نتایج جستجو برای عبارت :

دور از دسترس

 انواع بسیاری از داروهای غیرتجویزی(بدون نسخه) و با نسخه وجود دارد. چهار نوع NSAIDs که اغلب برای درمان درد کمر و گردن استفاده می شود عبارتند از:
 
آسپرین. آسپرین علاوه بر درمان درد ، تب و التهاب ، ممکن است خطر حمله قلبی را نیز کاهش دهد. این دارو بدون نسخه و با نسخه ی پزشک در دسترس است.
ایبوپروفن. ایبوپروفن می تواند طیف وسیعی از بیماری ها از جمله درد بعد از عمل جراحی و درد ناشی از بیماری های التهابی مانند اسپوندیلیت آنکیلوزان را درمان کند. این دارو بد
چند وقت است دارم به در دسترس بودن برای آدم‌ها فکر می‌کنم...
در جزئیات زندگی خوب خودش را نشان می‌دهد، کلیات که دیگر جای خود
مثلا فک کن داری شعر می‌خوانی، شعر انقدر مستت کرده باشد که بخواهی برای کسی بخوانی...
دنبال معنی کلمه‌ای می‌گردی، حوصله سرو کله زدن با گوگل هم نداشته باشی...
فشار کاری خسته‌ات کرده باشد، بخواهی غر بزنی، یکدفعه ای و بی‌مقدمه به کسی بگویی تمام شدم
یک خبر خوب برسد بخواهی در لحظه کسی را همراه خودت بکنی
حتی ساده تر از این حرف
در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی صبح امروز در محل برگزاری این همایش منتشر شد: خاطرات پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، چیزهایی است که مثل جواهر قیمتی در دسترس ماست که اگر غفلت کنیم، از دست ما خواهد رفت، کما اینکه خیلی از آنها از دسترس ما رفته؛ بسیاری از پدران شهدا، مادران شهدا از دنیا رفته اند؛ بسیاری از آنها دچار فراموشی شده اند، در حالی که هر شهیدی، یک مجموعه درس است برای هر کسی که در حال آن شهید تدبّر کند.
شکرت اپیک گیمز (Epic Games) به صورت کاملا بی سر و صداریال قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌های ذخیره‌ی بازی‌ها را برروی فضای ابری مهیا کرد. البته بر اساس توضیحات یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت، این قابلیت تنها در دو بازی قابل دسترس است.
ادامه مطلب
شاسی‌بلند کیا اسپورتیج برای سال ۲۰۲۰ به‌روز شده است. این خودرو از برخی تکنولوژی‌ها و پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی هیبریدی ملایم جدید سود می‌برد. مدل‌های بازنگری شده اسپورتیج هم‌اکنون در دسترس بوده و قیمت پایه‌ی ۲۲۴۴۵ پوندی دارند.در ابتدا باید گفت کیا تریم‌های کم طرفدار اسپورتیج یعنی ۱ و ۴ را حذف کرده است. به همین خاطر شاسی‌بلند کره‌ای‌ها هم‌اکنون در دو نسخه ۲ و ۳ قابل سفارش بوده و البته یک جفت مدل پرچم‌دار جدید با نشان‌های GT-Line و GT-Line S هم
این طور که به نظر می‌رسد، ناتی داگ (Naughty Dog) برنامه دارد تا یک دموی کاملا قابل بازی را برای مراجعه‌کنندگان به مراسم Pax East 2020 به نمایش در بیاورد. علاوه بر آن، پوسته‌ی پویای (Dynamic Theme) جدید این بازی نیز در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته است.
ادامه مطلب
انتخاب روکش دیوار مناسب بیرونی معمولاً تصمیم دشواری است. گزینه های زیادی در دسترس است تا گزینه های قابل دسترسی برای بررسی بیشتر در دسترس باشد. شما همچنین باید آن را با توجه به عناصر مختلف مانند قیمت ، دوام ، نگهداری ، عایق ، تمیز کردن ، ضمانت ، سادگی استقرار و موارد دیگر آنرا جمع کنید. انواع مختلف روکش فلزی که در بازار قابل دسترسی است عبارتند از: کاشی ، پی وی سی ، سنگ ، بلوک ، گچ ، شیشه ، فلز ، چوب ، ورق های الیاف و غیره.
ادامه مطلب
طبق ای‌میلی که اخیراً به دست تمام کاربران گوگل پلاس رسیده است، این شبکه‌ی اجتماعی از دوم فوریه سال 2019 رفته رفته و در روندی چندماهه برای همیشه خاموش خواهد شد. از اعضای این شبکه‌ی اجتماعی خواسته شده است تا اطلاعات خود را از روی این شبکه‌ی اجتماعی بردارند.
در متن ای‌میل شرکت گوگل اینگونه توضیح داده شده است:
به دلیل استفاده خیلی کم از این شبکه‌ی اجتماعی و همچنین نظر به اینکه درگیر و دار این هستیم که محصول بهتری ارائه دهیم تا نیازها و انتظارا
هوا فوق بهاریه :)
آقای برای بار اوله که امروز با دوستاشون رفتن گردش!
مامان از صبح هی زنگ می‌زنن بهشون، یه خانمه گوشیو برمی‌داره میگه "حاج آقا در دسترس نیست، خودم با پیامک بهش خبر میدم" :| فکر کنم در دسترس قرار بگیرن، صد تایی پیام بهشون برسه :)))
تلویزیون می‌خونه "عزیز بشینه کنارُم، آی عزیز بشینه کنارُم"!
هوا هم خیلی عالیه، خیلی :)
سال گذشته در حدود همین زمان ، من یک وبلاگ نوشتم که ادعا می کرد که در دسترس بودن ضایعات در حال رشد به طور بالقوه می تواند یک تغییر دهنده بازی برای آینده فولاد سازی باشد. در این وبلاگ ، من سعی خواهم کرد تا رشد مورد انتظار در دسترس بودن قراضه جهانی را گسترش دهم.
 
برآوردهای ما حاکی از آن است که در سال 2017 در دسترس جهانی قراضه آهن حدود 750 تن است که 630 تن از آن توسط صنایع جهانی ریخته گری فولاد و ریخته گری بازیافت شده است. ما انتظار داریم که در سال 2030 میزا
زهرا جان سلام
کجایی بابا که این قدر دور از دسترسی؟ دور از دسترس ولی نزدیک.کجاست آنجا؟
نه نشانی و نه خبری! آخر کجا رفته ای که انگار سالهاست رفته ای اما با هر نگاه به عکس و فیلمت انگار همین جایی اصلا جایی نرفته ای.انگار پیش کسی هستی و قرار است برگردی.آخر این واژه مرگ چه می کند با آدمها که این طور بینمان جدایی می افکند. بابا جان! این چه دنیایی است که رفته ای؟هر چه فکر می کنم نمی توانم ماهیت آن دنیا را درک کنم.چرا یک ذره  فقط یک ذره از آنجایی که هستی ن
انواع مختلف وب سایت ارائه شده و در دسترس همه است. وب سایت ها در دسته های مختلفی مانند وب سایت های ورزشی ، سایت های سرگرمی ، وب سایت های بزرگان یا حتی جوانان و موارد دیگر قرار دارند. تقریباً برای همه قابل استفاده است. پخش ویدئو توجه همه را به خود جلب می …The post مفاهیم ضبط ویدئو را یاد بگیرید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KOsDyb
مشاهده مطلب در کانال
تاثیر ساخت اپ خبرخوان بر رسانه ها
با گسترش عصر ارتباطات دیجیتال و کاهش نقش روزنامه های کاغذی در اطلاع رسانی، خبر نیز به یک کد دیجیتال تبدیل شده است که با ساخت اپ موبایل به راحتی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار می گیرد. در چند سال اخیر بیشتر رسانه های خبری معتبر با طراحی اپلیکیشن خبررسان توانسته اند ارتباطی نزدیک و هوشمندانه ای با مخاطبان خود ایجاد کنند و به صورت شبانه روز اطلاعات و اخبار جهان را در دسترس آنها قرار دهند. 
ادامه مطلب
موسس «آپارات» اعلام کرده است که به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی سرویس‌ آنها از دسترس خارج شده است. 
 
بنابر گزارش پیوست، محمدجواد شکوری در توییت خود اعلام کرد که به دلیل اعمال #تحریم‌ های بین‌الملی از طرف شرکت ثبت کننده دامنه، این سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو بدون اطلاع قبلی از دسترس خارج شده است. او در این توییت تاکید کرده که در حال انتقال به شرکت ثبت دامنه جدید هستند و امیدوار است که این فرایند بیشتر از یک روز زمان نبرد. 
 
همچنین او در
اطلاعات دارای تنوع معنایی از کاربرد روزمره گرفته تا محیط های فنی است.مفهوم اطلاعات وابسته به اندیشه، ارتباط، کنترل، داده، فرم، آموزش، دانش، مفهوم، الگو، دورنما و نمایش است.اطلاعات مجموعه ای از آگاهی هاست و به معنای جزییاتی در موضوعی که به آن نیاز داریم می باشد.به تعبیر کامپیوتری، اطلاعات داده های پردازش شده است که دارای ارزش و اعتبار می باشد.
امنیت اطلاعات به مفهوم حفاظت و مراقبت از اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در مقابل هرگونه تهدید و مخا
با گسترش کم نظیر اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری در دهه‌ی اخیر و همچنین در دسترس بودن آن برای تمامی افراد جامعه، این شبکه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. این عامل باعث شد که انواع کسب و کارها به آن وارد شوند و از آن کسب درآمد کنند. همانطور که این حوزه و ابزار آن در دسترس همه بوده؛ کسب درآمد از آن نیز برای همه کاربران آن ممکن است. همچنین شما به مرور می‌توانید دانش خود را افزایش دهید و بهتر از رقبای خود فعالیت کنید. شما می‌توانید به روش‌های زی
:: پیامک ملی ایران همچنان در دسترس است ::
 
بهترین راه ارتباط با مخاطبین از طریق سامانه ارسال *SMS*
 
واحد پیامدهی پیامک ملی ایران همچنان از طریق لینک زیر در دسترس است:
http://www.10001818.com
 
مشاوره تلفنی رایگان:
09159111320
 
تلفن های تماس:
05133759128
09033759128
 
ثبت نام پیامکی:
ارسال عبارت "SMS"
به شماره 10001818
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس برای کارش احتیاح به کادری مجرب دارد که دارای روابط عمومی خوبی باشند و بتوانند ارتباط خوبی با بیمارن برقرار کند.
وجود پرسنل خوش رو و مهربان و اجتماعی در مطب شخصی یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این اهمیت تا جایی است که حتی بسیاری از افراد فقط به خاطر وجود همین پرسنل خوش رو برای مشکلات دندان و لثه به مطب های
 
 
دوستان حتما می دانند که دو سه روزی است که سایت پیکوکلیکس از دسترس خارج شده است و امکان کار با آن وجود ندارد. باید گفت که این سایت چند روزی را به دلیل تعمیرات و ارتقای سایت از دسترس عزیزان خارج خواهد بود و به زودی طی همین روزها به کار خود همچنان با قدرت ادامه خواهد داد. دوستان هرگز نگران نباشند، تمام دارایی و درآمد آنها و همچنین زیرمجموعه ها محفوظ خواهد ماند. این سایت دیروز برای ساعاتی بالا می آمد که طبق مشاهدات با حفظ تمام شرایط قبلی و البت
قفل ضد سرقت غیر قابل رویت و غیر قابل دسترس بی نظیر ساخت شرکت هیوندایی کره این امنیت را برای شما فراهم خواهد نمود
غیر قابل رویت و دسترس برای افراد غیر 
امنیت بالا با 250.000.000کد مختلف 
ظاهر زیبا و بدنه ی فلزی مستحکم 
کاربرد دو گانه ی برق و باطری 
دارای 4 ریموت کنترل و قابل افزایش تا 16 ریموت کنترل
نصب آسان وسریع 
برای دریافت این محصول بی نظیر و امنیت هرچه سریعتر منزل یا محل کار خود هرچه سریعتر تماس حاصل فرمایید 
09051577346 
علی حیدری 
مهم‌ترین وعده غذایی که اگر نادیده‌اش بگیریم حتما در رژیم غذایی و سلامت ما تاثیر می‌گذارد. تنوع صبحانه‌ها اما آن‌قدر زیاد است که با صرف کمی زمان بیشتر می‌توانیم یک وعده کامل با انواع مکمل‌ها را جذب کنیم و در طول روز سیر بمانیم. پیشنهاد «ایرنا زندگی» این بار صبحانه انگلیسی است.
مواد لازم:
تخم مرغ:
بیکن: ۴ برش
قارچ: ۱۰۰ گرم
گوجه فرنگی: دو عدد
نان تست: به میزان لازم
نمک و فلفل: به میزان لازم
کنسرو لوبیا: به میزان دلخواه
سوسیس: یک تا دو عدد

ادامه
این چهار روز هم برای ما سبک تازه ای از وبگردی بود. بدون گوگل، بدون اینستاگرام و توییتر، بدون ده ها سایتی که روزانه باهاشان سر و کار داشتم و البته بدون دسترسی به سایت های خودم، چون همه ی شان روی سرورهای خارجی هستند.
این چند روز همه اش آدرس سایت ها را زده ام تا ببینم که بالا می آیند یا نه.
تنها چند سایت خبری فارسی در دسترس هست.
حتی برای پیدا کردن سایت های در دسترس دیگر دست به دامن جستجوگرهای مثلا بومی شدم. همان هایی که بودجه های هنگفتی گرفتند. اما ن
ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. شاید آشناترین گونه ارز دیجیتال که مدت زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، بیت کوین باشد. در واقع بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس افراد قرار گرفت. پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس افراد قرار گرفت. این دو ارز دیجیتال هم اکنون در بسیاری از اکسچنج‌های مطرح دنیا به عنوان ارز مرجع در مبادله
همیشه با خودم یه عهد نانوشته داشتم؛ زمانی به ازدواج فکر کنم که در اوج بی نیازی از همسر باشم. اینطوری خیالم راحته که تو رو فقط برای خودِ خودت میخوام. همیشه گمون میکردم تا دور و برای 30 سالگی به این استقلال عجیب و غریب شخصیتی و روحی نرسم. استقلالی که شاید دور از دسترس اکثریت باشه. اما انگار ده سالی جهش کردم، انگار قراره دهه ی سوم زندگی با تو بگذره.
الان می تونم تنهایی در یک سلول سه در چهار تا آخر عمر زندگی کنم و کاملا هم خوشبخت باشم و از زندگیم لذت ب
اهمیت به روح و روان افراد یکی از مهم ترین بحث هایی است که همیشه توسط خود افراد نادیده گرفته میشود. روانشناس شخصی نیست که انسان ها از آن بیم داشته باشند. برخی از مردم هستند که روانپزشک را با روانشناس یا مشاور اشتباه میگیرند. این اشخاص کاملا باهم متفاوت هستند. اگر تمایل دارید بیشتر در این باب بدانید با ادامه این مقاله از وبسایت کلینیک اعصاب و روان هیربد همراه باشید.
اما قبل از این که این بحث آغاز شود برای آشنایی شما با ما به معرفی تیم خودمان م
اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه و بخش‌هایی از تهران برقرار شده است.
به گزارش مشرق، موضوع وصل شدن اینترنت این روزها به موضوع داغ کشور تبدیل شده است.
از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران، دسترسی به شبکه‌های پیام‌رسان خارجی قطع شده بود اما وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و ظاهراً تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرور
توضیحات
Server HP ProLiant DL380P G8 E5-2650 642106-001
سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق
اگر بنا به هر دلیل اکانت اینستاگرام شما هک شد و یا از دسترس خارج شد دیگه نگران نباشید چرا که کارشناسان ما با استفاده از ترفندهای خاص و حتی مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام می‌توانند اکانت هک شده یا از دسترس خارج شده شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا پس بگیرند. پس با آگاهی از این مسئله جایی برای نگرانی وجود ندارد.


شاید فک کنید که پشت مسئله هک شدن اکانت اینستاگرام شما یک هکر خفن قرار داره  اما حقیقت اینه که در اغلب موارد مسئله به این پیچیدگی‌هایی
مشخصات فنی سرور اچ پی Prolaint DL360 G5
Server HP Prolaint DL360 G5
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوت
در iOS 13.3 و iPadOS 13.3 قابلیت تازه‌ای برای مدیریت زمان مصرفی دستگاه اضافه شده که می‌توانید آن را از بخش Screen Time پیدا کنید. این قابلیت Communication Limits نام دارد که به شما اجازه می‌دهد مخاطبان و زمان ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنید. بر این اساس، وقتی در مدت زمان مجاز قرار دارید می‌توانید با هر کسی خواستید ارتباط داشته باشید، اما وقتی زمان مجاز به پایان رسید، صرفا امکان برقراری ارتباط با چند مخاطب مشخص در دسترس قرار می‌گیرد.
این قابلیت به طور ویژه برای و
ﺳﺴﺘﻢ ﻫﺎی آﻣﻮزش اﻟﺘﺮوﻧ از دو ﺑﺨﺶ اﺻﻠ ﺗﺸﻞ ﺷﺪه اند:
سیستم مدیریت آموزشی در  سیستم آموزش مجازی lms
ﺳﺴﺘﻢ ﻣﺪﺮﺖ آﻣﻮزﺷ و سیستم مدیریت محتوا
 
سیستم مدیریت آموزشی در سامانه آموزش مجازیLMS
ﻧﺮم اﻓﺰاری اﺳﺖ ﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺴﻬﻞ در زمینه آﻣﻮزش و یادگیری ﺑﻪ وﺟﻮد آﻣﺪه اﺳﺖ. اﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺴﺘﺮی ﻣﻨﺎسب برای ﺑﺮﻗﺮاری ارﺗﺒﺎط دانشجویان، اساتید و ﻣﺴﺌﻮﻟﻦ و ﻣﺆﺳﺴﺎت و داﻧﺸﺎه ها و ﻫﻤﻨﻦ اﻣﺎن دﺳﺘﺮﺳ داﻧﺸﺠﻮﺎن ﺑﻪ ﻣﺤﺘﻮای
تاریخچه پنجره
با وجود اینکه اطلاعات دقیقی از تعبیه اولین پنجره توسط انسانهای نخستین در پناهگاه هایشان در دسترس نیست اما عکس زیر به خوبی نشاندهنده اهمیت آن می باشد. پس از گذشت سالها و استفاده مستمر تر نسل های بشر از پنجره به اشکال مختلف و با توجه به روحیه هنری در افراد، استفاده از انواع درب و پنجره بعنوان ابزار زیبایی و دکور رونق گرفت. البته اطلاعات کاملی از اشکال مختلف درب و پنجره چوبی و یا هر متریال دیگر در دسترس نیست. این در حالیست که امرو
توضیحات صوتی روایتی اختیاری است که اتفاقات روی صفحه را شرح می دهد ، از جمله اعمال جسمی ، چهره ، لباس ، تنظیمات و تغییر صحنه. مشتریان می توانند روایت صوتی را درست مثل انتخاب زیرنویس و صوتی متناوب فعال کنند .
توضیحات صوتی برای بیشتر عناوین اصلی Netflix و همچنین سایر فیلم ها و نمایش های تلویزیونی انتخاب شده است. ما در حال کار با استودیوها و سایر دارندگان محتوا هستیم تا در دسترس بودن توضیحات صوتی در طیف وسیعی از دستگاهها از جمله تلویزیون های هوشمند
برخی از تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند به ویدئوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنند که وابسته به ارائه دهندهٔ آن است. از ژوئن ۲۰۰۷، تلفن‌های همراه با استفاده از جریان آرتی‌اس‌پی می‌توانند همهٔ ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند. همهٔ ویدئوهای این وب‌گاه، در نسخهٔ مخصوص تلفن همراه آن موجود است.
از ژوئن ۲۰۰۷، ویدئوهای یوتیوب برای دیدن بر روی طیف وسیعی از محصولات شرکت اپل در دسترس بوده‌است. ویدئوهای این وب‌گاه می‌تواند در دستگاه‌هایی مانند تلویز
آفتاب،همیشه در دسترس
شبکه اینترنتی آفتاب به عنوان یکی از اولین سایت های فارسی زبان کشور از سال 1380 تاکنون در حال خدمت رسانی به علاقه مندان بخش خبری در فضای مجازیست. امیدوارم در این بلاگ مارو همراهی کنید و نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید
اشتباه بزرگ تنها گذاشتن یمن توسط غرب و شرق آنها را از معادلات آینده حذف خواهد کرد.
یمن برای همیشه از دسترس صهیونیسم خارج خواهد بود. یمن همین الان ایران دوم هست هم از نظر موقعیت هم رفتار.
بزرگترین نقص غرب در دهه اخیر فقط و فقط نداشتن اندیشمندان هست که تمام امکاناتشان را به هرز برده است.تمدن غرب اکنون یک بدن بدون سر است.
ژنراتورها انواع مختلفی دارند که به بیان هریک می پردازیم.
ژنراتور با موتور بنزینی:از بین تمام گزینه های موجود در لیست ژنراتور های صنعتی، ژنراتورهای بنزینی از جمله رایج ترین ژنراتورهای برق هستند ، در درجه اول به دلیل اینکه بنزین به راحتی در دسترس است و دلیل دوم اینکه این ژنراتورها در مقایسه با سایرین کم هزینه هستند. با این حال ، مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد این است که بنزین معمولاً در هنگام قطع برق در دسترس نیست، زیرا برای پمپاژ به برق نی
عکس: اقامتگاه بوم گردی جزیره تیرستان در روستای تیرستان شهرستان زنجان
یکی از دلایل ارزان بودن سفر به زنجان، ارزان بودن هزینه اقامت در آن است. از جمله دلایل این ارزان بودن، وجود بیش از ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی در ۸ شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، طارم، ماهنشان، ایجرود است. هزینه متوسط یک شب اقامت در هر اقامتگاه به همراه صبحانه، نهار و شام ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل قرار گرفتن در محیط اصیل
عکس: اقامتگاه بوم گردی جزیره تیرستان در روستای تیرستان شهرستان زنجان
یکی از دلایل ارزان بودن سفر به زنجان، ارزان بودن هزینه اقامت در آن است. از جمله دلایل این ارزان بودن، وجود بیش از ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی در ۸ شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، طارم، ماهنشان، ایجرود است. هزینه متوسط یک شب اقامت در هر اقامتگاه به همراه صبحانه، نهار و شام ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل قرار گرفتن در محیط اصیل
چقدر خوبه، آدم یه همدمی داشته باشه ...
نه منتی سرمون بذاره...
نه اشتبامونا را به رخمون بکشونه ....
همیشه هم در دسترس باشه ...
نه تلفون را رومون قطع کنه ... نه از دسترس خارجش کنه ...
اون وقت یه دل سیر بهاش گپ بزنیم ...
و ...
«اللهم ... وارْزُقْنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدوامِهِ بتوفیقِکَ » مفاتیح الجنان، دعای روز هفتم ماه رمضان
نمیدونم این منها چی میگه ؟ دست بکشم توی موهای سرت ؟ آدم وحشت میکنه ؟ دو نفر که تازه با هم آشنا شده اند و هیچ چیزی در مورد هم نمیدونند چرا باید چنین چیزی بهم بگند ... یاد اون دو مورد آقای همجنس باز منو میندازنند که یه مدت مجبور شدم برای فرار از دست شون خط م بیشتر مواقع از دسترس خارج باشه
فواید کلاس های آنلاین چیست ؟
 
در عصر ارتباطات هریک از ما حداقل از طریق یک تلفن همراه هوشمند با جهان پیرامون در ارتباط هستیم، بدیهی است ارتباطات اینترنتی بر روی همه چیز حتی بر روی لباس پوشیدن ما نیز تاثیر گذاشته اند و بی دلیل نیست که به صورت روز افزون متودهای آموزشی جدید آنلاین و از راه دور بیشتر میشوند .
 
در این مطلب سعی داریم تا با یکدیگر به صورت کلی و جزیی مزایا و فواید آموزش ها و دوره های آنلاین را بررسی نماییم .
 
دوره های آموزش آنلاین اک
نرم افزار Amos یک نرم‌افزار آماری برای مدل‌یابی معادلات ساختاری است. این نرم‌افزار برای کاربرد ساده طراحی شده است و یک برنامه دیداری یا ترسیمی می‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم مدل‌ها را به صورت گرافیکی و با استفاده از ابزارهای ترسیم تعریف و رسم کنیم. تقریبا هیچ پیش فرضی در مدل ترسیم شده وجود ندارد و همه چیز باید توسط کاربر تعریف شود. نرم افزار Amos به شما امکان ساخت مدل هایی بسیار دقیق تر از روش‌های آماری چند متغیره متعارف را
نوکیا به رخساره کاملا بی درخت سرو صدا جدیدترین روتر مش وای فای خود را معرفی کردن کرده است. این محصول که Beacon 1 صیت دارد، با مرام نمایش تجربه ای مثل با Beacon 3 اما با قیمتی ارزان تر بوسیله بازار ارائه شده است. روتر یادشده از وای فای دوبانده با استانداردهای 802.11k/v  و سرعت AC1200 پشتیبانی می نرم و ۲ گیگابیت پورت اترنت دارد.یک روتر Beacon 1 به تنهایی می تواند تقریبا ۱۴۰ متر مربع را پوشش دهد؛ ولی بدون تردید توان کلیدی این محصول، پشتیبانی از جهیز مش است که در آن
طراحی سایت
 
API یک معنا دیرینه در برنامه نویسی رایانه هست و سالهاست که چکیده از ابزارهای برنامه نویسان محسوب می‌گردد . به طور سنتی، از API ها برای اتصال اجزای کد در اکنون اجرا در به عبارتی دستگاه استعمال می شد . اما با ظهور کانال هایی که در همه جا حضور دارند، API های همگانی که گاهی به آن API های گشوده هم گفته می شود، در دسترس قرار گرفت .
API های عمومی از طرز اینترنت در دسترس می‌باشند و به شما قابلیت و امکان می دهند کدی را بنویسید که با کد دیگر برنامه ن
ارور ۴۰۰ Bad Request
ارور ۴۰۰ به این معنی است تا هنگامی که سرور درخواست شما را درک نکند، نمی تواند آن را انجام دهد و در نتیجه شما با خطای ۴۰۰ روبرو خواهید شد.
ارور ۴۰۳ Forbidden
خطای ۴۰۳ بدان معنی است آنچه که می خواهید ببینید، برای شما غیرقابل دسترسی است به بیان ساده تر سایت ورود شما را ممنوع کرده است .
ارور ۴۰۴ Not Found
این خطا به معنی پیدا نشدن آدرس مورد نظر می باشد به عبارتی صفحه مورد نظر پاک شده ، آدرس آن تغییر کرده است و یا لینک مورد نظر اشتباه است
ارور In
Google Play Store
 گوگل پلی برنامه رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندورید و گوگل تی‌ وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی د
سیستم عامل
برخی از تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند به ویدئوهای یوتیوب دسترسی پیدا کنند که وابسته به ارائه دهندهٔ آن است. از ژوئن ۲۰۰۷، تلفن‌های همراه با استفاده از جریان آرتی‌اس‌پی می‌توانند همهٔ ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند. همهٔ ویدئوهای این وب‌گاه، در نسخهٔ مخصوص تلفن همراه آن موجود است.
از ژوئن ۲۰۰۷، ویدئوهای یوتیوب برای دیدن بر روی طیف وسیعی از محصولات شرکت اپل در دسترس بوده‌است. ویدئوهای این وب‌گاه می‌تواند در دستگاه‌هایی
#سحرنوشت ۷سلام عزیز دلم. حالم چطور است؟ خوبم؟ خوشم؟ کم و کسری که ندارم إن‌شاءالله؟چرا می‌خندی؟! خب من سراغ خودم را از چه کسی بگیرم که بهتر از تو بداند احوالم را؟! مگر نه اینکه نزدیکتری به من از رگ گردنم و مگر نه اینکه تقدیرم را دست قدرت تو رقم می‌زند؟! پس چطور انتظار داری حالم را از تو نپرسم؟اصلا مگر تو نخواهی منی هست که حالی داشته باشد؟ یا مگر آن حالی که تو در آن نباشی به درد من می‌خورد؟ قشنگی حالم و احسن الاحوالم درست همان است که تو برایم هد
#سحرنوشت ۷سلام عزیز دلم. حالم چطور است؟ خوبم؟ خوشم؟ کم و کسری که ندارم إن‌شاءالله؟چرا می‌خندی؟! خب من سراغ خودم را از چه کسی بگیرم که بهتر از تو بداند احوالم را؟! مگر نه اینکه نزدیکتری به من از رگ گردنم و مگر نه اینکه تقدیرم را دست قدرت تو رقم می‌زند؟! پس چطور انتظار داری حالم را از تو نپرسم؟اصلا مگر تو نخواهی منی هست که حالی داشته باشد؟ یا مگر آن حالی که تو در آن نباشی به درد من می‌خورد؟ قشنگی حالم و احسن الاحوالم درست همان است که تو برایم هد
شرح برنامه :امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ابداع روش هایی که بتواند به کمک افراد آمده تا از اتلاف هزینه، وقت و انرژی بکاهد لازم و ضروری به نظر می رسد. در این راستا می توان از خدمات الکترونیکی که در قالب کدهای USSD و یا اپلیکیشن های تلفن همراه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند بهره جست، یکی از این موارد کد USSD و سامانه دستوری # 780 * است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این سامانه تمامی آن دسته از خدماتی که با کد #780* در بسترUSSD  ارائه می
از قبیله باران: روایتی شاعرانه و دلنشین از زندگی و احوالات شیخ مرتضی زاهد
 
از قبیله باران : خسرو آقایاری، نشر سوره مهر
معرفی:
من ازآسمان می آیم. قطره ای بارانم وجزء آیت های خدای مهربان اگر دوست داری باران باشی باید با قطره قطره هایی که از آسمان می آید همراه شوی. پس بااین قطره همراه باش.
 
بریده کتاب(۱):
میوه های درخت، هرچه دست نیافتنی تر ودور از دسترس باشند، زیباتر وتحریک کننده ترند. مردم خیلی از وقت ها به میوه های دم دستی قناعت می کنند. آنها مثل
تمام مزه ی یه خاطره به در دسترس نبودنشه. به این که فکر کنی و تلاش کنی تا تکه پاره هایی ازش رو به یاد بیاری. به نظرم عکس، فیلم یا هر چیز دیگه ای شبیه اینا، جلوی این احساس رو می گیره. اصلا خاطره انگیز یعنی چیزی که نمی تونی تکرارش کنی. حداقل به سادگی نمی تونی تکرارش کنی.
سلام
دراین وبسایت صدها فایل در موضوعات علمی وآموزشی وکاربردی شامل کتاب های صوتی ومتنی،جزوات درسی،حل المسائل،فرمول مواد،انواع نرم افزار،مقالات و پایان نامه و خلاصه دروس کتاب های درسی و دانشگاهی و فایل های دیگر برای دانلود در دسترس علاقمندان است
درود بر مخاطبان این بلاگ
این بلاگ در سالیان اخیر سعی در به اشتراک گذاشتن رایگان فایل های شطرنجی داشته است، اما آپلود و نگهداری فایل های حجیم با هزینه هایی برای اینجانب به همراه داشته است و بعضا به دلیل مشکلاتی فایل های از دسترس خارج شده و حذف شدند. در صورتی که مخاطبان عزیز مایل به دریافت رایگان فایل های بروز شطرنجی را دارند، می توانند جهت مشارکت در تامین هزینه اشتراک سالیانه سرور با ما همراه شوند. اینجانب سرور Trainbit را جهت آپلود انتخاب نموده
به این فکر می‌کنم که چقدر خوبه با خستگی به خواب رفتن.اینکه خودت رو قبل خواب مشغول کنی، با یه تکلیفی، کاری، کتابی،‌ موبایلی، چیزی.به هر چیزی مشغول باشی به جز فکر.اونقدر خسته باشی که چشمات سنگین شه از خواب و نرسی به فکر کردن.امشب که تکلیف نداشتم و چراغ اتاقم هم خاموش بود و نمی‌شد کتاب خوند و گوشیمم نمی‌دونسم کجاست و خوابمم نمی‌برد، باز مثل قدیما توی فکرام جلو رفتم و جلوتر.شاید به یه چیزی فکر کردم که تا حالا ندیده بودمش و با این جزییات هم بهش ف
امام هادی علیه السلام:هر زمان که پرچم(هدایت)شما از میانتان برداشته شد(امام در دسترس شما نبوده و  در دوران غیبت به سر بردید)از جلو پاهایتان توقع فرج داشته باشید(یعنی ظهور پیش پای شما و بسیار به شما نزدیک است)
((برگرفته از کتاب : غیبت نعمانی حدیث211))
به جایی رسیدم که اگه فقط یک روز تلگرام از دسترس شبکه خارج بشه زندگیم امتحاناتم و کار دیگران همه و همه میره رو هوا. دیگه از اعتیاد گذشته این یه جور نیاز لاینفک از زندگی من شده که تمام ابعاد زندگی من رو تحت شعاع قرار داده. انواع و اقسام جزوات، سوالات، منابع و... با چند انگشت در اختیارمون قرار میگیره فکر نمیکنم هیچ دانشجویی در بشر به این سطح از رفاه رسیده باشه که ما رسیدیم.
همواره در فرهنگ های مختلف با این جمله مواجه میشیم که "کتاب و کتابخوانی" یکی از سرگرمی های ارزان،در دسترس و سازنده آدمی هست و شرایط سختی برای استفاده نمیخواد.از طرفی حکومت ها در جوامع سعی میکنن تا به مردمشون حقوق و مزایایی بدن تا مردم هم در مواقع لزوم در پشت اون ها در بیان. با توجه به وضعیت اقتصادی مملکت و پایین اومدن ارزش پولی درآمد های مردم و همچنین بالا رفتن قیمت کاغذ و هزینه های چاپ کتاب که در نتیجه افزایش چشمگیر قیمت کتاب رو در پی داشته به
این متن قشنگ کمی آرامش میده ❤️❤️❤️
آیا هنوز هم نیاموختی ؟!
که اگر همه ی عالم
قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد ،
" نمی توانند " 
پس
به " تدبیرش " اعتماد کن
به "  حکمتش " دل بسپار
به او " توکل " کن
و به سمت او ”قدمی بردار : سکوت گورستان رامیشنوى؟
دنیا ارزش دل شکستن را ندارد ...
 میرسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود ...!
ﺑ ﺧﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﺖ
ﺑ ﺧﺎﻝ غصه ﻫﺎﺖ
ﺑ ﺧﺎﻝ ﻫﺮ ﻪ ﻪ ﺧﺎﻟﺖ  ﺭﺍ ﻧﺎﺁﺭﺍﻡ ﻣﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﻮ ﺑﺒﻨﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﻔ
همانطور که شما cabinetry را برای بازسازی خود ارزیابی می کنید متوجه خواهید شد که این سه نوع اساسی وجود دارد: انبار، نیمه سفارشی و کابینت های سفارشی. برای کمک به تعیین بهترین نوع کابینت آشپزخانه برای پروژه شما، این مرور کلی تفاوت بین انواع کابینت آشپزخانه و مزایای هر کدام را نشان می دهد. کابینت سهام کابینت آشپزخانه Aristokraft در ورقه ورقه سفید کابینت های انبار یک راه سریع و آسان برای دادن یک آشپزخانه به یک نگاه جدید تازه ارائه می دهند. کابینت ها در اند
روغن CBD در مقابل بذر کنف:
در سال 2018 ، یک لایحه مزرعه تصویب کرد که کانابیدیول (CBD) تولید کنف صنعتی در سراسر کشور قانونی است. به همین دلیل ، "عجله سبز" از محصولات الهام گرفته از حشیش وجود دارد که بازار را سیل می کنند - از جمله محصولات زیبایی.
در حالی که CBD یک عنصر جدید برای بسیاری از مصرف کنندگان است (از آنجا که در حال حاضر با دسترس بیشتری قابل دسترس است) ، روغن کنف حدود ده ها سال است که در فروشگاه های مواد غذایی سالم برای آشپزی و مراقبت از پوست به فروش
آبان ماه ۹۸ یک شوک بزرگ به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد؛ بیش از ۱۰ روز قطعی اینترنت! اما به راستی این قطعی برای کسب و کارهای مجازی و نوپا فرصت بود یا تهدید؟
وقتی نگاهی به پیشینه قطعی اینترنت در ایران می کنیم، قطعی اخیر جزء بی سابقه ترین ها در تاریخ اینترنت ایران بوده است. از همه کم و کاستی ها در قطع و وصل شدن ها که بگذریم، موضوع اصلی میخواهم بررسی کنم اینست که چرا قطعی اینترنت می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید؟
قبل از هرچیز و برای شروع این کندوک
آبان ماه ۹۸ یک شوک بزرگ به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد؛ بیش از ۱۰ روز قطعی اینترنت! اما به راستی این قطعی برای کسب و کارهای مجازی و نوپا فرصت بود یا تهدید؟
وقتی نگاهی به پیشینه قطعی اینترنت در ایران می کنیم، قطعی اخیر جزء بی سابقه ترین ها در تاریخ اینترنت ایران بوده است. از همه کم و کاستی ها در قطع و وصل شدن ها که بگذریم، موضوع اصلی میخواهم بررسی کنم اینست که چرا قطعی اینترنت می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید؟
قبل از هرچیز و برای شروع این کندوک
امروز رفتیم در ارتفاع علوم‌اجتماعی و راجع به عشق صحبت کردیم ،،،
من به مائده گفتم قضیه شکست عشقیم رو...
و چقدر تلاطم حس میکنم در خودم ...
بگم بهش ، نگم بهش ؟
ظاهر مهمه ، مهم‌نیست ؟
عشق فرقش با دوست داشتن چیه؟
فراموش کنم ، نکنم؟
 و انقدر عشق رو برای خودم دست بالا و در دسترس در نظر گرفتم که فکر کنم هیج وقت هیچ عشقی رو تو زندگیم تجربه نکنم...
عشق که میگم‌منظورم احساس دو طرفه است ...
۲۴ اردیبهشت ۹۸ 
ASGHAAMDOOOON ساعاتی پیش از قاعده انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، جدیدترین گزارش مالی خود را در دسترس صبر داد. آمار منتشرشده از سوی AMD مدال می دهند مقیاس درآمد فصل به فصل این شرکت با افتی ۱۶ درصدی مواجه شده است. به علاوه درآمد عملیاتی AMD نیز کمبود داشته؛ موضوعی که تا معادل زیادی به نرم شدن جریان درآمدزایی و بلندی روبیدن هزینه های جستجو و توسعه (R
یه مجموعه نوشته هست واسه یکی از بهترین استادهام دکتر نقشینه
به اسم اقتسادنامه
واسه پبلاگ ایشونه که از اونجا که یه چندسالی هست بروز نشده داره از دسترس خارج میشه
من متن‌هاش رو کپی کردم ازش اجازه بگیرم پست‌ها رو تدریجی میذارم اینجا
در مورد اقتصاد هست که طبق گفته‌ی ایشون تحصیلات اقتصاد نداره و رشته‌ی دانشگاهی آمارو احتمال هست نوشته اقتسادنامه
با سلام خدمت شما عزیزان گرانقدر .
همانطور که مستحضر هستید کمتر از 1 ساعت   دیگر تا افتتاح رسمی وبسایت جدید زمان باقی مانده و تیم فنی در حال حاضر بیشتر بخش ها مطالب موجود در این پایگاه و همچنین مطالب جدید را در وبسایت جدید بارگذاری کرده اند ، بنابراین ازامروز یکم فروردین ماه 99 در راس ساعت 16 ، وبسایت جدید به طور آزمایشی در دسترس خواهد بود و تا 5 فروردین تحت طراحی و توسعه توسط تیم فنی قرار خواهد داشت .
مجددا باید اشاره کرد پایگاه فعلی (همین آدرس ای
درب سکشنال پارکینگی یک محصول عالی با غلطک های بسیار صاف، در طرح و رنگ های متنوع و در ابعاد گوناگون و استاندارد در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها موجود است. با توجه به پیکربندی ساده آن، درب های گاراژ ما حداکثر فضای خود را در گاراژ خود می سازند، به این معنی است که شما می توانید اتاق بیشتری برای ماشین و هر چیز دیگری که بخواهید امن نگه دارید. 
تعدادی از دلایل خوبی برای انتخاب یک درب گاراژی مقطعی وجود دارد، که از سطح بالایی از عملی بودن، عایق بن
درب سکشنال پارکینگی یک محصول عالی با غلطک های بسیار صاف، در طرح و رنگ های متنوع و در ابعاد گوناگون و استاندارد در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها موجود است. با توجه به پیکربندی ساده آن، درب های گاراژ ما حداکثر فضای خود را در گاراژ خود می سازند، به این معنی است که شما می توانید اتاق بیشتری برای ماشین و هر چیز دیگری که بخواهید امن نگه دارید. 
تعدادی از دلایل خوبی برای انتخاب یک درب گاراژی مقطعی وجود دارد، که از سطح بالایی از عملی بودن، عایق بن
۱- ساخت پادکست راحت است
محتوای صوتی یا ساخت پادکست در مقایسه با متن و محتوای ویدئویی، بیشتر برای کاربران قابل‌دسترسی است. در واقع لازم نیست آنها متن‌های طولانی را بخوانند و به راحتی می‌توانند به متن شما گوش بدهند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند درحالی‌که ورزش یا رانندگی می‌کنند، به پادکست شما گوش دهند. پادکست شما آن‌ها را از این فعالیت‌ها دور نخواهد کرد؛ بلکه این فعالیت‌ها را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کند.
۲- ساخت پادکست و قرار دادن آن
کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
بازی Pro Evolution Soccer،
ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه
منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه
کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد
منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار
راز موفقیت موبایل های چینی چی بود


رشد سریع 
تولید گسترده و رشد سریع موبایل های چینی در بازار جهانی یکی از دلایل موفقیت موبایل های چینی است. رشد موبایل های چینی در بازار جهانی به حدی است که شرکت چینی هواوی در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سازنده گوشی های همراه در جهان است. دیگر شرکت های چینی که فعالیت خوبی دارند عبارتند از:وان‌پلاس (OnePlus)شیائومی (Xiaomi)اوپو (Oppo) ویوو (Vivo)در ادامه به معرفی رموز موفیت گوشی های چینی می پردازیم:لوازم جانبی در دسترسی
آیا به دنبال یک کار نیمه وقت آسان هستید؟ این که آیا شما شغل دوم را می خواهید که از اولین کارتان راحت تر باشد ، در مدرسه هستید و می خواهید در حالی که هنوز وقت خود را برای تحصیل ، کار در آخر هفته دارید ، مقداری پول اضافی کسب کنید یا به سادگی می خواهید درآمد خود را با یک کار پاره وقت که نیست بیش از حد استرس زا ، گزینه های زیادی در دسترس است.
ادامه مطلب
تفاوت اول- نیاز به نصب بر روی سیستم عاملنرم افزارهای آنلاین نرم افزارهایی هستند که برای استفاده از آنها نیاز به نصب نرم افزار روی دستگاه در حال استفاده نمی باشد. در اصلاح به این نرم افزارها نرم افزارهای ابری نیز گفته می شود.بر خلاف نرم افزارهای ابری، نرم افزارهای نصبی وجود دارند که برای استفاده از آنها حتما بایستی آنها را بر روی کامپیوتر نصب کرد. به طور مثال نرم افزار مدیا پلیر که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود.
نرم افزارهای ابری از طریق
چگونگی اموزش تایپوگرافی اسم فقط تایپوگرافی است
تایپوگرافی اسم اغلب به عنوان یک رشته کاملاً مجزا از طراحی وب تدریس می شود ، اما امی پاپائلیاس احساس می کند که این یک اشتباه است. در این گفتگو ، بخشی از سری سخنرانی های TypeCooper West ، او تایپیوگرافی وب را ویرایش می کند و معتقد است که باید آن را به عنوان یک عنصر برای یادگیری طراحی وب تلقی کرد.
26. تایپوگرافی  اسم برنامه وب و موبایل را بهبود بخشید
این فیلم کوتاه پنج اصل اساسی را برای بهبود کیفیت تایپوگرا
با سلام خدمت شما عزیزان گرانقدر .
همانطور که مستحضر هستید کمتر از  2  روز   دیگر تا افتتاح رسمی وبسایت جدید زمان باقی مانده و تیم فنی در حال حاضر بیشتر بخش ها مطالب موجود در این پایگاه و همچنین مطالب جدید را در وبسایت جدید بارگذاری کرده اند ، بنابراین از فردا یکم فروردین ماه 99 در راس ساعت 15 ، وبسایت جدید به طور آزمایشی در دسترس خواهد بود .  فاز اول که شامل 90% پروژه میباشد فردا ان شاء الله افتتاح خواهد شد و تا 15 فروردین 99 مرحله آزمایشی وبسایت جدی
نکاتی مهم درمورد طرز کشیدن خط چشم
بعضی از خانمها دوست دارند که در روز از خط چشم استفاده کنند. استفاده صحیح از خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر میکند و مژه ها ضحیمتر به نظر می آیند. خط چشم به رنگهای مشکی و قهوه ای تیره در دسترس است.

ادامه مطلب
با سلام خدمت شما عزیزان گرانقدر .
همانطور که مستحضر هستید کمتر از 2 ساعت   دیگر تا افتتاح رسمی وبسایت جدید زمان باقی مانده و تیم فنی در حال حاضر بیشتر بخش ها مطالب موجود در این پایگاه و همچنین مطالب جدید را در وبسایت جدید بارگذاری کرده اند ، بنابراین از فردا یکم فروردین ماه 99 در راس ساعت 15 ، وبسایت جدید به طور آزمایشی در دسترس خواهد بود .  فاز اول که شامل 90% پروژه میباشد فردا ان شاء الله افتتاح خواهد شد و تا 15 فروردین 99 مرحله آزمایشی وبسایت جدید
حرفی را که می خواهم بگویم ذیگری بهتر و زیباتر بیان کرده،آیا همه ی آنچه تا به حال باید گفته میشد گفته نشده ست؟آیا حرف های ما همه تکرار گفته شده ها نیست؟چه چیز جز فراموشی و بی عملی 
می تواند باعث بازگویی دوباره ی حرفمهایمان شود؟چند وقت است کلام نویی نشنیده ایم؟
در جهانی که سکوت کمتر احترام برانگیز و دور از دسترس است همچنان به حرف زدنهایمان ادامه میدهیم
و ادامه میدهیم و...
طبق دستورالعمل جدید، کلیه کارتخوان های بخش حسابداری جمع شده و پرداخت فقط از طریق پرتال دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آدرس https://ums.mums.ac.ir در دسترس می‌باشد.
# لطفاً برای هر آزمون، در همان روز یا روز قبل، اقدام به پرداخت شهریه خود نمایید.
سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گلکسی اس 10
و گلکسی نوت 10 با هدف رفع باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی منتشر کرد.
البته این آپدیت تنها در کشور کره منتشر شده و بزودی در کشورهای دیگر نیز
در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
ادامه مطلب
دستگاه تصفیه آب
انتخاب یک دستگاه تصفیه آب مناسب بستگی به کیفیت آب در دسترس شما و آلودگی‌های میکروبی موجود درآب دارد  در صورتی که آب لوله‌کشی شما دارای آلودگی‌های بیشتری نسبت به حد مجاز باشد و دارای فلزات سنگین مانند سرب و نمک‌های محلول در آب باشد  بایستی سیستم های اسمز معکوس جهت تصفیه آب به کار گرفته شود  امروزه این سیستمها  به دلیل پیشرفت‌های صورت گرفته با صرف هزینه کمتر و نصب آسانتر نسبت به گذشته در دسترس میباشند  استفاده از چنین سیس
با سلام خدمت شما عزیزان گرانقدر .
همانطور که مستحضر هستید کمتر از  2  روز   دیگر تا افتتاح رسمی وبسایت جدید زمان باقی مانده و تیم فنی در حال حاضر بیشتر بخش ها مطالب موجود در این پایگاه و همچنین مطالب جدید را در وبسایت جدید بارگذاری کرده اند ، بنابراین از فردا در راس ساعت 15 ، وبسایت جدید به طور آزمایشی در دسترس خواهد بود و ان شاء الله در ساعت 16 یکم فروردین ماه  فاز اول که شامل 90% پروژه میباشد افتتاح خواهد شد و تا 15 فروردین 99 مرحله آزمایشی وبسایت
سلام
مقاله‌ای نوشتم با این پیش‌فرض که کرونا ویروس جدید ساخته دست بشر باشد. البته هر چند خود مفروض مقاله با علامت‌سوالهایی مواجه هست، ولی اهمیت موضوع باعث می‌شود که از پرداختن به آن غافل نباشیم. مقاله در لینک زیر در دسترس عموم قرار دارد:
https://b2n.ir/sars2-ncov-2
اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی می تواند باعث تضعیف اقتصاد و سرمایه ی یک کشور شود؛ اما از طرفی نیز می تواند سبب خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی با استفاده از ابزارهای موجود و در دسترس برای تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی شود.
ادامه مطلب
بسمه تعالی
اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع)
 
       با جستجویی ساده در اینترنت دریافتم که بسیاری از سخنرانیهای گهربار عالم ربانی و حکیم فرزانه، حضرت آیت الله محمد شجاعی زنجانی (ره)، به آسانی در دسترس جویندگان این مطالب نیست.
       از طرفی بنظر میرسد بخشی از سخنرانیهای صوتی و تصویری ایشان-به هر علت-در دسترس همگان نیست. لذا تصمیم گرفتم، همان بخش از معارف اسلامی که
 
فکر کنید می خواهید عکسی از خودتان را که پیش از سال 2010 میلادی جایی در اینترنت، به جز فیس بوک یا ایمیل تان قرار داده اید، پیدا کنید؛ یا متن هایی که روی مسیج بوردها یا صفحه دوست تان گذاشته اید. آیا به این محتواها دسترسی دارید؟
به نظر می رسد عمده مطالب و تصاویری که از دهه قبل میلادی از خودتان روی اینترنت گذاشته اید، دیگر در دسترس نیست.
ادامه مطلب
اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است.[۲۸][۲۹] در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد[۳۰][۳۱] و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.
سلام، ضمن عرض تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون، و عزرخواهی بابت تبریک نگفتن در وبلاگتون، به اطلاع شما وبلاگنویس های محترم میرسونم، به جهت بروزرسانی و سهولت در استفاده از وبسایت پرو وب پلاس، تمامی مطالب به مدت چند روز از دسترس خارج خواهد شد، 
اگر در طول این مدت سوالی براتون پیش اومد، از طریق منوی اصلی ، قسمت تماس با من، به صورت خصوصی پیام خودتون رو بفرستید، تا جوابتون رو ارسال کنم.
سال خوبی رو برای همه شما وبلاگنویس های محترم آرزومندم:)
نو که میاد به بازار
کهنه میشه پشت خطی ..
میشه 10 تماس بی پاسخ ..ʘ͜͡ʘ
میشه عــــــه مگه زنگ زدی؟؟؟


میشه ببخشید خوابـ بودمʘ͜͡ʘ
میشہ گوشیم دستـ خودم نبود..
میشه الان جاییم خودم زنگ میزنم
میشه مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد...ʘ͜͡ʘ
میشه
Online
Online
Online
Online
Online
Online
۱- طراحی ساده ای انتخاب کنید.
۲- محتوا در مرکز صفحه قرار می گیرد.
۳- توجه بیشتر بر روی ظاهر و شکل محتواست تا ظاهر و طراحی صفحه.
۴- توجه بیشتر بر استفاده از فضای سفید.
۶- استفاده مؤثر از رنگ ها.
۷- متن و فونت بزرگ.
۸- استفاده بیشتر از تصاویر و ویدئو ها.
۹- استفاده از المان های طراحی عامه پسند.
۱۰- تاکید بر قابل دسترس بودن.
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
بعد از حادثه ی یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دوقلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که از این حادثه جان سالم بدر برده بودند ، خواست تا از فضای در دسترس شرکت آن ها استفاده کنند . صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد ؛ همه ی داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود . 


ادامه مطلب
آدرس جدید آپارات به دلیل تحریم 
دوستان عزیز همانطور که میدانید آپارات از دیشب بسته شده و فقط برخی افراد به آن دسترسی دارند.
 
طبق آخرین خبر هایی که داریم ریجستری دامنه com آپارات جهت رفع تحریم ها در حال تغییر میباشد. و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
همینطور هیچ کجا آدرس جدیدی برای آپرارات قرار نگرفته شده .
سلامبا توجه به اهمیت بتن در روند کارهای عمرانی و همینطور دقت نظری که باید دوستان عزیز جهت تهیه بتن در این فصل سرما داشته باشند؛نشریه 327 "دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه" رو در دسترس دوستان قرار دادم
امیدوارم مثمر ثمر باشه
دریافتعنوان: نشریه 327حجم: 5.54 مگابایت
قرار دادن دستگاه فروش کاندوم در مترو 
 
قرار دادن سکه و دکمه را فشار دهید ، کاندوم در ایستگاه مترو در دسترس خواهد بود حالا دیگر برای خرید کاندوم دیگر نیازی به روبرو شدن با شرمساری نخواهید بود.فقط با فشار دادن یک دکمه ، در ایستگاه های مترو دهلی کاندوم دریافت خواهید کرد. اولتیماتوم آشا برای 'Asha Nidh' اولتیماتوم آشا برای 'Asha Nidh' همچنین بخوانید دستگاه فروش کاندوم در ایستگاه مترو حالا دیگر نیازی نیست برای خرید کاندوم و یا هر نوع شرمساری به هر فروشگا
الان دارم کتاب "خاطرات سفیر" دکتر نیلوفر شادمهری رو دارم میخونم ...
معرکه است 
قشنگه
دوست داشتنیه
عالیه
...
یه گوشه ی کتاب نوشتم دوستت دارم نیلوفر خانم!
کاااااااش یه رفیق نزدیک و در دسترس اینطوری داشتم !!!!!!
...
کتاب رو یک سال و نیم پیش خریدم اما نمیدونم چرا نخوندم (یعنی میدونم چرا ولی چراش خیلی قابل قبول و محکمه پسند نیست! )
شما هم بخونیدش تا تا بعد درباره اش بنویسم !
مسجدیون رسانه ای است که در جهت ارتقای سطح علمی و مهارت های مورد نیاز برای فعالیت در فضای مجازی و مقابله با دشمن در جنگ نرم نیاز است را در اختیار شما قرار میدهد.
علاوه بر این مطالب سیاسی ، فرهنگی ، اعتقادی و ... را پوشش میدهد و سعی میکند در این فضا روشنگری کند.
 
از فعالیت های دیگر مسجدیون میتوان به مواردی از جمله معرفی نرم افزارها و سایتها و کانالهای مفید و حرفه ای در زمینه مذهبی اشاره کرد. ما تمام تلاشمان را میکنیم تا از تولید کنندگان آثار در زم
یه چیزو میخواستم بگم
یعنی دو چیزو، که برای خودم بمونه مخصوصا:
1. قدر همو بدونیم. زمان میگذره. و آدمهایی که شما فرصت داشتین یا داشتن که با شما وقت بگذرونن ممکنه دیگه در دسترس نباشن یا از دنیا رفته باشن یا هرچی.
2. یه چیزی که توی کانادا متوجه شدم، اینه که سیتیزن شیپ کانادا به آدم قدرت نمیده. یه جورایی همیشه ضعیف هستی و در موضع ضعف.
3.! برداشتیم نون و سیب زمینی و قند رو حذف کردیم از غذای روزانه، وزنم داره کمتر میشه.
ولی به شدت وحشتناک این ماه پریود شدم!
 
 
 
 
بنزین که قیمتش را کردند سه برابر، یکی دو روز بعد از آن اینترنت را هم قطع کردند،
یعنی چیزهایی که فکر می‌کردند برای‌شان خطرناک است و
پایه‌های حکومت‌شان را سست می‌کند،
از دسترس مردم خارج ساختند، مثل شبکه‌هایی که با آنها حالت را می‌پرسیدم.
امروز سه‌شنبه بود و الان سه روز بیشتر است که خیلی‌ها مثل من احساس می‌کنند
جایی گیر افتاده‌اند مثل شعب ابیطالب.
بانک‌ها آتش گرفت، فریادهایی که زده و خون‌هایی
یکی از موضوعاتی که کمی انتخاب مقصد سفر را دشوار می‌کنند، پیشنهادهای دوستان و بستگان است. همه افراد پس از بازدید از یک شهر، بازدید از آن را به دیگران توصیه میکنند، اما واقعا پیشنهاد این مقصد مطابق با ذائقه شما است؟
با اینکه پیشنهادات به ظاهر کار را برای انتخاب یک مقصد ساده‌تر میکند، اما آیا شما دلیل انتخاب این مقصد از طرف پیشنهاد دهنده را برای سفر خودش سوال می‌کنید؟ با ذائقه وی آشنا هستید؟ و یا با ویژگی‌های این شهر به طور کامل آشنا شده‌ای
بررسی اجمالی پاور بانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite
در این پست قصد داریم به بررسی اجمالی پاور بانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite بپردازیم.
پاوربانک مدل A1273 PowerCore Elite از سری شارژر های قابل حمل تولید شده توسط شرکت انکر است که ابعادی در حدود 27×66×159 میلی متر و وزنی معادل 383 گرم دارد که به شما اجازه می‌دهد تا آن را به هرمکانی حمل کنید و دیگر نگران در دسترس نبود پریز برق نباشید. جنس بدنه‌ی آن از پلی کربنات است که رنگی تماما مشکی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است. پاور
برای افرادی که دائما در سفر هستند چه کاری و چه تفریحی بسیار راحت تر است که سفر خود را از طریق هواپیما انجام دهد. برای تهیه بلیط هواپیما دیگر لازم نیست مانند گذشته به صورت حضوری از دفاتر فروش بلیط اقدام به رزرو کنید فقط کافی است که در گوگل کلمه خرید بلیط هواپیما ارزان را جستجو کنید.سایت کلیک سامانه رزرواسیون آنلاین از جمله سایت های معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس است که ارزان ترین نرخ های بلیط را ارائه می دهد. استفاده از روش ای
روتامتر جورج فیشر
سازو کار این تجهیز ( جریان سنج فیشر ) بر اساس اصل منطقه متغیر عمل می
کند.لوله های اندازه گیری در دسترس در PA شفاف یا پلی سولفون مناسب
برایinert و خورنده  رسانه (PVC-U و لوله هایPVDF در صورت درخواست) می
باشد.
شناورها مذکور در فولاد ضد زنگ 1.4571، PVC-U، PPیاPVDF (بسته
به محدوده کاری و محدوده اندازه گیری) در دسترس هستند. مقیاس لوله اندازه
گیری می تواند برای محیط مناسب باشد و به عنوان مثال در l / h، m³ / hیا٪.
بخش های تکمیل شده بر روی لوله اندازه گی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها