نتایج جستجو برای عبارت :

تغییر معادلات بازار مسکن با رکود تورمی

حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه «رکود تورمی» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را می‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته می تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان می توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
✅ مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد میانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عمیق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضای مجازی طی پاییز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی برای ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکایت می‌کند. با این حال، مقایسه این دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمی در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها برای
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمین و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به امید کاهش قیمت‌ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول کرده‌اند.
با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸، گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت مسکن در سال ۹۹ و اینکه آیا سایه رکود تورمی از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته؛ یک انبوه‌ساز به این پرسش پاسخ داده است.
به گزارش مجله دلتا ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آن چنان که برخی ادعا می
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB
 
 
دانلود
 
 
 
حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB  حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس
بعد از تنش‌های ارزی که در دو سال گذشته، بازار املاک را تحت‌الشعاع خود قرار داد و به رکود در بازار مسکن دامن زد، اکنون 22 منطقه تهران از روند هماهنگی در قیمت مسکن پیروی نمی‌کنند.
به گفته کارشناسان، رکود در بازار مسکن ، بی‌سابقه‌ترین دوره رکود طی 20 سال اخیر است. هرچند این شرایط، باعث شده میزان معاملات املاک تا 80 درصد در مقایسه با دوره رونق کاهش یابد، اما مناطق مختلف تهران در این دوره در خصوص قیمت‌گذاری رفتاری متفاوت داشته‌اند.
به گزارش مجل
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،
برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال ۹۸، با دو
نظرسنجی تلگرامی طی دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش
شد. نتایج نشان می‌دهد اکثریت نسبی فعالان این بازار انتظار دارند سال
آینده قیمت مسکن به ثبات برسد. با این حال تعداد افرادی که در نظرسنجی
بهمن‌ماه، «افزایش قیمت مسکن در سال ۹۸» را پیش‌بینی کرده‌اند نسبت به
نظرسنجی آذر ماه، نزدیک به دو برابر شده است. ۵ عامل در تغییر نگ
بانک‌ها نقش اساسی در گرانی مسکن دارند | ۸۰ درصد نقدینگی نظام بانکی در بخش مسکن زمین‌گیر شد!
کمال اطهاری اقتصاددان و کارشناس مسکن:
یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن با وجود کاهش تعداد معاملات وجود معاملات صوری در بازار مسکن ایران است.
بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک‌ها در بخش مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری شده‌است. بنابراین به نظر می‌رسد قیمت گذاری بالای املاک بانک‌ها که به منظور بالا بردن دارایی‌های آن‌ها در ترازنامه صورت می‌گیرد، یک
به طور معمول بازار معاملات در نیمه بهمن‌ ماه هر سال و پیش از آنکه تورم معمول سالانه، دوباره بر قیمت مسکن تاثیر بگذارد تکان می‌خورد.
رکود بازار مسکن پیش از این نیز در سه دهه گذشته در کشور تجربه شده است، با این تفاوت که اکنون کارشناسان می‌گویند؛ حتی با حرکت بازار انتظار نداشته باشید قیمت‌ها بیش از 20 درصد کاهش پیدا کند.
به گزارش مجله دلتا  بازار مسکن در نیمه دوم زمستان وارد فاز معاملاتی می‌شود و تعداد قراردادها افزایش می‎یابد؛ اما به گفته ک
جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی از افزایش قابل توجه تعداد معاملات در آذرماه سال 98 خبر می‌دهد؛ خبری که امید رونق در بازار مسکن را مجددا زنده کرده است.
جدیدترین آمار منتشر شده از وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ نشان می‌دهد تعداد کل مبایعه‌نامه‌ های ثبت‌شده در آذرماه امسال ۹ هزار و ۶۶۴ مورد بوده که نسبت به ماه گذشته رشدی بیش از ۱۳۷ درصد را تجربه کرده است.
به گزارش مجله دلتا در شرایطی که فعالان بازار مسکن افزایش تعداد معاملات را پایانی بر دوران
تحلیلگران می‌گویند بازار مسکن در زمستان سال 98 شروع خوبی داشته و از رونق بیشتری نسبت به پاییز برخوردار بوده است.
علی‌رغم آمار منتشر شده از روند صعودی معاملات بازار مسکن ۹۸ و افزایش تعداد معاملات در آذرماه امسال، یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید نمی‌توان چندان به این بازار چندان خوشبین بود چرا که عدم تغییر پارامتر های تاثیر گذار اقتصادی مانند نرخ ارز و نقدینگی بازار مسکن را دوباره وارد رکود می‌کند.
به گزارش مجله دلتا مهران داودی، تحلیل‌گر
در این بازار پیش از این زمزمه‌هایی درخصوص افزایش سقف دریافت تسهیلات مسکن به گوش می‌رسید. همین خبر کافی بود تا بازار اوراق تسهیلات مسکن از رکود بی‌سابقه و افت شدید قیمت‌ها در هفته پایانی خرداد و هفته نخست تیر ماه خارج شده و به رونق نسبی بازگردد و قیمت‌ها تا حدودی بهبود یابد. روز گذشته اما وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت. در حال حاضر همه متقاضیان دهک‌های ۳ تا ۷ درآمدی که گروه هدف بانک مسکن برای پرداخت تسهیل
 چرا گفته شده است که شانس و اقبال دریافت وام مسکن خانه اولی ها کم شده است؟
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، از جا ماندن سپرده‎گذاران صندوق پس‎انداز یکم از خرید مسکن، به دلیل نداشتن توان خرید، خبر داد و گفت: «افرادی که در صندوق پس‎انداز یکم سپرده‎گذاری کرده بودند، توان خرید مسکن ندارند و از دریافت تسهیلات، خودداری می‌کنند.»
به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین، حسام عقبایی در ادامه  این موضوع افزود: «در سال‌های گذشته تسهیلات بانک
نشانه‌های بسیاری حاکی از احیای به نسبت جزیی بازار مسکن در کنار توقف کاهش قیمت‌ها در مهرماه امسال است. مقطعی یا ادامه‌دار بودن این روند به علل متفاوتی همچون بازار ارز، هزینه‌های ساخت و ساز و ...بستگی دارد.
 
افت شدید معاملات مسکن در ماه‌های مرداد و شهریور و رسیدن تعداد معاملات شهر تهران به پایین‌تر از سه هزار مبایعه نامه موجب شد تا برخی مالکان با احتمال کاهش قیمت مسکن به واگذاری ملک خود با قیمتی کمتر از قیمت مورد نظر خود اقدام کنند تا متحم
علی‌رغم پیش‌بینی‌ کارشناسان  مبنی بر ادامه‌دار بودن شرایط ایستای بازار مسکن پایتخت تا پایان سال 98،  برخی از مناطق پایتخت با تنوع آگهی‌های پیشنهادی و افزایش معاملات مواجه  شده‌اند.
  
تا همین چند هفته گذشته، بخش تقاضا در بازار مسکن و خرید‌ و فروش ملک از یافتن آگهی پیشنهادی با قیمت مناسب ناامید بود، اما گزارش‌های میدانی اخیر از انعطاف طرف های معاملات مسکن در مناطق ۴ و ۵ تهران خبر می‌دهند. مناطق 4 و 5 معمولا” جزء مناطق فعال در  معاملات خ
قراردادهای امضا شده معاملات  مسکن در شهریورماه سال جاری نشان می‌دهد که تعداد معاملات با منفی ۷۴ درصد  به پایین‌ترین سطح خود طی شش سال اخیر رسیده و بازار مسکن همچنان بر رکود  پافشاری می‌کند.
  
به رغم پیش‌بینی فعالان و مسوولان بازار مسکن مبنی بر کاهش تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن در نیمه دوم سال 98 و عمیق‌تر شدن رکود بازار مسکن؛ تعداد قراردادهای  امضا شده خرید و فروش در تهران تا نیمه مهرماه امسال  در مقایسه با  همین  مدت درشهریور ماه
به گزارش واحد سنجش و راه حل‎های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، بازار مسکن تقریبا از سال 92 وارد فاز رکود شد و تا سال 96 موقعیت خود را حفظ کرد و در حالی که در حالی که نوید رخت بستن رکود از صنعت ساخت و ساز به گوش می‎رسید، در سال 97 این رکود عمیق‎تر شد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، تعداد پروانه ساختمانی صادر شده در شهر تهران از 21150 فقره در سال 92 به 8061 فقره در سال 94 تنزل یافت و البته در سال 96 با اندکی افزایش، به 10222 فقره رسید.
ادام
کارشناسان مسکن می‌گویند هر دو طرف عرضه و تقاضا در بازار به درک مشترک رسیده‌اند و مالکان نیز می‌دانند که ظرفیتی برای رشد قیمت وجود ندارد.
بعد از دوره کوتاه‌مدت رونق و طی دوره رکود بازار مسکن که معمولا ۱۰ تا ۱۵ فصل طول می‌کشد، بهترین زمان برای خرید خانه است. شواهد نشان می‌دهد که بازار مسکن وارد دوره پسارکود شده است به عبارت بهتر، خرید و فروش نسبت به عمق رکود افزایش یافته ولی میزان معاملات آنقدر بالا نیست که بتوان آن را رونق نامید.
به گزارش
تحلیل رویایی یا واقعیت باور نکردنی؟؟؟!!!!!
به گزارش اقتصادنیوز امید علیجانی در گفتگو با ایبِنا، عنوان کرد: در
پایان سال ۹۶ و بعد از اعلام ورود به دوران رونق، در قالب ۲ سناریوی کلی
آینده بازار مسکن قابل پیش بینی بود. وی افزود: سناریوی اول، رشد قیمت تا
۵۰ درصد، افزایش هیجانی خرید در بازه‌ای کوتاه‌مدت و در گام بعد شروع دوران
رکود در پایان سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ است. در سناریوی دوم حفظ نسبی
قیمت‌ها و رشد سطح معاملات و در گام بعد تداوم دوران رون
  یکی از مهمترین اتفاقات اقتصادی سال 97 نوسانات بی سابقه قیمت طلا و ارز بود که به تبع آن اثرات تورمی آن به روی سایر قیمتها نیز سرایت کرد. مهترین اتفاق تورم 370 درصدی ارز بود که بلافاصله به دنبال آن شاهد افزایش قیمت طلا بودیم چرا که قیمت گذاری طلا در کشور ما متأثر از انس جهانی و ارز است و به دنبال افزایش قمیت ارز و طلا اقلام دیگر نیز گران شد.
  زمانی که یک شوک  ارزی وارد می شود روی خوش سکه به سمت فعالیت سوداگران بازار تحت شعاع قرار می گیرند ابتدا ا
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزایش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسیده؛ اما چهار عامل ناشی از شرایط عمومی اقتصاد باعث سردرگمی فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
کاهش ماهیانه نرخ در مناطق میانی، افت ۷۸ درصدی معاملات و افزایش ۲۵ درصدی ساخت‌وساز، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را پیش روی بازار مسکن پایتخت قرار داده است.
گسترش نیوز: به دنبال توقف رشد قیمت‌ها در بازار مسکن و افزایش ساخت‌وساز، نشانه‌های جابه‌جایی عوامل رکودزا بروز کرد. تا دو ماه قبل، واسطه‌های ملکی عنوان می‌کردند علت اصلی رکود به نبود تقاضا مربوط نمی‌شود بلکه مالکان از فروش خودداری می‌کنند.
مشاهدات میدانی نیز با توجه به نبود چشم‌ان
قطب‌نمای بازار مسکن۹۹
سه پرسش اصلی همه فعالان بازار ملک درباره «اوضاع اقتصاد مسکن ۹۹» در یک نظرسنجی از ۲۰ کارشناس مطلع این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نظرسنجی با لحاظ آنکه شرایط اقتصادی و اجتماعی زیر سایه سنگین کرونا قرار دارد و آینده بازارها به همین دلیل چندان قابل پیش‌بینی نیست، «نگاه و برآورد احتمالی کارشناسان اقتصاد مسکن» منعکس شده است. نتایج به‌دست‌آمده از مجموعه پاسخ‌ها و کامنت‌های شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نشان می
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
سرمایه‌گذاری در مسکن به سود است یا زیان؟



به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از
ایران، مردمی که اندوخته مالی اندک یا متوسطی دارند می‌خواهند آن را در
جایی مطمئن سرمایه‌گذاری کنند تا همین پس‌انداز کم از دستشان نرود.
بازارهای جذاب سرمایه‌گذاری در ماه‌های گذشته عموماً دلار و سکه بود البته
مسکن هم سهم قابل توجهی در سرمایه گذاری‌های خرد مردم داشت. سرمایه‌گذاری
در حوزه مسکن ریسک کمتری از بازارهای دیگر دارد اما نکته این است که ب
قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمی‌شود!!!!!!؟؟؟؟؟
یک کارشناس بازار مسکن
می‌گوید: با توجه به شرایط پیش‌آمده و افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت مسکن
نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت مسکن برای سال 98 گران
نخواهد شد.
به گزارش تجارت‌نیوز، وضعیت مسکن در بلاتکلیفی‌ به سر می‌برد. افزایش قیمت مسکن
در سال جاری شوک عجیبی به بازار القا کرد. برخی از فعالان می‌گویند در
شرایط فعلی معامله‌ای در بازار مسکن انجام نمی‌شود، یعنی مردم تا ثبات
شرایط نه م
اقتصادنیوز: بازار پیش‌فروش مسکن که از یک ماه گذشته و به‌دنبال افت شدید تقاضا برای خرید مسکن از سوی سمت عرضه واحدهای مسکونی مورد توجه قرار گرفته و این موضوع موجب افزایش تعداد آگهی‌های فروش واحدهای در حال ساخت شده است، هم‌اکنون با شرایط جدید به یکی از گزینه‌های خرید مسکن برای متقاضیانی تبدیل شده است که به‌دلیل نداشتن نقدینگی کافی برای خرید آپارتمان آماده، به اجبار به حاشیه بازار رانده شده‌اند.
به گزارش اقتصادنیوز، درحالی‌که در دوره ر
یک پیش بینی جالب درباره قیمت مسکن تا نیمه 98

به گزارش جی پلاس؛
در ماه های گذشته و تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، بازار مسکن هم شاهد افزایش
چشمگیر قیمت ملک و همچنین اجاره بهاء بود و در مهرماه و کاهش تدریجی نرخ
ارز و متضرر شدن بعضی از شهروندان در معاملات طلا برخی از کارشناسان پیش
بینی کردند که بار دیگر بخشی از نقدینگی فراوان درجامعه به سمت بازار مسکن
روانه خواهد شد. 
شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز ،‌افزایش اجاره
بها و گ
فرصت های بازار مسکن در ورامین
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. 
از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است.
 در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند.

 کشف و آگاهی از فرصتهای با
مدیر عامل بانک مسکن در تشریح کلیات سقف جدید وام مسکن از افزایش تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌های تهرانی خبر داد.
مدیر عامل بانک مسکن ضمن اعلام افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌‌های تهرانی، جزئیات دیگری از افزایش سقف تسهیلات و ارائه وام ۳۰۰ میلیونی خرید مسکن را تشریح کرد.
به گزارش مجله دلتا ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به مصوبه جدید شورای پول و اعتبار اظهار داشت: تسهیلات ۳۰۰ میلیون ت
جزوه دست نویس درس معادلات دیفرانسیل
دانلود جزوه دست نویس درس معادلات دیفرانسیل، در قالب pdf و در 34 صفحه تهیه شده است. فهرست مطالب: معادلات دیفرانسیل معمولی معدلات دیفرانسیل دسته منحنی معدلات دیفرانسیل مرتبه اول معدلات تفکیک پذبر معادلات همگن و ناهمگن معدلات دیفرانسیل کامل فاکتورهای
قیمت‌ گذاری گزاف در بازار فروش آپارتمان‌ های کوچک‌ در تهران نشان می‌دهد که مالکان هنوز از شرایط حقیقی بازار مسکن آگاه نیستند.
با استمرار رکود عمیق در بازار معاملات مسکن، برخی از فروشندگان آپارتمان‌ های کوچک‌ متراژ همچنان قیمت فروش آپارتمان های خود را بالاتر از میانگین قیمت مورد انتظار هر منطقه اعلام می‌کنند.
به گزارش مجله دلتا اعلام قیمت‌های پیشنهادی گزاف ناشی از انتظار تورمی مالکان، تعجب فعالان بازار مسکن را برانگیخته است چرا که ا
خانه
ارزان در سال 98 تصوری است که طرف تقاضا از ماحصل تحولات بازار در یک سال
گذشته دارد. اگرچه رکود تورمی همچنان در بازار حکم فرماست، اما اینکه این رکود
منجر به انعطاف بیشتر فروشندگان و کاهش قیمت‌ها شود موضوعی است که کارشناسان هم در
باره آن تردید دارند.
 
چشم‌انداز
رکود در بازار مسکن، سرمایه‌ها را طی هفته گذشته به سمت بازارهای خودرو و بورس
روانه کرد که باعث شد برخی فروشندگان نسبت به عرضه واحدهای خود اقدام کنند. این در
حالی است که مشاوران ملک
بازار معاملات در شهریور و مهرماه 98 شاهد تورم منفی ملک بوده است. در این شرایط، سازندگان معمولا اقدام به پیش‌فروش املاک خود می‌کنند، اما شواهد نشان می‌دهد عرضه این واحد ها افت محسوسی در پاییز امسال داشته است.
تامین نقدینگی و جلوگیری از اثر کاهش قیمت مسکن بر قیمت واحد های مسکونی از جمله دلایلی است که مالکان و سازندگان به پیش فروش آپارتمان های خود اقدام می‌کنند.
به گزارش مجله دلتا در فصل تابستان، زمزمه‌های کاهش قیمت مسکن و نرمش بعضی از فروشن
مقصد نقدینگی در کجا سرمایگذاری می شود؟ و بهترین سرمایگذاری چیست؟
در حالت کلی نقدینگی در بازار ایران شامل ۵ مقصد اصلی میباشد: ۱مسکن ۲ ارز ۳طلا ۴ بانک ۵_ بورس
۱_در ابتدا به بررسی بازار مسکن میپردازیم؛ بعد از افزایش قیمت دلار در سال ۹۷ شاهد رشد نسبی قیمت ها در این بازار بودیم ولی بدلیل کاهش شدید ارزش درامدی و پس انداز عموم مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه، این قشر از جامعه توانایی خرید مسکن را از دست داده اند و در حال حاظر شاهد رکود بسیار عمیق و وحشتن
قیمت خرید و فروش باغویلا در شهریار : کارشناسان معتقدند دخالت مستقیم دولت در بازار باغویلا نتیجه نخواهد داد اما می تواند بستر را از طریق قوانین و تسهیلات برای بخش خصوصی فراهم کند.
رونق گرفتن ساخت و ساز باغویلا نیازی به سرمایه دولتی ندارد.
کارشناسان ساخت و ساز و قیمت باغویلا در شهریار معتقدند:
دستگاه های دولتی و عمومی مانند وزارت راه و شهرسازی و شهرداری نباید خود را درگیر مسائلی مانند ساخت باغویلا کنند ، بلکه با سیاست گذاری صحیح باید تسهیل
شهریور ماه امسال ۲ هزار و ۸۵۵  واحد مسکونی در تهران معامله شد. قیمت خرید مسکن و  تعداد معاملات می گوید  میانگین سهم هر واحد، کمی بیش از یک میلیارد تومان است.
  
باور این خبر شاید کمی دشوار باشد اما گردش مالی مسکن در شهریور امسال نشان می‌دهد که قیمت خرید مسکن در تهران به طور میانگین یک میلیارد و 30 میلیون تومان است یعنی برای خرید یک واحد مسکونی همین میزان پول لازم دارید.
به گزارش مجله دلتا با افت چشمگیر تعداد معاملات مسکن در چند سال گذشته، در م
به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی
که در اوایل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جایگزین مسکن مهر برای تامین نیاز
گروه‌های کم‌درآمد به واحدهای مسکونی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت
راه و شهرسازی برای ساخت و تامین واحدهای مسکونی ملکی و استیجاری برای
دهک‌های متوسط رو به پایین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶
بررسی حجم معاملات طی 28 روز ابتدایی مهر ماه نشان از کاهش 67 درصدی تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن درپایتخت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
رشد ۲۰ درصدی حجم معاملات خرید و فروش مسکن در مهرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شرایطی اتفاق افتاده است که معمولا در ماه مشابه در سال‌های گذشته،با ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش معاملات مسکن روبرو بوده‌ایم.
به گزارش مجله دلتا بنابر گزارش اتحادیه مشاوران املاک تهران از آخرین وضعیت مسکن، از ابتدای مهر تا 28 مهر 97، در
سلام
 
چند سال پیش من درس معادلات رو داشتم؟ سال 92 باید بوده باشه. 
حالا چرا باید خواب کوییز معادلات ببینم؟
حالا اونم دیدم، چرا باید از امتحان جا بمونم!؟
از امیر آباد تا انقلاب رو دوییدم تو خواب.
ساعت 11:30 امتحان شروع میشد، من 11:37 تازه راه افتادم و دوییدم به سمت انقلاب. البته دو دقیقه ای رسیدم :/
همه ی اینا به کنار، وقتی رسیدم مشکل اصلی این بود که شماره صندلی ها و تابلویی که میگفت کدوم صندلیا کجاست رو هم نمیتونستم بخونم :)) 
 
جالبه که چهره استاد م
با توجه به فرارسیدن تعطیلات
پیش‌روی عید فطر و نیمه خرداد، پیش‌بینی فعالان بازار مسکن این است که در
خرداد ماه با افت قابل‌توجه معاملات روبرو شویم.

رشد ۱۲/۵ درصدی قیمت مسکن در اردیبهشت ماه سبب شده معاملات در روزهای سپری شده از خرداد ماه پرتعداد نباشد.
به گزارش تجارت‌نیوز، سامانه
اطلاعات
ادامه مطلب
به گزارش اقتصادنیوز با این حال تورم
ماهانه کمتر در مناطق جنوبی، ریزش کمتر معاملات را رقم زد. آمار منطقه‌ای
معاملات مسکن نشان می‌دهد در پنج منطقه شهر تهران نبض خرید و فروش آپارتمان از کار افتاده و این وضعیت امکان تحلیل دقیق تغییرات قیمتی در این نقاط را سلب کرده است.


بازار معاملات مسکن در آخرین ماه از فصل بهار به بازاری با وضعیت خاص
تبدیل شد؛ طوری‌که به دلیل بروز وضعیت ویژه در این بازار، عملا فرآیند
تحلیل واقعی از شرایط منطقه‌ای معاملات
رهن و اجاره سوله در تهران
 زمانی که فرد یا مجموعه ای در پی انجام امور خود در فضای مسقف و فراخی هستند ، استفاده از سوله در اولویت کار آن ها قرار دارد .
 این روز ها با توجه به  افزایش قیمت ‌ها و قیمت های من در آوردی مالکان یا دلالان بازار فروش و رهن و اجاره سوله در تهران یا املاک صنعتی دیگر به کسادی رسیده است.
 وقتی رقمهای معاملات سنگین می‌شود و مالکان قیمت رهن و اجاره را بالا میبرند کار برای دفاتر فروش املاک صنعتی در تهران  هم سخت می‌شود. باید ا
بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است یک واحد مسکونی ۳۰۰ متری در پونک
با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۶۰ متری در آپادانا با قیمت ۲۳۰
میلیون تومان معامله شده است.
ه گزارش مشرق، طی ماه‌های اخیر
تعداد معاملات انجام شده بازار مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 70
درصد کاهش یافته است. افزایش بیش از 2 برابری قیمت‌ها قدرت خرید مردم را به
شدت کاهش داده و باعث شده کمتر کسی بتواند وارد بازار مسکن شود. وام‌های
پرداخت شده برای خرید مسکن نیز د
واسطه‌های ملکی می‌گویند به دنبال افت ۶۵ درصدی خرید و فروش مسکن، بازار
اجاره نیز دچار کسادی شده و عمده مستاجران قراردادهای خود را تمدید
می‌کنند؛ شیب افزایش قیمت‌ها نیز ملایم‌تر شده است.

به گزارش مشرق،
از ابتدای خردادماه امسال قیمت‌ها در بازار اجاره به تبعیت از جهش قیمت
مسکن رشد قابل توجهی داشت. دفاتر  املاک از افزایش ۲۰ تا ۷۰ درصدی نرخ‌های
پیشنهادی از سوی موجران خبر دادند. با این‌که روند رشد قیمت‌ها با توجه به
جامعه هدف بازار اجار
به گزارش عصرحباد؛ «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن امید را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمین کند.
از نظر این حقیر اظهارنظر در رابطه با وضعیت بازار
مسکن آن هم در شرایطی که فقط برای یک ماه حجم مبادلات کاهش داشته است به دور از
منطق حاکم بر بازار مسکن است.
تحلیل کارشناسان این بازار از مدت‌ها قبل افزایش قیمت
و افزایش در حجم مبادلات بوده است. در شهریورماه سال گذشته به این نکته اشاره کرده
بودیم که رشد قیمت‌ها اتفاق خواهد افتاد و همچنان که دیدیم این رشد از شهریورماه
گذشته با شیب کمی شروع شد. تحلیل این بود که در ادامه این روند افزایشی ، از
خردادما
رکود اقتصادی یعنی پدید آمدن شرایطی که در آن نرخ رشد تولید داخلی کند و کاهنده است، کارخانه‌ها با ظرفیت اضافی و بدون استفاده دست به گریبانند، نرخ بیکاری بالا است و به زبان ساده‌تر، بازارها کسادند.
دوره‌های رکود ، کاهش نرخ رشد سرمایه‌‌گذاری و تولید، تنزل یا ثبات قیمت‌ها و کسادی بازار را به همراه می‌آوردند.رکود و کسادی، ناشی از کمبود تقاضای موثر دانسته می‌شود (یعنی مردم کمتر مصرف می کنند و بنگاه ها هم کالاهای سرمایه ای کمتری می خرند یا به
Mechanical Expressions یک اپلیکیشن
مکانیکی سمبلیک است. مدل خود را بسازید، هندسه را با محدودیت های مختلف
ایجاد کنید، سرعت ها، جرم ها، و عناصر نیرو را مشخص کنید و سپس معادلات
ریاضی برای سرعت های خروجی، شتاب ها، و نیرو ها را استخراج کنید. شما می
توانید معادلات استخراج شده از Mechanical Expressions را در سیستم های
ریاضی مانند Mathematica کپی کنید، یا آن ها را به شکل Tex، MathML، یا
سورس کد کامپیوتری در 9 زبان مختلف استفاده کنید. یا می توانید یک اپ HTML5
یا jаvascript بسازید و معادل
وام بانک ملی دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت سامانه جامع استعلام بانکی برای خرید ملک و خانه نسبت به وام بانک مسکن است. تا مدت‌ها تنها بانکی که برای خرید ملک و خانه تسهیلات و وام ارائه می‌داد، بانک مسکن بود اما از چندی پیش بانک ملی هم با ارائه طرح‌هایی وارد بازار مسکن شده است و تا حد زیادی توانسته مشکلات و معضلات خرید خودکار افراد فاقد خانه و ملک را حل کند. در واقع بانک ملی با هدف انحصار شکنی در اعطای وام و تسهیلات برای خرید مسکن تصمیم گرف
بازار گاوی Bull market و بازار خرسی Bear market از جمله واژه‌هایی هستند که در توصیف وضعیت بازار سرمایه به کار می‌روند هنگامی که بازار رو به رشد باشد و قیمت سهام روندی صعودی داشته باشد، می‌گویند «بازار گاوی» است .
 
 
این در حالی است که اگر قیمت سهام روندی نزولی داشته و رکود در اوضاع اقتصادی حاکم شده باشد، از عبارت «بازار خرسی» استفاده می‌کنند در بازار گاوی، بیشتر افراد به امید کسب سود بیشتر، در بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند
 
برای دیدن ادامه مطلب ب
املاک صنعتی تهرانبا توجه به رکود بازار املاک و مستغلات و املاک صنعتی تهران  در چند سال گذشته، به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاری در این بخش کار درستی نباشد اما با توجه به این رکود نیز بوده‌اند افرادی که با سرمایه‌گذاری در املاک سودهای کلانی کرده‌اند. این اتفاق تنها حاصل سرمایه‌گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب است.
سرمایه‌گذاری در املاک صنعتی تهران یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و نیاز به صبر و حوصله دارد. همچنین باید بدانید اگر برای خ
گاهی دور و برت شلوغ میشه و پر از غفلت ،و ذهن و زمان برای کار هایی که برنامشون رو داشتی یاریت نمی کنن ،
تا جایی که به عمل نکردن به برنامه هات عادت می کنی ،
و وقتی سرت خلوت میشه همچنان توی رکود باقی می مونی ...
+ تکلیف من توی این روزها دقیقا مبارزه با همین عادتِ غلطه ... 
نشانه‌های بسیاری حاکی از احیای به نسبت جزیی بازار مسکن در کنار توقف کاهش قیمت‌ها در مهرماه امسال است. مقطعی یا ادامه‌دار بودن این روند به علل متفاوتی همچون بازار ارز، هزینه‌های ساخت و ساز و ...بستگی دارد.
افت شدید معاملات مسکن در ماه‌های مرداد و شهریور و رسیدن تعداد معاملات شهر تهران به پایین‌تر از سه هزار مبایعه نامه موجب شد تا برخی مالکان با احتمال کاهش قیمت مسکن به واگذاری ملک خود با قیمتی کمتر از قیمت مورد نظر خود اقدام کنند تا متحمل
بازار مسکن شهر تهران در حال رسیدن به قیمت تعادلی می باشد.
مقدمه :
از ابتدای سال 98 بازار مسکن در شهر تهران با بالا رفتن تورم در مناطق جنوبی شهر به تعادل قیمتی نزدیک میشود؛ نشانه‌هایی نیز از رشد منفی قیمتی نیز در دو منطقه نمایان گر گشته است .
گزارش سایت بانپ از روند قیمتی مسکن در شهر تهران
پس از ایجاد فضای هیجانی در نیمه شمالی شهر تهران که در سال پیش اتفاق افتاد، از اوایل سال ۱۳۹۷ رشد قیمت به مناطق جنوبی تغییر مسیر داد. در سال گذشته معمولاً د
بازار رهن و اجاره آپارتمان در تهران به دلیل رکود تورمی که از سال 97 آغاز شده، دست متقاضیان بسیاری را به سمت آپارتمان‌های کوچک‌متراژ دراز کرده است.
با وجود کسادی معاملات در بازار رهن و اجاره آپارتمان در تهران ، متقاضیان املاک ۴۰ تا ۶۰ متر مربعی در مناطقی از پایتخت که عرضه این املاک در آن‌ها بیشتر است، درپی آپارتمانی با قیمت مناسب هستند.
به گزارش مجله دلتا از سال گذشته با جهش ناگهانی اجاره‌بها، تقاضای اجاره واحدهای مسکونی کوچک‌متراژ در بین
بر اساس مولفه‌ های درونی و بیرونی اثر گذار بر بازار مسکن با فرض ثبات شرایط کنونی، رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ نباید از حد تورم عمومی فراتر رود. پیش بینی می‌ شود رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ حداکثر معادل ۳۰ درصد رقم بخورد و بنابراین انتظار جهش قیمتی برای بازار مسکن سال ۹۹ تقریبا امری بعید به نظر می‌ رسد. یکی از مهمترین عوامل درونی بازار مسکن که باعث محدود شدن رشد قیمت مسکن در سال جاری حداکثر به میزان تورم و حتی کمتر از آن می‌شود وضعیت ما
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 100 میلیون تومان گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به تولید و عرضه مسکن می‌شود.

متن کامل خبر: افزایش 100 میلیون تومانی وام مسکن
کاهش ۶۰ درصدی معاملات مسکن پایتخت و کاهش سرعت رشد ماهانه قیمت از ۱۲.۵ درصد در اردیبهشت به ۵ درصد در خردادماه، نشانه این است که ورود به دوران رکود نزدیک است.



قیمت مسکن در شمال تهران چه وضعیتی دارد؟ آیا بازار مسکن در شمال پایتخت شکست خورده است؟
بازار مسکن شهر تهران در شرایطی به شروع نقطه‌ رکود نزدیک شده که کسادی خرید و فروش آپارتمان‌های بالای ۸۰ متر مربع در شمال پایتخت سنگین‌تر شده و  مقاومت مالکان در حال شکسته شدن است.
خرید و فروش واحده
آینده
بازار مسکن در سال 98 موضوعی است که این روزها مورد توجه فعالان و صاحبنظران
است، در عین حال ؛ دیدگاه های مشاوران املاک نیز می‌تواند در این باره اطلاعات
بیشتری در اختیار خریداران و فروشندگان قرار دهد.
عمده تحلیل‌های موجود در رابطه با آینده
بازار مسکن در سال 98 برگرفته از سخنان مدیران دولتی بخش مسکن؛ حاکی از این
است که امسال بازار مسکن شاهد جهش قیمت نخواهدبود.
در همین باره  مجله
دلتا در گفت‌وگو با برخی مشاوران املاک نظر آن ها را درباره” آ
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازار مسکن یکی از استراتژیک‌ترین بازارها بوده که پیچیدگی‌های بسیاری دارد. شرایط خاص و کم‌سابقه یک‌سال گذشته منجر به جهش شدید قیمت مسکن به خصوص در کلانشهرها به واسطه نوسانات ارزی و هجوم نقدینگی به سمت این بازار شده تا گرانی‌ها نسبت به تامین نیاز مسکن جامعه بیشتر از هر زمان دیگری دامن زده شود.
افزایش قیمت مسکن در نیمه دوم سال ۹۶ و طی
سال ۹۷ انبوه‌سازان و سازندگان خرد را ترغیب به تعریف و شروع پروژه
بسیاری از کارشناسان مسکن معتقدند این بازار در آستانه رکودی تازه قرار دارد.



آمارهای معامله های مسکن خبر از آغاز سنگین‎ترین رکود بازار مسکن در تاریخ اقتصاد ایران می‎دهد.
بازار مسکن سالیانی طولانی را در رکود به سر می برد و تحرک دلار در بازار ارز، سبب شد قیمت بازارهای موازی مانند بازار طلا، سکه ، خودرو نیز در مسیر افزایش قرار گیرد.
برخی فعالان بازار می‎گویند: «مالکان شانسی برای افزایش اجاره به اندازه قیمت ندارند چراکه دستمزدها افزایش چن
گزارش‌های بازار مسکن آبان‌ماه 98 نشان می‌دهد پنج منطقه از 22 منطقه تهران، سرآمد معاملات مسکن بوده‌اند و نیمی از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.
با فروکش کردن تب افزایش قیمت‌ های پیشنهادی، بازار معاملات مسکن در تهران اندکی گرم شده و به تکاپو افتاده است. آمار نشان می‌دهد قیمت مسکن در تهران در مقایسه با نقطه‌ اوج بازار در تیرماه، ۶.۶ درصد کاهش داشته و این افت قیمت‌ باعث شده تا خرید و فروش ۴۶ درصد نسبت به ماه پایانی تابستان افزایش یابد.
به
دنیای اقتصاد :


آینده بازار مسکن و متغیرهای موثر بر
تحولات آن، در «همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۸» که نهم
اردیبهشت‌ماه سال آینده توسط «دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌شود، مورد بررسی
قرار خواهد گرفت. در این همایش، چشم‌انداز بازارهای مختلف داخلی از جمله
مسکن، ارز، طلا و بورس و همچنین تحولات بازارهای جهانی، توسط صاحب‌نظران
تشریح خواهد شد. سمت و سوی اوضاع اقتصادی کشور و متغیرهای کلان و آث
تعریف:
درنظر اول عبارت است از پیدا شدن «اضافه تولید» یعنی پرشدن بازار از
کالاهایی که مشتریِ ندارد. وقتی در بازار مشتری نباشد و کالاها فروش نرود
طبعاً تولید کالاها نیز کاهش یافته و متوقف می‌شود
و به دنبال آن تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری وسیع و میلیونی کارگران پیش
می‌آید که به نوبه خود فروش کالاها را باز هم دشوارتر کرده و بر عمق بحران
می‌افزاید سیستم اعتباری سرمایه‌داری
از کار بازمی‌ماند، بدهکاران توان پرداخت بدهی خود را در سر موعد از د
بعد از دو افت ماهانه متوالی قیمت مسکن، ثبات بازارهای موازی و سیاست‌های انبساطی دولت و بانک مسکن موجب افزایش معاملات در مهرماه 98 شده است.

افزون بر نبود توازن میان عرضه و تقاضا، بازارهای رقیب یا موازی بازار مسکن مانند طلا و ارز در دو سال گذشته، تاثیر بسیاری بر جهش قیمت مسکن داشته‌اند. کارشناسان این حوزه بر این باور هستند که با ادامه‌دار بودن ثبات بازارهای موازی نمی‌توان از آینده بازار مسکن انتظار تحول جدی و افزایش معاملات مسکن را داشت.
به
رکود بازار خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا طی هفته گذشته نیز تداوم داشت. همراه با شیوع کرونا بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو روزهای خلوتی را سپری می‌کنند، این در شرایطی است که به‌طور معمول خرید و فروش در اواخر سال با رونق زیادی روبه‌روست.
ادامه مطلب
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس چندی پیش در مراسم اعطای سند تک برگی عرصه و اعیان مسکن مهر از فروش ۳۵۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر خبر داده بود.
مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حالی چندی پیش از فروش ۳۵۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر سخن گفته بود که وزیر اسبق راه به تازگی اظهار داشته است که در پردیس روزانه ۴ میلیارد تومان از فروش عرصه مسکن مهر درآمد ایجاد می‌شود.
به گزارش مجله دلتا اخیرا مهدی هدایت با اشاره به این‌که تاکنو
همچنین فشارکی، تولیدکننده دیوار و سقف کاذب اظهار داشت: در شش سال گذشته شاهد افزایش قیمت های شدید و رکود در فروش بودیم؛ در کل هرچه جلو آمدیم وضع بدتر شده است، هرچند رقم فروش افزایش یافته اما بخاطر گرانی‌ها بوده و سودها کم شده است.
ادامه مطلب
پایگاه خبری فکر اقتصادی- بورس به زبان ساده
بازار سرمایه در انتظار یک خبر خوب
امسال برای اقتصاد کشور سال عادی
نبود و شوک‌هایی که تقریبا از تابستان آغاز شد همه شئون بازار تحت تأثیر
قرار داد. افزایش قیمت ارز و طلا به یکبار رکود بازار را در یک برهه
تقریباً کوتاه شکست و افزایش باورنکردنی قیمت‌ها را به دنبال داشت.
بازارهایی چون سکه و طلای دست دوم و شکسته به همراه بازار ارز متلاطم شد و
حجم انبوهی از نقدینگی مردم را به سمت خود کشید. اما این بار بر
قیمت مسکن شهر تهران در دی‌ماه ۱۳۹۸ به میانگین ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان در هر متر مربع رسیده است.
جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی از قیمت مسکن تهران در دی‌ ماه امسال، نشان می‌دهد که میانگین قیمت مسکن در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. بر اساس این گزارش، معاملات خرید مسکن پایتخت نیز در دی‌ماه امسال در مقایسه با ماه گذشته، ۱۲.۴ درصد افزایش یافت و تعداد آپارتمان‌های
در مراسم رونمایی و تحویل  قرارداد های سند تک برگی واحدهای مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از  راه‌اندازی بورس مسکن مهر خبر داد.
  
در مراسم واگذاری سند عرصه و اعیان مسکن مهر ؛ مدیر عامل شرکت عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر در آینده نزیک خبر داد.
به گزارش مجله دلتا مهدی هدایت، با اشاره به رونمایی از سند تک‌برگی عرصه و اعیان مسکن مهر  گفت: تاکنون  10 هزار و 697 قطعه عرصه واحد مسکونی مهر، به ارزش 350  میلیارد تومان به متقاضیان فروخته
دلار بعد از مدتی ثبات در دامنه 11 تا 11 هزار و 500 تومان، در هفته گذشته پس از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، روندی افزایشی به خود گرفت و تا قله 12 هزار و 800 ومان بالا رفت. با این حال تب تند بازار خیلی زود عرق کرد.
 
به گزارش اعتدال، در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه دلار تا مرز 12 هزار تومان عقب‌نشینی کرد و در نهایت روز چهارشنبه به 11 هزار و 900 تومان برگشت؛ جایگاهی که صبح امروز شنبه نیز کار خود را از آن آغاز کرده و آخرین اخبار از بازار ارز حاکی از آن است که د
افزایش مجدد قیمت طلا و ارز، در روزهای گذشته موجب تشدید نگرانی خریداران و متقاضیان مصرفی مسکن شده و پیش بینی قیمت مسکن را دشوار کرده است.
کارشناسان اقتصاد مسکن پیش از این پیش بینی کرده بودند که قیمت مسکن در سال ۹۹ نمی‌تواند بیشتر از نرخ تورم افزایش رشد کند و این افزایش بسیار پایین‌تر از خط تورم خواهد بود، اما جهش بازار های طلا و ارز در روز های اخیر با این پیش بینی ها مغایر است.
به گزارش مجله دلتا بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، میانگ
افزایش قیمت مسکن در مقاطع زمانی  مختلف و بررسی آمار تولدها در هر اقلیمی نشان می‌دهد که ارتباط مستقیم و  معناداری بین قیمت مسکن و رشد جمعیت وجود دارد.
  
اگرچه رشد جمعیت و تصمیم خانوارهای ایرانی به فرزندآوری به عوامل متعددی مانند سطح درآمد  خانوار، میزان و تراز دخل و خرج و اختلافات طبقاتی بستگی دارد اما در  ایران، این تصمیم با قیمت مسکن و هزینه‌های مربوط به آن نمود پیدا می‌کند.
به گزارش مجله دلتا باتوجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت کشور در
اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار “تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با این اوراق توضیحاتی ارائه می‌گردد.
 
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟
همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن می‌خواهند تنها بایستی به بانک مسکن مراجعه نمایند.
تا چندین سال قبل افراد بایستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام می‌کردند و در سرمایه‌شان تغییری ایجاد نمی‌کردند.
تا پس ا
تعداد معاملات بازار مسکن در مهر ماه سال ۱۳۹۸.
تعداد معاملات آپارتمانهای مسکونی شهر تهران در مهر ماه سال 1398، به 3.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 22.0 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 63.7 درصد کاهش نشان می دهد.
ادامه مطلب
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان های اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 دارای وام بانک مسکن می باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر برای خرید خانه در اندیشه تا 60 میلیون وام بانک مسکن می توانید دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،
معاملات مسکن طی چهار ماه ابتدایی سال با اُفت 50 درصدی روبرو شده و ترمز
رشد شتابان قیمت‌ها در بازار کشیده شد تا جایی که در تیر ماه نرخ خرید مسکن
در مناطق مختلف شهر تهران به طور میانگین تنها 1 درصد رشد کرد و این
براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی است، ولی در واقعیت امر این رشد
تا 10 درصد نیز قابل مشاهده و ملموس است.
در
این میان صحبت‌های بسیاری درباره دریافت مالیات از عایدی مسکن و خانه‌های
خالی از س
طرح مسکن ملی چیست؟ 
از هجدهم آبان‌ماه طرح مسکن ملی یا طرح «اقدام ملی تامین مسکن» آغاز شده و قرار است در مرحله اول، ۱۸۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در ده استان کشور واگذار شود.
در این مطلب سعی کرده‌ایم به همه سوال‌ها و کنجکاوی‌هایی که درباره طرح مسکن ملی وجود دارد جواب بدهیم.
ادامه مطلب
شرایط ویژه در بازار اجاره مسکن
بازار اجاره واحدهای مسکونی در آستانه آغاز فصل اوج جابه‌جایی‌ها در یک شرایط ویژه قرار گرفته است؛ این شرایط ویژه بیش از آنکه ناشی از تحولات اخیر بازار معاملات مسکن باشد بیشتر از جو روانی حاکم بر بازارها و متغیرهای بیرونی تاثیر گرفته است؛ در حالی که طی ماه‌های اخیر سرعت رشد اجاره‌بهای مسکن از سرعت رشد قیمت واحدهای مسکونی کمتر بوده است،
 
اما وضعیت فایل‌های اجاره پیشنهاد شده به بازار مسکن در روزهای اخیر نشان
تهران- ایرنا- بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از بازار خودروهای داخلی حاکی از افت دو تا هشت میلیونی قیمت ها در ۱۰ روز گذشته است و رکود همچون هفته‌های گذشته بر این بازار حکمفرماست.
امروز (سه شنبه)‌ در مقایسه با یک هفته تا ۱۰ روز گذشته، در گروه سایپا قیمت هر دستگاه پراید ۱۳۱ صندوق دار از ۴۵ میلیون تومان به ۴۳.۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۵۱ میلیون به ۴۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار از ۵۳.۵ میلیون به ۵۱.۵ میلیون تومان، تیبا ۲ هاچ بک از ۵۹ میلیون به ۵۶.
عوامل تولید مسکن: زمین، مصالح، نیروی انسانی و سرمایه.
از بین این چهار عامل، زمین به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته می‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمین است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح می‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمین در قیمت مسکن در نظام‌های مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمین به صفر می‌رسد؛ مانند نظام‌های سوسیالیستی که زمین تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
«درد را از هر طرف بنویسی درد است.» این جمله را شاید بار‌ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمی‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو می‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ایفا می‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌های مختلف.
قرص‌های ایرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته می‌شوند، اما چقدر در موردشان می‌دانی
افزایش ناچیز حجم قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران در نیمه مهرماه نسبت به شهریورماه نشان می‌دهد از یک سو بازار از حالت طبیعی بر اساس عرضه و تقاضا خارج شده و از سوی دیگر می‌توان به این جمع‌بندی رسید که معاملات به کف رسیده است.
به گزارش ایسنا، رکود تاریخی معاملات مسکن شهر تهران حاکی از آن است که در حال حاضر گروه غالب خریداران کسانی هستند که به دنبال آپارتمان زیر قیمت می‌گردند. این افراد نیز شامل دو گروه مصرفی و سرمایه‌گذار هستند؛ سرمای
مشتری گرامیبا مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن، نسبت به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف مسکن کارت خود اقدام نمایید. جهت نصب نرم افزار رمز یکبار مصرف و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید:https://www.bank-maskan.ir/maskan-otp"روابط عمومی بانک مسکن"
محمود محمودزاده، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان شروط لازم برای متقاضیان مشمول طرح اقدام ملی تامین مسکن را اعلام کرد.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ضمن تایید خبر ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور از نیمه آبان امسال، از سه شرط اصلی برای ثبت نام مسکن در این طرح خبر داد.
به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده، جزئیات آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را تشریح کرد و اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به صورت پا
گزارش هفته سوم آذرماه نشان می‌دهد که بازار معاملات مسکن، نوسان‌های جزیی را تجربه کرده است.
پرس و جو درباره وضعیت بازار مسکن از مشاوران املاک مسکونی در مناطق مختلف پایتخت نشان می‌ دهد که در هفته سوم آذر ماه نشانه‌ای محسوس از افزایش قیمت‌های پیشنهادی مسکن تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین در عمده مناطق شهر دریافت نشده است.
به گزارش مجله دلتا به دنبال افزایش قیمت بنزین طی هفته‌های گذشته، برخی از فعالان و واسطه‌های بازار مسکن به ویژه در مناطق
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومین ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
پرس و جو از مشاوران املاک در نقاط مختلف تهران حاکی است که تعداد آپارتمان های نوساز در بازار خرید و فروش کاهش یافته و این موضوع باعث شده قیمت واحدهای مسکونی موجود در بازار افزایش یابد.
بررسی آگهی های عرضه شده به دفتر مشاوران املاک در چند روز گذشته گویای این واقعیت است که بازار خرید و فروش مسکن با کمبود واحد های مسکونی نوساز مواجه شده است، به طوری که ارزیابی جداگانه هر منطقه‌ از پایتخت نیز نشان می‌دهد تعداد آپارتمان نوساز و کلید نخورده‌ای ک
روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی سال‌های ۹۴ تا اوایل ۹۷ که هنوز نرخ مسکن جهش پیدا نکرده بود و وام مسکن می‌توانست تا ۴۰ درصد یک واحد مسکونی را در مناطق متوسط شهر پوشش دهد از رشد برخوردار بوده است.
گسترش نیوز: متقاضیان واقعی خرید مسکن زمانی که هنوز نرخ مسکن روند صعودی به خود نگرفته بود با دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم می‌توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد یک واحد مسکونی را تسهیلات دریافت کنند به همین دلیل بود که در هم
رکود تورمی چیست و راه حل آن در ایران آسان‌ترین راه برای دست یافتن به عمق فاجعه رکود
تورمی توجه به کلمات است. رکود در مفاهیم اقتصادی کاهش مداوم نرخ رشد تولید
ناخالص داخلی یک کشور برای چندین دوره متوالی است و تورم نیز افزایش
فزاینده قیمت‌ها در دوره های مختلف زمانی که هر دو به تنهایی می‌تواند
آسیب‌های بزرگی را برای اقتصاد ایجاد کند.

طبق تعاریف اقتصادی رکود
تورمی زمانی در اقتصاد ایجاد می‌شود که نرخ رشد اقتصادی یک سرزمین در م
درد مزمن رشد اقتصادی پایین؛ عوامل و راه‌حل‌ها
خروج از رکود و بازگشت به چالش قدیمی 
سعید مسگری/پژوهشگر اقتصادی 
در هفته های اخیر برخی مسئولین خبر از بهبود رشد اقتصادی امسال و حتی احتمال مثبت شدن آن دادند. اگرچه هنوز آمار رسمی از رشد اقتصادی امسال منتشر نشده اما به نظر میرسد عملکرد رشد اقتصادی از آنچه قبلا برآورد می شد بهتر خواهد بود.

ادامه مطلب
علی‌رغم تمام گزارش‌ها مبنی بر  قریب‌الوقوع بودن پایان پروژه مسکن مهر تهران، تاخیر در تحویل منازل مسکونی  صدای متقاضیان بسیاری را در آورده است.
  
تحویل مسکن مهر تهران یکی از گره‌های کور در بخش عرضه مسکن در پایتخت بوده که به دلیل مشکلات  زیرساختی و انشعابات هنوز مجال باز شدن پیدا نکرده است. این پروژه در  شهرهای دیگری چون البرز، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، گیلان،  خراسان رضوی و لرستان نیز نیمه کاره باقی مانده است.
به گزارش مج
با برنامه ریزی فروش به جنگ رکود برویم
بهترین فروشنده ها زمانی مهارت فروششان بالا می رود که در دوره های رکود به سر برده باشند . درست در همین هنگام است که قدر تک تک مشتری ها را میدانند و همه تمرکز خود را روی ترفندهای فروش می‌گذارند. باید بدانید چه در دوران رکود چه در دوران اوج فروش همواره باید به زنجیره فروش خود از سایت و فروشگاه تا تیم تحویل و ارسال کالا یا خدمت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا به ۷ مورد از این زنجیره اشاره میکنیم.
ادامه مطلب
با برنامه ریزی فروش به جنگ رکود برویم
بهترین فروشنده ها زمانی مهارت فروششان بالا می رود که در دوره های رکود به سر برده باشند . درست در همین هنگام است که قدر تک تک مشتری ها را میدانند و همه تمرکز خود را روی ترفندهای فروش می‌گذارند. باید بدانید چه در دوران رکود چه در دوران اوج فروش همواره باید به زنجیره فروش خود از سایت و فروشگاه تا تیم تحویل و ارسال کالا یا خدمت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا به ۷ مورد از این زنجیره اشاره میکنیم.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها