نتایج جستجو برای عبارت :

پرداخت عیدی به دانشجو معلمان

خبر خوش برای دانشجو معلم ها
پرداخت عیدی به دانشجو معلم ها
◾️دکتر حاجی بابایی : دولت با پرداخت عیدی به دانشجو معلمان موافقت کرده و امسال پرداخت خواهد شد.
◽️دکتر حاجی بابایی در جمع دانشجو معلمان لرستان در پردیس علامه طباطبایی خرم آباد با اعلام این خبر ، افزودند که بحث کسری ۴۵ درصد هم در دستور کار است اما مرحله به مرحله باید پیش رفت.
♦️نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد
هیأت وزیران نظام رتبه بندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.
براساس این مصوبه، معلمان در پنج رتبه، طبقه‌بندی می‌شوند و عوامل امتیاز آور برای ارتقای رتبه بر مبنای تحصیلات - مهارت و توانایی‌ها، دوره های آموزشی، سنوات خدمت و تجربه مربوط محاسبه می‌شود.
دولت مبلغ ۲۰ هزار میلیارد برای اجرای این طرح تخصیص داد. 
محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 در پایتخت:
به گزارش خبرینو - با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی پلیس راهور تهران بزرگ تا کنون اعلامیه برای محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 برای پایتخت اعلام نکرده اند.
به محض اینکه اطلاعات جدیدی به دستمان برسد به سرعت در سایت اطلاع رسانی می شود
 

همچنین بخوانید:
     “پیش بینی هواشناسی سه شنبه 22 بهمن 98“
     "تعطیلی مدارس 20 بهمن 98 یکشنبه"
     “بازبینی شیوه گزینش دانشجو معلمان“
     “کسر از حقوق دانشجو معلمان تصویب شد!“
     “
 
دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی
 دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی: برای دانلود سوالات آزمون اصلی و ... طرح نظام رتبه بندی معلمان در این پست محتوا و سوالات آزمون رتبه بندی ...
 
کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان دانلود
دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سواالت .و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره ...
 
سوالات ضمن خدمت جهت رتبه ب
تعطیلی مدارس 20 بهمن 98 یکشنبه
در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با تعطیلی مدارس 20 بهمن 98 شایعه شده است به دلیل بارش برف و باران و آلودگی هوا در تهران و سایر استان‌ها مدارس یکشنبه 20 بهمن 1398 تعطیل می‌باشند.
 
به گزارش خبرینو؛  در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده است به دلیل بارش برف و باران و آلودگی در تهران و سایر استان‌ها مدارس  یکشنبه 20 بهمن 1398 تعطیل می‌باشند. / هنوز صحت این خبر تائید نشده است.
در صورتی که آموزش و پرورش مدارس هر شهری را تعطیل اعلام نم
افزایش ۲۲۵ تا ۶۸۰ هزار تومانی حقوق معلمان
طرح رتبه بندی معلمان برای ۷۵۰ هزار فرهنگی مشمول طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرایی شد.
آقای علی الهیار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: همه دبیران، آموزگاران، هنرآموزان، مدیران و معاونان مدارس، مشاوران و مراقبان سلامت در مدارس با حداقل ۲ سال سابقه مشمول طرح رتبه بندی خواهند شد.وی افزود: در این طرح سه صلاحیت عمومی، حرفه‌ای و تخصصی فرهنگیان بررسی می شود و فرهنگیان از رتبه‌های
تعطیلی مدارس 17 بهمن 98 پنجشنبه
در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با تعطیلی مدارس 17 بهمن 98 شایعه شده است به دلیل بارش برف و باران و آلودگی هوا در تهران و سایر استان‌ها مدارس فردا پنجشنبه 17 بهمن 1398 تعطیل می‌باشند.
 
به گزارش خبرینو؛  در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده است به دلیل بارش برف و باران و آلودگی در تهران و سایر استان‌ها مدارس فردا پنجشنبه 17 بهمن 1398 تعطیل می‌باشند. / هنوز صحت این خبر تائید نشده است.
در صورتی که آموزش و پرورش مدارس هر شهری را ت
رهبر انقلاب: دانشجو نیروی مورد #امید یک کشور است، #دانشجو است که میتواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و فرصت‌طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد. ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
درشرایط فعلی که شرایط اقتصادی جامعه، موجب شده است اضطراب، استرس و افسردگی در بین قشر معلمان نیز بالا برود که آن ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، برای رفع یا کاهش اختلالات رفتاری باید با برگزاری کارگاههای آموزش روانشناسی مختلف که چگونه بچه ها را شاد کنند و اضطراب و استرس آن ها را از بین ببرند، حداقل سالی یکبار اقدام کرد و منوط به چهارسال دوره آموزشی تربیت معلم نباشد.اگر معلمان بی نشاط باشند؛دانش آموزان نیز ضربه خواهند خورد.
این پاورپوینت در22 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام گذاری روز دانشجو،دانشجو و تولید علم،ایستاده ام چو شمع، مترسان ز آتشم،پارلمان دانشجویی،رهبر انقلاب و دانشگاه و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد روز دانشجو در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
پرسشنامه انگیزه کاری معلمان
دانلود پرسشنامه انگیزه کاری معلمان، در قالب فایل Word، شامل 20 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی، روایی و پایایی. پرسشنامه انگیزه کاری معلمان در سال 1375 توسط جواد محمد آقاجری به منظور سنجش میزان انگیزه کاری معلمان تهیه شده است. سوالات این پرسشنامه بر اساس نظرات موجود در مورد انگیزه تهیه ...
نمیدونم امروز رو تبریک بگم یا تسلیت، تعریفی که از دانشجو تو کتابا و فیما هست با چیزی که الان خودمون هستیم خیلی فرق داره ، نمیدونم چرا اون ادم شاد و جویای علم رو نمی بینم که استادش بهش انگیزه میده ، یه مشت ادم دور هم جمع کردن که از ناامیدی و اینده پوچ می نالند،
بگذریم...،
روز دانشجو رو به همه عزیزان تبریک میگم❤️ به امید آینده ای بهتر
با ما همراه باشید.
اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری با اعتراض‌های مختلفی از سوی معلمان همراه شده چرا که نه‌تنها رتبه‌بندی بی‌تأثیر شده بلکه این امتیازات هم برای آنها کامل محاسبه نشده است و شاید بیش از ۹۰درصد معلمان کمتر از یک‌میلیون تومان افزایش حقوق داشتند!
ادامه مطلب
سلام دوستان ، امیدوارم هر کجای این کره خاکی که هستید خوب و خوش و سرحال باشید 
امروز میخوام یه توضیح کلی در مورد وبلاگم بدم پس تا آخر مطلبو حتما بخونید 
وبلاگ دانشجو کمک در راستای کمک به دانشجویان رشته کامپیوتر و آی تی بنا شده و بیشتر تو زمینه برنامه نویسی بر پایه سی شارپ کار میکنه ، تو این وبلاگ هم به دانشجو ها کمک میشه تا پروژه هاشون رو بسازن ، هم بهشون کمک میشه تا برنامه نویسی سی شارپ رو در حد قابل قبولی یاد بگیرن 
در کل یه وبلاگ مفید واسه کس
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1399/02/07 الی   13999/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آ
امروز روز پرحرکتی بود. هم رفتم دانشگاه کارشناسی، هم ارشد و هم دبیرستان... تو دانشگاه کارشناسی خیلیا مثل من اومده بودن که ریزنمرات انگلیسی بگیرن و به قولی دانشگاه کارشناسیم پل رفتن از ایرانه. تو دانشگاه ارشد، هنوز خیلی از دوندگی های اداری مزخرف به دانشجو محول میشه چون سیستم نمی تونه خودش مسئولیت کاراش رو به عهده بگیره؛ وقتی دانشگاه ارشد بر طبل شادانه میکوبه که بزرگترین دانشگاه ایران از نظر تعداد دانشجو هست قشنگ میرینه به اعصاب دانشجو!! مدرس
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/08/20 الی   1398/09/11 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/02/07 الی   1398/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
دوره آموزش بدو خدمت معلمان حق التدریس جدیدالورود سال 98، در هشت هفته متوالی از تاریخ 1398/08/09 در محل  مرکز تحقیقات معلمان سیرم آغاز شد.در این دوره که  مدرسین ممتاز و با تجربه شهرستان حضور دارند، 37 نفرمعلمان جدیدالورد(معلمان حق التدرس غیر مستمر و آموزشیان نهضت) تحت آموزش مطلوب، به صورت تئوری و عملی قرار می گیرند و آمادگی لازم جهت تدریس در کلاس درس را کسب خواهند نمود.
 
 
طرح کرامت پایه سوم ابتداییطرح کرامت پایه سوم ابتدایی کاربران و فرهنگیان گرامی محتوای این فایل بهتریــن و کاملتریــن طرح کرامت پایه سوم ابتدایی سال تحصیلی 97-96 می باشد. که در قالب فایل WORD – (قابــل ویرایــش) و در 60 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.
قابل استفاده برای معلمان پایه سوم ابتدایی
طرح کرامت پایه سوم دبستانارتباط واحد
یادم نیست جایی شنیدم یا خوندم که دوران دانشجویی آدم یه فصل گذراس ، قبل از اون  دنیا به ساز تو میرقصه اما بعد از اون تو باید به ساز دنیا برقصی.
 حالا که نزدیک  دو سالی میشه  از ایستگاه دانشگاه و دانشجو بودن پیاده شدم و  عبور کردم دارم به عمق معنای این جمله پی میبرم . 
کاش  انتخاب لحظه ها دست خودمون بود . کاش گذر زندگی مثل یک فیلم بود و میشد با یه ریموت کنترل ،عقب ببریش و جایی که  دوست داری نگهش داری ،حتی میشد لذت لحظه ها را با دو تا دکمه  بَک  و  پ
بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو رشته هایی که در کنکور فنی و حرفه ای سال 97 با آزمون پذیرش داشته اند، در سال 1398 هم به همان صورت دانشجو خواهند داشت
الکتروتکنیک
تاسیسات_مکانیکی
تربیت بدنی
حسابداری
شبکه_و_نرمافزار
صنایع_غذایی
گرافیک
مکانیک_خودرو
نقشه_کشی_معماری
بابرگزاری آزمون اقدام به جذب دانشجو در #کنکور #فنی_حرفه ای (کاردانی پیوسته ) خواهند نمود.
خیلی کم پیش میاد اجازه بدم دانشجو بیاد درس بده یا صحبت کنهاگر هم این اتفاق بیفته، معمولا برای من نکته آموزنده خاصی نداره حرف هاشون
ولی
امروز یکی از دانشجوهای کارشناسی در کلاس من مطلبی آموزش داد که نشستم و در جایگاه یک دانشجو گوش دادم و لذت بردم
راست می گویند که
امروزه دانش پراکنده است و در دست هر کسی قطعه ای از آن وجود دارد
 
مقاله تاثیر تشویق و تنبیه بر یادگیری دانش آموزان 
تشویق و تنبیه دو روش تربیتی هستند که برای رعایت مقررات و انضباط بابد در مدارس مد نظر قرار گیرند.تنبیه در مواردی به کار میرود که رفتار دانش آموز ناپسند، ...
 
تشویق و تنبیه ، کدامیک - مقالات آموزشی و تربیتی
تنبیه در مواردی بکار می رود که رفتار دانش آموز ناپسند،برخلاف مقررات و غیردلخواه است و می خواهیم آن را خاموش و ... تشویق مناسب و بجا در یادگیری تأثیر به سزایی دارد.
 
تشویق و نقش آن در پی
به گزارش خبرنگار شمانیوز: در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پنجشنبه 10 بهمن بین التعطیلی  اعلام می شود./ هنوز صحت و سقم این خبر توسط آموزش و پرورش اعلام نشده است.
در صورتی که آموزش و پرورش مدارس هر شهری را تعطیل اعلام نماید در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.
 

همچنین بخوانید:
افزایش حقوق دریافتی دانشجو معلمان در سال 99
شروع توزیع شیر در مدارس ایلام از نه بهمن 1398
تاری
منابع آزمون دوره ضمن خدمت مهارت های بدو خدمت معلمان
فراگیران: نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی کد دوره: 91402409
تاریخ برگزاری آزمون:1398/10/06
مکان: مرکز تحقیقات معلمان سمیرم
طراحی آموزشی
روان شناسی تربیتی
الگوهای فعال تدریس
ارزشیابی تحصیلی
قوانین اداری
 
    علاوه بر معلمان و مدیران ، دولت نیز در شاد کردن مدارس ، نقش به سزایی دارد. مسئولیت هایی که در پست قبلی بر عهده ی مدیران گذاشته شد ، قطعا نیازمند کمک های مالی و سرمایه گذاری دولت برای اجرایی هر چه بهتر و درست اموری که باعث نشاط و شادابی در مدرسه خواهند شد هستند ؛ به همین منظور دولت باید مقداری بودجه برای این امر کنار بگذارد.
    البته شاید راه دیگری نیز وجود داشته باشد که به عقیده ی من راه کار خوبی ست ؛ این راه کار ، سرمایه گذاری در دانشگاه ها
شنبه شانزدهه آذر هم گذشت.
صبح شیش ساعت خوابیدم و حالم عالی بود. کلاس صبح هم با کنفرانس طوفانی گروه ما تموم شد. با توجه به این که گفته بودن امروز جشن روز دانشجو برگزار میشه نصف کلاس خونه خوابیده بودن که اگرم غیبت بخورن بگن روز دانشجو بوده ماهم رفتیم جشن. نهار غذایی که بدم میاد یعنی ماهی خوردم. یک ساعت و نیم ورزش سنگین داشتم. تکواندو رو دیدم که سجاد مردانی چطور تو فینال پر پر شد و خواب کوتاهیم داشتم. شب هم خبر اومد گروه های ترم بعدمون کامل عوض شده
ویژه تمامی فرهنگیان کشور 
1- معلمین گرامی
2- کارکنان اداری و آموزشی 
3- دانشجو معلمان 
4-نیرو های پیمانی و قراردادی 
5- نیرو های خدماتی آموزش و پرورش (سرایداران - نظافتچی ....)
از موسسات دارای مجوز از آموزش و پرورش 
ساعت های ضمن خدمت به میزان دلخواه از 100 تا 500 ساعت در یک ماه 
ثبت مستقیم در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان  ltms.medu.ir
هزینه ثبت نام و آزمون ساعتی 1/500 تومان 
اطلاعات مورد نیاز :
نام :
نام خانوادگی :
کد ملی :
ش ، شناسنامه :
صادره از :
تاریخ تولد :
کد پرسن
منابع آزمون دوره ضمن خدمت مهارت های بدو خدمت معلمان
فراگیران: نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی کد دوره: 91402409
تاریخ برگزاری آزمون:1398/10/12
مکان: مرکز تحقیقات معلمان سمیرم
ساعت: 8 صبح
طراحی آموزشی
روان شناسی تربیتی
الگوهای فعال تدریس
ارزشیابی تحصیلی
قوانین اداری
 
فاطمه عزیزی‌فر متولد۲۴/۱/۷۷
دانشجو کاردانی تربیت بدنی
شغل کافیشاپ خانه ورزش بانوان تبریزی که در۱۴ساعت کاری  بیش‌ازهزارنفررفت‌وآمدمیکنند،بیشترین مشریان ما پرسنل وکارآموزانشان هستند،بیشترین فروش‌مابخش نوشیدنی وغذاهای سردوگرم انواع نوشیدنی و غذاهای رژیمیست
برای جذب بیشترمشتری افرادی که بیش از۱۰۰هزارتومان درماه خریدکنند ۲۰ هزارتومان هدیه خرید از کافیشاپ تعلق میگیرد.
برای راحت شدن کارمشتری برای پرداخت شارژماهانه درنظرگرفتیم،مشتر
نقشه راه معلمان تهیه نقشه راه معلم
ترسیم نقشه راه معلمی جدید دانلود تهیه نقشه راه معلم فایل جدید نقشه راه معلمان 97 دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 و معلمان به صورت ورد و ...
دریافت فایل
 
دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود.
 
پی‌نوشت:
می‌دانم امروز روز دانشجو نیست. ولی این جمله را که دیدم به فکر فرو رفتم که این همه نماز قضا شده، موذن چرا بانک اذان نمی‌دهد؟ حتی نماز‌های ظهر و عصر هم قضا شده، در این حد در خواب هستیم!
 
دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود.
 
پی‌نوشت:
می‌دانم امروز روز دانشجو نیست. ولی این جمله را که دیدم به فکر فرو رفتم که این همه نماز قضا شده، موذن چرا بانک اذان نمی‌دهد؟ حتی نماز‌های ظهر و عصر هم قضا شده، در این حد در خواب هستیم!
 وزارت آموزش و پرورش به ۴۳ سوال پرتکرار مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین درباه شبکه دانش آموزی "شاد" پاسخ داد و اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به‌زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن" شاد" فراهم خواهد شد.
پس از راه‌اندازی شبکه دانش آموزی دانش‌آموزی، سوالاتی از سوی معلمان، اولیا و دانش آموزان در مورد نحوه کار این شبکه ارسال ‌شده است که اولین نسخه پاسخ به این پرسش‌ها که در طبقه‌بندی‌های (سؤالات عمومی، مدیران،
(هدف آموزشِ ناب تعلیم یا یادگیری نیست)
ویل جانسون، ترجمۀ حسام حسین‌زاده
 
در سپتامبر 2012، حدود 30 هزار معلم در شیکاگو برای نخستین‌بار در طول 25 سال گذشته دست به اعتصاب زدند. این اعتصاب صرفاً به دلیل شکست مذاکرات بر سر دستمزد یا خدمات بهداشتی نبود. در این مورد، همان طور که بسیاری اشاره کرده‌اند، مسیر بنیادینِ آموزش عمومی مسئله بود. معلمان شیکاگو خودشان را به عنوان نخستین نیروی سازمانی برای مبارزه با چیزی اثبات کردند که اغلب «الگوی تجاری» اصل
یه انتقادِ کوچیک!
۱۶ آذری که فقط اسمش روز دانشجوست!
یک سال چرخید و مجددا رسیدیم به ۱۶ آذر! روزی که فقط اسمش روز دانشجوست! 
این را میگویم چون هر جا که باید پشت دانشجو بود، مقابلش قرار میگیرند! هر جا که دانشجو ایده داده، ایده اش را منهدم کردند! هر جا خواسته همکاری کند، دستش را قطع کردند! هر بار خواسته پا بگیرد، زمین گیرش کردند! جامعه ی فعال یعنی جامعه ای که دانشجو در آن فعال باشد و قلب تپنده اش باشد! سال قبل خیلی درگیر فعالیت های دانشجویی نبودم، ول
معاون وزیر آموزش و پرورش:
حضور دانش آموزان در هیچ کدام از کلاس‌های درس از جمله کارگاه‌های عملی هنرستانی‌ها در این یک ماه الزامی نیست.
ساعت حضور معلمان در مدرسه مانند قبل است و هر معلمی در ساعت برنامه درسی خودش در مدرسه حضور می‌یابد./ایسنا
چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
معلمان محترم در هر جامعه‌ای یک صنف پراهمیت بوده و دارای نقش ارزنده و قابل ملاحظه‌ای می‌باشند.لذا اینجانب در این مجموعه قصد داشته شیوه‏‌ها و روش­های مدیریت کلاس درس را مورد بررسی قرار داده تا بتوانم چراغی در راه توسعه حرفه‌ای معلمان این مرز و بوم بیافروزم.روش تحقیق این مقاله بصورت کتابخانه‌ای می‌باشد.در
این مقاله سعی بر این داشته تا با استفاده از کتب معتبر و همچنین استفاده
از مقالات به روز علمی، مطالبی درخور استفاده، پیرامون مدیریت
مرکز علمی کاربردی شماره 30 تهران امسال برای نخستین‌بار در رشته چاپ و بسته‌بندی دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، آرش سپاس‌مقدم، رئیس مرکز علمی کاربردی شماره 30 تهران در گفت‌وگو با ایبنا عنوان کرد: این مرکز برای سال تحصیلی 98 – 99 در مقطع کاردانی در رشته‌های طراحی چاپ، چاپ و نشر و در مقطع کارشناسی برای رشته‌های طراحی و آماده‌سازی چاپ، مدیریت امور چاپ پذیرش دانشجو دارد.
وی افزود: همچنین امسال به دلیل نیاز به آموزش د
(نقدی بر خودویرانگریِ جنبش معلمان در ایران معاصر)
حسام حسین‌زاده
پیشگفتار: زنده‌باد جنبش معلمان
با آغاز دهۀ نود شمسی، وقوع ابربحران‌های اقتصادیِ مقطعی در بستر یک وضعیت اقتصادیِ دائماً بحرانی منجر به دگرگونی ساحات مختلف جامعۀ ایران شد. در چنین بستری بود که صورت‌بندی، مطالبات و شیوۀ کنشگری جنبش‌های اجتماعی نیز دستخوش تغییراتی شد. این تغییرات را تقریباً می‌توان در همۀ بخش‌های جنبش اجتماعی در ایران پیگیری کرد: جنبش زنان، جنبش کارگران،
شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام علمی کاربردی
باید بگویم که گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل ها بر اساس معدل کل دیپلم و یا گواهینامه معتبر سهمیه‌های آزاد شاغل رزمندگان بومی بودن و غیره با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلب و ضوابط مربوط به دانشگاه علمی کاربردی صورت می گیرد. جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 به سایت علمی کاربردی مراجعه کنید.

هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی
پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی به صورت ا
طبق بخشنامه شماره 82999 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تمامی کارمندان و افراد جدید الستخدام ،مکلف به گذران دوره مهرت های هفتگانه کامپیوتر به شیوه خود آموزی از موسسات دارای مجوز میباشد.
 
مزایا دوره برای فرهنگیان
 
1- محاسبه 130 ساعت ضمن خدمت برای آنان
2-محاسبه  67 امتیاز برای آنان 
3- افزایش حقوق متناسب با امتیاز کسب شده
4- موثر در پست بندی و رتبه بندی معلمان 
5- ثبت در سامانه ltms.medu.ir
 
** هزینه با انجام آزمون توسط تیم موسسه با نمرات بالا 
** فقط 130 هز
طبق بخشنامه شماره 82999 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تمامی کارمندان و افراد جدید الستخدام ،مکلف به گذران دوره مهرت های هفتگانه کامپیوتر به شیوه خود آموزی از موسسات دارای مجوز میباشد.
مزایا دوره برای فرهنگیان
1- محاسبه 130 ساعت ضمن خدمت برای آنان
2-محاسبه  67 امتیاز برای آنان 
3- افزایش حقوق متناسب با امتیاز کسب شده
4- موثر در پست بندی و رتبه بندی معلمان 
5- ثبت در سامانه ltms.medu.ir
** هزینه با انجام آزمون توسط تیم موسسه با نمرات بالا 
** فقط 130 هزار تو
 چی میشد الآن تو جاده شمال (بعد از گرگان/تاقبل گرگان شمال نیست!) بودیم و شیشه ماشینو میدادیم پایین و باد خنک با بوی دریا و بارون میخورد تو صورتمون؟ (کاش الان شمال بارون بیاد)
 
+ خدایا! جون هرکی دوست داری کمکم کن این کارو تا آخرش برم و خیالم راحت بشه! (تازه شروع کردم زوده جا بزنم)
++شاید یکی از عللی که درس نمیخونم اینه که جزوه نمینویسم وعصرم حوصله ندارم وویس گوش کنم پس منتظر کمیته علمی میمونم و شب امتحان شروع میکنم و این سیکل معیوب همچنان ادامه دار
سلام من در مدرسه شما درس میخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه ای است که زنگ تفریح غذاهای سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه ای است که معلمان خوبی مانند خانم نایبی و ... داشته باش. مدرسه خوب مدرسه ای است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی های بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسایل را به قیمت پایین تر بفرو
به نظر می رسد در بین بسیاری از بازاریابان آنلاین شرایطی وجود دارد که “گوروس ها” افراد بدی هستند. از این گذشته ، آنها پول بیشتری از دزدان دریایی کسب می کنند و محصولات خود را به همه کسانی که از آنها سؤال می کنند ارائه نمی دهند. بنابراین آنها باید واسطه باشند.مراقب باش. اغلب اوقات ، ضرب و شتم بیشتر شخص ، این کلاهبرداران کمتر در تجارت آنلاین خود موفق می شوند.به دام اعتقاد همه بدی که در مورد معلمان خوانده می شود قرار نگیرید.ابتدا اگر به تعریف “معل
معلمان هر دانش آموز در طی سال های تحصیلش تاثیرات بسیاری بر او دارند چرا که آنها هم درس زندگی یاد می دهند و هم درسای حفظی و یکی از آن درس های زندگی «شاد زیستن» است. این کار می تواند از داخل کلاس و مدرسه آغاز شود تا به روحیه دانش آموزان و همچنین به معلمان کمک کند تا به بهترین شکل در محیطی شاد و جذاب تدریس کنند.در اینجا به برخی موارد که معلمان می توانند رعایت کنند تا فضای مدرسه شاداب تر ئ بهتر شود اشاره می کنیم:
1. دادن مسئولیت به دانش آموزان
2. استفا
معلمان هر دانش آموز در طی سال های تحصیلش تاثیرات بسیاری بر او دارند چرا که آنها علاوه بر آموزش کتابهای درسی به او درس زندگی یاد می دهند که یکی از آن درس های زندگی «شاد زیستن» است. این کار می تواند از داخل کلاس و مدرسه آغاز شود تا به روحیه دانش آموزان و همچنین به معلمان کمک کند تا به بهترین شکل در محیطی شاد و جذاب تدریس کنند.در اینجا به برخی موارد که معلمان می توانند رعایت کنند تا فضای مدرسه شاداب تر و بهتر شود اشاره می کنیم:
1. دادن مسئولیت به دان
سلام
من یک دانشجو معلم هستم، آیا میتوانم بعد از تمام شدن ۴ سال دوره ی لیسانس با وجود تعهد خدمت دو برابر مدت تحصیل در منطقه محل خدمت در کنکور سراسری شرکت کنم و در صورت قبولی در رشته ای که به آن علاقه بیشتری دارم تحصیل کنم؟ 
من فقط میخواهم بدانم که اگر اجازه شرکت در کنکور را دارم شروع به خواندن از همین الان کنم اگر هم اجازه ندارم که هر وقت تعهدم تمام شد کنکور بدهم .
مرتبط :
دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم
انصراف از دانشگاه و شرکت
سلام دوستان
من دانشجو هستم و حدودا اواسط بهمن ماه بود که با یه خوابگاه خودگردان تو تهران قرارداد سه ماهه بستم و هر ماه باید مبلغی رو پرداخت میکردم، از اون جایی که این قضیه کرونا پیش اومد و دانشگاه ها هم تعطیل شد دیگه برگشتم به شهر خودم و خب بخاطر این وضعیت هایی که پیش اومد و حالا حالا ها تعطیلیم و معلوم نیست چی بشه، فقط میرم وسایلم رو برمیگردونم خونه، قراردادم هم اواسط اردیبهشت تموم میشه.
حرف من اینه که من اصلا از خوابگاه استفاده نکردم و به خا
ساعت نه صب رسیدم و جریان فرفره وار خوشبختی و خوشبختی و خوشبختی و فقط مرور کردم و از ته دلم نفس عمیق کشیدم
چقد خوبه که خدا میزاره بعضیا بیان تو زندگیش،تا بفهمه در عین بدبختی چقد خوشبخته،درعین اشک تو چشم چقد شاده،در عین دل شکستگی چقد پر از عشقه و من هزارتا دنیا خوشبخت و شاد و پر از عشقم تا هستی:)
چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ای که گذشت فوق العاده ترین روزهای عمرم بود...
روز تولدم جمعه:)
و امروز که روز دانشجو بود،به شخصه استوری نذاشتم و از شنیدن تبریکا د
1-4.پرسش های پژوهش
1-4-1 . کدام عوامل فرهنگی تاثیر عمیق تری بر شکل گیری هویت حرفه ای من به عنوان معلم داشته اند؟
1-4-2 . خودهای چندگانه شخصی و حرفه ای من(دختر،همسر،مادر،دانش آموز و دانشجو)چه نقشی در شکل گیری هویت حرفه ای من داشته اند؟
1-4-3 . دلالت های ضمنی این پژوهش در تربیت معلم چیست؟
1-5 .اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
این مطالعه به چند دلیل اهمیت دارد:
1.شناخت هویت معلمی به خاطر کاری که معلمان در کلاس انجام می دهند،امری حیاتی است.معلمان برای کار بهتر با د
ثبت مشخصات معلمان در سامانه سناد
✅ امور دفتر داری✅ کاربران مدرسه
✅ انتخاب سال تحصیلی 98-99✅ دکمه جستجو
✅ دکمه تعریف کاربر جدید مدرسه
✅ وارد کردن کد ملی معلم✅ دکمه ادامه
------------------------------------------اختصاص دادن معلم به کلاس✴️ امور دفتر داری✴️ مدیریت کلاس ها✴️ انتخاب سال تحصیلی 98-99✴️ دکمه جستجو✴️ انتخاب پایه تحصیلی✴️ زدن علامت + جلوی اسم کلاس✴️ زدن دکمه تعیین آموزگار✴️ انتخاب نام معلم✴️ دکمه ثبت
برای شایستگی های عمومی اسم مدیر را انتخ
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
    قطعا برای اینکه مدرسه به محیطی شاد تر تبدیل شود ، باید عوامل مختلفی دست در دست هم دهند ؛ یکی از این عوامل ، معلمان و مدیران هستند.
   معلمان برای اینکه در کلاس ، جو سرد و بی روح را بشکنند ، باید از خود شروع کنند ؛ معلمان جدی و سرد نمی توانند دانش آموزانی شاداب تربیت کنند ، به همین منظور باید معلمان اصلاحاتی در خود انجام بدهند، برای مثال کمی جدیّت را کنار گذاشته و شوخ تبعی را گاه در بین تدریس خود اسفاده کرده تا جوّی متعادل به دست آید ، به همین
✅دانشجو با دانشگاه به مشکل خورده؛ متوسل شده به مصاحبه با VOA و BBC
دانشگاه از او شکایت کرده ولی قاضی دادگاهی در اهواز استدلال کرده «هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و مواخذه قرار داد... و آزادی بیان و آزادی پس از بیان دانشجو و عامه‌ی مردم را سلب نمود» و تبرئه اش کرده.امید بخش است.محمد اصنافی
 
روز دانشجو را چطور گذراندید؟
ابتدا امتحان میانترم داشتیم که خواب ماندیم. طبیعی است دیگر! دانجشویی که خواب نماند، دانشجو نیست.
۹:۱۵ امتحان داشتیم، ۹ از خواب پریدم، ۹ و ۱۷ دقیقه سرکلاس بودم.
شکرخدا امتحان را کنسل کردیم رفت البته.
بعد بساط لپ‌تاپ را از خوابگاه کشاندیم دانشگاه که با مریم و امیر ایلاستریتور یاد بگیریم. با هزار و یک مدل بدبختی نصبش کردیم و کمی هم کار کردیم ببینیم اصلا چی هست!
این بین، غدا را روز خرید کردیم. یعنی به بهای هنگفت، غذای
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
ادامه مطلب
▪️منزلت معلمی یعنی تأثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگیِ یک ملت. اگر جامعه‌ی معلمان بتواند این کار را انجام دهد، منزلت معلمی - به معنای حقیقی کلمه - حفظ شده.۱۳۸۴/۰۲/۱۲

▫️روز معلم رو تبریک عرض می‌کنیم به همه معلمان عزیز
پرداخت کاری فلزات چیست ؟
پرداخت کاری فلزات چیست ؟ در ادامه مطلب به توضیحات می پردازیم.
پرداخت کاری فلزات شامل جلادادن و یا پولیش به فلزاتی میباشد که احتیاج به براق شدن دارند.
فلزاتی همچون:
پرداخت کاری برنج،پرداخت کاری استیل،پرداخت کاری لوله،پرداخت کاری آلومینیوم،پرداخت کاری مس،پرداخت کاری
شیرآلات،پرداخت کاری لوستر،پرداخت کاری طلا،پرداخت کاری نقره،پرداخت سطح فلزات میباشد.
پرداخت فلزات:
پرداخت فلزات با توجه به نیاز مشتری و همچنین پرد
روال اداری ثبت نام دانشجویان قبولی جدید (کنکور فراگیر 98) به شرح ذیل می باشد:1- ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان2- ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی و تحویل اصل مدارک به دانشگاه3- پرداخت شهریه ثابت ترم یک (در سامانه گلستان)4- انتخاب واحد ترم یک (در سامانه گلستان)5- شرکت در کلاسهای ترم (کلاس حضوری یا مجازی بسته به نوع قبولی دانشجو)6- پرداخت شهریه دانشپذیری در سامانه گلستان (احتمالا در اردیبهشت ماه)7- پرداخت شهریه متغیر ترم در سامانه گلستان (زمان انت
16 آذر ماه نشان از ایستادگی، شجاعت، آزادگی و اندیشه ورزی دانشجویانی است که ادامه دهنده راه شهیدان و جان برکفانی همچون شریعت رضوی‌ها، قندچی ها و بزرگ‌نیاها هستند. روز دانشجو فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ قشر عظیم دانشجویان و سرنوشت سازان را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده‌اند. چه بزرگ مردان و بزرگ زنانی که در راه آزادگی، علم اندوزی و جهاد در راه علم و دانش جان خود را فدا کردند تا ام
راهکارهای کاربردی برای داشتن یک کلاس خوب
 
استاد سلام مرجع تدریس خصوصی این راهکارها را برای شما بازگو میکند. همراه ما باشید:
ویژگی های یک معلم خوب
بهترین معلمان چه کسانی هستند؟
 
بهترین معلمان کسانی هستند که پتانسیل یادگیری در دانش آموز را افزایش میدهند. در شروع سال تحصیلی معلم و مربی با ایجاد روابط صمیمانه و احترام آمیز با دانشآموزان علاقهمندی آنها را به مبحث آموزشی افزایش میدهد که این امر باعث به حداکثر رسیدن پتانسیل یادگیری در آنها میش
تقریبا همه پیام های درخواست نمره رو بدون دیدن پاک میکنم
چون اصلا وقتی دانشجو نمره رو می بینه یعنی نهایی شده و قابل تغییر نیست
منم قبل از ثبت نهایی نهایت ارفاق منطقی ممکن رو لحاظ میکنم
درخواست‌ها هم همگی در حد التماس دعای و خود دانشجو هم می‌دونه حقش اگر کمتر از اون نمره نباشه به هیچ عنوان بیشتر هم نیست 
حالا یکی پیام داده: 
باشه استاد شما مشکل ما رو حل نکنید ولی من ی جور دیگه میشناختمتون 

من برم تو افق محو شم که تصورات بچه مردمو به هم ریختم :د
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
 
 
 
 
 
 
حقوق کافی نیست!!!
وقتی حقوق معلمان زیر خط فقر و یا چسبیده به خطر فقر باشند یعنی معلم تامین نیست.وقتی تامین نیست، صددرصد به دنبال شغل دوم خواهدبود.وقتی تامین نیست، صددرصد فکر معلم درگیر مشکلات اقتصادی خواهد بود.وقتی معلم بعد از فارغ شدن از یک روز تدریس سخت و پرمشغله ، استراحت ندارد و تازه می رود سراغ شغل دیگرش ، قطعا از لحاظ ذهنی خسته هست و از لحاظ روحی در فشار قرار دارد.تامین نبودن معلم به لحاظ مالی و اقتصادی حتما باعث پایین آمدن نشا
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور علی خدری فرماندار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا، لالی وهفتکل در مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اندیکا برگزار شد.
ادامه مطلب
کالج زبان کره ای
همه دانشگاه های کره جنوبی دوره زبان رو برگزار میکنن که شما میتونید خودتون دانشگاه موردنظرتون رو انتخاب کنین.
ولی غالبا افراد همون دانشگاهی رو  که قصد تحصیل  در اون رو برای رشته دانشگاهیشون دارن رو برای دوره زبان هم انخاب میکنن. بهترین دانشگاه برای دوره زبان به نظر من دانشگاه kyounghee هست که این دوره رو با امکانات بیشتر و مدرس های بهتری برگذار میکنه
شهریه دوره های زبان کره ای حدودا بین 1350 الی 1600 دلار در هر ترم هست که بسته به دانش
یادم میاد پارسال همین روزا بود داشتم میرفتم تهران تابلو دانشکده م رو توی مسیر دیدم ارزوکردم  میشه سال دیگه من دانشجو همین رشته همین شهر باشم
گذشت تا امسال
دقیقا همون روز  داشتم میرفتم اصفهان تابلو دانشکده مون رو توی مسیر دیدم حالا من دانشجو همون رشته همون شهر بودم راستش رو بخوای به اسونی نرسیدم ولی بالاخره رسیدم 
الان هم نمی دونم چی قرار سر و من ارزوهام وایندم بیاد ولی فقط میخوام صبورباشم ومنتظر .خدارو چه دیدی شاید شد...
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دوی
معلمان تازه کار زیادی وجود دارند که در سال های اول تدریس خود نیازمند مشاوره درسی و راهنمایی های معلمان با تجربه هستند تا بتوانند برنامه ریزی سال تحصیلی و روش های آموزشی نوین را به خوبی پیش ببرند. معلمانی که سال ها است در زمینه آموزش فعال بوده اند می توانند روش های تدریس، نوع تعامل با دانش آموزان، ترفند های آموزشی، برنامه ریزی درسی و نحوه کنترل عصبانیت در مواقع حساس را به معلمین تازه کار آموزش دهند تا این افراد با خیال راحتر و با اعتماد به نف
دانلود پکیج پکیج پوشه کار معلمان کلیه مقاطعفرمت فرم های پوشه کار word و pdf کیفیت عالیشرح مختصری از محتوای پکیج پوشه کار
 
لینک دانلود فایل
https://drsifile.com/downloads/دانلود-فرم-های-پوشه-ی-کار/
 دانلود فرم های پوشه کار,دانلود پوشه ی کار معلمان,نمونه برگه های پوشه کار,نمونه پوشه ی کار ویژه معلم,پوشه کار ابتدایی,پوشه ی کار پوشه ی کار معلمان,پوشکار معلمان دبستان,پوشه کاردانلود پوشه کار,دانلود فرم های پوشه کار معلم,دانلود چک لیست های پوشه کار معلم, دانلود فر
 
به گفته وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دستور کار نیست . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، منصور غلامی با اشاره به کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه ها گفت : درباره بحث تغییر ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مقطع دکتری ، قاعدتا ظرفیت هایی که دانشگاه ها اعلام می کنند مد نظر است .
 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4217/عدم-کاهش-ظرفیت-پذیرش-دانشجو-در-مقطع-دکتری.html
 
ویژگی یک دانش آموز خوب
ویژگی یک دانش آموز مطلوب از زبان استاد سلامدانش آموز خوب کیست؟
بیش از هر چیز ، معلمان می خواهند شاهد رشد و پیشرفت دانش آموزان خود باشند. آنها می دانند که کلاس درس آنها مملو از شاگردان بسیاری با سطوح مختلف توانایی است و فقط دوست دارند که هر دانش آموز نسخه های بهتری از خود نشان دهد.
وظیفه معلم این است که آموزش های مختلف درس را در کلاسهای تدریس خصوصی و عمومی برای ارائه به دانش آموزان با نیازهای فردی متفاوت برآورده کند، مع
دانلود پکیج پکیج پوشه کار معلمان کلیه مقاطعفرمت فرم های پوشه کار word و pdf کیفیت عالیشرح مختصری از محتوای پکیج پوشه کار
 
لینک دانلود فایل
https://drsifile.com/downloads/دانلود-فرم-های-پوشه-ی-کار/
 دانلود فرم های پوشه کار,دانلود پوشه ی کار معلمان,نمونه برگه های پوشه کار,نمونه پوشه ی کار ویژه معلم,پوشه کار ابتدایی,پوشه ی کار پوشه ی کار معلمان,پوشکار معلمان دبستان,پوشه کاردانلود پوشه کار,دانلود فرم های پوشه کار معلم,دانلود چک لیست های پوشه کار معلم, دانلود فر
همین کیس پایینی بود در ادامه مطلب که گفتم واگذار شد؟
پروپوزالش رو تو سامانه بارگذاری کرده
همون پنجمین نسخه ای هست که برای من ارسال کرده بود و باز اشکال داشت
حتی همون اصلاحات آخر رو که من براش نوشته بودم و بعضیا رو خودم اعمال کرده بودم برطرف نکرده!
یعنی نسخه آخری که من براش ایمیل کردم از اینی که بارگذاری شده بهتر بود
فکر کنید تو این نسخه ای که بارگذاری کرده، وسط متن مربوط به پیشینه، یهویی یک منبع به صورت تمام نویس هست!!!
بعد من موندم اون همکار م
دانلود پکیج پکیج پوشه کار معلمان کلیه مقاطعفرمت فرم های پوشه کار word و pdf کیفیت عالیشرح مختصری از محتوای پکیج پوشه کار
 
لینک دانلود فایل
https://drsifile.com/downloads/دانلود-فرم-های-پوشه-ی-کار/
 دانلود فرم های پوشه کار,دانلود پوشه ی کار معلمان,نمونه برگه های پوشه کار,نمونه پوشه ی کار ویژه معلم,پوشه کار ابتدایی,پوشه ی کار پوشه ی کار معلمان,پوشکار معلمان دبستان,پوشه کاردانلود پوشه کار,دانلود فرم های پوشه کار معلم,دانلود چک لیست های پوشه کار معلم, دانلود فر
دانلود پکیج پکیج پوشه کار معلمان کلیه مقاطعفرمت فرم های پوشه کار word و pdf کیفیت عالیشرح مختصری از محتوای پکیج پوشه کار
 
لینک دانلود فایل
https://drsifile.com/downloads/دانلود-فرم-های-پوشه-ی-کار/
 دانلود فرم های پوشه کار,دانلود پوشه ی کار معلمان,نمونه برگه های پوشه کار,نمونه پوشه ی کار ویژه معلم,پوشه کار ابتدایی,پوشه ی کار پوشه ی کار معلمان,پوشکار معلمان دبستان,پوشه کاردانلود پوشه کار,دانلود فرم های پوشه کار معلم,دانلود چک لیست های پوشه کار معلم, دانلود فر
بنده علی دیناروند عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ فرهنگیان ایران اسلامی هستم هدف بنده از راه اندازی این وبلاگ انتشار برنامه هایی است که معلمان در زمینه کاری خود به آن ها نیاز دارند و باعث پیشبرد بهتر کاری آنان خواهد شد
برنامه هایی که در دست طراحی و کد نویسی است شامل:
1- ویژه معلمان
2-ویژه ی دانش آموزان

سعی شده است نرم افزارها جنبه ی عمومی داشته باشد و کلیه ی فرهنگیان کشورم از آنان استفاده نمایند در پایان اگر همکاری برنامه ای سفارشی و ایده ی خاص  دا
موسسه پخش دانشجو ،
موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17
اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ، 
فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز
کرده تا به رویای ارسال کتاب به
تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در
بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از
موسسه پخش دانشجو ،
موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17
اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ، 
فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز
کرده تا به رویای ارسال کتاب به
تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در
بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از
این سالها در کشور ما ، یادواره روزها باید فرصتی باشه برای بررسی و درک و اعتراض به مشکلات بینهایتی از این اقشار، که مسئولین هیچوقت نه درک میکنن، نه حل میکنن.+ ۱۲ اردیبهشت و روز معلم و داستان های همیشگی وضعیت استخدامی معلمان ، معوقات سنوات بازنشسته های فرهنگی ، داستان اختلاس صندوق فرهنگیان ، وضعیت عجیب معلمان غیرانتفاعی (که مدارس غیرانتفاعی شهریه کامل از دانش آموزا گرفتن اما در دوران کرونا بخاطر تعطیلی، حقوق معلمها رو ندادن) و دولت هم طرف مد
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند.
اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است.بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند.
 آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودروم
دارم دنبال استاد و دانشگاه میگردم برای ارشد اپلای کنم :( 
آلمان، انگلیس، فرانسه، سوییس، ... هرجا که شد...
پولمون به آمریکا و کانادا و استرالیا که نمیرسه.
پرینستون :((( 
 
چقدر برنامه و هدف توی ذهنم داشتم. چه تابستون پرباری رو پیش روی خودم می‌دیدم. فک می‌کردم مطمئنم که قراره چیکار کنم. هیچی خوب نیست این روزا. نه مواد هست، نه کیفیت، نه تجهیزات، نه انگیزه. حالا هم استادای گروه بخاطر کم بودن دانشجو، میخوان از ارشد و دکتری دانشجو بپذیرن. فاتحه‌ی بیوت
با سلام و احترام
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند نمرات درس سیستم عامل 2  در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/19) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایمیل کلاس ارسال نمایند.
2- نمرات در نهایت ارفاق محاسبه شده اند و در صو
از همان اول صبح که وارد دانشگاه می شوی دنبال بهانه ای است برای پیچیدن به پر و پایت تا هنگامی که بیرونت کند!
نگهبانی را میگویم! 
ممنون از اینکه نگران پوششم هستی ولی اینکه گوشه ی پیراهنم از زیر کاپشنم بیرون زده، چه خطری میتواند برای دیگران داشته باشد؟(نویسنده به یاد لوگوی آ.اس. رم می افتد!)
ترسم از این است چند وقت دیگر موقع ورود، علاوه بر کارت دانشجویی، کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه، گواهی تست دوپینگ، قبض آب و برق و تلفن، ریز مکالمات تلفن همراه
به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون (گزارش 428 گلستان) ترم تابستان از امروز  مورخ 98/05/24 از مسیر زیر در سیستم گلستان فعال می باشد.شایان ذکر است در صورتیکه نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی باشد در ستون "نحوه برگزاری" درج شده و در غیر این صورت اطلاعاتی ثبت نشده است (یعنی امتحان بصورت کاغذی خواهد بود).البته جهت دریافت کارت آزمون،‌ لازم است بدهی شهریه متغیر دانشجو پرداخت شده باشد.
آموزش ----> گزارشهای آموزش -----> دا
دانلود سه نمونه نقشه راه معلمی
ترسیم نقشه راه معلمی جدید     دانلود تهیه نقشه راه معلم     فایل جدید نقشه راه معلمان 97دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد     دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد     دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 و معلمان به صورت ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه کامل و آماده ارسال به سایت سجفا.بخشی از فایل نقشه راه معلم جدید :   1- ترسیم وضع موجود از قبیل شرایط مدرسه از نظر مقطع تحصیلی، موقعیت مکانی و جغرافیایی، وض
کشور سوئد به عنوان یکی از کشورهای مطرح اروپایی که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی شرایط مناسبی را برای دانشجویان خارجی رقم میزنه، هدف نخست بسیاری از دانشجویانی هست که قصد تحصیل در خارج از کشور رو دارن.
به همین خاطر بر این شدیم که در این مطلب شما رو با چند و چون تحصیل در سوئد آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

هزینه تحصیل:
در
سوئد دانشجوهایی که شهروند کشورهای اتحادیه ی اروپا هستن، لازم نیست هزینه
ای بابت تحصیل خودشون پرداخت کنن. در این موارد، دانشگاه فق
توضیحات فایل:
خلاصه کتاب ارزشیابی در خدمت آموزش رستگار
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل نکات مهم کتاب ارزشیابی در خدمت آموزش تالیف طاهره رستگار می باشد که با فرمت pdf در ۱۳ صفحه هفت فصل کامل کتاب را پوشش داده است.این کتاب حاوی اطلاعاتی است برای معلمان و مربیان که طی آن با رویکردهای نو در سنجش و ارزشیابی (دانش آموزان) با تاکید بر سنجش مستمر و پویا و باز خورد موثر به دانش آموزان در فرایند آموزش آشنا می شوند.
مباحث کتاب عبارت‌اند از: رویکردها
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ، فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دویست
  
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 ارتباط سنجی ارگونومی ، فرسودگی شغلی و نگرش حرفه ای معلمان مقطع متوسطه
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
راههای کاهش فشار روانی وفرسودگی شغلی معلمان
معلمان باید راهبردهایی را فرا بگیرند که فشار روانی ناشی از کار را به حداقل برساند . فشار روانی پدیده ای است که معلمان برخی اوقات آن را تجربه می کنند و در حقیقت تصور این که فردی بتواند کاری را بدون تحمل فشار روانی انجام دهد امکان ندارد .
وظیفه هر معلمی است که وقتی فشار رو
به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون (گزارش 428 گلستان) ترم پاییز از مورخ 98/09/23 از مسیر زیر در سیستم گلستان فعال می باشد.شایان ذکر است در صورتیکه نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی باشد در ستون "نحوه برگزاری" درج شده و در غیر این صورت اطلاعاتی ثبت نشده است (یعنی امتحان بصورت کاغذی خواهد بود).البته جهت دریافت کارت آزمون،‌ لازم است بدهی شهریه متغیر دانشجو پرداخت شده باشد.
آموزش ----> گزارشهای آموزش -----> دانشجو ----->
گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا فلاحی؛* این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست... نمی‌دانم چه سری است؛ همین که آوای اربعین به گوش می‌رسد، جاذبه‌ای عجیب تو را به سوی بارگاه عشق می‌کشاند. هر که باشی، توانا یا ناتوان، پیر یا جوان، در این راه، زائری پرتوان می‌شوی که خستگی و سختی راه برایش معنا ندارد. معجزه عشق است که معشوق را از تمامی تعلقات دنیایی رها می‌کند و به سمت خویش فرامی خواند. برای دومین سال با کاروان دانشجو معلمان راهی شدم... تجرب
اعزام دانشجو به خارج
اعزام دانشجو به خارج از کشور بسیار موفقیت آمیز بوده است. بسیاری از دانشجویان ایرانی که در خارج تحصیل کرده اند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و حتی پسا دکترا در بهترین دانشگاه های غربی به تلاش و پیشرفت مشغول هستند.


 
برای رسیدن به رویاها و آرزوهای خود باید تلاش کنید.
اعزام دانشجو به خارج نیازمند صلاحیت علمی و صلاحیت اخلاقی است.صلاحیت علمی طبق سوابق دانشگاهی و آزمون های علمی متقاضی تعیین می شود.
 اولویت انتخاب دانش
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان محترم در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات آزمون نهایی درس طراحی صفحات وب در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایم
♨️ اطلاع از میزان فطریه و کفاره + پرداخت
‍ ✅دفتر رهبر معظم انقلاب مبلغ زکات فطریه وکفاره ۹۸ را اعلام کرد:
فطریه عبارت است از سه کیلو طعام غالب هر مسلمان اعم از جو، گندم و برنج و اقلامی که به‌عنوان طعام محسوب می‌شوند.
 بر اساس محاسبات صورت‌گرفته میزان زکات فطره برای یک نفر با محاسبه‌ی سه کیلو گندم، ۸۰۰۰ تومان است و پرداخت این مبلغ به‌عنوان فطریه کفایت می‌کند. اما هم‌وطنان می‌توانند با توجه به برنجی که مصرف می‌کنند، سه کیلو از آن یا معا
چکیده
پژوهش حاضر با هدف تعیین قدرت تبیین مولفه های به دست آمده در برنامه درسی دانشجو می باشد. این مطالعه از حیث نوع بنیادی، از حیث رویکرد، توصیفی و از نوع طرح های آمیخته اکتشافی است. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش مصاحبه بازپاسخ با هشت نفر از صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت در دانشگاه تهران در بخش کیفی؛ و پرسشنامه استخراج شده از نتایج مصاحبه در بخش کمی است که در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور تایید و رتبه بندی مولفه های مربوط به وی
چند جمله مربوط به دانشجو 
Kolejdeyken dört yıl boyunca yurtta kaldım. برای همه چهار سال کالج در خوابگاه زندگی کردم.
fizik dersi  کلاس فیزیک
Ben kütüphanede çalışıyorum.  من در کتابخانه کار می‌کنم.
O ünlü bir üniversiteden tam burs kazandı. او موفق به دریافت بورسیه کامل از یک دانشگاه مشهور شد.
Ben lisedeyken okul takımı için futbol oynuyordum. من موقع دبیرستان برای تیم مدرسه فوتبال بازی می‌کردم.
تقلب در هرنوع امتحان دانشگاه اعم از امتحان کنکور ورودی، امتحانات نهایی و حتی داخلی مراکز آموزشی، یک تخلف انضباطی بوده و پیامدهایی از قبیل اخطار و توبیخ دانشجو و در صورت تکرار، منع موقت از تحصیل برای مرتکبین پیش بینی شده است.
اما بهتر است بدانید، شرکت کردن شخص دیگری به جای شما در جلسه امتحان، علاوه بر تخلف انضباطی، جرم نیز تلقی می شود و در دادگاه های کیفری، هم شرکت کننده و هم داوطلب اصلی، به پرداخت جزای نقدی محکوم خواهند شد.
آغاز سال تحصیلی نو نویدبخش حال و فردایی بهتر برای ایران و ایرانیان است. امید است که با همراهی جامعۀ عظیم علمی و روشنفکری کشور، اعم از دانش آموزان و معلمان محترم تا دانشجویان و اساتید گرانمایه و نیز دیگر صاحب‌نظران عرصۀ تعلیم و تربیت در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم، بتوانیم موجبات سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم. تردیدی نیست که به سرانجام رسیدن این مهم جز با سرمایه‌گذاری درست نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نهادهای اجرایی و

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها