نتایج جستجو برای عبارت :

چرا کتاب صوتی برای کودکان خوب است؟

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به
نقل از گاردین - یک کتاب کودک خوب به اندازه هر نوع اثر ادبی و چه بسا
بیشتر از آن مهم و ارزشمند است. خواندن و علاقمند شدن به یک داستان یا شعر
در کودکی این شانس را به ما می‌دهد که در بقیه عمر کتاب‌خوان یا شاید
نویسنده و هنرمند شویم. یکی از کارهایی که برای کمک به این امر انجام گرفت
انتخاب ملک‌الشعرای کودکان بود.
کتاب اعتماد به نفس کودک من: بخوانید برای تقویت اعتماد به نفس فرزندتان
کتاب اعتماد به نفس کودک من : محمدصادق فیاض، محمدرضا جهانگیرزادهموسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی
معرفی:
در این کتاب خواهید خواند:راه های افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانانعوامل موثر در ضعف اعتماد به نفس کودکانتوصیه های پیشگیری و مقابله با ضعف اعتماد به نفس کودکراهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان… .
بریده کتاب:
راهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان:۱- آ
کتاب داستان امید و اتیسم با داستانی کوتاه و ادبیاتی ساده و قابل فهم به معرفی این اختلال به کودکان و افراد در ارتباط با این‌کودکان می‌پردازد و روش‌های آموزشی این کودکان را تا حدودی معرفی می‌کند.

داستان این کتاب درباره‌ی پسری به نام امید است که دچار اختلال اتیسم می‌باشد و نویسنده‌ی کتاب سعی نموده است رفتارها و روحیات امید را به خواننده منتقل کند این کتاب به خوبی حالات کودکان اتیسم را بیان می‌کند، کودکان اتیسم نیز همانند دیگر کودکان دار
«هدهد سفید» کتابچه ای با موضوع کتاب برای نوجوانان و کودکان است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان در زمینه کتاب، ترویج، فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و ترغیب آنان به مطالعه و انس بیشتر با کتاب و تعمیق دیدگاه مطالعاتی کودکان و نوجوانان در مواجهه با کتاب منتشر می‌شود.مخاطب هدف این کتاب نوجوانان( وکودکان) عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که
با دانلود کتاب های تاریخ ادبیات کودکان خارجی گروه ای است که شما در آن می‌توانید : با تاریخ کهن کودکان خارجی آشنا گردید . سیر فرهنگ وتمدن این مملکت را بشناسید . به دیدار کودکان اهل ایران تا کهن ترین روزگاران بروید . مهمتر از کلیه با دانلود کتاب خارجی، ادبیات کودکان کشور ایران از زمانه باستان تا زمان معاصر آشنا گردید .درین این شرکت نوشته با اهمیت به همراه سندهای برگزیده آورده شده‌است تا شما خوبتر با مورخ و ادبیات کشور‌ایران آشنا نمایید . شما ب
چگونه کودکمان را کتاب خوان کنیم؟مجموعه: روانشناسی کودکان
کتاب خواندن کودک, کتابهای کودکان
با خواندن کتاب برای کودکان مهارت های کلامی کودک را تقویت کنید نه داشتن یک کلکسیون از رمان‌های نامدار در کتابخانه و نه هر هفته به شهرکتاب رفتن، هیچ یک نمی‌تواند از کودک‌تان یک کتابخوان حرفه‌ای بسازد. اگر خودتان با خواندن بیگانه باشید و اگر از تکنیک‌های ساده‌ای که می‌تواند کودک شما را کتابخوان کند، بی‌خبر باشید، رسیدن به چنین آرزویی یا ممکن نمی
 در تعریف کودکان کار آمده است؛ کودکی که به صورت مداوم از او کار کشیده می‌شود. حمایت از کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد دغدغه‌مند به خصوص ساکنین کلان شهرهاست. چطور می‌توانیم از کودکان و خیابان در ایران حمایت کنیم، آدرس مدرسه کودکان کار و انجمن حمایت از کودکان کار را در اختیارشان قرار دهیم. در این یادداشت ما به شما خواهیم گفت که چگونه به کودکان کار کنیم.
ادامه مطلب
نامه‌های کودکان به خدا، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک.
چند سال پیش، کتابی تحت عنوان نامه‌های کودکان به خدا، در آمریکا منتشر شد، که بعد از مدتی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد.
این کتاب، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک است و احتمالا یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌شده. در هیچ کتاب دیگری، نمی‌توان با خواندن فقط چند کلمه ساده روی کاغذ، اینقدر یاد گرفت و احساس کرد.
کتاب نامه به خدا شامل نامه‌های کودکانه‌ای است که با طراوت و طن
نامه‌های کودکان به خدا، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک.
چند سال پیش، کتابی تحت عنوان نامه‌های کودکان به خدا، در آمریکا منتشر شد، که بعد از مدتی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد.
این کتاب، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک است و احتمالا یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌شده. در هیچ کتاب دیگری، نمی‌توان با خواندن فقط چند کلمه ساده روی کاغذ، اینقدر یاد گرفت و احساس کرد.
کتاب نامه به خدا شامل نامه‌های کودکانه‌ای است که با طراوت و طن
به
گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،ترس، چگونگی برخورد با غریبه‌ها، کنترل
ادرار و مدفوع و شلختگی، برای همه کودکان نوعی دغدغه محسوب می‌شود و بچه‌ها
و والدین‌شان تمایل دارند بتوانند راه حلی برایشان پیدا کنند، جولیا کوک
در چهار اثر جدید مجموعه «کتاب‌های جولیا» به این موضوعات پرداخته است.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
علل ریزش مو در کودکان و راه‌های درمانـی
  
علت ریزش مو در کودکان
 
یکی از مواردی که ممکن است برای کودکان اتفاق بیفتد، ریزش مو است. که باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است و دنبال چرایی و همچنین راه درمان برای ریزش موی فرزندشان هستند. در این مقاله ما دلایل ریزش موی کودکان و همچنین روش های درمان ریزش موی کودکان را گردآوری نموده ایم با آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
کتاب الگوهای تربیت کودکان : محمدعلی کریمی نیا، نشر پیام مهدی(عج)
خلاصه:
در این کتاب با بررسی برخی نمونه ها، اصول تعلیم و تربیت کودکان را در قالبی جذاب و دلنشین بصورت داستان های عبرت آموزی از سرگذشت دیگران بیان کرده است.نقش خانواده، نقش وراثت، نقش پدر و مادر و توجه به کودکان یتیم، محبت به فرزندان، آموزش های دینی کودکان و احترام به شخصیت آنان، نقش معلم و تأثیرگذاری عوامل محیطی تشویق و پرهیز از خشونت و … مطالبی است که در این کتاب خواهید خواند.
ب
دلایل درد دور ناف در کودکان
 
 

گاهی درد ناف در کودکان به علت عفونت مجاری ادراری ایجاد می شود
 
درد دور ناف در کودکان، بسیار متداول است و دلایل آن میتواند از استرس مدرسه تا یک بیماری جدّی، متغیر باشد.
درد دور ناف در کودکان
دلایل زیادی برای درد شکم در کودکان وجود دارد. بعضی از این دلایل کاملا جدّی و بعضی دیگر جزیی هستند. با این حال، با تشخیص درست و درمان مناسب، درد میتواند کاملاً و به سرعت بهبود یابد.
ادامه مطلب
با عرض سلام خدمت دوستان، با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا که موجب تعطیلی کتابخانه ها و عدم امکان مراجعه با کتابخانه ها در این مدت شده است از شما عزیزان می خواهیم که با ماندن در خانه هایتان و با مطالعه کتاب های موجود در خانه به پویش #کرونا_را_شکست_میدهیم# بپیوندید. ما نیز برای این منظور کتاب قهرمان من تویی(قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) را خدمت دوستان بویژه کودکان و نوجوانان عزیز معرفی و  خواندن این کتاب را به دوستان پیش
کلاس قصه گویی و نقاشی با حضور کودکان مهد قرآن بیت الزهرا
در کتابخانه محمد رهگذر برگزار گردید. در این برنامه ابتدا کتاب
فاطمه فاطمه از سری کتاب های نهمین جشنواره رضوی که شامل اشعاری در وصف حضرت فاطمه
(س) و حضرت معصومه (س) می باشد برای کودکان خوانده شد. سپس کودکان برداشت های خود را از اشعار به تصویر کشیدند.
آبله مرغان در کودکان
 
 

آبله مرغان، بیماری ویروسی ای است که ویروس واریسلا زوستر آن را ایجاد می کند
 
یک یا دو روز پیش از پدید آمدن جوش های آبله مرغان، برخی از کودکان دچار تب ، درد شکم، گلو درد، سردرد شده یا احساس ضعف می کنند.
ادامه مطلب
نام من قرآن است: پاسخ به سؤالات کودکان درباره بهترین کتاب دنیا.
 
نام من قرآن است : غلامرضا حیدری ابهری، نشر پیام آزادی
معرفی:
من یک کتاب آسمانی ام، حرف های من حرف های خداست، من بهترین کتاب دنیا هستم، نام من قرآن است.چقدر مرا میشناسی؟آیا می دانی که چرا خدا مرا فرستاده؟آیا میدانید که من، از قدیم تا الان تغییر کرده ام یا نه؟درباره قصه های من چه میدانی؟ چرا خدا این قصه ها را گفته است؟آیا میدانی چرا مردم مرا می‌خوانند؟ خواندن من چه فایده ای دارد؟
به نقل از ایرنا: در یکی از کتابهای قصه کودکان در کمال ناباوری خودکشی به روش دار زدن برای کودکان شرح داده می‌شود. هیاهوی ایجاد شده در فضای مجازی موجب لغو انتشار این کتاب پس از ده سال، گردید. معاونت امور فرهنگی درباره حاشیه‌های پیش آمده برای انتشار یک کتاب کودک توضیحاتی ارائه کرد. بر اساس این توضیحات مجوز کتاب مورد اشاره در سال ۱۳۸۹ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صادر شده است. متن این کتاب بر اساس یکی از حکایت‌های کهن برای بزرگسا
کتاب جهان یک خدا دارد: اثبات توحید با مثال هایی قابل فهم و زیبا برای کودکان.
کتاب جهان یک خدا دارد : غلامرضا حیدری ابهری،نشر جمال
معرفی:
پس از اثبات وجود خدا به این پرسش باید پاسخ داد که آیا جهان یک خدا دارد یا چند خدا؟قرآن کریم، همانگونه که به اثبات وجود خدا می پردازد، با تمام قدرت به مبارزه با چند خدایی و شرک اقدام می‌کند .کتاب (جهان یک خدا دارد) با مثال های زیبا و قابل فهم برای کودکان، این آموزه مهم قرآن کریم را برای آنان بیان می کند و تصویر ک
آموزش ساخت کتاب قصه برای کودکان
کتاب قصه کودکان در مقاطع مختلف از طرف مربیان پیشنهاد می شود و اولیا را به چالش میکشد.
در این مقاله به صورت ویدیویی به شما نشان می دهیم چگونه کتاب قصه کودکان را بسازید.
کاردستی کتاب داستان کودکان ضمن ایجاد اشتیاق در کودکان برای بزرگسالان نیز تجربه ای تازه و جذاب است.
برای ساخت کاردستی کتاب قصه کودکان نیازمند مقداری کاغذ رنگی و مقوا و چسب هستید که در طول مقاله گفته می شود.
اگر مخاطب جدید ویکی چجور هستید ضمن خوش آ
کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی پیام نور
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی تالیف عبدالله بنی هاشمی، حسین غلام زاده صفار منبع رشته علوم تربیتی پیام نور شامل: خلاصه کتاب کامل و کاربردی + ...
دریافت فایل
دانلود کتاب آموزش
بسم الله الرحمن الرحیمشادی کودکان یعنی شادی نسل‌های آینده، یعنی پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت. اما تعدادی از کودکان حتی به نیازهای اولیه جسمی همچون غذا، پوشاک و سرپناهی مناسب دست نمی یابند. نیاز کودکان علاوه بر این موارد به محبت و بهره‌مندی از آموزش مناسب نیز محدود نمی‌شود. بلکه کودکان ما نیاز مهم دیگری هم دارند که شاید کمتر شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته باشد. نیاز به شادی!متاسفانه کودکان کار هر کدوم بسته به شرایط ک
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر
پاورپوینت جامع و کامل آزمون هوش وکسلر کودکان http://bit.ly/2U105aY · perow ... پاورپوینت آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر · احسان آزادبخت.
 
پاورپوینت آزمون وکسلر کودکان
دنبال کردن. http://yon.ir/LN7Io برای دریافت فایل لطفا لینک موجود در متن را در مرورگر خود سرچ نمایید. ۱ سال پیش. آموزشی · پاورپوینت. # آزمون هوش وکسلر کودکا.
 
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر کودکان 
آزمون هوش وکسلر کودکان. آزمون هوش وکسلر در سال ۱۹۳۹ زیر عنو
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
طبق تحقیقات انجام شده
کودکان اغلب ترس‌ها و فوبی‌های پدر و مادر را یاد می‌گیرند
و بعضی اوقات این ترس‌ها به شکل قوی‌تری در کودکان بروز می‌کند
مثلا مادرانی که از سوسک یا مارمولک می‌ترسند
معمولا فرزندانشان هم با این ترس بزرگ خواهند شد.
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
 
 
کودک در داستان خود‌، با دنیای پیرامونش بیشترآشنا می‌شود و مسائلی را که در دنیای واقعی راه‌حلی برای آن‌ها نمی‌داند، در دنیای قصه‌هایش به خوبی حل می‌کند. زمانی که خود در دنیای داستانش قهرمانی می‌کند، قهرمان بودن را می‌آموزد و خود را شایسته قهرمان شدن می‌بیند و اینکه می‌تواند در داستان زندگی‌اش به زیبایی بدرخشد و شکوفا شود. درحقیقت می‌توان گفت چنین داستان‌هایی می‌توانند در تقویت اعتماد به نفس کودکان تأثیر شایان‌توجهی داشته با
والدین مدام این موضوع را مطرح می کنند که برای کودکان خود قبل از خواب کتاب بخوانید،
اما قبل از انجام این کار و تکرار هر شب آن باید بدانیم که خواندن کتاب برای کودکان در
بیداری و قبل از خواب چه فوایدی را برای آن ها به همراه دارد.
۱-خواندن کتاب یک روال معمول برای خواباندن کودکان است
بهترین مکان برای خوابیدن کودکان، اتاق خواب و رختخواب مخصوص خودشان است،
اینکه درون رختخواب خود دراز بکشند و آماده شنیدن داستان قبل خواب شوند یک گام موثر در پرورش ذهنی
سلام یک ناشر چینی کتاب آموزشی برای کودکان منتشر کرده و در اختیار ناشر ایرانی قرار داده. طرف ایرانی هم با درک مسئولیت اجتماعی کتاب را ترجمه کرده و رایگان منتشر کرده است (ترجمه‌ی فروغ فرجود).کار بسیار خوبی است چون می شود به جای ترساندن بچه ها و ایجاد رعب و هراس در قلب کودکانه شان، این کتاب را در اختیارشان گذاشت.
جهت دانلود کتاب بصورت pdf  از اینجا اقدام کنید.
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
بهترین یار مهربان برای کودکان کتاب است. و از طریق خواندن کتاب مغز کودک فعال می‌گردد و دایره لغات او گسترده تر می‌شود.بسیاری از قواعد زندگی در داستان ها و با زبان ساده بیان می‌شود که قابل فهم برای کودک هستند.از طریق مطالعه داستان ها، می‌توانیم بسیاری از خطاها و اشتباهات کودک را گوشزد کنیم.منبع: آسمونی
کودکان در ماه های اولیه زندگی، با پاره کردن و ورق زدن کتاب ها در واقع نوعی ارتباط با کتاب و دنیای مطالعه برقرار می کنند. واکنش های مثبت یا منفی والدین به این امر می تواند زمینه ای برای ایجاد علاقه یا بی میلی کودک به کتاب در سالهای بعدی زندگی او و حتی در بزرگسالی شود.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران کودکان در ماه های اولیه زندگی، با پاره کردن و ورق زدن کتاب ها در واقع نوعی ارتباط با کتاب و دنیای مطالعه برقرار می کنند. واکنش های مثبت و یا منفی والدین
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
کودکان در ماه های اولیه زندگی، با پاره کردن و ورق زدن کتاب ها در واقع نوعی ارتباط با کتاب و دنیای مطالعه برقرار می کنند. واکنش های مثبت یا منفی والدین به این امر می تواند زمینه ای برای ایجاد علاقه یا بی میلی کودک به کتاب در سالهای بعدی زندگی او و حتی در بزرگسالی شود.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران کودکان در ماه های اولیه زندگی، با پاره کردن و ورق زدن کتاب ها در واقع نوعی ارتباط با کتاب و دنیای مطالعه برقرار می کنند. واکنش های مثبت و یا منفی والدین
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
 سه پایه وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
چرا کتاب صوتی برای کودکم؟
کتاب‌های صوتی کودکان که به شیوه‌ی حرفه‌ای تهیه و تولید می‌شوند به دلیل موسیقی متن‌، افکت‌های صوتی، راوی مجرب برای هر یک از کاراکترهای داستان و تبدیل شعرهای کتاب به سرود بسیار شنیدنی هستند و از همان ابتدا کودک را به دنبال کردن ماجرای کتاب ترغیب می‌کنند که خود عامل افزایش تمرکز در کودک می شود. تقویت مهارت شنیداری، افزایش دامنه ی لغات، آموزش ناخودآگاهِ تلفظ درست لغات و در نتیجه افزایش مهارت سخن گفتن، از ابتدایی
کتاب درباره خدا : کتابی برای تقویت قدرت تفکر در کودکان پیرامون خداشناسی
کتاب درباره خدا : ناصر نادری، نشر مدرسه
 
معرفی:
دین اسلام دین تفکر است و به پرسش های انسان دقیق و کامل می‌دهد.فرزندان ما عموما اهل تفکر نیستند و می خواهند لقمه آماده در دهان فرو ببرند.این کتاب که به اصلی ترین مسأله یعنی شناخت خداوند می پردازد سعی دارد قدرت تفکر کودک را در نظام آفرینش به کار بیندازد و با دلایل عقلی و منطقی متناسب با فهم کودک را ارائه کند.تصاویر عروسکی و جذ
. هری پاتر و سنگ جادو نوشته‌ی جِی.کِی. رولینگحتما تمام کتاب‌های هری‌ پاتر را خوانده‌اید، اما پیشنهاد می‌کنم این رمان نخست از سری هفت‌تایی کتاب‌های هری پاتر را دوباره بخوانید. دنیای جادوگری هری پاتر هم کودکان و هم بزرگ‌سالان را مجذوب خود کرده است. داستان پسر یتیمی که کودکی سخت و غمناکی را پشت سر می‌گذارد و بعد از وقایعی متوجه می‌شود که جادوگر است. این رمان جایگاه بالایی در فهرست‌ کتاب‌های برتر دارد. داستانِ رمان درسِ عشق جاودان دوستی،
«اهمیت قصه صوتی کودکانه گویی برای کودکان پیش‌دبستانی» عنوان بخشی از این مقاله است. در این بخش می‌خوانیم:
قصه پاسخی به کنجکاوی کودکان و یکی از ابعاد فطرتشان است. بنابراین قصه با فطرت پرسشگر، جست‌و‌جوگر و کنجکاو کودکان پیوند دارد. قصه گویی به رشد توانایی‌های ذهنی و هیجانی کودکان کمک شایانی می‌کند.با این کار نه تنها کودکان با صداها، کلمات و زبان آشنا می‌شوند بلکه کتاب و کتاب‌خوانی هم برایشان ارزش پیدا می‌کند. قصه گفتن برای کودکان سبب تق
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد: بیان رابطه ی بین ایمان به خدا و سخنان روزمره
 
کتاب جمله هایی که خدا دوست دارد : غلامرضا حیدری ابهری، نشر بوستان فدک
معرفی:
این کتاب نوشته حجه الاسلام حیدری ابهری است که در آموزش توحید به کودکان آثار متعددی دارد، که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفته است.این کتاب در ادامه همان آثار نوشته شده که البته رویکرد جدیدی در این زمینه دارد.پس از مطالعه ی این اثر، کودکان در می یابند که بین ایمان به خدا و سخنان رو
مشکلات یادگیری در کودکان ناشی از چیست؟
بخش سلامت کودک - آیا کودک شما در یادگیری مشکل دارد؟  این کودکان به تدریج درمی‌یابند که سایر کودکان از نظر وضع درسی بهتر از آنها هستند و احساس حقارت را تجربه می‌کنند
به ادامه بروید
ادامه مطلب
کودک در داستان خود‌، با دنیای پیرامونش بیشترآشنا می‌شود و مسائلی را که در دنیای واقعی راه‌حلی برای آن‌ها نمی‌داند، در دنیای قصه‌هایش به خوبی حل می‌کند. زمانی که خود در دنیای داستانش قهرمانی می‌کند، قهرمان بودن را می‌آموزد و خود را شایسته قهرمان شدن می‌بیند و اینکه می‌تواند در داستان زندگی‌اش به زیبایی بدرخشد و شکوفا شود. درحقیقت می‌توان گفت چنین داستان‌هایی می‌توانند در تقویت اعتماد به نفس کودکان تأثیر شایان‌توجهی داشته باشند.
کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک - سایت فایل سرچ - ...filesearch.nafasblog.com › post137000کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک. درباره مولف لورا برک استاد برجسته روانشناسی در دانشگاه ایالتی ایلینوی است، جایی که او بیش از سه دهه پیشرفت انسانی را ...
کتاب روانشناسی رشد - آپاراتwww.aparat.com › result › _کتاب_روانشناسی_رشددانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک هر دو جلد همراه خلاصه pdf. Fileandish ... کتاب صوتی فارسی،روانش
کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک - سایت فایل سرچ - ...filesearch.nafasblog.com › post137000کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک. درباره مولف لورا برک استاد برجسته روانشناسی در دانشگاه ایالتی ایلینوی است، جایی که او بیش از سه دهه پیشرفت انسانی را ...
کتاب روانشناسی رشد - آپاراتwww.aparat.com › result › _کتاب_روانشناسی_رشددانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک هر دو جلد همراه خلاصه pdf. Fileandish ... کتاب صوتی فارسی،
روانشناسی نقاشی کودکان
 
کودکان از طریق نقاشی های خود، نظرات و تفسیرهایشان را بیان می کنند‎
 
روانشناسی نقاشی کودکان و خردسالان بسیاری از حرفه ای ها را در زمینه آموزش و پرورش جذب کرده و علاقه مند می کند.
محققان، روانشناسان، معلمان و والدین تحقیقات مختلفی را برای روشن ساختن مفهوم و تفسیر نقاشی های کودکان انجام داده اند.
از طریق بررسی و تحلیل نقاشی کودکان ، می توان بینش آنها را در مورد توسعه اجتماعی / احساسی، فیزیکی و فکری هر کودک به دست آورد.
کتاب عید غدیر : توصیف حال و هوای عید به همراه تشریح وقایع این روز به زبان شعر
 
معرفی:
همیشه برای کودکان کم سن و سال تر کتاب های شعر جذابیت بیشتری دارد و دلنشین تر است…این کتاب با توصیف حال و هوای دید و بازدید های عید غدیر و همچنین تشریح وقایع روز غدیر خم به زبان شعر می‌تواند عیدی خوبی برای عید غدیر به کودکان تان باشد…تصویرگری شاد و جذاب نیز از ویژگی های هنری کتاب است.
 
 
بریده کتاب:
بابا بزرگم شاد است و خنداندر خانه دارد او چند مهمانهم روز عی
توضیحات فایل
در این بخش پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
فهرست
مقدمه
اهمیت و ضرورت
هدف کلی طرح
اهداف جزیی
اهداف رفتاری
حیطه های رفتاری
الف) دانش
ب) نگرش
ج) مهارت
مراحل اجرا
موانع ومحدودیت
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : والدین و مربیان کودک معمولا در مورد رفتار خود ارضایی کودکان سوال های زیادی دارند و ممکن است نگران این رفتار کودکان بشوند. آیا خود ارضایی در کودکان طبیعی است؟ در چه سنی بیشتر رخ می دهد؟ آیا خودارضایی نشانه یک اختلال روانی است؟
ادامه مطلب
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
 
درست فکر کردن پیش نیاز اساسی ورود به حیات عقلانی و اخلاقی است. ترویج اخلاق و عقلانیت بدون آموزش تفکر امکان پذیر نیست. برخلاف باور نسبتا رایج، کودکان می‌توانند اصول و شیوه های صحیح تفکر را بیاموزند و این نیاز اساسی امروز جامعه ما است، این که چگونه می‌توان مهارت‌های فکری کودکان را در خانه و مدرسه بارور کرد، هدفی است که برخی از متخصصان روانشناسی و علوم تربیتی  در پی دستیابی به آن هستند.در زیر به چند اثر در این زمینه اشاره می شود:
 
الف)چاپ ن
از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن اجتناب کنیم. اگر زمانهایی کودک احساس کند حوصله اش سر رفته میتوان سرگرمی هایی مثل ساختن کاردستی ، آشپزی و پخت کیک و خواندن کتاب و قصه استفاده کرد. متناسب با سن کودک میتوان ساعاتی را به تماشای تلویزیون یا بازیهای رایانه ای اختصاص داد( حداکثر دو ساعت در روز) .اگر کودک علایمی از بیماری نشان داد در درجه اول حفظ خونسردی اهمیت زیادی دارد و از واکنشهای احساسی شدید اجتناب کرد تا اضطراب کودک زیاد نشود. در تمام مراحل تشخیص
عنوان:باستر خرگوشک عاشق کتاب خواندنه
نویسنده:پیتر پنتلی
ناشر:چکه
کتاب «باستر خرگوشک عاشق کتاب خواندنه» داستان خرگوشکی است که عاشق کتاب خواندن است اما دوستانش علاقه‌ای به خواندن ندارند و فکر می‌کنند کتاب خواندن کسل‌کننده است. در یک روز بارانی که خرگوشک و دوستانش نمی‌توانند از خانه بیرون بروند، خرگوشک کتاب‌هایش را به آن‌ها امانت می‌دهد تا بخوانند و سرگرم شوند.
دوستان باستر خرگوشک آنچنان غرق داستان‌ها می‌شوند که پس از بند آمدن باران
اهمیت به کودکان
 
در سفر خود به وان نگران مشغول شدن کودکان و خرید برای آنها نباشید. وان ای وی ام با محیا کردن فضای مخصوص بازی و سرگرم کننده برای کودکان و همچنین چندین فروشگاه پوشاک و 2 فروشگاه جذاب اسباب بازی، مکان مناسبی برای خرید و تفریح فرزندان شما است. برندهایی نظیر ال سی وایکیکی ، پانچو ، ای-ببک ، کارتال یوواسی ، تویزشاپ و تورو اینترتینمنت، پوشاک و اسباب بازی کودکان را با کیفیت عالی ارائه داده اند.
 
منبع : تور زمینی وان از تبریز
 
عوارض لاک ناخن برای کودکان
کودکان نسبت به افراد بزرگسال بیشتر به مواد شیمیایی حساس هستند و مواد شیمیایی تاثیر بیشتری روی کودکان می گذارد.لاک ناخن هم به خاطر داشتن مواد شیمیایی می تواند برای کودک شما عوارض داشته باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت
ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
درج کاشت ایمپلنت یک روش توانبخشی در کودکان و نوجوانان محسوب می شود. با استفاده از این دوره شانس بیشتری میتوان برای موفقیت بعد از قرار دادن ایمپلنت در کودکان و نوجوانان ایجاد کرد هرچه هارمونی فیزیولوژیکی که در دندان ها ایجاد می شود و استخوان آلوئول رشد بیشتری داشته باشد، احتمال قرارگیری ایمپلنت موفقیت آمیز تری در کودکان داریم.

ادامه مطلب
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
علت بروز وسواس در کودکان چیست؟ علائم وسواس دوران کودکی کدام‌اند؟ وسواس از جمله اختلالات روانی مشترک بین کودکان و بزرگسالان است که اغلب با ایجاد افکار و احساسات آزارنده، رنج روانی بسیاری را برای فرد فراهم می‌کند. از آنجایی که کودکان ظرفیت روانی کمتری برای تحمل اضطراب دارند ابتلا به وسواس می‌تواند منجر به مشکلات مضاعفی در آن‌ها شود و در نتیجه عملکرد بزرگسالی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. آگاهی از نشانه‌ها و علل بروز وسواس در کودکان برای وال
تحقیقات نشان داده بچه‌‌های ۴ تا ۵ ساله‌ای که سه تا پنج بار در هفته برایشان کتاب خوانده می‌شود، نسبت به سایر همسالان خود، تیزفهم‌تر هستند.
 
کتاب خواندن برای فرزند، تاثیرات ماندگار هم برای والدین و هم برای کودکان دارد. با این کار می‌توانید کیفیت زمان با هم بودنتان را بالا ببرید، چون فرزندتان می‌داند که در این هنگام، تمام تمرکز و حواس پدر یا مادرش فقط معطوف به اوست. 
 
کتاب خواندن برای فرزندتان به نفع مهارت‌های خواندنی او در مدرسه نیز خو
هر چه دنیا را برای کودکان امن‌تر بکنیم
و ترس، اضطراب و دلهره را کمتر درون آن‌ها نهادینه کنیم،
کودکان بیشتر می‌توانند دوری پدر و مادر را برای ساعاتی تحمل کنند،
زیرا چنین کودکانی محبت والدین خود را در ذهن دارند
و دنیا را به خاطر این محبت، امن می‌بینند.
بلند خواندن باعث افزایش مهارت‌های زبان می‌شود. بلند خواندن به فهم عمیق‌تر دستور
زبان، مفاهیم جمله‌ها کمک می‌کند و پیش زمینه دانستن معانی کلمات و خلاصه
ادبیات شود. باعث ارتقای خلاقیت فکر بچه ها می‌شود. گوش کردن به کتاب‌ها سبب
می‌شود آن‌ها در دنیای تخیل غرق شوند. کودکان می‌توانند همراه با شخصیت‌ها
به مکان‌های دور بروند. با احساسات شخصیت‌ها زندگی کنند، کنجکاو شوند و
مخلوق‌های عالی و دنیاهای باشکوه جدید و خیلی چیزهای دیگر را تجربه
از مراقبت ها و دخالت های بیش از
حد در زندگی کودکان اجتناب کنید.
 
وظیفه والدین و مربیان این است که
این قابلیت را در او زنده نگاه دارند
و به کودکان اجازه دهند بعضی
اوقات مطابق سلیقه خود اشیاء
را کشف کنند. 
مراقبت ها و دخالت های زیاد از
حد بزرگسالان در زندگی و رفتارهای
کودکان، قابلیت یادگیری مبتکرانه آنها
را تضعیف می کند.
پس از جنگ جهانی کتابی به نام «فانتزی های جنسی
مردان»، نوشته شد. به نظر نویسنده، سربازانی که جهان را در جنگ جهانی به آتش
کشیدند و آن جنایت ها را انجام دادند، محصول تربیت خشک، آمارنه و غلط آلمانی بودند
که مدام به زندگی کودکان تجاوز می کرد. کودکان نیز انتقام گرفتند. فاشیسم، ارتباط
عمیقی با تربیت کودکان دارد. کسانی که به تربیت کودکان مشغولند، بالاترین وظیفه را
در آینده هر کشوری دارند. والدین و معلمان با مراوده و ارتباط درست با کودکان، می
توانند
اهمیت مطالعه و کتابخوانی
اهمیت مطالعه رو میدونیم؟این آمار مطالعه تو کشورمون جای تأسف داره ؛تو بهترین حالت کمتر از چند دقیقه تو روز سر و کارمون به مطالعه می خوره…
از اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی تا انتخاب یک دوست خوب/ دغدغه‌های 
 کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود. کتاب محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و ...
کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن
اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که مع
 
این پاورپوینت در 17 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از علل زخم معده در کودکان،آزمایش های تشخیص زخم معده،انواع زخم معده،بررسی روش های درمان زخم معده کودکان و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد زخم معده کودکان از معتبرترین منابع پزشکی روز در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید 
 
 
 
دانلود فایل
والدین به کودکان خود یاد می دهند باید از برخی چیزها بترسند و در مقابل خطرهای خاصی احتیاط کنند، مانند آتش یا رد شدن از خیابان. در این مثال ها اضطراب می تواند برای شما مفید باشد زیرا کمک می کند کودک از آسیب دیدن مصون بماند. با این وجود کودکان ممکن است از اشیا و موقعیت هایی ترس داشته باشند که اصلا نیازی به ترسیدن ندارد و بزرگترها آن را تهدیدکننده نمی دانند.

ادامه مطلب
بمنظور کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی
در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی
آواربرداری و امداد رسانی ، کتابخانه ها  اقدام به جمع آوری این اقلام  مذکور می کند.


علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر
هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور  به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.  فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان به ن
باز پنج شنبه فرا رسید و باز کودکان کتاب به دست و خندان قدم در کتابخانه می گذارند و من کتابدار در کتابها و سوال و جوابهای کودکان محصور می
شوم . اینک در بهمن 97 بسیار خرسندم که بیش از دو سال است که پنج شنبه های
کتابخانه ام آنقدر شلوغ است که زمانی که  عقربه های ساعت دیواری، 1 ظهر را نشان
می دهند و زمان تعطیلی کتابخانه را گوشزد می کند من همچنان مشغول فایل
کتابهای برگشتی کودکان هستم. و از ساعت گلایه دارم که چرا با دور تند می
چرخد.27 دی ماه یعنی پنج شن
پس از جنگ جهانی کتابی به نام «فانتزی های جنسی
مردان»، چاچ نوشته شد. به نظر نویسنده، سربازانی که جهان را در جنگ جهانی به آتش
کشیدند و آن جنایت ها را انجام دادند، محصول تربیت خشک، امارنه و غلظ آلمانی بودند
که مدام به زندگی کودکان تجاوز می کرد. کودکان نیز انتقام گرفتند. فاشیسم ارتباط
عمیقی با تربیت کودکان دارد. کسانی که به تربیت کودکان مشغولند بالاترین وظیفه را
در آینده هر کشوری دارند. والدین و معلمان با مراوده و ارتباط درست با کودکان می
توانند
 
زنگ خطرهای سلامت کودکانیکی از نشانه های والدین خوب سلامتی فرزندان شما است.زیرا بدن کودکان هنوز در حال قوی سازی سیستم ایمنی خود است.ممکن است آنها اغلب اوغات بیمار شوند و مراجعه به پزشک به یکی از کار های روزانه شما تبدیل شود.
ادامه مطلب
خرید کتاب و روش های بهبود کتاب خوانی برای کودکان و دانش آموزان  عواملی هستند که میتوانند تاثیر بسیار خوبی بر زندگی آن ها بگذارند .این که بدانیم چه کتابی بخریم و این که چگونه آن را مطالعه کنیم بسیار مهم است.در این مطلب چند کار که باعث میشود مطالعه برای کودکان ما بهتر شود را ذکر میکنیم.
همانطور که می‌دانید بسیاری از عادت‌های ما در کودکی و نوجوانی شکل
می‌گیرند، پس برای بهبود وضعیت کتابخوانی باید کودکان و دانش‌آموزان را به
خواندن کتاب تشویق
یکی از بهترین روش های کمک به والدینی که دارای کودکان اتیسم هستند مطالعه کتاب هایی در این زمینه است. یک کتاب مفید امسال به چاپ رسیده که امیدوارم بتونه انگیزه خوبی برای والدین باشه و پیشنهاد می کنم کتاب هایی که انرژی مثبت و انگیزه برای درمان را می ده حتما مطالعه کنید. مانند کتاب اتیسم در هفت آینه.کتاب اتیسم در 7 آینه (7 روایت والدین کودکان دارای اتیسم از روند…) اثری است از حمیدرضا پوراعتماد به چاپ انتشارات تمدن علمی.

مجموعه ای از هفت روایت پربا
علائم اوتیسم در کودکان چیست؟ اختلال اوتیسم از جمله اختلالات نافذ رشدی است که بررسی آن به صورت یک طیف رفتاری انجام می‌گیرد. افراد مبتلا به اوتیسم دارای نقص در تعامل اجتماعی، مشکلات زبانی و رفتارهای محدود و کلیشه‌ای هستند. والدین اولین افرادی هستند که متوجه تفاوت کودک خود با سایر کودکان می‌شوند. با این حال برای تشخیص این اختلال در کودکان به نظر روانشناس و متخصص نیاز است. ما در ادامه مطلب به بررسی بیشتر در زمینه علائم اوتیسم در کودکان خواهی
دلیل سرماخوردگی مکرر کودکان چیست؟
دلیل
سرماخوردگی مکرر کودکان چه می تواند باشد؟ آیا مشکلی داخلی موجب این تکرر
در ابتلابه سرماخوردگی است یا اینکه که رفتار و عادتی غلط دلیل سرماخوردگی
زیاد کودکان است؟
مواردی که باید در مورد سرماخوردگی مکرر کودکان بدانید
 
ادامه مطلب
کنجکاوی و پرسشگری کودکان
گر چه کنجکاوی را می توان از جمله ویژگی هایی دانست که در اغلب کودکان دیده می شود اما این موضوع در سال های اخیر غفلت شده است. این که کنجکاوی کودکان چه تعریفی دارد و این کنجکاوی تا کجا طبیعی است و چه نقشی در رشد و پرورش کودک می تواند داشته باشد جای این سؤالات زیادی را برای ما ایجاد می کند برای پی بردن به کاربردهای بالقوه این نوع کنجکاوی لازم است درک صحیحی از کنجکاوی کودکان داشته باشیم.
 دیدگاه خانواده و معلمان به عنوان اف
کتاب بزرگ ترین دختر عالم محرم حضرت رقیه(س) کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیدمهدی شجاعی
کتاب بزرگ ترین دختر عالم : نقل داستان کربلا از زاویه حضرت رقیه(س)
 
کتاب بزرگ ترین دختر عالم : سیدمهدی شجاعی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
معرفی:
دنیای غرب برای کودکان مان الگوهای غلطی را ساخته که حقیقی نیستند و در حقیقت کارهای اساسی و سرنوشت ساز و بزرگ انجام نمی دهند.ما باید برای مقابله با این هجمه فرهنگی، الگو های صحیح دینی را به کودک معرفی کنیم
کودکی کودکان کار مثل کودکی ما نیست. ما بازی می کنیم و با آنها بازی می شود، ما در آغوش پدرمان لبخند می زنیم آنها اگر پدری داشته باشند چون معتاد است کتک می خوردند، مادر ما برایمان خوراک تهیه می کند و مادر آنها برای تهیه پول خوراک آنها  را اجاره می دهد. ما درطول سال درس می خوانیم و آنها در خیابان برای جلب ترحم عابران کتاب فارسی اول دبستان را بغل می کنند و ای کاش تفاوت های ما فقط به همینجا ختم شود و به آزارها و سو استفاده های جنسی و بدنی و روانی نرسد.
راز آن بوی شگفت                        
«راز آن بوی شگفت» داستانی است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند و اثر با انبوهی از خرده روایت های به هم پیوسته جلو می رود.
کتاب: راز آن بوی شگفت
نویسنده: فریبا کلهر
انتشارات: به نشر
فریبا کلهر، رمان نویس و نویسندۀ پرکاری است که فعالیت خود در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان را از دهه 1360  و با حضور در مجله های «رشد» آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خ
سوختگی پای کودکان در اثر اسهال عارضه‌ای است که آرام‌ و قرار را از آنها می‌گیرد و پدر و مادرها را به دلهره می‌اندازد؛ بنابراین باید جدی گرفته شود. دو بیماری رایج در میان کودکان وجود دارد که اسهال یکی از علائمشان است. در بخش ابتدایی مطلب، اطلاعات کافی درباره این بیماری ها و روش‌های درمان و پیشگیری از آنها را در اختیارتان می‌گذاریم. بخش دوم مطلب را هم به درمان سوختگی پای کودکان در اثر اسهال اختصاص داده‌ایم و در آن، از راهکارهای درمانی مناس
علائم سرطان در کودکان
از علائم شایع سرطان درکودکان می توان به تب های پایدار و طلانی مدت که پاسخ به درمان نداشته باشند، کاهش وزن، بی اشتهایی شدید، تعریق، خارش شبانه، اختلال در دید، سردرد اشاره کرد که والدین باید از این علائم اطلاع کافی داشته باشند
  برای حمایت از کودکان سرطانی به کدام موسسه باید اعتماد کرد؟
همانطور که می دانید موسسه محک به عنوان بزرگترین موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است. حال موسسات زیادی در تمامی استان ها بنا شده
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شفق رحمانی همسر این پژوهشگر داخل این باره گفت: کامیل احمدی عصر روز یکشنبه با راحتی وثیقه ۵۰۰ میلیون پس از سه ماه بازداشت موقت آزاد شد. احمدی در سال های اخیر در بنیاد آسیب ها و مسائل اجتماعی استیناف ها و کتاب هایی با موضوعات زناشویی کودکان(کودک همسری)، صیغه و صیغه محرمیت، ازدواج سفید، ختنه زنان، زباله گردی کودکان در تهران، دگرباشان جنسی، هویت و قومیت در ایران عمل داده و منتشر کرده است. کامیل احمدی ۲۰ م
از چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟
از
چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟ آیا استفاده از موبایل و تبلت برای
کودکان در سنین پایین خطرناک است ؟ برای اینکه بدانید بهترین سن خرید تلفن
همراه و تبلت چه سنی است با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، با بیان اینکه استرس می‌تواند موجب تهوع به‌ویژه در دانش‌آموزان شود، گفت: باید به عادات و ترکیب غذایی کودکان، دقت و نظارت کافی داشته باشیم.


به گزارش : تیرنگ نیستانی، افزود: گاهی کودکان دبستانی در صبحگاه حالت تهوع و دل به هم خوردگی دارند که اکثراً یکی از عوامل این بی‌میلی به خوردن صبحانه استرس است.
ادامه مطلب
 
 
‍ #معرفی_کتاب #هم_اندیشان منِ دیگرِ ما
من دیگر ما، جلد اول مجموعه‌ای تربیتی از آقای محسن عباسی ولدی است و در خصوص "مهارت‌های تربیت فرزند در دنیای امروز" نوشته شده است.
این مجموعه تربیتی چندین جلد دارد که در هر کدام از آن‌ها به یکی از مسائل مهم تربیتی مانند نقش محبت، آزادی، بازی کردن، تلویزیون دیدن و بازی‌های رایانه‌ای پرداخته است.
محسن عباسی ولدی در کتاب من دیگر ما، با زبان ساده و بیانی واضح و روشن، دیدگاه‌های تربیتی دینی بر کودکان و
یکی از برنامه هایی که توسط کتابخانه شهید علمدار جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس در نظر گرفته است، برگزاری منظم نمایشگاه کتاب می باشد.  آشنایی کودکان با منابع غیردرسی کتابخانه ،  ایجاد علاقه به کتاب و کتابدار، امکان مطالعه کودکانی که  موقعیت استفاده از کتابخانه را ندارند از اهداف این فعالیت می باشد.
 
 
فرهنگ کتابخوانی چیزی نیست، که با برپایی چند نمایشگاه یا تبلیغات جا بیفتد، مشکل را باید از ریشه حل کرد.
مشکل از جایی شروع میشه که کتاب های دبستانی و مربوط به کودکان آنقدر گیج کننده و کم محتوا هستند، که کودک از همان سالهای نخست آشنایی با کتاب از آن گریزان می شوند.
به صورت ناخودآگاه نوعی ترس و انزجار از کتاب در وجود کودکان نقش می بندد که در دوران بزرگسالی کاملا فرد را از کتاب فراری می کند. این موضوع باعث می شود تا جامعه ای کم سواد و ناآگاه داشته ب
درمان سریع و خانگی سرفه کودکان
سرفه
های خشک شبانه یا سرفه های شدید همراه با خس خس سینه در بچه ها باعث
نگرانی والدین می شود ، در این شرایط از روش های طبیعی و سریع درمان سرفه
کودکان غافل نشوید.
نشانه های سرفه کودکان و راههای درمان آن
ادامه مطلب
▫️موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران:بررسی گزارش‌های همه‌گیری بیماری کرونا نشان می‌دهد کودکان نیز ممکن است به این بیماری مبتلا شوند اما میزان و شدت ابتلای آنها نسبت به بزرگسالان کمتر است 
▫️بر اساس مطالعات صورت گرفته روی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از بیش از ۴۴ هزار مورد تایید شده در چین، تنها ۴۱۶ مورد (کمتر از ۱ درصد)، کودکان نه ساله یا کمتر بودند
+ کودکان مبتلا به ویروس کرونا، اغلب علایمی شبیه سرماخوردگی مانند تب، آب
امشب ویدئویی پخش شد از دختری به نام گرتا که در سازمان ملل از محیط زیست گفت و از کشتار مردم توسط ثروتمندان و سیاست مداران جهان. اولین بار سخنرانیش را در یکی از همین شبکه های اجتماعی دیدم. قبل از لود شدن فکر می کردم که این همه تحصیل کرده محیط زیست این همه آدم دغدغه مندی که در این راه کشته شدند زجر کشیدند زندگیشان نابود شد چرا از آن ها یک سخنرانی در این باب نمی شنویم. چرا یک بچه ؟ به این نتیجه رسیدم شانتاژ خبری است نه بیشتر و چون کودکان معصوم تراند
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب ،کتاب فلفل  نبین چه ریزه!سه قصه از ازوپ نوشته لین مانسینگر از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط کتابدار برای دانش آموزان کلاس اول دبستان بعثت خوانده شد.
این کتاب شامل سه داستان کوتاه و جذاب فلفل نبین چه ریزه!، خرگوش تند فلفلی و لاک پشت کند قلقلی ، مورچه قرمز کوچولو و کبوتر سفید تپلو برای کودکان می باشد.داستان فلفل نبین چه ریزه! توسط کتابدار برای کودکان خوانده شد.
با به کارگیری سی شیوه ساده از هنگام بارداری تا پایان دوسالگی افزون بر رشد جسمانی مناسب، زمینه های افزایش بهره هوشی کودکان را تقویت کنید. از آنجا که پایه ریزی و شکل گیری رشد جسمانی و ذهنی کودکان از بارداری تا دو سالگی است، به کارگیری این  شیوه به طور هماهنگ به رشد همه جانبه و مناسب کودک کمک می کند.
ادامه مطلب
چه خوب می شود که مانند کودکانی که در دستشان کتاب دارند بزرگتر ها هم کتاب را جایگزین فضای مجازی و اینترنت کنند.
استفاده از فضای مجازی هم خوب است ولی تا حدی که نیاز هایمان را فراهم کنیم .
من در این وبلاگ براتون رمان ها وداستان هایی دارم که میتونه این عادت خوب را در وجود شما بیدار کنه
 
اخبار فرهنگی گزارش : شاهد خبر به گزارش پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا، کتاب به چاپ می رسد. مدیر این مجمع با تشریح این خبر افزود: کتاب بهترین عموی دنیا ، که برای رده سنی کودکان و نوجوانان به نگارش در امده است ، بخشی از رشادت های حضرت ابوالفضل علیه السلام و نهایتا شهادت ایشان را روایت می کند. همدانی اظهار داشت : این کتاب به همت همکاران گرامی سرکار خانم قاسمی کیا و برادر رجبی ، در ١٠ صفحه ، به صورت متن داستانی و تصویری به رشته تحریر در امده اس
آخر دعاش گفت خدایا ی آرامش قلبی به این جمع بده که چیزی که در درونشونه رو پیدا کنن...
بهترین دعایی بود که ی نفر میتونست در حقم بکنه...خدایا میشه ی روز بیام و بگم آرامشی پیدا کردم که هیچ چیز و هیچ کس مطلقا نمیتونه خرابش کنه؟
++خیلی دوست دارم سبک سخنرانیش رو...حرفاش ملموسه برام...
++میخواستم ی کتاب مربوط به وقایع کربلا واسه ی فندق بگیرم...چند جا رفتمو واسه گروه سنی اون چیزی پیدا نکردم...از آخر عجله ای کتاب به اسم پند های پدرانه خریدم که نهج البلاغه برای ک
مراجعه به دندانپزشکی حداقل سالی یک بار لازم و ضروری است.
اما بعضی از افراد به دلیل داشتن ترس از دندانپزشکی تا زمانی که دندان های آن ها دچار درد نشود مراجعه به دندانپزشک را به تعویق می اندازند.
این ترس در کودکان زیاد دیده می شود.دلیل ترس کودکان از رفتن به دندانپزشکی کاملا واضح است، اما می توان تدابیری اندیشید تا این ترس برای همیشه به شجاعت تبدیل شود. 
اولین تجربه کودکان از رفتن به دندانپزشکی: اولین تجربه و اتفاقاتی که می افتد بسیار مهم است و ب
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده ...
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده ...
 
یادگیری و آموزش قرآن با زیان ساده برای کودکان مسلمان یادگیری و آموزش قرآن با زیان ساده برای کودکان مسلمان آموزش و یادگیری قرآن به کودکان برنامه ای جذاب و کاربردی برای کودکان و اطفال شماست. در این برنامه تلاش کرده ایم تا با ظاهر زیبا و جذاب کودکان را به یادگیری قرآن علاقه مند کنیم. برای آموزش و حفظ قرآن، هیچ زمانی دیر نیست. البته در کودکی ذهن برای فراگیری معلومات آمادگی بیش تری دارد. و باید آن را بهترین زمان حفظ قرآن به شمار آورد. رسول خدا ـ ص

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهرو معصومیان