موثرترین راه برای کسب درآمد است.شرایط ما با خوشحالی شما را شگفت زده خواهد کرد. همین حالا شروع به کسب درآمد cryptocurrency کنید! ✅ ثبت نام کنید و یک جایزه فوری دریافت کنید = 2️⃣برنامه تعرفه 4: 2️⃣ - 4️⃣ درصد در روزprogram برنامه
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
یکی از مشاغل پر درآمد و البته بسیار پر طرفدار در میان فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با فناوری و البته سایر رشته ها، برنامه نویسی هست. تمام این فراد قبل از ورود به دنیای برنامه نویسی، سوالات زیادی در ذهن خود دارند، سوالاتی مانند اینکه برنامه نویسی رو از کجا شروع کنم؟ بهترین زبان برنامه نویسی چه زبانی هست؟ چقدر باید برای یادگیری برنامه نویسی زمان بزاریم و سوالاتی از این قبیل. خیلی از دوستان و اطرافیان این سوال رو از من میپرسن که کار تو دقیقاً
ما هیچ نیازی به دانستن برنامه‌نویسی و یا کد‌نویسی هم نخواهیم داشت و کلیه مراحل ساخت یک سایت واکنش‌گرا (Responsive) و کاملا پویا (Dynamic) را به همراه مزایای متعدد دیگری از جمله امنیت، سرعت و پایداری بالا که برای SEO بهینه شده را بدون کمترین زحمت انجام می‌دهیم.
با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی امکان پذیر هست.
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
سلام
پسری 19 ساله هستم، دیپلم کامپیوتر، به برنامه نویسی php ,html ,css ,jquarey ,javascript تسلط کامل دارم، میخواستم پیشنهاد شما برای کسب در آمد رو بدونم.
پیشاپش از پاسخ تون ممنونم
مرتبط:
ارزش داره عمرم رو روی برنامه نویسی بذارم؟
برای لیسانس رشته آی تی بهتره یا نرم افزار ؟
آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟
آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟
قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات؟
در خواست ایده برای کسب در آمد از طری
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
اگر شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حضور تلفن همراه برای کسب و کار یا سازمان خود هستید، یکی از اولین ملاحظاتی که احتمالا به ذهن متبادر می شود این است که آیا می خواهید یک برنامه تلفن همراه برای کاربران برای دانلود (برنامه) یا یک وب سایت تلفن همراه، یا شاید هر دو . وب سایت ها و برنامه های موبایل در نگاه اول بسیار شبیه به نظر می رسند و تعیین اینکه کدامیک برای نیازهای شما مناسب است، بستگی به تعدادی از عوامل، از جمله مخاطبان هدف، بودجه موجود، ه
دانلود برنامه عصر جدید (مسابقه)
یادم رفت بگم که پیش از همه ی این اتفاقات چارلی چاپلین فیلمی رو ساخت
با نام عصر جدید که اتفاقات قرون اخیر در اون بیان می شدند
اما حالا ایشون در این دنیا نیست و فوت کرده
و برنامه ای با همین مضمون در ایران ساخته میشه که احسان علیخانی
تامین کننده اصلی این برنامه به حساب میاد
راستش رو بخواین
علیخانی
در نوع خودش یک اسطوره به حساب میاد چون کاری به کسی نداره
و کارهاش هم عجیب و غریب هستن
مثلا وقتی برنامه ماه عسل رو اجرا م
ما لیستی از برنامه های بازاریابی آنلاین وابسته را که پرداخت های مکرر را پرداخت می کنند ، گردآوری کرده ایم. مادامی که مراجعه شما به این سرویس باقی بماند بیشتر آنها اما این همه کمیسیون ها را نمی پردازند. بسیاری از این برنامه ها یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهند ، که …The post 22 برنامه وابسته برای تکرار درآمد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3dE75AL
مشاهده مطلب در کانال
Lucky Patcher یک برنامه بسیار کاربردی جهت کرک کردن نرم افزار های اندروید است. شما به کمک این برنامه میتوانید نرم افزار های بسیاری را کرک کرده و از آن ها به صورت کامل در موبایل خود استفاده کنید. اما لازمه استفاده از این برنامه، روت بودن تلفن همراه است.
ادامه مطلب
سلام خدمت کاربران عزیز سایت برنامه نویسی ایلیا غلامی هستم در اموزش ساخت سایت مبتدی بر html در خدمت شما هستیم
دوستان و عزیزان خیلی ها میگن html یک زبان برنامه نویسی است اما اشتباه میکنند چون یه سایت مینویسند که نمیشه گفت زبان برنامه نویسی . Html زبان وب سایت هستش .
بطوری کلی کد های اجباری و اصولی یک وبسایت مبتدی بر html
<doctype html!>
<html>
<head> 
<title>اسم سایت</title>
<head/>
<body>
<div>
محل قرارگیری کد های سایت
<div/>
<body/>
<html/>
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چگونه می‌تواند گوشی دیگران را هک کرد! یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار مربوط به استفاده از برنامه یا اپلیکیشن های خاصی می‌شود که به نوعی این امر را مقدور کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی که رایگان هم هستند بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.
ادامه مطلب
ساخت فروشگاه فایل چگونه است؟
بخش وسیعی از درآمد در اینترنت ار راه فروش محصول بدست می آید وب سایت های فروشگاهی زیادی هستند که فروش روزانه بالایی دارند و تمام هزینه ای مالی شرکت خود را با فروش فایل ها انجام میدهند،از طرفی فروش محصولات دانلودی بیشتر شده است و کاربران برای راحت بودن خود ترجیح به دانلود فایل می دهند تا به صورت اینکه از طریق پست برایشان انجام شود،ایران بی زد یک سایت فروشگاهی است که در قسمت سیستم همکاری در فروش فایل با ثبت نام به ش
ساخت وب اپلیکیشن
به برنامه‌ها و اپلیکیشن هایی که به کمک وب اجرا می‌شوند با دسترسی به اینترنت می‌توان از آن‌ها استفاده نمود اپلیکیشن های کامل تحت وب گفته می‌شود.
یکی از نمونه های وب اپلیکیشن، ساخت وب اپلیکیشن با php است که کاملا تحت وب می باشد. برای ساخت وب اپلیکیشن باید از برنامه نویسی اختصاصی برای این کار استفاده نمود.
 
هزینه ساخت وب اپلیکیشن
برای ساخت وب اپلیکیشن و طراحی آن، نمی توان هزینه مشخصی تعریف کرد و هزینه طراحی وب اپلیکیشن بر
سلام دوستان وقتتون بخیر اگه دنبال درآمد میلیونی هستید این متن رو بخونید ضرر نمیکنید به خدا راست میگم این کاری که میگم انجام بدید اگه جواب نگرفتید دیگه انجام ندید در مورد برنامه ی 7030 چیزی شندید؟ شما وقتی از برنامه هایی مثل آپ شارژ میخرید،کارت به کارت میکنید،قبض پرداخت میکنید یا بسته ی اینترنت میخرید یه درصد از سود همین کارها میره تو جیب آپ مثلا واسه خرید یه شارژ پنج تومنی 550تومنش کم میشه و 530 تومن میره تو حساب آپ و از همین پونصد تومن ها سودهای
سلام 
با کد معرف hussein595 در 'یوتنکیو' ثبت نام کن.
یوتنکیو،یک مسابقه جذاب و آنلاینه که اطلاعات عمومی شما رو به چالش میکشه و هر شب کلی پول در میاری.
برای دانلود یوتنکیو به این سایت برید
http://u10q.com
برنامه کسب و کار U10Qبه راحتی می توانید کسب درآمد کنید با اشتراک د، مسابقه ۹سوال هر رور ۲تومان می گیرید اگر ۲۰تومان جمع کردی می تونی از طریق شماره شبا پول واریز کنید
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
دانلود فصل ششم برنامه خندوانه با کیفیت عالی
دانلود برنامه خندوانه فصل ششم نوروز 98
دانلود برنامه خندوانه سری جدید فصل ششم با لینک مستقیم 
دانلود رایگان خندوانه بهار 98 با کیفیت عالی 

دانلود برنامه خندوانه فصل ششم نوروز 98
نام برنامه : خندوانه
پخش : چهارشنبه ، پنجشنبه ، و جمعه ساعت 23 شبکه نسیم
کارگردان : رامبد جوان
خلاصه داستان : فصل ششم برنامه خندوانه با حضور جناب خان از پاییز 97 شروع به پخش خواهد کرد…..
درباره برنامه:
خندوانه نام برنامه‌ای
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟
 
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک ب
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود برنامه های نیمه نهایی عصر جدید با لینک مستقیم و دانلود رایگان
دانلود اپلیکشن معرفی شده در عصر جدید و دانلود رایگان برنامه عصر جدید و دانلود برنامه سایه
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود رایگان اپلیکشن های برنامه های مختلف و برنامه سایه برای اندروید
زیبا ترین و باحال ترین برنامه های بازار و دانلود رایگان برنامه های کمک به خیریه و دانلود برنامه سایه
دانلود جدید ترین و بهترین و جالب ترین برنام
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
بنظر ِ من ، برنامه ریزی جز اصل های مهم زندگیه،نه اینکه در لحظه ذهن  متوقف بشه به این موضوع که  ،برنامه ریزی فقط برای در س خوندنه ها ،نه...
هر هدف و کاری میتونه برنامه داشته باشه، اصلا باید برای هر روز  برنامه  حتی شده در ذهن ترسیم کرد،اینکه از صبح تا آخر شب چه کارهایی قرار انجام بدیم،داشتن یه پیش زمینه و برنامه باعث میشه   روز مرگی محو  بشه از هر روز ِ زندگی .
خوبیه برنامه میدونید چیه؟برنامه به زندگی هدف میده و هدف هم به زندگی امید و امید هم تل
سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا هست که توی خیلی از برنامه های حسابداری و بانکداری و... از این زبان برنامه نویسی استفاده میشه امروز هم من در این پست برای شما دوستان پکیج آموزش برنامه نویسی به زبات سی شارپ رو قرار دادم
ادامه مطلب
 
گذشت زمان و رشد تکنولوژی همیشه می تواند موجب شکل گرفتن ایده ها و ابزارهای کاربردی جدید شود.
با رشد گوشی های هوشمند و پدیدار سیستم عامل هایی که کمی از غول های نرم افزاری مانند مایکروسافت نداشتند روز به روز بازار برنامه نویسان نرم افزار های موبایل برای سیستم عامل های مختلف گرم تر شد.
در زمان کنونی اگر صحبت از صهولت در کار شود بدون شک اکثر مردم استفاده از گوشی هوشمند خود را به روشن کردن کامپیوتر خانگی خود ترجیح می دهند.
زیرا تلفن همراه مزایایی
روز برنامه‌نویسانروز ۲۵۶ام هر سال (معادل عدد ۱۰۰ در مبنای شانزده) مطابق با 22 شهریور و ۱۳ سپتامبر (۱۲ سپتامبر در سال‌های کبیسه) به عنوان روز برنامه‌نویسان نام گرفته‌است. روسیه اولین کشوری بود که این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسمیت شناخت و پس از آن کشورهای آلمان، کانادا، چین، کرواسی، فرانسه، گوآتمالا، هند، بلژیک، استرالیا، نیوزیلند، لهستان، اسلوونی، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا نیز این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسم
سلام دوستان وقتتون بخیر اگه دنبال درآمد میلیونی هستید این متن رو بخونید ضرر نمیکنید به خدا راست میگم این کاری که میگم انجام بدید اگه جواب نگرفتید دیگه انجام ندید در مورد برنامه ی 7030 چیزی شندید؟ شما وقتی از برنامه هایی مثل آپ شارژ میخرید،کارت به کارت میکنید،قبض پرداخت میکنید یا بسته ی اینترنت میخرید یه درصد از سود همین کارها میره تو جیب آپ مثلا واسه خرید یه شارژ پنج تومنی 550تومنش کم میشه و 530 تومن میره تو حساب آپ و از همین پونصد تومن ها سودهای
آموزش رویت برنامه های تجدید نظر
برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.
مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.
اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگ
معمولا در تمام گوشی های اندرویدی برنامه های پیشفرضی نصب است که کاربران از آنها استفاده ای نمیکنند و همین باعث شده که فضای منو را اشغال کند و یافتن برنامه مورد نظر برای کاربر سخت باشد.برنامه های پیشفرض گوشی قابلیت لغو نصب ندارند و برای اینکه قادر به حذف برنامه های پیشفرض باشید در ادامه به دو روش خواهیم پرداخت با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
⚫️ 21 فوریه، ساعت ۱۲:۳۰ شب :- پیش نمایش ۳۰ ثانیه‌ای از تایتل ترکِ ON در TikTok
⚫️ 21 فوریه، ساعت ۶:۳۰ صبح :- وی‌لایوِ ویژه‌یِ کامبک با آلبوم Map Of The Soul:7
⚫️ 21 فوریه ، ساعت ۱۲:۳۰ ظهر:- انتشارِ آلبوم Map Of The Soul:7 همراه با انتشارِ Kinetic Manifesto Film 
⚫️ 21 فوریه ، ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر:- مصاحبه‌ی زنده‌ی بی تی اس در برنامه‌ی The Today Show 
⚫️ 24 فوریه :- کنفرانس خبریِ آلبوم Map Of The Soul:7 در سئول 
⚫️ 25 فوریه ، ساعتِ ۸:۰۰ صبح:- پخش برنامه‌ی Tonight Show With Jimmy Fallon که از پیش ضبط شده
چیست و چه کاربردهایی دارد؟ visual studio
visual studio چیست و چه کاربردهایی دارد؟
 
Visual Studio مجموعه ای از برنامه‌هاست که دارای ارتباطی بسیار نزدیک با یکدیگرند و مایکروسافت آن ها را به برنامه نویسان و توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی روی پلت فرم های ویندوز و دات نت ارائه نموده است. Visual Studio  برای نوشتن برنامه‌های کنسولی ، ویندوزی ، سرویس های ویندوز ، برنامه‌های کاربردی موبایل ، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET  و بنا به انتخاب شما همراه با
یکی از دغدغه های کاربرانی که میخواهند به ویندوز 10 مهاجرت کنند سختی نصب ویندوز 10 است. نصب ویندوز 10 کمی دشوار از نصب نسخه های 7 و 8 ویندوز است . شما میتوانید با نصب برنامه "اموزش نصب ویندوز 10" به راحتی این نسخه از ویندوز را روی سیستم خود نصب کنید .
 
نام برنامه : اموزش نصب ویندوز 10
نسخه : 1.1
دسته بندی : اموزش
نصب فعال + 200
حجم برنامه : 2 مگابایت
سیستم عامل : اندروید
برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید
 
 
 
در محاسبه، یک برنامه وب یا برنامه وب یک برنامه کامپیوتری مشتری-سرور است که مشتری (از جمله رابط کاربر و منطق سمت سرویس گیرنده) در مرورگر وب اجرا می شود. برنامه های کاربردی وب معمولی عبارتند از وب پست، خرده فروشی آنلاین و حراج آنلاین.
تمایز کلی بین یک صفحه وب پویا هر نوع و یک "برنامه وب" مشخص نیست. وب سایت هایی که احتمالا به عنوان "برنامه های کاربردی وب" نامیده می شوند، آنهایی هستند که دارای قابلیت های مشابه به یک برنامه کاربردی نرم افزار و یا یک ب
نوت پد 2020
 
 
منتشر شد !!!
نوت پد 2 ساخته محمد مهدی بیکی با اشکالات خیلی جزئی نظرات شما تاسیر زیادی در ساخت برنامه های بعدی سازنده گان دارد
علاوه بر مشکلات جزئی مزیت های فوق العاده ای این برنامه مانند شخصی سازی فضا و ... را این برنامه دارا می باشد
 
download
برنامه ریزی پیشرفته PBN - برنامه ریزی برای موفقیت SERPاین اولین قسمت از مجموعه سه قسمتی ما در ساختمان شبکه خصوصی وبلاگ پیشرفته است. اگر در ساخت بک لینک PBN تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم با راهنمای شبکه خصوصی وبلاگ برای مبتدیان شروع کنید.
ادامه مطلب
 
pdfMachine
 
 
 
 
 
برنامه ای برای ساخت و کار با فایل های PDF می باشد.
برنامه pdfMachine  با نصب دایور پرینت مجازی بر روی کامپیوتر شما را قادر می سازد تا در تمامی برنامه هایی که قابلیت پرینت گرفتن را دارند بتوانید پرینت بگیرید.
فایل های PDF ساخت شده با این برنامه هنگام نمایش و پرینت گرفتن تمامی خصوصیات قالب بندی سند اصلی خود را حفظ می کنند و شما می توانید براحتی در فایل PDF ساخته شده همانند فایل اصلی آن به جستجو متن بپردازید.
استفاده از این برنامه بسیار س
 
 
 
خیلی از ما ساعت‌های زیادی از زمان خود را با گوشی موبایل و اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم.‌
‌ می‌شه از همین ساعت‌های فراغت هم استفاده مفید کرد
اگه برنامه‌نویسید یا دوست دارید برنامه‌نویسی یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم  با این اپلیکیشن ها کار کنید. ‌این ۴ برنامه به شما کمک می‌کنند تا از زمان‌های از دست رفته خود روی موبایل هم بتوانید استفاده کنید و منابع خوبی برای یادگیری و پیشرفت در برنامه‌نویسی هستند.
1- sololearn
سولولرن یک
با سکوت و اخفا بحث را ادامه می دهیم ؛ بیاید به چند سال گذشته سفر کنیم ؛ موقعی که پیام رسان محبوب در ایران ، یعنی وایبر در آستانه سقوط بود ؛ مردی روس تبار شبانه زادگاهش را به مقصد نیویورک آمریکا ترک می کند.
 آن شب را خوب به یاد  دارم ، آن شب خیلی از ما ایرانی ها در وایبر یا واتساپ در حال گشت زنی بودیم و وقت مامان را در بطالت سپری می کردیم ؛ اما در همان شب ؛ جوان ۲۱ ساله روسی ، رویایی بزرگ را در سر می پروراند که او را به یک قهرمان جهانی تبدیل می کرد.
ا
فلاتر یک چارچوب منبع باز توسعه برنامه تلفن همراه است که توسط Google ساخته شده است. برای توسعه برنامه های کاربردی برای Android و iOS و همچنین اصلی ترین روش ایجاد برنامه های کاربردی است که برای سیستم عامل آینده گوگل (Fuchsia) استفاده می شود.آموزش های ویدیویی Flutter in Focus به همراه زیرنویس فارسی را از طریق لینک های زیر دانلود کنید.
ادامه مطلب
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
در حالی که بییندگان شبکه سه تلویزیون طبق عادت ۱۹سال گذشته دوشنبه شبها منتظر پخش آخرین برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور بودند، شبکه ۳ با حذف رسمی ۹۰ فیلم سینمایی «موج انفجار» را جایگزین آن کرده است. /عصرایران #رسانه#برنامه 90
درک ما از برنامه نویسی چیست؟
اصلا برنامه نویسی چیست؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط
بسم الله الرحمن الرحیم
اصلاحیه برنامه های نوروزی
برنامه عاشورا واقعیتی بی پایان از پنج شنبه ۲۲اسفند آغاز می گردد. 
این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹یا ۱۱صبح
برنامه پنج شنبه ۲۲اسفند:
۱.معرفی عبد الله بن مسلم بن عقیل  پسر مسلم
۲.معرفی عون بن جعفر طیار همسر ام کلثوم کبری 
برنامه شنبه در کانال اصلاع رسانی می گردد
  #مقاله
  مفهوم کلی برنامه نویسی
✔️  برنامه‌نویسی رایانه (اختصاری برنامه نویسی) به‌طور کلی به فرایند نوشتن و توسعه نرم افزار کامپیوتر گفته می‌شود. به بیان جزئی‌تر برنامه‌نویسی رایانه به معنای فرایند تبدیل و سوق دادن فرمول حل یک مسئله یا الگوریتم محاسباتی، به یک برنامه قابل اجرا (نرم افزار) می‌باشد.
✔️  معنای برنامه‌نویسی رایانه در فرهنگ عامه می‌تواند به تمامی فرایند توسعه نرم افزار (به انگلیسی: Software Development) اطلاق گردد که شامل فعالی
بهترین اجرا های برنامه عصر جدید و دانلود شب چهاردهم عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
دانلود اعلام نتایج شب های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
دانلود جدید ترین و هیجان انگیز ترین برنامه های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
جدید ترین و بهترین و زیبا ترین شب های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم با کیفیت عالی
دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم با کیفیت های عالی و خوب و دان
درک ما از برنامه نویسی چیست؟
اصلا برنامه نویسی چیست؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط
ایجاد یک برنامه اعدام BIM
برنامه های اجرای BIM (BEP) می تواند تضمین کند ایجاد یک برنامه اعدام BIM که داده ها با توجه به یک سرمایه گذاری BIM با موفقیت برای گسترش اعضا منتقل می شود.
در این دوره ، برایان مایرز عضو شوید زیرا او ماده اولیه مورد نیاز خود را در یک BEP به شما منتقل می کند ، و یک روش سازمان یافته برای ساخت و اجرای BEP شخصی شما ارائه می دهد.
برایان شما را از طریق هر منطقه از یک BEP معمولی می گیرد و توضیح می دهد که چه نوع داده ای را باید ارائه دهید.
وی علا
برنامه pivotیک اپلیکیشن شبکه اجتماعی ماننده اینستاگرام با این تفاوت که شما می توانید از این برنامه کسب درآمد کنید .شما می توایند با لایک و share کردن مطالب و زیرمجموعه گیری از طریق نصب برنامه در آمد کسب کنید .درآمد دریافته شما در این برنامه به ارز pvt که یک ارز آینده دار که توسط دو غول ارزهای دیجیتال Binance Labs و Huobi و چندین شرکت بزرگ ارزهای دیجیتال ارائه شده است . و می توان گفت به راحتی هر ۱ pvt در یکی سال اینده بالای ۱ دلار ارزش خواهد داشت چون پشتوانه خ
این پست برای ایده هاید برنامه نویسی هست که به هر زبانی میتوان نوشت
هرکس ایده ای داره بگه تا بزارم:

سطح:مبتدی
برنامه ای که اعداد اول بین ۱ تا ۱۰۰ رو توی خروجی نمایش بده(غیر گرافیکی)
برنامه ماشین حساب(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعداد اول بین دو عددی که از کاربر گرفته شده(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعدادی که توانی از دو هستند(غیر گرافیکی)

سطح:متوسط
ادامه مطلب
سلام دوستان من علیرضا سجده ای هستم و حدود 1 ساله وارد دنیای برنامه نویسی شدم.
و چند زبان برنامه نویسی رو تا الان باهاش کار کردم و در نهایت تصمیم گرفتم با زبان برنامه نویسی سی شارپ که توسط شرکت مایکرو سافت ارایه شده برنامه نویسی رو ادامه بدم.
من توی این وبلاگ تجربیات شخصی خودم و کار هایی که انجام دادم  میزارم تا شما هم استفاده کنید .
امیدوارم پست های من براتون مفید باشه و به شما کمک کنه.
کسب درآمد از شبکه اجتماعی جدید به نام پیووت pivot
سلام دوستان
شما بچه ها در این برنامه جدید میتونید راحت روزی 1 دلار الی بینهایت رو بدست بیارید 
پیووت شبکه اجتماعی جدید هست کاملا شبیه به رسانه ایستاگرام
فقط هم برای موبایل و گوشی همراه هست یعنی با موبایل خود میتونید کسب درآمد کنید
بچه ها در روز فقط 10 دقیقه وقت لازم دارید تا 20 پست رو باز کنید 
روی دریافت پاور کلیک کنید 
و فردا ساعت 1 ظهر پاورهای دریافت شده رو تبدیل به دلار ببینید
و با یک کلیک دلاره
Logo Maker اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به دانش یا تخصص، لوگوهای جذاب و زیبا طراحی کنید. این برنامه مخصوص طراحی لوگو است که به کمک آن میتوانید به سادگی لوگوهای بسیار زیبایی برای سایت و شرکت خود طراحی کنید. همچنین این برنامه دارای تعداد بسیاری لوگو آماده برای الگوبرداری است.
ادامه مطلب
برای تهیه برنامه زمانبندی چند شرط ذیل در تهیه آن دخیل هستند1-  ساختار شکست2- وارد کردن منابع3-اپدیت کردن های برنامه و تهیه گزارشات پیشرفت4-  درصد پیشرفت فیزیکی از کدام روش مورد استفاده قرار داده شوداین عوامل بر تعین قیمت تهیه یک برنامه زمانبندی تاثیر گذار هستند
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
دانلود برنامه خندوانه 28 اسفند 97 با لینک مستقیم 
در حال آماده سازی این برنامه میباشیم 
   
برنامه خندوانه یکی از برنامه های پر طرفدار تلویزیون میباشد . در این برنامه برای شما قسمت اول سری جدید خندوانه را برای شما آماده میکنیم . سری جدید خندوانه در سال 98 پخش خواهد شد .
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها