نتایج جستجو برای عبارت :

اتهام !

صدای آمریکا واقعیت ها را به نفع خود تغییر می دهد. در خبری که مربوط به آزادی کشیش برانسون است اتهامی که از آن مبرا شده است را "ترور" ذکر می کند، در حالی که اتهام این به اصطلاح کشیش همکاری با سازمان تروریستی پ ک ک، همچنین سازمان تروریستی فتو می باشد.
شهردار فرار کرد
شهردار سابق صدرا(شیراز) از کشور فرار کرد
منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.
وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معا
چندی پیش ناخیلا ترینداد مدعی شد در 19 ماه می نیمار در هتلی در شهر پاریس به وی تجاوز کرده، این اتهام به نیمار سبب شده تا اسپانسرهای او برای ادامه همکاری دچار شک و تردید شوند که بزرگترین آنها کمپانی نایکی است.
و حالا کانون وکلای شهر سائوپائولو در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرده که پرونده تجاوز جنسی نیمار به یک زن به دلیل عدم وجود مستندات کافی، بسته شده است .
نیمار در ابتدا با رد این اتهام مدعی شد ناخیلا قصد دارد  تا با این اتهام از او اخاذی کن
می گویند یکی از معاونان رییس سابق قوه قضاییه به اتهام فساد مالی دستگیر شده است.
علی رضا زاکانی پیش تر اتهام وی را افشا کرده بود.
در این خصوص در وهله نخست، دستگاه های نظارتی باید مواخذه شوند که چرا تا کار به افشاگری نکشید با این عنصر فاسد برخورد نکردند.
اما
در مرحله بعد باید یقه رییس سابق قوه را گرفت که چرا از فرد مذکور دفاع کرده و راه را برای گسترش فساد او باز گذاشته است؟ چقدر فریاد زده شد که بعضی عناصر فاسد و قالتاق با لابی گری توانستند مشمول م
اتهام نتایج مهندسی توسط پرسپولیس
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص اظهارات کالدرون توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرای تهران و تفهیم اتهام بازداشت شد.
شریعت نیوز به نقل از دادسرای تهران، دادستانی اعلام کرد: «احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.
در آغاز یک مراسم مذهبی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در یکی از مساجد تهران پخش شد، احد قدمی مداح مشه
جناب آقای ……
معاون محترم آموزش
موضوع : دفاعیه اتهام تقلب امتحان
با سلام و احترام
احتراما اینجانب …… دانشجوی رشته …… بعلت استرس و خستگی ناشی از مطالعه و مرور دروس و کمبود خواب به اشتباه جزوه درسی ……  را با خود به جلسه امتحان بردم و مراقب امتحان صرفا به دلیل همراه داشتن جزوه مربوطه مانع از ادامه امتحان اینجانب شده و به ناحق نام اینجانب را بعنوان متقلب به دایره امتحانات اعلام نمود. با عنایت به اینکه اینجانب از دانشجویان فعال و کوشا در درس
      سه مرتبه قصاص برای عامل جنایت هولناک کمالشهر
⬅️ مرد میانسال که به‌خاطر سوء‌ظن به همسرش در اقدامی هولناک او را به‌همراه مادرزن خود و مردی غریبه به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری به اتهام سه فقره قتل عمد به 3 بار قصاص محکوم شد.
◀️ این جنایت تیر سال ۹۰ و به‌دنبال گزارش سه جنایت درخانه‌ای واقع در کمالشهر کرج آغازشد. کارآگاهان جنایی در بررسی محل حادثه با جسد زنی میانسال، دخترش و پسر جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قت
      سه مرتبه قصاص برای عامل جنایت هولناک کمالشهر
⬅️ مرد میانسال که به‌خاطر سوء‌ظن به همسرش در اقدامی هولناک او را به‌همراه مادرزن خود و مردی غریبه به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری به اتهام سه فقره قتل عمد به 3 بار قصاص محکوم شد.
◀️ این جنایت تیر سال ۹۰ و به‌دنبال گزارش سه جنایت درخانه‌ای واقع در کمالشهر کرج آغازشد. کارآگاهان جنایی در بررسی محل حادثه با جسد زنی میانسال، دخترش و پسر جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قت
نیروهای امنیتی کشور آفریقایی مراکش، یک جوان ۲۲ ساله این کشوز را به اتهام اهانت به مسجد و بی‌حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم، دستگیر کردند.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از  ایکنا؛ به نقل از «chouftv»، این جوان مراکشی، سه‌شنبه شب (دوم مهرماه) به اتهام هتک حرمت یکی از مساجد ویژه بانوان در شهر «ابن سلیمان» به وسیله نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شد.
به گفته منابع امنیتی، این شخص بدون هیچ دلیل مشخصی و در حالت مستی به مسجد محله «حسنی» شهر ابن سلیمان حمل
✍ تعرض و کلاهبرداری یک میلیاردی در پرونده مرد شیاد
⬅️ مرد کلاهبردار که به بهانه اخذ اقامت کانادا و فرانسه بیش از یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اتهام تجاوز نیز در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.
◀️ صبح دیروز این متهم با انتقال به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. 
◀️ نخست همسر سابقش که از وی به اتهام کلاهبرداری 800 میلیون تومانی شکایت کرده بود گفت: سال 92 با این مرد آشنا شدم او خودش را صراف
دوستی از همکاران وکیل دادگستری می گفت : تو سالن اتتظاردادگاه انقلاب روی نیمکتی نشسته بودم یک سرباز وظیفه با قد کوتاه و لاغر اندام همراه با دو متهم دستبند به دست کنارم ایستاده بودند .
صدای گفتگو و قرار و مدار سرباز را که معلوم بود بهره ای از سواد هم ندارد با دو متهم به راحتی می شنیدم ظاهرا اتهام هر دو شرب خمر بود بلاخره سر مبلغ توافق کردند وقرار شد که سرباز در قبال گرفتن بیست هزار تومان ( ان روزها پولی بود برای خودش) از هر کدام ترتیبی بده تا هر دو
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به اظهارات اخیر "کریمی قدوسی" که علیه او مطرح کرده است، اظهار کرد: حیف است که در جمهوری اسلامی عمرمان را در پاسخگویی به اتهام زنی‌های توخالی و پوچی که یک سری افراد مطرح می‌کنند، تلف کنیم.
ادامه مطلب
مرد چینی که فرزند یک ساله‌اش را از طبقه پنجم پایین انداخته بود به‌ اتهام قتل بازداشت شد.
به‌گزارش میرر، متهم «جانگ ژآنگ» 29 ساله فرزندش را از پنجره خانه به پایین پرت کرد و باعث مرگ او شد.
پلیس چین

مادر این مرد به پلیس گفت:«نوه‌ام خیلی گریه می‌کرد ناگهان پدرش او را از آغوش من گرفت و به سمت پنجره رفت در یک لحظه مقابل چشمان وحشت زده من پسر کوچولو را به بیرون پرت کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم واکنشی نشان دهم و مانع او شوم.»


چند رهگذر
مطابق ماده ۳ ق.آ.د.ک که مقرر می دارد 《مراجع قضایی باید با بی‌طرفی و استقلال کامل به اتهام انتسابی به اشخاص در کوتاه‌ترین مهلت ممکن، رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و از هر اقدامی که باعث ایجاد اختلال یا طولانی شدن فرآیند دادرسی کیفری می‌شود، جلوگیری کنند.》بی طرفی و استقلال و رسیدگی در کوتاه ترین مهلت ممکن  از شاخص های اصول دادرسی منصفانه است. بی طرفی وصف ذهنی و به معنای عدم‌تمایل مرجع قضایی به یک طرف دعوی می باشد. جانبداری در رفتار یا ح
یه نادونی رفته تو وب صدرا به عنوان ناشناس داره حرف مفت میزنهبرید پیداش کنیدخودش که میگه دو نفرهبگذریمبعد از یافتنش به من بگین تا مژدگانیتونو بدم+ دایی مشتی زحمت بکش با جعبه مهماتت افقیش کنیم+ عرفان جان ببخشید که تو چت روم من اشتباها بهت اتهام زده شدهمه ی کامنتای چت رومو پاک کردم+ صدرا بگو ببینم منظور اون یارو از سین هه منم؟
نیروهای رژیم صهیونیستی هبه اللبدی ۲۴ ساله را خلال سیر از اردنبه شهر نابلس در خصیصه کرانه باختریبرای دیدار خانواده اش گرفتار کردند و سپس عاری ایراد اتهام بی پرده حکمی برای دستگیر موقت او به مدت پنج ماه صادر شد. اللبدی و یک شهروند زندانی دیگر اردنی به نام عبدالرحمان مرعی که در اعتراض به بازداشت خویشتن دست به اعتصاب غذا زده بودند، در نهایت روز چهارشنبه ۱۵ آبان آزاد شدند. Muhammad Hamed/Reuters
 #آیین‌دادرسی‌کیفری
#بی‌طرفی‌‌استقلال‌وسریع‌بودن‌دادرسی‌کیفری
مطابق ماده ۳ ق.آ.د.ک که مقرر می دارد 《مراجع قضایی باید با بی‌طرفی و استقلال کامل به اتهام انتسابی به اشخاص در کوتاه‌ترین مهلت ممکن، رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و از هر اقدامی که باعث ایجاد اختلال یا طولانی شدن فرآیند دادرسی کیفری می‌شود، جلوگیری کنند.》بی طرفی و استقلال و رسیدگی در کوتاه ترین مهلت ممکن  از شاخص های اصول دادرسی منصفانه است. بی طرفی وصف ذهنی و به مع
به گزارش تابناک به نقل از فرارو، اما این شایعه‌ها از آن جا شکل گرفت که وکیل محسن لرستانی در روز‌های گذشته جزئیاتی کوتاه از پرونده موکلش منتشر کرد. جزئیاتی که نه تنها به روشن شدن افکار عمومی کمک نکرد، بلکه بر ابهام‌ها هم افزود. کاظم حسینی گفته که "محسن لرستانی به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی (ترنس) متهم شده و به همین دلیل با اتهام «افساد فی الارض» روبرو است. "
این وکیل دادگستری افزود: "متهمین اصلی پرونده، نظامی هستند و اتهام‌
شبکه ماهواره ای و جدید عرفان حلقه توسط طرفداران آقای محمد علی طاهری راه اندازی شد فرصت کردم تا چند جلسه از درس های ایشان را ببینم .صرفنظر از آموزه های خاص حلقه که بنده در مقام نقد آن نیستم چیزی که توجهم را بیشتر جلب کرد استناد غالبا بی ربط و مکرر جناب طاهری برای اثبات ادعاهای خود به ایات قران بوذ ( و در مواردی با تلفظ غلط )
در برنامه ای که امروز پخش شد , آقای طاهری صراحتا حضرت سلیمان را بخاطر دعا برای کسب قدرت و پادشاهی بجای درخواست کمال خطا کار
. ادله اثبات دعوی در دادرسی اتهامی
قسامه: شهادت شهود، اقرار و سوگند مهم ترین ادله اثبات دعوی در نظام دادرسی اتهامی به شمار می‌آیند. قضات رومی پس از انقراض روم غربی در قرن پنجم میلادی مدت‌ها اصل برائت متهم را نمی‌پذیرفتند و بنابراین متهمان ناگزیر بودند بی‌گناهی خود را اثبات کنند. در غیر این صورت پس از غسل و تطهیر باید بر بی‌گناهی خود سوگند یاد می‌کردند. سوگند مذکور در پاره‌ای موارد کافی به نظر نمی‌رسید و ناگزیر متهم به قسامه متوسل می‌شد.
یکی از علت های که از دست خدا عصبانی هستم اینه که کمالگراییم باعث میشه خودم رو نتونم ناقص بپذیرم و هر موقع که متوجه عیبی درون خودم میشم انگشت اتهام رو سمت خدا که منو اینجوری و با این نواقص خلق کرده میبرم.
ازش عصبانی میشم که چرا منو ناقص خلق کردی که الان زجر بکشم.
برا اون که کاری نداشت منو از اول اینقدر ساکت و کمرو نمی ساخت، و این نقص، عصبانیم میکنه.
وحالا من باید با این توان و طاقت کم و بدن ضعیف و امکانات محدود و زمان کم، خودم رو کامل کنم برای یک ا
سایت دورهاتو به نقل از شما نیوز، امروز 28 خرداد، قیمت خودرو در بازار خرید و فروش خودرو به شرح زیر است: قیمت سایپا 111 سفید 51 میلیون و سیصد هزار تومان،  قیمت خودرو تیبا 2 سفید 58 میلیون و ششصد هزار تومان، کوئییک دنده ای 73 میلیون تومان، پژو پارس دوگانه سوز 106 میلیون تومان بوده است. قیمت خودرو سایپا 151 نیز به مبلغ 46 میلیون در بازار خرید خودرو و فروش خودرو قیمت گذاری شده است. 
دلایل اصلی گرانی خودرو در بازار خرید و فروش خودرو
عبدالرضا عزیزی، دلیل اصلی
دفاع مؤثر از فردی که با نقل خبر در سایت یا روزنامه، متهم به نشر اکاذیب شده است بدین شرح است: چنانچه در پرونده ای، وکالت فردی را بر عهده داشته باشیم که به عنوان مدیر مسوول یک سایت یا روزنامه یا هر نشریه دیگری، متهم به نشر اکاذیب از طریق نقل خبر یا اخبار کذب از سایر منابع رسانه ای باشد، برای دفاع مؤثر از متهم بدواً باید بر این نکته مهم اشراف پیدا کنیم که آیا موکل بر کذب بودن خبری که آن را نقل کرده است عالم بوده است یا خیر؟ عالم بودن موکل بر کذب بو
نقد رمان بگذار مادر بخوابد
نقد رمان بگذار مادر بخوابد : زندگی سراسر غم و غصه و درد و ناکامی یک خانواده
نقد رمان بگذار مادر بخوابد نوشته ی مهری رحمانیزندگی سراسر غم و غصه و درد و ناکامی یک خانواده بدون اینکه علت این‌ همه بدبختی و راه‌های برون رفت از این باتلاق مشکلات بیان شود!
اصلاً نویسنده نوشته است که نوشته باشد. حال بد روحی بعد از خواندن این کتاب را نمی‌شود به این راحتی تبدیل به حال خوب کرد.
بیشتر بخوانیم۶: نقد رمان “من پیش از تو” را از دست
جرم توهین و یا تهمت و افترا چیست؟
در ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی؛ مقنن دو نحوه اِعمال مجازات پیش بینی کرده است و دادرس دادگاه را مخیر کرده است که مرتکب را به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم کند. یا اینکه اگر شخصیت مرتکب به نحوی بود که باید درباره او مجازات مناسبی تعیین شود بر حسب مورد حبس تعزیری و یا شلاق تا ۷۴ ضربه را مورد حکم قرار دهد.
در افترا(تهمت زدن) به وسیله نشر اکاذیب، اعم از اینکه از طریق مزبور به نحوی از انحاء، ضرر مادی یا
حسن روحانی در جمع مردم یزد در هفته سوم آبان 1398 ، قوه قضاییه را متهم به سیاسی کاری می کند. (چرا به فساد دانه درشت ها رسیدگی نمی کنید !) درحالی که غلامحسین اسماعیلی از تعلل وزارت نفت از شکایت از بابک زنجانی خبر می دهد. ایشان اظهار داشتند: چگونه ممکن است رئیس قوه مجریه از لیست اموال توکیل شده بابک زنجانی به وزارت نفت برای برگرداندن به بیت المال مسلمین خبر نداشته باشد !
آیا بانک مرکزی همین دولت نبود که از مفسد اقتصادی طلا و ارز  حمایت کرده و در ظاهر
پس از یک ماه کشمکش میان جمهوری اسلامی ایران و بریتانیا بر سر نفتکش گریس 1 که در دریای سرزمینی جبل الطارق به اتهام نقض تحریمهای اتحادیه اروپا علیه سوریه، توقیف شده بود، بالاخره دادگاه جبل الطارق به آزادی کشتی مذکور رای داد.
حقیقتی که این روزها بر سر زبان دوستان  و دشمنان ایران عزیز افتاده است، اقتدار تشکیل شده از منطق و قدرت ایران است که نماد استقلال، آزادی و عزت است.
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دو بال دیپلماسی و نظامی گری، در حال راهی
اعتراف شماره 1 من یک معتاد مجازی هستم :/
شاید خیلی ها به مجازیجات اعتیاد داشته باشن و مثل من انکار کنند اعتیادشون رو :/ ولی بیا و با خودت رو راست باش :/
اول اینکه چرا دارم این اتهام رو به خودم میزنم ☹️به  دلایلی مبرهن
من هر ساعت یک بار حداقل مجازیجات را چک میکنم با اینکه منتظر پیام هیچکس نیستم ، پست ها و استوری و لایک ها رو چک میکنم و واتس و اپ و تلگرام، سوال پیش میاد چرا حذفشون نمیکنم؟ پاسخ چون نمیشه امکانش نیست. و لازمشون دارم.
سوال دوم پیش میاد؟
ژانر فیلم : کمدی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Varante Soudjian
نویسنده :
بازیگران : Ahmed Sylla, Alban Ivanov, Judith El Zein
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره ی فردی به نام میکا است که به شدت طرفدار رییس جمهوری روسیه است. او به اتهام کلاهبرداری دادگاهی می شود و در پایان زمانی که قصد دارد دادگاه را ترک کند توسط خلافکاران تهدید می شود. او برای اینکه در امان بماند بلافاصله دست قاضی را گاز می گیرد تا به زندان برود
طبق گزارشات ایستگاه پلیس Geoje ، دو نفری که تصاویر دوربین مدار بسته ( در رابطه با جریان سالن تتو ) رو لو داده بودند به اتهام نقض قانون حفظ حریم شخصی ، به دادسرا فرستاده شدند . پلیس پس از دریافت شکایت رسمی از طرف بیگ‌هیت کار بر روی این پرونده رو آغاز کرد
خلاصه داستان: همسر دکتر ریچارد کمبل (هریسون فورد) توسط مردی که یک دست مصنوعی دارد به قتل می‌رسد. دکتر مورد سوءظن قرار می‌گیرد و بر اساس قرائن و شواهد به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم می‌شود. در هنگام انتقال او با چند محکوم به یک زندان دیگر موفق به فرار می‌شود. او ظاهر خود را تغییر می‌دهد و در قسمت توانبخشی بیمارستان به مطالعه پرونده بیماران معلول می‌پردازد در حالیکه ...

ادامه مطلب
یکجاهایی اگر ضایع بشوی، هیچوقت نخواهی توانست که جبران کنی؛ هیچوقت هم باور نخواهی کرد...  درست مثل آن است که چیزی که شکست شکست‌. این شکستن به دیدن نیست به لمس کردن است یعنی برای دیدن نیست از جنس لمس کردن است... یکجاهایی اگر گاردت را باز کردی و ضربه‌ای خوردی این ضربه دیگر ناغافل نیست گر چه برای تو ناغافلانه است.. پس اگر بر روی زمین افتادی و شمارش آغاز شد، شکست را بپذیر، بپذیر یعنی باور کن که شکست خورده‌ای حال این شکست یعنی مرده‌ای؟ آری، میشود ای
خب به اسم سئو کلی خدمات ضعیف و بی ارزش ارایه میشه. اگه شما با سئو آشنا باشید من رو متهم به لینک بیلدینگ می کنید. اما خواهش میکنم خوب نگاه کنید که آیا هستم یا نه. قضاوت شما برای من محترم است. اما انکار نمی کنم که من در اغلب پستهایم ایده ها را با یافت لینکی در سایتی شروع می کنم و کم کم در رهنم آن را بزرگ می کنم و در نهایت اینجا تایپ می کنم. در هر صورت اگه سئو بودم منم در مظان اتهام قرار داشتم
با اسم سئو خدمات ضعیفی ارایه می شود و بازار سئو تاحدی در ایرا
روز گذشته، پلیس جبل الطارق اعلام کرد که هر چهار خدمه نفتکش "گریس ۱" ایران را با قرار وثیقه و بدون طرح اتهام آزاد کرده است.
پنجشنبه هفته گذشته این نفتکتش به اتهام نقض تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه توقیف شده بود.
همچنین در روز جمعه پلیس این ناحیه از بازداشت دو خدمه دیگر نفتکش خبر داده بود که یک روز بعد از دستگیری ناخدا و افسر ارشد کشتی بود.
پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که کلیه ۴ خدمه گریس ۱ با قرار وثیقه آزاد شده اند. با این حال تحقیقات همچنان
جروزالم پست از نخستین رژه همجنسبازان در سراسر اسرائیل با حضور حدود
سه هزار جوان ساکن سرزمین‌های اشغالی خبر داد. این افراد که اغلب جوانان زیر 21 سال
بودند در حالی برگزار شد که پلیس رژیم اسرائیل هفت تن را به اتهام تلاش برای حمله به
این افراد بازداشت کرد. پیش‌تر صدها تن در مخالفت با این مراسم در محل برگزاری آن
تجمع کرده بودند.

این مراسم در حالی از سوی رژیم اسرائیل برگزار میشود که این رژیم خود
را تنها دولت یهودی جهان می‌نامد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده «روح الله زم» اهل احتمالات نیستیم و صبر می‌کنیم که در چهارچوب مقررات به آن رسیدگی می‌شود.
 
 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در برنامه رادیویی درباره آخرین وضعیت پرونده روح الله زم گفت: ما اهل احتمالات نیستیم و صبر می‌کنیم که رسیدگی‌ها انجام و قاضی در مورد آن تصمیم بگیرد با این حال طی روز‌های آینده دادگاه زم برگزار و در چهارچوب مقررات به آن رسیدگی می‌شود.
وی افزود:در این پرونده غیر از متهم اصلی، ۵ نفر
ژانر فیلم : جنایی | درام | زندگی نامه
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Tom McCarthy
نویسنده : Tom McCarthy
بازیگران : Liev Schreiber, Mark Ruffalo, Michael Keaton, Rachel McAdams
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : وقتی تیم تحریک آمیز "Spotlight" بوستون گلوب به اتهام سوءاستفاده در کلیسای کاتولیک ، تحقیقات یک ساله آنها پرده برداری از پوشش چندین ساله در بالاترین سطح مؤسسات مذهبی ، قانونی و دولتی بوستون می کند ، تأثیر می گذارد. موجی از افشاگری در سراسر جهان 
احکام محکومیت فعالان کارگری هفت تپه اعلام شد.
جمال‌الدین حیدری‌منش، وکیل سپیده قلیان گفته است شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران آرای متهمان پرونده فعالان کارگری و مدنی مرتبط با مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه را صادر کرده است و موکلش برای اتهام‌های عضویت در گروه غیرقانونی، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب مجموعا به ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست.
اسماعیل بخشی نیز برای مجموعه ا
هارون هرناندز در دبیرستان و دانشگاه فلوریدا ، تمام آمریکایی ها به عنوان یک پایان محکم NFL برای میهن پرستان نیو انگلستان بازی می کردند و در Super Bowl XLVI بازی می کردند. حرفه ای فوتبال ستاره ای او به پایان می رسید و هنگامی که به اتهام قتل اودین لوید ، فوتبالیست نیمه طرفدار ، متهم شد ، دچار حیرت خواهد شد. محکوم به این جنایت و محکوم به حبس ابد و بدون تعطیلات ، دو سال بعد هرناندز در سلول زندان خودکشی کرد.
در زیر تاریخ های کلیدی در زندگی هرناندز ذکر شده است
پیش خودشان به این نتیجه می رسند که در انتخابات تقلب شده، پس حق دارند که شورش کنند و همه جا را به آتش و خون بکشانند و ته ماجرا هم بگویند حالا کاری است که شده، دادگاه چرا؟ حصر چرا؟!
پیش خودشان به این نتیجه می رسند آن خانم مهدورالدم است پس باید او را کشت و اسلحه می کشند و روز دادگاه تقاضای عفو می کنند!
جالب است این جماعت در سال 76 با شعار قانون گرایی و اتهام طغیانگری و قانون شکنی به رقیب توانستند رأی آورده و قدرت را دست بگیرند! بعضی ها آب پیدا کنند، ش
بسم الله الرحمن الرحیم 
شبهات كلامیة فی المعاد 
اعتمادا على المنهج الفلسفی 
الدروس علیها كلمة سر یتم تسلیمها عند التسجیل فی المادة الدراسیة

ت
عنوان الدرس
الرابط

1
مزایا الكتاب و نظریات فی تجرد الروح

2
الأدلة العقلیة على تجرد الروح

3
من الفصل الأول: شبهات منكری المعاد

4
الفصل الأول: من الشبهة8: حیاة بعض الأموات فی عصر الأنبیاء

5
الفصل الثانی: الموت و عالم البرزخ

6
الفصل الثانی: من الشبهة 5: سؤال القبر( منكر و نكیر)

7
الفصل الثانی: من الشبهة 8:
علی ای حال وقتی شما توی یه مورد درخواست دوستانه‌ی من
همزمان دچار مغالطات تفسیر به رای، حفظ پیش فرض، توسل به مرجع و تغییر موضع تا
جایی که من می‌دونم شدی، منم احتمالا از نظر شما دچار مغالطه‌ی اتهام مغالطه می‌شم
که دیگه جای بحثی باقی نمونه...

+ :|
فرض کنید ارّه ای تیز و بُرَّنده را که ساخته شده از ناب ترین فلز موجود در جهان است و ترکیب تیغه هایش با الماس مرغوب آفریقا به بُرَّنده ترین شی موجود در دستان بشر تبدیلش کرده است!خب حالا بشینید روش!!!! بله درست شنیدید!بشینید روی اره:نه پس میتوان رفتنه پیشهیچ کار نمی توانید بکنیدکوچکترین حرکت همانا و پاره شدن هماناچه کار می شود کرد جز دعا؟...شده وضعیت امروز ما نسبت به دولت تدبیر و امیددمشان گرم واقعاًدر هر ضمینه ای بد کار میکنند به کار رسانه ای که
خبر کوتاه بود ! حسن عباسی (منتقد و مخالف دولت) به اتهام توهین به مسئولین به 7 ماه حبس محکوم شد و البته از اتهام تهمت و افترا و نشر اکاذیب تبرئه شد !!!
می گفت : پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان !
به راستی کدام دولت پس از انقلاب غیر از دولت اعتدال! تا این حد خشن با منتقدین خود که حرف حق می گویند، برخورد کرده است ؟
 
 
 
فحش اگر بدهند آزادی بیان است،جواب اگر بدهی بی فرهنگی است!
سوالی اگر بکنند آزاد اندیشند،سوال اگر بکنی تفتیش عقاید!
تهمت اگر بزنند
نام کتاب: #بیابانی_و_هجرت | نویسنده: #محمود_دولت_آبادی | #موسسه_انتشارات_نگاه | ۱۱۶ صفحه.این کتاب شامل دو داستان به نام های #هجرت_سلیمان و #بیابانی است..هجرت سلیمان:همه چی از بدبینی سلیمان به همسرش (معصومه) شروع می شه و شروع داستان اینطوریه که معصومه رفته شهر و چندروزی مونده و توی روستا این حرف توی دهان مردم افتاده که معصومه بدکاره ست. در ادامه توی روستا چندتا دزدی رخ می ده و سلیمان مورد اتهام قرار می گیره و در انتها هم مجبور به فرار می شه. می شه گفت
 اولین نظام دادرسی وقدیمی ترین نظام دادرسی می باشد که مربوط به قرن نهم میلادی است که می توان ریشه هایش را در قانون گذاری رم پیدا کرد و دارای ویژگی هایی  به شرح ذیل می باشد:۱. ضرورت طرح شکایت شاکی یعنی اگر تا زمانی که زیان دیده از بزه شکایتی به عمل نیاورد دادرس مربوطه حق رسیدگی به موضوع اتهام رو نخواهد داشت‌.۲. فقدان نهادی به عنوان تعقیب یعنی دادسرایی وجود نداشت که موضوع تعقیب ورسیدگی را برعهده بگیر وپرونده مستقیما نزد قاضی ارائه می‌گردید.۳.
از سایت‌های دانلود فیلم شکایت نکرده‌ایم.

به دنبال مسدود شدن سایت‌های دانلود فیلم، انگشت اتهام قبل از هر کسی به سمت VODها، مخصوصاً نماوا گرفته شد. اگرچه دلایل دیگری هم مطرح بود اما کاربران بیشتر از هر چیزی، نماوا را دلیل مسدود شدن سایت‌های دانلود فیلم می‌دانستند. البته انتشار پست مدیر دیباموویز در تلگرام هم به این ماجرا دامن زد اما این پست به سرعت پاک شد.
حالا ساعتی پیش نماوا، در حساب توییتر خود بیانیه‌ای را منتشر کرده تا همه این ادعاها ر
دانلود فیلم "نگاه مستقیم"Nerkonda Paarvai 2019
محصول : هندوستان ۲۰۱۹
امتیاز: ۱۰/۸,۵
ژانر : اکشن – درام – هیجان انگیز – جنایی – رازالود
زبان: اصلی + زیرنویس فارسی چسبیده
کارگردان: H.Vinoth
بازیگران : Ajith Kumar, Rangaraj Pandey, Vidya Balan
خلاصه داستان :درمورد ۳ زن جوان که به انجام جنایتی متهم شده اند. وکیلی بازنشسته وارد کار می شود تا از آن ها رفع اتهام کند ولی اینکار بسیار بسیار دشوار است. چونکه پسر وزیر شاکی اصلی میباشد و…
طبق گزارشات ایستگاه پلیس Geoje ، دو نفری که تصاویر دوربین مدار بسته ( در رابطه با جریان سالن تتو ) رو لو داده بودند به اتهام نقض قانون حفظ حریم شخصی ، به دادسرا فرستاده شدند . پلیس پس از دریافت شکایت رسمی از طرف بیگ‌هیت کار بر روی این پرونده رو آغاز کرد
افرادی که تصویری از جونگکوک، عضو بی تی اس، رو از دوربین مداربسته پخش کردند به دادستانی فرستاده شدند!
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
حسام حسین‌زاده
 
اول.
چند روز پیش، رسانه‌های چینی اعلام کردند دولت این کشور بالاخره توانسته بیمار صفر ویروس کرونا (یعنی نخستین کسی که به ویروس مبتلا شده) را پیدا کند. مردی ۵۵ ساله که در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ (یعنی ۲۶ آبان ۱۳۹۸) به بیمارستان مراجعه کرده است. دولت چین بیش از دو ماه بعد پذیرفت که چنین ویروسی در این کشور شیوع پیدا کرده است. در فاصلۀ این دو ماه، ده‌ها هزار نفر می‌توانستند به این ویروس مبتلا شوند و همچنین ویروس می‌توانست به ده‌ها
▪️جلسه محاکمه یک پاسدار برای نزدن یک موشک کروز
متهم: پاسدار؟؟
مورد اتهام: شلیک نکردن موشک به سمت موشک کروز آمریکایی که حساس ترین مرکز حیاتی تهران را مورد هدف قرار داد و صدها نفر را به شهادت رساند 
قاضی: برادر ؟؟؟؟ شما برای حفاظت از آسمان و جان مردم ایران حقوق می گیری چرا به سمت موشک آمریکا شلیک نکردیمتهم : جناب قاضی تشخیص سخت بود فکر کردم هواپیمای مسافر بری است.قاضی: مگر شما در حالت آماده باش صد در صد نبودید؟ متهم: چراقاضی: مگر به شما اطلاع ن
از بی‌رحمی‌هایی که فرد می‌تونه در حق خودش کنه، می‌شه به این مورد اشاره کرد که با علم به ناملایمی‌های روزگار و شرایط نامطلوب، انگشت یا انگشت‌های اتهام رو بگیره سمت خودش، اون هم خیلی محکم؛ چراکه دستش از همه‌جا کوتاهه و فقط به یقۀ خودش می‌رسه. این روش از یه جهت باعث سبک شدن و از چند جهت دیگه باعث سنگین شدنش می‌شه؛ مثلاً شاید کمی قفسۀ سینه و سرش خالی بشه؛ اما حجمی از مواد نادیدنی و بعضاً ناشناخته گلو و چشمش رو پر می‌کنه. بعد از گذشت چند ثانی
 
به نظر من مهم تر از دستگیری کلان سرمایه داران و غارتگران بیت المال و داماد شریعتمداری و برادر روحانی و برادر جهانگیری، دستگیری پسر عباس آخوندی است.
پسر عباس آخوندی می شود فرزند خواهرخانم ناطق نوری!
کسانی که مناسبات تعیین کننده و پشت پرده عالم سیاست در کشور ما را می شناسند خوب درک می کنند که رییسی با این اقدام وارد منطقه ممنوعه از مابهتران شده است.
از این پس حتی اگر یک قبض عقب اقتاده برق و آب مربوط به یکی از اقوام دور رییسی پیدا شود تهمت فساد
دلم آشنایی داشت و به دنبال یکی شدن ، خودمو وقف دلم کردم و بی وقفه به فکر دل شدم  گاهی سرگردان ، مدتی براه و چند وقتی هم حیران تا لحظاتی را خوش باشد و چشم و زبان من به نیابت از دلم دوست داشتن را با تمام وجود نشان دهند در این بین از این و آن حرفها شنیدم و برخوردها دیدم ،و این حکمی بود که در مورد من بدون تفهیم اتهام اجرا میشد بی هیچ پُرسشی ؟!میشد قلبی را که در آتشی از قفس قرار داشت دید رنجور از درد و رنج عشق ، شکسته از زخم زبان هایی که ندانسته و نفهم
 
سنگ ها را نمی دانم .اما گنجشک ها مفت نیستند !قلبشان می تپد .نگویید سنگ مفت ، گنجشک مفت .بعضی آدم ها ؛ ناخواسته ؛ همیشه متهم اند !همیشه مقصرند بخاطر سکوتشان .مهربانی شان .گذشت شان .بی کینه بودن شان .کمک نخواستن شان .بی آزار بودن شان !گویی جان می دهند برای اتهام بستن .و از همه بدتر این که خوبی های شان زود فراموش می شود !
 #عادل_دانتیسم
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
دلم آشنایی داشت و به دنبال یکی شدن ، خودمو وقف دلم کردم و بی وقفه به فکر دل شدم  گاهی سرگردان ، مدتی براه و چند وقتی هم حیران تا لحظاتی را خوش باشد و چشم و زبان من به نیابت از دلم دوست داشتن را با تمام وجود نشان دهند در این بین از این و آن حرفها شنیدم و برخوردها دیدم ،و این حکمی بود که در مورد من بدون تفهیم اتهام اجرا میشد بی هیچ پُرسشی ؟!میشد قلبی را که در آتشی از قفس قرار داشت دید رنجور از درد و رنج عشق ، شکسته از زخم زبان هایی که ندانسته و نفهم
حکم جلب لغتی عامیانه است و در حقوق به آن قرار جلب یا دستور جلب گفته می‌شود؛ زیرا در عرف حقوقی و قضایی حکم، به معنای رای دادگاه است؛ در صورتی که دستور جلب رأی محسوب نمی‌شود و نوعی دستور است. قرار جلب، در امور کیفری دستوری است که قاضی پرونده در مراحل مختلف برای دستگیری افراد صادر می‌کند تا آنان را به محضر دادگاه بیاورند.
بنابراین قرار جلب در دو حالت صادر می‌شود؛ گاهی قاضی دادگاه در روند اجرای حکم، برای مجبور کردن فرد به اجرای حکم، قرار جلب صا
آیا می‌دانید بیت کوین چیست؟ طی چند سال گذشته، بیت کوین به خوبی توجه عمومی را به خود جلب کرده و برخی را هم به ثروت هنگفتی رسانده است. در عین حال این ارز رمزپایه (کریپتوکارنسی) همواره مورد اتهام جرائم اینترنتی بوده و تفکر مردم درباره پول را به کلی تغییر داده است. بسیاری از دولت‌ها هنوز هم نمی‌دانند در مورد بیت کوین باید چه تصمیمی بگیرند. اما واقعا این بیت کوین چیست و چگونه ساخته می‌شود؟
ادامه مطلب
مقاله دیگری تحت عنوان «بیوتروریسم چیست؟» در کتاب وجود دارد. در بخشی از این مقاله به موضوعات مختلفی اعم از نقش موساد در ترورهای بیولوژیک و به خصوص ترور رهبران فلسطینی، اهداف اقتصادی از به کارگیری بیوتروریسم، اتهام سرویس‌های اطلاعاتی غربی به انجام فعالیت‌های تروریستی پرداخته شده است.
ادامه مطلب
دو ماه بیشتر نگذشتهیادتون نرفته که ماه رمضونی؟!آخرای روز گرسنگی و تشنگی غالب که می شد، معنویت و صمیمیت کم کمک جاشو به بیحوصلگی ها و پرخاشگری ها میداد و بگی نگی تو بعضی خونه ها وضعیت جنگی حاکم میکرد!کافی بود افطاری سر وقت آماده نباشه، که دیگه بیم خونم میرفت!!خیلی از لجاجت ها و پرخاش هایی که خانواده و اطرافیان جوان رو شاکی کرده، نیست مگه بخاطر نیازهای جنسی برآورده نشده اونانگشت اتهام رو همیشه به طرف جوون نشونه نریمما چه کار کردیم برا رفع نیازش
سلام!
حقیقتش رو بخوام بگم من این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم و لذت عمیق ورق زدن صفحه های کتاب و بوی خوش کاغذ رو از دست دادم!
با این حال،میتونم بهتون پیشنهادش بکنم!
یه کتاب فوق العاده خوب بود!
کتابی که نمیتونید به راحتی زمین بزارید و بیخیال صفحه ی بعد و فصل بعد بشید!
میتونم بگم که این کتاب نظرمو در مورد مهاجران افغان به شدت عوض کرد ومتوجه شدم روزهای واقعا سختی داشتند.
و دلیل اینکه کشور ما این حجم از اتباع افغان رو توی خودش جا داده چیه!
 
ننه گفت: "
«متهم» اصولاً به کسی گفته می
­شود که به عنوان فاعل یا کننده کاری که از نظر قانون جرم محسوب می ­شود
مورد اتهام قرار گیرد. اما «مجرم» کسی است که اتهام وی در دادگاه ثابت شده
باشد و برای عمل او مجازاتی در قانون پیش بینی شده باشد.





متهم با مجرم چه تفاوتی دارد ؟


از منظر ادبیات کلمه متهم هم خانواده تهمت است بنابر این متهم از منظر حقوقی به کسی گفته می شود که به عنوان فاعل کاری است که آن کار، جرم محسوب می شود.
و به عبارت بهتر به کسی که تهمت
معماری -به خصوص آن‌چه در تاریخ از آن می‌ماند- دیالوگ اندیشه با اراده و سرمایه است. معماری یک دوران تجسمی قوی از اندیشه است که جز با صرف سرمایه‌ها و اراده، ظهور پیدا نمی‌کند. وقتی از نابه‌سامانی آن حرف می‌زنیم و می‌دانیم سرمایه و اندیشه انباشت کم نداریم، ظاهرا باید سر اتهام را به اراده برآمده از قدرت برگردانیم. حالا این قدرت چه از نهاد حاکمه برآید و چه در بستر فرهنگی و عمومی شکل بگیرد.
این‌جاست که از تاریخ انقلاب اسلامی می‌شود پرسید که چه
❌ آیا زکریای رازی (کاشف الکل) کافر و ملحد بود؟ 
این روزها و به بهانه ضدعفونی کردن اماکن عمومی و حرم‌ها و مساجد با #الکل، شبهه‌ی قدیمی کفر و الحاد زکریای رازی مطرح شده است. 
اما حقیقت چیست؟
✅در قدیمی‌ترین منابع کتابشناسی مانند فهرست ابن ندیم که تنها یک سده بعد از زکریای رازی می‌زیسته کتاب‌هایی به رازی نسبت داده شده که اعتقاد او به وحدانیت خدا، نبوت پیامبران، معاد را تایید می کند وبلکه تشیع او را هم اثبات می‌کند:«کتاب الحاصل فی العلم الإل
درگیری دو روزه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و موشکهای بیسابقه ای که گنبد آهنین را آبکش کردند.
درگیری دو روزه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و موشکهای بیسابقه ای که گنبد آهنین را آبکش کردند.
رژیم صهیونیستی پس از بالا گرفتن درگیری ها با مقاومت فلسطین اعلام کرد به ارتش دستور می دهد بشدت با تروریستها برخورد کند. همینطور اعلام کرد تصمیم گرفته ترور فرماندهان و نیروهای مقاومت را از سر بگیرد.با رونمایی از موشک جدید مقاومت و شکست گنبد آهنین که به خاطر
متهم سه سال بعد از جدایی از همسرش متوجه رابطه او با مردی شد و دست به جنایت زد.پرونده این قتل مهر سال ۹۳ تشکیل شد و مأموران در جریان جنایتی قرار گرفتند که در جریان آن مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی متهم که در محل حاضر بود بازداشت شد.متهم که مردی ۴۰ ساله بود، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: سال‌ها قبل با همسرم ازدواج کردم و صاحب دو فرزند شدیم. من و همسرم اختلافات زیادی با هم داشتیم. این درگیری‌ها به حدی بود
کیهان نوشت: شبکه صهیونیستی «من و تو» که در دامن دولت انگلیس فعالیت می‌کند، در کینه‌ورزی آشکار نسبت به مردم ایران تا جایی پیش می‌رود که برای عوامل خود در اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی و دروغ‌پراکنی علیه ایران هیچ حد و اندازه‌ای قائل نیست.
این شبکه، در برنامه زنده روز شنبه خود تلاش کرد با هر بهانه‌ای حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را یکسره و ناشیانه انکار کند. مجری این شبکه که ظاهرا از اخبار و رویدادهای ایران بی‌خبر است در ادعایی عجیب گف
من کیستم بجز دو سه خط شعر ناتمامیک روح بی اراده و یک مستی مدام
ای آنکه آسمان و زمین در مدار توستروی تو صبح روشن و موی تو رنگ شام
من دوست دارمت به همان شکل کودکیبی تاب و بی قرار ظهورم علی الدوام
ابروی توست عروه الوثقای اهل بیتگیسوی توست در دل من حبل لانفصام
پژمرده أم بدون تو یا ایها الربیعدر غربت م بدون تو یا ایهاالامام
از من بگیر غیر خودت هر چه هست راحتی همین کلام و همین شعر ناتمام
از تو تورا ندیدم و با تو نزیستمفهم شما کجا و من ساده ی عوام .
دارم
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 16 اکتبر 2019
جفت ارز پوند/دلارآمریکا با اخبار مثبت درمورد برکسیت، به رقم 1.2800 می رسد.
وزیر امور خارجه چین آمریکا را درمورد لایحه تصویبی اش تهدید به مقابله به مثل کرد.
دلارآمریکا/لیرترکیه پس از اتهام هالک بانک ترکیه، تابالای 5.93 معامله می شود.
جفت ارز پوند/دلارآمریکا اواخر روز گذشته و پس از گزارشی مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان انگلیس به پیش نویس توافق برکسیت نزدیک می شوند، تا سقف 5ماه 1.2800 صعود کرد. این جفت ار
به نام خدای شنهای طبس




محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل عمد
همسرش به قصاص محکوم و با رضایت اولیاء دم از حکم قصاص رهایی یافت، با
تبدیل قرار بازداشت به وثیقه، از زندان آزاد شد.
حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی با اعلام این خبر گفت: با منتفی
شدن حکم قصاص با گذشت اولیاء دم، قرار بازداشت موکل به وثیقه تبدیل با
تودیع آن از زندان آزاد شد.
این وکیل دادگستری مبلغ وثیقه موکلش را
سند ملک به ارزش یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزو
نمونه رأی در مورد روابط نامشروع
موضوع: به صرف تنها بودن زن و مردی که بینشان رابطه زوجیت و زناشویی وجود ندارد، رابطه نامشروع محقق نمی‌گردد.
خلاصه جریان پرونده
حسب محتویات پرونده آقای م با تقدیم شکایتی علیه آقای ح.ن به کلانتری مرکزی شهرستان خاتم اعلام جرم نمود و توضیح داده است: ساعت ۸:۳۰ امشب ۲/۷/۱۳۹۱ برادرم با من تماس گرفت و از وجود فرد مشکوکی داخل خانه خبر داد وقتی به خانه آمدم و درب خانه را باز کردم از وجود آقای ن داخل حمام خانه مطلع شدم که م
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Salt 2010
امتیاز : 6.4 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, راز آلود, هیجان انگیز
کارگردان : Phillip Noyce
ستارگان : Angelina Jolie, Chiwetel Ejiofor, Daniel Olbrychski, Liev Schreiber
سال : 2010
کشور : آمریکا
سازندگان : Kurt Wimmer
مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
اولین سالت یک مامور سیا است تا اینکه به او اتهام جاسوسی برای روسیه را میزنند. سالت مجبور میشود که از مافوق هایش بگریزد تا بیگناهی خود را ثابت کند. وی با بکار گرفتن تمامی تخصص ها و تجاربی که در طی سا
بررسی فیلم agora ساخته آلخاندرو آمنابار(به بهانهٔ روز درگذشت گالیلئو گالیله):وقایع تاریخی از ابتدا برای سینمای غرب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. حقیقت این امر آن زمان بر ما آشکار می‌شود که متوجه می‌شویم که در طول تاریخ هالیوود به‌خصوص آن زمان که سنّت ساخت فیلم‌های پر خرج بسیار کمتر بود بودجه‌های عظیمی برای ساخت آثاری در مورد وقایع صدر مسیحیت (همچون فیلم ال‌سید یا آهنگ برنادت) اختصاص داده می‌شد.باید دانست که دکترین سینمای غرب خواهانِ «ه
75-  و من کلام له (علیه السلام)
> لما بلغه اتهام بنی أمیة له بالمشارکة فی دم عثمان <
أَ وَ لَمْ یَنْهَ بَنِی أُمَیَّةَ عِلْمُهَا بِی عَنْ قَرْفِی أَ وَ مَا وَزَعَ الْجُهَّالَ سَابِقَتِی عَنْ تُهَمَتِی وَ لَمَا وَعَظَهُمُ اللَّهُ بِهِ أَبْلَغُ مِنْ لِسَانِی أَنَا حَجِیجُ الْمَارِقِینَ وَ خَصِیمُ النَّاکِثِینَ الْمُرْتَابِینَ وَ عَلَی کِتَابِ اللَّهِ تُعْرَضُ الْأَمْثَالُ وَ بِمَا فِی الصُّدُورِ تُجَازَی الْعِبَادُ.
خطبه 075-پاسخ ب
جا داره برای دومین بار در سال جدید این غر تکراری رو بزنم که: این همه سگ‌دو بزنیم که چی بشه؟دارم به رابطه سلامتی و کار فکر می‌کنم. که آیا کاری که داریم می‌کنیم به از دست دادن سلامتی می‌ارزه؟ منظورم از سلامتی صرفاً سلامت جسمانی نیست، سلامت روحی-روانی هم هست.به نظر من هیچ کاری توی دنیا نیست که آدم بخواد بخاطرش سلامتی‌ش رو‌ از دست بده. مخصوصاً اگه اون کار، فعالیت رسانه‌ای توی ایران باشه.

به عنوان کسی که نویسندگی رو انتخاب کرده تا کمتر فعالی
رسانه های مجازی خبر از جریمه پنجاه هزار تومانی! برای هنجارشکنان سد لفور دادند که انتشار تصاویر مربوط به کشف حجابشان، احساسات عموم را جریحه دار نمود.
همزمان یک آزاده پاسدار به اتهام انتشار متنی در انتقاد از بعضی قضات، به زندان، شلاق، کار اجباری و محرومیت از فعالیت رسانه ای محکوم شد!
این روزها گروه های مجازی شهر و استان و گاه بعضی شبکه های غیربومی به پوشش این دو خبر پرداخته و رفتار مسئولان قضایی را دستمایه طنز خود قرار داده اند.
گاهی وقت ها به
الزامات و ویژگی های آدکماده ۲: دادرسی کیفری باید 1.مستند به قانون باشد، 2.حقوق طرفین دعوی را تضمین کند 3.قواعد آن نسبت به اشخاصی که در شرایط مساوی به سبب ارتکاب جرائم مشابه تحت تعقیب قرار می گیرند، به صورت یکسان اعمال شود.مراجع قضائی باید در رسیدگی چه مواردی را رعایت کنند؟ماده ۳: مراجع قضائی باید با 1. بی طرفی و استقلال کامل به اتهام انتسابی به اشخاص 2. در کوتاه ترین مهلت ممکن، رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و 3. از هر اقدامی که باعث ایجاد اختل
شهر سوال ـ طبیعتا می توان ادعا کرد که بین اسلام و نظر علمای اسلام تضاد
وجود دارد، اما مهم اثبات این ادعاست! متهم کردن علمایی که مرارت های بسیار
در راه تبلیغ و ترویج دین متحمل شده اند و در بیان و استخراج هر حکم دقت
های فراوانی نموده اند، و تمام عمر خود را در خدمت اسلام صرف کرده اند، در
نظر آشنایان منصف، از این گونه اتهام ها بسیار دور هستند. اما برای اذهانی
که دچار شبهه شده اند و مایلند با انصاف مساله را دریابند، لازم است
توضیحاتی ارائه گردد:

باطل جلوه دادن حق، بازی با کلمات و غبارآلود کردن فضا میدان بازی منافقان برای حق جلوه دادن خودشان است و تا زمانی که سطح آگاهی و مخصوصاً معنویّت جامعه برای تشخیص نور از تاریکی افزایش پیدا نکند، سخنان حق بساری در سینه صادقان و مؤمنان به امانت خواهد ماند.امیرالمؤمنین‌علی(علیه‌السلام)«اَلمنافقُ مَکورٌ مُضِرٌّ مُرتابٌ»(1)آدم منافق فردی است مکّار، حیله‌گر، زیان‌رسان و همیشه محل شک و اتّهام است.پاورقی1-فهرست‌غرر، ص ٣٩٤
-----------------------------------------------------------------
پارسال عید که رفته بودیم مسافرت ، برای اقامتمون از یکی از سایت های اجاره ویلا ، یه اقامتگاه مناسب رو رزرو کرده بودیم .
قرار بود 5 روز اول عید رو شمال باشیم و بعدش به سمت مشهد بریمدو روز اولش همه چیز خیلی  خوب بود ، چون هم ابتدای سال جدید بود و بساط سبزی پلو با ماهی تازه شمال به راه بود و هم بازار عیدی گرفتن داغ بودولی از روز سوم به بعد بود که دو سه نفر از تیم بیست نفره ای که رفته بودیم گفتند یه مقدار از پولاشون
دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize 2019
امتیاز : 8.3 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : درام
کارگردان : Mehmet Ada Öztekin
ستارگان : Aras Bulut Iynemli, Celile Toyon Uysal, Deniz Baysal, Nisa Sofiya Aksongur
سال : 2019
کشور : ترکیه
سازندگان : Özge Efendioglu,Kubilay Tat
مدت زمان : 2 ساعت و 12 دقیقه
داستان عشق میان یک پدر که به بیماری روانی مبتلاست و مورد اتهام قتل قرار گرفته است، و دختر شش ساله ی دوست داشتنی اش. زندان خانه ی آن ها خواهد بود.
ادامه مطلب
گاندو سریال جذابی است که گوشه ای از زحمات ماموران امنیتی کشورمان در تقابل با توطئه بیگانگان را نشان می دهد. ورود نهادهای امنیتی به فعالیتهای هنری و فرهنگی در جای خود قابل ستایش است.
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور ما سهم بسزایی در دفاع از حریم انقلاب اسلامی دارا هستند اما این عزیزان باید مراقب باشند که اعتبار و حیثیت و ابهت خودشان را خرج بازی های سیاسی و خودشیرینی برای صاحبان قدرت نسازند.
این که چند طلبه جوان را به جرم انتقاد از دولت با دستبن
مفهوم حق سکوت
درباره مفهوم حق سکوت، اتفاق نظر وجود ندارد؛ برخی معتقدند اصطلاح «حق سکوت» بیانگر مجموعه ای از حقوق است که در مراحل گوناگونی از فرآیندعدالت کیفری مطرح می شوند که عبارتند از: 1. مصونیتی عام که همه اشخاص در برابر مجبور شدن ناشی از رنج مجازات به منظور پاسخگویی به پرسش های ارائه شده توسط دیگران دارند؛ 2. مصونیتی عام که همه اشخاص در برابر مجبور شدن ناشی از رنج مجازات به منظور پاسخگویی به پرسش هایی دارند که پاسخ به آن ها باعث مجرم قلمد
آنچه که در ماده 1 قانون آیین دادرسی کیفری آمده ، به نظر می رسد بیشتر، تعریف «قانون آیین دادرسی کیفری» باشد تا تعریف آیین دادرسی کیفری زیرا اولاً آن را «مجموعه مقررات و قواعد» دانسته و ثانیاً در متنِ تعریف نیز تقریباً تمام عناوین فصول قانون را آورده و ثالثاً در انتهای این تعریف نیز آمده است: «آیین دادرسی کیفری مجموعه مقررات و قواعدی است که برای ... وضع می شود» و عبارت «وضع می شود» نیز نشان می دهد این تعریف یک تعریف علمی نیست، بلکه می توان آن را
دانلود رایگان تمام قسمت های سریال امنیتی گاندو
معنای گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (به بلوچی : گانڈو)
قسمت 30 (قسمت آخر) آماده دانلود میباشد
کارگردان: جواد افشار | ژانر: اکشن، جنایی، اجتماعی | تاریخ تولید: سال 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: WEB-DL & HDTV
حجم: 650 مگابایت + 300 مگابایت + 150 مگابایت | تهیه کننده: مجتبی امینی
خلاصه داستان:
این سریال دیدنی ماجراهای واقعی جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشگتن پس
سلام و درود به خوانندگان عزیز وبلاگ 
گهگاهی مقایسه های ناجوری درمورد ایران عزیز و کشور ها یا حکومت های دیگه از بعضی از دوستان میشنوم که در جوابشون بنده هم گاهی نکاتی  رو ذکر میکنم.اکنون تصمیم گرفتم بعضی خبرها و فیلمهایی که میبینم رو  جهت استفاده دوستان و خوانندگان عزیز رو وبلاگ بزارم امیدوارم مفید واقع بشه.
ضرب وشتم یهودیان در اسرائیل +فیلم
"شائول بن کیش" فعال یهودی منتقد رژیم صهیونیستی، با انتشار فیلمی از حمله نیروهای اسرائیل به یک کنیسه
محاکمه روح الله زم :
اولین دادگاه روح الله زم از ساعت ۸ صبح بیست‌ویکم بهمن، با خواندن «کیفرخواست از سوی نماینده دادستان» که شامل ۱۷ بند اتهامی بود، شروع شده بود و با وجود اختصاص دو نوبت در سه ساعت به دادگاه، زم فرصت دفاع پیدا نکرد و دریافت دفاعیات متهم و وکیل او به جلسات بعدی محول شد.
روزنامه شرق در ادامه نوشت: در میان اتهامات زم «‌افساد فی‌الارض، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی اسرائیل به واسطه سرویس اطلاعاتی یکی از کشورهای منطقه، جاسوسی به
  لکه ی بسیار کوچکی روی مانیتور است . با ناخن انگشت کوچکم آن را از روی شیشه پاک می کنم. از رادیویی که روشن است تکرار کلمه ی زمستان را می شنوم و چراغ شب تاری که بنا به فرمایش شاعرنسبتی با یار دارد .
  یار من در آشپزخانه مشغول است و ظروف قورمه سبزی و میرزاقاسمی ناهار امروز را می شوید. یارِ شاعر اما اگر چراغی نیافروزد و سر و کله اش پیدا نشود به جفاکاری متهم خواهد شد. من هنوز به اتهامی مفتخر نشده ام . اما ترس کوچکی در دلم افتاده است . در این روزها که موس
دیشب یه شبه‌جوک‌هایی تو گروه‌ها پخش شده بود به این مضمون که "بچه‌ها ایران سه صفر از ژاپن باخته، فردا کارت‌هاتون همراهتون باشه."
امروز جوک به واقعیت پیوسته و اومدن محل کار آقای و پسران!، پسر کوچک آقای که تازه هجده سالش شده رو با دو تا دستبند پلاستیکی (از این‌ها) به میله‌های ون بستن تا آقای کارتش رو برسونن؛ اونقدر محکم که خودش گفته دستتو تکون بدی داغونش می‌کنه! لابد احساسشون این بوده که جنایت‌کار گرفتن!
مامانم که حسابی نفرینشون کردن. من که
دانلود سریال ترکی کارادایی با دوبله فارسیکیفیت BluRay 720p اضافه شد
دانلود
نام : کاراداییسال تولید: ۲۰۱۲ – ۲۰۱۵حجم : میانگین ۱۶۰ مگابایتفرمت : Mkvکیفیت : HDTVکانال پخش کننده : ATVمحصول : ترکیهزبان : دوبله فارسیکارگردان : Uluç Bayraktarبازیگران : Kenan İmirzalıoğlu, Bergüzar Korel, Çetin Tekindor
خلاصه داستان: کارادایی (به ترکی استانبولی: Karadayı) یک مجموعه تلویزیونی ترکی با کارگردانی اولوچ بایراکتار (کارگردان سریال ایزل) است.سریال کارادایی محصول کشور ترکیه است ومحبوبیت فراوانی
وکیل فرزاد کمانگر حدود دو سال قبل با اعتقاد به بی گناهی موکل خود درخواست اعمال ماده ۱۸(برگزاری دادگاه مجدد) را به قوه قضائیه ارائه نمود، پس از این اقدام همواره دستگاه قضایی و امنیتی از ناپدید بودن این پرونده سخن گفته اند، این موضوع باعث شده است تا سه متهم پرونده کماکان تحت حکم اعدام قطعی به سر برند و هر لحظه احتمال اجرای حکم برای آنان متصور باشد.
فرزاد کمانگر، آموزگار دربند با نگارش و ارسال نامه ای به ریاست قوه قضائیه بر لزوم وجود سایه قانون
NOVIN RENT اجاره ماشین در کیش
هزینه اجاره. شما مبلغ مایل / کیلومتر رانندگی خود را پرداخت خواهید کرد و مدت زمانی که وسیله نقلیه را اجاره می دهید با نرخی که در قرارداد اجاره یا نرخ شرکت مناسب شما نشان داده شده است. به جز در مواردی که در قرارداد اجاره نشان داده شده است ، مبلغ مبلغ یک روز (24 ساعت) است ، علاوه بر مسافت پیموده شده / کیلومتر یا هزینه ثابت. ما مایل / کیلومتر را با استفاده از کارخانه پردازش معرفی شده کیلومتر شمار تصمیم می گیریم و یا از ابزار telem
حرکت پیش دستانه در پادشاهی عربستان سعودی
 
 
از روز جمعه (شانزدهم اسفند) در عربستان زمزمه‌هایی از دور جدیدی از بازداشت‌ها به دستور «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی به گوش رسید تا اینکه رسانه‌های آمریکایی مثل وال‌استریت ژورنال و بلومبرگ درباره این موضوع گزارش‌هایی منتشر و شایعات را تأیید کردند.
مهم‌ترین اشخاصی که بازداشت شده‌اند، «احمد بن عبدالعزیز» عموی ولی‌عهد (برادر سلمان) و «عبدالعزیز بن سعود بن نایف» وزیر کشور کنونی هستند.
برخی من
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛ درباره نبی اکرم(ص) داستان ساختگی زیادی مطرح می شود که در ادامه نمونه ای از آن را ملاحظه می کنید؛
بنابراین وقتی جبرئیل به پیامبر(ص) می‌گوید «اِقرَء»، آن حضرت می‌داند که باید از حفظ بخواند. اگر یک نفر به شما گفت بخوان، در حالی‌که قرار بر این است که از حفظ بخوانید، آیا جوابش این است که «من خواننده نیستم»؟ آیا پیامبر اسلام(ص) نمی‌توانست از حفظ، حداقل به مقدار چند کلمه بگوید؟
در این داستانِ نق
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛ درباره نبی اکرم(ص) داستان ساختگی زیادی مطرح می شود که در ادامه نمونه ای از آن را ملاحظه می کنید؛
بنابراین وقتی جبرئیل به پیامبر(ص) می‌گوید «اِقرَء»، آن حضرت می‌داند که باید از حفظ بخواند. اگر یک نفر به شما گفت بخوان، در حالی‌که قرار بر این است که از حفظ بخوانید، آیا جوابش این است که «من خواننده نیستم»؟ آیا پیامبر اسلام(ص) نمی‌توانست از حفظ، حداقل به مقدار چند کلمه بگوید؟
در این داستانِ نق
دانلود رایگان تمام قسمت های سریال امنیتی گاندو
معنای گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (به بلوچی : گانڈو)
قسمت 24 آماده دانلود میباشد
کارگردان: جواد افشار | ژانر: اکشن، جنایی، اجتماعی | تاریخ تولید: سال 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: WEB-DL & HDTV
حجم: 650 مگابایت + 300 مگابایت + 150 مگابایت | تهیه کننده: مجتبی امینی
خلاصه داستان:
این سریال دیدنی ماجراهای واقعی جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشگتن پست که مدتی
دانلود رایگان تمام قسمت های سریال امنیتی گاندو
معنای گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (به بلوچی : گانڈو)
قسمت 21 آماده دانلود میباشد
کارگردان: جواد افشار | ژانر: اکشن، جنایی، اجتماعی | تاریخ تولید: سال 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: WEB-DL & HDTV
حجم: 650 مگابایت + 300 مگابایت + 150 مگابایت | تهیه کننده: مجتبی امینی
خلاصه داستان:
این سریال دیدنی ماجراهای واقعی جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشگتن پست که مدتی
دانلود رایگان تمام قسمت های سریال امنیتی گاندو
معنای گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (به بلوچی : گانڈو)
قسمت 27 آماده دانلود میباشد
کارگردان: جواد افشار | ژانر: اکشن، جنایی، اجتماعی | تاریخ تولید: سال 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: WEB-DL & HDTV
حجم: 650 مگابایت + 300 مگابایت + 150 مگابایت | تهیه کننده: مجتبی امینی
خلاصه داستان:
این سریال دیدنی ماجراهای واقعی جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشگتن پست که مدتی
دانلود رایگان تمام قسمت های سریال امنیتی گاندو
معنای گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (به بلوچی : گانڈو)
قسمت 26 آماده دانلود میباشد
کارگردان: جواد افشار | ژانر: اکشن، جنایی، اجتماعی | تاریخ تولید: سال 1397 | تاریخ انتشار: سال 1398
تعداد قسمت ها: 30 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: WEB-DL & HDTV
حجم: 650 مگابایت + 300 مگابایت + 150 مگابایت | تهیه کننده: مجتبی امینی
خلاصه داستان:
این سریال دیدنی ماجراهای واقعی جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشگتن پست که مدتی
صادق زیباکلام» : هر فرد دیگری هم که رئیس جمهور شود، همین مشکلات وجود دارد».
روزنامه سازندگی در یادداشتی با عنوان «مسئله دولت» به قلم «صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:«واقعیت این است که دولت اختیارات چندانی در برخی سیاست ها و برنامه های داخلی و حتی سیاست خارجی ندارد...هر فرد دیگری هم که رئیس جمهور شود، همین مشکلات وجود دارد».
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«وقتی در نتیجه تصمیمات سیاست خارجی، وضع اقتصادی خراب می شود و به رشد منف
دوستان محترمی که محض تعقیب روزانه ها و افکار نویسنده این وبلاگ بخشی از وقت عزیزتون را صرف خواندن نوشته های من می کنید توجه کنید: "راقم سطور فوق"  راه حل خواندن نوشته هاش را به شازده خانمی حواله داده که محض رسیدن به قدرت هر غلطی دلش می خواست کرد و بهایش را هم با سپردن Her Little Neck به دم شمشیر بی نظیری که سفارشی براش از فرانسه آورده بودند، داد. البته تاریخ دانان اشاره می کنند که پراندن سر بانوی فوق همچین ها هم بدون محکمه و قانون نبوده. ایشون اتهام ها
چند مدتی است در فضای مجازی بخصوص کشورهای اسلامی عربی، خبری مانند بمب منفجر شده که مکان اول جستجوی گوگل را در جهان اسلام بخود اختصاص داده است. پیشگوئیهای عجیب و غریب فردی به نام ابو علی الدبیزی یا الدبیسی(مرگ 565هجری قمری) در کتابی بنام عظائم الدهور (برجسته های دورانها) که اوضاع و اتفاقات این روزهای دنیا را به صورت نثری موزون بیان می کند. در قطعه ای که به نقل از کتاب مورد نظر با وسعت زیاد منتشر شده است یک سری کلمات با شیوه ی نثر و دارای آهنگ و همق
چند مدتی است در فضای مجازی بخصوص کشورهای اسلامی عربی، خبری مانند بمب منفجر شده که مکان اول جستجوی گوگل را در جهان اسلام بخود اختصاص داده است. پیشگوئیهای عجیب و غریب فردی به نام ابو علی الدبیزی یا الدبیسی(مرگ 565هجری قمری) در کتابی بنام عظائم الدهور (شگفتی های دورانها) که اوضاع و اتفاقات این روزهای دنیا را به صورت نثری موزون بیان می کند. در قطعه ای که به نقل از کتاب مورد نظر با وسعت زیاد منتشر شده است یک سری کلمات با شیوه ی نثر و دارای آهنگ و همقا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها