نتایج جستجو برای عبارت :

برابری عرق جهادگران با خون رزمندگان

برابری عرق جهادگران با خون رزمندگان 
مصاحبهچند سال پیش بود که نزدیکی های سالگرد شهادت شهید محمد تقی رضوی توفیق پیدا کردم به ملاقات مادرش بروم زنی که از تبار سادات حسینی بود و نسب همسر و فرزندانش نیز به سلسله سادات رضوی می رسد.
چند سال پیش بود که نزدیکی های سالگرد شهادت شهید محمد تقی رضوی توفیق پیدا کردم به ملاقات مادرش بروم زنی که از تبار سادات حسینی بود و نسب همسر و فرزندانش نیز به سلسله سادات رضوی می رسد.
 
ادامه مطلب
                         
سبک زندگی شیوه‌­های رفتار، لباس پوشیدن، سخن گفتن، اندیشیدن و نگرش­‌هایی است که مشخص ­کننده گروه‌های منزلتی متفاوت است.
-­ در دنیای مدرن ثروت و مصرف مهم­ترین عامل کسب منزلت است.
-­ شهدا ورزمندگان با افتخار به گمنامی و خدمت بی­‌منت و با تاسی به سید و سالار شهیدان سبکی متفاوت از زندگی را فراروی بشر قرار دادند.
-­ دفاع مقدس چشمه­‌ای است که از قله کربلا جاری شد و فرهنگ عاشورایی عنصر کانونی سبک زندگی شهدا و رزمندگان است.
_ ب
به گزارش فارس، همزمان با هفته دفاع مقدسکارت ایثار رزمندگان با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح رونمایی شد. داخل این مراسم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده طاس سپاه، سرلشکر موسوی فرمانده کچل ارتش، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح پیشگاه داشتند. این کارت بعنوان یک سند ملی و دائمی بخاطر تمام افرادی که با هر نوع عضویت درون دفاع مقدس به مدت متجاوز از ۴۵ روز آستان
فروش آپارتمان
رزمندگان
۱۰۴ متر
۲ خواب
شمالی جنوبی
۶۵۰ میلیون
توضیحات :۹سال،۳طبقه،همکف+۸۰متر حیاط اختصاصیبخاری،کولر آبی،سرامیک،هایگلاسانباری،بدون پارکینگهود،کاغذ دیواری،نورپردازی،آشپزخانه دوم،آیفون تصویری،درب برقی،کنافکد ۱۲۴۵
۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
زمان جنگ آنچه رونق جبهه ها و روحیه رزمندگان اسلام بود زیارت عاشورا بود و ذکر مصائب اهل بیت پیامبر 
از اهل سقیفه آماربگیرید چند نفر شهید دادند در انقلاب و در جنگ نسبت به جمعیتی که دارند...؟؟؟!!!
حال که برای رضای اهل سقیفه زیارت عاشورا و ذکر مصائب اهل بیت حرام شد 
اگر دوباره جنگ شود،رزمندگان شیعه از آنان که در احد و احزاب و خیبر و تبوک پیامبر اسلام را تنها گذاشتند درس  شهادت طلبی فراگیرن
 
الموت لنا عادة و کرامتنا من الله شهادة در عملیات دیروز زینبیون در محور عملیاتی خلصه و خانطومان رزمندگان که در محاصره دشمن تکفیری بودند تا آخرین گلوله مقاومت کردند و به شهادت رسیدند. در این عملیات به هنگام پیشروی به مواضع دشمن ؛ خطوط پشتیبانی توسط یک انتحاری تکفیری قطع شد . رزمندگان تیپ زینبیون با شکستن شبه محاصره تکفیریها تا اخرین گلوله مقاومت کردند اما تعداد زیاد و تجهیزات دید در شب دشمن تکفیری و کمک اطلاعاتی محور غربی اجازه خروج همه رز
محسن حججی در سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.



محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است
وزارت دفاع؛ متولی امور رزمندگان (3)برابر بند چ ماده88 قانون برنامه ششم توسعه، قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی و مرکز وکلا و کارشناسان قوه‌قضاییه مکلفند در سهمیه 30درصدی ایثارگران برای صدور دفاتر خدمات قضایی و الکترونیک، سردفتری، صدور پروانه وکالت و مجوز کارشناسان رسمی دادگستری، رزمندگان را با داشتن حداقل 6ماه حضور در جبهه و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 12ماه سابقه حضور داوطلبانه در جب
رئیسااداره آب زرند:
رفع  قطعی آب شرب بعضی از شهرک های زرند 
در پی قطعی آب در برخی شهرک های شهرستان زرند در روزهای اخیر، رئیس اداره آب شهرستان زرند از رفع مشکل قطعی آب شرب شهرک های شهرک رزمندگان، زیتون و کشاورز در این شهر خبر داد. 

" تیمور رجایی  در گفتگو با ندای زرند با اعلام اینکه به دلیل شکستگی لوله، آب شرب شهرک های رزمندگان، زیتون و کشاورز زرند با مشکل روبرو شده بود، اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر با تقسیم فشار، آب شرب این من
 
 مجذوب رزمندگان 
 
 
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: «جوان‌های حزب‌اللهی و مبارز و اینهایی که اهل جبهه و جنگ و میدان جنگ و مانند اینها بودند، با ایشان مأنوس بودند. و چیز عجیبی است: پیرمردی که مثلاً حدود هفتاد [سال] یا بیشتر سنّش است، دوروبرش تمام، این جوان‌های علاقه‌مند و عاشق جبهه و مانند اینها [بودند]. و اینها اقناع می‌شدند؛ ببینید این مهم است. روحانی خوب، عالم دینی خوب، این‌ جوری است که مثل یک خورشیدی می‌درخشد؛ وقتی می‌آیند نزدیک
پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستای قوژد از شهرستان کاشمر حوزه مالک اشتر بخش مرکزی  علاوه برضدعفونی کردن  محیط روستا در قوژد از 29 اسفند دماه 1398 تا کنون با اجرای ایستگاه سلامت در وردوی روستای قوژد اقدام به غربالگری و ضدعفونی خودرو ها و وسایل نقلیه نموده که این فعالیت‌ها تا ریشه کنی کرونا ویروس تداوم دارد.
مهندس هادی واله قوژدی دهیار روستای قوژد  به خبرنگار روستا گفت : 
راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته ن
تعدادی از رزمندگان حزب الله لبنان در حمله هوایی غافلگیرانه در استان ادلب به شهادت رسیدند. منابع خبری گزارش می‌دهند به احتمال زیاد ارتش ترکیه در ادامه حملات روزهای اخیر به مواضع ارتش سوریه در ادلب، یک مرکز تجمع نیروهای مقاومت را هدف قرار داده است. تا کنون شهادت سه تن و مجروحیت ۱۰ رزمنده دیگر تائید شده است. برخی خبرها از شهادت ۱۰ رزمنده حکایت که تا کنون تایید نشده است.
انتقام سخت رزمندگان شجاع اسلام به وقوع پیوست
بنا به اخبار واصله از غرب کشور، رزمندگان شجاع اسلام و نیروی سپاه پاسداران دهها موشک کروز و بالستیک را به پایگاه عین الاسد شلیک کردند.
پایگاه عین الاسد شاید متمرکزترین پایگاه آمریکایی در کشور عراق می باشد تا این لحظه از میزان تلفات گزارشی دریافت نشده است
 
ادامه مطلب
به همت اعضای کانون فرهنگی تبلیغی جنت الرضا در ایام نوروز سال 1398 اردوی جهادی به استعداد 38 نفر در استان هرمزگان، شهرستان میناب، روستاهای توکهور، کهورتاک، هامین، چراغ آباد و... برگزار گردید و جهادگران تعداد7 پروژه عمرانی انجام داده و با برگزاری کلاسهای شعر و داستان و گلدوزی و اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های مدارس این بخش به فعالیت فرهنگی پرداختند.
 
گزارش تصویری:
 
در دوران هشت سال دفاع مقدس که اوج مقاومت و ایثار مردم و رزمندگان ایران اسلامی بود منافقین کوردل و بی ­‌بصیرت به دامان دشمن پیوسته و به صورت مستقیم و غیر مستقیم مترصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان اسلام بودند. در مقاطعی از جنگ تحمیلی به خبرچینی و کار‌های اطلاعاتی و در مقاطعی دیگر مستقیماً با پشتیبانی تدارکاتی، اطلاعاتی و آتش رژیم بعثی صدام و استکبار جهانی به خراب کاری، ترور و حتی حضور در جبهه‌ های نبرد می ‌پرداختند که به
مجموعه شعر «خیال قوشو» سروده ایمان قلی پور بازگشتی به اسفندماه سال ۱۳۶۲ است که با بیانی شاعرانه اتفاقات را شرح می‌دهد.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه شعر«خیال قوشو» سروده‌ ایمان قلی پور بازگشتی‌  به اسفندماه سال ۱۳۶۲ است.
بیانی شاعرانه از رزمندگان به‌ویژه رزمندگان لشگر ۳۱ عاشورا در عملیات خیبر، گفته‌ها و ناگفته‌های مردان خفته در خاک مجنون و طلائیه در این کتاب دیده می‌شود. این منظومه، ضمن روایت این نبر
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
چقدر که تازه به تازه نو به نو تذکر می رسه به ملت...
رفتنی هست که کنترلش دست پیشرفته ترین علم های بشری هم نیست...
 
اما از اونجا که قاعده داره عالم
 
کاش دولت ها قبل از حاد شدن داستان و مجبور شدن به تعطیل کردن کشور از روی خشوع ذل، دوهفته همه رو قرنطینه ی پیشگیرانه اعلام می‌کردن بر اساس خشوع ایمان
دانشگاه ها مدارس مشاغل ارباب رجوعی و هرشغل و کسبی که احتمال شیوع ویروس رو بالا میبره
بعد جهادگران داوطلب رو با تدابیر بهداشتی بسیج می‌کرد برای پاکسازی
به همت اعضای کانون فرهنگی تبلیغی جنت الرضا در ایام نوروز سال 1398 اردوی جهادی به استعداد 38 نفر در استان هرمزگان، شهرستان میناب، روستاهای توکهور، کهورتاک، هامین، چراغ آباد و... برگزار گردید و جهادگران تعداد7 پروژه عمرانی انجام داده و با برگزاری کلاسهای شعر و داستان و گلدوزی و اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های مدارس این بخش به فعالیت فرهنگی پرداختند.
 
گزارش تصویری:
شرکت در انتخابات بر همه مسلمانان عاشق اسلام لازم است.
این شرکت پشتوانه رزمندگان حوزه سخت و نرم در مقابل استکبار جهانی است.
الله ولی الذین امنوا...والذین کفروا ...
نباید به نعمت  انقلاب کافر شد...
که هر که کافر شد٬ظلم باور شد...
 
بیا به صحنه و ضربتی بنواز بر گوش
هر آن که دخالت کرد هر آن که کافر شد
شاعر: نایبی
 
خاطرات جنگ چون گنجینه میماند ، از آن
میشود سینه به سینه نقل در متن زمان
کربلای یک به تیر شصت و‌ پنج ،رزمندگان
کرده اند آزاد مهران را بخون پاکشان
انتخاب رمز جنگی چون ابوالفضل بوده است
آب های قمقمه خالی شد از شیراوژنان
تشنه لب با عشق عبّاسِ علمدارِ حسین (ع)
بسته پیمان تا ننوشند آب قبل از فتحشان
باورش سخت است،آنها تشنه لب جنگیده اند
خط شکست و فتحِ مهران یادگار کارشان.
(برگرفته از #خاطرات_رزمنده_دوران_دفاع_مقدس_حاج_اکبر_کلیچ 
#احمد_یزدانی
امام
علی(ع) در پاسخ به سوال از احوال عامه مردم فرمود: فساد توده مردم ناشی از فساد
خواص است. خواص به پنج‌ گروه تقسیم می‌شوند:
 1- عالمان که راهنمایان به سوی خدایند
 2- پارسایان که راه منتهی به خدایند
 3- بازرگانان که امنای خدایند
 4- رزمندگان که
یاوران دین خدایند
5- و زمامداران که سرپرستان خلق خدایند
 پس اگر عالم، طماع و
مال‌اندوز باشد،‌ دیگر از چه کسی باید راهنمایی خواست،
 و اگر پارسا، به دنیا و آنچه
مردم دارند راغب باشد، دیگر به چه کسی اقتدا
شکار پهپاد #گلوبال_هاوک در منطقه #کوه_مبارک با موشک #سوم_خرداد در دنیایی که نیمی از کشورها طرفدار استکبار آمریکا هستند فقط از عهده دعای کمیل خوان‌ها و نماز شب خوان‌ها برمی‌آید. 
در نهایت سرنوشت این است که هر سلاحی که در دست کافران است یا باید به دست رزمندگان اسلام برسد یا نابود شود
 
فعالیتی دیگر از جهادگران همیشه در صحنه پایگاه محمد رسول الله(ص) و کارگروه شهید ابراهیم هادی
 
با شیوع گسترده کرونا در ایران و حرکت مجاهدانه تیم درمانی و پرستاری در بیمارستان ها ؛برآن شدیم تا به همت بسیجیان پایگاه مقامت محمد رسول الله(ص) و کارگروه شهید ابراهیم هادی اقدام به ضدعفونی بخشی از محله ی مجیدیه کنیم.
لازم به ذکر است که این فعالیت مجاهدانه در 3 روز متوالی به طول انجامید. 
عشق و عاشقی در چمران (13)
بسم الله الرحمن الرحیم
اعزام اولین گروه رزمندگان جنگهای نامنظم  از مشهد
پس از جمع شدن نیروهایی که قرار بود به اهواز اعزام شوند به حرم مطهر امام رضا (ع) رفتیم و بعد از زیارت و خداحافظی رزمندگان با خانواده­‌هایشان،­ به عنوان اولین نیروهای شهید چمران از مشهد در سی‌امین روز از جنگ عازم اهواز شدیم که روز اعزام هم بدرقه خوبی صورت گرفت.
نیروهای اعزامی هیچکدام تجهیزات نظامی به همراه نداشتند و بودجه و اعتباری هم برای آنها د
بسم الله الرّحمن الرّحیمیا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات مخصوص آن بزرگوار را در آغاز سخن عرض کنیم: اَللهُمَّ صَلِّ عَلى مُوسَى بنِ جَعفَرٍ وَصیِّ الاَبرارِ وَ اِمامِ الاَخیارِ وَ عَیبَةِ الاَنوارِ ... حَلیفِ السَّجدَةِ الطَّویلَةِ وَ الدُّموعِ الغَزیرَةِ وَ ال
#پیام_شهید 
اطراف حرم گرچه 
پُر از "خولی و شمر" است
دنیای #تشیع سپر 
#زینب کبری ست
"شیران مدافع" 
دلتان شاد که #عباس
همراه شما در حرم 
زینب کبری ست...
سلامتی رزمندگان اسلام و شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات ...
شهید راه نابودی اسرائیل
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر
استاندار مازندران حدود بیست روز بعد از حادثه سیل، مدیران کل ادارات را به مناطق سیل زده برد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
مجمع نمایندگان طلاب بابل از قم پیام صادر کرده و این رفتار استاندار را مورد ستایش قرار داده و از آن تقدیر به عمل آورده است.
با گذشت چهل سال از عمر انقلاب و تجربه مدیرانی چون مهندس مهدی باکری که با پای برهنه به کمک مردم سیل زده شهرش می شتافت؛ حالا از انجام وظیفه ذاتی مدیران هم به وجد می آییم!
کاش مجمع نمایندگان طلاب، پی
رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا ۳۰ دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
ادامه مطلب
شامگاه جمعه (22 شهریور98) مراسم عزاداری شب سوم شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به همت هیئت رزمندگان اسلام بخش حبیب آباد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حقیقت نژاد (رئیس موسسه امیربیان استان اصفهان) و با مداحی کربلایی علیرضا شیوایی در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد برگزار شد.
عکاس: محمد نیسانی
به اطلاع همکاران گرامی می رساند گواهینامه های پایان دوره ی  آموزشگاه های زیر آماده ی تحویل می باشد و همکاران گرامی می توانند جهت دریافت به کارشناسی سنجش مراجعه فرمایند :
1-  رزمندگان با کد 95083973 خرداد 98-97
2-  بزرگسالان شهید رفیع پور با کد 80191601 خرداد 98-97
3-  رزمندگان اسلام  با کد 95124393 خرداد 98-97

4-  امام علی ع با کد 80194607 خرداد 98-97
5-  حبیب ابن مظاهر با کد 80192901 خرداد 98-97
یکی از مباحث اخلاقی که آیت الله مشکینی در دوران دفاع مقدس در جمع رزمندگان پیرامون آن سخنرانی کرد، بحث« توبه» است که گزیده ای از این سخنرانی در پی می آید:   ... یکی از مطالبی که در کتاب های اخلاق و اخبار ذکر می شود مسأله توبه است؛ قرآن در آیات شریفه زیادی به مسأله توبه متعرّض شده است و مردم را به توبه دعوت کرده و انسان تائب را ستوده است ؛علماء در کتب فقهی شان توبه را یکی از واجبات شمرده اند. کسی که توبه نکند هر آن و هر ساعت برای او گناه نوشته می شود.
هشهری‌آنلاین:
تصاویر و خاطرات حضور مقام معظم رهبری در جبهه‌های نبرد دفاع مقدس در قالب
مجموعه "جای پای باران" در مناطق عملیاتی جنوب کشور منتشر شد.


به گزارش
همشهری آنلاین به نقل از ایرنا همزمان با حضور گسترده و پرشور زائران
سرزمین‌های نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، مجموعه منحصر بفرد
تصاویر و خاطرات رهبر معظم انقلاب در دوران دفاع مقدس و با لباس نظامی منتشر وتوزیع شد. این مجموعه  توسط معاونت فرهنگی روایت سیره شهدا با ب
 
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: شهید صیاد شیرازی عامل وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس بود.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: امیر سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از امرای بسیجی و نمونه و در واقع مالک اشتر دوران جنگ بود. ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان در زندگی فردی و اجتماعی به عنوان یک الگو در ابعاد عملی و نظری مطرح شده است.
وی یادآور شد: شهید صیاد شیرازی با قلب خود فرماندهی می‌کرد و با اخلاق، گفتار و حرکات خود نقش قابل توجهی در سیر تکاملی رفتار جو
(( خصوصیات بارز  ایمانی و اخلاقی))
چهره ای ملکوتی داشت مظهر تمام خوبیها، اهل تهجّد و نماز شب و راز ونیازبا خدا بود. نمازش را با صدای رسا قرائت می کرند ودر اغلب موارد در قنوت هایش ذکر  (  لا اله الا الله الحلیم الکریم لا اله الا الله العلی العظیم سبحان الله رب السموات السبع و رب الارضین السبع و ما فیهن و ما بینهن و رب العرش العظیم و الحمد لله رب العالمین   ) بود .
در اوقات فراغت به خصوص شبها افراد خانواده را به دور خود جمع می کرد و برایشان کتاب های
اجرای روایتگری یکی بود یکی نبود روایتی از زمان حمله صدام تا بازکشت رزمندگان و دعوت به راهیان نور توسط خادم الشهید دانش آموز محمد موذن در مدارس شهرستان داراب اجرا گردید.
لینک در آپارات
متن و فیلم بی کلام در ادمه مطلب
ادامه مطلب
تو خواستنی ترین و نگذشتنی ترینی همچنون « اروند » برای بعث عراق ...
 
+ زمانی که در عملیات بیت المقدس رزمندگان،عراقی ها را در خرمشهر محاصره کردند تا خرمشهر را آزاد کنند،عراقی ها نتوانستند از اروند(تنها راه کمک) بگذرند تا به نیروهایشان کمک کنند یا دست کم تلفاتشان را کم تر کنند یا قبلتر که خرمشهر را اشغال کردند و بر آبادان متمرکز شدند چندین بار خواستند از بهمن شیر بگذرند اما نشد.مدت ها معطل ماندند و نتوانستند وارد آبادان شوند،اما هیچ وقت از ارون
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای شهر حبیب آباد اظهار کرد: با توجه به فشار هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند، به درستی گزینه ی مقاومت را انتخاب کردیم و در برابر فشار های سنگین آمریکا مقاومت می کنیم و از باب مقاومت ملت ایران برکات زیادی از بُعد دفاعی و امنیتی برایمان فراهم شد و با انتخاب این گزینه روز به روز شاخص های قدرت آمریکا خصوصا در منطقه،
عباس نورزائی
با پیام امام خمینی(ره)، در سال ۱۳۵۸ نهاد مقدسی با نام «جهادسازندگی» هم‌زمان با سراسر کشور، در استان سیستان و بلوچستان هم شکل گرفت.
این نهاد طی تقریباً یک دهه از بنیادخود، هنوز فاقد سیستم‌های اداری معمول و کنترل‌های رایج دستگاه‌های نظارتی بود، اما به‌رغم نبود آن و حجم وسیع و مقادیر کلان اعتبارات، به‌دلیل ویژگی‌های ذاتی و شخصیتی جهادگران، هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر وجود فساد در این نهاد عظیم، طی آن محدوده‌ی زمانی وجود ندارد.
 چهار تن از رزمندگان افغانستانی یگان فاطمیون طی چند روز گذشته در سوریه به شهادت رسیدند. «شهید منصور علی دادی» ساکن کرج، «شهید اسماعیل رضایی» ساکن مشهد، «شهید حافظ نظری» ساکن ساوه و «شهید قدرت‌الله موسوی» ساکن سمنان در جریان عملیات ادلب توسط تروریست‌های تکفیری احرار الشام به شهادت رسیدند
 
کتاب دوم از مجموعه «روزی روزگاری قاسم سلیمانی» با عنوان «نبرد سید جابر»_اردیبهشت تا تیر 1361 به روایت سردار سرلشکرحاج قاسم سلیمانی _ به همت عباس میرزایی گردآوری و تدوین شده و توسط نشر یا زهرا (س) چاپ و منتشر شده است. «روزی روزگاری قاسم سلیمانی» عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که نشان می‌دهد حاج قاسم سلیمانی نیروهای تحت امرش را چگونه در میدان جنگ و در سخت‌ترین شرایط هدایت می‌کرد و فاش می‌کند که این فرمانده جوان، در نبود همکاری مسئولین منطقه
فجرپیروزی ایران شدامید مسلمین/لطف کرده بهرشیعه چونکه رب العالمین/آمده برماخمینی ازتبار اهل بیت/وارث دین وولایت ازامیر المومنین/امتش راناگهانی بهرحق بیدارکرد/اسوه گشته انقلابش ازبر مستضعفین/باشهیدان خدایی فتح عالم میکند/درقلوب مسلمین شد حضرتش نورمبین/وحدتی بخشیده برماتا شکست دشمنان/سوی شیعه انقلابش مقتدا و همنشین/لشکر رزمندگان رااوبصیرت داده است/رهبری درقلب شیعه هست مانند نگین/بعداو سیدعلی شدمقتدا و رهبری/نزدمخلوقات عالم حضرت اوشدا
به مناسبت پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد
عملیات افتخارآفرین مرصاد؛ تبلور ایمان و همدلی ملت ایران





تهران-
ایرنا- عملیات مرصاد نمادی از مقاومت و شجاعت رزمندگان ایران است.
بزرگمردانی که با اقتدار و ایمان خویش در برابر منافقان و حامیان آنها
ایستادند تا دگربار جهانیان پیروزی های موفقیت آمیز ملت ایران را در برابر
متجاوزان به نظاره بنشینند.



رزمندگان اسلام
در جنگ
 
انالله و انا الیه راجعونمِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًادر میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شری
توی گردان!
ما به گروه اخراجی ها معروف بودیم ،چون خیلی شلوغ می کردیم
 حاج مهدی فرمانده گروهان مون بود و ماهم دستورات شو مو به مو انجام میدادیم
ولی خوب باز شیطنت مون زیاد بود، حاجی هیچ وقت به ما کوچکترین حرفی نمیزد و اجازه نمی داد کسی به ما حرف بزنه،بلاخره محیط نظامی بود و ماهم یک فرد نظامی✌️.
یادمه حاج مهدی میگفت بچه ها ان شاء الله پس از برگشتمون به ایران همه شما ها رو مجدد جمع میکنم از شما فیلم اخراجیهای ۴ رو می سازم 
رابطه صمیمی حاج مهدی با ر
سرچشمه ی فساد ازدیدگاه امیرالمومنین امام علی علیه السلام: فساد توده ی مردم، ناشی از فساد خواصّ است. خواصّ، به پنج گروه تقسیم می‌شوند: عالمان که راهنمایانِ به سوی خدایند پارسایان که راه رسیدن به خدایند، بازرگانان که اُمنای خدایند، رزمندگان که یاوران دین خدایند و حاکمان که سرپرستان خلق خدایند. پس، اگر عالم، طمّاع و مال اندوز باشد، دیگر از چه کسی باید راهنمایی خواست و اگر پارسا، به دنیا و آنچه مردم دارند راغب باشد، دیگر به چه کس اقتدا شود و ا
حکایت زمستان» روایتی متفاوت از صفحه ای ماندگار از دیوان افتخارآمیز دفاع مقدس است. روایت مقاومتها و مظلومیتهای اسرای ایرانی در زندانهای بعثی ها و منافقین که از زبان آزاده سرفراز عباس حسین‌مردی و با قلم شیرین و شیوای سعید عاکف بیان شده است. در کتاب «حکایت زمستان» عباس حسین‌مردی راوی شجاعت رزمندگان دلیری می‌شود که تا آخرین نفس برای دفاع از دین و سرزمین خود مقاومت کردند. داستان رشادتها و پایداریهای رزمندگان اسلام، شرایط عجیب و حیرت‌انگیز
دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی
حمایت از تولید و رزمندگان جنگ اقتصادی؛ وظیفه مهم دولت است
رونق تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی در نامگذاری سال‌ها همواره مورد توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری بوده، لذا حمایت از تولید و رزمندگان جنگ اقتصادی از وظایف مهم دولت در کشور است.


کد خبر: ۳۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ - 24August 2019


گروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ رونق تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی
بعضی از نفرات این عکس که می شناسم رو خدمت دوستان بردسکنی معرفی می کنم .
صف ایستاده از سمت راست :
نفر دوم : آقای مهدی حسن نژاد - نفر چهارم : مرحوم محمد رضا حشمتی - نفر پنجم : حاج آقای خواجه - نفر نهم : اقای مرتضی کاسبی - نفر یازدهم : آقای اصغری - نفر سیزدهم : آقای رضا تالی
صف نشسته از سمت راست : 
نفر دوم : آقای سالاری - نفر سوم : آقای محمدی - نفر چهارم : آقای رویدل - نفر پنجم : آقای علی توکلی - نفر هفتم : آقای محمد مسکنی
خدمت همشهریان بردسکنی عرض کنم که تعداد 8 ن
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛
شهید علی شاه سنایی متولد ۱۳۶۴ از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام
بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله‌ بنی هاشم عازم سوریه شد و
به شهادت رسید. وی نهمین شهید مدافع حرم از خطه شهید پرور اصفهان بود که
در دفاع از حرم حضرت زینب (س) آسمانی شد. در ادامه متن کامل وصیت نامه
دلنشین این شهید والا مقام را خواهید خواند که آن را با این عبارت «شهادت
لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال و رفتار
«پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/08/23
 
 
 
«سؤالات مسابقه»
 
 سوالات مسابقه درسهایی از قرآن ۲۳.۸.۹۸
 
1- به چه دلیل عقل به تنهایی برای سعادت بشر کافی نیست؟
 
 
1) پشیمانی از گذشته
2) وقوع طلاق در زندگی
3) هردو مورد ✅
 
 
 
 
2- آیه اول سوره ابراهیم به کدام ماموریت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) خروج جامعه از ظلمات به نور 
2) اقامه قسط و عدل در جامعه
3) تزکیه و تعلیم اهل ایمان
 
 
 
 
3- آیه 103 سوره توبه به کدام مسئولیت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) اقامه نماز
2) اخذ زکا
«پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/08/23
 
 
 
«سؤالات مسابقه»
 
 سوالات مسابقه درسهایی از قرآن ۲۳.۸.۹۸
 
1- به چه دلیل عقل به تنهایی برای سعادت بشر کافی نیست؟
 
 
1) پشیمانی از گذشته
2) وقوع طلاق در زندگی
3) هردو مورد ✅
 
 
 
 
2- آیه اول سوره ابراهیم به کدام ماموریت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) خروج جامعه از ظلمات به نور 
2) اقامه قسط و عدل در جامعه
3) تزکیه و تعلیم اهل ایمان
 
 
 
 
3- آیه 103 سوره توبه به کدام مسئولیت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) اقامه نماز
2) اخذ زکا
بسم رب الشهدا والصدیقین «حامد سلطانی» از رزمندگان مدافع حرم که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و مبارزه با تکفیری‌ها داوطلبانه به سوریه رفته بود، در جریان یک ماموریت تخریب ایام شهادت امام رضا(ع) به همرزمان شهیدش پیوست.
@Agamahmoodreza
شُد جمهوری اسلامی به پا
 
که هم دین دهد هم دنیا به ما

از انقلاب ایران دِگر
 
کاخ ستم گشته زیر و زِبَر

تصویر آیندهٔ ما،
 
نقش مراد ماست

نیروی پایندهٔ ما،
 
ایمان و اتحاد ماست

یاریگر ما دست خداست
 
ما را در این نبرد او رهنماست
         در سایهٔ قرآن جاودان         
     پاینده بادا ایران     
....
 
 

آزادی چو گل‌ها در خاک ما
 
شکفته شد از خون پاک ما

ایران فرستد با این سرود
 
رزمندگان وطن را درود

آیین جمهوری ما
 
پشت و پناه ماست

سود سلحشوری ما
سال  ۹۸؛ سال رونق تولید؛ سالی که با سیل آغاز و با کرونا تمام شد. و بچه‌های جهادی هم در اولش بودند و هم در آخر؛ با جهاد شروع کردند و با جهاد به پایان رساندند.
مرور سالی که گذشت:
- شعار سال که توسط رهبر انقلاب انتخاب شد، خیلی از نظریه پردازان را از این همه بینش به تعجب واداشت.
- سفره‌ی اعتکاف این بار در کنار سفره هفت‌سین نوروزی پهن شده بود و معتکفینی که دعای تحویل سال را هنگام میهمانی در مساجد خواندند.
- سیلی خانه خراب کن.
- تلاش‌های مجدّانه جهادی
نام عملیات : امام مهدی (عج) مدت اجرا : 2 روز  زمان اجرا : 26/12/1359  تلفات دشمن :168  ارگانهای عمل کننده : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهداف عملیات : عقب راندن دشمن از شهر و منطقه سوسنگرد




عملیات امام مهدی (عج) : آغاز عملیاتهای غیر کلاسیک محدود
پس از آنکه فرماندهان ایرانی دریافتند که با جنگهای کلاسیک و شیوه‌های
شناخته شده نمی‌توان کاری را از پیش برد ، طرح عملیاتهای چریکی و غیر
کلاسیک را به اجرا گذاشتند .

نخستین گام در این راستا ،در 26 اسفند ماه 1359
بر اساس ماده۲ قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان گروه‌های زیر از انجام این طرح خدمت معاف هستند: ۱- همسران و فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان جنگ تحمیلی ۲- یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود ۳- برادران و خواهران ۲ شهید یا بالاتر ۴- آزادگان ۵- جانبازان ۲۵درصد و بالاتردر مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز، اولویت با رزمندگان است.برابر ماده۳ این قانون، مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در ای
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا
کوچه نسترن موزیک ویدیوی جدید ابی خواننده لس آنجلس نشین است که رزمندگان دفاع مقدس را طور دیگری معرفی می‌کند.
از زبان یک رزمنده مثلا شهید شده متن شعر ابی خوانده می‌شود که در آن می‌گوید مادر نام کوچه را به اسم من نگذارید و همان نسترن بماند. نسترن دختری است که بعد از جنگ می‌خواستم با او عروسی کنم و به خاطر او بود که به جنگ رفتم و معنی میهن بود.
از نقص‌های فرم بگذریم که پسر رزمنده زیر ابروهایش برداشته شده و چفیه‌اش به شکل اشتباه بسته شده و دهانش
 
مادر شهید اکبر مدنی:
در زمستان، در کوه های سرد کردستان خدمت می کرد، مدتی بود که نه تلفن زده بود و نه نامه فرستاده بود. آخر سر طاقت نیاوردیم و پدرش به کردستان رفت، تا خبری از اکبر بگیرد؛ یک جفت کفش کتانی هم برایش فرستادم تا در سنگر راحت باشد. وقتی از کردستان برگشت، بدنش پر از تاول و زخم بود؛ سالک داشت. به خاطر سردی هوا، رزمندگان غالبا در سگر مانده بودند و بهداشت آنها به خوبی رعایت نشده بود. اکبر، کفش کتانی را که برایش خریده بودیم، نپوشیده و به
شعار سال 99 انتخاب شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.
تلویزیون یه کلیپ تبلیغاتی پخش کرد که روند ساخت ایران مال را با صحنه‌های دفاع مقدس و رزمندگان موازی مونتاژ کرده بود و می‌خواست القا کند که این پروژه ادامه‌ی دفاع مقدس و آرمان‌های انقلابه. پارادوکس جالبیه اون یکی رفت که فرهنگ غربی نیاد، این یکی از مصادیق بارز نفوذ فرهنگ مصرفگرا است.من توقع دارم که این کلیپ موهن و سوء استفاده‌گر دیگه پخش نشه، امیدوارم مسئولان تلویزیون خجالت بکشند و نظام هم به این جمعبندی برسه که تا صدا و سیما انقلاب را از ب
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



















سیل چه چیزهایی را با خود برد؟!!گرچه مشکلات زیادی برای هموطنان ایجاد کرد ولی سیل چیزهای دیگری را هم با خود برد.
کینه‌
هادی مرد مبارزه بود، او در میدان رزم، دست از اعتقاداتش بر نمی‌داشت؛ همیشه تصویر رهبر را بر روی سینه داشت. 
برای رزمندگان حشدالشعبی عراق صحبت می‌کرد و آنها را از لحاظ اعتقادی آماده می‌کرد. 
 مدافـــــع حـــــرم 
شهیـد محمدهادی ذوالفقاری
@modafeanharam77
شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام علمی کاربردی
باید بگویم که گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل ها بر اساس معدل کل دیپلم و یا گواهینامه معتبر سهمیه‌های آزاد شاغل رزمندگان بومی بودن و غیره با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلب و ضوابط مربوط به دانشگاه علمی کاربردی صورت می گیرد. جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 به سایت علمی کاربردی مراجعه کنید.

هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی
پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی به صورت ا
  
راز کانال کمیل: روایت پنج روز مقاومت رزمندگان گردان کمیل در کانال دوم فکه
«راز کانال کمیل» روایت پنج روز مقاومت رزمندگان گردان کمیل، در کانال دوم فکه است که به همت گروه فرهنگی انتشارات شهید ابراهیم هادی تدوین شده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
یک ساعت بعد دوباره آتش بعثی‌ها خاموش شد. ما از چندین موقعیت می‌توانستیم خاکریز دشمن را نگاه کنیم.
لحظاتی بعد بچه‌ها دیدند تعدادی بعثی با برانکارد برای انتقال مجروحان خودشان از خاکریزهای ب شکل ج
پیگیری پرداخت کمک معیشت خواهران شهدامعاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون کمک معیشت به خواهران شهدا اجرا شده و تا کنون حدود ۴۲۲۴ نفر از خواهران مجرد شهدا و برادران مهجور و معلول شهدا که تحت پوشش والدین بودند، کمک معیشت‌شان تا پایان ۹۷ پرداخت شده است.خبرگزاری راست قامتان:در قانون ششم توسعه بند ۸۸ ماده ب  آمده است: «دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تأمین حداقل معیشت گروههای عنوان شده ذیل که فاقد شغل یا درآمد باشند ر
مرکز پوست و لیزر شانابا پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه لیزر ۲۰۱۹رفع موهای زائد بدن بدون هیچ گونه درد و سوختگی تضمینیپرتاب سه طول موج بطور همزمانجواب دهی عالی بر روی تمام تیپ های پوستیکمترین جلسات بیشترین ریزشدر محیطی آرام و زیباقیمت های استثناییلیزر هر قسمت از بدن کامل خط لاین رایگان⚡️پاکسازی حرفه ای وکلاسیک همراه باتخلیه کومدون(جوش سرسیاه)آبرسانی عمیق پوستشاداب ویکنواخت سازی رنگ پوستلایه برداری باموادودستگاه درماف (اتوی پوست)انواع
شهید شاهد است ...دریافت
 
. حذف شدنی نیست ... کسانی که امروز ، دستور می دهند یا دستور می گیرند ،تا نام شهدا را از سطح شهرها پاک کنند ،قطع به یقین شهدا را نشناخته و نمی دانند ، چگونه زیسته و چگونه به شهادت رسیدند... توصیه می کنم ، حیات دنیایی این عزیزان را حتی برای یک بار هم شده مطالعه کنید. تا شاید به راز عروجشان بر سر سفره خداوند متعال پی ببرید... اما بخش کوچکی از نحوه اسمانی شدن برخی شهدا را از زبان ، سردار سپاه اسلام ، حبیب حرم ، شهید حاج حسین همدان
سوال :  تبصره ۲ ماده ۶۸ چیست✅دو فوق العاده ایثارگری در قوانین وجود دارد. ۱- فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲- فوق‌العاده ایثارگری بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری افراد مشمول هر کدام به شرح زیر است: ️ماده ۵۱ به جانبازان ۲۵ % و بالاتر غیر حالت اشتغال - آزادگان - فرندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون اخیرالتصویب️ بند ۲ ماده ۶۸ به رزمندگان - جانبازان - آزادگان -فرزندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون
نزدیک عیدفطر سال 92 بودو به رزمندگان مقدار کمی‌پول سوریه ای به عنوان عیدی داده بودند، با فرمانده هماهنگ کرده بود تا در یکی از مساجد روزانه نیم‌ساعت‌کلاس قرآن‌ برگزار کند.عیدی اش شد هدیه تشویقی به بچه‌های روستایی کلاس قرآن. وقتی با ماشین در روستا عبور می‌کردند بچه ها شعارمی‌دادند : الله محی الجیش، محسن ‌سرش را بیرون می‌کرد و می‌گفت: الله محی الاطفال، یعنی خدا بچه ها را حفظ کند ...
شهید محسن حیدری سالروز ولادت  @zakhmiyan_eshgh
بسم الله الرحمن الرحیم «طلبة شهید: حسین رستمیان» «ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باَنّ لهم الجنّه یقاتلون فی سبیل‌الله فیقتلون و یقتلون…» (توبه / 11) بدرستیکه خداوند متعال می‌خرد از مردم و معامله می‌کند با مردم با نفسهایشان و اموالشان و در ازای آن خداوند به آنها بهشت عطا می‌کند پس کشته می‌شوند و می‌کشند... با درود و سلام به امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و شهدای صدر اسلام تاکنون و اما امیدوارم که این انقلاب به انقلاب حضر
دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای کنکور 99 - 98
با آغاز ثبت نام کنکور 98 استرس های این آزمون بزرگ آغاز شد و داوطلبان همگی به دنبال دفترچه ثبت نام کنکور 98 هستند. در بخشی از دفترچه درباره سهمیه ایثارگران توضیح داده شده است. در انتها همین دفترچه فرم پیش نویس ثبت نام کنکور 98 وجود دارد. در بخشی از این فرم شماره 12 رقمی ایثارگری را خواسته است. خب سوالی که برای عموم داوطلبین ایجاد میشود همین است.دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای کنکور 99 - 98 به چه صورت است؟
 
All 3M Car Care Products
برای بیش از 100 سال، 3M رهبر در توسعه محصولات پیشرفته برای هر جنبه ای از زندگی روزمره بوده است. این سال ها تجربه و تحقیق منجر به ایجاد برخی از بهترین محصولات مراقبت از ماشین خودرو در حال حاضر در دسترس است. مغازه های بدن، جزئیات حرفه ای و رزمندگان آخر هفته همه بخشی از وفاداری پس از 3M مراقبت از محصولات مراقبت از خودرو است. خط 3M شامل تمام لوازم است که شما نیاز به ایجاد درخشان نمایشگاه بی نظیر در ماشین، کامیون، SUV، RV یا قایق. کل خط 3M را جس
تاثیر سهمیه های کنکور
سهمیه مناطق
سهمیه ایثارگران
سهمیه خانواده شهدا
سهمیه رزمندگان
سهمیه کارمندان
سهمیه مناطق سیل زده
سهمیه های کنکور سراسری یکی از موضوعات مهم در هنگام ثبت نام کنکور سراسری است، برای استفاده از سهمیه های مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی علاوه بر آشنایی با انواع سهمیه ها و تبصره های موجود بر شرایط اختصاصی بهره مند شدن  هریک از سهمیه های کنکور  سراسری به خوبی مسلط باشید . در سال های گذشته به کرات مشاهده شده اس
پاسدار شهید مفقودالاثر : مهدی باکری
نام پدر: فیض الله
تاریخ تولد ۱۳۳۳/۰۱/۲۰
محل تولد: میاندوآب
تاریخ شهادت: ۱۳۶۳/۱۲/۲۵
محل شهادت: شرق دجله
نام عملیات: بدر
محل دفن: مفقود الاثر
وصیت نامه: اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست، همیشه به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید، پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید.
لینک به سایت دفاع_مقدس: همیار شهداو رزمندگان جمهوری اسلامی ایران
بی‌تردید دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از نهضت انسان‌ساز عاشورا است و بر این اساس، رزمندگان اسلام همواره با تاسی از حضرت سیدالشهداء(ع)
وجب به وجب از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و همین تاسی از آن حضرت را در
نوشته‌هایشان به ویژه وصیتنامه‌هایشان به وضوح مشاهده می‌کنیم.
یکی از تاکیدات بسیاری از شهیدان در وصیتنامه‌هایشان حفظ حجاب در زنان و غیرت در مردان است. در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید سعید زقاقی به مادرش را می‌خوانید:
«مادرم زمانی که خبر
اگر آن نسل فداکار و از جان گذشته، نبودند و انقلاب نمی کردند، این راه روشن و مبارک پیش روی ما گشوده نمی شد. اگر شهیدان و رزمندگان و جانبازان ما، بار سنگین جنگ را به دوش نمی کشیدند و جان فدا نمی کردند، این بساط نورانی و ذی قیمت به دست ما نمی رسید. اگر آن نسل جوان فهیم بعد از جنگ، در مساجد و کانون ها و مدارس و هیئات، جبهه ی فرهنگی را رها می کرد، امروز از دستاوردها و ارزش های خوبمان خبری نبود. اگر بچه های عزیز مدافع حرم نبودند، امروز ما میدان کار و عم
در طول جنگ یک نمونه از فعّالیّتهای ارتش [عملیّات] والفجر هشت است. خدا
رحمت کند شهید ستّاری را؛ شهید ستّاری آن وقت افسر فنّی بود، مسئول فنّی
بود در نیروی هوایی، هنوز فرمانده نیرو هم نبود؛ کاری کرد در والفجر هشت که
رزمندگان از اروند عبور کردند و رفتند آن طرف اروند و فاو را گرفتند و آن
قضایای مهم که واقعاً آن حرکت دنیا را تکان داد. آنجا شهید ستّاری و
همکارانش چند شبانه‌روز خواب به چشمشان نیامد؛ این دستگاه‌های پدافند را
دائماً از اینجا منتقل
 در مأموریت ها همه رزمندگان چفیه می‌انداختند گردنشان الا محمود؛ یک شال سیاه داشت که همیشه گردنش بود، نه فقط محرم و صفر...یکبار از او خواستم تا علت شال سیاه انداختنش را برایم بگوید گفت: مادر جان! ما عزادار امام حسین علیه السلام هستیم... گفتم: الان که محرم وصفر نیست! گفت: مادرم! عزادار امام حسین علیه السلام بودن محرم و صفر نمی خواهد ما همیشه عزادار حسینیم...
‌شهید محمود رادمهر
@modafeanharam77
 
هفته دفاع مقدس
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.
 
31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قراردا
عاشق شهادت
چندین مرتبه مشاهده کردم که شهید هنگام تماشای صحنه شهادت رزمندگان در فیلم‌های دفاع مقدس اشک می‌ریزد و می‌گوید، دوست دارم روزی من را با نام شهید صدا کنند. من فقط شنونده حرف‌های شهید بودم و این سخن را آرزوی کلامی می‌دانستم، هرچند که برای من دلهره و نگرانی به همراه داشت.
راوی  همسر شهید   
مدافـــــع حـــــرم
شهیـد امیـــــر کاظـــــم‌زاده
                                                     
@modafeanharam77
خط اول دفاعی سلامت برخلاف آنچه که این روز‌ها در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، بیمارستان نیست بلکه کوی و برزن و کف جامعه است!
و اولین مدافعان سلامت هم کسانی هستند که جلوی بار اضافی مراجعات به مراکز درمانی و افزوده شدن زحمت و دردسر کادر خدوم و جهادگر درمان را می‌گیرند؛ اما متاسفانه زحمات و خدمات جهادگران خط مقدم جبهه سلامت، عمداً یا سهواً دیده نمی‌شود.
کادر بهداشت و پیشگیری در خط مقدّم جبهه سلامت تلاش می‌کنند که کار به بیمارستان ها کشیده نشود؛ ب
داستان تنها میان داعش برگرفته از حوادث حقیقی خرداد تا شهریور سال ۱۳۹۳ در شهر آمرلی عراق بود که با خوشه چینی از خاطرات مردم مقاوم و رزمندگان دلاور این شهر، به ویژه فرماندهی بی‌نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در قالب داستانی عاشقانه روایت شد.
 
پیشکش به روح مطهر همه شهدای مدافع حرم، شهدای شهر آمرلی و شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی
 
قابل ذکر است آمرلی در زبان ترکمن یعنی امیری علی؛ امیر من علی است!
 
رمان بعدی، #عاشقانه‌ای متفاوت در کشاکش بحران #
پیامبر(صلی الله علیه وآله):دوگروه از امت من هستندکه خداوندبه زبان هفتادپیامبرآنها را لعنت کرده است: قدریه ومرجئه. هم آنانکه میگویند:ایمان اقراری است که عمل درآن نیست.[اصطلاحی که بین برخی مردم شایع است که دلت پاک باشه! بله , دل پاک عمل پاک هم نیازدارد] 
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):برترین عبادتها صبر, خاموشی وانتظارفرج میباشد.
امام حسین(علیه السلام):برهیچ چشم مؤمنی به خدا روانیست که ببیندخدا نافرمانی میشودو چشم خودرا فرو بندد, مگرآن وض
«٢٥٠»وَ لَمّا بَرَزُوا لِجالُوتَ‌ وَ جُنُودِهِ‌ قالُوا رَبَّنا أَفْرِغْ‌ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ‌ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ‌ الْکافِرِینَ‌ و هنگامى که در برابر جالوت و سپاهیان او قرار گرفتند،گفتند:پروردگارا صبر و شکیبایى بر ما فروریز و قدمهاى ما را ثابت و استوار بدار و مارا بر گروه کافران پیروز فرما. پیام‌ها: ١-همیشه و به خصوص در جبهه‌ها،دعا همراه با حرکت لازم است،نه دعا به جاى حرکت. «بَرَزُوا لِجالُوتَ‌... رَب
 
یکی از عملیات های مهم غرب کشور به پایان رسید. پس از هماهنگی، بیشتر رزمندگان به زیارت حضرت امام رفتند. با وجودی که ابراهیم در آن عملیات حضور داشت ولی به تهران نیامد! رفتم و از او پرسیدم: چرا شما نرفتید؟ گفت: نمی شه همه بچه ها جبهه را خالی کنند، باید چند نفری بمانند.
گفتم: واقعا به این دلیل نرفتی؟ 
 
مکثی کرد و گفت: ما رهبر را برای دیدن و مشاهده کردن نمی خواهیم، ما رهبری را می خواهیم برای اطاعت کردن. بعد ادامه داد: من اگر نتوانستم رهبرم را ببینم م
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
از اخراجی‌ها تا جبهه سوریه؛
میدان مین برای ابراهیم، گلستان شهادت بود
شهید ابراهیم خلیلی که بازی در فیلم اخراجی‌ها را در کارنامه خود داشت سال 96 در جریان جنگ سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۵۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 21August 2019
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سال‌ها 94 تا 96 اوج جنگ در سوریه بود، به واسطه عملیات‌های پی در پی و هجوم نیروهای مقاومت به زمین‌های تحت اشغال تکفیری‌ها شهدای زیادی تقدیم شد که در این میان نام تعدا
مرکز پوست و لیزر شانابا پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه لیزر ۲۰۱۹رفع موهای زائد بدن بدون هیچ گونه درد و سوختگی تضمینیپرتاب سه طول موج بطور همزمانجواب دهی عالی بر روی تمام تیپ های پوستیکمترین جلسات بیشترین ریزشدر محیطی آرام و زیباقیمت های استثناییلیزر هر قسمت از بدن کامل خط لاین رایگان⚡️پاکسازی حرفه ای وکلاسیک همراه باتخلیه کومدون(جوش سرسیاه)آبرسانی عمیق پوستشاداب ویکنواخت سازی رنگ پوستلایه برداری باموادودستگاه درماف (اتوی پوست)انواع
به نام خدا 
دوستان سلام عید نوروز پساپس و اعیاد شعبانیه مبارک همگیمون باشه و امیدوارم از خونه موندن لذت کافی رو ببرین ( تو خونه موندن یکی از شکنجه آورترین کارهایی بوده که تا الان نمی‌دونستم چقدر می‌تونه سخت باشه :/ )
الحمدلله حالم خوبه و از نظر جسمی عالی هستم (ممنونم از دوستانی که محبت داشتن و جویای احوالم بودن یا اون دسته از دوستانی که پیام تبریک عید برام ارسال کردن، برام خیلی ارزشمند بود؛ ممنونم :) اما این ۷ هفته تعطیل شدن باشگاه ها یکم کار
 
ابراهیم به تهران منتقل شد. یک ماه در بیمارستان نجمیه بستری بود. ابراهیم در مصاحبه با خبرنگاری که در بیمارستان به سراغ او آمده بود گفت:با این که بچه ها برای این عملیات ماه ها زحمت کشیدند و کار اطلاعاتی کردند. اما با عنایت خداوند، ما در فتح المبین علیات نکردیم! ما فقط راهپیمایی کردیم و شعارمان یا زهرا علیها السلام بود. آنجا هر چه که بود نظر عنایت خود خانم حضرت صدیقه طاهره علیها السلام بود...
در پایان هم وقتی خبرنگار پرسید: آیا پیامی برای مردم د
پای قصه ریش سفیدان برزن که بنشینیم همه از جوش وخروش و همدلی انسان داخل عهد جنگ برایمان می گویند. از مساجدی که به خانه دوم اهالی تحول شده بود تا زنان و مردانی که دست تو دست یکدیگر چه در جبهه ها و چه در پشت جبهه ها به دفاع از این سرحد و بوف برخاسته بودند. دفتر خاطرات اغتشاش را که ورق می زنیم هرکسی عددی برای گزارش دادن دارد از پیرمردهای موسپیدی که دلشان تحمل نیاورد و بخاطر آشپزی و شست وشوی لباس رزمنده ها راهی جبهه ها شدند تا زنانی که همراه کودکان
از پیر جماران فرمان آمد که: «این حصر باید شکسته شود.»
آبادان یک سال بود که در محاصرۀ دشمن بعثی قرار داشت؛ فرمان امام (ره) خونی تازه در رگ‌های رزمندگان غیور ایرانی به جریان انداخت. عملیات ثامن‌الائمه در ساعت یکم بامداد پنجم مهرماه ۱۳۶۰ و با رمز مبارک «نصرمن الله و فتح قریب» آغاز شد و پس از ۴۲ ساعت به شکست حصر آبادان انجامید.
این جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه در استان بوشهر، بر ادامۀ راه آن بزرگ‌مردان تا رسید
* طراح و عکاس: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۷/ 2019 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
«یخ در بهشت» دستپخت بانوانِ توانمند نویسنده‌ای است که به بهانه داستان، راوی دفاع مقدس و زنان آن شده‌اند.یخ در بهشت روایت مادرانی است که خودشان از قهرمانی دیگران قصه‌ها گفته‌اند و حال خودشان قهرمانانی شده‌اند که از آن‌ها قصه‌ها باید گفت. خواهران، مادران و دخترانی که سال‌ها پیش از جنگ با تربیت رزمندگان سهم سترگی در جبهه‌ها داشتند و در حین جنگ با جانفشانی و دلسوزی، و پشت خط جب
" اشنوگل " فیلمی به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند ، نویسندگی ابراهیم اصغری و مهدی محمدی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری با بازی برزو ارجمند و ماه چهره خلیلی ساخته سال 1395 است.
" اشنوگل " یک اثر دفاع مقدسی با موضوعی نو و جسورانه است. فیلمی که پرده ای دیگر از دلاوری ها و مظلومیت های رزمندگان اسلام به ویژه حماسه سازان غواص را به تصویرکشیده است. اشنوگل در ادامه سینمایی کردن دلاوری ها و شهادت های مجاهدان غواص در جبهه های نبرد حق علیه باطل ساخته شد
سوالات ضمن خدمت جهش تولید
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت جهش تولید
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت جهش تولید:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
سوالات در حال طراحی می باشد اطلاع رسانی در کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile            @dabirfile
کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/d
فکر کردم حتما ایشان در هواپیما در کلاس تجاری سوار می شود؛ بسیاری از مسئولان را در این کلاس دیده ام. برخلاف تصورم، رفت در اکونومی نشست. در فرودگاه اهواز هم هیچ کس به استقبالش نیامد. مثل همه آمد در صف تاکسی. ماشین گرفت و رفت. حالا دیگر برای همه روشن شده که هرکس دنبال خاطره های ناب و نکات شنیدنی از سردار دل هاست، باید پای صحبت ها و دلگویه های خانواده های شهدای مدافع حرم بنشیند؛ همان یادگارانی که از عشق و محبت پدرانه و برادرانه حاج قاسم به آنها و دل
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار پس از عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: امروز بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ۴۰ سال علی رقم‌ همه‌ی تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، انقلاب با قدرت و اقتدار مقاومت کرده است و در اوج عزت و عظمت قرار گرفته است.
وی افزود: این عزت و این مقاومت، مدیون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثار
خاطرات یک مدافع حرم


بهبودی نیا- شاید تعداد زیادی از ما هنوز رزمندگان مدافع حرم را از نزدیک ندیده و پای صحبت‌های آن‌ها ننشسته باشیم. شاید ندانیم که یک مدافع حرم چه‌حرف هایی برای گفتن دارد. علی را یک‌بار در منزل یکی از شهدای مدافع حرم دیده بودم. آن‌قدر با حرارت صحبت می‌کرد که دقیقاً می‌توانستی تمام صحنه‌هایی را که در هنگام دفاع و رزم  در سوریه دیده است در ذهنت مجسم کنی، صدای گلوله‌ها را در تاریکی شب به‌وضوح بشنوی و لحظه‌های درگیری مسلح
#زندگی_به_سبک_مهدی (۱۷)
یکی از راهبردهای موثر برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن، راه اندازی کاروان های راهیان نور بوده است که با حضور مقام معظم رهبری در منطقه شلمچه(سال77)، اهمیتی مضاعف یافت و ضرورت پیگیری برنامه های فرهنگی و تبلیغی در این مسیر بیش از پیش احساس شد.
در این راستا، راویانی که همراه با کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور می یافتند، نقشی بی بدیل در  پیوند معنوی و عاطفی زائران با شهدا ایفا می کردند. 
شهید بزرگوار حاج محمد مهدی
فیلم سینمایی 23 نفر
فیلم سینمایی 23 نفر، اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.
سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملّی در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
حضور قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم 23 سینمایی نفر
یکی از قطعات موسیقی متن فیلم «مرسدس» اثر زنده یاد «بابک بیات» که احتمالا زیاد در برنامه‌های دفاع مقدس یا روی کلیپ‌های مربوط به شهدا شنیده‌اید. ( هرچند اصل فیلم هیچ ربطی به دفاع مقدس ندارد!)
دو نسخه از این موسیقی را برای شما قرار داده‌ام. نسخه اول کوتاه تر و ساده است و نسخه دوم طولانی تر و همراه با افکت صدای تیر و رزمندگان است.
از این موسیقی می‌توانید به عنوان زیرصدای مجری در برنامه های یادواره شهدا، دفاع مقدس، روایتگری و نقل خاطره استفاده ک
 طرح درس فارسی پایه اول نشانه (ز)
 تعداد صفحات فایل: 2 صفحه
فرمت فایل: word و قابل ویرایش
شرح مختصری از فایل
اهداف کلی:
درپایان درس انتظارمی رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه ( ز) و تشخیص آن در کلمات آشنا شوند.
اهداف جزئی :
درپایان درس انتظار می رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:- آشنایی دانش آموز با :- صدای ( ز )- تلفظ صحیح آن- نوشتن صحیح صدا- محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن- تشخیص صدای (ز ) در اول و وسط و آخر کلمات- روحیه دفاع از میهن اسلامی- مب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها