نتایج جستجو برای عبارت :

باشگاه خبرنگاران جوان

بزرگترین خبرگزاری فـارسی زبان دنیا باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.
سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران جوان در قسمت کلینیک آنلاین مطرح کرده‌اند، عضو انجمن متخصصان گوارش و کبد ایران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت «کلینیک آنلاین» مطرح کرده بودند، منتشر شد.
شما هم می‌توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود، پاسخ را از پزشکان مربوطه دریافت کنید.
پاسخ  سوالات شما در زمینه «بواسیر» را سیدمحمد صا
مجله اینترنتی لبخند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان امیر ماکو مدیر برنامه پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار خبری مبنی بر وضعیت نامناسب جسمانی این هنرمند گفت:
ادامه مطلب
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این پیراهن که 120 سال پیش طراحی شد به هیچ عنوان استانداردهای پیراهن‎های امروزی را ندارد. پیراهنِ 120 سال پیش بارسلونا همانند پیراهن مردانه است و دگمه دارد! تصویری از این پیراهن را اینجا می بینید: منبع: جام جم انتهای پیام/
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: داروی آنابولیک که این روز‌ها در باشگاه‌های ورزشی مردان جوان استفاده می‌کنند و مورد تبلیغ است، باعث نازایی می‌شود. براین اساس به هموطنان هشدار می‌دهیم به این تبلیغات توجهی نکنند. سید‌علی فاطمی گفت: مصرف داروی هورمونی آنابولیک باعث تحلیل غدد جنسی مردان شده و متاسفانه این دارو توسط مربیان باشگاه‌های ورزشی برای پرورش اندام تجویز می‌شود که علاوه بر نازا
ساعت ۱۷ روز چهارشنبه، در تالار حافظ شیراز، فیلم شنای پروانه نخستین اثر سینمایی بلند محمد کارت فیلمساز شیرازی اکران شد، فیلمی که حکایتی تلخ از گوشه و کنار شهر‌ها و محله‌های جنوب شهر ایران دارد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - هنرشیراز - باشگاه خبرنگاران جوان 1- باشگاه خبرنگاران جوان 2 -
ادامه مطلب
 
پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، گویای این است که هنوز ساز و کاری برای ثبت نام متقاضیان وام یک میلیون تومانی تعیین نشده است.
به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد، نیازی به مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیست و صرفا باید در "سایت" ثبت نام کنند.
ادامه مطلب
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از اتصال اینترنت همراه در تهران و ۷ استان دیگر خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد.
شایان ذکر است اینترنت اپراتور ایرانسل و همراه اول و
طرز تهیه آبگوشت قنبید
اگر تا به حال آبگوشت لوبیا سفید قمی نخورده اید پیشنهاد ما به شما خواندن این طرزتهیه آبگوشت قمی در این بخش از باشگاه خبرنگاران جوان است.
 قم نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران غذاهای محلی و به خصوصی دارد که بایستی برای یک بار هم شده آن ها را درست کرده و نوش جان کنید.
از جمله این غذاهای خوشمزه و لذیذ و البته متفاوت آبگوشت قنبید قمی است که دستور تازه و متفاوتی از سایر آبگوشت ها دارد.
قمنبیت به معنی نبات قم بوده و اهالی قم به عل
اصلاً معلوم نیست قضیه از چه قرار هستش.
هیچ جا، هیچ چیز مشخصی هم در این مورد نوشته نشده که ناوچه کنارک چرا و چطور مورد هدف قرار گرفته.
حتی یک روز هم برای این همه کشته و زخمی شدن جوانان، عزای عمومی اعلام نکردن!
قسمت خنده دار ماجرا، این پست "باشگاه خبرنگاران جوان" هست. البته اگر پاکش نکنن. واکنش های مردم رو هم بخونید.
لینک
ظاهرا مهاجم دیپورتی پرسپولیس راهی ذوب آهن خواهد شد.
جونیور براندائو بازیکنی که نتوانست در تیم جا بیفتد و همچنین نظر کادر فنی نسبت به او منفی بود ظاهرا قرار است به ذوب آهن بپیوندد .
منبع این خبر سایت ایلنا و باشگاه خبرنگاران جوان است . 
به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود.
امام حسین (ع):
«إِنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ کُنْتُمْ لَا تَخَ
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
بسیاری از در هنگام کار کردن با نرم افزار word با مشکل تایپ اعداد به زبان انگلیسی مواجه می شویم که ما در ترفند چگونگی حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایپ غیر فارسی اعداد در برنامه word  بسیار کلافه کننده  و خیلی از کاربران زمانی که چند روش را امتحان می کنند اما این مشکل حل نمی شود دیگر مشکل را رها کرده و با همان اعداد انگلیسی در میان متون فارسی کنار می آیند.
اما ما به شما راه حل
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گرت بیل ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید قبل از ورود به زمین تمرین کهکشانی‌ها دل درد شدیدی گرفت. مسئولان باشگاه رئال مادرید از ترس اینکه این دل درد نشانه کرونا باشد اجازه ندادند او در تمرین روز گذشته حاضر شود.
مسئولان باشگاه رئال مادرید پس از این موضوع خطاب به این بازیکن گفتند: «زین الدین زیدان (سرمربی تیم رئال مادرید) تمام بازیکنان را برای بازی مقابل لوانته سالم می‌خواهد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس به پزشکان و پرستاران توصیه کرد به علت کمبود تجهیزات بهداشتی در سراسر جهان، از لباس‌های محافظ یکبار مصرف، دوباره استفاده کنند.
ادامه مطلب
به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۱۶ اردیبهشت یک محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ شامل ۴۰ هزار تست ساخته شرکت دانش بنیان پیشتاز طب زمان، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد کشور آلمان ارسال شد.
خبر گروه فرهنگی هنری _ قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان با کد خبر ۶۰۱۰۶۲۶ مورخ ۹۵/۱۲/۲۰ :
۱_ داشتن اعتقادات صحیح 
۲_ محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام 
۳_ صله رحم بخصوص برای والدین 
۴_ تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها
۵_ انگشتر به دست کردن 
۶_  خواندن دعای عدیله 
۷_ خواندن هفت بار " بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم در تعقیبات نماز صبح 
۸_ خواندن قرآن بعد از هر نماز 
التماس دعا 
 
 در سایت باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشکلات طلاق توافقی بخوانید وبا اطلاعات وارد این راه شوید ما نیز این مشکلات را برای شما دراین بلاگ آورده ایم

مشکلات طلاق توافقی 
معمولا پس از صدور حکم طلاق توافقی، شوهر هیچ اجباری برای آمدن به محضر ندارد و چون این طلاق با توافق طرفین صورت می‌گیرد، به لحاظ قانونی رفتن به محضر هم باید با توافق طرفین باشد و نمی‌شود توافق طرفین را با الزام همراه کرد، بنابراین برای حل این مشکل شاید بهترین راهکار این باشد
مدارس نوکنده امروز تعطیل شد
اخبار مجله زیبا - به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به اطلاع فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز می‌رساند، تمام مدارس شهر نوکنده در همه مقاطع و فقط در نوبت صبح، امروز ۱۲ آبان ماه ۹۸ به دلیل آب گرفتگی تعطیل اعلام شد - بارش باران در گلستان از دیشب آغاز شده است
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری الجزیره، هزاران نفر در سراسر آمریکا به ترغیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور کشورشان در اعتراض به طرح فاصله گذاری اجتماعی در این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ به خیابان‌ها آمدند.
ادامه مطلب
مجله اینترنتی لبخند به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یزید در اواخر عمر دچار جنون شد، رفتار‌های بسیار زشت و ناروایی از خود نشان می‌داد، تعادل روانی نداشت و بعد سر به بیابان گذاشت و بالاخره با خفت و خواری و پستی مرد و در یک نقطه دفن شد. بعد‌ها در دوران مختار و بعد در عصر بنی‌العباس این قبر‌ها را می‌شکافتند و مرده آن‌ها را بعد از سال‌ها بیرون می‌آوردند.
ادامه مطلب
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
 
طبق مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وام یک میلیونی در حال واریز به حساب ۱۷ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر است.
به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر دریافت اطلاعات یارانه بگیرانی که شماره کد ملی خود را تا قبل از ۳۱ فروردین به سامانه رفاهی ارسال کرده اند، امروز وام یک میلیون تومانی وعده دولت به حساب آن ها واریز می شود.
 
طبق مشاهدات خبرنگار بورس،بانک و بیمه و کسب
تحقیقات نشان داده مصرف برخی غذاها می‌تواند بر تولید هورمون رشد تاثیر بگذارد و منجر به افزایش قد شما شود.تصویر غذا‌هایی که قد شما را افزایش می‌دهند!به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جوامع امروزی برخی افراد در تلاش برای افزایش قد خود هستند، در حالی که بلندی قد به ژنتیک افراد بستگی دارد. البته خوردن برخی غذا‌ها نیز می‌تواند بر روند رشد قد تاثیرگذار باشد.

ادامه مطلب
سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر چاقو خوردگی امام جمعه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد حجت الاسلام والمسلمین محمد
خرسند امام جمعه این شهرستان توسط شخصی به هویت معلوم در مقابل منزل خود
بو
فرمایش رسول الله درباره وظیفه زن نسبت به شوهر
مجله زیبا - بخش زناشویی- رسول اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله فرمودند: حق مرد بر زن این است که [زن]ملازم خانه او باشد، و به شوهرش دوستی و محبت و دلسوزی کند، و از خشم و عصبانی کردن وی دوری گزیند، و آنچه را مورد رضایت اوست انجام دهد، و به پیمان و وعده وی وفادار باشد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
لیدا کاوه عضو تیم دوچرخه سواری نیست
سایت زنان ایرانی : روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان درخصوص ادعای لیدا کاوه مبنی بر دوچرخه سوار بودن وی اطلاعیه ای صادر کرد:لیدا کاوه همانند دیگر هموطنان فقط گاهی از دوچرخه شخصی استفاده می‌کرده است و سابقه حضور در هیئت‌های دوچرخه سواری و سامانه این فدراسیون را ندارد و ورزشکار این رشته محسوب نمی‌شود. . .
باشگاه خبرنگاران جوان
 
سارا از سگ خود و نگهداری آن برایم گفت از اینکه به سگ خود وابسته است و بیشتر از سه روز نمی‌تواند از سگ خود دور بماند، می‌گفت حتی زمانی که به اجبار سگم را فقط چند روز به آشنایان می‌سپارم به آن‌ها می‌گویم برام فیلم و عکس ارسال کنند تا دلتنگی ام رفع شود.
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به بررسی هزینه‌های نجومی برای آرایشگاه سگ و گربه پرداخته است.
فرقی نمی‌کند چند سال دارند اما بسیاری ترجیح می دهند تنهایی و خلع خود را با نگهداری یک حیوان در خ
 
برسر راه طلاق مشکلاتی وجود دارد هم قانون هم طرفین این مشکلات را در این مسیر میگذارند پس اگر میخواهید پا در این مسیر پر پیچ وخم بگذارید بهتر است با تمام مشکلات واتفاقات بر سر راهتان آشنا شوید وبدانید باید چکار کنید برای روشن شدن مسیرتان به سایت باشگاه خبرنگاران جوان بروید وتمام این مسیر را بررسی کنید ما هم این مطلب را با شما به اشتراک گذاشته ایم
مشکلات طلاق توافقی 
معمولا پس از صدور حکم طلاق توافقی، شوهر هیچ اجباری برای آمدن به محضر ندارد
 رنگ؛ شاید بتوان آن را مهمترین عنصر این جهان دانست، تصور کنید در یک دنیای سیاه و سفید زندگی می‌کردید، آنموقع چه اتفاقی می‌افتاد، مجبور بودید همه چیز را یا سیاه ببینید و یا سفید و بنوعی اصلا هیچ انرژی را دریافت نمی‌کردید و هیچ روحی در زندگی وجود نداشت!
یکی از این رنگ‌هایی که سبب روح بخشی به دنیای اطراف ما شده است رنگ بنفش است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم دارد تا اطلاعاتی شگفت انگیز از این رنگ را در اختیار شما قرار دهد، پس پیشنهاد می
 رنگ؛ شاید بتوان آن را مهمترین عنصر این جهان دانست، تصور کنید در یک دنیای سیاه و سفید زندگی می‌کردید، آنموقع چه اتفاقی می‌افتاد، مجبور بودید همه چیز را یا سیاه ببینید و یا سفید و بنوعی اصلا هیچ انرژی را دریافت نمی‌کردید و هیچ روحی در زندگی وجود نداشت!
یکی از این رنگ‌هایی که سبب روح بخشی به دنیای اطراف ما شده است رنگ بنفش است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم دارد تا اطلاعاتی شگفت انگیز از این رنگ را در اختیار شما قرار دهد، پس پیشنهاد می
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارشی از نیویورک نوشت: در حالی که تنش‌ها بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و برخی دستگاه‌های اجرایی محلی در مورد جدول زمانی و چگونگی لغو محدودیت‌هایی که فعالیت اقتصادی را در این کشور مختل کرده، مدام رو به افزایش است، دونالد ترامپ جمعه به چند فرماندار دموکرات برای نحوه مدیریت همه گیری ویروس کرونا تاخت.
ادامه مطلب
در امر گرفتن مهریه همیشه مشکلاتی وجود دارد ومردان معمولا از این امر شانه خالی میکنندبرای آنکه بتوانید با تمام این مراحل گرفتن مهریه آشنا شوید وبدانید که چه باید انجام دهید به سایت باشگاه خبر نگاران جوان رفته در این باره مطالعه کنید این مطلب پر بار را ما هم برای بازدید شما در این بلاگ به اشتراک گذاشته ایم

مهریه یا حکم جلب شوهر؟
یک حقوقدان گفت:‌ مهر، توافق مالی فی‌مابین زن و مرد به هنگام عقد نکاح بوده و نوع الزام قانونی و شرعی است که بر شوهر
 تاثیر شگفت انگیز شربت آلو در درمان یبوست
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آلو به دلیل وجود ویتامین C و آهن ترکیبی مناسب و بسیار قوی برای درمان سرماخوردگی و
 آنفولانزا است، این میوه سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند و همانند سپری قوی، آسیب خورشید را به حداقل می‌رساند
 و به رشد سلول‌های جوان در بدن کمک می‌کند؛ منیزیم موجود در آلو برای انقباض ماهیچه
طلاقها متفاوتند وشرایط وانواع مختلفی دارند که اگر میخواهید بیشتر بدانید باید به سایت خوب باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید ما قسمتی از مطالب این سایت را در این بلاگ برای آگاهی شما بازدید کننده ی عزیز آورده ایم

تفاوت طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات 
چنانچه زوجین هر دو در مورد طلاق توافق داشته و در مورد نحوه جدایی و پرداخت حقوق زن و فرزندان به تفاهم برسند، طلاق توافقی است. این طلاق برای سرعت بخشیدن به کار کسانی است که با توافق مصّر به طلاق ه
ویفر‌های خانگی
در این مطلب طرز تهیه ویفرهای بسیار خوشمزه را می‌خوانید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  طرز تهیه  ویفر بسیار ساده و سریع درست می‌شود و بچه ها عاشقشان خواهند شد. ویفرهای بازار به کام می‌چسبند
ولی ابن ویفر خانگی این مشکل را ندارد و بسیار دلچسب و خوشمزه است. این ویفر‌های خوشمزه با چای می‌چسبه!
 
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره اختلال اینترنت در روزهای اخیر، گفت: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.
او ادامه داد: از روز گذشته پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با عادی شدن شرایط، مجوز لازم صادر شود و شرکت‌ها مجدد اینترنت را برقرار کنند.
وزیر ارتباطات تأکید کرد: قطع خدمات ض
 رنگ؛ شاید بتوان آن را مهمترین عنصر این جهان دانست، تصور کنید در یک دنیای سیاه و سفید زندگی می‌کردید، آنموقع چه اتفاقی می‌افتاد، مجبور بودید همه چیز را یا سیاه ببینید و یا سفید و بنوعی اصلا هیچ انرژی را دریافت نمی‌کردید و هیچ روحی در زندگی وجود نداشت!
یکی از این رنگ‌هایی که سبب روح بخشی به دنیای اطراف ما شده است رنگ بنفش است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم دارد تا اطلاعاتی شگفت انگیز از این رنگ را در اختیار شما قرار دهد، پس پیشنهاد می
میخواهید ازدواج کنید وتصمیمتان براین است که مهریه نداشته باشید قبل از اجرایی کردن این تصمیمتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان در باره ازدواج بدون مهریه بخوانید وآنگاه تصمیم بگیرید 
این مطلب خوب را در این بلاگ نیز بخوانید
آیا ازدواج بدون مهریه صحیح است؟ / مهریه به روایت قانون
ازدواج بدون مهریه صحیح است اما مهر‌المثل توسط قانونگذار برای زن تعیین خواهد شد، یعنی دادگاه مطابق با حال و روز و شرایط خانوادگی فرد برای وی مهریه تعیین خواهد کرد، بن
در
تصادف عصر چهارشنبه (۲۹ خرداد) در روستای زاغه همدان راننده خوردوی کشنده ماک با سرعت از
کوچه‌های این روستا در حرکت بود که با یک پسر بچه ۱۲ ساله که مشغول
بازی با دوستانش بود برخورد کرد.
پسر بچه در دم فوت کرد و علت این تصادف بی توجهی راننده خودرو و سرعت غیر مجاز بود.
سرهنگ عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال در این روستا ۲ مورد تصادف منجر به فوت و ۴ مورد تصادف جرحی داشته ایم که در همه آن‌ها رعایت نکردن سرعت مجا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کورتیزول هورمون اصلی استرس بدن است. وقتی فرد دچار استرس می‌شود، غدد فوق کلیوی هورمون استروئیدی کورتیزول را آزاد می‌کند که در بسیاری از عملکرد‌های بدن از جمله کنترل میزان قند خون نقش دارد.
سطح کورتیزول در خون معمولاً در صبح بیشتر است و به تدریج در طول روز کاهش می‌یابد. کورتیزول همچنین در تنظیم چرخه خواب بدن، مدیریت نحوه استفاده بدن از کربوهیدرات ها، چربی‌ها و پروتئین ها، کاهش التهاب، کنترل فشار خون، نقش د
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو و تلویزیون رسمی آلمان در گزارشی که از سوی دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) تهیه شده اعلام کرد: کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود. 
 
در ادامه این گزارش آمده است: در کنار این اموال، کمک هایی در قالب ادوات پزشکی، لباس، خودرو، جلیقۀ ضد گلوله و نیز کمک هایی که از طریق شبکه های اجتماعی برای گروهک تروریستی داعش جمع آوری می شود وجود
دنیای حشرات همانند دنیای سایر جانداران، ویژگی های منحصر به فرد و عجیبی دارد که گاهی اوقات انسان را به فکر فرو می برد. یکی از این ویژگی های خاص و عجیب نحوه زندگی حشرات، این موجودات ظریف و ضعیف در قطب است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد به آن بپردازد.
همه چیز درباره حشرات و خصوصیات آن‌ها!
حشرات را می توان از جمله، ریزترین و کوچک‌ترین مخلوقات خدا دانست که در سراسر گیتی پراکنده اند و به حیات خویش در این سرای گسترده الهی ادامه می‌دهند. بد
 رنگ؛ شاید بتوان آن را مهمترین عنصر این جهان دانست، تصور کنید در یک دنیای سیاه و سفید زندگی می‌کردید، آنموقع چه اتفاقی می‌افتاد، مجبور بودید همه چیز را یا سیاه ببینید و یا سفید و بنوعی اصلا هیچ انرژی را دریافت نمی‌کردید و هیچ روحی در زندگی وجود نداشت!
یکی از این رنگ‌هایی که سبب روح بخشی به دنیای اطراف ما شده است رنگ بنفش است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم دارد تا اطلاعاتی شگفت انگیز از این رنگ را در اختیار شما قرار دهد، پس پیشنهاد می
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ دانش‌آموز یک مدرسه ابتدایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پی تخلیه سوخت یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی دلتا بر فراز زمین بازی این مدرسه مجروح شدند. سخنگوی خطوط هوایی دلتا اعلام کرد که پرواز شماره ۸۹ با مشکلی در موتور هواپیما مواجه شد که بازگشت آن به فرودگاه لس آنجلس را ضروری می‌ساخت. وی گفت که پس از تخلیه اضطراری سوخت برای کاهش وزن جهت فرود، این هواپیما به سلامت بر زمین نشست.
 پس از مشخص شدن مصدومیت مادیبو مایگا مهاجم مالیایی مدنظر قرمزها این باشگاه حالا به دنبال مهاجم خارجی دیگری می‌گردد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی 24 ساعت آینده مهاجم مدنطر و جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین علا عباس مهاجم 22 ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا  گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.
این مهاجم  جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در 18 بازی خود برای این تیم عراقی 11 گل به
دیروز برای ساعاتی اینترنت وصل بود ولی بازم قطعش کردن. خبرهای رسیده (سایت باشگاه خبرنگاران جوان) حاکی از این هست که اینترنت بسیاری از شهرها هنوز قطع هست و تنها برخی شهرها و به صورت قطره چکانی وصل شدن.
حالا وزیرِ قطعِ ارتباطات گفته بود که: تا پایان امشب مشکل اینترنت برطرف میشه! (منظورشون پایان دیشب بود).
حالا امروز سوم آذر ماه هست و ما از طبیعی ترین حقمون که داشتن اینترنت آزاد هست محروم هستیم.
و سالهاست که به این نتیجه رسیدم: وقتی سخنی از امنیت به
یک متخصص طب سنتی گفت: برخی دمنوش‌های گیاهی نقش موثری در کاهش و کنترل چربی خون بالا دارند.
به گزارش سلامت نیوز، وحید اسماعیلی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چربی خون بالا و مراقبت‌های تغذیه‌ای اظهار داشت: کلسترول یا به زبان عامه چربی خون بالا در حقیقت از رژیم‌های غذایی نامناسب ایجاد می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچه وله، حزب چپ‌های آلمان در بیانیه‌ای لغو تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران را ضروری دانست.
این حزب در بیانیه خود آورده است: براساس توافق هسته‌ای، اتحادیه اروپا وعده‌های روشنی داده است و باید به آن‌ها عمل کند.
بیژن جیر سرایی، نماینده ایرانی‌تبار مجلس فدرال آلمان نیز در این باره گفت: اتحادیه اروپا به تنهایی نمی‌تواند برجام را اجرا کند.
بیژن جیر سرایی افزود: در زمان انعقاد
اگر شما از از بوی بد دهان تان اذیت می شوید این مقاله را بخوانید
بوی بد دهان معضلی شایع و خجالت آور است که در بسیاری از موارد خود فرد متوجه آن نمی‌شود؛ 
در این میان استفاده از داروهای مخصوص فشار خون بالا، دارو های ضد افسردگی، و آنتی هیستامین ها میتوانند عوارض جانبی مانند خشکی دهان را در پی داشته باشند، 
مشکلی که در ادامه با موردی تلخ‌تر یعنی بوی بد دهان همراه خواهد شد، زیرا بزاق برای شستن قطعه های غذا از حفره دهانی ضروری است. 
در عفونت دهانی
در زیر چمن های یک حیاط هزارتویی به صورت مخفیانه و توسط یک موش کور ساخته شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عکس هایی که می بینید از یک چمنزار خانگی گرفته شده اند که باعث و بانی این هرج و مرج فقط یک موش کور کوچک بوده است.

ادامه مطلب
طبق بررسی های آماری به دست آمده از مقایسه بازدید مطالب بین دو کانال مشابه با مدیریت واحد در دو پیامرسان ایتا و سروش، گرچه اعضای اسمی برخی کانال های سروش بیشتر از ایتا است، لکن بازدید مطالب در ایتا به مراتب بیشتر است.
این تحقیقات نشانگر این است که سروش ریزش زیادی داشته است و ایتا بهتر توانسته است کاربران موجود خود را حفظ کند. بعبارتی سروش گذشته خوبی داشته و ایتا آینده خوبی خواهد داشت.
اگر شما نیز مایلید این تحقیقات را خودتان انجام و از نتیجه ا
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پرهام پارسانژاد عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نکاتی که رانندگان باید هنگام رانندگی‌های طولانی مدت رعایت کنند، اظهار کرد: به طور کلی رانندگی و نشستن طولانی مدت برای ستون فقرات بسیار مضر است؛ ستون فقرات تا حدود 10 تا 15 دقیقه می‌تواند وزن بدن را تحمل کند پس از گذشت این مدت همه فشار بدن به مفاصل پشتی ستون فقرات و دیسک‌ها وارد می‌شود، بنابراین احتم
 آشنایی با باشگاه استقلال تهراندر سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس کنند.نام آنها میرزایی، نواب، خشایار و جانانپور بود. علاوه بر آنها خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را دوچرخه‌سواران نهادند.
ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغا
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.
همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.
ترافیک در محور شهریار - تهران، محدوده شهرقدس نیز سنگین است./باشگاه خبرنگ
تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه درخواست خود را ثبت کنند.
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند و یارانه نقدی این افراد به عنوان ضمانت توسط بانک‌ها پذیرفته می‌شود.
ادامه مطلب
تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 در نوبت عصر:
به گزارش خبرینو به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین در رابطه با تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 ، مؤمنی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم بارش برف در تمامی نقاط استان قزوین، مدارس نوبت عصر استان همچنان دایر است.
بارش برف از ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری این کشور در پاسخ به سوالی درباره انتخابات مدعی شد اگر جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب دموکرات پیروز شود ایران و چین، آمریکا را مال خودشان می‌کنند.
رئیس‌جمهور آمریکامدعی شد: «در صورت پیروزی بایدن در انتخابات، ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می‌کنند. شما دیگر کشور
گدای کوی کریمیم و نان بهانه‌ی ماستنظر به منظر جانان مراد و منظور استچقدر غبطه خورم بر کبوتران بقیعشکسته بال و پرم… قبر خاکی اش دور استبه قبر خاکی او سایبان بدهکاریمبرای گنبد و گلدسته نقشه‌ها داریممرضیه نعیم امینی
 
آید آنروز که آییم به ایوان طلاتبا چراغ و علم و پرچم و گلدان طلاتچارده صحن بسازیم برای حرمتچارده باب شود باز به دالان طلاتاسم هر باب بنام یکی از معصومینزینت سر درِ هر باب به عنوان طلاتوسط صحن که افتد حرم پیغمبردور تا دور بسازیم
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت اعلام شد
باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات علنی مجلس، اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

ادامه مطلب
سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟فریباچاوش‌زاده تفتی کارشناس اقتصادی درباره سریع ترین راه رسیدن به ثروت در ایران توضیحاتی ارائه داد.سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران کدام است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریباچاوش‌زاده تفتی کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای توسعه اقتصادی کشور، اظهار کرد: در تعریف علم اقتصاد به پولی که فرد یا شرکت در بازه زمانی مشخص از محل کالاها یا خدمات مشتریان فرا
نشانه های کمبود پلاکت خون 
سجاد زارعی متخصص خون و انکولوژی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پلاکت های خونی گفت: در زمان 
پارگی رگ های خونی پلاکت ها به محل آسیب دیده می چسبند و مانع خونریزی می شوند.
وی با بیان اینکه پلاکت باعث بروز لخته خون و بند آمدن خونریزی می شود، اظهار داشت: تعداد نرمال پلاکت خون بین 150 هزار الی 450 هزار در هر میکرومیلی لیتر است.

ادامه مطلب
 
به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا نماد غرب وحشیبه  ورود اروپایی‌ها به قاره آمریکا از همان آغاز، با خشونت و جنایت همراه بود، صاحبان و مالکان اصلی این سرزمین سرخپوستانی بودند که صد‌ها یا شاید هم هزاران سال بود در صلح و صفا در قاره آمریکا زندگی می‌کردند.
اما با ورود اشغالگران اروپایی به این قاره، سرخپوستان نابود شدند و اکنون،
آمریکای شمالی به دو کشور آمریکا و کانادا تبدیل شده است.
ادامه مطلب
 
حاجی آبادی می‌گوید: متصدی این باجه‌ها در حد راه اندازی کار مراجعه کننده روی انگلیسی و عربی نیز مسلط است و معمولا برای راهنمایی بیشتر زائران، کاتالوگ ها، نقشه و بروشور‌هایی درباره مشهد و جاذبه‌های گردشگری آن ارائه می‌شود.
 
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با نگاهی سرگردان دنبال آدرسی است، اما گویی نمی‌تواند مسیر را پیدا کند، از چند نفری می‌پرسد، اما به دلیل ندانستن زبان فارسی ن
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود.
حضرت فاطمه زهرا (س):
فَرَضَ اللّه ُ الصَّلاةَ تَنزِیها م
ASGبهAASGHAگزارشOOOONOOOON همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیاده شدن اساس آخرین نرخ ها درون بازار، میتسوبیشی  ASX فول ۲۰۱۸ نسبت  بوسیله قیمت روز خودرو در ۲۵ اسفندماه با سکون داخل قیمت به   سکه ۶۸۰  میلیون تومان خرید و ابتیاع شد میتسوبیشی. ASX فول ۲۰۱۸ (۶۸۰ )  میلیون تومان و  تویوتا  CH R-R تیپ لانچ (۲۰۱۸ ) یک میلیارد تومان بدون تغییر داخل مقدار  فروش شدند.  نرخ روز خودرو های خارجی  مدل خودرو ارزش (تومان)   رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۱.۰۶۰.۰
اگر شکلات دوست دارید به این تپه ها بروید 
در دنیا پدیده های عجیب زیادی وجود دارد و حتی می توان در قلب جزیره ای کوچک و دورافتاده هم گوشه ای از این جاذبه های عجیب را کشف کرد و از آن ها بازدید کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیا پدیده های عجیب زیادی وجود دارد و حتی می توان در قلب جزیره ای کوچک و دورافتاده هم گوشه ای از این جاذبه های 
عجیب را کشف کرد و از آن ها بازدید کرد.

ادامه مطلب
مدارس اردبیل روز شنبه ۲ آذرماه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدارس روز شنبه ۲ آذرماه در اردبیل، سرعین، نیر، مشکین شهر، ارشق و لاهرود فقط مقطع پیش‌دبستانی و در نمین، گرمی و انگوت پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
انتهای پیام/ف
برف مدارس را به تعطیلی کشاند
نگرانی‌های بسیاری در مورد کاربرد هدفون‌هایی که برای مدت طولانی و با درجه صدای بالا بر روی گوش شما هستند، وجود دارد.
به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری امروز با توسعه وسایل الکترونیکی مختلف با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است. برخی از این ابزار‌ها خطرات وحشتناکی برای سلامتی ما دارند. برای مثال هندزفری یا هدفونی که رانندگان به هنگام رانندگی از آن استفاده می‌کنند این وسایل از لحاظ ماهیت، الکت
 
رئیس انجمن خون و سرطان ایران از تاثیر تزریق پلاسمای خون بیماران کرونایی بهبودیافته بر دیگر مبتلایان به این بیماری خبر داد.
حسن ابوالقاسمی رئیس انجمن خون و سرطان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تزریق پلاسمای خون بر روی افراد کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر طبق یک فرآیند بیولوژیکی از افراد کرونایی بهبود یافته  پلاسما خون آن ها گرفته شده و بعد از بررسی های لازم به مبتلایان تز
اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در تهران وصل می‌شود
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد. 
نظرات این مطلب بدون تایید نشان داده میشود. درخواستی کارابران اما ممکن است سو استفاده هایی صورت گیرد.
وزش تند و شدید بادهای لحظه ای در تبریز
اداره کل هواشنای استان در اطلاعیه جوی پیش بینی کرده از روز شنبه تا سه شنبه، آذربایجان شرقی و تبریز وضعیت ناپایدار جوی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان آمده است: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی را از روز شنبه تا سه شنبه دراستان نشان می‌دهد که موجب ابرناکی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ا
اتفاقی به دو نمونه زیر برخوردم که کل مطلب رو اقتباس کردن و اسمی از نویسنده اصلی نبردن...یعنی رسما دزدی...!! اسن این سایت آی نقد هست که تاریخ هر دو مطلب سرقت شده از باشگاه استراتژیست های جوان در آن، مربوز به خرداد سال 97 است. یعنی تقریبا یک سال بعد از انتشار در پایگاه ystc .
جدا مشخص نیست مابقی کارهای این سایت قابل اعتماده یا دزدی از منابع دیگران. اگر هدف، کمک به نهضت انقلاب در عرصه جنگ نرم هست، این دست کارها، به نوعی تلاش برای بی اعتبار کردن جریان انق
 
راه انجام اظهار کرد: واکسیناسیون سگ‌های صاحب‌دار شامل سگ‌های گله و نگهبان، فرهنگ سازی، ارائه آموزش‌های لازم به منظور شناخت بیماری و نحوه کنترل و پیشگیری از آن مهمترین اقدامات پیشگیرانه شبکه دامپزشکی شهرستان در راستای مبارزه با این بیماری مهلک بوده است.
 
 
 راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  با هدف پیشگیری و کنترل بیماری هاری  در چهارماهه نخست امسال ۳۵
زندگی نامه شهید ابراهیم هادی

مادران بسیاری در این مرز و بوم جوانان رشیدشان را تقدیم اسلام کرده اند اما سهم مادران شهدای گمنام پس از جنگ از فرزندانشان کمتر از دیگرمادران بود. 

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در قطعه۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای
 
قیمت سیم‌کارت‌های دائمی سامان‌تل نیز ۱۵۶ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری آن۲۴ هزار تومان تعیین شده  و تاکید شد هزینه دسترسی به خدمات پایه آنها نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه است. از سوی دیگر  دومین اپراتور مجازی نیز اعلام کرده است سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به زودی با پیش‌شماره ۰۹۹۸ وارد بازار تلفن همراه کشور خواهد شد.
 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،از جمله اتفاقاتی که در دولت یازدهم در عرصه فاوا رخ داد،
دانشمندان
به این نتیجه رسیدند که سن بیولوژیکی زنان در اکثر موارد کمتر از سن واقعی
آنهاست و در مردان برعکس پیری زودتر فرا می‌رسد. 
شاید شما هم در میان اطرافیان با افرادی
برخورد کرده باشید که معتقدند اگر می‌دانستند چقدر عمر می کنند،
می‌توانستند به شکل دیگری زندگی کنند و در همین راستا امروز باشگاه
خبرنگاران جوان قصد دارد به بررسی این موضوع و حقایقی پیرامون ارتباط آن با
ساعت بیولوژیکی افراد بپردازد.پشت پرده ارتباط ساعت بیولوژیکی بدن و م
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌های قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون این که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به این شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
اگر مبتلا به هموروئید هستید ولی راه درمان بواسیر را نمی دانید، بهتر است این خبر را از دست ندهید با ما همراه شوید تا با راهکارهای درمانی آشنا شوید.
درمان بواسیر به چند روش مختلفبه گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بواسیر از جمله بیماری‌هایی به شمار می رود که علائم زیادی  دارند اما باز هم به طور حتم نمی توان این بیماری را تشخیص داد. همچنین باید توجه داشت که علائم بواسیر  با توجه به میزان آسیب آن در افراد متفاوت است؛ با این حال اگر ت
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
ناظمی معاون وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش چند آمار جالب از اینستاگرام فارسی منتشر کرد.
 
 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا [هیل]، نتایج نظرسنجی جدید نشریه وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی حاکی از آن است که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند و معتقدند او در ابتدای وقوع بحران، آن را به اندازه کافی جدی نگرفته است.
بر این اساس، ۵۲ درصد رای دهندگان اعلام کردند ترامپ در اطلاع رسانی به موقع و اقدام سریع برای مقا
آدرس سایت تمرین تایپ :
https://typekadeh.com/
آدرس های تلگرامی گروه های کلاسی :
تایپ حرفه ای - گروه شنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhutTDdcoqbFP309Lg
تایپ حرفه ای - گروه یکشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhpvxG4Xl_ojJd6pew
تایپ حرفه ای - گروه دوشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyh0rx3UZAMA-70-nbA
تایپ حرفه ای - گروه سه شنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhgJ95ZvBhY5ZM5guA
تایپ حرفه ای - گروه چهارشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyh3G3qaOdPu_gyUPEA

آدرس ایمیل من:
naseria958@gmail.com
ID تلگرام من :
@navaali
شماره موبایل من :
09192673073
نامه نگاری اینشتین با آیت الله بروجردی ...
آلبرت اینشتین در رساله­ ی پایانی عمر خود با عنوان: دی ارکلرونگ"، یعنی : بیانیه" ، که در سال 1954 ( =1333ش ) آن را در آمریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می­دهد و آن را کامل­ترین و معقول­ترین دین می­داند.
* جهت مطالعه بیشتر بر روی لینک باشگاه خبرنگاران جوان کلیک نمایید.
هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد.
پرنسس هیا، همسر حاکم دبی هفته گذشته به
همراه دو فرزند کوچکش از امارات متحده‌ی عربی به انگلستان گریخت و در آنجا
تقاضای طلاق و پناهندگی سیاسی کرد. پرنسس هیا یکی از شش همسر حاکم دبی، شیخ
محمد بن راشد آل مکتوم، بود و به دلیل آنکه همواره در محافل عمومی در کنار
ه
 
تیم امنیت مایکروسافت به تازگی هشداری را درباره یک عملیات انتشار بدافزار Astaroth منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی ZDNet، این حملات توسط تیم نرم‌افزار ضدویروس ویندوز به نام Windows Defender ATP شناسایی شده است. حملات زمانی نمایان شدند که میزان استفاده از ابزار خط فرمان مدیریتی ویندوز (WMIC) به طور ناگهانی افزایش یافت. این ابزار قانونی در تمامی نسخه‌های مدرن ویندوز وجو
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
خانم ها و اقایان، باشگاه ورزشی خانه زیبایی اندام یکی از باشگاه های خوب و عالی در منطقه ی ولیعصر می باشد که شما می توانید با تخفیف ویژه ای که گذاشته اند به راحتی به این باشگاه رفته و از تمامی خدمات ان استفاده کنید و به اندامی ورزیده دست یابید.
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 به باشگاه کتاب خوانان جوان خوش آمدید : 
در اینجا قراره کلی کتاب به هم دیگه معرفی بکنیم ، ضرورت کتاب خوندن رو بررسی کنیم ، بخش مورد علاقه کتابمون رو با هم دیگه به اشتراک بذاریم و سرعت کتاب خوندنمون رو بالاتر ببریم ..
مطالعات دسته جمعی داشته باشیم ، مسابقات مختلف کتابخونی برگزار کنیم و کلی کار های دیگه ..
 
 اگه کتابخون هستی ( حرفه ای یا معمولی فرقی نداره :) پیشنهاد میکنم عضو باشگاه کتاب خوانان جوان بشی ..  
 
 
برای این
سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟فریباچاوش‌زاده تفتی کارشناس اقتصادی درباره سریع ترین راه رسیدن به ثروت در ایران توضیحاتی ارائه داد.سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران کدام است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریباچاوش‌زاده تفتی کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای توسعه اقتصادی کشور، اظهار کرد: در تعریف علم اقتصاد به پولی که فرد یا شرکت در بازه زمانی مشخص از محل کالاها یا خدمات مشتریان فرا
باشگاه خبرنگاران جوان: روز گذشته فیلمی از جشن تولد «رومئو بکهام» پسر ۱۷ ساله دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. کاربران فضای مجازی که با دیدن این مراسم ساده حسابی شوکه شده بودند، آن را مورد نقد قرار داده و با تولد‌های لاکچری این روز‌ها مقایسه کردند.
در این فیلم بکهام درحالی که پسر خود را در آغوش گرفته است، کیک تولد ساده او که از کنار هم قرار گرفتن چند دونات در یک ظرف بود، در مقا
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی عصرحباد؛ وحید امیری لژیونر کشورمان جدایی اش از تیم ترابوزان ترکیه قطعی شده است و طبق اعلام وکیل امیری این بازیکن  از چند تیم لیگ برتری برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کرده که یکی از این تیم ها سپاهان است.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بله طی نامه ای  درخواست رسمی خود را برای جذب وحید امیری به باشگاه ترابوزان ترکیه دادیم و منتظر پاسخ این باشگاه هستی
آدرس سایت تمرین تایپ :
https://typekadeh.com/
آدرس های تلگرامی گروه های کلاسی :
تایپ حرفه ای - گروه شنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhutTDdcoqbFP309Lg
تایپ حرفه ای - گروه یکشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhpvxG4Xl_ojJd6pew
تایپ حرفه ای - گروه دوشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyh0rx3UZAMA-70-nbA
تایپ حرفه ای - گروه سه شنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyhgJ95ZvBhY5ZM5guA
تایپ حرفه ای - گروه چهارشنبه هاhttps://t.me/joinchat/BCLqyh3G3qaOdPu_gyUPEA

آدرس ایمیل من:
naseria958@gmail.com
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فقط بیش از دو ساعت ورزش متوسط در هفته میتواند به رفع بسیاری از شرایط پزشکی کمک کند اما معدودی از ما موفق هستیم؛ بسیاری از ما نمی‌توانیم به تعادل مطلوب خود دست پیدا کنیم. 
ادامه مطلب
پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت‌وگو با  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،گفت: ذرت در کنار نان، برنج و سیب زمینی یکی از خانواده نان و غلات و منابع کربوهیدرات محسوب می شود. این ماده سرشار از ویتامین های خانواده B است.

ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، خودی طرز های انتقال آن بسیار مهم است. با توجه بوسیله وقوف این ویروس داخل فداکار حیوانات و حدس انتقال آن از جانور بوسیله انسان، بخاطر برخی افراد این سوال پیش می آید که آیا گیاهان همچنین راوی این ویروس هستند؟ معشوقه علیزاده فلوشیپ کنترل عفونت های بیمارستانی در صحبت با روزنامه نگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ویروس کرونا یک عامل بیماری زای م
در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان بله خبری خواندم که البته در خود سایت نتوانستم پیدایش کنم. چون سیستم جستجوی سایتشان بر مبنای گوگل بود!  خبر این بود:
« ماموران پلیس فتا مازندران موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی شدند که با راه اندازی کمپین "بنزین نزنیم"، مردم را به اغتشاش و اخلال در نظم عمومی دعوت می کرد. »
نمی‌دانم آن مدیر نگون بخت گروه تلگرامی توی صفحه‌اش دقیقا چه حرف‌هایی زده است. اما طبق متن خبر، بعضی از این جماعت معنای جدید
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها