نتایج جستجو برای عبارت :

شارژر همراه TROND Bolt

شارژر همراه TROND Bolt 
خلاصه:قدرت:
ظرفیت برق برای گوشی های هوشمند بسیار مناسب است و شارژ شدن تبلت ها با توان کامل آن می تواند از پاوربانک چیز زیادی ببرد. بهتر است یک یا دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید زیرا حداکثر خروجی 3.4A در صورت شارژ 3 دستگاه به طور همزمان سرعت شارژ بسیار کند را نشان می دهد.
طرح:
این یک پاور بانک کاملاً کوچک است که از نظر وزن کمی سنگین است. با این گفته ، هنوز هم می تواند به هر جایی که می خواهید با آن بروید.
ساختن:
اگرچه پاوربانک
Bolt 2008,دانلود انیمیشن Bolt 2008,دانلود انیمیشن تیزپا,دانلود انیمیشن تیزپا Bolt 2008 با دوبله فارسی,دانلود انیمیشن تیزپا با دوبله فارسی Bolt 2008 720p,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Bolt 2008,دانلود رایگان کارتون Bolt 2008,دانلود کارتون تیزپا با کیفیت 720p,دانلود مستقیم انیمیشن Bolt 2008,
ادامه مطلب
پاوربانک TROND Bolt
پاور بانک ها می توانند از ظرفیت های بالایی برخوردار باشند و می توانند چندین بار دستگاه ها را شارژ کنند و بخشی از آنها واقعاً تعجب آور نیست. هنگامی که یک پاوربانک از ظرفیت توان بالایی برخوردار است ، بسیاری از مؤلفه های دیگر که همراه آن هستند و این استفاده از بسیاری از درگاه های USB است ، بنابراین شما می توانید تعداد زیادی دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. یکی از قسمت های اصلی که به طور قطع به بروزرسانی احتیاج دارد سرعت شارژ شدن پ
Bolt یا تیزپا یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی ساخته شده در سال 2008 است که توسط کمپانی والت دیزنی تولید و منتشر شده است. این انیمیشن، چهل و هشتمین فیلم شرکت دیزنی است که توسط کریس ویلیامز و بایرون هاوارد کارگردانی می شود. از ستارگان و صداپیشگان اصلی این فیلم می توان به جان تراولتا، مایلی سایرس، مالکوم مک‌داول، دایدریچ بیدر، نیک اسواردسون، گرگ جرمن، سوزی اسمن، و مارک والتون اشاره کرد که به گرمی به کاراکترهای فیلم جان بخشیده اند. داستان اصلی ای
فست شارژر گوشیمو گم کردم و اورجینالشم دیگه پیدا نمیکنم:(
سه سال ازش استفاده کردم و آخ هم نگفت:( 
انگار یه تیکه از وجودم گم شده:( 
بدجور دلم براش تنگ شده و با هیچ شارژری هم نمیتونم ارتباط بگیرم! شارژر خودمو میخوام:(((
یادمم نمیاد آخرین بار کجا دیدمش
شارژر بی سیم سامسونگ (شارژر بیسیم سامسونگ - شارژر وایرلس سامسونگ) نیز مانند سایر شارژر ها بر مبنای برقراری ارتباط بی‌سیم میان یک فرستنده و یک گیرنده ایجاد شده است. بدیهی‌ست که گیرنده ولتاژ را باید گوشی موبایل دانسته و فرستنده نیز خود شارژر خواهد بود. در شارژرهای وایرلس جریان الکتریکی به میدان مغناطیسی قابل ارسال تبدیل شده و در نقطه گیرنده، دوباره به ولتاژ برگردانده می‌شود.
ادامه مطلب
شنبه شارژر جدیدم رسید ... بد نبود ولی خب مثل مال خودمم نبود! 
امروز بابام شارژر گم شدمم پیدا کرد:/
همیشه ی خدا وقتی بابا جایی رو مرتب میکنه، یه چیزی گم میشه! اون روزم مهمون داشتیم و من خونه نبودم، بابام مرتب کرده بود اتاقمو. و خب نتیجه ش گم شدن شارژر بود. 
به هر حال خوشحالم شارژرم پیدا شد ^__^ (حقیقتش تعلق خاطر عجیبی به وسایلم دارم! حتی بهترشم بهم میدادن، بازم همون شارژر خودم فقط میتونست خوشحالم کنه:/)
چگونه شارژر تقلبى را از اصلى تشخیص بدهیم ؟
ابتدا به ضرر و زیان شارژر تقلبی میپردازیم:
باید گفت شارژر تقلبی آیفون و آیپد طی استفاده درازمدت و حتی برخی اوقات با استفاده چندروزه ممکن است به دستگاه شما آسیب‌هایی برساند  مانند؛ 
-به خطر انداختن سلامت باتری ، موجب باد کردن آن می‌شود.
ادامه مطلب
 
علت داغ شدن شارژر گوشی های موبایل چیست؟
 
 
 
احتمالا تا به حال متوجه داغ شدن شارژر گوشی خود شده اید. وقتی که گوشی یا هر وسیله دیگری را شارژ می کنید، شارژر داغ می شود. آیا جای نگرانی دارد؟ اصلا! در ادامه دلیل این داغ شدن را برایتان شرح خواهیم داد.
 
 
اساس کار شارژر
اگر روی شارژر گوشی یا لپتاپ خود نگاه کرده باشید، خروجی ولتاژ و آمپر آن نوشته شده است. عمدتا 5 ولت بوده و جریان ها با توجه به نوع گوشی و تبلت از 1 تا 3 آمپر متغیر هستند. خیلی مهم هست که ا
 
 
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای همراه با تصاویر در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای شامل:
استاندارد مجموعه پیچ و مهره ساختمانی قابل پیش تنیدگی HV سیستم
جدول۱:الزامات کلی
جدول۲:مشخصات ابعادی
جدول۳:مشخصات و استانداردهای مورد اشاره جهت پیچها
استاندارد وا
همانطور که میدانید باتری منبع تامین انرژی هر وسیله ی الکترونیکی است و طبیعتا شارژر باتری یکی از مهمترین لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی به شمار می‌رود. شارژرها تاثیر زیادی در طول عمر باتری های گران قیمتی دارند که در حوزه آرسی مورد استفاده قرار میگیرند، بنابراین استفاده از یک شارژ خوب و مناسب باتری ، میتواند علاوه بر طول عمر بالاتر ، امنیت وسیله آرسی شما را نیز تضمین کند. 
یکی از گزینه های خوب و مناسب در این زمینه که به دلیل قیمت مناسب و ک
همانطور که میدانید باتری منبع تامین انرژی هر وسیله ی الکترونیکی است و طبیعتا شارژر باتری یکی از مهمترین لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی به شمار می‌رود. شارژرها تاثیر زیادی در طول عمر باتری های گران قیمتی دارند که در حوزه آرسی مورد استفاده قرار میگیرند، بنابراین استفاده از یک شارژ خوب و مناسب باتری ، میتواند علاوه بر طول عمر بالاتر ، امنیت وسیله آرسی شما را نیز تضمین کند. 
یکی از گزینه های خوب و مناسب در این زمینه که به دلیل قیمت مناسب و ک
شارژر و نگهدارنده رومیزی موبایل محصولی جدید و بسیار کاربردی می باشد که از آن می توانید بر روی میز کار خود هم به عنوان یک شارژر موبایل استفاده کنید و هم به عنوان یک هولدر رو میزی. این وسیله با استفاده از کابل USB تعبیه شده بر روی دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل شده و هر زمان امکان شارژر موبایل را بر روی میزکار به شما می دهد. این محصول با دو سوکت شارژ مخصوص موبایل های اندروید و ایفون عرضه شده است که شما هنگام ثبت سفارش می توانید مدل مورد نظر خود ر
غول تولیدکننده چینی، شیائومی، جدیدترین شارژر سریع یا همان فست شارژ 60 وات خود را با قیمت 21 دلار وارد بازار کرده است. شارژر 60 وات شیائومی مجهز به 3 پورت است و بر پایه پلتفرم یوپین این شرکت تولید شده است.کمپانی شیائومی از جدیدترین شارژر موبایلی خود با بهره‌گیری از سه درگاه شارژ و سرعت 60 وات رونمایی کرد. این شارژر یک محصول از برند باسئوس زیرمجموعه شیائومی است. شارژر جدید شیائومی از سه خروجی همزمان پشتیبانی می‌کند که می‌توانید برای شارژ کردن
چراغ اضطراری LED که در اینجا ارائه شده است یک چراغ اضطراری قابل شارژ ساده است که ساخت آن هزینه زیادی ندارد
یک مزیت قابل توجه این چراغ قابل حمل این است که می توان آن را با منبع تغذیه تنظیم شده 5-VDC نظیر شارژر مسافرتی / آداپتور دیواری و یا شارژر همراه/ آداپتور USB اتومبیل شارژ کرد.

ادامه مطلب
      یه مدت هم اینقدر قضیه ی بلند کردن شارژر موبایل توی خونه جدی شده بود که مجبور شدم روی آدپتور و سیمش برچسب بچسبونم. یه چند روزی خوب بود و کسی بهش دست نمی زد تا اینکه یه روز که مامان شارژر خودش رو پیدا نمیکرد، آداپتور منو از پریز جدا کرد و خیلی رسمی اعلام کرد "این مال منه". گفتم: نه، مال منه! ببین روش ستاره داره! یه نگاه بهش کرد گفت" حتما خودم روش چسبونده بودم"
نکته 1: مراقبت از گوشی با نصب گلش محافظ ال سی دی گلکسی محافظ ال سی دی شاید از نظر برخی افراد یک ابزار بی‌خود و غیرضروری به نظر برسد، اما باور کنید که اینطور نیست و گلس محافظ ال سی دی نقش بسیار مهمی در مراقبت از گوشی ایفاء می‌کند. گلس محافظ ال سی دی علاوه بر اینکه از ایجاد خط و خش روی نمایشگر گوشی جلوگیری می‌کند، در خیلی از موارد مثل وقت هایی که گوشی از دست شما بیفتد، بخشی از انرژی ضربه‌ای وارد شده به نمایشگر را جذب کرده و تا حدی از آسیب دیدن ال
 
شارژر موبایل
گوشی موبایل وسیله ای است که این روزها زندگی بدون آن برای مردم مفهومی ندارد. دغدغه ی اساسی مردم طول روز عدم وجود شارژ گوشی در مکان های مختلف می باشد و همراه دنبال راهکاری برای حل این موضوع هستند. چه در ماشین، چه در خانه و چه بیرون از منزل باید شارژر اصل و با کیفیت داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
انواع شارژر موبایل و تبلت
ستهای شارژر و کابل Type-c
فست شارژر یا شارژر با کابل تایپ سی، از جمله شارژرهای گوشی موبایل است که علاوه بر سرع
اگر قصد مسافرت یا رانندگی طولانی مدت را دارید تمام شدن شارژ گوشی در حین سفر می تواند خیال شما را آزرده کند. با خرید شارژر فندکی جاست موبایل Just Mobile Highway Max دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری تلفن همراه خود نباشید و لذت و اسودگی خیال را در سفر تجربه کنید. ما توانستیم با استفاده از نقد و بررسی دو سایت ایده برتر و دیجی کالا ویژگی های محصول را برای شما جمع آوری کنیم.
 
دیجی کالا:
شرکت جاست موبایل دو درگاه USB 2.0 را برای Highway Max Deluxe در نظر گرفته است که قابلیت
شارژر قابل حمل خارجی RAVPower 12،000mAh
بانکهای قدرت در سطح متوسط ​​شارژرهایی هستند که در حاشیه قرار گرفتن بانکهای قدرت کوچک و بزرگ قرار دارند.
این نوع شارژرهای قابل حمل بسیار عالی هستند اگر بخواهید فراتر از یک ظرفیت نیرویی که یک روز در شما دوام می آورد بروید اما هنوز هم قادر به حمل واقعی بسیار خوبی هستید تا بتوانید آن را در خود نگه دارید.
ما این نوع شارژرها را Hybrids می دانیم زیرا آنها می توانند یک تجربه شارژ خوب را تحویل بگیرند اما چیز خاصی نیست که ب
چگونه می توانیم یک مدار شارژر باتری اسیدی را درست کنیم از این مدار می توان برای شارژ کردن باتری های اسیدی قابل شارژ تا ۱۲ ولت در محدوده 1Ah تا 7Ah استفاده کرد، باتری های سرب اسید یکی از قدیمی ترین باتری های قابل شارژ است که امروزه در دسترس است.
هر باتری به مرور زمان تخلیه می شود و باید دوباره شارژ شود تا بتواند ولتاژ و جریان لازم را تأمین کند.

ادامه مطلب
چگونه می توانیم یک مدار شارژر باتری اسیدی را درست کنیم از این مدار می توان برای شارژ کردن باتری های اسیدی قابل شارژ تا ۱۲ ولت در محدوده 1Ah تا 7Ah استفاده کرد، باتری های سرب اسید یکی از قدیمی ترین باتری های قابل شارژ است که امروزه در دسترس است.
هر باتری به مرور زمان تخلیه می شود و باید دوباره شارژ شود تا بتواند ولتاژ و جریان لازم را تأمین کند.

ادامه مطلب
✅آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می رساند؟
اینکه آیا شارژ کردن گوشی با یک شارژر فندکی می تواند به باتری گوشی و یا ماشین آسیب برساند یا نه موضوعی است که این روز ها ذهن خیلی از کاربران این شارژر را به خود مشغول کرده است. اگر شما هم در استفاده از این شارژر نگران باتری گوشی و یا باتری ماشین خود هستید این مطلب می تواند پاسخی برای این سوال شما باشد.
ابتدا تاثیر شارژر فندکی را روی باتری اتومبیل بررسی می کنیم و در نهایت نکاتی را در استفاده از
تفاوت بین شارژر و آداپتور برق در زندگی ما، دارای بسیاری از محصولات الکترونیکی است، که حداقل توسط شارژر و آداپتور برق مورد استفاده قرار می گیرد، اما بسیاری از مردم در مورد تفاوت بین این دو نمی دانند.
یکی، یک شارژر چیست؟شارژر معمولا به وسیله ای تبدیل می شود که AC را به ولتاژ DC پایین تبدیل می کند. این یک منبع تغذیه DC ویژه برای باتری های قابل شارژ است که شامل یک مدار کنترل است که جریان را محدود می کند و ولتاژ را برای برآوردن ویژگی های شارژ محدود می
فرض کنید که در سفر کاری خود در جاده تلفن همراه تان خاموش می شود و شما نیز منتظر یک تماس مهم هستید در این شرایط که به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ فندکی یک گزینه ایده است تا از برق تولیدی ماشین تان، برای شارژ گوشی موبایل استفاده کنید. شارژر فندکی گوشی مک دودو CC-4910 با قابلیت فناوری شارژ سریع برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال مناسب می باشد. ما نقد و بررسی این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح می دهیم.
دیجی کالا:
این دستگاه از فنا
شارژر دوربین دار بی سیم : جهت خرید و اطلاع از قیمت شارژر دوربین دار بی سیم و  نصب دوربین مداربسته مخفی کوچک در منزل با ما تماس بگیرید ما شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی میکنیم.
دوربین شارژر مجهز به دوربین مدار بسته WIFI 1080P CCTV Mini USB شارژر جاسوسی

مشخصات فنی و قیمت شارژر دوربین دار بی سیم:محصول: دوربین مخفی شارژر بی سیم وای فای 1080P* عملکرد WiFi: بله ، نظارت از راه دور توسط کامپیوتر ، تلفن هوشمند در هر زمان و هر مکان.* سازگار با آی فون ، اپل ، تلفن آند
تمام شدن زود به زود شارژ گوشی موبایل های هوشمند از معضلات همه ماست. شرایطی را تصور کنید در حین استفاده از اپ های مسیریاب با مشکل تمام شدن باتری تلفن همراه خود مواجه شوید در چنین شرایطی قطعا در حین رانندگی دچار مشکل خواهید شد به همین منظور خرید شارژر فندکی مدل Havit UC515 که از شارژر فندکی های خوش ساخت شرکت هویت است می تواند انتخابی مناسب باشد. شرکت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به بررسی این محصول پرداخته اند در ادامه بخش هایی از ان را می خوانی
پاور بانک ای دیتا X7000
وزن: 210 گرم
ظرفیت باتری: 7000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، تبلت و...
تعداد پورت: 2 عدد
مشخصات و امکانات شارژر همراه ای دیتا ADATA X7000
تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل در حین انجام یک کار مهم مانند یک مکالمه تلفنی کاری و ضروری می تواند یک مشکل بزرگ برای هر کاربری باشد، در این وضعیت اگر دسترسی به پریز برق وجود نداشته باشد (که احتمالش هم زیاد است!)، با دردسر بزرگی مواجه خواهید شد! تنها
پاوربانک اصلی روموس Romoss Sence 8 Plus 30000mAH
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی روموس مدل SENCE 8 PLUSE با ظرفیت 300000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولت
با پاوربانک 30000میلی آمپر شرکت روموس بدون نیاز به پریز برق، باتری گوشی موبایل، تبلت، یا آیپد خود را شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک یک نمایشگر به کار رفته که درصد شارژ باقی مانده ی باتری را نمایش میدهد. شما میتوانید از شارژر همراه در طول روز استفاده کرده و در پایان کار میزان باقی مانده باتری پاوربانک را ببینید و در صورت نی
پاوربانک MARK U700 10000mAh
کمبود شارژ گوشی گوشییا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده، اما میتوان با با یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعن این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی این پاوربانک میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک محکم ساخته شده است ک در برابر زمین خوردن مقاوم است و به خوبی از اجزای داخلی این پاوربانک محافظت میکند. این شارژر همراه با وزنی سبک و ابعاد کوچک به راحتی ثابل حمل بوده و درون ک
پد شارژ بی سیم سریع HBUDS
از زمان انتشار آیفون X ، در سال 2017 ، شارژ بی سیم بسیار رشد کرده است. حداقل ، تقاضا برای آن دارد. به عنوان یکی از برجسته ترین تلفن های هوشمند سرانجام در بازار ، استفاده از شارژ بی سیم را آغاز کرد و در کنار آن ، آیفون X ، آیفون 8 و اکنون آیفون XS ، همگی با شارژ سریع بی سیم سازگار هستند.
گزارش این آگهی
در این بررسی ، ما قصد داریم این پد شارژ بی سیم سریع HBUDS را بررسی کنیم. شارژ بی سیم ممکن است مفیدترین روش برای شارژ تلفن هوشمند شما نب
امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده از شارژ سریع پشتیبانی می کنند. اما ممکن است همین گوشی ها هنگام عرضه در جعبه خود دارای شارژر سریع نباشند. و این یعنی ممکن است شارژر پیش‌فرض موبایل یا تبلت شما آنقدری سریع شارژ نکند که در عمل می‌تواند باشد. در این مقاله نحوه‌ی شارژ سریع گوشی و تبلتتان را حتی اگر از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی کند و یا دارای شارژر سریع نیست، آموزش خواهید دید. پس در ادامه با ما همراه باشید.چگونه تل
کابل شارژر جزیی از لوازم جانبی لپ تاپ است که به دلیل استهلاک زیاد شارژر در معرض آسیب دیدگی بیشتری قرار دارد.استفاده از کایل های ناسازگار و یا بی کیفیت ممکن است برای سیستم شما ایمن نباشد و به دستگاه شما آسیب وارد کند.اگر کابل شارژر لپ تاپ شما خراب شده است و تصمیم به خرید کابل شارژر گرفته اید,به شما توصیه می کنسم که در وهله ی اول مطمئن شوید که مرکزی که قصد خرید از آن را دارید,آیا معتبر و سیاست های بازپرداخت مناسب را دارد یا خیر.
مجموعه فروش لپ تاپ
افزایش شتاب و توان پیشرانه ی خودرو لازم است تا حجم زیادی از هوا ( هوای فشرده) وارد سیلندرها گردد بر همین اساس هر دو وسیله ی نامبرده شده که از یک کمپرسور تشکیل شده اند این عمل را صورت می دهند. ولی تفاوت اینجاست که نیروی لازم برای چرخش این کمپرسور در سیستم سوپر شارژ به وسیله ی ارتباط مستقیم با میل لنگ توسط یک تسمه ایجاد می شود در حالیکه در سیستم توربو شارژ، توربین نصب شده در مسیر گازهای خروجی از اگزوز که با شفتی به محور کمپرسور متصل است این وظیفه
باطری لیفتراک برقی | باطری لیفتراک | باطری لیفتراک هاوکر
 
باطری لیفتراک برقی
 
لیفتراک های برقی برای محیط های سربسته مانند انبارها به خاطر عدم تولید دود و صدای اندک انتخاب مناسبی اند. بنابراین در فضاهای سربسته که تهویه قوی ندارند توصیه می شود به جای استفاده از لیفتراک های دیزلی یا گازی که دودزا بوده و پر سر و صداتر هستند از لیفتراک های برقی استفاده شود.
 
این لیفتراک ها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که م
شاید براتون جالب باشه ولی هنوز هست لپ تاپ هایی که با usb-c شارژ بشه
بسیاری از لپ تاپ های مدرن برای شارژ از USB-C Power Delivery بهره می برند. به عنوان مثال ، رایانه های MacBook جدید اپل از طریق کابل USB-C شارژ می شوند. این امر در لپ تاپ های رایانه های شخصی جدید ، مخصوصاً مدلهای نازک و سبک نیز رایج است.
اگر لپ تاپ شما می تواند از طریق USB-C PD شارژ شود ، می توانید یک شارژر قابل حمل را پشتیبانی کنید که از USB-C پشتیبانی می کند و از آن شارژ می شود. اما شما فقط نمی توانید از با
بهترین پاوربانک های ۲۰۲۰ ؛ مشکل اصلی تلفن های همراه عمرباتری آنها است. تقریباً همیشه مجبوریم گوشی های هوشمند خود را حداقل یک بار در روز شارژ کنیم تا در طول روز، گاه حتی بیشتر بتوانیم از آن استفاده کنیم. اما با تشکر از پاوربانک ها (باتری های قابل حمل)، اکنون می توانیم موبایل های خود را در هر نقطه مکانی و زمانی شارژ کنیم. حال ما در این مقاله ، لیستی از بهترین پاور بانک های 2019 – 2020 را تهیه کرده ایم تا به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را خریداری ک
خود پاوربانک نیز می تواند از طریق درگاه USB-C (در 3.5 ساعت با یک شارژر PD 18w) یا از طریق درگاه میکرو USB (در 5 ساعت) شارژ شود. مدت زمان شارژ برای پاوربانک با شارژر استاندارد آیفون 5 وات اپل حدود 11 تا 12 ساعت و با شارژر USB-C سامسونگ S10 / S9 / S8 حدود 6 ساعت است.RAVPower 10000 PD آنچه دوست داریم!    پشتیبانی 18 واتی USB-C PD برای آخرین آیفون ها ، تلفن های سامسونگ و سایر تلفن های Android    پشتیبانی شارژ سریع 18 واتی برای تلفن های LG / Moto / Xiaomi    زمان شارژ از صفر تا 50٪ - آیفون 8/7 / 6s / 6 /
کیفیت کابل شارژر مک بوک  اورجینال و جایگزین مناسبی برای کابل تعمیری شما می باشد.این کابل شارژر از ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند جریان برق را با رعایت استانداردهای لازم در لپ تاپ شما به جریان در بیاورد.کیفیت و متریال بکار رفته در ساخت کابل شارژر مک بوک باعث شده است که در برابر پیچش و خمش مقاوم و با جلوگیری از ورود جریان های غیرمعمول به داخل سیستم,طولانی شدن عمر باتری لپ تاپ شما را به دنبال داشته باشد.جهت اطلاع از قیمت کابل شارژر مک
استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب نه تنها بر روی عملکرد قطعات لپ تاپ تاثیر می گذارد بلکه سبب ضعیف شدن و کاهش طول عمر باتری نیز می شود.در واقع خراب شدن شارژر لپ تاپ امری طبیعی است چرا که شارژر جز قطعات مصرفی لپ تاپ می باشد که دارای یک طول عمر مشخصی می باشد.بعد از مدتی از کارکرد آن متوجه می شوید که مانند گذشته کارایی لازم را ندارد,بهتر است در این شرایط نسبت به تعویض شارژر لپ تاپ خود اقدام کنید.
 
مشخصات شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت
 
شارژر لپ تاپ ایسوس 19
شارژر وایرلس چیز جادویی نیست ولی واقعا باعث راحتی و آسایش شده است. شارژ وایرلس تا به حال رابطه نزدیک و درستی با صنعت موبایل نداشته است، تا قبل از این یا نامی از آن برده نمی‌شد یا فقط در بین توضیحات فنی محصولات جا خوش کرده بود! اما در سال 2015 دیدیم که دنیای تکنولوژی دیجیتال رشد بالایی داشت و یک ادغام مهم بین A4WP و PMA اتفاق افتاد که که تکنولوژی شارژ بی سیم و شارژر وایرلس را جلو برد و موجب پیشرفت آن شد.
ادامه مطلب
استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب نه تنها بر روی عملکرد قطعات لپ تاپ تاثیر می گذارد بلکه سبب ضعیف شدن و کاهش طول عمر باتری نیز می شود.در واقع خراب شدن شارژر لپ تاپ امری طبیعی است چرا که شارژر جز قطعات مصرفی لپ تاپ می باشد که دارای یک طول عمر مشخصی می باشد.بعد از مدتی از کارکرد آن متوجه می شوید که مانند گذشته کارایی لازم را ندارد,بهتر است در این شرایط نسبت به تعویض شارژر لپ تاپ خود اقدام کنید.
 
مشخصات شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت
 
شارژر لپ تاپ ایسوس 19
پاسخگوی شما عزیزان از ساعت 8 صبح الی 12 شب هستیم.مشاوره و بازدید رایگان
0912.938.9225
0910.851.5195
دوربین شارژر مجهز به دوربین مدار بسته WIFI 1080P CCTV Mini USB شارژر جاسوسی
مشخصات فنی و قیمت شارژر دوربین دار بی سیم:محصول: دوربین مخفی شارژر بی سیم وای فای 1080P* عملکرد WiFi: بله ، نظارت از راه دور توسط کامپیوتر ، تلفن هوشمند در هر زمان و هر مکان.* سازگار با آی فون ، اپل ، تلفن آندروید و سایر محصولات رایانه ای* ضبط کننده فیلم های صوتی ضبط کننده فیلم کوتاه* از عملکرد عکس است
باید همیشه به این نکته توجه داشت که لپ‌تاپ هر چقدر هم که در برابر شرایط مقاوم باشد، باز هم باید نکاتی را برای حفظ سلامت آن انجام داد، چرا که لپ‌تاپ‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، نیاز به مراقبت‌هایی نیز در آنها احساس می‌شود. 
لپ‌تاپ‌ها بیشتر با محیط و خصوصاً دست‌ها در تماس هستند و کاربر باید توجه داشته باشد که لپ‌تاپ‌ها خیلی زود کثیف می‌شوند و این امر باعث کاهش طول عمر آن می‌شود که در همین راستا همیشه باید سعی شود که لپ‌تاپ تمیز
پد شارژر بی سیم سریع Xiaomi 20W
حتی اگر شارژ بی سیم طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته باشد ، و حتی بیشتر به دلیل انتشار آیفون X و آیفون 8. هنوز به اندازه شارژ سیمی مفید نیست.
گزارش این آگهی
این گفته می شود ، قدرت شارژ بی سیم بسته به نوع شارژر بی سیم که استفاده می کنید و همچنین از تلفن شما می تواند تغییر کند.
در این بررسی ، ما قصد داریم به یک لنت شارژ بی سیم Xiaomi نگاهی بیندازیم. آنچه این شارژر بی سیم را از سایرین متمایز می کند این است که در واقع قادر به ته
پاوربانک اصلی شیائومی Mi Power Bank 2 10000mAh
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی شیائومی 2  مدل PLM09ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولتشارژر همراه «شیائومی» مدل «Mi 2» با داشتن 10000 میلی‌ آمپر ساعت ظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع «Qualcomm 2.0» و شارژ ایمن (MultiProtect) می‌ تواند در مدت کوتاهی شارژ شود و دستگاه‌ های دارای این قابلیت را شارژ کند. این محصول بدنه‌ی فوق‌ العاده باریکی دارد که پوسته‌ ای از آلومینیوم آن را پوشانده است.این پوسته‌ی فلزی با دستگاه‌های برش
وقتی حرف از خاموش شدن گوشی و تمام شدن شارژ موبایل می شود، پاوربانک اولین چیزی است که به عنوان حلال مشکل در ذهنتان حضور پیدا می کند اما همین پاوربانک هم، با توجه به میزان ظرفیت باتری، یک همراه موقت است. البته که مقایسه کارایی پاور بانک و شارژر فندکی منطقی به نظر نمی رسد اما اهمیت شارژر فندکی را وقتی درک می کنید که بدانید خیلی بیشتر از پاور بانک کارتان را راه می اندازد. برای خرید شارژر فندکی با مدل های متنوع و خرید پاوربانک میتوانید وارد سایت د
شما نیز با تمام شدن شارژ گوشی در حین رانندگی مواجه شده اید؟ خرید یک شارژ فندکی مرغوب می تواند به خوبی نیاز شما بر طرف سازد. شارژر فندکی CC-6740 محصول شرکت مک دودو از با کیفیت ترین شارژر فندکی های موجود در بازار است. در ادامه به معرفی این محصول از دو سایت ایده برتر و دیجی کالا می پردازیم:
ایده برتر پارسیان:
امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان
شارژر فندکی مک دودو CC-6740 دارای دو پورت خروجی است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید دو
پاوربانک مارک مدل U600 Mini
امروزه استفاده از پاوربانک به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل ، تبلت، و پخش کننده های پرتال ساخته شده است. شما میتوانید با یکی از بهتریت پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر مشکل کمبود شارژ گوشی های موبایل یال تبلت خود در بیرون از منزل راحل کنید. در ادامه به بررسی این شارژر میپردازیم.
بدنه اغین پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای
پاوربانک مارک U100 10000mAh
امروزه استقاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل، تبلت و بخش کننده های پرتال شناخته شده است. شما میتوانید با استفاده یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر مشکل کمبود شارژ گوشی های موبایل یا تبلت خود در بیرون از منزل را حل کنید. در ادامه به بررسی این شارژر همراه  میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوب
مزایای RAVPower 10000 PD
می توانید جدیدترین تلفن های OnePlus را با حداکثر سرعت ممکن با پاوربانک های غیر Dashcharge شارژ کنید. (از حالا دیگر هیچ منبع تغذیه خوبی DashCharge موجود نیست)یک شارژر دیواری USB-C PD آن را در 3.5 ساعت سریع شارژ می کند.شارژر دیواری سریع شارژ (از جمله تمامی شارژرهای جدید سامسونگ) آن را در مدت زمان 4 ساعت سریع شارژ می کند.شارژ می شود از طریق USB-C یا از طریق درگاه های میکرو USB. این به شما امکان می دهد تا تقریباً هر شارژر اندرویدی را که می توانید پیدا کنید
چند دلیل برای شارژ نشدن Samsung Galaxy S10
وجود دارد که یکی از آن ها نفوذ آب و رطوبت به داخل پورت شارژ است، که قبل
از اقدام برای تعویض و یا تعمیر پورت شارژ می توانیم راه حل های نرم
افزاری و یا روش های خانگی برای برطرف کردن این مشکل را امتحان کنیم.
در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های رفع رطوبت و مشکل نرم افزاری پورت شارژر Samsung Galaxy S10 بپردازیم.
ادامه مطلب
پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت
شرکت انکر که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم دیجیتال است مدتی میگذرد که یکی از بهترین پاور بانک های خود را روانه بازار کرده، این پاوربانک با دو درگاه خروجی و یک درگاه ورودی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند Power IQ و VoltageBoost توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

نقد و بررسی اجمالی
 
پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت دارای وزن مناسبی حدود 240 گرم می باشد و بدنه
پاوربانک کانفلون مدل Q20P 20000mAh
تمام شدن شارز گوشی در بیرون از منزل و دمواقع اضطراری یکی از مشکلات همیشگی بوده. امروز با اختراع شارژر های همراه با ظرفیت های متفاوت این مشکل حل شده و در هر مکانی امکان شارژر کردن گوشی  و تبلت های خود وجود دارد که میتوان با استفاده از یک نمونه از پاوربانک هغای شرکت کانفلون که یکی از بزرگترین شرکت های تولید پاورپاونک میباشد این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های این شارژر همراه میپردازیم.
مشخصات بدنه
بدنه
همکاری الکتریفای امریکا (Electrify America) که در حوزه ی تولید شبکه های شارژ خودروهای الکتریکی در ایالات متحده ی آمریکا فعالیت می کند، تاکنون توانسته ۳۰۰ ایستگاه شارژ برای این سنخ خودروها طراحی کند. حالا این شریک شدن تصمیم خمود است ابتدایی سیستم شارژ خانگی را برای خودروهای برقی نیز به بازار معرفی بطی ء. این سیستم شارژر ۴۹۹ دلار قیمت دارد و می نبوغ آن را بوسیله صبر از وب سایت های آمازون یا خویشتن سازنده معامله. این شارژر سطح ۲ با تمامی خودروهای الک
بوی دود و سوختگی مدار برقی خانه را پر کرده. کف اتاق نشسته‌ام و به پنجره‌ای که لحظاتی پیش در تلاش بودم تا درزگیرهایش را جدا کرده و بازش کنم، نگاه می‌کنم. سرم‌ پر از درد است. تقریبا تمام وسایل برقی‌مان و حتی آسانسور در اثر تک‌فاز شدن برق سوختند و صدای انفجار شارژر موبایل درست در کنار گوشم، سرم را و بویش بینی‌ام را پر کرده و هرچه کنار پنجره نفس می‌کشم، تاثیری ندارد. دستم هم بعد چند بار شستن، همچنان بوی سوختگی می‌دهد دلم می‌خواهد پوستش را بک
اکنون که با نیاز خود و تلفن همراهتان آشنا شده اید میتوانید سازگار ترین شارژر با دستگاه خود را از بین برند های معتبری که در بازار موجود هستند، مانند انکر، شیائومی، سامسونگ، هواوی، اپل، نوکیا و ... انتخاب کنید.
شارژر انکر: برای ما که امروزه حتی باتری و انرژی خودمان هم به باتری وسایل الکترونیکی مثل پاوربانک، گوشی، مچ‌بندهای هوشمند و... بستگی دارد، و از طرفی هر شب مجبوریم آن‌ها را برای روز بعد شارژ کنیم، داشتن یک شارژر دیگر کفاف نمی‌دهد. تازه اگ
پاوربانک کانفلون مدل Edge II
پاوربانک 10000 میلی آمپر کانفلون مدل Edge II یک شارژر با کیفیت از شرکت کانفلون است. این پاور بانک بدنه ای سفید  با طراحب زیبا  در ابعاد 134*70*10 و وزن 350 گرم که به دلیل گوشه های منحنی بسیار خوش دست است. بدنه این پاوربانک از جنس مرغوب میباشد که دارای ضریب مقاومتی بالایی است و همچنین از قابلیت های ویژه این پاوربانک شارژ سریع و ایمن انواع گوشی های موبایل و تبلت میباشد.
این شارژر همراه با ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت، دو درگاه USB خروجی
اکنون که با نیاز خود و تلفن همراهتان آشنا شده اید میتوانید سازگار ترین شارژر با دستگاه خود را از بین برند های معتبری که در بازار موجود هستند، مانند انکر، شیائومی، سامسونگ، هواوی، اپل، نوکیا و ... انتخاب کنید.
شارژر انکر: برای ما که امروزه حتی باتری و انرژی خودمان هم به باتری وسایل الکترونیکی مثل پاوربانک، گوشی، مچ‌بندهای هوشمند و... بستگی دارد، و از طرفی هر شب مجبوریم آن‌ها را برای روز بعد شارژ کنیم، داشتن یک شارژر دیگر کفاف نمی‌دهد. تازه اگ
پاوربانک شیائومی مدل PLM09ZM
RAVPower 26800 USB-C PD با کابل قابل برگشت USB-C همراه است مشخصات فنی پاور بانک شیائومی plm09zm اما همراه با شارژر دیواری USB-C PD نیست که باید جداگانه خریداری شود.
RAVPower 26800 PD 30 وات یک انتخاب ایده آل است اگر می خواهید یک پاوربانک با ظرفیت بالا بخرید و در حال حاضر یک شارژر دیواری Macbbook یا Laptop USB-C داشته باشید یا اگر می خواهید از شارژر دیواری USB موجود خود استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از هر شارژر دیواری USB در حدود 15 ساعت یا با استفاده
در این مقاله می خواهیم راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو را به شما آموزش دهیم تا با بتوانید با توجه به دانستنی هایی که در این زمینه می دانید براحتی مدل مناسب با خودرو و نیازمندی های خود را خریداری نمایید. 
 
چرا باید راجع به راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو بدانیم؟ 
امروزه ما به صورت تمام وقت به گوشی های هوشمند خود نیاز داریم و از آن ها استفاده می کنیم. معمولا زمانی که پشت میز کار خود نشسته ایم، مشکلی برای تامین شارژ باتری گوشی خود نداریم، اما به
پاور بانک سامسونگ EB-PG950CSEGWW
وزن: 151.3 گرم
ظرفیت باتری: 5100 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دستگاه های دارای پورت لایتنینگ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: یک عدد
مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW
پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک پاوربانک سبک و خوش دست هستند. اگر مدام در طول روز در رفت و آمدید و از گوشی خود طی
در این مقاله می خواهیم راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو را به شما آموزش دهیم تا با بتوانید با توجه به دانستنی هایی که در این زمینه می دانید براحتی مدل مناسب با خودرو و نیازمندی های خود را خریداری نمایید. 
 
چرا باید راجع به راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو بدانیم؟ 
امروزه ما به صورت تمام وقت به گوشی های هوشمند خود نیاز داریم و از آن ها استفاده می کنیم. معمولا زمانی که پشت میز کار خود نشسته ایم، مشکلی برای تامین شارژ باتری گوشی خود نداریم، اما به
شارژر قابل حمل Anker PowerCore Speed
خلاصه:قدرت:
ظرفیت کاملاً قدرت زیادی برای استفاده برای شارژ دستگاههای کوچک و بزرگتر تا چندین بار یا فقط یک بار شارژ کامل وجود دارد. PD شارژ برجسته این پاوربانک است زیرا قادر به تأمین توان شارژ 30 وات است و همچنین با سرعت PD قابل شارژ است.
طرح:
شارژر یک عامل شکل کوچکتر از آن دارد که متوجه شوید ، و بدون مشکل زیادی می توانید آن را در جیب جا دهید.
ساختن:
این بنا ناهموار نیست ، اما محکم است و احساس خوبی دارد که برای استفاده روزم
پاور بانک تسکو 861
وزن: 229 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861
با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، این روزها پاوربانک به یکی از پرکاربرد لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است. یک پاوربانک قدرتمند و با کیفیت می تواند شما را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی تان نجات دهد و آسایش خیال را در انجام فعالیت های روزمره برایتان به ارمغان آورد! پاوربانک تسکو TSCO
پاور بانک تسکو 858
وزن: 197 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع دستگاه های قابل حمل
انواع پورت: یک خروجی USB و یک خروجی TYPE C
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 858L
شارژر همراه تسکو TP 858L از جمله محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت تسکو می باشد.
پاوربانک
تسکو TP 858L دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و ولتاژ و جریان ورودی
به ترتیب 5 ولت و 2 آمپر می باشد و همچنین شدت جریان خروجی پاوربانک تسکو
TP 858L در حدود 2.1 میلی آمپر است.
این پاور بانک تسکو 1
پاور بانک تسکو 858
وزن: 197 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع دستگاه های قابل حمل
انواع پورت: یک خروجی USB و یک خروجی TYPE C
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 858L
شارژر همراه تسکو TP 858L از جمله محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت تسکو می باشد.
پاوربانک
تسکو TP 858L دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و ولتاژ و جریان ورودی
به ترتیب 5 ولت و 2 آمپر می باشد و همچنین شدت جریان خروجی پاوربانک تسکو
TP 858L در حدود 2.1 میلی آمپر است.
این پاور بانک تسکو 1
استفاده از تلفن همراه به موضوعی متداول بین اغلب افراد تبدیل شده است و درواقع بسیاری از افراد قادر به ترک گوشی خود نیستند.
 
اگر باتری موبایل شما خراب شود، همیشه مقصر برندها نیستند و گاهی هم مقصر رفتارهای نادرست خود شما است.
دلایل این اشکالات را می‌ خوانید:
شارژرهای قلابی:
 اول از همه به سراغ شارژرتان می‌ رویم، اگر شارژر اصلی گوشی‌ تان خراب شده است، به سراغ شارژرهای اصلی محصول خود بروید و دور شارژرهای قلابی و ارزان را خط بکشید. شارژرهای ارز
در این مقاله می خواهیم راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو را به شما آموزش دهیم تا با بتوانید با توجه به دانستنی هایی که در این زمینه می دانید براحتی مدل مناسب با خودرو و نیازمندی های خود را خریداری نمایید. 
 
چرا باید راجع به راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو بدانیم؟ 
امروزه ما به صورت تمام وقت به گوشی های هوشمند خود نیاز داریم و از آن ها استفاده می کنیم. معمولا زمانی که پشت میز کار خود نشسته ایم، مشکلی برای تامین شارژ باتری گوشی خود نداریم، اما به
شارژر دیواری 4 پورت انکر مدل A2042 
 
برند : Anker
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
امروزه گوشی‌های موبایل همیشه و همه‌جا همراه ما هستند و به جز جدایی‌ناپذیر زندگی‌های ما تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزانه‌ی ما هستند. شاید یکی از کارهایی که این دستگاه‌ها (هنوز) قادر نیستند انجام دهند این است که خودشان را شارژ کنند. به همین دلیل است که انواع و اقسام مختلف شارژرها، کابل‌های شارژ و لوازم جانب
در این مقاله می خواهیم راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو را به شما آموزش دهیم تا با بتوانید با توجه به دانستنی هایی که در این زمینه می دانید براحتی مدل مناسب با خودرو و نیازمندی های خود را خریداری نمایید. 
 
چرا باید راجع به راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو بدانیم؟ 
امروزه ما به صورت تمام وقت به گوشی های هوشمند خود نیاز داریم و از آن ها استفاده می کنیم. معمولا زمانی که پشت میز کار خود نشسته ایم، مشکلی برای تامین شارژ باتری گوشی خود نداریم، اما به
پاوربانک مارک مدل U400
امروزه استفاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگانم موبایل و تبلت و پخش کننده هلای پرتال شناخته شده است. در ادامه به بررسی یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک میپردازیم:
پاوربانک مارک مدل U400 از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی و باتری این پاوربانک در هنگام ضربه خوردن محافظ کند، این شارژر همراه با وزن مناسب و شکا و سایز مناسب به راحت
پاور بانک تسکو 838
وزن: 172 گرم
ظرفیت باتری: 8000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال،
تعداد پورت: دو عدد
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو  TP 838
پاوربانک تسکو TP 838
در ابعاد 121.5 * 68.5 * 16 میلی متر و وزن 172 گرم توسط شرکت ایرانی تسکو
به بازار عرضه شده و پاور بانک تسکو 838 یکی از پاوربانک های سبک و مناسب
برای حمل و جابجایی به شمار می آید. بر روی بدنه این پاور بانک از چرم استفاده شده که جلوه ای شیک و کلاسیک به آن بخشیده است.
از این پاور بانک می توان برای شارژ تلفن های هوشمند استفاده کرد. این مدار پاوربانک از دو ماژول یکپارچه و باتری لیتیوم-یون استفاده می کند. ماژول اول یک شارژر باتری یون لیتیوم و دومی ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC است.
مدار و کار برای پاور بانک
مدار و کار پاور بانک
نمودار مدار پاوربانک در شکل 1 نشان داده شده است. که شامل یک ماژول شارژر لیتیوم یونی USB (USB-IN) ، باتری لیتیوم یون 3.7V / 2600mAh (BATT.1) ، سوئیچ روشن / خاموش (S1) و ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC (USB-OUT).

ادامه مط
در دنیای تلفن های هوشمند امروزی ، در مقایسه با باتری کاملاً شارژ ، فقط چند خوشحالی وجود دارد. اما بعضی اوقات ممکن است در مواقع ناخوشایند به شما رجوع کنند. به عنوان مثال ، شما فقط می خواستید که سرانجام دشمنان خود را در Clash of Titans هلاک کنید که ... عجله ، شلیک کنید! باتری تلفن شما می رود این ممکن است یک ناراحتی صرفاً در مقایسه با شرایط اضطراری باشد وقتی که باتری تلفن شما با تمام ظرفیت کار می کند موضوع امنیت شما محسوب می شود. این زمانهایی است که شارژره
میگه شارژر دارید؟ 
میگم بله 
و شارژرم رو که با یه نوار صورتی دور پیچ شده میدم بهش 
میگه چقدر دخترونه است 
میخندم میگم خوبه که
میگه فکر نکنم با این شارژر زنونه گوشیم شارژ بشه شاید تا آخر تایم فقط یک درصد 
و این یه طعنه بود به ما که کارکردمون ضعیفه در حالی که نیست و یه طعنه بود به جنسیت ما...
و من گفتم شارژ میشه و بعد از رفتنش با صدای بلند گفتم کسی حق نداره با زن بودن من شوخی کنه. امیدوارم شنیده باشه چون بار بعدی علنا و محکم توی صورتش میگم هیچ کس حق
خرید اینترنتی پاور بانک
یک پاور بانک قوی امروزه به یکی از پرفروش ترین های لوام جانبی گوشی موبایل تبدیل شده است چرا که کاربر قادر خواهد بود با حمل راحت آن ، در هر مکان و زمان برای شارژ انواع گجت های هوشمند خود مانند تبلت ، موبایل و یا هر دستگاه دیگری به جریان برق دسترسی داشته باشد.
با توجه به استفاده مکرر از این دستگاه بهتر است قبل از خرید پاور بانک به نکات مختلفی توجه داشت
راهنمای خرید پاوربانک
1: ظرفیت یا همان ویژگی اصلی قدرت :
یکی از ویژگی ه
AideaZ 20،000mAh 18W بی سیم شارژ بی سیم
پاور بانک ها طی چند سال گذشته بسیار بهتر شده اند و بهتر. اکنون انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. با امکاناتی که از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند و ظرفیت های کمتری با ظرفیت های پایین تر. مهمتر از همه ، شارژرهای قابل حمل با آنها دارای فناوری شارژ سریع مانند Power Delivery و Quick Charge سریع نوآوری بوده است ، بنابراین می توانید دستگاه های سازگار را سریعاً شارژ کنید. نکته جدید این است که پاور بانک ها که اکنون شروع به اس
پیچ های شیروانی اغلب در قطر های کم و طول های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از طراحی ها پیچ واشر دار به شکل شش گوش در شیروانی ها بکار گرفته می شود تا دارای قابلیت های آب بندی بهتری بوده و با قرار گرفتن بر روی سطوح گالوانیزه سطح اتکای بالاتری را فراهم آورد. پیچ شیروانی اغلب از جنس فولادی و دارای آبکاری گالوانیزه سرد به رنگ نقره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مواردی از کاربری پیچ شیروانی استیل نیز بسته به نیاز در شرایط خاص یافت می شود.
خب عرضم به حضور عنبرتون 
وای تا گفتم عنبر یه خاطره یادم اومد
آقا خط اول میخواستم بگم قرار بود یه پست بزنم ولی پست پیدا نشد که یهو گفتم عنبر    یه خاطره یادم اومد ...  اومدم از عنبر بگم  که دیدم +10   از خیر اونم گذشتم خلاصه امشب شب ما نبود شانس با ما یار نبود تف به این وضع یعنی حتی کوچکترین یار و یاوری برای من نمونده :/
_____________________
یه آقا هست در محل کار سیبیلای چنگیز میبینه انگار کابل شارژ دیده 
همیشه برام سوال بود که تو که هیچ وقت شارژ نداری کیفم ب
شارژر خود را فراموش کرده‌اید؟ شارژر شما خراب شده است؟ روزی 10 ساعت با موبایل خود بازی می‌کنید؟ به کوه و دشت زیاد سفر می‌کنید؟ راه حل برای شما خیلی ساده است. یک باتری اکسترنال خوب خریداری کنید. این اکسسوری شاید در نگاه اول کاربرد کمی داشته باشد، اما راحتی استفاده از آن و قابل حمل بودن آن موجب کاربردی شدن و بعضا نجات شما در لحظات سخت شود. همچنین در برخی موارد که باتری شما مشکل پیدا کرده است و نیازمند یک شارژ یکنواخت و استاندارد هستید، این نوع ش
شارژر قابل حمل خارجی RAVPower 
قابلیت اطمیناناین قابل اطمینان ترین شارژر است که می تواند روزانه مورد استفاده قرار گیرد و تحویل داده شود. اگر شما فقط از این تلفن همراه با تلفن هوشمند استفاده می کنید ، ظرفیت برق قادر به ماندگاری روزهای شما خواهد بود ، اما اگر از رایانه لوحی استفاده می کنید ، آماده استفاده از کل ظرفیت شوید.
هنگام شارژ کردن یک دستگاه واحد ، سرعت شارژ قابل اطمینان تر است زیرا هر دو پورت در هر زمان قادر به خروجی 2.4A هستند و حداکثر خروجی
واشر فنری دارای نقشی بسیار مهم در اتصال پیچ و مهره بالاخص در اتصالات ماشین آلات دینامیکی است. واشر فنری با استاندارد DIN127 ـولید می شود که بیشتر نوعی استاندارد ابعادی برای نشان دادن قطر داخلی و خارجی و ضخامت واشر فنری است. واشر فنری خشکه مانند پیچ شش گوش خشکه از گرید G8 تولید می شود و دارای حد متوسطی کربن در ساختار خود است. واشر فنری خشکه بر روی اتصالات پیچ شش گوش خشکه و پیچ آلن مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب دارای رنگ مشکی است که به سبب فسفاته
ساعت یازده و خوردی دیشب لج کرد که من باید از گواش برای تکلیف چهارشنبه ام استفاده کنم، منم گفتم همچین اجازه ای نداری، گفت من فردا وقت ندارم،گفتم باشه پس لپ تاپ فردا توقیف میشه تا وقت آزاد داشته باشی و به کارهای دیگه ات برسی !
امروز طبق معمول از مدرسه نرسیده ، رفت سراغ لپ تاپ، فکر کرد شوخی میکنم ،گفتم لپ تاپ مگه توقیف نبود؟! گفت نه ،نه ، من وقت میکنم به کارام برسم، گفتم لپ تاپ رو بیار بزار رو میز .
لپ تاپ رو بدون اعتراض آورد گذاشت و رفت !!!
اصلا این
بهترین پاوربانک برای Xiaomi Mi 8، Mi 9، Pocophone F1، Redmi Note 7/6 Pro، Mi A2Anker PowerCore + 10050 (دونده بالا)
Anker PowerCore + 10050 انتخاب بعدی ما به عنوان شارژر قابل حمل برای تمام تلفن های جدید شیائومی مانند Mi 9/8 ، Redmi 7/6 ، Pocophone F1 و غیره است. این بهترین کیفیت ساخت کلاس را ارائه می دهد و سریعترین پشتیبانی را انجام می دهد (سریع توسط powerbanks). حالت شارژ تلفن های Mi و Redmi.
بهترین پاوربانک برای mi 8Anker PowerCore + 10050 بهترین بانک قدرت ساخته شده در این صفحه استپاوربانک جدیدترین تلفن های Mi / Redmi را با
ورودی EasyAcc MegaCharge D20 20،000mAh Power Bank Doubin 5A
EasyAcc همچنین دارای یک نسخه با ظرفیت بالاتر از شارژرهای قابل حمل MegaCharge است ، آن را MegaCharge D20 می نامند.
این شارژر از توان 20،000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، بنابراین شما از ظرفیت کمی کمی بالاتر برخوردار هستید که می توانید از آن برای شارژ تلفن های هوشمند و همچنین یک تبلت برای شارژ کامل در حدود یک بار بیشتر استفاده کنید.
در مجموع چهار درگاه شارژ خروجی نیز وجود دارد.
سه درگاه USB-A وجود دارد و یکی از آنها از Quick Charge اس
پاوربانک چیست؟ بانکهای برق توضیح دادند
پاور بانک یک شارژر قابل حمل است که به منظور شارژ وسایل الکترونیکی شما هنگام حرکت ، طراحی شده است. اندازه آنها از دستگاه های باریک و جیب گرفته تا بانک های با ظرفیت بالاتر و بزرگتر - از آنها می توان برای شارژ تلفن های همراه ، تبلت ها ، GoPros ، بلندگوهای قابل حمل ، دوربین و حتی لپ تاپ استفاده کرد.با پیشرفت فن آوری ، ما به طور فزاینده ای در می یابیم که اتمام باتری می تواند یک مشکل بزرگ باشد. تلفن های هوشمند اکنون
بهترین Powerbanks برای Huawei P30 Pro، P20 Pro، Mate 20 Pro، Mate X، Honor Nova 4 و دیگران
 
Huawei Mate 20 Pro و سایر تلفن ها ارزش عالی برای پول و ویژگی ها را فراهم می کنند و همین امر باعث شده است تا این تلفن ها به طور فزاینده ای محبوب شوند. تمام تلفن های Huawei اخیر از جمله Mate 20 Pro / Mate 20 / Mate 10 / Lite و غیره از یک روش شارژ سریع سریع خاص هواوی Supercharge (4.5V @ 5amp) استفاده می کنند و همچنین از USB-C PD برای شارژ سریع پشتیبانی می کنند. این باعث می شود پاوربانک های USB-C PD بهترین گزینه برای تلفن های هواوی ب
شارژر قابل حمل با قدرت تحویل USB-C iMuto 20،100mAh 45W USB
طرحاندازه و وزن:
اندازه این پاوربانک بزرگ است اما هیچ چیز عظیم نیست. از آنجا که دارای طول 6.3 اینچ ، عرض 3 اینچ و ضخامت 0.8 اینچ است. وزن پاوربانک 13 اونس است. بنابراین ممکن است این نوع شارژر قابل حمل نیست که هنگام راهپیمایی با آن شارژ می کنید ، اما گرفتن هر مکانی با خود و تنظیم کردن آن برای شارژ دستگاه های خود در حین حرکت ، ساده است.
اجزای عملکردی:استفاده از این پاور بانک بسیار ساده است. تمام درگاه های شا
پاوربانک  MARK MT10 10000mAh
کمبود شارزر گوشی یا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده اما میتوان با یکی از پاوربانک های برند مارک این مشکل را حل کرد; در ادامه به بررسی این پاوربانک 10000 میلی آمپری میپردازیم.
 
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی شارژر مراقبت کند. این شارژر همراه با وزنی سبک و گوشه های خمیده و ضخامت کم به راحتی در جیب یا کیفتان جایی میگیرد. از دیگر امکانات این پاوربانک داش
آنچه دوست داریم    آخرین QuickCharge 3.0 - ورودی و خروجی    شارژ آیفون های 7 ، 7 پلاس ، 6s ، SE و پایین تر با حداکثر سرعت.    شارژ سامسونگ گلکسی S10 ، S9 ، 8 ، S8 به علاوه ، نوت 9/8 با حداکثر سرعت    شارژ 3 آمپر Nexus 6 ، 5X و غیره را با حداکثر سرعت شارژ می کند    طراحی باریک ، طولانی و شیک    ساخت مقاوم و شارژر دیواری QC 3.0 گنجانده شده است    با توجه به ویژگی های مجموعه آن ، قیمت مناسب دارد    10 نشانگر LED    سه درگاه شارژ    خروجی کل 6A برای شارژ همزمانآنچه ما دوس
پاور بانک ای دیتا P5000
وزن: 117 گرم
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 1
مشخصات و امکانات شارژر همراه ای دیتا ADATA P5000
شرایطی را تصور کنید که در حال انجام یک مکالمه مهم با گوشی موبایل خود هستید و قصد انجام یک معامله پُر سود را دارید! قطعاً دوست ندارید که در چنین شرایطی به خاطر تمام شدن شارژ موبایلتان، معامله به هم بخورد! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید و خیالتان بابت تمام شدن شارژ گوش
پاوربانک انکر مدل PowerCore

پاوربانک انکر مدل PowerCore باظرفیت mAh20100
پاوربانک انکر PowerCore  از سری محصولات شارژر همراه است که باتری با ظرفیت بالای 20100mAh و با خروجی 4.8A، مناسب برای دستگاههای اپل و سامسونگ است . این پاور بانک در رنگ مشکی و سفید و با طراحی جذاب تولید شده است . و دارای ابعاد 166x58x22 میلیمتر و وزنی معادل 356 گرم در بازار عرضه شده است.
ظرفیت فوق العاده بالا
پاوربانک انکر PowerCore دارای ظرفیت 20100mAh است ، که با یکبار شارژ کامل این پاور بانک تقریبا تا هفت
پاور بانک تسکو 845
وزن: 181 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 845
امروزه استفاده از پاوربانک برای کسانی که ساعات زیادی از روز را به کار با گوشی موبایل یا تبلت خود می گذرانند بسیار رایج شده است.
شرکت ایرانی تسکو یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت دارد. پاوربانک تسکو TP 845 یکی از محصولات این شرکت است ک
تحقیق سوپرشارژرها




تحقیق در مورد سوپرشارژرها




دسته بندی


فنی و مهندسی




فرمت فایل


doc




حجم فایل


566 کیلو بایت




پاور بانک تسکو 859L
وزن: 228 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 859L
مسلماً دوست ندارید که در حین انجام یک کار مهم باتری گوشی تمام شود! حتی اگر مشغول انجام یک کار روزمره مانند انجام بازی، تماشای فیلم یا گشت زدن در شبکه های اجتماعی نیز باشید، تمام شدن شارژ گوشی موبایل چندان برایتان خوشایند نیست! برای اینکه از این دغدغه راحت شوید، بهتر است تا یک پا
شارژر قابل حمل 18 واتی USB-C PD با قیمت مناسبشارژ آخرین تلفن های هواوی با سرعت خوب - Mate 20 Pro صفر تا 50٪ در 40 دقیقهطی 5 ساعت با Huawei SuperCharger شارژ می شود.با هر شارژر دیواری USB-C PD در حدود 3.5 ساعت شارژ می شودپشتیبانی سریع شارژ 3.0گزینه شارژ با درگاه میکرو USBگزینه شارژ با کابل Apple Lightningهمچنین می توانید دستگاههای کم مصرف مثل ساعتهای هوشمند و هدست بلوتوث را شارژ کنیدمنفی
وزن 8.29 اونس کمی در سمت بالاتر استبهترین پاوربانک با ظرفیت متوسط ​​برای Huawei P30 Pro، Mate 20 Pro، P20 P
قابلیت شارژ سریع یا فست
شارژ یکی از مهم ترین امکانات گوشی های هوشمند به شمار می رود که اکثر خریداران در
هنگام خرید یک اسمارت فون از این ویژگی به عنوان یک معیار یاد می کنند. اما شارژ
سریع چگونه فعال و غیرفعال می شود؟
ادامه مطلب
پاوربانک اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C 20000mAh
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولتبا شارژر همراه «شیائومی» مدل «PLM06ZM» می‌ توانید باتری انواع گوشی‌ های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌ های از این قبیل را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. باتری به‌ کاررفته در این پاوربانک 20000 میلی‌ آمپر ساعت است و برای افرادی که ظرفیت زیاد باتری برایشان اهمیت دارد، مناسب خواهد بود. ای
شارژر بیسیم 30 وات هواوی موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این شارژر سرعت 30 وات را ارائه می‌کند و می‌تواند در گوشی‌های هواوی میت 30 مورد استفاده قرار گیرد.گزارش جذابی روز گذشته منتشر شد که خبر از پشتیبانی گوشی‌های سری میت 30 هواوی از فناوری شارژ بیسیم 25 وات می‌داد. امروز٬ این ادعا توسط تاییدیه‌ی صادر شده از سوی FCC این خبر را تایید می‌کند! اسناد این تاییدیه نشان می‌دهد که شارژر بیسیم 30 وات هواوی (که حتی 5 وات هم قدرت بیشتری را ارائه می‌کند) به مرحله
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Fantesi» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. بنابراین اگر دستگاه‌های 5 ولتی مانند گوشی، تبلت یا دوربین دیجیتال یا پخش‌کننده همراه دچار مشکل کمبود شارژ شد و به برق شهری یا خودرو دسترسی نداشتید، این پاور بانک مشکل شما را حل می‌کند. از روی نما
طرحاندازه و وزن:اندازه این پاور بانک خیلی بزرگ نیست ، البته بزرگتر از شارژرهای قابل حمل با ظرفیت پایین تر است اما به حدی نیست که تا آنجا که بخواهید در تهیه آن در هرجای دلخواه خود مشکل داشته باشید.
این شارژر دارای طول 6.7 اینچ ، عرض 2.4 اینچ و ضخامت 0.9 اینچ است. وزن پاوربانک 13.3 اونس است. بنابراین اگر می خواستید آن را در آنجا قرار دهید ، شارژر در واقع به اندازه کافی کوچک است. نگه داشتن آن و شارژ تلفن هوشمند خود در همان زمان نیز ممکن است ، اما اگر می خو
کابل شارژر که غلط خریدم رو اومدن در خونه تحویل گرفتن و بردن، دوسه متری که رد کردیم و نپیچیدیم با دویست سیصد متر دور زدن برگشتیم. ولی چطور میشه یه عمر رو برگشت؟
یه آجر اشتباهی وسط یک دیوار رو چطور میشه درآورد ؟
قاعده ی توبه ی مبدل السیئات بالحسناتی که دنباله ی اشتباه گذشته ی تو رو به حسنات مبدل کنه چیه!
پاوربانک Anker PowerCore 13000
پاوربانکهای 2 پورت قادر به ارائه بیش از فقط یک پاوربانک 1 پورت هستند. این به این معنا نیست که شارژرهای قابل حمل فقط با یک درگاه واحد قادر به تجربه شارژ عالی نیستند. این درست است که وقتی یک شارژر 2 درگاه شارژر دارد ، به این معنی است که آماده ارائه هرچه بیشتر کاربر است.
نه تنها با قابلیت شارژ 2 دستگاه در همان زمان ، بلکه به معنای آن است که جنبه های دیگر مانند ظرفیت توان ، سرعت شارژ و فناوری از یک شارژر 1 پورت نیز بیشتر است.
این شا
شرکت کلومن از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی موبایل است که طیف وسیعی از این وسایل را تولید می کند مانند هندزفری، هدست،شارژر.
پاور بانک کلومن Koluman KP-150 با ظرفیت 8000 میلی آمپر از محصولات این شرکت است که به بررسی آن می پردازم. این پاور بانک از پاوربانک های بی سیم است که 8000 میلی آمپر ظرفیت دارد. 
برای این کالا سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان، کلومن و نشت شاپ را پیشنهاد می کنم. 
 
شرکت ایده برتر پارسیان:
مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های د

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وان مووی مشاور مسکن املاک و مستغلات شهر جدید پرند