نتایج جستجو برای عبارت :

تعبیر قاتل بودن در خواب

معروف ترین قاتل های زنجیره ای ایران :
کشتن یک انسان بدون شک بدترین کاری است که یک انسان میتواند انجام دهد و اگر یک نفر چندین نفر را به قتل برساند، تبدیل به یک قاتل زنجیره ای میشود.
قاتل های زنجیره ای زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند اما خب اینبار به بقیه ی جهان کاری نداریم و میخواهیم برویم به سراغ ایران. پس با ما همراه باشید.
تذکر: این پست دارای داستان های دلخراش است.
ادامه مطلب
چند شب پیش خواب دیدم رفتم خونه ببینم واسه خرید.همه جای خونه رو چک کردم که یهو یکی با شات گان از بیرون بهمون شلیک کرد.به طرز غریبی که توی خواب ها غریب نیست میدونستم میخواد دخترخونده م رو بکشه.فرار کردیم و از یکی از چند نفر آدم ترسیده خواستم زنگ بزنه پلیس.پلیس اومد و اون زنیکه ی قاتل فرار کرد.استرس و خشکی دهن و تپش قلب شدید داشتم و همین لحظه بود که بیدار شدم و دیدم که واقعا تپش قلب دارم و ترسیدم و دهنم خشک شده.
+خامنه ای اون وسط چیکار میکرد؟!
*تازگی
آلبرت می گوید: «اگر مجبور بودی توی یک مخزن آب با نهنگ قاتل یا با سگ ماهی باشی، کدام را انتخاب میکردی؟»- خب، بنده‌ی خدا، آخرکی نهنگ قاتل را انتخاب می‌کند؟-اما توی طبیعت هیچ وقت نهنگ قاتل به انسان حمله نمی‌کند. یعنی هیچ وقت. سگ ماهی با سیزده باله‌ی تیغ مانند و خارهای سمی و مهلکش خیلی خطرناک‌تر است. همه‌اش هم برمی‌گردد به انتخاب کلمات‌مان. اگر به نهنگ قاتل میگفتیم نهنگ خوش قلب، آن وقت دیگر هیچ کس ازش نمی‌ترسید.
ماهی بالای درخت/ لیندا مالالی
ای بشر بدان و آگاه باش که :
حیا این است که با قاتل پدرت بر سر سفره ننشینی و
پسرت را به دامادی قاتل خود و پدر و جد و آبادت ندهی .
بمیری و ذلیل نشوی .
به وصیت هیهات من الذله پدر جدت عمل کنی تا دچار عقوبت الهی نگردی و 
جانوران عالم را بی حیا ندانی .
کشتن یک نفر در خواب یا کشته شدن و به قتل رسیدن خودتان در عالم رویا، بدین معنی است که ضمیر ناخودآگاه شما تلاش دارد جنبه ناخوشایند و غیر ضروری از شما را نابود سازد.
قتل در خواب ممکن است نشان دهنده خشم سرکوب شده یا ناراحتی از یک نفر یا یک چیز (همچون خودتان) باشد. ممکن است بخواهید رابطه خود را با کسی که به قتل رسیده است به اتمام برسانید.
به این فکر کنید که در خواب قصد کشتن چه کسی را داشتید. از خود بپرسید در زندگی واقعی و عالم بیداری نسبت به او خشم یا ن
دیشب خواب بدی دیدم. قاتل نبودم اما با سهل انگاری باعث مرگ چند نفر شدم.
شاید دلیلش قتل های زنجیره ای این چند روز اخیره. 
این روزا خیلی سوسک کشتم. شاید بیشتر از بیست تا. بندگان خدا رو با کفش له کردم؛ بعد با خاک انداز انداختمشون بیرون.
خیلی هاشون رو هم به واسطه پاشیدن سم کشتم.
واقعا حکم کشتن سوسک ها چیه؟
امروز صبح با نوازش دل انگیز یک سوسک از خواب بیدار شدم. همون موقع بدون اینکه کسی بفهمه کشتمش.
قتل یک روحانی توی روز روشن توسط یه آدم دیگه کلی سوال تو ذهنم ایجاد کرد که حتما فرد انگیزه های شخصی داشته اما امروز دیدم قاتل خیلی شیک و مجلسی قتل رو گردن گرفته و دنبال باقی کیساشه .... نمیتونم قاتل رو قضاوت کنم که چطور بوده و کجا بزرگ شده و چرا این کار رو کرده و چه عواملی اون رو به این جنایت کشوندن ... اما دو چیز برام جالب بود اول خال کوبی های بدنش من رو یاد یک شهید انداخت که چند شب پیش باهاش آشنا شدم که ایشونم یک خالکوبی داشت، شهید مجید بربری ... ولی
 
قاتل ها همیشه حالت خسته شده از زندگی یک مرد یا زن بالغ نیستند و همچنین قاتل فقط محدود به سنی خاصی نمیشوند .
در این پست شمارو با یکی  از قاتلین کم سنو سال و معروف اشنا میکنیم تا بیش از پیش به اهمیت نگه داری و تربیت کودکان توجه کنید...
ادامه مطلب
بسم الله
یادداشت یک دوستقاتل در میانه‌ی دادگاه ایستاده بود و لبخند نفرت انگیزی بر لب داشت. می‌دانست قاضی و دادستان و بازپرس و... جرات محاکمه اش را ندارند. مقتول دختر خردسالی بود که بعد از کشته شدن، به آتش کشیده بود و باقی‌مانده‌ی جسدش را در آب ریخته بودند. مادرش ضجه می زد، پدرش اما خاموش بود و مات و مبهوت در و دیوار را نگاه می‌کرد. قاتل ادعا می‌کرد پشیمان نیست اما متاسف است. در عین حال همین را هم با خنده میگفت. او می‌گفت دختربچه را با یک شرور
خواب بد دیدم
میان تعقیب و گریز و فرار از ادم قاتل و نجات خانواده ام خصوصا مامانم ک میفته و پاش در میره و فداکاری من ک ببریدش تا من مشغولش کنم این قاتل روانی ...
از خواب میپرم
میرم نزدیکش اروم دم گوشش میگم خواب بد دیدم...
هیچ عکس العملی نداره فکر میکنم خوابه یهو تکون میخوره میفهمم بیداره
میگم تو بیداری و هیچکاری نکردی و خودتو بخاب زدی
روشو میکنه بهم میخنده
عصبانی میشم
دستشو میاره بغلم کنه
دور میشم
میگه خب ببخشید نشد خابالو بودم
تکرار میکنم : تو شن
بر اساس روایات خواب بر هفت قسم است که بعضی از انها مورد مذمت است :1- خواب غفلت؛ و آن خوابیدن در مجلس ذکر است2- خواب شقاوت؛ و آن خوابیدن در وقت صبح است3- خواب عقوبت؛ و آن خواب در وقت نماز است4- خواب لعنت؛ و آن خوابی است بعد از نماز صبح
شبی دختر مسلمان از نیویورک امریکا از دانشگاه به سمت خانه می رفت که پس از مدتی متوجه شد مردی با ژاکت کلاه دار که سعی در پنهان نمودن چهره اش داشت او را تعقیب می کند.
دختر بسیار وحشت زده شروع کرد به خواندن آیت الکرسی و توکل کرد به خدای سبحان و تعالی.
الحمدالله بخیر گذشت و دختر به سلامتی خانه رسید.
ولی فردای آن شب در اخبار شنید که دیشب دختری در همان محل و همان ساعت به قتل رسیده و جسد دختر را در میان دو ساختمان پیدا کردند.
پلیس از مردم خواست که اگر ک
نمیدونم میشناسیدش یانه؟
اون فوق العاده است.. عالی ترین نویسنده ای که من کتاباشو خوندم..البته من زیاد کتاب نخوندم. اما نمیدونم چطور یه زن میتونه انقدر خلاقانه بنویسه....
+اگاتا کریستی جنایی نویس نامدار انگلیسی هست که پوارو و خانم مارپل رو خلق کرده...جوری رماناشو نوشته که تو حتی نمیتونی حدس بزنی قاتل کیه؟کی مقصره؟ یه اصل هم وجود داره *حتی نزدیک ترین ها هم میتونن قاتل باشن!!!*
+اولین بار دوستم بهم معرفیش کرد و ازم قول گرفت که نرم اخرشو بخونم چون من ه
ای کاش این سحر ز صبوحی حذر کندیا این‌که در به روی تو خود را سپر کنداما نماز را به فرادا اقامه کنتا قاتل از نماز جهالت حذر کندبیدار کن تمام جهان را به غیر اوبگذار با خیال تو در خواب سر کندبیدار شد که در صف پشت تو ایستدتا صف به صف ملائکه را در به در کندای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدارپشت سرت کسی است که شق‌القمر کنداین معجزات، آیت پیغمبری نبودداد از کسی که بر دل شیطان نظر کندمحراب در تلاطم خونابه غرق شدخورشید خون گریست که شب را سحر کندمحمود حبی
قاتل دارک وب که بیشتر با عنوان هیتمن شناخته می شود، فرد یا سازمانی است که در ازای دریافت پول از طریق اینترنت و اتصال به شبکه دارک وب، برای پرداخت کننده پول، افرادی را دستگیر، زندانی و مورد شکنجه قرار می دهد و در نهایت حتی می تواند آن ها بکشد.
ادامه مطلب
قاتل دارک وب که بیشتر با عنوان هیتمن شناخته می شود، فرد یا سازمانی است که در ازای دریافت پول از طریق اینترنت و اتصال به شبکه دارک وب، برای پرداخت کننده پول، افرادی را دستگیر، زندانی و مورد شکنجه قرار می دهد و در نهایت حتی می تواند آن ها بکشد.
ادامه مطلب
یک باور عمومی در مورد قاتلین سریالی وجود دارد و آن اینکه تمامی آن ها مرد هستند. اما این باور عمومی صحت ندارد هر چند دلیل داشتن چنین باوری تا حدود زیادی قابل پذیرش است زیرا تعداد قاتلین سریالی زن در مقایسه با همتایان مردشان بسیار اندک و ناچیز است. علاوه بر این، تمامی رسانه های خبری و سرگرمی معمولاً مردان را در جایگاه یک قاتل سریالی قرار می دهند و در تصویرهای آنان، زنان آنقدر زیبا و حساس هستند که امکان ارتکاب خشونت و قتل در آن ها وجود ندارد. با
دانلود فیلم قاتل و وحشی با لینک مستقیم
ژانر: اجتماعیکیفیت: ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p ، ۴۸۰pسال اکران: ۱۳۹۸مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقهکشور: ایرانزبان: فارسیکارگردان: حمید نعمت الله
بازیگران : لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست و…
خلاصه داستان :قاتل و وحشی» اولین فیلمی است که در آن لیلا حاتمی و امین حیایی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو بازیگر در دو فیلم اخیر‌ نعمت الله «رگ خواب» و «شعله‌ ور» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند.
گفته می ش
خرید اقساطی تخت خواب و سرویس خواب: خرید اقساطی تخت خواب و سرویس خواب، سرویس خواب های گالری آرش شامل تخت خواب ، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دو عدد پاتختی، تخت تشک در صورت انتخاب مشتری است که در سرویس قرار میگیرد.  
ادامه مطلب
دو روزی میشه که ساعت دیواری اتاق خواب مونده و یه ساعتی عقب افتاده. البته کار می کنه اما هر چند وقت یکبار که میزونش می کنم یک روز صبح پا میشم می بینم که یه ساعت عقب افتاده. حالا نمی دونم به خاطر نامیزون بودن روی دیواره، به خاطر قدیمی بودن، یا واقعا باتریش ضعیف شده. یا شاید هم با من لج کرده.
5- خواب راحت خوابى است در وسط روز 6- خواب رخصت؛ و آن خوابی است که بعد از نماز عشاء باشد7- خواب حسرت؛ و آن خواب در شب جمعه استامیدوارم خداوند متعال ما را عامل به این روایت شریف قرار دهد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (علیهم السلام)
امشب یه حرکت گروهی عظیم رو که تیم براش  ۲۰ روز  زحمت کشیده بودو نابود کردم :((((((
و الان نمیدونم چه کار باید بکنم 
حس قاتل بودن دارم قاتله یه نحزت 
نمیدونم واقعن و فقط ناراحتم  بد ترش اونجاس که حتی تنبیه هم نمیشم و در عذاب وجدان خواهم سوخت 
قاتل همسر محمد علی نجفی دستگیر شد
اخبار قتل همسر محمد علی نجفی - منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد. این منبع آگاه از بردن نام این مظنون خودداری و اعلام کرد: پرونده در دست بررسی است. نابراین گزارش این قتل ­ساعت نه و نیم تا ده صبح با شلیک گلوله به ناحیه سینه مقتول اتفاق افتاده است و ماموران در حال بررسی صحنه جرم هستند. . .
منبع : مجله اینترنتی هلو
اگر در انتخابات شرکت نکنیم تروریست های آمریکایی که سرکرده شان ترامپ است و کودک کشان صهیونیست و انگلیسیهای خبیثی که قاتل میلیونها ایرانی اند خوشحال می شوند .
جدای از اینکه در روی کار آوردن احتمالی افراد بی کفایت سهیم خواهیم بود .
اگر در انتخابات شرکت کنیم روح ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت از جمله روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد خواهیم کرد.
هر با انصافی رضایت روح مطهر حاج قاسم را به شادی تروریست های قاتل سردار ترجیح خواهد دا
بچه بودیم...
توی فیلم پدر سالار، اسدالله خان خواب بود و یه خواب دید و عرق کرده از خواب پرید و فریاد زد یا ابوالفضل...
من تا مدتها ادای اسدالله خان رو وقت خواب درمیاوردم و مامانم قربون دست و پای بلوری دختر بانمکش میرفت...
حالا هر روز یا حداقل هر هفته قصه من همین شده...
هفته پیش وسط هال خونه خواب بودم که بیدارم کردن...همه گفتن داشتی داد میزدی...اره...داشتم داد میزدم که یه نفر یه نامه ای رو بهم بده و نمیداد...
دیروز هم کلی خواب دیدم و هر بار از خواب پریدم...
فروش تخت خواب های دونفره اقساطی در کرج: بزرگترین مرکز فروش سرویس خواب در استان البرز و کرج. اگر به دنبال خرید سرویس خواب و تخت خواب اتاق خواب با تنوع طرح و رنگ بسیار و به قیمت تولیدی هستید،این فرصت را از دست ندهید.
ادامه مطلب
مثلا تعبیر خواب چشم زخمی متفاوت از تعبیر خواب چشم سبز است. فردی ممکن است تعبیر خواب عفونت چشم به کارش بیاید و فردی دیگر هم تعبیر خواب کور شدن چشم دیگری مد نظرش باشد. ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا به تمام این موارد از جمله تعبیر خواب آسیب دیدن چشم اشاره کنیم. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.
 
تعبیر کلی چشم در خواب
آن چه در زندگی ما عزیز و گرامی است در خواب های ما به صورت چشم ظاهر می شود. اگر در خواب احساس کنید که دیدگان شما کم فر
رضا صادقی قاتل
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای رضا صادقی بنام قاتل
برای دانلود فول آلبوم رضا صادقی اینجا کلیک کنید
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ قاتل با صدای رضا صادقی
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی قاتل رضا صادقی با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل
دانلود موزیک رضا صادقی بنام قاتل با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی رضا صادقی بنام قاتل
Reza Sadeghi Ghatel
 
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
بازم یه خواب واضح دیدم ...
خواب دیدم چهارتا پسر بودیم تو یه ماشین افتاده بودیم دنبال یه ماشین دیگه، ازمون دزدی کرده بود 
تعقیب و گریز کردیم، ماشینه رفته تو یه بن بست وایساد
گفتیم خب دیگه الان حسابی لت و پارش میکنیم اقا دزده رو 
اومد بیرون، یه پسر نوجوون و دوست دخترش بودن که بار و بندیل سفر رو بسته بودن که برن خارج 
دو تا اسلحه دست پسره بود که همون اول دوتا شلیک کرد که ثابت کنه اسباب بازی نیستن 
بعد من داشتم فرار می کردم... با آرامش خاصی گفت فرار ن
فیلم سینمایی هفت(Seven - 1995)شاهکاری از دیوید فینچر با بازی ستارگان سینما٬مورگان
فریمن٬برد پیت و کوین اسپیسی|خلاصه:در شهر نیویورک قاتل زنجیره ای به طرز
فجیعی آدم میکشد.ویلیام افسر پلیس کارکشته و در شرف بازنشستگی و دیوید٬پلیس
تازه کار و آرمانگرا مامور یافتن قاتل زنجیره ای میشوند.آنها پی می برند
که قاتل قربانیانش را براساس ۷گناه کبیره....
فیلم دارای ژانر جنایی با ترکیبی از معنی گرایی و توجه به گناه و گرایشات دینی برای تسویه جامعه از انسانهای ن
 درخشنده قاتل «حجت الاسلام خرسند» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه  روبه‌روی هتل بیشاپور این شهرستان در ملاعام  به دار مجازات آویخته شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس «حمیدرضا درخشنده» که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس ا
ثواب کسی که آب نوشیده و یاد امام حسین علیه السلام نموده و قاتل آن حضرت را لعنت کند
 
ابن قولویه قمی رضوان الله علیه روایت کرده است که داود رقی گفت: در محضر مبارک امام صادق علیه السلام بودم، حضرت آب طلبیدند و زمانی که آب را نوشیدند دیدم در حضرت حالت گریه پیدا شد و دو چشم آن حضرت غرق اشک شد سپس به من فرمودند: اى داود خدا قاتل حسین علیه السلام را لعنت کند، بنده‏‌ای نیست که آب نوشیده و حسین علیه السلام را یاد نموده و قاتلش را لعنت کند مگر آنکه خداو
صبح امروز در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، خبر احضار وی به دادگاه در رسانه‌ها منتشر شد. انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ها  با واکنش کاربران  شبکه‌های اجتماعی همراه بود.
روز شنبه ۷ اردیبهشت، یک طلبه هنگام خروج از حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله به قتل رسید و قاتل در قالب یک استوری در پیج اینستاگرام خود مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت. انتشار این خبر به همراه عکس‌های غرق به خون این طلبه همد
مثل همیشه سر ساعت دو ونصف شب جمعه قتل رخ داده بود.گهگداری جملات شاهدین بااین عبارت آغازمیشد.فردعصبی وحواسپرتی بوداصلاباورش برایم سخته فردی که کم از خانه فاصله می گرفت جلوی در منزل به قتل برسه.
شواهدعینی همه اش میگفت قتل کاربردی در پروژه قاتل داشته وگرنه چرافردمقتول که پشتیبانی هم نداشته که ثروتی جمع کندوریشه در جامعه بزن بکوب لندن بدواند بایدبه قتل برسد.
نگاه کارشناس تیلرسون به همه چیزاینگونه بود.اوبه سودقتل اهمیت میداد.اینکه یک فرد به م
قاتل امیرمؤمنان (ع) یکی از مشهورترین چهره‌های خوارج «عبدالرحمن بن عمرو بن ملجم مرادی» است. وی از قبیله «حمیر» و از تیره‌های «مراد» است.
ابن ملجم اهل و ساکن کوفه بود که همراه با بازمانده خوارج به مکه رفت.
او پس از بیعت مردم با امام علی (ع) چندین بار برای بیعت نزد امام آمد، ولی حضرت ایشان را نپذیرفت، برای بار سوم که خدمت امام رسید، حضرت فرمودند: او محاسن مرا با خون پیشانی‌ام خضاب می‌کند.
ابن‌ملجم از 9 نفری بود که در جنگ نهروان جان سالم به در برد
دکتر داشت حرف میزد. میگفت آدما وقتی تعارض هایی واسشون پیش میاد که نمیتونن حلش کنن و باهاش کنار بیان پس خوابش رو میبینن تا بتونن حلش کنن اینکه بعضی ها خواب های سریالی میبینن به خاطر اینه که با یه بار خواب دیدن نتونستن تعارض هاشون رو حل کنن پس انقد اون خواب رو میبینن تا بتونن حلش کنن.
دلیل خواب های ادامه دارم رو فهمیده بودم. دلیل خواب های اخیرم حتی و خواب های به وقت وقایع مهم. اینکه چرا در حالی که قلبم به شدت تند میزنه و وحشت کردم از خواب میپرم و ح
خرید تخت خواب های جهیزیه قسطی: بزرگترین مرکز فروش تخت خواب های تک نفره، دو نفره و جهیزیه عروس و تخت های تاشو در استان البرز و کرج. اگر به دنبال خرید سرویس خواب و تخت خواب اتاق خواب با تنوع طرح و رنگ بسیار و به قیمت تولیدی هستید،این فرصت را از دست ندهید.
ادامه مطلب
رل موزیک » دانلود آهنگ جدید » دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل
 
دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل
343
دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ عاشقانه

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی قاتل با بهترین کیفیت
دانلود موزیک جدید ویژه رل موزیک برای شما همراهان عزیز از خواننده معروف و محبوب رضا صادقی به نام قاتل به همراه متن ترانه
Exclusive Song : Reza Sadeghi – Ghatel With Text And Direct Links In Rellmusic
من قاتل کسی شدم که جرم اون عشق بودمن قاتل کسی شدم که عشقو میفهمید
رضا صادقی قاتل
ادامه مطل
تعبیر خواب طلا از دیدگاه امام جعفر صادق علیه السلام و سایر معبران علم تعبیر خواب طلا در خواب بیان خواهد شد. تعبیر خواب طلا امام صادق، تعبیر خواب طلای شکسته ، تعبیر خواب طلا برای دختر مجرد، تعبیر طلا در خواب زنان و کاملترین مرجع تعبیر خواب طلا در خواب را در سایت سماتک می خوانید.
تعبیر خواب طلا امام صادق
تعبیر خواب طلا امام صادق برای مردها بد، ولی برای زن‌ها خوب می‌باشد. تعبیر خواب طلا از امام جعفر صادق :حضرت امام صادق فرماید: دیدن طلا در خواب
میلی به زندگی ندارم، از خودکشی و مرگ می‌ترسم فلذا به خواب پناه میارم. از صبح تا حالا که ساعت ۳ بعدازظهر هست خوابم. فقط پاشدم صبونه و نهار خوردم و باز خواب. حالم بده و میلی برای ادامه ندارم. همه‌ش هم بخاطر رفتارهای اخیر میم هست. سرد و بی‌حوصله شده. خوابم میاد. باید برم به علم مردگان .
عصر بخیر 
بنا به اعلام کیانوش جهانپور در حساب توئیتری منتسب به وی اعلام کرد : بیماران مشکوک به ویروس کرو نا در شهر قم به علت کهولت سن و ضعیف بودن سیستم ایمنی مغلوب قاتل این روزهای جهان( کرونا ) شدند . از شما همراهان گرامی خواهشمندم پیشگیری های بهداشتی لازم را رعایت بفرمائید . گروه پزشکی و سلامت اورانوس
خیلی وقت بود که راحت می‌خوابیدم. و به قول ملت خواب نمی‌دیدم. چندین سال(البته درستش اینه که خواب‌هام رو یادم نمیموند)
اما ده روزه که شب‌هام دیوانه کننده شدن.
اول اینکه خوابم نمی‌بره. هر شب دست کم دو سه ساعت توی رخت خواب تقلا می‌کنم.
بعدشم که خوابم می‌بره تا همون ساعت شیش و هفت، دو سه بار خواب می‌بینم و از خواب می‌پرم. یعنی هر ساعت تقریبا یک‌بار، ساعتی یک خواب، خواب‌های لعنتی مزخرف :|
اوضاعیه خلاصه
در تاریخ 4 آبان 98 - نام داستان کوتاه : شیدایی یک بمب
1. داستانم برنده گواهی رسمی جشنواره شد
2. داستانم به عنوان داستان شایسته تقدیر در کتاب مجموعه داستان "مشق عشق" چاپ شد
 
برشی از داستان:
به نظرم گاهی وقت‌ها رفاقت یعنی رفیقت رو بکشی، قبل از اون که غم نامردی روزگار اون رو بکشه!- بازپرس: پس شما قاتل زنجیره‌ای هستی؟ زنجیره‌ای تر از همسایه‌تون.- من؟! نه! حقیقت اینه که من قاتل نیستم ولی کشتن آدم‌ها رو دوست دارم! تا حالا 33 نفر رو کشتم. با طناب، چاقو، اس
 
دو هفته پیش :
 
خونه را جارو برقی کشیدم خواب بودبیدار شدگفت پس شام با منبا تکه های کوچیک مرغ داخل فریزر شام خوشمزه ای درست کرد.....صبح جمعه از خواب بیدار شدم، دخترک را با ماساژ و مهربونی از خواب بیدار کردصبحانه را تا خواب بودم اماده کرده بود؛ مثل هر روز
مدت ها بود یا خواب نمی دیدم یا می دیدم و یادم نمی موندن یا آنچنان چیز خاصی نداشتن. چند شب پیش اما یک خواب عجیب دیدم. اون شب از یک طرف به خاطر سرماخوردگی مدام بیدار می شدم و از طرف دیگه چون موعد تحویل کتاب نزدیک بود تا چند دقیقه قبل خواب کتاب می خوندم و همین باعث شده بود ناخوداگاهم فعال باشه‌. خلاصه اون شب مدام خواب می دیدم و بیدار می شدم. چهار تاش رو خودم یادمه اما دو تاش مهم تر بودن:
توی اولی من و ننه تو جاده بودیم و ننه پشت فرمون :) بعد خود ننه رو ز
تمام هم و غمم این بود که به آنجا برسم
تا آسوده شوم
اما الآن که با صد ضرب و زور راضی شده ام که اینجا جای آسایش است آسوده خاطر نیستم
آشفته و خسته ام از خواب
 
- متن تصویر .... آرزو بر جوانان عیب نیست
- ای ناشناسی که نظرت برای شعر عمو شبلی را حذف کردم ببخش حقت بود خیلی لحنت خوب نبود
 
علت خواب زیاد از نظر روانشناسی بسیار زیاد است اما باز هم فرد به فرد متفاوت است. Insomnia یا بی خوابی یک اختلال خواب است که فرد را بی خواب کرده و یا فرد نمی تواند خواب بماند. اما اگر زیاد از حد می خوابید احتمالا مشکل دیگری دارید و باید به دنبال دلیل خواب زیاد باشید. در این مطلب سایت ویک روان به بررسی علت خواب آلودگی زیاد و علت خواب زیاد از نظر روانشناسی می پردازیم.
پیشنهاد می کنیم پیش از شروع حتما مطلب انواع خواب چیست را در ویکی روان مطالعه نمائی
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومینه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
نام : خانه‌ای که جک ساخت
ژانر: خانوادگی,علمی تخیلی,ماجراجویی
امتیاز: 7.0/10 از  24,700 رای 
جوایز:  برنده 0 اسکار و 0 برنده و 4 نامزدی دیگر
زبان فیلم: دوبله 2 زبانه
خلاصه داستان:
فیلم داستان یک قاتل زنجیره‌ای بسیار باهوش به نام جک را در طول 12 سال روایت میکند. طرح و نوع قتل‌هایی که انجام می‌دهد او را به یک قاتل زنجیره‌ای حرفه‌ای تبدیل کرده است…
کارگردان:    Lars von Trier 
ستارگان: Bruno Ganz, Matt Dillon, Uma Thurman
محصول : آلمان | دانمارک
مدت زمان : 152  دقیقه 
بیراهه نرویم قاتل اصلی طلبه همدانی آن لات عرق خور سرتاپا نجاست نبود
آن ملعون فقط یک ابزار بود
قاتل اصلی مهناز افشار و امثال این به اصطلاح سلبریتی فوق تخصص در جمیع امورات است
مهناز افشار با بازنشر و دامن زدن به یک توئیت جعلی از یک طلبه باعث تحریک آن لات مست بی سروپا شد و باعث ریخته شدن ناحق خون طلبه مظلوم همدانی شد
این مهناز افشارها بودند که آن لات کم خرد شیفته شاهزاده رضا پهلوی را تحریک کردند تا خون آن طلبه بی گناه همدانی راه با ناحق بر زمین خ
زمستان سال ۱۴۰۲ یا ۳ بود. واضح یادم نیست. هفته‌ی سرد و کولاکی‌ای بود. یک هفته‌ای بود همه جا سفیدپوش بود. شب سوم یا چهارم یخبندان‌های آن زمان بود که خواب برف سنگین دیدم.در خواب دیدم: «داشتم برف‌بازی می‌کردم که ناگهان از سایه‌ی سرد و تاریک دوردست پسرعمویم هم آمد و شروع کرد راه رفتن روی یخ‌ها و برف‌ها. خِرت‌خِرتِ صدای خُرد شدن یخ‌های برف صدای دلنشینی در فضا منعکس کرده بود.»داشت از کنارم می‌گذشت که مادرم برای رفتن به مدرسه بیدارم کرد. اتفاق
آرمان قاتل غزاله در آستانه اعدام قرار دارد. بسیاری از هنرمندان و چهره ها در صفحات اینستاگرام خود با انتشار عکس و متنی از خانواده غزاله خواسته اند تا آرمان را بخشیده و مانع اعدام وی شوند. آرمان، جوان متهم به قصاص در زندان رجایی‌شهر در دانشگاه سراسری قبول شد. این خبری بود که از سوی مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران رسانه‌ای شد. اما آرمان کیست و چرا غزاله را به قتل رسانده است؟
ادامه مطلب
 
تعبیر دیدن خر در خواب چیست؟
دیدن خر در خواب خوب است. برخی خر را مردی احمق دانسته اند که به زندگی بیننده خواب وارد می شود و اگر چه نعمت و فراخی و روزی می آورد ولی مزاحمت ایجاد می کند و خریت و نادانی او بیننده خواب را می آزارد.
از دانیال نبی نقل شده که دیدن خر در خواب عزت و بزرگواری است و بخت خوش است برای او و خوبی و بدی خر به او یعنی بیننده خواب برمی گردد.
ادامه مطلب
اثر جنون قاتل و مقتول در مجازات کیفری
یکی از مهمترین جرائم در دنیا قتل است. قتل انواع مختلف دارد که به دو دسته قتل عمد و قتل غیر عمد تقسیم بندی می شود حالت روحی قاتل در هنگام ارتکاب جرم ، تاثیر بسیاری در نحوه قتل و تعیین مجازات آن دارد . دیوانگی و جنون یک حالت روانی است که برخی اعمال را تحت تاثیر قرار می دهد و حالت های غیر قابل کنترلی را می تواند به دنبال داشته باشد. داشتن این نوع رفتار  از طرف قاتل و مقتول در ارتکاب قتل و میزان و حد مجازات آن تاث
خواب راحت با دوش آب گرم
دستور العمل هایی وجود دارد که کسانی که میخواهند یک خواب راحت در طول شب را داشته باشند.به عنوان مثال : میدانیم که ورزش منظم ، اتاق خواب خنک راهکارهای خوبی برای استراحت شبانه است.
حمام یا دوش گرفتن قبل از خواب نیز یک درمان شناخته شده برای یک خواب راحت میباشد. زیرا بعد از حمام کردن دمای بدن کاهش میابد که میتواند به خواب راحت ما کمک کند.

ادامه مطلب
خواهری جای مادری بوسید
چه قدر بوسه در گلو داری
قحط آب است ولی کمی خونست
شکر حق که تو وضو داری
***
بعد اکبر چقدر بی تابی
بعد سقا چرا شکستی تو
دل زینب پر از تلاطم شد
گره معجرش که بستی تو
***
ذوالجناحت نمی رود چون که
دخترت گرفته ست راهش را
بوسه می زنی او را، صورتش
معجر و چادر سیاهش را
***
السلام علیک یا مظلوم
همچو ناجیه پر غم و محزون
گونه هایت به خاک غلتیده
مثل بسملی شدی در خون
***
ساعت حدود سه ته گودال
مادری می رسد سراسیمه
ساعت حدود سه ته گودال
می نشیند به
همه افراد خواب رفتگی دست و پا را تجربه کرده اند.خواب رفتن دست ها و پاها ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد.این احساس ناخوشایند اگر زیاد تکرار شود ممکن است نشان دهنده ی یک بیماری باشد و باید پیگیری نمایید.از علت خواب رفتن دست ها می تواند گردش خون ضعیف، دیابت و …باشد.در این مطلب در نیک صالحی مهمترین علل خواب رفتن دست و پاها و پیشگیری از آن را برایتان گرداوری کرده ایم.
علت خواب رفتن دست ها
ادامه مطلب
تو مث خواب گل سرخی لطیفی مث خواب
من همون ام که اگه بی تو باشه جون می کنه
من نمازم تو رو هر روز دیدنه
از لبت دوستت دارم شنیدنه
نفست شعر بلند بودنه
با تو بودن بهترین شعر منه
نو مث وسوسه ی شکار یک شاپرکی
تو مث شوق رها کردن یک بادبادکی
تو همیشه مث یک قصه پر از حادثه ای
تو مث شادی خواب کردن یک عروسکی
من نمازم تو رو هر روز دیدنه
از لبت دوستت دارم شنیدنه
نفست شعر بلند بودنه
با تو بودن بهترین شعر منه
تو قشنگی مث شکل هایی که ابر می سازن
گل های اطلسی از
این مطلب از وبسایت آقای فرشید پاکذات انتخاب شده و عیناً در این جا نقل می‌شود. حتی عکس‌ها از ایشان است. امید که لذت ببرید.
با توجه به شرایط امروز جامعه ایران، همه باید این قاتل رو الگوی خودمون قرار بدیم. شرایط زندگی و پیشرفت در ایران سخت شده. خیلی‌ها اعتقاد دارند که توی ایران نمیشه پیشرفت کرد. از یک طرف شرایط اقتصادی، از یک طرف مشکلات و موانعی که قوانین بوجود میارن. از یک جهت مدیریت ضعیف و تحریم‌های خارجی و... . دلایل زیادی هست برای اینکه بگیم ت
این مطلب از وبسایت آقای فرشید پاکذات انتخاب شده و عیناً در این جا نقل می‌شود. حتی عکس‌ها از ایشان است. امید که لذت ببرید.
با توجه به شرایط امروز جامعه ایران، همه باید این قاتل رو الگوی خودمون قرار بدیم. شرایط زندگی و پیشرفت در ایران سخت شده. خیلی‌ها اعتقاد دارند که توی ایران نمیشه پیشرفت کرد. از یک طرف شرایط اقتصادی، از یک طرف مشکلات و موانعی که قوانین بوجود میارن. از یک جهت مدیریت ضعیف و تحریم‌های خارجی و... . دلایل زیادی هست برای اینکه بگیم ت
من از این دنیا چیـ میخواااااام؟
یه وجب کلبه چوبی:)
 با دو ورق قرص خواب
هیچکس هم نباشه
کلبه هم نشد نشد یه پتو و بالشت و تشک با دو ورق قرص خواب
یک ماه فقط بخوابم... و یه اتاق تاریک که هیچ نور و صدایی نباشه...
خدایا خواب لازمم... 
اگه شبا راحت میخوابید برید خداروشکر کنید که خوشبختید
تو کل هفته میانگین شاید ده ساعت بخوابم
سریال کره ای Voice 2017نام ها: صدامحصول: 2016 کره جنوبی از شبکه OCNژانر: هیجان انگیز | جناییتاریخ پخش: 25دی1395 – 14Jan2016قسمت ها: 16 شنبه و یکشنبه هاوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Jang Hyuk – Lee Ha Na
خلاصه داستان:مو جین هیوک (جانگ هیوک) یه کاراگاه محبوبه که پرونده های مهمی رو حل کرده. اما بعد از اینکه همسرش توسط یک قاتل سریالی به قتل میرسه زندگیش ازین رو به اون رو میشه. او ازینکه نتونسته از همسرش محافظت کنه احساس گناه میکنه و به صورت مخفیانه به دنبال قاتل میگرده …
تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه
کد ابزار »» تعبیر خواب »» tabire khab
تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه و یا دیدن خواب مرغ در خواب | تعبیر مرغ در خواب Chickendream interpretatio
تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه
تعبیر خواب مر
تعبیر خواب مرغ و جوجهداشتن تعداد زیادی مرغ و خروس زنده در خواب به افزایش ثروت بیننده خواب تعبیر می شود. اگر خواب ببینید که مرغ های زیادی در خانه دارید و مرغ ها تخم گذاشته اند و جوجه های زیادی نیز در کنار مرغ ها در خانه زندگی می کنند، صاحبت ثروت زیادی می
می‌گویند امشب شب قدر و شب اول قبر میترا استاد و اولین شب بازداشت متهم محمد علی نجفیست. وزیر، شهردار، اصلاح طلب، کارگزارانی، تکنوکرات، مرد سیاست، مرد بی‌سیاست، نخبه‌ای که فرار نکرد، قاتلی که فرار نکرد، قاتل همسر دوم، قاتل همسر اول. نظامیان سیاست را رها نکردند، اهل سیاست گلوله رها کردند. به جای افشاگریِ میترا استاد، استاد نجفی اعتراف کردند. آقای وزیر اشکال از شما نیست اشکال از آن دهه‌ی شصت است که وزیر و دانش‌آموزشش هم سرنوشت می‌شوند شما
اصول چیدمان اتاق خواب
 
اگر مجبور بودید یک اتاق را در خانه انتخاب کنید، مطمئناً می خواهید اتاق خواب خود را فنگ شویی کنید.
نحوه چیدمان اتاق خواب بر اساس فنگ شویی
اتاق خواب مهمترین اتاق خانه در فلسفه فنگ شویی است. این اتاقی است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و برای شما شخصی ترین است. علاوه بر این، ساعت های زیادی را در این اتاق می خوابید. بنابراین، هنگام خواب، در وضعیت منفعل تری قرار می گیرید، بنابراین واقعاً تحت تأثیر تمام انرژی های اتاق
تعبیر خواب خداحافظی
تعبیر خواب خداحافظی و وداع معشوقکتاب سرزمین رویاها: عشاق از یکدیگر روی بالکن خداحافظی می‌کنند: یک جدایی بسیار طولانی در پیش دارید.
تعبیر خواب خداحافظی کردنلوک اویتنهاو می‌گوید: خداحافظی کردن: سرخوردگیبرایت مى‌گوید: اگر در خواب مشاهده کنید که با شخصى مشغول خداحافظى هستید، به این معناست که رابطه‌ى خوب و صمیمى با آن شخص دارید.
تعبیر خواب خداحافظی برای سفرمطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید به عزم سفر وداع و خداحافظی می‌
‏وقتی خیلی خیلی خیلی ناراحتم، پناه می‌برم به خواب...وقتی بیدار می‌شم، تا چند ساعت خوبم، و دوباره حالم بد می‌شه و دوباره خواب...این خواب خیلی باید تکرار شه تا کم‌کم اون غم عادی شه..‌.نیاد روزی که از شدت ناراحتی نتونم بخوابم...
یکی از مواردی که قصاص را منتفی می‌کند اعلام گذشت اولیای‌دم از اجرای حکم قصاص است که این امر ممکن است با گرفتن غرامت به میزان دیه یا به مصالحه کمتر یا بیشتر از دیه باشد یا عفو مجرم بدون گرفتن دیه و به‌طور رایگان صورت گیرد.هنگامی که قتلی رخ می‌دهد، بستگان مقتول در پی قصاص قاتل و گرفتن تاوان خون متوفی برمی‌آیند. قصاص حق است اما ممکن است برخی از اولیای دم به دلایل متفاوت خواه نیاز مالی، خواه نیکوکاری و بخشش قاتل از قصاص گذشت و جان انسان دیگری ر
تجربه ی خواب تدریجی را بر خواب دفعی ، ترجیح می دهم. تجربه ی انتقال را دوست دارم. حس سبکی به خواب رفتن  و انتقال به دنیای خواب به تجربه ی مستی می ماند .مستی بدون «می» . جسمت سبک می شود و کم کم ...  .
چه حیف که بیشتر اوقات این حس را نمی یابم و این اتفاق به یک باره می افتد.
تدریج در بخواب رفتن را دوست دارم.
نویسنده:kuro     ژانر: عاشقانه-هیجانی-ترسناک    تعداد صفحات :۲۱۱
خلاصه:همه مون می دونیم که قتل بَده و قاتل آدم بدیه. اما تاحالا فکر کردین چرا بعضیا قاتل می شن؟یه قاتل احساسات هم داره؟ می تونه کسی رو دوست داشته باشه؟می تونه به کسی کمک کنه؟ می تونه برای دوست نیمه جونش زار بزنه؟!خلاصه که اگه فکر می کنید دوست دارید دنیای درون یه قاتلو بشناسین،
 
    
یکی از اهداف تابستونی من نقد فیلماییه که میبینم
البته نمیشه اسمشو نقد گذاشت و نظر شخصیه
اول از همه باید بگم که من خیلی کم این سبکی فیلم میبینم
و چیزی که منو به این فیلم جذب کرد بازیگراش یعنی لیلی کالینز و زک افرون بودن
سبک این فیلم زندگی نامه ، جنایی ، رازآلود و یکم دراماتیکه و هیجان انگیزه
این فیلم زندگی نامه قاتل معروف تد باندیه که بدنام ترین قاتل سریالیه
نه در جهان ولی توی آمریکا آره
که براساس رویدادهای ذکر شده توی کتاب خاطرات نامزد سابق
تو خواب های اخیرم مکان هایی رو میبینم که هیچ وقت ندیدم. وارد خونه هایی میشم که تا حالا ندیدم. آدم های دور هم زیادن تو خوابام. مثلا خواب دیدم دبیرِ دوستم داییِ سال پایینیمونه :| و کلی چیزای عجیب.
دیشب خواب دیدم میریم گردش. جاهایی که تو خوابای قبل دیده بودم و من با دهن باز از شگفتی میگم خدااای من. من اینا رو تو خواب دیده بودمممم.
فک کن! تو خوابم خواب دیده بودم :)
یکی از اهداف تابستونی من نقد فیلماییه که میبینم
البته نمیشه اسمشو نقد گذاشت و نظر شخصیه
اول از همه باید بگم که من خیلی کم این سبکی فیلم میبینم
و چیزی که منو به این فیلم جذب کرد بازیگراش یعنی لیلی کالینز و زک افرون بودن
سبک این فیلم زندگی نامه ، جنایی ، رازآلود و یکم دراماتیکه و هیجان انگیزه
این فیلم زندگی نامه قاتل معروف تد باندیه که بدنام ترین قاتل سریالیه
نه در جهان ولی توی آمریکا آره
که براساس رویدادهای ذکر شده توی کتاب خاطرات نامزد سابق
قبلاً دل خوشی از خواب نداشتم. بهتر بگویم، حاضر بودم به جای خواب روزانه یک قرص پانصد سی‌سی از یک فرمول شیمیایی خاص را مصرف کنم و تمام روز را بیدار باشم. اما حالا و در روزهای خانه‌مانی یک وقت‌هایی فکر می‌کنم خواب را به بیداری ترجیح می‌دهم. لااقل در خواب می‌توانم با خیال راحت از خانه بیرون بروم. توی خیابان دوچرخه‌سواری کنم. قدم بزنم. با دیگران دست بدهم. دوستانم را ببینم. ساندویچ بندری بخورم و خیلی کارهای دیگری که این روزها دلم می‌خواهد انجام
تغییراتی که در حین خواب در مغز رخ می‌دهد، در حقیقت روی تمام بدن تأثیر می‌گذارد.
همه‌ی ما می‌دانیم که داشتن یک خواب خوب شبانه برای سلامتی ضروری است و با وجود یک استراحت کامل است که می‌توانیم بهترین عملکرد جسمی و ذهنی را داشته باشیم، اما زمانی که می‌خوابیم اتفاقات زیادی در بدن ما رخ می‌دهد. در این گزارش قصد داریم ببینیم وقتی خوابیم در بدنمان چه اتفاقی می افتد؟
۱– مغز از خواب سبک شروع می‎کند و به سمت خواب عمیق تر می‎رودخوابی که در آن فرو م
اتفاق برای تعریف کردن زیاده،اما راستش رو بخواید بدنم به حالت کارخونه برگشته و دوباره دوستان میتونن منو پانکو صدا بزنن،و چقدر خوشحالم که دیگه مجبور نیستم آلارم ساعت رو بذارم برای 6 صبح و با دیدن اون علامته که اعلام میکنه ring in 7 hours ناله کنان به تخت نمیرم.
به طور میانگین بخوایم حساب کنیم،از شنبه ی بعد کنکور تا الان،از 24 ساعت شبانه روز من شاید 6 الی 7 ساعت بیدار باشم،بقیشو خوابم. 
اون وقتایی هم که بیدارم گیج خوابم:)))
هیچ برنامه ی خاصی فعلا برای گذر
علت خواب آلودگی در فصل بهار ، عموما افراد در فصل بهار دچار خواب آلودگی و رخوت می شوند و در طول روز مدام خمیازه می کشند و از بیحالی و کسالت شکایت دارند.حال در این مقاله می خواهیم به بررسی علل خواب آلودگی و راههای مقابله با آن بپردازیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
عسل در خواب از دید اغلب معبران خوب است اما باید دید که در چه حالتی عسل به خواب دیده شده است. مثلا تعبیر خواب عسل زرد متفاوات از تعبیر خواب عسل خریدن است و یا تعبیر خواب خوردن عسل با تعبیر خواب موم عسل متفاوات است. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در این مورد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.
تعبیر خواب عسل با شهد
تعبیرگری می‌ گوید : تعبیر شهد، ارث و میراث یا غنیمت حلال می‌باشد،‌‌‌‌.
امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرش قرآن است.
تعبیرگری
یکی از مواردی که قصاص را منتفی می‌کند اعلام گذشت اولیای‌دم از اجرای حکم قصاص است که این امر ممکن است با گرفتن غرامت به میزان دیه یا به مصالحه کمتر یا بیشتر از دیه باشد یا عفو مجرم بدون گرفتن دیه و به‌طور رایگان صورت گیرد.هنگامی که قتلی رخ می‌دهد، بستگان مقتول در پی قصاص قاتل و گرفتن تاوان خون متوفی برمی‌آیند. قصاص حق است اما ممکن است برخی از اولیای دم به دلایل متفاوت خواه نیاز مالی، خواه نیکوکاری و بخشش قاتل از قصاص گذشت و جان انسان دیگری ر
 علی آن شیر خدا شاه عرب             الفتی داشته با این دل شب
شب ز اسرار علی آگاه است          دل شب محرم سرالله است
شب شنفته است مناجات علی      جوشش چشمه عشق ازلی
دردمندی که چو لب بگشاید                 در و دیوار به زنهار آید
کلماتی چو دُر، آویزه گوش             مسجد کوفه هنوزش مدهوش
فجر تا سینه آفاق شکافت              چشم بیدار علی خفته نیافت
ناشناسی که به تاریکی شب          
می برد شام یتیمان عرب
پادشاهی که به شب برقع پوش      می کشد بار گد
کلی اتفاقای بد میوفته تو خوابت که نمیتونی دردشو تحمل کنی
دلت میخواد که همش یه خواب باشه و همین الان بیدار شی
وقتی که بیدار میشی اولین چیزی که با خودت میگی اینه: 
«خدا رو شکر که فقط یه خواب بود»
دلم میخواد این دنیا همین الان تموم شه..
انگار خواب بدی که ازش بیدار میشم.
چراغ خواب اتاق کودک مدل خرس کیتی ، ترس از تاریکی در میان همه کودکان وجود دارد و بهترین روش برای کم کردن این ترس استفاده از چراغ خواب در اتاق کودک است.
گاهی مواقع نیاز می شود که مادر جهت سرکشی به کودک وارد اتاق او شود و برای اینکه با روشن کردن چراغ باعث برهم خوردن خواب کودک نشود وجود چراغ خواب کودک لازم است.چراغ خواب دیواری وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی جهت اتاق کودک محسوب می شود.کاربرد چراغ خواب اتاق کودک کیتی ایجاد نوری ملایم و یکنواخت در ات
واسه اومدن زمستون لحظه شماری می کنم. نه که به اندازه ی کافی سرما ندیده باشم یا که مهر پر مهری به دلم نشسته باشه نه. دلم یه خواب زمستونی می خواد که بگم فکر زمستونم بوده تا حالا. بعضی غما رو نه میشه شست نه میشه با فیلم و سریال روفوش کرد. باید صبر کرد و صبر کرد و یا نه خوابید. خواب خیلی خوبه! احتمالا اولین خرسی که به فکر خواب زمستونی افتاد دل پر ملالی داشت و سرمای زمستون رو بهونه کرد.
یه دستمال گرفتم دستم و گرد و خاکش رو گرفتم. حالا وقت خواب زمستونیه ...
یک غروب پاییزی، گیج و مبهم گونه از خواب بلند شده بودم.
فاطمه داشت گریه می کرد.
گربه گچی کوچکش از دستش افتاده بود و گوش سمت چپش شکسته بود.
پدرو مادر ما دو تا بچه چهار پنج ساله رو خونه تنها گذاشته بودن.
منم نمی تونستم آروومش کنم.
هعی، درسته پونزده شونزده سال فاطمه رفته اما،
هنوزم وقتی از خواب عصرگاهی بیدار میشم آرزو می کنم ای کاش او زنده بود.
کاش می تونست منو آرووم کنه...
تو این مدت از بس خوابیدم و همه جور خوابی دیدم دیگه خلاقیت مغزم واسه خواب دیدن تموم شده.یعنی دیگه خیلی خوابای چرتی شدن.
خواب دیدم یه دختری منو یه جا دید گفت منو میشناسی گفتم نه گفت من دخترخاله ی محمدرضا پاشایی هستم گفتم اصن همچین ادمیو نمیشناسم.عکسشو بهم نشون داد بعد دیدم منقار داره گفتم عه وااا مگه محمدرضا ادم نیس پس چرا منقار داره؟گفت بابا بامزه اس که! انقدر خندیدم که از خواب بیدار شدم.
البته دوباره خوابیدم سکانس پایانی رو ببینم طبق معمول ت
خوابیدن یک نیاز ضروری برای بدن است اما گاهی اوقات بدن با اختلال خوابیدن یا در خواب ماندن مواجه می شود.این اختلال می تواند زندگی شخصی و اجتماعی فرد را برهم زند و موجب بیماری های روحی و گاهی افسردگی شود.ممکن است شما نیز به بی خوابی دچار شده باشید و یا به هنگام خواب دائما بیدار شده و در نتیجه کیفیت خواب خوبی ندارید بهتر است قبل از رفتن به سراغ داروهای شیمیایی از مواد طبیعی برای بهبود کیفیت خواب خود کمک بگیرید.با ما همراه باشید تا قوی ترین قرص
به این موضوع فک میکنم که چی میشه یه آدمی که این همه موفق بوده تو زندگیش ، این همه بارها خودشو به خودش ثابت کرده ، یهو میرسه به قاتل بودن .من بارها و بارها آدمای مختلفُ تو ذهنم کشتم ، سلاخی کردم.
چقدر تو این داستان واژه ی «حیف» فریاد میکشه. چقدر این داستان پر از حسرته ، پر از پشیمونی .که حتی از پشت گزارشای سرد و خشک یه خبرنگار یا حرفای لبریز از شوقی پرتعفنم میشه اونو فهمید . 
چی میشه که یه آدم میرسه به اینجا ...?چی میشه که اون آدم میرسه به اینجا...?
تعبیر خواب - (تعبیر خواب شما چیست؟)
این تعبیر خواب بر اساس معتبرترین منابع تعبیر خواب و معبرین اسلامی، چون امام صادق، دانیال نبی، ابن سیرین و جابر مغربی گردآوری شده است. تعبیر خواب مربوط به 
خواب‌های معنی دار و قابل تعبیر هستند که رویای صادقه نامیده شده و در زمان درست محقق شده اند.

ادامه مطلب
تلمیذ [آیت الله سعادت پرور] : سالکی در خواب می بینید آنچه را دستور عمل آن را دارد ، در خواب با حالی مخصوص انجام می دهد. [این چگونه است؟]
 
استاد ‌[علامه طباطبایی]: بسیار خوب است و از اعمال بیداری بهتر است. مرحوم استاد [سید علی] قاضی می فرمود: من در خواب می بینم که خوابم و خواب می بینم. این معنا برای کم کسی پیش می آید که ببیند خواب است و چیزهایی را خواب می بیند... برای بنده در بیداری چنین معنایی پیدا شده که فهمیدم در خلسه هستم و مطلبی را می بینم. ولی در خ
بوی بد دهان در صبح حاصل کاهش بزاق در حین خواب و رشد باکتری ها در دهان است.اغلب افراد دچار بوی بد دهان در صبح هستند. هر چند بعید به نظر می رسد که بتوان صبح با دهانی به خوشبویی گل های بهاری از خواب بیدار شد
چند گام ساده برای رفع بوی بد دهان بعد از خواب
شما باید هر روز صبح بلافاصله بعد از برخواستن از خواب و بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید. مسواکی با برس نرم، خمیردندان حاوی فلوراید و دو دقیقه وقت همه کاری است که باید انجام دهید.
 

ادامه مطلب
خواب به حالتی از ناهوشیاری گفته می شود که در آن مغز به محرک های درونی بیشتر از محرک های بیرونی پاسخ می دهد.
به عنوان مثال در طول زمان خواب ، قلب انسان فعالیت خود را با دقت انجام می دهد ولی حواسی مانند بینایی، شنوایی و بویایی به خوبی کار نمی کنند.

ادامه مطلب
تعریف آپنه خواب: آپنه خواب انسدادی (OSA) نوعی اختلال تنفسی مرتبط با خواب است که با تنگی نفس یا بند آمدن نفس در زمان خواب همراه است و اغلب با خروپف بلند ، بریده بریده نفس کشیدن یا حس خفگی شناخته میشود.
اگر تا به حال با احساس خفگی از خواب پریده‌اید، اگر نصفه شب آب به گلوتان می‌پرد! و یا دم و بازدم تان درخواب منظم نیست احتمالاً به آپنه خواب یا همان وقفه تنفسی در خواب مبتلا هستید که نه تنها شدیداً روی کیفیت خوابتان تاثیر می‌گذارد بلکه می‌تواند
نه بهتره که حرف بزنم. اصلا مگه چقدر به زنده‌موندن اطمینان داریم که حرف‌هامون رو بخوریم و حرف نزنیم،هان؟ 
می‌خواستم بگم هرشب کابوس می‌بینم، بعد سرچ کردم دیدم کابوس به چیزهای وحشتناک‌تری اطلاق میشه. من هرشب دارم خواب بد می‌بینم. خواب‌هایی که وقتی بیدار میشم هم کیفیت زندگی‌م رو تحت تاثیر میذاره. لابد شما هم می‌بینید. مگه میشه شما خواب بد نبینید؟ مگه میشه شماها نگران از دست دادن نباشید؟ از دست دادن خودتون و همه‌ی عزیزانتون. من می‌ترسم. ص
چیدمان اتاق خواب جدید
 
چیدمان اتاق خواب
 
سؤالی که در ابتدای کار ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چطور می توان این کار را به درستی انجام داد. خیلی راحت، فقط کافی است که روش های توصیه شده را اجرا کنید.
استفاده از گلهای تازه برای تزیین اتاق خواب:
استفاده از گل نیز می تواند راهی برای زیباتر کردن اتاق خواب باشد؛ با توجه به این نکته که بعضی از افراد طرفدار گلهای خشک هستند و بعضی دیگر طرفدار گلهای طبیعی که این کار با توجه به سلیقه و علاقه ی شخص
صبح زود است و خواب می‌چسبدباید اما که باز برخیزماز اذان پر شدست کوچه ی ماباید از خواب ناز برخیزمباز مادربزرگ بیدار استبوی نان برشته می‌آیدمادرم غرق در نماز و دعاستبوی بال فرشته می‌آیدبا صدای خروس همسایهمی شود خواب ناز، شیرین ترصبح زود است و خواب می چسبدهست اما نماز شیرین تر
شرایط " خواب مفید " برای دانش آموزان
#مشاوره
#خواب
#☘️ هرگز خواب ساعت های ۱۲ تا ۳ نیمه شب را ازدست ندهید، زیرا میزان خواب عمیق در این ساعت ها بیشتر است و در صورتیکه در این مدت خواب مداوم صورت نگیرد، باعث خستگی و بی حوصلگی در طول روز خواهد شد. بنابراین بهتر است صبح ها زودتر بیدار شوید تا بتوانید با انرژی بیشتری پیشروی کنید.
ادامه مطلب
ادامه مطلب
 
همه دنیا ادموند کمپر را به عنوان یک قاتل جانی میشناسند ولی تقریبا هیچکس نمیداند که ای کیوی او بالای 136 بود...
شاید هم اشکال ما در همین است که به جای دیدن نکات مثبت در فردی بیشتر به نکات منفی افراد توجه میکنیم و این باعث میشود تا فرد ان جنبه منفی اخلاق خودش را که شاید خیلی کوچکتر از جنبه های مثبت اخلاقش بود را بصورت ناخود اگاه تقویت کند و در نهایت خودش را در جامعه نابود شده ببیند...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
حدیثی صحیح است که پیامبر رحمت فرمودند قاتل عمار دعوت کننده به جهنم است
از شما عمری ها می پرسم
چگونه معاویه که در صفین تیغ بر روی کسی کشید که پیامبر فرمود هرکس مرا دوست دارد علی را دوست داشته باشد
وبااین کار ثابت کرد پیامبر را دوست نداشت و با قتل عمار ثابت شد که دعوت کننده به سوی جهنم است را دایی خود میدانید؟
اللهم عجل لولیک فرج والعافیه والنصر و الغلبه
 
 
همه دنیا ادموند کمپر را به عنوان یک قاتل جانی میشناسند ولی تقریبا هیچکس نمیداند که ای کیوی او بالای 136 بود...
شاید هم اشکال ما در همین است که به جای دیدن نکات مثبت در فردی بیشتر به نکات منفی افراد توجه میکنیم و این باعث میشود تا فرد ان جنبه منفی اخلاق خودش را که شاید خیلی کوچکتر از جنبه های مثبت اخلاقش بود را بصورت ناخود اگاه تقویت کند و در نهایت خودش را در جامعه نابود شده ببیند...
ادامه مطلب
کاش می شد بدون فکر وخیال زندگی کرد، یادم نیست اولین بار کی سر وکلشون پیدا شد ولی میدونم چند روزیه 24 ساعت به صورت یکسره هستند هرکاری میکنم برا چند ثانیه هم راحتم نمیذارن انگار که جاشون با قلبم عوض شده اگه یه ثانیه فکر وخیال نداشته باشم میمیرم.. خودما بستم به کتاب وفیلم وبیرون وخواب اما بازم پر رنگ تر از همیشه حضور دارند... نمیدونم میشه باهاشون چیکار کرد فعلا که کنارهم نشستیم و مینویسم... 
 همزمان با فکر وخیال این شعر شهرام شیدایی ام جا خوش کرده
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
ساعت ۱۲ س و تازه از خواب بیدار شدم. 
بین خواب و بیداری به این فکر میکردم که همیشه از این مینالیدم که وقت ندارم و کلی کار دارم
اما الان که وقت دارم، فقط دارم تلف میکنم وقتمو... ، با خواب و فیلم و ... 
وقتشه دست به کار شم و کارو ادامه بدم. 
با وسط کار ول کردن، نتیجه مثبتی به دست نمیاد...
خدافظ....
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
به استناد سایت مشاوره کیفری دینا ، کسانی که صاحب حق قصاص هستند یا اولیا دم می توانند در هر مرحله از مراحل رسیدگی به پرونده و یا حتی اجرای حکم با مرتکب یا قاتل مصالحه نمایند که این مصالحه می تواند به طور مجانی باشد یا در برابر حق یا مالی از مرتکب گذشت نمایند . گذشت از قصاص همیشه به صورت مجانی نمی باشد بلکه گاهی گذشت از قصاص به صورت مشروط است و اولیا دم در برابر مال یا حقی گذشت می کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بخشش مشروط قاتل بر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها