نتایج جستجو برای عبارت :

تجربه شما در عشق چه بوده؟ ( با نظری مرا یاری کنید. برداشت یا نظر خود را درج کنید. تشکر . )، من و عاشقی

پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم
اقدام لازم مبذول نمایند. پیشاپیش از دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را دارم. با تشکر . ... پیشاپیش از بذل عنایت شما کمال تشکر و سپاس را دارم. ================ ..... قبلاً از همکاری شما سپاسگزاری میگردد. نام و نام خانوادگی.
سپاس از حسن توجه شما
تشکر آخر نامه اداری

نمونه نامه اداری تقدیر و تشکر
معلم و استاد گرامی
ادامه مطلب
در این بخش به امکانات و ویژگی های افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Custom Thank You Page این است که می توانید صفحه ای برای تشکر از خرید مشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه پیام تشکر در ووکامرس با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس دارم؟
با استفاده از افزونه پیام تشکر در ووکامرس می توانید یک صفحه تشکر برای همه محصولات خود و یا برای هر محصول به صورت اختصاصی
ل
در ژاپن ، آروغ زدن بعد از غذا نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان شناخته میشه و بعضی از مردم ژاپن برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !
از این به بعد، بعد از خوردن غذا به روش ژاپنی از میزبان تشکر کنید مطمئن باشین باز دعوتتون میکنه 
برداشت خال با لیزر یکی از جدیدترین متدهای خال برداری می باشد و عموما برای برداشت خال های غیر سرطانی و سطحی مناسب از این روش استفاده می شود.
اگر برای برداشت خال بدنبال یک مرکز برداشت خال معتبر هستید پیشنهاد می کنم سری به مرکز زیبایی آوا بیوتی بزنید.
آوا بیوتی به عنوان بهترین مرکز برداشت خال در تهران به همراه تیم پزشکی مجرب و تجهیزات مدرن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
دوستای من برای درس روستا یک، یه روستای قشنگ اطراف شهر کرد رو برای برداشت انتخاب کردن، یه قسمت از برداشت‌شون رو قبل از عید انجام دادن و قسمت دیگه رو برای این سمت سال گذاشتن. قرار بود که دیروز برن و من هم می‌خواستم باهاشون برم که به دوستام برای برداشت خونه‌های روستایی کمک کنم. متاسفانه درس روستا از چارت درسی ورودی ما حذف شده و ما از این تجربه عالی
محروم شدیم - به این خاطر خیلی دوست داشتم که همراه‌شون برم. ولی یه خیلی از کارهای انجمن علمی معما
بنام خالق عشقفرهنگ تقدیر و تشکر، موجب توسعه ی خیرات و افزایش نیکوکاری و احسان در جامعه است. چرا تشکر می‌ کنم؟ چرا تشکر می ‌کنی؟
کافی است بی ‌صدا به خواندن خط‌ های زیر مشغول شوید تا دستگیرتان شود چرا اگر عادت به تشکر کردن نداریم خیلی زود باید به آن عادت کنیم.تشکر کنید تا نعمت ‌هایتان زیادتر شود؛ رابطه شکر و نعمت مثل رابطه نور و دیدن است. نور اگر نباشد، دیدن تعطیل است. شکر نعمت ‌های قبلی اگر نباشد، نعمت‌ های بعدی هم تعطیل اند. این یکی از قانو
در زیر می توانید رسید دومین برداشت ما از سایت ایرانی دوج کلیک (Doge Click) را مشاهده کنید. در حال حاضر حداقل موجودی برای برداشت داگ کوین های خود در این سایت از 300 داگ کوین به 500 داگ کوین افزایش داده شده است. مبلغ این برداشت، 1000 داگ کوین بوده است که واریز آن در 7 سپتامبر 2019 برابر با 16 شهریور 1398 صورت گرفته است.
با سلام و آرزوی سلامتی برای همه
خانه فرهنگ و هنر بندرکنگ در راستای طرح در خانه بمانیم و لزوم ارائه برنامه های مفید در این راستا، با هدف ایجاد سرگرمی و تبادل نظر بین افراد جامعه اقدام به برگزاری مسابقه برداشت آزاد نموده است.
در این مسابقه، یک تصویر به صورت هفتگی در این وبلاگ قرار داده می شود، هر کس برداشت خود را از طریق همین وبلاگ و یا شماره تماس درج شده در اطلاعیه، ارسال می نماید. پس از بررسی برداشت ها، برداشت های منتخب از دیدگاه داوران بر اسا
در مورد عکسی که انتهای این مطلب هست :))دوباره رکورد زدیم ^_^
مقدار قابل قبولی از پارچ آب خالی شد بعدش :/  ( ریخت در واقع :)) ) 
کلا هم طبق حتی همین پست قبلی , واقعا این کاری نیست که به خودم نسبتش بدم :))
هر دفعه که اینجور اتفاقی می افته , هی به این فکر می کنم که از یه سریا باید تشکر کنم ... :)) و بدیهی ترینشون (برای من) اصلا بدیهی نیست :))
یعنی واقعا باید تشکر کرد ... باشد که واقعا تشکر کنیم :))
یادی هم کنیم از استاد فامیل دور که می گن :‌ که با این در اگر دربند درمان
  آیا از نعمت نماز تشکر می کنیم؟!
 
✅ امام رضا (علیه السلام) می فرمایند:
 
 حداقلِ تشکر بنده از خداوند برای توفیق خواندنِ نماز واجبش این است که در سجده بعد از نماز بگوید :
 شُکْراً لِلَّه،ِ شُکْراً لِلَّه،ِ شُکْراً لِلَّهِ
 از حضرت سؤال شد که معنای این گفته چیست؟ فرمود: 
با این سجده میگوید این تشکر من است از خدا به جهت اینکه موفقم کرد تا به خدمتش برسم و نماز واجب را به جای آورم. 
 
 وسائل الشیعه، ج7، ص 6، ح1

 
 سه  نفر برداشت خودشون از صحبت موسی در کوه طور رو  بیان میکنند.
موسی به خدا میگه ارنی (خود را به من نشان بده)
خدا در جواب میفرماید لن ترانی (هرگز مرا نمیبینی)
 
برداشت  نفراول:
چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذر
که نیرزد این تمنا به جواب لن ترانی
 
برداشت  نفر دوم:
چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر
تو صدای دوست بشنو، نه جواب لن ترانی
 
برداشت نفر سوم:
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد
تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
 
سه بیت، سه نگاه و سه برداش
یادش بخیر چند سال پیش، همیشه بعد از تموم شدن فیلم های تلویزیون وقتی که دیگه معمولا خوردن شاممون هم به پایان می رسید، تو همون وضعیت که داشتیم سفره رو جمع می کردیم نگاهمون به پایان تیتراژ فیلم می افتاد و عبارت «با تشکر از خانواده رجبی» رو میدیدم!!!
خب این به تنهایی خیلی موضوع جالبی نبود اما قطعا اینکه چند تا سریال تو یه دوره زمانی در حال پخش از تلویزیون بودن و تو پایان تیتراژ همه این ها نوشته بود «با تشکر از خانواده رجبی»، بحث برانگیز بود!!! 
ادا
۶۵ هزار کیلوگرم گل‌گاوزبان از مراتع نهاوند برداشت می‌شودمدیر منابع طبیعی و آبخیزداری نهاوند گفت: برداشت گیاه دارویی "گل‌گاوزبان" از نیمه اول اردیبهشت از مزارع و مراتع نهاوند آغازمی شود و تا نیمه اول تیرماه ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
برداشت محصول عسل
به محض اتمام جریان شهد در طبیعت و پر شدن شان ها از عسل ، عملیات برداشت محصول عسل شروع می شود .
از جمله دلایلی که نباید استخراج عسل را به تعویق انداخت ،
یکی این است که بعضی از انواع عسل ها به سرعت درون سلول های شان شکرک می زنند و استخراج عسل شکرک زده کار را با مشکل رو به رو می کند . این نوع عسل ها معمولا از شهد گل های پاییزه ؛
مثل ، پیچک و مینا به دست می آید .
عسل گل مینا در عرض ده تا بیست روز پس از قرار گرفتن در شان ها شکرک می زند .
دلیل
برداشت سیب زمینی
 
الان تو منطقه ما فصل برداشت سیب زمینی تا یک ماه یه گونی سیب زمینی پرکنی 3000تومن
روزی ادم 80تا پرمیکنه اگه سیب زمینیش درشت باشه
بعد برداشت سیب زمینی دیگه تو روستا کارتعطیله همه بیکار تا عید بعضیا راهی شهر میشن باسه کار  ....کار سیب زمینی از تاریخ7/20شروع میشه طرف ماتا8/20اگه بارون نباره
 
بهترین سایت در زمینه سرمایه گذاری✅ حداقل برداشت 1.20 روبل✅ با واریز 10 روبل قسمت برداشت باز میشود✅ سرمایه خودم : 500 روبل روزانه 52 روبل برداشت میزنم 10 تا مرغ خریدم یدونه بز خریدم 2 تا خوک خریدم 1 دونه گاو خریدم
برای عضویت روی بنر کلیک کنیداز دست ندید عالیه
 تشکر از اینکه هستید  پرزیدنت!
 
در کشورهای مختلف دنیا، قرنیطنه بعد از مرگ چند نفر ناشی از شیوع ویروس کرونا اِعمال شد؟
 
 
نرم و الزام قرنطینه در جهان بدین شکل بوده است:
در چین بعد از مرگ حدودا 30 نفر
در ایتالیا پس از فُوت تقریبا 800 نفر
در اسپانیا بعد از مرگ حدودا 200 نفر
در کره‌‌جنوبی بعد از فُوت تقریبا 10 نفر 
در سوئیس پس از فُوت قریب به 20 نفر
در فرانسه پس از مرگ حدودا 175 نفر
در انگلیس بعد از فُوت تقریبا 335 نفر 
در ترکیه پس از فُوت حدودا 100 نفر
در رو
باسلام چند وقتی هستش که یه گوشه از ابروم ریخت و خیلی نگران کرده و غصه میخورم قطره سریتا هم به مبلغ  97 هزار  تومن  از داروخانه تهیه کردمو نتیجه ی حاصل نشد اگر کسی تجربه ی در این زمینه داره خوشحال میشم منم راهنمایی کنه با تشکر
همکاران عزیز  قدردان حضور سبزتان  در دوره ضمن خدمت استاندارد مهارتهای آموزشی هستیم. از همکاران هنرستان شهیده سهام خیام به پاس زحمت میزبانی و تمامی کسانی که متحمل زحمت شدند بالاخص  اقای بنی هاشمی بواسطه قبول زحمت مدرسی تشکر ویژه داریم. گروه حسابداری
 
روزی با دوستم از کنار یک دکه روزنامه فروشی رد می شدیم دوستم روزنامه ای خرید و مودبانه از مرد روزنامه فروش تشکر کرد، اما آن مرد هیچ پاسخی به تشکر او نداد. همان طور که دور می شدیم، به دوستم گفتم: چه مرد عبوس و ترش رویی بود. 
دوستم گفت: او همیشه این طور است!
پرسیدم: پس تو چرا به او احترام می گذاری؟
دوستم با تعجب گقت: چرا باید به او اجازه بدهم که برای رفتار من تصمیم بگیرد؟!
به گزارش شهرزعفران، علی حسینی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار هکتار سطح زیرکشت زعفران است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۰۰ تن زعفران برداشت شود، گفت: سال گذشته پیش‌بینی می‌کردیم بیش از ۴۵۰تن زعفران تولید شود ولی آماری که وزارت جهاد کشاورزی منتشر کرد حدود ۴۳۰ تن بود.
وی اضافه کرد: آبان ماه فصل برداشت زعفران است و معمولا در این ماه در برخی نقاط بارندگی یا سرما رخ می‌دهد. به همین دلیل سال گذشته بخشی از گل زعفران به دلیل بارندگی از بین رفت و به هم
تو گروه کلاسیمون از نماینده ک رفت ی دانشگاه دیگه تشکر کردم 
ب هم اتاقیم که یک ماه باهاش دوست بوده برخورده ک چرا من ازش تشکر کردم 
یک بار خودش اینو بهم گفت 
دیشبم دوست پسر جدیدش ک چرا شین رو فروختی ب نماینده
و یک دعوای اساسی با دوست پسرش و بعد هم با خودش ساعت 3 شب داشتم 
و اخر تهمت اینکه من حرمت نون ونمکی ک خوردم نگه نمیدارم و ادم ب ظاهر دوستی هستم و دشمن شین هستم خورد
صرفا بخاطر اینکه نماینده تو گروه کلاس بهم گفت میشه نماینده انتخاب کنید خودتون
در زیر رسید برداشت جدید به همراه برداشت قبلی از سایت نهال وب را مشاهده می کنید. مبلغ این برداشت جدید از سایت نهال وب، بیست و دو هزار تومان می باشد که در تاریخ 14 مرداد 1398 به حساب بانکی واریز شده است. برای آشنایی و ثبت نام در سایت نهال وب، اینجا را کلیک نمایید.
بخش ۱: عبارت های اصلی۱-برای ابراز تشکر در زبان روسی می توانید از “cпасибо” استفاده کنید. این عبارت متداول ترین روش گفتن “متشکرم” در زبان روسی بوده، و برای اکثر موقعیت ها مناسب است.
تلفظ “cпасибо” به شکل: spa-See-ba است.در حالی که عبارت ذکر شده؛ بسیار رایج است، ولی در واقع برای گفتن “ممنون” به زبان روسی تا حدودی غیر رسمی تلقی می شود. احتمالاً می توانید بیشتر مکالمات را با استفاده از این عبارت به تنهایی انجام دهید، اما اگر می خواهید تشکری عمیق تر
با سلام خدمت اولیای عزیز و گرامی تکالیف مربوط به چهارشنبه 98.10.4 دیکته شب و جدول ترکیب انجام شود سوره های حمد ناس توحید عصر حفظ شود.                     
تکلیف روز پنج شنبه:98.10.5  روخوانی از تمام دروس فارسی به همراه نمونه سولات علوم تمرین شود با تشکر 
تکلیف روز جمعه:98.10.6   دیکته شی و جدول ترکیب از تمام نشانه ها انجام شود ریاضی درس 10 در دفتر مشق تمرین شود با تشکر                     
اولیای عزیز لطفا تمام تکالیف را انجام دهید تا امتحانات دی ماه پسرای گلم
دراین بخش به درخواست دوستان سند برداشت از هر سایتی که معرفی کرده ایم را قرار میدهیم تا از بابت پرداخت سایت معرفی شده مطمئن شوید

درصو.رت لزوم میتوانید درخواست ارسال سند برداشت از هرکدام از سایتهای معرفی شده را در بخش نظرات اعلام کنید تا به اینجا اضافه شود.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب
استاد یکی از دروس آز عوض شده بعد انقدر کوچولو و بامزه است که من عمرا به ذهنم می‌رسید استاد باشه تهش میگفتم دانشجوی ترم ۶ باشه خلاصه که خیلی گوگولیه بعد این گوگولی جان امروز گفت وقتی کارشناسی بوده استادش همین استاد استندآپ کمدی بوده و خب باعث شد تصمیم بگیرم هفته دیگه دوشنبه برم از اوشون بابت تربیت چنین استاد گوگولی‌ای تشکر کنم!
یه تشکر ویژه مختص مربی ای که هیچ وقت دوره اش تمام نمی شود... 
مردی که از فرماندهان جبهه مقاومت و مردان جنگی وطنم... 
و آرامش خلیج فارسمان را مدیون همت اوییم...
سلام و درود بر تو ای شهید...

وای اگر نگاه چپ کند دشمن بر وطن...
آنگاه برما شهادت واجب می شود... 
+ امروز مادرم گفته ناهار درست نکنید، ظهر با بابام میاره برامون :)
- ایول دمت گرم امین
x حوالی ساعت 12، صدای زنگ به گوش می رسه. می رم دم در و با پدر و مادر امین مواجه می شم که غذا رو داخل سبدی تحویلم می دن و می رن، بعد از تشکر و تعارف میرم داخل انبار و سبد رو در اختیار امین می ذارم
+ بچه ها بفرمایید
- [اواسط غذا خوردن] : امین دستتون درد نکنه، از مادر هم خیلی تشکر کن
- [بعد از خوردن غذا] : امین آدی خیلی ممنون، حسابی از مادر تشکر کن
- [موقع شستن ظرفا] : امین آدی خ
نویسنده : اشکان ارشادی 
به نام خدا 
با نظر خودتون منرو یاری کنید و یا بینش خود رو درج کنید. درج نظر بصورت عمومی مهمه و اینکه سعی می‌کنم ، در اسرع وقت جواب بدم. 
نظر همه برام مهمه! 
زمان ما اینگونه نبود ، اصلا عشق و عاشقی به این معنا نبود یعنی اصلا نمی دانم چه بگم ؟ زمان ما یه جورایی همه باید خفه خون می گرفتند و اگر چیزی بود، نمی شد همینجوری بازگو می شد. باید کلی مقدمه چینی می شد ، اینگونه نبود!  یعنی مثل امروزه نبود. 
واقعا یه سوال در ذهنم مانده که
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
 
 
 
 
حداقل برداشت :
برداشت اول : 1000 تومانبرداشت دوم : 7000 تومانبرداشت سوم : 15000 تومان
 
انتقال موجودی از جاری به سپرده کارمزدی 50%ی دارد.
لینک قوانین سایت
دوستان، فعالیت در این سایت از جانب P30money پیشنهاد نمیشود.
 
 
 
ورود به سایت
 
حقیقتش من برام محتوای علمی پایان نامه خیلی مهم بود و ندادمش که کسی به جز استادم هم بخونه.
و اتفاقا به شدت فیدبک های مثبت گرفتم از داورا.
همون استاده که دانشگاه yale درس خونده بود واقعنی نتونسته بود هیچ ایرادی بگیره و میگفت تو دقیقا نشون دادی توی این پایان نامه که میفهمی داری چیکار میکنی. واقعنی گفت ها. توی کامنت های کتبی بهم تحویل داد.
متن تشکر رو من شاید بگم یه بار تو نیم ساعت نوشتم و یه بارم خوندمش هول هولکی چون استادم اوکی نمیداد و یه روز که سر
بهترم 
خدا رو شکرمی کنم که حس مفید بودن بهم داده به واسطه ی کارم 
دو سه همراهی ازم تشکر کردن 
به خدا نمی دونین چه مزه ای داره :) 
منم کلییییییی خدماتمونو دعا کردم آخه رفت برام داروهامو خرید 
و خوردم 
و خیلی بهتر شدم الحمدلله 
فقط چشمام بازند نفسهای عمیق عین کسی که خوابه می کشم 
خوابم میاد 
نماز نخوندم 
یه بسته از قرصهامو دادم مامان و گفتم اگه دردت شدید شد از این بخور که خیلی خوبه من ظهر خوردم
داداشم اومده و وقتی از سرکار زنگ زدم خونه تا ببینم گ
همسر #شهید_چمران: 
یک هفته بود مادرم در بیمارستان #بستری بود. مصطفی به من سفارش کرد که «شما بالای سر مادرتان بمانید ولش نکنید، حتی شبها» و من هم این کار را کردم. مامان که خوب شد و آمدیم خانه، من دو روز دیگر هم پیش او ماندم، یادم هست روزی که #مصطفی آمد دنبالم، قبل از این که ماشین را روشن کند دست مرا گرفت و #بوسید، می‌بوسید و همانطور با گریه از من تشکر می‌کرد. من گفتم: «برای چی مصطفی؟» گفت: این دستی که این همه روزها به مادرش #خدمت کرده برای من مقدس ا
خدای خوبم سلام
زمانی بود که نفس های عمیق می کشیدم، اکسیژن تازه وارد ریه هایم می کردم و یادم می رفت از تو تشکر کنم!
فکر می کردم نفس کشیدن حق من است.
هر زمان دلم میخواست فرزندم را در آغوش می فشردم و فراموش می کردم از تو بابت سلامتیش تشکر کنم
دلتنگی ها که سراغمان می آمد دورهمی می گرفتیم و از ته دل می خندیدیم، همدیگر را بغل می کردیم و می بوسیدیم و باز هم فراموش می کردم شکرت را به جا بیاورم
ادامه مطلب
موهای مناطق مختلف بدن دارای تفاوت های ساختاری و اساسی با یکدیگربوده و لذا نمی توان از موی هر ناحیه از بدن بجای موی سر استفاده کرد. بهترین مو برای کاشت درمناطق طاس سر، موی ناحیه مشخصی ازپشت و اطراف سرمی باشد. موهای نواحی دیگراگرچه ازنظرتئوری می توانند مورد استفاده قرارگیرندولی به دلایل زیر به درد این کار نمی خورند:
الف) برداشت مو از این نواحی برای بیمار بسیار مشکل و دردآور بوده و ناراحتی زیادی ایجادمی نماید.ب) اسکار(جوشگاه) محل برداشت مو از ن
با درود بی پایان به شما خوانندگان این وبلگ امیدوارم که از خواندن مطالب این وبلگ زانوی غم بغل نگیرید و بالعکس مسرور بشوید از اینکه وقتتان رو صرف خواندن محتوای با ارزشی کرده اید .
نویسنده تاکید می نماید که هر گونه برداشت از مطالب این وبلگ آزاد بوده و خواننده مطالب مختار خواهد بود که هر طور میخواهد بهره برداری کافی برده و اگر مطالب را مفید دانست به دیگران هم به هر شکلی که مختار است معرفی نماید اینجا نه جایی برای خودنمایی است
و نه غرور و تکبر بی
امروز یه تجربه جالب داشتم
من عاشق والم یا همون نهنگ، می‌دونم که چقدر موجودات دوست داشتنی هستن،
یکم در موردشان خوندم، انواع اشون، تغذیه هاشون، شباهتشون به دلفین ها و ....
و علاقمندیم بیشتر هم شد و کلی عکس وال برای پوشه بک گراندم  ودانلود کردم همین طور اکانت های اینستا مرتبط فالو کردم.
از نظر من وال ها موجوداتی هستند که در حین عظمت و هرکول بودنشون بسیار موجودات مهربون و باهوشی هستند .
اونقدر علاقمند شدم به شخصیتشون که اگر قرار بود اقیانوس خونه
الان نشستم چند از پستای اول این وبلاگ رو خوندم ؛یه چیزایی رو اون موقع برای اولین بار تجربه کرده بودم و چون تازه بودن بشدت ارزشمند بودن برام و حس خوب و آرامش بهم میدادن .من خیلی از اون چیزا رو الانم دارم ولی چون در گذر زمان اتفاقای مختلف افتاده ،تجربه هایی که بعضیاشون بدجور روحو آدمو خراش میدن باعث شدن اون چیزای ناب که دیگه تکراری شدن به چشمم نیان.ولی الان با خوندنشون یه بخش قشنگی ازشون رو به یاد آوردم و علتشم مستند سازیشونه ،ازشون نوشتم و دار
یکی از موضوعاتی که باعث عصبانیت من می‌شود، غیر مستقیم بیان کردن حرف هاست. مثلا اگر شما چای می‌خواهید و من مسئول چای هستم، به‌جای بیان درخواست بگویید : من خیلی چای دوست دارم. و منتظر باشید من از این جمله موضوع چای خواستن را برداشت کنم. چند دقیقه پیش اتفاق مشابهی برایم افتاد و در حال تلاش برای آرام شدن هستم. هرچند این صحبت ها را بعدا با شخص مورد نظر در میان می‌گزارم.
تشکر رهبر انقلاب از شرکتم در انتخابات
صبح امروز 16اردیبهشت91 که روز گذشته اش درانتخابات مجلس شرکت کرده بودم و با یاد سیدالشهدا خوابیده بودم ،درخواب دیدم که من از خیابان آزادی سمت انقلاب سوار اتوبوسی شدم که رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای راننده آن بودند و من که پشت سر دیگری وارد اتوبوس شدم و به ایشان سلام دادم وایشان درجواب فرمودند: سلام مسعود آقا ،اینگارمرا می شناختند و من درادامه عرض کردم : خسته نباشید وایشان خیلی محکم تشکر کردند. در اتوبوس ا
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
چند دامنه که برداشت زانوهایش شل شدند و افتاد. آهی کشید. بلند شد و باز هم از دیوار پشته کشید. دفعه ی اختتام مظفر شد و روبه روی آینه ایستاد. ناگهان از دید قیافه اش یکه خورد. ولی ناامید نشد. قیچی و شانه را برداشت و دست به امر شد. موهایش را کوتاه و صورتش را اصلاح کرد.کارش که تمام شد به آینه لبخندی زد و با خودش گفت: «حالا شد.» از فردای آن روز، عنکبوتِ پیر، مشت نوه اش را می گرفت و به مدرسه می برد.
امروزه،آدما خیلی برداشت های اشتباهی از حرف و رفتار های دیگران میکنن،یه چیزی درموردت میگن که تو شاخ در میاری.آدم باید توجه کنه به رفتار هایی که میکنه و حرفایی که میزنه،چون گاهی اوقات،بدون اینکه خودت با خبر بشی،متهمت میکنن.تهمتی بهت میزنن که حتی تو بهش فکرم نکردی و اصلا منظورت اون نبوده.نمیشه گفت قضاوت،باید گفت برداشت اشتباه زیاد شده مخصوصا برداشت اشتباه از رفتار آدما.یه جورایی اگه حواست نباشه،گناهکار میشی.اون موقع ست که حکایتت میشه،آش نخ
⚡️ بعضی از عبارات و اصطلاحاتی که در زبان گیلکی برای تشکر کردن استفاده می شوند، عبارتند از:
تی دس درد نکۊنه 
تی خؤنأبدؤن
دس دۊرۊست
بزوی
الیش
پۊر ممنۊن
خۊدا بدأره
خۊدا تی جؤن' ساغ بؤکۊنه
و در جواب تشکر دیگران عبارات اصطلاحات زیر قابل استفاده هستند:
تی قؤربان
تی قؤربان بؤشۊم
تی سر درد نکۊنه
ته دا
ته گره
خاهش کۊنم/ کانم/ کامبه/ کممه
تی فدا
بلا می سر
مثال:
➖ خؤنه در' چاگۊدی؟
➕ آها!
➖ دس دۊرۊست
➕ تی قؤربان
در تصویر زیر می توانید رسید برداشت های دوم تا چهارم از سایت صدرا باکس را مشاهده کنید. برداشت آخر، لحظاتی قبل انجام شده است. مبلغ برداشت ها به ترتیب 10، 15 و 31 هزار تومان می باشد. اگر می خواهید با سایت صدرا باکس آشنا شوید و کسب درآمد کنید، اینجا را کلیک نمایید.
در مورد نحوه پرداخت ، وقتی بیت کوین به این حد رسید ===> 0.00001 BTC
 
میتونید برداشت کنید که تو تنظیمات افزونه که در کنار بالای صفحه بصورتش یه ۳ خط می باشد ، میزنید روی گزینه ===> WITHDRAW BTC
 
اول به حساب بیت کوین خودتون منتقل میکنید ، اگر ندارید میتونید بسازید ، اموزش ساخت کیف پول بیت کوین  بصورت کامل و مرحله به مرحله خواهیم گذاشت
 با بررسی میزان و ترکیب محلول اشام در برداشت نفت نشان داده شد،حذف نمک Nacl موجود در اب موجب افزایش فرایند اشام و ازدیاد برداشت نفت می گردد. در اثر افزایش غلظت Nacl در محلول اشام ، برداشت نفت به میزان چشمگیری کاهش یافت. 
افزایش غلظت یونهای سدیم و کلر سبب می شود فعالیت یونهای موثر در پتانسیل سطح کاهش یافته و در واقع از تماس یونهای منیزیم،کلسیم،سولفات ،با سطح سنگ ‌و جدا شدن مواد کربوکسیلیکی جذب شده بر سطح سنگ جلوگیری شود. عدم حضور مقدار زیادی یون س
نظر من درباره ی این کتاب
در ان وی سی  نوع رفتارهایی آموزش داده میشه که خیلی کاربردی هستش،مثل چگونه تشکر کردن از طرف مقابل،ما در عادات روزمره مون همیشه با به کاربردن خود کلمه ی "متشکرم"ااز طرف مقابل سپاس گذاری می کنیم. در حالی که تشکر به زبان ان وی سی باید کاملاً واضح باشد و دارای مراحل و ترتیب است که با خواندن این کتاب مهارت درست تشکر کردن رو یاد میگیرید. 
نکته ای دیگر که برام جالب بود این بود که در ان وی سی ،هر رفتاری که انجام میدهیم یا هر عکس ا
در این پست مجموعه رسیدهای پرداختی سایت کوین پات را قرار دادیم. تمام این پرداخت ها از زمان درخواست برداشت تا واریز ارز دیجیتال مورد نظر به حساب ما کمتر از 24 ساعت انجام گشته است. این برداشت ها از آخرین برداشت های ما از سایت کوین پات است که شامل برداشت 5 تا از معروفترین و مهمترین ارزهای دیجیتال است که عبارتند از بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش و بیت کوین کش. یکی از رسیدها هم رسید تبدیل توکن های کوین پات به بیت کوین است.
ادامه مطلب
موسی خطاب به خداوند در کوه طور:اَرَنی ( خود را به من نشان بده)خداوند:لن ترانی ( هرگز مرا نخواهی دید)برداشت سعدی:چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذرکه نیرزد این تمنا به جواب "لن ترانی"برداشت حافظ:چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذرتو صدای دوست بشنو، نه جواب "لن ترانی"برداشت مولانا:ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشدتو که با منی همیشه، چه "تری" چه " لن ترانیسه بیت، سه نگاه، سه برداشتمثل سعدی، عاقلانهمثل حافظ، عاشقانهمثل مولانا، عارفانه
پ.ن: خیلی خیلی به
در این پست مجموعه رسیدهای پرداختی سایت کوین پات را قرار دادیم. تمام این پرداخت ها از زمان درخواست برداشت تا واریز ارز دیجیتال مورد نظر به حساب ما کمتر از 24 ساعت انجام گشته است. این برداشت ها از آخرین برداشت های ما از سایت کوین پات است که شامل برداشت 5 تا از معروفترین و مهمترین ارزهای دیجیتال است که عبارتند از بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش و بیت کوین کش. یکی از رسیدها هم رسید تبدیل توکن های کوین پات به بیت کوین است.
ادامه مطلب
باسلام و تبریک
تقدیر و تشکر از حماسه حضور پرشور شما بزرگواراندرود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .
          این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به
« لیس للانسان الا ماسعی »
      مدیر کل  محترم اداره آموزش فنی وحرفه ایتلاش وهمت والای مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز طی سال اخیردر سطح استان گردید. لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل دربخش تحقیق و توسعه آن سازمان تقدیر و تشکر می گردد. امید آنکه درراه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش ازپیش موفق و مؤید باشید.
کار آموزکلاس وبلاگ نویسی پرهام آقاوندان
پس از کاشت نهال در آستانه روز درختکاری: همچنانکه قبلاً از پزشکان، پرستاران و مجموعه های درمانی صمیمانه تشکر کردم، لازم میدانم بار دیگر از این عزیزان که با کار بسیار با ارزش خود در حال جهاد در راه خدا هستند، تشکر کنم. همچنین لازم میدانم از خانواده پزشکان، پرستاران و همه عوامل درمانی که با صبر و تحمل خود در کنار تلاش شبانه روزی عزیزانشان هستند، سپاسگزاری کنم/ برای عافیت بیماران دعا میکنم و همچنین برای درگذشتگان از این بیماری طلب رحمت و مغفرت
خب بالاخره امروز امتحانامون تموم شد :) " بالاخره " نه واسه طولانی بودنش ، واسه اینکه خیلی منتظر پایانش بودم.خب ، امتحانامو چطور گذروندم ؟ 
۱.قول دادم از ترم بعد از اول ترم‌ بخونم :) روز قبل از امتحان با یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای مواجه شدم که یک صفحه‌اش رو هم قبلا نخونده بودم‌!‌ اونم درسی‌که در تخصص من نبود ، مشاوره . چندین‌بار به خودم و بقیه قول دادم از ترم بعد،از اول ترم درسا رو بخونم . (تقریبا شب قبل از هر امتحان قول می‌دادم) تخصصیا رو می‌خوندم تا
شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی 
همسرش می گه از خیابان انقلاب رد می شدیم. مردی کنار ماشینش ایستاده بود و کمک می خواست. بخشی از ماشینش آتش گرفته بود. چون احتمال انفجار بود کسی جلو نمی رفت. روح‌الله تا این صحنه را دید زد روی ترمز. همیشه در صندوق عقب آب داشتیم. آب‌ها را برداشت و دوید و آتش را خاموش کرد. راننده اشک می ریخت و تشکر می کرد. می گفت: جوان! خدا عاقبت به خیرت کنه.
@zakhmiyan_eshgh
موسسه قرآنی شیفتگان وحی (امروز سه شنبه ۲۶آذر ) برگزارنمود.
گزارش مختصر  از نشست امروز با سرگروه های محترم طرح سفینه النجات
✅ تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم 
✅   فرمایشات ارزشمند سرکار خانم جواهری مدیریت محترم موسسه 
✅تبادل نظر وهم اندیشی پیرامون گسترش طرح سفینه النجات  با نام ویاد امام حسین «علیه السلام»
✅ در پایان از کلیه سرگروه های محترم  تقدیر و تشکر به عمل آمد.
با تشکر فراوان از تمامی سرگروه های عزیزکه توان خود را خالصانه در سبد اخلاص
shahrakht1400 ✿





عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشانعکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان

عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان



ایجاد سکو جهت نشستن زائرین شهریور 91 با همتآقای حاج ابراهیم احمدی و جوانان عکاس : آقای حسین ملکیبا تشکر از آقای ولی الله احمد
s





عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشانعکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان

عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان



ایجاد سکو جهت نشستن زائرین شهریور 91 با همتآقای حاج ابراهیم احمدی و جوانان عکاس : آقای حسین ملکیبا تشکر از آقای ولی الله احمدی جهت ارس
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
 
 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
با تشکر
 
اصلا یادم نبود آخرین باری که اومدم اینجا کی بوده 
الان که تاریخش رو دیدم یاد اون روزهای پرالتهاب دوباره برام زنده شد
خداروشکر که تموم شدن و با خوبی تموم شدن 
مادرم جراحی شدن و حالشون خوبه ممنون از همه که نگران بودن 
براتون دعا میکنم هیچ وقت شرایطی که من تجربه کردم رو تجربه نکنین 
برام دعا کنین هیچوقت دوباره چنین شرایطی رو تجربه نکنم
ممنونم از همگی 
یه روشی وجود داره برای اینکه توی کامنت ها ، طرف مقابلت رو نابود کنی و اون هم نتونه چیزی بهت بگه. اینطوریه که کامنت به 3 بخش تقسیم میشه :

سلام و تشکر (مودبانه)
باز کردن شیر *** روی شخص مورد نظر
تکرار تشکر و آرزوی موفقیت (مودبانه)
و خب کسی که براش کامنت گذاشته شده واقعا نمیدونه باید چه واکنشی نشون بده ! چون با یک کامنتی طرفه که یک محتوای آزاردهنده رو بین یک سر و ته مودبانه پنهان کرده.
ولی نکته اینه که اصل کامنت ، دقیقا همون محتوای آزار دهنده ی وسطش هس
محمود ایزدی با بیان اینکه سالانه به طور متوسط ۴۰ تن محصول خشک از مزارع زعفران زاوه برداشت می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان ۱۲ هزار و ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت مزارع زعفران دارد که حدود ۱۰ درصد سطح زیر کشت این محصول در کشور و یک هشتم سطح زیرکشت آن را در استان شامل می‌شود. 
ادامه مطلب
شیر برداشت تصفیه آب خانگی 
جهت مشاوره و خرید با  شماره های زیر تماس بگیرید:
تماس با ما
09179191344
09177881703
07138239775
 
زمانی که یک دستگاه تصفیه آب خانگی تهیه می کنید، یک شیر برداشت آب روی سینک ظرفشویی نصب می شود. از آنجا که آب تصفیه شده تنها مصرف خوراکی دارد، حجم بسیار کمی از آن مورد احتیاج خواهد بود و یک شیر برداشت کوچک و ظریف برای آن مناسب است ، به همین دلیل فشار و حجم آب خروجی از شیر برداشت تصفیه آب مانند شیر آب شهری نیست.
معمولا شیر برداشت دستگاه تصف
خواهان پیشنهادهاتون برای شستن غم بزرگ نتیجه کنکور ارشد که فردا اعلام میشه هستم
یه چی بگید موقتی بشوره ببره تا المپیادم رو بدم بعدش ببینم چیکار کنم با این ننگ بزرگ:/
پ.ن۱:البته ممکنه فردا شب بیام پست تقدیر و تشکر و شادمانی بذارم اما احتمالش حسم میگه کمه متاسفانه
اما عجالتا همین جا از همه‌ی کسانی که پیگیر بودن، همه کسانی که تذکر دادن بشین درست رو بخون و همه کسانی که دعا کردن تشکر و بینهایت سپاس گزارم
نام سایت : سایپر دراکون
نوع سایت : هایپ
محدودیت برداشت : ندارد
درصد اطمینان : 65%
محبوبیت : 100%
سیستم پرداخت : پایر (Payeer)
میزان سرمایه گذاری ما : 15000 روبل
مدت زمان فعالیت سایت : 45 روز سال
سود زیر مجموعه گیری : 20%
میزان سود دهی سایت سایپر دراکون : این سایت تا به امروز یک سایت فوق العاده در زمینه سود دهی بوده.با خرید یک بی دندون با حساب کردن میزان بونوس و ... تقریبا 25 روزه سرمایه اولیه بر میگرده و بعد از اون به سود میرسید.
این سایت هیچگونه محدودیتی در زمینه ب
بابا می گفت: بچه بودیم خیلی چیزا رو درست یادمون ندادن. مثلا توی کتاب درسی مدرسه مراحل کشت محصول رو میگفتن: کاشت، داشت، برداشت. کاشت و برداشت رو دیده بودیم و می فهمیدیم ولی " داشت" رو درک نمیکردیم. بزرگ شدیم، تجربه ی زندگی بهمون یاد داد، مهم ترین مرحله، همون " داشت " بود. 
 
ماها خیلی فرصت های مهم زندگی رو سر همین مرحله از دست میدیم. یه کاری رو شروع میکنیم، قدم سخت اول رو بر میداریم، با کلی رنج بستری فراهم میکنیم و دونه ای رو می کاریم، اما چون خوب ب
 
نحوه برداشت از اندوخته چگونه است؟
 بیمه گذار می تواند از ابتدای سال دوم مشروط بر اینکه اقساط تا پایان سال اول بیمه نامه به طور کامل پرداخت شده باشد، تا 90 درصد ارزش بازخرید بیمه نامه "برداشت از اندوخته" را بصورت وام دریافت نماید که بدون ضامن،چک یا سفته و در عرض چند روز می باشد و مهچنان از پوشش های بیمه ایی برخوردار می باشد. پس با خاطزی آسوده بیمه زندگی سرمد را تهیه نمایید.
 
زندگی چیست؟
این سوالی است که ذهن انسان را در همه اعصار بخود مشغول کرده است ، حالا هر کس با فهم و درک و قدرت عقل خویش ، از این سوال استنباط و برداشت گوناگونی داشته و آنرا به گونه های مختلف بیان می کند.
این سوال همیشگی من بوده و جوابی برای آن نیافته ام .
لذا می نویسم تا شاید از میان نوشته هایم به پاسخی برسم
لذت و هیجان پیشبینی مسابقات ورزشی  در betbazclub
♣️ با بالاترین ضرایب♥️ 
همراه با اپلیکیشن اختصاصی
برداشت نقد و آنى جوایز
ورود به سایت betbazclub
لذت و هیجان در لاکچری ترین کازینوی آنلاین
♣️ پیشبینی زنده انواع رشته های ورزشی♥️ 
با اپلیکیشن اختصاصی
برداشت نقد و آنى جوایز
۱۰ درصد بونوس ویژه
برای ورود به سایت کلیک کنید
امنیت و لذت را باما تجربه کنید. 
بت باز کلاب معتبرترین سایت پیشبینی ورزشی در ایران
خب بالاخره امروز امتحانامون تموم شد :) " بالاخره " نه واسه طولانی بودنش ، واسه اینکه خیلی منتظر پایانش بودم.خب ، امتحانامو چطور گذروندم ؟ 
۱.قول دادم از ترم بعد از اول ترم‌ بخونم :) روز قبل از امتحان با یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای مواجه شدم که یک صفحه‌اش رو هم قبلا نخونده بودم‌!‌ اونم درسی‌که در تخصص من نبود ، مشاوره . چندین‌بار به خودم و بقیه قول دادم از ترم بعد،از اول ترم درسا رو بخونم . (تقریبا شب قبل از هر امتحان قول می‌دادم) تخصصیا رو می‌خوندم تا
اول اینکه چقدر پست گذاشتم امروز :) 
بعدم اینکه وقت واسه ی گله کردن زیاده که حتماً تلافی میکنم
خواستم تشکر کنم که همیشه حتی توی عصبانیتت و حال ِ بدت بهم بی احترامی نکردی و همیشه مودب بودی:) وهمیشهـ بهم اعتماد به نفس دادی و فعل ِ تونستن رو برام صرف کردی دوسِت دارم❤
خیلی بده ، هی میخام پیام بدم حالشو بپرسم و بگم شایدنخواد جواب بده بعد اونوخت دوباره بیا ُ اخمای منو بازکن:////
آقاهه گفت من خودم پلیس بودم 
بازنشست شدم 
می دونم کار شما چه زحمتهایی داره 



خون پاشید تو چشمم 
بعد رفتم عینک محافظ زدم 
راستشو بگم عقلم نکشید به عینک محافظ 
آخه قبلا خودم عینک طبی داشتم 
عینک محافظ خیلی خوبه عالیه 
نمی دونم اون تلق چجوریه که باعث شفافیت بیشتر هم میشه! 
با قمه زده بودن از پشت سر بنده خدا رو 
سه تا جراحت 
ازش آزمایش گرفتم 
هفته پیش هم یه سوزن آلوده خورده بود به دستم و قشنگ خونی شده بود 
هنوز سر اون نرفتم چک کنم خودمو 
شایدم بی
عزیزان، بانوان ایرانی، مادران ایرانی❤️
 
جا داره در کنار تشکر از کادر پزشکی و پرستاران عزیز،
 تشکر ویژه ای از بانوان جان برکف داخل خانه بکنیم 
که درحالیکه عیدنوروز رو دوست دارن استراحت کنن و خوش بگذرونن، 
دربست درخدمت آ شپزخانه و سرویس دهی و خدمات، از قبیل شستشوی لباسها و نظافت و ضدعفونی کردن همه جا از میوه و خرید بگیر تا ضدعفونی لوازم منزل و کف و روی تموم سطوح هستن 
و علاوه بر این باید دیوانگیها و خل بازیهای کل أعضاء خانه را تحمل و مدیریت
سؤال: مگر خداوند به تشکر ما نیاز دارد؟
جواب:
هرگز! قدردانی از یک لطف، ارزشی برای ماست و نشانه انصاف ماست نه اینکه نشان نیاز خدا به نماز ما باشد. اگر معلمی به شاگردش گفت: از زحمات من قدردانی کنید و خوب درس بخوانید، شاگرد نباید خیال کند که خوب درس خواندن او و قدردانی، مورد نیاز معلم است، بلکه کمال شاگرد را می‌رساند(و منفعتش برای خود اوست نه معلم)
 
سؤال: اگر بناست از نعمتهای الهی تشکر کنیم، چرا حتماً نماز بخوانیم؟
جواب:
وقتی اصل لزوم تشکر را قبول
به نام مهربانترین
 
با سلام و عرض خسته نباشید مجدد؛
 
این بار غرض از مزاحمت، طرح درخواست یا خواهش جدید نیست هرچند خودتان خوب می دانید انتهای دل ما، روز و شب خواهش و التماس است برای آمدنتان -فعل آمدن مناسب شما نیست. قدم رنجه کردنتان ...- . آن خواهش را که هم شما خوب می دانید و خدای شما، ما هم هر روز و هرشب، در هر نماز بارها تکرارش می کنیم. چه کنیم دیگر ؟ دلتنگی که وقت و موقعیت مقتضی سرش نمی شود.
 
این بار برایتان می نویسم از باب تشکر. خودم می دانم که با
اساتید عزیز و گرانقدر رشته برق
با سلام
تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و
تعهد است .نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند
و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیباست ، درود بر همت بلندتان .بدین وسیله
گروه فنی  و کاردانش برق استان چهارمحال و بختیاری  از زحمات بیدریغ
شما در سال تحصیلی گذشته و همچنین همکاری و مساعدت شما با گروه برق استان صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آورد و برای شما آرزوی توفیق روز افزو
چندمدت پیش...  شب ... عمم از تلفن خونه...  شماره پسرعممو گرفته بود بعد اشتباه گرفته بود همین که طرف گوشیو برداشت عمم گفت مهدی دیروقته بیا خونه تا تو نیای من خوابم نمیبره.بعد اون طرفم مرد بوده گفته مادر جان اشتباه گرفتی من مهدی نیستم ولی تو بخواب مهدی خودش میاد
برداشت سیب زمینی از شهرهای مهم کشور
رئیس انجمن ملی سیب زمینی اظهار داشت: برداشت محصول سیب زمینی در مهرماه به اوج خود می رسد ، پیش بینی شده این محصول به طور قابل توجهی در بازار عرضه شود.
رحیم نیازی از تولید سیب زمینی در مناطق سردسیر بیش از سه میلیون تن خبر داد و ادامه داد: با توجه به مناطق دیگر ، پیش بینی نمی شود تولید سیب زمینی کمتر از پنج میلیون تن باشد ، اما هیچ آمار دقیقی را نمی توان تا پایان فصل برداشت اعلام کرد.
به گفته نیازی: به دلیل افزایش
سال ۱۳۹۸ (در دست تکمیل)
مسخره باز
سمفونی نهم
مطرب
متری شش و نیم
ایده اصلی 
قسم
رد خون
سرخپوست
شبی که ماه کامل شد
گلدن تایم (هنر و تجربه)
سورنجان (هنر و تجربه)
ذغال (هنر و تجربه)
در جست و جوی فریده (هنر و تجربه)
رضا (هنر و تجربه)
تتاتر صدای آهسته برف
تتاتر آبی مایل به صورتی
تتاتر لانچر ۵
سال ۱۳۹۷
هزارپا
بمب یک عاشقانه
مارموز
مغزهای کوچک زنگ زده
درساژ
مخازن شکافدار طبیعی مخازنی هستند که حاوی شکستگی های طبیعی می باشند و تاثیرات مثبت یا منفی بر روی جریان سیال می گذارند. مخازن شکافدار طبیعی دو نوع محیط متفاوت دارند. یکی ماتریکس که ذخیره بالا وظرفیت جریانی پایین می باشد و دیگری شکافها (شکستگی ها) که مسیر جریانی بالایی را فراهم می کنند، ولی دارای ذخیره پایینی هستند.
محدود نیمی از مخازن جهان کربناته شکافدار هستند و بیش از نصف باقیمانده جهان ،در این مخازن می باشد.مخازن کربنات شکافدار،پیچیده ت
 افزونه صفحه سپاسگزاری ووکامرسدانلود افزونه ساخت برگه سپاسگزاری ووکامرس. نسخه:۱.۱۳.۰. تاریخ نشر: فروردین هزار و سیصد و نود و نه.
برگه سپاسگزاری از خرید:  حتی ناموفق و نیمه کاره رها شده. می‌تواند اثر روانی خوبی بر خریدار/بازدیدکننده سایت داشته باشد.
اینجا هم همچون دنیای واقعی کمی شوخ طبعی همراه با قدردانی، نهال مهر را در دل خواهد کاشت و او را جذب خواهد کرد.
در این برگه هم او را بدرقه خواهید کرد. هم هدیه‌ای همچون برگه تخفیف بدو خواهید داد. و ای
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
بسمه تعالی
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات مدیریت محترم
به استحضار می رساند از تمام زحمات شما مدیر محترم اسبق که تلاش فراوان داشتید در زمینه فعال سازی این سایت و همچنین قراردادن تمام مطالب تازه و به روز که منجر به آگاه سازی شده بود از شما تقدیر و تشکر به عمل می آید و به عنوان سمت مدیریت مهندسی سایت های ساختمان سازی و نقشه کشی مهندسی قرار بگیرید. با تشکر فراوان از جناب آقای مهندس حسام الدین صمصامی
مدیریت جدید سایت منتظران ظهور
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 بنده می خواهم صمیمانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌ دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه‌ با این بیماری‌ای که اخیراً در کشور به‌وجود آمده. همچنین تشکر کنم از وزارت بهداشت و درمان و مجموعه ی همکاران آقای وزیر بهداشت در این مجموعه به خاطر تلاش هایی که می کنند و زحمتی که می کشند. من برنامه ی امروز را فقط ترتیب دادم برای همین که این تشکر را بکنم در حضور آقای دکتر مرندی رئیس محترم فرهنگستان علوم پزشکی. دوس
در کاشت مو به روش SUT دیگر نیازی به تیغ جراحی , بیهوشی , به جا ماندن اسکار , برش نبوده و عارضه ها محدودی داشته ; مامی توانیم , بوسیله , دستگاه های تمام اتومات تحت نظر متخصص های متبحر کلینیک آریامن , برداشت و پیوند مو را تا 14000 هزار تار مو حقیقی , که 3 برابر نسبت به روشهای سابق هست را انجام دهیم . در‌این تکنیک تازه شما شاهد خط رشد بسیار طبیعی و تراکم فراوان بالا میباشید , به گونه ای کسی متوجه پیوند موی طبیعی و زنده شما نمی شود . دیگر نظیر روش های کاشت FIT و
 
 
بهترین سایت سرمایه گذاری
✔ 10% شارژ زیرمجموعه گیری
✔ حداقل واریز 10 روبل
✔ قابل شارژ های مجدد
✔ زیرمجموعه گیری آزاد
✔ مبلغ سرمایه گذاری ما 1000 روبل
✔ برداشت روزانه ما 172.80 روبل
✔ برداشت ۱۰ روزه ما 1720 روبل  
 
برای عضویت روی بنر کلیک کنید ☝️☝️☝️☝️
سایت moremoney  دارای چندین روش مختلف برای کسب درآمد شما،  در این سایت هم مثل  بازی انفجاری  catchabtc با فعالیت های مختلف بیت دریافت میکنید که میتوانید به بیتکوین برداشت کنید.
ارزش بیت های فعلی سایت در ستون سمت چپ در قسمت  Current Bits Value مشخص است.در این سایت در ازای جذب زیرمجموعه  10% از سود آنها را به شما میدهد.برداشت (withdrawal) به حساب بیتکوین و فاست هاب

ادامه مطلب
وبسایت پرووب پلاس زحمت کشیدن قالبی رو با مشخصاتی که داده بودم طراحی کردن و قرار دادن که خیلی با این کار بنده رو شرمنده کردن و تشکر میکنم.
قالب هم انصافا زیبا بود، بک گراند عالی، افکت هم عالی، توی ریسپانسیو هم عکس رو خوب نشون میداد. اما یکسری جزئیاتش هنوز جای کار داشت و سعی کردم کمی شخصی-سازی ترش کنم (در حدی نیست که دوباره زحمت بدم بهشون خودم باید یذره بالا پایین کنم طبق وسواسهای معمول! :)..) ولی  فعلا من همون قالب خودمو گذاشتم تا یکمی روی قالبی ک
کلاه فروش⏳ تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید.وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست. بالای سرش را نگاه کرد. تعدادی میمون را دید که کلاه های او را برداشته اند؛ فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند. او کلاه را از سرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند. به فکرش رسید که کلاه خود را روی زمین پرت کند. لذا این کار را کرد. میمونها هم کلاه ها را
خواستم با کالسکه لیلی از در جلوی اتوبوس وارد بشم که راننده در را باز نمی‌کرد و هی ایما و اشاره که از در وسط بیایید بالا!
سر کالسکه رو کج کردم به سمت در وسط اتوبوس و منتظر موندم مسافرها پیاده شدند، وقتی با کالسکه جا گیر شدیم، دیدم که وسط راهروی ابتدای اتوبوس یه سگ خوابیده اندازه گراز :دی خب قاعدتا لجم گرفت و تو دلم گفتم که به! بیا! سگ عزیز بر کالسکه بچه اولویت داشته! صاحب سگ هم همون جا در صندلی اول نشسته بود و با راننده گپ می‌زد و من هر چند یکبار ن
توی تقویم سوریه هفته ای به نام هفته معلم وجود داشت  تصمیم گرفته بود هر طور که میتونه ازشون تقدیر کنه. 120 معلم رو شناسایی کرده بود 120 شاخه گل رز سفارش داد به اضافه کارت تقدیر برای معلمان.
روز جشن فرا رسید. از ته دل ازشون تشکر کرد و بهشون گفت: می دونم، خدمتی که شما به بچه ها و جامعه می کنید، خیلی ارزشمنده و شاید کسی نتونه ازتون تقدیر کنه. اما این شاخه گل نشانه تشکر تمام دانش آموزان و خانواده هاست از شما. چیزی ارزشمند تر از این گل براتون پیدا نکردم.
ه
خب بالاخره امروز امتحانامون تموم شد :) " بالاخره " نه واسه طولانی بودنش ، واسه اینکه خیلی منتظر پایانش بودم.خب ، امتحانامو چطور گذروندم ؟ 
۱.قول دادم از ترم بعد از اول ترم‌ بخونم :) روز قبل از امتحان با یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای مواجه شدم که یک صفحه‌اش رو هم قبلا نخونده بودم‌!‌ اونم درسی‌که در تخصص من نبود ، مشاوره . چندین‌بار به خودم و بقیه قول دادم از ترم بعد،از اول ترم درسا رو بخونم . (تقریبا شب قبل از هر امتحان قول می‌دادم) تخصصیا رو می‌خوندم تا
 
ماینینگ جدیدبا 19 روبل 28 روبل برداشت کردم تا اینجا ✅ سرمایه گذاری راحت✅ واریز تنها با یک کلیک✅ حداقل برداشت ۵ روبل✅ ۱۲٪ زیرمجموعه گیری✅ عضویت راحت✅ پاداش روزانه بین 0.01 روبل✅ با لینک ما عضو شوید 0.2 هدیه بگیرید
برای ثبت نام با لینک ما روی بنز بالایی کلیک کنید☝️☝️☝️☝️☝️
حال و روز خوبی ندارم اما هر آنچه که تجربه می کنم را پذیرفته ام. لااقل می خواهم خودم اینجوری فکر کنم.
گوشه گیر شده ام. البته گوشه گیر بوده ام و خیلی حال و حوصلۀ گپ و گفت با بقیه را نداشته ام و ندارم.
از مهمانی ها و جمع های دوستانه فراری شده ام.
ادامه مطلب
عجیب نیست؟
از من میخوان از استاد تشکر نکنم
از من می خوان خودم نباشم و لطف استاد رو بی جواب بذارم
از من میخوان فیلم بازی کنم و خودِ واقعیم رو نشون ندم!
مسخره نیست؟؟
اینکه تشویقم میکنن به ندیدن و نگفتن و پنهان شدن...
از این آدم ها فاصله بگیرین...فاصله بگیریم!
.
مجبور شدم به بچه ها قول بدم از اساتید تشکر نمیکنم...واقعا مسخره س! 
چرا به هر کسی که کمک میکنم، و قالبی که میخواد رو براش طراحی میکنم، تشکر میکنه ولی قالب رو استفاده نمیکنه؟
اگر مشکلی یا ایرادی قالب ها دارن بهم بگین، یا مشکل منم؟
تو طول این چند ماهی که قالب زدم، به غیر از دو نفر، هر کسی که قالب من رو برداشته، و داخل وبلاگش استفاده کرده، یا یک دقیقه بوده یا یک ساعت!
من که ناامید شدم رفت!
رو راست باشین و حقیقت رو بهم بگین...
اگر مشکل اسم طراح داخل قالبهاست ، همین الان بهم بگین
عسل بهاره چیست؟
به عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شود عسل بهاره می گویند.
عسل بهاره مرکبات عسلی است که در فصل بهار برداشت می شود.
به عسل مرکبات عسل بهارنارنج هم می گویند.
زنبور عسل ،عسل بهاره مرکبات را از شهد گل های پرتقال، نارنج، نارنگی، لیموشیرین، لیموترش  تهیه می کند.
کندوهای عسل نصیری هم اکنون (۲۵ فروردین ماه) برای تولید عسل بهاره و برای تولید مثل زنبورها در  باغات مرکبات شمال کشور است  و به زودی عسل بسیار معطر مرکبات آماده عرضه به هم م
  گروه تولیدی زرین پارس
مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو  یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو    
گروه تولیدی زرین پارس در طول 20 سال سابقه درخشان خود درامر  
تولید ماشین الات کشاورزی و لمس احتیاجات و ملزومات کشاورزان از
نزدیک سعی در یاری آنان درجمع آوری محصولات و برداشت مکانیزه
نموده است.
در این راستا این شرکت با توکل به خدا و با یاری کارکنان و متخصصین
مجرب در طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و با جلب رضایت
کشاورزان زحمتکش توانست عنوان واحد نمونه ص
کاشت ابرو به روش FUE یا FIT چگونه است ؟
یکی از روش ها برای پیوند ابرو، روش FUE است که تفاوت عمده این روش با روش های دیگر برداشت تک واحدی گرافت ها از پشت گوش متقاضی است که دیگر نیاز به برداشت فلپ جراحی ندارد. اما برای انجام این روش باید موهای فرد تراشیده شود.
 
دیروز با یکی از دوستها صحبت میکردم به این نتیجه رسیدم که من باید یه فکری برای حرف زدنم بکنم. این که جوری حرف بزنم که برداشت اشتباه ازش نشه و البته درست و با اصول حرف بزنم و صمیمیتمو بذارم برای همون تعداد افراد معدود که منو میشناسنو برداشت اشتباهی از حرفام ندارن. تصکیم گرفتم با اصول حرف بزنم و فکر کنم راجع بهش و هرچیزی نگم. احتمالا اولش این برداشت بشه که خب یا خودمو گرفتم یا چی شده که تغییر کردم اما مهم نیست مهم این تغییر. اینجوری بهتره دیگران د
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود. http://farsi.kh
دوستان بندری و جنوبی هم میتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهریای خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمی در واتساپ لذت ببرند و ما خیلی خوشحال هستیم که این گروه رو ایجاد کردیم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زیاد دوستان ایجاد شده است و هدف آن نیز دورهمی شما بندریها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپلیکیش واتساپ با هم چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.
این گروه چت واتساپ بندری یکی از موفقترین گروههایی بوده که م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کارشناس طب سنتی