نتایج جستجو برای عبارت :

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم: ثبت نام هزار و ۱۳۹ نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان/ هم افزایی خوبی بین کانون‌های دانشجویی استان قم وجود دارد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 112مدرسه در هشتمین دوره  طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت در سال تحصیلی 99 ـ 1398 در قم شرکت کردند.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت شامل آموزش امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان مدارس استان است.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به طور کلی سهمیه آموزشی استان قم در این طر
3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد. 
 
امروز 3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به همراه سایر اقلام جمعیت هلال احمر با بالگرد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در روزهای گذشته 150 بسته غذایی یکماهه، هزار دستگاه چادر مسافرتی، هزار و 400 دستگاه چادر امدادی، 2 هزار و 800 تخته پتو و 2 هزار تخته موکت از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمان به استان‌
 
بنا به فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود فرآورده
های خونی و همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله
علیها، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با اجرای طرح اهدای خون به یاری
بیماران نیازمند شتافتند.
ادامه مطلب
بهرام سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسولان استانی و
مدیران استانداری با حضور در پایگاه اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال
احمر از برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان
قم که برای استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر قم تدارک دیده شده بود
بازدید کرد.
ادامه مطلب
1-همدلی را تعریف کنید.
 
2-همیاری را تعریف کنید.
3-درستی یا نادرستی جملات زیر را مشخص کنید.                     
الف)برای همدلی لازم است که حتما حوادث بزرگی پیش بیاید.  
ب)هلاال احمر برای آسیبدیدگان سیل یا زلزله و جنگ، چادرهای اسکان ّ موقت برپا میکند و کمکهای مردمیمثل غذا، پوشاک، چادر اسکان و دارو را جمعآوری میکند و به آنها میرساند.
 
4-جمعیت هلال احمر چه وظایفی را بر عهده دارد؟بنویسید.
 
5-سازمان جوانان هلال احمر چیست؟
 
6-جمعیت هلال احمر در شرایط عا
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، در مجلس شورای
اسلامی و عضو هئیت ریسه مجلس دهم، در بازدید از پایگاه های خدمات نوروزی
جمعیت هلال احمر استان در پایگاه نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت
مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم در عوارضی قم_ کاشان به کمپین
بهرفت پیوست.
ادامه مطلب
ازدواج آسان دو امدادگر سازمان هلال احمر شهرستان زرند
امروز صبح در پست نوروزی شهید علی عظیمی دو امدادگر این مرکز به مناسبت عید سعید مبعث مروج ازدواج آسان شدند.
به گزارش ندای زرند ، صالحی ریاست سازمان هلال احمر شهرستان در این رابطه گفت : از آنجا که عید مبعث است و پیامبر بزرگوار ما همیشه به ازدواج آسان سفارش فرموده اند این برنامه را در ورودی شهر در برابر دید همگان به اجرا در آوردیم. 
وی افزود در این روز ضمن اهمیت دادن به خواسته جوانان و جلوگیری
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا  دقایقی پس از وقوع زلزله، ابتدایی گزارش رسمی بوسیله شرح زیر منتشر شد.  جلال: ۴  محل وقوع: استان قم - حوالی قم  کتاب و زمان تصادف بوسیله حین محلی: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۰:۱۱:۲۰ طول جغرافیایی: ۵۰.۷۲، عرض جغرافیایی: ۳۴.۵۷ عمق زمین نوسان: ۱۰ کیلومتر  نزدیک ترین شهرها: ۱۶ کیلومتری قم (قم)، ۱۷ کیلومتری جمکران (قم)، ۲۳ کیلومتری کهک (قم)       نزدیکترین مراکز استان: ۱۰۷ کیلومتری اراک، ۱۴۰ کیلومتری تهران یک منبع در م
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شناسایی ۸۰۲۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا در مبادی ۱۹ استان خبر داد.
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خروج ۸.۵ میلیون نفر از ۱۹ استان کشور با بیش از ۲.۸ میلیون خودرو طی روزهای گذشته گفت: جزئیات این آمار به این صورت است که به عنوان مثال یک خودرو یا یک شخص از قم عبور می‌کند و یک مرتبه در آنجا شمارش می‌شود، سپس به تهران می‌رسد و یکبار دیگر شمارش شده و تا به کرج می‌رسد باز هم ش
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بی
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری «حوزه»،
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای با اعلام راه های کمک نقدی و
غیرنقدی مردم نوع دوست کشورمان به سیل زدگان، اعلام کرد که تا صبح روز
هفتم فروردین، بیش از ۸۴ میلیارد ریال کمک های مردمی دریافت شده است.
در اطلاعیه جمعیت هلال احمر آمده است:
1- هموطنان نوع دوست کشورمان در صورت تمایل از مسیر های زیر همچنان می توانند به سیل زدگان کمک نمایند:
شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها
کد دستوری # ۱۱۲۷۸۰* به هم
طرح آشنایی دانش آموزان با مسجدموضوع تربیت و تقویت بنیه فکری؛ معنوی، رفتاری، اجتماعی، سیاسی  نوجوانان و جوانان (#بچه_های_مسجد ) در مسجد جامع شهر سامان توسط پایگاه  شهید بسیج بهشتی و کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار شد.
کانون فرهنگی هنری نور - استان چهارمحال و بختیاری
 
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در واکنش به موتورسواری زنان:
از اول اسلام، زنان مرکب سوار بودند اما امروز مرکبشان تغییر کرده است. انجام موسیقی، تئاتر یا شرکت در ورزشگاهها از تفریحات سالم جوانان است و می شود از این طریق نشاط را در میان جوانان ترویج کرد./ ایرنا
@IrNews_24
[عکس 520×347]
مشاهده مطلب در کانال
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
ریحانه خلج| هر دو علاقه‌مند به فعالیت‌های امدادی و
بشردوستانه بود‌ند، همین اشتراک باعث ‏آشنایی‌شان شد. در مورد زوج امدادگر
جمعیت هلال‌احمر قم صحبت می‌کنم. «سپیده احمدپور» و ‏‏«سجاد بهزادی»، زوج
جوان و سرخپوشی که هر دو از امدادگران و مربیان توانا و بااخلاق جمعیت
‏هلال‌احمر قم هستند. آنها در مسیر داوطلبی با یکدیگر آشنا شد‌ه‌‌اند و در
طول این سال‌ها زندگی‌‌‌شان ‏با طعم خدمت داوطلبانه‌ گره خورده است‌. این
زوج هلال‌احمری معتق
ایسنا:مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از تمدید ثبت نام در سامانه سماح تا روز اربعین حسینی خبر داد.
حامد دارابی از ثبت نام 56 هزار و 730 کرمانشاهی متقاضی پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت:از زمان شروع ثبت نام در سامانه(اول شهریور) تاکنون بیشترین ثبت نام ها را طی هفته گذشته داشتیم. 
وی تصریح کرد:سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند که تعداد ثبت نامی هایی که تا به امروز(24 مهر) و به فاصله سه روز م
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
مکان نیوز - ایرنا- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه از عرصه‌های موجود در بانک اطلاعات این استان نیازمند نقشه‌برداری و عرصه‌سازی است.
علی بهبهانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: بیش از سه میلیون قطعه عرصه در بانک اطلاعات استان اصفهان وجود دارد که بازار خوبی برای اشتغال و درآمدزایی افراد دانش‌آموخته خواهد بود.
وی یادآور شد: در راستای قانون برون سپاری ایجاد شبکه موقعیت‌یابی یکپارچه مالکیت‌ها (سا
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
اعزام سه کاروان سلامت به مناطق روستایی زرند
سرپرست جمعیت هلال احمر زرند از اعزام سه کاروان سلامت به مناطق روستایی زرند طی شش ماهه دوم سال 97 در زرند خبرداد.


به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند، به مناسبت هفته هلال احمر خنجری فرماندار شهرستان زرند با سرپرست، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان زرند دیدار کرد. 
"حبیب الله خنجری" در این دیدار این نهاد را بزرگترین موسسه غیر ولتی و غیر انتفاعی در جمهوری اسلام
امام جمعه محله سورو خبر داد؟؟
شیخ فهیمی گفت: همایش بزرگ تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت کشور به میزبانی محله سورو در بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز شیخ « محمد صدیق فهیمی »، امام جمعه اهل سنت محله سورو  اظهار کرد: در این همایش از 100 نفر از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت استان های هرمزگان، گلستان، مازنداران، گیلان و خراسان تجلیل خواهد شد.
وی، شناسایی و تکریم حافظان و قرآن آموزان، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق افراد به وی
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آماده باش ٢٥ پایگاه امداد و نجات و ١٦ شعبه این جمعیت در استان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف سنگین خبر داد!!
[هشدار] ¡ {مهم} 
تو هر شهر گیلان چقدر قراره برف بباره؟
از روز  یکشنبه ۲۰بهمن بعدظهر و شب تا سه شنبه ۲۲بهمن بعدظهر و شب در سراسر استان گیلان بارش شدید برف را شاهد خواهیم بود
در نقشه شدت بارش هر منطقه به سانتی متر نشان داده شده است
هشدار:
بارش برف بسیار  شدیدی در پیش خواهیم داشت که بنا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ثبت ۵ وقف جدید در این استان خبر داد.:
حجت الاسلام والمسلمین علی مصائبی، در گفتگویی ابراز داشت: این موقوفات شامل ۲ باب منزل مسکونی و ۳ قطعه زمین است که خیران نیک اندیش استان، آنها را از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ساخت مسجد و عزاداری محرم وقف کردند.
وی با اشاره به ارزش ریالی وقف‌های جدید افزود: ارزش موقوفات ثبت شده نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان
 برخی از جوانان فعال منطقه ساسانی با دیبر بنیاد بین اللملی غدیر استان البرز دیدار کردند.
در این نشسصت حجت الاسلام و المسلمین فتحی به تبیین جایگاه بنیاد و اهمیت فعالیت در زمینه غدیر و ولایت و فرهنگ علوی و اهل البیت علیهم السلام پرداختند و بر لزوم همکاری و مساعدت جوانان در زمینه های مختلف تاکید کردند.
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون چهار محموله کمک رسانی به ارزش هفت میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
محمد رحیم شهریاری گفت: به دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال احمر در راستای کمک به آسیب‌دیدگان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده است.
وی با اشاره به کمک‌های مردم خراسان جنوبی، افزود: تاکنون محموله‌هایی شامل چادر، موکت، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، مواد شوینده ب
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ و پس از پایان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، حیدرقاسمی (رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان) گفت: هزار و ۲۲۴ داوطلب برای ۱۵ حوزه انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی استان اصفهان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه ۸۸ درصد داوطلبان مرد و بقیه زن هستند گفت:در ثبت نام مجلس قبلی (دهم) هم همین تناسب وجود داشت، مدرک تحصیلی ثبت نامی‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،۹۵۹ کارشناسی ارشد،۱۳۸ نفر دکترا،۶۵ نفر
درگیری نیروهای امنیتی با گروهی از جوانان کشمیری بعد
از برپایی نماز جمعه در مسجد جامع سرینگر. در این درگیری ها به علت
استفاده نیروهای امنیتی از گلوله های ساچمه ای حداقل ۶ نفر از جوانان زخمی
شدند. و هم چنین در درگیری های مسلحانه صبح امروز نیروهای نظامی هند با
گروهی از مبارزین مسلح کشمیری در منطقه شوپیان در جنوب کشمیر، یک عضو از
گروه ISJK کشته شد.
عرض ادب و احترام به کاربرانی که ما برگزیدند تا از آخرین اخبار و اطلاعیه
های استخدام آموزش و پرورش اصفهان مطلع گردند که تمامی تلاش خود را جهت
بروزترین اخبارهای استخدامی به کار می گیریم تا متقاضیان شرکت در آزمون های
استخدامی کشور هیچ گونه اخباری را از دست ندهند. این بخش از ما به
جدیدترین اطلاعیه و خبرهای استخدام آموزش و پرورش اصفهان می پردازد و جهت
آمادگی و ارتقاء سطح علمی داوطلبان یک بسته مطالعاتی جامع در رابطه با
آزمون استخدامی آموزش و
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا 15 ماه مبارک رمضان بیش از 14 هزار بسته معیشتی با محوریت امامزادگان و موقوفات استان سمنان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
بازدید هیات تحریریه ندای زرند از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان زرند
دیروز مورخ 9/فروردین/1398 هیات تحریریه ندای زرند از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان زرند بازدید کردند
در حاشیه این بازدید سردبیر ندای زرند با خانم سلاجقه عضو جمعیت هلال احمر در مورد این طرح به گفتگو پرداخت.
سلاجقه گفت این طرح شامل استقبال از مهمانان نوروزیست که خدماتی از قبیل موارد زیر ارائه میدهد :1_معرفی شهرستان با ارائه دو بروشور که به معرف جاذبه های گ
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مدارس استان یزد همچنان تعطیل است و تحصیل دانش آموزان در سامانه شاد ادامه دارد.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:با توجه به روند افزایشی آمار بیماری کرونا ویروس، مدارس استان همچنان تعطیل است.پیش از این احتمالات بر این بود اگر استان یزد با شرایط شهر سفید روبه رو شد تمامی مدارس باز شود. اما اکنون استان یزد در شرایط قرمز است و تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باز گشایی
خبرهای فوری پلدشت - رییس جمعیت هلال احمر پلدشت گفت: امسال ۵هزار و ۶ نفر به این شهرستان مرزی سفره کرده اند و بیش از ۵ هزار عدد پوستر و نقشه در این منطقه توزیع شده است.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت، صادق علیزادگان با اشاره به طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و ورودی شهر شروع و به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.
وی در خصوص اهداف این طرح تصریح کرد: هدف ط
کلاس توجیهی و آموزشی امداد و نجات در روز 5 آذر در مدرسه با حضور عوامل هلال احمر شهرکرد برگزار گردید . در این کلاس آقای نافیان مسئول کمیته آموزش هلال احمر به آموزش دانش آموزان در زمینه حوادث غیر مترقبه و بخصوص زلزله پرداختند. 
سیل افزون بر سه هزار میلیارد ریال به راه های کرمان خسارت زد
کرمان - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها بر اثر بارندگی های هفته جاری، بیش از سه هزار میلیارد ریال به راه های این استان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده گفت  بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این محورها دچار آب بردگی و تخریب ابنیه ارتباطی و پل ها شده است.
وی اظهار د
حضور دکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان هرمزگان و دکتر کمالی مدیرکل محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در غرفه رسانه ی پای کار. محور افتخار دارد در سال دوم خود در نمایشگاهی به این عظمت شرکت داشته باشد .ویژگی محور پروژه ای کارکردن و روحیه کارجمعی و تولیدات الگویی است که بدستان اساتید حوزه علمیه خواهران و نوجوانان و جوانان طراحی و صفحه آرایی میشود.
یک فروند جنگنده میگ ۲۹ نیروی هوایی ساعاتی پیش در استان اردبیل دچار حادثه شد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، یک فروند جنگنده میگ ۲۹ نیروی هوایی ساعاتی پیش در منطقه شمال‌غرب کشور و استان اردبیل دچار حادثه شد.لاشه هواپیما تا لحظه مخابره این خبر پیدا شده است، اما تاکنون اثری از خلبان پیدا نشده است و این احتمال وجود دارد که خلبان موفق به ایجکت شده باشد.خلبان این جنگنده سرهنگ محمدرضا رحمانی از خلبانان مجرب  نیروی هوایی بوده است.با وجود شرایط جوی ن
مراسم تکریم مدیر کانون در روز سه شنبه 16 مهرماه 1398 در محل سالن همایشهای کانون برگزار شد. در این آئین که معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ، رئیس اداره امورتربیتی اداره کل ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین آموزشی و پرورشی مدیریت ، تنی چند از کارشناسان مدیریت و معاونین و مربیان تربیتی مدارس شهرستان حضور داشتند از دو دهه تلاش خستگی ناپذیر آقای حسین توکلی تجلیل و آقای سید احمد حقانی ثانی بع
در حالیکه نمایندگان، مدیران و مسئولان بر ضرورت اجرای طرح کاداستر واقف هستند، اما برای پیشرفت و تکمیل آن برنامه‌ای نداشته و از طرفی، بودجه و درآمد آن را برخلاف قانون به دیگر دستگاه‌ها، از جمله هلال احمر می‌دهند. از آن‌جایی که طرح کاداستر به‌طور کامل اجرا نشده، اطلاعات و آمار دقیقی از این‌که چه میزان زمین مسکونی، زراعی، منابع ملی، حفاظت‌شده، اراضی باغی، بیابان، کوه و جنگل در کشور وجود دارد، نداریم و به همین دلیل، نمی‌توان هیچ برنامه‌
شریعت نیوز  گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس از فعالیت بیش از ۱۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: این مدارس همگی در مناطق جنوب استان مستقر هستند.
رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو باایکنا از فارس، از فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: برخی از این مدارس در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌ک
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
 
هلال احمر نام یک انجمن و سازمان غیردولتی انسان‌دوستانه است. در سال ۱۸۷۶، دولتعثمانی ، بجای نشان صلیب سرخ، از پرچم خود و علامت هلال استفاده کرد. بعدها بسیاری از کشورهای اسلامی، هلال را به عنوان نشان جمعیت ملی امداد و نجات خود بکار بردند. دولت ایران در سال ۱۹۸۰ میلادی نیز این نشان را به جای نشان شیر و خورشید سرخپذیرفت.جمعیت هلال احمر یکی از موسساتی است که در زمان وقوع حوادث طبیعی یا جنگ ها به کمک مردم می شتابد
 
 
 
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در همایش روز آزادگان در اردبیل گفت: ۱۷۱ زن آزاده دوران دفاع مقدس در کشور وجود دارد که نشان دهنده حضور فعال زنان در عرصه استقلال و عزت کشور دوشادوش مردان است.
                          
به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل، به نقل از روابط عمومی ایثار استان اردبیل، همایش سراسری تجلیل از آزادگان سرافراز اردبیلی با عنوان کنگره ملی الماس های درخشان به همت بنیاد استان
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه ۴۱۸ نفر داوطلب یازدهمین
دوره انتخابات مجلس در استان شدند گفت: شمار داوطلبان انصرافی به ۳۵ نفر
رسیده است.:small_blue_diamond:وی
با بیان اینکه نتایج تایید یا عدم احراز صلاحیت فردا به داوطلبان اعلام می
شود گفت: هرگونه انتقالی حوزه های انتخابیه نیز بعد از اعلام صلاحیت ها
انجام می شود.:small_blue_diamond:رئیس
ستاد انتخابات مازندران همچنین با اعلام این که حدود نیمی از داوطلبان
نامزدی نمایندگی ملجس در این استان
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
هلال احمر خوزستان:
با توجه به آسیب‌پذیر بودن دیگر منازل مسکونی حوالی ساختمان دو طبقه ریزش کرده حصیرآباد، دستور تخلیه منازل اطراف صادر و ۳۰ خانوار در یک مدرسه توسط جمعیت هلال‌احمر در حال‌ اسکان هستند./ عصرجنوب
سه شنبه ، ۲۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
 
معرفی کانون مردم نهاد گردشگران جوان کردآباد
سازمان مردم نهاد به نوعی سازمان هایی مردمی هستند که گاها جنبش و یا گروه و جمعیت نیز نامیده می شوند و هدف اصلی تشکیل این سازمان ها یا نهاد ها رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مردمی بخصوص در قبال دولت می باشد.سازمان مردم نها که به نام سمن نیز نامیده می شود و با حروف NGO شناخته می شود در رسته و یا تشکیلات دولتی ثبت نمی شوند و به نوعی سازمان غیر دولتی محسوب می شوند. دلیل اصلی شکل گیری این نوع سازمان ها بصورت
سرمایه گذاری
نیاز به توسعه باشگاه های بدنسازی روز به روز در سطح جامعه بیشتر احساس میشود. با افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به حفظ سلامتی و اهمیت آن در زندگی، افراد امروزه وقت بیشتری را به ورزش کردن اختصاص میدهند. بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه امری کاملا منطقی و پربازده خواهد بود. به خصوص در کشور ما که به لحاظ آماری نشان داده است که مردم ایران نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر به بدنسازی علاقه دارند. این آمار ملموس را میتوانید از تعداد پرشمار
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
عناوین اصلی کتاب گناه شناسی: پیش گفتار؛ مقدمه؛ کلیاتی در مورد مفهوم شناسی فرهنگ؛ غالب صاحب نظران علوم اجتماعی به پدیده تهاجم فرهنگی توجه داشته و درباره ی پیشینه، زمینه ها و عوامل آن بحث کرده اند.؛ این که نوجوانان و جوانان مسلمان، به خصوص در کشور اسلامی ایران، هدف لبه ی تیغ هجوم فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و تهاجم فرهنگی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
تحریم هلال احمر توسط آمریکا و سکوت جهان
آمریکایی ها حساب های هلال احمر را در خارج از ایران تحریم کرده ؛ 
اجازه هم نمیده صلیب سرخ کمکی به ایران کنه !
کشور های دیگر هم که خفه خون گرفتن !
حالا به امثال زیباکلام بگین :
مواظب باش یه وقت پات روی پرچم نحس آمریکا نره
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در نیمی از اراضی ملی کشاورزی استان طرح کاداستر اجرا شده است.

مهدی سرخوش صبح امروز هفتم بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت روزملی اراضی که در سالن جلسات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزارشد، افزود: طرح کاداستر اراضی ملی کشاورزی بابهره گیری از اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه و اعتبارات ملی استان در بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی کشاورزی استان اجرا شده که نیمی از اراضی ملی کشاورزی ا
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیبایی روز پنجشنبه ۲۸ فروردین افزود: بر بنیاد مطالعه داده ها و اطلس های پیش یابی هواشناسی، گردون بیشتر نقاط استان در ۲۴ شایسته کردن آینده، بی پیرایه تا قسمتی ابری و درون زمانه های بعدازظهر افزایش ابر بلافاصله پیش بینی می شود. وی با تقریر این که از عصر جمعه سامانه بارشی محلی همدان را فرامی گیرد، پیش بینی کرد: این سامانه بیشتر در جانب شمال شرق این استان فعال و بارش های آن در رزن بیشتر
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
تا حدودی حس می‌شود که اینترنت وصل شده است! از کم شدن سرعت روشن شدن ستاره‌های وبلاگ‌ها می‌شود فهمید.
طبق پیش‌بینی بعد از واریزها اینترنت شروع به وصل شدن کرد. آن هم از استان‌هایی که سر به راه تر بودند شروع شد. یزد، سمنان، گلستان و... ما توی استان فارسیم. یکی از کانون‌های اعتراضات. قابل پیش‌بینی بود که اینترنتمان دیرتر وصل شود. امروز حوالی ظهر چند دقیقه وصل شدم، تعجب کردم. برادرم گفت اینجا ( شهری که برای انجام کاری رفته بودیم) جزو استان یزد است
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
از امروز ۲۵ هزار کارت هدیه بین مرزنشینان کردستانی توزیع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان این مطلب گفت: این کارت هدیه‌های ۲۰۰ هزار تومانی با هدف کمک به مرزنشینانی که به دلیل کرونا متضرر شده اند پرداخت می‌شود .خالدجعفری همچنین از بسته‌های حمایتی ۳۰۰ هزار تومانی به اقشار آسیب پذیر در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گف
مکان نیوز - به نقل از دنیای‌اقتصاد – رعنا نیک‌رفتار : معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.
فیروز باقرزاده در جلسه کارگروه نظام نوین ترویج، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جهاد کشاورزی استان و سا
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
 
 
جمالی پور یادآور شد: علیرغم ظرفیت‌های ارزشمند استان به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته به جایگاه شایسته خود برسد و با اینکه تاکنون کارهای خوبی در آن صورت گرفته اما تا شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم زاهدی استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های رئیس جمهوری را در اولویت کارهای خود در است
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
مکان نیوز  - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: ۱۵۲ رودخانه در استان وجود دارد که از این تعداد، ۵۶ مورد مطالعه و نقشه برداری شد.
یدالله ملکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول رودخانه‌های استان ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است که از این میان یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر معادل ۵۶ رودخانه مطالعه و نقشه برداری شده است.
وی به تفاهم نامه‌ای با سازمان ثبت اسناد و املاک و مراتع و جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
 
هلال احمر نام یک انجمن و سازمان غیردولتی انسان‌دوستانه است. در سال ۱۸۷۶، دولتعثمانی ، بجای نشان صلیب سرخ، از پرچم خود و علامت هلال استفاده کرد. بعدها بسیاری از کشورهای اسلامی، هلال را به عنوان نشان جمعیت ملی امداد و نجات خود بکار بردند. دولت ایران در سال ۱۹۸۰ میلادی نیز این نشان را به جای نشان شیر و خورشید سرخپذیرفت.جمعیت هلال احمر یکی از موسساتی است که در زمان وقوع حوادث طبیعی یا جنگ ها به کمک مردم می شتابد
 
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
پرفسور دکتر علیرضا زراسوندی محقق و پژوهشگر برتر کشوری و بین المللی،رئیس کانون نخبگان استان تهران طی پیامی رسما اعلام کاندیداتوری کردند.
شرح پیام:
با سلام و درود خدمت همشهریان، فرهیختگان، دانشجویان و جوانان و ایل جلیل بختیاری
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ارتحال امام انقلاب و عرض تبریک عید سعید فطر، به استحضار میرساند پس از گذشت ماه ها از اظهار لطف و درخواست های مکرر همشهریان، دوستان، اقوام و طوایف مختلف، نخبگان و خبرگان و جوانان، تشکل های ش
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ایخراسان رضوی امروز در رسوم اعلام آغاز طرح زمستانی راهداری درون خراسان رضوی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته، طرح زمستانه راهداری همزمان در تمامی شهرستان های استان از نیمه آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. ابراهیم نصری افزود: برغم تمامی کاستی های موجود و تحریم واردات ماشین آلات سنگین راهداری، همکاران ما د
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب داخل ساعات پس ازآن از تعاقب گذر ابر پیش بینی می شود.   وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ کردن سامانه بارشی از سمت جنوب مغرب کشور، به تدریج افزایش سحاب و برروی خلیج فارس رگبار بارش و رعد و برق پیش بینی می شود.  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسیاستان هرمزگانبا اظهار این که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب ش
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
طرح دادرس با حضور تیم 15 نفره
دبیرستان و مربی طرح آقای حلاجی از هلال احمر به منظور آماده سازی دانش آموزان در
شرایط سخت برگزار شد. در این طرح دانش آموزان با امداد و نجات ، کمک های
اولیه  و احیا اشنا شدند . این طرح تا
مرحله کشوری ادامه دارد و تیم منتخب استان به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌‎غربی گفت: مطالبات اوقاف استان از ادارات و اشخاص حقیقی در استان به ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.
با ثبت ۴۳ فقره وقف جدید طی سال جاری در آذربایجان غربی : بیشترین وقف های ثبت شده در سال جاری مربوط به شهرستان های "مهاباد و سردشت" بوده است.
حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این میزان ۲ هزار میلیارد ریال  طلب اوقاف آذربایجان غربی از دستگاه های دولتی است که یک هزار و ۷۰۰ میل
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
استعفای حجه الاسلام طبرسی به دلیل بیماری, از نمایندگی ولی فقیه در استان مازندارن می تواند سبب تزریق خونی تازه به خطبه های نماز جمعه ساری و به تبع ، استان مازندارن گردد. 
مردم انتظار دارند در کنار ائمه جمعه ، دیگر مسئولان نیز که به مرحله بازنشستگی رسیدند جا را برای جوانان باز کنند ! 
 
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
به قلم: عباس نورزائی
سیستان و بلوچستان، به‌رغم آن‌که همواره از بدو پیروزی انقلاب در کانون هدف‌گذاری‌های توسعه قرار داشته، طی سال‌های بعد از انقلاب تا به امروز، آخرین رتبه در توسعه‌یافتگی(رتبه‌ی سی‌ویکم) بین استان‌های مختلف کشور را یدک می‌شود.
معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، در اظهار نظری متهورانه و نزدیک به واقعیت، نرخ بیکاری استان را نه براساس آمارهای رسمی اعلام شده، بلکه با توجه به شرایط موجود، حدود 40 درصد اعلا
 
یک آزمایش کلینیکی نشان داد پس از آن که بیماران مبتلا به آلزایمر دارویی دریافت کردند که از خون جوانان به دست آمده بود، آنها به مدت ۶ ماه قدرت ذهنی و حافظه خود را حفظ کردند و حال آنکه در وضعیت معمول در چنین بازه زمانی زوال عقل این بیماران گسترده تر می شود.استارت آپ کالیفرنیایی Alkahest یکی از شرکت‌هایی است که امید دارد با هماهنگ‌سازی پروتئین های خون جوانان آلزایمر و بیماری های دیگری را که با سن مرتبطند از بین ببرد.
ادامه مطلب
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : اسرائیل و هم‌پیمانانش به دنبال از بین بردن امنیت امت اسلامی و مسلمانان شیعه و سنی می باشند و برنامه‌ریزی گسترده ای صورت گرفته تا وحدت بین این دو را از بین ببرند که به فضل الهی تا کنون ناکام بودند 
به گزارش خبرگزاری شریعت نیوز   ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زائی در همایش بزرگ گفتمان وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در شهرستان چابهار اظهار داشت : علمای شیعه و سنی باید سیرت قرآن کریم و فرامین رسول اکرم حضرت محمد(ص) را الگو
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
  کیومرث پورایراندوست با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی منصوب شد.
بخش سایر ورزش ها مجله خبری اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حکمی کیومرث پورایراندوست را به این سمت منصوب کرده است. 
اهتمام در رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوا
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم رونمایی از این لوگو با حضور شهاب نادری رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، «مهرداد سالاری» معاون استاندار کرمانشاه، «امیدقادری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از فعالان عرصه گردشگری در محل این اداره کل برگزار شد.قادری در مراسم رونمایی از این لوگو، اظهارداشت: کرمانشاه اردیبهشت ماه سال ۹۹ میزبان جشنواره جهانی بوم گردی، گردشگری روستایی و عشایری جهان در سال ۲۰۲۰ است.به گفته وی، ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرن و جدیدترین دکوراسیون با بهترین متد روز ایران وجهان