نتایج جستجو برای عبارت :

پاورپوینت روانشناسی ورزش

همه‌ی ما اسم ورزش پیلاتس را شنیده‌ایم، اما ممکن است تنها افراد اندکی اطلاعات دقیقی در مورد این ورزش داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که با ورزش پیلاتس آشنایی ندارید، احتمالا سؤالات زیادی در این‌باره در ذهن‌تان وجود دارد . «ورزش پیلاتس دقیقا چیه؟»، «می‌تونم با کمک این وزرش وزن کم کنم؟»، «ورزش پیلاتس چه فایده‌هایی داره؟». پس بیایید برای آشنایی بیشتر با ورزش پیلاتس، این متن را با هم بخوانیم.
ادامه مطلب

توصیه‌هایی برای ورزش دوندگان در آب 
در آب با سرعت زیاد راه بروید این کار آمادگی جسمانی شما را افزایش می‌دهد‎
 
دوندگان می‌توانند با انجام ورزش‌هایی در آب و شناگران توانایی خود را در مسابقه‌ها افزایش دهند و قدرت بدنی خود را بیشتر کنند.
ادامه مطلب
ورزش و فعالیت بیشتر در طول روز کاری و در دفتر کار
زیاد نشستن و کم ورزش کردن، برای سلامتی شما مضر است. بنابراین، از روی صندلی بلند شوید و فعالیت های بدنی مثل باشگاه رفتن و یا پیاده روی را، به بخشی از برنامه ی روزانه ی خودتان تبدیل کنید.
شما تمام تلاشتان را می کنید تا زمانی را برای ورزش کردن کنار بگذازید، اما پیدا کردن زمان خالی برای ورزش، کار سختی است. پس چرا وقتی که سر کار هستید، ورزش نکنید؟ 10 روشی که در ادامه ی مقاله، آمده است را در نظر بگیرید ت

بزرگ کردن سینه با ورزش +تصاویر
 
انواع ورزش برای بزرگ کردن سینه
 
همه ی خانمها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند و شاید هم شنیده باشید سایز سینه خانم ها با ورزش افزایش می یابد! ولی اجازه بدهید پیش از شروع اموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگوییم.
ادامه مطلب
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب
13 فایده ذهنی ورزش کردن
بسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می‌کنند؛ با این حال ورزش علاوه بر فواید جسمانی فواید ذهنی و مغزی زیادی نیز دارد.
 
ورزش کارایی مغزی را افزایش می‌دهد. فواید ذهنی و روحی که ورزش به همراه دارد عبارتند از:
 
ادامه مطلب
 
قوانین ورزش والیبال
 
بازی والیبال (به انگلیسی:Volleyball) یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده ترین ورزش در برخی
کشورهای دنیا است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می گیرند و سعی میکنند تا طبق
قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند. طول زمین والیبال ۱۸ متر و عرض آن ۹ است. هرتیم
حداقل باید ۳ ست( یا دست) از ۵ پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند برنده مسابقه شود.
ادامه مطلب
چگونه ورزش کردن را شروع کنم؟








ورزش به شما مقاوم و شخصیت می دهد
 
امروزه تنها عده کمی از افراد بزرگسال از
ورزش کردن لذت می برند و اگر به بزرگسالان پیشنهاد خرید، غذا خوردن و یا
تنها نشستن و ورزش را بگوییم اکثریت همه ی پیشنهادات را می پذیرند جز گزینه
ورزش و تمایلی به انجام آن ندارند.
ادامه مطلب
یکی از چیزهایی که بنظرم خوبه بهش بیشتر فکر کنیم، بحث ورزشه. وقت ما به عنوان یک منبعِ تمام شدنی باید به فعالیت هایی تخصیص داده بشه که بیشترین بازده رو برامون به ارمغان بیاره. چندجور میشه به ورزش وقت اختصاص داد: یک نوع ورزش قهرمانی است و یک نوع دیگر ورزش برای حفظ سلامتی و شادابی و نشاط و ... که منظور من نوع دوم است و اصلاً بحثم مربوط به ورزش قهرمانی نیست.
ادامه مطلب
ورزش پیلاتس چیست؟ چه فواید و عوارضی دارد؟ورزش پیلاتس یکی از تمرینات یا بهتر است بگوییم رشته های ورزشی مرتبط با سلامت است که در ﺳﺎل ١٩٢٠توسط ژوزف هوبرتوس پیلاتس بنیانگذاری شده است. اﻦ ورزش در اﺑﺘﺪا ﺗﻮﺳﻂ ژوزف ﻼﺗﺲ ﻋﻠﻢ ﻨﺘﺮل ﺑﺪن ﻧﺎم ﺬاری ﺷﺪه ﺑﻮد ﻪ ﺲ از ﻣﺮگ وی ﺑﺪﻟﻞ اﺣﺘﺮام و ﺣﻔﻆ ﺎد و ﺧﺎطﺮه او ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻧﺎم ﻼﺗﺲ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ. ورزش پیلاتس در حال حاضر یکی از برنامه های ورزشی بسیار معروف امروزی در سراسر دنیا ا
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب
ورزش باعث افزایش آمادگی جسمانی و سلامت عمومی می‌شود، بسیاری از افراد به دلیل این که زمان کافی ندارند، ورزش نمی‌کنند. ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه کند تا صبح‌ها پیش از شروع فعالیت‌های روزانه ورزش کنند.

ادامه مطلب
سلولیت فقط این طور نیست که زشت و بسیار پراکنده باشد. مبارزه با آن هم بسیار سخت است. آیا ورزش می‌تواند برای مبارزه با سلولیت به ما کمک کند؟
ورزش همچنان مفید برای مبارزه با سلولیت
بله، ورزش به کم کردن سلولیت کمک می‌کند... البته در برخی موارد. اما مهم تر از همه چیز، پیشگیری از ایجاد سلولیت است.
در واقع، سلولیت یک شیوۀ ذخیرۀ چربی هاست، این شیوه زمانی فعال می‌شود که ما بیش از آنچه مصرف می‌کنیم، کالری دریافت کنیم. بنابراین ورزش کردن باعث می‌شود که
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: ورزش از نگاه رهبرمان
 
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: سید علی خامنه ای
معرفی:
ورظش: اگر می خواهی بدونی که فرق این ورظش و اون ورزش از کجاست تا به کجا حتماً این کتاب رو بخون، اون وقت می فهمی که این جسم طوری آفریده شده که اگر شما ورزش نکردید مثل این است که نخوابیده اید ، مثل این است که غذا نخورده اید .
بریده کتاب(۱):
من قهرمان ها را دوست می دارم . علاوه بر این که هم ورزشکارها را در همه ی رشته های ورزشی دوست می دارم ، قه
۱. هنگام ورزش، باید مجاری تنفسی مانند، بینی، حلق و حنجره و برونشها که هوا را به داخل ریه‌ها هدایت می‌کنند کاملاً باز باشند. بنابراین باید دقت کرد که شخص دچار گرفتگی بینی و یا لوزه‌های بزرگ و متورم و برونشیت نباشد.۲. کبد، جهازهاضمه، قلب و ریه‌ها باید سالم باشند و اعمال خود را تقریباً به‌طور صحیح انجام دهند.۳. ورزش باید تا حد امکان در هوای آزاد انجام شود.۴. هنگام ورزش نباید لباس زیاد به تن کرد و کفش‌ها نیز باید فاقد پاشنه باشند.۵. سطح بدن باید
شاید خیلی دوست دارید ورزش کنید، اما نه حال و حوصله‌اش را دارید و نه برنامه‌‌ای خاص و منظم، یا اینکه بدن‌تان آسیب دیده‌ است. شاید هم انقدر گرفتارید که «وقت ندارید سرتان را بخارانید» چه برسد به ورزش! با وجود تمام این آسمان ریسمان‌هایی که به هم بافتید، می‌خواهم بگویم که دقیقا باید از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید! می‌دانید چرا؟ چون فواید ورزش خیلی فراتر از کم کردن وزن و خوش‌هیکل شدن است.
                                    
ورزش همه چیز را به
مطالعات جدید نشان داده است که گرم شدن بدن بر اثر ورزش باعث کاهش اشتها می‌شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Science News ، ممکن است برخی تصور کنند که بعد از ورزش اشتها افزایش می‌یابد و به دلیل کالری سوزی بدن نیاز بیشتری به غذا دارد اما تجربه نشان داده است که افراد بعد از ورزش کردن کمتر غذا می خورند.محققان اخیرا دلیل این مساله را دریافته اند. هنگامی که بدن بر اثر ورزش کردن گرم می‌شود و تحت فشار قرار می‌گیرد سلول‌هایی که در مغز
نمونه‌های ورزش‌ های هوازی عبارتند از: دستگاه‌های ورزشی هوازی (کاردیو)، رکاب زدن، دویدن، شنا کردن، پیاده‌روی، کلاس‌های ورزشی هوازی، اسکی‌ صحرایی و کیک‌بوکسینگ، البته انواع بسیار دیگری هم وجود دارند.اگر شدت انجام ورزش‌ هوازی بیش از حد بالا باشد، به ورزش غیرهوازی تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، تفاوت بین ورزش‌ هوازی و غیرهوازی در شدت انجام آنها است.ورزش هوازی نه تنها به تناسب اندام کمک می‌کند، بلکه مزایای شناخته‌شده‌ای برای سلامتی جسم
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
ادامه مطلب
 کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب ...
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - ...tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فعا
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب ...
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - ...tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-ف
کتر کنت کوپر (Kenneth Cooper) نخستین کسی بود که مفهوم و روش‌های تمرین ورزش هوازی را رواج داد. او برای شروع تحقیقاتش از این باور الهام گرفت که ورزش می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کرده و نقش پیشگیرانه‌ای داشته باشد و به همین منظور در سال ۱۹۷۰ مؤسسه شخصی خودش را با هدف تحقیق درباره‌ی طب پیشگیرانه تأسیس کرد. او به میلیون‌ها نفر انگیزه‌ی فعال شدن داد و امروزه به عنوان «پدر ورزش های هوازی» معروف است. در ادامه با تعریف ورزش هوازی، نحوه‌‌ی درست شر
این را می دانید که ورزش برای شما خوب است ، اما می دانید چقدر خوب است؟ از تقویت روحیه خود گرفته تا بهبود زندگی جنسی خود ، بدانید که چگونه ورزش می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.
آیا می خواهید احساس بهتری داشته باشید ، انرژی بیشتری داشته باشید و حتی سالها به زندگی خود بیفزایید؟ فقط ورزش کنید.
فواید سلامتی ورزش منظم و فعالیت بدنی را نمی توان نادیده گرفت. هرکسی فارغ از سن ، جنس یا توانایی جسمی از ورزش استفاده می کند.
برای حرکت نیاز به جواب قانع کنند
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
از باشگاه هتل استفاده کنید
ادامه مطلب
بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن قبل از خواب بر ضربان قلب و سیکل خواب تاثیر منفی می‌گذارد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن اگر بسیار دیر وقت باشد و کمتر از سه ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد تاثیر منفی بر سلامت می‌گذارد.ورزش کردن دیر وقت سیکل خواب را خراب می‌کند و بر سبک زندگی تاثیر منفی می‌گذارد.ورزش دیر وقت بر ضربان قلب نیز تاثیر می‌گذارد و تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت
 
 
ورزش تکواندو چیست ؟
تکواندو یک ورزش رزمی کره‌ای و یکی از ورزشهای المپیکی است. تکواندو ورزش ملی کره جنوبی و دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا است. فنون تکواندو از ورزش‌های سنتی تاریخ کره استخراج و پس ازجنگ جهانی دوم با کوشش استادان هنرهای رزمی کره جنوبی در قالب یک ورزش رزمی مدرن به دنیای هنرهای رزمی عرضه شده‌است.اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهت‌هایی نیز با برخی سبک‌های جنوبی کونگ فو در
ورزش و تناسب اندام رشته های ورزشی
تاریخچه ورزش “والیبال” و هر آنچه باید درباره این ورزش بدانید
والیبال یک از محبوب ترین ورزش ها در دنیا است که در ادامه با تاریخچه، انواع مسابقات، خطا ها، قوانین و مقررات،
فواید ورزش والیبال و بهترین “والیبال”یست های جهان آشنا می شوید.
ادامه مطلب
مطالعات نشان می دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می تواند سلامت جنسی را بهبود و اعتماد به نفس را افزایش دهد.
✔️ پس همسر خود را تشویق  کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند، حتی ورزش های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزایش
 #میل_جنسی بسیار مفید است انجام این فعالیت ها با هم نیز به شما این امکان را میدهد که با همسر خود بیشتر ارتباط داشته باشید.
بر کسی پوشیده نیست که ورزش در آب باعث رفع خستگی و کسلی برنامه‌های روتین روزانه می‌شود. اما واقعا چقدر در مورد فواید ورزش در آب می‌دانیم در این مقاله قصد داریم به بیان این ویژگی‌ها بپردازیم. با جیمیتو همراه باشید.

ادامه مطلب
ورزش ذهن،نگرش و اخلاقتان را تغییر میدهد
همه ما میدانیم که ورزش تاثیراتی همچون طول عمر،محکم شدن استخوان ها و بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد.
اما اگر در این زمینه بیشتر تحقیق کنیم متوجه میشویم که وَرزش روی سلامت ذهن نیز تاثیرگذار است.
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ورزش به طور قطع روی سلامت ذهن و فعالیت های مغز و عملکرد آن تاثیر میگذارد.
کاهش استرس
اولین تاثیر ورزش کاهش استرس است
ورزش برای استرس و اضطراب مانند آبی است بر آتش…

ادامه مطلب
بهترین ورزش های دوران بارداری
 
برای جلوگیری از کمردرد در بارداری ورزش کنید
 
  ورزش کردن نه تنها برای مادران باردار مناسب است، بلکه برای جنین نیز مفید خواهد بود. همچنین ورزش کردن به طرز صحیح، ناراحتی های شایع دوران بارداری مانند بی خوابی و درد پشت و کمر را تسکین می دهد. ولی به دلیل اینکه دوران بارداری، دوران حساسی است باید تحت نظر پزشک خود هر ورزشی را شروع کنید.
ادامه مطلب
اصل این روش ترکیبی از 20 ثانیه ورزش و 10 ثانیه استراحت است. به یاد داشته باشید:20 ثانیه ورزش و 10 ثانیه استراحت, نه بیشتر و نه کم تر. شما به یک تایمر یا برنامه ای نیاز دارید تا بتوانید این قانون را دنبال کنید.
این فواصل زمانی تنظیم می شوند، تا ماهیچه های ما در حالت غیرهوازی با حداکثر قدرت برای 20 ثانیه ورزش کند و 10 ثانیه استراحت کند. این زمان ریکاوری است که ماهیچه ها نیاز دارند.
همین که حس می کنید بالاخره ورزش مورد علاقه خود را پیدا کرده اید یک اتفاق وحشتناک می افتد تمام انگیزه خود را از دست می دهید، تسلیم خستگی می شوید و دوست دارید لباس های ورزشی خود را از پنجره بیرون بیندازید. همه ما در چنین شرایطی قرار گرفتیم. خسته شدن از ورزش واقعیت دارد اما این امکان وجود دارد که با ورزش و تناسب اندام دوست شد و در پایان هم کار به قهر نکشد. نکاتی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برای مدت زمانی طولانی شاد سالم و با انگیزه بم
سلام
امروز وقتی ازخاب بیدار شدم که بروم مدرسه مادرم به من گفت که امروز که  ورزش داری به خاطر گلو دردت سعیکن که
ورزش نکنی یا کم تر بدوی .
و بعد من به ما درم گفتم به شما قول نمیدهم  ، ولی تلاشم را میکنم. وبعد ازاین حرف، من کار ها یم را کردم  و با
اتوبوس رفتم مدرسه، وقتی ،رسیدم مدرسه با یکی از هم  کلاسی هایم شطرنج  با زی کردیم  تا معلم  ما آمد وما شطرنج را جمع کردیم.
معلم یک درس قرآنی داد وبرای آن درس دو تا فیلم دانلود کرد وما هم آن فیلم هارادیدیم تا
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
معمولا" ورزش در منزل میان افرادی که مشغله زیادی دارن و یا فرصت حضور در باشگاه های ورزشی را ندارند و از طرف دیگر به سلامت عمومی خود اهمیت می دهند طرفدار زیادی دارد.در این مطلب به 5 دلیل که چرا ورزش در منزل اهمیت دارد می پردازیم.

ادامه مطلب
بسیاری از افرادی که به میگرن مبتلا هستند به دلیل احتمال ایجاد سردرد از ورزش کردن دوری می کنند در صورتی که این افراد می توانند با در نظر گرفتن موارد خاصی ورزش را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از mens health ، یک متخصص اعصاب از مرکز سلامت NYU معتقد است که افراد مبتلا به میگرن با رعایت کردن رژیم غذایی و داشتن خواب مناسب می توانند ورزش را هم در برنامه خود داشته باشند.افراد مبتلا به میگرن می توانند سه بار در هفته و به طو
 
 
ورزش به من آموخت...
 
فرصتهای زندگیم محدود هستند...
 
مثل تعداد هر حرکت.      
 
به من آموخت...                         
 
هر چیزی بیش از حد به من آسیب میرساند ....                                 
 
مثل تعداد تکرارهای هر حرکت.      
 
آموخت که ...                                
 
هیچوقت نمیتوان گفت به آخرین
 
نقطه موفقیت رسیده ام ...                      
 
مثل وزنه هایی که میزنم هر بار میتوانم
 
سنگین تر بزنم ،،،...                   
هر زمان که به تقویم نگاه می‌کنم و چشمم به روز تربیت بدنی می‌افتد دلم می‌گیرد. روز تربیت بدنی از آن روزهایی است که در تقویم گذاشته‌ایم تا دکوری‌وار جایی را اشغال کرده باشد و یکسری برنامه نمادین هم برخی سازمان‌ها در آن روز اجرا می‌کنند تا بگویند ما حواسمان به همه چیز است و  ورزش و فعالیت بدنی جامعه هم برای ما مهم است. انگار که مشکل ورزش و تربیت بدنی ما در ورزش نکردن در روز تربیت بدنی خلاصه می‌شود.
ما خواه یا ناخواه باید بپذیریم جامعه‌ای دا
پونزده روزه که دارم ورزش میکنم . اونم روزی سی دقیقه . اونم P90X 
شکلات و شیرینی و قند رو هم حذف کردم به کل . برنج و نون هم بسیار کمتر از قبل میخورم و بیشتر سبزیجات و گوشت میخورم
روزی که اومدم خونه 53 کیلو بودم . الانم 53 ام 
حالا من چجوری دوباره الان پاشم ورزش کنم ؟
میدونم که بخش زیادی از این ورزش کردنه واقعا برای کاهش وزن نیست و صرفا میخوام که توان بدنیم حفظ بشه توی این خونه نشینی و واقعا ورزش کردن حالم رو خوب میکنه ولی حالا چی میشد اگه یه 500 گرم هم کم
بدون شک ورزش یکی از مهمترین عوامل سلامتی انسان میباشد و فواید بسیارمهمی را دارد و باعث بهبود کیفیت زندگی انسان خواهدشد اما باوجود فواید بسیار گاهی ممکن است ورزش غیراصولی و غیرعلمی باعث صدمه های فراوان شود به همین جهت داشتن دانش کافی در خصوص ورزش بسیار مهم میباشد که از آسیب ورزشکاران جلوگیری کند بخاطر همین امر جمعی از دانشجویان رشته تربیت بدنی در منطقه آزاد اروند تصمیم به راه اندازی این وبلاگ جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و بیان نکات علمی م
برای از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو:
یک بسته جعفری رو پاک کنید و خوب بشورید  و کمی خورد کنید و بریزید تو مخلوط کن بهش یک لیوان آب و یک قاشق آبلیمو اضافه کنید خب بذارید باهم میکس بشه بعدش تو
 
 یک لیوان بریزید بعد لیوانو خالی کنین تو چاه و برید ورزش کنید با این مسخره بازیا لاغر نمیشید
ورزش کنین ورزش :)
اگر از شکم های بزرگتان خسته شده اید به ورزش روی بیاورید و با انجام صحیح چند ورزش ساده در خانه از شر چربی های شکمتان خلاص شوید.

ورزش شکم مخصوص کوچک کردن ، آب کردن و لاغری 
قدیم ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم ها به دنبال لاغری شکم هستند و دوست دارند اندامی باریک داشته باشند.
ادامه مطلب
ورزش های ساده برای شما که سرتون شلوغه
ورزش های ساده شامل ورزشهایی می شوند که از شدت گوناگونی برخوردارند. به طور کلی 4 تیپ اصلی ورزش
وجود دارد که به شما کمک می کند تا تناسب اندام و سلامت بدنی خود را حفظ کنید.تیپ های ورزش های ساده و پیچیده
ورزش انواع مختلفی دارد و از شدت گوناگونی نیز برخوردار است با این حال تمامی انواع آن با اثری شگرف بر بدن
همراه بوده و هرکدام از آن بر قسمتی از بدن تمرکز بیشتری داشته و سلامت آن را تضمین می کند. براین اساس
می تو
 
تصور کنید در حال ورزش کردن هستید. از شدت فعالیت عرق می‌کنید، به سختی نفس می‌کشید، قلب‌تان تاپ‌تاپ می‌‌کند و خون در رگ‌های شما در جریان است تا برای ادامه‌ی فعالیت به عضله‌ها اکسیژن برساند و شما بتوانید مدت بیشتری به فعالیت ورزشی خود ادامه دهید. به این گونه ورزش‌ها هوازی (یا در اصطلاح کاردیو) می‌گویند. به عبارت دیگر، هر گونه ورزشی که فعالیت قلب، ریه‌ها و عضلات شما را زیاد کند تا شما مدت زمان بیشتری به ورزش ادامه دهید، هوازی (کاردیو) مح
 
ورزش در دوران بارداری مزایای سلامتی بسیاری دارد. با این حال ، شما باید تأیید پزشک خود را انجام داده و اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید ، به خصوص اگر قبلاً خیلی فعال نبودید.
آیا باید در دوران بارداری ورزش کنید؟ برخی فکر می کنند انتظار کودک از یک زن به معنای زن باید استراحت کند و بنشیند. در c0ntrast ، برخی معتقدند که یک زن باردار باید به طور مداوم فعال باشد.
ادامه مطلب
1.صرفه جویی در وقت:
در این حالت نیاز به هیچ رفت و آمدی ندارید. زمانی برای بستن ساک ورزشی، چک کردن کارت، لباس پوشیدن و حاضر شدن نیاز ندارید و وقت شما بیش از همیشه می شود.
2. صرفه جویی در پول از دلایل ورزش در خانه:عضو شدن در باشگاه و استفاده از لوازم آن قطعاً هزینه بردار است و هزینه آن بیشتر از ورزش در خانه می باشد. می توانید تجهیزات مورد نیاز را برای خود خریداری کنید و هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.
3. بهداشت بیشتر از دلایل ورزش در خانه:کاملاً
 
 
می خواهیم با هم تعدادی از فواید و مزایای ورزش ( خصوصا نقش ورزش در یادگیری دروس و تاثیر ورزش بر دانش آموزان ) که این همه تو همه جای دنیا روش تاکید میشه رو بررسی کنیم و تا حدودی به گستردگی و کارایی این علم پی ببریم
ادامه مطلب
 
هر آنچه لازم است در مورد ورزش صبحگاهی بدانید ؛ از خواص و فواید تا بایدها و نبایدهایش 
ورزش صبح زود هنگام، فواید بسیاری دارد، هم برای سلامتی و هم برای برنامه روزانه تان، که در زمان های دیگر روز وجود ندارد ؛ بله، شما باید برای بیدار شدن از خواب منظم باشید و باید بر روی ورزش موثر تمرکز داشته باشید.این کار فقط کمی زمان می گیرد تا بیدار شوید و تمرین صبحتان بعد از مدتی تبدیل به عادت می شود. 
بهترین زمان برای ورزش کردن همیشه زمانی است که برای شما کا
ورزش برای کمر درد ,با تصاویر
کمردرد یکی از شایع‌ترین دردهاست که درمان‌های متعددی دارد....
 خیلی‌ها وقتی دچار کمردرد می‌شوند، فکر می‌کنند که باید با ورزش وداع کنند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ورزش‌ از آنجا که سبب کاهش شدت درد می‌شود و احتمال عود درد را کاهش می‌دهد، برای بیماران مبتلا به کمردرد، نقش درمانی بسیار مهمی دارد. یک برنامه ورزشی خوب می‌تواند سبب تسریع بهبود درد، کاهش شدت درد و حتی پیشگیری از عود کمردرد شود. برای اینک
به این دلیل 3 ساعت قبل از خواب ورزش نکنید
 
بررسی‌های جدید:   نشان داده است که ورزش کردن قبل از خواب بر ضربان قلب و سیکل خواب تاثیر منفی می‌گذارد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن اگر بسیار دیر وقت باشد و کمتر از سه ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد تاثیر منفی بر سلامت می‌گذارد.ورزش کردن دیر وقت سیکل خواب را خراب می‌کند و بر سبک زندگی تاثیر منفی می‌گذارد.ورزش دیر وقت بر ضربان قلب نیز تاثیر می‌گ
یک جامعه سالم جامعه ای است که افراد جامعه به ورزش اهمیت بدهند و ساعتی از روز را در باشگاه یا پارک و یا حتی در خانه به ورزش و نرمش بپردازند.
ورزش = سلامتی جسم و روح
 
26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش
ز نیرو بود مرد را راستیز سستی کژی زاید و کاستی
هفته تربیت بدنی و ورزشبه همه ی ورزشکاران و ورزش دوستانمبارک باد
 
 
 
تا پایان هفته با ثبت نام در مجموعه 2 جلسه رایگان هدیه بگیرید
 
آدرس:تهران- سعادت آباد
تلفن:
02126350263
همراه:09122861841 – 09372495824
لینک ورود به ثبت نام آ
همین که حس می کنید بالاخره ورزش مورد علاقه خود را پیدا کرده اید یک اتفاق وحشتناک می افتد تمام انگیزه خود را از دست می دهید، تسلیم خستگی می شوید و دوست دارید لباس های ورزشی خود را از پنجره بیرون بیندازید. همه ما در چنین شرایطی قرار گرفتیم. خسته شدن از ورزش واقعیت دارد اما این امکان وجود دارد که با ورزش و تناسب اندام دوست شد و در پایان هم کار به قهر نکشد. نکاتی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید برای مدت زمانی طولانی شاد سالم و با انگیزه بم
هر کسی باید از جایی شروع کند، درست است؟ اگر اولین بار است که ورزش کردن را جدی گرفته‌اید، شاید سردرگم شوید که از کجا باید شروع کرد.
اغلب برنامه‌های ورزشی که پیدا خواهید کرد، برای افرادی تدوین شده که تجربه‌ی خوبی در تمرینات ورزشی دارند، و یا اینکه خوش اندامند. چنین برنامه‌هایی برای تازه کارها واقعا سخت است، حتی احتمالش هست که آسیب‌هایی جدی ببینند.
ادامه مطلب
ورزش ترامپولین چیست وچه فوایدی دارد 








ترامپولین به بازسازی استخوان ها کمک می کند‎
 
ترامپولین چیست ؟ ترامپولین(TRAMPOLINE)
در لغت به معنی بلند و محکم پریدن است و در عام با نام تشک پرش درجا و  یا
جامپینگ شناخته میشود. این وسیله از دیرباز در جهت تقویت انعطاف و چالاکی
ورزشکاران فعال در زمینه ژیمناستیک مورد استفاده قرار میگرفته است.مخترع
این وسیله Georg Nissen  در سال ۱۹۷۱ با اختراع ترامپولین به عنوان یک
وسیله تخصصی در ورزش ژیمناستیک  و تشکیل ا
۶۶خدمات: ورزش پارکور
تایم پاسخ گویی: روزهای زوج فقط آقایان: ۲۱ الی ۲۲:۳۰
نیاز به رزرو: با تعیین وقت قبلی
میزان تخفیف: ۲۰% در کلیه خدمات
مسئول مجموعه: آقای احدی
آنی هایپری های عزیز یک پیشنهاد ویژه برای علاقمندان به ورزش پارکور، یک ورزش عالی و هیجان انگیز که با تخفیف ویژه ای که گذاشته است شما می توانید به باشگاه سپهسالار رفته و ثبت نام کنید.
هفته تربیت بدنی و ورزش از تاریخ ۲۶ مهر آغاز می‌شود و تا 2 آبان ادامه می‌یابد. در این هفته آگاهی‌هایی به منظور آشنایی تمام جامعه با اثرات ورزش و تاثیر آن بر روی فرد و عملکرد کل جامعه به مردم داده می‌شود و درباره ورزش‌هایی که می‌توان در خانه و با خانواده انجام داد سخنرانی‌هایی صورت می‌گیرد. در ادامه‌ با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری راجع به هفته تربیت بدنی و ورزش بخوانیم. 
برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره ورزشی می توانید با مشاوران مر
چند روز پیش یکی از دوستانم در حین انجام حرکات ورزشی دچار مشکلاتی در ماهیچه هایش شد. وقتی با متخصص صحبت کرد فهمید که به دلیل عدم تغذیه مناسب است. چیزی که از نگاه بسیاری از ما دور می ماند تغذیه مناسب در ورزش است. 
همچنین خیلی ها اعتقاد دارند که در حین انجام حرکات ورزشی و یا حتی سونا نباید از نوشیدنی ها استفاده کرد که آنطورکه من می دانم کاملا اشتباه است. اگر فردی در حال انجام ورزش می باشد خصوصا ورزش های سنگین حتما باید تغذیه مناسب را رعایت کند. مثل
‍ اجرای پویش ورزش و بازی های خانگی ویژه اقشار خاصپویش ورزش و بازی های خانگی ویژه جانبازان ومعلولین با هدف تامین حفظ سلامتی و آسایش جسمی ، روانی اجتماعی و معنوی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در تشریح این برنامه افزود: بازی های ورزشی و خانگی در فضای مجازی به منظور ترویج تحرک بیشتر و ورزش در محیط خانه و زمان قرنطینه انجام می شود.او همچنین بیان کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان ورزش

فهرست فروشگاه اسباب بازی - ورزشیلوازم جانبی دوچرخهhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/173/لوازم-جانبی-دوچرخه/پوشاک ورزشیhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/198/پوشاک-ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازیhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/199/ورزش-های-هوازی-و-بدنسازی/ورزش های توپیhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/200/ورزش-های-توپی/ورزش های آبیhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/201/ورزش-های-آبی/ورزش های رزمیhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/202/ورزش-های-رزمی/ورزش های فکریhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/203/ورزش-های-فکری/ورزش های نشانه‌ گیریhttp://www.gamingtools.ir/SM/114/204/ورزش-ه
یه عشقم نداریم غیرتی بشه سرمون داد بزنه بگه
اینا کین لایکت میکنن؟
 هااااااااااا؟
.
 
 
.بعد منم ادامسمو در بیارم
 بچسبونم به موهاش بگم:
 دوستامن،
 بتوچه میمون؟؟
 
اصن بخاطر همین اخلاق گندمه کسی نمیاد طرفم
......
برای از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو:
 
 
یک بسته جعفری رو پاک کنید 
و خوب بشورید و کمی خورد کنید و بریزید تو مخلوط کن بهش یک لیوان آب و یک قاشق آبلیمو اضافه کنید 
خب بذارید باهم میکس بشه بعدش تو یک لیوان بریزید
 
 
 بعد لیوانو خالی
چرا ورزش می کنیم
ورزش سطح انرژی بدن را بالا برده و همچنین میزان سروتونین موجود در مغز را که موجب افزایش کارکرد آن می‌شود را نیز افزایش می‌دهد.شرکت‏‌ها
و کمپانی‌هایی که ساعات اتلاف وقت و مرخصی‌های استعلاجی کارکنانشان کمتر
باشد، نه تنها هزینه‌های بهداشتی و درمانی کمتری متقبل میشوند، بلکه در کل
پیشرفت بیشتری نیز در کار خواهند داشت." به همان اندازه که فکر و خیال ورزش کردن
ممکن است موجب ایجاد استرس در شما شود، وقتی کار تمریناتتان را شروع
زنان باردار چه ورزش هایی انجام دهند

پیاده‌روی و دوچرخه ثابت مناسب‌ترین ورزش برای زنان باردار








بهتر است زنان باردار پیاده‌روی، دوچرخه ثابت و یا شنا را در برنامه روزانه خود قرار دهند
 
رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان معتقد
است: با توجه به فواید ورزش و تاثیر تمرینات منظم بر روی سلامت مادر و
جنین، بهتر است زنان باردار هفته‌ای ۳ تا ۵ بار به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه
پیاده‌روی، دوچرخه ثابت و یا شنا را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
ادام
ورزش کردن در زمان افسردگی سخت است زیرا بیشتر افراد افسرده احساس خستگی می‌کنند و انگیزه‌ای برای ورزش ندارند اما می‌توان با ورزش‌های خاص انگیزه را افزایش داد. علاوه بر آن، ورزش به درمان افسردگی هم کمک می کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،بررسی‌ها نشان داده است که ۲ تا ۶ بار ورزش در هفته، تاثیر زیادی در درمان افراد مبتلا به افسردگی دارد. با این حال افراد افسرده، انگیزه کافی برای ورزش کردن ندارند. محققان روش‌های زیر را پیشنهاد می دهن
ورزش های رزمی برای دختر خانم ها مناسب است یا نه؟
 
ورزش های رزمی به دلیل ظاهر خشن و تعارض هایی که با خصوصیات فیزیکی و ویژگیهای روانی دختران دارند سوالات زیادی را
در ذهن والدین دختر خانم ها ایجاد کرده است. در اینجا به برسی این پرسش می پردازیم که آیا هنرهای رزمی برای دختران
مناسب است یا نه؟
ادامه مطلب
جوان انقلابی و ورزش...
مردم جامعه اسلامی بخصوص جوانان ، بایستی نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند.
ورزش از تفریحات سالم و سودمند است که نشاط قابل توجهی برای انسان به ارمغان می اورد ..
ورزش ، در سلامت و بهداشت افراد موثر است چون وقتی سلامت بدن فراهم گردد ، به سلامت روح نیز کمک می کند.و بدیهی است نیک بختی هر کس ، با سلامت روح و بدن او ارتباط مستقیم دارد و اهمیت ورزش به این است که بدن را نیرومند می سازد و روح را اراده می بخشد .
ناگفته پیداست که جوانانی
1- ملاک تقسیم بندی بر حسب ابزار مورد استفاده در ورزش، مثل ورزش های بدون وسیله چون کشتی و دو، و ورزش های با وسیله مانند ورزش والیبال، تنیس و …
 
2- تقسیم بندی از نظر نحوه روابط در روند فعالیت ورزشی ملاک ورزشی را به سه نوع مبارزه ای، میدانی، طبیعی و مکانیکی دسته بندی میکنند .
 
3- تقسیم بندی بر حسب زمان و منابع انرژی مورد استفاده. این نوع تقسیم بندی ، ورزش ها را در انواع استقامتی و سرعتی، هوازی و بی هوازی دسته بندی میکند .
ادامه مطلب
پاورپوینت روانشناسی ورزش
دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسی ورزش ، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مطالعه جنبه های روانی عملکرد ورزشکاران و کاربرد اصول روانشناسی در حوزه ورزش . یا به عبارت دیگر، مطالعه ویژگیهای رفتاری ورزشکاران. طبقه بندی
پاورپوینت روانشناسی ورزش
دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسی ورزش ، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مطالعه جنبه های روانی عملکرد ورزشکاران و کاربرد اصول روانشناسی در حوزه ورزش . یا به عبارت دیگر، مطالعه ویژگیهای رفتاری ورزشکاران. طبقه بندی
ورزش در آب و فواید فوق‌العاده آن بر بدن
 Pinterest
بر کسی پوشیده نیست که ورزش در آب باعث رفع خستگی و کسلی برنامه‌های روتین روزانه می‌شود. اما واقعا چقدر در مورد فواید ورزش در آب می‌دانیم در این مقاله قصد داریم به بیان این ویژگی‌ها بپردازیم. با جیمیتو همراه باشید.
ادامه مطلب
محققان دانشگاه کلمبیا، به منظور تحقیق در زمینه‌ی بیماری آلزایمر و پیری مغز، بر یک هورمون مرتبط با ورزش به نام آیریزین متمرکز شدند. آن‌ها دریافتند که سطح آیریزین مغز بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر، در مقایسه با یک مغز سالم بسیار پایین‌تر است.
محققان برای تکمیل تحقیقات، موش‌هایی را وادار به ورزش کرده و سپس پروتئین‌هایی که پیشرفت بیماری آلزایمر را زیاد می‌کند به آن‌ها تزریق کردند. آیریزینی که براثر ورزش در مغز موش‌ها به وجود آمده بود،
با مروری بر عملکرد گذشته ورزش کارگران جمهوری اسلامی ایران می توان دریافت که این بخش مهم از ورزش کشور، همواره ورزشکاران و پهلوانان ارزشمندی را در بطن خود پرورانده و تقدیم جامعه ورزش کشور نموده است و از این رو توانسته تا افتخارات ارزشمندی را در راستای عزت و اعتلای ایران اسلامی در جهان رقم بزند که علی هاشمی قهرمان وزنه برداری اهل ایلام، از تازه ترین افتخارات ورزشی این خانواده بزرگ محسوب می گردد.

ورزش کارگری، ورزشی است با رویکردی سلامت محور،
سوالی برای عدالتخواهی در ورزش و سلامت جامعه
زمان جنگ هزاران میلیارد تومانی که اکنون برای ورزش قهرمانی از وزارتخانه تا فدراسیون و باشگاهها و مربیان و ... هزینه میشود , هزینه نمیشد کسی هم نمیگفت برای آبروی کشور و اسلام و انقلاب باید هزینه کنیم. اکنون بیش از 30 سال است داریم هزینه ریالی و ارزی میدهیم به کجا رسیدیم؟ با این هزینه های 30 ساله چه مقدار فقر زدایی و اشاعه خیرات که می توانستیم انجام دهیم و نکردیم. عدالت حاکمان به چه معناست. آیا با این هزین
بازی امروز پرسپولیس ساعت چنده از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده
دار پرونده برچسب ورزش پرسپولیس امروز زمان چنده صفحه 2 مدت ورزش پرسپولیس و پارس جنوبی جم سر مهم‌ترین ورزش امروز پرسپولیس سر باشگاه آزادی با . فوتبال بزرگ هفته بیست و دوم پیکان 0 2 پرسپولیس پرسپولیس الاهلی عربستان سه شنبه 20 فروردین ساعت 20 00 آدینه 23 فروردین ساعت.
ادامه مطلب
اثر ورزش تنها بر درمان و پیشگیری از بیماری‌‌های جسمی مانند بیماری‌‌های قلبی عروقی نیست.بلکه می‌‌تواند عامل موثری در درمان بیماری‌‌های روحی روانی مانند افسردگی نیز باشد. افسردگی  معمولا با بی حالی و رخوت در ارتباط است. به همین دلیل هم عدم فعالیت فیزیکی  این وضعیت را تشدید می‌‌کند. از بارزترین مزایای فعالیت‌‌های ورزشی منظم و پیوسته می‌‌توان به افزایش سطح انرژی بدن اشاره نمود که می‌‌توان بوسیله ان با قدرت و توانایی بیشتری به قعالی
عبدالعزیز محمد حسین پور مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آب‌پخش گفت: پس از نشست بخشدار آب‌پخش با ورزشکاران بخش به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان در تاریخ یکم دی ماه 1398، و درخواست مکرر ورزشکاران مبنی بر احیاء تنها چمن طبیعی ورزشگاه شهداء، وی قول مساعد مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه را به ورزشکاران دادند و امروز در کوتاه ترین زمان ممکن،شاهد هستیم آبرسانی که مهم‌ترین اصل برای احیاء چمن بود، انجام شده است.
ادامه مطلب
به گزارش مردم جنوب: برگزاری دومین جلسه تخصصی کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار دشتستان به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ومسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی و اقایان شکرانه ، امیری، عبدالهی ،دهقان برگزار شد.
ادامه مطلب
ورزش احتمال سرماخوردگی را کاهش می‌دهد!
مطالعاتی که اخیرا در مجله آمریکایی پزشکی منتشر شده نشان می‌دهد زنانی که در طول روز 30 دقیقه پیاده‌روی می‌کنند کمتر از دیگران سرما می‌خورند.
 
بررسی‌های اخیر در آمریکا نشان داده است زنانی که به صورت مداوم پیاده‌روی می‌کنند نسبت به دیگران کمتر سرما می‌خورند.ورزش باعث افزایش سلامت سیستم ایمنی بدن می‌شود.پیش از این نیز مطالعات انجام شده نشان داده بود افراد بالای 65 سال که به صورت مداوم ورزش می‌کنند
8 اصل اولیه پیلاتس 
 
 نام پیلاتس به افتخار ژوزف پیلاتس بر دانش کنترل بدن یا کنترولوژی اطلاق گردید
 
8 اصل اولیه پیلاتس و فواید ورزش پیلاتیس
پیلاتس چیست؟ پیلاتس (Pilates)، ورزشی است که تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت بدن بر اساس توازن معطوف می کند.
ابداع کننده ورزش پیلاتس:
پیلاتس سیستم ورزشی است که در سال 1920 توسط ژوزف پیلاتس پایه گذاری گردید این ورزش در ابتدا توسط ژوزف پیلاتس
علم کنترل بدن نام گذاری شده بود که پس از مرگ وی بدلیل احترام و حفظ یاد و
همه چیز درباره ورزش والیبال
 بازی والیبال
‌والیبال بازی ساده‌ای است و قابل اجرا برای تمام گروه‌های سنی در داخل یا خارج خانه می‌باشد. در بسیاری از
مناطق جهان به عنوان یکی از اساسی‌ترین ورزش‌های تفریحی و در مناطق دیگر به عنوان یکی از ورزش‌های رقابتی
شناخته شده است. این ورزش نه تنها یکی از بازی‌های خوب محسوب می‌شود بلکه ورزش پرورشی جالبی برای
ورزشکاران، شناگران و بازیکنان سایر رشته‌های ورزشی می باشد و احتیاج به پرش، چابکی، سرعت، واکن
 
Dr Kannan Pugazhendi treating an athlete
پزشکی ورزشی تخصصی از علم پزشکی است که با نام طب ورزش نیز از آن یاد می‌کنند. این گرایش در زمینه سلامتی ورزشکاران و همچنین استفاده از ورزش در جهت حفظ سلامت عمومی انسان‌ها مطالعه می‌نماید. علاوه بر آن به درمان، توانبخشی و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کمک می‌کند.
 
هرچند رشته پزشکی ورزشی به عنوان یک رشته تخصصی پزشکی در چند دهه اخیر مطرح شده‌است ولی سابقه آن با تاریخ ورزش درجهان پیوند خورده و از هنگامیکه ورزش وجود دا
یه چیزی که در مورد ورزش فهمیدم اینه که با وجوده این که وقت میگیره باعث میشه یه جوری کار های بیشتری هم بکنی مث اینه که زمان کند بشه الان یه ۲ هفته ای بود که هیچ گونه تحرکی نکرده بودم تو همین مدت زبان رو ول کردم و با "هیچ کاری کردن" کلش گذشت (یا هیچ کاری نکردن؟!) خلاصه که حس میکنم ورزش ادم رو سریع تر میکنه 
یه چند تام کتاب پیدا کردم که خیلی خوشم اومد (نخوندمشون البته) از اسمش و اینکه فک نمیکردم وجود داشته باشه خوشم اومد  http://bayanbox.ir/info/6847822293273488737/epdf.tips-
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، حمیدرضا عارف (فرزند محمدرضا عارف) که در یک سال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش منصوب شده بود، از سمت خویشتن استعفا کرد. با استعفای عارف، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا جایگزین وی در بزرگواری کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیکشد و صبر است حکم وی خلال دو روز آینده از سوی سیدرضا صالحی امیری، مهتر کمیته ملی المپیک صادر شود. گفته می شود کناره گیری عارف حدود سه ماه پیش اتفاق محذوف اما به لطافت رس
آب به حداکثر رساندن عملکرد بدنی کمک می کنداگر هیدراته نشویم ، عملکرد بدنی رنج می برد.
این امر به ویژه در هنگام ورزش شدید یا گرمای زیاد اهمیت دارد.
در صورت از دست دادن 2٪ از میزان آب بدن بدن ، کمبود آب می تواند اثر قابل توجهی داشته باشد. با این حال ، معمول نیست که ورزشکاران تا 6-10٪ از وزن خود را از طریق عرق از دست بدهند (1 منبع معتبر ، 2).
این می تواند منجر به تغییر درجه حرارت بدن ، کاهش انگیزه ، افزایش خستگی و ورزش از نظر جسمی و روحی بسیار سخت شود (3Truste
خرید بلوک یوگا با بهترین قیمت از مراکز فروش اینترنتی و نمایندگی برندهای برتر ایرانی و خارجی ممکن می باشد. برای اینکه یک خرید موفقی را تجربه کنید
از تجهیزات ورزش یوگا می توان به آجر و یا بلوک یوگا اشاره کرد که یکی از ملزومات این ورزش به حساب می آید. این وسیله ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
این وسیله مناسب برای ورزش هایی است که در آن حرکت های اصلاحی، تعادلی و … انجام می شود و بیشتر این حرکت ها مخصوص ورزش
حرکات کششی قبل از ورزش کشتی
دانلود پاورپوینت حرکات کششی و گرم کردن قبل از ورزش کشتی ، در 21 اسلاید. این فایل درباره حرکات کششی و گرم کردن قبل از ورزش کشتی در قالب پاورپوینت می باشد. انجام حرکت به پهلو خمیده، در حالی که بازوهایتان را به سمت بالای سرتان کشیده‌اید، عضلات زیر بغل شما را در جهت مخالف می‌کشد. شما می‌توانید این ...
بهترین زمان ورزش در ماه رمضان










با فرا رسیدن ماه
مبارک رمضان بسیاری از کسانی که اهل ورزش کردن هستند, به دنبال یافتن
برنامه ی ورزشی منعطف در یک ماه روزه داری شان هستند دانستن اینکه بهترین
زمان ورزش در ماه رمضان چیست و مناسب ترین تغذیه در این اوقات چه باید
باشد, کمک شایانی به آنها خواهد نمود در این مقاله قصد داریم به این سوالها
پاسخ هایی علمی داده شود و مورد استفاده شما ورزشکاران و
 
کارشناسان در میزگرد ، کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی، نبود شناخت کافی از اهمیت ورزش ، هماهنگ نبودن رشد جمعیت و توسعه فضاهای ورزشی برای بانوان، محدودیتهای اجتماعی و خانوادگی ، بی توجهی رسانه های جمعی به اشاعه فرهنگ ورزش بین زنان از موانع رشد و پیشرفت ورزش بانوان برشمردند.
به گزارش ایرنا،توسعه همه جانبه ورزش بانوان با وجود اقدامات و حمایت های مناسب دولت تدبیر و امید ، نیازمند تغییر نگرش مسوولان، تامین زیرساختها و بسترسازی و فرهنگ سازی در
خوردن قبل از ورزش فواید زیادی دارد که از نظر علمی هم اثبات شده است. مصرف به اندازه کالری انرژی لازم را برای بدن شما به گونه‌ای فراهم می‌کند که در طول فعالیت بدنی در بالاترین حد خود باشد.در گزارش امروز به شما خواهیم گفت که قبل از ورزش چه غذا‌هایی مصرف کنید.بیشتر افرادی که ورزش می‌کنند بر این باورند که قبل از شروع تمرینات نباید هیچ گونه مواد خوراکی مصرف کنند، اما متخصصان تغذیه در تحقیقات جدید به این نتیجه رسیده اند که باید قبل از شروع هر نوع
امروزه ورزش یوگای صورت  یکی از پرطرفدارترین ورزشها برای زیبایی است چون این ورزش پوستهای چروک را صاف میکند و از پوستهای جوان نیز محافظت میکند تا دچار پیری پوست نشود تا جاییکه حتی بازیگران هالیوود نیز این ورزش را جایگزین بوتاکس کرده اند چون بوتاکس عوارض دارد ولی این ورزش نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه مفید هم هست. در کلاس یوگا بانوان نیز این حرکات آموزش داده می شود. 
امروز برای شما 9 روش جدیداز یوگای صورت را به شکل تصویری آموزش میدهیم. یو
به عمل پایین آوردن درجه‌ی حرارت بدن پس از یک جلسه‌ی تمرینی شدید، سرد کردن گفته می‌شود. عمل سرد کردن بعد از ورزش، به صورت کند کردن تدریجی سطح فعالیت انجام می‌گیرد.
سرد کردن بدن پس از ورزش، به دلایل مختلفی همچون کاهش تدریجی ضربان قلب، کاهش درد عضلات پس از اتمام ورزش و افزایش گردش خون به منظور رساندن اکسیژن و مواد مغذی به عضلات و سلول‌ها صورت می‌پذیرد؛ و همچون گرم کردن، جزئی حیاتی از برنامه‌ی ورزشی شما را تشکیل می‌دهد.
سلام 
دختری ۲۳ ساله هستم که چند ساله پشت کنکورم و امسال خدا رو شکر قبول میشم در رشته پزشکی، یه سوال دارم من تا الان چون دانشگاه نرفتم اطلاع درستی از زمان بندی های کلاس های دانشگاه ندارم ، سوالم این هستش که یه دانشجوی پزشکی آیا وقت آزاد برای ورزش خصوصا رشته های ورزشی رزمی داره؟
تا الان رشته های رزمی کار نکردم اما هفته ای سه بار رو تمرینات باشگاهی داشتم و هرگز ورزش رو تو زندگیم رها نکردم و دلم نمیخواد حالا که دانشگاه میرم ورزش رو رها کنم و تصمیم
هنگام ورزش کردن، ضربان قلب افزایش می‌یابد. شاید زمانی‌که برای رسیدن به تناسب اندام، تمرینات ورزشی در باشگاه ورزشی انجام می‌دهید، به قلب‌تان فشار زیادی وارد نشود. با وجود این، برای اینکه اکسیژن و انرژی بیشتری به اعضای بدن‌تان برسد، باید ضربان قلب‌تان افزایش پیدا کند. ورزش کردن باعث بیشتر شدن ضربان قلب می‌شود. به ضربان قلب در حین ورزش کردن، ضربان قلب هدف گفته می‌شود. به مرور زمان، تعداد ضربان قلب هدف کاهش پیدا می‌کند. این یعنی، قلب برای
ورزش یکی از اثرگذار ترین عوامل در موفقیت جراحی لاغری به حساب می آید. ورزش می تواند به بیماران جراحی لاغری کمک کند تا علاوه بر کاهش وزنی ایده آل و حفظ وزن جدید خود، سالم زندگی کنند. پس از عمل لاغری،جراح لاغری احتمالا به شما توصیه می کند که یک مربی ورزش حرفه ای انتخاب کنید که با توجه به نیاز ها، توانایی ها و اهداف کاهش وزنی تان برنامه ای مناسب برای شما تنظیم کند.
ورزش بعد از جراحی لاغری چه اهمیتی دارد؟
فعالیت های ورزشی پس از اسلیو معده یا انوا
ورزش افسردگی واضطراب راکاهش می دهد.
انرژی رازیادمی کند.
خواب راحت تری خواهیدداشت.
خوش اخلاق ترمی شوید.
استرستون کمترمیشه.
زندگیتون اسون تربه نظرمیاد.
بدن ایمن تری خواهیدداشت.
سالم پیرمی شوید.
درزندگی کردن شرکت می کنید.
باهمه مهربان خواهیدبود.
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و... است ، اصلا یکی
توضیحات فایل:
پاورپوینت قانون ورزش و مربی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت قانون ورزش و مربی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۱۱
رضایت ورزشکار مصدوم به شرکت در فعالیت های ورزشی
رضایت ورزشکار به مشارکت در فعالیت ورزش
به مع
این پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش به شکل منظم و دقیق و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از  تاریخچه راگبی،راگبی فوتبال،مدرسه راگبی انواع آن، راگبی در ایران،تغذیه در ورزش راگبی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد ورزش راگبی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
بهتر برای ساخت عضله :
کلید ساخت و تعمیر عضلات تستوسترون است از آنجایی که تستوسترون در حدود 8 صبح به اوج تولید خودش می رسد و در طول روز کاهش می یابد، بهترین زمان برای ساخت عضلاتتان، تمرین در صبح است. 
بهتر برای کاهش چربی :
ورزش کردن زود هنگام و قبل از اینکه بدن شما فرصتی برای پردازش هر نوع غذایی داشته باشد، حالت سوزاندن چربی بدن را فعال خواهد کرد و از سلول های چربی به عنوان انرژی برای تأمین انرژی استفاده خواهد کرد. 
تقویت خلق و خو :
ورزش باعث افزا
نهادینه شدن الویت بندی در کارها در طول عمر
۱ـنوشتن کارهای روزانه
۲ـ تا الویت اول را انجام نداده اید سراغ الویت بعدی نروید
۳ـ هم زمان انجام دادن چندین کار با هم به طور مثال صحبت کردن با تلفن و گردگیری ویااتو کشیدن و گوش دادن به صوت ها ، حتی
ی اب خوردنتان را با سلام فرستادن بر حسین ولعنت بر یزید همراه کنید
۴ـ در برنامه هاتون ورزش را حتما بگنجانید چرا که نشاط میاوردووقتی جسمتون سالم باشد حس دویدن به دنبال اهدافتون را دارید
دیگر اینکه نیازی نیست
نهادینه شدن الویت بندی در کارها در طول عمر
۱ـنوشتن کارهای روزانه۲ـ تا الویت اول را انجام نداده اید سراغ الویت بعدی نروید۳ـ هم زمان انجام دادن چندین کار با هم به طور مثال صحبت کردن با تلفن و گردگیری ویااتو کشیدن و گوش دادن به صوت ها ، حتیی اب خوردنتان را با سلام فرستادن بر حسین ولعنت بر یزید همراه کنید۴ـ در برنامه هاتون ورزش را حتما بگنجانید چرا که نشاط میاوردووقتی جسمتون سالم باشد حس دویدن به دنبال اهدافتون را داریددیگر اینکه نیازی نیست بر
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.

آموزش تصویری ورزش کوچک کردن بینی
 
کوچک کردن بینی با ورزش
 
بینی نقطه کانونی صورت ماست و به همین علت کوچک کردن بینی و اصلاح فرم آن بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه عمل جراحی بینی پر هزینه و تا حدودی درد آور است، بسیاری از خانم‌ها به دنبال شیوه های اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی هستند. با ما همراه باشید تا روش های کوچک کردن بینی با ورزش را به شما اموزش دهیم.
ادامه مطلب
12 تأثیر مهم ورزش بر سلامت ذهن وروان
 
1) استرس را کاهش می‌دهد
2)بر شادی می‌افزاید
3)اعتماد به نفس‌ را بالا می‌برد
4)زوال عقل را عقب می‌اندازد
5)اضطراب را کاهش می‌دهد
6)ذهن را قدرتمند می‌کند
7)به افزایش هوش‌کمک می‌کند
8)اعتیادها را کنترل می‌کند
9)خواب را تنظیم می‌کند
10)فعالیت وکارآئی افزایش می یابد
11)خلاقیت را افزایش می‌دهد
12)به درمان وپیشگیری از افسردگی کمک می کند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها