نتایج جستجو برای عبارت :

ای خبرگان ای خبرگان آن خمره‌ها را وا کنید

ای خبرگان ای خبرگان آن خمره‌ها را وا کنیداز خبرگی بیرون شوید و جام‌ها پیدا کنید
ای خواب‌های عقل زار، ای مردگان انتظارای مغزهای اشتهار آن قلب‌ها دریا کنید
عمر گران بگذشت پست، ای وای زین عقل خجستیک لحظه گر مانده‌ست آن یک لحظه را غوغا کنید
ای مردگان برپا شوید، ای زندگان با ما شویدای خفتگان قرن‌ها آن رخت‌ها را تا کنید
ای روز با ما یار شو، ای شب دگر بیدار شوای مردم گم‌کرده‌ره آن راه را پیدا کنید
آن راه وجد و روشنی، آن موسقی بی‌منیعزمی به راه
ای خبرگان ای خبرگان آن خمره‌ها را وا کنیداز خبرگی بیرون شوید و جام‌ها پیدا کنید
ای خواب‌های عقل زار، ای مردگان انتظارای مغزهای اشتهار آن قلب‌ها دریا کنید
عمر گران بگذشت پست، ای وای زین عقل خجستیک لحظه گر مانده‌ست آن یک لحظه را غوغا کنید
ای مردگان برپا شوید، ای زندگان با ما شویدای خفتگان قرن‌ها آن رخت‌ها را تا کنید
ای روز با ما یار شو، ای شب دگر بیدار شوای مردم گم‌کرده‌ره آن راه را پیدا کنید
آن راه وجد و روشنی، آن موسقی بی‌منیعزمی به راه
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، مجلس خبرگان رهبری که وظیفه نظارت بر مقام رهبری را بر عهده دارد ، متشکل از نمایندگانی است که توسط مردم انتخاب می شوند و برای مدت هشت سال در مجلس خبرگان رهبری فعالیت می کنند . در این خصوص ، قانونی تحت عنوان قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به تصویب رسیده است که شرایط شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را شرح داده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر روی لینک زیر کلیک کنید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، قانون خوبی بود اگر به درستی به آن عمل می‌شد و البته اگر آنقدر قید و بند به دست و پای آن نمی‌بستند که از خاصیت بیافتد.
حالا که انتخابات نزدیک است پیرمردترهای بین ۸۰ تا ۱۰۰ساله هم ثبت‌نام کرده‌اند و داوطلب ورود به مجلس خبرگان شده‌اند.
اینکه خیل عظیم جوان‌ها بی‌کار هستند و خانواده‌هایشان از تامین آنها عاجزند، مهم نیست.
مهم اینست که افراد صاحب تجربه مشغول خدمت‌رسانی باشند و
نقد مستند روایت رهبری ساخته مهدی نقویان؛
مستند روایت رهبری به کارگردانی مهدی نقویان روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای به‌ عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است.
با این‌که مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی مستند «روایت رهبری» نمایش تصاویر بکر و دیده نشده مجلس خبرگان در سال ۶۸ است، اما این مستند حرف‌های بیشتری هم برای گفتن دارد و برگ برنده مهمی که در اختیار داشته را هدر نداده. مهدی نقویان، با تدارک یک مستند سه قسمتی، توانسته ع
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
باسمه تعالیمتن نطق آیت الله علی اکبرکلانتری در اجلاسیۀ مجلس خبرگان رهبریچهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشت . با الطاف خفیه و جلیۀ الهی ، نهالی که چهل سال پیش توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی غرس و با خون های پاک شهیدان آبیاری گردید هم اینک به درختی تنومند و ریشه دار تبدیل شده و پنجمین دهۀ خود را با اقتدار و استحکام بیشتر آغاز می کند . امروز دشمنان به خوبی دریافته اند که این نظام مستحکم و مردمی ، با کودتا و جنگ نظامی از بین نمی رود از این رو
به نام خدای شنهای طبس

https://www.aparat.com/v/lFb8e

https://hw7.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/650422be14cf9a160b91d5a259f97bec20011018-360p__70081.mp4

مهدی هاشمی در اعترافات خود می‌گوید: در رابطه با قتل مرحوم ربانی قضیه
بدین ترتیب بود که بعد از قضیه مجلس خبرگان و آمدن آقای ربانی املشی خدمت
حضرت آیت‌الله منتظری در رابطه با جریانات آینده رهبری، چند ماه بعد از
خبرگان – که دقیقا یادم نیست چه زمانی بود – روزی با آقای …. در تهران در
منزل قبلی ایشان گویا اختیاریه بود صحبت کردیم که چگونه یک ضربه ب
حوزه انتخابیه یا حوزه انتخاباتی (انگلیسی: Electoral district) یک واحد جغرافیایی انتخاباتی است که رقابت‌های انتخاباتی در چهارچوب آن انجام شده و برگزیده یا برگزیدگان انتخابات در درجه اول متعلق به آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شوند. آسان‌سازی فرایند انتخابات و ایجاد تناسب عادلانه بین جمعیت و شمار برگزیدگان از جمله اهداف اصلی حوزه‌بندی انتخابات است. 
در انتخابات ریاست جمهوری ایران، کل ایران یک حوزه انتخابیه است؛ مسئولیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخ
 
دانشجویان عزیز ،در این بخش کامل ترین و جامع ترین مجموعه ای از کتاب و نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه جزوه درس وصایای امام خمینی (ره) در قالب فایل pdf تهیه و تدوین گردیده است.کتاب وصایای امام خمینی
این وصیت نامه که شامل ۱۱۱ صفحه میباشد به ۱۳ درس تقسیم بندی شده است وشامل سوالات تستی و تشریحی مربوط به هر درس می باشد که مربوط به دانشگاه آزاد می باشد کلیه سوالات همراه با جواب هستند.
دانلود کامل ترین کتاب و سوالات وصایای امام خمینی (ره) دانشگ
معرفی کتاب روایت رهبری 
این کتاب در سه فصل و ۶۲۰ صفحه، روایت جامع و دست اولی است از «رسمیت
و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینیرحمه‌الله با مصوبه مجلس خبرگان
قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و
سپس عزل وی» و در نهایت، «تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری
انقلاب اسلامی».
از ویژگی‌های
«روایت رهبری» می‌توان به استفاده از برخی خاطرات منتشرنشده سیاسی و مهم حضرت آیت‌الله
خامنه
آیت‌الله محمد محمدقائینی ظهر امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند با بیان اینکه ما در انتخاب باید به دنبال احسن و اصلح باشیم و نباید به صالح و حسن راضی شویم، اظهار کرد: آیا ملاک در انتخاب ما همشهری بودن، هم‎طایفه بودن و پست‎های مهم است؟ مسلماً اینها ملاک احسن و اصلح نیستند.
وی با طرح این سئوال که احسن و اصلح در مجلس خبرگان کیست؟ در پاسخ تصریح کرد: کسی که دارای شم فقاهت بوده و بصیرت داشته باشد.
این استاد درس خارج در حوزه‌های علمیه کشور با بیان
روزی ملا نصرالدین در خزینه حمام به خواندن پرداخت. آواز خود را بسیار نیکو و شیرین یافت. پس به نزد حاکم رفت و به او گفت هر آینه مهمان گرانقدری داشتی مرا خبر کن تا از آواز ملکوتی خود وی را مستفیض گردانم.
بعد از مدتی چند نفر مهمان حاکم شدند و حاکم خواست تا بساط سرور آنان را مهیا کند پس یاد ملا افتاد و به نوکرانش دستور داد تا وی را حاضر کنند.
ملا که آمد به وی گفت: بخوان.
ملا گفت: فرمان بده تا خزینه ای بیاورند.
حاکم گفت مردک چطور اینجا خزینه مهیا کنم؟ پس
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR به بیان تحلیل خود از محتوا و ابعاد مختلف بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» پرداخت.وی در این گفتگو با اشاره به حفظ و استمرارِ آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته و دستیابی نظام اسلامی به دستاوردهای مختلف در عرصه‌های گوناگون، به نقش رهبریِ انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: امام
قلمرو موضوعی
موضوع این تحقیق طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم می‌باشد. بنابراین با توجه به موضوع تحقیق، در مورد موضوعات برند، شکل‌گیری برند و برندسازی‌، دلفی فازی، مدل پویایی سیستم، مطالعاتی در این تحقیق صورت گرفته است.
 
1-5-2- قلمرو مکانی
قلمرو مکانی این تحقیق صنایع غذایی زرین غزال فارس است.
1-5-3- قلمرو زمانی
   این تحقیق در سال 1392 انجام گرفته است، در اواخر بهار و اوایل ماه خرداد آغاز شد و تقریبا در اواخر ماه به
بسمه تعالیسالها پیش استادی در تهران داشتم که یک فرد تاثیر گذار در حوزه و یک مبلغ بین المللی شاخص بود. پستی در مورد حضور او در مادرید و تاثیر آن در عذرخواهی یکی از اسقف های مسیحی که رئیس 500 کلیسای مسیحی بود، را در وبلاگ خود، منتشر کردم. سالها بعد در قم چندسالی را در فقه و اصول شاگرد ایشان شدم. بیان ایشان و نبوغ علمی در تدریس فوق العاده بود. باز سالهایی گذشت تا چند روز پیش متوجه شدم، در انتخابات خبرگان تهران، نامزد شدند...الف: یک قاعده علمی داریم ک
مردم مسلمان و رورزه داران عزیز
روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر فلسطین است از راه رسید .روزی که یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مربوط به قبله نخستین مسلمانان است بلکه این روز،متعلق به همه مظلومان و محرومان جهان و نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
ادامه مطلب
در دیدار اعضای مجلس خبرگان: تحریمهای ثانویه ای را که آمریکا اجرا کرد، اروپایی ها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند. بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود اعتماد کرد و در همه تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.
برخوردی که مسئولان استقلال با استراماچونی کردند، تصور میکنم برای خیلی ها ملموس باشد.
استرا می گفت آنها طوری رفتار می کردند که من تصورم این بود من را مسخره می کنند، گویا امروز می رفت می گفت پول من را بدهید و آنها می گفته اند هفته بعد بیایید.
هفته بعد که باز پیگیر دریافت پولش می شده است، مسئولان استقلال موکول می کرده اند به هفته بعدتر
این برای کسی که در فرهنگ دیگری بزرگ شده معنی اش مسخره کردن است
آنها با صبر انقلابی و از این خزعبلات بیگانه اند.
ا
انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. کلهم اجمعین کمتر از انگشتان دو دست، تعدادی صندلی خبرگان به دلیل فوت بعضی اعضا خالی شده است که در اتفاقی عجیب، سیصد و یک نفر برای پر کردن این کرسی ها داوطلب شده اند.
این موضوع را هم می شود از دریچه ای مثبت نگریست و هم از زاویه ای منفی.
بعد مثبت قضیه این است که میزان قابل توجهی از دانش آموختگان حوزه در خود توانایی علمی و سیاسی لازم را برای احراز کرسی عضویت خبرگ
شکست غربگرایان در انتخابات سومین دوره مجلس خبرگان (آبان ۱۳۷۷) که سعید حجاریان از آن به عنوان ریزش آراء جبهه دوم خرداد یاد کرد؛ منجر به بروز فتنه ۷۸ شد. همچنین شکست جریان غربگرا در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز، پدید آور فتنه ۸۸ شد. تجربه دو دهه‌ی اخیر این واقعیت را رقم زده که هر گاه جریان شبکه همکار داخلی غرب در ایران شکست خورده؛ کشور دچار فتنه و آشوب گردیده است. DrRezaSeraj/2065
امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: ما راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، لکن مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیر نیروی داخلی باشد؛ بخصوص به کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام بلند کردند که در رأس آنها بعد از آمریکا همین کشورهای اروپایی اند/ اروپاییها، صریحاً دشمنی میکنند، انگیزه آنها، با انگیزه های آمریکا تفاوت اصولی و جوهری ندارد. نه توانشان آنقدر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمدرضا عارف با حضرت در حسینیه جماران و شریک شدن درون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: ما بر این باور هستیم که کشور ما مردمی ترین حکومت را دارد و همگی امور و قسمت ملک را مردم یا به رخساره مستقیم و یا بوسیله صورت غیرمستقیم گلچین می کنند. وی افزود: اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات مشخص است و ما در جای جای مختلف طریق رادیکال این وضعیت را می بینیم. غلام همچنین به نشانی یک ش
کنسول دو درب تمام خمره برنز خور در رنگ های سفید،طلایی و قهوه ای طراحی شده است.کنسول دو درب تمام خمره برنز خور از ترکیب چوب راش و ام دی اف ساخته شده است که کلاف های آن که اصلی ترین قسمت کنسول می باشد و شامل پایه ها و اسکلت کنسول می شود از چوب راش ساخته شده است.چوب راش از مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی برخوردار است و استحکام و طول عمر بالایی به کنسول دو درب تمام خمره و تمام برنز بخشیده است.
در ساخت کنسول دو درب تمام خمره برنز خور از رنگ پولیشی ا
میز تلویزیون جدید بغل خمره معرق در ابعادی به طول 170 سانتی متر و عرض
43 سانتی متر و ارتفاع 57 سانتی متر طراحی شده است.در ساخت میز تلویزیون
بغل خمره معرق از چوب راش استفاده شده است.چوب راش در جنگل های شمال کشور در استان های گیلان و مازندران رشد می کند.
میز تلویزیون جدید بغل خمره معرق به طول 170 سانتی متر برای تلویزیون
های 50 اینچ تا 70 اینچ طراحی شده است. میز تلویزیون بغل خمره معرق از
طراحی زیبایی برخوردار می باشد و جذابیت خاصی به تلویزیون و دکوراسیو
کنسول سه درب تمام خمره، برنزخور می باشد و در رنگ های سفید و قهوه ای طراحی شده است.همچنین کنسول سه درب تمام خمره در مدل دو درب نیز طراحی شده است.
کنسول سه درب تمام خمره از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.اسکلت اصلی و پایه های کنسول سه درب تمام خمره از چوب راش ساخته شده است و با توجه به اینکه چوب راش در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم می باشد، کنسول سه درب تمام خمره نیز بسیار مقاوم می باشد.ام دی اف به کار رفته در کنسول سه درب تمام خمره نسبت به نیوپان از
توصیه هایی برای سرمایه گذاری در بورس
 
توصیه هایی برای سرمایه گذاری در بورس
زندگی بشر و فعالیتهای او همواره با پیامدهای مختلفی همراه است و اتفاقات جزء لاینفک زندگی است. به همین دلیل، هر کس، بر اثر دانش و تجربه ی خود، راههای مقابله با اتفاقات و کم کردن زیانهای ناشی از آن را پیدا کرده و در زندگی به کار میگیرد. در مورد بورس که مورد نظر ماست، خبرگان بازار سرمایه توصیه هایی به مشتریان دارند و معتقدند اگر افراد این توصیه ها را به کار گیرند فعالیتها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
تجربه‌ی ۳۷ساله‌ی جمهوری اسلامی نشان میدهد که ما باید خودمان را تقویت کنیم، قوی کنیم؛ از لحاظ فکری قوی کنیم، از لحاظ سیاسی قوی کنیم، از لحاظ اقتصادی قوی کنیم، از لحاظ فرهنگی قوی کنیم، از لحاظ علمی قوی کنیم. وقتی قوی شدیم، طبعاً عزّت پیدا خواهیم کرد؛ امروز عزّت یک ملّت در دنیا به اینها است.۱۳۹۴/۱۲/۲۰
 
بیانات در دیدار رئیس و اعضاى مجلس خبرگان رهبرى
دانلود آهنگ مستان و همای سفر دوزخ
Download Music Mastan & Homay Safar Dozakh
دانلود اهنگ سنتی سفر دوزخ از مستان و همای با متن شعر و ترانه از سایت پلی نیو موزیک
دانلود آهنگ سنتی آن دم که مرا می زده بر خاک سپارید زیر کفنم خمره ای از باده گذارید
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ مستان و همای سفر دوزخ
♬/●!♪♯♫آن دم که مرا می زده بر خاک سپارید♬/●!♪♯♫
♬/●!♪♯♫زیر کفنم خمره ای از باده گذارید♬/●!♪♯♫
♬/●!♪♯♫آن دم که مرا می زده بر خاک سپارید
با توجه به میز تلویزیون تمام خمره معرق از روکش معرق ساخته شده است جلوه به خصوصی دارد.روکش معرق ابتدا توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس روکش معرق برش خورده توسط دست مونتاژ می شود.
میز تلویزیون تمام خمره معرق از چوب های راش و ام دی اف ساخته شده است.اسکلت اصلی و پایه های میز تلویزیون تمام خمره معرق از جنس چوب راش می باشد. چوب راش و ام دی اف از مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی برخوردار می باشند و طول عمر بالایی به میز تلویزیون تمام خمره معرق داده
شناخت امام در یک نگاه 
* نام:سید روح الله
* نام خانوادگی: مصطفوی
*سلسله نسب:موسوی خمینی
*نام پدر:سیدمصطفی
*نام مادر:هاجر
*تاریخ تولد:یکم مهرماه ۱۲۸۱
*محل تولد:خمین
* سال ازدواج:۲۷ سالگی/۱۳۰۸ 
* همسر:بانوخدیجه-دختر آیت الله میرزا محمدثقفی
* فرزندان:۲پسر-۵دختر (مصطفی.صدیقه.فریده.سعیده.لطیفه.فهیمه.احمد)
* مرتبه:آیت الله العظمی
* تحصیلات حوزوی: اجتهاد
*تخصص:فقه و اصول. فلسفه‌. عرفان.اخلاق. کلام.سیاست.
* مشاغل:مدرس حوزه علمیه قم.مرجع تقلید.رهبری انقلاب ا
✍ دکتر جلال پورالعجل
اگر رئیس جمهور نه یک بار که صد بار هم تغییر کند، اگر تمامی نمایندگان مجلس شورای  اسلامی و خبرگان رهبری کنار گذاشته شوند و نمایندگان جدید انتخاب و جایگزین آنها شوند باز هم شرایط کشور اصلاح نخواهد شد. دلیل این مدعا برگزاری دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری، ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنج دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. اگر قرار بود با تغییر رئیس جمهور و نمایندگان مجلسین پیشرفتی در جهت توسعه و آبادانی کشو
کنسول چهار درب بغل خمره از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش و ام دی اف از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و باعث استحکام کنسول چهار درب بغل خمره شده است.
کنسول چهار درب بغل خمره در رنگ های سفید صدفی، کرم خش و طلایی طراحی شده است.کنسول چهار درب بغل خمره در ارتفاع 96 و طول 172 و عمق 45 سانتی متر طراحی شده است.کنسول چهار درب بغل خمره از کیفیت رنگ پولیشی برخوردار است که این رنگ ضد خش می باشد.رنگ پولیشی باعث شفافیت و نگهداری کنسول چهار درب بغل خمره می
در ساخت آینه و کنسول نقاشی از چوب های راش و ام دی اف استفاده شده است. اسکلت اصلی و پایه های آینه و کنسول نقاشی از چوب راش ساخته شده است.چوب راش و ام دی اف در برابر عوامل خارجی مانند حشرات چوب خواربسیار مقاوم است و طول عمر آینه و کنسول نقاشی را بالا می برد.
رنگ به کار رفته در آینه و کنسول نقاشی از نوع رنگ پولیشی می باشد که نقش نگهداری و شفافیت سطح را برعهده دارد و همچنین ضدخش می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
کنسول دو درب تمام خمره سفید در رنگ های سفید صدفی، سفید کرم خش، طلایی و معرق طراحی شده است.
در نمونه معرق کنسول دو درب تمام خمره معرق آن به وسیله دستگاه لیزر برش می خورد و سپس معرق برش خورده به وسیله دست مونتاژ می شود.
کنسول دو درب تمام خمره سفید از جنس چوب راش و ام دی اف ساخته شده است. ستون های اصلی کنسول دو درب تمام خمره سفید از چوب راش ساخته شده است و با توجه به اینکه چوب راش مقاومت بالایی در برابر حشرات و قارچ های چوب دارد طول عمر کنسول دو درب ت
آینه و کنسول چهار درب بغل خمره در رنگ های سفید و طلایی طراحی شده است.جنس آینه و کنسول چهار درب بغل خمره از چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی دارد.کلاف های آینه و کنسول چهار درب بغل خمره شامل پایه ها و اسکلت اصلی از جنس چوب راش می باشد.
ام دی اف به کار رفته در آینه و کنسول چهار درب بغل خمره از مقاومت بالایی در برابر سایش و سختی برخوردار است و همه ی این اوامر باعث مقاومت و کیفیت هر چه بیشتر آینه و کنسول چهار درب بغ
میز تلویزیون بغل خمره سفید در رنگ های سفید و طلایی و معرق طراحی شده است.میز تلویزیون بغل خمره سفید از جنس چوب راش و ام دی اف ساخته شده است.چوب راش و ام دی اف دارای مقاومت بالا و همچنین شکل پذیری خوبی می باشند.اسکلت اصلی و پایه های میز تلویزیون بغل خمره سفید از چوب راش ساخته شده است.
در ساخت میز تلویزیون بغل خمره سفید از رنگ پولیشی استفاده شده است که ضد خش می باشد و علاوه بر نگهداری از سطوح، شفافیت بالایی به میز تلویزیون بغل خمره سفید داده است.
در
جنس میز تلویزیون تمام خمره ای از چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش دارای بافتی است که در برابر حشرات چوب خوار و قارچ مقاومت خوبی دارد.
میز تلویزیون تمام خمره ای به طول 170 سانتی متر و عرض 45 سانتی متر و ارتفاع 58 سانتی متر مناسب برای تلویزیون های 50 تا 60 اینچ می باشد. با توجه به اینکه تمام خمره می باشد در ابعاد 150 و 190 نمی توان طراحی کرد؛ بدلیل اینکه وزن آن سنگین می شود.
رنگ به کار رفته در میز تلویزیون تمام خمره ای رنگ پولیشی می باشد که یکی از خاصیت های
کنسول دو درب تمام خمره از به روز ترین روکش دنیا که همان روکش کاوازینکو می باشد ساخته شده است.روکش کاوازینکو یا همان روکش فرآوری شده ایتالیایی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
کنسول دو درب تمام خمره از جنس چوب های راش و ام دی اف می باشد و با توجه به اینکه چوب راش از مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی برخوردار می باشد این نوع چوب دارای طول عمر بالایی می باشد.بنابراین کنسول دو درب تمام خمره نیز مقاومت بالایی دارد.
روی بدنه کنسول دو د
میز تلویزیون بغل خمره معرق در طول های 150 ، 170 و 190 طراحی شده است.
در ساخت میز تلویزیون بغل خمره معرق از چوب های راش و ام دی اف و همچنین روکش کاوازینکو  استفاده شده است.اسکلت اصلی و پایه های میز تلویزیون بغل خمره از چوب راش ساخته شده است که در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم می باشد و کیفیت میز تلویزیون بغل خمره را دو چندان کرده است.
روکش کاوازینکو به روز ترین روکش در دنیا می باشد که جلوه به خصوصی دارد و نسبت به روکش آکاژو و ملچ بسیار با کیفیت می باشد
کنسول سه درب بغل خمره کشودار از جنس چوب راش و ام دی اف ساخته شده است. یکی از دلایل انتخاب چوب راش مقاومت بالای این چوب در برابر عوامل خارجی مانند حشرات و ... می باشد.کلاف های کنسول سه درب بغل خمره کشودار که شامل پایه ها و اسکلت اصلی آن می باشد از چوب راش ساخته شده است.
کنسول سه درب بغل خمره کشودار در دو مدل روکشی و معرق طراحی شده است.در نمونه معرق آن ابتدا معرق توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.
کنسول سه درب بغل خمره کشود
در ساخت میز تلویزیون بغل خمره معرق از چوب های راش و ام دی اف و همچنین روکش کاوازینکو  و روکش گردو استفاده شده است.اسکلت اصلی و پایه های میز تلویزیون بغل خمره از چوب راش ساخته شده است که در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم می باشد و کیفیت میز تلویزیون بغل خمره را دو چندان کرده است.
میز تلویزیون بغل خمره معرق در طول های 150 ، 170 و 190 طراحی شده است.
روکش کاوازینکو به روز ترین روکش در دنیا می باشد که جلوه به خصوصی دارد و نسبت به روکش آکاژو و ملچ بسیار با ک
کنسول سه درب بغل خمره کشودار از جنس چوب راش و ام دی اف ساخته شده است. یکی از دلایل انتخاب چوب راش
مقاومت بالای این چوب در برابر عوامل خارجی مانند حشرات و ... می
باشد.کلاف های کنسول سه درب بغل خمره کشودار که شامل پایه ها و اسکلت اصلی
آن می باشد از چوب راش ساخته شده است.
کنسول سه درب بغل خمره کشودار در دو مدل روکشی و معرق طراحی شده است.در نمونه معرق آن ابتدا معرق توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.
کنسول سه درب بغل خمره کشو
کنسول دو درب تمام خمره از به روز ترین روکش دنیا که همان روکش کاوازینکو می باشد ساخته شده است.روکش کاوازینکو یا همان روکش فرآوری شده ایتالیایی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی نسبت به روکش های ملچ و آکاژو برخوردار است.
کنسول دو درب تمام خمره از جنس چوب های راش و ام دی اف می باشد و با توجه به اینکه چوب راش از مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی برخوردار می باشد این نوع چوب دارای طول عمر بالایی می باشد.بنابراین کنسول دو درب تمام خمره نیز مقاومت بال
۱۹ ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی یا همان انتخاب نامزد‌ها برای ورود به مجلس را برداریم.
انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.
اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از رهنمود‌های مقام معظ
کنسول دو درب بغل خمره معرق در ابعادی به طول 120 سانتی متر و ارتفاع 97 سانتی متر و عرض 48 سانتی متر طراحی شده است.کنسول دو درب بغل خمره معرق کاری شده می باشد که  روکش معرق به وسیله دستگاه لیزر برش می خورد و مونتاژ آن کار دست می باشد. به همین دلیل به کنسول دو درب بغل خمره کیفیت بالایی می دهد.
کنسول دو درب بغل خمره از ترکیب چوب های راش و ام دی اف ساخته شده است و با توجه به اینکه چوب راش در برابر عوامل طبیعی مقاوم می باشد از طول عمر بالایی برخوردار است.همچ
برای انجام AHP  فازی در اکسل اگر چند خبره وجود داشته باشد ابتداد باید مقایسات زوجی تمامی خبرگان را وارد نرم افزار کرد و سپس از آن ها میانگین گرفت و میانگین را وارد محاسبات AHP فازی کرد. با توجه با روش AHP فازی چانگ ابتدا Si هر سطر و Si کلی را محاسبه کرد. در مرحله بعد درجه بزرگی Si ها نسبت به هم محاسبه شده و در نهایت وزن فازی و وزن نهایی به دست می آید و از طریق وزن نهایی می توان رتبه بندی را انجام داد.
با توجه به پیچیدگی های محاسبات AHP فازی اگر با کد نویسی د
یک حرف مزخرفی که این روزها زیاد می شنویم این است که مردم دارند نتیجه انتخاب غلط خودشان را می بینند و تاوان رأی استباهشان را پس می دهند! خیر! مردم دارند چوب باند بازی های شما و گزینش های غلط شما را می خورند.
من بچه حزب اللهی های بسیاری را سراغ دارم که توان مدیریتی، علم و سلامت اجرایی لازم را دارا هستند اما به خاطر انتقاد از یک امام جمعه در شهری کوچک از کار برکنار شده و رد صلاحیت می شوند. از این دست مثال ها تا دلتان بخواهد برایتان ردیف میکنم. آن قدر
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
پخش زیارت عاشورا از شبکه ولایت ممنوع شد
خواندن مصائب حضرت زهرا و امام حسن علیه الاف السلام بدیل بی احترامی به مقدسات اهل سقیفه ممنوع شده است 
مدتها می‌شنیدم ولی باور نمی‌کردم تا از یک روحانی شنیدم و او تایید کرد....
اهمیت زیارت عاشورا بر تمام اهل سیر و سلوک واضح و مبرهن است تمام شاگردان حضرت آیت الله العظمی آقا سید علی آقای قاضی طباطبایی بر سفارش استادشان بر خواندن و مداومت بر زیارت
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
پرفسور دکتر علیرضا زراسوندی محقق و پژوهشگر برتر کشوری و بین المللی،رئیس کانون نخبگان استان تهران طی پیامی رسما اعلام کاندیداتوری کردند.
شرح پیام:
با سلام و درود خدمت همشهریان، فرهیختگان، دانشجویان و جوانان و ایل جلیل بختیاری
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ارتحال امام انقلاب و عرض تبریک عید سعید فطر، به استحضار میرساند پس از گذشت ماه ها از اظهار لطف و درخواست های مکرر همشهریان، دوستان، اقوام و طوایف مختلف، نخبگان و خبرگان و جوانان، تشکل های ش
پایه پرچم خودرو
تولید پایه پرچم تبلیغاتی خودرو   –   کاپوتی و شیشه ایی
چاپ تبلیغات و تصویر بر روی پرچم 30×40
قابل نصب بر روی شیشه انواع خودرو با امکان انتخاب رنگ پارچه و نوشته جهت تبلیغات
کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی شورای محلات تهران و شوراهای شهر و روستا و …
در تیراژ بالا
با قیمتی مناسب
پایه پرچم ویژه خودرو به منظور  مناسبت های مذهبی و فرهنگی و اجلاس های بین المللی کاربرد دارد. نما پرچم تولید کننده متنوع تر
هر کس یکی از اشیای ذیل را جعل کند یا به علم به جعل یا تزویر استعمال کند یا داخل کشور نماید علاوه بر جبران خسارت وارده به‌حبس از یک تا ده سال محکوم خواهد شد: 
1⃣احکام یا امضاء یا مهر یا دستخط معاون اول رئیس جمهور یا وزراء یا مهر یا امضای اعضای شورای نگهبان یا نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی یا مجلس خبرگان یا قضات یا یکی از روسا یا کارمندان و مسوولین دولتی از حیث مقام رسمی آنان. 2⃣ مهر یا تمبر یا علامت یکی از شرکتها یا مؤسسات یا ادارات دولتی یا نها
معرفی آزاد...خانم زهرا پورسعید
1
کتاب دعبل و زلفا اثر نویسنده ی توانمند، آقای مظفر سالاری می باشد.
داستان حول محور عاشقانه های شاعری با نام "دعبل خزاعی" در دوران امام رضا (علیه السلام) می چرخد؛ عاشقانه هایی همراه با شرم و حیا و انتظار و بلا.
در لابه لای این داستانِ عاشقانه به اوضاع تاریخی آن زمان و ظلم و جور حاکمان هم پرداخته می شود.
سختی های راه وصال عاشق و معشوق به زیبایی به تصویر کشیده شده و ادبیات نویسنده کشش خوبی دارد.
 اگر کتاب "رویای نیمه ش
هر چه قدر می‌خواهی به این زندگی سفت بچسبی خیلی زود لو می‌رود که اهلش نیستی، حیف تمام چسب‌های دوقلویی که حرام می‌شوند. آن‌ها آب دماغشان را نمی‌توانند بالا بکشند بعد می‌خواهند تو را از چنگ درد بیرون بکشند. خدا به بندگانش گفت در یک چشم بر‌هم زدن همه چیز را درست می‌کنم و چشمانش را بست، از آن تاریخ به بعد ما منتظر باز شدن دوباره‌ی چشمان خدا، منتظر پایان آن چشم بر هم زدنیم. قدرت ثروت می‌آورد یا ثروت قدرت؟ فرقی ندارد هر چه می‌آورد و از هر کجا م
رئیس جمهور کشورمان از قبل از انقلاب تاکنون، سخنران خوبی بوده است. واقعیت این است که منش فکری و سیاسی آقای روحانی، تا قبل از رئیس جمهور شدن ایشان، برای بسیاری از مردم کشورمان (عامه مردم) به معنی واقعی کلمه «متفاوت» بود با آنچه وی در دوران ریاست جمهوری اش نشان داد!
آقای روحانی تا قبل از ریاست جمهوری اش، برای مردم نماد یک مسئول «مهم» و «انقلابی» بود. او سالها در «شورای عالی امنیت ملی» به خدمت مشغول بود. پست های حساسی داشت. در مجمع تشخیص مصلحت نظا
به گزارش بصیرت جوانان:تجمع مردم ولایتمدارشهرری با حضور دکترسیداحمد خاتمی امام جمعه موقت شهرری در مسجد فیروزآبادی برگزار شد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:نباید فکرکنیم چون جهل سال ازعمرانقلاب اسلامی میگذرد و دشمن مایوس خواهدشد،خوش خیالی است.
دکتر خاتمی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت:دشمن از داخل و خارج به شما هجوم خواهند آورد و لذا باید واعدوا لهم ماستعطتم من قوه باشیم.
وی با تاکید به حضور نفوذی ها افزود:باید مرا
میشناسم
ساقی را 
عاشق است 
از این رو 
مرزی ندارم ...
 
عشق به این دنیا بده کارم 
با اینکه
از کسی
قرضی ندارم ...
 
به کفر من شک نکن 
خمره ایمان من محکم و مستحکم است
لرزی ندارم
 
 
دلبر من دائمن بر در دل حاضر است 
هر چه که گفتید 
بگویید
 
من
با شما
عرضی ندارم ... 
 
 
 
 
 
کنسول سه درب کشودار در رنگ های قهوه ای، کرم خش و معرق موجود می باشد.کنسول سه درب کشودار معرق ابتدا روکش معرق توسط دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست روکش معرق برش خورده مونتاژ می شود.
کنسول سه درب کشودار از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش و ام دی اف از مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی برخوردار می باشند.اسکلت اصلی و پایه های کنسول سه درب کشودار از جنس چوب راش می باشد.
رنگ به کار رفته در کنسول سه درب کشودار از نوع رنگ پولیشی می باشد
مرحله ۵: در این مرحله گزارش نهایی تهیه می­شود و نتیجه گیری حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات تدوین شده و پیشنهادات لازم ارائه می­شوند.
۱- ۵- ۱-  روش­های گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده­ ها
در این تحقیق از روش ها و ابزارهای ذیل جهت جمع آوری اطلاعات و داده ها استفاده می شود :
۱- بررسی کتابخانه­ای و مطالعه متون تخصصی با بهره گرفتن از منابعی نظیر کتاب­های موجود در حوزه تکنولوژی و استراتژی های اکتساب تکنولوژی و همچنین مقالات علمی و پایان ­نامه­ه
یکی
از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون و معماری، طراحی و اجرای محوطه و فضای سبز
است. شرکت های فعال در این صنعت خدمات مراقبت از چشم انداز و تعمیر و نگهداری را برای
مشتریان تجاری و مسکونی ارائه می دهند. انتخاب از میان انواع طرح ها و گیاهان
آپارتمانی و نگه داری آن، نیازمند مشورت با کارشناسان و خبرگان در این زمینه است.

ادامه مطلب
آینه و کنسول پایه خراطی از روکش کاوازینکو ایتالیایی ساخته شده است.همچنین آینه و کنسول پایه خراطی در نمونه های معرق، قهوه ای، روکشی ساخته شده است.در نمونه معرق آینه و کنسول پایه خراطی ابتدا روکش معرق به وسیله دستگاه لیزر برش می خورد و سپس به وسیله دست مونتاژ می شود.
آینه و کنسول پایه خراطی از چوب راش و ام دی اف ساخته شده است.چوب راش در برابر عوامل خارجی مانند قارچ ها و حشرات چوب خوار مقاوم می باشد و اسکلت اصلی و پایه های آینه و کنسول پایه خراطی
میز تلویزیون ناودانی معرق از ترکیب چوب راش و ام دی اف ساخته شده است.چوب راش در برابر حشرات چوب خوار و قارچ ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد.ام دی اف به کار رفته در میز تلویزیون ناودانی نسبت به نئوپان از شکل پذیری بالاتری برخوردار است.
میز تلویزیون ناودانی معرق در طول های 150 سانتی متر و 170 سانتی متر طراحی شده است.میز تلویزیون ناودانی معرق 150 سانتی متر برای تلویزیون های 40 تا 50 اینچ و میز تلویزیون ناودانی معرق 170 سانتی متر برای تلویزیون های 50 تا
آینه و کنسول دو درب ناودانی معرق می باشد و با توجه به اینکه معرق آینه و کنسول دو درب ناودانی توسط دستگاه لیزر برش میخورد و به وسیله دست مونتاژ می شوداز کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
آینه و کنسول دو درب ناودانی معرق از ترکیب چوب های راش و ام دی اف ساخته شده است و چوب راش با توجه به اینکه در برابر حشرات چوب خوار و قارچ ها مقاوم می باشد از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
روکش آینه و کنسول دو درب ناودانی معرق از به روز تریم روکش دنیا که همان
کنسول چهار درب ناودانی از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش بدلیل مقاومت بالا در برابر حشرات و قارچ ها باعث مقاومت بالای کنسول چهار درب ناودانی شده است.
کلاف های کنسول چهار درب ناودانی که شامل اسکلت اصلی و پایه ها می باشد از جنس چوب راش می باشد.
کنسول چهار درب ناودانی در دو مدل معرق و روکش کاوازینکو طراحی شده است.روکش کاوازینکو یکی از به روز ترین روکش های دنیا می باشد که از شفافیت و کیفیت بالاتری نسبت به روکش آکاجو و روکش ملچ برخوردار می با
کنسول چهار درب ناودانی از جنس چوب راش و ام دی اف می باشد.چوب راش بدلیل مقاومت بالا در برابر حشرات و قارچ ها باعث مقاومت بالای کنسول چهار درب ناودانی شده است.
کلاف های کنسول چهار درب ناودانی که شامل اسکلت اصلی و پایه ها می باشد از جنس چوب راش می باشد.
کنسول چهار درب ناودانی در دو مدل معرق و روکش کاوازینکو طراحی شده است.روکش کاوازینکو یکی از به روز ترین روکش های دنیا می باشد که از شفافیت و کیفیت بالاتری نسبت به روکش آکاجو و روکش ملچ برخوردار می با
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: 
یک نکته درباره اروپایی‌ها و مسائل سیاست خارجی؛ ما البته راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، مشغول تلاش و فعالیت هستیم لکن همین‌طور که بارها گفتیم مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیرنیروی داخلی باشد؛ بخصوص به آن کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام اسلامی بلند کردند که در رأس آنه
قالیشویی در مشهد
 
 
دستگاه بافنده تابلو فرش ماشینی:کلا دستگاه های فرش ماشینی در اندازه حداکثر دوازده متری یعنی ?*? بافت را انجام می‌دهند.البته هنگامی که فرش خیر متری یا این که شش متری باشد کناره دستگاه خالی می‌ماند.بدین ترتیب کناره دستگاه را نقشه تابلو فرش قرار می‌دهند.بدین ترتیب تابلو فرش ماشینی کنار فرش ماشینی ? متری بافت زده می‌گردد.اشکال دستگاه های تابلو فرش ماشینی:در مجموع همان گونه که گفتیم گونه های دستگاه های فرش ماشینی یا این که ب
کسانی که حیا و حجاب را رعایت نمی کنند به خون شهدا خیانت می کنند



حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان با انتقاد از کم توجهی به عفاف و حجاب در جامعه، تصریح کرد: کسانی که در کم رنگ کردن فرهنگ حیا و حجاب سهیم اند و این مسائل را رعایت نمی کنند، به خون پاک شهدا خیانت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، عضو خبرگان رهبری، در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر بسطام، در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، با اشاره به آیه "وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُت
آقا! من تو انتخابات خونه کشتی نبودم قبول ندارم رئیسشو !!
وزنه برداری هم همینطور!
انجمن پزشکان و مهندسان و غیره هم!
صنف مرغداران و کامیونداران و نانوائیها و طلا وجواهرات فروشان
و و و
مگه نه این که هر کدوم از اینا به نوعی به تک تک ما مربوطند و در زندگی ما تاثیرگذار؟!
برا چی به این انتخابات اعتراضی نمیکنیم؟!
انتظاری هم نداریم که مشارکت داشته باشیم؟
بلکه صلاحم نمیدونیم و دوستم نداریم؟
چرا که علاوه بر عدم امکان چنین وقت گذاری برا عموم مردم، هر گروه
خون سردار شهید سلیمانی
موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه افزود:
ادامه مطلب
حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان
دانشکده علوم قرآنی مراغه در راهپیمایی 22 بهمن 
همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان شهرستان مراغه با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفت:
ادامه مطلب
منبع عکس
 
چند نڪته از امام خمینی -رهبر ڪبیر انقلاب اسلامی- خطاب به مجلس خبرگان قانون اساسی: اڪثریت هرچه گفتند، آرای‌شان معتبر است ولو به ضرر خودشان باشد ... شما ولیِّ آن‌ها نیستید ڪه بگویید این به ضرر شما است ... مسیر ملت را بروید ولو [اگر] عقیده‌تان این است ڪه مسیر ملت خلاف صلاح‌شان است ... ملت رأی داده است، انصاف نیست شما بیایید مطلبی بگویید ڪه بر خلاف مسیر آن‌ها باشد. (منبع)
استفاده‌ی‌ موثر از فناوری‌‌های اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش‌ و کار
در محیط‌های آموزش الکترونیکی مستلزم‌ آن‌ است‌ که‌ فراگیران‌ نقش‌های‌
جدیدی ‌را در فرایند یادگیری‌ بپذیرند.این پژوهش، با توجه به اهمیت موضوع، در صدد بررسی وضعیت آموزش‌های الکترونیکی در کشور است.جامعه‌ی
آماری این تحقیق شامل کلیه‌ی متخصصان و خبرگان حوزه‌ی آموزش و پرورش و
آموزش عالی‌اند که با توجه به مشخص نبودن حجم جامعه تعداد ۲۶۷ نفر از طریق
روش نمونه‌
حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان
دانشکده علوم قرآنی مراغه در راهپیمایی 22 بهمن 
همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان شهرستان مراغه با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفت:
ادامه مطلب
پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری تشییع شد
تاریخ ایجاد در 04 بهمن 1397 | ساعت 10:11
صبح امروز پنجشنبه 4 بهمن‌ماه، پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون شهرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
به گزارش یافته، شامگاه 2 بهمن 97، حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون جوان شهرستان خرم‌آباد و فرزند روحانی خوشنام حضرت آیت‌الله سید یدالله صدری پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، به ملکوت اعلی پیوست.
سید محمد صدری قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن
ولایت یا عدالت؟
در بحثهای مطرح درباره موضوع تقدم عدالت یا ولایت، گاهی دیده می شود به برخی نکات تاریخی از عصر پیامبر ص و یا امیرالمومنین علی ع اشاره و از آن برای امروزِ ما نتیجه گیری می شود. منکر درس گرفتن از تاریخ نیستم، اما نباید عصر حاکمیت معصوم ع را با عصر حاکمیت ولی فقیهِ غیرمعصوم یکسان پنداشت.
حق حاکمیت حاکم معصوم با نصب خاص و مستقیم الهی است، و لذا هر کاری او انجام می دهد به دلیل همین معصوم بودنش، عین حق و عدالت است، حتی اگر پیروان او در
روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟….
ادامه در لینک زیر:
کلیک کنید
 
در رثای آیت الله بطحایی(ره)
 
از مجمع علم فقه پیری کم شد
از پهنه عقل و عشق میری کم شد
مردی که به چهره داشت نور تقوی
از جبهه اتقیا امیری کم شد
اندر ره نشر دین بسی کرد تلاش
از مذهب جعفری سفیری کم شد
پروده به دامنش بسی دانشجو
از حوزه علمیه هژیری کم شد
اهل عمل و مؤلفی ژرف نگر
از مجلس خبرگان کبیری کم شد
بر کرسی درس گفته قال الصادق(ع)
از جمع معلمان دبیری کم شد
از هجر غریبانه او چشمان خیس
از جرگه صالحان شهیری کم شد.
بیژن شهرامی
26اسفند98
اوایل دهه شصت تنها شامپوی موجود، شامپوی خمره ای زرد رنگ داروگر بود. تازه آن را هم باید از مسجد محل تهیه می کردیم و اگر شانس یارمان بود و از همان شامپوها یک عدد صورتی رنگش که رایحه سیب داشت گیرمان می آمد حسابی کیف می کردیم. سس مایونز کالایی لوکس به حساب می آمد و پفک نمکی و ویفر شکلاتی یام یام تنها دلخوشی کودکی بود. صف های طولانی در نیمه شب سرد زمستان برای 20 لیتر نفت! بگو مگو ها سر کپسول گاز که با کامیون در محله ها توزیع می شد، خالی کردن گازوئیل با
به نام خدای مهدی (عج)


آیت‌الله روح‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی): پسر من غربزده است! آیت الله علی خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری (در سال88) به نقل خاطره ای تامل برانگیز درباره سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، پرداخت.ایشان در جمع دانشجویان، در بیان خاطره ای از پدر سید محمد خاتمی گفت که "در زمانی که سید محمد خاتمی به سمت وزارت ارشاد منصوب شد برای عرض تبریک به خدمت حضرت آیت‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی) رفتیم که با ناراحتی ایشان مواجه شدیم و ایشان گف
 

من از سرچشمه ی عشقش عجب مستانه نوشیدم
دل از کون و مکان دیگر به جز پیمانه پوشیدم
بیا ساقی تو لطفی کن کُلوخ از خمره ها برگیر*
خُمِ من را دَرَش بُگشا،که در دل من بجوشیدم 
اگر بینی که یاقوتی* درون سینه ام دارم
ز یاقوت لبش باشد که لعلش من ببوسیدم 
دلم دیگر نمی خواهد که ساقی باده ای بخشد
که من از چشمه ی عشقش بسی مستانه نوشیدم
چو او لیلی بُوَد داند، که مجنون در چه حالی است 
به محمل در نشنید او، کلامی گفت و بشنیدم
دوان اندر پی محمل، که آمد نیزه ای خونر
بعد از ظهری که گرمایش میرود تا جوشش بنشیند و اندکی خودش را خلاص کند. در شهر کویری این بعد از ظهر شاید بهترین وقت باشد برای فکر کردن به داستان ها: داستانهایی که با نگاه کردن به سراب پیش روی در میان نخل ها، گز ها و تاق های رسته از زمین، مانند همین درختچه های سرسخت از دل خاک تخت و آفتاب خورده زمین دهن ، سر و کله شان پیدا می شود. 
همیشه دو داستان جلوتر از همه با دیدن و بودن در این منظره به خاطرم می آید: نوشته ی «کویر» از علی شریعتی و داستان «خمره» از هو
نمونه سوالات "اطلاعات عمومی" آزمون استخدامی ارگانهای سراسر کشور همراه با جواب جهت استفاده مخاطبان و متقاضیان گرامی
 
" بقعه هارونیه " در کدام شهر قرار دارد.
*الف:  مشهد              ب: سبزوار              ج: نیشابور                 د: فردوس
          
" اَحسَنُ القِصَص " به داستان زندگی کدام پیامبر در قرآن مجید اطلاق می شود.
      الف:  ابراهیم             *ب: یوسف               ج: موسی                   د: آدم
 
تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انت
، ساختاری و محیطی مورد بررسی قرار گیرد و سپس با بهره گرفتن از متون علمی و مصاحبه با خبرگان، موانع شناسایی شده و سرانجام از طریق پرسشنامه نظر سنجی در یک نمونه آماری 50 تایی در میان فارغ التحصیلان رشته مدیریت موانع مزبور اندازه گیری گردد .هدف اساسی این پرسشنامه استخراج و تعیین عوامل رفتاری ، ساختاری و محیطی می باشد که در مسیر توسعه کارآفرینی سازمانی ایجاد مانع می­ کنند.مدل مفهومی­تحقیق ، مدل سه شاخگی است که کلیه موانع کارآفرینی را در قالب سه
نمونه سوالات "اطلاعات عمومی" آزمون استخدامی ارگانهای سراسر کشور همراه با جواب جهت استفاده مخاطبان و متقاضیان گرامی
 
" بقعه هارونیه " در کدام شهر قرار دارد.
*الف:  مشهد              ب: سبزوار              ج: نیشابور                 د: فردوس
          
" اَحسَنُ القِصَص " به داستان زندگی کدام پیامبر در قرآن مجید اطلاق می شود.
      الف:  ابراهیم             *ب: یوسف               ج: موسی                   د: آدم
 
تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انت
باسلام و تبریک
تقدیر و تشکر از حماسه حضور پرشور شما بزرگواراندرود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .
          این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به
در این مقاله نسبت به خطاهای عمدی و غیرعمدی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان که اخلاق را زیر سوال می‌برد شناخت حاصل می‌‌شود و هدف اصلی دستیابی به راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌
 
وضعیت بابل بحرانی است. کمبود تجهیزات درمان و دارو یک آسیب جدی در کنترل روند رشد ویروس کرونا به حساب می آید. همه ظرفیت های پزشکی و درمانی شهر به عللی فعال نیست و فشار سنگین کار بر جسم و جان کادر فعال و ایثارگر حاضر در صحنه، آثار مخرب داشته است. تا این لحظه هشت نفر از کادر درمان شهر جان خود را از دست داده اند.
کنترل وضعیت بازار و ادارات و سفر و ...  با عزم جدی مسئولان شهری و استانی محقق می شود؛ اما تأمین فوری مایحتاج و نیروی درمانی تازه نفس، نیازمن
محمد کفاش پنجه شاهی مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام درخصوص زمان عرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری در بورس به ایرنا گفت: طی چند روز گذشته جلسه‌ای در خصوص زمان عرضه سهام این پتروشیمی در بورس برگزار و مذاکراتی انجام شد.
وی افزود: این اقدام باید در مهلت زمانی خاص یعنی ۲ هفته آینده انجام شود اما همچنان مشخص نیست بتوان در زمان تعیین شده چنین اقدامی را به نتیجه برسانیم یا خیر.
کفاش پنجه شاهی به علت تأخیر عرضه سهام این پتروشیمی در بورس اشاره کرد و گفت: تا
بعضی چیزها هست که حیثیتی است! مثل همین ماجرای #فردوسی_پور و #نود، دقیقا حرف من هم همین است که شما می‌گویید ولی من می‌گویم خوب است دایره‌ی نگاه و تحلیلتان را قدری وسعت ببخشید، مگر جنتی آخر نشد؟ ولی شد رئیس خبرگان! شما چه کردید؟ مگر رئیسی بازنده انتخابات نبود؟ گذاشتندش رئیس یک قوه‌ی دیگر! شما چه کردید؟ مگر سپنتا نیکنام نفر اول شورای شهر یزد نبود و حذفش کردند! برایش چه کردید؟ اگر به همان مسائل واکنش نشان می‌دادید دیگر حذف فردوسی پور برایتان ح
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان: «آنچه بنده میخواهم به ‌عنوان موضوع مورد بحث عرض کنم، عبارت است از این مسئله: نوع مواجهه‌ی کشور و افراد مؤثّر کشور با چالشها، با حوادث؛ این را میخواهیم بحث کنیم.بالاخره هر کشوری، هر جامعه‌ای حوادثی دارد؛ این حوادث بعضاً حوادث خوب است، بعضاً حوادث تلخ است، بعضاً فشار هست -فرض کنید ما دچار تحریمیم، دچار تهاجم فرهنگی هستیم و از این قبیل چیزها، یا بعضی از کشورها دچار تهاجم سخت و
بسم الله الرحمن الرحیم.
از زمانی که اجتماع انسان‌ها به‌وجود اومد و جامعه به قوانین و مقررات احتیاج پیدا کرد، یه سوال مهم در مورد اداره‌ی جامعه پیش اومد: چه کسی یا کسانی باید در جامعه حاکم باشند؟ به عبارت دیگه، قوانین و مقررات رو چه کسی باید وضع کنه و حرف چه کسی باید قانون باشه؟
مثلاً هر عاقلی قبول داره کسى (یا کسانی) باید در رأس کار قرار بگیره که نسبت به مردم دلسوز باشه، کسى که از هواى نفس خودش پیروى نکند و اموالی که در اختیارش هست برای خودش ب
ما عمدتا جریان اصولگرا را با حاکمیت و
رهبری مخلوط می‌کنیم. جریان اصولگرایی جوری رفتار می‌کنند که خود را به رهبری بچسبانند.
لذا هر کسی بگوید بالای چشم سپاه ابروست می‌گویند با حاکمیت زاویه پیدا کرده است.
اگر کسی بگوید سپاه اینجا بد عمل کرده است می‌گویند یعنی به رهبری انتقاد کرده است.
این تصور که سپاه هر کاری می‌کند حتما واو به واو را رهبری موافقت کرده و رضایت داده
است، نگاه غلطی است. این تصور که اصولگرایان با حاکمیت و رهبری یکی هستند، هم
تصو
ما عمدتا جریان اصولگرا را با حاکمیت و
رهبری مخلوط می‌کنیم. جریان اصولگرایی جوری رفتار می‌کنند که خود را به رهبری بچسبانند.
لذا هر کسی بگوید بالای چشم سپاه ابروست می‌گویند با حاکمیت زاویه پیدا کرده است.
اگر کسی بگوید سپاه اینجا بد عمل کرده است می‌گویند یعنی به رهبری انتقاد کرده است.
این تصور که سپاه هر کاری می‌کند حتما واو به واو را رهبری موافقت کرده و رضایت داده
است، نگاه غلطی است. این تصور که اصولگرایان با حاکمیت و رهبری یکی هستند، هم
تصو
امام خمینی قدس سره:
«قضیۀ ولایت فقیه چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد، ولایت فقیه چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است... شما از ولایت فقیه نترسید و فقیه نمی خواهد به مردم زورگویی کند، اگر یک فقیهی بخواهد زورگویی کند، این فقیه دیگر ولایت ندارد... ولایت فقیه، ولایت بر امور است که نگذارد این امور از مجاریِ خودش بیرون برود، نظارت می کند بر همۀ دستگاه ها»۱
منظور از ولایت مطلقه فقیه، اختیارات گسترده و در عین حال ضروری رهبری در چارچو
امام خمینی قدس سره:
«قضیۀ ولایت فقیه چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد، ولایت فقیه چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است... شما از ولایت فقیه نترسید و فقیه نمی خواهد به مردم زورگویی کند، اگر یک فقیهی بخواهد زورگویی کند، این فقیه دیگر ولایت ندارد... ولایت فقیه، ولایت بر امور است که نگذارد این امور از مجاریِ خودش بیرون برود، نظارت می کند بر همۀ دستگاه ها»۱
منظور از ولایت مطلقه فقیه، اختیارات گسترده و در عین حال ضروری رهبری در چارچو
 
سوالات ثبت نام کارگزاری +جواب(جهت دانلود کلیک کنید)
 
سوالات ثبت نام کارگزاری   آگاه
سوالات ثبت نام کارگزاری   پارسیان
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک ملت
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک سپه
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک پاسارگاد
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک صادرات
سوالات ثبت نام کارگزاری   حافظ
سوالات ثبت نام کارگزاری   مفید
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک کشاورزی
سوالات ثبت نام کارگزاری   تامین سرمایه نوین
سوالات ثبت نام کارگزاری   تد
یا مُلَقِّن
( ای آمرزنده)
 
سلام :))
 
حس میکنم مدت های دورِ دور هست که ننوشتم!
از 2 آذر تا امروز که 22 آذره
 
 
تازگی دارم کتاب « آغازی بر یک پایان» شهید آوینی رو میخونم.
و چقدر این کتاب عالیه. چقدر دیدِ باز و جامع و جالبی داشتند. و چقدر روشنفکر!
ویکی پدیا روشنفکر رو اینجوری تعریف کرده :« صطلاحی است که در اصل به‌معنی تفکیک دو چیز از همدیگر است؛ به همین دلیل، به‌عنوان روح انتقادگرا و ممیز شناخته می‌شود. »
و منظور من از روشنفکر اینه. نه اون اصطلاحی ک
هدف این پژوهش، بررسی تاثیر آموزش همدلی بر پرخاشگری و سازگاری دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر یزد است.روش پژوهش، نیمه تجربی است و در آن از دو گروه آزمایش و گواه با انجام پیش‌آزمون و پس‌آزمون استفاده شد.نمونه
حاضر ۶۲ نفر از دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر یزد بودند که با
استفاده از روش نمونه‌گیری در دسترس، انتخاب شدند و به‌طور تصادفی و برابر
در دو گروه آزمایشی و گواه گمارده شدند.درنهایت مجددا پرسش‌نامه‌ها
بوسیله هر دو گروه
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
بیزارم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
بیزارم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
بیزارم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
بیزارم از سپاه
در انتخابات 2 اسفند رای ندادم و از این به بعد هم رای نخواهم داد
 
چون
 
خسته شدم از جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اصولگرا، اعتدالگرا، صلاح طلب، تندرو، افراطگرا، قانونگذاری دینی، قانونگذاری اسلامی، هاله نور، سنت گرایی و محافظه کاری
 
خسته شدم از اسلام ، اسلامی، جهاد، مقاومت، نماز، روزه، فتوا، حرام، مکروه، شرع، شرعی، شیخ، روحانیت، حرم، امام، محمد، عاشورا، تاسوعا و دهه فاطمیه
 
خسته شدم از رهبر، رهبری، بیت رهبری و خبرگان رهبری
 
خسته شدم ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها