نتایج جستجو برای عبارت :

گزارش فعالیت کانون قرآن و عترت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۷

به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
بنا به درخواست صاحب امتیاز نشریه دانشجویی آرامین، کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران در جلسه روز هفتم خرداد ماه، نشریه دانشجویی آرامین از دو هفته نامه به ماهنامه تغییر پیدا کرد.
سامانه نشریه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سامانه نشریه دانشجویی برگ سبز به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی علیرضا صبا و سردبیری محمد احمدی راه اندازی شد.
ادامه مطلب
به همت کانون‌های قرآن و عترت (علیهم‌السلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی، غرفه دانشگاه تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت خود را با شعار ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آغاز کرد.
ادامه مطلب
آزمون‌های سراسری قرآن و عترت ارشاد هر ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قرآن و حافظان قرآن کریم در این آزمون شرکت می‌کنند. موسسه قرآنی علیین نمونه سوالات آزمون قران و عترت را که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ برگزار شده را برای شما عزیزان آماده کرده که می توانید آنها را دانلود کنید.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود.
حضرت فاطمه زهرا (س):
فَرَضَ اللّه ُ الصَّلاةَ تَنزِیها م
 
نتیجه بحث:
1. اسلام واقعی تشکیل شده از قرآن و عترت.
2. رها کردن هر یک به منزله از دست دادن هر دوی آنهاست.
3. عترت تشکیل شده از چهارده معصوم پاک که برای ما نباید فرقی بین آنها باشد؛ همانگونه که نباید بین عترت و قرآن فرقی گذاشت
4. وظیفه هر مسلمانی چنگ زدن و تمسک به این دو یادگار رسول صلی الله و علیه و آله است تا از سقوط در جهنم برهد و به مقامات عالیه بهشتی نائل شود . ان شاء الله
 
منبع : بخش سیره و عترت تبیان
به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود.
امام حسین (ع):
«إِنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ کُنْتُمْ لَا تَخَ
گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده در مراسم گرامیداشت هفته قرآن،عترت و نماز
-تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید
-پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران
-خیر مقدم مدیر آموزشگاه
-سخنرانی مولوی محترم آقای عبدالاحد رئیسی
-دکلمه خوانی دانش آموز پایه نهم
-اجرای سرود باغ قرآن توسط گروه سرود آموزشگاه
-تلاوت قرآن توسط حافظ قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
-تقدیر و اهدای جوایز به دانش آموزان ممتاز
-تقدیر از حافظ محترم قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
 
اطلاعیه                                                        اطلاعیه
✅ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن و عترت حضور اعضای محترم کانال خصوصا قرآن آموزان دارالقران امام خمینی (ره) شهرستان الشتر.به اطلاع می رساند به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت از محتوای ؛
ادامه مطلب
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌های قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون این که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به این شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
مژده به قرآن آموزان عزیز و همراهان گرامی ما  ضبط فیلم آموزش صوت و لحن ویژه قرائت ترتیل، مبتنی بر اجراهای ناب استاد پرهیزگار، در استودیو کانون قرآن و عترت امام جواد (ع) آغاز شد. 
تاریخ انتشار حدودی: ابتدای اردیبهشت 99منتظر خبرهای خوب باشید ...
یامن له الدنیاوالأخره
رسول رحمت صلی الله و علیه و آله که ثقلین را به یادگار گذشت فرمود که این دو از هم جدا ناپذیرند و نیز خبر داد که هدایت در گرو تمسک به قرآن و عترت علیهم السلام است و بس.
 
قرآن این کتاب هدایت و نور که یکی از این ثقلین است وقتی ما را به آن سعادت واقعی می رساند که از ثقل دیگر جدا نشود. آن که قرآن را کافی دانست و مکتب خود را بی نیاز از عترت دانست به شهادت همین حدیث نورانی که قرآن و عترت را جداناپذیر معرفی می کند از هر دو آنها محروم م
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
به گزارش مشرق،
کانال تلگرامی بیداری ملت در مطلبی به مقایسه وضعیت بودجه حوزه‌های علمیه و
دانشگاه تهران پرداخته است. بودجه مصوب شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با
۱۲۸۰۰۰ طلبه در سال ۹۷ معادل ۴۴۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۹۸ معادل
۳۰۰ میلیارد تومان با شانزده درصد کاهش پیشنهاد شده است.
بودجه هزینه‌ای دانشگاه تهران با ۹۹۴۵ دانشجو در سال ۹۷ معادل ۵۹۶
میلیارد بوده که برای سال ۹۸ معادل ۶۷۹ میلیارد با ۳۲ درصد افزایش پیشنهاد
شده است.
هزینه
 
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) از دنیا رفت و امتش را به دو گنجینه گرانبها سفارش کرد: کتاب خدا و خاندان مطهرش؛ « انّى تارکٌ فیکُمُ الثّقلَیْنِ کتابَ اللَّهِ و عترتى اهلَ بیتى»
سپس فرمود تا با این دو هستید گمراه نیستید و نیز بدانید که این دو از هم جدا شدنی نیستند تا اینکه در حوض بر من وارد شوند.
اما امت او با این دو یادگارش چه کردند؟!
از سخن آن حضرت فهمیده می شود که این دو در حقیقت دو بال یک پروازند. از کار افتادن هر بالی مساویست با سقوطی دردناک تا
 
فریاد امام خمینی(ره) بر ضد اندیشه «قرآن بی عترت»
امام خمینی رحمة الله علیه در ابتدای وصیت نامه الهی- سیاسی خود، خطر اسلام بی عترت را گوشزد می کند و با اشاره ای گذرا بر تاریخچه این اندیشه باطل نشان می دهد که اسلام بی عترت سرانجام به اسلامی ختم می شود که از قرآن هم بی بهره است و کاملا تهی از معارف الهیه است. ایشان می نویسند:
«مناسب دیدم اشاره‏اى گذرا و بسیار کوتاه از آنچه بر این دو ثقل گذشته است بنمایم. شاید جمله‏ لَنْ یَفْتَرِقا حتّى یَرِدا عَ
از این قسمت می توانید لینگ مورد نظر را بازدید کنید .
سرکار خانم الهه بارونی نژاد تلاش جنابعالی برای شرکت در “سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور” را ارج نهاده و کسب مقام “نخست کشوری” در بخش “نرم افزار” برای تولید اپلیکیشن قرآن و عترت با استفاده از ابزار های “برنامه ساز JoApp” را خدمت جنابعالی و همکار گرامی آقای علیزاده تبریک میگوییم و موفقیت در تمامی مراحل زندگیتان را آرزومندیم.
باشد که تلاشتان تداوم بخش تولید محتوای در
 
اعتراض آیت الله جوادی آملی بر ضد اندیشه «عترت بی قرآن»
آیت الله جوادی آملی(دامت برکاته) در خطبه دوم اولین نماز جمعه قم در سال پیامبر اعظم (4 /1/85) به خطر اسلام دور از قرآن هشدار دادند و به افرادی که فقط دم از اهل بیت علیهم السلام می زنند توصیه کرد که وظیفه هر مسلمان پیروی از ثقلین است. اگر در جامعه ای قرآن مهجور ماند به طور حتم عترت هم مهجور مانده است.
ایشان فرمودند:
«خیلی‌ها‌ متأسفانه گفتند: حَسبُنا کِتابُ الله، عترت را گذاشتند کنار! ما تقریبا
من هیچ پیغمبری را مبعوث نساختم که دورانش کامل شود و مدتش تمام گردد جز ابنکه برای او وصی و جانشبنی مقرر کردم ومن ترک بر پیغمبران برتری دادم ووصیترابر اوصبا دبگر وترا بده بدو شیر زاده ودو نوه ات حسن وحسین گرامی. داشتم و حسن را بعداز سپری شدن روزگارپدرش کانون علم خود قرار دادم وحسین را خزانه داروحی خود ساختم واورا بشهادت گرامی داشتمو پایان کارش را بسعادت رسانیدم او برترین شهداست و مفامش از همه انها عالیتر است کلمه تامه معارف وحجج خود را همراه
،اهمیت
حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و
عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های
تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین،
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت
منتشر می‌شود.
امام سجاد علیه السلام:
اللّه ُ ... یَنْتَقِمُ مِنَ الظّالِمِ بِما هُوَ عادِلٌ بِحُکمِهِ.
خداوند به خاطر قضاوت عادلانه اش، از
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
بخدا قسم عجیب تر ازین نمیشود،هزاروچهارصد سال از نزول قرآن میگذرد و ادعای قرآن بر اینکه یک سوره همانند قرآن بیاورید و دشمنان و کافران به قرآن با در اختیار داشتن امکاناتی که بسیار. بیشتر از مسلمانان است هنوز نتوانسته اند سوره ای مانند قرآن بیاورند...
این همه دانشگاه زبان و اساتید ادبیات و شاعران و نویسندگان که مسلمان نیستند ولی عرب هستند،باز هم در مقابل این ادعای قرآن در گل فرورفته آم
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
خبر گروه فرهنگی هنری _ قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان با کد خبر ۶۰۱۰۶۲۶ مورخ ۹۵/۱۲/۲۰ :
۱_ داشتن اعتقادات صحیح 
۲_ محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام 
۳_ صله رحم بخصوص برای والدین 
۴_ تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها
۵_ انگشتر به دست کردن 
۶_  خواندن دعای عدیله 
۷_ خواندن هفت بار " بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم در تعقیبات نماز صبح 
۸_ خواندن قرآن بعد از هر نماز 
التماس دعا 
مهجوریت قرآن عمدتا زمانی اوج گرفت که اکثر امت پس از پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ثقل دیگر همراه قرآن - که نص متواتر ثقلین، قرآن و عترت پیامبر (صل یالله علیه و آله) را جداناشدنی از یکدیگر معرفی کرده - را انکار کردند و کنار گذاشتند و از حقیقت قرآن، نوشته ای ماند در دست ظالمین و لاعبین بنام اسلام و غاصبین خلافت از هزار اندی سال قبل تا امروز که حقیقت عظیم دانش قرآن را از صاحبان معصوم قرآن انکار کرده، و کتاب پیامبر خاتم را در حد عقلهای ناقص و شعور ها
✨✨✨
   " قرآن و عترت رهگشای زندگی "
✨✨✨✅ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهموسسه قرآنی ، فرهنگی شیفتگان وحی برگزار کرد :
✅ شانزدهمین جشنواره ویژه ایام الله دهه مبارک فجر : با محوریت خانواده موفق همراه با اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات
         گزارش مختصر جشنواره⬅️مجری:استاد توانمند سرکار خانم عزتی ⬅️ قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد توانمند و چهره شاخص ق
دسترسی ۷ دانشگاه بزرگ و سطح یک کشور به اینترنت جهانی میسر شد.
به گزارش ایسنا، در پی پیگیری‌های انجام شده مشخص شد هفت دانشگاه سطح یک و بزرگ کشور (امیر کبیر، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر و شهید بهشتی) به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کردند.
ادامه مطلب
به همت اداره‌ی تربیت بدنی دانشگاه امام صادق علیه السلام و اداره‌ی امور فرهنگی، کارآموزی کوهپیمایی در قالب طرح «هم‌قدم» متشکل از دوره‌ های تئوری و عملی، همراه با صعود به قله‌ها‌ی خلنو و بام ایران دماوند در تابستان 1397 برگزار شد.


ادامه مطلب
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
و هنگا می که قرآن خوانده می شود گوش دهید و خاموش باشید شاید مورد رحمت خدا قرار گیرید
برنامه های هفته قرآن
- اجرای برنامه جشن قران
-جزء خوانی با حضور دانش آموزان در نماز خانه آموزشگاه
- برگزاری مسابقات قرآن و عترت مرحله آموزشگاه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوا و سیما،  محمدتقی زاده معاون استاندار تهران با اشاره به نشر شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی بخاطر تعطیلی ادارات تو روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات درون روزهای آینده دایر هستند. کلیه مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند | اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل دانشگاه های استان تهران هم دو روز تعطیل شدند
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
نیروهای امنیتی کشور آفریقایی مراکش، یک جوان ۲۲ ساله این کشوز را به اتهام اهانت به مسجد و بی‌حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم، دستگیر کردند.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از  ایکنا؛ به نقل از «chouftv»، این جوان مراکشی، سه‌شنبه شب (دوم مهرماه) به اتهام هتک حرمت یکی از مساجد ویژه بانوان در شهر «ابن سلیمان» به وسیله نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شد.
به گفته منابع امنیتی، این شخص بدون هیچ دلیل مشخصی و در حالت مستی به مسجد محله «حسنی» شهر ابن سلیمان حمل
مهجوریت قرآن عمدتا زمانی اوج گرفت که اکثر امت پس از پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ثقل دیگر همراه قرآن - که نص متواتر ثقلین، قرآن و عترت پیامبر (صلی الله علیه و آله) را جداناشدنی از یکدیگر معرفی کرده - را انکار کردند و کنار گذاشتند و خانه نشین کردند و از حقیقت قرآن، نوشته ای ماند در دست ظالمین و لاعبین بنام اسلام و غاصبین خلافت از هزار و اندی سال قبل تا امروز که حقیقت عظیم دانش قرآن را از صاحبان معصوم قرآن انکار کرده، و کتاب پیامبر خاتم را در حد عق
 خلاصه کتاب حفظ جز سی قران کریم پیام نور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود جزوه حفظ جزء سی قران کریم + تست pdf - یاوران فایلwww.yavaranfile.ir › downloads › دا... Translate this page Mar 4, 2019 - دانلود جزوه حفظ جزء ۳۰ قران کریم + تست pdf. جزوه حفظ جزء سی قران. به همراه نمونه سوالات تستی پیام نور+ کلید. کارشناسی، کارشناسی ارشد و ... دانلود رایگان جزوه و خلاصه جزء 30 قران کریم {درس عمومی و اختیا
شاید من از معدود (شاید کمتر از صد و کمتر) آدمهایی هستم که دلم میخواد بیرون تهران تحصیل کنم، حتی اگر بهترین دانشگاه هم قبول شم که امیدی زیادی نیست بازم میخوام بزنم بیرون از این شهر کثیف (در حال حاضر حتی به دانشگاه رفتن هم فکر نمیکنم  -_-) (نمیدونم بقیه چرا از تهران خیلی خوششون میاد!؟ شاید بخاطر امکانات و دسترسی هاش، ولی خب اگر از استان های نزدیک تهران باشه در صورت نیاز یه سر میشه اومد تهران و زود رفت.)اگر کسی هست که تو شهرستان ها و شهرهایی غیر از مر
اساسنامه کانون عکاسی و فیلم برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزشامل

اهداف
برنامه ها
شرح وظایف
وظایف هر یک ازکمیته ها(عکس،فیلم،انتشارات،آموزش،اداری)
نحوه انتخابات
...
را میتوانید از لینک زیر دریافت و مطالعه نمایید.

دریافتحجم: 282 کیلوبایت
شریعت نیوز آصفه استانکزی از نمایندگان دانشجویان افغانستان دانشگاه ولی عصر رفسنجان ایران میگوید: این مراسم روز چهارشنبه ساعت دوازده تا یک و نیم ۹۸/۷/۳  در سالن شهید ارسلان برگزار گردید.در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی با شروع سخنان مجری توانمند برنامه سرکار خانم حمیده قاسمی آغاز گردید و سپس خانم استانکزی به عنوان میزبان ضمن خوش آمدگویی در رابطه با کانون ادنا توضیحاتی ارائه نمود.
خانم استانکزی ادامه داد و گفت: در این برن
میثاق نامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب
باتوجه به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری معظم انقلاب، میثاق نامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب منتشر شد.
بسم الله الرحمن الرحیم«إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا»؛  (اسراء/ 9)
ادامه مطلب
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با درج خبری در سایت رسمی خود درگذشت هنرمند فقید کربلایی یحیی مزینانی را تسلیت گفت متن این خبر به شرح زیر است:
✍«کانون تهران در سوگ همکار خودنشست»
​«یحیی مزینانی » از کارکنان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۹ کانون تهران، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در اثر سکته قلبی به دیار باقی شتافت و همکاران خود را سوگوار کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، شادروان یحیی مزی
نقل گفتاری از آیت الله بهجت: 
«کارما به این جا رسیده که با داشتن قرآن، زیر بار کفار می رویم. خدا لعنت کند به کسانی که با رشوه خواری، کفار را بر بلاد اسلامی مسلط و مسلمانان را تسلیم بهایم و درندگان کردند. چه رشوه ای که یکی بدهند و هزار بگیرند؟ .... آیا ناچاریم که با آن ها هم پیمان شویم؟ آیا بزرگان و مشایخ ما مسلمانان از روی ناچاری جنین کاری کردند؟ ما مسلمانان با این که چنین گنجی (قرآن) را داریم، گویا نداریم و از دست داده ایم  .... سنی ها قرآن را کالعد
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
بسمه تعالی
در سال گذشته تعدادی از فیلم های آموزشی اینجانب بر روی سایت کانون قرار گرفت. تمام مطالب زیست شناسی دهم یک دور کامل از روی سایت کانون قابل مرور و دوره است. همچنین تا نیمسال اول زیست شناسی یازدهم قابل مشاهده است.

 البته من این مژده رو میدم که فیلم های با کیفیت بیشتر، نکات ترکیبی و تست های حرفه ای و مدت زمان بیشتر به زودی در راهه! ویدیو های آموزشی منو به زودی در سایت کانون، تماشا، آپارات و اینستاگرام خواهید دید. نظرات شما و بازخوردهای ش
یامن له الدنیاوالأخره
امام حسین علیه السلام و همه ی لحظه  لحظه
های زندگی او، به ویژه حماسه ی کربلایش، تفسیر عینی و عملی قرآن از ابتدا
تا انتها است. از این نگاه، نمی توان امام حسین را در آیه یا سوره ای خاص
محصور کرد. حسین همه ی قرآن است و همه ی قرآن حسین است.
ادامه مطلب
لیلةالقدری که در این ماه رمضان است و قرآن صریحاً میفرماید:«لیلةالقدر خیرٌ مِن الف شهر» یک شب بهتر است از هزار سی روز _هزار ماه_ بسیار مهم است. چرا این قدر فضیلت را به یک شب دادند؟ زیرا برکات الهی در این شب زیاد است؛ نزول ملائکه در این شب زیاد است؛ این شب، سلام است؛ «سلام هی حتّی مطلع‌الفجر» از اوّل تا آخر این شب، لحظاتش سلام الهی است. «سلام قولا مِن ربّ رحیم».رحمت و فضل الهی است که بر بندگان خدا نازل میشود.
لیلةالقدر، شب ولایت است. هم شب نزول قر
با توجه به امضای تفاهم نامه فی مابین موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد و دانشگاه میبد و به پیشنهاد ریاست نهاد رهبری دانشگاه حجت الاسلام مروتی کلاسهای حفظ قران ویژه دانشجویان دختر با حضور اساتید حفظ و تدبر قرآن کریم موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد ، خانم تقی زاده و خانم دهقانی شروع شده است.
ادامه مطلب
طرح بشردوستانه و خیرانه تامین کمک های نقدی برای کودکان
سرطانی با عنوان «ایستگاه پائیزی برای کودکان سرطانی» و با شعار «بیایید
خنده را تقسیم کنیم» توسط واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه
قم در ۴ روز متوالی در این دانشگاه برگزار شد.
ادامه مطلب
1
مولوی بیتی درباره قرآن دارد که قاعدتاً با مزاج روشنفکری و مدرنیته سازگار نیست.معنی قرآن ز قرآن پرس و بس/ وز کسی که آتش زدست اندر هوس.در این بیت مرجع فهم قرآن خود قرآن معرفی شده است در حالی که نزد غرب گرایان عقل مرجعیت دارد. آنان بیشتر طرفدار تفسیر عصری و عقلی قرآن هستند. اما مولوی و همفکران او معتقدند برای فهم قرآن باید مقابل قرآن قربانی و پست شد تا با آن به اتحاد رسید.مصطفی ملکیان در تفسیر این بیت (سخنرانی در شب تفسیر قرآن) سه نکته گفته است
اد
به گزارش دنیای اقتصاد،نتایج تحقیقات
شهرداری تهران درباره «بوی نامطبوع در هوای عصر چهارشنبه ۱۲ دی» در قالب
گزارشی حاوی سه سرفصل، تحویل شورای شهر شد. این، دومین گزارش رسمی از
پرونده «بوی تهران» است که ضمن شناسایی نقاط ضعف در مدیریت شهر حین وقوع
حوادث بزرگ پایتخت، از وجود رابطه معنادار بین «شبکه فاضلاب و آسیب احتمالی
آن» با «انتشار بوی نامطبوع در مناطقی از شهر در ساعت ۱۶ تا ۲۰ چهارشنبه»
حکایت دارد. این رابطه، در گزارش تیم حقیقت‌یاب (گزار
 
رزومه استاد دکتر سید جواد معتمدیتخصص : دکتری حقوق خصوصیب) سوابق تحصیلی • دکتری: دکتری رشته حقوق خصوصی دانشگاه قم، دفاع از تز دکتری با نمره 19.25 در تاریخ آبان 1396. • کارشناسی ارشد: فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه قم در سال 90، رتبه 8 در کنکور کارشناسی ارشد سال 1388 • کارشناسی: فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران در سال 88، رتبه 50 در کنکور کارشناسی 1384پ) سوابق پژوهشی1- تألیف: • کتاب روش تفسیر در حقوق تجارت، سهامی انتشار، در دست چاپ. • م
رویش‌های قرآنی انقلاب، دیروز
(سه شنبه) در قم تجلیل شدند.
 
 
نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
مدیران‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مسولین محترم:
کانون مساجد
حوزه علمیه
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان معتبرترین آزمون قرآنی کشور توسط وزارت ارشاد اسلامی و سازمان های همکار در اسفند ماه 97 در رشته های زیر برگزار می گردد.
قرآن آموزان عزیز می توانند از طریق زیر در این آزمون شرکت نمایند:
 ورود به سایت quranedu.ir و ثبت نام ، در انتخاب موسسه ، نام «جامعه القرآن برادران همدان» را انتخاب نمایید.

توضیحات کامل در اینجا
ادامه مطلب
اجرای سرود یادگار انقلاب به زبان لکی در روز 22 بهمن 1397 در جمع مردم
شهید پرور شهرستان سلسله توسط گروه سرود موسسه قرآن و عترت انوارالهدی با
همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و دانش آموزان دبیرستان امام
جعفر صادق (ع) این شهرستان در قالب همسرایان فجر 97.
شعر و تهیه و تنظیم: محمد حسنوند
آهنگ: استاد مسعود پور حمزه
دانلود فیلم 1
دانلود فیلم 2
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم قرائتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن تالیف محسن قرائتی :: ...ketabdownloadpdf.blog.ir › دانلود-کتاب-تفسیر-موضوعی-قرآن-تال...کتاب تفسیر موضوعی قران کریم ایات برگزیده تالیف محسن قرائتی را از جدول زیر در سایت و انجمن علمی تخصصی مهندسی شیمی بصورت رایگان دانلود نمایید. دانلود ...
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم قرائتی pdf :: دانلود ...download-book-ketab1.blog.ir › tag › دانلود کتاب تفسیر موضوعی ...
توضیحات فایل:
دانلود جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران می باشد که در ۵۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
فهرست جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران :
قند
چربی
پروتئین ها و اسیدهای آمینه
آنزیم ها
ویتامین ها
متابولیسم قند
متابولیسم لیپید
متابولیسم اسیدهای آمینه
متابولیسم اسیدهای نوکلئیک
تن
به گزارش مجله تفریحی چفچفک به نقل فتو کده : مسعود کرامتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او متولد 9 مرداد 1335 در محله حشمتیه تهران، فارغ‌ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.
ادامه مطلب
دانشگاه فرهنگیان
رگزاری دومین جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم














دومین جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم 2








دلم برای قرآن تنگ شده. برای اینکه ترتیل بقیه رو گوش بدم. برای اینکه حفظ قرآن حداقل ۳۰ درصد برنامه روزانه م رو تشکیل بده. خودم میرم سر ترتیل نفس کم میارم. نمیدونم علتش این دوری چند ساله ست یا عوارض شرایط جسمیم. دلم تنگ شده برای قرآن خوندن؛ برای تفسیر قرآن خوندن؛ برای حفظ درست و حسابی قرآن. برای قرآن. 
۱. بهمن‌ماهی که گذشت کانون خیریه‌ی دانشگاه‌مان تصمیم گرفت در قالب یک اردوی جهادی، کلاس‌های کمک‌آموزشی‌ای را در مناطق محروم حاشیه‌ی شهر (مثلا صندل‌آباد) در آخرهفته‌های اسفندماه برگزار کند.
شبی که قرار بود فردایش اولین روز اجرای این طرح باشد دبیر این کانون که دوست خیلی صمیمی من است از من خواست تا فردا همراه تیم بروم.
بنابراین با درخواست دوستم بود که پای من به آن‌جا باز شد، اما تجربه‌کردن تنها یک‌روز آن فضا به‌قدری شیرین بود که دلم می
«پرتوی از قرآن» نام تفسیر زنده‌یاد آیت‌الله سید محمود طالقانی (۱۲۸۶- ۱۳۵۸هـ.ش) است که در شش مجلد منتشر شده است. کتاب مذکور دربردارندۀ تفسیر جزء سی و برخی از سوره‌های قرآن می‌باشد. در ادامه روش تفسیری وی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی کوشا بررسی شده است.

ادامه مطلب
اگر به قرآن تکیه کردیم، از قرآن فرا گرفتیم، به قرآن تمسّک کردیم، این تمسّکِ به حبل‌الله است و تمسّک به حبل‌الله موجب می‌شود که انسان بتواند مستحکم بایستد. [وقتی] شما از یک مسیری دارید عبور می‌کنید و یک دستاویزی هست که محکم به آن می‌چسبید، دیگر خطر سقوط وجود ندارد؛ حبل‌الله این است، اگر تمسّک کردید، خطر سقوط از بین خواهد رفت. ۱۳۹۷/۲/۶
بااااید شروع کنم و مطمعنم که میتونم و میشه :)
باااید حاشیه ها رو حذف کنم و به هدف اصلی فک کنم و برای رسیدن بهش تلاش کنم و از همه چیز بگذرم . 
اگه برای مثال میخوای دندانپزشکی دانشگاه تهران قبول بشی، باید مثل یه آدمی که دانشگاه تهران قبول شده زندگی کنی و تلاش کنی و درس بخونی و تو حاشیه نباشی. 
پاشووووو
زندگی نامه شهید ابراهیم هادی

مادران بسیاری در این مرز و بوم جوانان رشیدشان را تقدیم اسلام کرده اند اما سهم مادران شهدای گمنام پس از جنگ از فرزندانشان کمتر از دیگرمادران بود. 

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در قطعه۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای
آیا عقل در فهم مطالب استقلال دارد؟
جواب: بله.
دلیل حلّی این مطلب کمی طولانی است و به مباحث علم حضوری باز می گردد.
امّا دلیل نقضی:
1. اگر عقل انسان استقلال نداشته باشد، چه چیزی حجیت قرآن کریم و احادیث را اثبات می‌کند؟
حقیقت این است که بدون پذیرش استقلال عقل، حجیت قرآن کریم و احادیث نیز قابل اثبات نیست.

سوال: اگر عقل مستقل است، چه دلیلی وجود دارد که به سراغ قرآن کریم و احادیث برویم؟
پاسخ: عقل خودش درک می کند بعضی از مسائل را نمی فهمد، برای همین به
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بعضی موقع ها بعضی دعاها عجیب میچسبن.
مثل زیارت جامعه کبیره ی حرم امام رضا.
 
بشینی و ببینی امامِ هادی عجب گوهر گرانبهایی رو برامون امانت گذاشتن.
بخونی و ببینی که قرآن و عترت چطور توی فرازهای این دعا چفتِ هم شدن، اونجاهایی که میگه
و ایاب الخلق الیکم ...
و اشرقت الارض بنورکم ...
 
توی قرآن مگه اینا منتسب به خدا نبود؟
الله اکبر!
 
بخونی و ببینی فرازهاش توی قران چطوری اومدن و اهل بیت عجب مخلوقاتی ان. تفاوتشون هم با خدا عجیبه.
✅پاسداران حقیقت(7)
♨️جذب نیرو ابتدا با پیشنهاد کار و #پول سپس شستشوی مغزی و وابستگی...
صحبت های یکی از نائب دبیر های ادورا گذشته کانون قاصدکی برای امروز که از چگونگی پیشنهاد کار توسط انجمن حجتیه در مجتمع رسولیه دین و دانش تهران مطالبی را مطرح می کند و اسامی تعدادی از اعضای سابق کانون قاصدکی برای امروز را نیز ذکر میکند همه ساله تعدادی از اعضای کانون که از دانشگاه حکیم سبزواری فارغ التحصیل می شوند با روش های مختلف جذب این مکان که یکی از مراکز ف
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
به نام خداوند دریای نور ...
اینجا وب رسمی کانون مهدویت دانشگاه دامغان ، برای ارایه گزارش فعالیت ها و در اختیار قراردادن ایده ها و پیشنهادات و ...می باشد.
رسالت این کانون در وهله اول، برداشتن قدمی هرچند کوچک در عرصه فرهنگی این دانشگاه ست، امیدواریم به مدد نگاهی از حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سختی های این راه به جانمان شیرین گردد و خسته از راهی که به لطف ایشان در آن قرار گرفته ایم ،نگردیم.   
ان شاءالله
 
خوشحال خواهیم شد اگر پیشنهاد
مدت زیادیه دارم به این فکر میکنم یک کانون تبلیغاتی توی مشهد راه بندازم و شروع کنم به کار. در حال حاضر منتظرم دانشگاه تموم بشه. بعدش اگر تهران قبول بشم میرم که هم یه کم بیشتر کار یاد بگیرم و هم ارشد رو بگیرم و هم یک سرمایه ای جور کنم که بتونم بعد تو مشهد کار رو شروع کنم. اگر هم تهران قبول نشدم غیرانتفاعی مشهد میخونم و باز در کنارش کارم رو راه میندازم.
میدونید بعضی وقتا از فکر کردن درباره ش میترسم؟ نمیدونم دلیلش چیه. این کاریه که باید انجامش بدم ول
این برنامه برای تسهیل استفاده دانشجویان از سایت دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) تهیه شده است !ممکن است این نسخه دارای مشکلاتی باشد که حتما سعی در رفع آن در نسخه های بعدی داریم !لطفا ما را از نظرات خود برای بهیود برنامه آگاه سازید !
دانلود کتاب تاریخ قرآن محمود رامیار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تاریخ قران محمود رامیار :: دانلود کتابketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-تاریخ-قران-محمود-رامیاراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار (بصورت کامل) drmostafavi.blogfa.com › post دانلود کتاب تاریخ قرآن ...
دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار - تماشاtamasha.com › list › دانلود-کتاب-تاریخ-قرآن-دکتر-محمود-رامیاردانلود کتا
دانلود رایگان کتاب تاریخ قرآن محمود رامیار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تاریخ قران محمود رامیار :: دانلود کتابketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-تاریخ-قران-محمود-رامیاراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار (بصورت کامل) drmostafavi.blogfa.com › post دانلود کتاب تاریخ قرآن ...
دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار - تماشاtamasha.com › list › دانلود-کتاب-تاریخ-قرآن-دکتر-محمود-رامیاردانلود
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
#حدیث_مهدوی 
پیامبر اکرم(ص)
المهدی من عترتی من ولد فاطمة .
مهدی (علیه‌السلام) از عترت من، از اولاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است.
غیبة شیخ طوسی/ ص115 و روزگار رهایی/ ج1/ ص29/ به نقل از البیان ص63
حسابداری منابع انسانی تبدیل مفهوم کیفی و ذهنی ارزش اهداف انسانی در قالب کمی و عینی با استفاده از دانش علوم و فن حسابداری است .
 
نوعی علم جدید در حسابداری است که نگرش نوین به منابع انسانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل مولد در ایجاد درآمد موسسات  و مراکز است. در این مباحث، ارزش اقتصادی  حسابداری منابع انسانی به مثابه دارایی با اهمیت موسسه تلقی و امکان ارایه آن در صورت‌های مالی مطرح می گردد.
حسابداری منابع انسانی از دیدگاه واقعی
بر اساس تحقی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد کتال محسنی درباره آخرین شرایط باغ پرندگان تهران با اشاره بوسیله اینکه اقدامات اولیه برای تأمین پرندگان این باغ انجام شده است، گفت: با سازمان مرکزی فضا زیست مشی و مکاتبه کردیم تا تعداد پرندگان متراکم در هر مجموعه و فضای باغ پرندگان را بررسی کند. دستیار متخصص حفاظت هوا زیست استان تهران افزود: اخیرا تمامی مراکز نگهداری حیوانات مشابه باغ وحش ها و باغ پرندگان ماهیانه توسط کارشناسان فاحش تک پایش
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 
دانشگاهی که حاشیه اش از متنش پر رنگ تر است!
حادثه ی علوم تحقیقات کارد را به استخوان دانشگاه آزادی ها رساند! من هم یکی از آن هایی که کارد به استخوان که هیچ، از استخوانش هم عبور کرده ام! سکوت در دانشگاه آزاد و سراسری و غیره و غیره جواب نمیدهد! بیانیه ی بسیج و انجمن علمی و کذلک هم پشم! اعتراض مستقیم به مسئولین هم که ...
ادامه مطلب
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران برای دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، مجازی و پردیس خودگردان 98 منتشر شد . پذیرفته شدگان این دانشگاه پس از بررسی شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98 می توانند نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس اقدام نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

www.heyvagroup.com/shownews2/3234/شهریه-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-تهران-98.html
کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
 
 
 
 
 
 
 
 
شب نیمه شعبان 1440 مصادف با شامگاه 31 فروردین 1398 در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام مراسم جشن باشکوهی به مناسبت فرا رسیدن میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت حجة ابن الحسن العسکری علیه السلام با حضور مداحان و مردم عزیز حیدرآباد برگزار گردید که در ادامه تصاویری از این مراسم تقدیم می گردد! در ضمن در پایان این مراسم به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان در مسابقه خط حزب الله که در 22بهمن 1397 برگزار گردید از طرف کانون عترت جایزه اهدا گ
 
 
 
   
فیلم خاطره‌انگیز «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری از تولیدات موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه سینما اکران می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، فیلم سینمایی خاطره‌انگیز «سازدهنی» که از محصولات امور سینمایی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۵۲ است، با گذشت نزدیک به نیم قرن از تولید آن، روز 16 مهر 1398 در موزه سینما اکران می‌شود.
«ساز دهنی» در زمره فیلم‌های موفق سینمای کودک است که پیش‌تر مدال طلای شهر جیفونی در سال
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
همزمان با ایام ماه با برکت رجب و میلاد با سعادت آقا جواد
الائمه (ع) محفل انس با قرآن و عترت با همکاری ادراه تبلیغات اسلامی و کانون
فرهنگی _قرآنی نورالثقلین ؛محفل انس با قرآن و عترت در محل جوادیه بشرویه برگزار
شد .
 "حجه الاسلام و المسلمین سید محمد معلمی "
امام جمعه بشرویه در این محفل قرآنی با اشاره به تاثیر آموزه های قرآنی در سلامت
روانی جامعه گفت : یکی از مسائلی که متاسفانه زمینه ظهور و بروز آسیب های اجتماعی
را بوجود می آورد , دوری از تربیت و تع
توضیحات فایل
دانلود جزوه جغرافیای شهری ارشد و دکتری
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه جغرافیای شهری (مبانی و ایران) رشته جغرافیا در ۳۸۰ صفحه با فرمت ورد جهت آزمون ارشد و دکتری می باشد که در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
منابع جزوه جغرافیای شهری (مبانی و ایران) :
دیدگاههای نو در جغرافیای شهری حسین شکویی انتشارات سمت
جغرافیای شهری حسین شکوئی انتشارات دانشگاه پیام نور
از شار تا شهر سید
دنیای بورس: با توجه به دسترسی به صورت‌های مالی فصل بهار و انتشار آخرین گزارش ماهانه تابستان به نظر می‌رسد برآورد سود تابستانی بسیاری از شرکت‌های تولیدی در فصل دوم سال نیز در دسترس است. دنیای بورس در گزارش‌های آتی برآورد کمّی از سودآوری چند شرکت مطرح را ادامه خواهد کرد. با این حال وضعیت عملکرد تمامی این دسته از بنگاه‌ها در قیاس با ماه پیشین و فصل بهار ارائه خواهد شد. این جدول به تنهایی نمی‌تواندمعیار تصمیم‌گیری باشد. با این حال می‌تواند
9 مکان زیبا در منطقه 1 تهران که حتما باید دید

9 جای دیدنی از تهران به گزارش باربری تهران ( اتوبار دربند ) ، که در زمینه حمل بار و اثاث کشی منزل در تهران و منطقه 1 و محله های آن فعالیت دارد ، به جمع آوری اطلاعت خوبی در مورد مناطق و جاذبه های یکی از بهترین مکان های تهران یعنی منطقه یک نموده است ، پس با ما همراه باشید .
ادامه مطلب
باسلام
جلسه ۸۴ 
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۴ ، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (30.6 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
جلسه پایان سال تحصیلی 96-97
لینک کمکی جلسه ۸۴  (40.19 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
- قرآن و امام زمان(عج) در عصر ظهور (جلسه اول) :
 رابطه قرآن و عصر ظهور- کتاب خدا امام و حجت خداست و حجت خدا کتاب خداست، و هر مرتبه ارتباط با قرآن ارتباط با امام زمان (علیه السلام) در آن رتبه است.
(ادامه این موضوع در جلسه 88 ادامه یافته است)
باسلام
جلسه ۹۰
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۹۰، سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ (27.2 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
19 ربیع الاول 1440
لینک کمکی جلسه ۹۰ (34.28 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
-  قرآن و امام زمان(عج) در عصر ظهور (جلسه چهارم)
  تبیان بودن قرآن در عصر ظهور برای عموم آشکارشده و تمام جزئیات زندگی انسان مستند به قرآن و امر الهی میشود
فارغ التحصیل پزشک عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
متخصص بیماری های کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد تخصصی
فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد فوق تخصصی دکتر مرتضی فلاح پور
نفر سوم بورد تخصصی کشور
نفر دوم بورد فوق تخصصی کشور
هیات علمی و استادیار دانشگاه
عضو آکادمی آلرژیستهای آمریکا
عضو آلرژیستهای سازمان آلرژی جهانی
کارشناس آلرژی شبکه سلامت صدا و سیما
ما از بچگی تو شهرمون هرشب ماه رمضون می رفتیم مسجد. (خود این شبا خیلی خاطره داره ها!)
هر شب یه جزء قرآن رو می خوندیم. البته تو همه شهرهای ایران هست این رسم.
این چند سالی که دانشگاه اومدیم و ماه رمضون خوابگاه هستیم خب بازم دلم می خواست یه جایی چیزی برم شرکت کنم برا ختم قرآن.
خداروشکر داخل خوابگاه و دانشگاه امسال این مسئله حل بود.
ظهرها ساعت 12 داخل دانشگاه البته نیم جزء به دلیل کمبود زمان.
داخل خوابگاه هم (حافظ) ، هرشب یه ساعت مونده به اذون مغرب.
البت
یک عکس دسته جمعی و مهم و جالب!البته با چاشنی طنزمحل:حسینیه کاشانی فرید واقع در خیابان ظفر تهران محل  فعالیت و جلسات #انجمن_حجتیهافراد:سید حسین حسینی آرام از #اساتید کانون-حامدرضا معاونیان-علی لباف-سید محسن سبط الشیخ از اساتید کانون-سید محمد حسین سبط الشیخ مدیران #انتشارات_منیر-دکتر محسن کاشانی وحید مدیر #مدرسه_نیکان-مهدی تفتی-حیدر علی جعفری ربانی باستانی از اساتید کانون-محمدرضا حاجی زمانی و...✅این عکس را از پیج اینستاگرام حیدرعلی جعفری دان
مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو از برگزاری ویژه برنامه کانون معلولین به همت خیرین محلی به مناسبت عید سعید غذیر خم خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تقی زاده مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو با اعلام این خبر اظهار داشت :خانه سلامت محله شریعتی با هدف فراهم کردن نشاط و پرکردن اوقات فراغت معلولین و خانواده های آنان اقدام به توزیع 60 بن صرف ناهار کردتقی زاده در ادامه این خبر بیان داشت: این برنامه مورخ روز سه شنبه 29 مرداد ماه  ساعت 13 الی 15 ه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
آذر ماه با ارائه کتاب‌های «ادب نبوی» از آیت الله حاج آقا مجتبی
تهرانی، «سزمین آرزوها» از مرتضی عبدالوهابی، «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها»
از اعظم سبحانیان و «قصه های شب چله» از الهام ابراهیمی معرفی شد.
ادامه مطلب
مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو از برگزاری ویژه برنامه کانون معلولین به همت خیرین محلی به مناسبت عید سعید غذیر خم خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تقی زاده مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو با اعلام این خبر اظهار داشت :خانه سلامت محله شریعتی با هدف فراهم کردن نشاط و پرکردن اوقات فراغت معلولین و خانواده های آنان اقدام به توزیع 60 بن صرف ناهار کردتقی زاده در ادامه این خبر بیان داشت: این برنامه مورخ روز سه شنبه 29 مرداد ماه  ساعت 13 الی 15 ه
جلسه شورای برنامه ریزی کانون در روز سه شنبه 97/12/14 با حضور اعضاء برگزار شد. در این جلسه که معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس نیز حضور داشت ، مدیرکانون گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده از آغاز سال تحصیلی جاری تا کنون ارائه نمود.
در ادامه سایر اعضاء نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند. این جلسه با چند مصوبه نیز همراه بود.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها