نتایج جستجو برای عبارت :

متوقف کردن ثبت نام پناهجویان در کشور ترکیه

دولت ترکیه عملا پروسه ثبت نام پناهجویان_افغان را متوقف کرده است فقط به بعضی از پناهجویان که شرایط خاص داشته باشند کملیک(کارت شناسایی) داده میشود آنهم ماها و حتی بیشتر از یک سال طول میکشد.
از همه خواهشمندم که این پیام را به تمام اقوام دوستان و آشنایان تان برسانید که اگر قصد آمدن به ترکیه را دارند در تصمیم شان تجدید نظر کنند.
در گیر حاشیه ها نشو
این حاشیه ها همون دام ها و وسوسه های نَفسه ..
از نوع وَسواسِ خَناسه 
می بره تو رو به وادی ناایمن
احساس ناامنی که کردی
متوقف میشی
ایمانت سست میشه
باز این وسوسه بیشتر و بیشتر میان سراغت
تا جایی که سپر دفاعیت رو کلاً از بین می بره
و توی بی دفاع زیر این حملات بی امان له میشی
متوقف می شی
 
 
پناه می برم به رب الناس
اله الناس 
مَلک الناس
 
خدایا توی این برهه هایی که متوقف میکنه آدم رو و از مسیر دور میشه آدم تو کنارم باش ..
شاید شما هم یک سری برنامه یا ویروس در کامپیوتر داشته باشید
و نام ان ویروس را هم میدانید ولی هرچه تلاش میکنید نمیتوانید ان را متوقف کنید
یا شاید هم متئقف میشود ولی دوباره اجرا میشود
ما در مطلب شما را با کدی آشنا میکنیم که میتواند این جور برنامه هارو متوقف کنه
ادامه مطلب
من میرم رو تخت و چراغا رو خاموش میکنم. خوابم نمی بره اما باید سعی کنم. گمونم یه روزی این کابوس ها متوقف میشن و من بازپخش اونا رو بیشتر و بیشتر و بیش تر متوقف میکنم. اما میدونم که الان شب درازی رو پیش رو دارم و باید فردا صبح زود تر بیدار شم و یه قطالر بگیرم.
-دختری در قطار
من میرم رو تخت و چراغا رو خاموش میکنم. خوابم نمی بره اما باید سعی کنم. گمونم یه روزی این کابوس ها متوقف میشن و من بازپخش اونا رو بیشتر و بیشتر و بیش تر متوقف میکنم. اما میدونم که الان شب درازی رو پیش رو دارم و باید فردا صبح زود تر بیدار شم و یه قطار بگیرم.
-دختری در قطار
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت:در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد. 
ادامه مطلب
علت صحبت نکردن طوطی

چرا طوطی من دیگر صحبت نمی کند؟

مهم نیست که شما چه مدت صاحب طوطی تان بوده اید. اگر او که به صورت نرمال صحبت میکرده، یک روز حرف زدنش را متوقف کند شما قطعا متعجب خواهید شد .ممکن است برای شما کاملا نگران کننده باشد.چه دلایلی باعث شده که طوطی سخنگویی اش را متوقف کند؟ آیا این نشانه ی این است که در طوطی چیزی غیرعادی و نادرست باشد؟
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
 
طلا فلز گران بهایی که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد؛ عده ای از آن برای سرمایه‌گذاری و عده‌ای از آن برای تزئین و زیبایی استفاده می کنند اما مصرف آن در برخی از کشورهای جهان بیش از استاندارد جهانی است.
به نقل از بیزینس اینسایدر، خرید طلا رابطه مستقیمی با فرهنگ یک ملت دارد به طوری که در بسیاری از کشورها مردم با توجه به رویدادهای فرهنگی و یا شخصی به خرید طلا روی می آورند.
در عین حال که خرید طلا با فرهنگ یک کشور رابطه تنگاتنگی دارد با اقتصا
خدمات حمله و نقل در ولایت هوبی که در آن شهر ووهان نیز است متوقف شده اند.یک باشنده ولایت هوبی چین گفت: «صبح امروز دیدم که تمامی موتر های بس و متروها، متوقف شده اند و خدمات حمل و نقل در هوبی متوقف استند.کرونا برای اولین‌بار به مالزی رسیده و این کشور تأیید کرد سه نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.می‌توان تست‌های آزمایشگاهی را برای تایید اینکه آیا بیماری شما در اثر ویروس انسانی کرونا بوده یا خیر، انجام داد.محمدعلی نائل قراملکی اظهار کرد: آن دسته ا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت:در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد. 
وی ادامه داد:خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودروهای قبلی در دستورکار دارند و در عین حال اگر شرایط ایجاب کند، خودروهای جدید نیز ج
 
بهرام دولتی
 
خیلی از متخصصین می‌گویند رسیدن فصل تابستان و ماه‌های گرم ما را امیدوار می‌کند که شیوع ویروس کرونا متوقف شود. این حرف غلط نیست؛ اما جنبه‌های دیگری هم دارد که باید در نظر گرفت. به‌طور خلاصه با آمدن فصل‌های گرم قطعا روند شیوع ویروس کرونا کند می‌شود اما کاملا متوقف نخواهد شد.
مطالعه بیشتر:
از آنجایی هم که در حال حاضر ویروس کرونا در هر دو نیمکره زمین شیوع پیدا کرده، احتمالا تبدیل به یک بیماری فصلی شود که مثل سرماخوردگی و آنفول
اگر در استفاده از اینترنت محدودیت دارید و از Skype برای
برقراری ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می کنید، برای محدود کردن یا
متوقف کردن Skype در استفاده از اینترنت سیم کارت آیفون شما، انجام مراحل
زیر می­تواند به شما کمک ­کند.
متوقف کردن اسکایپ در استفاده ­از اینترنت
برای متوقف کردن برنامه Skype در استفاده از اینترنت سیم کارت مراحل زیر را دنبال کنید:
settings را باز کنید، روی Cellular کلیک کنید.

ادامه مطلب
تاثیر افزایش سن  بر فرم بینی
فکر می کنید رشد تمام اجزای بدنتان تکمیل و متوقف
شده است؟ اگر بله، کاملا اشتباه می کنید. اگرچه رشد استخوان ها بعد از بلوغ
کامل، متوقف می شود اما برخی از بافت های بدن در طول عمر فرد به رشد خود
ادامه می دهند.
همان طور که می دانید، در پی هر رشدی یک سری تغییرات هم به
وجود می آید. بینی که از استخوان، بافت نرم/پوست و غضروف ساخته شده، یکی از
این اندام هاست و با افزایش سن، رشد کرده و تغییر شکل می دهد.
ادامه مطلب
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
بر اساس گزارش رسمی هند، ۲۳ نفر از یک گروه گردشگر ایتالیایی که ماه گذشته میلادی وارد این کشور شده‌ بودند، مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۷ نفر آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.
آلمان نیز چهارشنبه اعلام کرد با افزایش ۴۴ مورد قطعی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۴۰ نفر رسید.
تاکنون حداقل بیش از ۹۴ هزار نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و سه هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
عراق نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مورد فوتی از کرونا ر
نکات ضروری قبل از عمل ۱ :
_ خانم ها باید لاک ناخن یا ناخن مصنوعی نداشته باشند.
_ خانم ها بدون هرگونه آرایشی به بیمارستان یا کلینیک مراجعه نمایند.
_ در روز عمل حداقل یک شخص همراه شما باشد.
_ اگر سیگاری هستید حداقل دوهفته قبل از عمل کشیدن سیگار را متوقف کنید به این دلیل که سیگار اکسیژن خون را کم کرده و این موضوع باعث بروز مشکلات تنفسی برای شما در هنگام عمل میشود.
_ از دوهفته قبل مصرف قرص های بروفن و آسپرین را متوقف کنید به این دلیل که این قرص های مسکن
تاثیر افزایش سن  بر فرم بینی
فکر می کنید رشد تمام اجزای بدنتان تکمیل و متوقف
شده است؟ اگر بله، کاملا اشتباه می کنید. اگرچه رشد استخوان ها بعد از بلوغ
کامل، متوقف می شود اما برخی از بافت های بدن در طول عمر فرد به رشد خود
ادامه می دهند.
همان طور که می دانید، در پی هر رشدی یک سری تغییرات هم به
وجود می آید. بینی که از استخوان، بافت نرم/پوست و غضروف ساخته شده، یکی از
این اندام هاست و با افزایش سن، رشد کرده و تغییر شکل می دهد.
ادامه مطلب
مختاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واگن های باری در حال سیر تولید واگن پارس هستند گفت: از بین هشت شرکت مذکور تنها شرکتی که صادرات داشته  واگن پارس است که  ۲ هزار دستگاه واگن مسافری و باری را به پنج کشور ارسال کرده است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک نخستین تولیدکننده لوکوموتیو در کشور و منطقه خاورمیانه  است که تولید این محصول بیش از ۲۰ سال در آن متوقف شده بود و به دنبال تلاش های مستمر، قرارداد تولید ۱۰ لوکوموتیو ب
به گزارش کوچان نیوز :سرهنگ محمدنمازی: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک‌شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.️در بازرسی از خودروی متوقف‌شده یک‌هزار و ۱۸۶ قطعه لوازم تلفن‌همراه قاچاق به ارزش دومیلیارد ریال کشف شد️درهمین‌راستا راننده ۳۸ ساله حامل لوازم تلفن‌همراه قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
متوقف کردن آپدیت در ویندوز ۱۰
کد محصول : ۰۰۰۱۴   وبسایت : www.FARBAK.com پس از انتشار ویندوز ۱۰ معلوم شد کلید متوقف کردن آپدیت حذف شده و ویندوز حجم زیادی از ترافیک اینترنت را صرف آپدیت میکند در این آموزش ما قصد داریم به شما طریقه ی متوقف کردن آپدیت در ویندوز ۱۰ را آموزش دهیم. ...دریافت فایل
یه سوال چند وقته فکرم رو به خودش مشغول کرده :
واقعا اگه فعالیت ویروس تو دمای بالا متوقف میشه پس چرا تو همون سوپ لعنتی خفاش متوقف نشده؟! 
جدی  تا بحال به این موضوع فکر کردین ؟ اگر نه فکر کنین که چطور میشه ؟!
میگن اگر نان از بیرون خریدین بصورت داغ شده استفاده کنین!
گوشت و مرغ و غذاهای دیگه رو بصورت پخته و گرم مصرف کنین !
شیر رو جوشانده که ویروس بمیره و نتونه به شما ضرری برسونه!
خب این سوپ هم بالطبع داغ بوده دیگه!!
 چطور همچین ویروسی ازش تولید شده؟!

+
امروز مود کلو Time Stopper رو برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم این مود بسیار کم یاب است طرز کار این مود جوری هست ک با نوشتن استاپ یهویی همه چی متوقف میشه همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان با بیان این مطلب که با گسترش بیماری کرونا، تفکیک زباله‌های خشک از سوی پیمانکاران با دستور شهرداری متوقف شده است، گفت: در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا و به منظور شکستن زنجیره انتشار، فعالیت تمامی مراکز تفکیک زباله متوقف شد و حدود ۲۳۰۰ کارگر حاضر در این بخش را با پرداخت حقوق تعطیل کردیم و قطعاً تا پایان حضور ویروس کرونا تفکیک زباله صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: همچنین با نشست‌ها و مکاتباتی که با دادستانی و فرم
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان
 
عراق وکویت وافغانستان جزو اولین کشورهایی بودند  که مرزشان را بروی ایرانیان تا اطلاع ثانوی بسته وپروازهایشان را کنسل نمودند.
 
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان بعلت شیوع ویروس کرونا
 سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرده امکان پرواز از ایران به این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌تواند اتباع ایران را به عراق ببرد و صرفا باید حامل اتباع عراقی یا مقامات سیاسی و دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان باشد؛ زیرا عراقی
خُشونَت استفاده از زور فیزیکی به منظور قراردادن دیگران در وضعیتی بر خلاف خواست‌شان، است.در تمامی جهان خشونت به عنوان ابزاری برای کنترل استفاده می‌شود، در واقع نوعی تلاش برای سرکوب و متوقف کردن اغتشاشگران در مقابل نگرانی‌های مربوط به اجرای قانون و فرهنگ در یک ناحیه خاص است. کلمه خشونت طیف گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. خشونت می‌تواند از درگیری فیزیکی بین دو انسان تا جنگ و نسل‌کشی که کشته شدن میلیون‌ها نفر از نتایج آن است، گسترده شود. شاخص ص
سفیر اتریش در ایران گفت:
هواپیمایی این کشور پروازهایش را به ایران نه متوقف می‌کند و نه محدود. سفر
گردشگران اتریشی به ایران نیز تحت تاثیر تحریم‌ها و تهدیدها قرار ندارد.


اشتفان شولتز در گفت‌وگو با ایسنا
حضور هواپیمایی اتریش در ایران و ادامه خدمات آن را در این کشور، یک
دستاورد بسیار بزرگ دانست و افزود: همانطور که می‌دانید بسیاری از
ایرلاین‌ها پروازهای مستقیم به ایران را متوقف کرده‌اند، ‌ اما هواپیمایی
اتریش تلاش کرده
عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: موسیر ایرانی از گیاهان اندمیک کشور است.

 پروین رامک اظهار کرد: موسیر ایرانی یکی از گیاهان اندمیک ایران  است که به لحاظ خواص و مصارف خوراکی نزدیکترین گونه به سیر محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
دسته دنده از حالت p(پارک)خارج نمی شود
گیر کردن دنده در وضعیت P عمومیت ندارد مگر در صورت بی احتیاطی راننده این مساله رخ می دهد. در مکانیسم دنده پارک، یک مانع مکانیکی وجود دارد که مانع از چرخیدن مجموعه دنده می ‌گردد. در واقع این مانع را می توان به عنوان یک عامل کمکی در کنار ترمزدستی در نظر گرفت.
این موضوع زمانی بروز می کند که از دنده پارک ( وضعیت P ) برای متوقف کردن خودرو به ‌ویژه در مسیرهای شیب ‌دار استفاده شود که در این حالت احتمال گیر کردن دنده و
بسم الله قاصم الجبارین والقاسطین والناکثین والمارقین والمنافقین والکفاروالظالمین
 
سلام علیکم طرح پیچیده دشمن برای جنگ داخلی
 
۱-گران کردن بنزین به حدی که این اطمینان وجود داشته باشد؛ که در کشور آشوب و اعتراضات گسترده ایجاد خواهد شد. ۲-ورود رهبری و برگرداندن قیمت بنزین به حالت قبل، ۳-مصاحبه های پی در پی دولت بر عدم توانایی حل مشکلات والقا کردن به مردم که رهبری همه کاره است ۴-استعفای دولت، ۵-عدم برگزاری انتخابات مجلس، ۶-استعفای پی در پی نما
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
علت خنک نکردن کولر گازی :کولر های گازی یک سیستم چرخشی در هوا ایجاد می کنند. آنها دمای گرم اتاق را دریافت می کنند و به بیرون انتقال می دهند و در عوض هوای سرد را به محیط داخل خانه هدایت می کنند. اگر گرمای بیرون اتاق به شدت بالا باشد کولر های گازی در انتقال هوای داغ به بیرون اتاق دچار مشکل می شوند. یکی از استاندارد هایی که در کولر های گازی رعایت می شود این است که این کولر ها در یک درجه حرارت به خوبی کار کنند و در درجه حرارت دیگر کار خود را متوقف کنند.
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: «آینده از آن شماست» «کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان گفت: به گواه اهل فن زینک‌هایی که اکنون به کشور وارد شده و در میان ناشران و مطبوعات توزیع شده است کیفیت بسیار خوبی دارد و از جنس مرسولاتی است که از کشور چین به اروپا و امریکا صادر می‌شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان در گفت‌وگو با ایبنا با اشاره به روند توزیع زینک توسط این تعاونی گفت: زینک از پنجم تا پانزدهم اردیبهشت بین ناشران و مطبوعات، لیتوگرافان و چاپخان
پیشروی کرونا در بین نظامیان آمریکا
وزیر دفاع آمریکا «مایک اسپر» به شبکه فاکس‌نیوز این کشور گفت که ۶۷ نفر در ارتش آمریکا کرونا گرفته‌اند. این آمار دیروز پنجشنبه ۵۱ نفر بود.
وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد این کشور مرزهای خود را با مکزیک به روی ترددهای غیرضروری می‌بندد. مرز آمریکا و کانادا نیز به همین صورت بسته شده بود.
وزارت خارجه آمریکا هم به همه کنسولگری‌ها و سفارت‌های خود در سرتاسر جهان ابلاغ کرد که از امروز ارائه خدمات مربوط به صدور
 
 
 
تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد رو به جلو حرکت می کند. در این بین کسب و کار های اینترنتی و آنلاین از این قاعده مستثنی نیست، در این بین تنها چیزی که میتواند کسب و کارهای آنلاین را در دنیا متوقف کند ایجاد ناامیدی است. نا امیدی بزرگترین دشمن برای رسیدن به هر موفقیت است. هیچگاه نا امید نشوید و به جلو حرکت کنید. قطعی اینترنت شاید مدت کوتاهی وقفه درکار شما ایجاد کند ولی این همیشگی نبوده و نیست و نخواهد بود. امروزه اینترنت مانند یک اکسیژن برای کسب و
به گزارش دنیای اقتصاد با اعلام سایپا مبنی ‌بر توقف تولید کیا سراتو، تعداد محصولات حذف شده از خطوط تولید خودروسازان کشور پس از اعمال تحریم‌ها علیه ایران به عدد ۴ رسید. خودروسازی ایران سال گذشته همین روزها و سه ماه پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و برجام، تحریم و در ادامه، دومینوی خروج شرکت‌های خارجی از کشور و توقف تولید محصولات آنها آغاز شد. تحریم‌ها سبب شد خودروسازان خارجی از بیم جریمه شدن توسط آمریکایی‌ها، کشور را ترک و ارسال قطعات
ترمینال سلام فرودگاه امام در مساحت 14 هزار هکتار ساخته شده است که مساحت سالن آن 55 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد .
این مجموعه دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که توجه آدم ها را به خود جلب می کند . فضای زیبای ترمینال که در آن از کاشی ها و سرامیک زیبایی استفاده شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند .
ساخت این ترمینال از سال 1389 آغاز شد اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف شد و سپس در سال 1394 بنیاد مستضعفان آمادگی خود برای ساخت ترمینال را اعلام
دسته دنده در حالت پارک(p)
گیر کردن دنده در حالت پارک (p) عمومیت ندارد مگر در صورت بی احتیاطی راننده این مساله رخ می دهد. در مکانیسم دنده پارک، یک مانع مکانیکی وجود دارد که مانع از چرخیدن مجموعه دنده می ‌گردد. در واقع این مانع را می توان به عنوان یک عامل کمکی در کنار ترمزدستی در نظر گرفت.
این موضوع زمانی بروز می کند که از دنده پارک ( وضعیت P ) برای متوقف کردن خودرو به ‌ویژه در مسیرهای شیب ‌دار استفاده شود که در این حالت احتمال گیر کردن دنده وجود دار
_ حاج مهدی، حتی اگر آمریکاییها را بیرون کرده بودیم، با قلب ها و اراده های آمریکایی زده چی می تونستیم بکنیم؟ کِی می تونستیم برای همیشه از شرشان خلاص شویم؟
_ هیچ وقت!
_ و این یعنی شکست انقلاب پس از انقلاب!
_ نه! من هم همین گلایه را به امام داشتم. گزارش هایی می دادم که فلانی چنین می کند و چنین می گوید. امام گفت: " خالص شدن انقلاب جزئی از فرایند انقلاب است. هر کسی تحمل انقلابی ماندن را ندارد. جدا شدن تدریجیِ پشیمان ها و درمانده ها جزئی از ابتلاء انقلاب ا
دولت هند با هشدار به شرکت‌های خصوصی تلویزیونی این کشور، طی بخشنامه ای از آنها درخواست کرده تا پخش شبکه‌های تلویزیونی کشورهای اسلامی مانند پاکستان، ترکیه و مالزی را متوقف کنند.
به گزارش سلام نو به نقل از شبکه خبری "ایندیا تودی"، وزارت اطلاعات و پخش شبکه های تلویزیونی هند در بخشنامه خود به شرکت های رسانه ای این کشور اعلام کرده است که پخش شبکه های خارجی بدون مجوز این وزارت خانه برخلاف قانون است.
در این بخش نامه آمده است: تعدادی از شبکه های خصو
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
از دشمن واقعاً نترسید. این دشمنی که امروز مقابل ما است، این دشمن امروز که خلق نشده، از روز اوّل انقلاب این دشمن بوده، ...
اگر قرار بود که آمریکا و اروپا و شوروی سابق و بقیّه‌ی قدرتها میتوانستند نسبت به جمهوری اسلامی غلطی بکنند تا حالا کرده بودند، می‌بینید که نتوانستند؛ البتّه چرا، اذیّت و آزار کرده‌اند، امّا عِرض خودشان را هم برده‌اند؛
... نشان میدهد که نمیتوانند و نتوانسته‌اند در زمینه‌ی برخورد با نظام جمهوری اسلامی و حاکمیّت اسلام در ا
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
توقف ؛ تنها چیزیه که میخوام دقیقا .
اما حال متوقف کردنش را ندارم !
روح وحشی
+شایدم جرئتش را .
نمیدونم . دلیلش هر چی هست امید به بهبود اوضاع نیست ...
++حال و حوصله ی خودم را هم ندارم . چه برسه به دیگرانی که هیچ ربطی به هم نداریم .
ممنون که میفهمید .
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
در بعضی از گروه های مجازی بحث سر این است که آیا ظریف خائن محسوب می
شود یا این که بر اثر اشتباه باعث خسارت شده است؟
در چند گروه بحث سر این موضوع به جدل و دعوا تبدیل شده است.
اگر مباحث سیاسی سال های نخست انقلاب را دنبال کرده باشید لابد دیده
اید که مشابه این بحث سر موضوع بنی صدر هم مطرح بوده که آیا این سید آقازاده، خائن
است یا از سر ساده لوحی عرصه را بر دشمن متجاوز باز گذاشته است؟
مسأله این است که هیچ فرقی نمی کند ظریف خائن است یا هر چیز دیگر؛ کما
ای
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
 محافظ ستون لاستیکی پارکینگ - فروشگاه ایمن یاب،قیمت ضربه گیر ستون پارکینک،محافظ ستون پارکینگ،تجهیزات پارکینگ- ضربه گیر ستون ** محافظ ستون ** گارد کرنر 
محافظ ستون ،قیمت محافظ ستون پارکینگ،قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ،ضربه گیر دور ستون،ضربه گیر و محافظ ستون،گارد کرنر،ضربه گیر گوشه دیوار،تجهیزات پارکینگ،وال گارد
قیمت ضربه گیر ستون پارکینک | محافظ ستون پارکینگ 
محافظ ستون محصولی جهت جلوگیری از ایجاد خسارت در هنگام برخورد احتمالی خودرو با 
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
لغو پروازهای امارات
 
امارات تمامی پروازهایش را به مقصد ایران کنسل واجازه ورود مسافران ایرانی را به این کشور وحتی صدور ویزا را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 
لغو پروازهای امارات به علت ویروس کرونا
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات متحده عربی تمام پروازها به ایران را از سه شنبه 6اسفند به مدت یک هفته لغو کرد.در بیانیه این سازمان که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرد آمده: "تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ای
کشور کانادا چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شده است. این کشور سالانه در حدود ۲۵۰٬۰۰۰ تازه وارد جدید می‌پذیرد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و شهرهای اصلی این کشور از نظر کیفیت زندگی شهرت جهانی دارند. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که کانادا را از سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا متمایز می‌کند:
ادامه مطلب
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
 
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
 
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
آموزش شستشو فیلتر شنی استخر
 
فیلتر شنی را تمیز کرده و دوباره بشویید
برای اینکه فیلتر شنی شما بهینه عمل کند ، تمیز کردن ماسه فیلتر مرتباً مهم است.
 
 
بعد از گذشت حدود 5-10 روز یا هنگامی که خواندن فشار در طرف پمپ فیلتر شنی از زمان آخرین بار شستشوی فشار در حدود 0.2 میله (20 کیلو پاسکال ، 3 psi) افزایش یافته است ، فیلتر را به صورت زیر شستشو دهید:
 
پمپ را متوقف کنید.
دریچه ها را روی خطوط مکش و برگشت ببندید.
پوشش پمپ فیلتر شنی را باز کرده و سبد فیلتر را خا
                                   
 
در این روش قصد داریم شما را با بهترین روش افزایش حافظه رم آشنا بکنیم .در این روش شما نیاز به نصب هیچ گونه برنامه ای ندارید. رم حافظه ای است که هنگامی که شما یک برنامه را باز میکنید این برنامه بر روی آن اجرا میشود . اکثر برنامه ها با خروج شما از برنامه همچنان بر روی رم در پسزمینه در حال اجرا هستند. پس بهترین راه افزایش رم، جلوگیری از فعالیت آنها در پسزمینه است. برای جلوگیری از فعالیت برنامه ها در پسزمینه فیلم آموزش
 
فانتاکروم سیستمی پوششی و نوین میباشد. این سیستم جدید ترین جایگزین و راه حل برای پوشش های کروم سنتی می باشد به کمک این سیستم میتوان سطحی کرومی و آینه ای را برروی تمامی سطوح اجرا نمود که از نظر ظاهر بسیار شبیه آبکاری کروم سنتی می باشد.تاریخچه فانتا کروم به کمتر از 20 سال می رسد. این نوع پوشش رنگ یا به نوعی آبکاری در سال 2001 توسط کشور آلمان و در جهت تولید پوششی عایق مانند برای لوازم نظامی ابداع گردید اما به علت عدم کاربرد درست و حصول نتیجه ، پروژه
دلالان شروع به خرید پژو و پراید کرده‌اند / توقف تولید 4 مدل خودرو فقط برای تحریک بازار است
▪️حسین سعیدی فعال بازار خودرو: به نظر نمی‌رسد که توقف تولید پژو 405 و پراید بار اجرایی داشته باشد و بیشتر برای تحریک بازار است در دو سال اخیر بارها مسئولین رسمی کشور در خصوص توقف تولید پراید و پژو مصاحبه کرده‌اند اما هیچ اتفاقی صورت نگرفت و اکنون هم به نظر نمی‌آید این صحبت‌ها عملی شود.
▪️اکنون فضایی به وجود آمده که دلالان و سفته‌بازها شروع به خرید پ
دسته دنده در حالت پارک(p)
گیر کردن دنده در حالت پارک (p) عمومیت ندارد مگر در صورت بی احتیاطی راننده این مساله رخ می دهد. در مکانیسم دنده پارک، یک مانع مکانیکی وجود دارد که مانع از چرخیدن مجموعه دنده می ‌گردد. در واقع این مانع را می توان به عنوان یک عامل کمکی در کنار ترمزدستی در نظر گرفت.
این موضوع زمانی بروز می کند که از دنده پارک ( وضعیت P ) برای متوقف کردن خودرو به ‌ویژه در مسیرهای شیب ‌دار استفاده شود که در این حالت احتمال گیر کردن دنده وجود دار
جهت چرخش شافت پمپ وکیوم خلاء باید با قرار دادن موتور تست شود تا اطمینان حاصل شود که از جهت فلش مشخص شده بر روی پمپ خلاء مطابقت دارد. قبل از انجام این کار ، غده بسته بندی را کمی شل کنید و سپس آن را محکم کنید. درگاه اگزوز باید کاملاً باز باشد. علاوه بر این ، دریچه توقف فشار سنج و سوئیچ فشار دیفرانسیل سوئیچ فشار نیز باید باز شود و شیر باید بسته شود.
مایعات کار باید به رابط n3.3 و آب خنک کننده به رابط n5.0 عرضه شود.
قبل از اولین آزمایش ، حدود 4 هفته پس از
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هایی که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
یکی از نکات مهم در مورد ترخیص که در پاره‌ای مواقع سبب کند شدن فرآیند ترخیص یا اصطلاحاً توقف می‌شود، صدور مجوزهایی است که باید توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف صادر و توسط صاحبان یا نمایندگان آنها ارائه شود.
 
این مجوزها عموماً جنبه کنترلی و بازرسی دارند و هدف از صدور آنها این است که وارداتی غیراستاندارد از نظر سلامتی، بهداشتی، ایمنی، فرهنگی، زیست محیطی و سایر موارد وارد کشور نشود.
قابل ذکر است که در مورد ارائه مجوز تا زمانی که این مجوزها ا
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
ازدواج انسان را کور میکند. در 98 درصد موارد مسیر موفقیت و پیشرفت انسان با ازدواج کردن کاملا متوقف خواهد شد یا در بهترین حالت آن با شتاب صفر ادامه خواهد یافت که به نظر من یکی از علل مهم آن حذف جنون از زندگی حرفه ای و افزودن جنبه یکی شدن با اجتماع در زندگی شخصی و اجتماعی است.
خودخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااهی چرا!
خودخواهیه وقتی راهیو که دونفری دارید پیش میرید بعد فقط خودتو ببینی و بیخیال بشی از ادامه راه! 
اگر خسته ای اونم خستست ، اگر متوقف شدی اونم بخاطرت وایساده  چرا از خودت میرونیش!؟  
حتما پیش خودتون فکر میکنید این که خودخواهی نیست! ( باشه نیست)  ولی هست!  دوباره و هزار باره نگاش کن لطفا
 
تنها پانزده دقیقه وقت دارم، استراحت میان دو بازه ی فیزیک و شیمی. پس بذار تند تند برایت بنویسم که حتی کوچک ترین جزئیات صورتت را فراموش نکردم. چرا که هر روز تو را می بینم. از تویِ چهارده پانزده ساله که هنوز موهای نیمه بلند سیاهت جلوی چشمانت را می‌گرفت، آن شال سرخ بلند به سرت بود و عینکی که در بازتاب شیشه های طلایی رنگش دنیا را می دیدم، تا به همین دیروزت که خط مشکی چشم هایت زبانه کشید و رخنه کرد بر دلِ تنگِ منِ نهفته به زیر خاکستر.آری، هر روز تو را
هیچ انگیزه و دلی برای بیدار شدم ندارم فقط روزهام و لحظات م سپری میکنم که زودتر تمام شوند و درد کشیدن به انتهای خود برسد. یعنی ثبت نام کردم کلاس برنامه نویسی پایتون که یاد بگیرم اما اینقدر بی انرژی و بی انگیزه ام که الان باید برم خوابیدم انگار میخوام پیشرفت کنم اما خب درونم یه دکمه ی هست زده میشه و منو متوقف میکنه 
من بنده ی آن دمم که ساقی گوید 
یک جام دگر بگیر و من نتوانم
 
تا حالا شده از شدت درست بودن یک چیز اون کارو انجام ندین ؟ یعنی انقدر میدونید درسته و هیچ حرفی تو کارش نیست که به نتیجه اش اعتماد نکنین ؟ 
تو یه راهی افتادم که نه راه پس دارم نه راه پیش ، 
یا باید تا اخرشو برم که از اخرش میترسم ، یا همینطوری که هستم متوقف شم . 
که مطمئنم اگر متوقف شم به نابودی میرسم . 
اما بازم جرئت اینو که تا اخرشو برم و ندارم .
از یه جا بقیه بهم میگن اره درسته ، انجامش بده
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
بِسمِ رَبِّ روحُ الله(ره)
 
 
خسته شدی؟به این زودی؟ تو که نسل 3 یا 4 انقلابی...
هنوز کاری نکردی برای امام زمانت(عج) که!
میخوای جا بزنی؟
اولین توصیه امامت رو فراموش کردی؟(" اما پیش از همه چیز، نخستین توصیه من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است"  1398/11/22 )
این مسیری که واردش شدی،اتوبانی هست یک طرفه و بی انتها
یا باید مسیر را با ایمان به نصرت حق ادامه بدی یا دوربرگردانی وجود ندارد و
اگر
متوقف شوی،باخته ای
متوقف شوی،میشوی شمر زمانه ات
میشوی طلحه و ز
زمانی می رسد که دویدن رو متوقف کنی، به ایستی و نگاه کنی. به چه چیزی خیره شدی؟! به نزدیک یا دور شدنش. تو که دوستش داری، چه فرقی می کنه دوست داشته باشه یا نه؟! برای خوب بودن نیاز به دو قلب هست. تو که میگی: عاشقم؟! هستم ولی برای تداومش نیاز دارم دستهامو بگیره. حالا نزدیک میشه یا دور؟ جوابش پیش من نیست...
در همه ی مقالاتی که در باره رشد بره نوشته شده اند یک متن به طور مشابه تکرار شده است و آن هم این است که میزان رشد بره نر از مقدار رشد بره ماده بیشتر می باشد. البته این خود دلیل علمی دارد اما در کل بره های نر جثه ای بزرگ تر و وزنی بیشتر از بره های ماده دارند.
می توان گفت بره های ماده از نظر اندازه ظاهری، وزن و جثه از بره های نر کوچک تر و ضعیف تر هستند. دلیل این موضوع را می توان در هورمون های ترشح شده در بدن ماده ها دانست. به این صورت که هورمون هایی که ب
ارگ جدید بم-عکاس کتایون پایوَر
 
گفته می شود که دوربین ها لحظات را در زمان «متوقف» می کنند. اما این اصطلاح تنها در صورتی درست است که شما از سرعت شاتری استفاده کنید که به اندازه کافی سریع باشد تا هرگونه حرکتی را در صحنه متوقف یا فریز کند. گاهی به تصویر کشیدن حرکت ها با انتخاب سرعت شاتر آهسته و عکاسی با نوردهی طولانی (لانگ اکسپوژر – long exposure)، به جای منجمد و فریز کردن آن ها، به ثبت عکس های زیبا تر و پویا تری منجر خواهد شد. .
 
ادامه مطلب
شیر گرفتن می تواند فرایندی طولانی و چالش برانگیز باشد ، هم برای مادر و هم برای کودک. در این زمان باید یک استراتژی مناسب در پیش بگیرید تا به راحتی از این دوره بگذرید.
در صورت عدم آمادگی ، نیازی به متوقف کردن ناگهانی شیردهی نیست و سعی کنید این کار را بصورت تدریجی و آهسته انجام دهید. با این وجود ، چند دستورالعمل ساده می تواند به مادران کمک کند تا تعیین کنند که هنوز نیازی به شیردهی هست یا نه.
آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که نوزادان در ۶ ماه اول
ترامپ شهید را با مرده یکی میدانست
که احمقانه خیال کرد 
جسمت را که بگیرد;متوقف میشوی!!!!
نمیدانست که شهیدسلیمانی
ذبح عظیم است برای رسیدن به هدفِ نهایی...
خونِ شهید سلیمانی; اسرائیل را نابود خواهدکرد ;
و ظهور حضرت حجت را خیلی خیلی نزدیک...
سربازانِ امام عصر بندِ پوتین هایتان را محکم ببندید
خبری در راه است...
وای خدایا این چه عیدیه اینقد مرگ و میر داره اتفاق میفته دلم میگیره از پر پر شدن اینهمه آدم و مخصوصا جوونترها
خدایا به خودشون و جوونیشون و خانوادشون رحم کن
خدایا معجزه ات را نشونمون بده
خدایا همه را سلامت نگه دار 
کاش شیوع این بیماری لعنتی متوقف میشد
سه نفر محکوم به اعدام با گیوتین شدند؛ یک کشیش، یک وکیل دادگستری و یک فیزیکدان 
در هنگام اعدام؛ کشیش پیش قدم شد؛ سرش را زیر گیوتین گذاشتند و از او سؤال شد: حرف آخرت چیست ؟گفت : خدا ... خدا...خدا...او مرا نجات خواهد داد،وقتی تیغ گیوتین را پایین آوردند، نزدیک گردن او متوقف شد.

ادامه مطلب
10 کشور که قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند
در اینبخش با 10 کشور کـه قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند، آشنا می‌شویم. جدول میانگین قد کشورها طبق معمول یک جدول ثابت اسـت، اقلیم و سبک تغذیه و زندگی در رشد قد ملت ها تاثیر دارد، بسته بـه نوع اقلیم ها در مدت زمان طولانی حتی نژاد انسان نیز دستخوش تغییر می‌شود. در ادامه این مطلب ابتدا 10 کشور قدبلند و سپس با 10 کشور قدکوتاه آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.
 
ایسلند
 

ادامه مط
کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
تغذیه زنبور عسل
1 –(شربت)از مهمترین موارد تغذیه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز که هنوز هوا سرد نشده که مقدار شهد در طبیعت کم یا متوقف می گرد در صورتی که غذا کافی در کندو ها ذخیره نشده باشد بایستی آنها را تغذیه نمود . تا در زمستان ذخیره عسل داشته باشند .
ادامه مطلب
با سرمایه گذاری درست راه مهاجرت را برای خود واعضای خانواده ی خود هموار کنید ما این اطلاعات را برای شما بیننده عزیز در این بلاگ قرار داده ایم

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
هدف از این برنامهٔ مهاجرتی، تقویت اقتصاد و بازار کار کانادا با جذب افرادی از خارج کشور است که سرمایه، مهارت‌های کارآفرینی، و هوش تجاری دارند؛ مانند سرمایه‌گذارها، کارآفرینان و افراد خوداشتغال‌.
دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف در کانا
خواهر زاده م ۹ سالشه و خدا حفظش کنه خیلییی خوشکل و سر و زبون داره 
طوری که حتی اونایی که خودشون دختر همسن و سالش رو دارن عاشقشن 
پریشب اومد خونه مون ، از چند تا پله افتاده بود پاش کبود شده بود 
اولش کلی ناراحت شدم بعدش یه دفعه قاطی کردم گفتم مگه دست پاچلفتی هستی نمی تونستی رو پله اول متوقف بشی و خودتو جم کنی تا آخرین پله باید می افتادی و این بلا سرت می اومد..
الان که فکر می کنم حس می کنم مث قدیمی ها رفتار کردم خخخ
ارگ جدید بم-عکاس کتایون پایوَر
 
گفته می شود که دوربین ها لحظات را در زمان «متوقف» می کنند. اما این اصطلاح تنها در صورتی درست است که شما از سرعت شاتری استفاده کنید که به اندازه کافی سریع باشد تا هرگونه حرکتی را در صحنه متوقف یا فریز کند. گاهی به تصویر کشیدن حرکت ها با انتخاب سرعت شاتر آهسته و عکاسی با نوردهی طولانی (لانگ اکسپوژر – long exposure)، به جای منجمد و فریز کردن آن ها، به ثبت عکس های زیبا تر و پویا تری منجر خواهد شد. .با یک دوربین، که به شما ام
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش
​​​​​ف-ح ام گم شده، کنار دریا با سیگاری نیمه سوخته و یک گیلاس شراب منتظرم که بیاید و دست در پشتم بگذارد و با آهی بنشیند و بگوید سلام، بلاخره اومدم و لبخند بزند. منم نگاهش بکنم و با یه لبخند بگم سلام و به نوشیدن ادامه بدهم و این لحظات در این نقطه تا هزاران سال متوقف شود. 
سلام 28سالمه خط اخم ارثی دارم که خیلی عمیقه گفتن بوتاکس اونو رفع نمی کنه آیا با بوتاکس برداشته می شه؟ آیا روش دیگری برای ازبین بردنش هست؟........------------------------------------پاسخ
باسلامابتدا باید بوتاکس تزریق کنید تا حرکت متوقف شود ،در صورتیکه چین باقی باشد ، باید با ژل پر شود ،ضمنا چین ارثی نداریم چینها عادتی است واگر در خانواده شباهت است به علت عادات مشابه است
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید19 در کشور به 23049 نفر، فوت 1812 نفر و بهبودی 8376 نفر از بیماران خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 8376 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافت
پانک سنگین و سنگین را با شعله کم تا
متوسط ​​گرم کنید، بدون هیچ روغن (این چیزی است که ما آن را "ووک سفید"
نامیدیم)؛ دانه های کنجد را بگذارید، به طور مداوم تکان دهید. همانطور که رنگ آنها
از مروارید سفید تا قهوه ای طلایی تبدیل می شود، حدود 10 دقیقه (هنگامی که شما نیز
باید برخی از صدای طعمه شنیدن). از گرما خارج شود و خنک شود دانه های کنجد برنج را
در یک پردازنده غذایی با دو قاشق روغن زیتون قرار دهید. فرآیند در سرعت متوسط،
متوقف کردن ماشین برای رها کردن
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
 
 
 
به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز را به معلمین فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفت.
 متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
در بیان جایگاه ویژه معلم فرمایش گهر بار مولای متقیان حضرت علی (ع) کافی است که می فرمایند: هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.
روز معلم پیام آور شکوه و اقتدار مردان و زنان پاکباخته ای است که در طول تاریخ برای تعلیم و تربی
آدمهای توی این کشور،
و مخصوصا ایرانیهای این کشور رو،
بیشتر درگیر اثبات اینکه: تنها نیستن (ولی هستن)، دلتنگ نیستن (ولی هستن)، خوشگل هستن، وایت هستن، جذاب هستن، کار مهمی میکنن، برای این مملکت مهم هستن، دوست های زیادی دارن، افسرده نیستن، و... یافتم.
 
نگران آدمهای این کشور هستم.
 
هم میهنان گرامی، سلام و عرض ادب.
خوش آمدید به وبلاگ حریم مردم. 
از ساعات اولیه قطع ارتباط ایران با اینترنت جهانی، وبلاگ های زیر مجموعه "بیان" مرتبا به روزرسانی می شوند. افراد با سلایق و اعتقادات سیاسی گوناگون پیرامون این موضوع قلم زدند اما هیچ کدام نتوانستند آن طور که باید و شاید فضایی مناسب برای بحث در بین کاربران بلاگ بیان ایجاد کنند.
مسئولین محترم کشور علت قطع ارتباط ایران با شبکه جهانی اینترنت را مسائل امنیتی عنوان می کنند، اما با توجه
توقف نماد و بازگشایی نماد در بورس چیست؟ در بازار بورس اوراق بهادار به دلایل متعددی ناظر بازار (سازمان بورس اوراق بهادار) از خرید و فروش سهام جلوگیری می کند و اجازه معامله را به سهامداران نمی دهد یا به عبارتی نماد معاملاتی متوقف گردیده است. به این وضعیت توقف نماد گفته می شود.
در وضعیت توقف نماد اگر شما سهامدار شرکت باشید نمی توانید سهام خود را بفروشید و برعکس اجازه خرید سهام را هم نخواهید داشت تا زمانی که ناظر بازار دستور بازگشایی نماد را صاد
کاش گاهی زمان متوقف می شد
اصلا کاش گاهی جهان متوقف می شد
اصلا بهتر بود می توانستیم از جهان به بیرون پرتاب شویم و مدتی به تماشای کائنات و تلاششان بنشینیم
روز ها می گذرد و احساسات گوناگون بر ما مستولی می گردد
کدامشان حقیقی است
دوست داشتن
عشق
نفرت
بی تفاوتی
کدامشان؟
عشق انسانی را اگر بعد از ازدواج باشد چه کسی می تواند کتمان کند که تعهد موجب آن است و روابط انسانی؟
و اگر قبل از ازدواج باشد چه کسی می تواند اثبات کند که هوس و طمع موجب آن نیست؟
طمعی که
عمر خیلی خیلی زود میگذره ها!
انگار دیروز بود اومدم این کشور و اینجوری چمدون هام رو گذاشتم کنار تختم.
یادمه سرم بردم زیر پتو
کلی گریه کردم
و گفتم چرا اومدی این کشور؟!
ریختن؟
البته هنوز هم اعتقاد دارم که من متعلق به این کشور نیستم. و برای همینم هست که دارم میرم ازینجا. نه که بد باشه نه، تا وقتی میرم که بتونم جایی که واقعا بهش تعلق دارم رو پیدا کنم. اینجا وگرنه کشور خوبیه.
با اینکه بسیار دوست داشتنی هست و بسیار زیبا. و با مردم خوب.
ولی جالبه کار دنیا.
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگی ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
روش تشخیص این بیماری مشخص شده و آلمانی‌ها کیت تشخیص این بیماری را تهیه کرده‌اند.در این میان دولت هند نیز نظارت بر همه مسافرانی را که از چین به این کشور وارد می‌شوند افزایش داده و در سراسر کشور اعلام آماده‌باش کرده است.به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک بیمار ۵۶ ساله در شانگهای چین که مبتلا به ویروس کشنده کرونا بود، مداوا شده و از بیمارستان مرخص شد.بعضی ها در ایران هنوز «فورس ماژور» چین را درک نکرده‌اند.ویروس کرونا: آخرین اخبار، علائم و درما

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها