نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه بالا بردن سرعت کامپیوتر

خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
ا وجود اینکه بالا رفتن نسل های ارتباطی باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات نیز به طرز قابل توجهی شده است و اپراتورها با پشتیبانی شبکه LTE 4Gکه سرعت و کیفت بیشتر نسبت به ADSL دارد . سیاری از گوش یهای هوشمند هستند که قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE 4G را ندارند و اغلب گوشی‌های قدیمی‌تر محدود به پشتیبانی از شبکه ۳G هستند. در این شرایط است که بیشتر با مشکل کمبود سرعت اینترنت سیم کارت رو به رو می‌شوید. اما روش هایی وجود دارد که باعث افزایش سرعت اینترنت س
|-----------------------DLWORLD|-----------------------|
اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا 70 % افزایش دهید.
 
برای این کار :
ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید.
ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه م
 ✅نحوه عملکرد این سنسور بدین صورت است که با چرخش دنده پینیون، سنسور توسط دنده کیلو متر پالس هایی به  کامپیوتر خودرو که نام آن ای سی یو است میفرستد به کمک پالسهایی که  کامپوتر خودرو دریافت میکند سرعت خودرو محاسبه می شود,✅محل قرارگیری این سنسور , بالای شفت خروجی گیربکس , روی پوسته بیرونی  میباشد
در سال ۲۰۱۰ گوگل به طور رسمیً اظهار‌کرد که از سرعت وبسایت تحت عنوان ابزاری برای جایگاه‌بندی تارنما ها به کار گیری خواهد کرد و از آن دوران تا به امروز گوگل به شدت تأکید داراست که بالا بردن سرعت وبسایت شما نقش مهمی در مرتبه‌ی وبسایت شما داراست.
بهترین سئو کار
درین نوشته‌ی علمی فراگیری سئو به یکی از دیگر از تکنیک های سئو می پردازیم ؛ با ویرلن همپا باشید :
گوگل در صدر ابزار PageSpeed را برای گسترش‌دهندگان پیشرفت در عملکرد وبسایت فعال‌سازی کرد و د
دستگاه اس اچ آر SHR یکی از مناسب ترین تکنولوژی های موجود و  مطرح در زمینه از بین بردن موهای زاید می باشد. این روش با تولید پالس های شدید نور در داخل پوست توسط فولیکول مو جذب شده و ضمن ایجاد گرمای شدید در آن ناحیه سبب از بین رفتن ریشه مو می گردد. دستگاه اس اچ آر در واقع یک عمکرد ترکیبی با فرکانس الکساندرایت و سرعت دایود می باشد.
دستگاه SHR طول موجی بین 590 تا 1200 نانومتر تولید می کند که این مقادیر توسط خود دستگاه و یا فیلترهای مختلف قابل کنترل و تنظیم ه
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب
  این افزونه که بهش  DPPP هم گفته میشه، یکی از افزونه های افزایش سرعت وردپرس هست که کاربرد بالایی داره. 
 
نحوه عملکرد این پلاگین نسبت به بقیه افزونه ها کمی متفاوته. چطور؟
 
وقتی که شما افزونه‌ای مثل پلاگین فرم ساز رو روی سایت نصب میکنین و به کمک اون چند فرم در صفحه درباره ما، تماس با ما و صفحات لندینگ پیج سایت میسازین، تصور میکنین که کدهای این افزونه صرفا توی همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرن، اما اینطور نیست! 
 
کدهای CSS و JS این پلاگ
اگر فکر می‌کنید که در مطالعه کردن و کتاب خواندن مشکل دارید ابتدا باید ریشه این مشکل را پیدا کنید
اصلی ترین مشکل که کتاب‌خوان‌ها با آن درگیر هستند سرعت مطالعه کم است
برای اینکه بدانید که ایا سرعت مطالعه شما مناسب است یا خیر باید تست سرعت تندخوانی را انجام دهید که نحوه تست را در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم
آیا می خواهید تست سرعت خود را بسنجید؟ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://shahbabaee.com/speedreading/
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب
این اتفاق برای اغلب ما افتاده است که هنگام آرایش کردن آرایشمان بر روی لباس مالیده شود. برای این‌که به سرعت لکه از روی لباس شما از بین برود، اولین چیزی که باید بدانید این است که نباید بگذارید که لکه بماند و اگر همان لحظه آن را بشویید، حجم زیادی از لکه را با آب و صابون میتوانید از بین ببرید. این لکه ها بر روی لباس شما میتوانید بر اثر مالیده شدن صورت به لباس و یا ریخته شدن تصادفی لوازم آرایش بر روی لباس شما اتفاق بیفتد. در این نوشته به شما یاد می
آآبگرمکن خورشیدی کویل دار  جزو آبگرمکن های نوع ترموسیفون لوله خلاء است که
علاوه بر گرمایش آب مصرفی، قابلیت گرمایش محیط و تامین آب گرم پرفشار را
دارد. با توجه به دارا بودن کویل مسی جهت گرمایش هر چه سریع تر آب مصرفی به
آبگرمکن های خورشیدی کویل دار معروف شده اند. کویل مسی موجب می شود آب سرد
وارد شده با سرعت بیشتری افزایش دما پیدا کرده و خارج شود. به همین دلیل
قابلیت تامین آب گر پر فشار و گرمایش محیط را دارد.
نحوه ی عملکرد
نحوه ی عملکرد آبگرمکن
سرعت شاتر
قسمت دوم
 حالا در یک مسابقه فوتبال، اگر با سرعت شاتر بالا عکاسی نکنید، تمامی حرکات بازیکنان به صورت تار بوده که ممکن است برای یک عکس خبری جذاب نباشد. اما زمانی که باز هم در یک مسابقه ورزشی، مثلا در مسابقه اتوموبیل‌رانی که در شب برگزار شده است، با سرعت شاتر پایین عکاسی کنید، ردی از نورهای خودروهای در حال حرکت را ثبت میکنید که به خوبی سرعت و حرکت را در خود جای داده اند. البته نیاز به گفتن نیست که در سرعت های شاتر بالا، نور کمتری وارد س
در مورد این موضوع دوربین های مینی دی وی بسیار انتخاب خوبی است ، چرا که دارای سنسور ضد لرزش اپتیکال میباشند ، و به خاطر کیفیت بالای فیلم برداری و مخابره تصاویر لحظه ای (FPS) بالا میتواند انتخاب خوبی برای فیلمبرداری در سرعت بالا باشد . در ادامه توضیحاتی راجع به سنسور ها و دلایل فیلمبرداری دقیق این دوربین ها در سرعت بالا میپردازیم : با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.
ادامه مطلب
اگر گوشی اندرویدی شما برنامه ها را با سرعت پایینی باز می کند ،و سرعت
سویچ کردن بین برنامه ها کاهش پیدا کرده است.قطعا نیاز به خواندن این مقاله
دارید ،قبل از خرید یک گوشی جدید، با انجام چند کار ساده ،سرعت گوشی خود را بالا ببرید. ادامه مطلب
من از نوشتن اسم واقعی ادمها اینجا هیچ ابایی ندارم.
ولی فکر میکنم اوج بی شخصیتی، عجول بودن در حین تصمیم گیری، چیپ بودن، بی عقل بودن، و لاشی بودن من و مشابهات من هست،
که بخوایم برای بالا بردن خودمون، از اسم بقیه استفاده کنیم.
برای اینکه خودت رو بکشی بالا یا نشون بدی که با ادم حسابیا سر و کار داشتی یا با ادمای دروغگو و بدقول و ناحسابی تعامل داشتی، نیازی نیست اونها رو معرفی کنی. همین که خود اون ادمها بخونن و بفهمن کارشون زشت بوده کافیه.
نحوه استفاده از svg
استفاده از svg  امروزه که حتی یک بایت هم در سرعت سایت موثر است یکی از ملزومات در طراحی سایت است.
وقتی صحبت از SVG در وب می شود چندین راه برای استفاده از آن وجود دارد که ما می توانیم با توجه به نیاز و شرایط بهترین آنها را انتخاب کنیم.
ادامه مطلب
تست سرعت تایپ
سلام
آیا دوست دارید بدونید چقدر سریع تایپ می کنید و سرعت تایپتون چقدر هست؟ یا دوست دارید بدونید در یک ساعت چند برگ a4 می تونید تایپ کنید و کلی آمارهای جالب دیگه؟ کافیه از طریق لینک زیر سرعت تایپتون رو تست کنید.
امروز قابلیت جدیدی به تایپو اضافه شده که از طریق اون می تونید سرعت و دقت تایپتون رو تست کنید و وارد رقابت تایپ بشین
برای تست سرعت تایپ کافیه به این لینک مراجعه کرده و تایپ فارسی یا انگلیسی رو تست کنید.
 
 
هم اکنون به لینک با
در نسخه ۱.۱ شاهد سرعت بسیار پایین بوده است و نزدیک ۳ تیکت دریافت شد. در نسخه ۱.۴ کد های HTML و Java ارتقا یافته و شاهد سرعت بسیار بالا بوده ایم.
همچنین اگر مشکلی وجود دارد لطفا از طریق دکمه پشتیبانی در منوی بالا با ما درمیان بگذارید.
باتشکر، مهراد
 
واتساپ یک پیام رسان مشهور در میان کاربران اینترنت است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت سهامی واتساپ ساخته شد و سپس توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و کار خود را در عرصه پیام رسانی شروع کرد. برای بالا بردن امنیت واتساپ حتما با آموزش ۱۰ روش بالا بردن و افزایش امنیت واتساپ (WhatsApp) همراه ما باشید.
ادامه مطلب
بالا بردن ضربان قلب اولین قسمت یک گرم کردن بوده و می تواند هر فعالیتی باشد که باعث افزایش تدریجی ضربان قلب شود. تند راه رفتن مثال خوبی است چرا که نیاز به هیچگونه تجهیزاتی نداشته و میتوان با سرعت خیلی کم شروع کرده و به تدریج افزایش داد. از مثال های خوب دیگر دوچرخه سواری و پریدن می باشد.


ادامه مطلب
 
اگر به دنبال نکات مربوط به تمیز کردن سنگ طبیعی هستید ، این راهنما آماده شده است تا به شما در درک نحوه مدیریت انواع لکه ها کمک کند. سنگ طبیعی به طور معمول متخلخل تر است و بیش از سایر انواع کفپوش ها روی لکه ها نگه می دارد. حرفه ای مرمت کاشی مکزیکی کفپوش سنگ طبیعی را بازیابی می کند. در صورت تمایل به از بین بردن هر یک از این لکه ها و ترمیم زیبایی کفپوش سنگ طبیعی خود در ققنوس ، لطفاً با شماره 602-370-6082 تماس  بگیرید .
ادامه مطلب
KS8210 یک ترمینال POS دستی بیسیم با پردازنده ARM با عملکرد بالا + سیستم عامل امن است.این دستگاه با داشتن صفحه ی لمسی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و سرعت پاسخگویی بالا یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار کنونی به شمار می آید.دستگاه کارت خوان سیار szzt8210  سرعت تراکنش بسیار بالای خود و باطری بسیار قوی باعث شده که طرفدارن خود را پیدا نماید . این مدل کارت خوان سیار که لمسی و کی بردی  می باشد ابعاد متوسط دارد دارای قلم نوری و سرعت چاپ رسید بالا  می باشد
حشرات جاندارانی هستند که با گرم شدن هوا سر و کله یشان در خانه ها پیدا می شود . از بین بردن این جانداران یکی از دغدغه های مهم به حساب می آید. سم های زیادی از برند های مختلف برای از بین بردن این موجودات وجود دارد اما هر کدام عوارض خاص خود را دارند و ممکن است برای از بین بردن اون حشره مناسب نباشند. در ادامه به خواص چند اسید مهم برای از بین بردن این حشرات می پردازیم.
ادامه مطلب
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
مجموعه بازی های ورزشی کودکان
والدین گرامی :  بازی و ورزش بخشی از رشد طبیعی ذهن کودکان است. کودکانی که در بازی و ورزش ، پرورش کافی یافته باشند قادر خواهند بود که در جهان پر هیاهوی امروزی ، از نیروی تفکر بیشتری برخوردار شوند.  در مجموعه بازیهای ورزشی به موارد مهمی مثل یادگیری کودکان در انجام حرکات ورزشی - بالا بردن استقامت بدنی - نحوه انجام برخی از حرکات صحیح ورزشی و از بین بردن ضعف های جسمانی توجه شده است.   اگر ...
دریافت فایل
مجموعه بازی های ورزشی کودکان
والدین گرامی :  بازی و ورزش بخشی از رشد طبیعی ذهن کودکان است. کودکانی که در بازی و ورزش ، پرورش کافی یافته باشند قادر خواهند بود که در جهان پر هیاهوی امروزی ، از نیروی تفکر بیشتری برخوردار شوند.  در مجموعه بازیهای ورزشی به موارد مهمی مثل یادگیری کودکان در انجام حرکات ورزشی - بالا بردن استقامت بدنی - نحوه انجام برخی از حرکات صحیح ورزشی و از بین بردن ضعف های جسمانی توجه شده است.   اگر ...
دریافت فایل
سیستم AHB   چگونه کار می کند؟
عبارت (AHB) مخفف Automatic High Beam به معنای سیستم اتوماتیک فعال سازی نوربالای چراغ های جلو است. این سیستم پیشرفته که در خودروهایی از قبیل تویوتا  نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در خودروها است.رانندگی در شب بخصوص مسیرهای کم نور بسیار خطرناک است. وجود چراغ نور بالا در خودروها باعث افزایش میزان دید راننده می شود. اما همین نوربالا برای خودروهای عبوری روبرو آزاردهنده و خطرناک
صدای یکنواخت معلم ،کلاس درس را کسل کننده و ملال انگیز می کند . تنوع در کیفیت صدا ، نحوه ی بیان، تن صدا و سرعت گفتار، بیاگر نشاط و سرزندگی معلم است.ارام صحبت کردن و زیر و بم کردن صدا ،سبب جلب توجه و اشتیاق دانش اموزان به تدریس می شود. پس انواع سرعت در صحبت کردن را تمرین کنید . در ضمن تمرین ،  متوجه خواهید شد که هنگام تغییر از یک سرعت به سرعتی دیگر ، توجه مخاطبان شما به انچه می گوید ،بیشتر می شود.
آموزش افزایش سرعت باز شدن گوگل کروم
 
 
 
 
مرورگر گوگل کروم یکی از محصولات شرکت گوگل میباشد که از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است. کمتر کسی است که از اینترنت استفاده کند و این مرورگر را نشناسد.
 
مشکلی که اکثر کاربران با این مرورگر قوی دارند، کندی آن در هنگام باز شدن اولیه است. حتما برایتان پیش آمده است که سیستم خود را روشن کرده و میخواهید کروم را باز کنید ولی چند ثانیه ای برای باز شدن و آماده به کار شدن طول میکشد، این زمان برایتان
چنانچه شما مالک استخر هستید و می‌خواهید در هزینه قبوض خود صرفه‌جویی کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پمپ‌های سرعت متغیر است. یک پمپ سرعت متغیر، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که سرعت دورانی موتور پمپ خود را به حداقل مقدار موردنیاز برای گردش آب در استخر، کاهش دهید. استفاده از پمپ سرعت متغیر، می‌تواند تا ۹۰% موجب کاهش هزینه‌ انرژی شود. به کار انداختن پمپ سرعت متغیر در سرعت پایین‌تر، به معنی کاهش کیلووات یا انرژی مصرفی
در این آموزش قصد داریم به شما چند راه حل برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی معرفی کنیم.اکثر مردم در ایران هنوز از گوشی های رده پایین و ارزان قیمت و قدیمی استفاده میکنند درست است که سیستم آنها اندروید است اما از سرعت کمتری نسبت به گوشی های جدید و پیشرفته برخوردار هستند.حتی ممکن است این کندی سرعت در برخی گوشی های رده بالا پس از نصب برنامه های سنگین رخ دهد که در ادامه با چند روش نسبت به افزایش سرعت گوشی های اندرویدی آشنا خواهیم شد با میبایل همرا
معرفی سایت GTmetrix و افزایش سرعت سایت
در این مقاله شما آموزش سایت جی تی متریکس را بصورت کامل مطالعه خواهید کرد. معرفی سایت GTMetrix و کاربرد سایت GTMetrix در افزایش سرعت سایت را خواهیم گفت. در ادامه نیز به نحوه رفع خطای سایت GTMetrix اشاره می‌کنیم. زمانیکه در گوگل، سایت GTMetrix را جستجو می‌کنیم اغلب جستجوها مربوط به سایت GTMetrix چیست است. این یعنی خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم که سایت GTMetrix چیست و کاربرد سایت GTMetrix در کجاست. به همین دلیل ما در تیم پشتیبانی و تولید محت
با سلام یکی از دقدقه های مدیران شبکه و مسئولان آی تی در دنیای روز مره بالا برن امنیت هاست ها و سایت و سرور بود است که به برسی تمامی آنها پرداختیم در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاد بدهیم که به چه صورت امنیت سرور مجازی خود را بالا تر ببرید
ادامه مطلب
تورم بالا - ایده آل برای 6 و 8 لود
Cool در حال اجرا در تمام سرعت ها
خوب متعادل
رایگان G MOP 6 "ورق انعطاف پذیر

دستگاه چرخش روتاری G PLUS (GPT001) با ویژگی های فرکلا با موتور گشتاور بالا، مناسب برای 6 و 8 اینچ طراحی شده است.
دستگاه پرداخت بسیار سبک وزن، به خوبی متعادل است و در حال اجرا سرد برای مشاغل بزرگ پرداخت می شود.
کنترل سرعت انگشت شست دست کنترل سرعت متغیر را از 700 تا 2500 دور در دقیقه کنترل می کند.
شامل G MOP رایگان 6 "ورق انعطاف پذیر بازگشت.
برای پرداخت نقاط کو
ما به اشتباه اینگونه می‌اندیشیم:
- درسم تمام شود راحت شوم- غذایم را بپزم راحت شوم- اتاقم را تمیز کنم راحت شوم- بالاخره رسیدم، راحت شدم- اوه چه پروژه‌ای، تمام شود راحت شوم
تمام شود که چه شود؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیست بلکه آغاز فعالیتی دیگر است 
پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن... لذت باعث قدرتمند شدن میشود و
 
svg چیست ؟
svg چه کاربردی دارد؟
svg در html  و نحوه استفاده و آموزش آن و ...
اینها مواردی هستند که در این مقاله از آرن به بررسی آن میپردازیم و صفرتا صد svg چیست را مورد بررسی قرار میدیم.
svg امروزه یکی از نیازهای اصلی در طراحی سایت میباشد.همانطور که میدانید سرعت یک سایت به مسائل زیادی بستگی دارد ولی عکس ها و آیکون های موجود در یک سایت نقش تعیین کننده ای در سرعت یک وب سایت دارند.
 
بنابراین لازمه که از تصاویر svg استفاده کنید تا یک وب سایت بهینه با سرعت من
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مهدی باکری)
یکی از همرزمان و سربازان شهید باکری می گفت:
دستور بود هیچکس بالای ٨۰ کیلومتر سرعت، حق رانندگی ندارد.
یک شب داشتم می آمدم کنار جاده یک نفر دست بلند کرد. نگه داشتم
و سوارش کردم. همین که سوار شد گاز دادم و رفتم. من با سرعت بالا
حرکت می کردم و با او گرم صحبت  شده بودم.
ادامه مطلب
به گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده نیز گفته می شود . این گونه گیربکس ها از چرخ دنده های حلزونی، شفت ها، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده اند .
 چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. بنابراین ، محفظه گیربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. 
این گیربکس ها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از این گونه گیربکس ها برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می شود .
از گیربکس های حلزونی برای بدست آوردن کاهش سرع
آپشن های غیر فعال در 206 و قابل فعال شدن با دیاگ :1⃣آلارم سرعت، با قابلیت انتخاب سرعت مورد نظر به منظور هشدار2⃣روشن شدن خودکار فلاشر(جفت راهنما در اصطلاح) در زمان ترمز شدید3⃣روشن شدن نور بالا و نور پایین به صورت همزمان، در زمان استفاده از نوربالا دائم4⃣قفل شدن خودکار درب ها با افزایش سرعت به 10 کیلومتر در ساعت5⃣قفل شدن خودکار قفل درب ها در صورتی که بعد از باز کردن قفل مرکزی، به مدت 30 ثانیه هیچ یک از درب های خودرو باز نگردد.6⃣روشن شدن خودکار برف
روش های تندخوانی : خواندن با ریتم
یکی از نکات مهم در روش های تندخوانی، بالا بردن سرعت چشم است. اولین تمرین در راستای بالا بردن سرعت چشم، دید زدن متن با ریتم های ثانیه‌ای است. در این تمرین هدف ما بالا بردن سرعت چشم است. ابتدا درکی از مطالب وجود نخواهد داشت و به مرور درک مطلب به این روش اضافه می شود.
ریتم یک ثانیه ای:
۵۰ صفحه را انتخاب کنید و هر ثانیه یک صفحه را ورق بزنید. در این روش شما در هر یک ثانیه نگاهتان از ابتدا تا انتهای یک صفحه از متن حرکت خ
افزایش سرعت ویندوز ۱۰ با غیر فعال کردن حالت شفافیت
با روی کار آمدن ویندوز ۱۰ تمامی کاربران به دنبال بهینه کردن این ویندوز و افزایش سرعت آن هستند. گزینه های زیادی در ویندوز ۱۰ وجود دارد که در زیر به مهمترین گزینه های بالا رفتن ویندوز ۱۰ اشاره می کنیم :
نوار وظیفه یا Task bar در ویندوز ۱۰ به طور پیش‌فرض یا default در حالت شفاف قرار دارد که می تواند باعث کندی سرعت ویندوز شما شود. برای افزایس سرعت windows 10 شما باید این حالت شفافیت را غیر فعال نمایید برای شر
***هک الگوریتم های wpa-wpa2 psk-wps(وای فای100%تضمینی) را طی24 ساعت آینده میزارم***
***مارو دنبال کنید***
در ضمن در حال ساخت ربات تلگرامی با عنوان m.hacker هستیم که به صورت اتوماتیک براتون انواع پکیج های پولی هک را رایگان میفرسته!!!!
آموزشات ساخت رات به صورت حرفه ای در راه است .....
و نحوه هک فیلیمو.....
به دلیل جلوگیری از فیلترینگ وب:
---این مطالب فقط برای بالا بردن سطح مهارت کاربران است---
----استفاده نادرست از این اموزشات به عهده کاربر است و mohammadmoeine.blog.ir هیچ مسئولیتی ر
حرکت Leg Raise یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات شکم است.
 
فواید این حرکت:
• انجام این تمرینات عضلات شکم شما را فوق العاده قوی می کند. 
• علاوه بر عضلات شکم، پاها و کمر شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
• انجام این حرکت مفید و طبیعی تر از انجام دراز نشست است و عضلات بیشتری را درگیر می کند.
 
نکات مهم:
• جین پایین بردن پا هوا را به داخل و در حالتی که پاهایتان در بیشترین ارتفاع قرار دارند بازدم خود را به بیرون هدایت کنید.
• بعضی ها ادعا می کنند ک
یکی از آیتم هایی که باعث برنده بودن در گوگل ادز می شود، داشتن استراتژی تعیین بودجه است،قیمت گذاری در گوگل ادز، بسیار رقابتی است و هدفگیری تبلیغات شما باید  بسیار دقیق باشد. شما هم قطعا طوری صفحه فرود یا همان لندینگ پیج را که ساخته اید باید بیشترین نرخ تبدیل را کسب کنید.
 
هنگامی که پشت سر هم در حال فروش هستید و سرنخ هایتان به مشتری تبدیل می شوند؛ شما یک نابغه بازاریابی هستید و واقعا حق هم دارید که خودتان را اینگونه صدا بزنید.
 
برای دیدن ادامه
طبیعتا همه ما به دنبال ساخت سایت هایی هستیم که در موتورهای جست و جو به سرعت بالا بیاید و جزو پیشنهاد های اول آن میتوان به ایجاد بک لینک اشاره کرد. داشتن یک وب سایت با رتبه‌ی بالا درگوگل به معنی داشتن یک جریان ثابت از مشتریان است.
 
نکته مهمی که باید بدانیم این است که در حال حاضر هیچ فرمول جادویی برای ارتقای یک شبه‌ی هیچ سایتی در گوگل وجود ندارد، اما تجربه‌ی متخصصان ثابت می کند که ترکیبی از محتوای با کیفیت بالا و لینک های قوی می تواند در طی کرد
هشتم برهان،گروه فیروزه ای
نمره خلاقیت با وسایل دور ریختنی:دارد
نمره هزینه کم:ندارد
نمره هماهنگی با رنگ گروه:ندارد
نمره زیبایی:دارد
سرعت عمل:دارد
جمع نمره: با وجود سرعت عمل بالا= بیست =A++
 
                                  «دانش آموزان عزیز در مورد کار دوستاتون انتقاد کنید....»
آیا سرعت ویندوز10 شما روز به روز آهسته‌تر می‎شود؟ چیز عجیبی نیست. هرچه ملزمات سخت‎افزاری برای اپلیکیشن‎های محبوب بیشتر می‎شود سخت‎افزار قدیمی شما سخت‎تر از پس آن‎ها برمی‎آید. دلیل این موضوع معمولاً یک چیز است: حافظه کم. اگر حافظه دستگاه شما کم باشد وقتی که سعی می‎کنید چند برنامه‎ی سنگین را اجرا کنید سرعت سیستم شما پایین می‎آید. اما چطور با بالا بردن ویرچوال مموری این مشکل را حل کنیم؟ 
 
ادامه مطلب
سرور مجازی چیست؟
سرور مجازی در یک بیان کلی یک سیستم کامپیوتری همیشه آنلاین است که در آن امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است. از سرور مجازی با نام های وی پی اس یا ماشین مجازی نیز یاد می شود. در سرور مجازی مانند هر سیستم کامپیوتری امکان نصب ویندوز وجود دارد. با توجه به این که برای ساختن سرورهای مجازی از سرورهای قدرتمند استفاده می گردد اصطلاحا با نام سرور اختصاصی خود را به مخاطبان خود معرفی نموده اند. یکی از مزیت های سرور اختصاصی نسبت به سروره
2. با توجه به اینکه اشخاص با وزن های مختلفی از مبلمان اداری استفاده می کنند
پیچ تنظیمی زیر صندلی تعبیه شده تا شخص استفاده کننده از مبلمان اداری بتواند به نسبت وزن خود فشار وارده بر پشتی صندلی را تنظیم کند.
برای این کار کافیست فلکه پلاستیکی که زیر صندلی سمت جلو قرار دارد
را جهت استفاده اشخاص سبک تر به سمت چپ ( خلاف جت عقربه های ساعت ) و در اشخاص سنگین تر به سمت راست ( جهت عقربه های ساعت ) چرخاند تا به میزان فنریت دلخواه برسد.
3. جهت بالا و پایین بر
نحوه اجرای ساندویچ پانل
ارزش یک سازه و بنای ساختمانی با میزان استحکام و امنیت آن سنجیده می شود. در تمامی سازه ها برای بالا بردن استحکام و مقاومت سازه و همچنین افزایش امنیت آن لازم است تا از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مصالح استفاده شود. در مقاله زیر به توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای ساندویچ پانل میپردازیم.
ساندویچ پانل از مقاوم ترین و بادوام ترین مصالح ساختمانی است که امروزه گسترش  زیادی در بین سازه ها و محبوبیت فراوانی برای مدیران پروژه پیدا ک
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
Artist: Melody Day | Music Name: Speed Up | Genre: Pop | Released: 2015 | Melody Day – Speed Up (Music Video)

هنرمند: ملودی دی | نام موزیک: سرعت بالا | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2015 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ملودی دی) Melody Day با نام (سرعت بالا) Speed Up
ادامه مطلب
چگونه پوسته های روی پوست را از بین ببریم ؟
برچسب های پوست رشد بدون درد و غیر سرطانی روی پوست دارند. آنها توسط یک ساقه کوچک و نازک به نام پاندونکل به پوست وصل می شوند. برچسب های پوست در آقایان و خانمها به ویژه پس از 50 سالگی رایج است. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ظاهر شوند ، اگرچه معمولاً در مکانهایی که پوست شما مانند آن دیده می شود مانند:
زیر بغل
کشاله ران
ران
پلک
گردن
ناحیه زیر سینه های شما
برچسب های پوستی چگونه برداشته می شوند؟برچسب های
یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها برای مدیران سایت ها افزایش سرعت سایت می باشد. در صورتی که شما یک وب سایت داشته باشید بی شک می دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت چه موضوع حساسی می باشد. بنابراین تمام سعی خود را می کنید تا بتوانید سرعت را تا حد ممکن افزایش دهید.
ادامه مطلب
SATA مخفف Several Advanced Technology Attachment است. که یک تکنولوژی ارتباطی استاندارد و پیشرفته است. از این تکنولوژی به منظور انتقال داده ها از مادر بورد به درایوها و یا هارد دیسک ها استفاده می شود که نحوه انتقال آن به صورت سریالی است.
رابط SATA Iکه به طور رسمی به عنوانSATA 1/5Gb/s شناخته می شود نسل اول رابط SATAاست که با سرعت 1/5 گیگابایت بر ثانیه کار می کند.
رابط SATA I که به طور رسمی به عنوان SATA 3Gb/S شناخته می شود نسل دوم SATAاست که با سرعت 3 گیگابایت بر ثانیه کار میکند .
رابط SATA I
بالا بردن میل جنسی و بهبود رابطه جنسی
عوامل زیادی برکاهش یا افزایش میل جنسی تاثیرگذار است. اگر شما به دنبال یک داروی مقوی و سالم برای افزایش میل جنسی هستید ، مکان نگهداری عطر ها و ادکلن های خود را فراموش کنید و در عوض نگاهی به درون کابینت های آشپزخانه داشته باشید.ادامه مطلب بالا بردن میل جنسی و بهبود رابطه جنسی ادامه مطلب...
v
کامپوننت های رایگان در اسکچاب
سلام دوستان
این وبلاگ دارای آبجیکت های رایگان است و فقط جهت ارتقای سرعت عملکرد، کاربران اسکچاپ در پروژه های خود بوده
همچنین،ویدیو های آموزشی کاملا رایگان جهت  آموزش و بالا بردن اطلاعات عمومی یا فنی در این وبلاگ موجود است.(این وبلاگ به تازگی تاسیس شده و ممکن است ویدیو های کمی در آن موجود باشد اما شما کابربران عزیز هم میتوانید با روند افزایش ویدیو پیش برید و از ما بقی کار بران سریع تر و آسان تر یاد بگیرید)
 
در صو
برای تامین و افزایش امنیت هاست می بایست یک ساختار دو طرفه از سمت کاربر و شرکت هاستینگ برقرار باشد. به این معنی که امنیت هاست تابع نحوه استفاده از هاست توسط کاربر و شرکت هاستینگ است. برای اینکه بتوان بهترین شرایط را برقرار کرد می بایست به مجموعه فاکتورهای دخیل در این موضوع توجه داشت و آنها را فرا گرفت. در این مطلب مجموعه عواملی که در افزایش امنیت هاست نقش داشته و موجب تامین امنیت آن می شود اشاره خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 
چگونه می توانیم سرعت تایپ خود را افزایش دهیم؟ شاید شما هم دوست داشته باشید که سرعت تایپتان را افزایش دهید برای این کار می توانید با چند تکنیکی که از سایت تایپو آورده شده است سرعت تایپتان را افزایش دهید. ادامه این آموزش را در لینک زیر برایتان قرار داده ام.
ادامه مطلب
اسکات تقریبا همه عضلات پایین تنه رو درگیر می کنه و حرکتی بی نظیر برای این ناحیه ست.
 
فواید این حرکت: 
• باعث تقویت تمام عضلات پایین تنه می شود.
 
نکات مهم: 
• قبل از انجام حرکت مطمئن شوید که نحوه ی قرار گیری پاهایتان متقارن است، در غیر این صورت فشار بیشتری روی یکی از پاها اعمال خواهد شد.
• حین انجام این حرکت باید کمرتان را صاف نگه دارید.
• کف پاهایتان باید روی زمین باشد، حین انجام حرکت روی پنجه پا نروید. 
• نحوه صحیح تنفس: هنگام پایین رفتن هوا
کاربر امروز بیش از هر زمان دیگری به سرعت نیاز دارد. اهمیت این موضوع آنجایی مشخص می شود که سرعت بارگذاری اطلاعات در سایت شما بیش از بقیه سایرین باشد. استفاده از ترفندهای خاص برای بالابردن سرعت بارگذاری کاری است که پیشنهاد می شود و شما می توانید از این راهکار در جهت افزایش بازدیدهای …
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 به چه صورتی می باشد؟
نحوه ثبت نام متوسطه دوره دوم مدارس شاهد امسال با مقاطع و پایه های دیگر متفاوت است و دلیل این تفاوت:
انتخاب رشته در پایه نهم و انتخاب مدرسه در رشته دلخواه
درج سهمیه دانش آموزان ممتاز (معدل *15) و امتیاز حداکثری 300
اضافه شدن امتیازهای جدید 98
و ..
توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد 98 به صورت رایگان، مشاوره و درج تمامی سهمیه ها، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته ها، ار
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 به چه صورتی می باشد؟
نحوه ثبت نام متوسطه دوره دوم مدارس شاهد امسال با مقاطع و پایه های دیگر متفاوت است و دلیل این تفاوت:
انتخاب رشته در پایه نهم و انتخاب مدرسه در رشته دلخواه
درج سهمیه دانش آموزان ممتاز (معدل *15) و امتیاز حداکثری 300
اضافه شدن امتیازهای جدید 98
و ..
توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد 98 به صورت رایگان، مشاوره و درج تمامی سهمیه ها، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته ها، ار
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه تجربیات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه شهودات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
«ریل گان»سلاح آینده


 
شلیک یک توپ خصوصا در کالیبر های بالا مثل گونه های دریایی از یک پروسه مشخص پیروی می کند. گلوله درون لوله قرار گرفته و سپس خرج انفجاری در پشت آن قرار می گیرد و با فعال شدن مکانیزم شلیک و انفجار خرج مورد نظر گلوله به سمت جلو رانده می شود اما اخیرا نسل جدیدی از توپ ها در حال آزمایش بوده و شاید به زودی وارد وضعیت عملیاتی شوند که به جای خرج های انفجاری، از نیروی الکترومغناطیسی برای به پیش راندن گلوله ها استفاده می ک
نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)





اسنپ چت (Snapchat) | ایده خوبی است که فرض کنیم همه با یکدیگر روبرو می
شوند اما این به عنوان واقعیت نیست. این موضوع خصوصا در مورد رسانه های
اجتماعی صادق می باشد، زیرا دوستی ها به سرعت و به راحتی از بین رفته و
شکسته می شوند. با توجه به این موضوع، در این بخش تصمیم داریم تا نحوه ی
بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat) را برای شما شرح دهیم.
ادامه مطلب
فواید نیم ساعت پیاده‌روی روزانه
پیاده روی با سرعت متوسط به مدت نیم ساعت،هم باعث سوزاندن حدود 200 کیلو کالری می شود و هم سرعت سوخت وساز را دربدن شما برای باقی مانده روز بالا می برد.
پانزده تا سی دقیقه پیاده روی هر روز هم تأثیری مثبت بر ظاهر ما دارد و هم سلامت ما را بهبود می بخشد. به نظر محققان، اگر همه ما فقط روزی نیم ساعت با سرعت نه چندان زیاد راه برویم ، خطر بسیاری از بیماریهای مزمن را در حدود 30 تا 40 درصد کاهش داده ایم.

ادامه مطلب
قطعا شما هم بعنوان یه استفاده کننده از ویندوز تا اکنون حداقل یکبار از Windows Media Player استفاده کرده اید.
ممکن است به هر دلیل بخوهید سرعت پخش ویدئو خودتان را تغییر دهید و سرعت را افزایش و یا کاهش بدین. اگر میخواهین این ترفندو در عرض چند دقیقه یاد بگیری با ما همراه باشید.
 
چطوری سرعت پخش فیلم در  Windows Media Player را تغییر بدم؟
برای تغییر سرعت پخش ویدئو در مدیا پلیر ویندوز، پی از پخش فیلم مورد نظر خود بر روی صفحه مدیا پلیر راست کلید کنید و از منوی باز شده گ
در حال حاضر بسیاری از متخصصان از طولانی بودن فرآیند ثبت شرکت اسلواکی  شکایت دارند. یکی از کارآفرینان چندی پیش اظهار داشت که آیا امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به صورت سریع و با هزینه مناسب وجود دارد؟
آیا شما هم چنین سوالی دارید؟ آیا تمایل دارید که هر چه سریع‌تر فرآیند ثبت شرکت اسلواکی ثبت شرکت اسلواکی را به اتمام برسانید، اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است
بالا بردن ابرو که با لیفت ابرو شناخته شده است، از جمله عمل های زیبایی است که برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و خطوطی که روی بینی و چشم ها به وجود می آید ، انجام می شود. در ادامه همه آن چیزی را که باید درباره لیفت ابرو بدانید بیان می کنیم.
 
چه افرادی به لیفت ابرو نیاز دارند؟
در شرایطی که ابروها حالت افتادگی دارند، بر روی پلک بالای چشم می‌افتند که باعث میشود ابروها بالاتر کشیده شده و چهره جوان تر به نظر برسد اگرچه بالا بردن ابرو گاهی ممکن است
موتور برق بنزینی
در موتور بنزینی، و یا موتور برق هوندا زمان بندی شیر به طور سنتی طراحی شده است برای بهینه سازی عملیات در شرایط با سرعت بالا تمام بار با باز کردن دریچه ورودی. اندازه سوپاپ شیر در موتور برق بنزینی و یا موتور برق هوندا بر اساس ملاحظات قدرت با سرعت بالا، گشتاور کم سرعت، مقدار گاز باقی مانده در بار بخشی برای کنترل ترکیب اتهامات و انتشار، اتهام به اگزوز در بار کامل، و بیکار تعیین می شود کیفیت در قسمت بار، اگر موتور موتور تور بسته با
لذت بردن ایرانیان از دریای خزر همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خبرگزاری فرانسه عکس هایی از ساحل دریای خزر منتشر کرده است.
به گزارش چفچفک، عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده مربوط به ساحل ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران است. در این عکس ها زنان و مردان در ساحل دریای خزر دیده می شوند.
بسیاری از رسانه های خارجی نیز تصاویر خبرگزاری فرانسه را با عنوان لذت بردن ایرانیان از دریای خزر منتشر کرده اند.
 
 
پوست موجودات زنده به عنوان مانعی برای از بین بردن ویروس ها و سایر مضرات بدن نیست. اگر به خود صدمه بزنید ، باکتری ها می توانند وارد زخم شده و سپس در داخل یا اطراف آن تکثیر شوند و منجر به عفونت های جدی شود که می توانند در کل بدن شما پخش شود. به همین دلیل دانستن نحوه تمیز کردن و ضد عفونی صحیح زخم بسیار مهم است. وقتی به خود صدمه می زنید ، باید جلوی آن را بگیرید تا از عفونت های احتمالی و پیامدهای جدی جلوگیری کنید.
ادامه مطلب
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
نحوه انتخاب پمپ خلاء در خشک کردن خلاء
به خوبی شناخته شده است که خشک کردن خلاء استاجاق گاز هنگام استفاده باید مجهز به پمپ خلاء باشد ، اما بسیاری از کاربران نحوه انتخاب پمپ خلاء تطبیق را نمی دانند. اکثر کاربران می دانند که هر چقدر اجاق گاز خلا بزرگ باشد ، پمپ خلاء به یک پمپ خلا بزرگتر نیز مجهز خواهد شد که سرعت واقعی پمپاژ را سرعت می بخشد. در عمل ، این مورد نیست ، زیرا اتصال بین پمپ و اجاق گاز بر اساس اندازه جعبه خواهد بود تا در طراحی ضخامت لوله ا
خرید و قیمت دستگاه پولیش اوربیتال روپس RUPES LHR75E/STN_ قیمت:۴۴۰۰۰۰۰۰۰﷼
- Ø مدار 15 میلیمتر 
- موتور بهره وری بالا با گشتاور بالا تحویل 
- طراحی منحصر به فرد و اهرم کنترل ارگونومیک برای دست زدن به راحتی و راحت 
- دکمه خدمات برای خدمات ابزار سریع 
- سوپاپ هوای خروجی هوا طراحی شده برای سطح سر و صدای کم بدون هیچ گونه افت عملکرد 
- ویژه پانچ پشت پانچ برای از بین بردن بیش از حد 
پخت با پیچ M6 - جبهه بدن با صفحه لمسی نرم برای بهترین 
دستکاری - دستگیره در پلی کرب
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
هنگام پاکسازی وب سایت ها، یکی از پیچیده ترین بخش های کار ما حصول اطمینان از پیدا کردن همه backdoor  هاست. اغلب مواقع، مهاجمان به مکان های مختلف سایت کد تزریق می کنند تا احتمال نفوذ دوباره به سایت را بالا برده و تا حد ممکن دسترسی به سایت را حفظ کنند. تحقیقات نشان می … نحوه‌ی مقابله با تروجان ها
منبع : وبلاگ ایران سرور
اطلاعات ذخیره شده تان را پاک کنید (۳۰ ثانیه)اپلیکیشن های شما دائما بخش کوچکی از داده ها را ذخیره میکنند که به طور معمول باعث کاهش عملکرد سرعت گوشی شما میشود. پس این اطلاعات بجای کمک کردن میتوانند آزار دهنده هم باشند. در زیر نحوه ی پاک کردن آنها را میبینید:
۱-به تنظیمات گوشی –Setting- بروید.
۲- storage را فشار دهید.
۳- cached data را فشار دهید.
۴- ok را بزنید.
انیمیشن ها را غیر فعال کنید:انیمیشن ها باعث کاهش سرعت گوشی شما میشود. حتی گاهی اوقات به دلیل کم شدن سرعت
1️⃣ تصور غلط بسیاری از دانش آموزان این است که برای یادگیری بهتر و دقیق تر و کسب نمرات خوب در امتحانات مطالب را باید با سرعت خیلی کم مطالعه کرد. این مسئله که یادگیری مطلوب نیازمند تمرکز است، غیر قابل انکار است اما اگر سرعت مطالعه شما کمتر از سرعت مطلوب باشد، تمرکز شما کاهش پیدا کند. 
2️⃣  برای اینکه بتوانید دروس را با کیفیت مطلوب یاد بگیرید، باید با سرعت مطلوب مطالعه نمایید. این سرعت در افراد مختلف متفاوت است.بنابراین باید سرعت مطالعه خود را
سلام به همه.   در این پست قصد داریم نحوه کنترل سرعت دو موتور D.C به کمک درایور L293D و برد آردوینو نانو را توسط PWM آموزش دهیم. درایور L293D در زیر نشان داده شده است. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید. از یک ولوم 10 کیلو اهمی جهت تنظیم سرعت موتورها استفاده می شود.
   دراینجا جامپرهای سبز مربوط به پای های EN1 و EN2 برداشته شده اند و به پایه های PWM آردوینو متصل شده اند. دقت کنید که پایه GND برد را به GND مدار وصل کنید تا مشترک شود. نقشه اتصال پایه های به قرار زیر ا
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دست اندازی های عزیز، در همین ابتدای کار خیلی سریع بخوام بگم که دست انداز چی باید اینطور تعریف کنم که دست انداز یک سرعت گیر سیاسی، حالا این سرعت گیر سیاسی دقیقا به چه کاری میاد رو با هم بررسی می کنیم.
ما در کشور ایران زندگی می کنیم، در کشور ایران احزاب و افراد سیاسی باعث تاثیرگذاری های سیاسی میشن و این تاثیر گذاری ها بر روی زندگی اجتماعی تک تک افراد جامعه اثر داره.
گاهی دیده میشه افراد سیاسی حرف های میزنن، کارهای
قالب و ابزار اکستروژن
قیمت، کیفیت و نحوه ارائه محصولات اکسترودی سه عامل مهم در بازار
رقابت این محصولات است. به منظور رسیدن به کیفیت مطلوب، کارایی قالب اکستروژن عامل
بسیار مهم است. کارایی قالب در ارتباط مستقیم با کیفیت محصولف بهره‌وری، بازیافت و
طراحی محصول است. در پروفیل ها، عمده تاکید بر روی تلرانسها و در قالبها، بر روی
کارایی قالب بوده و تلاشها در این جهت روز به روز بیشتر می شود. کاربرد پروفیلهای
اکسترود شده در دنیا هر ساله در حال تغییر ا
یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده پمپ شناور شرکت استریم میباشد که ساخته کشور چین است و به علت کیفیت بالا در ساخت قیمت مقرون به صرفه و فراوانی تجهیزات پمپ شناور استریم معروف ترین و بهترین پمپ شناور در بین عموم شناخته شده است.
مشخصات بارز پمپ شناور استریم : قیمت مقرون به صرفه ، کیفیت بالا و نحوه نصب آسان است و از فراوانی سایز و دبی های برخوردار است ، مدل های ۵ و ۶ اینچی میباشد که جنس آنها از استیل میباشد و دارای موتوری با قدرت های مختلف و
یکی از ابزارهای رایانه ای وپرکاربرد برای اتصال دو کامپیوتر به هم ، که البته این دو کامپیوتر میتوانند هرکدام شبکه ای از رایانه ها باشند ، مودم است.
برای اینکه متوجه نحوه کار یک مودم ADSL بشویم ، باید ابتدا در مورد نحوه کار مودم های DSL ، صحبت کنیم. اتصال DSL یک ارتباط پرسرعت است که کاربران میتوانند هنگام اتصال به اینترنت از خطوط تلفن هم استفاده کنند.این نوع از مودم ها نسبت به مودم های دیگر از سرعت بیشتری برخوردار است و نیازی به سیم کشی جدید نیز ن
درایور دستگاه های برش لیزری
جهان پیرامون ما روزانه در حال تغییر و تحول است به گونه ای که امروزه سرعت رشد علم نسبت به گذشته شتاب چشمگیری گرفته است. این روال در ابزارها و وسایل و تمامی اجزایی که در ارتباط با آدمی می باشد مشاهده می گردد. در گذشته دقت اندازه گیری به اندازه ی 1متر بود و درصد خطا بالا، با گذشت زمان و نیاز آدمی به دقت بیشتر در کارها با اختراع وسایل دقیق تر این دقت به میزان قابل توجهی در حد میلیمتر و حتی نانومتر کاهش یافت.
این اتفاق به م
این ادامه بحث قبلیست !
شاید دومین فاکتوری که روی این زندگیِ چارچوب مندی که توش جامعه الگوی خودش رو به تو ارائه میده تاثیر گذار باشه تا بیشتر زهرمارش بکنه ، سرعت و ریتم تند زندگی باشه .
تکنولوژی یکی از عوامل زیادی هست که باعث شده تا ریتم و سرعت بالای زندگی در قرن 21 رو تجربه کنیم .
به عنوان یک مثال اگر 500 سال پیش قرار بود از شیراز برن مشهد شاید روزها طول میکشید و این مسیر بود که بخشی از سفر میشد ، اما الان با هواپیما فقط چند ساعت طول میکشه . در واقع
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هیـــوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
استفاده از اپلیکیشن SHAREit یکی از سریع ترین راه های ممکن برای به اشتراک گذاشتن عکس ها, فیلم ها, موسیقی و … با موبایل ها و تبلت های دیگر می باشد . این اپلیکیشن با استفاده از شبکه وایرلس این امکان را فراهم می کند تا بدون نیاز به کابل فایل های مد نظر خود را با سرعت بالایی ارسال کنید . یکی از نکات جالب توجه این نرم افزار، امکان ارسال فایل ها با حجم های بالا می باشد که SHAREit این کار را با سرعت بالایی انجام می دهد . این اپلیکیشن محیط کاربری ساده و جذابی د
نحوه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 98
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 دوره دوم متوسطه یا اول دبیرستان به این صورت می باشد که مرحل به ترتیب:
ورود به سایت سجا به نشانی student.saja.medu.ir و ورود به قسمت دانش آموزان
واردن کردن کد ملی و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز پایه دهم
واردن کردن مشخصات دانش آموز و محل سکونت
انتخاب مدرسه (مهم)
واردن کردن امتیاز بندی و سهمیه ها مدارس شاهد برای پایه دهم (مهم)
واردن کردن معدل دانش آموز و ضربدر 15
 ازبین بردن کپک به روش خانگی
برای از بین بردن کپک استفاده از محلول سرکه بسیار قوی بوده و سریعا کپک ها را از بین می برد.
به یاد داشته باشید که حتما قبل از این که شروع به تمیزی سرویس های بهداشتی، از دستکش و ماسک
استفاده کنید که این کپک ها وارد پوست و ریه هایان نشود که بعدا برای سلامتی شما مشکل ساز شود.
مهم ترین و کاربردی ترین روش برای از بین بردن کپک استفاده از سرکه می باشد البته می توانید از مواد
قوی دیگر مثل جوش شیرین، بوراکسیک و روغن درخت چای اس
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
یکی از تصنیف های زیبای مردمان سرزمین باران مازندران است، در مایه شور نواخته می شود و همانند منظومه طالبا دارای تم داستانی است که ریشه در داستانی عاشقانه و مضمونی افسانه ای دارد و بصورت تصنیف اجرا می شود.
 
 
و داستان آن از این قرار است:در یکی از روستا های مازندران جوانی فقیر زندگی می کرد که چوپان قراری (روزمزد) گوسفندان اهالی محل بود. این جوان عموی ثروتمندی داشت که بیشتر گوسفندان نزد او برای عمویش بود.عمو برای اینکه هم برادر زاده فقیر را کمک ک
نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی اگر می خواهید بدانید که نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی چگونه است توصیه می کنیم مطلب زیر را به خوبی مطالعه فرمایید. جابجایی اسباب و اثاثیه می تواند از همان ابتدا یک تجربه واقعاً آزار دهنده باشد. اولین کاری که […] نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
خرید دستگاه شستشوی قالی را می توانید از شرکت های متعددی انجام دهید .شرکت ما نیز در همین راستا یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید دستگاه های نظافتی همچون دستگاه آیگیری فرش می باشد .
دستگاه های نظافتی شرکت ما ساخته شده با بهترین قطعات از بهترین شرکت ها و کارحانه های بزرگ دنیا می باشد .
 دستگاه شستشوی قالی یا به اصطلاح همان دستگاه قالیشویی انواع مختفی دارد برای مثال این دستگاه ها در اندازه های مختلف همچون دستی ، میانه ، نیمه اتوماتیک ، ت
ما به اشتباه اینگونه می‌اندیشیم:
- درسم تمام شود راحت شوم- غذایم را بپزم راحت شوم- اتاقم را تمیز کنم راحت شوم- بالاخره رسیدم، راحت شدم- اوه چه پروژه‌ای، تمام شود راحت شوم
تمام شود که چه شود؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیست بلکه آغاز فعالیتی دیگر است 
پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن... لذت باعث قدرتمند شدن میشود و به
اگر هنگام پخت مرغ برای گرفتن بوی زهم آن پیاز، برگ بو یا نظایر آن را ندارید میتوانید از هویج استفاده کنید. برای از بین بردن بوی گوشت گوسفند یا مرغ هنگام پخت، چند شاخه رزماری به مواد گوشتی اضافه کرده و بعد پخت از دورن ظرف خارج کنید. یکی از روشهای از بین بردن بوی بد مرغ این روش بسیار ساده و ابتدایی در تهیه مرغ می باشد. 
ابتدا مرغ را تکه تکه کرده دو عدد پیاز را رنده کرده با نمک و زغفران آب شده و یک قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط میکنیم. سپس در یک قابلمه
سرعت شاتر
قسمت اول
یکی از زیباترین و خلاقانه ترین بخش در سه گانه نوردهی، تنظیم سرعت شاتر است. در این جاست که یک عکاس کنترل تمام عناصر یک عکس را بدست میگیرد. درواقع با تنظیم این پارامتر خلاقانه میتوانیم به تصاویری خارق العاده در هر لحظه و در هر عکس دست پیدا کنیم.به طور ساده تر، وقتی در نظر داریم تمامی عناصر یک عکس ثابت و یا به عبارتی فریز شده باشند از سرعت بالای شاتر استفاده میکنیم و زمانی که میخواهیم برخی عناصر در حال حرکت، این نوع از حرکت خو
اسپید فورس یا به فارسی نیروی سرعت یک نیروی کیهانی است که مسئول هل دادن فضا و زمان به جلو است. این نیرو وابسته به سرعت و حرکت می باشد. اسپید فورس را حتما از سریال علمی و تخیلی به نام فلش می شناسید که منبع قدرتی است که شخصیت اصلی آن بدست آورده است.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قوانین عرور