نتایج جستجو برای عبارت :

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر.

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
 
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی از فرصت دوباره جاماندگان و انصراف دهندگان یارانه نقدی از اول دی‌ماه خبر داد.
تاکنون حدود ۵ میلیون کد ملی از طریق شماره گیری کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت شده است که از این میزان، حدود ۲۰ درصد سرپرست خانوار نبودند یا تقاضای آنها تکراری بوده است.
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
بوسیله گفته رئیس نماینده پایتخت، تدابیر و تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، پیش بینی شده است: «افتخار ما این است که درون مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، خادم عاشقان امام حسین(ع) هستیم و تلاش می کنیم این همایش داخل امان و آرامش طولانی برگزار شود.» سردار «حسین رحیمی» گفت: «راهپیمایی عظیم اربعین حسینی داخل واقع بزرگ ترین ازدحام بشری است که اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را به جهانیان علامت
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
همزمان با عید ولایت و امامت، آئین بازسازی واقعه غدیر خم در کاشمر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جمعی از هنرمندان کاشمری برای دومین سال، بازسازی و بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم را که با استقبال چشمگیر عاشقان خاندان عصمت و طهارت همراه بود، به‌نمایش گذاشتند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان کاشمر که از متولیان این حرکت هنری بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: واقعه بازسازی عید سعید غدیر خم که برای دومین سال در کاشمر برگزار شد،
همزمان با ایام عزاداری ماه محرم بقعه امامزاده سید مرتضی (ع) کاشمر غبارروبی و عطر افشانی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی ،رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: در این مراسم که با مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام همراه بود ، خدام افتخاری پس از جمع آوری نذورات، ضریح مطهر امامزاده سید مرتضی (ع) را با گلاب ناب شستشو دادند.حجت الاسلام حسین نیساری افزود: در این مراسم معنوی خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و خادمان افتخاری حضور
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جماعت مسجد جامع و روستای قوژد از
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجدجامع این روستا خبر
داد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در گفتگو با پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 10:30 شب تا اذان صبح در مسجد جامع روستای قوژد  برگزار خواهد شد.وی
اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات،
سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرای
اربعین حال هوای کاشمر کربلایی هست
تهیه گزارش : احمد صادقی









متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
 
از اینکه جزو سرمایه دارها محسوب شده و در شمار آن بیست میلیون جمعیت مایه داری قرار گرفتم که نیاز به دریافت یارانه بنزین ندارد خیلی خوشحالم! از باب وصف العیش، نصف العیش چه بسا با همین تلقین دولت، جاذبه تصورات ذهنی من استغنای مادی را هم به خودش جلب کند!
 
گذشته از شوخی، دوستانی مشمول دریافت یارانه بنزینی شده اند که نوش جانشان. از دولت محترم می خواهم با توجه به فراموشکاری من  و از یاد بردن املاک و دارایی هایی که منجر به تغییر طبقه معیشتی اینجان
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در سازماندهی و رهبری، کارآمد و حرفه ای عمل کند. در این راه شهامت اولین خصیصه ای است که به یک مدیر توانا کمک خواهد کرد. شهامتی که باعث می شود او با واقعیت ها، منطقی برخورد کرده و انتقاد ها را پلی برای پیروزی سازد. زیرا اولین ویژگی شهامت، داشتن نیروی اراده برای شروع کار است، بدون اینکه هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود داشته باشد. وهمچنین دومین ویژگی شهامت، توانایی ادامه کار است بدو
روستای فروتقه در دهستان بالا ولایت در نزدیکی کاشمر می باشد که می توان گفت به دلیل گسترش شهر کاشمر و همچنین گسترش روستای فروتقه تقریبا این فاصله از بین رفته است .علت نامگذاری این روستا به فروتقه به دوران بسیار گذشته برمیگردد که این روستا در کنار یک چشمه قنات احداث ونام اولیه آن فرورفته بوده که باگذشت زمان به فروتقه تغییرنام داده است.نام دیگراین روستا(انصاریه)می‌باشدکه علت این نامگذاری اعزام تعدادزیادی ازنیروهای خودجوش مردمی به جبهه هادرس
                                                    
تَنَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
ادامه مطلب
1.  گاهی از ارادت خودم به مرحوم  آیت‌الله شیخ محمدصادق سعیدی کاشمری (زادۀ ۱۳۱۲
و درگذشتۀ ۱۳۷۵ خورشیدی) از علما، محققان، مفسران و لغت‌شناسان
معاصر خراسان خدمتتان گفته‌ام.
وی در روستای فُرشه (از توابع
کاشمر) زاده و از کودکی تا سن سیزده سالگی، خواندن و نوشتن، خواندن قرآن، حفظ ادعیۀ
مأثور، «نصاب الصبیان» و قدری از علم صرف و نحو را در زادگاه فراگرفت و سپس جهت
ادامه تحصیل نزد برادر بزرگش به کاشمر هجرت نمود.
از سال ۱۳۲۵ طی
مدت ده سال اقامت در کاشم
سازمان سنجش و آموزش کشور:
+ جاماندگان آزمون‌ سراسری‌ سال ۹۸ از ۱۹ تا ۲۲ اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
+با توجه به اینکه اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر در این آزمون ثبت نام نموده اند، از تاریخ 97/12/19 لغایت 97/12/22 روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت، لذا این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود، و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.
_خبرها و آموزش‌های بیشتر:_
@Tajrobeyemanbot
در راستای زیباسازی سطح شهر ، ویژه نوروز سال 1399 چندین المان نوروزی در سطح شهر بردسکن جانمایی و نصب شده است . این کار با هدف زیباسازی سیما و منظر شهر صورت می گیرد که مورد استقبال مردم و میهمانان نوروزی قرار می گیرد .
تصاویری از المان های نوروزی که در سطح شهر بردسکن نصب شده است را در ادامه مشاهده کنید ...
 
نوار کاست : این المان در چهار راه صدف نصب شده است . ( انتهای بولوار امام رضا ع )
 
این المان زیبا در اطراف میدان شهدا نصب شده است 
 
المان زیبای نام
ورشکست شده بود و بدهی داشت خواب دیده بود به او گفته بودند به تهران برو در خیابان .... تهران در مسجد ..... بعد از نماز ظهر کارت درست می شود. مسجد را پیدا کرده بود دیده بود همان سیدی که در خواب دیده بود بالای منبر در حال سخنرانی است. بعد از منبر به او مشکلش را گفته بود و سید هم مشکلش را حل کرد و بدهی هایش را پرداخت.
در عوض او هم برای سید دعای مقاتل ابن سلیمان را خوانده بود و دعا کرده بود که سید بتواند حضرت حجت عج را ببیند. دعایش هم مستجاب شده بود. سید به ک
مارا هم از مقتل صدایی کن حسین جان دل های مارا کربلایی کن حسین جان جام شهادت را به کام ما بنوشان این عمرها را هم خدایی کن حسین جان یاران همه بار سفر بستند ورفتند جاماندگان را هم صدایی کن حسین جان رقص جنون در آتش خون حاجت ماست در راه خود مارا فدایی کن حسین جان ما خاک این درگاه را خوردیم یک عمر با ما فقیران آشنایی کن حسین جان این لشگر عشق است و ما سرباز عشقیم بر لشگر عشقت دعایی کن حسین جان بین قنوت و سجده از رخ پرده بر داشت وجه خدایی را رونما
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
   #کارزیبا وپسندیده✍️   به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع  فرح آباد بخش مرکزی کاشمر با همیاری مرکز نیکو کاری حضرت ولیعصر (عج) د دهیاری و شورای اسلامی  دهستان فرح آباد جهت رفع بلا و ویروس کشنده کرونا که این روزها بیداد کرده است یک راس شتر به مبلغ 250 میلیون ریال خریداری شده و بعداز کشتن و ذبح آن گوشت آن بین 800 خانوار روستای فرح آباد توزیع شد که امیدواریم این اقدام موجب رفع و گشایش حاجت همه مسلمین جهان بشه ✅
 
روستای مغان از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی است این این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۵۱۶ نفر (۷۸۸ خانوار) با ۱۲۸۴ مرد و ۱۲۳۲ زن است. روستای مغان ۲ کلیومتر با شهر کاشمر فاصله دارد و در سمت غرب شهر واقع است واز طرف جنوب غربی به روستای ممرآباد و از طرف شمال به جاده کاشمر-بردسکن منتهی می شود و در ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است.
واژه کاوی
واژه مغان در لغت نامه دهخدا ا
روستای مغان از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی است این این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۵۱۶ نفر (۷۸۸ خانوار) با ۱۲۸۴ مرد و ۱۲۳۲ زن است. روستای مغان ۲ کلیومتر با شهر کاشمر فاصله دارد و در سمت غرب شهر واقع است واز طرف جنوب غربی به روستای ممرآباد و از طرف شمال به جاده کاشمر-بردسکن منتهی می شود و در ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است.
واژه کاوی
واژه مغان در لغت نامه دهخدا ا
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
حاج حسین زحمتکش عضو شورای اسلامی و فرمانده پایگاه امام علی ع روستا گفت : این کارگاه با همت مسئول گروه جهادی حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه انجام وی در گفتگو با رابط خبری کانون مسجد جامع گفت: کارگاه تولیدو دوخت ماسک پارچه ای با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا راه اندازی شد.
ادامه مطلب
زاده شدیم برای رفتن، نه برای ماندن.
و چه نیک رفتنیست، غلتیده در خون.
و بدا بحال ما جاماندگان...
شهید محمدامین کریمیان
نخبه حوزه و دانشگاه
سالروز شهادت
کلام شهید:
خدایا میگویند بزرگ ترین شڪست از دست دادن ایمان است؛ بصیرتے بہ من عنایت ڪن ڪہ دراین روزهای سخت امتحان‌ روزگار شرمنده ی شهدا نشوم...
 @zakhmiyan_eshgh
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
امسال به رقم حذف ویزای اربعین باز هم شاهد کم کاریهای شدیدی از طرف پلیس مهاجرت و همچنین سازمان اتباع ایران بودیم.
تا امروز سه شنبه حدود 3 هزار پاسپورت اتباع افغانستانی که حدود سه هفته قبل برای اربعین ثبت نام کرده بودند سرنوشتش معلوم نیست.
امروز در دفاتر کفالت که مسئول ثبت نام و رسیدگی به امور اتباع افغانستانی است ، چشمانی پر از اشک نتیجه انتظار مردم بود.
معلوم نیست که آیا این جمعیت 3 هزار نفری امسال جزو جاماندگان قلمداد میشوند یا در زمره ی زائ
شهرستان کاشمر - روستای قوژد " ترشیز اسپورت "
قوژد  ـ پایگاه اطلاع رسانی روستا  ـ مراسم دومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مؤمنان در مسجد جامع روستا ، مسجد امیر المومنین (ع) روستا ، صاحب الزمانی (عج) برگزار شد.

ادامه مطلب
شهرستان کاشمر / کوهسرخ " پایگاه خبری ترشیز اسپرت
به اطلاع کلیه ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش می رساند نمایندگی تربیت بدنی منطقه کوهسرخ باکمک هیئتهای ورزشی ،بخشداری ،شهرداری ،شورای شهروخیرین در نظر دارد با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همچون سالیان گذشته اقدام به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی نماید.

ادامه مطلب
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، هر ساله بعد از اتمام مدت قانونی ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام  بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 قرار می دهد که در این بازه جاماندگان از ثبت نام کنکور 99 می توانند برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . سازمان سنجش زمان شروع و پایان شرکت دوباره ثبت نام کنکور 99 را در سایت خود به آدرس sanjesh.org  اعلام می کند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

www.heyvagroup.com/shownews/4847/فرصت-
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرتبنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از ترشیز بزرگ به نقل از روابط عمومی کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی  ، وقفه چندین ساله مسابقات روستایی عشایری که سالهای دور در مقطع سنی بزرگسالان برگزار میشد به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری استان در خراسان راه اندازی شد ،

ادامه مطلب
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
بر آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد لذا سالروز شوراها را به همه عزیزان عضو شورای اسلامی شهر و روستا به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزش روستایی و بومی محلی - ه
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
صبح امروز بیش از ۵۰۰ جوان کاشمری پای پیاده رهسپار حرم امام هشتم شدند
به گزارش دیده بان ترشیز کا وان پیاده مهدیه کاشمر اخرین کاروان راهی مشهد شد.
تهیه و گزارش فیلم:احمد صادقی
عکاس:فرزاد بهمن یار










متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قاب
به گزارش عصرحباد؛ طبق سنوات گذشته، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم مومن شهر حبیب آباد، از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن علیه السلام حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن علیه السلام کیجعلی با شعار "حب الحسین یجمعنا" حرکت کرد.
این مراسم به همت هیئت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر ح
برج علی اباد کاشمرقدمت کشمر به عصر کیانیان و اشکانیان می ‌رسد که احادیث متعددی در دل دارااست . ساختمان بلند علی آباد کشمر بر فراز بقایا و آواره‌ های قلعه سابق به اسم کوشک سازه شده‌است . باور بر این است که‌این ساختمان بلند یک بقاع بوده ‌است , به همین خاطر به بقعه کشمر هم دارای اسم و رسم شده ‌است و جزئیات آن مشخص و معلوم نیست . این ساختمان بلند همینطور بیان شده شده‌است که به یادبود زرتشت یا این که طغرل سلجوقی ساخته شده
ذهن اهالی فوتبال کاشمر همچنان مشغول است. حرف و حدیث ها نیز، فراوان شده و تکاپوها برای خدمت فزونی گرفته است. چهار گوشه ی شهر نیز مملو از شایعه و صحبت هایی است که در صحت و سقم آن شک و تردید وجود دارد. با هر کسی که سخن می گویی از ظن خود یار شده و ایده ای و نظری دارد.
ادامه مطلب
 

سخن گفتن از داوران کاری بسیار دشوار است. مردان و زنانی که احساسات قوی داشته و توامان باید، خود و دیگران را به قضاوت بنشینند. به این مقوله باید فرهنگ هواداری را نیز اضافه کرد. هواداری که پیروزی تیم خود را تحت هر شرایطی خواهان است و با دمیده شدن در هر سوتی، دچار هیجانات مثبت و منفی می شود.
ادامه مطلب
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
دست خط شهید لطفی نیاسرسرزنش شهید ، توسط خودش:
#زندگی_به_سبک_مهدی (۱۱) بزرگان علم اخلاق، مراحل متعددی برای جهاد اکبر (مبارزه با نفس) برشمرده اند که آخرین آن، معاتبه به معنای انتقاد از خویشتن است. سالک الی الله پس از بازنگری در رفتار و گفتار روزانه و محاکمه خود در دادگاه وجدان،به وادی معاتبه گام می نهد.این جاست که خود را مورد سرزنش قرار می دهد و بدین وسیله خویشتن را برای جبران نواقص و رفع رذایل آماده می سازد. شهید بزرگوار "محمد مهدی لطفی نیاسر" چه
                                   
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
در حوالی سال 992 قمری زمانی که شاه عباس صفوی هنوز ده- دوازده ساله بود حاکم خراسان بزرگ بود و در هرات امروزی اقامت داشت. شاه عباس به دلیل اینکه سنش کم بود زمام حکومت داری خراسان را به علیقلی خان یکی از خوانین  طایفه شاملو واگذار کرده بود که این موضوع ناراحتی سایر خوانین و طوایف  علی الخصوص مرشد قلی خان از طایفه استاجلو را برانگیخته بود کشمکش ها ادامه داشت و قدرت و نفوذ  مرشد قلی خان روز به روز افزایش پیدا می کرد از همین رو علیقلی خان وزیر و در وا
کرانه‌ای به پهنای فرسنگ‌ها بر کویر . اَبرویی زمخت بر نگاهی گداخته . کشیده شده از باختر افغان تا فراسوی یزدِ کهن . طاغزار ، جنگل‌گونه‌ای گسسته ، ناپیوسته . از تایباد برمی‌گذرد ، طبس را در خود می‌گیرد ، جنوب خراسان را می‌پیماید ، بر بالاسرِ کاشمر و پناه کوه‌سرخ ، دست و بازو به‌سوی یزد پیش می‌کشاند . جنگلِ کویری ، بوته‌زار . گاه از خود واکنده می‌شود . پاره می‌شود ، می‌گریزد ، دور می‌شود و بار دیگر ، در منزلی دیگر به‌خود می‌پیوندد ؛ طاغی .
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
                                   
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
میدان نماز بردسکن در ابتدای ورودی این شهر قرار دارد ( ورودی بردسکن از سمت مشهد ، کاشمر و سبزوار ) . المان زیبایی داخل این میدان ساخته شده است که در شب زیبایی خاصی دارد . میدان نماز در بین بردسکنی ها به فلکه ترمینال معروف است و این بخاطر قرار گرفتن ترمینال مسافربری بردسکن در دور این میدان است . تصاویر میدان نماز بردسکن را از زوایای مختلف در پایین مشاهده کنید ...
 
***
***
***
***
***
 
 
شاخص کل با رشد 2383 واحدی خود در روز گذشته، در آستانه ورود به کانال 347000 واحدی قرار گرفت. به خاطر دارم که ماه ها قبل، عده ای که خود را کارشناس اقتصادی مینامند، بارها و بارها از حباب در بورس تهران خبر دادند. خوشحالم که گذر زمان، عیار این کارشناسان را مشخص کرد. اما دوباره با رشد قیمت ها در بورس، مجددا همان کارشناسانی که فریاد یا شاخصا! سر میدادند، مجددا به صدا در آمده اند. البته که قرار نیست شاخص کل بدون توقف تا سقف آسمان صعود کند!، اما این عده که قطع
 
بخند سردار! تو از جنس آسمان بودی.
بخند که به  آغوش آسمان رفتی.
در قهقهه مستانه و در شادی وصولت، جاماندگان قافله عشق را هم دریاب. انّا انشاءالله بکم لاحقون.
همه این بازی ها و آشوب های منطقه فقط برای همین یک لحظه بود. لحظه ای که تو دیگر نباشی، غافلگیرت کنند و ظلمت شب به خیال خام خفاش ها، عالمیگر شود.
ان الله اشتری من المومنین انفسهم؛ همان خدایی که خریدار جان های عاشق پیشه ای مثل توست وعده داد: ان الباطل کان زهوقا.
خون تو هدر نمی رود سردار آنگونه ک
به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، با اعلام نامزدهای تلویزیونی جایزه مادری در سال ۲۰۱۹، کلکسیون هایی همچون «بازی تاج و تخت»، «مادام میزل شگفت انگیز» و «وپ» مورد شانس داوران این پیرامون قرار گرفتند و داخل نهایت سهم قابل توجهی از نامزدی در شاخه های مهم جوایز تلویزیونی مادری ۲۰۱۹  را به خویشتن اختصاص دادند. این تو حالی است کلکسیون های دیگری که انتظار می رفت در این پیرامون از جوایز دیده شوند، عجیب خمود شدند. «جولیا رابرتز» هنرمند سریا
سلام همگی دوستان گل
یادتون نره تو این روز خوندن دعای عرفه فضیلت بسیار داره.... اگه تونستید بخونید و در حق همه دوستان دعا کنید....التماس دعا
 
 
* تنها امید جاماندگانحضرت امام جعفر صادق(ع) فرمودند: اگر کسی در ماه مبارک رمضان مورد مغفرت الهی قرار نگیرد غفران برای او نیست مگر آنکه عرفه را درک کند.
 
اعمال شب عرفه
 شب نهم ذی الحجه از لیالی متبرکه و شب مناجات با قاضی الحاجات است و توبه در آن شب، مقبول و دعا در آن مستجاب است و کسی که آن شب را به عبادت به
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .
ادامه مطلب
در سال زراعی جاری تا به این لحظه سبزوار پنجمین شهر پر بارندگی خراسان رضوی در بین 20 ایستگاه سینوپتیک این استان بوده است.
این آمار توسط پورتال اداره هواشناسی خراسان رضوی منتشر شده که از ابتدای مهر 98 تا 30 فروردین 99 را شامل می شود. این سال زراعی هنوز تا پایان شهریورماه 99 ادامه دارد و بنابراین ممکن است تا آن زمان بر اساس بارندگی هایی که خصوصا در فصل بهار احتمال وقوعشان هست، تغییراتی در این آمار به وجود بیاید.
در حال حاضر در بین   20 ایستگاه سینوپتی
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها