نتایج جستجو برای عبارت :

بررسی عواملی مهم در خط تولید زغال فشرده

اگر دنبال خط تولید زغال فشرده هستید باید بدانید که مزایای زغال فشرده چیست. مزایای زغال فشرده محدود به کارخانه های صنعتی و یا دیگ های بخار سوخت جامد شده است. در واقع در کشورهای صنعتی و پیشرفته که جمعیت بیشتری به زغال فشرده در انرژی و سوخت نیاز دارند، جایی است که نیاز ابتدایی به انرژی گرمایی و برای پخت و پز و گرم شدن، بیشتر می شود.  می توانید برای خواندن مطلب راهنمای انتخاب بهترین خط تولید زغال فشرده، به سایت مراجعه نمایید.
خط تولید زغال فشرده:
همانطور که می دانید در خط تولید زغال فشرده یکی از مهم ترین نکات نحوه استفاده از دستگاه تولید زغال می باشد.
نوع دستگاه هایی که در خط تولید زغال فشرده مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار می گیرد.
در مطالب قبلی شما را با راهنمای تولید زغال در خط تولید زغال فشرده آشنا کردیم.
در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی نیز در خصوص نحوه کار با دستگاه ها و همچنین اهمیت استفاده از زغال فشرده در اختیارتان قرار دهی
 

زغال قالبی یا زغال فشرده چیست؟

زغال قالبی ، ماده ای سبک و سیاه رنگی می باشد که از باقی مانده سوختن چوب یا اندام های جانوری و گیاهی که بیش ترین قسمت آن تبدیل به کربن شده است تشکیل می شود . زغال انواع مختلفی دارد که به صورت زغال فشرده ( قالبی ) و زغال لیمو که مرغوبت ترین نوع زغال قلیان است استفاده می شودو توسط دستگاه تولید زغال در کوره زغال تولید می شود .
 

 
 

تولید زغال
دستگاه تولید زغال
زغال
طریقه تولید زغال
زغال بیومس
دستگاه تولید ذغال از
فرایند تولید زغال فشرده
 
 
 فرایند تولید زغال فشردهذغال فشرده  از الیاف طبیعی مخصوصا خاک اره استفاده شده و خاک اره نباید حاصل از چوبهای صنعتی مانند نئوپان باشد و آن‌ها را توسط اسیاب خرد کرده و سپس خشک کرده و توسط دستگاههای فشار بالا به هم پرس کرده و بعد از این مرحله برای عملیات کربونیزاسیون آن‌ها را وارد کوره کرده که بسته به نوع کوره(صنعتی و سنتی) وجنس الیاف بکار برده شده (خاک اره؛پوست کردو؛ و غیره)12 تا 48 ساعت حرارت میدهند و سپس از کوره خار
اگر دغدغه های شما در رابطه با مشکلات تولید زغال فشرده می باشد می توانید جهت اطلاع از سود تولید زغال فشرده اطلاعات بیشتری کسب کنید تا با تمامی جوانب این کار آشنا شوید. 
قطعا می دانید که یکی از معایب تولید زغال فشرده که به صورت صنعتی تولید می شود این است که زغال های صنعتی باعث بروز مشکلاتی در بدن می شود که شایع ترین آن سردرد است.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید درامد تولید زغال فشرده بالا می باشد و  یا عده ای فکر می کنند که سود تول
زغال فشرده

زغال فشرده یا زغال قالبی، رایج‌ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد زغال چوب ساخته می‌شود.برای ساختن این ماده، دو روش وجود دارد یکی با استفاده از خرده زغال چوب که آن را آسیاب کرده و گرد به دست آمده را با گونه‌ای چسب که معمولا چسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی‌های دیگر درهم می‌آمی‌زند، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل‌های گوناگون (معمولاً چهارگوش یا استوانه‌ای یا تخم مرغی) قالب‌گیری می‌کنند. در روش
 

تولید زغال
برای تولید زغال چوب دو  راه  وجود دارد:
زغال سنتی: مقداری چوب و هیزم را روی هم انباشته، در هوای آزاد آتش می زنند. این شیوه قرن هاست که در جنگل های شمال اروپا به کار برده می شود. ولی اشکال این روش در این است که گازهای متصـاعد از چوب در هوا پراکنده شده و هدر می رود.زغال صنعتی: در این روش چوب ها جمع آوری شده و  با نقاله هایی به کوره های مخصوص هدایت می شود. در این حالت پس از برافروخته شدن، دریچه تنور بسته شده و آن گاه چوب ها در فضایی بسته،
 
 
 
سازنده خط تولید زغال فشرده

کاسپین زغال سازنده خط تولید زغال فشرده شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.  تجهیزاتی که در ساخت خط تولید زغال فشرده استفاده میشود به شرح زیر است:
دستگاه خرد کن
دستگاه الک یا سرند
دستگاه مخزن گرم
زغال هایی که در طراحی استفاده می شوند در شکل های مختلف وجود دارند :
۱). به شکل چوب های فشرده شده:(compressed sticks):این نمونه از زغال می‌ توانند خیلی سخت باشند و رنگ خاکستری تولید کنند و یا این که بسیار نرم باشند که می توان با آن مشکی خیلی تیره را ایجاد کرد.
میزان چسب یا واکس استفاده شده در طول فرآیند تولید این نوع زغال ، روی سختی و نرمی آن تاثیر  می ‌گذارد . شدت سایه ها به وسیله فشار دست طراح تعیین می شود و از آن می توان برای طراحی های وسیع استفاده کرد.
۲)
 

زغال چینی

زغال چینی ترکیبی فشرده شده از خاک اره (خاک اره خشک و خاک اره مرطوب) خاک زغال و پوست گردو میباشد که در این مقاله با انواع مواد اولیه (خاک اره و پوست گردو و خاک زغال) اشنا میشوید و می آموزید یک زغال چینی خوب چه ویژگی هاییی دارد و چگونه تولید میشود.زغال چینیانواع خاک اره برای زغال چینی
    از نظر رطوبت خاک اره    از نظر اندازه خاک اره    از نظر جنس خاک اره
رطوبت خاک اره
به دو دسته خاک اره مرطوب (خاک اره ی چوب تازه) و خاک اره خشک ( خاک اره ی
ماسک زغال چیست؟
اگر این روزها نگاهی به ترکیبات به کار رفته در محصولات زیبایی بیندازید، در بسیاری از موارد می‌توانید نام زغال را نیز مشاهده کنید. زغال فعال اخیرا به یکی از مهمترین مواد به کار رفته در محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و از پاک کننده‌های صورت تا انواع ماسک زغال ، شامپو، صابون و اسکراب‌ها را در بر می‌گیرد.
ادامه مطلب
اول کنته سیاه... بعد محوش میکنم... نه.. خوب نشد!
اول زغال سفید بعد کنته سیاه... ای بابا.. اینجوری که همش پاک میشه!
حالا چیکار کنم؟
آها.. اول زغال خاکستری تیره بعد زغال سفید... واااای اینجوری که همش خاکستری نیمه روشن در میاد!
خب زغال خاکستری روشن رو میزنم بعد زغال سفید.. اه.. چقدر رنگش چرک شد!
چیکار کنم.. چیکار کنم.. چیکار کنم...
ادامه مطلب
دستگاه زغال ساز فشرده یا زغال چینی به نحوی طراحی شده که با خاک اره یا تراشه چوب کار کند. نحوه عمل به این صورت است که این مواد اولیه در دستگاه قرار داده شده و بالاترین کیفیت زغال فشرده را خارج می کند.تولیدکنندان در این فرآیند می توانند از سایر چوب ها با رطوبتی حدود ۱۰ درصد به عنوان مواد اولیه در این دستگاه زغال ساز استفاده نمایند. شایان ذکر است تمرکز اصلی در طراحی ، تولید و مهندسی این دستگاه زغال ساز بیشتر بر روی دوام محصول ، کارایی و کیفیت ز
سلام
دوستان عزیز بدلیل اینکه جدیدا خیلی ازدوستان درموردراه اندازی کارگاه تولید ذغال فشرده یاهان چینی سوال میکنند.واجب دانستم که توضیحاتی دراین زمینه به عزیزان بدهم..
یک::اول اینکه این زغال معروف به زغال بامبومیباشدکه م.اداولیه ان مغزچوب بامبواست که این نوع چوب فقط و فقط بومی چین میباشدپس درنتیجه درایران مواداولیه وجودندارد.خاک ذغال خاک اره پوست گردوبه هیچ عنوان کیفیت خوبی نخواهدداشت
دودم:: مصرف این زغذل ففقط قلیان میباشدان هم بیشترسفره
سلام
دوستان عزیز بدلیل اینکه جدیدا خیلی ازدوستان درموردراه اندازی کارگاه تولید ذغال فشرده یاهان چینی سوال میکنند.واجب دانستم که توضیحاتی دراین زمینه به عزیزان بدهم..
یک::اول اینکه این زغال معروف به زغال بامبومیباشدکه م.اداولیه ان مغزچوب بامبواست که این نوع چوب فقط و فقط بومی چین میباشدپس درنتیجه درایران مواداولیه وجودندارد.خاک ذغال خاک اره پوست گردوبه هیچ عنوان کیفیت خوبی نخواهدداشت
دودم:: مصرف این زغذل ففقط قلیان میباشدان هم بیشترسفره
خمیر زغال چوب
جوزف بنکر، یک دندانپزشک در نیوجرسی می گوید: زغال چوب فعال یکی از جدیدترین اصطلاحات پر سر و صدای امروزی است زیرا فواید سم زدایی دارد. معلوم شده که این ماده، یک راه حل خانگی عالی برای سفید کردن دندانها نیز می باشد. او توضیح می دهد که این دانه ها، بسیار متخلخل هستند و قبل از اینکه باکتری، دندانها را لکه کند به باکتری می چسبند.
او می گوید: زغال چوب را با مقدار کمی آب مخلوط کنید و به آرامی روی تمام سطوح دندانها بمالید. بگذارید این زغال
فواید و خواص نوشابه برای سلامتی 
 
زغال اخته (Vaccinium myrtillus) انواع توت های کوچک و آبی آبی بومی شمال اروپا است.
آنها اغلب به عنوان زغال اخته اروپا شناخته می شوند ، زیرا از نظر ظاهری بسیار شبیه به زغال اخته آمریکای شمالی هستند (1 منبع معتبر).
گفته می شود که زغال اخته از قرون وسطی برای اهداف دارویی استفاده می شده است ، در حالی که آب آنها به طور سنتی برای رنگ آمیزی کتان و کاغذ استفاده می شده است (2).
امروزه ، اینها با مزایای مختلف سلامتی ، از بهبود بینایی
یکی از اولین درمان ها، استفاده از زغال چوب فعال است. به نظر وحشتناک می رسد. شاید فکر کنید توسط یک وبلاگ نویس فریب خورده اید تا دندان هایتان را به طور دائمی رنگ کنید اما بعد از شستشوی دهان متوجه می شوید که دندان هایتان سفید تر به نظر می رسند. زغال فعال ماده ای بسیار متخلخل است که به لکه های دندان می چسبد و باعث از بین رفتن آن ها می شود. علاوه بر آن مزایای دیگری هم دارد از جمله:
زغال فعال در تغییر ph و سلامت دندان مفید است و به همین دلیل در جلوگیری از
سلام.
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های گردالقایی مخصوص تولید زغال درایران میباشد،
عزیزان مستحضر هستید که تمام کوره های تولید ذغال درکشوربصورت مکعب می‌باشد،ازاین روبنده
چندویژگیه کوره گردرانسبت به مکعب عرض میکنم
دوستان اگر یکم دقت کنید متوجه خواهید شد تمام ظروفی که برای پخت غذا استفاده میشود گرداست..قابلمه.کتری.قوری.لیوان.ماهیتابه.ومهمتر
کوره های ذوب فلزات نیزگردمیباشد،دلیل این گردبودن فقط انتقال حرارت خوب ومصرف انرژ
۱- زغال چوب
یکی از اولین درمان ها، استفاده از زغال چوب فعال است. به نظر وحشتناک می رسد. شاید فکر کنید توسط یک وبلاگ نویس فریب خورده اید تا دندان هایتان را به طور دائمی رنگ کنید اما بعد از شستشوی دهان متوجه می شوید که دندان هایتان سفید تر به نظر می رسند. زغال فعال ماده ای بسیار متخلخل است که به لکه های دندان می چسبد و باعث از بین رفتن آن ها می شود. علاوه بر آن مزایای دیگری هم دارد از جمله:
زغال فعال در تغییر ph و سلامت دندان مفید است و به همین دلیل در
میوه‌ها و سبزی های مفید برای قلب
از دیرباز تا کنون، انواع سبزی و
میوه‏ها ارزش و اهمیت زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‏ها داشته و دارند.
در طول تاریخ هیچ‏گاه ارتباط گیاهان چه به عنوان ماده غذایی و چه به عنوان
ماده دارویی با بشر قطع نشده است و شاید بتوان گفت قسمت عمده‏ای از فرهنگ
تغذیه‏ای جوامع را تشکیل داده‏اند.
میوه ها و سبزی هایی که دوستدار قلب هستند عبارتند از:
زغال اخته
زغال اخته در جلوگیری از بیماری‏های قلبی سودمند است.
زغال اخته
ضمن بازدید از معادن زغال سنگ پابدانا؛
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد

محمد علی طاهر، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه اعضای هیأت رئیسه، از معدن پابدانا زرند و مجتمع آموزش عالی زرند بازدید کرد.
اعضا هیأت رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه رئیس این دانشگاه، از معادن زغال سنگ پابدانا واقع در شهرستان زرند بازدید کردند.
 شرکت فرآوران زغال سنگ پابدانا در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. به دلیل اینکه استان کرمان ا
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
چگونه کرن بری را فریز کنیمکرن بری در فصل پاییز و زمستان به فصل می رسد و زغال اخته های تازه به زیبایی منجمد می شوند. این که آیا شما برای تعطیلات کیسه های زیادی خریداری کرده اید یا تصمیم به انبار کردن آن گرفته اید ، یخ زدن به شما امکان می دهد در حالی که از خوردن دستور العمل های زغال اخته تازه در تمام طول سال لذت می برید ، طعم شیرین و رنگ روشن آن را ضبط کنید.کرن بری تازه می تواند تا چهار هفته در یخچال بماند. هنگامی که به طور صحیح در فریزر ذخیره شد ، م
زغال سنگ، زغالشویی، باطله های زغال سنگ
دانلود مقاله زغال سنگ، زغالشویی، باطله های زغال سنگ این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت می باشد   قالب: Word   تعداد صفحات: 18 توضیحات: زغال‌سنگ استخراج‌شده از معدن دارای ترکیبات همراه و زائد بسیاری می‌باشد. بنابراین در کارخانه‌های زغالشویی جهت خارج کردن ترکیبات مزبور، زغال‌سنگ را تحت عملیات شستشو قرار می‌دهند. از طرفی باطله‌های ناشی از عملیات شستشو، آلودگی‌های زیست محیطی وسیعی را به دن
نحوه تمیز کردن کرن بری تازه
کرن بری و عفونتکرن بری میوه ای کمی ترش است که ممکن است با پاییز در آن ارتباط داشته باشید. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، یک نیم فنجان زغال اخته خام حاوی حدود 20 کالری ، 2 گرم فیبر رژیم غذایی و 10 درصد از ویتامین C مورد نیاز شما در روز است. زغال اخته یک میوه همه کاره است که می توانید از آن به صورت خام ، خشک یا استفاده در کالاهای پخته استفاده کنید. خشک شدن زغال اخته یک راه خوب برای حفظ میوه برای مصرف مدت ها بعد از پا
                                                     
WinRAR 
وین رار یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آوری
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های القایی وگرددرایران میباشدکه باسه شعبه فعال در زمینه تولیدانواع ذغال 
بزرگترین گارگاههای تولیدرادرایران دارامیباشد،
عزیزانی که قصد خرید دستگاه تولید ذغال رادارنداگرکمی دقت کنندمتوجه میشوندکه تنهاشرکتی است که طرح کورهایش درکشورهای کامبوج..ویتنام...افریقاموجودمیباشد.
دوستان عزیز ب ای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید
09104513233ت
دانلود نرم افزار winrar
WinRAR یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزا
شرکت تیوا ماشین اریا
تیوا ماشین اریا بزرگترین سازنده ماشین الات چوب خرد کن در ایران
موارد مصرف خاک اره بیشتر در ایران و منطقه خاور میانه برای تولید زغال فشرده می باشد
خاک اره تولید شده میتواند برای مرغ داری ها و دامپروری ها و به عنوان کود عالی در صنعت کشاورزی استفاده میگردد
09128720152
09198094765
شرکت تیوا ماشین
مهندس بهنام مددی
مرگ یک کارگر معدن زغالسنگ هشونی بر اثر برق گرفتگی
منابع کارگری در معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد از مرگ یک معدنچی در اثر برق گرفتگی خبر دادند.
حادثه برق گرفتکی معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد در روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) منجر به مرگ یک معدنچی شد.
به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول کارند، گفته می‌شود که همکار فوت شده آنها متاهل و در زمان حادثه ۳۱سال سن داشته است.
به گفته کارگران معدن هشونی علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد عدم رعایت نکات ایم
نقاشی سیاه قلم یکی از سبک های نقاشی است که طرفداران بسیاری دارد . این نقاشی ها در عین سادگی و یکرنگی بسیار حرفه ای نقاشی می شوند . این سبک نقاشی طوری است که فقط با مداد یکرنگ کشیده می شود اما طرحی که در انتها می بینیم بسیار چشم نواز و طبیعی است با ما همراه باشید.
عکس های نقاشی سیاه قلم به صورت حرفه ای
محو کردن «blending»: محو کردن برای ایجاد انتقال صیقلی بین نواحی تاریک تر و روشن تر طراحی, انجام می‌شود همچنین این روش می‌تواند سایه روشن «shadow effect» ایج
دمنوش زغال اخته
دمنوش گیاهی زغال اخته به عنوان موثرترین دمنوش گیاهی در کمک به دیابت برای کسانی که وابسته به انسولین نیستند، شناخته شده است؛ بنابراین عمدتا بحث ما مربوط به افراد با دیابت نوع دو است.دمنوش زغال اخته دارای ترکیب گلوکوکینین است که توانایی بالایی در کاهش سطح قند خون دارد.یکی دیگر از دلایلی که چرا دمنوش زغال اخته مانند یک داروی گیاهی خوب مورد توجه پزشکان قرار گرفته به دلیل آن است که اغلب برای درمان مشکلات چشم مانند نوروپاتی دیاب
WinRar
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
7Zip نرم افزاری که برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج چون zip ،rar و ... و فرمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. نرم افزار 7Zip یک فشرده ساز متن باز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده کرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. برنامه 7Zip سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اکسترکت
 این ماست یونانی واقعا سیاه است. این ماست یونانی که در یکی از تاریک ترین و عمیق ترین معادن زغال دنیا به دنیا آمده بود، راهی قفسه های فروشگاه شد و یک محصول جدید را در دنیای لبنیات تعریف کرد. این ماست نه فقط نخستین ماست سیاه در بازار اوکراین به حساب می آید بلکه نخستین ماست محتوی زغال است.
 
 
«زغال» الهام بخش اصلی این پروژه و یک تم مهم در طراحی بسته بندی آن محصول به شمار می رود. پس از ایجاد یک بافت عالی زغالی و طراحی بسته بندی با استفاده از این باف
نکات آشپزی کرن بریاگرچه کرن بری با تعطیلات مانند شکرگذاری و کریسمس همراه است و اغلب فقط به عنوان سس کنسرو زغال اخته خورده می شود ، اما این میوه تازه یا خشک یک ماده عالی برای اضافه کردن به هر دو نوع دستور العمل شیرین و خوش طعم در تمام طول سال است. کرن بری در سس های خانگی ، ژله ها ، دمنوش ها و کالاهای پخته شده و همچنین انواع غذاهای خوش طعم فوق العاده است.اما قبل از شیرجه رفتن به یک دستور العمل ، بهتر است چند نکته را در زیر کمربند خود داشته باشید تا
⛽️در موتورهای بنزینی ابتدا بنزین و هوا با هم مخلوط شده و سپس وارد سیلندر می شوند . هنگامی که سوخت متراکم شد شمع جرقه می زند و عمل احتراق صورت می گیرد .ولی در موتورهای دیزلی ابتدا فقط هوا وارد سیلندر می شود ، با بالا آمدن پیستون ، هوای داخل سیلندر فشرده و گرم می شود. بنابر اصل اول ترمودینامیک : اگر حجم ثابتی از گاز فشرده شود ، دمای آن بالا خواهد رفت.در این لحظه پمپ انژکتور ، گازوییل را بصورت پودر داخل سیلندر تزریق می کند . دمای بالای هوای فشرده
کتاب زغال سرخ : حق گرفتنی ست… حتی اگر نوجوانی باشی در روستا
 
تاب زغال سرخنویسنده: سیدحسن حسینی ارسنجانیانتشارات: شهرستان ادب
بریده کتاب:
شجاع نفس راحتی کشید و به راه افتاد… اما دویست سیصد متر بیشتر نرفته بود که راهزن‌ ها یکی پس از دیگری با اسب‌ هایشان آمدند و هر کدام تکه‌ ای از پیراهنش را پاره کردند و به رسم نارنگی با خودشان بردند…ص۸۸
بریده کتاب(۲):
پشت گوشش را خاراند و گفت: چه عرض کنم؟ اول صبحی تیمور خان و یک زن و مرد انگلیسی آمدن، بعدش هم
 
بازی فشرده فارکرای کم حجم شده و فشرده 2.9 گیگ
 
دانلود نسخه کم حجم بازی فارکرای برای کامپیوتر با حجم 2.9 گیگابایت کاملا تست شده روی ویندوز 7 64 بیتی به راحتی اجرا شد بدون نیاز به سریال نامبر و کرک می باشد قابل اجرای روی کامپیوتر پنتیوم 4 حتی .
 
لینک دانلود : Download
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RAR for Android
 برنامه پر کاربرد اندروید جهت باز کردن فایل فشرده با فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ و یا ساخت فایل فشرده با فرمت zip و rar میباشد. برنامه RAR مانند نسخه ویندوز شامل بیشتر امکانات کاربردی نرم افزار میباشد که مهمترین آن تعمیر فایل فشرده و باز کردن فایل هایی فشرده که دارای پسورد هستند میباشد.
ادامه مطلب
با افزایش تعداد داده هایی که در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم ، فضای ذخیره سازی در حال اتمام است. یکی از راه های صرفه جویی در فضای ذخیره سازی ، فشرده سازی فایل ها است. هنگام فشرده سازی فایل ها ، شما در واقع اندازه آنها را کاهش می دهید تا فضای کمتری در هارد دیسک شما بگیرد. یکی دیگر از مزایای فشرده سازی یک فایل این است که می توانید آن را به راحتی در وب سایت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های پیام رسانی به اشتراک بگذارید که معمولاً برای ان
توجه       توجه                                                                                            1_فیلم سرباز با لینک دانلود در جدول زیر قرار گرفته ومی توانید با کیفیت های مختلف فیلم را دانلود کنید                                                                           2_ و هر شب ساعت  ۸:۳۰  فیلم سرباز در وبسایت به صورت انلاین پخش می شود                                                                                                          3 _توجه این فیلم ها که در جدول قرار د
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس_WP SMUSH PRO
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس را می توان برای سئوسازی سایت موثر دانست چرا که با فشرده کردن و کم حجم کردن تصاویر سایت باعث می شود تا سرعت لود شدن سایت افزایش پیدا کند و محتوای سایت بهینه سازی شود.بنابراین این افزونه را می توان یک افزونه موثر در زمینه سئوسازی نیز دانست.افزونه فشرده ساز تصاویر هم اکنون بصورت کاملا اورجینال و فارسی توسط سایت اسرار وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
عملکرد افزو
طرز تهیه کرن بریکرن بری قرمز یاقوت کبود اغلب در میزهای تعطیلات ظاهر می شود ، اما میوه ای سالم و خوشبو برای هر زمان از سال است. زغال اخته منبع خوبی از ویتامین C را تأمین می کند و میوه ها حاوی آنتی اکسیدان هستند که به جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کنند. بر خلاف انواع توت ها ، زغال اخته تارت تازه یا خام سرو نمی شود. در عوض ، این ابتدا پخته شده است تا به خستگی و تسکین آن کمک کند. پس از پختن توت ها توت ها را درون سس یا ژله پوره کنید یا در آب میوه های خ
ویتامین ها و مواد معدنی موجود در زغال اخته، این میوه را انتخاب ایدئالی برای اضافه کردن به رژیم غذایی می‌کند.تحقیقات و مطالعات زیادی دربارهٔ خواص زغال اخته و فواید این میوه برای سلامتی صورت گرفته است. این تحقیقات همگی گویای آن بودند که زغال اخته فوایدی دارد که شاید در کمتر ماده خوراکی طبیعی دیگری بتوان یافت.
به گزارش مجله پیام دلتا؛ در این مطلب، شما را با خواص زغال اخته آشنا خواهیم کرد.
درخت زغال اخته چندان تنومند نیست، اما معمولاً بین ۵
نحوه حفظ کرن بریکرن بری فقط چند فصل در تعطیلات زمستانی است ، اما دلیلی برای لذت بردن از آنها در طول سال وجود ندارد. علاوه بر سس ها و شربت های زغال اخته ، آنها در کلوچه ها ، پنکیک ها ، خشک شده برای میان وعده یا پوره شدن در سس سالاد فوق العاده هستند. در اینجا روش های مورد علاقه من برای حفظ زغال اخته وجود دارد.    01 از 06    سس آلبالو سبوس دار را با سیب و پرتقال مخلوط کنید    یک کاسه زغال اخته    صنوبر / لدا مریدیت    این سس کرن بری مورد علاقه من ا
نحوه پاک کردن لکه زغال
در حال درست کردن کباب کنارشومینه هستیم و مقداری زغال هم برای خوش طعم شدن کباب در شومینه استفاده کرده ایم . ناگهان مقداری از زغال روی فرش یا لباسمان می ریزد. اگر همین اتفاق برایتان افتاده باشد می دانید چه قدر نگران کننده  است زمانی که با فرش زغالی یا لباس سیاه رو به رو می شویم چه کاری انجام دهیم و چگونه لکه زغال را پاک کنیم و یا قالیشویی را انجام دهیم.
چگونه لکه زغال را پاک کنیم؟
لکه زغال را باید طبق اصول و با استفاده از حل
تکنیکهای اصولی طراحی با کمک اندازه گیری نسبتهای یک چهره بدون استفاده از روشهای کپی کردن را طراحی چهره می نامند. تکنیک سایه پردازی یک چهره با کمک کنته و پودر زغال و… که طرح اولیه آن قبلا کشیده شده را سیاه قلم می نامند. قبل از آموزش سیاه قلم و تکنیکهای دیگر رنگی یادگیری اصول و تکنیکهای طراحی با مداد بسیار مهم است و پایه شروع کار برای دیگر تکنیکها است. در طراحی با مداد از جنس گرافیت استفاده میشود که به نسبت زغال سخت تر و تیرگی کمتر دارد و اگر برا
روش اول: ایجاد فایل زیپ در ویندوز
از زمانی که ویندوز xp به بازار عرضه شد تا کنون، هر نسخه از ویندوز آرشیو زیپ را می شناسد و می توانید خیلی راحت آنها را با کمک ویندوز اکسپلورر باز کنید و یا را استخراج کنید.
هم چنین سیستم عامل ویندوز به ما اجازه می دهد فایل ها را بدون نیاز به برنامه کمکی در یک فایل زیپ فشرده کنیم. برای مثال، در اینجا کمی بیش از 1500 سند را با حجم 252 مگابایت برای فشرده سازی جمع آوری کردیم.
برای فشردهسازی این فایلها، ابتدا همه آنها را با
WinRAR
 
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند .
از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز
Video Converter pro نسخه پرمیوم قویترین و بهترین مبدل فرمت و فشرده ساز ویدیو اندروید می باشد و به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی هر چه تمام تر ویدئو های خود را تغییر فرمت داده و آن ها را فشرده سازید تا علاوه بر صرفه جویی در فضای ذخیره سازی بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی آن ها را در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.
ادامه مطلب
دیشب خواب دیدم رفتم شامپو پرژک بخرم.
یعنی تو خوابم پرژک همه جور شامپویی زده بود! شامپو قهوه، لیموترش، لیموشیرین، زغال اخته!
یه شامپو لیمو شیرین برداشتم روشو خوندم دیدم نوشته 12هزار و 800
بردم صندوق حساب کنم، خانمه زد تو کامپیوترش، گفت 128هزار تومن!
گفتم یه شامپو 128 هزار تومن؟؟؟ گفت این شامپو حاوی نرم کننده اس، اگه ارزونتر میخای برو شامپو گردو یا انار بردار!( مگه حاوی اورانیومه؟؟!)
منم دیدم اگه شامپو لیمو رو بخرم شوهرم طلاقم میده با این قیمتش، گفت
زغال اخته یا زغال (نام علمی: Cornus mas) درختچه بلند یا درخت کوچک برگریز (خزان‌کننده) از خانوادهٔ گیاهان گلدار دولپه‌ای و تیرهٔ زغال‌اخته‌ایان است که درخت آن در ایران به بلندی ۸ متر و قطر ۱۵ تا ۱۹ سانتی‌متر می‌رسد. این گیاه بومی غرب آسیا تا جنوب اروپا (ایران، آذربایجان، ارمنستان، آسیای جنوب غربی و اروپای جنوبی) است. میوهٔ آن نیز زغال‌اخته یا زغال نامیده می‌شود.[۱][۲]
پوست تنه این درخت قهوه‌ای است و برگ‌هایش تخم‌مرغی شکل با انتهایی نوک‌دار و
نرم افزار WinRAR یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزار های فشرده سازی و باز کردن فایل های فشرده برای ویندوز است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار را برای اکثر کاربران حتی افراد مبتدی نیز آسان کرده است.
 
با توجه به کاربرد و قابلیت های بالا، این نرم افزار یکی از مهم ترین نرم افزار هایی است که هر کاربری باید آن را روی ویندوز خود داشته باشد. چون بیشتر فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (Rar یا Zip) هستند، و این نرم
WinRAR
 
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند .
از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز
فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید معمولا به صورت فشرده (ZIP یا RAR) هستند. اگر بخواهید این فایل های فشرده را در موبایل خود باز کنید، نیاز به نرم افزار مخصوص این کار دارید. نرم افزار WinZip قابلیت باز کردن تمام فرمت های فشرده شده را در موبایل دارد.
ادامه مطلب
فواید و خواص زغال اخته
درمان آنفولانزاحاوی ویتامین C زیادی است که دارای خواص ضد التهابی ، ضد ویروسی و ضد باکتریایی است که در پیشگیری و درمان سرماخوردگی مؤثر است. علاوه بر موارد فوق ، این میوه یک تب طبیعی است که به درمان تب کمک می کند.کاهش وزن و کاهش وزنذغال سنگ به عنوان تنظیم کننده انسولین ، در نتیجه از افزایش تجمع چربی و کاهش چربی بدن و کاهش وزن با افزایش چربی بدن جلوگیری می کند. فیبر موجود در میوه نه تنها اشتها را در انسان کاهش می دهد بلکه رود
*این داستان خیلی زیباست* *مردی بود قرآن میخواند و معنی قرآن را نمیفهمید* *پسرکوچکش از او پرسید:* *-چه فایده ای دارد قرآن میخوانی بدون اینکه معنی آن رابفهمی؟* *پدر گفت پسرم سبدی بگیر واز آب دریا پرکن وبرایم بیاور* *پسر گفت:غیر ممکن است که آب درسبد باقی بماند.* *پدر گفت امتحان کن پسرم.* *پسر سبدی که درآن زغال میگذاشتند گرفت ورفت بطرف دریا وامتحان کرد* *سبد را زیرآب زد وبه سرعت به طرف پدرش دویدولی همه آبها از سبد ریخت وهیچ آبی در سبد باقی نماند* *پس به پ
15 دستور العمل کرن بری که فراتر از سس هستندپاییز طعم های عطر و طعم و مزه ای را با خود به ارمغان می آورد: سیب های تازه از باغ ، کدو تنبل و کدو تنبل ، و البته ، طرف ژلاتینی مورد علاقه همه - یعنی کرن بری. با این دستور العمل های خوشمزه که زغال اخته را در هر دو ارائه شیرین و زرق و برق قرار می دهد ، بیرون از استوانه بیاندیشید. شما هرگز به همان روش سس جیگلی نگاه نمی کنید.نحوه انتخاب زغال اخته و تازه نگه داشتن آنها    01 از 15    پای سیب زغال اخته    پای سیب
برای درست کردن یک قلیان خوب و باحال اول از همه احتیاج به یک قلیون خوب و خوش کام داری. انواع قلیان در بازار موجود است که هم ارزون هستند هم گرون . بهترین قلیان موجود در بازار ایران قلیان mya میباشد . درسته این قلیون گرونه ولی واقعا به جرات میتونم بگم بهترین قلیونیه که من تا بحال دیدم 
تنباکو
قلیان
زغال
تنباکو دوسیب
سعی کنید قلیونی که میخواهید بخرید همه اجزاش با هم ست شده باشند.نه اینکه شیشه چیز دیگه و میانه یا تن قلیون یه چیز دیگه باشه و غیره . قلیو
ترکیبی از زغال اخته و سیب شیرین به طور طبیعی، عطر و طعم شیرین و تند به این محصول افزوده است. قدرت آنتی اکسیدانی موجود در زغال اخته ٢٠ برابر بیشتر از ویتامین A است و پروآنتوسیانیدین آن نیز برای سلامت مجاری ادراری و پاکسازی رحم و تخمدان در بانوان و پروستات در آقایان مفید است. ماده مغذی و گیاهی خاص و موجود در سیب که کوئرستین نام دارد، یکی دیگر از آنتی اکسیدان های قوی است که این محصول را انتخابی قدرتمند به شمار می آورد و ترکیب گیاهان فوق جهت تقویت
طرح توجیهی تولید زغال چوب
دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید زغال چوب در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. خلاصه ای از متن: نام طرح: طرح توجیهی تولید زغال چوب میزان اشتغال زایی:22 نفر جمع کل سرمایه گذاری جهت اجرای طرح:1222.5 میلیون ریال---
خواص زغال اخته
پیش از این ، مصرف زغال اخته محدود به استفاده از آن در برخی از نوشیدنی ها ، مرباها ، کمپوت ها و موارد مشابه بود. اما این روند در طول سالها تغییر کرده است ، و مطالعات و مطالعات بسیاری در مورد خواص زغال اخته و فواید سلامتی آنها انجام شده است. این مطالعات نشان می دهد که زغال اخته مزایایی دارد که در غذاهای طبیعی دیگر نیز وجود دارد. در بخش های بعدی شما را با خواص زغال اخته آشنا خواهیم کرد. اما قبل از اینکه کمی در مورد شکل ظاهری و طعم زغال
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
قابلیت ها :
استفاده آسان
رابط کاربری ساده
تبدیل بازی ها و نرم افزار های از چند گیگ به چند مگ
قابلیت ایمن سازی با رمز و …
سازگاری با فرمت های رایج
سازگار با ویندوز ه
چند غذای بهداشتی برای بدن
 
بعضی افراد معتقدند غذاهای سالم بی مزه و کسل کننده است - اما هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.
در اینجا 15 غذای بهداشتی وجود دارد که طعم آنها بهتر از رایج ترین غذاهای آشغال است.
1. توت فرنگیتوت فرنگی فوق العاده آبدار است و عطر و طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.
آنها منبع عالی ویتامین C ، منگنز ، فولات و پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی هستند.
یک فنجان (145 گرم) توت فرنگی حاوی 3 گرم فیبر و حداقل 46 کالری است .
خوردن
Video Converter pro نسخه پرمیوم قویترین و بهترین مبدل فرمت و فشرده ساز ویدیو اندروید می باشد و به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی هر چه تمام تر ویدئو های خود را تغییر فرمت داده و آن ها را فشرده سازید تا علاوه بر صرفه جویی در فضای ذخیره سازی بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی آن ها را در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
 
عجل الله تعالی فرجه الشریف
 
**أللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیکَ أَلفَرَج**
 
**********
**پندانه**
زغال های خاموش را
کنار زغال های روشن میگذارند
تا روشن شود
چون همنشینی اثر دارد
 
ما هم مثل همان زغال های خاموشیم
اگر کنار افرادی بنشینیم
که روشنند
که گرما و حرارتی دارند... ما هم به طبع آن ها
نور و حرارت و گرما پیدا میکنیم.
 
پس در انتخاب همنشینان و دوستانتان دقت کنید و هوشیار باشید.
 
 
رسول خدا (ص) :
انسان بر دین دوستش خواهد بود ، بنابراین هر یک از شما دقت کند ک
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
قابل توجه علاقمندان به کلاسهای فشرده زبان سوئدی
دو ترم جدید فشرده دو روز در هفته  به شرح زیر می باشد:

ترم فشرده روزهای فرد: شروع ترم سه شنبه 98/01/27
روزهای برگزاری:یکشنبه - سه شنبه ها 
ساعت برگزاری: 12:45 الی 16:00

ترم فشرده روزهای زوج: شروع چهارشنبه 98/01/21
روزهای برگزاری: شنبه - چهار شنبه ها
ساعت برگزاری: 9:00 الی 12:15

*************************************************************
محل برگزاری: خ ولیعصر ، روبروی مترو میدان جهاد ،خ عبده ، نبش سربداران ، پلاک 21 ، زنگ اول
شماره های تماس:
برای آموزش طراحی چشم به صورت سیاه قلم، باید از یک سری وسایل که مخصوص به این طراحی هستند، استفاده شود. از جمله این وسایل می توان به قلم مو، مداد کنته و انواع آن، زغال و پودر زغال، پاک کن، محو کن، تورتیلون، کاغذ پوستی، مقوای طراحی، کاتر، پالت تخم مرغی، کف دریا، تخت شاسی، چسب کاغذی، سمباده، مداد تراش و پنبه اشاره کرد. یک طراحی وقتی به یک نقاشی عالی تبدیل می شود که در آن از این ابزار و وسایل استفاده شوند. طراحی چشم سیاه قلم اگر با استفاده از این اب
یک روز نگاه کردم و دیدم قطره ای نفت نداریم، سوز سردی می آمد. توی کوه، سرما تن را می سوزاند. با خودم فکر کردم که چه کار کنم. نمی خواستم از کسی هم نفت قرض بگیرم. نفت برای همه مهم بود و در آن سرما حکم کیمیا را داشت. رفتم سمت کوه. پارچه ای دور دستم پیچیدم و بنا کردم به چیدن چیلی. صبح بود و هوا سرد. علیمردان را فرستادم تا منقلی از روستای نزدیک بخرد. تا برگشت، چیلی ها را دسته کردم. چوب ها را آتش زدم و زغال که شدند، آنها را ریختم توی منقل و بردم توی چادر گذاش
تمپر قهوه ( coffee tamper ) یک وسیله‌ی کار‌آمد برای آماده کردن یک فنجان قهوه اسپرسو با کرمای مناسب و خوش طعم است.شما باید پس از اندازه‌گیری میزان مناسب پودر قهوه آن را در فیلتر دستی فشرده کنید تا به یک قرص کاملاً فشرده تبدیل شود.
علت استفاده از تمپر تبدیل پودر قهوه به یک قرص فشرده‌ است که سطح آن با لبه‌ی فیلتر قهوه ساز کمی فاصله دارد. هنگامیکه شما فیلتر حاوی پودر قهوه را در پرتا‌ فیلتر قرار دادید و زیر سر اصلی دستگاه اسپرسو بستید. آب با فشار روی ف
زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می
فروشگاه البرزسل با 10 سال تجربه در ارائه تجهیزات پزشکی آماده همکاری و ارائه محصولات به صورت عمده به شما عزیزان می باشد .شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید ماسک زغال فعال شده آرال به صورت عمده با شماره 09124664654 تماس حاصل فرمایید .ارسال سفارشات به سراسر ایران با کمترین و نازلترین قیمت ها
 
 
 
 
 
زغال فعال شده یک پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که از زغال یعنی مواد دارای کربن مانند چوب به دست می آید.زمانی که زغال در دمای بالا و در مح
"زمان آن است که قاطعانه عمل کنیم. پیام من به دولت ها روشن است: آلودگی مالیاتی، پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی و توقف ساختن کارخانه های زغال سنگ جدید. ما به یک اقتصاد سبز نیاز داریم نه یک اقتصاد خاکستری." آنتونیو گوترش - دبیر کل سازمان ملل متحد.
ادامه مطلب
از فشار زندگی نمیترسم چون میدانم که فشار توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند
میدانم خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست
ما اولین بار است که بندگی میکنیم ولی او قرنهاست که خدایی میکند
پس به او اعتماد دارم
برای داشتن اینچنین خدایی همیشه شادم...
با طراحی سایت شما می توانید سایت برای ثبت شرکت ،ثبت برند ، ثبت موسسه ،تعمیرپکیج،طراحی سایت ،سئو،تبلیغات در گوگل پشتیبانی شبکه ،نصب و راه اندازی شبکه ،نصب و راه اندازی ویپ ،کابل کشی ،تبلیغات در گوگل،تبلیغ درگوگل ،تبلیغ گوگل ادورز ،سنگ سابی ، نماشویی ،پله سابی ،کف سابی ،باربری غرب تهران ،دستگاه زغال،زغال ،دستگاه زغال فشرده ،خرید دستگاه زغال ،فروش دستگاه زغال ، پرده برقی ،سقف برقی ،شیدبرقی ،شینگل،سقف شینگل ،،سقف آندوویلا
دانلود بازی Call of Duty  کم حجم 100 مگابایت فوق فشرده
 
 
                                   
                            
 
 
بازی ندای وظیفه Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن
می باشد که در سال ۲۰۰۷ توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه
شده است. حجم اصلی بازی ۲٫۶ گیگابایت می باشد که ما نسخه فوق فشرده را
برای شما قرار داده ایم .
 
لینک دانلود :  Download
ناهار امروز پرنده ها سالن❤️
✔️جوانه گندم و عدس
✔️غذا تخم مرغی کوییکو
✔️دون مخلوط تقویتی
✔️یونجه
✔️پروبیوتیک
✔️زغال اکتیو
✔️ام اس ای
2-
عصرونه رژیمی امروز پرنده ها سالنبلال اب پز _ کلم بروکلی _ کاهو

3-
نهار امروز پرنده ها سالن❤️بمب انرژی
جوانه گندم.عدس.ماش
پودر یونجه
غذای تخم مرغی کوییکو
دون تقویتی مخصوص
پروبیوتیک
زغال اکتیو
ام اس ای
مینرال

4-

نهار بسیار مقوی امروز پرنده ها سالن
.
ترکیبات:
✅جوانه گندم و عدس
✅سیب درختی
✅پودر یونجه
 
PowerISO 7.6 Retail Final x86/x64 + Portable یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه ن
فشرده کردن فایل ها یکی از بهترین راه ها برای کاهش اندازه و حجم آنهاست
پوشه عکس یا پوشه ویدئو یا پوشه موزیک یا هر پوشه ای باشد فرقی ندارد
فایلی تکی باشد یا فایل مورد نظر پی دی اف ( PDF ) باشد
با فشرده سازی فایل ها حجم ( اندازه ) آنها
کم کرده اید و سرعت دانلود ( دریافت ) و سرعت آپلود ( ارسال )  آنرا
بالا میبرید و مهمتر اینکه فضای کمتری برای ذخیره در سیستم شما اشغال میکند
 
1 - روش فشرده سازی با سیستم عامل ویندوز :
           روی فایل مورد نظر کلیک راست کرد
مواد لازم
2 قاشق چای خوری ماش سبز
2 قاشق چای خور دانه های زغال اخته
طرز تهیه
ابتدا ماش و دانه ها را آسیاب کنید تا کاملا پودر شوند، سپس با مقداری آب ترکیب کنید تا زمانی که یک ماسک غلیظ به دست آورید، سپس آنرا روی قسمت های مود نظر اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم  بشویید و بعد با استفاده از یک پارچه نرم و تمیز خشک کنید. بعد از چندین بار استفاده، شاهد کم شدن موهایتان خواهید بود.
یکی از بهترین روش های بهینه سازی تصاویر در وردپرس  و کاهش حجم تصاویر سایت وردپرسی و افزایش سرعت بارگذاری سایت استفاده از افزونه wp smush pro است. در این مقاله به آموزش افزونه WP Smush که یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است خواهیم پرداخت.
بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro
تصاویر، وب سایت وردپرسی شما را زیبا و جذاب می کنند. اما همین تصاویر اگر برای استفاده در وب سایت بهینه سازی نشده باشند، می توانند تأثیر منفی در عملکرد سایت شما گذاشته و س
فشرده کردن فایل ها یکی از بهترین راه ها برای کاهش اندازه و حجم آنهاست
پوشه عکس یا پوشه ویدئو یا پوشه موزیک یا هر پوشه ای باشد فرقی ندارد
فایلی تکی باشد یا فایل مورد نظر پی دی اف ( PDF ) باشد
با فشرده سازی فایل ها حجم ( اندازه ) آنها
کم کرده اید و سرعت دانلود ( دریافت ) و سرعت آپلود ( ارسال )  آنرا
بالا میبرید و مهمتر اینکه فضای کمتری برای ذخیره در سیستم شما اشغال میکند
 
1 - روش فشرده سازی با سیستم عامل ویندوز :
           روی فایل مورد نظر کلیک راست کرد
Shirazart.blog.ir 
۴- گرافیت به عنوان یک ابزار طراحی در چه قرنی به کار رفته است ؟ 
      ۱- چهاردهم           ۲- شانزدهم            ۳- هجدهم          ۴- نوزدهم 
******** جواب : گزینه ۲
۵- یکی از وسایل قدیمی در طراحی است .
     ۱- گچ         ۲- مرکب        ۳- زغال        ۴- مداد
******* جواب : گزینه ۳
۶- شناخت ویژگی های ...........و وسایل بر شیوه های هنری تاثیر دارد .
       ۱- شکل         ۲- سبک           ۳- طراحی           ۴- مواد 
********* جواب: گزینه ۴
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی بابیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولیدانواع ذغال لیمو قلیانی مجلسی کبابی کوره جدیدی طراحی کوره که از هر لحاظ رودست تمام کوره های موجوددرایران است دوستان عزیز برای بازدید از کارگاه ازقبل تماس گرفته تشریف بیاورید.09104513233
خیلی از مواقع پیش می آید که برای ایمیل کردن فایلی ، یا چند فایل در یک مجموعه مجبور هستیم که آن ها را زیپ کنیم. فشرده سازی فایل در ویندوز ، باعث فشرده کردن و در نتیجه کاهش حجم می شود ، از این رو هم محدودیت های ارسال فایل از طریق ایمیل را زیر پا می گذارد و هم الصاق کردن آن سریع تر انجام می شود. اما موضوع زیپ کردن فایل در ویندوز تنها مربوط به ایمیل نیست  ، بلکه شما هنگام اشتراک گذاری فایل ها از طرق مختلف یا نقل و انتقال آن از طریق فلش مموری ،CD و ... هم ن
هنگامی که می خواهید یک فایل را از طریق ایمیل و یا هر شبکه ای اجتماعی دیگر ارسال و یا دریافت کنید حجم فایل یکی از نکات اصلی است که باید آن را در نظر بگیرید. چرا که در بیشتر مواقع به دلیل بالا بودن حجم فایل ارسال و یا دریافت فایل امکان پذیر نخواهد بود. همچنین کم بودن فضای کافی در حافظه بیشتر دستگاه ها باعث شده است که کاربران نتوانند فایل هایی با حجم بالا را در رایانه و یا حافظه های خارجی ذخیره کنند. به همین دلیل راه های مختلفی برای کاهش حجم فایل ها
 
سلام دوستان
 
آخرین نسخه کرای انجین 5.5.2 برای شما قرار دادم تا دانلود کنید
 
فوق العاده ست
 
 
لینک دانلود لانچر 
http://gs.crytek.com/cryengine_launcher/ce-launcher.exe
 
 
لینک دانلود کرای انجین 5.5.2
http://dl.shatelland.com/software/97/09/05/CryEngine%205.5.2.rar
 
 
پسورد 
www.shatelland.com
 
حجم
800 مگابایت + 80 مگابایت
 
دانلود کنید و از آن لذت ببرید
 
 
با تشکر فراوان از سایت
www.shatelland.com
 
لینک دانلود و فایل فشرده دانلودی کاملا تست شده است،فقط یک نکته که نباید فراموش کنید،اگه با موبایل دانلود کردید و ف
دانلود نسخه فشرده بازی Biker Garage: Mechanic Simulator برای PCتاریخ انتشار    شنبه 18 ژانویه 2020حجم    3.8 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    ۵ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    807نسخه    Darck Repackاین بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های تعمییرات موتورسواری می باشد که برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما یک تعمیرکار ماهر و کاربلد برای تعمیر و عیب‌یابی موتورسیکلت‌ها ایفای نقش می‌کنید. هدف اصلی شما این است...
ادامه مطلب
دانلود نسخه فشرده بازی SUPER ROBOT WARS X برای PCتاریخ انتشار    چهارشنبه 15 ژانویه 2020حجم    6.4 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    بدون دیدگاهنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    2نسخه    FitGirl Repacksکمپانی باندای نامکو بازی جدید خود یعنی Super Robot Wars X را منتشر کرد که نسخه جدیدی از مجموعه قدیمی و محبوب Super Robot Taisen به شمار می‌رود. وقایع بازی در دنیایی خیالی به نام Al-Warth رخ می‌دهد که...
ادامه مطلب
 
PowerISO 7.6 Retail Final x86/x64 + Portable یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه ن
♻️هنگامی که توربوشارژ هوا را فشرده می نماید، در اثر افزایش فشار، دمای آن نیز افزایش می یابد. افزایش دمای هوا نیز باعث انبساط آن و کاهش مقدار اکسیژن موجود در یک حجم مشخص می گردد. بنابراین لازم است که از گرم شدن هوا جلوگیری به عمل آید. برای این منظور از یک واحد خنک کننده به نام اینتر کولر استفاده می شود که در جلوی رادیاتور نصب می گردد.♻️اینتر کولر یک مبدل حرارتی (Heat Exchanger) می باشد که هوای خارج شده از توربوشارژ قبل از ورود به سیلندر، از داخل آن ع
دانلود نسخه فشرده بازی DOOM + DOOM II: CLASSIC BUNDLE برای PCتاریخ انتشار    دوشنبه 13 ژانویه 2020حجم    225 مگابایتدسته    اکشنفرمت    .RARنظرات    ۱۶ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    185نسخه    FitGirl Repacksباندل کامل بازی Doom Classic Complete برای طرفداران این بازی کلاسیک اول شخص و اکشن منتشر شد. این باندل شامل چهار بازی DOOM II, Final DOOM, Master Levels for Doom II, Ultimate Doom به صورت کامل در خود می...
ادامه مطلب
ابزار رایج و وسایل مورد نیاز سیاه قلم به شرح زیر است :
قلم مو
مداد کنته
زغال
پاک کن
محو کن
تورتیلون
کاغذ پوستی
مقوای طراحی
کاتر
پالت تخم مرغی
کف دریا
تخته شاسی
چسب کاغذی
سمباده
مداد تراش
پنبه
برای دانستن همه چیز درباره نقاشی سیاه قلم روی لینک زیر کلیک کنید :
www.instagram.com/nabzeghalam/
سلام دوستان
آخرین نسخه کرای انجین 5.5.2 برای شما قرار دادم تا دانلود کنید
فوق العاده ست

لینک دانلود لانچر 
http://gs.crytek.com/cryengine_launcher/ce-launcher.exe

لینک دانلود کرای انجین 5.5.2
http://dl.shatelland.com/software/97/09/05/CryEngine%205.5.2.rar

پسورد 
www.shatelland.com
حجم
800 مگابایت + 80 مگابایت
دانلود کنید و از آن لذت ببرید

با تشکر فراوان از سایت
www.shatelland.com
لینک دانلود و فایل فشرده دانلودی کاملا تست شده است،فقط یک نکته که نباید فراموش کنید،اگه با موبایل دانلود کردید و فایل فشرده شده رو باید
زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می
نظر دکتر حجی:
اگه ارزن خارجی استفاده میکنین عوض کنین ارزن ایرانی تهیه کنین.
یک هفته
یک سر کارد پروبیوتیک و یک سر کارد زغال اکتیو روی تخم مرغ
و ۲۰قطره سرکه سیب در صد سی سی آب
بدین
اگه مشکل حل نشد
سوسپانسیون مترونیدازول
قطره مولتی ویتامین اطفال
از داروخانه انسانی بگیرین
طرح تراکت هدیه بمناسبت میلاد امام زمان (عج)
اندازه:2480*3508
فرمت فایل:psd
حجم:18.8 مگابایت
طراح:گروه نوین شاپ
این فایل فشرده شده و حجم فایل فشرده شده 10.2مگابایت میباشد.
برای
دریافت اطلاعات این طرح روی عکس طرح کلیک کنید و یا برای اطلاعات کامل تر و
پاسخ به سوالات شما به اکانت ادمین های ما در اینستاگرام و تلگرام مراجعه
کنید و یا با ما تماس بگیرید

دانلود طرح
دریافت
دانلود لوح های فشرده کاروفناوری
کاربران محترم جهت دانلود لوح های فشرده کاروفناوری روی تصاویر مربوطه کلیک کنید


مطالب کتب کاروفناوری در یک نگاه
کاربران محترم جهت دیدن مطالب مختلف کاروفناوری روی تصاویر مربوطه کلیک کنید





کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.
طرح تراکت هدیه بمناسبت میلاد با سعادت سرداران کربلا
امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل (ع)
اندازه:2480*3508
فرمت فایل:tiff
حجم:52 مگابایت
طراح:گروه نوین شاپ
*این طرح فاقد اعتبار می باشد*
*این طرح با برنامه رار فشرده شده است،حجم فایل فشرده شده 16.6 مگابایت میباشد*
دریافت فایل tiff
دریافتحجم: 16.6 مگابایت
مخزن استانداردکمپرسور ها باید دارای مخزن هوای فشرده استاندارد باشند. این مخازن باید به گونه ای ساخته شوند که مقاومت بالای داشته و فشارهای ناشی از هوای فشرده را کنترل کند. در انتخاب مخزن  باید دقت بالایی داشت .مخازن استاندارد از واحد های بسیار مهم در صنعت میباشند. نسبت به کمپرسور باید مخزن هوای استاندارد تهیه شود. در انتخاب مخزن باید به فشار کاری، ظرفیت کمپرسور و ضخامت بدنه توجه داشت. هیچ گونه افت فشاری نباید مشاهده شود. همچنین ورق استف
ابزارهای فشرده سازی فایل ها

نرم‌افزارهای فشرده سازی علاوه بر کاهش حجم فایل، امکانات دیگری نیز دارند
 
به زبان ساده یک فایل فشرده یا فایلی است که در آن attribute مربوط به فشرده سازی فایل در آن فعال باشد. با استفاده از compressed attribute میتوان فایل هایی با حجم بزرگتر را به فایل هایی با حجم کوچکتر تبدیل کرد و به همین ترتیب در فضای هارد دیسک صرفه جویی کرد.
 
اکثر کامپیوتر های ویندوزی به صورت پیشفرض برای نشان دادن فایل های فشرده از رنگ آبی روی آیکون فایل و ف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها