نتایج جستجو برای عبارت :

چند نکته در خصوص عدد اکتان بنزین و پدیده ناک

سوخت اکثر خودروها بنزین است و برای سنجیدن سطح کیفیت بنزین، میزان اکتان موجود در آن مورد سنجش قرار می‌گیرد. هر چه میزان اکتان بنزین بالاتر باشد، موتور قادر است قدرت بیشتری تولید کند. سطح بالای اکتان بنزین میزان فشرده‌سازی را در عملیات احتراق افزایش داده و از این طریق در بهبود عملکرد وسیله نقلیه نقش مؤثری ایفا می‌کند. بالا بودن میزان اکتان بنزین مصرف سوخت را نیز کاهش داده و باعث مصرف بهینه آن می‌شود؛ بنابراین استفاده از بنزین با اکتان بال
برخلاف آنچه تصور میشه بالا بردن عدد اکتان بنزین بمنظور کاهش احتراق پذیری سوخت صورت میگیره نه بالا بردن کیفیت سوخت.
لازمه همواره به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید : (عدد اکتان رو در شرایط استاندارد آزمایشگاهی درشرایط هم سطح دریا اندازه گیری میکنند)
1-     در سطح تراز دریا عدد اکتان سوخت کمترین حالت و پدیده ناک در کنار دریا با بیشترین مقدار اتفاق میفته و باید در کنار دریا از سوخت با اکتان بالاتر برای حفاظت از موتور خودرو استفاده کرد .
2-
شاید شما هم جزء افرادی باشید که ترجیح می‌دهید حتما بعد از بزنین زدن، از مکمل بنزین یا همان اکتان استفاده کنید. اما آیا واقعا می‌دانید چرا باید از اکتان استفاده کرد؟ اصلا نقش مکمل بنزین در کارکرد بهتر خودرو چیست؟ آیا دلیل قانع کننده‌ای پشت استفاده از مکمل اکتان دارید؟ و یا تنها تحت تاثیر تبلیغات مسئول جایگاه بنزین قرار گرفته‌اید؟ اصلا در مورد اکتان بنزین چه می‌دانید؟ آیا بنزین سوپر هم نیاز به مکمل اکتان دارد؟
اکتان بنزین چیست؟آیا اصلا ت
اکتان بوستر 2 پلاس گرین

نمایندگی رسمی گرین GREENحجم 380ccISO 9001:2008مناسب برای  خودرو های ایرانی‌ارتقا دهنده درجه اکتان تا 3 واحدافزایش تراکم سوختمحافظت از انژکتور-کاهش مصرف سوخت-کاهش صدای موتور- بهبود دهنده احتراق جلوگیری از ناقص سازی سوخت و برطرف کردن صدای ناک موتور.جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین .محافظت از سیت سوپاپ عدم ایجاد آسیب برای کاتالیزور اگزوز و سنسور اکسیژن
 
اکتان بوستر اصل STP
ساخت آمریکا
354 میل
افزایش عدد اکتان
از بین بردن ناک موتور
این محصول از ناک زدن موتور جلوگیری میکند وموجب بهبود عملکرد موتور میشود .
از موتور در برابر صدا و ضربه زدن پیستون و احتراق ناخواسته در سیلندر جلوگیری میکند.
جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین.
N-HEPTANEn-Heptane آلکان با زنجیره مستقیم با فرمول شیمیایی H3C (CH2) 5CH3 یا C7H16 است. هنگامی که به عنوان یک جزء سوخت تست در موتورهای تست ضد ضربه استفاده می شود ، یک سوخت هپتان 100٪ نقطه صفر مقیاس رتبه بندی اکتان است (100 امتیاز 100٪ ایزو اکتان 100٪ است). عدد اکتان برابر با خصوصیات ضد ضربه در مخلوط مقایسه ای از هپتان و ایزوکتان است که به عنوان درصد ایزوoctane در هپتان بیان شده و در پمپ های بنزین توزیع شده در ایالات متحده و بین المللی ذکر شده است.
نام ماده: هپتاننام تجارت
مضرات مکمل بنزین برای خودرو
مکمل و اکتان دو ماده متفاوت ازهم هستند و قیمت اکتان بسیار گرانتر از مکمل سوخت میباشد 
اکثر مکمل ها و شاید همه انها فاقد استاندارد و گواهینامه معتبر میباشند و معمولا بعلت مواد غیر اصلی استفاده شده در ان موجب خرابی و‌یا سوختن پمپ میگردند و حتی در ماشینهای شامل گارانتی که پمپ بنزین انها سوخته است درصورتیکه آثار مکمل در باک مشاهده گردد تعهدی درقبال تعویض و جبران خسارت ندارند 
از چه راهیمیتوان پی برد که پمپ .....
ادام
8 واحد تفاوت عدد اکتان:عدد اکتان پایین بنزین ایران و وجود ترکیب MTBو بالا بودن میزان گوگرد در بنزین از مواردی است که دبیر انجمن خودروسازان به بنزین تولید شده در ایران نسبت می دهد، همان بنزینی که بنابر اظهارات معاون تحقیقات غیرفلزی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، دارای بالاترین کیفیت در خاورمیانه است.با اشاره به اینکه بنزین از ابتدای مهر سال ۸۴ مشمول طرح جامع استاندارد شده است، پس از بررسی مشخص شد میزان گوگرد پالایشگاه های آبادان ، ب
همانطوریکه در جدول زیرمشاهده میکنید انواع بسیار متنوعی از اکتان بوستر از نظر ترکیب شیمیائی وجود داره .
اگر بدقت به معایب این ترکیبات توجه کنید خواهید دید که هر ترکیب شیمیائی معایبی داره مثلا یک عده شون سرطان زا هستند و آلوده کننده محیط زیست ، یک عده دیگه در موتور و کاتالیست اگزوز و ... رسوب ایجاد میکنند ، عده دیگه با کاهش احتراق پذیری شدید سوخت استارت سرد موتور رو سخت تر میکنند.
حال چه باید کرد : پاسخ اینه که اگر ماشینتون بخوبی کار میکنه بهی
اکتان بوستر سوپر پلاس گرین
نمایندگی رسمی گرین GREENحجم 380ccISO 9001:2008مناسب برای اکثر خودرو ها  مخصوصاً
3000cc به بالا و توربو شارژ‌ارتقا دهنده درجه اکتان تا 7 واحدافزایش تراکم سوختمحافظت از انژکتور -کارایی عالی در تمامی دماها-کاهش مصرف سوخت-کاهش صدای موتور- بهبود دهنده احتراق جلوگیری از ناقص سازی سوخت و برطرف کردن صدای ناک موتور.جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین .محافظت از سیت سوپاپ عدم ایجاد آسیب برای کاتالیزور اگزوز و سنسور ا
پدیده ناک Knock بمعنی  خودسوزی بنزین در سیکل فشرده شدن و گرم شدن داخل سیلندره .
در موتورهای با ضریب تراکم بالاتر و موتورهای مجهز به توربوشارژر فشار تراکم داخل سیلندر و دمای بالای حاصل از فشردگی سوخت امکان ناک رو بالا میبره و باید از سوخت با عدد اکتان بالاتر برای کاهش احتراق پذیری بنزین استفاده کرد . کثیف شدن سرسیلندر و سوپاپ و شمع با رسوب کربن (دوده) و ضعیف بودن جرقه هم به تشدید و امکان بروزناک کمک میکنه .
اگر به دقت به زمانهائی که Knock ناک بیش
 در دنیای خودروها این‌طور بیان می‌شود که عدد بالاتر نشان‌دهنده کیفیت بهتر است. به هر حال، قدرت اسب بخار بیشتر و میزان مسافت طی شده بیشتر با هر باک پر، خواسته همه رانندگان است و همین موارد باعث می‌شوند که حس کنیم، عدد اکتان بالاتر برابر با کارایی بیشتر است.
 
 شرکت‌های سازنده بنزین هم این ذهنیت را دریافته و از هیچ تلاشی برای برآورده کردن این خواسته راننده‌ها دریغ نمی‌کنند. برچسب گذاری بنزین با اکتان 87 به عنوان بنزین معمولی و بنزین با اکت
هر قرص مناسب ۶۰ لیتر بنزین
افزایش قدرت و عملکرد
تقویت اکتان
کمک به بهبود اقتصاد سوخت
کاهش دود و انتشار اگزوز
حذف صداهای اضافه
کاهش رسوبات کربن

یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت، عدم تولید توان کافی در حین رانندگی است. راننده پدال گاز را بیشتر فشار میدهد و در نتیجه مقدار بیشتری سوخت به موتور وارد میشود.
کاهش توان موتور به دلایل متفاوتی از جمله کیفیت نامناسب سوخت و رسوبات موجود در محفظه احتراق رخ میدهد.
آزمایشات معتبر افزایش عدد اکتان و خواص احت
DYNOTAB
هر قرص مناسب ۶۰ لیتر بنزین
افزایش قدرت و عملکرد
تقویت اکتان
کمک به بهبود اقتصاد سوخت
کاهش دود و انتشار اگزوز
حذف صداهای اضافه
کاهش رسوبات کربن

یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت، عدم تولید توان کافی در حین رانندگی است. راننده پدال گاز را بیشتر فشار میدهد و در نتیجه مقدار بیشتری سوخت به موتور وارد میشود.
کاهش توان موتور به دلایل متفاوتی از جمله کیفیت نامناسب سوخت و رسوبات موجود در محفظه احتراق رخ میدهد.
آزمایشات معتبر افزایش عدد اکتان و خواص
این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام بنزین،مراحل فرآیند تقطیر جزء به جزء ،درجه اکتان بنزین ،انوع بنزین، تفاوت بنزین سوپر و معمولی،تاریخچه بنزین سوپر،تاثیر بنزین سوپر بر مصرف سوخت و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد بنزین سوپر در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
جدا از بحث طنز این عکس که هر وقت میبینمش از شدت خنده علائم حیاتیم از بین میره، این عکس در بر گیرنده ی نکته ی تلخی هم هست. این که هر وقت میبینمش یاد بسیاری از آدم ها و به خصوص  مسئولین در کشور خودمون می افتم که وقتی کشور داره در آتش وضعیت بد میسوزه، خودشونو به نادانی میزنن و مثل عکس با گفتن (همه چیز عالیه) و (همه چیز درست میشه) به مردم؛ خودشونو از زیر فشار خارج میکنن. ولی چه کاریه. شما فعلا برای این که لذت ببرید به همون وجه طنز عکس نگاه کنید.به خصوص ه
شخصیت و منش دکتر محسن رنانی را فارغ از رویکردهای سیاسی، دوست دارم و همیشه تحسین کردم و می‌کنم. هرجا سخن یا نکته‌ای از ایشان را ببینم، با دقت دنبال می‌نمایم و هیچ وقت دستِ خالی از صرف وقتی که برای این فرد کرده‌ام، برنگشته‌ام.
تماشای این ویدئو از ایشان در خصوص جامعۀ ایرانی خالی از لطف و فایده نیست. اُمیدوارم شما هم مانند من، به تفکر وادار شوید و نکته‌ای را به فراخورِ حال خود دریافت نمایید.
آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن (Direct Reduced Iron ) است منظور از سنگ آهن همان گندله می باشد که طی عملیات احیای بی واسطه، بدون نیاز به ذوب سنگ آهن، اکسیژن آن حذف می گردد.
روش‌های تولید آهن اسفنجی:
۱ . تولید آهن اسفنجی با استفاده از گاز طبیعی :
فرآیند تولید آهن اسفنجی با استفاده از گاز طبیعی عبارتند از:
روش H.Y.L اچ-وال-ال
روشpurofer پروفر
روش Midrex میدرکس
بعد از گاز سوز کردن چه بر سر موتور خودرو می آید ؟
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر کتاب خوردگی فونتانا و خواص م
در خصوص محل دفن پیکر مطهر برخی از ائمه اطهار علیهم السلام مطالبی نقل می‌شود. ازجمله گاهی گفته می‌شود که مرقد حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در محلی به نام مزار شریف در افغانستان کنونی است. این مطلب را به این دلیل نقل می‌کنند که از آن مکان شاهد کرامت‌هایی بوده‌اند و تعدادی از بیماران در اثر دعا و نیایش در آن مکان، شفا گرفته‌اند.
 با استناد به کتاب نکته‌های ناب از آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت رحمه‌الله علیه، مطلبی را استخراج کر
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
خیلی وقت بود حافظ نخونده بودم  دیشب از سر بیکاری از توی گوشی این فال حافظای اینترنتی رو آوردم  همینجوری الکی به نیت یه شعر خوشکل!!!! فال گرفتم:)) 
این بیت بس نکته غیر حسن خیلی چشمم رو گرفت به این فکر میکنم که این نکته های غیر از حسن مد نظر حافظ چه نکته هایی بوده ؟؟چرا شفاف سازی نکرده
 
 
رت ویزیت در برخوردهای رو در رو معمولا در اولِ مکالمه یا در انتهای آن به شما داده می شود . پس از تصاحب کردن این کارت، آن را فورا و بدون واسطه در کیف یا این که طراحی کارت ویزیت   جیبتان نیندازید، کمی آن را نگاه و چک نمایید و نظرتان را در خصوص آن به فرد پیش‌روی بگویید تا جلوه مطلوب و بهتری نزد او داشته باشید .
نکته کلی در خصوص ثبت نام در سایت ها خدمتتون عرض می گردد.
برای ساخت اکانت و ثبت نام در هر سایت، نیاز به یک یوزر نیم (آیدی دارید)
حتی المقدور سعی نمایید آیدی تمام سایتهایی که ثبت نام می کنید، یکی باشد.
این موضوع باعث می گردد که در روزهای آینده که قرار است در سایت های بیشتر ثبت نام نمایید
امکان مدیریت سایتها براتون بسیار راحتر امکانپذیر باشد.
این موضوع رو هم می تونید در خصوص پسورد بکار ببرید و یک پسورد مطمئن انتخاب کنید
و در تمامی سایت ها که اکانت
از مهمترین مشکلات FATF ترجمه ی "تروریست" از نگاه غرب با ایران هست .بدیهی است که نگاه ایران با آمریکا در خصوص "تروریسم" متفاوت است.
حال که آمریکا  سپاه را در لیست تروریست ها  قرار داد آیا تکلیف  FATF  برای برخی متولیان و مدافعان دیروز FATF، مانند نجفی ، نماینده ی بابل ، مشخص نشده است؟!!
تا بیش از این دیر نشده است این دوستان باید نظر خود در خصوص FATF را متعادل کنند.
ان شاء الله
14 اطلاعات جنسی که باید بدانیدرابطه جنسی بازی با قوانین رایگان است. همه افراد خود را تعیین می کنند و مرزهای خود را تعیین می کنند. با این حال ، موارد اساسی وجود دارد که باید بدانید قبل از اینکه به درستی وارد بازی شوید!
شماره 1 #هرگز از روغن کودک به عنوان روان کننده استفاده نکنید. زیرا نتیجه آن چیزی نخواهد بود که شما تصور می کنید. در ابتدا ممکن است خوب باشد اما ممکن است احساس سوختگی کنید.
نکته 2 #دوست دختر خود را در اولویت قرار دهید و سعی کنید ابتدا ا
نکته جالبی که به ذهنم رسید مربوط به کم بودن یا زیاد بودن ریسک پذیری است. همیشه با  این نکته مواجه می شدم که ریسک پذیری ام شاید پایینه و آدم ریسک پذیری نیستم. 
به این نکته رسیدم که ریسک پذیر نبودن من منشا می گیره از دو نکته دیگه:
1- میزان مثبت دیدن و منفی دیدن هر موضوع و اتفاق(بدبینی و خوش بینی)
2- میزان اعتماد به نفس من و خودباوری:)
ازون طریق شاید بشه که ریسک پذیری رو هم درست کرد.
اگر بخواهید اطلاعاتی که شمع می‌تواند در اختیار شما قرار می‌دهد را بخوانید، باید وضعیت و رنگ نوک آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهید. اگر یاد بگیرید چگونه شمع را وارسی کنید و اطلاعات را از روی آن بخوانید، خواهید دانست عملکرد خودرو چگونه است، مشکلات بالقوه را تشخیص خواهید داد و به موقع اقدام خواهید کرد. از طرفی خواهید دانست برای داشتن عملکردی بهتر، چه موقع شمع‌ها را عوض کنید. رنگ قهوه‌ای روشن در نوک شمع نشان دهنده یک موتور سالم است که به خ
5 نکته برای افزایش بهره وری تایر و لاستیک ماشین
تایر و لاستیک ماشین یکی از مهمترین اجزا ماشین است که ایمنی ما در جاده ها را تامین می کند.
برای افزایش ایمنی و حفظ کیفیت لاستیک ، 5 نکته را در این خصوص برای شما می نویسم.
چند تصمیم ساده در مورد لاستیک می تواند به رانندگان کمک کند تا از اشتباهات کشنده در جاده جلوگیری کنند - به خصوص در شرایط مرطوب و جاده های خیس و لغزنده.
پنج نکته بسیار مهم لاستیک برای افزایش ایمنی مسافران خودرو
نکته اول: هر 8 هزار تا 11
نکته اول: همه مواد هنگام پخت کیک بایستی به دمای محیط باشد بخصوص کره وگرنه موقع همزدن به تیغه همزن گیر می کنه
نکته دوم: آرد را با بکینک پودر مخلوط و حتما سه بار الک کنید.
نکته سوم: در کیک های کره ای حتما کره و شکر را 5 دقیقه خوب بزنید تا کرم بشه به پوکی کیک شما کمک می کنه
نکته چهارم: در کیک های اسفنجی سفیده را تا حدی بزنید که سفت بشه ولی آب نیندازد وگرنه کیک خوب نمی شه
نکته پنجم: مواد کیک اسفنجی را بعد از آماده شدن بلافاصله توی فر بزارید.
نکته ششم: در
این گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ایجاد شده است و بانوانی که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغری در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن میتونند عضو این گروه بشند.
شما میتوانید سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغری در این گروه مطرح کنید و همچنین میتونید از تجربیات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنید.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسین که نمیتونیم به اون پاسخ بدیم
مصوبات کمیته انتظامات و پشتیبانی:
1- برنامه ریزی در خصوص نظم و انضباط در آموزشگاه
2- همکاری با مدیر آموزشگاه در خصوص ایجاد نظم در انواع مراسمات و راهپیمایی ها.
3- تمهید مقدمات لازم به منظور اجرای فعالیتهای شورای دانش آموزی
4- برنامه ریزی به منظور جلب حمایت مالی طیق قوانین و مقررات آموزشگاه
5- تهیه بروشورهایی در خصوص ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در خصوص فواید و آثار نظم و انضباط
تصویر جلسه
مقوله زیبایی یک کدام از گرفتاری های اشخاص به خصوص خانم ها از روزگار های دور دست بوده و می‌باشد و برای دستیابی به زیبایی به ویژه درباره ی پوست و مو خویش از هیچ هزینه ای دریغ نمی‌کنند . ولی نکته حائض اهمیت و قابل تامل این است که زیبایی را به چه بها و بوسیله چه افرادی می بایست به دست آورد؟
ادامه مطلب
روا مارکت  به عنوان  سایت آموزشی رایگان  در خصوص بازار یابی مجازی به منظور توسعه کسب وکار آنلاین  به کاربران  عزیز  در خصوص رایج ترین   کانال های بازار یابی B2B  مقاله ایی را جمع آوری نموده است که پیشنهاد می نماییم تا انتهای مقاله مطالعه فرمایید .   
ادامه مطلب
 
 
برای پاسخگویی به این سوال پرسشهای زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:
 
 
۱-۵-۲)سوالات فرعی تحقیق: 
 
سوال اول:نقاط قوت شرکت سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال دوم:نقاط ضعف کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال سوم:فرصتهای کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال چهارم:تهدیدات کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند
 
 
 
[۱]-customer relationship management
 
کلیه اساتید و بزرگان ورزشی در همه رشته ها می توانند در خصوص علوم ورزشی و تبلیغات مرتبط با باشگاه خویش و هر گونه همکاری و ایده ای که بتوانند در حوزه ورزش اثربخش باشد با کمال احترام مشتاقیم تا با ما همکاری نمایند . 
ادامه مطلب
با سلام 
اولین مسابقه گروه کامپیوتر در روز جمعه 16 اسفند از ساعت 11 تا 13 در سایت کوئرا برگزار می‌شود.
 
نکته 1: به نفرات برتر هر پایه جایزه اهدا خواهد شد.
نکته 2: چهار از نمره مستمر ترم دوم شما رو این آزمون تشکیل خواهد داد. 
نکته 3: اگر به هر دلیلی نتوانستید در مسابقه شرکت کنید، تا شنبه 17 اسفند ساعت 18 وقت دارید به سوالات پاسخ دهید.(جهت کسب نمره مستمر)
نکته 4: مسابقه مجهز به سیستم تقلب یاب می‌باشد.
 
✅ ٧ نکته‌ ای که باید برای "جلب" متهمان بدانیم
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، این 7 مورد از جمله نکاتی است که در هنگام ارائه برگ جلب به ماموران کلانتری باید بدانید.
1- شاکی باید به مهلت برگ جلب توجه کند و در صورتی که تاریخ آن منقضی شده باشد ماموران قادر به انجام آن نیستند.
2- برگ جلب صادره فقط در همان حوزه قضایی برای ماموران کلانتری لازم الاجرا است و چنانچه شاکی دستور قضایی خارج از آن حوزه به ضابطان ارائه کند ماموران حق د
این گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ایجاد شده است و بانوانی که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغری در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن میتونند عضو این گروه بشند.
شما میتوانید سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغری در این گروه مطرح کنید و همچنین میتونید از تجربیات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنید.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسین که نمیتونیم به اون پاسخ بدیم.
به گروه لاغری بپیوندین
https://t.me/slimming_group1
در خصوص انزال زودرس در مردان (علت و درمان)
 
 
 
 
 روش های پیشگیری از انزال زودرس
 
 در خصوص انزال زودرس در مردان و پیشگیری یا درمان آن در موقع آمیزش با همسر که طبعا مشکلاتی را ایجاد میکند، توضیح دهید؟
 
انزال زود رس به چه معناست ؟
ادامه مطلب
زمان بندی ignition یا جرقه شمع و احتراق در موتورهای بنزینی از اهمیت زیادی برخورداره  . اگر جرقه زودتر از موقع مقرر زده بشه آوانس (advanced) اگر جرقه دیرتراز موعد مقرر زده بشه به اون ریتارد retarded)) میگن .
هر چقدر دور موتوربالا تر بره لازمه جرقه زودتر از موعد مقرر زده بشه تا احتراق در زمان درست انجام بشه که به این کار آوانس  شدن جرقه می گن. هر چقدر که دورموتور بیشتر بشه مقدار آوانس کردن جرقه نیز باید بیشتر باشه ، اینکار به کمتر شدن آلودگی تولیدی توسط موت
 مفهوم مخالف حصر: مفهومی است که انحصار در مصداق، حکم را برای آن مصادیق قطعی و حجت می سازد و دارای ادات حصر مثل فقط، تنها و امثالهم می باشد مثل ماده ۵۸ قانون مدنی. 
نکته : از نظر اصولیون و در کنکور مفهوم حصرحجت است یا به عبارتی مفهوم حصر، مفهوم مخالف دارد. 
نکته : مفهوم مخالف لقب: مقصود از لقب هر اسمی است که موضوع حکم قرار گیرد مثل لفظ سارق یا زانیه. 
نکته : از نظر اصولیون و کنکوری لقب مفهوم مخالف ندارد یا به عبارتی مفهوم لقب، حجت نیست. 
نکته : مفهو
سلام من طاها هستم و مدیر این وبلاگ و بازی های PSP رو دوست دارم .
یکی از بازی هایی که من ان را خیلی دوست دارم بازی:Harvest moon:hero of leaf valley «برداشت ماه : قهرمان دره برگ» هست .
نکته اول : کپی برداری ممنوع!
نکته دوم : سوالی درمورد بازی داشتید حتماً بپرسید.
نکته سوم : نظر بگذارید .
 
در یک روز، در یک ساعت، همه چیز ممکن است درست شود! نکته اصلی این است که دیگران را مثل خودتان دوست بدارید. این نکته ی اصلی است، همه چیز است. به هیچ چیز دیگری احتیاج نیست. آن وقت بلافاصله خواهید فهمید که چطور می شود همه چیز را درست کرد. این حقیقتی است قدیمی. حقیقتی که بارها و بارها گفته شده، ولی باز هم بین انسان ها ریشه ندوانده!
رویای آدم مضحک | داستایفسکی
مشاهده مطلب در کانال
کاداستر که در اصطلاح حقوق ثبت و در خصوص اسناد به کار می رود به مجموعه عملیاتی گفته می شود که راجع به جمع آوری و ثبت اطلاعات پایه در خصوص املاک و همچنین تعیین حدود املاک به منظور تعیین و ثبت مالکیت ها با ترسیم نقشه در یک سیستم واحد و یک پارچه و با مختصات دقیق در سراسر کشور است.
چند باری از من پرسیده‌اند که «دوربین رو می‌خوای چیکار؟» یا وقتی از دوربین عکاسی حرف می‌زدم گفته‌اند «آره خوبه، بعدا می‌تونی باهاش کار کنی». نمی‌دانم چرا از هر کاری، به خصوص اگر آن کار هنری باشد، دنبال هدف خاص و به خصوص پول درآوردن هستند. یاد نگرفته‌ایم که برای لذت خودمان کاری را انجام بدهیم. همه‌ی کارها قرار است به اسکناس ختم شوند. بله، خوب است که آدم از راه کار مورد علاقه‌اش درآمد داشته باشد ولی ما شادی را درون کاغذهای بی‌جان جستجو می
در مقاله امروز تلاش کردم در خصوص هفت نکته مهم بازاریابی در شبکه های اجتماعی مطالبی را عنوان کنم.
طبق گزارش اخیری که رگالیکس(Regalix) ارائه کرده، ۹۹% بازاریاب‌ها بر این باورند که رسانه‌های اجتماعی بخش مهمی از کمپین ارتباطی‌ آنها است. برای افزایش بازدهی کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌تان، لازم است اصول آن را درک کنید.
به این هفت نکته مهم دقت کنید. این هفت نکته در واقع به شما اجازه می‌دهند به بهترین شکل به مشتریانتان خدمت کنید و برندتان را
شاخص کل برس تهران در یگ قدمی ورود به کانال 800000 واحدی قرارگرفته است. حرکت سریع و گام های بلند شاخص کل، باعث شده تا بورس تهران، حتی تبدیل به ابزاری سیاسی شود! در این خصوص، بعدا بیشتر صحبت خواهم کرد! اما در خصوص بازار امروز، انتظار دارم امروز نیز کمی با افزایش عرضه ها روبرو شویم. این افزایش عرضه ها کاملا طبیعی است و جایی برای نگرانی ندارد. به دوستان توصیه میکنم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.  بورس تهران واقعا نیاز به کمی استراحت دارد. اما متاس
از بین بردن بوی غذانکته 1- اگر خانه ی شما از بوی غذا پر شده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از دود اسفند و یا دود خاکشیر استفاده کنید و یا با دود کردن دارچین می توانید کاملاً بوی غذا را از بین ببرید در ضمن دود اسفند باعث ضد عفونی کردن محیط هم می شود.چند نکته در مورد رب گوجه فرنگی 
 
ادامه مطلب
در خصوص مصاحبه کاری و نیازمندیهای لازم برای آماده سازی برای آن، مطالب زیادی نوشته است. به نظرم قبل از حضور در یک مصاحبه کاری و استخدامی حتما باید آماده شد. 
مراحل مختلف شامل آمادگی قبل از حضور
آمادگی در حین مصاحبه 
آمادگی پس از انجام مصاحبه
 
مقاله مصاحبه کاری اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص ارائه می دهد
 
 
دانلود فیلم Saaho 2019
دانلود فیلم ساهو 2019 کیفیت عالی 1080p
دانلود نسخه کم حجم ساهو Saaho 2019
لینک دانلود به زودی ...
مطابق با قوانین جمهوری اسلامی
 
 
موضوع فیلم :داستان در مورد نبرد قدرت است که در قسمتهای بالاتر قدرت بدون وقفه و ناپیوستگی رخ می دهد که در مناطق مختلف جهان اتفاق می افتد ، به طریقی غیرقابل پیش بینی و آشکار بازی های ذهن. داستان مخاطب را به بازی یک ذهن استاد درخشان سوق می دهد تا ماهیت واقعی همه آنچه را درگیر می شود را نشان دهد. درک این که چه کس
بعد از گرفتن یک دوش آب گرم و رفع خستگی ناشی از انجام فعالیت های روزمرگی زندگی هیچ چیز بهتر از داشتن یک حوله پالتویی یا همان حوله تنپوش مناسب جهت خشک کردن بدن و جذب رطوبت پوستمان نیست. خوشبختانه امروزه شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازار داخلی کشورمان با انواع مختلفی از حوله های پالتویی در رنگ ها و طرح های گوناگونی مواجه شوید که ما در این مطلب از لیست بیست جهت کمک به شما عزیزان به ارائه یکسری از نکات مهم در خصوص خرید حوله پالتویی اشاره خوا
خب حالا چی کار کنیم که از این گردباد افسردگی بیرون بیایم؟
اولین نکته که خیلی کمک میکنه در نظر داشتن این مسئلس که واقعا شرایط بهتر میشه. قرار نیست همیشه تو این وضعیت بمونیم حتی اگه همچین احساسی نکنیم . البته این به این معنی نیست که افسردگی هیچ وقت بر نمیگرده. (مثل سرماخوردگین.جفتشون مزخرفن. یه موقع هایی میان که فکرشم نمیکردی و باید تایم بهشون بدی تا تموم شن.)
دومین نکته نور خورشیده. شاید مثل من خون آشام باشین و از خورشید بدتون بیاد ولی واقعا کمک
امروز می خواهیم در خصوص دایرکت اینستاگرام در وب صحبت کنیم. این قابلیت چون به تازگی و جدیدا راه اندازی شده است ، ممکن است با همه نسخه های سیستم عامل سازگار نباشد ، از این رو اگر با مطالعه این پست موفق به دسترسی به دایرکت اینستاگرام در وب نشدید ، بدانید که علت آن چیست و این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که هنوز همه قابلیت های دایرکت نسخه موبایل در وب عملی نشده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دایرکت اینستاگرام در وب به سایت رفع مشکلات رایا
سلام؛
نکته:
اگر پسری میخواد:
1-تنبیه بشه.
2-تنبیه بکنه.
3-یا خانواده ای پسرشو تنبیه کنه.
اسمش+شماره مورد(از موارد بالا)+سنش+استانش+یه راه ارتباطی رو در«نظرات»بنویسه؛
ان شاءالله باهاش صحبت میکنم.
مهارت خوبی دارم به من اعتماد کنید.
یک سری مثال برایتان شرح خواهم داد...
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که مصوبه جدیدی درباره بیت کوین در دست بررسی توسط دولت است و به‌زودی ابلاغ می‌شود.به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از ایسنا، فرهاد دژ پسند با بیان اینکه طبق مصوبه شورای پول‌شویی در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ ارزهای دیجیتال ممنوع هستند، گفت:    دولت مصوبه دیگری را در این خصوص در حال بررسی دارد که ابلاغ خواهیم کرد.در جلسه سی ام شورای عالی مبارزه با پولشویی در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۶، به کارگیری ابزار بیت کوین و سایر ارزهای
جوجه کباب های ایرانی هم یه سری نکاتی داره که براتون الان میگم. شما هم اگه نکته خاصی به ذهنتون رسید برای ما بفرستید، اینطوری می تونیم تجربیاتمونو با هم به اشتراک بزاریم. 
 
1- موادی که باید جوجه در اون خوابونده بشه بهتره اینها باشه : ماست .. سس مایونز .. زعفرون .. نمک .. فلفل .. روغن .. پیاز .. کمی آبلیمو و فلفل دلمه ای (خیلیها از سس مایونز استفاده نمیکنن ولی اینو بگم که استفاده از سس مایونز در مواد جوجه طعم بسیار خوبی به اون میده .. یک بار امتحان کنید .. ا
 
 
نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: «اولویت با مونسان است، مدتی در این خصوص کار کردند و تجربیات خوبی در این خصوص دارد. با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است،
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه در 2 سال گذشته مونسان در 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدم‌های خوبی برداشته است گفت: «باید صداوسیما به کمک
در خصوص عدم برقراری ارتباط در سروش باید چند نکته را در نظر گرفت که به طور کامل در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد ، البته خیلی از این عوامل که در نهایت منجر به ایجاد این سوال که چرا سروش وصل نمیشه ، می شود ، با خیلی از پیام رسان های دیگر حتی اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ می تواند مشترک باشد ، اگر شما هم با مشکل عدم برقراری ارتباط در سروش مواجه هستید ، با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دلایل عدم برقراری ارتباط و چگونگی حل آنها.
جهت کسب اطلا
 
بیایید با اهداء خون از این کار نیکو و خیرخواهانه بهره مند شوید
 
افراد نیکوکاری که اقدام به اهدای خون خود می کنند، باید نکات زیر را رعایت کنند تا علاوه بر انجام کار خیر، خاطره خوبی از اهدای خون داشته باشند و سلامتی خودشان هم به خطر نیفتد.
ادامه مطلب
بچه ها دوتا نکته رو تو برخورد و مکالمه با من یادتون باشه:
1- نصیحتم نکنید چون شدیدا از این کار بدم میاد و تو هیچ آزمونی اثبات نمیشه ک کسی عقلش از دیگری بیشتره مگه اینکه ازش بپرسن و مثلا بگن " نظر شما در رابطه با این موارد چیه؟"
2- ده تا مولفه داشتن حرمت نفس رو بخونید!!!! اصلا ویدئوش رو از تو یوتویوب ببینید دکتر هولاکویی قشنگ توضیح میده
.
شبتون بخیر
نکات مهم بسیاری در فروش املاک مطرح است که اطلاع و رعایت این نکات معاملاتی ،تضمین کننده سود و سرعت روند معامله ملک می باشد.ترفند ها و نکاتی برای خریدار یک ملکی وجود دارد، که شما با آگاهی و بکارگیری چند نکته کلیدی،میتوانید فروش موفقی داشته باشید.
 
اولین قدم در فروش ملک ،قراردادن آن در بازار معاملات املاک است و برای اینکار راه های مختلفی وجود دارد:
ثبت آگهی ملک در سایتهای املاک :
این روزها سایتها و رسانه های زیادی برای ثبت آگهی فروش و اجاره ام
چند سالی است تحرکات غرب و به‌خصوص آمریکایی‌ها و اتحادیه اروپا در خصوص مداخله در امور داخلی ایران بیشتر شده است. اتحادیه اروپا همیشه در مسئله‌ی ادعایی حقوق بشر مداخلاتی داشته‌اند، اما چند سالی است این موضوع رنگ‌وبوی بیشتری به خود گرفته و وارد فاز اجرایی شده است. مهم‌ترین جلوه‌ی آن را نیز می‌توان در مسئله‌ی ادعایی حمایت از حقوق زنان توسط غربی‌ها و خاصه اروپایی‌ها برشمرد. این امر در سال‌های اخیر در رسانه‌های اروپایی به‌ویژه در رسانه
 
پاورپوینت بنزین سوپر
این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام بنزین،مراحل فرآیند تقطیر جزء به جزء ،درجه اکتان بنزین ،انوع بنزین، تفاوت بنزین سوپر و معمولی،تاریخچه بنزین سوپر،تاثیر بنزین سوپر بر مصرف سوخت و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد بنزین سوپر در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید ...دریافت فایل
 
 
 
 
 
 
خورشت قیمه یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین خورشت‌های ایرانی است که معمولاً پای ثابت سفره ما ایرانی‌ها است و بیشترین محبوبیت را در میان غذا‌های نذری دارد. این خورشت اصیل به روش‌های مختلف و با مواد متنوعی طبخ می‌شود.
خورشت قیمه را می‌توانید با سیب زمینی، بادمجان، آلو و به صورت مخلوط با پلو سرو کنید همچنین می‌توانید با گوشت مرغ یا گوشت قرمز بپزید البته خورشت قیمه با گوشت قرمز مرسوم‌تر است.
مواد لازم برای تهیه خورشت قیمه برای ۴ نفرگوشت ر
اگه در مورد چیزی دروغ میگویید، به همه دروغ بگویید. تاکید میکنم : همه! 
در غیر اینصورت در دردسر خیلی بزرگی می‌افتید :/
نکته‌ی دوم : دروغی که برای عدم موجودی یک چیز بهانه می‌تراشد، بهتر از دروغی است که عدم موجودی را تبدیل به موجودی می‌کند! 
یعنی اگر "فلان چیز" وجود ندارد، بگویید وجود ندارد به این دلیل. نگویید وجود دارد. 
نکته‌ی سوم : تا میتوانید دروغ نگویید و اگر کسی حقیقت را گفت جوری رفتار نکنید که آخرین باری باشد حقیقت را می گوید.
نکته‌ی چهارم
اگر شما هم دنبال بازی بسیار زیبا و بدون دیتا میگردید پیشنهاد میکنم بازی بسکتبال اینترنتی را دانلود کنید

نکته : بازی برای اندروید بالای ۴.۴ میاید
نکته : بازی کاملا اینترنتی ایست
نکته :این بازی اخرین نشخه است و هنوز اپدیتش نیامده اگر نوشت اپدیت بدانید هنوز نیامده وهروقت امد میگذاریم
حجم بازی: ۸۰مگبایت
دانلود فایل نصبی
سلام من طاها هستم و مدیر این وبلاگ و بازی های PSP را دوست دارم .
یکی از بازی هایی که من ان را خیلی دوست دارم بازی:Harvest moon:hero of leaf valley «برداشت ماه : قهرمان دره برگ» هست  که در این جا درمورد همین بازی می نویسم .
نکته اول : کپی برداری ممنوع!
نکته دوم : سوالی درمورد بازی داشتید حتماً بپرسید.
نکته سوم : نظر بگذارید .
ادامه مطلب 
ادامه مطلب
محاربه از ریشه (حرب) است که متضاد (سلم) به معنی صلح می باشد. ماده 279 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 در تعریف محاربه آورده است: (( محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن ها است، به نحوی که موجب نا امنی در محیط گردد . هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محاربه محسوب نمی شود))
نکاتی در مورد جرم محا
این سریال رو پارسال دیدم. دوستش داشتم و توصیه میکنم دیدنش رو به خصوص به کسانی که با تربیت فرزندان در ارتباط هستند.
چند تا مادر هستند که در یک شهر ساحلی زندگی میکنند. این شهر به مدرسه های خوبش معروفه... فرزندانشون همگی به یک مدرسه میروند و هم کلاسی هستند. به ظاهر همگی دارای زندگی های آنچنانی و لوکس هستند. اما باطن های زندگیشون خیلی داغون هست. روشهای تربیتی درستی ندارند برخلاف ادعاشون. یه تنش در مدرسه ایجاد میشه و این تنش با توجه به اخلاق خاص وال
 نکاتی در مورد جرم محاربه
نکته اول: برای تحقق جرم محاربه، زن یا مرد بودن، در شهر یا خارج از شهر بودن، مسلمان یا کافر بودن و هیچ خصوصیت دیگری در مرتکب جرم یا شرایط ارتکاب آن شرط نمی باشد.
نکته دوم: تحقق جرم محاربه وابسته به وجود سه شرط زیر است ( این سه شرط باید باهم وجود داشته باشند ) :
 
اول: نمایان بودن سلاح؛ به تعبیر دیگر در صورتی می توان رفتار مرتکب را محاربه محسوب کرد که در درجه اول، دست به سلاح شود حتی اگر سلاح بدون فشنگ باشد.
دوم: وجود قصد جان
با توجه به ویژگی های ذکر شده در خصوص خرید تتر، با ایجاد این ارز دیجیتالی جان تازه ای در روح معاملات بین المللی دمیده شد. بسیاری از کاربران همیشه در خصوص ارز های دیجیتالی مخصوصا خرید بیت کوین، دیدی منفی داشتند و تصور می کردند که بیت کوین کلاهبرداری می باشد؛ به همین علت هیچ گاه در حد وسیع در معاملات بین المللی مورد استقبال قرار نگرفت.در مقابل تتر به دلیل حامی آن که دلار آمریکا است، باعث ایجاد اعتماد سازی در کاربران شد و در حال حاضر بیشتر معاملا
با همه ی قوانین مربوط به پرداخت مهریه در سایت خوب گروه وکلای پارسای آشنا شوید 

معامله به قصد فرار از دین مهریه
 
این سوال بسیاری از عزیزان مراجعه کننده و موکلین است که مثلا همسرم به جهت فرار از پرداخت مهریه و توقیف نشدن اموال، مال خود که ممکن است خودرو یا ملک باشد به نام دیگری و خاصه یکی از نزدیکان خود کرده است و مالکیت ملک را انتقال داده است.
یک سوال دقیق تر این است که در بازه زمانی اختلاف و مهم تر بعد از ابلاغیه دادگاه با اداره ثبت، شوهر اقدا
در سری آموزش هایی که قرار است در خصوص کسب درآمد با بودجه صفر به آن‎ها اشاره کنیم امروز در خصوص خدمات مرتبط با اپراتورهای تلفن همراه است. همان گونه که می دانید تقریباً در هر خانه ای حداقل دو خط تلفن همراه و یا حداقل تلفن ثابت وجود دارد که می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد از این راه باشد. خدماتی که می شود در این قالب ارائه داد فروش شارژ، پرداخت قبوض، فروش بسته های اینترنتی می باشد.
ادامه مطلب
جوش لوله گاز با جوشکاری گاز
همانطور که در هر فرآیند جوشکاری   ابتدا باید خود لوله ها آماده شوند. نکته بسیار مهم این است که از دست ندهید نواقص انتهای لب به لب لوله گاز با جوش داده شده. آنها ممکن است در اندازه و شکل سوراخ نباشد. این به خصوص در مورد فرم صادق است. ممکن است دور نباشد، اما بیضی شکل، که باعث می شود مشکلات نه تنها با جوش، بلکه با دکه های دقیق.
ادامه مطلب
سوال *آیا تریپسین همانند پپسین در اندام دارای بی کربنات واکنش آبکافت پروتئین ها را انجام می دهد ؟
 بله (زیرا تریپسین فعال در محیط قلیایی (دارای یون بیکربنات)روده باریک فعالیت می کند و پپسین در محیط اسیدی معده فعالیت میکند . طبق متن کتاب در لایه ژله ای و چسبناک محافظ معده یون بیکربنات نیز وجود دارد و درنیتجه در محیط فعالیت هردو آنزیم یون بیکربنات یافت میشود . ) 
* نکته : تریپسین و پپسین هردو بصورت غیرفعال ترشح می‌شوند و در محیط خارج از غده و مجر
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان
 
کیه که ندونه یکی از اصلی ترین دلایل اختلافات زوجین و طلاق تو کشور ما متاسفانه منشا و ریشه اش مسائل جنسیه و چقدر آمار نارضایتی های جنسی متاسفانه در کشورمون بالاست! و یکی از دلایل تنوع گرایی و روابط از خارج از خانواده چه برای مردها چه زن ها در شرایط فعلی جامعه همین عدم رضایت جنسیه.
 
این مسئله دلایل متعدد و متنوعی داره که دو تا از اصلی تریناش به نظر حقیرِ کمترین ایناس:
1-عدم انتخاب مناسب شریک جنسی (عدم کفویت جنسی)=&
دستور جلسه:
بزرگداشت نیمه ی شعبان ومیلاد امام زمان (عج)
بزرگداشت هفته ی معلم
استقبال از ماه مبارک رمضان
خلاصه ی مذاکرات:
در جلسه ای که در تاریخ بیست ونهم فروردین در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد در خصوص مناسبتهای در پیش  صحبت شد.اجرای برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت وپخش شیرینی به این مناسبت بین بچه ها .پخش مولودیه خوانی در این ایام .وهمچنین در خصوص بزرگداشت هفته ی معلم  وقدر دانی از  معلمین مدرسه با پیشنهاد برنامه هایی از جمله اجرای سرو
نرم افزار لاکی پچر نرم افزاری است که میتوان با ان بازی هارا هک کرد
ویژگی ها: حذف تبلیغات٬پشتیبانی از خرید درون برنامه ای ٬ نصب همان برنامه دونمونه ( برای کلش دواکانت شدن)٫...
نصب برنامه
نکته : بازی های اینترنتی هک نمیشود
نکته: اگر فایل زیپ بود نظر دهید
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 58 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
 
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 60 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
 
گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری نکته امروز برای مراقبت از زیبایی
سیل اخیر از نشانه های ظهور نیست
 معاون مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم می‌گوید بارش باران در ایران از اواسط ماه رجب نمی‌تواند نشانه ظهور «امام زمان» باشد چراکه یکی از نشانه‌های ظهور٬ باران در اول رجب است.
محمدرضا نصوری این مطلب را در واکنش به اظهارنظر برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منبی بر اینکه باران‌ و سیل‌های اخیر در ایران نشانه ظهور است٬ بیان کرده است
باران های سیل آسانشانه ی ظهور نیستند
مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، با اشاره به
چند نکته در مورد ماساژ,آموزش مسائل جنسی
همه از اینکه بدنشان توسط فرد دیگری از روی احساس لمس و نوازش شود لذت فراوانی میبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن برای شما چند برابر خواهد بود.
گاهی ماساژ فقط برای رفع خستگی انجام میشود. ولی گاهی هم انجام ماساژ میتواند مقدمه عشق بازی و سکس باشد. حتما" برای یکبار هم که شده لذت یک سکس واقعی به دنبال عشق بازی و ماساژ خوب را تجربه کنید
ادامه مطلب
میخواستم یک پست بذارم در خصوص روابط دخترها و پسرها و ربط شون به هم، اینکه گذشته ما بهم مربوطه یا نه، cj هستم کاربر حدودا قدیمی خانواده برتر، حرف های دلم هست چیزی که فکر میکنم درسته.
اول از همه میخوام راجع به سیاست بگم؛
من اندازه هیچی از سیاست بدم نمیاد، آدم باید با کسی که زندگی میکنه مثل کف دست باشه، سیاست مال دشمنه، سیاست پول گرفتن از شوهر، سیاست شوهر کردن با یه آدم پولدار، سیاست خوب نشون دادن و سالم نشون دادن خود. 
بعضی ها میگن آخه به کسی چه
احتراما به اطلاع میرساند:
-ثبت درخواست ماده 89 (تعارض آرا)
-اضافه کردن مستندات و ضمائم به درخواست 
- ارسال نتیجه درخواست تعارض به صورت پیامکی و اینترنتی
از طریق سایت ساجد به نشانی 
http://sajed.divan-edalat.ir 
فراهم گردیده است 
نکته : از مراجعه حضوری جددا خودداری فرمایید .
در صورت بروز مشکل و یا سوال در خصوص ثبت در قسمت #پشتیبان #ثبت_درخواست_تعارض
پیغام بگذارید 
https://t.me/divaniran
سلام خدمت دوستان عزیز و همراه همیشگی وبلاگ ما. در این پست قصد داریم راجب ویژگی یک پایان نامه خوب صحبت کنیم که چه کارهایی باید انجام دهید و چگونه می توانید در نوشتن یک پایان نامه حرفه ای موفق باشید.
همانطور که می دانید یک پایان نامه خوب مقاله بیس است. یعنی اینکه شما براحتی باید بتوانید از یک پایان نامه مقاله در سطح بین المللی استخراج کنید.
دومین نکته اینکه پایان نامه شما نباید عنوان تکراری داشته باشد و کاملا باید نو و دست اول باشد.
سوم نکته پای
چند نکته مهم درباره سبدگردانی در بورس
سبدگردانی در اصل به سرمایه گذاران این امکان را می دهد، که بتوانند مسئولیت تمامی معاملات و اوراق بهادار خود را به فردی مسلط واگذار کنند. از این رو انتخاب سبدگردانی در بورس بهترین انتخابی است که می تواند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در بورس دارند، اما از دانش کافی برخوردار نیستند، به شمار رود. بدون شک برای کسب موفقیت در سرمایه گذاری بازار بورس، لازم است دانش و مهارت کافی داشت. در صورتی که از دانش کافی
چند نکته مهم در هم زدن تخم مرغ
همانطور که همتون میدونید هم زدن سفیده تخم مرغ برای این هستش که حجمش زیاد بشه و داخل اون حبابهای هوا ایجاد بشه که در نهایت شیرینی رو حجیم و پوک میکنه… پس برای آنکه سفیده خوب زده بشه به نکات زیر توجه کنید:
ادامه مطلب
نماینده منتخب تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس ظهر جمعه در نشست خبری که در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص حوزه اقتصاد اظهار کرد: مشکل ما سرمایه و طرح نیست بلکه مشکل عدم وجود سرمایه اجتماعی است. به خصوص در خراسان بیشترین نقدینگی را داریم و تنها استانی است که نیازی به سرمایه‌گذار خارجی ندارد و سرمایه‌های بی‌نظیری در صنعت، معدن و کشاورزی دارد و ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی رفت و آمد می‌کند.
ادامه مطلب
"چون هنوز آدم درستتو پیدا نکردی"
برای بار ده هزارم گوش هایم جمله را با خنده ای تصنعی پس میزنند و آرزو میکنند که ای کاش این خالق قادر و تمام صفات باشکوه دیگری که خودتان بهتر از من میدانید از بدو خلقت فکری به حال این بی درو پیکری میکرد و ما اینگونه بی دفاع نبودیم در برابر شنیدن خزعبلات آدم ها،به خصوص خوشبین ها،نه نه به خصوص انسان هایی که نمیدانند تو چه گذشته ای را به خاک سپردی و اینگونه بی مهابا باور های خودشان را به سمت تو شلیک میکنند،وعده ی آدم
برای اینکه بدانیم چگونه باید از اتوی مو استفاده کنیم تا آسیب کمتری به موها برسد، چند نکته ی مهم را باید مد نظر داشته باشیم:
1- قبل از اتو کشیدن موها، حتما موها را با سشوار خشک کنید وآب موها را کاملا بکشید.
2- بعد از خشک کردن، از براق کننده های مو در لابه لای موها بزنید.


ادامه مطلب
چند نکته عجیب در باره زنبور عسل



چند نکته عجیب در باره زنبور عسل
۱-  زنبور عسل با سرعت بیست و پنج  کیلومتر پرواز می  کند
۲- قبیله زنبورهای عسل حدود ۲۰ تا ۶۰ هزار زنبوردارد.
۳- یک زنبور عسل ذر همه عمرش فقط به اندازه یک دهم قاشق چایخوری عسل طبیعی تولید می کند.
مطلب کامل را در سایت دیجی عسل بخوانید
شگفتی های زنبور عسل
خرید و فروش سالن و سوله
برای خرید سوله نو خریدار به شرکتهای سوله سازی ساخت سوله را سفارش داده و سوله بر اساس سفارش مشتری و نوع نیازش ساخته می شود.
در اولین نکته باید مشخص شود که ملکی که قرار است خریداری شود، آیا دارای سند رسمی می باشد یا فاقد سند رسمی است؟ در خصوص خرید و فروش بسیاری از املاکی که در شهرهای کوچک یا حاشیه شهرهای بزرگ یا شهرهای شمالی وجود دارد، نکته مهم این است که با وجود یک سند مادر برای یک زمین بزرگ اما در تبدیل این زمین به قطع
غذا دادن با سرنگ و شلنگ بلند
یک عدد سرنگ تهیه کنید. حتما باید سرنگ استریزه باشد. سر سرنگ بخشی که سوزن به آن اتصال پیدا می‌کند را با چاقو بریده و "سوند فولی" شماره 14 را برای (طوطی عروس هلندی – طوی ملنگو و شاه طوطی)  را که از داروخانه تهیه می‌کنید را به اندازه 100 سانت بردارید و در سر سرنگ محکم کنید.
مخلوط غذای گرم موردنظر را داخل سرنگ بکشید. هوای داخل سرنگ را بگیرید، سپس سر جوجه را کمی بالا گرفته و از سمت چپ نوک جوجه آروم شلنگ رو وارد چینه دان کنید و
مشاوره ژنتیک چیست، چگونه انجام می شود و چه کسانی نیاز به مشاوره دارند؟
در وهله اول باید بدانید که مشاوره ژنتیک چیست و چگونه انجام می شود، مشاوره ژنتیک فرآیند انتقال اطلاعات لازم در خصوص وضعیت ژنتیک و سلامت فرد و خانواده است به نحوی که مشاوره گیرنده بتواند با این اطلاعات تصمیم مناسبی برای ادامه زندگی خود و خانواده اش بگیرد.  آزمایشگاه آنلاین مندل در این خصوص مقالاتی دارد که در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ژنتیک می توان
دیروز بورس تهران در یک رفت و برگشت، بعد از رشد حدود 3000 واحدی در ساعت اولیه، با افزایش عرضه ها روبرو شد و در نهایت به محدوده ابتدایی خود بازگشت. نکته مهم در معاملات روز گذشته، افزایش حجم و ارزش معاملات بود که در نوع خود، کم نظیر است. ارزش معاملات در بورس و فرابورس (فارغ از معاملات خرد و عمده)، دیروز چیزی حدود 5600 میلیارد تومان ثبت شد. در حقیقت، افزایش عرضه های دیروز به دلیل شناسایی سود فعالان بازار بود. با فتح قله های جدید در بورس تهران، به هر حال
سرمایه گذاری در پرتغال
یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت پرتغال، روش سرمایه گذاری در پرتغال است. افرادی که به میزان مشخصی اقدام به سرمایه گذاری در پرتغال بکنند می توانند اقامت طلایی یا گلدن ویزا پرتغال را دریافت کنند.
پرتغال در سال 2019 رشد سرمایه گذاری زیادی را تجربه کرد و برنامه اعطا اقامت طلایی پرتغال در ازا سرمایه گذاری در پرتغال باعث افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این کشور شده است. اقتصاد پرتغال یک اقتصاد متنوع و بسیار شکوفا
OTP واژه مخفف One Time Password ، همان رمز دوم پویایی که این روزها دغدغه خیلی از مشتریان بانک ها شده است پیش از این در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گرفته است و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از هرگونه سرقت و کلاهبرداری اینترنتی است ، از این رو اگر شما تاکنون اقدام به دریافت آن نکرده اید ، این نکته مهم را در نظر داشته باشید که از ابتدای دی ماه سال جاری امکان استفاده از رمز دوم ایستا وجود ندارد و این رمزها فاقد اعتبار می باشند.
امروز می خواهیم
✅ آموزش مرحله به مرحله ثبت نام در سایت وان ایکس بت
نکته اول : هنگام ثبت نام تمامی اطلاعات شما باید با کارت ملی و کارت بانکی شما مطابقت داشته باشد. پس از ثبت اطلاعات امکان ویرایش مجدد نخواهید داشت. نکته دوم : واحد پولی را میتوانید به انتخاب خودتان ریالی یا دلاری قرار دهید. در ضمن پس از ساخته شدن اکانت قابلیت اضافه کردن واحد ریالی یا دلاری به اکانت خود را دارید. نکته سوم : وارد کردن کد هدیه اختیاری است نکته چهارم : شماره اکانت (user name) خود را حتما در
روزهای خوب بورس تهران در حال سپری شدن است و شاخص کل بورس تهران هر روز قله های جدیدی را فتح میکند و به رشد خود ادامه میدهد. دوباره نگرانی ها در خصوص حبابی شدن بازار در بین اهالی بازار مطرح شده و هر کسی نظری متفاوت دارد. من نظر خودم را در این خصوص در روزهای گذشته بیان کرده ام و هنوز هم اعتقاد دارم که در همین بازار، هنوز سهام ارزنده وجود دارد و البته، نمادهایی نیز در بازار وجود دارند که ارزش خرید ندارند. در حقیقت، در این دوران باید خریدهای خود را ح
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه وارد نشود؟
 
 
به صورت خلاصه تفاوت سوخت گاز طبیعی با بنزین در دیرتر (کندتر) مشتعل شدن و ضربه شدیدتر به پیستون و دمای احتراق بالاتر است 
حالا اگر موتور پایه گازسوز باشد (OEM) (اینگونه موتور با بنزین بخاطر تفاوت اکتان و پدیده ناک نمیتواند کار کند و موتور لرزش شدیدی خواهد سوخت ) موارد گفته شده ی بالا لحاظ میشود
 
اما
در کشور ما اتومبیل پایه گازسوز واقعی نداریم و در حقیقت بنزین سوز معمولی هست که گازسوز شده یا م
روش مطالعه فیزیک کنکور
در مورد فیزیک کنکور همانظور که قبلا با هم در این مورد بحث کردیم فیزیک نیازمند مسلط بودن بر تمامی نکات تستی می باشد تا بتوانیم به بهترین نحو از پس کنکور بر بیایم.
حال نکته ای را  در خصوص فیزیک کنکور قسمت حرکت شناسی با هم بحث میکنیم:
ادامه مطلب
۲۰ نکته عجیب ولی واقعی در دنیا
در این مطلب می خواهیم به بیست نکته از نکات عجیب و جالب ولی واقعی اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید. 
اگر شما هم مثل من حوصله‌تان سر رفته و نمی‌دانید چکار کنید، یک نگاه به این لیست بیندازید و مطمئنا چیزهایی عجیب می‌خوانید که نمی‌دانستید واقعی هستند!۱-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل ه
با توجه به افزایش سرسام آور قیمت خودرو و نیز گران شدن قطعات آن بهتر است با نگهداری و استفاده درست از موتور خودرو محافظت کنیم تا سروکارمان به هزینه های گزاف تعمیرات اتومبیل نیفتد. مادر این مقاله اطلاعات مهمی را در این باره تقدیم شما می کنیم.



پیشرفت روزافزون علم و فناوری موجب شده تا موتور خودروهای امروزی در مقایسه با انواع قدیمی خود در دهه های گذشته بسیار پیچیده تر شده واز راندمان بسیار بالاتری هم برخوردار باشند.
در زمان کنونی، بسیاری از خ
به یک نکته پی بردم.
به اینکه من همانم که بودم.
خودم شکل خواسته های خودم را تغییر دادم.
خواسته هایم همان است که بود. و بر همان اساس.
و من شکلشان را تغییر دادم چون شکل زمان تغییر کرد.
و این از تیزهوشی من بود.
من خود را پشت زمان جا نگذاشتم.
من در هر عصر، به زبان همان عصر شاعری کردم.
هر عصر، می و جام و بزم خودش را داشت.
#نکته
‍ 
باید این نکته را بدانیم که نوشیدنی چه سرد باشد و چه گرم وقتی وارد معده انسان می شود،تا درجه حرارت آن به 37 درجه سانتی گراد نرسد نمی تواند از معده خارج شود و اگر گفته می شود که ورزشکاران نوشیدنی سرد ننوشند به همین دلیل است.وقتی نوشیدنی سرد باشد مدت زیادی زمان لازم است تا این نوشیدنی در بدن گرم شود و به دمای 37 درجه برسد و بتواند از طریق روده جذب بدن شود.دمای آب نوشیدنی ورزشکاران به خصوص حین تمرینات نه تنها باید بالای 4 درجه سانتی گراد باشد بلکه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها