نتایج جستجو برای عبارت :

سرطان هرگز من را نخواهد کشت.

دریافت-مولانا محمد عمرعنوان: سرطان هرگز من را نخواهد کشتحجم: 130 کیلوبایتتوضیحات: داستانی واقعی از زندگی مولانا محمد عمر سربازیواقعه ای که به اوج ایمان و اعتقاد اشاره می کند.
هنگامی که پزشک معالج ایشان اعلام می کند که مولانا دچار سرطان شده اند، اما ایشان....
برای خواندن ادامه داستان بر روی «لینک-مولانا محمد عمر» کلیک کنید.
سرطان سینه چیست؟
سرطان سینه نوعی بیماری است که در آن سلولهای پستان از کنترل خارج می شوند. انواع مختلفی از سرطان سینه وجود دارد. نوع سرطان سینه بستگی به این دارد که سلول های سینه به سرطان تبدیل می شوند.
سرطان سینه می تواند در قسمت های مختلف پستان آغاز شود.
ادامه مطلب
می‌بینی زمستان؟دیگر زور هیچ آفتابی به من نمی‌رسددیگر دستِ هیچ بهاری نمی‌تواند شاخه‌هایم را لمس کنددیگر در قله‌ام. جایی که هیچ کس به آن‌جا نخواهد رسید...می‌بینی چه‌قدر بزرگ شده‌ام؟دیگر در هیچ تابوتی جا نمی‌گیرمدیگر هیچ گوری مرا نمی‌پذیرد...می‌بینی؟می‌بینیچه باوقار، دیگر هرگز او نخواهم بوددیگر هرگز نخواهد دانستدیگر هرگز نخواهد فهمید...می‌بینیکه چگونه جنون بر عقل‌ام می‌خنددو نوازشِ دست‌هایش را از شانه‌هایم دریغ می‌کند؟می‌بین
کسی مرا بیدار نخواهد کرد... اگر بخوابم و خودم را بیدار نکنم،

کسی مرا نخواهد ساخت... اگر آوار شوم و خودم را نسازم،
کسی مرا آرام نخواهد کرد... اگر بهم بریزم و خودم را آرام
نکنم،
کسی نوشته هایم را نخواهد خواند... اگر بنویسم و خودم
نخوانم،
کسی زخم هایم را نخواهد بست... اگر زخمی شوم و خودم زخم
هایم را نبندم،
کسی مرا درک نخواهد کرد... اگر بفهمم و خودم را درک نکنم،
کسی با من حرف نخواهد زد... اگر تنها باشم و با خودم حرف
نزنم،

کسی مرا جمع نخواهد کرد... اگر از هم ب
علائم اولیه ی سرطان سینه را جدی بگیرید
 
 

تغییرات ایجاد شده در اندازه ی سینه ها می تواند نشان دهنده ی وجود سرطان باشد
 
9 علامت احتمالی سرطان سینهسرطان سینه یکی از رایج ترین سرطان ها در دنیاست که علائم خود را دارد، اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائمی که بدن بروز می دهد بی توجه بوده و اعلام خطر بدن را نادیده می گیرند. درست است که نیازی به نگرانی های بی مورد و وسواسی در مورد سلامتی نیست، اما نباید علائم جدی را نادیده گرفت.
ادامه مطلب
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
اگر سرطان کوچک باشد و جراح بتواند تمام آن را بردارد شانس زنده ماندن بیمار بیشتر خواهد بود . اما اگر بیماری در زمان تشخیص پیشرفت کرده باشد عمل جراحی آن امکان پذیر نخواهد بود.
سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران است که سرطان معده، کشنده ترین آنها  محسوب می شود. شیوع این بیماری در مردان دوبرابر زنان بوده و چهارمین سرطان شایع در جهان محسوب می‌گردد. سرطان معده در مردان پس از سرطان ریه شایعترین سرطان است حال آنکه در زنان سرطان پستان شایع ترین سرطا
اگر بتوانید علایم سرطان ریه را در مراحل اولیه تشخیص دهید احتمال درمان آن را به مقدار بسیار زیادی بالا می برید ریه های شما دو عضور اسفنجی در قفسه سینه هستند که که هنگام دم  اکسیژن هوا را به خون منتقل کرده و هنگام بازدم دی اکسید خون را از بدن دفع می کنند. سرطان ریه عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده در بین مردان و زنان است. میزان مرگ و میر توسط سرطان ریه بیشتر از سرطان های روده بزرگ، پروستات، تخمدان و پستان است.

ادامه مطلب
 
ول این که شیوع آن زیاد است؛ مثلا تعداد بیشتری از مردم درگیر سرطان کلون به نسبت سرطان کیسه صفرا می‌شوند. بر طبق آمار‌های رسمی سالانه بیش از یک میلیون نفر در جهان به سرطان روده مبتلا می‌شوند که سالانه به این مقدار افزوده می‌شود. در ایالات متحده سالانه بیش از ۱۵۰ هزار مورد جدید سرطان روده بزرگ کشف که حدود ۴۵ هزار مورد آن منجر به مرگ و میر می‌شود. همجنین شیوع آن در مردان بیش از زنان بوده و در بیشتر موارد در افراد بالای ۵۰ سال رخ می‌دهد.
راه‌ه
سرطان رحم ( به انگلیسی : Uterine cancer ) با رشد و پیشرفت می تواند علایم و نشانه های مختلفی ایجاد کند. سایر مشکلات پزشکی هم هستند که می توانند علایمی مشابه سرطان رحم ایجاد کنند. رشد غیر طبیعی سلول های دیواره داخلی رحم یا اندومتر منجر به ایجاد سرطان زحم  می شود  که به نام سرطان اندومتریوز هم شناخته می شود و  اغلب با خونریزی غیر طبیعی از واژن همراه است.اگر علائم سرطان رحم در مراحل اولیه  جدی گرفته شده با مراجعه به پزشک سرطان رحم تشخیص داده شود قابل
تشخیص سرطان پروستات با یک آزمایش خون

سرطان پروستات شایع ترین سرطان مردان است که در صورت تشخیص علائم و اقدام به موقع، شانس درمان و پیشگیری از پیشرفت سرطان پروستات افزایش می باید . سرطان پروستات ( Prostate cancer ) که با نام چنگار پروستات نیز شناخته می شود، در پروستاتاست که غده ای در دستگاه تناسلی مردان است رشد می کند .
سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان هایی است که مردان را مبتلا می کند و در سطح جهان دومین گونه سرطان رایج و پنجمین عامل مرگ و میر مربو
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
فرارو- سرطان سینه به طور کلی در مراحل اولیه هیچ نشانه مشخصی را به وجود نمی‌آورد، اما کشف به موقع می‌تواند وضعیت فرد مبتلا به سرطان سینه را از قربانی به نجات یافته تغییر بدهد. سرطان سینه یکی از متداول‌ترین سرطان‌ها است. به استثنا مرگ و میر بالای ناشی از این بیماری، سرطان سینه از جمله بیماری‌های قابل پیش گیری است و تاکید بر این امر که به جز مرگ و میر، این سرطان موجب از کار افتادگی و حتی در برخی مواقع از دست رفتن نیروی کار و ضرر‌های سنگینی به
درمان های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است شامل برخی از جراحی ها ، پرتودرمانی ، شیمی درمانی و درمان هدفمند باشد. سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارند ممکن است با عمل جراحی قابل درمان باشند ، در حالی که سرطان که به طور گسترده گسترش یافته است ، معمولاً قابل درمان نیست ، با مدیریت جهت بهبود کیفیت زندگی و علائم هدایت می شود. میزان بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 65٪ است.
 
 احتمال بقاء فرد بستگی به پیشرفت سرطان دارد ، آیا با جر
آزمونی برای تشخیص سرطان های زنانه
 
 

بیشتر انواع سرطان قابل پیشگیری هستند
 
 امروزه اغلب خانم ها آگاهی هایی هر چند اندک درباره سرطان پستان دارند و اغلب آنها هم بیش از حد از این سرطان می ترسند اما شاید با سایر سرطان هایی که بین زنان شایع است، کمتر آشنا باشند و از مواردی که خطر ابتلای آنها را به سایر سرطان ها زیاد می کند، بی اطلاع باشند. این آزمون به شما کمک می کند دریابید کدام یک از سرطان های شایع زنان بیشتر در کمین شماست و برای مقابله با آنها
لاغر شوید تا سرطان سینه نگیرید
کاهش وزن می تواند فواید زیادی داشته باشد از تناسب اندام و زیبایی گرفته تا نگرفتن سرطان سینه.در ادامه مطلبی درباره رابطه کاهش وزن و فاصله گرفتن از سرطان سینه در خانم ها می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : تشخیص سرطان پستان در زمان بارداری شایع نیست.  تخمین زده می شود که این اتفاق حدود  1 در 1.000 تا 1 در 10،000 بارداری رخ میدهد.سرطان پستان دوران بارداری شامل سرطان پستانی است که در هر زمان در دوران بارداری یا در سال اول پس از زایمان تشخیص داده می شود.
ادامه مطلب
به نظر می رسد مولکول های مهندسی شده مبتنی بر طلا نسبت به روش های درمان مبتنی بر پلاتین، گزینه ای موثرتر و ایمن‌تر برای مبارزه با سرطان هستند.


به گزارش : طی چند دهه گذشته، سیس‌پلاتین مبتنی بر پلاتین یکی از گزینه های درمان رایج برای بسیاری از انواع سرطان بوده است. این دارو به ویژه در متوقف کردن سرطان بیضه با نرخ موفقیت بیش از ۹۰ درصد، بسیار موثر عمل کرده است.
ادامه مطلب
 
سرطان یک بیماری تنها و منحصر به فرد نیست. سرطان انواع و اقسام گوناگون دارد. ویژگی های هر یک از سرطان ها و سرعت رشد آنها متفاوت است. یک دارو یا یک ماده غذایی ممکن است یک نوع سرطان را بهبود بخشد، اما به درمان گونه دیگری از سرطان کمک نکند. بقراط، حکیم یونانی دو هزار سال قبل مصرف سیر را برای درمان سرطان مفید اعلام کرد، اما تا قرن بیستم طول کشید تا دانشمندان دریافتند چگونه ممکن است سیر در بیماری سرطان موثر واقع شود.
همان طور که خواهید خواند دانشمن
سرطان سینه چه نشانه هایی دارد؟
هر بیماری نشانه هایی دارد.سرطان سینه هم علائمی دارد که باید خانم ها با مشاهده این علائم و نشانه ها حتما به پزشک مراجعه کنند . در این مطلب می خواهیم درباره سرطان سینه با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
سرطان معده پنجمین سرطان شایع در جهان است. اگرچه این سرطان در ایالات متحده شایع نیست، ولی دارای شیوع بیشتری در میان مهاجران (به خصوص از کشورهای شرق آسیا) می باشد. سرطان معده در مجموع یکی از کشنده ترین سرطان ها در جهان است، زیرا متوسط طول عمر افرادی که این بیماری در آنها تشخیص داده می شود، تنها ۲۴ ماه است و شانس زنده ماندن فرد بیمار به مدت پنج سال پس از تشخیص و درمان نیز تنها حدود ۱۰ درصد است. با فرا رسیدن ماه نوامبر، ماه اطلاع رسانی در مورد سرطان
 
سیاه دانه سرشار از آنتی اکسیدان است، بنابراین تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند. مطالعات زیادی در این زمینه نشان داده است که مصرف سیاه دانه در درمان انواع سرطان‌ها مانند سرطان لوزالمعده، سرطان پروستات، سرطان روده بزرگ، سرطان پوست و سرطان دهانه رحم مفید است. در واقع ترکیبات موجود در سیاه دانه می‌تواند بسیاری از سلول‌های سرطانی بدن را از بین ببرد.
 
 
ترکیبات موجود در سیاه دانه، دارای خاصیت آنتی
همه چیز درباره سرطان پوست (سرطان پوست غیر ملانوم یا سرطان کراتینوسیت)
سرطان پوست یک بیماری سرطانی (بدخیم) و مخرب پوستی است. این بیماری از سلول هایی که در امتداد غشا قرار دارد و لایه سطحی پوست را از لایه های عمیق تر جدا می 
کند سرچشمه می گیر. بر خلاف ملانوما بدخیم پوست، اکثریت قریب به اتفاق این نوع از سرطان های پوست دارای پتانسیل محدودی برای گسترش به سایر نقاط بدن
 (متاستاز) و تبدیل به بیماری کشنده هستند.


ادامه مطلب
طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است: «با افزایش سن به دلیل ضعیف تر شدن بدن و سبک زندگی ناسالم، احتمال ابتلا به این سرطان در افراد بیشتر می شود؛ اما نکته قابل تامل این است که سرطان خون شایع ترین نوع سرطانی است که افراد زیر ۱۵ سال را در بر می‌گیرد!»

ادامه مطلب
کتاب خدا هرگز نمی میرد : علت و ریشه مرگ دیگر موجودات جهان و اثبات پایندگی خداوند
 
کتاب خدا هرگز نمی میردنویسنده: غلامرضا حیدری ابهرینشر جمال
معرفی:
قرآن کریم، انسان ها را از همانند دانستن خدا با آفریده های او منع کرده و برای همین، تولد و مرگ و جسم داشتن را از خدا نفی می کند.اگر خدا شبیه آفریده هایش باشد، دیگر آن خدایی نخواهد بود که شایسته ی پرستش باشدکتاب (خدا هرگز نمی میرد علت و ریشه مرگ را در دیگر موجودات جهان بررسی می کند و با تکیه بر دیگر ص
1-ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد
رژیم های غذایی حاوی سبزیجات خانواده کلم با خطر کم تر رو به رو شدن با سرطان های خاص ارتباط دارند.
محققان ترکیبات حاوی گوگرد را در درون آن ها شناسایی کرده اند که ممکن است اثرات ضد سرطانی داشته باشند، که شامل گلوکوزینولات ها و محصولات جانبی آن ها مانند ایندول و ایزوتیوسیانات ها است.
آنتی اکسیدان ها در جوانه های بروکسل مانند کامپرفرول نیز به کاهش استرس اکسیداتیو بر روی سلول ها برای مقابله با سلول های سرطا
سرطان پوست
سرطان پوست (رشد غیرطبیعی سلول‌های پوست) اغلب در پوست‌هایی ایجاد می‌شود که در معرض آفتاب قرار دارند. البته، این نوعِ شایعِ سرطان در ناحیه‌هایی از پوست که 
معمولاً در معرض آفتاب نیستند نیز بروز می‌کند. می‌توان از طریق قرار نگرفتن در معرض اشعه فرابنفش یا محدود کردن زمان آن، خطر بروز سرطان پوست را کم کرد. بررسی مرتب 
تغییرات مشکوک پوست به تشخیص زود هنگام سرطان پوست کمک می‌کند. تشخیص زود هنگام سرطان پوست شانس درمان موفقیت‌آمیز آ
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
رابطه مستقیم مصرف خودسرانه "ژلوفن" و "سرطان معده" !
▫️استفاده خودسرانه از داروهایی همچون ژلوفن موجب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود که به مرور زمان سرطان معده را به همراه دارد
+ محققان دریافتند کسانی که طی جوانی به دلیل اعتیاد آور بودن استامینوفن کدئین، ژلوفن را انتخاب کرده اند در بزرگسالی دچار مشکلات فشارخون بالا و درد‌های کلیوی شده اند
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توقف ساخت آن میشود ، ژن را ویرایش می کنند."
این روش مانند اضافه کردن چند حرف اضافه به یک کلمه است ، بنابراین کلمه در نوشتار تشخیص داده نمیشود. از آنجا که سرطان باید این ژن را تولید کند ، پس از ویرایش ژن سرطان می میرد.
وی افزود : "در مطالعه ما ، موشهای تحت درمان 100٪ زنده مانده و هیچ توموری نداشتند. موشها علائم بالینی
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به چاقی ( هر دو جنس )
پروفسور Tone Bjorge در بخش سلامت و مراقبت عمومی دانشگاه Bergen ، میگوید : " چاقی یک عامل خطر تایید شده برای چند سرطان میباشد. در این مطالعه ، ما بر روی درجه ، زمان و مدت اض
یکی از بیماری های سختی که اغلب ،مردان به آن دچار می شوند سرطان معده است، و متاسفانه در مراحل اولیه قابل تشخیص نبوده و علائم چندانی ندارد. سرطان معده یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردان و زنان است که تا کنون علت مشخصی برای آن عنوان نشده است.

ادامه مطلب
همه ما می‌دانیم که چگونه از نظر ذهنی می‌توان بر بدن و جسم تاثیر گذاشت. به همین دلیل وقتی در رابطه با به یک بیماری جدی مانند سرطان صحبت می‌کنیم فکر می‌کنیم تنها راه درمان از طریق دارو است. اما براساس مقاله جدیدی که در مجله Trends in Cancer منتشر شده است، نشان می‌دهد که توانمندسازی بیماران برای تغییر ذهنیت در مورد تشخیص سرطان می‌تواند به آنها در مراقبت بهتر و بهبود یا درمان بیماری کمک کند.
ادامه مطلب
نوبل پزشکی ۲۰۱۸ به درمان سرطان با ایمونوتراپی رسید 
 جایزه نوبل پزشکی سال 2018 به جیمز پی آلیسون آمریکایی و تاسوکو هونجو از ژاپن به دلیل کشف یک روش نوین در درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی تعلق گرفت. این دستاورد تکه گمشده پازلی است که محققان یک قرن به دنبال آن بودند.
ادامه مطلب
در دیدار اساتید: امسال راهپیمایی روز قدس مهمتر است بخاطر این کارهای خیانت باری که بعضی از دنباله های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و حتما در این قضیه هم شکست خواهند خورد. منتها فرقش با گذشته ها این است که حالا صریحا میگویند میخواهیم مسئله فلسطین را از مسائل مطرح دنیا حذف کنیم؛ البته چنین کاری را نخواهند توانست و ناکام خواهند ماند.
طی سالها تحقیق در کانادا در بین گروه کثیری از  آتش نشانها مشخص شده که چند بیماری در بین این گروه شغلی به نسبت بالاتر از سایر مشاغل دیده میشود.  محققین ارتباطی  بین  این بیماریها و استنشاق گازها و بخارات ناشی از حریق  کشف کرده اند که عبارتند از :1- سرطان ریه بخصوص در آتش نشانهای با سابقه شغلی بالاتر و مصرف سیگار2- سرطان کلیه و مجاری ادرار3- سرطان استخوان و سیستم عصبی4- بیماریهای قلبی5-نارسائی آئورت6-بیماریهای ریوی
ماموران آتش نشانی بیشتر در خطر
« متن سرود سردار سلیمانی» 
میراث تو احساس امنیت
میراث تو ایثار و بیداریرفتی ولی تا آخر تاریخبر قله ی عزت پدیداری
دیدی افق های رهایی راوا کرده ای راهی سوی فرداای ذوالفقار حیدر دورانای جان فدای حضرت زهرا
تک خوان :لبخند تو فانی نخواهد شدمستضعفین را بوده ای یاورهم بوده ای در وقت خود عمارهم بوده ای چون مالک اشتر
(با خشم و عزم طوفانیمی بندیم با تو پیمانیحاج قاسم سلیمانی) 2 بار
با هرنگاه و فکر و فرهنگیدر سنگر تو عاشقان بسیاردل ها همه همواره در راهتخ
سرطان پروستات
به عنوان یکی از شایع ترین سرطان هایی که گریبان گیر مردان در تمام دنیا
هست شناخته می شود ۱۵% از کل سرطان های تشخیص داده شده دردنیا رو سرطان پروستات
تشکیل داده است و در جوامع غربی و آمریکای شمالی شایع ترین سرطان مردان
است در ایران سومین عامل بروز سرطان در مردان ایرانی شناخته می شود که شیوع
آن ۱۸ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر در هر سال می باشد .علائم بیماری در سنین
کهنسالی اتفاق می افتد هر چند که شروع بیماری از سن بالای ۵۰ سالگی است و
ا
قارچ بخورید؛ سرطان نگیرید
▫️محققان ژاپنی با بررسی وضعیت سلامت ۳۶۵۰۰ مرد در مدت طولانی متوجه شدند که خوردن قارچ به طور مرتب باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات می شود.▫️کسانی که هفته‌ ای یک یا دو بار قارچ می‌خورند، ۸ ٪ کمتر خطر ابتلا به آنکولوژی دارند. دانشمندان تأکید می کنند که حتی مصرف اندک قارچ‌ ها در رژیم غذایی، مزایای ملموس برای سلامتی انسان در آینده به همراه خواهد داشت.
قارچ را می توانید با تخم مرغ صبحانه و یا در سالاد استفاده کنید
متن سرود حاج قاسم سلیمانی
میراث تو احساس امنیتمیراث تو ایثار و بیداریرفتی ولی تا آخر تاریخبر قله ی عزت پدیداری
دیدی افق های رهایی راوا کرده ای راهی سوی فرداای ذوالفقار حیدر دورانای جان فدای حضرت زهرا
تک خوان :لبخند تو فانی نخواهد شدمستضعفین را بوده ای یاورهم بوده ای در وقت خود عمارهم بوده ای چون مالک اشتر
(با خشم و عزم طوفانیمی بندیم با تو پیمانیحاج قاسم سلیمانی) 2 بار
با هرنگاه و فکر و فرهنگیدر سنگر تو عاشقان بسیاردل ها همه همواره در راهتخو
 
در یک مطالعه بین المللی با راهنمایی دانشگاه Bergen، محققان قصد داشتند پی ببرند که چگونه اضافه وزن ( BMI بالای 25 ) و چاقی (BMI بالای 30 ) خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان را افزایش میدهند.
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به
تشخیص سرطان حنجره
حنجره یک اندام اساسی در بدن انسان است که وظیفه تولید صدا را بر عهده دارد. لذا هر تغییر در صدای انسان می تواند از علائم ابتلا به بیماری سرطان حنجره باشد. می توان گفت هر گونه تغییری در صدای انسان می تواند از علائم اولیه تشخیص سرطان حنجره باشد.


ادامه مطلب
پاورپوینت سرطان خون
دانلود پاورپوینت با موضوع سرطان خون، در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: سرطان خون (لوسمی) چیست؟ خون از مایع لزجی به نام پلاسما و یاخته های شناور آن که توسط مغز استخوان تولید می شود تشکیل شده است. مغز استخوان ماده ای نر
در کبد سرطان‌هایی‌ نیز یافت‌ می‌شوند که‌ از نقاط‌ دیگر منشأ گرفته‌ به‌ کبد گسترش‌ یافته‌اند. سرطان‌ کبد معمولاً در ارتباط‌ با یک‌ بیماری‌ زمینه‌ای‌ در کبد مثل‌ سیروز کبد رخ‌ می‌دهد.درباره سرطان کبد چه می دانید؟کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می‌کند. کبد به کمک صفرایی که می‌سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می‌شود.کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پرو
سرطان پروستات چیست و چگونه درمان می شود؟
واژه ی تقریبا نام آشنا و تلخ سرطان پروستات که امروزه آمار بالایی را در میان مردان بالای 40 الی 50 سال دارد مثل تمام بیماری های دیگر با علائم و نشانه هایی در بدن ایجاد می شود ، نشانه هایی که با شناخت آنها می توان مانع از بروز و پیشروی بزرگ شدن پروستات شد . در این مسیر مراقبت ها ، تغییرات در سبک زندگی و انتخاب بهترین گزینه درمان که توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود مهم ترین قدم ها محسوب می شوند.
 
سرطان پروست
سرطان حنجره
سرطان حنجره، رشد خارج از کنترل سلول های بدخیم در حنجره و بافت های اطراف آن می باشد. حنجره، اندام تولید صدا در انسان است. حنجره یک عضو توخالی و متشکل از
چندین غضروف، در جلوی گردن می باشد که تارهای صوتی را در خود جای داده است .
حنجره در نفس کشیدن، صحبت کردن و بلع غذا نقش مهمی ایفا می نماید. تشخیص هر چه سریع تر سرطان حنجره در مراحل اولیه، باعث موفقیت بیشتر درمان و کاهش عوارض
آن می گردد.
 
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های مردان با بالا رفتن سن مشکلات پروستات در آنهاست. مشکلات پروستات به دلایل مختلفی در مردان رخ می دهد. امروز می خواهیم در نیک صالحی ارتباط بین استرس و سرطان پروستات در مردان را بررسی کنیم. شما هم اگر میخواهید درباره این بیماری اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید

ادامه مطلب
« متن سرود سردار سلیمانی» 
میراث تو احساس امنیت
میراث تو ایثار و بیداریرفتی ولی تا آخر تاریخبر قله ی عزت پدیداری
دیدی افق های رهایی راوا کرده ای راهی سوی فرداای ذوالفقار حیدر دورانای جان فدای حضرت زهرا
تک خوان :لبخند تو فانی نخواهد شدمستضعفین را بوده ای یاورهم بوده ای در وقت خود عمارهم بوده ای چون مالک اشتر
(با خشم و عزم طوفانیمی بندیم با تو پیمانیحاج قاسم سلیمانی) 2 بار
با هرنگاه و فکر و فرهنگیدر سنگر تو عاشقان بسیاردل ها همه همواره در راهتخ
بسم الله الرحمن الرحیم
طبق اخرین تحقیقات از منبع ncbi و مقاله منتشر شده در ان ، همچنین سایت های دیگر همانند medical news today ، تایید شد که هسته انگور حاوی مقدار قابل توجهی انتی اکسیدان و یون های فعال است که باعث میشود روند بهبودی سرطان تا 67% بدون نیاز به شیمی درمانی صورت گیرد.
عصاره تهیه شده از این دانه ها ، با سلول های سرطانی مقابله می کنند و به خاطر داشتن خاصیت اسیدی ، این سلول ها را از بین می برند.

همچنین باید توجه کرد که میتوان از روی فرمول بالا ، دا
آیا می دانید سرطان گوش چیست؟
سرطان، تقسیم و رشد غیر طبیعی سلول های بدن می باشد، تمام اندام های بدن من جمله گوش نیز از خطر این اتفاق مستثنی نیستند، سرطان گوش انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. سرطان گوش مثل همه انواع سرطان ها امکان درمان در صورت خوش خیم بودن آن وجود دارد، اما در صورت تشخیص دیر تر و همچنین عدم پیگیری درمان،امکان مرگ بیمار وجود دارد. سرطان گوش در لایه های مختلف گوش بوجود می آید و در برخی موارد سرطان
به نام نامی‌الله
سوره فاطر-آیات 42 و 43
 
مشرکان عرب محکم‌ترین قسم به نام خدا یاد می‌کردند که اگر پیغمری از جانب
خدا برای هدایتشان بیاید از هر یک از امم یهود و نصاری بهتر هدایت می‌یابند و
آنگاه که رسول آمد بر آنها چیزی جز مخالفت و نفرت نیفزود.
بدین جهت که می‌خواستند در زمین تکبر و گردنکشی کنند و مکر اندیشند و
مکر زشت و فکر بدکاری جز صاحبش احدی را هلاک نخواهد کرد و آیا اینان جز
آن که مانند گذشتگان هلاک شوند انتظار دارند و طریقه خدا(در هلاک
بد
پزشکان آمریکایی برای اولین‌بار، تکنیک قدرتمند ویرایش ژن را در افراد مبتلا به سرطان مورد آزمایش قرار دادند. این آزمایش که هدف آن ارزیابی بی‌خطر بودن تکنیک مذکور بود، گامی در مسیر هدف نهایی ویرایش ژن به‌منظور کمک به سیستم ایمنی بیمار برای مبارزه دربرابر سرطان است.
ادامه مطلب
لکه های پوستی خطرناک
سرطان پوست چیست؟ عکسهایی از انواع سرطان پوست و خالهای سرطانی

سرطان
پوست شامل تغییرات غیرعادی در لایه بیرونی پوست می‌شود. سرطان پوست متداول
ترین و شایع ترین نوع سرطان در تمام جهان بوده و ۷۵ درصد کل سرطان در جهان
را تشکیل می‌دهد و هرچند اکثر مبتلایان به سرطان پوست شفا می‌یابند، اما
بدلیل شیوع زیاد آن یکی از نگرانی‌های بزرگ افراد بحساب می‌آید. شما
می‌توانید با کاهش قرارگیری در برابر اشعه فرابنفش و یا عدم قرارگیری
دیروز عصروسط کلاس بود و هنوز در حال تدریس بودمدانشجویی نزد من اومد
خانمی که خودش مادر فرزندانی بود
اشک می ریخت
اشک
...
گفت: سرطان دارم
باز هم اشک ریخت
...
خیلی جا خوردم
نمی دونستم چی بگم ولی
به عنوان یه استاد، حس همدردی عجیبی دارم
دلم می خواد هر چه در توانم است براش دعای خیر کنم
یا اگه کاری از دستم بربیاد
توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد.
مصرف مداوم توت فرنگی از بروز سرطان مری پیشگیری می کند.
جوشانده برگ توت فرنگی برای استسقاء مفید است (هر چهار ساعت ۱ قاشق مرباخوری)
خوردن سه یا چند وعده توت فرنگی می تواند خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا که در آن بینایی از دست می رود را کاهش دهد.
خوردن توت فرنگی بعضی از ویروس‌ها را از بین می‌برد.
توت فرنگی از سرطان جلوگیری می نماید.
توت فرنگی باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.
کسانی که سرطان دارند سعی کنند توت فرنگی را در
داستان پشت پرده یک اکتشاف
تصویر پراش پرتو xاز بلور dnaتوسط روزالیند فرانکلین تهیه شده بود .
موریس ویلکینزِ فیزیکدان بدون اطلاع فرانکلین ، این تصویر را از اتاق کار فرانکلین برداشته و تحویل واتسون و کریک میدهد . 
آن‌ها براساس تصویر گرفته شده توسط فرانکلین، مدل مولکولی dnaرا ارائه می کنند. 
متاسفانه فرانکلین، براثر کار زیاد با پرتو xبه سرطان تخمدان مبتلا شده و فوت میکند
بعد ازفوت فرانکلین ، واتسون و کریک موفق به دریافت جایزه نوبل می شوند .
در کن
خانومانه:
سرطان سینه یکی از سرطان هایی است که در جهان خیلی زود تشخیص داده می شود.
این بیماری مزمن زمانی به وجود می آید که سلول های بافت سینه به شکل غیر
معمول شروع به رشد می کنند. این سرطان در میان زنان رواج زیادی دارد زیرا
عوامل زیادی باعث بروز آن می شود. پیشرفت های پزشکی و تکنولوژیک برای بهبود
درمان ها بسیار موثر بوده اند. اما با همه این ها پزشکان توصیه می کنند که
نسبت به هر گونه علائمی هوشیار باشید. علاوه بر این، پزشکان پیشنهاد می
کنند که ی
طبق مطالعات انجام شده : «با افزایش سن به دلیل ضعیف تر شدن سیستم ایمنی بدن و سبک زندگی ناسالم، احتمال ابتلا به این سرطان در افراد بیشتر می شود؛ اما نکته اینجاست که سرطان خون شایع ترین نوع سرطانی است که افراد زیر ۱۵ سال را در بر می‌گیرد!»
 
ادامه مطلب
 روشی نوین و مؤثر در درمان سرطان روده بزرگ 
 بازدارندگی از ورود گلوکز به سلول توسط گلوکز اکسید از (GOx) برای ناتوان کردن تومورها، استراتژی جذابی است که با عنوان "cancerous starvation therapy" در درمان سرطان راه یافته است، اما این شیوه‌ درمانی با محدودیت‌هایی در فاز in vivo همراه است که به دلیل کاهش بسیار شدید در ورود GOx به سلول و اثرات خود محدود شونده‌ی درمان، ایجاد می‌شود.
ادامه مطلب
علائم سرطان در کودکان
از علائم شایع سرطان درکودکان می توان به تب های پایدار و طلانی مدت که پاسخ به درمان نداشته باشند، کاهش وزن، بی اشتهایی شدید، تعریق، خارش شبانه، اختلال در دید، سردرد اشاره کرد که والدین باید از این علائم اطلاع کافی داشته باشند
  برای حمایت از کودکان سرطانی به کدام موسسه باید اعتماد کرد؟
همانطور که می دانید موسسه محک به عنوان بزرگترین موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است. حال موسسات زیادی در تمامی استان ها بنا شده
سال ها بعد،دانشمندان، یک سرطان جدید کشف می کنند
که برای اولین بار خودش را در بدن یک زن بیست و هفت ساله نشان داده است
دانشمندان می گویند به احتمال بسیار قوی،
این سرطان ریشه در بغض ناشی از صدا نکردن نام محبوب در لحظات سخت دارد...
دانشمندان اضافه خواهند کرد:
نامش را زیاد صدا کنید...حتی اگر محبوب، خود مایه ی بغض باشد...
از افلاطون پرسیدند :شگفت انگیز ترین رفتار انسان چیست؟
پاسخ داد : از کودکى خسته مى شود ،براى بزرگ شدن عجله مى کند و سپس دلتنگ دوران کودکى خود مى شود .
ابتدا براى کسب مال و ثروت از سلامتى خود مایه مى گذارد سپس براى باز پس گرفتن سلامتى از دست رفته پول خود را خرج مى کند .
طورى زندگى مى کند که انگار هرگز نخواهد مرد ، و بعد طورى مى میرد که انگار هرگز زندگى نکرده است .
انقدر به آینده فکر مى کند که متوجه از دست رفتن امروز خود نیست ، در حالى که زندگى گذشته ی
چه عواملی باعث سرطان تخمدان می شود؟
تومورهایی
که در تخمدان شکل می گیرند، اغلب با علائمی همراه نیستند. زمانی که نخستین
علائم بروز کند نشان می دهد سرطان شکل گرفته و در مرحله ی پیشرفته ای است.
بنابراین باید نسبت به این بیماری و عوامل ابتلا به آن هوشیار بوده و
اطلاعات لازم را کسب کنید.
ادامه مطلب
دانشمندان دانشگاه گریفیت از CRISPR-Cas9 برای هدف گیری و درمان موفقیت آمیز تومورهای سرطان گردن رحم در داخل بدن (از طریق تزریق به موش های زنده و دارای تومور) با استفاده از نانوذرات استفاده کردند.پروفسور نیگل مک میلان محقق این پژوهش ، گفت : " این اولین درمان برای هرگونه سرطان میباشد که از این فناوری استفاده میکند."
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توق
شاید تا به حال  نمی دانستید که چشم هم دچار سرطان می شود! درست است! چشم هم مانند تمام اندام های بدن قابلیت سرطانی شدن را دارد. از بین انواع مختلف سرطان هایی که چشم را هدف قرار می دهند، ملانومای چشم بیشترین آمار ابتلا را دارد.

ادامه مطلب
پاورپوینت روش های پرتونگاری در تشخیص سرطان پستان - 53 اسلاید
پاورپوینت روش های پرتونگاری در تشخیص سرطان پستان پاورپوینت روش های پرتونگاری در تشخیص سرطان پستان پاورپوینت روش های پرتونگاری در تشخیص سرطان پستان پاورپوینت روش های پرتونگاری در تشخیص سرطان پستان Ø سرطان پستان شایع ترین سرطان بانوان Ø ابتلا یک زن  از 8 نفر به سرطان در ایالت متحده که تا 95 سالگی عمر کند. Ø شایع بودن و جوان بودن دو  عامل مهم در به روز شدن سرطان و راههای پیشگیری و تشخ
1. ضد سرطانسیب ،دارای توانایی های ضدسرطان قوی است ،که بدن را از شر سلول های سرطانی ایمن نگه میدارد ؛ این، یکی از بهترین مزایای سیب است .دانشمندان انجمن تحقیقات سرطان آمریکا هم، موافق هستند که مصرف سیب می تواند خطر ابتلا به سرطان پانکراس را تا 23 درصد کاهش دهد و همچنین چند ترکیب در پوست سیب، نشان می دهد که پوست سیب هم پتانسیل رشد در برابر سلولهای سرطانی را دارد که، توسط محققان دانشگاه کورنل مشخص شده است. علاوه بر این ،سرطان کولورکتال را می توان
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
سرطان پوست چیست؟
 
سرطان پوست چیست؟سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
گیف تصویری دلائل ابتلاء به سرطان معده
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 118 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری دلائل ابتلاء به سرطان معده
 
 
گیف تصویری دلائل ابتلاء به سرطان معده/ با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری دلائل ابتلا به سرطان معده
شیمی درمانی نوع تهاجمی از داروهای شیمیایی است که برای از بین بردن سلولهای در حال رشد استفاده میشود. از آنجاییکه سلولهای سرطانی نسبت به دیگر سلولها رشد سریعتری دارند، برای درمان سرطان از این داروها استفاده میشود. به پزشک متخصص سرطان انکولوژیست میگویند. شیمی درمانی معمولا بهمراه درمانهای دیگر مانند جراحی، اشعه درمانی یا هورمون درمانی استفاده میشود. این به موارد زیر بستگی دارد:
مرحله و نوع سرطانسلامت کلی بدندرمانهای قبلی سرطانمحل سلولهای
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مه تاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو ر
روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان‌های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می‌شود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می‌گردد.
الان وضعیت زندگی من فاجعه است بعد یه عده هی میان میگن افکار مثبت داشته باش،به خودت تلقین نکن،مثبت اندیش باش و ...این حرف ها مثل این میمونه به یکی که سرطان داره بگید نگو سرطان داری تا خوب شی،اره خود به خود خوب میشیبریزید دور این حرف ها رو+وب من همینه،از همه اونهایی که دعوتشون کردم معذرت می‌خوام،هر کس خواست میتونه بره
سرطان کولورکتال (CRC) ، همچنین به عنوان سرطان روده و روده بزرگ شناخته می شود ، پیشرفت سرطان از روده بزرگ یا روده بزرگ (بخش هایی از روده بزرگ) است.  سرطان رشد غیر طبیعی سلولهایی است که توانایی حمله یا گسترش به سایر قسمتهای بدن را دارند. علائم و نشانه ها ممکن است شامل خون در مدفوع ، تغییر حرکات روده ، کاهش وزن و احساس خستگی در تمام مدت باشد. 
 
بیشتر سرطانهای کولورکتال به دلیل عوامل سالخوردگی و شیوه زندگی ، و تعداد کمی از موارد به دلیل اختلالات ژنت
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : یک تحقیق بین المللی به رهبری استرالیا با کشف یک هدف جدید و در عین حال ناشناخته در سلول های سرطانی که میتوان داروهای درمانی را برای آن استفاده کرد ، زمینه های تازه ای در کشف درمانهای مؤثرتر برای سرطان نوروبلاستوم کودکان ایجاد کرده است.
ادامه مطلب
سرطان تکفیر                                                                            نویسنده: محمد محق
اگر یک تمدن را به مثابه یک ارگانیسم زنده تصور کنیم که می‌تواند به بیماری‌های گوناگون گرفتار شود، تمدن اسلامی امروزه گرفتار سرطانی است که آخر آن را از پا در می‌آورد، این سرطان بدخیم همانا گرایش‌ به تکفیر است. وقتی سخن از تمدن اسلامی می‌گوییم مراد خود اسلام نیست، آن چیزی است که به دست مسلمانان پدیدآمده و محصولی بشری است.غلط است اگر کسی تصور کند که
بریکینگ بد داستان زندگی یه معلم شیمی بدبخته (!) که به خاطر اینکه سرطان داره، می زنه توی فاز درست کردن شیشه و کم کم قاچاقچی می شه :)
و خب هدفش اینه که برای خانواده اش پول کافی به جا بزاره، اما غافل از این که سرطان نداره و یه تشخیص اشتباه اون رو از مسیر اصلی زندگیش دور کرده.
 
حسین بر کل بشریت در پهنه ی تاریخ امامت می کند. او اسوه ، راهبر و امامی بین المللی در پهنه آخرالزمانیِ زمین است. حسین در یک آیین و شریعت نمی‌گنجد. او فریاد فطرت و تجسم انسانیت است. داستان حسین و کربلا تنها قصه ای است که تاریخ فراموش نخواهد کرد. تنها قصه ای که هر چه زمان بر آن می‌گذرد شفاف تر و تابنده تر می شود و بر هیجان و شور آن می افزاید. حسین هرگز نمی میرد. و چگونه بمیرد او که قلب های آدمیان و عالمیان را در لا زمان و لا مکان تسخیر کرده است. او فرم
سلام دوستان عزیز.
در این پست میخواهم به بررسی یکی از معمول ترین سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید، بپردازم: چرا سرطان می گیریم؟!
 
این روز ها همه جا و از همه کس ، حرفی درباره سرطان می شنویم. اما واقعا این بیماری چیست و چگونه ایجاد می شود؟ همچنین مطالعه این مقاله را به دانش آموزان دهمی نیز بسیار توصیه می کنم، زیرا مرتبط با فصل 6 زیست شناسی پایه دهم هست.
 
با ما در ادامه مطلب همراه باشید.....
ادامه مطلب
سلام دوستان عزیز.
در این پست میخواهم به بررسی یکی از معمول ترین سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید، بپردازم: چرا سرطان می گیریم؟!
 
این روز ها همه جا و از همه کس ، حرفی درباره سرطان می شنویم. اما واقعا این بیماری چیست و چگونه ایجاد می شود؟ همچنین مطالعه این مقاله را به دانش آموزان دهمی نیز بسیار توصیه می کنم، زیرا مرتبط با فصل 6 زیست شناسی پایه دهم هست.
 
با ما در ادامه مطلب همراه باشید.....
ادامه مطلب
اکثر افراد مبتلا به ویروس HPV از وجود این ویروس در بدن خود اطلاع ندارد، زیرا ویروس در اغلب موارد بدون هیچ نشانه خاصی وارد بدن میشود و پس از طی دو سال بدون درمان از بین می رود، اما در 10 تا 20 موارد این ویروس از بین نرفته و فرد شانس بیشتری برای ابتلا به سرطان دهانه ی رحم و ضایعات پیش از سرطان دارد. (حداقل 20 سال به طول می انجامد که عفونت HPV به سرطان سرویکس تبدیل شود.)
ویروس HPV عامل بیش از 90 درصد از کانسر های سرویکس (سرطان دهانه ی رحم) یا زگیل های تناسلی اس
داشتم تصور می کردم روز محالی را کِ برای آرامش فکری و استراحت اعصاب بروم جایی دور،در سکوت جنگل های بی کس یا هیاهوی امواج دریا،بروم در قرنطینه ای در نقطه ی مقابلِ خانه ام در کره ی زمین،هر جای زمین و آسمان کِ گورم را گم بکنم از هیچ کدامِ این مشغله های ذهنی رهاییم ممکن نخواهد بود کِ نخواهد بود.مثلن در تنهاییِ خود لم بدهم در زیرِ آفتابِ استوا و یا یخ بزنم در سرمای زیرِ صفرِ سیبری یادم خواهد رفت کِ جایی در نقطه ای شبیه وِ وطن سیلی تمام جاده ها را گل ک
سلام دوستان عزیزم.
در این پست میخواهیم به بررسی یکی از معمول ترین سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید، بپردازیم: چرا سرطان می گیریم؟!
 
این روز ها همه جا و از همه کس ، حرفی درباره سرطان می شنویم. اما واقعا این بیماری چیست و چگونه ایجاد می شود؟ همچنین مطالعه این مقاله را به دانش آموزان یازدهمی نیز بسیار توصیه می کنم، زیرا مرتبط با فصل 6 زیست شناسی پایه دهم هست.
 
با ما در ادامه مطلب همراه باشید.....
ادامه مطلب
 اکثر نبات‌هایی که به رنگ زرد یا زعفرانی در بازار موجود هستند با جوهر زعفران رنگ می‌شوند، که ماده‌ای بسیار خطرناک و سرطان زا است. مصرف این ماده بیماری‌هایی از قبیل بیش فعالی در کودکان، معضلات گوارشی و آسمی، تومورهای تیروئیدی، تشدید میگرن، تاری دید، حساسیت ها و مشکلات پوستی نظیر پورپورا به همراه خواهد داشت. 
نبات‌های رنگی بیشتر جنبه تزیینی دارند و هرگز برای مصرف روزانه اسفاده نکنید. مواد رنگی این نبات‌ها برای کودکان، زنان باردار خطرنا
از بزرگی پرسیدند: شگفت انگیز ترین رفتار انسان چیست؟پاسخ داد: از کودکى خسته مى شود ،براى بزرگ شدن عجله مى کند و سپس دلتنگ دوران کودکى خود مى شود .ابتدا براى کسب مال و ثروت از سلامتى خود مایه مى گذارد سپس براى باز پس گرفتن سلامتى از دست رفته پول خود را خرج مى کند.طورى زندگى مى کند که انگار هرگز نخواهد مرد، و بعد طورى مى میرد که انگار هرگز زندگى نکرده است .انقدر به آینده فکر مى کند که متوجه از ۵دست رفتن امروز خود نیست، در حالى که زندگى گذشته یا آیند
خودسوزی یک خانواده در کرمانشاه به دلیل فقر هرگز تیتر رسانه‌های دولت نشد و نخواهد‌شد. اما خود‌سوزی دختر آبی چرا…
[ وقتی جان مردم ابزار شعارها و فرافکنی‌های سیاسی می‌شود… ]
 
+  قرار بود استوری بشه ولی مامانم نهی از منکرم کرد. :| خدا رو شکر که اینجا رو دارم حداقل. *_*
++ قرار بود این پست به حال و هوای امروز مرتبط باشه ولی جلوی خشمم رو نتونستم بگیرم!
✨هیچ وقت هیچ کس را انسان 
بـه اندازه تـوای مادر دوست نخواهند داشت 
تـو تنها کسى هستى کـه
تنها چیزى کـه برایمان گذاشتی 
دوست داشتن بودکه یادمان دادی 
در دنیایى کـه همه درد بـه دلت
مى ریزند تـو معجزه هستى♥️
ودرد را به دل میخری وهرگز درد را به کسی نمیدهی هرگز غصه هاتو نصف نکردی هرگز مادر هرگز
 تقدیم به همه مادرهای خوب دنیا دوستتان دارم
اگر 10 سال یا بیشتر از فارغ التحصیلان ماساژ بودید ، احتمالاً به شما گفته می شد که به هیچ وجه شکل و فرم خاصی برای ماساژ مشتری با یک مورد فعال سرطان وجود ندارد. ممکن است مربیان منفرد یا متخصص ماساژ درمانی باشند که در مورد مزایای ممکن بی سر و صدا صحبت می کردند ، اما همه این کارها بی سر و صدا و پشت درهای بسته انجام شد.
ادامه مطلب
یک متخصص خون و آنکولوژیست گفت: سرطان خون دارای علائم خاصی است که ممکن است با نشانه‌هایی از کم خونی بروز کند، اما نکته مهم این است که با انجام یک آزمایش ساده خون قابل تشخیص است.
دکتر سید اسداله موسوی در گفت‌وگو با طبنا(خبرگزاری سلامت) با بیان این مطلب افزود: سرطان‌های خون متفاوت هستند و به دو دسته حاد و مزمن دسته بندی می‌شوند و هر دسته نشانه‌های خاص خودش را دارد. در سرطان خون مزمن نشانه‌هایی از جمله لکه‌های کبود در پوست بدن یا خونریزی از بی
داشتم تصور می کردم روز محالی را کِ برای آرامش فکری و استراحت اعصاب بروم جایی دور،در سکوت جنگل های بی کس یا هیاهوی امواج دریا،بروم در قرنطینه ای در نقطه ی مقابلِ خانه ام در کره ی زمین،هر جای زمین و آسمان کِ گورم را گم بکنم از هیچ کدامِ این مشغله های ذهنی رهاییم ممکن نخواهد بود کِ نخواهد بود.مثلن در تنهاییِ خود لم بدهم در زیرِ آفتابِ استوا و یا یخ بزنم در سرمای زیرِ صفرِ سیبری یادم خواهد رفت کِ جایی در نقطه ای شبیه وِ وطن سیلی تمام جاده ها را گل ک
سرطان در سگ ها
 متأسفانه، سرطان یکی از قاتلان یا  بیماری های اعضای خانواده خزدار ماست. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص سرطان به موقع توجه و تماشای تغیرات روزانه حیوان خانگی شما است .
 
 
تماشای تغییرات وزن، آرتروز زخم ها و خونریزی از دهان، بینی و گوش  و ... همگی جز نشانه هایی هستند که با دیدن آن ها باید به دامپزشک مراجعه کرده و حیوان خود را چکاب کنید .  اگر بتوانید این بیماری مهلک را زود تشخیص دهید ، درمان های سرطانی می تواند موفقیت آمیز باشد، ب
سرطان بیضه، سرطان بدخیم و خطرناک و در عین حال در صورت تشخیص به موقع بسیار درمان پذیر است . این سرطان بافت یکی از بیضه ها و یا هر دو را درگیر می کند. بیضه ها، غدد جنسی مردانه ای هستند که مسئول تولید هورمون تستوسترون و اسپرم می باشند.
خوش بختانه حتی در مواردی که سرطان بیضه متاستاز نیز داده باشد، قابل درمان می باشد.
علائم و نشانه های سرطان بیضه
معمولا سرطان بیضه در ابتدا با درد وهمراه نیست.
وجود توده در بیضه
احساس سنگینی و بزرگی در کیسه بیضه
   منب
حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوء هاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.
متاسفانه سرطان معده در کشور ما بسیار شایع است و میزان ابتلای ایرانیان به این نوع سرطان بیشتر از اکثر کشورهای جهان است.در بعضی بررسی‌های انجام شده سرطان معده به عنوان شایع‌ترین سرطان در مردان و یکی از سه سرطان شایع در زنان ایرانی شناخته شده است. علت این امر به خوبی مشخص نیست ولی عادات غذایی به احتمال فراوان
گفت توی نظر من تو یه دختر با حیا و محجوب...صادق و معصومی...تو خیلی عالی هستی....
اما اگه با من زندگی کنی باید همه برنامه هات رو عوض کنی...
منم گفتم من نمیتونم برنامه هامو عوض کنم و خداحافظ....
و سلامی نو به تنهایی بی انتهای الهام بانو....
 
 
پی نوشت: جناب دشمن دیروز...مهربون امروز...دیگه هرگز هرگز هرگز برای من کامنتی نذارید و پیامی ندید....تو رو به خدا بذارید تو حال خودم باشم....
یک متخصص خون و آنکولوژیست گفت: سرطان خون دارای علائم خاصی است که ممکن است با نشانه‌هایی از کم خونی بروز کند، اما نکته مهم این است که با انجام یک آزمایش ساده خون قابل تشخیص است.
دکتر سید اسداله موسوی در گفت‌وگو با طبنا(خبرگزاری سلامت) با بیان این مطلب افزود: سرطان‌های خون متفاوت هستند و به دو دسته حاد و مزمن دسته بندی می‌شوند و هر دسته نشانه‌های خاص خودش را دارد. در سرطان خون مزمن نشانه‌هایی از جمله لکه‌های کبود در پوست بدن یا خونریزی از بی
چه عواملی باعث سرطان تخمدان می شوند؟






















تومورهایی
که در تخمدان شکل می گیرند، اغلب با علائمی همراه نیستند. زمانی که نخستین
علائم بروز کند نشان می دهد سرطان شکل گرفته و در مرحله ی پیشرفته ای است.
بنابراین باید نسبت به این بیماری و عوامل ابتلا به آن هوشیار بوده و
اطلاعات لازم را کسب کنید. عواملی باعث افزایش خطر ابتلا به این بیماری شده
و برعکس عوامل دیگری از ابتلا به آن پیشگیری می کنند. برای
 یکی از نگرانی هایی که وجود دارد و همواره سوال می شود درباره سرطان زا بودن لیزر است. لیزر مو برای از بین بردن ریشه تمام موها در بدن استفاده می‌شود. در لیزر مو، نوع  دستگاهی که با آن لیزر انجام می‌شود، بسیار مهم و موثر است و در حال حاضر موثرترین و پرکاربردترین لیزرها "الکساندرایت" با طول موج ۷۵۰ نانومتر و "دایود" با طول موج ۸۱۰ هستند.

ادامه مطلب
 حواسمون باشه،راهپیمایی روز قدس امسال، مهمتر از هر سال دیگست، توی امتحان الهی، رد نشیم...
رهبرانقلاب: راه‌پیمایی #روز_قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی حضور مردمی است، همیشه مهم است. 
امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است
⛔️ به‌خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ 
✖️که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضی
احساس میکنم نشسته ام به انتظار اتفاقی که رخ دهد اما امان آن اتفاق هرگز نخواهد رسید، سرم از تمام افکار پریشانی که درون دهنم در انتشارن در حال انفجار است. 
شب 25 سالگی را حس میکنم اما احساس زنده بودن ندارم. باید زنده شوم باید دوباره زنده شوم... 
با استفاده از منحنی بیماری سرطان در صورت وجود بعد از ازدواج با وضوح بالایی مشخص میشود. به این صورت که در اوایل ازدواج در صورت احتمال وقوع سرطان در آینده معلوم میگردد و زمان ابتلا به سرطان و زمان بهبودی یا مرگ ناشی از آن نیز مشخص میشود. البته با دانستن احتمال قطعی وقوع سرطان قبل از ابتلا به آن میتوان به راحتی از وقوع آن به روشهای مختلف پیشگیری کرد.
"نمونه واقعی"
محدوده سرطان با خط قرمز مشخص شده است. علائم سرطان در اول بازه زمانی چهارم یعنی حدود
#حدیث_مهدوی 
امام کاظم(ع)
«یقم القائم بلاسفیانی؟ ان امر القائم حتم من الله، و امر السفیانی حتم من الله، و لا یکون قائم الا بسفیانی قلت: جعلت فداک فیکون فی هذه السنة؟ قال: ما شاء الله. قلت: یکون فی السنة التی یلیها؟ قال: یفعل الله ما یشاء».
«مگر ممکن است که بدون خروج سفیانی، قائم (عجل الله فرجه) قیام کند؟! نه هرگز. ظهور قائم (ارواحنا فداه) از طرف خدا حتمی است و خروج سفیانی نیز از طرف خدا قطعی است، هرگز قائم (علیه‌السلام) بدون سفیانی نخواهد بود».ابن
ماشینم رو صبح بردم پنچرگیری . سجاد ، صاحب تعویض روغنی آشناست و مشتری قدیمی رستوران( غذای همیشگیش چلو کباب کوبیده بره است !) . اتفاقا شب قبلش دیده بودمش که با خانومش و بچه کوچکش با موتور تو خیابون بودن . همینطوری سر صحبت باز شده بود منم سوال کردم ماشین خودت چیه؟ گفتم یه ساینا داشتم فروختم خرج سرطان خون مادرم کردم و مادرم هم فوت شد و در ادامه گفت خواهر بزرگم هم با همین سرطان فوت شده .
کوتاه و خلاصه  بگم:
اگه قرار باشه عمر من با سرطان تموم بشه نمیزار

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها