نتایج جستجو برای عبارت :

پیچ رولپلاک نما بعد از نماشویی

پیچ و رولپلاک گالوانیزه 6 سانتی متری
 پیچ و رولپلاک مخصوص برای گالوانیزه 6 سانتی متری ,  به این صورت است که پوشش روی سطح پشت پیچ و رولپلاک متفاوت می باشد (بتونه مخصوص همرنگ سنگ،رنگ و …)
دفتر و کارگاه تهران :تهران، بازار آهن شادآباد – مجتمع گلستان – بلوک 11 – پلاک 136تلفن ثابت: 66222277-021تلفن همراه: 09125445730
 
https://www.deltacover.ir/https://www.deltacover.ir/products/rollplock
 
 
 
 
پیچ و رول پلاک
انواع پیچ و رولپلاکرولپلاک فلزیمته مناسب رولپلاکرولپلاک پروانه ایانواع سایز پیچ و
دسترسی با طناب ایلیا با بهره‌ مندی از تکنسین‌های دوره دیده پیچ و رولپلاک و متخصص به استفاده از روش فوق العاده ایمن و سریع کار با طناب به روش صخره نوردی، اقدام به خدمات رسانی در این شاخه نموده است.روش اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان به اینصورت است که بعد از سوراخکاری در سنگ ،از پیچ های گالوانیزه (ضد زنگ زدگی) و رولپلاک متناسب آن استفاده می شود و برای جلوگیری زشت شدن نمای سنگ خود ، بوسیله رنگ یا بتونه ،روی پیچ را میپوشانند.
پیچ و رولپلاک نما چیست؟
به عملیات نصب پیچ و رولپلاک با استفاده از ابزار های مخصوص و با روشهایی که در ادامه بهکارنما برای شما توضیح خواهد داد بر روی نمای سنگی ساختمان پیچ و رولپلاگ نما میگویند.
دلایل انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چیست؟
جلوگیری از ریزش سنگ نما بر روی انسان ها ، حیوانات ، وسایل نقیله و …تقسیم و گیرایی مناسب نیروهای ناشی از وزن سنگ نما ادامه توضیحات و درخواست خدمات پیچ و رولپلاک نما در وبسایت شرکت بهکارنما
مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان در تهران با قیمت مناسب
پیچ و رولپلاک نما را به صورت کامل در صفحه خود شرح داده ایم که چرا باید سنگ نما را پیچ و رولپلاک کرد ، به چه ابزارهایی برای پیچ و رولپلاک نما نیاز هست و انواع روشهای پیچ و رولپلاک سنگ نما که یک به یک به آن پرداخته شده است.
قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما در تهران در سال 99
قیمت پیچ و رولپلاک نما با توجه به نوع سنگ به کاربرده شده در نما ، طرح نمای ساختمان ، مساحت نمای ساختمان و حالت ریزش سنگ نما برآو
پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به منظور جلوگیری از سقوط سنگ انجام میگردد و مانع خسارات جانی و مالی برای اهالی ساختمان و عابرین می شود.
از دلایل سقوط سنگ نما میتوان شرایط آب و هوایی و مدت زمان بازدهی مصالح پشت سنگ و اسکوپ آن نام برد.
که با انجام پیچ و رولپلاک این مشکلات برای مدت زمانی رفع خواهد گردید.
محدوده قیمت رولپلاکقیمت رولپلاک  با توجه به جنس، رنگ، فضای کار آن، ساختار و شرایط سنگ های استفاده شده بر روی نمای ساختمان و بسیاری از موارد هستند که تعیین کننده محدوده  لیست قیمت رولپلاک ساختمان شما میباشند.جهت اطلاع از قیمتها برای اینکه زمان شما بیش از حد گرفته نشود، برای گرفتن قیمت حدودی که برای سال 99 می توانید با آن اقدام به بهره گیری از این خدمات نمایید، با توجه به موارد مطرح شده ، با شماره 09125445730 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاع
تقریبا نمای بیشتر ساختمان ها از سنگ تشکیل شده است و جهت  محکم سازی سنگ نما و جلو گیری از سقوط سنگ ازنمای ساختمان که موجب نگرانی ساکنین از احتمال ریزش سنگ نما و ایجاد هرگونه خطر جانی ممکن و  باتوجه به معماری و نمای مدرن ساختمان ها و بکار بردن قطعات سنگ بزرگ در نمای ساختمان پیچ و رو لپلاک سنگ نما  پیشنهاد خواهد شد.
پیچ و رولپلاک سنگ نما علاوه بر زیبا تر شدن نما ساختمان ، مانع از افتادن سنگ روی اتومبیل ها شده و کم شدن آثار مالی حادثه را در پی خواه
لیست قیمت رولپلاک و رولپلاک 7 سانتی‌متری
 
محصول رولپلاک 7 سانتی‌متری یکی از بهترین مواد برای رسیدن به استحکام زیاد رولپلاک استفاده می‌شود. معمولا رول‌پلاک‌ها  را با توجه به طول پیچ آنها که‌ مخصوص به خود مب باشند شماره‌گذاری میکنند. به اینصورت با در نظر گرفتن طول پیچی که می‌توان به رول‌پلاک بسته شود، رول‌پلاک را شناخته میشود. به عبارت دیگر اگر شما می‌خواهید که برای نصب اجسام روی دیوارتان، از یک پیچ شماره 5 (طول 5 سانتی‌متری) استفاده ن
هزینه های پیچ و رولپلاک نمای ساختمانقیمت ها و هزینه های اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان بستگی به موارد مختلفی معمولا برآورد هزینه خواهد شد. پیشنهاد می کنیم اگر در انجام کارتان عجله دارین حتما از پشتیبانی 24 ساعته متخصصان دلتا کاور در زمینه پیچ و رولپلاک استفاده کنید تا راهنمایی های لازم برای انتخاب بهتر بهره مند شوید و نهایتا با ارسال کردن عکس از نمای ساختمانتان، هزینه دقیقی که برای پیچ کردن سنگ ها  نیاز است  به اطلاعتان برسانیم.
دفتر و کار
پیچ رولپلاک سنگ نما به منظور ایمن سازی سنگ نمای ساختمان و جلوگیری از خطر سقوط سنگ نما و خطرات جانی و مالی میشود.
بعضی افراد به دلیل اطمینان نسبت به مقاوم بودن نمای ساختمان به وسیله اسکوپ اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نمیکنند.
اما نمیدانند بعد از مدتها به دلیل بازدهی زمانی ملات و اسکوپ پشت سنگ دچار مشکل سقوط سنگ نما و بروز حوادث جانی و مالی میشوند. پس اگر سنگ نمای شما ایمن سازی نشده اند هر چه سریع تر اقدام به انجام آن کنید.
 
ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج بصورت تخصصی و با کادری مجرب ، کافی است با ما تماس بگیرید.
ریزش سنگ نمای ساختمان، مسئله ای است که اکثر ساختمان های دارای نما با آن مواجه هستند.
همانطور که میدانید افتادن سنگ نما علاوه بر زشت کردن نمای ساختما خطر جانی و مالی نیز در پی دارد.
با محکم کردن و پیچ کردن سنگ نما جلوی خسارات جبران ناپذیر را بگیرید!
 
مراحل پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج
برداشتن سنگ های معیوب یا شکسته و پاکسازی سنگ
سوراخ کردن نما با دریل
پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به منظور جلوگیری از سقوط سنگ انجام میگردد و مانع خسارات جانی و مالی برای اهالی ساختمان و عابرین می شود.
از دلایل سقوط سنگ نما میتوان شرایط آب و هوایی و مدت زمان بازدهی مصالح پشت سنگ و اسکوپ آن نام برد.
که با انجام پیچ و رولپلاک این مشکلات برای مدت زمانی رفع خواهد گردید.
 
کاربرد پیچ رولپلاک نمای ساختمان:
خدمات محکم سازی با پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست:
اول لازم است که بدانیم اصلا پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای چه ساختمانهایی لازم و ضروری است.
پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای کلیه ساختمان‌هایی که نمای آنها سنگ کار میشود ضروری میباشد.
 
اولویت پیچ رولپلاک نمای ساختمان  برای نماهایی می باشد که ریزش سنگ نما و سقوط آن را شاهدیم.
وقتی یک تکه از سنگ نما سقوط می کند و اگر حادثه‌ای رخ ندهد مفهوم آن این است که ما
نماهایی که از جنس سنگ هستند در مدت زمان طولانی ممکن است دچار آسیب دیدگی یا شکستگی شوند و خطرات جانی و مالی زیادی را به همراه داشته باشند. پیچ رولپلاک نما جزو تعمیراتی است که بعد از نماشویی ساختمان باید به اجرا در بیاید زیرا اجرای عمل نماشویی ساختمان با دستگاه های پاشش فشار قوی آب به اجرا در می آید و ممکن است سنگ های آسیب دیده را از سطح نما ساختمان جدا کند و بدین صورت اجرای عمل پیچ رولپلاک نما باید بعد از اتمام نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید.
پیچ و رولپلاک نما با طناب
 
پیچ و رولپلاک نما با طناب برای مناطق سخت بسیار موثر است و کارایی زیادی دارد پیچ ها به نگه داشتن پنل ها کمک می کنند. این که آیا شما برای بستن پانل های استیل یا پانل های چوبی استفاده می کنید ، هنوز هم مهم است که از نوع مناسب پیچ استفاده کنید. پیچ ها همچنین برای تأمین تابلوهای روی عرشه ها استفاده می شوند. به عبارت ساده تر ، پیچ ها عملکردی مشابه ناخن ها دارند.
با این وجود ، تخته ها را به دلیل داشتن طرف های درزگیر آن که روی چ
از جمله عملیاتی که بعد از نماشویی ساختمان به اجرا در می آید برای نماهای سنگی، پیچ رولپلاک نما است که باید به صورت تخصصی توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید. پیچ رولپلاک برای نماهای سنگی که بعد از نماشویی ساختمان دچار شل شدگی یا افتادگی می شوند و اگر آن ها را به درستی پیچ رولپلاک نکنند ممکن است خطرات بسیار ناگوار جانی برای شما به همراه داشته باشد. نماشویی ساختمان برای نماهای سنگی به وسیله دستگاه واتر جت و یا واتر سند بلاست به اجرا
ابزار اندازه‌گیری پیچ و رولپلاک
یکی از ابزار اندازه گیری متر میباشد، و همچنین مارکر (مداد یا لوازم دیگر) برای علامت زدن محلی که سنگ قرار است سوراخ شود مورد استفاده است.از دیگر ابزاری که برای علامت زدن مته مورد استفاده قرار میگیرد چسب برق است که برای پیچ و رول پلاک سنگ نما بکار میرود.
 
https://www.deltacover.ir/products/rollplock
دفتر و کارگاه تهران :تهران، بازار آهن شادآباد – مجتمع گلستان – بلوک 11 – پلاک 136
تلفن ثابت: 66222277-021
تلفن همراه: 09125445730
 
پیچ و رولپلاک نما سنگ با طناب و بدون داربست در کرج  و تهران توسط شرکت آسیا راپل انجام می شود .
تمام کار کنان ما در هنگام مراجعه به ساختمان شما بیمه شده اند و از این بابت خیال صاحب کار راحت است .
 
ما بهترین روش ها را جهت انجام پیج و رولپلاک نمای ساختمان انتخاب می کنیم که از رایج ترین آن ها روش پیچ و رولپلاک نما با طناب و بدون داربست می باشد .
روش های پیچ و رولپلاک نما
در وحله  اول کار باید تمیز صورت بگیرد.
سنگ را نشکنیم
از مته نو استفاده کنیم
سورا
از جمله عملیاتی که بعد از نماشویی ساختمان به اجرا در می آید برای نماهای سنگی، پیچ رولپلاک نما است که باید به صورت تخصصی توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید. پیچ رولپلاک برای نماهای سنگی که بعد از نماشویی ساختمان دچار شل شدگی یا افتادگی می شوند و اگر آن ها را به درستی پیچ رولپلاک نکنند ممکن است خطرات بسیار ناگوار جانی برای شما به همراه داشته باشد. نماشویی ساختمان برای نماهای سنگی به وسیله دستگاه واتر جت و یا واتر سند بلاست به اج
1- قبل از شروع اجرای مقاوم سازی سنگهای نما با پیچ و رولپلاک سنگ نما و درهنگام بازدید اولیه از پروژه،کارشناس بازدید کننده باید به مسایلی از قبیل نوع جنس سنگ، ابعاد سنگ ها نما، وجود یا عدم وجود رگه یا ترک در سنگها و نیز کیفیت کارگذاری ، دوغاب ریزی و بندکشی سنگها توجه نماید. این نکات در انتخاب روش و ابزارهای مناسب مورد استفاده در مقاوم سازی و نهایتا در کیفیت اجرای کار موثر خواهد بود.
2- در شروع انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما ها، اطلاعات کلی به پرسنل ا
شرکت آکام پوشش شهر با تجهیزات حرفه ای و مهارت عالی و کادری مجرب دارای مدرک  بین المللی از کشور انگلستان IRATA جهت نماشویی،شستشوی نما ، نظافت نمای ساختمان  با تجربه بسیار بالا و کارکنان مجرب در زمینه نماشویی، بصورت دسترسی با طناب rope access  راپل خدمات ارایه می دهد.
شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی عامل مهمی بر زیبایی ساختمان شماست ، معماری های نوین و پیشرو استفاده از مصالح گران قیمت و اجرای کار با هزینه بالا در نهایت یک ساختمان مجلل را می آفریند
مصالح مورد نیاز پیچ و رولپلاک
شرایط سنگ نما طوری میباشد که ممکن است به وسایل دیگر نیز احتیاج پیدا کنید به عنوان مثال قسمتی از سنگها ریخته  یا شکسته باشند و انرا باید باید جایگزین کنیم در این مواقع باید برای نصب سنگ از مصالح استفاده بشود . اینکه چه میزان مصالح استفاده شود به نظر متخصص بستگی خواهد داشت که با توجه به شرایط محلی سنجیده میشود و مطابق آن عمل میکند و یک حالت دیگر هم دارد که نیاز است بخشی از سنگ نما با چسب محکم بشود به همین خاطر انتخا
پیچ و رول پلاک نما ساختمان به  منظور محکم کردن سنگ نما جهت جلوگیری از سقوط بر
سر افراد و عابرین و اجسام میباشد سنگ های نما ساختمان ها در اثر گذشت زمان و با نفوذ
مواد الاینده و اب پشت سنگهای نما و یا در اثر یخ زدن اب پشت سنگ ها نما که در آن نفوذ کرده
انجام میشود در این راستا ابتدا پیچ رول پلاک کار با طناب یا با داربست و با استفاده از دریل های
مخصوص اقدام به پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما ها و چک کردن کلیه سنگها از لحاظ شل بودن میکندتا اگر لق بوده باشند
 
پیچ و رول پلاک نما ساختمان به  منظور محکم کردن سنگ نما جهت جلوگیری از سقوط بر
سر افراد و عابرین و اجسام میباشد سنگ های نما ساختمان ها در اثر گذشت زمان و با نفوذ
مواد الاینده و اب پشت سنگهای نما و یا در اثر یخ زدن اب پشت سنگ ها نما که در آن نفوذ کرده
انجام میشود در این راستا ابتدا پیچ رول پلاک کار با طناب یا با داربست و با استفاده از دریل های
مخصوص اقدام به پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما ها و چک کردن کلیه سنگها از لحاظ شل بودن میکند
تا اگر لق بوده باش
http://googlea1f52c37b98c9fda.html
پیچ و رول پلاک نما ساختمان به  منظور محکم کردن سنگ نما جهت جلوگیری از سقوط بر
سر افراد و عابرین و اجسام میباشد سنگ های نما ساختمان ها در اثر گذشت زمان و با نفوذ
مواد الاینده و اب پشت سنگهای نما و یا در اثر یخ زدن اب پشت سنگ ها نما که در آن نفوذ کرده
انجام میشود در این راستا ابتدا پیچ رول پلاک کار با طناب یا با داربست و با استفاده از دریل های
مخصوص اقدام به پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما ها و چک کردن کلیه سنگها از لحاظ شل بودن میکند
نماشویی با طناب روش نوینی است که جایگزین داربست گردیده است و ایمنی بالاتری را نیز دارا می باشد .
درخدمات نماشویی با طناب دیگر نگران اشغال  فضا و هزینه اضافی داربست نباشید .
در این روش از تکنیک های راپل برای شستشوی و پیچ رولپلاک نما استفاده می گردد.
پیچ های گالوانیزه 6 سانتی متری با انواع رولپلاک پروانه ای
و فیشر، برای سنگ نمای ساختمان به عنوان نگهدارنده استفاده می شوند و به این کار
پیچ رولپلاک نمای ساختمان گفته می شود.
سنگ های گرانیت، تراورتن و مرمریت اصلی ترین سنگ هایی هستند
که به وسیله راپل  برای آن ها نسبت به پیچ
و رولپلاک کردن نما اقدام می شود و هر یک با توجه به میزان سختی و شرایط ملاتی که
پشت آن ها بکار گرفته شده، هزینه متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
با این کار سنگ ها نما با قدرت و ثبا
قانون ریزش سنگ نما در ایران مالک و ساکنین را   مسئول جبران خسارت وارده می داند باریزش سنگ نما  ساکنان و مالک ساختمان موظف است نمای ساختمان را ایمن نماید  و در اثر ریزش هرگونه خسارت مالی و جانی را قوانین کشور برعهده مالک و ساکنین مشاع می داند.
برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان  از خدمات پیچ رولپلاک می توان استفاده کرد
پیچ و رول پلاک نما
پیچ و رول پلاک نما بدون داربست وبا طناب از خدمات تخصصی گروه کار در ارتفاع اوج کاران می باشد که به منظور محکم سازی و مقاوم سازی وتثبیت سنگهای نمای ساختمان انجام میدهد تا از سقوط و خطرات ناگواری که در پی خواهد داشت پیشگیری شود.
امروزه کار در ارتفاع با طناب وبااستفاده درست از ابزار الات استاندارد وبروز واجرای صحیح کار توسط افراد ماهر ومجرب وبا تجربه دارای ایمنی وکیفیت واستاندارد بسیار بالای می باشد.
مزایای اجرای کار با طناب
مسئله ریزش سنگ نمای ساختمان یک امر گشترده و بسیار خطرناک می باشد که با وقوع طوفان این امر تشدید نیز می گردد .پ
 برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان می توان از خدمات ایمن سازی نمای ساختمان بهره گرفت .
روش ایمن سازی نمای ساختمان یک امر تخصصی می باشد. این امر برای تثبیت ایمنی سنگ نما از خدمات پیچ رولپلاک نما باید بهره گرفت
مواد مورد نیاز برای پیچ رول پلاک نما
کابل برق سیار 50 متر
دریل هلتی نسبتا قوی
مته مناسب جهت پیچ رولپلاک نمای ساختمان
پیچ گالوانیزه به طول 6 سانتی متری
بتونه ضد آب همرنگ سنگ نمای ساختمان
چکش میخ کش دار، پیچ گوشتی برقی
چرا در پیچ رولپلاک نمای ساختمان از پیچهای ضد آب استفاده می شود؟
به دلیل اینکه پیچها در مجاورت هوای نامناسب از قبیل باران، برف، خاک، و هوا مقاوم باشند، زنگ نزنند و از بین نروند. در غیر اینصورت، اگر از پیچ های نامرغوب استفاده شود، پ
 
 
شرکت ایران راپل خدمات فنی در ارتفاع
​​​​​
 
خدمات شامل کلیه مواردی است که در گذشته نیاز به نصب داربست و یا استفاده از بالا بر بوده است.
خدمات نصب و تعمیر تابلو در ارتفاعخدمات نورپردازی و عیب یابی نورپردازی نماخدمات جوشکاری و برشکاری و تعمیراتخدمات بالا کشی و حمل اسباب به طور ایمن به طبقاتخدمات شستشوی نما و واترجت (شیشه سنگ تیشه ای گرانیت آجری و.. )خدمات نظافت داخلی کارخانجات و سوله ها به کمک جاروبرقی های قدرتمندخدمات ترمیم نما ( نصب سن
بیشتر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند و این به دلیل مقاومت بیشتری است که سنگ نسبت به الباقی نماها دارد،در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های مصنوعی سنگ بادبر یا قیچی است که با توجه به زیبایی که در نما به وجود می آورد در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.
 
روش های نماشویی نمای
خدمات ما شامل کلیه مواردی است که در گذشته نیاز به نصب داربست و یا استفاده از بالا بر بوده است.
​همچنین ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون سد معبر صورت میگیرد تا کیفیت کار به بالاترین حد خود برسد. همچنین این خدمات شامل :
خدمات نصب و تعمیر تابلو در ارتفاعخدمات نورپردازی و عیب یابی نورپردازی نماخدمات جوشکاری و برشکاری و تعمیراتخدمات بالا کشی و حمل اسباب به طور ایمن به طبقاتخدمات شستشوی نما و واترجت (شیشه سنگ تیشه ای گرانیت آجری و.. )خدمات نظافت د
اکثر افراد بر این باورند که نماشویی ساختمان تنها باید در فصل های تابستان و یا اواخر زمستان به اجرا در بیاید و گمان می کنند عملیات شستشوی نما در فصول بارانی یا برفی نباید به اجرا در بیاید. باید گفت این یک باور غلط در میان جوامع است و نماشویی ساختمان در هر فصل می تواند به اجرا در بیاید . نماشویی باعث می شود که جرم و آلودگی ای که به سطح ساختمان نفوذ کرده به طور کل از بین برود و نما به زیبایی اولیه خود برسد. بارش باران یا برف نمی تواند نما را آلوده کن
در فصل پایانی سال یا همان زمستان تعداد زیادی از افراد به فکر نماشویی ساختمان خود می افتند، به طور مثال در ماه اسفند  افراد می خواهند یا با رنگ کردن نمایشان یا نماشویی،  ساختمان خود را به زیبایی اولیه برسانند و همیشه بر سر این دوراهی قرار می گیرند که کدام گزینه بهتری می تواند باشد. نماشویی ساختمان می تواند جرم و آلودگی های سخت را از سطح نما بر طرف کند و چهره نما را زیبا کند و به لحاظ قیمت به صرفه تر از رنگ کردن یا تعویض نما است. اگر سنگ های نمای
نماشویی ساختمان هتل ها به دلیل نوع خاص نور پردازی، طراحی خارجی خاص و حساسیت راجع به در چشم ماندن مشتری  باید در دوره های ۶ ماه به اجرا در بیاید. تعرفه های نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما و  نوع کاربرد آن متفاوت است، مثلا برای ساختمان هایی که باید در دوره های کوتاه مدت عمل نماشویی ساختمانشان به اجرا در بیاید تعرفه هایی وجود دارد که می تواند هزینه های نماشویی را برای آن ها کمتر کند. شاید متوجه شده باشید که اکثر هتل های لوکس نمای قسمت لابی و ه
 سنگ های نمای ساختمان همواره به دلیل فرسودگی  و یا اسکوپ ننمودن ان  در معرض ریزش قرار دارند  و این امر خطرات بسیار زیادی را برای همگان به وجود می آورد .
  مقاوم سازی و خدمات پیچ و رولپلاک نمای سنگی  یک نیاز اساسی و یک خدمات کاملا تخصصی می باشد که نیاز به دانش و نجربه بسیار زیاد می باشد .
 عومل گوناگونی در ایجاد و ریزش سنگ های نمای ساختمان دخیل می باشد که عبارتند از :
1. گذشت 20 سال از عنر ساختمان و سازه معمولا بعد 18 سال ملات  نما دچار فرسودگی می شو
پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک سنگ نما گرانیت، تراورتن و … با استفاده از طناب راپل و راپل کاران حرفه ای در تهران و کرج
پیچ کردن سنگ نما با الو راپل
اصلی ترین و تخصصی ترین خدمتی که الو راپل برای شما تدارک دیده است، تیمی حرفه ای در خصوص پیچ کردن سنگ نما، تعمیر سنگ های افتاده از نما و چسباندن آن به نما با استفاده از راپل و بدون داربست است.
سنگ های نما با گذشت زمان و قرار گرفتنن در معرض عوامل محیطی، تا حدی چسبندگی خود را از دست می دهند و این البته ا
خدمات ما شامل کلیه مواردی است که در گذشته نیاز به نصب داربست و یا استفاده از بالا بر بوده است.همچنین ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون سد معبر صورت میگیرد تا کیفیت کار به بالاترین حد خود برسد. همچنین این خدمات شامل :خدمات نصب و تعمیر تابلو در ارتفاعخدمات نورپردازی و عیب یابی نورپردازی نماخدمات جوشکاری و برشکاری و تعمیراتخدمات بالا کشی و حمل اسباب به طور ایمن به طبقاتخدمات شستشوی نما (شیشه سنگ تیشه ای گرانیت آجری و.. )خدمات نظافت داخلی کارخان
آموزش نصب سنگ های آنتیک مراحل نصب سنگ های آنتیک و دکوراتیو که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده را به صورت جزء به جزء با زبان انگلیسی و روسی آموزش داده است. برای نصب انواع سنگ های آنتیک به طور کلی سه روش نصب با چسب، رولپلاک و روش دوغاب کاری وجود دارد که مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک تمامی این روش ها را پوشش داده است. به منظور نصب سنگ های آنتیک و تزئینی به هر روشی بسیار ضروری است که سطح زیر کار صاف و عاری از هرگونه آلودگی و برآمدگی باشد ت
شاید برایتان سوال شود که بعد از نماشویی ساختمان اگر ساختمان احتیاج به تعمیرات جزیی و کلی داشت آیا تیم نماشویی ساختمان توانایی تعمیر آن را دارد یا نه. تیم نماشویی اگر از شرکت متخصص و با تجربه ای باشند توانایی تعمیر و حتی بازسازی ساختمان شمارا دارند. در نماشویی ساختمان های قدیمی با نمای سنگی بعد از نماشویی ، ممکن است سنگ های نما به دلیل عدم چسبندگی و استحکام کافی، دچار شکستگی یا لق شدن شود برای این اتفاق تنها راه کاری که وجود دارد این است که سن
آیا تا به حال این واژه را شنیده اید؟
راپل(Rappel)  واژه ای است که از زبان فرانسوی وارد زبان فارسی شده است و به معنی بازیابی است اما همین واژه در زبان انگلیسی به معنی پایین آمدن با طناب ترجمه می شود.
منظور ما نیز از راپل در زبان فارسی  همین پایین آمدن با طناب است.
به تمامی مراحلی که برای پایین آمدن از ارتفاع مشخص و رسیدن به ارتفاع صفر توسط ابزار آلات لازم و تخصصی آن بوقوع می پیوندد لازم است، راپل میگویند.

خدمات راپل
خدمات راپل

پیچ و رولپلاک سن
مشخصات فنی میز تحریر تاشو دیواری کاردینو مدل غزل
مشخصات

طول
80 سانتی متر

عرض
60 سانتی متر

ارتفاع
20 سانتی متر

جنس
MDF

روکش
دارد

پایه
ندارد

قابلیت تنظیم پایه
ندارد

جاپایی
ندارد

اقلام همراه
رولپلاک و پیچ

سایر توضیحات
میز تاشو کم جا
این میز بر روی دیوار نصب می شود

قیمت: 200,000 تومان
خرید:989308962799+
مسئول فنی : 0353-147-0938
کارشناس : 7679-400-0935
ثابت : 7318-6685-021
/ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
پیچ و رولپلاک نمای سنگ ساختمان با استفاده از روش کار با طناب در ارتفاع بدون نیاز به داربست
پیچ و رولپلاک نما : نمای ساختمان های سنگی که از سنگ های مختلف از قبیل گرانیت ،مرمریت ،تراورتن یا از هر نوع سنگ دیگری نماسازی شده اند اصولا به دلیل مختلف نیاز به استحکام سازی دارند چرا که به دلایل ذیل به مرور زمان ریزش می کنند : 
نشست ساختمان .
نداشتن کیفیت ملات زیر ساخت سنگ .
د
سایبان برقی مشهد
امروزه سایبان‌ های متحرک به دو دسته تقسیم می شوند:
دسته اول سایبان هایی که به صورت دستی باز و بسته می شوند و دارای یک گیربکس دستی و یه اهرم می باشند
دسته دوم سایبان های برقی یا اتومات هستند که توسط موتور برقی(الکتریکی) باز و بسته می شوند.
هر کدام از این سایبان ها بسته به مکان مورد نظر و شرایط آب و هوایی و ... دارای مزیت هایی هستند.
سایبان های برقی به صورت افقی بوده و پایه یا ستونی ندارند و بر روی دیوار با پیچ و رولپلاک قابل نصب می
خدمات ما شامل کلیه مواردی است که در گذشته نیاز به نصب داربست و یا استفاده از بالا بر بوده است.
​همچنین ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون سد معبر صورت میگیرد تا کیفیت کار به بالاترین حد خود برسد. همچنین این خدمات شامل :
خدمات نصب و تعمیر تابلو در ارتفاعخدمات نورپردازی و عیب یابی نورپردازی نماخدمات جوشکاری و برشکاری و تعمیراتخدمات بالا کشی و حمل اسباب به طور ایمن به طبقاتخدمات شستشوی نما و واترجت (شیشه سنگ تیشه ای گرانیت آجری و.. )خدمات نظافت د

 
خدمات فنی و نظافتی نما
به روش دسترسی با طناب ( راپل )
پیچ رولپلاک سنگ نما
 رزین کاری نما
رنگ کاری نما 
شستشوی کامپوزیت و شیشه
نورپردازی و تعمیرات برق نما
نصب آنتن مخابراتی و دوربین مداربسته
جوشکاری و برشکاری و نصب تابلو
سیمان کاری و نصب سنگ نما
بدون داربست و بالابر
 
09358084846
09128810618
09128811226
09194833323
 
 
خدمات کار در ارتفاع بدون داربست به روش راپل باعث افزایش سرعت و ایمنی در
هر ارتفاعی می‌شود. کوهنوردان صنعتی در ارتفاع بالا با طناب کار می‌کنند.
با استفاده از تکنیک‌های دسترسی طناب، متخصصان راپل در تهران می‌توانند در
بخشی از ساختمان‌ها یا سازه‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است، کار کنند.
متخصصان کار در ارتفاع به روش راپل دارای مدارک حرفه‌ ای مختلف بوده و قادر
به انجام خدمات کار در ارتفاع با طناب مانند تمیز کردن، تعمیر و نگهداری ، پیچ و
خدمات کار در ارتفاع بدون داربست به روش راپل باعث افزایش سرعت و ایمنی در
هر ارتفاعی می‌شود. کوهنوردان صنعتی در ارتفاع بالا با طناب کار می‌کنند.
با استفاده از تکنیک‌های دسترسی طناب، متخصصان راپل در تهران می‌توانند در
بخشی از ساختمان‌ها یا سازه‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است، کار کنند.
متخصصان کار در ارتفاع به روش راپل دارای مدارک حرفه‌ ای مختلف بوده و قادر
به انجام خدمات کار در ارتفاع با طناب مانند تمیز کردن، تعمیر و نگهداری ، پیچ و
سلام امیدوارم حال روحی خوبی داشته باشید و آمادگی این را
داشته باشید که در یک مطلب نسبتا کوتاه شغلی با عنوان راپل کار را خدمتتان معرفی
کنم.
من یک طراح سایت و سئو کار هستم؛ یکی از پروژه هایی که به
من خورد مربوط به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و در کل خدمات مربوط به راپل بود.
نمی دونم تا چه حد با این شغل آشنا هستید اما من زمانی که پروژه رو قبول کردم
تقریبا هیچ چیزی در این خصوص نمی دونستم و در خلال این پروژه بود که شغل راپل و
کار در ارتفاع به وسیله طناب
با توجه به اینکه در کار نماشویی ساختمان از دستگاه های برقی و بنزینی استفاده می شود، گران شدن بنزین تأثیر مستقیمی دارد بر قیمت های نماشویی ساختمان. با توجه به اینکه در برخی از ساختمان ها برق سه فاز وجود ندارد باید از دستگاه های نماشویی بنزینی استفاده شود. دستگاه های نماشویی ساختمان شامل واتر جت و واتر سند بلاست هستند که برای نمای ساختمان هایی از جنس بتن، سیمان، سنگ، آجر به کار می رود. هزینه های نهایی نماشویی ساختمان برحسب نوع دستگاه های مورد
با توجه به اینکه آجر از زمان های قدیم در صنعت ساختمانی بسیار پر کاربرد بوده نماشویی این نوع جنس از نما بسیار حائز اهمیت است. نمای آجری نسوز چند سالی است که کاربرد های زیادی پیدا کرده است. نماشویی این نوع از آجر کار راحتری است زیرا مقابل رطوبت و نماشویی هیچ گونه آسیبی نمی بیند.در نماهای آجری که از نوع نسوز نیستند ممکن است نما دچار سفیدک و شوره بشود اما در نمای آجری نسوز نما هیچ گونه سفیدکی بر خود نمی بیند.
 
روش های نماشویی ساختمان با نمای آجر ن
آموزش مراحل نصب شیرالات بهداشتی 
آموزش مراحل نصب شیر دوش ظرفشویی روشویی و توالت
اجرا وتعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و پکیج دیواری .
نصب , راه اندازی و تعمیر تاسیسات ساختمان شبانه روزی 
عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج و پمپ آب ساختمان
نصب رادیاتور شوفاژ , سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت .
اجرا و تعمیرات عایق کاری ایزوگام قیرگونی و اسفالت پشت بام
اجرا و تعمیرات و جوشکاری لوله کشی گاز خانگی و تجاری .
تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگا
نماشویی ساختمان برای نمای اچ پی ال چگونه است؟شاید برای کسانی که نمای آن ها از جنس اچ پی ال است سؤال شود که  نمایشان با چه روش ها و دستگاه هایی نماشویی می شود. در این مقاله از کارویس برای شما از انواع نمای اچ پی ال و نوع شستشوی آن ها خواهیم گفت. نمای اچ پی ال چیست؟ اچ پی ال یک پانل تزیینی است که از جنس کاغذ کرافت است که برای این نوع جنس از نما لازم است که از روش نماشویی ساختمان با دستگاه واتر جت و مواد شوینده کم قدرتی که ساختمان را دچار آسیب نکند اس
 
تعمیر آیفون 1040 تابا

دربازکن تصویری تابا مدل 1040
صفحه نمایش 3.5 اینچ LCD رنگی
امکان ضبط 200 عکس داخلی و اضافه شدن کارت حافظه برای ذخیره 1024 عکس و 256 ویدیوی 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده
بدون ارتباط داخلی
جنس بدنه آن از پلاستیک ABS
آیفون تصویری تابا مدل 1040
شرکت تابا الکترونیک با حدود 30 سال تجربه ی فعالیت در زمینه ی تولید انواع آیفون تصویری و متعلقات آن، دستگاه های با کیفیت و امکانات بالایی را به بازار عرضه نموده است که در این میان آیفون تصویری تا
همیشه نگرانی ها و باور های غلطی از بابت خرابی و از بین رفتن سطح نما قبل از شروع کار نماشویی ساختمان در بین کارفرمایان وجود دارد،اما علت این نگرانی ها چیست و چرا همیشه عمل نماشویی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد؟ باید گفت  نماشویی ساختمان عملی است که باعث استحکام و مقاومت نمای شما برای سالیان دراز می شود زیرا با نماشویی تمام جرم و آلودگی ها از سطح نما زدوده و سطح نما درخشنده و تمیز خواهد شد. اما اگر می خواهید سطح نمایتان آن د
              مسئول فنی: 09381470353 حمیدرضا محمدی مهکویه

/مجری کار در ارتفاع پارس راپل 
انجام کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و محیطهای غیر قابل دسترس از جمله : نما شویی، شستشوی نما ساختمان،پیچ و رولپلاک سنگ نما ،رنگ آمیزی نما، واتر سند بلاست، واتر جت، نور پردازی نما، نصب بنر، آب بندی نما، درز بندی نما، پوشاندن درز انقطاع ساختمان، خدمات صنعتی در ارتفاع، جوشکاری و … .
با استفاده از تجربیات شرکت کارویس در امر خدمات ساختمانی به خصوص بخش نماشویی ساختمان، اکثر کارفرمایان اولین سؤال و دغدغه شان در کار نماشویی ساختمان این است که قیمت نهایی به چه صورت است؟ این در حالی است که هیچیک از شرکت ها و تیم ها به طور قطعی نمی توانند راجع به هزینه های نماشویی ساختمان شما نظر بدهند و اگر این کار را بکنند یعنی از نماشویی ساختمان اطلاعات کافی ندارند، برای اطلاع کافی از قیمت های نماشویی ساختمان  ما برای شما از انواع قیمت ها و
اسپلیت کولر گازی
 
نصب یونیت داخلی
یونیت داخلی را در مجاور یا بالای وسائل گرمازا از قبیل بخاری، شوفاژ و سیستم های رطوبت زا و اجاق گاز خوراک پزی نصب نکنید.یونیت را در جهتی نصب کنید که جهت پرتاب هوا به سمت وسط اتاق و با حداکثر پوشش محیطی عمل کند.یونیت را با توجه به فواصل تعیین شده نصب کنید.بسته به وضعیت خاص دیوارها و سقف، فواصل لازم را جهت انجام تعمیرات و سرویس آنی در نظر گرفته و به فواصل توصیه شده اضافه کنید.اندازه و فواصل در شکل وضعیت خود یونیت
رشد قارچ - دستورالعمل هایی برای رشد قارچ!با ارزش ترین قارچ های محلی خود را رشد دهید!رشد قارچ خودتان - دستورالعمل برای رشد قارچ خود - رشد قارچ در آپارتمان ، انبارخود قارچ ها را رشد دهید - "ویکی" را با راهنمایی های زیادی در مورد قارچ های خوراکی!رشد قارچ - توصیه های در حال رشد برای قارچ مناسب!رشد قارچ ما - دستورالعمل هایی از جمله نکات با ارزش در مورد موضوع: رشد قارچ خود را!اگر دوست دارید قارچ بخورید ، اما به خودتان اعتماد نکنید که آنها را در جنگل جمع
برخی از مواقع لازم است که شما کولر اسپیلت را باز کنید. دلایلی مانند تعمیر و تعویض از عمده ترین دلایل باز کردن کولر گازی محسوب میشود . نحوه باز کردن کولر اسپیلت  بسیار مهم است زیا نباید در حین پایین آوردن و جابجایی آسیبی به آن وارد شود. در این مقاله به روش صحیح انجام این کار خواهیم پرداخت تا بتوانید کولر را بدون هیچ صدمه ای باز کنید. در صورت درخواست اعزام کارشناس یا مشاوره رایگان در خصوص خدمات تعمیر کولر گازی  با مشاوران ما تماس بگیرید.
نحو
اسکوپ سنگ چیست؟
سنگ به دلیل داشتن سطح نسبتا صاف، مکش آب پایین، امکان جدا شدن از ملات پشت خود در اثر کوچکترین زمین لرزه ای دارد.
مخصوصا سنگ های گرانیت که کاملا سطح صافی دارند و مکش آب بسیار پایینی دارند.
برای جلوگیری از سقوط سنگ بین ملات پشت آن و سنگ به روشهای مختلفی گیرداری ایجاد می کنند که به این روشها در اصطلاح اسکوپ کردن سنگ می گویند.
انواع روشهای اسکوپ سنگ چست؟
روشهایی متفاوتی برای اسکوپ سنگ انجام می دهند.
لقمه گذاری
در این روش دو عدد لقم
نماشویی ساختمان چیست؟
نماشویی نما ساختمان باصطلاح به شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزار های این کار گفته میشود. در طول چند دهه اخیر به یکی از کارهای واجب برای نگهداری و مراقبت از ساختمان ها تبدیل شده است. افزایش آلاینده های صنعتی ، باران های اسیدی، ساخت و سازها و هزاران دلیل جورواجور موجب کثیف شدن نمای ساختمان ها میشود و همین ها هستند که شما را مجاب به انجام نماشویی می نمایند.
خب که چی؟ ساختمونه دیگه کثیف میشه!
یسری از مدیران و یا صاحبا
آینه دکوراتیو خورشیدی :


آینه های دکوراتیو به تازگی مد شده ، سبک جدیدی در معماری و دکوراسیون داخلی خانه ها ایجاد کرده است.
انعکاس نور و انرژی در فضای خانه ، خانه را زیباتر و آرام تر میکند.آینه در خانه هایی با فضای کوچک به بزرگتر جلوه دادن خانه کمک چشمگیری میکند.
آینه دکوراتیو خورشیدی نیز یکی از مدل های مختلفی است که میتواند به مدرن تر شدن و زیباتر شدن فضای خانه کمک کند.
متریال درجه اول
آینه دکوراتیو خورشیدی از جنس ام دی اف واناچای (محصول کشور ت
درز انقطاع چیست؟
برای جلوگیری از خسارت و کاهش خرابی ناشی از ضربه ساختمانهای مجاور به یکدیگر ،
بویژه در زمان وقوع زلزله ، ساختمانهایی که دارای ارتفاع بیش از ۱۲ متر یا دارای بیش از
۴ طبقه هستند ، باید به وسیله درز انقطاع از ساختمانهای مجاور جدا شوند ؛ همچنین
حداقل درز انقطاع در تراز هر طبقه برابر ۱۰۰/۱ ارتفاع آن تراز از روی شالوده است .
شهرداری طبق مقررات سازندگان را مکلف به پوشاندن درز انقطاع میکند.اما این پوشش
باید به نحوی باشد که در هنگا
درز انقطاع چیست؟
برای جلوگیری از خسارت و کاهش خرابی ناشی از ضربه ساختمانهای مجاور به یکدیگر ،
بویژه در زمان وقوع زلزله ، ساختمانهایی که دارای ارتفاع بیش از ۱۲ متر یا دارای بیش از
۴ طبقه هستند ، باید به وسیله درز انقطاع از ساختمانهای مجاور جدا شوند ؛ همچنین
حداقل درز انقطاع در تراز هر طبقه برابر ۱۰۰/۱ ارتفاع آن تراز از روی شالوده است .
شهرداری طبق مقررات سازندگان را مکلف به پوشاندن درز انقطاع میکند.اما این پوشش
باید به نحوی باشد که در هنگا
 
راهنمای نصب لوستر و لوازم روشنایی
 
 
راهنمایی شماره یک - نصب چراغ آویز )
چراغ آویز ساده ، که اغلب به آنها آویز گفته می شود ، در بسیاری از طراحی های داخلی محبوب هستند. این سقف های معلق محبوب هستند و می توان به راحتی در بسیاری از اتاق های خانه هماهنگ شد.خطوط حلق آویز در جزیره آشپزخانه برای لوستر یک عنصر طراحی است که برای چندین سال توسط طراحان و سازندگان جوی مورد پذیرش و قدردانی قرار گرفته است.این روند امروز با دعوت کردن خود به میز اتاق ناهار خو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

2NE1 X BLACKJACK