نتایج جستجو برای عبارت :

گام به گام دین و زندگی (1) پایه دهم مشترک کلیه رشته ها | پاسخ فعالیت ها، بررسی، پیشنهاد، اندیشه و تحقیق و.

پایه آهن ربا اسکن گریپ براکت مگنت :
براکت مغناطیسی جمع و جور و بسیار قدرتمند که برای نصب و قرارگیری انعطاف پذیر چراغهای کاری NOVA در هر سطح مغناطیسی طراحی شده است.
آهنربا با قدرت نگه داشتن بیش از 20 کیلوگرم معادل 210N بسیار قدرتمند است. آهنربا برای محافظت و جلوگیری از خراش سطح ، دارای روکش لاستیکی است. برای به دست آوردن حداکثر انعطاف پذیری ، آهنربا قابل تغییر است و می تواند به هر موقعیت مطلوب چرخانده شود. بنابراین ، حتی در صورت محدود بودن سطح م
 
خلخالی با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد ۱۲۲ در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب تصریح کرد: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه، سریعا آدرس برای اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات ابلاغ می‌شود.
 
مجید خلخالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز به طور متوسط در طول شبانه‌روز به ۸۰ تماس تلفنی پاسخ می‌دهد که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به ۲۰۰ مورد می‌رسد.
وی اظهار داشت: قبل از تاسیس و
این فایل بر اساس محتوای کتاب سال 96-95 تهیه شده که در سال 97-96 دچار تغییرات اندکی شده است.این فایل را بر اساس کتاب رشته انسانی تهیه شده است که دو درس نسبت به کتاب ریاضی و تجربی بیشتر دارد.ردیف هایی که با علامت +++ مشخص شده اند فقط برای رشته انسانی است.
درادامه مطلب
ادامه مطلب
تداوم عشق در زندگی مشترک 
در زندگی مشترک زن و شوهر اصل هستند :در هر زندگی مشترک زن و شوهر شماره یک هستند . بچه ها شماره دو و کار شماره سه . اگر زوجی خودشان را در زندگی مشترک در اولویت قرار دهند و نقش اول زندگی باشند ، به طور قطع می توانند بچه های بهتری تربیت کنند و در امور شخصی و کار هم موفق تر باشند . اما اگر در زندگی مشترک این اولویت ها جابجا شده و زن و شوهر شماره دو یا سه شوند . هیچ چیز دیگر سرجایش نخواهد بود و درست عمل نمی کند و هیچ کدام از زندگی د
تداوم عشق در زندگی مشترک 
در زندگی مشترک زن و شوهر اصل هستند :در هر زندگی مشترک زن و شوهر شماره یک هستند . بچه ها شماره دو و کار شماره سه . اگر زوجی خودشان را در زندگی مشترک در اولویت قرار دهند و نقش اول زندگی باشند ، به طور قطع می توانند بچه های بهتری تربیت کنند و در امور شخصی و کار هم موفق تر باشند . اما اگر در زندگی مشترک این اولویت ها جابجا شده و زن و شوهر شماره دو یا سه شوند . هیچ چیز دیگر سرجایش نخواهد بود و درست عمل نمی کند و هیچ کدام از زندگی د
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
پروژه برعکس کننده کلمات ! 
در این تمرین ابتدا با تابع input از کاربر یک رشته گرفته ایم و در word ریخته ایم. سپس با تابع len طول آن رشته را در یک متغیر به اسم i ذخیره کرده ایم. و سپس متغیر rev را برای رشته برعکس شده ساخته ایم.
در حلقه while شرط گذاشته ایم که تا وقتی که i صفر نشده، محتویات متغیر rev را با [i-1] رشته مان یعنی word جمع کن و بعد یکی از i کم کن.
همانطور که میدانید کامپیوتر ها از صفر میشمرند یعنی مثلا اگر طول word ما 3 بود بدین صورت است :
حرف اول : 0
حرف دوم: 1
حرف
 
 
دونالد ترامپ تهدید کرده بود در صورت اقدام نظامی علیه منافع آمریکا، 52 نقطه را در ایران هدف قرار می‌دهد؛ با این حال پاسخ کوبنده شب گذشته ایران باعث شد ترامپ با عقب‌نشینی آشکار، از تمایلش به همکاری با ایران در دغدغه‌های مشترک سخن بگوید!
 
ادامه مطلب
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
یا حکم

از وقتی اومدیم بیان میخوام سیستم پیامکی مطلب ارسال کردن بهار رو فعال کنم.
نمیشه.
خود بهار تماس جواب نمیده که کد فعال سازی و اینا رو تایید کنیم و تمام!

اون روز باهاش تماس گرفتم. گفت مشترک مورد نظر پاسخ نمیدهد. لطفا تماس نگیرید
یه همچین چیزی ( با همون صدا های ضبط شده)
انقد خندیدم. انگار مشترک مورد نظر دل خوشی نداره از من! همچین میگه پاسخ نمیدهد ...

چند روزه میخوایم میرای رو تموم کنیم با پرتو :/ کار داشتیم نمیشد. وسطش مجبور میشدیم استپ بزنیم ت
بیماری های مشترک انسان و اسب
به تدریج که انسان با ابیماریهای باکتریایی، ویروسی و انگلی آشنا و به کشف عامل آنها دست یافت عوامل بیماری زا را در انسان و حیوانات مورد بررسی قرار داد و در همین ارتباط بیماریهای اسب به خصوص بیماریهای مشترک بین اسب و انسان نیز مورد توجه قرار گرفت.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری های دام 
 
خوشبختانه تعداد بیماریهای مشترک بین انسان و اسب زیاد نیست و ما در اینجا بر حسب اهمیت و به طور مختصر به آنها اشاره می نماییم:
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
قسمت اول :
 
قسمت دوم :


1. ضرورت آموزش قواعد مشترک زندگی مشترک
 
 
2.آمار طلاق در کشور 
 
3.واقعیت طلاق
 
 
4. طلاق عاطفی 
5. محبوب ترین نهاد اجتماعی خانواده است
 
 
6. ازدواج تشکیل دهنده نهاد اجتماعی است
 
 
7. ارزش خانواده
 
 
8. موفقیت در زندگی مشترک
 
 
9. اذیت و آزار نسبت به زن
 
 
10. بهترین شما ، بهترینه برای خانواده است
 
 
11. قواعد زندگی مشترک
 
 
12. قواعدی که آموزش نمی خواهند
 
 
13. عمل به دانسته ها در زندگی مشترک
 
 
14. توصیه امام صادق (ع) به عنوان بصر
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
امروز 17 تیر ماه 98 دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 منتشر شد داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته و اولویت بندی، شرایط و لیست رشته های کارشناسی ارشد، شرایط آزمون های عملی رشته موسیقی و حتی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت9 تماس حاصل نمایند و برای دانلود دفترچه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند:
دانلود دفترچه انتخاب رشته کا
دفترچه‌های سوال آزمون گام سوم بهاره را می‌توانید از طریق زیر دانلود کنید.
دفترچه سوال رشته ریاضیحجم: 1.14 مگابایت
دفترچه سوال رشته تجربیحجم: 1.27 مگابایت
دفترچه پاسخ تشریحی تجربیحجم: 1.2 مگابایت
دفترچه پاسخ تشریحی تجربیحجم: 1.3 مگابایت
سلام وقت بخیرروز خوبی رو براتون آرزو میکنم .حجتالاسلام توحید فتحیزاده طلبه فوق لیسانس از حوزهبه سوالات شما پاسخ داده میشود.
 
wa.me/989102110326واتسآپ_
 
راهکارهای مذهبی ومعنوی_پاسخگویی مجازی و حضوریزندگی مشترک وازدواج و تعریف های دینیتربیت,فرزندان,بلوغ از نگاه دین و معنویت تعارضات فردی وآسیبهای اجتماعیبا جهت گیری دینی و معنویت دینیوسواس های با منشا افکار دینی و رفتار دینیآموزشهای دینی اعتقادی و اخلاق اسلامیاجرای کارگاههای موضوعات دینی معنوی
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
روابط در زندگی مشترک پیچیدگی هایی دارد و هر عمل و گفتار زن و شوهر می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر آن اثر بگذارد . زندگی مشترک از جزئیاتی تشکیل شده است که ممکن است حتی به نظر هم نیاید ، اما در بهتر شدن یا نشدن روابط مشترک موثر واقع شود . بنابراین برای تحکیم روابط در زندگی مشترک سعی کنید همیشه تمرین کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید . همیشه قبل از بیان نظرات خود در مورد آن به خوبی فکر کنید بعد آن را بیان کنید .
چرا مقایسه همسر با دیگران اشتبا
گفت:من اگر زبانم آتش / من اگر ترانه هایم همه شعله های سرکش / چه کنم؟ که یک دل است و همه درد های یاران...گفتم:به رو به رو که نگاه می کنم تعدادی ظاهر می بینم.چند عدد "چشم چشم دو ابرو" بدون جزئیات بیش تر.سیاهه ی پیش رویم هیچ دخلی به سیاهی پشت رویم ندارد.درد های یاران چیست؟نمی دانم...
گفت:همراه شو عزیز کاین درد مشترک / هرگز جدا جدا درمان نمی شود.
گفتم:درد مشترک چیست؟مگر ما درد مشترک هم داریم؟
گفت:آمدگان و رفتگان از دو کرانه ی زمان / سوی تو می دوند هان! ای تو
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می

نکات ضروری برای شروع زندگی مشترک موفق ( بخش دوم)
 
  
زندگی مشترک در ابتدا، با تمام سختی‌هایی که برای انتخاب همسر دارد، بسیار آسان است اما اگر از یک زندگی مراقبت نشود، قطعا آسیب خواهد دید. این مراقبت باید به صورت دوطرفه باشد؛ هر دو طرف باید مراقب رفتار خودشان و احساس طرف مقابل باشند و بدانند هر دو مسئول حفاظت از زندگی مشترکشان هستند.
ادامه مطلب
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
گزارش کارآموزی رشته حقوق
گزارش کارآموزی رشته حقوق، در قالب فایل pdf و در حجم 31 صفحه، شامل 5 گزارش حقوقی و 5 گزارش کیفری که پاسخ های کارآموز در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه پس از گزارش پرونده آورده شده است. این گزارش کار آموزی در سه فصل تهیه شده است. گزارش به صورت کامل و ...
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری خارج از کشور سال 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. برای مشاهده و دریافت کنکور خارج از کشور 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.
 

ادامه مطلب
پاورپوینت درس دوم عربی دوازدهم مشترک
وب درس ---  پاورپوینت عربی دوازدهم

با سلام ! در این فایل سایت وب درس، ” پاورپوینت درس دوم عربی زبان قرآن دوازدهم تجربی و ریاضی” را برای شما عزیزان دانش آموز و دبیران محترم قرار دادیم. محتوای این فایل عبارتند از :
ترجمه درس دوم عربی زبان قرآن دوازدهم
پاسخ به سوالات درس دوم
پاسخ اختبر نفسک یک و دو
پاسخ شش دسته تمرین ها و قواعد درس دوم
پاسخ و ترجمه لغات درس دوم صرف و قواعد آنها
برای دانلود نمونه سوالات عربی ر
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
دانلود جزوه زمین شناسی مهندسی،در قالب pdf و در 324 صفحه.
این جزوه در مورد مبحث زمین شناسی مهندسی رشته مهندسی زمین شناسی است که با فرمت پی دی اف و در 324 صفحه، آماده شده است.
این جزوه جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته مهندسی زمین شناسی ویژه کنکور می باشد که به همراه تست ها و پاسخ تشریحی ارائه شده است.
 

رفیق بازی همسر در زندگی مشترک
 
رفیق بازی همسر
 
نقش دوست را در زندگی مشترک نمی توان نادیده گرفت به دلیل آن که انسان همواره به رابطه با افراد دیگر نیازمند است، احتمالا بتوان مهم ترین دوران برای رفیق بازی را دوران نوجوانی و جوانی دانست که شخص در این برهه زمانی به دنبال استقلال و پیدا کردن هویت خویش است و برای اینکار به نوعی از خانواده دور و در گروه همسالان خویش بیش تر حضور دارد.
ادامه مطلب
روابط در زندگی مشترک پیچیدگی هایی دارد و هر عمل و گفتار زن و شوهر می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر آن اثر بگذارد . زندگی مشترک از جزئیاتی تشکیل شده است که ممکن است حتی به نظر هم نیاید ، اما در بهتر شدن یا نشدن روابط مشترک موثر واقع شود . بنابراین برای تحکیم روابط در زندگی مشترک سعی کنید همیشه تمرین کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید . همیشه قبل از بیان نظرات خود در مورد آن به خوبی فکر کنید بعد آن را بیان کنید .
چرا مقایسه همسر با دیگران اشتبا
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری خارج از کشور سال 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. برای مشاهده و دریافت کنکور خارج از کشور 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکورفرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.
 

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
چندی پیش با یکی از خانم های فردای سبز
در مورد پیشرفت گروه صحبت می کردیم
و اینکه معاشرت با آقایان
باعث چه نوع پیشرفتی می شود؟!
حال؛ در دانشگاه نیز از ما گزارش پیشرفت می خواهند
اینکه در سمینار چه پیشرفتی کرده ایم....
قرین بودن این واژه ها جالب است ....
و قرین بودن بسیاری از وقایع دیگر.....
انگار یک وحدتی ما بین یک عالمه وقایع وجود دارد....
خیلی مقارنت های دیگر هم در این دانشگاه
و فضای مجازی و تنفس ما 
جالب است....
مثل خانمی با اسم و
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
معرفی رشته ژئومورفولوژی
              موضوع تحقیق :معرفی رشته ژئومورفولوژی   فایل: پاورپوینت 14 اسلاید     قبل از خرید حتما عکس فایل را سیو (save) کنید و نمایی کلی از فایل ارائه شده را مشاهده کنید .     فهرست فایل : مقدمه دید کلی تاریخچه علم ژئومورفولوژی انواع ژئومورفولوژی ارتباط ژئومورفولوژی با سایر علوم دروس تخصصی گرایش ژئومورفولوژی دروس مشترک بین شاخه های جغرافیا دروس اصلی مشترک بین شاخه‏ های جغرافیای طبیعی   ...دریافت فایل
کوه های ممو واقع در 60 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده که این رشته کوه، بین شهر های بیضا و کامفیروز می باشد. در واقع کوه های بین روستای تنگ تور بیضا تا روستای خواجه کامفیروز را رشته کوه ممو می گویند.
این رشته کوه دارای جاذبه های تفریحی بسیاری می باشد،
دنا، کوه دنا یا رشته‌کوه دنا، بلندترین و بزرگ‌ترین چین‌خوردگی رشته‌کوه بزرگ زاگرس محسوب می‌شود و دارای خط‌الرأسی به طول تقریبی ۹۰ کیلومتر است. نام این کوه برگرفته از شهری باستانی دهنار (ده انار) در دامنه جنوبی کوه می باشد که آثار ویرانه های ان‌ در نزدیکی روستاهای خونگاه و دشت رز شهرستان دنا مشهود است.
ادامه مطلب
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
بهترین و جالب ترین نکات درسی پایه دهم و یازدهم رشته علوم تجربی پاسخ تمرینات دوره ای شیمی دهم فصل 1
پاسخ تمرینات دوره ای شیمی دهم فصل 1 و دانلود رایگان پاسخنامه تمرینات دوره ای کتاب شیمی پایه دهم
کامل ترین بهترین و نسخه های کتاب های درسی شیمی دهم و پاسخ تمرینات دوره ای شیمی دهم فصل 1
دانلود جدید ترین و کامل ترین نسخه های پاسخ تمرینات دوره ای شیمی دهم فصل 1 با فرمت های pdf  apk
داتلود جدید ترین و بهترین نمونه سوالات کتاب درسی شیمی پایه دهم و دانلود
 
دانلود و نقد و برسی اپلیکیشن اندروید سوالات کنکور سراسری ۹۰ تا ۹۸ تمامی رشته ها
اپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین چیست؟ چه کاری انجام می دهد ؟ همراه آزمون انلاین بمانید
در جواب این سوال باید عرض کنیم که برای اولین بار است که در دنیای کنکور های سراسری رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی اپلیکیشنی تولید می شود که شما بتوانید تستی پاسخ بدهید و درصد پاسخ دهی را تماشا کنید.
اپلیکیشن کنکور سراسری آنلاین یک برنامه اندروید استو بر رو تمامی مبایل های هو
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
.باسمه تعالی
دعا های قرآنی
امن یجیب(۳)
غزل۴
عبادت کن خدا ی کبریا را
که او پاسخ دهد هر دم ندا را
بخوانم من دعا امن یجیبا
شفا ده ای خدا هر بینوا را
اگر چه آیه همسان دعا نیست
ولی مردم بخوانندش دعا را
منم بیچاره و مضطر پریشان
بدان پاسخ دهد یزدان گدا را
که را خوانم به هنگام مناجات
دل بشکسته می خواند خدا را
اجابت کن که تو حاجت روایی
پذیرد ناله و سوز گدا را
رها سازی مرا از هر مصیبت
بدست آرند بیماران شفا را
گروهی راه دیگر بر گزینند
خدایا کن هدایت این گدا
 
مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته 8 شهریور ماه. استان های شرکت کننده : اصفهان, ایلام, البرز, آذربایجان غربی, آذربایجان شرقی, بوشهر, زنجان, تهران, خوزستان, چهارمحال و بختیاری, خراسان رضوی, خراسان شمالی, فارس,سمنان, کردستان, کرمانشاه, گیلان, لرستان, مرکزی, مازندران, هرمزگان, همدان و یزد. در این مسابقات 849شرکت کننده در رشته کومیته و 269 شرکت کننده در رشته کاتا به رقابت پرداختند . نمایندگان خوزستان از شهرستان شوش : در بخش کاتا خوزستان تنها ۳ نماینده داشت
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . 
در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار م
من فعلا ایران میمونم ...
امکان رفتن دارم اما به دلایلی الان نمیتونم برم ... 
همین جا آزمون تخصص میدم ...
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم ... 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها ...
من اون رشته ای رو که دوست دارم میرم ...
بذار بگن کم آورده بوده این رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده این رشته ...
به درک که میگن پول توش نیست ، این نیست اون نیست...
من دوست دارم...
من عاشق رشته ی داخلیم...
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد...
و احتمالا بین
آموزش نصب کولر آبی
 
کلید کولر آبی شامل ۳ پل است :
ک کلید یک پل برای واتر پمپیک کلید یک پل برای موتورو یک کلید تبدیل برای دور تند و کند
کابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کلید کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر وصل شود.
نکات حائز اهمیت سیم نول میباشد :سیم نول برای کلیدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کلید متصل می شود.
می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوک
خدایا کجا برم
به کی رو بزنم
از کی توقع
و انتظار داشته 
باشم
کی رو محرم دلم کنم
وقتی جز نزد تو خیر 
یافت نمی شود.
وقتی جز نزد تو خیر 
و نیکی نیست.
پس به کجا چنین شتابان
برم.
وقتی تمام مشترکین مورد نظر
خاموشن و این تویی که فقط 
در دسترسی.
مشترک مورد نظری که 
با نظرت حال دلمان خوب شود.
اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک .
 
اعمال مشترک ماه مبارک رمضان 
 
 
اعمال مشترک هر شب و روز
 
 
«سیّد بن طاووس» از امام صادق و امام کاظم (علیهما السلام) روایت کرده است که فرمودند:
 
از اوّل ماه تا آخر ماه مبارک - بعد از هر فریضه - این دعا را مى خوانى:
ادامه مطلب
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
در این پروژه ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک درایور led  با استفاده از میکروکنترلر 8051 قابل اجرا است. یک LED دو قطبی با یک LED معمولی دو رنگ متفاوت است به این معنا که یک LED دو قطبی فقط دو لامپ دارد در حالی که یک LED معمولی دو رنگ دارای سه لبه است.
یک چراغ LED نوع خاصی از LED است که از دو دیود متشکل از جهت معکوس به یکدیگر تشکیل شده است. یک چراغ LED با دو رنگ معمولاً از سه پایانه یک پین مشترک و دو پین جداگانه تشکیل شده است. اگر یک LED کاتد معمولی باشد یا اگر ی
پاسخ مرحله 1 بازی کلماتیک
۱ – کلمات این مرحله : آب / بابا
جواب بازی کلماتیک
جواب مراحل بازی کلماتیک
پاسخ مرحله 2 بازی کلماتیک
۲ – کلمات این مرحله : با / ابا
پاسخ مرحله 3 بازی کلماتیک
۳ – کلمات این مرحله : ری / رای / یار
پاسخ مرحله 4 بازی کلماتیک
۴ – کلمات این مرحله : بت / تب / تاب
پاسخ مرحله 5 بازی کلماتیک
۵ – کلمات این مرحله : لب / بلا / بال
پاسخ مرحله 6 بازی کلماتیک
۶ – کلمات این مرحله : شک / کت / کش / تشک
پاسخ مرحله 7 بازی کلماتیک
۷ – کلمات این مرحله : زر / و
امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته سال تحصیلی 95-96 نظری و کاردانش به شاخه فنی و حرفه ای در سامانه متوسطه دوم ایجاد شده است.مدارس محترم برای دریافت اطلاعات مورد نظر باید گزینه "دریافت اطلاعات تغییر رشته" را در "عملیات اصلی" اجرا نمایند.شایان ذکر است ابتدا باید اطلاعات سوابق از سیستم دانا دریافت شده و سپس اطلاعات تغییر رشته از سناد دریافت شود.
#سوال سلام وقتتون بخیرسوال من اینه که چطور میشه سلامت عاطفی طرف مقابل رو محک زد ؟ چه سوالاتی در این زمینه باید مطرح بشه  که با ارزیابی اون پاسخ ها  تصمیمی عاقلانه برای ازدواج بگیریم ؟
 
#پاسخ
سلام به همگی به نظرم سوال خوبی بود چون اساس زندگی مشترک بر پایه ی عواطفه و به همین دلیل یکی از معیارهای مهم ازدواج باید سلامت عاطفی و بلوغ عاطفی شخص باشهبلوغ عاطفی یعنی شخص به مرحله ای از رشد عاطفی رسیده است که میتواند احساسات منفی ومثبتش را به موقع ابر
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
سوپ رشته که با موادی همچون گوشت مرغ، رشته فرنگی، هویچ، قارچ، سیب زمینی و نخود تهیه می شود، که بسیار مقوی و خوشمزه می باشد. به همین علت این سوپ به عنوان غذای کامل برای بهبود حال افراد سرماخورده بسیار مفید می باشد. همچنین می توان سوپ رشته را به عنوان پیش غذا تهیه کرد. از این رو، طرز تهیه سوپ رشته فرنگی را در این بخش از هنر در خانه به اشتراک گذاشته ایم، که امیدواریم از تهیه آن لذت ببرید
مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ رشته فرنگی عبارت است از
رشته فرنگ
در این پروژه ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک درایور led  با استفاده از میکروکنترلر 8051 قابل اجرا است. یک LED دو قطبی با یک LED معمولی دو رنگ متفاوت است به این معنا که یک LED دو قطبی فقط دو لامپ دارد در حالی که یک LED معمولی دو رنگ دارای سه لبه است.
یک چراغ LED نوع خاصی از LED است که از دو دیود متشکل از جهت معکوس به یکدیگر تشکیل شده است. یک چراغ LED با دو رنگ معمولاً از سه پایانه یک پین مشترک و دو پین جداگانه تشکیل شده است. اگر یک LED کاتد معمولی باشد یا اگر ی
نقش انتخاب رشته ارشد در آینده شغلی
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
چگونگی فرایند انتخاب رشته کنکور ارشد 99
نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته ارشد، از اجبار تا واقعیت
انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی تجربه رقابت سنگین کنکور سراسری را در کارنامه خود دارند و با آگاهی از شرایط موجود بار دیگر پا به عرصه رقابت کنکور گذاشته اند اما ب
در انتخاب رشته قبل از هر چیز لازم است انگیزه واقعی خود را از این که میخواهید ادامه تحصیل دهیم مشخص کنیم.
برای این کار باید مواظب باشیم تا خودمان را گول نزنیم  یعنی با خودمان خیلی روراست باشیم چراکه ما با شناخت واقعی انگیزه خود می‌خواهیم سرنوشت زندگی خودمان را رقم بزنید اما چگونه می توانیم انگیزه خود را مشخص کنیم؟
معمولاً مهمترین چیزی که می تواند انگیزه ما را مشخص کند طرح این سوالات  و پاسخ واقعی ما به این سوال است مثلاً اینکه از خودمان بپرس
چند تا سوال درباره رشته پزشکی داشتم لطفا جواب بدید؛
1- سختی های رشته پزشکی چقدر است؟
2- با توجه به سنگینی دروس آیا وقت برای کار نیمه وقت فراهم است؟
3- محیط و جو رشته پزشکی چطور است؟
4- از چه ترمی وارد بیمارستان می شوند؟
5- من هدفم از پزشکی خوندن خدمت در مناطق محروم است، آیا با توجه به سیاست های جدید وزارت بهداشت (مثلا پزشک تعهدی)، باز هم مناطق محروم با کمبود پزشک مواجه هستند؟، مثلا تا ده سال دیگر که فرصت برای کار ما در این مناطق فراهم باشد؟
6- شهریه ظ
ﺳﻮﺀ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺯﻥ ﻮﻧﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﻭ ﻪ ﻴﺰﻫﺎﻳﻲ ﺟﺰﺀ ﺳﻮﺀ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ؟
پاسخ ﺳﻮﺀ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺣﺴﻦ ﻣﻌﺎﺷﺮﺕ ﺍﺳﺖ. ﺁﺯﺍﺭﻫﺎﻱ ﺟﺴﻤﻲ ﻭ ﺭﻭﺣﻲ ﺑﻪ ﻧﺤﻮﻱ ﻪ ﻋﺮﻓﺎ ﻏﻴﺮﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﻣﺼﺎﺩﻳﻖ ﺳﻮﺀ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺁﻥ با ﺩﺍﺩﺎﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮ ﻳ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺩﻻ‌ﺋﻞ ﺷﺮﻋﻲ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺎﻩ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺻﺮﻑ ﺍﺩﻋﺎ ﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﻧﻴﺴﺖ.سوءرفتار زوج به
در این مطلب به معرفی رشته مهندسی کامپیوتر پرداخته‌ایم و سعی کرده‌ایم تناسب آن با روحیات افراد، دروسی که برای موفقیت در این رشته مهندسی باید در آن‌ها پایه‌ای قوی‌تر داشت، گرایش‌های آن، بازار کار و سایر موارد مرتبط را مورد بررسی قرار دهیم...
ادامه مطلب
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد98 نیز همانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 داوطلبان می توانند بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سراسری و کسب کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد می توانند در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می باشد که در رشته گروه پزشکی رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مختلف پیراپزشکی مانند هوشبری، اتاق عمل، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های مرتبط حضور دار
آش رشته
, طرز تهیه آش رشته ، کم کم که به روزهای سرد سال نزدیک می شویم، یکی از
غذاهایی که خوردنش در سرما خالی از لذت نیست آش رشته است. این آش با طعم
دلچسب و لذیذ خود برای همه یادآور دورهمی های گرم و خاطره های خانوادگی
است، در این مطلب از آموزش آشپزی قصد داریم روش تهیه آش رشته را بصورت اصولی‌ آموزش دهیم.




طرز تهیه آش رشته نذری
از خوراک های محبوب ایرانی می توان به آش اشاره کرد که این محبوبیت در
فصل سرما دوچندان می شود. در اکثر مواقع و با توجه به ذ
آیا کسی برای یادگیری یک زبان از Rosetta Stone استفاده کرده است؟من سعی کردم با استفاده از این برنامه یک زبان جدید برای سفر کاری خود بیاموزم. آنچه اتفاق افتاده استبیشتر بدانید12 پاسخزاریتا لوپززاریتا لوپزپاسخ داده شده 47 ساعت پیش · نویسنده دارای 289 پاسخ و نمایش پاسخ 62.1k است
ادامه مطلب
مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
1) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.
2) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و
مشاوره رشته ریاضی
اگر قصد دارید در آینده مهندس شوید و در کارهای عمران و ساخت و طراحی مشغول به کار شوید رشته ی ریاضی بهترین گزینه برای شما می باشد . دانش آموزان پایه نهم متوسطه که در سال آینده وارد پایه دهم می شوند و حساس ترین انتخاب خود را برای زندگی آینده که همان انتخاب رشته و شغل در آینده می باشد انجام می دهند . هر یک از دانش آموزان در هنگام انتخاب رشته در پایه نهم و دهم باید به استعداد و توانایی و علاقه خود در مورد رشته ای که می خواهند در آیند

تفاوت زندگی مشترک,بادوستی های عاشقانه
  بسیاری از جوانان تصور می کنند:که زندگی مشترک وشرایط به وجود آمده در زمان ازدواج مانند شرایطی است که در زمان دوستی یا نامزدی بین دو طرف حاکم بوده است.و مقایسه بین این دو شرایط برای تعدادی از زوج ها باعث شده تا بدبینی خاصی نسبت به زندگی مشترک داشته باشند. در حالی که دنیای دوستی و نامزدی دنیای بسیار متقاوتی از زندگی مشترک می باشد.
 
دنیای دوستی دنیای رویاها و ایده آل هاست در حالی که زندگی مشترک دنیا
 شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.
یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر است. افراد زیادی مایلند در این رشته تحصیل کنند و در شغل های مختلف و بسیار متنوعی که مربوط به آن است شاغل شوند. با پرشین وی همراه باشید تا درباره رشته کامپیوتر و آینده شغلی آن در ایران بی
سوالات دکتری پرستاری (سال 86 تا امسال )با پاسخ

300 سوال مبانی مراقبتهای پرستاری با پاسخ تستی و تشریحی
300 سوال روش تحقیق پرستاری  با پاسخ

350 سوال آمار زیستی (پرستاری ) با جواب

250 سوال  استعداد تحصیلی پرستاری با جواب

نمونه سوالات دکتری پرستاری (سال ۸۶ تا امسال )با پاسخ +سوالات جهت آمادگی (جهت دانلود کلیک کنید)
بیماری های مشترک بین انسان و طیور
بیماری های مشترک، بیماری هایی هستند که قابل انتقال بین انسان و حیوانات هستند. بچه های جوان و بزرگسالان پیر و افرادی که دچار فقر ایمنی هستند، بیشتر در معرض این گونه بیماری ها هستند. افرادی که فقر ایمنی دارند مانند کسانی که به بیماری های سرکوبگر ایمنی دچار هستند (ایدز) و یا کسانی که از دارو هایی که باعث ایجاد فقر ایمنی می شود (کورتون ها)، بیماری سرطان و یا کسانی که جنین سقط کرده اند، می باشد.
مشاوره و آموزش درمان
به قلم دامنه : به نام خدا. دینِ مشترک، زبانِ مشترک، فرهنگ و ادبیاتِ مشترک مؤثّرترین پایه‌ها و مؤلّفه‌های اتّحاد یک ملت است. چه چیزی صاحبان قدرت در اروپا را به سمت تشکیل «اتحادیه‌ی اروپا» کشانده بود؟ هراس از بلوک شرق و ترس از بازگشت جنگ‌هایی ویرانگر از نوع دو جنگ جهانی اول و دوم. اما این قارّه با وجود پول مشترک، هراس مشترک، پرچم مشترک، تفکر مادّی مشترک و الگوی رشد و توسعه و اقتصاد مشترک هرگز به اتحاد نرسیده است. زیر در این قاره، هنور نیز، فر
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. تعداد 637 هزار و 246 داوطلب در کنکور تجربی 98 شرکت ثبت نام کرده اند. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور تجربی 98 نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
به قلم دامنه : به نام خدا. دینِ مشترک، زبانِ مشترک، فرهنگ و ادبیاتِ مشترک مؤثّرترین پایه‌ها و مؤلّفه‌های اتّحاد یک ملت است. چه چیزی صاحبان قدرت در اروپا را به سمت تشکیل «اتحادیه‌ی اروپا» کشانده بود؟ هراس از بلوک شرق و ترس از بازگشت جنگ‌هایی ویرانگر از نوع دو جنگ جهانی اول و دوم. اما این قارّه با وجود پول مشترک، هراس مشترک، پرچم مشترک، تفکر مادّی مشترک و الگوی رشد و توسعه و اقتصاد مشترک هرگز به اتحاد نرسیده است. زیر در این قاره، هنور نیز، فر
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
رشته حسابداری چیست ؟ 
 
حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج به‌صورت گزارش‌هایی به مدیران سازمان یا شرکت جهت تصمیم گیری مناسب، درست و به‌مو‌قع است. در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامتمالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد. رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توان
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. تعداد 164 هزار و 241 داوطلب در کنکور ریاضی 98 شرکت ثبت نام کرده اند. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور ریاضی 98 نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
تفاوت رشته تجربی از نظر تحصیل با سایر رشته ها
آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری نشان می دهد که اکثر داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت میکنند
و می توان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلی ترین دروس رشته تجربی است ،
اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی می گیرد
لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب می کند حتما برای رسیدن به موفقیت ، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد.
کنکور رشته تجربی دارای ۵ زی
مشاوره تحصیلی در چه زمینه هایی میباشد؟
انتخاب رشته
کسب بالاترین جایگاه دانشگاهی در دانشگاههای سراسری و آزاد با توجه به رتبه
همزمان سازی شغل با انتخاب رسته
پیشنهاد بهترین دانشگاهها
انتخاب رشته هایی با درآمدهای عالی
آینده نگری تحصیلی رشته های دانشگاهی
وسایرموارد
تنها چیزی که تو این دنیا داشتم و دارم مامانه و ابروش ک شده ابروی من
 اما بابا داره لگد میزنه به بخت من .... نمیبخشمش .... نمیبخشمش اگه بخاطر اون نتونم زندگی مشترک خودمو شروع کنم....
کرونا نبود قرار بود جیزایی بشه البته که کسی خبر نداره اما با ااین اوضاع و چیزهایی که فهمیدم دیگه نمیخوام فعلا به زندگی مشترک فکر کنم ...
نمیخوام بعد سرکوفت بخورم
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
اطلاعاتی در مورد ارشو و انتخاب رشته آن
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
زمان انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته آزاد
اطلا
 
رشته گرافیک از رشته‌هایی است که در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها تدریس می شود و بخاطر تنوع شاخه‌هایی که این رشته دارد فرد دانش آموخته در صورتیکه خلاقیت و پشتکار بالایی داشته باشد می‌تواند در زمینه‌های مختلفی شروع به کار کند. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

ادامه مطلب
برای دریافت مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کلیک کنید 
 
مشاوره رایگان و اصولی انتخاب رشته کنکور 98 برای تمام رشته ها 
 
انتخاب رشته درست و اصولی کنکور 98 با تیم مشاوره ای کلاس ما 
 
برای دریافت انتخاب رشته رتبه خودت کلیک کن 
معرفی رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی در این قسمت بیان خواهد شد. ورود به رشته های علوم انسانی در دانشگاه بخصوص الهیـات و معارف اسلامی نیازمند ویژگی هایی است که انصافا تا آنها را در خودتان نداشتیـد وارد این رشته نشوید ؛ چون کلا برایتان می شود اعصاب خوردی و هیچ راه فراری هم نخواهید داشت ! اولین ویژگی که شما برای ورود به این رشته باید داشته باشید علاقه به یادگیـری معارف اسلامـی در قالب علوم مختلف مثل فقه، تاریخ، علم الحدیث، تفسیر قرآن و ... می ب
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
نو که میاد به بازار
کهنه میشه پشت خطی ..
میشه 10 تماس بی پاسخ ..ʘ͜͡ʘ
میشه عــــــه مگه زنگ زدی؟؟؟


میشه ببخشید خوابـ بودمʘ͜͡ʘ
میشہ گوشیم دستـ خودم نبود..
میشه الان جاییم خودم زنگ میزنم
میشه مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد...ʘ͜͡ʘ
میشه
Online
Online
Online
Online
Online
Online
پایتون از یک کاراکتر پشتیبانی نمی کند ، و کاراکتر های تک را به عنوان رشته هایی با طول یک ، و یا substring در نظر می گیرد.
برای بدست آوردن زیر رشته از براکت های مربعی به همراه شاخص ابتدا و انتها استفاده می کنیم.
var1 = “Guru99!”
var2 = “Software Testing”
print (“var1[0]:”,var1[0])
print (“var2[1:5]:”,var2[1:5])
عملگر های مختلف رشته
عملگرهای رشته ای مختلفی وجود دارد که می توانند به روش های مختلفی مانند اتصال رشته های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
فرض کنید اگر a = guru و b = 99 باشد ، آنگاه a
نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
سوالاتی که در مصاحبه کاری انگلیسی می پرسند همراه با پاسخ
How would you describe yourself?شما چطور خودت رو شرح میدی؟.What are your strengths / positive traits?نقاط قوت شما چیست؟/ ویژگی مثبت؟.Why should we hire you?چرا ما باید شما رو استخدام کنیم؟.در پاسخ میتونید بگید:I consider myself hardworking / reliable / dependable / helpful / outgoing / organised / honest/ cooperativeمن خودم رو سختکوش/ قابل اطمینان/ قابل اعتماد/ مفید/ فعال/ منظم/ صادق/ همکاری کننده میدانم.I’m a team-player / an experienced team-leader / a seasoned (experienced) professional / a dedicated worker.من یک کارگر
با گردش در احادیث و آیات مربوط به شهادت، متوجّه می‌شویم که لفظ "شهید"، کاربردهای مختلفی دارد و صرفا بر "کسی که در راه خدا جان خود را از دست داده است" اطلاق نمی‌شود.
مثلا خدا هم شهید است، رسول الله (صلّی الله علیه و آله) شهید است و ... 
و یا در احادیث آمده است که فاعل برخی از امور، با شهید می‌میرند یا شهید مبعوث می‌شوند، مثلا کسی که فلان سوره‌ی قرآن را بخواند، یا کسی که با نفس خودش مجاهده کند و ... (جمله‌ی "مات شهیدا" را در نرم افزارهای حدیثی جست و ج
 جزوه اصول علم اقتصاد1(اقتصاد خرد)
 
جزوه اصول علم اقتصاد1(اقتصاد خرد)
 
pdf
اسکن شده با کیفیت بسیار عالی
دستنویس، خوش خط و خوانا
37 صفحه
مناسب همه دانشجویان رشته حسابداری و مرتبط در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های دولتی، غیر دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و...
 
فهرست مطالب:
فصل اول
تعریف اقتصاد و اقتصاد خرد
عوامل تولید
سرمایه
منحنی امکانات تولید
هزینه
انواع اقتصاد
پاسخ تمرینات فصل اول
فصل دوم
تقاضا
تابع تقاضا
نمودار های تقاضا
عرضه
راب
این پاورپوینت در 24 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام،پیدایش زاگرس در منابع داخلی و خارجی،عجایب رشته کوه های زاگرس، معرفی کامل رشته کوه های زاگرس و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد رشته کوه های زاگرس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
چرا برخی جوانان از تشکیل زندگی مشترک و متعهد شدن در برابر آن واهمه دارند؟

در حالی که باید بدانیم انسان همواره نیاز به پیشرفت دارد و برای رسیدن به درجات بالاتر به ناچار باید یکسری از تغییرات را در مراحل مختلف زندگی بپذیرد. 
ادامه مطلب
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها