نتایج جستجو برای عبارت :

مراسم شهادت امام حسن عسگری در مساجد و مسجد صاحب امانی عج روستای قوژد کاشمر برگزار شد ؛

کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - روستای قوژد " ترشیز اسپورت "
قوژد  ـ پایگاه اطلاع رسانی روستا  ـ مراسم دومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مؤمنان در مسجد جامع روستا ، مسجد امیر المومنین (ع) روستا ، صاحب الزمانی (عج) برگزار شد.

ادامه مطلب
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جماعت مسجد جامع و روستای قوژد از
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجدجامع این روستا خبر
داد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در گفتگو با پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 10:30 شب تا اذان صبح در مسجد جامع روستای قوژد  برگزار خواهد شد.وی
اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات،
سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرای
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
مراسم جزء خوانی قرآن کریم در طول ایام ماه مبارک
رمضان با حضور روزه داران هر روز در مسجد  امام حسن مجتبی (ع ) - محله نو  روستای قوژد از ساعت 18:30 الی اذان مغرب و عشاء برگزار می شود.
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی روستای قوژد
تصاویر در ادامه مطالب
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ، این
مراسم در روز چهارشنبه دوم مرداد ماه 98 همزمان با نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22 برگزار
خواهد شد. حضور در این مراسم برای عموم و نماز گزاران و هیات امنای مساجد و تکایا
و بسیجیان و ایثارگران و جانبازان  آزاد
است و علاقمندان می‌توانند حضور بهم برسانند . همزمان مراسم یادبود دومین سالگرد خادم
القرآن مسجد امام حسن مجتبی (ع) مرحوم و مغفور شادروان حاج محمد علی نخعی برگزارمی
گردد .
ادامه مطلب
السلام علیک یا جعفر بن محمد یا صادقَ البارَّ الأمین
ما که همیشه سرخوش شمیمی از شقایقیم  ****  شیعه که نه ، ولی محبین امام  ِ صادقیم
شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد.
بدین وسیله به اطلاع عاشقان اهل بیت عصمت
و طهارت (ع) می رساند که مراسم  تکریم مقام عالی امام صادق علیه
السلام برگزارمی گردد .
زمان حرکت کاروان : جمعه 7 تی ماه 98 
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستای قوژد از شهرستان کاشمر حوزه مالک اشتر بخش مرکزی  علاوه برضدعفونی کردن  محیط روستا در قوژد از 29 اسفند دماه 1398 تا کنون با اجرای ایستگاه سلامت در وردوی روستای قوژد اقدام به غربالگری و ضدعفونی خودرو ها و وسایل نقلیه نموده که این فعالیت‌ها تا ریشه کنی کرونا ویروس تداوم دارد.
مهندس هادی واله قوژدی دهیار روستای قوژد  به خبرنگار روستا گفت : 
راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته ن
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
بســـم رب شـــهدا
کانون فرهنگی منجی و مسجد صاحب الزمان عج برگزار می نماید.
*جشن بزرگ میلاد امام حسن عسگری علیه السلام،همراه با محفل انس با قرآن
 ،  پنجشنبه 14  آذر ماه 98⏰ بعد نماز مغرب و عشاء
میناب محله شهرک امام (کریم آباد) ،  مسجد صاحب الزمان عج
 
همزمان با شام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی صاحب الزمان
(عج)
برگزاری جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی هنری کریم اهل
البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد 

گروه
جلسات و محافل ــ پایگاه خبری ترشیز اسپرت کاشمر جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی
هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد در شامگاه ولادت امام
زمان عج  برگزار شد.
ادامه مطلب
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
با سلام به اطلاع می رساند به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه و ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله و سلم حضرت فاطمه سلام الله علیها در مسجد جامع مراسم عزاداری از طرف برادر عباس بهمنی (عباس حاج یدالله) از امشب به مدت پنج شب برگزار می گردد.
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
 
نتوانسته ام با این مساله کنار بیایم که چرا بعضی برنامه ها و مراسم مذهبی و انقلابی که قابلیت اجرا در سطح مساجد را دارا هستند در سالن های آمفی تئاتر برگزار می شود. مراسم تودیع و معارفه یک امام جمعه یا جلسه ائمه جماعات با رییس اوقاف، جلسه فرماندهان بسیج و ... اگر قرار نیست که حاوی برنامه هایی چون پخش فیلم و موسیقی و نمایش و ... باشند که معمولا نیستند چرا نباید در مساجد و تکایا برگزار شوند؟
آن وقت می شود جامعه را به سمت مسجد محوری سوق داد و از نقش مس
مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد الغدیربرازجان با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم شهسوار وآقای حیدر بردبار نسب فرمانده بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
آدرس: گناباد، روستای قوژد، خیابان شهید زمانیان، کوچه مسجد نخل
نام بهره بردار: معصومه زارع حسینی
شماره تماس: 9155330353
ظرفیت:  8 اتاق – 40 نفر
مطالب مرتبط:


برشور گردشگری شهرستان گناباد

    

اقامتگاه های بومگردی شهرستان گناباد



مسجد جامع قوژد


پارک جنگلی قوژد
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
حاج حسین زحمتکش عضو شورای اسلامی و فرمانده پایگاه امام علی ع روستا گفت : این کارگاه با همت مسئول گروه جهادی حوزه مالک اشتر سپاه ناحیه انجام وی در گفتگو با رابط خبری کانون مسجد جامع گفت: کارگاه تولیدو دوخت ماسک پارچه ای با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا راه اندازی شد.
ادامه مطلب
*«پرونده ویژه گروه»* روز سه شنبه *موضوع: احکام* متن شماره ۳ : *استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله):* سلام و وقت بخیر؛ ۱)در منطقه ی ما همه ی مراسمات ترحیم رو در مسجد محل می گیرند و برای هر مرحوم دو تا سه روز در مسجد از حدود ساعت ۹صبح تا یازده شب مراسم دارند. معمولا این مراسمات باعث مختل شدن برخی برنامه های مذهبی مسجد نیز میشود؛ تاجایی که یکبار مراسم اعتکاف نیز بخاطر همزمانی با مراسم ترحیم یکی از عزیزان برگزار نشد! ۲)بیشتر جلسات هم با پخش قرائ
خانواده های محترم عطاردی و کلیه بیوت وابسته
درگذشت پدرتان
#مرحوم مغفور شادروان غلامحسین عطاردی
چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می نماییم .
با احترام - ما را سوگوار ماتم خویش بدانید .
مدافعان سلامت روستا  --- پایگاه های مقاومت بسیج ثارال
اقامتگاه عارف و ماهرخ
آدرس: گناباد، روستای قوژد، کوچه شهید زمانیان 4
مدیریت : فاطمه برقی قوژد
شماره تماس: 09150487031
ظرفیت: 5 اتاق- 40 نفر
مطالب مرتبط:


برشور گردشگری شهرستان گناباد

    

اقامتگاه های بومگردی شهرستان گناباد



مسجد جامع قوژد


پارک جنگلی قوژد
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
شب میلاد امام زمان قرار بود تا ۹ شب سرکار باشم بعد به جشن امام زمان برم. دوستم که همکارمم هست گفت میشه منم همراتون بیام؟ گفتم بله چرا نمیشه ....
خلاصه بعداز مرخص شدن راهی مسجد شدیم تو راه باروون به شدت تندی میومد و با اینکه دوتایی زیر یه چتر به هم چسبیده بودیم ولی باز نصف تنمون که از چتر بیرون بود حسابی خیس شده بود.
ولی این موانع، (خستگی بعد از کار یا خیس شدن) از شوق رفتن به 
جشن امام زمانمون کم نمیشد. 
پایان مراسم قرار شد مسابقه ای برگزار بشه.
 طرف
♦️ مسجدی کنار مشروب فروشی قرار داشت و امام جماعت آن مسجد درخطبه هایش هر روز دعا می کرد :
"خداوندا زلزله ای بفرست تا این میخانه ویران شود ."
روزی زلزله آمد و دیوار مسجد روی میخانه فرو ریخت . و میخانه ویران شد . صاحب میخانه نزد امام جماعت رفت و گفت : "تو دعا کردی میخانه من ویران شود پس باید خسارتش را بدهی !"
امام جماعت گفت : "مگر دیوانه شدی ! مگر می شود با دعای من زلزله بیاید و میخانه ات خراب شود !"
پس هر دو به نزد قاضی رفتند . قاضی با شنیدن ماجرا گفت :
در ع
باسلام.به اطلاع تمامی داوطلبان مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین ع سده لنجان می رسانیم:
در روز دوشنبه مورخ 98.6.11
از ساعت 10 تا 12
در سالن حسینیه مسجد امام حسین ع سده لنجان برگزار می شود.مسجد امام حسین ع سده لنجانو کانون رهروان حضرت زینب سوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
مسجد جامع که به تازگی در یکی از روستاهای منطقه ماناس قرقیزستان بنا شده، 85 هزار دلار هزینه داشته و کار ساخت و ساز آن 6 ماه پیش آغاز گردید.
 به گزارش شریعت نیوز به نقل از akipresss، مراسم افتتاحیه مسجد جامع که به تازگی در روستای پورکروکا درمنطقه ماناس، در استان طراز قرقیزستان بنا شده، روز گذشته، 29 اکتبر برگزار گردید.
ساخت این مسجد تقریبا 6 ماه پیش آغاز شد و هزینه ساخت آن نزدیک به 85 هزار دلار تخمین زده شده بود. در ادامه خیرین و جمعی از افراد نیکوکار ه
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
مسجد ورداورد
مسجد مصلی محلۀ وردآورد از آن دسته از مساجد گرم و پرشور محل می باشد که به ویژه در روزهای شهادت و یا ولادت ائمۀ معصوم از شور و حال خاصی برخوردار است. همچنین اهالی محل به منظور خواندن نمازهای یومیه صف های طویل و یکدستی را در مصلی محل می چینند و این به نوبه خود یکی از جاذبه های مذهبی این محلۀ قدیمی به شمار می رود. علاوه بر مصلی می توان از دو مسجد پر شور و حال محل هم نام برد یکی مسجد راشته و دیگری مسجد امام زمان.
 
از جمله مکان های معروف طرشت مسجد امام حسن عسگری که به مسجد پایین معروف است و مسجد امام علی معروف به مسجد بالا وحسینه طرشت که هم تاریخی و هم معروف است و هر ساله روز های شهادت به خاطر وقف بودن ان غدا می دهد که و فسنجان ان بسیار معروف است همه ساله عاشورا تاسوعا صف های طولانی تشکیل          می شود و بقعه شیخ طرشتی از قبرستان این محله می باشد 
سینه زنی به مناسبت شهادت امام کاظم علیه السلام
شب شهادت امام (11 فروردین) 1398
حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام 
مداح: آقای محمد چاپاری
 علاوه بر سینه زنی، مراسم دسته عزاداری و اعلان عزا نیز در روز شهادت حضرت برگزار گردید.
 دریافت فایل صوتی سینه زنی شهادت امام کاظم علیه السلام؛ باب الحوائجم ...
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
هیئت شیفتگان وحی برگزار می نماید السلام علیک یا رسول الله .    ▪مجلس عزاداری ویژه شهادت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) در روز یکشنبه  (۲۸صفر)⚫ ساعت ۱۰ صبح حضورتان تسلایی است  بر دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.  ▪   مکان :میدان پلیس ابتدای بلوار شهید محلاتی کوچه ۲ موسسه قرآنی شیفتگان وحی
مناطق مذهبی تچک شامل مساجد و زیارت ها است شامل:
حسینیه:همان طور که در تقسیم بندی روستا ها آمد حسینیه تچک که در شه تچک است ومردم هرساله محرم بدون برق در هوای گرم به انجا میروند و۱۳ روز محرم را در انجا میگزرانند و هر ساله مردم در آنجا خرجی میدهند
میرعمربنون: این زیارت قدمگاه عمراطرف فرزند امام علی،معروف به میر عمر در میان مردم بشاگرد که زیارت اصلی در پاهتک است ،در گجگون است
مسجد تچک: مسجد تچک شامل خود مسجد امام علیهالسلام ،کتابخانه حضرت فاطمه
کتاب«مسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، کتابی کاربردی برای اصلاح عملکرد و برنامه‌های همه افراد حاضر در مسجد است.
 
این کتاب در چهار فصل «اهمیت و جایگاه مسجد»،«چیستی مسجد طراز اسلامی»، «چگونگی مسجد طراز اسلامی» و «امام جماعت طراز اسلام» تنظیم شده است.
 
مساجد «کرامت» «امام حسن(ع)» و «میرزا جعفر» شهر مشهد، در سال های 1350 تا 1353 شاهد هزاران نفری بودند که برای شرکت در نماز جماعت و سخنرانی‌های تفسیری و اعتقادی بعد از آن ب
جشن نیمه شعبان *میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن الزهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *مهدی،مهدیه،نرجس* برگزار شد.
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
شب گذشته و در سالروز میلاد فرخنده ی کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج میثم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر خالد آباد برگزار گردید. در این مراسم از زحمات 8 ساله آقای حسن سعیدی خادم تقدیر و برادر هادی محمودی خالدی به عنوان سرپرست این پایگاه معرفی شد.
آیین شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در روز ششم محرم در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در بیش از ۵ هزار نقطه از ۳۲ استان کشور برگزار شد، به جز ایران اسلامی همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۴۰ کشور جهان هم برگزار می‌شود.
این مراسم در نخستین جمعه در دهه اول محرم هر سال برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت مقام طفل شیرخواره امام حسین(ع) و شهادت مظلومانه‌اش، باحضور کودکان شیرخوار و مادرانشان برگزار و عاشقان اباعبدا
مردم جنوب:  همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن وشادی با همکاری هئیت حضرت اباعبدالله حسین (ع) (مسجد قدس) و هئیت محبان اهل البیت (علیهم السلام) ( مسجد الغدیر ) در مسجد قدس برازجان برگزار شد.

ادامه مطلب
مراسم گرامداشت دهه ی مبارک فجر  به همت هیئت امناء و کانون فرهنگی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام سجزی روز جمعه 18 بهمن 98 پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درمحل مسجد امام حسن عسکری علیه السلام سجزی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بابائی برگزار گردید. درپایان مراسم به پاس قدردانی از خانواده های شهدا و به مناسبت وفات  حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر حضرت اباالفضل العابس علیه السلام هدایایی به مادران شهدا تقدیم گردید. 
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .
ادامه مطلب
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
 
پوریا محمدی اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد.
 
هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: عبدالله عارفی‌پور از اساتید قرآنی گیلان در این محفل اقدام به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید کرد و گروه سرود یاوران مهدی(عج) صومعه‌سرا هم اجرای سرود داشتند.
 
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم مساجد است گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهم
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .

ادامه مطلب
روز دوشنبه بیست وسوم دی ماه مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه خواهران حضرت رقیه سلام الله علیها مزرعه شور درمحل تکیه خواهران مسجد جامع مزرعه شور با سخنرانی آقای رجبی برگزار گردید.
 
بسمه تعالی
اعلام مراسم ماه مبارک رمضان:(سبزوار)
*نماز جماعت صبح وسخنرانی:
خیابان بسیج_مسجد شهید توسلی
بمدت(۳۰روز)
_موضوع:عرفان
*نمازجماعت ظهر وسخنرانی:
دهه اول:
مسجد شهید توسلی
دهه دوم:
مسجد امام حسن مجتبی(ع)
دهه سوم:
مسجد المهدی
*سخنرانی
ساعت ۱۳:۳۰
ناحیه مقاومت سپاه
*سخنرانی
یک ساعت به غروب
مسجدجامع سبزوار
موضوع:وصایا پیامبر به ابوذر
*سخنرانی همراه با قرائت دعای ابو حمزه ثمالی
نیمه شب راس ساعت۲
حسینیه باقر العلوم
التماس دعا
بسمه تعالی
اعلام مراسم ماه مبارک رمضان:(سبزوار)
*نماز جماعت صبح وسخنرانی:
خیابان بسیج_مسجد شهید توسلی
بمدت(۳۰روز)
_موضوع:عرفان
*نمازجماعت ظهر وسخنرانی:
دهه اول:
مسجد شهید توسلی
دهه دوم:
مسجد امام حسن مجتبی(ع)
دهه سوم:
مسجد الزهرا
*سخنرانی
ساعت ۱۳:۳۰
ناحیه مقاومت سپاه
*سخنرانی
یک ساعت به غروب
مسجدجامع سبزوار
موضوع:وصایا پیامبر به ابوذر
*سخنرانی همراه با قرائت دعای ابو حمزه ثمالی
نیمه شب راس ساعت۲
حسینیه باقر العلوم
التماس دعا
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
مَنْ ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَیُضَاعِفَهُ لَهُ وَلَهُ أَجْرٌ کَرِیمٌ 
با حضور مردم روستای استند مراسم دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان امسال نیز همچون سالهای گذشته با شور و شعور حسینی برگزار گردید . 
در این مراسم کلیه عزاداران شرکت کننده از اول تا روز دوازدهم محرم با نذورات خیرین روستا بر سر سفره حضرت اباعبدالله (ع) مهمان و اطعام گردیدند . 
ضمن اینکه در ظهر روز عاشورا اهالی روستا اعم از ساکنین و استندیهای م
بسمه تعالی
✅با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان گرامی در ماه پرفیض رمضان به اطلاع میرساند مراسم تکریم و معارفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) فرادنبه 
پنجشنبه مورخه 26/2/1398 راس ساعت 9 صبح در محل مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار میگردد.
سالروز شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد

حضرت امام رضا (ع) در سال 148 هجری قمری در شهر مدینه دیده به جهان گشودند و در آخرین روز  ماه صفر سال 203 هجری قمری به شهادت رسیدند.دوران حیات و امامت حضرت امام رضا (ع)، دوران اوج‌گیرى گرایش مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و گسترش پایگاه‌هاى مردمى خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.با اوج‌گیری تمایلات مردم به امام هشتم شیعیان جهان (ع)، مامون خلیفه عباسی با دسیسه چینی، ایشان را مسموم و شهید کردند.مردم ایران اسلامی
به گزارش واحد خبری مسجد ابوذر، همزمان بافرارسیدن ایام شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) ،مسجد ابوذر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت مرضیه (س)  با برپایی ایستگاه صلواتی به دو بخش برادران (چایخانه و نوشیدنی) و خواهران (مواد غذایی) ،از مراجعین، بیماران ، کارکنان بیمارستان ابوذر و عموم مردم پذیرایی به عمل آورد.
تعدای از فرزندان نسل سوم وچهارم انقلاب در زیتون کارمندی نیز با توزیع ، تدارکات و پشتیبانی در این ایستگاه صلو
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
بخش هایی از مراسم شب شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام
سال 1398
 در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام
بخشی از سخنرانی حجت الاسلام تقی محدر
روضه خوانی و سینه زنی آقای صاحبعلی مقدم زاده و آقای محمد چاپاری
 
دریافت فایل مراسم شهادت امام رضا علیه السلام در حسینیه
  
  
مراسم سال 1394، سال 1395، سال 1396 و سال 1397
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
جشن میلاد حضرت نبی اکرم و امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم شریف مهرگان قزوین همراه با سخنرانی و مداحی و هم خوانی نو گلان کلاس قرآن مسجد برگذار گردید 
 
 
 
مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد  امیر المومنین (ع)
با حضور مردم شریف مهرگان همراه با مولودی خوانی و سخنرانی و پذیرایی برگزار گردید
 
 
.
باسمه تعالی
اما کن مقدس
مسجد کوفه
غزل۵
چارمین مسجد که مشهور است بین شیعیان
مسجد کوفه است از بین مساجد در جهان
هفت محراب است درمسجد محل سجده گاه
بس وسیع است و بود آرامگاه سالکان
مسجد کوفه پس از بیت خدا، آدم بساخت
می کند ترمیم بعدا، چون علی در آن زمان
می رود مولا علی در مسجدکوفه بسی
گاه می گوید ز قرآن و گهی بر مردمان
می شود تفسیر قرآن، می دهد علم لدن
می کند تدریس مولا بر کمیل و دیگران
هست مسجد پایگاه درس و علم و معرفت
می کند حضرت سخنرانی برای کو
.
باسمه تعالی
اما کن مقدس
مسجد کوفه
غزل۴
چارمین مسجد که مشهور است بین شیعیان
مسجد کوفه است از بین مساجد در جهان
هفت محراب است درمسجد محل سجده گاه
بس وسیع است و بود آرامگاه سالکان
مسجد کوفه پس از بیت خدا، آدم بساخت
می کند ترمیم بعدا، چون علی در آن زمان
می رود مولا علی در مسجدکوفه بسی
گاه می گوید ز قرآن و گهی بر مردمان
می شود تفسیر قرآن، می دهد علم لدن
می کند تدریس مولا بر کمیل و دیگران
هست مسجد پایگاه درس و علم و معرفت
می کند حضرت سخنرانی برای کو
#امشب 
اللَّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضَانَ {قرار عاشقی در هیأت مجازی}
احیای شب قدر و عزاداری در شب شهادت امام علی(ع)
⏰ حوالی ساعت ۲۳:۰۰ بامدادآدرس:تهران_منطقه۱۷_میدان ابوذر_خیابان بهبودی_مسجد باب الحوائج(ع)(مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فاصله گذاری انجام می شود)به همراه داشتن ماسک و دستکش و مهر شخصی و مفاتیح،الزامی می باشد.
پخش مراسم مسجد باب الحوائج(ع) در کانال های هیئت حضرت قاسم ابن الحسن(ع): آپارات و گپ
 
 
 
فردا روز رژه میلیونی ارتش خداست...روز رزمایش زمینه سازان ظهورو فردا امام زمان نظاره گر آخرین یاران به جامانده اش است.
✅ همه با هم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن را در گلبهار
زمان: سه شنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح مکان : مبدا مسجد امام خمینی (ره) مقصد مسجد جامع امام زین العابدین (ع)
وعده خدا نزدیک است
 
 
 
شهادت حضرت علی (علیه السلام) تسلیت باد.
آنچه از مجموعه روایات و نقل های تاریخی بدست می آید این است که امام علی (علیه السلام) از همراهی فرزندان نهی فرمودند.
شیخ عباس قمی در جلد اول کتاب «منتهی الآمال» می نویسد: « وقتی اُمّ کلثوم (علیه السلام) اوضاع و احوال پریشان پدر را در شب ضربت خوردن دید، به حضور برادرش امام حسن (علیه السّلام) رفت و جریان را تعریف کرد. امام حسن (علیه السّلام) حرکت کرد و قبل از رسیدن أمیرالمؤمنین (علیه السّلام)  به مسجد جامع کوفه
بسم ا..
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
به گزارش عصرحباد؛ جشن عید سعید غدیر خم، امشب (دوشنبه 28 مرداد 98) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پر شور مردم و با اجرای مسابقه، مدیحه سرایی، نورافشانی و... به همراه حرکت نمادین کاروان غدیر خم در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) مسجد تکیه و با همکاری شهرداری حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصویری این مراسم بزودی منتشر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
کانون
 فرهنگی هنری نورالثقلین مسجدجامع ، فرهنگی
اجتماعی پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستا ، دهیاری و شورای
اسلامی روستا  با اجرای برنامه‌های متنوع
فرهنگی  با عنوان «عید بندگی» در نماز عید
سعید فطر در مسجد جامع روستا  میزبان
نمازگزاران است.
به گزارش خبرگزاری شبستان
و به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع ، همزمان با
فرا رسیدن عید سعید فطر، فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام علی و کانون نورالثقلین
مسجد
امشب که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید
شهادت مظلومانه دهمین اختر آسمان امامت و ولایت
مشعل فروزان هدایت ،‌یا رو راهنمای امت ، کتاب
علم و زهد و حکمت ، ابن الجواد ، حضرت امام علی نقی ،
امام هادی سلام الله علیه بر شیعیان تسلیت باد.
امشب که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید
شهادت مظلومانه دهمین اختر آسمان امامت و ولایت
مشعل فروزان هدایت ،‌یا رو راهنمای امت ، کتاب
علم و زهد و حکمت ، ابن الجواد ، حضرت امام علی نقی ،
امام هادی سلام الله علیه بر شیعیان تسلیت باد.
 
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
پاورپوینت نقد و بررسی مسجد امام اصفهان(مسجد مهدیه)



فرمت فایل : pptx
حجم : 6793

صفحات : 55



گروه : پاورپوینت




توضیحات محصول :
پاورپوینت مسجد امام اصفهان
عنوان :نقد مسجد امام اصفهان
معروف به: مسجد مهدیه، مسجد المهدی، مسجد جامع عباسی، مسجد سلطانی جدید، مسجد شاه موقعیت: ضلع جنوبی میدان امامسال تاسیس: 1020 هجری (دوره شاه عباس اول)معمار: استاد علی اکبر اصفهان و ناظر ساختمان محب علی بیک اللهخطاط: علیرضا عباسی، عبدالباقی تبریزی، محمد رضا امامی، محمد صال
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
اعمال شب و روز پنجم محرم؛ وقایع مربوط به پنجمین روز دهه محرم
شب پنجم محرم، مانند شبهای دیگر محرم پر از مصائب غیرقابل تحمل می باشد. این شب را همانند شب چهارم بین چند شهید مشترک کربلا نامگذاری کرده اند.
 
وقایع شب و روز پنجم دهه محرم
این شب مانند شب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از dhakatribune : پلیس بنگلادش جسد یک امام  جماعت مسجد 26 ساله را که گلوی او بریده شده بود، در مسجد در ناحیه ناراین‌گنج در استان داکا پیدا کرد.
مقتول دیدالاسلام 26 ساله از مسجد جامع بیت الجلال بود و به گفته محلی ها همین اواخر و 26 جولای به مسجد پیوسته بود.
ضیاءالدین یکی از نمازگزاران محلی مسجد گفت: هیچ کسی سحرگاه روز پنج شنبه در مسجد اذان نگفت و ما نگران شدیم. به مسجد رفتیم تا ببینیم چه خبر است و پیکر امام را پیدا کردیم.
نماز
محمد بن حسن(ع) (متولد ۲۵۵ق)، مشهور به ،  و ، دوازدهمین و آخرین امام شیعیان امامی است که امامتش پس از شهادت امام عسکری(ع) در سال ۲۶۰ هجری آغاز شد و تا پس از ظهور او در آخرالزمانادامه خواهد داشت. به باور شیعیان، او همان مهدی موعوداست، که پس از یک دوران طولانی غیبت، ظهور خواهد کرد.
 
بر اساس منابع شیعی، تولد امام زمان مخفی بود و جز چند تن ازیاران خاص امام حسن عسکری(ع)، کسی او را ندید از این رو پس از شهادت امام حسن عسکری(ع)، برخی از شیعیان د
هیئت شیفتگان وحی برگزار می نماید السلام علیک یا امام حسن عسگری علیه السلام .    ▪مجلس عزاداری ویژه شهادت امام حسن عسگری (علیه السلام)⚫ چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۱صبح  حضورتان تسلایی است  بر دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.  ▪   مکان :میدان پلیس ابتدای بلوار شهید محلاتی کوچه ۲ موسسه قرآنی شیفتگان وحیsapp.ir/shifteganvahy
ویژه‌نامه مسجد به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.
این ویژه نامه با سرمقاله «مسجد و سکولاریسم اسلامی» به بررسی ظرفیت‌های فرهنگی مساجد می‌پردازد.
این نشریه به تیراژ 6 هزار نسخه در زیارتگاه‌ راهیان نور (هویزه) در حال پخش است.

ویژه‌نامه مسجد نشریه «فتح» را از اینجا دریافت نمایید. 
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️حاج حبیب الله مبینی امروز دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع عصر امروز برگزار خواهد شد.
این مصیبت را خدمت خانوده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
مراسم هفت و ختم در مسجد جامع برگزار خواهد شد
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
شهادت امام باقر (علیه‌السّلام) که یک شهادت دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ده سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود. در میان ائمه‌ی ما این بیسابقه است، بی‌نظیر است. یاد امام باقر، یعنی یاد سر برآوردن حیات دوباره‌ی جریان اصیل اسلامی در مقابله‌ی با تحریفها و مسخهائی که انجام گرفته بود. (۱۳۸۸/۰۹/۰۴) بیانات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور
خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: موضوع یادواره شهدا را در موتورهای جستجوگر اینترنت که دنبال کنید یا اگر مروری بر خاطرات خود از این برنامه ها داشته باشید، مشاهده می شود که بزرگداشت این ستارگان عمدتا با مجلس روضه همراه است که صد البته خوب و پسندیده است، گرامیداشت شهدا با زمزمه نام سیدالشهدا (ع).
 
مشاهدات خبرنگار ما از یادواره های شهدای مختلف همین موضوع را تصدیق می کند، از همین رو، معمولا این مراسم در فضای سوگ و روضه خوانی اجرا
قبلا هم از ممد آقا نوشته ام همون پیر مرد تکیده و لاغر اندام با هیکل ریزه میزه دیروز باز هم سر و کله اش پیدا شده بود . همیشه از دیدن چهره با نمک و لهجه قشنگ و غلیظ اضفهانی اون لذت می برم خونه ممد آقا درست ی کوچه بالاتر از دفتره ! یادتون هست دفعه قبل می خواست تا براش وصیت نامه تنظیم کنم و ...؟ اما امروز ممد آقا گفت اومدم فقط خودتو ببینم بعد شروع کرد از خاطرات قدیمی خودش گفتن تعریف می کرد آقا ما کوچک بودیم ی روز تو ده با بابام راه می رفتیم دیدم جلو مس
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
گروه سیاسی - رجانیوز، به جرات می‌توان گفت یکی از بنیادی‌ترین و محوری‌ترین الگوهای معاصر امام خمینی در روزگار جوانی، شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس بود که به عنوان برجسته‌ترین روحانی استکبارستیز و استعمارگریز عصر رضاشاه شناخته می‌شود. روحانی طراز اولی که عمر خود را در مبارزه با استبداد و استعمار گذراند و پس از تحمل قریب ده سال تبعید رضاشاهی در خواف و کاشمر، سرانجام در دهم آذرماه 1316 به دستور رضاشاه و به دست نیروهای نظمیه او به شهادت رسید. را
السلام علیک یاروح الله                                                                                                                                 مراسم بزرگداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)وقیام خونین ۱۵خرداد                                                  درروزسه شنبه مورخ ۹۸/۳/۱۴ازساعت ۶:۳۰عصردرمسجدحضرت ولی عصر(عج)برگزارمی گردد.                                                                  ازکلیه خواهران وبرادران جهت شرکت دراین مراسم دعوت به عمل می آید.
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️با نهایت تأثر و تأسف درگذشت پدری مهربان و همسری دلسوز مرحوم مغفور شادروان رسول پور محمود(داماد  مرحوم حاج حسن رفیعی خالدی)  را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .مراسم تشییع پیکر آن مرحوم  روز چهارشنبه مورخه۱۳۹۸/۰۳/۰۸ 
ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد امام سجاد (ع) تهران(مسجد خالدابادیها) برگزار
میگردد..حضور شما سروران گرامی موجب تسلی خاطر بازماندگان می گردد.
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانش اموزش کلاس هفتم