نتایج جستجو برای عبارت :

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس:)

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات اصول شاداب سازی مدارس می باشد.سوالات اصول شاداب سازی مدارسآن زیر می
 
 
 - تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
 - تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها
 - توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس
 - بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر
- ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محیط مدرسه
- شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس
 - ایجاد انگیزه و ترغیب مدیران جهت مطالعه در راب
پیشنهاد به مدیران 
1_نظارت های مشارکتی بر فعالیت های اموزشی و پرورشی مدرسه
2_تبادل تجربه موفق مدیران  در رابطه با شاداب سازی مدارس 
3_مطالعه در خصوص شادی و جایگاه ان در تعلیم و تربیت 
4_استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار میشود 
5_برقراری روابط حسنه در مدرسه 
6_افزایش عزت نفس در کارکنان و دامش اموزان با روش های صحیح تشویق
7_تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر ، مربی پرورشی ، دبیر ورزش ، هنر ، نماینده دبیران ، دانش اموزان  و انجمن ا
تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
تغییر دروضعیت فیزیکی مدارس وتوجه به نیازهای دانش آموزان وتنوع برنامه ها
توجه جدی به امور معیشتی ورفاهی معلمان به منظور حضور شاداب ترآن ها درمدارس
بها دادن به دانش آموزان شاداب وپر تحرک وکنجکاو و پرسشگر
ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد وجذاب درمحیط مدرسه
شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر واصلاح مدرسه
توجه به زیباسازی مدارس
توجه به وضعیت بهداشت محیط مدارس
توجه به نیاز
 راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی در مدارس


 – تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس

– تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها

– توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس

– بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر

– ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محیط مدرسه

– شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس

الف) پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق۷- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء
در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ایجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که ب
راهکار های مناسب جهت شاداب سازی مدارس 
عصری که ما در آن زندگی می کنیم به کلی متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های ج
 
یکی از دغدغه های مسئولان مدارس این است که چگونه در مدرسه محیطی شاداب داشته باشیم.
به نظر من شاداب کردن محیط مدرسه راه های زیادی دارد اما در ابتدا بسته به سن دانش آموزان دارد زیرا که خوشحالی ها و شادابی های افراد در سنین متفاوت مختلف است.
برای مثال دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی با دادن جایزه ای کوچک و نا چیز بسیار خوشحال می شود اما در دوره دبیرستان دادن جایزه تحقیر کردن آنها به حساب می آید.
 
بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج
مدرسه اگر ایستا، غم زده و میرنده باشد دانش آموزان به جای نشاط و طراوت و شادابی، انزجار و به جای مهربانی و عشق ورزی، حسادت و کینه توزی را می آموزند. در مدرسه پویا، امید به زندگی، موفقیت و کنجکاوی، شادی و طراوت تحصیلی، برانگیزنده و تحقق دهنده استعدادها و نیازهای فطری و مقتضیات آتی دانش آموزان است.
در تبیین موضوع، شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلام به ایجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری من
سلام بر همگی
من شادی را دوست دارم
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلما در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد لیکن با کمی تامل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه شاد داشته باشیم که
 
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.
 
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
  برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود.در واقع شاداب سازی مدارسرا باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.
با توجه به اینکه جامعه ی فردا را فرزندان امروز ما اداره خواهند کرد.اگر خوب تعلیم بیابند و خدایی تربیت شوند جامعه نیز شاداب ومنظم و خوشبخت و سالم خواهدبود.درغیر این صورت هیچ امیدی نمی توانیم داشته باشیم .با این حال شکی نیست که در امر به سازی می
شادابی دانش آموز در مدرسه
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.‏
 
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان
با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که برای ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استع
الف) پیشنهاد به مدیران
۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق۷- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیا
دریافت
با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که برای ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ه
طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98
 
 
لینک دانلود (کلیک نمایید)  :  http://yon.ir/lpIUr
 
 
 
طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 طرح تدب
با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که برای ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استع
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایشبهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام ر
با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که برای ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استع
اطلاعیه /بروز رسانی(شماره 2)با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان معابر و جاده ها ، فردا سه شنبه ۲۴ دی ماه وضعیت تعطیلی مدارس به این شرح می باشد.#نواحی یک و دو : مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سلماس:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#تکاب: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سردشت:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#خوی: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#نقده:مدارس ابتدایی شهری و
 
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند.
عواملی که می ‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محیط آموخته می ‌شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز در ب
 لیست مدارس نمونه دولتی در تهران
در این بخش لیست مدارس نمونه دولتی تهران را برای شما ارائه داده ایم.
دانش آموزان در این مدارس از طریق آزمون های ورودی پذیرش می شوند.
این مدارس در سراسر کشور نمایندگی دارند.
مدارس نمونه دولتی در کنار مدارس شاهد و سمپاد جزء مدارس خاص حساب می شوند.
لیست مدارس نمونه دولتی تهران
ادامه مطلب
خوش به حال اونایی که سخت نمیگیرن و هرکی به پستشون بخوره که بنظرشون یه ذره معیارهای همه پسند جامعه رو داره عاشقش میشن و باهمون ادامه میدن
دوس دارم از یه نفر خوشم بیاد
خسته ام از اینکه هرکی دور و برمه اونی نیست که من عاشقش باشم... دوس دارم دوسش داشته باشم.. فقط اون نباشه که دوسم داره... پس دل خودم چی؟ 
نمیخوام فقط ازدواج کنم واسه رفع تکلیف... شاداب تو همچون ازدواجی میشه یه دیکتاتور..  جالب اینجاس هرچی bossy تر هم رفتار میکنه،  بیشتر دوسش دارن.. انگار جذ
الف: پیشنهاد به مدیران
1- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه
2 - تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس
3- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت
4- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.
5- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان
6- برگزاری اردوهای سیاحتی و تفریحی با نظارت اولیاء
7- بها دادن به دانش آموزان کنجکاو
                                        
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی
شادابی در مدرسه برای رشد دانش‌آموز
    مجموعه: روانشناسی کودکان 
  در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است. 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
شاداب سازی مدارس را بای
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.
 
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی ب
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
آدرس های اینترنتی سامانه سناد دانش آموزی به تفکیک مقاطع
آدرس جدید سامانه سناد مدارس ابتدایی
https://schsnd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس پیش دبستانیp-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اولM1-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه دومM2-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال
T-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول پیش حرفه ای -استثنایی
esm1p-snd.medu.ir
آدرس جدید  سامانه سناد مدارس دوم متوسطه حرفه ای – استثنایی
esm2p.snd.medu.ir
آدرس جدید
امروزه ترکیه به یکی از کشور های بسیار ایده آل و  مناسب برای مهاجرت ایرانیان تبدیل شده که با توجه به بالا رفتن تقاضای عموم برای مهاجرت، موردی که باید بررسی شود، وضعیت تحصیلی دانش آموزان است. سیستم آموزشی مدارس ترکیه گزینه های متفاوتی را ارائه میدهد که علاوه بر اینکه  از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند ، انواع سلیقه ها با انواع امکانات مالی را تحت پوشش قرار میدهد.
همه مدارس از جمله مدارس خصوصی ، بین المللی و  مدارس رایگان دولتی همه تحت نظر آمو
      ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
خیلی از دانش آموزان و والدین عزیز این سوال را پرسیده اند تاریخ ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 چه زمانی می باشد؟

در این نوشتار، استادبانک در مورد  زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 و شرایط ثبت نام توضیحاتی را ارائه می دهد.
ادامه مطلب
بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج
اطلاعیه /بروز رسانیبا توجه به برودت هوا و بارش برف فردا شنبه 28 دی ماه وضعیت تعطیلی مدارس در نوبت #صبح به این شرح می باشد.#میاندواب و #مرحمت_آباد: مدارس ابتدایی شهری و روستایی  #تعطیل#خوی : ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل/بخش #قطور تمامی مدارس #تعطیل#سلماس :ا#بتدایی شهری و روستایی و بخش کوهسار تمامی مدارس  #تعطیل#بوکان؛ شروع تمامی مدارس  در نوبت صبح با #یک_ساعت_تاخیر#اشنویه: شروع مدارس #ابتدایی در نوبت صبح با #یک_ساعت_تاخیر
اداره اطل
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیاط آنان مد نظر قرار گرفته شود دیت یه جز اصلی دارد :
1) مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در موسسات دینی 
2)مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارد 
3)عقاید دینی ،عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدا بوده است آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت(آب و هوا ، کوه ، آفتاب، دریا و ......)میتواند نشاط و شادمانی را با ادراک طبیعت خداوندی به دست آوزد به طوری که با دیدن هر یک از ابعاد ط
سلام
شاداب سازی ظاهری در مدارس
در این بخش اکثرا مواردی مورد توجه قرار می گیرد که قابل رویت و قابل لمس کردن باشد و در واقع اموری که لذت بصری ایجاد می کند یا دیدن فضا و محیط زیبا باعث ایجاد نشاط می شود مورد توجه قرار می گیرد.۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشی های زیبا، نماسازی های مختلف.۲-
 یکی از مشکلات بزرگی که والدین کودکان اتیسم، دارند پیدا کردن مدرسه مناسب برای فرزندانشان می باشد. بسیاری از کودکان اتیسم در طیف پایین تر  و حتی متوسط می توانند به مدارس عادی بروند. اما برخی دیگر که هنوز توانایی بودن در کنار کودکان عادی را ندارند و در طیف بالای اتیسم هستند به مدارس اتیسم معرفی می شوند. همچنین ممکن است برخی مدارس اجازه دهند فرزند شما که اتیسم دارد و می تواند در مدارس عادی تحصیل کند یک مربی خصوصی همراه خود داشته باشد. دوستانی ک
دانلود رقص شاداب با اهنگ وابستگی محسن یگانه
دانلود رقص با آهنگ وابستگی محسن یگانه آپارات
رقص شاداب با آهنگ محسن یگانه آپارات
رقص شاداب با آهنگ وابستگی آپارات

رقص زیبای دختر ایرانی با اهنگ محسن یگانه اپارات
رقص کامل دختر ایرانی وای ازاین وابستگی
رقص شاداب با آهنگ جانان
رقص با آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده
اطلاعیه / بروز رسانیبا توجه به برودت هوا و بارش برف، وضعیت تعطیلی مدارس برخی از مناطق استان در نوبت بعد از ظهر / امروز دوشنبه 23 دی ماه/ به این شرح اعلام می گردد:نواحی یک و دو ارومیه: مدارس ابتدائی #روستائیشهرستان خوی: مدارس #روستائینازلو: تمامی مدارسانزل : تمامی مدارساداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که برای ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استع
برنامه عملیاتی مدارس ابتدایی
با سلام فراوان برنامه عملیاتی مدارس ابتدایی چیست 
برنامه عملیاتی مدارس ابتدایی در چند سال اخیر برای مدیران مدارس و برای بهبود تایین شده است
برای تعریف بیشتر و دانلود برنامه عملیاتی طرح تدبیر مدارس ابتدایی در سایت زیر مراجعه کنید
https://daneshkadeha.com/product/elementary-school-management-plan/
سؤال :
چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به فرهنگ اسلامی
 
جواب :
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود.
ادامه مطلب
برای ایجاد محیطی شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتنی تر در مدارس چه کارهایی باید انجام داد؟
من در کرمانشاه زندگی می کنم و نسبت به مدارسی از شهر کرمانشاه که در آن ها تحصیل کرده ام آگاهم.
مدارسی از یک منطقه فقیر نشین و همچنین مدارسی از یک منطقه نستا گران تر.
با توجه به موارد بالا در مطالب بعدی  به سوال رئیس جمهور پاسخ می دهم.
برای ایجاد محیطی شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتنی تر در مدارس چه کارهایی باید انجام داد؟
من در کرمانشاه زندگی می کنم و نسبت به مدارسی از شهر کرمانشاه که در آن ها تحصیل کرده ام آگاهم.
مدارسی از یک منطقه فقیر نشین و همچنین مدارسی از یک منطقه نسبتا گران.
با توجه به موارد بالا در مطالب بعدی  به سوال رئیس جمهور پاسخ می دهم.
سلام بر همگی
من شادی را دوست دارم
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلما در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد لیکن با کمی تامل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه شاد داشته باشیم که
چند روزیست مدارس اکثر استانها و کلانشهرها به خاطر آلودگی هوا تعطیل می شوند اما با توجه به وزش باد دیروز تهران و پاک شدن نسبی هوای تهران به نظر می آید علت اصلی تعطیلی این روزهای مدارس کنترل اپیدمی انفلوآنزا بوده است و نه فقط آلودگی هوا
تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 30 دی 98،آیا فردا دوشنبه 30 دی 98 مدارس تعطیل هستند؟،فردا دوشنبه 30 دی 98 مدارس کدام استان ها تعطیل میباشند؟،کدام مدارس فردا 29 دی 98 روز یکشنبه تعطیل هستند؟،اخبار تعطیلی مدرسه ها،فردا مدارس تعطیله؟دوشنبه 30 دی 98

هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 30 دی 98 به دست ما نرسیده است.
خبر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 30 دی 98 به صورت رسمی تایید نشده است.
آیا مدارس استان ها فردا دوشنبه 30 دی 98 تعطیل است؟فعلا مشخص نیست.
جدید
سلام به همهی بینندگان این مطلب
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلماً در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد، لیکن با کمی تأمل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد. و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه ای شاد داشته باشی
آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد  و پرنشاط است؟  برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است   و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر  دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.
شاداب سازی معنوی در مدارس
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید
تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 30 دی 98،آیا فردا دوشنبه 30 دی 98 مدارس تعطیل هستند؟،فردا دوشنبه 30 دی 98 مدارس کدام استان ها تعطیل میباشند؟،کدام مدارس فردا 29 دی 98 روز یکشنبه تعطیل هستند؟،اخبار تعطیلی مدرسه ها،فردا مدارس تعطیله؟دوشنبه 30 دی 98

هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 30 دی 98 به دست ما نرسیده است.
خبر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 30 دی 98 به صورت رسمی تایید نشده است.
آیا مدارس استان ها فردا دوشنبه 30 دی 98 تعطیل است؟فعلا مشخص نیست.
جدید
چرا ما باید مدارس شاد داشته باشیم؟
مدارس ، تامین کننده ی نیروی کیفی جامعه اند نه فقط تامین کننده ی تعداد زیادی نیروی انسانی که به عنوان تحصیل کرده ، روانه جامعه می شوند . پس شناسایی و ایجاد زمینه برای رشد خصایل ممتاز بشری ، اولین دغدغه ی دستاندرکاران تعلیم و تربیت در فعالیت های علمی یا  فرهنگی است که باید با تمام وجود ، خود را وقف ایفای این وظایف سنگین کنند .
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ی ابعاد وجودی یک دانش آموز در بعد جسمانی ،
فوری
✅ تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی قم تا پایان هفته
با موافقت استاندار، همه مدارس، دانشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، مدارس حوزوی و مراکز آموزشی تا پایان هفته #تعطیل شد.
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c‌بزرگترین کانال قمی‌ها در ایتا
 
به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز یکشنبه در نشست شورای منطقه ای آموزش وپرورش اردکان افزود: دانش آموزان مهمترین رکن نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند که باید به شادابی این سرمایه های ملی توجه وی‍ژه شود .وی اضافه کرد: اگر به توانایی های ابعاد وجودی دانش آموزان نظیر عاطفی ، اخلاقی و معنوی توجه نشود به توانایی و شایستگی ها دست نخواهند یافت .معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان با بیان اینکه خوشبختانه مربیان و معلمان مدارس این شهرستان به
چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به فرهنگ اسلامی
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلا
تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 29 دی 98،آیا فردا یکشنبه 29 دی 98 مدارس تعطیل هستند؟،فردا یکشنبه 29 دی 98 مدارس کدام استان ها تعطیل میباشند؟،کدام مدارس فردا 29 دی 98 روز یکشنبه تعطیل هستند؟،اخبار تعطیلی مدرسه ها،فردا مدارس تعطیله؟یکشنبه 29 دی 98

هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 29 دی 98 به دست ما نرسیده است.
خبر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 29 دی 98 به صورت رسمی تایید نشده است.
آیا مدارس استان ها فردا یکشنبه 29 دی 98 تعطیل است؟فعلا مشخص نیست.
جدیدترین آخ
سلام
شاداب سازی ظاهری در مدارس 
در این بخش اکثرا مواردی مورد توجه قرار می گیرد که قابل رویت و قابل لمس کردن باشد و در واقع اموری که لذت بصری ایجاد می کند یا دیدن فضا و محیط زیبا باعث ایجاد نشاط می شود مورد توجه قرار می گیرد.
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشی های زیبا، نماسازی های مختلف.
دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته فنی و حرفه ای در مدارس سمپاد مهارتی تیزهوشان را دارند باید از صفر تا صد مدارس سمپاد مهارتی تیزهوشان آگاه باشند . به گفته سایت هیوا  هدف از تاسیس این مدارس پرورش استعداد های مهارتی دانش آموزان است که اخیرا وزارت آموزش و پرورش با توجه به مطالعات روانشناسی مبنی بر شیوه های یادگیری افراد و نیاز جامعه به نیروهای مهارتی ، اقدام به تاسیس مدارس سمپاد مهارتی نمود .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید
مدیران مدارس وظیفه دارند فرایند آموزش‌وپرورش را درجهت رشد و بالندگی دانش‌آموزان تسهیل کنند. بر همین اساس، آنان علاوه‌بر توجه به جنبه‌های آموزشی، باید جنبه‌های روحی و روانی دانش‌آموزان و همکاران خود را نیز مورد توجه ویژه قرار دهند. بی‌تردید، غفلت از شرایط روحی معلمان و دانش‌آموزان از سوی مدیران، دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را با دشواری مواجه می‌کند. مدیرانیکه به جنبه‌های مختلف رفتار همکاران خود توجه دارند و برای شاداب‌سازی ب
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
مدارس اردبیل روز شنبه ۲ آذرماه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدارس روز شنبه ۲ آذرماه در اردبیل، سرعین، نیر، مشکین شهر، ارشق و لاهرود فقط مقطع پیش‌دبستانی و در نمین، گرمی و انگوت پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
انتهای پیام/ف
برف مدارس را به تعطیلی کشاند
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ،پیرو بخشنامه ۱۷۴۸/۱۰۶۹۰۹/۶۱۰- ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ به اطلاع مدیران مدارس و همکاران گرامی متقاضی پست مدیریت مدارس می رساند دوره های آموزشی حضوری مدیران مطابق جدول زمانی ذیل برگزار می گردد:
 فراگیران دوره:الف: مدیران مدارسب: متقاضیان پست مدیریت مدارس که در آزمون 28 خرداد امتیاز 120 و بالاتر کسب کرده اند*لازم به ذکر است صدور ابلاغ و استمرار فعالیت مدیران مدارس در سال تحصیلی 99-98 منوط به
۱-معرفی الگوهای مناسب علمی، ورزشی، فرهنگی به دانش آموزان۲-توجه به بهداشت روانی و جسمی دانش آموزان۳-برگزاری جنگ خنده در مراسم صبحگاهی یا اعیاد که با گفتن لطیفه های مناسب و اخلاقی باعث ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانی می شود.۴-ایجاد تابلوی اعلانات تحت عنوان ایستگاه خنده که شامل شعرهای شادی آفرین و لطیفه های مناسب می باشد.۵- استفاده از پیام های بهداشتی شاد در تابلوی اعلانات۶- برگزاری جشن ها به مناسبت های مختلف۷- برگزاری جنگ شادی خانوادگی در مدر
الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سر در مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.
2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و...
3- زیباسازی و تمیز بودن نماز
برترین مدارس ابتدایی تورنتو | دولت کانادا به نحو قابل‌توجهی به مقوله‌ی آموزش از پایه‌ی پیش دبستانی اهمیت می‌دهد. سیستم آموزشی این کشور در مقاطع ابتدایی نشان داده که از استانداردهای بالایی در سطح بین‌المللی برخوردار است. انتخاب یک مدرسه مناسب در تورنتو برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی که قصد دارند فرزند خود را در مدارس کانادا ثبت‌نام کنند از اهمیت برخوردار است. بسیاری از مدارس تورنتو پذیرای دانش‌آموزان خارجی در سرتاسر دنیا هستند و
تغییرات اعمال شده در سامانه سناد1. امکان نمایش سابقه تحصیلی دانش آموزان داوطلب ازاد، طرح جامع و.. در منوی اصلاح سابقه تحصیلی دانش آموزان2. فعال شدن ثبت نام دی ماه برای مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده(راهنما در مدارس قرار داده شده است)3. امکان جستجو براساس موارد مورد نیاز در منوی جدول کنترلی کلاس های چند پایه4. امکان ثبت درخواست تغییررشته درون شاخه ای در همه مدارس برای دانش آموزانی که درخواست تکرار پایه داشتند با این شرط که د
تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 29 دی 98،آیا فردا یکشنبه 29 دی 98 مدارس تعطیل هستند؟،فردا یکشنبه 29 دی 98 مدارس کدام استان ها تعطیل میباشند؟،کدام مدارس فردا 29 دی 98 روز یکشنبه تعطیل هستند؟،اخبار تعطیلی مدرسه ها،فردا مدارس تعطیله؟یکشنبه 29 دی 98

هنوز خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 29 دی 98 به دست ما نرسیده است.
خبر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 29 دی 98 به صورت رسمی تایید نشده است.
آیا مدارس استان ها فردا یکشنبه 29 دی 98 تعطیل است؟فعلا مشخص نیست.
جدیدترین آخ
چکیده
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند. عواملی که می ‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محیط آموخته می ‌شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د
همان گونه که مستحضرید ارزیابی ایمنی مدارس ، متکی بر دستورالعمل وزارتی
بوده و احصای نتیجه درست و مشارکت تمامی مدارس در این امر از اهمیت بسزایی
برخوردار می باشد. از آنجا که مشارکت برخی از استان ها تا کنون به حد قابل
قبولی نرسیده است تصمیم گرفته شد که مدت خود ارزیابی مجددا تا تاریخ 10/ 02
/ 98 تمدید شود.
 
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفت
محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد.
این بخش شامل:
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.
۲- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن
وی اضافه کرد: کار با جدیت پیش می‌رود، اما کمتر تجربه موفقی در کشور در این باره وجود داشته و پیچیدگی‌هایی دارد. تلاش می‌کنیم برای تبدیل به احسن این مدارس موقعیت‌های مناسبی را ایجاد کنیم.
این اظهارات در حالی اعلام شده است که سالهاست آموزش و پرورش با مشکل کمبود مدارس روبرو است. از سویی اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارای چهارچوب‌های مشخصی است، هر چند تاکنون این چهارچوب‌ها رعایت نشده اما اقدام دولتی برای تبدیل مدارس به اقامتگاه بوم‌گردی در کنار
در این بخش اکثرا مواردی مورد توجه قرار می گیرد که قابل رویت و قابل لمس کردن باشد و در واقع اموری که لذت بصری ایجاد می کند یا دیدن فضا و محیط زیبا باعث ایجاد نشاط می شود مورد توجه قرار می گیرد.1- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشی های زیبا، نماسازی های مختلف.2- زیباسازی مناسب ساختمان مدارس از
1- مدرسه شاد و بانشاط
2-مدرسه شاد ، سازه های نرم و سخت
3- تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
4- روشهای چگونگی ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان
5- بررسی و تحلیل نقش المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای درشادابی و نشاط دانش آموزان مقطع ابتدایی
6- شاداب سازی مدارس و عوامل مؤثر بر نشاط و شادابی دانش آموزان
7- تأثیرگذاری فضای آموزشی در شادی و یادگیری دانش آموزان
8-ضرورت اهمیت شادی و نشاط در مدارس


9- راهکارهای ایجاد شاد
مدارس نوکنده امروز تعطیل شد
اخبار مجله زیبا - به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به اطلاع فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز می‌رساند، تمام مدارس شهر نوکنده در همه مقاطع و فقط در نوبت صبح، امروز ۱۲ آبان ماه ۹۸ به دلیل آب گرفتگی تعطیل اعلام شد - بارش باران در گلستان از دیشب آغاز شده است
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
از آنجا که هم دانش آموز و هم دبیر ساعات طولانی از روز خود را در مدرسه می گزرانند باید این محیط معلمان را به تدریس مشتاق کند و همچنین دانش آموزان با این محیط ارتباط برقرار کرده و با لذت و اشتیاق بیشتری به فراگیری علم بپردازند.
به عنوان  مثال:
مدارس باید دارای نمای زیبایی باشند:
دیوار های کلاس ها، پنجره ها،سرویس بهداشتی و اماکن دیگر درون مدرسه باید جلوه زیبایی داشته باشند.
بر روی برخی از دیوار ها مطالب علمی به صورت روزنامه دیواری چسبانده شده با
 
 
چگونگی دستیابی به تحقق آرمان های شاداب نمودن مدارس
 
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد 
 به نظر من ، مدیر  مدرسه مسئولیتی بس اساسی تر و مهم تر بر عهده دارد، چرا که با روح و روان و جسم کودک و نوجوان سر وکار دارد و بالندگی جامعه و جوانان امروز و سرافرازی و اقتدار فردای آنان به حرف و شعار تنها پیش نمی رود.
ادامه مطلب
سلام مجدد
 
ورزش مدارس
کودکان شایسته بهترین زندگی ممکن هستند. می‌دانیم که ارائه بهترین امکانات بهداشتی، توسعه و بهبود یادگیری اساسی کودکان برای شخص، خانواده‌ها، جامعه، اقتصاد و غیره مفید خواهد بود. طرح این بیانیه، هدف دولت را در جهت فراهم کردن بهترین فرصت‌های ممکن برای پیشرفت، رشد و یادگیری هر کودک ویکلی شرح می‌دهد. ورزش مدارس یک جنبه کلیدی از این هدف و بخشی از برنامه درسی گسترده‌ای است که این فرصت را از طریق پرورش، توسعه و یادگیری جوا
دیشب تا صبح شهرمون بارون اومد،تا خود صبح بارید صبح بیدار شدم و دیدم شهرمون عالی شده ، درختا شاداب کوهها سبز ،قله ی کوه ها رو ابر پوشونده بود ، واقعا خونه موندن تو اون هوا گناه داشت ! خدا این هوا رو می آفرینه که آدم بره تو طبیعت لذتشو ببره ،به مامانم گفتم بیا بریم شهر مادربزرگ ، راه افتادیم ، جاده بی نظیر بود ، همچنین شهر مادربزرگه، کوه ها سفید ، زمینها و درخت ها سبز و شاداب، شکوفه های سفید و صورتی درخشان، هرچی از زیبایی اینجا واستون بگم کم گفتم
 
دکتر حسن روحانی در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید.
وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
 
 - تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس‏
 
‏- تغییر در وضع فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش‌آموزان و تنوع برنامه‌ها‏
 
‏- توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب‌تر آن‌ها در مدارس‏
 
‏- بها دادن به دانش‌آموزان پرتحرک، کنجکاو و پرسشگر‏
 
‏- ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب درمحیط مدرسه‏
 
‏- شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر واصلاح مدارس‏
 
‏- ایجاد انگیزه در مدیران برا
 
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مدارس استان یزد همچنان تعطیل است و تحصیل دانش آموزان در سامانه شاد ادامه دارد.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:با توجه به روند افزایشی آمار بیماری کرونا ویروس، مدارس استان همچنان تعطیل است.پیش از این احتمالات بر این بود اگر استان یزد با شرایط شهر سفید روبه رو شد تمامی مدارس باز شود. اما اکنون استان یزد در شرایط قرمز است و تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باز گشایی
خبر پیشنهاد بازگشایی مدارس از اول اردیبهشت امروز 24 اسفند ماه منتشر شد . به گفته سایت هیوا ، مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت مدارس در ایام اخیر و احتمال تغییر در برگزاری امتحانات و تاخیر در پایان زمان آموزش در این سال تحصیلی گفت: تا کنون یک ماه تعطیلی داشته‌ایم که ممکن است بعد از عید نوروز هم تداوم یابد. حداقل ۵ سناریو را برای وضعیت‌های محتمل پیش‌بینی کرده‌ایم .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
https://www.heyvagroup.com/show
شاید این روزا نام طرح ایران مهارت به گوشتان خورده باشد...
اگر هنوز درباره شرایط اجرای این طرح مفید در مدارس اطلاعی ندارید پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"طرح ایران مهارت چیست؟"
"آموزشگاه مجاز ایران مهارت"
"برگزاری طرح ایران مهارت در مدارس"
"مدارس مشمول طرح ایران مهارت"
ایجاد نشاط و شادابی یکی از موثر ترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است ، مدرسه به عنوان یک نهاد میتواند با به وجود اوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هرچه شاداب کردن جامعه شود . 
اگر در مدرسه شوق زندگی کردن به وجود آید خود به خود اثر گذار بر جامعه خواهد بود، انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند ، مسئولیت پذیرند ، هدفمند هستند ، دید مثبت به زندگی دارند . 
آینده نگر و امیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند ، قرآن د
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلما در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد لیکن با کمی تامل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه شاد داشته باشیم که این خود باعث بروز و رشد استعداده
 
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دیدار صمیمانه با مدیران‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و افتتاحیه مجموعه رفاهی و در جمع خبرنگاران درباره تأمین بنزین سرویس مدارس، گفت: مقرر شد برای سرویس مدارس به ازای پیمایشی که انجام می‌دهند تا سقف ۱۲۰ لیتر در ماه معادل ریالی به رانندگان سرویس پرداخت شود که این موضوع اجرایی می‌شود و زمان آن هم از
سلام
شادی یک اصل مهم در زندگی امروزی
چگونگی ایجاد فضای شاداب‏
 
داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد. در واقع شاداب‌سازی را باید در ابعاد ظاهری و همچنین معنوی جست‌وجو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانیم روان و جسم نوجوان را شاد کنیم. چون نوجوان باید ابتدا از درون وجودش احساس شادمانی داشته باشد و این احساس شادمانی همان حس رضایت از زن
دیدید برف میاد مدارس و ادارات با یکی دو ساعت تاخیر شروع به کار می کنند که ی ذره دما بهتر بشه یا شهرداری فرصت نمک پاشی و ... داشته باشه؟
حالا اینجا به دلیل آلودگی هوا همه مدارس و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش تعطیل شده
بعد کلی آدم با مدرک دکتری و ی عالمه ادعا جمع شدند کنار هم و تصمیم گرفتند که دانشگاه دو ساعت دیرتر شروع به کار کنه!!!
جل الخالق
فکر کنم می‌خوان با پاک کن هوا رو تمیز کنند و دو ساعتی طول می‌کشه
شایدم سیستم تنفسی آدما از ساعت ٩ ب
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
بیستمین پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر می باشد:
 
"آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و بانشاط است؟
برای ما بنویسید که محیط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر،دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟"
 
ان شاالله که در این وب نوشت در پست های مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به این سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
دانلود طرح تدبیر 99-98کاملترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 98-99برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر در سال تحصیلی 99-98 در80 صفحه بافرمت ورد (قایل ویرایش )براساس ساحت هامتناسب با ساحت های سال98لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
برنامه ی عملیاتی طرح تدبیر (ویژه مدارس ابتدایی دخترانه) 6 ساحت فرمت جدید
لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی براساس طرح تدبیر مدارس پسرانه سال تحصیلی 99-98 بصورت ورد
لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
جدید ترین برنامه تدو
امروزه افراد زیادی در مدارس تحصیل میکنند ولی آیا علاقه ای به تحصیل دارند؟!یا از اینکه هر روز از خواب بیدار میشوند و برای رفتن به مدرسه آماده میشوند شوقی در آنها هست یا نه؟!اگر پاسخ خیر است چه راهکاری پیشنهاد میشود تا این شوق و هدف در کودک و نوجوان به وجود بیاید و چگونه مدرسه شاداب تری داشته باشیم.مدرسه دومین محیط تربیتی است که تاثیر مهمی در رشد و طریقه تفکر دانش آموز دارد و یکی از حساس ترین دوران است.محیط، کارکنان مدرسه، امکانات، رفاه، سرگرم
دانلود رمان اسطوره اثر پگاه با فرمت های PDF ، Apk و ePub با لینک مستقیم و رایگان
رمان اسطوره درباره دختری دانشجو است به نام شاداب که در ترم سه رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران درس میخونه. وضعیت مالی خانواده شاداب ضعیف است و برای گذران زندگی مجبور میشه در کنار تحصیل به دنبال کاری نیمه وقت بگرده.
ادامه مطلب
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود.
دین سه جزء اصلی دارد:
۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.
آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و...) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبی
برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی - بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»
مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش بر
آغاز سال تحصیلی 98-99
 
هرساله زمان شروع مدارس برای اکثر پایه های تحصیلی اول مهر ماه است که دانش آموزان باید برای آغاز سال تحصیلی خود به مدرسه مربوطه مراجعه کنند همچنین معمولا زمان شروع مدارس برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی به دلیل آشنایی با محیط مدرسه و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل برنامه ریزی برای شرکت در کنکور سراسری درثبت نام دانش آموزان در مدارس اعم از دوره ابتدایی و متوسطه ، آغازی مهم و سرنوشت ساز برای کسب موفقیت روزافزون

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها