نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب حکایت حاکم و فقیر

نام کتاب : قصه های تصویری از بوستاننویسنده : مژگان شیخیانتشارات : بنفشهتوضیحات :این کتاب قصه های تصویری از بوستان می باشد که مژگان شیخی آنها را به زبان ساده و روان برای کودکان نوشته است کتاب دارای ۷۱ صفحه و ۶ داستان به نام های : ( روباه بی دست و پا ، حاتم طایی و مأمور حکم ، پادشاه خرکش ، و سکه هایش ، جوان بخشنده ) می باشد همچنین داستان ها مربوط به هم نیست و هر داستانی ماجرای متفاوتی دارد این کتاب مناسب گروه سنی ( ب و ج ) می باشد قطعه ای از کتاب :حاکم
 
 
کتاب حاکم و فقیر نویسنده مرضیه نیایش
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
 
کتاب حاکم و فقیر نویسنده مرضیه نیایش
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
کتاب‌هایی که تاکنون در سیر مطالعاتی تمدن ساز مطالعه و مباحثه شده است:
۱. کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن(مجموعه‌ی ۲۸ سخنرانی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای در سال۵۳شمسی در مسجد امام حسن مجتبی"علیه‌السلام"_ مشهد مقدس) در این کتاب از چهار موضوع ایمان، توحید، نبوت و ولایت بحث شده است.
۲. کتاب "ولایت‌فقیه" این کتاب _که خلاصه‌ی کتاب ولایت و حکومت است_ به معنای ولایت و ضرورت ایجاد حکومت و شرایط حاکم اسلامی و... می‌پردازد.
۳. کتاب "انسان ۲۵۰ساله"
ادامه
به زودی...
حکایت حاکم و فقیر 
نویسنده مرضیه نیایش
فیپا و شابک صادر شده است
و
ثبت شده در کتابخانه‌ی ملی
نشر و پخش توسط یکی از بزرگ‌ترین ناشران کشور
تیراژ  5000 جلد 
پخش در سرتاسر کشور
گروه کودک و نوجوان: داستان‌های آموزنده
دریافتتوضیحات: داستان آموزنده حاکم و فقیر دریافت
در زمان های دور حاکمی با لباس مبدل برای سرکشی و درک اوضاع به میان مردم می رفت. از قضا روزی از محلی می گذشت، سه مرد با هم در حال گفتگو بودند حاکم از آنان اجازه گرفت تا لحظه ای در کنارشان باشد.
یکی از مردان گفت آرزو دارم فرمانده لشگر کشورم باشم، دومی گفت من دوست دارم وزیر دارائی کشور باشم و سومی آهی کشید و گفت شنیده ام حاکم همسر زیبائی دارد مثل ماه ای کاش می شد من شبی را در کنار همسر حاکم می گذراندم.
حاکم که کناری نشسته بود پس از شنیدن آرزو های آنان
روزی ملا نصرالدین در خزینه حمام به خواندن پرداخت. آواز خود را بسیار نیکو و شیرین یافت. پس به نزد حاکم رفت و به او گفت هر آینه مهمان گرانقدری داشتی مرا خبر کن تا از آواز ملکوتی خود وی را مستفیض گردانم.
بعد از مدتی چند نفر مهمان حاکم شدند و حاکم خواست تا بساط سرور آنان را مهیا کند پس یاد ملا افتاد و به نوکرانش دستور داد تا وی را حاضر کنند.
ملا که آمد به وی گفت: بخوان.
ملا گفت: فرمان بده تا خزینه ای بیاورند.
حاکم گفت مردک چطور اینجا خزینه مهیا کنم؟ پس
 روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت ها فکر می کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می گذارند حتی بازرگانان.
رونمایی از کتاب حاکم و فقیر نویسنده مرضیه نیایش
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
     
به اعتراف حاکم نیشابوری عالم بزرگ اهل سنت عمری امام رضا علیه السلام در سه جا به کمک زائر خود می‌آید
حاکم نیشابوری از بزرگان اهل سنت عمری، در کتاب «تاریخ نیشابور» از قول امام رضا سلام الله علیه چنین می‌نویسد:
✍ من زارنی على بعد داری أتیته یوم القیامة فی ثلاثة مواطن حتى أخلصه من أهوالها : إذا تطایرت الکتب یمینا وشمالا ، وعند الصراط ، وعند المیزان .
هر کس مرا با وجود دورى خانه‏‌ام زیارت کند، روز قیامت در سه جا نزد او مى‌آیم تا اینکه او را از
      و خداوند را دستاویزی برای سوگندهایتان قرار ندهید 
 
امام سجاد از قبیله بنی حنیفه زنی داشت که یکی از دوستانش به او خبر داد که این زن دشمن امام علی (ع) است 
امام او را طلاق داد ان زن با آنکه مهریه اش را گرفته بود از روی دروغ ادعای مهریه کرد و به حاکم مدینه شکایت کرد و مطالبه ی چهار صد دینار مهریه اش را کرد . حاکم به امام عرض کرد یا سوگند بخورید یا مهریه اش را بپردازید .
امام سجاد سوگند نخورد . و به امام باقر امر کرد مهریه اش را بپردازید 
امام باق
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
امشب در حال مطالعه فصلی از کتاب نام‌آشنای «ماجرای فکر فلسفی در جهان اسلام» بودم؛ فصل 13 از جلد اول. در این بخش مولف گرامی، دکتر غلامحسین دینانی، به توصیف و نقد نظر ابن تیمیه -درباره حدود توانایی استدلال قیاسی و تمثیلی می‌پردازد. همانطور که از این کتاب انتظار می‌رود هنر این کتاب بیشتر، چشم‌گشایی از مطالبی است که از دیدۀ اغیار در موضوع تاریخ فلسفه در جهان اسلام غایب است و می‌تواند سرنخی برای تامل بیشتر باشد اما اگر روحیه حاکم بر این دست متو
رونمایی از کتاب حاکم و فقیر نویسنده مرضیه نیایش
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
     
روزی
ملانصرالدین خطایی مرتکب می‌شود و او را نزد حاکم می برند تا مجازات را
تعیین کند. حاکم برایش حکم مرگ صادر می‌کند اما مقداری رافت به خرج می‌دهد و به وی می‌گوید اگر بتوانی ظرف سه سال به خرت سواد خواندن و نوشتن
بیاموزی از مجازاتت درمی‌گذرم. ملانصرالدین هم قبول می‌کند و ماموران
حاکم رهایش می کنند!!!!!   عده ای به ملا می‌گویند مرد حسابی آخر تو چگونه
میتوانی به یک الاغ خواندن و نوشتن یاد بدهی؟ ملانصرالدین می‌گوید:
انشاءالله در این سه س
و جادوگر هم برای کارکردش لازم است در مواقعی مدیریت را در دست بگیرد و چیزی را که میتواند تغییر دهد مانند یک حاکم تغییر دهد وگرنه دچار خیال بافی هایی ممکن است بشود که هیچکدام رابه صورت عملی نتواند تغییر دهد وقتی جادوگر وارد صحنه میشود وقتی از انرژی شفاگرش به صورت عملی استفاده کند در اینصورت رویاهای قلبی اش نه به صورت خلا و توهم بلکه عملا در بیرون مانند یک حاکم جلوه گر میشود وبسیار برای دیگران درواقعیت الهام بخش میشود...
در زمان های گذشته حاکمی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای اینکه واکنش مردم را ببیند ، خودش را در جایی مخفی کرد . بعضی از بازرگانان ، نظامیان و ندیمان ثروتمند حاکم بی اعتنا از کنار تخته سنگ می گذشتند و بسیاری هم غرولند می کردند که این چه شهریست که نظم ندارد ؛ حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است . با این حال ، هیچ کس تخته سنگ را از وسط برنمیداشت .

ادامه مطلب
سلام دوستان عزیز
دنیا در حال تغییره و همون طور که مستحضرید ایران هم از اون مستثنا نیست. به این دوره ای که ما الان در اون زندگی مون رو سپری میکنیم دوره گذر میگن.
جامعه برای عبور موفق از این دوره دشوار نیاز به پیش زمینه های مناسبی متناسب با شرایط و ضوابط حاکم بر جامعه داره. متاسفانه الان دشمنان داخلی و خارجی با از بین بردن آرامش روانی جامعه قصد تخریب مردم رو دارن.
بنده حقیر مطالعات فراوانی در زمینه روانشناسی و سیاست داشتم و دارم پس وظیفه خودم دو
روزی حاکمی به وزیرش گفت:امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برایم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند.چند روز بعد حاکم به وزیر گفت:امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برایم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.حاکم با تعجب گفت:یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برایم آوردی چرا؟؟؟وزیر گفت: "قربان بهترین دوست برای انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"  
قدر 4 چیز را پیش از از دست
کسی که حرف غیرمنطقی و بیهوده ای بزند و با لج بازی روی حرف خودش پافشاری کند ، می گویند " مرغش یک پا دارد " 
فرمانروای جدیدی به شهر ملا نصرالدین آمده بود و هریک از بزرگان شهر مجبور بودند طبق آداب و رسوم آن زمان ، به دیدن حاکم بروند و برایش هدیه ای ببرند . ملا نصرالدین این کارها را دوست نداشت . اما هرچه بود ، او هم یکی از بزرگان شهر به حساب می آمد و باید به دیدن حاکم جدید می رفت . ملا نصرالدین به همسرش گفت : " یکی از مرغهای خانه را بگیر و بپز تا برای حاکم
پاریسولا لمپسوس’ زنی یونانی است که به همراه دختر نوجوانش، سالها طعمه هوسرانی‌های صدام و پسرش بوده، در کتابی، ماجرای روابط خود با صدام را تشریح کرده است.
به گزارش مشرق، "پریسولا لمپسوس" زنی یونانی است که در کتاب خود که در سوئد متتشر کرده، نوشته است که صدام، رئیس‌جمهور مخلوع رژیم بعثی عراق سالها به بهانه عشق به وی، او را در معرض انواع آسیب‌ها قرار داده است.
او در این کتاب، خاطرات خود را با صدام به رشته تحریر درآورده است و محتوای کتاب، بگونه
ریگ به کفش داشتن
روزی روزگاری در سرزمینی بسیار دور، مرد دانا، شجاع و جنگاوری به نام سنجر زندگی می کردو او همیشه قبل از جنگیدن خوب فکر می کرد.
روزی حاکم به او گفت: قرار است کاروانی از هدایای بسیار گران قیمت به نشانه ی پایان جنگ به کشورمان وارد شود. من به این کاروان اعتماد ندارم. چون سال ها با این کشور در جنگ بوده ایم. شاید آوردن هدایا حیله باشد و نقشه ی شومی در سر داشته باشند.
سنجر تا رسیدن کاروان هدایا خوب فکر کرد. او به سربازان سپرد که کسی را با ش
 
خلاصه کتاب حکومت اسلامی
دانلود خلاصه کتاب حکومت اسلامی+pdf درسنامه اندیشه سیاسی اسلام نوشته ی احمد واعظی به صورت سوال و جواب پایه شش حوزه _______________________________ درباره ی کتاب : بررسی بایسته zwnj;های حکومت اسلامی و شرایط حاکم از دیدگاه امام علی(ع) در نهج zwnj;البلاغه است. در این نوشتار ابتدا به اثبات ضرورت ...
دریافت فایل
اعترافات علمای اهل سنت عمری به ولادت امیر المومنین علیه السلام در کعبه (۱)
اعتراف حاکم نیشابوری به تواتر روایات ولادت امیر المومنین علیه السلام در کعبه
حاکم نیشابوری از بزرگ‌ترین علما و محدثین اهل سنت عمری می‌نویسد:
فَقَدْ تَوَاتَرَتِ الْأَخْبَارِ أَنَّ فَاطِمَةَ بِنْتَ أَسَدٍ وَلَدَتْ أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیَّ بْنَ أَبِی طَالِبٍ كَرَّمَ اللَّهُ وَجْهَهُ فِی جَوْفِ الْكَعْبَةِ.
به تواتر رسیده است که فاطمه بنت اسد، امیر المومن
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند 60 حسنه برایش نویسند و 60 بدی وی را محو و 60 درجه او را بالا برند هرکه در خانه بخواند شیطان تا سه روز داخل آن خانه نشود هرکه زیاد بخواند در قیامت نامه عمل او را به دست راستش دهند وهرچه از او صادر شده است حساب نکنند و از رفیقان سید ابرار و ائمه اطهار باشد وهرکه این سوره را در خانه حاکم به قصد عزل وی نهد همان سال حاکم عزل شود و اگر دردمند یا درد شقیقه به خود آویزد شفا یابد
کتاب «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن(۱۹۸۱)، نخستین رمان این نویسنده سوئدی است و با استقبال چشمگیری در جهان رو به رو شد. مجله‌ی آلمانی اشپیگل درباره «مردی به نام اُوِه» نوشته است: «کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است هیچ کتابی نخواند!»
این کتاب داستانی تراژیک و طنزآلود دارد که با نگاهی انتقادی به نقد جهان مدرن و روابط انسانی حاکم بر آن می‌پردازد.
 
عنوان: مردی بنام اوه
نویسنده: فردریک بکمن
مترجم: فرناز تیمورازف  
کتاب مردی به نام اوه
تصریح شفیعی کدکنی به تعصب و تنگ‌نظری خواجه عبد الله انصاری و ارادتش به معاویه
آقای دکتر شفیعی کدکنی از اساتید بزرگ در زمینه زبان و ادبیات فارسی و شناخت و تصحیح آثار صوفیه در مقدمه‌اش بر کتاب تاریخ نیشابور می‌نویسد:
«کسانی که او (حاکم نیشابوری) را به تشیع متهم کرده‌اند، افراد بسیار متعصب و تنگ‌نظری از نوع خواجه عبد الله انصاری بوده‌اند که در حق حاکم گفته است: «ثقة فی الحدیث ورافضی الخبیث» یعنی در نقل احادیث، بسیار مورد وثوق است اما رافضی
«من منچستر‌یونایتد را دوست دارم» اثر مهدی یزدانی خرم.
این کتاب به سبک کاملا متفاوتی نوشته شده. داستان‌های متوالی و تو‌در‌تو درمورد افراد مختلف که ممکنه درمورد هر شخصیت و حادثه‌ی کتاب فقط چند خط نوشته شده باشه و درنهایت آدم‌ها و حوادث متفاوتی به‌طور زنجیروار به هم مرتبط شدن. کتاب، حوادث دهه ۲۰ و ۳۰ ایران رو به تصویر میکشه. از اشغال ایران توسط متفقین تا نخست‌وزیری مصدق و کودتای ۲۸ مرداد. فضای جامعه در اون سال‌ها به تصویر کشیده شده. از سلط
 خرید اینترنتی داستان حاکم و فقیر
 نشانی سایت:
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Search/Keyword-%D8%AD%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%DA%A9%D9%85-%D9%88-%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%B1/
 
و
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Category-152/
 
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
 
 
 
 خرید اینترنتی داستان حاکم و فقیر
 نشانی سایت:
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Search/Keyword-%D8%AD%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%DA%A9%D9%85-%D9%88-%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%B1/
 
و
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Category-152/
 
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت:
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
 
 
 
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و ...taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین ...
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد.
پرنسس هیا، همسر حاکم دبی هفته گذشته به
همراه دو فرزند کوچکش از امارات متحده‌ی عربی به انگلستان گریخت و در آنجا
تقاضای طلاق و پناهندگی سیاسی کرد. پرنسس هیا یکی از شش همسر حاکم دبی، شیخ
محمد بن راشد آل مکتوم، بود و به دلیل آنکه همواره در محافل عمومی در کنار
ه
کسانی که با شعار برجام، رای مردم را ستاندند، وقتی حاصل برجام را دیدند خم به ابرو نیاوردند و بعد از مدتها بیان داشتند که آمریکا و اروپا  نقض عهد کردند!یعنی تقصیر اونهاست و دولت حاکم بی تقصیر است.
بعد از روی کار آمدن دولتشان، کارت سهمیه بندی بنزین را حذف کردند و بعد از 6 سال ،ادعا کردند که بنزین قاچاق می شود و باید سهمیه بندی بنزین اعمال شود یعی تقصیر مردم است و دولت حاکم بی تقصیراست!
بدون توجیه مردم، قیمت بنزین را سه برابر کردند مشخص نشد مسئول ا
چگونه بفهمیم در مسیر کتاب خوانی به درستی حرکت می کنیم؟
چطور بدونم کتاب خوان شده ام؟
 
خیلی راحته
اگه روزهایی که مطالعه نداشتیم، حالمون بده و احساس کمبود می کنیم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه از اینکه مدتیه به کتاب فروشی ها سر نزده ایم احساس بدی داریم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه به محض اینکه از خواب پا میشیم به جای گوشی، سراغ کتاب میریم، ما کتاب خوان شده ایم
 
 
چطور روند حاکم بر بازار رو بفهمیم؟
روند حاکم بر بازار یعنی شاخص کل. اگر موافق روند سهم ما باشه، روند حرکت سهم ما رو تقویت میکنه و اگر مخالف روند سهم ما باشه، در روند سهم اخلال ایجاد میکنه. به  خاطر همین میگن با روند دوست باشید.
جهت و سمت و سو یا همون روند بازار رو نماد های خاصی مشخص میکنن که اصطلاحا شاخص ساز هم گفته میشن. متاسفانه بازار بورس هم به نفت و فلزات وابسته هست و روند بازار تحت تاثیر نماد های بزرگ نفتی و فلزی هست.
به طور کلی نماد های بزرگ
کتاب Nya Mål 2 کتابی آموزشی است که به مانند کتاب Nya Mål 1 توسط نویسندگان سوئدی تالیف شده است. افرادی که می خواهند شروع به خواندن این کتاب کنند، می بایست به سطح قابل قبولی از زبان سوئدی رسیده باشند. توصیه ی ما به زبان آموزان این است که قبل از شروع این کتاب، کتاب Nya Mål 1 و کتاب سوئدی به زبان ساده A را مطالعه کنند. تفاوت کلی این کتاب با کتاب Nya Mål 1، تغییر محسوس در سطح متن ها و دیالوگ های موجود در کتاب است که به مراتب گسترده تر و حاوی نکات بیشتری هستند.
دیروز عصر رفتم توی اتاق سردم "قلعه حیوانات" رو برداشتم و بدون هیچ مقدمه ی خاصی استارتش رو زدم.یه کتاب کم قطر،بدون اینکه ازش پیش زمینه ای توی ذهنم داشته باشم،به خاطر دارم که این کتاب رو "هاتف"بهم پیشنهاد کرد و وقتی رفتم تهران از نمایشگاه پارک ملت خریدم.
نصف بیشترش رو دیروز خوندم،نوشته های ساده و قابل فهم دقیقا چیزی که انتظار داشتم پیش اومد و میدونستم که خوک ها اونقدرها که باید  دلسوزکسی نیستن.شورش ها و بحث ها و انگیزه ها و دروغ ها من رو یاد خیلی
 
ترجمه کتاب الاسلام و مشکلات الحضارة سید قطب را در همین زندان شروع کردم. بیشتر کتاب را ترجمه کردم؛ اما حالت دلتنگی و ناراحتی ناشی از ماندن طولانی در سلولی کوچک و تاریک که حالت یکنواختی و تکرار بر آن حاکم بود، مانع از آن شد که کار ترجمه را به اتمام برسانم و مقدمه را بنویسم. این کار به صورت ناقص باقی ماند تا اینکه در اثنای چهارمین زندان، آن را تکمیل کردم. لذا کار کتاب در یک زندان آغاز شد و در زندانی دیگر به پایان رسید.
 
یادداشت هایی که در این زند
کتاب ریاضی نهم فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 151حجم فایل: 6393قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف ک
کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت

دانلود کتابدانلود کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت pdfدانلود رایگان کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت pdfدانلود کتاب نقد عقل محض کانت pdfدانلود ترجمه کتاب نقد عقل محضدانلود کتاب نقد عقل عملی کانتدانلود کتاب سنجش خرد ناب کانت pdfخرید کتاب نقد عقل محض کانتدانلود کتاب نقد قوه حکم امانوئل کانت
پیشگویی حضرت پبامبر صلی الله علیه و آله از خیانت امت در حق امیر المومنین علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
حاکم نیشابوری از علمای بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
٤٦٨٦- عَنْ حَیَّانَ الْأَسَدِیِّ، سَمِعْتُ عَلِیًّا یَقُولُ: قَالَ لِی رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ الْأُمَّةَ سَتَغْدِرُ بِكَ بَعْدِی، وَأَنْتَ تَعِیشُ عَلَى مِلَّتِی، وَتُقْتَلُ عَلَى سُنَّتِی، مَنْ أَحَبَّكَ أَحَبَّنِی، وَمَنْ أَبْغَضَكَ أ
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم - کتاب سبزketabesabz.com › ... › کتاب‌های صوتی تاریخی و اجتماعی۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - کتاب صوتی هنر رزم را رایگان از کتاب سبز دانلود کنید و از ... کتاب صوتی هنر رزم، یک کتاب استرات
 خرید اینترنتی داستان حاکم و فقیر
 نشانی سایت:
http://www.ordibeheshtpub.ir/Search/Keyword-%D8%AD%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%DA%A9%D9%85-%D9%88-%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%B1/
و
http://www.ordibeheshtpub.ir/Category-152/
موضوع: داستان های فارسی  persian fiction
           داستان های آموزنده  didactic fiction
گروه کودک
انتشارات اردیبهشت:
شابک : 9-469-171-964-978
نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان دوازده فروردین-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات اردیبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
 
 
 
کتاب جامع المقدمات تصحیح شده استاد علامه مدرس افغانی می باشد که شامل چند کتاب در زمینه ادبیات عرب می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
 
کتاب جامع المقدمات تصحیح شده استاد علامه مدرس افغانی می باشد که شامل چند کتاب در زمینه ادبیات عرب می باشد.
۱٫کتاب الامثله
۲٫ کتاب شرح المثله
۳٫ کتاب صرف میر
۴٫ کتاب التصریف
۵٫ کتاب شرح التصریف
۶٫ کتاب عوامل جرجانی
۷٫ کتاب عوامل منظومه
۸٫ کتاب عوامل ملامحسن
۹٫  کتاب شرح العوامل فی النحو
۱۰٫ کتاب الکبری فی المنطق
۱
مدت زیادی است که اعلام شده کسانی که کتابهایشان را برای بررسی به من داده بودند ، آنها را از آقای رمضانی تحویل بگیرند ولی هنوز این افراد کتاب، کتاب کار ، یا دفترشان را از آقای رمضانی نگرفته اند!!
فردا سه شنبه مدرسه باز است و آقای رمضانی مدرسه تشریف دارند.
لطفا به این دوستان خبر بدهید:
آقایان :
رضایی (11- کتاب کار)  -  زنجانی نژاد (10ح کتاب)  -  رهبر (10ح کتاب، کتاب کار، دفتر)  -  میرشجاعی (کتاب کار، دفتر)
و یک کتاب بی نام  و تقریبا خالی! که نفهمیدم اصلا چر
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم - کتاب سبزketabesabz.com › ... › کتاب‌های صوتی تاریخی و اجتماعی۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - کتاب صوتی هنر رزم را رایگان از کتاب سبز دانلود کنید و از ... کتاب صوتی هنر رزم، یک کتاب استرات
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد با فرمت های مختلف
دانلود جدید ترین و بهترین نسخه های کتاب های آموزشی زبان انگلیسی و دانلود متن listening کتاب interchange زرد

ادامه مطلب
ای خدا ، ای خالق عشق و شعور
ای خداوند گرامی ای غفور
کن کمک تا آنکه برداریم ما 
گام دوّم با خردمندی و شور
کشور ایران کند با اقتدار
از گذرگاه خطرناکش عبور
با تعمّق کرده دشمن را فلج
حق شود حاکم در اجرای امور
حال و روز تک تک مردم شود
پر زشادیهای همراه غرور
صبر آنها میوه ی خود را دهد
صلح و خوبی بهر عالم با وفور
روبروی ظلم و جور شرق و غرب
گشته دولتهای اسلامی جسور
یک نگاه تازه حاکم تا از آن
رهبران مسلمین گشته فکور
از تشرهای شیاطین واهمه
گردد از کلّ مسلم
✨﷽✨ ✍روزی حاکمی به وزیرش گفت: امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برایم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند. چند روز بعد حاکم به وزیر گفت: امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برایم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.
حاکم با تعجب گفت: یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برایم آوردی چرا؟؟؟ وزیر گفت: "قربان بهترین دوست برای انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"
قدر 4 چیز را پیش از
کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول یکی از کتاب های محبوب است که اکثر افرادی که کتاب میخوانند با اسم ان اشنا هستند.
این کتاب سیاست در بین حیوانات را با طنز شیرینی بیان میکند. متن این کتاب بسیار ساده و روان است و حتی افراد کم سن و سال نیز میتوانند ان را بخوانند.
متن این کتاب نیز حدودا 100 تا 150 صفحه است که در جلد ها مختلف متغیر است.
خلاصه داستان کتاب درباره این است که حیوانات مزرعه ای انقلاب می کنند و صاحب مزرعه را از مزرعه خارج می کنند. پس از ان خوک ها
سی شارپ یکی از برترین زبان های برنامه نویسی شئ گرا و بازی سازی است
در این کتاب می توانید به دنبال یادگیری ان باشید
 
لینک از سایت کتاب سبز
 
دانلود کتاب
 
و این کتاب به نقل از سورس باران کامل ترین کتاب آموزشی است . ( پایین )
 
دانلود کتاب
 
ای خدا ، ای خالق عشق و شعور
ای خداوند گرامی ای غفور
کن کمک تا آنکه برداریم ما 
گام دوّم را قوی تر ، با غرور
کشور ایران کند با اقتدار
از گذرگاه خطرناکش عبور
با تعمّق کرده دشمن را فلج
حق شود حاکم در اجرای امور
حال و روز تک تک مردم شود
پر زشادیهای همراه سُرور
صبر آنها میوه ی خود را دهد
صلح و خوبیِ فراوان، با وفور
روبروی ظلم و جور شرق و غرب
گشته دولتهای اسلامی جسور
یک نگاه تازه حاکم تا از آن
رهبران مسلمین گشته فکور
از تشرهای شیاطین واهمه
گردد از کلّ
علی مظهر همه خوبی هاست
چراکه:
نخستین حاکم اسلامی است ؛ با رای قاطع مردم به قدرت رسید.
نخستین حاکم اسلامی است؛ تاپایان حاکمیت خویش به مردم گفت “در صحنه بمانید و اظهار نظر و انتقاد به حــق کنید که من ایمن از خطا نیستم مگر اینکه خدا نگهم دارد”.
نخستین حاکم اسلامی است؛ مخالف خویش ( سعد ابن ابی وقاص) راکه مشروعیت دولتش را نپذیرفت و بیـعت نکرد؛ مقابله نکرد و حتی علیه او سخن نگفت.
نخستین حاکم اسلامی است؛ به مخالف خویش(طلحه و زبیر) که عازم مـــکه بودن
دانلود کتاب تختت را مرتب کن
نویسنده: ویلیام مک ریون
تعداد فصل: 10 فصل
تعداد صفحات: 77صفحه
 کتاب:پی دی افpdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن خلاصه کتاب تختخوابت را مرتب کن دانلود رایگان کتاب تختخواب را مرتب کن دانلود رایگان کتاب تختت را مرتب کن pdf دانلود کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن رایگان خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن
از همون کودکی کتاب داستان های خوبی به دستم رسید و عاشق کتاب شدم، از نوجوانی شروع کردم به خوندن کتاب های سنگین و سطح بالا و حالا در جوانی یه کتابخوان حرفه ای هستم. خوشحالم که غرق دنیای کتاب ها شدم و 2 روز امسال رفتم نمایشگاه کتاب و 8 تا کتاب خریدم که دارم له له میزنم بخونمشون. 
در کل ایام سال دو اسم باسط و قابض حاکم است الا در ماه رمضان که دو اسم ممسک و فاطر بر عالم حاکم می شوند. می فرماید: مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِن رَّحْمَةٍ فَلَا مُمْسِکَ لَهَا وقتی که خداوند چیزی را باز کند کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. ممسک غیر از قابض هست. قابض یعنی فشرده می کند اما ممسک یعنی مانع می شود، می بندد. اسم قابض نمی بندد جلوی چیزی را فقط آن را فشرده می کند اما اسم ممسک مانع می شود. اگر اسم ممسک بر چیزی مانع شود مثلا اسم ممسک بر
وقتی معرفی مولانا حرام می شود.                                                
 
چند سال پیش در یکی از مراکز آموزشی ، در کلاس فارسی عمومی ، بحث مولانا و مثنوی مطرح شد.
سوال کردم:
چند نفر مثنوی را مطالعه و با مولوی آشنایی دارند؟
آشنایی در حد کلاس های دبیرستانی بود.
دوباره سوال کردم ، چند نفر کتاب مثنوی را دیده اند؟
فقط یک نفر پاسخ داد : در کتابخانه این کتاب را دیده است ؛ اما مطالعه نکرده است.
بحث به شمس تبریزی کشیده شد  و دوباره سوال کردم: کسی با شمس تبریز
بسم الله
دیروز 31 فروردین کتاب خیابان تبریز را از مولف محترم کتاب هدیه گرفتم. ان شاالله بعد از مطالعه در خصوص این کتاب چند خطی برایتان خواهم نوشت.کتاب را نشر مجنون در136 صفحه درآورده. کتاب مرور کوتاهی است بر خاطرات معلم شهید قدرت الله چگینی.
فروش کتاب خون دلی که لعل شد به دلیل محتوای ارزشمند آن با استقبال بسیاری از سمت مخاطبان روبرو شده است.
این کتاب زندگی سیاسی مبارزاتی مقام معظم رهبری طی سال های انقلاب ۵۷ است و ارزش ریالی آن بسیار بالاست.
کتاب با بیان شیرین نوشته شده و مخاطب را جذب می‌کند.
این کتاب را میتوانید از انتشارات انقلاب اسلامی دریافت کنید.
02166483975
فقر
بازار بچه ها
زنان فاحشه
مردان معتاد
و کودکان که کلکسیون همه ی مشکلات اجتماعی هستند
همه ی مشکلات! 
اینجا نه در اوغانستان یا سوریه یا عراق جنگ زده است(!)
و نه در آمریکا یا اروپای لیبرال
اینجا:
ایران،
تهران،
،پایتخت کشوری که به نام علی متبرک است،
اگر چه در تهران حاکم،جمهوری اسلامی است اما اینجا فقر حاکم است
دیدن تصویر این منطقه اگر چه در فضای مجازی یا تلویزیون حکومتی سخت است
اما این منطقه در دامنه تهران از ارتفاعات لوکس نشین و کاخ نشین تهران
نیکلای گوگول را بیشتر با عنوان نویسنده کتاب یادداشت های یک دیوانه می شناسند اما داستان جالب دیگری دارد به نام دماغ. خواندن این کتاب را به همه آدم های دنیا مخصوصا کسانی که می خواهند دماغ خود را به دست تیغ جراح بدهند توصیه می کنم چرا که شاید به کل نظرشان درباره ارزش و جود دماغ و دست نزدن به آن عوض شود. فضای رمان دقیقا روسیه زمان نیکلای است و تنها قسمت نا واقعی ماجرا یک دماغ است. دماغی که از لای نون و بی هیچ دلیل مشخصی بیرون می آید و داستان خود را ش
در جستجوی خود 
کتاب در جستجوی خود نوشته ی مهری کیانوش راد ،  72 صفحه ، قیمت :8000 تومان در انتشارات دارالعلم در بهمن 98 به دنیای کتاب راه یافت .
در خوزستان می توان آن را در کتاب سراهای زیر جستجو کرد:
اهواز : کتاب سرای محام
دزفول : کتاب سرای رشد
اندیمشک : کتاب سرای ابن سینا 
   ارتفاع سکوت  mkainooshrad
دانلود کتاب صوتی زندگی پیش رو اثر ماندگار رومن گاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی زندگی پیش رو اثر ماندگار رومن گاری ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-زندگی-پیش-رو-اثر...۱۳ آبان ۱۳۹۸ - دانلود بهترین کتاب های الکترونیکی ، جدیدترین کتاب های صوتی ، کتاب های رایگان ، فیلم های آموزشی ، کتاب های دانشگاهی ، مقالات دانشجویی و ...
دانلود رایگان کتاب زندگی در پیش رو نوشته رومن گاری ترجمه ...parstuts.ir › کتاب › رماندانلود PDF رایگان کتاب زندگی در پیش
مشخصات کتاب
کتاب ملت عشق
نویسنده: الیف شافاک
مترجم: ارسلان فصیحی
انتشارات: ققنوس
تعداد صفحات: ۵۱۱

کتاب ملت عشق در ترکیه بیش از ۵۰۰ بار به چاپ رسیده و توانسته است عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را به دست آورد. این کتاب در ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تا به حال بیشتر از ۵۰ بار تجدید چاپ شده و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند
خلاصه داستان کتاب ملت عشق
این کتاب دو داستان را شامل می‌شود که به زیبایی در کنار هم و در یک کت
مردمی بودند در تاریخ دور
سربلند و شادمان ، پر شرّ و شور
صنعتی پر رونق و کسبی حلال
غرق خوشحالی به دور از هر ملال
اختلافی شد سر مرز و حدود
اصل مطلب بود آبی از دو رود
حاکم یک سرزمین با ادّعا ،
گفت مال ماست این رود هر دوتا
حاکم همسایه با صبر و وقار ،
گفته است هستیم ما هم در کنار
از دو رود جاری در منطقه
برده ما هم سهم ، حرفی منطقه
حرف همسایه پذیرفته نشد
نطفه ی جنگ و جدل ها بسته شد
گشته درگیری چو آتش شعله ور
هر یک از هرسو به دیگر حمله ور
ادّعای بیخودی از ح
به شدت دلم میخواست کتاب های بچگیمو الان میداشتم میدادم به پسرخالم که الان ۸ سالشه و سن خوبیه برای خوندن کتاب های کودک اما متاسفانه وقتی کلاس چهارم بودم مامانم همه کتاب داستانامو داد به دخترخالش که بده به بچه هاش :/// هیچوقت گریه های اون شبم یادم نمیره و هنوز که هنوزه یادش میفتم داغ دلم تازه میشه و به هیچ وجه نمیتونم مامانمو ببخشم  کتاب های عزیزم :(
نمایندگان پارلمان اتریشروز چهارشنبه ۱۵ مه عرفی را به پذیرش رساندند که به جهت آن مصرف از حجاب در دبستان های این قلمرو ممنوع خواهد شد. این طرح توسط حزب راستگرای حاکم به پارلمان عرضه شده بود. اگرچه در متن قانون مصوب، نامدار از اسلام نیامده است و تنها اعلام شده که این ممنوعیت شامل «لباس ایدئولوژیک یا مذهبی» است که با پوشاندن ضابطه مرتبط باشد، ولی نمایندگان متعلق بوسیله هر دو حزب هیکل پیوستگی حاکم تصریح کرده اند که این قانون روسری اسلامی را مر
«آیرودینامیک» (Aerodynamics) را عموما می‌توان به حرکت اجسام مختلف در هوا مرتبط دانست. قوانین حاکم بر آیرودینامیک نشان می‌دهند که چگونه یک هواپیما قادر به پرواز است. تمام اجسامی که در هوا حرکت می‌کنند، تحت تاثیر قوانین حاکم بر آیرودینامیک قرار دارند. این اجسام می‌توانند یک موشک در حال انفجار یا یک بادبادک در حال پرواز و حتی یک ماشین مسابقه باشند. در واقع زمانی که یک جسم متحرک توسط هوا احاطه شده باشد، علم آیرودینامیک در مورد آن به کار می‌رود.
این
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتاب فارس نامه ابن بلخی که در زمان سلجوقیان نوشته شده است نامی از سلسله هخامنشیان نیست...
فارس نامه هم زمان با سفر نامه ناصر خسرو میباشد
تقسیم بندی سلسله های حاکم بر ایران قبل از تجاوز اعراب به اینگونه است
پیشدادیان
کیانیان
اشکانیان 
ساسانیان
پذیرش کوروش و ... مورخ را مجبور می‌کند خط بطلانی بر تمام تاریخ های این تمدن کهن بکشد
در شاهنامه فردوسی نیز نامی از هخامنشیان نیست....
اللهم عج
برشی از کتاب 
حسادت پایه ای ترین هیجان انسان است، و تاحدی همه ی انسان ها حسادت می ورزند. اما همانطور که متوجه شده اید، همه ی افراد به یک اندازه حسادت ندارند، و این ویژگی بر زندگی همه حاکم نیست. به بزرگ سالان اطراف خود نظری بیندازد و ببینید آیا می‌توانید تشخیص دهید که حسادت در زندگی برخی از کسانی که می شناسید و از شادی کمتری برخوردارند نقش ایفا میکند.
ادامه مطلب
نماشگاه های کتاب همیشه برای من یه فرصت بوده تا از کتاب های خوب بهره بگیرم، اما گاهی اوقات همین نمایشگاه ها با کتاب های بنجلی گه برای فروش می‌آورند فقط میخواهند که جیب مردم را خالی و جنس خود ر ابه فروش برسانند. لطفا دنبال کتاب هایی که موفقیت سه سوت را نشانه رفتند نباشید چون فقط باعث میشه که ذهن ما تنبل بار بیاد و اصلا دیگه چیزی بنام تلاش برایش معنایی پیدا نمیکند. 
لطفا در کتاب هم بدنبال بهترین ها باشید. 
اگه کتاب خوبی می‌شناسید که ارزش خوانده
قیمت کتاب تقوا طرحی برای اداره جامعه بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
*برخی مسلمان نیستند، ولی باتقوا هستند! اینها عاقبت به خیر می‌شوند!*
خداوند در ابتدای قرآن می‌فرماید: « این کتاب که هیچ شکی در آن نیست متقین را هدایت می‌کند.» (بقره/۲) در حالی‌که ما می‌دانیم که قرآن هم کتابی برای هدایت مسلمانان است و هم غیرمسلمانان. اما این آیه می‌گوید قرآن متقین را هدایت می‌کند. از این سخن می‌توان فهمید قبل از ایمان و دیندار
خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی
برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

خلاصه کتاب حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین دکتر صفایی و ...
https://tamasha.com/.../خلاصه-کتاب-حقوق-مدنی-1-اشخاص-و-محجورین-دکتر-صفایی-و...
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - محصول مورد نظر شامل کامل ترین خلاصه کتاب و جزوه حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین تالیف دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده ...
[PDF]زجوه کتاب یار اشخاص ومحجورین دکتر صفایی - وکیل نجف ...
https://drkafi.ir/wp-content/uploads/2015/12/مدنی1.pdf
زجوه کتاب یار
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
کتاب دیجیتال یا کتاب چاپی؟مساله ی مهم نوع کتاب نیست ، بلکه نسبت مطالعه ی ما است .
 
سرانه ی مطالعه در ایران ۱۵ دقیقه در روز است ! و فرقی هم میان انسان کم سواد یا استاد دانشگاه وجود ندارد. در نتیجه ما ایرانی ها کم کتاب میخوانیم ! و در سبد اقتصادی خانواده های ایرانی، کتاب جایگاه خاصی ندارد. حال ، چه کتاب 10 تومانی چه کتاب گران تر. تماشای میلیون ها نفری که دست خالی ! از نمایشگاه های کتاب بین المللی تهران و … بیرون می روند، واقعیتی است تلخ ! امروزه ناشر
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حال بد به حال خوب - دیوید برنز | ...maktabnovin.ir › محصولات › دانلود کتابهای روانشناسی۶ بهمن ۱۳۹۸ - خانه محصولات دانلود کتابهای روانشناسی کتاب صوتی از حال بد به حال خوب ... «کتاب ده قدم تا نشاط»، «کتاب ده قدم تا عزت‌نفس»، «کتاب حس خوب با ...
کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - آپاراتwww.aparat.com › کتاب_صوتی_از_حس_بد_به_حس_خ...کتاب «از حسِ بد به حسِ خوب» نوشته ی دکتر دیوید ب
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
دانلود کتاب خیره به خورشید نگریستن

دانلود کتابدانلود رایگان کتاب خیره به خورشید یالومدانلود کتاب صوتی خیره به خورشیدخرید کتاب خیره به خورشید نگریستننقد کتاب خیره به خورشید نگریستنقیمت کتاب خیره به خورشیدخیره به خورشید نگریستن از اروین یالومخلاصه کتاب خیره به خورشید نگریستندانلود رایگان خیره به خورشید
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
کتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی    
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ketabdownloadpdf1.blog.ir › کتاب-شیمی-معدنی-اقا-بزرگ-و-ملاردیکتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی :: دانلود کتابدانلود کتاب شیمی معدنی 1 آقابزرگ ملاردی جلد اول - شیمی پدیا www.shimipedia.ir › کتاب‌ و جزوه › کتاب و جزوه شیمی دانشگاهی ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - فایلی که برای دانلود ...ketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقا...دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقابزرگ و ملاردی :: دانلود کتاباگر امک
اینجانب در حوزه ی کتاب فعالیت دارم و چون خودم فرد کتابخوانی هستم
و بعضا نبود بعضی از کتاب ها برایم دغدغه می شد و می شود و الان این
امکان خدا رو شکر که برایم فراهم شده است تا با کتاب و کتابفروش ها
که با مراکز پخش کتاب چه دست اول و چه دست دوم در ارتباطند بیشترین تعامل و
ارتباط را دارم لذا خواهشمندم دوستانی که در جستجوی کتابی هستند
ادامه مطلب
وَ قَالَ (علیه السلام) فِی کَلَامٍ لَهُ: وَ وَلِیَهُمْ وَالٍ، فَأَقَامَ وَ اسْتَقَامَ، حَتَّى ضَرَبَ الدِّینُ بِجِرَانِهِ.
وَلِیَهُم: سرپرست آنها شد، یعنى سیاست و امور دینى آنها را بر عهده گرفت.والٍ: والى، مقصود در اینجا پیامبر اکرم (ص) است.الْجِران: جلوى گردن شتر که به هنگام استراحت بر زمین مى گذارد. مجازا به معناى ثبوت و استقرار است.
وصف یکى از رهبران الهى (سیاسى، اجتماعى):و درود خدا بر او، فرمود: بر آنان فرمانروایى حاکم شد، که کارها را به پ
مدت‌ها بود که موضوع قاچاق کتاب گریبان اهالی فرهنگ و ادب را می‌فشرد اما در چند ماه گذشته شاهد برخورد‌های قانونی و سریع با این این پدیده شوم حوزه کتاب بوده‌ایم.اردیبهشت ماه بود که موضوع ایجاد پلیس کتاب به صورت جدی مطرح شد. در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه در این‌باره گفته بود: در صورت تشکیل پلیس کتاب، این پلیس می‌تواند به محض دریافت خبری مبنی بر پدیده قاچاق کتاب وارد عمل شود. 

اد
اینکه میگم زندگی من با کتاب گره خورده یک شعار نیستیه حسی نیست که بخوام به مخاطب القا کنم زندگی من با کتاب گره خورده چون هر وقت هر کتابی رو خوندم باعث تغییری در نگرش من در ذهن من بوده و همچنان خواهد بود من هرزمان ورقی از کتاب را مطالعه کردم باعث دگرگونی در آفرینش خدا مقدار باعث دگرگونی ذهن افراد بشه اما حقیقت مطلب و به روانی اگر بخوام بیان کنم منظورم اینه که باعث شده کتاب تا من فردی دیگر خلقی دیگر در این زمین باشم من آمده ام تا ذهن خودم را با کتا
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
بنده خودم هم با اینکه گرفتاری کاریم زیاد است، اما بحمدالله از کتاب منفک نشده ام و در حقیقت نمی توانم منفک بشوم. در خلال کارهای فراوان و سنگینی که به دوش ما هست دائما با کتاب سرو کار دارم. احساس می می کنم که اگر انسان بخواد در زمینه معنوی و فرهنگی ترو تازه بماند ، جز رابطه با کتاب ، که مثال جویباری دائمی و در جریان است
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب مردم شماری هندوستان که فهرست اقوام بلوچستان در آن ذکر شده،سال چاپ کتاب۱۹۴۱ میباشد.
شایان ذکر هست این دو ورق کتاب در کتابخانه سلطنتی حاکم خاران یافت شده حدود ۳سال قبل یا بیشتر.
تیره های اصلی بادینی در قسمت پایین صفحه.‌
پ ن: شاخه های فرعی عنوان نشده. در این برگ کتاب فقط تیره های اصلی ذکر شده و از تیره های: انگل زی.داری زی یا دایی زی.بهارزهی.شیخ حسینی.بلغانی.حمیدزهی.محبت زهی.باران زهی.بولان زهی و... بعنوان سردارخیل یاد
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
خلفای غاصب و حاکمان سنی بدتر از خوارج
حاکم نیشابوری از علمای بزرگ اهل سنت عمری در مقدمه کتاب فصائل فاطمه الزهرا (علیها السلام) می‌نویسد:
ثم إنّ زماننا قد خلّفنا فی رعاة یتقرّب النّاس إلیهم ببغض آل محمد صلى الله علیه وآله وسلم والوضع عنهم، فكلّ من یتوسّل إلیهم فتوسّله بذكر الآل بما قد نزّهم الله عنه، وإنكار كلّ فضیلة تذكر من فضائلهم، واللّه المستعان على ذلك، والمسؤول أن یصلّی على محمّد النّبیّ وآله، وأن یبدلنا بالخوارج خیرا منهم، إنّه ولی
قیمت کتاب انسان ۲۵۰ ساله بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
این کتاب که زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه اطهار میباشد، مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری می‌باشد.
انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی ارائه دهنده این کتاب هستند.
آرام و فاطمه دارن درس می خونن منم نشستم نزدیک شون و دارم کتاب می خونم. آرام میگه کتاب نخون. میگم چرا؟! تو که داری درس می خونی منم اینطوری مشغولم. میگه نه من درس می خونم ولی تو کتاب نخون میگم پس چیکار کنم؟ میگه بشین مارو نگاه کن:|:)
 
جدیدا تا جلو روش کتاب باز می کنم شروع می کنه به غر زدن..
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴ اسفند ۱۳۹
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴ اس
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴
دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf ...download-book-ketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-...دانلود ... دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf. مشخصات کتاب: فرمت فایل های صوتی: mp3 تعداد فایل ها: 58 حجم کل فایل ها: 440 مگابایت مدت زمان پخش: ...
دانلود کتاب لذات فلسفه » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › ... › دانلود کتاب
 دانلود نسخه کامل کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد 1 و 2
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
تعداد صفحات جلد یک:۳۵۶
تعداد صفحات جلد دو:۳۴۸
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول دانلود رایگان کتاب اصول فقه کاربردی جلد 1 
دانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدیxدانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدی pdfxدانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اولxدانلود کتاب اصول فقه سمیرا محمدیxدانلود کتاب اصول
دانلود کتاب صوتی 1984 اثر جورج اورول MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی 1984 - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › کتاب-صوتی-1984۲ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود کتاب صوتی 1984 اثر جورج اورول. دانلود کتاب صوتی ۱۹۸۴ اثر جورج اورول. پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فروش کتاب ...
دانلود رمان 1984 همراه با کتاب صوتی - Download.irdownload.ir › دانلود-رمان-1984دانلود رمان 1984 همراه با کتاب صوتی دانلود کتاب زیبای 1984 اثر جورج اورول . اریک آرتور بلر (Eric A
دانلود کتاب کندالینی یوگا (اسرار تن آدمی) کامل PDF
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب کندالینی یوگا - کندالینی منkundalini-me.ir › showthread۲۷ آبان ۱۳۹۷ - این کتاب اسرار تن آدمی را فاش می کند خواندن این کتاب را به همه پرتوجویان پیشنهاد میکنم. [عکس: Kundalini_yoga.PNG]. دانلود از مدیا فایر به صورت ...
کتاب کندالینی یوگا اسرار تن آدمی و بیداری انرژی خفته ...doasite.com › کتاب-کندالینی-یوگا-اسرار-تن-آدمی-و-...۲۸ آذر ۱۳۹۸ - کتاب کندالینی یوگا اسرار تن آدمی و بیداری
دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان..
کتاب سفر روح مایکل نیوتن 

دانلود کتابدانلود رایگان کتاب صوتی سفر روح اثر مایکل نیوتنکتاب صوتی سفر روح مایکل نیوتنپی دی اف کتاب سفر روح مایکل نیوتندانلود رایگان فایل صوتی کتاب سفر روحدانلود رایگان پی دی اف کتاب سفر روحدانلود سرنوشت روح pdfکتاب صوتی سفر روح رایگاندانلودرایگان کتاب صوتی سفر روح
صمیمیت و صداقت کتاب جذابیت زیادی به کتاب داده بود. معمولا کتابهایی که مربوط به زندگی شهدا است جذابیت خاصی برایم دارد، ولی این یکی ویژه بود و همچنین فضای امروزیتری داشت و به زندگی های ما نزدیکتر بود. و اینکه این کتاب را هدیه گرفته بودم در خواندنش لذت دو چندان احساس می کردم.پیشنهادم این است که علاوه بر خواندن این کتاب، بعنوان هدیه همسرهایتان را به خواندنش ترغیب کنید، خیلی تاثیر گذار است؛ تاثیرش بیش از 100 تا کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی است! و
دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد    
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
ketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-حقوق-ارتباطات-دکتر-معت...دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد :: دانلود کتاباگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد - قطره https://www.ghatreh.com › news ...www.ghatreh.com › news › دانلود-کتاب-حقوق-ارتباطات-دکتر-معتمد...دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد - قطره۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکترسیداحسان عسکری