نتایج جستجو برای عبارت :

عم جزء(به نظر بزرگوران حوزه قرائت و پژوهش قرآنی احتیاج هست. )

نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
عَمِّ جُزء در حقیقت نه بمعنای تدریس عمه باجی ها بلکه جزء سی ام قرآن است و از سوره ۷۸ سوره نَباء یعنی عم یتعسألون شروع شده و تا پایان سوره ۱۱۴ ادامه دارد. 
قدیم در دوره ابتدایی و مکتب خانه ها درس می دادند و این جمله باب گشته بود : طرف سوادش در حد عم جزو هست. 
اسامی سوره ها ، بدون احتساب آیه بسم الله الرحمن الرحیم 
ادامه مطلب
در آیه  حَتّٰى إِذَا اِسْتَیْأَسَ اَلرُّسُلُ وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جٰاءَهُمْ نَصْرُنٰا (یوسف١١٠) حداقل دو قرائت وجود دارد که یکی ضمیر ظنّوا را مرسل الیهم (مردم) برمی گرداند و دیگری ضمیر را به رسل. و جالب اینجاست هر دو قرائت هم‌ روایت و آیه در تأیید خود دارند.
ادامه مطلب
دو نحوه قرائت ذکر یونسیهنحوه قرائت معروف ذکر یونسیه اینگونه است (به جایگاه نقطه‌ویر‌گول توجه شود):«لا اله الا انت؛ سبحانکَ انّی کنت من الظالمین»اما بعضی از اساتید عرفان میفرمایند بهتر است ذکر یونسیه بدینگونه قرائت شود:«لا اله الا انتَ سبحانکْ؛ انّی کنت من الظالمین»چرا که کلمه «سبحانک» که دلالت بر تنزیه خداوند میکند، بهتر است یک نَفَس همراه با تهلیل گفته شود: «لا اله الا انتَ سبحانکْ»؛ و سپس جمله بعد که دلالت بر ظلم انسان به خویشتن میکند
قرائت کلام الله مجید توسط استاد بین المللی ، قاری جهانی استاد کاظمی
 
در آستانه ی ولادت با سعادت امام حسن (ع) ، و در جشن مجازی ولادت کریم اهل بیت ، با دعوت آستان امامزاده عماد الدین (ع) قاری بین المللی استاد کاظمی به قرائت قرآن و نورانی کردن و برکت بخشیدن به محفل نمودند .
 
مشاهده ی کلیپ قرائت زیبای قرآن کریم توسط استاد کاظمی : مشاهده ی کلیپ
✔️ قابل استفاده همه مقاطع سنی (آقایان)✔️ طلاب حوزه علمیه✔️ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها✔️ دانش‌آموزان مدارس در مقاطع مختلف⭕️ زمان هر جلسه 15 دقیقه می‌باشد. لطفاً قبل از پرداخت با شماره 09190495425 جهت تعیین زمان تماس بگیرید.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی مدیریت محترم حوزه علمیه شهرستان طبس بمناسبت سالروز تخریب بارگاه مطهر ائمه بقیع(ع) توسط وهابیت خبیث و قرائت دعای توسل و مداحی توسط طلاب حوزه علمیه شهرستان در هیئت حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) طبس
پرسش: در مسابقات بین المللی قرائت قرآن یکی از قاریان خانم بود حکم معظم له در مورد قرائت قرآن توسط خانم چیست؟
پاسخ: اگر خانم بداند مرد اجنبی صدای او را می شنود حرام است صدای خود را نازک و زیبا کند به حدی که عادتا موجب تهییج باشد.
 
منبع: سایت هدانا برگرفته از استفتائات آیت الله العظمی سیستانی.
بسم الله الرحمن الرحیم.سلام برحسین(ع) سلام برراه حسین(ع)سلام برهدف حسین (ع)سلام برعاشوراوعاشورائیان .به اطلاع تمام عزیزان میرسان .هیئت امناء -- هیئت عاشقان وفرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع)تصمیم گرفتندکه بجای پخت غداودادن نذرعاشورا.ازنذراتی که جمع آوری میشود.قسمتی را بصورت سبدکالابه نیازمندان بدهیم.وقسمتی راهم هزینه بازسازی مسجدکنیم لذادست یاری بسوی همه بزرگوران درازمیکنم وازبزرگوارانیکه درچندروزگذشته کمک کردندتقدیرتشکرمیکنیم.یاحسی
⭕️ به صورت مجازی، تلفنی و یا حضوری در قم✔️ قابل استفاده همه مقاطع سنی (آقایان)✔️ طلاب حوزه علمیه✔️ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها✔️ دانش‌آموزان مدارس در مقاطع مختلف⭕️ زمان هر جلسه 15 دقیقه می‌باشد.
مشارکت سایرین در این امر خیر از طریق زیر:
♥️ مشارکت ♥️
⭕️ به صورت مجازی، تلفنی و یا حضوری در قم✔️ قابل استفاده همه مقاطع سنی (آقایان)✔️ طلاب حوزه علمیه✔️ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها✔️ دانش‌آموزان مدارس در مقاطع مختلف⭕️ زمان هر جلسه 15 دقیقه می‌باشد.
مشارکت سایرین در این امر خیر از طریق زیر:
♥️ مشارکت ♥️

ادامه مطلب
دانلود گام به گام ششم درس تفکر و پژوهش

جواب فعالیت های تفکر و پژوهش ششم ابتدایی : امروز هم برای شما دانش آموزان دوست داشتنی پایه ششم ابتدایی یکی دیگر از گام به گام های ششم را آماده کرده ایم . گام به گام تفکر و پژوهش ششم ابتدایی جواب تمام فعالیت ها و پرسش های این کتاب را داده است .
لینک دانلود گام به گام
ادامه مطلب
 
 
ب) قلمرو مکانی پژوهش: در این پژوهش با عنایت به بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی در شرکت پتروشیمی ایلام محقق قصد داشته به بررسی موضوع در محدوده استان ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام بپردازد.
 
 
ج)قلمرو موضوعی پژوهش:
 
 
پژوهش مورد نظر در حوزه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی انجام گرفته است. همچنین با توجه به مدل مفهومی پژوهش می توان بخشی از موضوع را مربوط به حوزه روانشناسی صنعتی دانست.
 
 
 
 
Cooper & Cronin 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۲
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس lesson 5 و پرسش
یادگیری نام جهای خانه

دوم
فارسی
به دلیل مراسم فعالیتی صورت نگرفت
امادگی برای جلسه بعد

سوم
زیست
تدریس گوارش ، جذب و سفر غذا
مطالعه فص 13 تا گوارش

چهارم
قران
قرائت درس 9
پیش نویسی دو جلسه ی درس نهم و قرائت درس 8
از نظر ژیل دولوز فلسفه عبارت است از «مفهوم‌سازی».
پژوهش اجتماعی نیز به دو معنای «مفهوم آزمایی» و «مفهوم سازی» کاربرد دارد. اولی
بررسی مفاهیمی است که در جامعه شناسی موجود هستند و آزمون آن ها در واقعیت به روش
های تجربی و دومی، ساختن مفاهیمی از میدان پژوهش بر اساس داده های به دست آمده در
طول و فرایند پژوهش و در میدان پژوهش است. مهمترین روش اول پیمایش و مهمترین روش
دوم گراندد تئوری است. البته پژوهش اجتماعی همیشه به این دو روش نیست. ممکن است
توصیف
اولین جمعه هر ماه قمری
جمعه 15 شهریور / 6 محرم الحرام
از ساعت​ هفت (07:00) صبح
آدرس:
میدان ولیعصر، خیابان شقایق،
مسجد حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام
قرائت دعا و توسل:
حاج محسن فرهمند آزاد
«آقایان و بانوان»
. عضویت در کانال
مشاهده مطلب در کانال
این برنامه بر اساس دوره‌های آموزشی تجوید و تصحیح قرائت نماز به کارشناسی استاد موسوی بلده تدوین شده است. سفارش و تولید این محصول فرهنگی نیز توسط مرکز تخصصی نماز با ایده‌پردازی و برنامه نویسی برادر بزرگوار امین افشارنیا انجام شده است.ضمن تشکر از تمام عزیزان و همکاران مرکز تخصصی نماز که در ارائه این محصول ما را یاری نمودند، منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.
ادامه مطلب
 
۱-۶-۳- قلمرو زمانی پژوهش 
 
قلمرو زمانی این پژوهش از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا انتهای اسفند ۱۳۹۳ در نظر گرفته شده است. به عبارت دقیق تر در این پژوهش اقدام به مشاهده و بررسی ریسک هفتگی شرکت های زیر گروه صنعت خودرویی و زیر‌گروه محصولات شیمیایی در ۵۲ هفته سال شده که از فروردین ماه سال ۱۳۹۳ شروع می شود و به اسفند ماه سال ۱۳۹۳ ختم میشود.
 
 
 
 
 
۱-۷- نوآوری پژوهش 
 
 
نظریه ی برتری تصادفی به عنوان یکی از نظریه‌های مطرح در حوزه ی اقتصاد مالی، اخیراً توجه
این برنامه بر اساس دوره‌های آموزشی تجوید و تصحیح قرائت نماز به کارشناسی استاد موسوی بلده تدوین شده است. سفارش و تولید این محصول فرهنگی نیز توسط مرکز تخصصی نماز با ایده‌پردازی و برنامه نویسی برادر بزرگوار امین افشارنیا انجام شده است.ضمن تشکر از تمام عزیزان و همکاران مرکز تخصصی نماز که در ارائه این محصول ما را یاری نمودند، منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.
ادامه مطلب
قوم‌نگاری یا مردم‌نگاری[۱] به مطالعه نظام‌مند مردم و فرهنگ‌ها گفته می‌شود. طراحی آن به صورتی است که پژوهشگر در آن پدیده فرهنگی را در جامعه از زاویه دید موضوع مطالعه بررسی می‌کند. قوم‌نگاری ابزاری است که فرهنگ یک گروه را به صورت مکتوب و مصور بازنمایی می‌کند. بنابراین بسته به اینکه به عنوان یک مورد قابل شمارش یا اسم از آن یاد شود این عبارت معنای متفاوتی خواهد یافت[۲]. نتیجه یک مطالعه میدانی یا گزارش یک مورد نمایانگر دانش و نظام معنایی در ز
هدیه قرائت ۱۰۰۰ سوره یاسین به روح بلند شهید سلیمانیبه همت خادمیاران رضوی کانون قرآنی شهرستان محمودآباد ،در شب شهادت سردار محبوب دل ها، سردار رشید اسلام، یار باوفای رهبر معظم انقلاب، سردار سرافراز سلیمانی، 1000سوره یس را قرائت و به روح بلند خادم الرضا سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اهدا نمودند.
نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان محمودآباد 
باسمه‌تعالی
عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار بگیرد.
                                                                                             امام خامنه ای (دامت برکاته)  
فراخوان ارسال مقالات ترم اول سال تحصیلی 99-1398
قابل توجه طلاب محترم مدرسه علمیه امام موسی کاظم (علیه السلام)
با توجه به ضرورت تحقیق و پژوهش و نیاز جامعه اسلامی به پژوهش های دقیق علمی  در جهت رشد و تعالی امر پژوهش  و ت
تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی کشور در جهان و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی مردم و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارتخانه ها، سازمانها، مراکز دولتی و غیر دولتی است.
هفته پژوهش و فناوری، هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می‌آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از رونده
سلام.
یکی از ایده هایی که می توان در مدارس اجرا کرد، قرائت وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در مراسم صبحگاه است... که بسیار هم کار با برکت و نورانی ئی است...
ما در دوران راهنمایی یکی از گروه های انجمن اسلامی مان «همکلاسی آسمانی» بود که وظیفه اش قرائت وصیت نامه شهدای دانش آموز سر صف است...
پارسال، استارت این طرح در صبحگاه مدرسه مان زده شد. دبیر انجمن اسلامی مدرسه...
ادامه مطلب
نتایج غیر رسمی شمارش آرا حائزین بیشتری آرای استان کرمان تاکنون:حوزه انتخابیه کهنوج منصور شکراللهیحوزه انتخابیه بم حجت‌الاسلام غضنفرآبادیحوزه انتخابیه زرند عفت شریعتیحوزه انتخابیه رفسنجان حجت‌الاسلام جلالی حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه علی بختیاری
دریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۹ قرائت سوره تغابندریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۹ قرائت سوره ملک (آیات ۱ تا ۱۲)دریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۰ قرائت سوره معارج و نوحدریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۱۰ سوره مزملدریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۱ سوره نبادریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۱ سوره نازعاتدریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۱۱ سوره غاشیهدریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۲ از سوره شمس به بعد 
برنامه ریزی شهری (Urban Planning)، طراحی شهری یا شهرسازی یکی از مهم ترین میان رشته ای های محبوب در سطح جهان است.
جهان امروز جهان همکاری و هم اندیشی متخصصان و پژوهشگران حوزه های مختلف به منظور برنامه ریزی در حوزه های چندبعدی و چندرشته ای است.
از این رو رشته های میان رشته ای (Interdisciplinary) هر چه بیشتر پا به عرصه وجود گذاشته و طرفداران بیشتری پیدا می کنند.
برنامه ریزی شهری(Urban Planning) یا شهرسازی یکی از مهم ترین میان رشته ای های محبوب در سطح جهان است.
چرا که بخش
برگزاری جلسه قرائت قرآن کریم به نیابت از شما و اموات بانیان خیر
✔️به صورت تخصصی و کارشناسی✔️با حضور اساتید معتبر و مجرب قرآنی در روستاها، شهرستانها و مناطق محروم✔️اطعام، پذیرایی و بیان معارف
امکان کمک جزئی به برگزاری جلسات از طریق زیر:
♥️ مشارکت در برگزاری جلسات ♥️
 

ادامه مطلب
جامعه شناس، مانند
رمان نویس، تاریخ نویس و یا هر محقق و نویسنده دیگری در حوزه های
مختلف، از جایی شروع می کند اما بسیار ممکن است از جایی دیگر سر در می آورد. این
خاصیت تحقیق و نوشتن است که از پیش معلوم نیست به کجا خواهیم رسید. جامعه شناس گاه
حس می کند که «در مه قدم می زند». اما کم کم و در فرایند پژوهش و نوشتن، نشانه ها
خود را نشان می دهند و پژوهشگر باید حساسیت داشته باشد وآن ها را بشناسد تا راه
باز شود و قدم زدن ادامه یابد. بنابراین، تکامل یک پژوهش و
 ۲۵ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.
هفته پژوهش از  23  آذر ماه با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» آغاز می‌شود و تا 29 آذر ادامه دارد.
موفقیت روزافزون علم در شناخت جهان هدفدار و قانونمند که با تکیه بر ابتکارات خلاقیت‌های به ودیعه نهاده شده از سوی خدای متعال در وجود بشر و بهره برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی صورت گرفته، فضای زندگی جدیدی را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.
این فضای جدید و ای
 ۲۵ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.

هفته پژوهش از  23  آذر ماه با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» آغاز می‌شود و تا 29 آذر ادامه دارد.
موفقیت روزافزون علم در شناخت جهان هدفدار و قانونمند که با تکیه بر ابتکارات خلاقیت‌های به ودیعه نهاده شده از سوی خدای متعال در وجود بشر و بهره برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی صورت گرفته، فضای زندگی جدیدی را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.
این فضای جدید و ا
 
آیا پژوهش برای کشور مفید است ؟
شاید اهالی علم از این سوال تعجب کنند ، چون قطعا در پس زمینه ذهن خود این جملات را مرور خواهند کرد که مگر می شود انسان بدون علم به رفاه و پیشرفت برسد و علم و پژوهش یکی از ملزومات اساسی دستیابی به رفاه است ، حال مسائل دیگرتوسعه که اهمیت ویژه ایی نیز دارند .
بله ، به اعتقاد بنده هم پژوهش یکی از عناصر کلیدی برای پیشرفت جامعه است، اما این سوال بیشتر به این خاطر به ذهن بنده آمد که اگر پژوهش در این درجه اهمیت است پس چرا در
 
 
زنانگی و ورزش هر دو سازه‌های اجتماعی و رفتارهای فرهنگی هستند و در همبستگی با بستر اجتماعی شکل می‌گیرند. در این پژوهش سعی بر آن بود که از تجربۀ زیستۀ زنان ورزشکار استفاده شد. بنابراین، ‌‌با رویکرد کیّفی و با تکنیک مصاحبه در میدان پژوهش اجرا شد. نمونۀ مورد مطالعه از مجموع مصاحبه با 36 نفر از دختران و زنان با طیف سنی 46 -14 سال شهر تهران تشکیل شد که در دو نوع متفاوت ورزش‌های رزمی و ایروبیک سابقه ورزشی حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای دارند. آنچه در طی
شیوه عددگذاری در ساختار پژوهش و پروپوزال :
فصل اول: کلیات و مفاهیم 
1-1. کلیات
1-1-1. بیان مسئله
1-1-2. پرسش های پژوهش
1-1-2-1. سوال اصلی
1-1-2-2. سوالات فرعی
1-1-3. پیشینه پژوهش
1-1-3-1. پیشینه مسئله
1-1-3-2. پیشینه تحقیق
1-1-4. فرضیه پژوهش
1-1-5. اهداف علمی
1-1-6. کاربردها
1-1-7. روش
1-2. مفاهیم
1-2-1. کلید واژه
1-2-2. کلید واژه
1-2-3. کلید واژه
1-2-4.کلید واژه
1-2-5. کلید واژه
فصل دوم: تشدید مجازات مرتکبین مواد مخدر و روانگردان
2-1. سوابق تعدد و تکرار در قوانین موضوعه ایران 
2-2. تشدید مجازات جر
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس lesson 6
نوشتن 20 کلمه از هر کدام از حروف f v w و حل workbook lesson 6

دوم
فارسی
تدریس درس 11
حفظ شعر گل و گل ، حل فعالیت ترجمه ، حل خود ارزیابی درس 11 در کتاب و نوشتن ان در دفتر (جدول در کتاب)

سوم
زیست
تدریس ادامه درس 13
پرسش گروهی از درس 13

چهارم
قران
چک کردن مفاهیم درس 9 و قرائت قران
انس قران درس 9 حل شود ، از قرائت درس 8 و 9 پرسش 
هوش هیجانی سازه‌ای است که هرچند در ابتدای دهه 1920 از سوی ثوراندایک با نام هوش اجتماعی مطرح شد، اما به طور جدی در سال 1990 در قالب پژوهش‌های مایر و سالووی ظاهر گردید و بعدها پژوهشگرانی همچون گلمن و بارون در این حوزه نظریه پردازی کردند. به طور کلی هوش هیجانی نوعی پردازش اطلاعات عاطفی است که شامل ارزیابی صحیح عواطف خود و دیگران و بیان مناسب عواطف و تنظیم سازگارانه است، به نحوی که به بهبود جریان زندگی منجر می‌شود.
در این بخش هم نمونه لینک های ساخته شده برای وب سایت سئو هاب را میتوانید مشاهده فرمایید:
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
امروز فردی در کنارم نشست و با من صحبت کرد٬ آسمان و ریسمان بافت که متوجه نشوم می خواهد بیاید حوزه چون هنوز در منجلاب تردید گیرکرده بود ولی به خاطر یک احساس خلاء در خودش یا زدگی از مدرسه‌و‌اطرافیان می خواست به حوزه پناه بیاورد 
ولی نمی دانست که حوزه خلاءش را پر میکند یا حوزه همان مسیر پاسخگوی اوست٬ به همین دلیل به هر دری زد از انگیزه من که چرا طلبه شدم و آیا راضی هستم یا نه و....
خیلی تلاشم را کردم که به او بفهمانم حوزه جای هر کسی نیست و بگویم الا
ن یافته های پژوهش ۵۷۵-۳- پیشنهادها ۶۲۵-۳-۱- پیشنهادهای کاربردی ۶۲۵-۳-۲- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۶۲۵-۴- محدودیت های پژوهش ۶۳منابع و مآخذ ۶۴پیوست ها ۷۱چکیده انگلیسی ۷۵  لیست همه پایان نامه های دانلودی(فایل متن کامل) رشته روانشناسی و علوم تربیتی  فهرست جدول‌‌ها اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که…
ادامه مطلب
باسلام
کاربر دانش جو هستم که به امید خدا قراره ختم قرآن رو ادامه بدیم البته با کمک هم دیگه!
منوال مثل سابق هستش و تعداد آیاتی که در هر روز گذاشته میشه 5 آیه هست و طبق گفته آبجی گلمون دختر بهاری عزیز،هر جمعه آیات قرار داده شده در هفته مرور میشه!
من فعلا فقط میتونم قرائت قرآن رو به دست بگیرم.
در وبلاگ دختر بهاری عزیز هم عرض کردم حداکثر با سه نویسنده میتونیم وبلاگ رو برای جلوگیری از بی نظمی اداره کنیم و اگه کسی از دوستان مایل به قرار دادن پست هایی ب
برای فصل دوم، با عنوان «سابقه تاریخی/ مبانی نظری/ ادبیات پژوهش» نیاز به صرف وقت زیاد و کار بیشتری دارید. آنچه که قبلا برای پیشنهاد پژوهش خود تهیه نموده اید، پایه کار است، ولی باید در حد گسترده ای توسعه یابد.
در برخی از پژوهش ها و به ویژه پایان نامه ها و رساله ها، فصل دوم می تواند هر دو بخش سابقه تاریخی و مبانی نظری با عناوین جداگانه درج شود. گاه ممکن است بنا به ضرورت و یا عدم دسترسی به منابع مربوط، یکی از این بخش ها را حذف نمایید. اما بخش سوم، یعن
این پژوهش به دست هلیا رستگار  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوصزندگی ما و آب   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
کلمات کلیدی: تعهد سازمانی، توانمندی روانشناختی، رفتارهای توانمند ساز رهبری، رضایت کارمند، رضایت مشتری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست
فصل اول  کلیات تحقیق
مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………5
بیان مسئله  ………………………………………………………………………………………………………4
اهمیت و ضرورت پژوهش  ………………………………………………………………………………….6
اهداف پژوهش  ………………………………………………………………………
سفارشات عمومی بزرگان برای ماه مبارک رمضانغسل و نماز توبه (در اعمال یکشنبه ذی قعده)نماز اول وقت و با حضور قلبنماز شبمراقبه و توجه دایمیتوسلقرائت قرآن (حداقل یک جزء)دعای افتتاحدعای ابوحمزه (هرشب مقداری)دعای معروف سحرعصر جمعه ها یا هرشب: صدبار سوره قدردعاهای مخصوص هر روزتعقیبات و دعاهای مختص و مشترک (رجوع به مفاتیح)هرشب قرائت ده بند از جوشن کبیرهرشب یا سحر، یک سجده طولانی با ذکر یونسیه (حداقل چهل عدد الی چهارصد عدد)نافله های نمازهای یومیهصدقه
هشتمین قسمت برنامه #مدرسه_ایران ، با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، به «جایگاه پژوهش در مدرسه» می‌پردازد.در این برنامه که سه‌شنبه ۳ دی‌ماه ۹۸ ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، «حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم»، معاون وزیر آموزش و پرورش و خانم «دکتر سارا سلیمی نمین» مدیر مدرسه و طراح آموزشی، به گفتگو درباره «نقش پژوهش در برنامه آموزشی دانش‌آموزان» و همچنین «موانع اثربخشی پژوهش‌های دانش‌آموزی در پیشبرد اهداف برنامه در
موضوعات مورد پذیرش در زمینه مطالعات هنر:
هنرهای پژوهشی و پژوهش در هنر، هنرهای نمایشی و سینما،مرمت، احیا و بازسازی، هنرهای تصویری و طراحی، موسیقی، معماری و شهرسازی، هنرهای تجسمی و موضوعات دیگر در هنر، دیگر موضوعات در مطالعات هنر و پژوهش‌های میان رشته‌ای.
موضوعات مورد پذیرش در زمینه پژوهش‌های علوم انسانی:
علوم اجتماعی و جامعه‌‍شناسی، زبان شناسی، ادبیات و آموزش، علوم جغرافیایی، علوم تاریخ و باستان‌شناسی ،فلسفه، الهیات و معارف اسلامی،
موضوعات مورد پذیرش در زمینه مطالعات هنر:
هنرهای پژوهشی و پژوهش در هنر، هنرهای نمایشی و سینما،مرمت، احیا و بازسازی، هنرهای تصویری و طراحی، موسیقی، معماری و شهرسازی، هنرهای تجسمی و موضوعات دیگر در هنر، دیگر موضوعات در مطالعات هنر و پژوهش‌های میان رشته‌ای.
موضوعات مورد پذیرش در زمینه پژوهش‌های علوم انسانی:
علوم اجتماعی و جامعه‌‍شناسی، زبان شناسی، ادبیات و آموزش، علوم جغرافیایی، علوم تاریخ و باستان‌شناسی ،فلسفه، الهیات و معارف اسلامی،
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بحث سلول‌های بنیادی و طب بازساختی یکی از رویکردهای مهم آینده علم پزشکی به شمار می‌رود و دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید در پژوهش‌های خود به این موضوعات توجه ویژه داشته باشند.
ادامه مطلب
حوزه انتخابیه یا حوزه انتخاباتی (انگلیسی: Electoral district) یک واحد جغرافیایی انتخاباتی است که رقابت‌های انتخاباتی در چهارچوب آن انجام شده و برگزیده یا برگزیدگان انتخابات در درجه اول متعلق به آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شوند. آسان‌سازی فرایند انتخابات و ایجاد تناسب عادلانه بین جمعیت و شمار برگزیدگان از جمله اهداف اصلی حوزه‌بندی انتخابات است. 
در انتخابات ریاست جمهوری ایران، کل ایران یک حوزه انتخابیه است؛ مسئولیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخ
سومین دوره همایش ملی پژوهش های قرآنی، با استعانت از الطاف منور قرآن کریم و در پرتوی عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با حمایت سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی، پژوهشگران جوان قم، معاونت پژوهش حوزه علمیه سفیران هدایت امام خامنه ای (حفظه الله) ، انجمن علمی - دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق (ع) تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، انجمن علمی پژوهش در علوم انسانی و علوم اجتماعی ایران، انتشارات دانشی
بسم اللله الرحمن الرحیم 
از آنجا که یکی از علوم مهم و تاثیرگذار در فهم متون دینی و کشف معارف اسلام ناب، علم لغت شناسی است ،
واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام  در نظر  دارد سلسله کارگاههای لغت شناسی را با هدف احیاء علم لغت در حوزه و رونق بخشی به پژوهشهای لغوی در قرآن در قالبی جذاب و با رویکرد پژوهشی با عنوان کارگاه مکالمه عربی تقدیم حضور طلاب عزیز مدرسه نماید.
بدون شک یکی از دانشهای لازم برای اجتهاد و تحقیق و پژوهش در علوم اسل
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کاربرانی که برنامه اسراء در شبکه قرآن سیما را مشاهده کرده باشند میدانند که در این برنامه مسابقه تلفنی قرائت قرآن بین سنین مختلف  برگزار میشود.  یکی از مواد مسابقه تقلید قرائت از قاریان بزرگ است. که یکی از شرکت کنندگان به نام مصطفی کلانه نصیری سوره "الحاقه" را به صورتی شگفت انگیز قرائت می کند و داور برنامه تا حدی  به وجد می آید که اعلام میکند نمیتواند به وی نمره دهد.

در
به چند روش می توان نماز آیات را به‌جا آورد:
روش اوّل: بعد از نیت و تکبیرة‌الاحرام، حمد و سوره خوانده شود و به رکوع برود، سپس سر از رکوع برداشته و دوباره حمد و سوره را بخواند و به رکوع رود، و باز سر از رکوع بردارد، و حمد و سوره بخواند و به رکوع رود، و سپس سر از رکوع بردارد، و همین‌طور ادامه دهد، تا یک رکعت پنج رکوعی که قبل از هر رکوعی حمد و سوره خوانده است انجام دهد، سپس به سجده رفته و دو سجده نماید، و بعد برای رکعت دوم قیام کند، و مانند رکعت اول
#اختلاف_قرائت_ها✅پدید آمدن لهجه و گویشها در درون هر زبان امری طبیعی و ناگزیر است و اختلاف قرائت در هر متنی، به ویژه در متون کهن پیش می‌آید. در قرآن مجید هم با وجود نهایت احتیاط و امانتداری در مشورت و دقت، اختلاف قرائات در راه یافت، و نمی‌شد راه نیابد. و در واقع از آن زاده شد. در حیات و حضور خود پیامبر(ص) نیز گاهی تفاوت دو تلفظ نزد ایشان مطرح می‌شد و حضرت یکی یا گاه هر دو را تصویب می‌کردند و حدیث سبعة اَحرُف (اینکه قرآن ۷ وجه مقبول دارد) ناظر به
اخلاق پژوهش
اخلاق پژوهش، از شاخه‌های اخلاق کاربردی می‌باشد و به معنای بررسی امکان و شرایط رعایت قواعد و اصول اخلاقی در پژوهش‌ است. از این رو شامل مجموعه‌ای از آداب و اصول اخلاقی است که قرار است تمام اعضاء یک جامعه علمی در فرآیند استفاده، تولید و نشر دانش به آنها پایبند بوده و آنها را رعایت کنند.
این آداب یا در قالب منشورهای حرفه‌ای مکتوب و مدون شده‌اند، یا مورد توافق متخصصان رشته‌های مختلف قرار گرفته‌اند. توجه به این قالبهای تدوین شده
سلام
خواندن سه مرتبه سوره توحید و هدیه به 
پیامبر مهربانی
همه پیامبران 
اهل بیت ع
همه خوبان درگاه الهی
همه شهیدان از زمان حضرت  آدم تا الان 
همه اموات
همه اون های در حق مون خوبی وبدی کردند 
همه اون های بهمون خوب ها یاد دادند
استاد و معلم هامون
خانواده ها مون
فرشتگان درگاه الهی 
و همه اون های این سه مرتبه سوره توحید قرائت می کنند
همه اون های دست شون اون دنیا گیر
لطفا اگر قرائت میکنید.پسند بزنید
 
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کاربرانی که برنامه اسراء در شبکه قرآن سیما را مشاهده کرده باشند میدانند که در این برنامه مسابقه تلفنی قرائت قرآن بین سنین مختلف  برگزار میشود.  یکی از مواد مسابقه تقلید قرائت از قاریان بزرگ است. که یکی از شرکت کنندگان به نام مصطفی کلانه نصیری سوره "الحاقه" را به صورتی شگفت انگیز قرائت می کند و داور برنامه تا حدی  به وجد می آید که اعلام میکند نمیتواند به وی نمره دهد.
 
پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 71 صفحه، قابل ویرایش. (CRM ) استراتژی کسب و کاری است که به منظور بهینه‌سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود. سازمان‌های ارائه خدمات بر اساس نیازها، مشتریان بالا بردن سطح رضایت مشتریان مطابق با اصول ...

 
 
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
دوستان وطلاب محترمی که بدنبال خرید کتاب هستند
انتشارات حوزه علمیه خراسان بمناسبت دهه فجر تخفیف قابل ملاحظه 50 درصدی را برای طلاب عزیز لحاظ کرده است.
آدرس و توضیحات دیگر در پوستر آمده است.
لطفا بدیگر دوستان اطلاع رسانی نمائید.
واحد پژوهش
مبانی نظری هیجان و ابعاد آن
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری هیجان و ابعاد آن

مبانی نظری هیجان و ابعاد آن مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان و ابعاد آن فصل دوم پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان و ابعاد آن پژوهش, فصل, هیجان, مبانی, دوم, پیشینه, نظری, ابعاد, تحقیق. اگر نادانی فصل دوم پژوهش مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان و ابعاد آن مردم و شرارت رهبران فصل دوم ...مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد هوش هیجانیادب
ویژگی های یک پژوهش علمی
مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمرکز نظری، عملی یا مختلط، به کوشش یک یا چند نفر در یک موضوع تازه و با رویکردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر می‏گردد.چنین مقاله‏ای در واقع گزارشی است که محقق از یافته ‏های علمی و نتایج اقدامات پژوهشی خود برای استفاده سایر پژوهشگران، متخصصان و علاقه‏مندان به دست می‏دهد. تهیه گزارش از نتایج مطالعات و پژوهش‏های انجام شده، یکی از مهم‏ترین مراحل پژوه
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
مقاله «بررسی عوامل فراسازمانی موثر بر مدیریت پژوهش و فناوری در ایران» که برگرفته از پژوهشی در سال 1389 است منتشر شد. 
این مقاله در نشریه مدیریت در دانشگاه اسلامی، سال ششم، شماره2 (1396) به چاپ رسیده است. 
جهت دانلود این مقاله می توانید به لینک مراجعه کنید.
پژوهش مرده است
 
*«پژوهش» نیز مانند بسیاری از فعالیت های دانشگاهی، اخلاق
خاص خود را دارد. البته منظور من از اخلاق، باید و نباید های روشی(مانند امانت
داری در نقل منابع یا ...) نیست. بلکه اخلاق پژوهش را باید در یک گام عقب تر نیز
جستجو کرد. از این مرحله از اخلاق پژوهشی عموما با نام «روحیه پژوهش» یاد می کنند
اما این تعبیر بسیار رهزن و گمراه کننده است و به نظر می رسد که اگر همان تعبیر
«اخلاق پژوهش» را توسعه معنایی بدهیم، راحت تر به مقصود می رسیم. مخصوص
پژوهشگران چینی جز اولین پژوهشگرانی هستند که سعی می‌کنند بسیاری از حوزه‌های علمی را مورد رصد و تحلیل قرار دهند. در این میان مطابق با سیاست کلی کشورشان سعی می‌کنند مسیر تولید ثروت را از بخش انسانی به بخش صنعت و استفاده بهینه از دانش ضمنی را در میان تمامی ارکان اجتماعی فراهم  نمایند. طبق این اصل بیشترین مقالات و پژوهش‌هایی که در حوزه‌های علم‌سنجی در مجلات معتبر علمی جهان منتشر می‌شود متعلق به آنها می‌باشد. جالب است که بهداشت و سلامت زیست
بدون شک برای رسیدن به یک مقاله خوب ، حتما باید چند نمونه موفق از آن را ببینیم . دانلود مقاله از سایت های مطرح یکی از راه های مناسب می باشد . سایت ایران پیپر با در اختیار دادن تمامی منابع علمی این امکان را به شما می دهد تا تمامی مقالات مورد نظر خود را با کمترین زمان ممکن بدست آورید . قواعد مقاله نویسی چیست؟پژوهش و تحقیات علمی یک کدام از موادسازنده کلیدی عمل های علمی می‌باشد و می شود به جد اعلام کرد که مبنا و بنیان ترقی علمی همین پژوهش ها و پژوهش ه
نگاهی به زندگینامه‌ شهید بهشتی؛ از تولد تا شهادت

نگاهی گذرا به زندگی 53 ساله این شهیدبزرگوار .

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش به بخشی از زندگی پرفراز و نشیب شهید آیت‌الله بهشتی پرداخته‌ایم.
شهید سید محمدحسینی بهشتی در دوم آبان ۱۳۰۷ هجری شمسی در اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش از روحانیان اصفهان و امام جماعت مسجد لومبان بود. وی از چهار سالگی به مکتب رفت و در اندک زمانی قرائت قرآن و خواندن و نوش
 
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی توصیه هایی معنوی برای دفع بیماری کرونا به مردم کردند.
جمعی از مومنین از حضرت آیت الله العظمی وحیدخراسانی خواستند تا جهت دفع بیماری و نگرانی، توصیه‌ای بفرمایند.ایشان بیان کردند: ضمن رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، هر روز دست خود را روی قلبتان بگذارید و هفت مرتبه سوره حمد را قرائت کنید و نیز هر روز صبح و شب هفت مرتبه آیت الکرسی را تا «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» قرائت نمایید.
ج) قلمرو زمانی:
 
 
قلمرو زمانی تحقیق،  از فروردین سال ۱۳۸۷ تا اسفند سال ۱۳۹۱ می­باشد.
 
 
۱-۱۰   چارچوب  کلی پژوهش : 
 
ساختار این پژوهش به این صورت می‌باشد که در فصل دوم پس از ذکر مفاهیم اولیه،  کاربرد و انواع زنجیره تأمین،  به مرور مطالعات اخیر در حوزه بهینه سازی و مدیریت ریسک زنجیره تأمین پرداخته 
می شودو پس از آن خلا تحقیقاتی و ضرورت تحقیق بیان می‌گردد.  در فصل سوم مدل ریاضی توسعه یافته ای با لحاظ کردن ریسک مالی بر اساس خلا تحقیقاتی پیشن
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 18 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  بسم الله الرحمن الرحیمموضوع: « گروه پژوهش های فنی »ماموریت،اهداف، برنامه ها و اولویتهاپژوهش های فنی چیست؟منظور از پژوهشهای فنی، پژوهش های مرتبط با زمینه ‌ های تخصصی ذیل است:«خوردگی، مواد، پوشش ها و حفاظت کاتدیک، عایقها ونسوزها و... »« مکانیک، اعم از تجهیزات دوار و ثابت، ماشین های حساس و ..
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
وَقُل رَّبِّ زِدْنِی عِلْمًا / و بگو پروردگارا بر علم من بیفزا /سوره طه آیه 114
در جلد یک کتاب اصول کافی آمده : « باب أن الأئمة علیهم السلام یعلمون علم ما کان، وما یکون، وأنه لا یخفى علیهم شیء». یعنی : بابی با عنوان اینکه "ائمه آنچه روی داده و آنچه روی خواهد داد را می دانند، و هیچ چیزی از آنان پنهان نمی ماند"سوال : اگر ایشان مطابق احادیث این باب علم "ماکان و ما یکون" را می دانند و هیچ چیز برای آن بزرگوران پوشیده نیست چطور پروردگار عالم به پیامبر (ص) ا
کنفرانس بوک , تحت عنوان برگزیدگان موتور جستجوی کنفرانس در وب لاگ خویش , اطلاعاتی‌که دانشجو ها , اساتید و دانشمندان نیازمند مطالعه و پی بردن آن می باشند را گردآوری و در وب لاگ خویش قرار میدهد . دانشجو ها در مقاطع فوق لیسانس ( کارشناسی ارشد ) و دکترا و دانشمندان نیاز به دسترسی به منابع علمی متفاوت و اخذ مقاله ها پژوهشی سایرافراد دارا‌هستند تا بتوانند در پژوهش خویش باستناد به دیگر پژوهش‌ها کامل شدن کنند . بخش اعظمی از پایگاه‌های علمی که در وب ل
تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور، به دلیل عدم وجود انگیزه در محققان و پژوهشگران به جهت فقدان قانون مشخص در این زمینه، استفاده موثری از این ظرفیت به عمل نمی‌آید. ما در این پژوهش برآنیم تا با بررسی مسائل و  مشکلات موجود در این زمینه، راهکارهای حقوقی و حمایتی لازم  در جهت کاربردی شدن و رشد و توسعه هر چه بیشتر این آثار با توجه به آنچه که در این رابطه در کشورهای پیشرفته و صنعتی وجود دارد ارائه کنیم .
 
 
۱-۳. اهداف: 
تبیین نقش حمایت حقوقی
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
 
باسمه تعالینیایشزیارت عاشوراغزل۲
گفت باقر این زیارت را برای مسلمینلعن کرده ظالمین و غاصبین و ناکثین
بر شمارد ظلم ها را بر ولایت این دعاخوانده گردد روز عاشورا و ایام حزین
شیعیان بر صحت آن می کنند اصرار هامی شود تاکید بر راه حسین و نفی کین
اجر و پاداش قرائت بس مهم است و عظیمتوصیه گردد زیارت بر عموم و مومنین
آل مروان و زیاد و خانمان ظلم و جورمی شوند لعنت بر آنها، تا قیامت در زمین
مهدی موعود آید، منتقم باشد امامنیست رأفت از برای مارقین و قاتلی
پاورپوینت اخلاق در پژوهش - 6 اسلاید
پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش اولین مقررات بین المللی پژوهشی بر روی انسانها ( 1948) تاکید اصلی برروی رضایت داوطلبانه و آگاهانه پاورپوینت اخلاق در پژوهش   •رضایت انسان مورد آزمایش ، دقیقا باید اختیاری باشد •آزمایش باید نتایج مفید و پر ثمری داشته باشد •قبل از انسان روی حیوان کار شده باشد •هیچگونه آزار جسمی و خطر مرگ یا جراحت ناتوان کنن
روش نوروفیدبک در درمان انواع مختلف اختلالات از جمله اضطراب ، افسردگی و بیش فعالی روند رو به رشدی دارد و هر روز تعداد علاقمندان به این روش درمانی افزایش میابد. پژوهشی در ارتباط با درمان افسردگی شدید با نوروفیدبک انجام شده است این پژوهش مطرح میکند که موج الفا در قسمت چپ و راست منطقه پیشانی افراد افسرده تقارن ندارد و یکسان نمیباشد لذا هدف پژوهش مذکور کاهش عدم تقارن موج مغزی الفا در لب پیشانی مغز بوده است. تعداد 9 شرکت کننده در این پژوهش شرکت نم
مجله پژوهش و مطالعات علوم اسلامی
مجله پژوهش و مطالعات علوم اسلامی با مجوز پروانه انتشار رسمی به شماره 82304 مورخ 1397/04/11 از وزارت متبوع منتشر می شود. این مجله با همکاری علمی اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور به انتشار مقالات علمی در زمینه پژوهش در رشته های مختلف علوم انسانی )تمام گرایش ها(، علوم اسلامی و مطالعات میان رشته ای می پردازد. هدف این مجله، توسعه و تعمیق نگرش‌ها و پژوهش‌های مرتبط با محورهای مجله و ارائه و اشاعه آنها به مخاطبان است. از ای
✅ دوره آموزشی #مهارت_های_پژوهشی
❤️برای خودتان #نویسنده شوید
سر فصل های مهم:
۱. مسأله یابی
۲. آشنایی با مراحل پژوهش
۳. منبع شناسی
۴. آشنایی با مقاله نویسی
۵. کتاب نویسی
۵. مهارت تولید محتوا
۶. روش تحلیل متن
۷.چکیده نویسی
۸. آشنایی با مهمترین منابع الکترونیکی در حوزه علوم اسلامی
۹.روش فیش برداری
۱۰. نکات مهم ویراستاری
توسط: 
محمد علی فتحی( استاد حوزه و دانشگاه)
با سابقه ۵ سال آموزش کارگاهی
  مدت دوره: ده روز متوالی
⏰ ساعت: ۱۹ الی ۲۰:۳۰
هزینه دوره: 
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز. امروز  23 فروردین 99 لینک بهترین و مهمترین خبرهای حوزه فناوری رو میزارم تا از قافله سریع خبرهای این حوزه جا نمونید. این خبرها ترجمه شده از سایت های بزرگ دنیا هستن که توسط سایت های معتبر فارسی زبان ترجمه و منتشر میشن. از این اخبار میتونین برای بالا بردن اطلاعات عمومی خودتون هم استفاده کنین چرا که اگه دقت داشته باشین کلی نکات آموزنده و فنی میتونین داخل محتوای این خبرها پیدا کنین که میتونه کمک شایانی به بیشتر کردن
 
اولین گام در تهیه یک مقاله علمی-پژوهشی انتخاب موضوعی است که چیزی به علم اضافه کند. یک پژوهشگر تازه کار ممکن است تصور کند یک موضوع با اهمیت در زمینه مدیریت مانند TQM یا CRM یا موارد دیگری از این دست یک موضوع بسیار علمی و قابل توجه است. بنابراین مطالعات گسترده در این زمینه و استفاده از چندین و چند منبع داخلی و خارج، تلخیص، مقایسه و ارزیابی و نتیجه گیری از این منابع یک پژوهش کامل و جدید را شکل می دهد اما این بزرگترین اشتباهی است که برای نگارش یک مق
این پژوهش به دست باران فیضیان   دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص ساخت هرکدام به جای خود 1  موضوع درس دوازدهم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
این پژوهش به دست رمیصا امامی   دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص ساخت هرکدام به جای خود 1  موضوع درس دوازدهم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
این پژوهش به دست سونیا سلطانی  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص نور و مشاهده اجسام   موضوع درس هفتم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
 
 فضیلت #بسیار_مهم قرائت سوره مبارکه #توحید بعد از هر نماز 
محدث والا مقام مرحوم ثقه الاسلام #کلینی " رضوان الله تعالی علیه " به سند معتبر از #امام_صادق (سلام الله علیه) روایت کرده: 
هرکه به خدا و روز قیامت ایمان دارد باید پس از هر نماز واجب خواندن سوره قُلْ هُوَ اللَّه أحَد را ترک نکند، به یقین هرکه آن را بخواند خدا خیر دنیا و آخرت را برای او گرد آورد و پدر و مادرش را و هرکه از پدر و مادرش پدید آمده می‌آمرزد؛و در حدیث دیگری وارد شده: هرکه پس از نم
 
سرنوشت مشترک : در این پژوهش میزان نمره ای  است که آزمودنی ها از پاسخ به سوالات مربوط به هر مولفه در پرسشنامه هوش سازمانی کسب کرده باشند.
 
 
میل به تغییر : در این پژوهش میزان نمره ای  است که آزمودنی ها از پاسخ به سوالات مربوط به هر مولفه در پرسشنامه هوش سازمانی کسب کرده باشند.
 
 
اتحاد و توافق : در این پژوهش میزان نمره ای  است که آزمودنی ها از پاسخ به سوالات مربوط به هر مولفه در پرسشنامه هوش سازمانی کسب کرده باشند.
 
 
کاربرد دانش: در این پ
بسم الله
عن عبد الله بن سلیمان قال: سألت أبا عبدالله (ع) عن قول الله عزّ و جلّ: «و رتّل القرآن ترتیلا» (مزمل،4) قال: قال أمیر المؤمنین صلوات الله علیه: بیّنه تبیانا لا تهذّه هذّ الشعر و لا تنثره نثر الرمل و لکن افزعوا قلوبکم القاسیة و لا یکن همّ أحدکم آخر السورة. (کافی، ج2، ص 614)
عبد الله بن سلیمان از امام صادق (ع) در مورد آیه و رتّل القرآن ترتیلا پرسید که حضرت در جواب فرمودند: امیر المومنین [در تفسیر این آیه] بیان داشته اند: یعنی به گونه ای قرآن را تل
مواد و روش ها
پژوهش انجام شده از دسته مطالعات توصیفی، تحلیلی با هدف کاربردی که به صورت مقطعی در سال  اجرا گردید. افراد مورد مطالعه در این پژوهش  بیماران بستری و ترخیصی در کلیه بخش  های بیمارستان  های منتخب می  باشد. نمونه گیری به شیوه  خوشه  ای و تصادفی به طوری که کشور به پنج حوزه شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تقسیم کرده و از هر حوزه به صورت تصادفی دو بیمارستان انتخاب شد. با استفاده از فرمول حجم نمونه برای برآورد یک نسبت  نفر در نظر گرفته شد که
با توجه به وقوع زلزله خواندن نماز آیات واجب است. بر اساس احکام شرعی، عوامل وجوب نماز آیات عبارت است از: کسوف خورشید و خسوف ماه، زلزله و هر حادثه غیرعادى که باعث ترس بیشتر مردم شود؛ مانند بادهاى سیاه یا سرخ و یا زرد که غیرعادى باشند، تاریکى شدید، فرو رفتن زمین و ریختن کوه، صیحه آسمانى و آتشى که گاهى در آسمان ظاهر مى‌‏شود.
نماز آیات را به چند شکل می‌توان خواند؛
اول؛ نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد. دستور آن این است که نمازگزار
قال رسول الله - صلّی الله علیه و آله - : 
پیامبر اکرم - صلّی الله علیه و آله - فرمود: ای سلمان بر تو باد تلاوت قرآن، به درستی که تلاوت قرآن کفاره است برای گناهان و حجاب از آتش و امان از عذاب است و برای کسی که قرآن می خواند به ازای هر آیه ثواب صد شهید نوشته می شود. «بحار الأنوار، ج ۹۲، ص ۱۷»
قال رسول الله - صلّی الله علیه و آله - :   پیامبر اکرم - صلّی الله علیه و آله - فرمود: کسی که ده آیه در یک شب بخواند، نوشته نمی شود از غافلین و هر کس پنجاه آیه بخواند د
چهارشنبه و پنجشنبه یعنی دیروز رفته بودیم یک دوره از طرف جامعه اسلامی داخل حوزه علمیه مشکات.
حوزه علمیه ای که اکثر طلبه هاش اول دانشجو بودند اون هم عمدتا مهندسی و سپس بعد گرفتن مدرک دانشگاهی اومدن دروس حوزوی رو می خوانند.
با پنج شیش نفر از طلبه ها که اونجا درس می خوندند و برامون کلاس گذاشتند تو این دو روز خوش و بش و کلاس داشتیم.
 
یکیشون بود حسن خالـ.ـقی ، یعنی من محو سیمای و رفتارش شده بودم.
همشون صورت هاشون نورانی بود.
معلوم بود چه ارتباط عمیقی
محسن مهدی(1926-2007) از طریق لئو  اشتراوس متوجه فارابی می‌شود و برای نخستین‌بار در 1970 در سمیناری در نیویورک، اولین زندگی‌نامه‌ از فارابی را ارائه می‌دهد که براساس نوشته‌‌ای از معاصر فارابی به نام «الخطابی» است که محسن‌ مهدی در کتابخانه‌های افغانستان به دست آورده بود.
 
 
پ.ن:
1/محسن مهدی و بسط فلسفه سیاسی اسلامی در غرب |link|
2/ امروز در دانشگاه های مهم جهان درباره نظریه‌های فلسفه سیاسی اسلامی پژوهش میشه؟ (اگر آری نتایج آن پژوهش ها ترجمه میشو
چندی پیش نشستی در خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) برگزار شد که به نقد و بررسی کتاب «پل تا جزیره: تاملاتی جامعه شناختی در موقعیت پساانقلابی روحانیت» اثر دوستم مهدی سلیمانیه اختصاص داشت. این نشست در دو بخش منتشر شده است:
۱. جامعه‌شناسی روحانیت در چهل سالگی انقلاب/ بروکراتیزه‌ شدن حوزه در بوته نقد
۲. پیامدهای بوروکراتیزه‌ شدن حوزه/ جامعه‌شناسی فتوا؛ ایده‌ای برای فهم دغدغه‌های‌ جامعه دین
 
پیاده‌سازی صوت به متن کار ایراداتی دارد که احتمالاً
این پژوهش به دست مهرانه بختیاری دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص زندگی ما و آب   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
حوزه انتخابیه کرج یکی از دو حوزه استان البرز  برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این حوزه به مرکزیت کرج شامل شهرستان های کرج، اشتهارد و پردیس می‌باشد.
حوزه انتخاباتی کرج با جمعیتی بالغ بر ۲,۲۸۳,۱۷۵ نفر دو کرسی از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98
 
زردچوبه یکی از ادویه های پر مصرف در جهان است. زردچوبه نه تنها به واسطه عطر، طعم و رنگ خود در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به واسطه فواید سلامت بالقوه خود از گذشته های دور مورد توجه مردم بوده است. طی سالیان اخیر نیز پژوهش های مختلفی درباره فواید زردچوبه برای سلامت انسان انجام شده است. 
از فواید زردچوبه برای سلامت بلندمدت انسان
 به نقل از "ایزی هلث اپشنز"، کورکومین، ماده فعال موجود در زردچوبه که عامل رنگ زرد روشن این محصول نیز است، م
1

مؤسسه فرهنگى رواق حکمت

https://www.islamquest.net/fa


2

پایگاه اطلاع رسانی حوزه

https://hawzah.net/fa/Default


3

سایت اندیشه قم – حوزه علمیه

https://www.andisheqom.com/


4

مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

https://www.pasokhgoo.ir/


5

کتابخانه فقاهت

https://lib.eshia.ir/


6

اولین و تنها سایت جامع و تخصصی معرفی منابع تحقیق و پژوهش در حوزه علوم انسانی و اسلامی امام هادی علیه السلام

http://hadilib.ir/View/Home/Main.aspx


7

پرتال جامع علوم انسانی به آدرس www.ensani.ir  به منظور ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیت
فروش ویژه ساعت مچی هوشمند اذان گو




ساعت مچی هوشمند اذان گو، قرائت اذان و دعای فرج در صورت تنظیم. نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب. بند سیلیکونی مشکی ...
ساعت مچی هوشمند اذان گو که به تازگی روانه بازار شده است ساعتی بسیار با کیفیت با طراحی ساده اما شیک می باشد که دارای ساعت و تقویم بوده و همچنین قابلیت تنظیم آلارم با دو زنگ ساده و یا زنگ با صدای دلنشین اذان می باشد. این ساعت قابلیت قرائت دعای فرج بعد از قرائت اذان را نیز دارد. این محصول با برگه را
حضور موسسه کودک ایمن ـ ناجی فردا در هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان
محورهای دورهمی هشتم:
۱. سخنرانی اساتید برجسته کودک و نوجوان
۲. ارائه فعالیت ها و اقدامات تعدادی از فعالان حوزه کودک و نوجوان
۳. رونمایی محصولات تولید شده اعضای دورهمی و کتاب دورهمی
۴. شبکه سازی و هم افزایی میان اعضا
این پژوهش به دست نیلوفر ساقی  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص نور و مشاهده اجسام   موضوع درس هفتم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
روز شنبه بیست و هشتم دی ماه جلسه ختم قرآن کریم مربوط به جلسات شنبه های هرهفته که در طول دوسال درمنزل اهالی مزرعه شور برگزار می شد و درآن هرهفته به ترتیب صفحاتی از قرآن کریم قرائت می شد و درهرجلسه تعدادی زا آیات قرائت شده ترجمه و به تفسیرآن اشاره می شد و نکات آن توضیح داده می شد  درمنزل روح اله حسنی فرزند رجبعلی برگزار گردید.
سلام  
طاعاتتون مورد قبول درگاه حق تعالی  
پس از پایان ختم جزءهای قرآن تصمیم گرفتم که همانند سال های پیش ختم سوره های قرآن هم بگذارم 
نیت ختم : هدیه به اموات مدنظرتون هست 
تعداد قرائت : ۱ بار
زمان قرائت : زمان تعیین نکردم هر موقع تونستین در یکی از روزهای ماه رمضان
برای دیدن فهرست سوره های قرآن کلیک بفرمایید 
ادامه مطلب
حوزه انتخابیه اصفهان یکی از حوزه‌های استان اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی  است. این حوزه به مرکزیت اصفهان شامل شهرستان اصفهان با بخش‌های شهر اصفهان، ورزنه، مرکزی، جرقویه سفلی، جرقویه علیا، جلگه، بن رود و کوهپایه می‌باشد.
حوزه انتخاباتی اصفهان با جمعیتی بالغ بر ۲,۲۴۳,۲۴۹ نفر ۵ کرسی  از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها