نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین منابع کنکور99انسانی

کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
حسابداری منابع انسانی تبدیل مفهوم کیفی و ذهنی ارزش اهداف انسانی در قالب کمی و عینی با استفاده از دانش علوم و فن حسابداری است .
 
نوعی علم جدید در حسابداری است که نگرش نوین به منابع انسانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل مولد در ایجاد درآمد موسسات  و مراکز است. در این مباحث، ارزش اقتصادی  حسابداری منابع انسانی به مثابه دارایی با اهمیت موسسه تلقی و امکان ارایه آن در صورت‌های مالی مطرح می گردد.
حسابداری منابع انسانی از دیدگاه واقعی
بر اساس تحقی
هر کسب و کاری نیازمند یک سری منابع میباشد که باعث حفظ ارتباط فروشنده با مشتری میشود.
یکی از این منابع منابع فیزیکی است:در ایده من انواع ابزار و وسایل مربوطه وجود دارد و از بهترین ماشین آلات برای تولید استفاده میشود.
2-منابع مالی هستند که در این ایده من کاملا منابع نقدی خوب و مدریت شده میباشد و محصول با ضمانت تحویل مشتری داده میشود.
3- منابع اجتماعی در کسب و کار خیلی مهم است.یعنی این که همکاری های زیادی صورت بدهیم یا اعتماد مشتری و خریداران را جل
مطالب این وبلاگ از سطح اینترنت و از وبسایت های معتبر و پیش رو در این عرصه جمع آوری و تهیه می شوند ...
 
تعدادی از منابع معتبری که ما به آن رجوع میکنیم سایت های زیر هستند :
 
کارگیک
 
عصر خودرو
 
پدال
 
ایمِگ (ameg)
 
منابع این پست همواره به روز رسانی خواهند شد ...
 
چنانچه شما منبعی معتبر و دقیق در زمینه مکانیک خودرو می شناسید در قالب نظر زیر همین پست بیان کنید ...
رشد روزافزون جمعیت، آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی، توزیع نامناسب منابع آب و خشکسالی های دوره ای، اکثر کشورها را به جستجوی منابع جدید آب سوق داده است. امروزه کمبود منابع آبی و آلودگی آب ها، مدیریت نامناسب آب های در دسترس، رشد جمعیت و تغییرات آب و هوایی از جمله مشکلات جهانی مرتبط با آب ها می باشند. با افزایش جمعیت، میزان تولید فاضلاب افزایش یافته و اگر فاضلاب تولیدی به طور مناسبی تصفیه و مورد استفاده مجدد قرار گیرد، می تواند بخشی از کمبود منا
کتاب مدیریت منابع انسانی نوشته ی آرین قلی پور توسط نشر رسا منتشر شده است. این کتاب بر مینای تفکرات ارزشمند اندیشمندان بزرگ تکوین یافته و نوشته های بزرگان موجب غنای کتاب شده است. علاوه بر تحقیقات دست اول، کتاب های مهم مدیریت منابع انسانی از جمله دسلر، دیسنزو و رابینز، اسنل و بهلندر، ایوانکویچ، آرمسترانگ، توئه، میر سپاسی، سعادت در تکوین این کتاب نقش بسیار زیادی داشته است.
منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت
یکی از مواردی که در تخصیص منابع باید به آن توجه کنیم، قیمت گذاری منابع است. قیمت گذاری درست منابع باعث جلوگیری از هدر رفت آن ها و استفاده بهینه از آن ها می شود. این موضوع علاوه بر کسب و کار در جنبه های دیگر زندگی هم موثر بوده و کاربرد دارد. اگر قیمت گذاری پایینی برای یک منبع انجام شود باعث می شود که کمتر قدر آن منبع دانسته شود و کسی دنبال مصرف بهینه آن منبع نمی رود. قیمت گذاری خیلی بالا هم باعث عدم استفاده از آن منبع می شود و باعث اخلال در کار خو
((منبع یابی))
برای راه اندازی یک کسب و کار به دسته ای از نیاز ها نیاز داریم که اگر آنها تامین شوند کسب کار ما سرپا میشود اما اگر این منابع را در اختیار نداشته باشیم راه اندازی کسب و کار عملا غیر ممکن است...این منابع کلیدی به ما کمک میکنند تا محصول ارزشمند خود را تولید و در قدم بعدی با رعایت نکات آن را به دست مشتری برسانیم و در گام بعدی از آن درآمدزایی کنیم...اما بحث دیگر بر سر تامین همین منابع کلیدی است : اینکه از کجا و با چه سرمایه ی اولیه ای باید ای
آزمون کتبی دکتری که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، دو بخش عمومی و تخصصی دارد. بخش عمومی شامل زبان دکتری و استعداد تحصیلی است.
بخش تخصصی نیز مربوط به دروس تخصصی هر رشته است.
منابع مناسب کنکور دکتری
دروس تخصصی در آزمون دکتری در دو بخش دروس کارشناسی و دروس کارشناسی ارشد طرح می‌شود. بنابراین منابع مناسب آزمون دکتری نیز شامل هر دو بخش است.
بهترین منابع برای کنکور دکتری، کتاب های تخصصی و منابع اصلی رشته است.
البته که همواره گفته می شود یکی
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
خواهرم می خواست یه باغ بخره تو یکی از روستاهایی که توریستی هست و حسابی قیمتش بالا رفته ..
بعد منم گفتم بزار من بیام GPS کنم ببینم جز منابع طبیعی هست یا کشاورزی 
بعد بخرید 
امروز با دامادمان و صاحب باغ رفتیم داخل زمین،  با توجه به پوشش جنگلیش خیلی بعید دونستم مسثنیات باشه،  فایل Gps رو فرستادم برای دوستم که کارمند منابع طبیعیه،  از دو هزار متری که خواهرم می خواست بخره،  ۱۷۵۰ مترش جز منابع طبیعی بود. 
خب سادگی خواهرم اونجا بود که همش تاکید داشت که
تحقیق حسابداری منابع انسانی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری منابع انسانی در قالب فایل word و در حجم 36 صفحه. بخشی از متن: امروزه در بسیاری از کشورها، نیروی انسانی به عنوان یک منابع سرمایه‌ای مورد توجه مدیران تمامی واحدهای اقتصادی و نهادهای اجتماعی در جهت ارتقای سطح عملکرد ...
معرفی بهترین منابع آزمون آیلتس
به منظور موفقیت در آزمون آیلتس داوطلبان می توانند منابع مختلفی را مطالعه نمایند اما بهترین منابع آزمون آیلتس در لینک زیر قرار داده شده است و شما می توانید با مطالعه این منابع بر اساس سطح خودتان بهترین نتیجه را کسب نمایید. لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید.
منابع آزمون آیلتس
امروز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 هست. هنوز کسی در مورد کنکور 1400 و تغییرات احتمالیش چیزی نمیدونه البته طرح آ.ت.ت به احتمال قوی برای همیشه لغو شده و حداقل سال 1400 کنکور ارشد به همون روال سابق برگذار میشه.
برنامه ریزی و منابعم مشخصه اما قبل از اینکه در مورد برنامه ریزیم حرفی بزنم دوست دارم یه مدت بگذره، و بعد از قطعی شدنش راجع بهش حرف بزنم.
اما در مورد منابع سعی میکنم به تدریج درس به درس در مورد منابع و شیوه مطالعشون بنویسم.
از درس نظریه زبانها و ماشین شر
مدیریت صفر تا صد منابع انسانی
مطمئنا هر سازمانی، چه کوچک و چه بزرگ برای مدیریت منابع انسانی خود به برنامه‌ای جامع و کارآمد نیاز پیدا خواهد کرد. در عصر امروز، کمتر سازمان و کسب و کاری یافت می‌شود که به فکر مکانیزه شدن و جایگزینی تکنولوژی و ابزارهای خودکارسازی به جای روش‌های سنتی و دستی گذشته در سازمان خود نیفتاده باشد. نرم افزار مدیریت منابع انسانی (HRMS) توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد تا تعدادی از کارکردهای مورد نیاز مانند ذخیره داده
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ
دانلود تحقیق رشته برق با موضوع منابع تغذیه سوئیچینگ، در قالب فایل word و در حجم صفحه. اکنون همه کشورهای جهان حتی در جهان سوم به طراحی و ساخت این نوع از منابع تغذیه پرکاربرد می پردازند. اما با این وجود متأسفانه هنوز این منبع تغذیه در ایران ناشناخته مانده و همه روزه مقدار زیادی از ...
مدیریت منابع انسانی
در آغاز کافی بود که کارفرما و کارگر با همدیگر به توافق برسند، اما همراه
با توسعه دانش و تغییر ترکیب نیروی کار، گسترش شهرنشینی و به تبع آن‏‌ها
پدیدار شدن توقعات جدید در کارکنان ضرورت شناخت نیازهای نیروی کار و تاثیر
آن بر کارکردهای سازمان و همچنین تطبیق آن نیارها با اهداف سازمان ضرورت
یافت.وجود متغیرهایی چون تجمع‏‌‌های صنفی کارگری و نقش دولتها در تعیین
سیاستهای اقتصادی و خودکفایی ملل، وجود برنامه‌‌هایی که در سطح
دریافتعنوان: نمونه جزوه خلاصه تفسیر سوره مبارکه طورتوضیحات: جزوه خلاصه تفسیر برای آزمون ارشدبا سلام با توجه به اینکه در منابع کنکور ارشد سال 99 تغییراتی صورت گرفته و داوطلبان فرصت کمی برای خواندن منابع اصلی به علت حجم بالا دارند، و با توجه به سابقه شش سال تدریس در دوره های آمادگی ارشد و تدوین جزوات مناسب خلاصه شده، تصمیم به خلاصه منابع جدید گرفته شده که یک نمونه از خلاصه تفاسیر ارائه گردیده است.
دانلود پاورپوینت تخصیص منابع
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 50 اسلاید
حجم فایل: 741 کیلوبایت
تعریف:تخصیص منابع عبارتست از تقسیم و توزیع خدمات و امکانات بین مردم و برنامه های موجودعلل ضروری بودن تصمیم گیری در خصوص تخصیص منابع1– افزایش تعداد بیماران قابل درمان2 – تکنولوژی های جدید و گران قیمت3 – افزایش انتظارات عمومی4– محدودیت منابع
سطوح مختلف تخصیص منابع در مراقبتهای بهداشتی درمانیسطح کلانسطح میانیسطح خرد یا پایین
لینک دانلود فا
دریافتعنوان: نمونه جزوه خلاصه تفسیر سوره مبارکه طورتوضیحات: جزوه خلاصه تفسیر برای آزمون ارشدبا سلام با توجه به اینکه در منابع کنکور ارشد سال 99 تغییراتی صورت گرفته و داوطلبان فرصت کمی برای خواندن منابع اصلی به علت حجم بالا دارند، و با توجه به سابقه شش سال تدریس در دوره های آمادگی ارشد و تدوین جزوات مناسب خلاصه شده، تصمیم به خلاصه منابع جدید گرفته شده که یک نمونه از خلاصه تفاسیر ارائه گردیده است.
کارشناس محیط زیست لرستان نیز در این میزگرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۱ مورد بازدید نظارتی از واحدهای صنعتی استان و ۱۰۷ مورد بازید منابع آبی،۱۴۹ مورد بازید از طرح های توسعه ای، ۱۲ مورد مخالفت با انتقال پسماندهای ویژه از استان های دیگر ثبت شده است.
 
به گزارش ایرنا، تخریب روز افزون جنگل‌ها و مراتع، بهره‌بردای بی‌رویه از معادن و منابع طبیعی، افزایش جمعیت و کاهش روزافزون منابع، خشکسالی و تغییرات اقلیمی،  آلودگی خاک، آب و هوا تنها بخش
تحریم می‌تواند فرصت باشد؛ چرا؟ زیرا تجربه نشان داده است کشورهایی که از منابع طبیعی -مثل نفت- برخوردار هستند، هر وقت درآمدهایشان از ناحیه‌ این منابع کاهش پیدا می‌کند، انگیزه پیدا می‌کنند که خودشان را از وابستگی نجات بدهند. فشارِ کاهش درآمد منابع طبیعی، این حُسن بزرگ را دارد که ما را از وابستگی به این منبع طبیعی، نجات خواهد داد.
۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
         
دغدغه بسیاری از دانشچویان یا فارغ التحصیلان در اولین مرحله پیدا کردن منابع کنکور ارشد کامپیوتر است.در این مطلب سعی بر ان داریم که این منابع را به شما معرفی کنیم.
منابع
زبان عمومی و تخصصی
ریاضیات (ریاضی عمومی 1و 2،معادلات دیفرانسیل،ریاضیات گسسته،آمار)
دروس مشترک (نظریه زبان ها،ساختمان داده،طراحی الگوریتم،مماری کامپیوتر،مدار منطقی،شبکه های کامپیوتری،سیستم عامل)
هوش مصنوعی
کامپایلر
پایگاه داده
مدار الکتریکی
سیگنال سیستم
الکترونیک
در مطل
دغدغه بسیاری از دانشچویان یا فارغ التحصیلان در اولین مرحله پیدا کردن منابع کنکور ارشد کامپیوتر است.در این مطلب سعی بر ان داریم که این منابع را به شما معرفی کنیم.
منابع
زبان عمومی و تخصصی
ریاضیات (ریاضی عمومی 1و 2،معادلات دیفرانسیل،ریاضیات گسسته،آمار)
دروس مشترک (نظریه زبان ها،ساختمان داده،طراحی الگوریتم،مماری کامپیوتر،مدار منطقی،شبکه های کامپیوتری،سیستم عامل)
هوش مصنوعی
کامپایلر
پایگاه داده
مدار الکتریکی
سیگنال سیستم
الکترونیک
در مطل
توانمندسازی منابع انسانی عبارت است از: «ارتقای توانایی کارکنان در استفاده بیشتر از قوه تشخیص و تحلیل، داشتن بصیرت در انجام کارهایشان و مشارکت کامل در تصمیم‌هایی که بر زندگی آن‌ها اثر می‌گذارد». در این کتاب پس از بیان تعاریف، مزایا و دلایل توانمندسازی منابع انسانی، مدل‌های توانمندسازی معرفی و فرآیند و استراتژی‌های توانمندسازی در یک مطالعه موردی، شرح داده می‌شود. این کتاب با همکاری آقای دکتر مهدی حسنحانی و آقای دکتر جمشید خدایاری در س
پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)
پاورپوینت در خصوص برنامه ریزی منابع سازمان یا ERP ، در حجم 50 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل. ERP مفهومی است فراتر از یک نرم افزار، یک نظام مدیریت سازمانی است. یک نظامی است که تحول در سازمان ایجاد می کند، نظامی است که باعث جهش سازمان در افزایش بهره وری ...
خیلی از کنکوریها با خرید منابع متعدد دچار سردرگمی و استرس می شوند. حتی دیده شده منشا بسیاری ازاهمال کاری درکنکور و تعلل در شروع عدم تصمیم گیری قطعی در زمینه انتخاب منابع است؛
با انتخاب منابع کنکور مناسب و استاندارد از خرید کتاب های متنوع برای هر درس پرهیز کنید و بابرنامه ریزی صحیح در آزمون ها و کنکور موفق شوید .
ادامه مطلب
 
 
 
ادامه مطلب
پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار
دانلود پاورپوینت با موضوع تامین منابع مالی برای کسب و کار، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: آغاز کسب و کار: تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه تعیین عنوان کسب و کار تعیین محل کسب و کار شناسائی
اگه دانشجوی نرم افزار هستید ، دنبال منابع آموزشی هستید که برای ارشد و دکترا آماده بشید ( چیزهای خوب و تخصصی )این سایت ها رو میتونید برید ببنید و منابع که نیازتون رو پیدا کنید . 1 - استاد یوسفی 2 - استاد خلیلی فر (بابان)3 - انجمن مانشت 
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی(+معارف)...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
ضمنا... «حتما فایل مقدمه رو هم مطالعه بفرمایید لطفا»
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.
 
مقدمه معرفی منابع
 
منابع پیشنهادی دروس عمو
معرفی پلاگین   Resource Monitor برای cPanel/WHM Resource Monitor  به مدیران سرور کمک می کند تا به سرعت یوزر هایی که بالاترین مقدار استفاده از منابع سرور (ram,cpu,mysql) دارند را شناسائی کنید و بصورت کاملا گرافیکی این موارد را نمایش می دهد. این پلاگین در صورت داشتن لایسنس cpanel بصورت رایگان قابل فعالسازی می باشد. پیشنیازهای نصب … مشاهده میزان مصرف منابع سرور توسط پلاگین Resource Monitor
منبع : وبلاگ ایران سرور
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.

مقدمه معرفی منابع

منابع پیشنهادی دروس عمومی هر 3 رشته

منابع پیشنهادی دروس تخصصی ریاضی و تجربی

منابع پی
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی(+معارف)...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.

مقدمه معرفی منابع

منابع پیشنهادی دروس عمومی هر 3 رشته

منابع پیشنهادی دروس تخصصی ریاضی و تجربی

م
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
برای خرید و دانلود ایمیل زده شود: nazari.hasti1985@gmail.com
یکی از بهترین منابع برای یادگیری گرامر
کتاب گرامر دایجست یکی از بهترین منابع تافل برای مبحث گرامر می باشد که با توضیحات روان و ساده و بیان اشتباهات متداول یکی از منابع مهم گرامر برای زبان آموزان عزیز و همچنین یکی از منابع زبان کنکور ارشد مجموعه مدیریت اجرائی به خصوص کسب و کار (MBA) می باشد.
مشخصات کتاب
نام کامل کتاب:
ENGLISH GRAMMER DIGEST
ADVANCED ESL
TOEFL PREPARATION
REMEDIAL REVIEW
فرمت یا اکستنشن کتاب : pdf
نویسنده: TRUDY ARONSON
شیخ صدوق در کتاب خصال به نقل از امام صادق (ع) منابع «نشره» یعنی نشاط و انبساط خاطر را ده چیز معرفی می‌کند:
1- پیاده‌روی
2- سوارکاری
3- فرو رفتن در آب
4- نگاه به سبزه
5- خوردن
6- آشامیدن
7- نگاه به زن زیباروی
8- آمیزش جنسی
9- مسواک زدن
10- گفت‌وگو با دوستان.
علاوه بر اینها، در جوامع روایی از پاکیزه داشتن بدن، تمیزی جامه، گرفتن شارب،‌ استعمال بوی خوش، شستن سر با خطمی، شوخی کردن مناسب و به اندازه، خندیدن و انس گرفتن با خداوند نیز به عنوان عوامل سرورانگیز ی
این مقاله با اشاره‌ای به اهمیت مدیریت منابع انسانی در شرکتهای تعاونی.در محیط رقابتی امروز آغاز می‌شود.برای گردآوری اطلاعات از روش کتابخانه‌ای و میدانی و پرسشنامه استفاده شده است.پرسشنامه در بین ١٨٥ نفر از افراد نمونه توزیع و پس از گردآوری در نرم افزارهای SPSS و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.و در مدیریت منابع انسانی بیش از پیش باید به این فناوری توجه شود.مدیریت منابع انسانی معطوف به سیاست‌ها، اقدامات و سیستم‌هایی است که رفتار، طرز فک
ب از دیرباز مهمترین عامل توسعه در جهان بوده است. انسان ها در دوران اولیه زندگی نزدیک رودخانه ها و منابع آب تجمع می کردند و به فعالیت های کشاورزی می پرداختند. 97 درصد منابع آبی غیر قابل استفاده برای کشاورزی بوده و مقدار بسیار محدودی از آن ها به طور مستقیم از سوی انسان مورد استفاده قرار گرفته است. افزون بر آن
ادامه مطلب
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند باید در وهله اول منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش را مطالعه نمایند . با توجه به رقابت بالا که بین داوطلبان کنکور تجربی برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی وجود دارد ، مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی خودنمایی می کند .  به همین دلیل سامانه مشاوره تحصلی هیوا ، بهترین منابع کنکور تجربی را جمع آوری و در اختیار متقاضیان قرار داده است .
برایمطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/showne
دشمنان ما بیش از آن که به منابع طبیعی ما چشم طمع داشته باشند، به منابع انسانی چشم طمع دارند. آنها می دانند اگر این سرمایه های اجتماعی از دست یک ملت گرفته شود، اگر یک ملت غیرت ملی و #ایمان و #وحدت و #همبستگی خود را از دست بدهد، اگر نشاط کار و ابتکار را از دست بدهد، اگر حرکت علمىِ رو به پیشرفت خود را از دست بدهد، کاملاً در دسترس دشمنان قرار خواهد گرفت؛ می توانند راحت به او زور بگویند، می توانند بر او سلطه پیدا کنند، می توانند منابع طبیعی و مادی او ر
تاریخ ولادت پیامبر  اسلام(ص)
کهن ترین منابع  در دسترس شیعی که به تاریخ ولادت پیامبر اسلام اشاره کرده اند، همچون اغلب منابع غیر شیعی، ۱۲ ربیع الاول را روز ولادت آن حضرت ذکر نموده اند.منابعی همچون:اصول کافی از ثقة الاسلام محمد بن یعقوب کلینی (متوفای ۳۲۹ قمری)اثبات الوصیة منسوب به علی بن حسین مسعودی (متوفای ۳۴۶ قمری)کمال الدین و تمام النعمة از تالیفات شیخ صدوق (متوفای ۳۸۱ قمری) در ضمن روایتی که از پدر خود ابن بابویه قمی از علی بن ابراهیم قمی از پ
تصویری از یک حدیث به زبان عربی و  انگلیسی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره حضرت زهرا سلام الله، امام علی،امام حسن و امام حسین علیهم السلام آماده شده است. در این تصویر، از منابع اهل سنت برای این حدیث استفاده شده است.
ادامه مطلب
با توجه به ذخایر نفت و گاز و استخراج آنها در دریای خزر، استراتژی انرژی جمهوری آذربایجان برای حفظ و بهبود وضعیت انرژی خود، به ویژه در بخش گاز منجر به راه اندازی پروژه‌های جدید در معادن موجود شده است.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از تسنیم، افزایش تقاضا در اتحادیه اروپا به گاز طبیعی و ضرورت تنوع بخشی به منابع گازی خود، آذربایجان را بر آن داشته تا در راستای روابط با سایر کشورها، توامندی‌های انرژی خود را بیشتر توسعه دهد. باکو همچنین در زمینه ا
به استحضار دانشجویان عزیز همه رشته های کارشناسی ارشد پیام نور (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی و ...) می رسانم وضعیت منابع درسی و نوع آزمون تستی تشریحی ترم بهمن (نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397) در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است و مثل همیشه سرشار از تغییرات.
دانشجویان عزیز حتماً وضعیت منابع درسی و حذفیات و نوع آزمون تستی تشریحی دروس خود را دقت فرمایند.
(لینک دانلود منابع درسی ترم جدید در منوی اصلی وبلاگ گزینه ارشد بارگذار
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
به اطلاع دانشجویان عزیز قدیم و جدید می رسانم چارت درسی و وضعیت منابع سال تحصیلی 99-1398 در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است. لینک دانلود همه رشته های کارشناسی ارشد در وبلاگ ما و در مسیر زیر بارگذاری شده است:
وبلاگ گزینه ارشد  -----> منوی اصلی بالا -----> منابع درسی پیام نور
 
(فعلا فقط لینک چارت درسی فعال است و لینک منابع فعال نیست و به زودی از طرف دانشگاه فعال خواهد شد)
 
بوسیله گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این زلزله شهرهای اسلام آباد، راولپندی، لاهور، پیشاور، فیصل آباد، مولتان و دیگر بخش های روستا پنجاب پاکستانرا همچنین لرزاند. بوسیله گفته منابع خبری این زلزله داخل عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و مرکز آن ۵ کیلومتری سیرت ایالت "جهلم" از نواحی شهر پنجاب پاکستان بوده است. منابع خبری افزودند: مدت زمان این زلزله ۶ الی ۱۰ لمحه بوده است.
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
هم میهنان گرامی ضمن عرض سلام و خسته نباشید؛ مطابق با آخرین شنیده ها از "منابع معتبر"، ارتباط ایران با اینترنت جهانی به زودی برقرار خواهد شد. یکی از نمایندگان مجلس در گفت و گو با رسانه ها زمان برقراری مجدد اینترنت در شهرهای ایران را به "یکی دو روز آینده" موکول کرده و برخی منابع دیگر نیز گفته اند ممکن است تا شنبه ارتباط ایرانیان با خارج همچنان قطع باشد.
 
اگر شما کارفرما هستید . باید بدانید رفتار خشک و بدرفتاری با کارکنان باعث ایجاد نگرش منفی دربین کارکنان میشود حتی ذفتار نامناسب با یک کارمند یا کارگر ایجاد نگرش منفی به کار در بین منابع انسانی میشود.یا اینکه ممکن است بعضی از آنها دچار کاهش روحیه و شکست شخصیت در نزد خود و دیگر کارمندان و..بشوند.منابع انسانی در یک کسب وکار یا سازمان مهم ترین منابع میباشد که کیفیت و صحت محصولات تولید شده به شدت به آن وابسته است. شما به عنوان کارفرما حق توهین یا فر
نمونه سوال امتحانی فصل 9 منابع انرژی1
نمونه سوال امتحانی فصل 9 منابع انرژی2
نمونه سوال امتحانی فصل 9 منابع انرژی3
نمونه سوال امتحانی فصل 9 منابع انرژی4
نمونه سوال امتحانی فصل 9 منابع انرژی5
 
t.me/fizik_7om در کانال تلگرامی ما عضو شوید.
طبقه بندی موضوعی وبلاگ را برای مطالب بیشتر مشاهده کنید.
شیپ فایل مناطق حفاظت شده منابع طبیعی کشور فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: protected_area.shpحجم فایل: 1915قیمت: 20000 تومانبخشی از متن:شیپ فایل مناطق حفاظت شده منابع طبیعی کشور ایران-امکان ویرایش و تحلیل در arcgis- مکانیابی دقیق مناطق حفاظت شده- تفکیک استانی- مساحت دقیق هر منطقه حفاظت شده طبیعی
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
بر اساس تأیید کمیته علمی و هیأت داوران محترم بصورت شفاهی مورد پذیرش کامل قرار گرفته و در مجموعه مقالات علمی پژوهشی کنگره بین المللی سالانه یافته های نوین در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری به چاپ رسیده است.
سالی یک بارجنگ برای آزمایش تسلیحات درخاورمیانه نیازداریم.این حرف های مشاورسناتوربود.سناهم موافقت حداکثری رااعلام نموده بود.اوضاع خاورمیانه برای فکرهای غرب زده درینگه دنیامعنایی مهم داشت.سودحاصله ازآورگی انسانهایک طرف وسودحاصله ازغارت منابع به اسم خصوصی سازی یک طرف دیگرمعادله بود.عده زیادی غارت منابع راامری نابخردانه میدانستندوعده زیادی هم امری مهم جهت امرارمعیشت درینگه دنیامیدانستند.
دنیاهای ضدهم ازبعدفکری درحال مخلوط شدن وزیرور
به طور کلی تا زمان حکومت قاجار منابع طبیعی به هیچ وجه مورد توجه دولت نبود و هیچگونه مدیریتی از نظر بهره برداری علمی و فنی صورت نمی گرفت.
سال۱۲۰۲ شمسی که سال تشکیل وزارت فواید عامه در زمان فتحعلی شاه است را می توان سرآغاز توجه دولت به منابع طبیعی دانست.اولین نامی که از منابع طبیعی در تشکیلات اداری کشور به چشم می خورد در نخستین کابینه قانونی بعد از مشروطیت در زمان محمد علی شاه است که در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۲۸۴ شمسی به مجلس معرفی شد.
یکی از ​​​​​
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
 
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم مح
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
تبلیغ، آموزش، اطلاع رسانی:
بند دو- نام شرکت، علامت تجاری، بروشور، کاتالوگ، جزوات آموزشی، منابع و متون، منابع سمعی و بصری و یا سایر منابع، تحت حمایت قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان بوده و حقوق تولید، نشر و مالکیت آن برای شرکت در سراسر ایران محفوظ است.
تبصره: عواقب هرگونه سوء استفاده یا دخل و تصرف در جزوات آموزشی متوجه شخص خاطی بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
 
 
با خرید و معرف
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
منابع آزمون دکتری
منابع دکتری یکی از مهم ترین آیتم های قبولی در کنکور دکتری است اگر جزوات آموزشی دکتری درست انتخاب شوند؟داوطلبان ازمون دکتری می توانند برای تهیه منابع دکتری از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر بازدید کرده و نیازهای خود را تامین کنند.
داوطلبان کنکور دکتری با ورود به سایت سنجش امیرکبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده کنند.منابع دکتری سراسری،منابع دکتری آزاد، آزمون آزمایشی دکتری سراسری، آزمون آزمایشی دک
منابع آزمون دکتری
منابع دکتری یکی از مهم ترین آیتم های قبولی در کنکور دکتری است اگر جزوات آموزشی دکتری درست انتخاب شوند؟داوطلبان ازمون دکتری می توانند برای تهیه منابع دکتری از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر بازدید کرده و نیازهای خود را تامین کنند.
داوطلبان کنکور دکتری با ورود به سایت سنجش امیرکبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده کنند.منابع دکتری سراسری،منابع دکتری آزاد، آزمون آزمایشی دکتری سراسری، آزمون آزمایشی دک
دیشب به ح گفتم دیگه پیام نده و کل چتمون رو پاک کردم. خسته‌ شده بودم از این سردرگمی و انفعال.
امروز منابع پایان‌نامه رو آماده می‌کنم و می‌فرستم‌ و دیگه جدا کارم تمومه امیدوارم استادم گیر نده و همه چی بخوبی و زود تموم شه بره.
یه جور بی‌حالی و بی‌کاری دارم. دلم می‌خواد همه چیز رو نظم بود و من اینهمه اشتباه نداشتم که الان پشت خرواری از اشتبااه کمرم خم باشه. دلم نمی‌خواد آدم مبتذلی باشم یه آدم میان‌مایه و باید برای اینجور نبودن تلاش کنم به یقی
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
این مجموعه سوالات کنکوری دربردارنده 1000 نکته کلیدی و ارزشمند از منابع درس پیش از تاریخ ایران در رشته باستان شناسی است. در سوالات این مجموعه سعی بر آن شده است تا از تمامی منابعی که در ادوار گذشته از آنها سوال لحاظ شده است و منابع جدید باستان شناسی استفاده شود.  استفاده از فلش کارت حاضر علاوه بر موثر بودن در بهینه کردن وقت داوطلب، در افزایش یادگیری آن تاثیر مثبت دارد. 
ادامه مطلب
2019-05-05یکشنبه
منابع کودک

https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/163000.pdf                https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162996.pdf
https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162994.pdf                https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/163010.pdf

منابع نوجوان
https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162997.pdf              https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162998.pdf
https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162999.pdf
منابع بزرگسال

https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162978.pdf                 https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162977.pdf
https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162980.pdf                 https://media.iranpl.ir/d/2019/04/29/0/162979.pdf
https://media.iranpl.ir/d/2019/04/2
یکی از مهمترین و ساده ترین مفاهیمی که بنظر حقیر باید در تمام کارها به آن توجه داشته باشیم این است که چطور منابع را به کارها و فعالیت ها تخصیص می دهیم.
اگر ما می خواهیم در کسب و کار موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد علمی موفق شویم، اگر می خواهیم در زندگی شخصی موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد معنوی و خودسازی موفق شویم، اگر می خواهیم در روابط خانوادگی و فردی و اجتماعی موفق شویم، اگر می خواهیم در میدان مبارزه موفق شویم و خلاصه برای هر موفقیتی باید به
داوطلبای متقاضی کنکور هنر باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق و کامل از بهترین منابع کنکور رشته هنر استفاده کنن تا بتونن به نتیجه دلخواه برسن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، بهترین منابع کنکور سراسری هنر رو می تونین با نظرسنجی از رتبه های برتر سالای گذشته جمع آوری کنین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1057/بهترین-منابع-کنکور-هنر.html
 
با سلام
دانشجویان محترم درس طراحی صفحات وب می توانند منابع امتحانی درس را از لینک های زیر دانلود نمایند:
لازم به ذکر است این منابع قبلا در طول ترم ارائه شده اند.
 
اسلایدهای آموزش CSS
اسلایدهای آموزش کار با MasterPage
اسلایدهای آموزش کار با Sessionها و QueryString
اسلایدهای آموزش کار با پایگاه داده 
اسلایدهای جلسات اول و دوم
اسلایدهای جلسه سوم
 
 
مزاج:
طبع تخم مرغ گرم و مرطوب است. 
خواص:
 پودر سفیده تخم مرغ دارای امکاناتی مثل حجم کم، ویژگی نگهداری بالا و راحتی برای جابجایی باشد که می توانید آن را به راحتی و به صورت روزانه جایگزین تخم مرغ تازه کنید .
خواص پودر سفیده تخم مرغ شامل موارد زیر است:
  سفیده تخم مرغ یک منبع مالی سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های مختلف است.
  پودر سفیده تخم مرغ یکی از با کیفیت ترین انواع منابع پروتئینی جهت ساخت بافت های ماهیچه ای مورد علاقه بدنسازان است
پیش نیازها:
مروری بر جبر خطی - دریافت
مروری بر احتمال - دریافت
 
منابع دوره:
دوره Machine Learning دانشگاه استنفورد - لینک
 
 [Pattern Recognition And Machine Learning [Springer 2006 از Christopher M. Bishop - دریافت
 
منابع برای مطالعات بیشتر:
Deep Learning - Ian Goodfellow, Yoshua Bengio and Aaron Courville - دریافت
Reinforcement Learning An Introduction - دریافت
اپ رازی بر روی پلتفرم اپ آزمون ارایه شده است.
این اپ بستری برای تهیه محتوای دیجیتال برای دانشجویان است.
برای دروس اخد شده دانشجویان، امکان بارگزاری اسلایدها، منابع درسی، کتاب مرجع، تمرین ها و خود آزمون وجود دارد.
امکان بارگزاری صوت کلاس مجازی در سیستم تعبیه شده است
 
دسترسی به کتابخانه دیجیتال منابع اصلی رشته دانشجو
دسترسی به دستور کار آزمایشگاه
اپ رازی برای دسترسی دانشجویان کامپیوتر دانشگاه رازی آماده شده است.
 
اپ رازی را دانلود کنید.
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توسعه منابع انسانی : آسیب‌شناسی معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای تهران
دانلود پایان نامه ارشد : بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی بر سرمایه اجتماعی خانواده های ساکن شهر بندرعباس
وقتی بچه بودم کتاب‌های آگاتاکریستی و ولف‌گانگ اِکه باعث شد تا شغل رویاهام کارآگاهی بشه. گرچه هیچ وقت مسیر زندگیم حتی به نزدیکی این کار نرسید ولی صفحه حوادث روزنامه‌ها و منابع اینترنتی پلیسی و جنایی رو از من نگرفت.
حالا، بعد از سال‌ها داستان‌های واقعی جنایی خوندن، حیفه که اون‌ها رو تو وبلاگی ننویسم. چون بعضی‌ها بسیار خاص و جالبن و در منابع فارسی هم هیچ خبری ازشون نیست.
دوران قرنطینه کرونا فرصتی برای این کار شد. امیدوارم بعد از اون هم ادا
این درس از دروسی هست که در مورد منابعش سر راست و تکلیف تا حدود زیادی مشخص هست. لااقل در مورد کتاب خوب برای این درس کمتر کسی شک داره اما در مورد فیلمهای آموزشی دو سه منبع هست که با هم رقابت دارند.
تقریبا اکثریت قریب به اتفاق رتبه های برتر در سالهای گذشته یک شخص رو برای این درس معرفی میکنند: فردین شاپوری. اگرچه اساتید دیگری هم مثل دکتر کارگهی یا دکتر شیرافکن یا دیگران  هستند.
منابع من برای درس نظریه زبان:
فیلمهای استاد شاپوری: شامل دو فیلم آموزش و
سلام
امروز شهادت برادر امام حسین یعنی امام حسن مباشد
منابع فریقین تقریبا اتفاق دارند که قاتل امام علیه السلام،جعده دختر اشعث بن قیس کندی، همسر امام بود.
اما محرک اصلی و عامل غیر مستقیم شهادت امام علیه السلام، معاویه بود. بنا بر نقل تقریبا همه منابع شیعی و دسته‌ای از منابع اهل سنت، معاویه هنگامی که قصد کرد برای جانشینی فرزندش یزید بیعت بگیرد، صد هزار درهم برای جعده فرستاد و به او وعده داد که اگر امام علیه السلام را مسموم کند او را به ازدواج
داوطلبای متقاضی کنکور تجربی باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق و کامل از بهترین منابع کنکور رشته تجربی استفاده کنن تا بتونن به نتیجه دلخواه برسن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، بهترین منابع کنکور سراسری تجربی رو می تونین با نظرسنجی از رتبه های برتر سالای گذشته جمع آوری کنین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1053/بهترین-منابع-کنکور-تجربی.html
 
داوطلبای متقاضی کنکور ریاضی باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق و کامل از بهترین منابع کنکور رشته ریاضی استفاده کنن تا بتونن به نتیجه دلخواه برسن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، بهترین منابع کنکور سراسری ریاضی رو می تونین با نظرسنجی از رتبه های برتر سالای گذشته جمع آوری کنین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1056/بهترین-منابع-کنکور-ریاضی.html
 
داوطلبای متقاضی کنکور زبان باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق و کامل از بهترین منابع کنکور رشته زبان استفاده کنن تا بتونن به نتیجه دلخواه برسن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، بهترین منابع کنکور سراسری زبان رو می تونین با نظرسنجی از رتبه های برتر سالای گذشته جمع آوری کنین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1060/بهترین-منابع-کنکور-زبان.html
 
داوطلبای متقاضی کنکور انسانی باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق و کامل از بهترین منابع کنکور رشته انسانی استفاده کنن تا بتونن به نتیجه دلخواه برسن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، بهترین منابع کنکور سراسری انسانی رو می تونین با نظرسنجی از رتبه های برتر سالای گذشته جمع آوری کنین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1059/بهترین-منابع-کنکور-انسانی.html
 
تقویت سیستم ایمنی بدن کلید طلایی مبارزه با کروناست؛ ویتامین‌هایی که عملکرد ایمنی بدن را بالا می‌برند در منابع غذایی نهفته است که شاید آنان را نشناسید.
تقویت سیستم ایمنی بدن کلید مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به این بیماری
ادامه مطلب
این پژوهش به دست پانته آ حق پناه  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص منابع   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
یکی مانع ها مهم که امروزه پیش روی پژوهشگران اهل ایران است , چگونگی دسترسی به منابع ارزشمند علمی مخصوصا دانلود کتاب های خارجی دانشگاهی است . بدون شک کتاب یکی‌از منابع باارزش قلمداد می شود , چون نتایج فیض سالیان تحقیق یک دانشمند می‌باشد . به دلایلی قابلیت و امکان دانلود کتاب های خارجی جدید برای پژوهشگران اهل ایران آماده نسیت. البته چاره چه میباشد ؟ همان گونه که ابلاغ شد دست یابی به منابع علمی یک کدام از گرفتاری های پژوهشگران و دانشجو یان سرزم
خبرگزاری آریا - برای رونق تولید و تحقق شعار سال باید شرایط لازم در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.
روح‌الله مهرجو در گفت‌و‌گو با آریا با بیان اینکه نامگذاری مجدد سال توسط
مقام معظم رهبری با ماهیت اقتصادی بار دیگر اهمیت تولید داخل و رهایی از
وابستگی به نفت را متذکر شد اظهار کرد: امروز اگر توانسته بودیم که از
وابستگی به نفت رهایی یافته و با توسعه و ارتقا تولید داخل بازارهای داخلی و
خارجی را به خود متکی کنیم، تحریم‌های اقتصادی برا
یکی مانع ها مهم که امروزه پیش روی پژوهشگران اهل ایران است , چگونگی دسترسی به منابع ارزشمند علمی مخصوصا دانلود کتاب های خارجی دانشگاهی است . بدون شک کتاب یکی‌از منابع باارزش قلمداد می شود , چون نتایج فیض سالیان تحقیق یک دانشمند می‌باشد . به دلایلی قابلیت و امکان دانلود کتاب های خارجی جدید برای پژوهشگران اهل ایران آماده نسیت. البته چاره چه میباشد ؟ همان گونه که ابلاغ شد دست یابی به منابع علمی یک کدام از گرفتاری های پژوهشگران و دانشجو یان سرزم
با توجه به محدودیت منابع آب شیرین جهان مهمترین چالش و راهکار برای حل این معضل، جلوگیری حداکثری از هدررفت آب، افزایش بهر‌ه‌وری در بازیافت و استفاده بهینه از باقی‌مانده منابع آب شیرین موجود در جهان است .
به گزارش صندوق جهانی طبیعتWWF  بحران آب به معنای کاهش منابع آب جهان نیست، بلکه بحران آب به معنای تاثیر منفی استفاده ناکارآمد از آب در آسیب به میلیاردها انسان و محیط زیست است.

بر اساس آخرین تحقیقات سازمان جهانی غذا و دارو در حال حاضر بیش از 1.1
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
اگر رسولخدا زنده بود خون کسانی‌را که موجب سقط جنین فاطمه(س) شدند هدر اعلام می‌کرد.
 
مقاله بررسی اخبار محسَّن بن علی علیهاالسلام در منابع فریقین حاوی مطالبی چون: اعتبارسنجی منابع شیعی دال بر شهادت حضرت محسن، اخبار حضرت محسن در منابع غیر شیعی و... است که در فصلنامه پژوهشی تاریخ اسلام در آینه پژوهش: سال دوازدهم، شماره دوم، پیاپی 39، زمستان 1394 منتشر شده است.
 
مداحی حاج مهدی سلحشور - به یاد غمت دارم میسوزم |link|
حسابداری منابع انسانی، در واقع کاربرد مفاهیم سیستم اطلاعات حسابداری در محدوده مدیریت نیروی انسانی است. این حسابداری معیار سنجش و گزینش هزینه و ارزش گذاری نیروی انسانی به عنوان منابع اصلی هر موسسه است. هزینه های نیروی انسانی، نظیر سایر هزینه ها از دو بخش هزینه های جاری و سرمایه ای تشکیل می شود اندازه گیری عملکرد نیروی انسانی نیز جزء اصلی سیستم کنترل حسابداری مدیریت است.
برنامه ریزی مناسب و تصمیم های کنترلی نیازمند اطلاعات مرتبط با نحوه ک
 زینک مواد مغذی را
متابولیزه کرده، سیستم ایمنی را حفظ می کند و باعث رشد و ترمیم بافت های
بدن می شود. بدن ما زینک را ذخیره نمی کند، بنابراین برای اینکه مطمئن شویم
به اندازه نیاز روزانه مان از آن خواهیم داشت، لازم است که هر روز از آن
به مقدار کافی بخورید.
ادامه مطلب
منابع لازم برنامه ریزی کنکور تجربی 99
منابع دروس عمومی جهت برنامه ریزی کنکور تجربی 99
منابع دروس اختصاصی جهت برنامه ریزی کنکور تجربی 99
برقراری تعادل میان دروس عمومی و اختصاصی
تاثیر کرونا بر برنامه ریزی کنکور
چگونه برنامه ریزی درستی برای کنکور داشته باشیم؟
برنامه‌ریزی کنکور تجربی همواره به عنوان یکی از موضوعات مهم در تمامی مراکز در کانون توجه بوده است موضوع برنامه‌ریزی در تمامی مراحل زندگی نقش بسیار مهمی دارد این موضوع برای مطالعه و به و
مزایا :
0- کنترل و سلطه بر منابع و تجمیع منابع
1- سلطه بر مردم با کنترل دبی آب 
2- بستن تنگه ها و گذرگاهها و کوره راه ها و کمک به چاه کن ها
3- ساخت کانالها تونلها و را ههای ارتباطی دومنظوره و چند منظوره 
عوارص :
0- هزینه زیاد
1- تبخیر آب
2- سیل افسار گسیخته 
بدلیل تجمع گل و لای در زمین های اطراف سد و سخت شدن آن در طول زمان بعد از یک بارش طبیعی آب در زمین فرو نمی رود و سیل جاری خواهد شد و مناطقی که چند هزار سال زیر آب نرفته بود به ناگهان اسیر سیلاب می شود .
به
توضیحات فایل
دانلود جزوه جغرافیای شهری ارشد و دکتری
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه جغرافیای شهری (مبانی و ایران) رشته جغرافیا در ۳۸۰ صفحه با فرمت ورد جهت آزمون ارشد و دکتری می باشد که در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
منابع جزوه جغرافیای شهری (مبانی و ایران) :
دیدگاههای نو در جغرافیای شهری حسین شکویی انتشارات سمت
جغرافیای شهری حسین شکوئی انتشارات دانشگاه پیام نور
از شار تا شهر سید
در این مقاله در مورد فریم ورک های بزرگ فرانت اند بزرگ مانند React، Angular، Vue و غیره صحبت خواهم کرد و حتی ویرایشگرهای کدهای محبوب مانند Atom، VS Code، Sublime ... من فقط می خواهم یک لیست از ابزارهایی را که برای سرعت بخشیدن به آنها مفید است به اشتراک بگذارم یک گردش کار توسعه دهنده را بسازید.
بعضی ها احتمالا اکثر این موارد را دیده اند، اما خوشحالم که اگر کسی چیزی جدید و مفید پیدا کند.
این لیست دارای منابع متنوعی است که من آنها را در گروه ها سازماندهی می کنم.

ادا
ثروت چیست؟ثروت ارزش کل دارایی های با ارزش متعلق به شخص ، جامعه ، شرکت یا کشور را می سنجد. ثروت با در نظر گرفتن کل ارزش بازار کلیه دارایی های فیزیکی و نامشهود متعلق به آن ، پس از آن با کسر کلیه بدهی ها تعیین می شود. اساساً ثروت انباشت منابع کمیاب است. گفته می شود افراد خاص ، سازمان ها و ملت ها هنگامی که قادر به جمع آوری بسیاری از منابع و کالاهای ارزشمند باشند ثروتمند هستند. ثروت را می توان در تضاد با درآمد در آن ثروت است سهام و درآمد یک جریان است و
بدون نیاز به روت بودن دستگاه اندرویدی
CreeHack یکی از کامل ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه هک بازی و برنامه های اندرویدی است که به شما این امکان را میدهد منابع بازی هایی که نیاز به پرداخت هزینه و خرید هست را بدون پرداخت هیچ وجه و با چند کلیک افزایش دهید!برنامه CreeHack برخلاف سایر برنامه های مشابه همانند لاکیپچر و فریدوم ،برای اجرا نیازی به روت بودن گوشی و تبلت اندرویدی شما ندارد و بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی بروی دستگاه های ان
 
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم مح
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان اضافه کرد: چنانچه حفر چاه آب خانگی در مجاور چاهها یا منابع آبی مجوزدار بوده و بر این منابع(دارای مجوز) تاثیرگذار باشد، در صورت تایید کارشناسان این شرکت، مسدود می‌شود.
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجاییکه چاه‌ خانگی اغلب در منازل برای تامین آب شرب مورد نیاز حفر می‌شود، بنابراین آمار دقیقی از تعداد چاه‌های غی
برنامه ریزی کارآمد تولید و فروش و همچنین استفاده بهینه از منابع تولید یکی از مهم ترین ییش نیاز های تداوم و ظفریابی فعالیت های تولیدی و بازرگانی است.
سیستم انبار و حسابداری انبار نرم افزار حسابداری سانیران با ارائه اطلاعات دقیق از انبار، برنامه ریزی تولید و تصمیم گیری درباره چگونگی تخصیص منابع در فرآیند تولید و عرضه محصولات را یاری می‌رساند.
امکانات : 
ادامه مطلب
منابع خبری از زخمی شدن ۴۷ نفر از نیروهای امنیتی عراق در جریان حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف خبر دادند.
چهارشنبه شب، گروهی از مهاجمین نقابدار که به گفته منابع محلی از اهالی شهر نجف اشرف نبوده‌اند، با پخش مستقیم دوربین شبکه خبری العربیه سعودی به کنسولگری ایران در نجف یورش برده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. العربیه در عراق ممنوع‌الفعالیت است.
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×371]
مشاهده مطلب در کانال
2475 - اسناد منتشر شده در وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که «مسیح علینژاد» از چندین سال پیش یکی از منابع اطلاعاتی مهم وزارت خارجه آمریکا بوده و برای او از عنوان  Strictly Protect به‌معنی «تحت حفاظت شدید» استفاده شده است!این اسناد مشخص می‌کند که پشت‌پرده نمایش‌های عوام‌فریبانه علینژاد و ادعاهایش در دفاع از حقوق زنان، از طرف آمریکایی‌ها مدیریت می‌شود.
جستجو در فایلهای منتشر شده در ویکی لیکس نشان می‌دهد که در بیش از 2000
سند  از عبارت "به شدت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها