نتایج جستجو برای عبارت :

کمبود این ویتامین باعث مرگ زودرس می‌شود

تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
راههای درمان انزال زودرس
 
 
 
 

راههای درمان انزال زودرسانزال زودرس بلافاصله قبل یا پس از دخول به طور غیر ارادی اتفاق می‌افتد. انزال زودرس یک مشکل جنسی شایع است که تقریباً در یک سوم مردان زیر 25 و حدود 10 درصد مردان بالای 25 اتفاق می‌افتد.
ادامه مطلب
پیش از پرداختن به عوارض بلوغ زودرس به تعریف آن می پردازیم. بلوغ زودرس به ظاهر شدن زودهنگام علائم بلوغ جسمی و هورمونی گفته می‌شود. این اختلال میتواند دلایل بسیار مختلفی داشته باشد و مانند هر پدیده ی غیرطبیعی دیگری، پیامدهایی در پی خواهد داشت. در این مقاله سعی میکنیم در این زمینه اطلاعات کاملی به شما بدهیم.

ادامه مطلب
واکنش زنان به انزال زودرس شوهر
 
  
 
واکنش زنان به انزال زودرس شوهرعجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط زناشویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  زنانی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و زناشویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست.
ادامه

انزال زودرس را با طب سنتی درمان کنید
 
  
انزال زودرس یکی از شایع‌ترین شکایات مردان در مراجعه به پزشک است. حدود یک‌سوم مردان از این مشکل رنج می‌برند که این میزان برحسب سن، نژاد، محل زندگی و عوامل دیگر در جوامع مختلف متغیر است. زودانزالی از مهم‌ترین علل سردی روابط زوجین است و گاهی از علل ناباروری نیز محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
در خصوص انزال زودرس در مردان (علت و درمان)
 
 
 
 
 روش های پیشگیری از انزال زودرس
 
 در خصوص انزال زودرس در مردان و پیشگیری یا درمان آن در موقع آمیزش با همسر که طبعا مشکلاتی را ایجاد میکند، توضیح دهید؟
 
انزال زود رس به چه معناست ؟
ادامه مطلب
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
دوران بلوغ از حساس ترین دوران زندگی هر فردی به حساب می آید و افراد را از دنیای کودکی به بزرگسالی منتقل می کند . گاهی تغییرات بلوغ زودتر از سن معمول اتفاق می افتد که به آن بلوغ زودرس می گویند . بلوغ زودرس مشکلات جسمانی ، روانی و اجتماعی زیادی را برای کودکان به وجود می آورد زیرا زودتر از حد معمول و قبل از اینکه کودک آماده این تغییرات شود به وجود می آیند .
عوامل موثر در بلوغ زودرس شامل عوامل ژنتیکی ، محیطی و شرایط جسمی است و تغذیه یکی از موارد موثر
درمان شایع ترین اختلال مردانه
 
 
 

درمان شایع ترین اختلال مردانهدر مقاله ی قبل با عنوان « شایع ترین اختلال مردانه »، راجع به مشکلات انزال زودرس در مردان صحبت کردیم.و در این مقاله راه هایی را در جهت رفع این مشکل بیان می کنیم.رفتار جنسی انسان گوناگون است و تحت تاثیر متقابل عوامل پیچیده است. مثلا تحت تاثیر روابط مشخص با دیگران، موقعیتهای زندگی و فرهنگی است که شخص در آن زندگی می کند سایر عوامل شخصیتی یا ساختار زیست شناختی و احساس کلی شخص از خود
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
 
ترجیح می‌دهم دو نسل، سه نسل، کار کنند و بعد به نتیجه برسند. اما اگر در عرض ده سال به نتیجه برسیم، باز برمی‌گردیم به صدسال عقب‌تر. همیشه یک تجربه‌ ی عجیب در افریقا و آسیا شده: کسانی که به‌سرعت به نتیجه رسیده‌اند، بعد، امتیازات قبل از انقلاب‌شان را هم از دست داده‌اند. من همه‌ ی انقلابات زودرس را نفی می‌کنم.
علی شریعتی، چه باید کرد
 
پارگی زودرس کیسه آب در بارداری چیست؟
پارگی زودرس کیسه آب در بارداری (Premature rupture of membranes) پدیده مرسومی است که زنان در دوران بارداری امکان مواجهه با آن را خواهند داشت. در این مقاله با اقدامات لازم به هنگام مواجه با پارگی زودرس کیسه آب آشنا شوید.

ستاره | سرویس سلامت - یکی از مشکلاتی که ممکن است زنان باردار با آن مواجه شوند پارگی زودرس کیسه آب است. اگر به این عارضه که در هر زمانی از بارداری ممکن است رخ بدهد، بی توجهی شود ممکن است خطراتی را متوجه مادر
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
فندق به دلیل داشتن ترکیبات چربی، پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ای، مواد معدنی، فیبرهای رژیمی، فیتوسترول (بتاسیتوسترول) و آنتی‌اکسیدان‌های فنولیک مثل فلاوان، دارای جایگاه خاص در میان انواع دانه‌های خشک شده از نظر مواد مغذی و سلامتی است. فندق ترکیباتی از دسته ویتامین‌ها دارد که نقش خون‌سازی در بدن را بر عهده دارند. برای کودکان در حال رشد وجود فندق در مواد غذایی باعث افزایش و تکمیل فرایند رشد در آن‌ها می‌گردد.
روغن فندق منبع مناسبی برای
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
استئارت منیزیم پودر سفید رنگ که خواصیت ضد چسبندگی دارد سمیت کمی دارد و به دلیل همین ویژگی کاربرد دارویی  فراوان دارد.
این ماده ترکیبی شیمیایی با فرمول Mg(c18h35o2)2 است که در اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم تشکیل می‌شود. کمبود منیزیم در به وجود آمدن پوکی استخوان و فشار خون بالا تاثیر گذار است. با توجه به اینکه وجود منیزیم در متابولیسم کربوهیدرات لازم است ممکن است باعث آزاد سازی و فعال شدن انسولین شود. لذا افزایش مقدار گلوکز در بیما
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
درمان زود انزالی یا سستی کمر به زبان ساده!
 
  
زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است
 
زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است که متاسفانه باعث عدم لذت از یکی از بهترین لذت های زندگی که همان مسائل زناشویی است می شود. تقریباً از هر ۳ مرد یک نفرمبتلا به این مشکل است و متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که برخی جوانان با تصور اینکه این مشکل غیر قابل درمان است و شاید باعث شکست در زندگی زناش
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات روانشناسی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
سایتی در مورد بلوغ
نشانه ها و عوامل بلوغ زودرس
سایتی در مورد مراحل تغییرات بلوغ
اطلاعاتی در مورد بلوغ زودرس
بلوغ و تغییرات همراه آن
نشانه های بلوغ چیست
اطلاعاتی در مورد بلوغ نوجوانان
عوامل بلوغ زودرس
بلوغ زودرس چیست
تغییرات بلوغ
سن شروع بلوغ چند است
اطلاعاتی در مورد نشانه  و تغییرات همراه با بلوغ 
اطلاعات مهم رو
سلام
باز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید روانشناسی در اختیار شما هستیم . 
امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات روانشناسی کمک کند .
اطلاعات مهم در مورد نوزادان
سایتی در مورد مشکلات نوزادان
نوزادان زودرس
نوزادان نارس
اطلاعات مفید بهبود رشد بچه های زودرس
بهبود رشد بچه های زودرس و اطلاعات مربوط به آن
نوزادان زودرس و تفاوت زودرسی و نارسی
اطلاعاتی در مورد نوزادان زودرس و تفاوت زودرسی و نارسی
سایتی در مورد زودرسی و نارسی
نوزادان زود
 رابطه خود ارضایی (استمناء) با انزال زودرس  “خود ارضایی” مساوی است با زودانزالی؟  2 تمرین برای درمان انزال زودرس  بسیاری از جوانان به دلیل خودارضایی، از ازدواج هراس دارند  آیا بین خود ارضایی و زودانزالی رابطه ای وجود دارد؟گروه مهندسی  درمان خود ارضایی مردان، زود انزالی هم دارم  انزال زودرس، کاهش میل جنسی و چند نکته دیگر #ازمابپرس  من تقریبا از سن بلوغ تا آلان خودارضایی داشته ام و آلان دچار انزال  زودانزالی  رابطه خود ارضایی (استمناء) با
انزال زودرس در مردان به چه معناست؟





امروزه
زوجین جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از اختلال در نعوظ و مخصوصاً
انزال زودرس شاکی و نگران هستند. تعداد این مردان جوان که آمارها نشان می
دهد در رده سنی 25 الی 35 سال هستند روز به روز به علت های مختلف از جمله
افزایش استرس ها ی روحی فراوان، مشغولیت زیاد زندگی و غیره در حال افزایش
می باشد.
ادامه مطلب
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
اگر روی زمین می خوابید حتما یک یا دو بالش زیر ساق پاهایتان قرار دهید . این کار باعث رسیدن گردش خون بیشتر به مغز شما می شود و کیفیت خوابتان افزایش می یابد.

دانشمندان معتقدند هنگام خواب باید حداقل 30 سانتی متر با زمین ارتفاع داشته باشید و در غیر اینصورت گرانش زمین باعث پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام ها می شود. 
چند نکته مهم در مورد بلوغ زودرسبازدیدها: 0
چند نکته مهم در مورد بلوغ زودرس
بلوغ زودرس 
کودک و تربیت 
بلوغ زودرس در حقیقت،مقابل بلوغ دیررس است.افرادی دچار چنین عارضه ای می شوند که در
محیطی آزاد و بی قید و بند رشد و نمو کرده باشند.خانواده ای که در آن مسائل حجاب و بعضی از
شرعیات اهمیتی ندارد و روابط زناشویی بسیار آزاد و بی پرواست،بچه ها زودتر از موعد مقرر بالغ
می شوند.در خانواده هایی که استفاده از فیلم های خلاف اخلاق و شوٌون انسانی آزاد است،فرز
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
.
ادامه مطلب
درمان پیری زودرس
 
 
با کاهش ناگهانی وزن پوستی که قبلا کشیده شده بود شل و آویزان و دچار چین و چروک می شود بنابراین تعادل در رژیم غذایی را باید رعایت کرد تا از تغییرات ناگهانی وزن جلوگیری شود با همین منطق خوابیدن مداوم روی یک طرف چهره باعث کشیدگی پوست آن سمت از صورت می شود.
 

 
روش زندگی بایستی هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی فرد را تضمین کند فعالیت فیزیکی و ورزشی مناسب که باعث میشود جریان خون اندام های مختلف به ویژه پوست افزایش یابد بعد از یک ور
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
ویتامین یکی از فاکتورهای مهم سلامتی است و فقدانش سلامت جسم و روان را مورد تهدید قرار می‌دهد.
گاهی‌ اوقات و به دلایل مختلف، بدن ما تمام مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کند. در چنین حالتی، دچار کمبود ویتامین می‌شویم. کمبود ویتامین‌ می‌تواند مشکلاتی در بدن به‌وجود بیاورد. بنابراین مهم است که علائم کمبود ویتامین‌های مختلف را بشناسیم. در این مقاله دربارۀ علائم کمبود ویتامین A در بدن توضیح می‎دهیم.
به گزارش مجله دلتا؛ و
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
ناخن بخشی از دستگاه پوششی است که فاقد عصب یا خونرسانی است. بخش‌های دیگر این دستگاه پوست، مو و غشاء مخاطی هستند.
جدا از جاذبه آرایشی، ناخن‌ها وظایف دیگری نیز بعهده دارند از جمله کمک به بلند کردن اجسام با ایجاد تکیه‌گاه برای بافت انگشتان یا دست کاری اجسام و از همه مهم‌تر آن که ناخن‌ها سلامت عمومی بدن را بازتاب می‌دهند.
ناخن‌هایی که به راحتی می‌شکنند و ترک می‌خورند از مشکلات احتمالی تغذیه‌ای خبر می‌دهند. البته دلایل شکنندگی ناخن بسیار م

درمان زود انزالی مردان (2)
 
  
 
راههای درمان زود انزالی مردان
 
انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.
ادامه مطلب
Early ejaculation treatment without side effects
 
انزال زودرس هنگامی اتفاق می افتد که مردی زودتر از زمان عادی مقاربت جنسی انزال داشته باشد؛ و کاملاً طبیعی است که این مسئله اولاً برای خود شخص و دوماً برای شریک او ناراحت کننده باشد. درمان زود انزالی به یک مشکل رایج برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. تخمین ها متفاوت است، اما به هر حال حداقل یک مرد از بین 3 نفر اظهار می کند که این مشکل را در بعضی مواقع تجربه کرده است. اما آیا واقعاً زود انزالی یک مشکل قابل درمان است؟ ب
باسمه تعالی
چهل حدیث
غم و غصه
غزل۳
آنچه آید به سرم، غفلت و اندوه و غم است
حرص دنیا و طمع آتش بر جان و سم است
مشکلات است سبب، عامل افزونی غم
فقر و کمبود محبت، همگی از ستم است
دور بودن ز گناهان، اثری جاوید است
حس کمبود و حقارت سببش رنج و غم است
اختلال است و پریشانی احوال ز غم
غصه و رنج بیارد، چو کسی در الم است
گر تنش یا که خشونت بشود سر مشقت
سبب سستی و افسردگی و هم عدم است
باعث کاهش نیرو شود و درد و عذاب
چون شود ذهن تو مشغول وتدابیر کم است
عشق یزدان سب
تحقیق در مورد بیماری‌ های فیزیولوژیک
چکیده مقاله:
بیماریهایی که در اثر کمبود مواد غذایی روی برنج ایجاد می‌شود.
کمبود آهن سبب از بین رفتن سبزی برگهای جوان و در نتیجه زردی آنها می‌گردد. برگهای مسن‌تر ممکن است زرد شوند و در اثر کمبود مفرط، بوته‌ها معمولاً می‌میرند. علائم اولیه معمولاً 4 تا 5 هفته بعد از نشاء‌کاری اتفاق می‌افتد.
کمبود منگنز باعث ایجاد خطوط زرد بین رگبرگها از نوک به سمت قاعده برگها می‌شود که بعداً قهوه‌ای تیره و نکروز می‌
 
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
ادامه مطلب
زینک :زینک نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان را دارا میباشد.و در تمام ارگان ها ,بافت ها , مایعات و ترشحات بدن موجود است.ویتامین ث:یکی از ویتامین های محلول در آب است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد .بدن انسان توانایی تولید و یا ذخیره ویتامین سی را ندارد و ویتامین سی باید از منابع خارجی تامین گردد.ویتامین سی برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است .همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن میشود.ک
اسپری تاخیری و کمک به انزال زودرس
26 ژانویه 2007 - طبق تحقیقات انجام شده توسط این شرکت که اسپری آزمایشی را انجام می دهد ، یک اسپری بی حس کننده بیش از دو برابر زمان "پایدار" برای مردان با انزال زودرس است.
دوز اندازه گیری شده ، اسپری آئروسل ترکیبی از لیدوکائین و پیلوکائین بیهوشی است. 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی بر روی نوک آلت تناسلی پراکنده می شود.
قبل از استفاده از اسپری ، 54 مرد دگرجنسگرا در مطالعه ، به طور متوسط ​​یک دقیقه پس از نفوذ واژن ، انزال کرد
چرا کمبود ویتامین D باعث خطر مرگ درسالمندان
کمبود ویتامین D، احتمال بروز مرگ و میر در بزرگسالان مسن را افزایش می‌دهد.محققان با انجام بررسی‌های خود روی ۲‌هزار و ۵۳۸ سفیدپوست و سیاهپوست آمریکایی در سنین ۷۹-۷۰ سالگی و جمع‌آوری نمونه خون آنها برای تعیین سطوح ویتامین D و مطالعه وضعیت پزشکی آنها در هر شش ماه دریافتند که سطوح پایین ویتامین D و سطوح بالای هورمون پاراتیروئید با افزایش میزان مرگ و میر در افراد مسن همراه است.
پرستاری در منزل
محققان
انزال زودرس یا زودانزالی یکی از اختلالات جنسی میباشد. هنگامی که در حین رابطه ی جنسی ، مرد ، قبل از آنکه شریک جنسی اش ارضا شود ، دچار انزال میشود و اسپرم از اون خارج میگردد ، گفته میشود که مرد دچار زود انزالی است.
انزال زودرس دائمی ، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود شخص یا شریک جنسی او منجر میشود.
اکثر افرادی که دچار زودانزالی هستند ، سعی بر این دارند تا با استفاده از داروهای دیرانزالی ، مشکل خود را برطرف کنند.
اما ماهیت این داروها چیست؟ و چه مش
علت رنگ پریدگی صورت ؟
 
رنگ پریدگی ، همچنین به عنوان رنگ پریدگی یا رنگ پریدگی شناخته می شود ، در مقایسه با چهره طبیعی شما ، سبک بودن غیرمعمول رنگ پوست است. کمبود ممکن است در اثر کاهش جریان خون و اکسیژن یا کاهش تعداد گلبول های قرمز ایجاد شود.
این بیماری در سراسر پوست شما رخ می دهد یا موضعی تر به نظر می رسد. خوش بینی موضعی معمولاً شامل یک اندام است. در صورت بروز ناگهانی رنگ آمیزی عمومی و بی رنگ بودن اندام ، باید به پزشک مراجعه کنید.
دلایل کمبودکم خ
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
برای شش بار جنس اسپری کنیدزن و شوهرانزال زودرس برای زوجین می تواند نگران کننده باشدیک اسپری می تواند به مردان مبتلا به مشکلات انزال زودرس کمک کند که مدت زمان برقراری رابطه جنسی را شش برابر طولانی کنند.
کارآزمایی ها نشان داد که مردانی که پنج دقیقه قبل از مقاربت از درمان استفاده کرده اند ، عشق ورزی خود را از نیم دقیقه به تقریباً چهار دقیقه افزایش دادند.
اسپری که در بیمارستان رویال ویکتوریا در بلفاست ایجاد شده است ، حاوی بی حسی موضعی است که آلت
عمر مفید هر تایر خودرو از تاریخ تولید (نه از زمان نصب روی ماشین) حدودا 5 ساله و علاوه بر اون هر تایر دارای شاخص میزان سایش عاجه . یعنی تا عاج اونقدر سائیده نشه که به شاخص برسه یا عمر مفید 5 سالش تموم نشده باشه استفاده ازش اشکالی نداره.نکته : خواب خودرو تو پارکینگ باعث خرابی زودرس مواد لاستیکی تایر و ترک ترک شدن اون و حرکت کردن مداوم خودرو باعث افزایش عمر تایر میشه
1-کمک به مدیریت و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات
افزایش دفعات دفع ادرار، باعث می شود که شخص چندین بار در طول روز و شب نیازمند رفتن به دستشویی باشد و همین باعث ناخوشایند شدن زندگی می شود. به طور دقیقتر، دانه های کدو می توانند به تستوسترون تبدیل شده و DHT که هورمون ایجاد تورم در پروستات است را کنترل کنند. مصرف منظم تخمه کدو (به صورت روزانه) یا استفاده از یک مکمل با آن می تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها، به کاهش این مسأله کمک کند.
2- کمک به تنظی
براساس آخرین مطالعه ، مردانی که در طی 36 ثانیه از نفوذ انزال داشتند ، شش بار بعد از استفاده از اسپری موضعی پنج دقیقه قبل از رابطه جنسی ، انزال کردند.سیصد مرد مبتلا به انزال زودرس مادام العمر (بالینی) از 31 مرکز در انگلیس ، جمهوری چک ، مجارستان و لهستان ، به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شدند.
دویست نفر از اسپری PSD502 استفاده کردند که شامل 7.5 میلی گرم لیدوکائین و 2.5 میلی گرم پریلوکائین و 100 مورد استفاده از اسپری دارونما بدون مواد فعال است.هر بار که آنها
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت



آشنایی با انواع قرص‌ تاخیری








انزال زودرس و مصرف قرص تاخیری
 
مشکلات
جنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در زندگی است. زود انزالی در مردان از
مشکلات شایعی است که توجه مردان را برای درمان آن به سمت دارو‌های ناتوانی
جنسی کشانده است. در این بخش از بیتوته ما به معرفی انواع قرص‌های تاخیری،
میزان مصرف و موارد منع مصرف قرص‌های تاخیری پرداخته‌ایم.
انزال زودرس
ادامه مطلب
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...
کمبود ویتامین ها و مواد معدنی براحتی میتونه موجب تغییر خلق و خو در حد بیماری شده و روی رفتار و طرز نگرش ها و عملکردهامون تاثیر بگذاره .
چکاپ سالانه به انتخاب پزشک خانواده و با توجه به سن و سال و سبک زندگی و منطقه ی جغرافیایی انجام میگیره .
از موارد مهمی که میشناسم براتون مینویسم .
کمبود ویتامین D3 در اغلب ایرانی ها منجر به چاقی ؛ افسرگی ؛ مشکل کلسیم سازی و غیره میشه . بدون هیچ مشکلی برید داروخانه یک ورق D3 50000 بخرید و هر ماه یکی بخورید .به خانواده ه
اثرات فقر آهن در خاک
براساس تحقیقات شرکت پالایش کود کسری آهن می تواند ناشی از عدم توازن عناصر باشد به گونه ای که مقدار یکی از عناصر در خاک بیش از حد باشد و از جذب بقیه عناصر مورد نیاز جلوگیری نماید. 
از عوامل کمبود آهن در خاک می توان به چند مورد اشاره کرد: 
۱-. هرقدر که خاک دارای محتوای فسفر بالاتری باشد، از جذب آهن گیاه به دلیل تشکیل رسوب جلوگیری می کند. 
۲- بالا رفتن نیتروژن به شکل نیترات، جذب آهن را از بین می برد یا آن را جلوگیری می کند و باعث
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد
نشانه های کمبود پلاکت خون 
سجاد زارعی متخصص خون و انکولوژی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پلاکت های خونی گفت: در زمان 
پارگی رگ های خونی پلاکت ها به محل آسیب دیده می چسبند و مانع خونریزی می شوند.
وی با بیان اینکه پلاکت باعث بروز لخته خون و بند آمدن خونریزی می شود، اظهار داشت: تعداد نرمال پلاکت خون بین 150 هزار الی 450 هزار در هر میکرومیلی لیتر است.

ادامه مطلب
علائم پیری پوست
 
 
نیکوتین موجود در سیگار با ایجاد انقباض در عروق پوست تغذیه پوست را مختل می کند تماس مستقیم پوست با سمی موجود در سیگار هم به این عضو آسیب می رساند به علاوه عبور و جذب این مواد از فورل پوست به الیاف کلاژن و الاستین که شادابی و قوام خوب پوست را تضمین می کنند لطمه می زند.
 

 
همچنین قرار داشتن در معرض دود سیگار باعث تحریک چشم ها و جمع شدن غیر ارادی آنها می شود این عمل بروز چین و چروکها را در طرفین چشم ها تشدید می کند تمام این تغییر
انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟
انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی مهار گسیخته گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک ناچیز و خلاف گرایش فـرد انـجـام گیـرد.
 
این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و سستی جنسی مراجعه می‌کنند تا در ارتباط با احد از مشکلات خویش در مقوله بستگی زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با برپایی افسردگی و اض
متاسفانه با کمبود بدی در درس تجارت الکترونیک مواجه شدیم 
برای پودمان های جدید به روتر و دوربین نیاز داریم ولی بودجه مدرسه پاسخگوی این نیاز نیست و فقط توانسته ایم 3 روتر با یک دوربین خریداری کنیم 
امیدوارم که در سال اینده چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد
سوپر فود چیست⁉️
سوپرفود یک پودر کاملا گیاهی هست که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغذیه میشه و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد.
این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنیست
سرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونویید ها و آنزیم های مورد نیاز بدن
به طور کلی این پودر منبع ویتامین ها و ریزمغذی هاست
مصرف سوپرفود باعث تنطیم سیستم هورمونی انزیمی بدن شده و سبب درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها میشود
و یک نکته مهم ا
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
بو اولین چیزی که وقتی کسی به این ماده معدنی اشاره می کند به ذهن شما خطور می کند نمک است. اما ، آیا می دانید که این ماده مغذی اساسی برای رشد مو است؟ بله، چیزی که شنیدید درست است! ید (به همراه آهن ، روی و منیزیم) یک ماده مغذی مغذی است که نه تنها در رشد موهای شما بلکه در رشد و نمو همه اندام ها و بافت های بدن شما نقش اصلی دارد. چه کسی می دانست که چنین عنصر مبهمی چنین نقش عظیمی را در سلامت موهای شما بازی می کند ، ها؟ من تا زمانی که خودم شروع به تحقیق دربار
آلوپسی آندروژنتیک یا طاسی الگوی مردانه معمول (MPB) مشکلی است که مردان را گرفتار می کند و دلیل اصلی ریزش مو در مردان است. تقریباً 25٪ از مردانی که از طاسی الگوی مرد رنج می برند قبل از 21 سالگی ریزش مو را شروع می کنند. ریزش مو و طاسی نیز در خانم ها رخ می دهد. ریزش شدید مو در زنان منجر به از بین رفتن عزت نفس می شود زیرا شروع به احساس عدم توجه می کنند. اکثر شرکت های پزشکی نتوانند ریزش موی زن را یک مشکل واقعی تشخیص دهند و فقط روی همتایان مرد خود تمرکز کنند.
ناخن بخشی از دستگاه پوششی بی‌روح بدن است. یا به اصطلاح دیگر فاقد عصب یا حس است. بخش‌های دیگر این دستگاه پوست، مو و غشاء مخاطی هستند.


آناتومی ناخن انگشت

صفحات حفاظتی که ناخن نامیده می‌شوند، انتهای انگشتان دست و انگشتان پا را می‌پوشانند. ناخن‌ها اساساً از کراتین که یک پروتئین درشت مولکول در مو و پوست است، تشکیل شده‌اند. ناخن‌ها از ماتریکس که زیر یک چین پوستی به نام کوتیکول قرار دارد و از لانولا (ماهک) که منطقه‌ای هلالی شکل در قاعده ناخن ا
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
ویتامین A جزو ویتامین‌های محلول در چربی است. علی‌رغم اینکه کمبود این ویتامین برای بدن مُضر است، مقدار زیاد آن نیز خطرآفرین است.
ویتامین‌ها
ترکیبات آلی هستند که به‌مقدار خیلی کم، برای متابولیسم مواد غذایی و
اعمال حیاتی بدن، رشدونمو و تندرستی، ضرورت دارند. تغذیۀ ناقص و رژیم غذایی
نامناسب سبب کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می‌شود و به بیماری‏‌های
مختلف ازجمله بِری‌بِری و پلاگر می‌انجامد. در این مطلب به نقش ویتامین A در بدن می‌پرداز
همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 
سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

ادامه مطلب
هیچ ” اکسیر جادویی” برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار ۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است و امیدواریم این مقاله برای شما سودمند باشد.

ادامه مطلب
قرص آفرودیت یک داروی تقویت کننده میل جنسی برای آقایان و بانوان است که باعث افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و به این ترتیب ناتوانی های جنسی را بر طرف می کند.
قرص آفرودیت گل دارو
یکی از معیار های مهمی که امروزه برای بررسی میزان خوشبختی زوجین مورد توجه قرار می گیرد، میزان رضایت طرفین از روابط جنسی است. رابطه جنسی یک راه ارتباطی بسیار مهم برای همسران است که نه تنها جنبه فیزیکی، بلکه جنبه های روحی و عاطفی نیز دارد. به همین دلیل است که رفع مش
بزرگنمایی ، تأخیر و محکم کردن محصولات
انزال زودرس را با اسپری تاخیری Super Viga 150000 متوقف کنید.
اسپری تأخیر SUPER VIGA 150000 (بطری 12 میلی لیتری) هنگام اسپری کردن سر به سمت آلت تناسلی مرد و در مدت 5 دقیقه از اسپری شدن کار می کند. پس از استفاده می توانید تا 10 برابر بیشتر از گذشته رابطه جنسی داشته باشید. به دلیل توانایی شما در ادامه کار و رضایت بانوی خوش شانس خود به عنوان اسپری گل میخ شناخته شده است و به ارگاسم های متعدد او می دهد.
انزال زودرس یک وضعیت شایع است
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
چین و چروک صورت را با مصرف شیر از بین ببرید 
مصرف شیر، علاوه بر تامین سلامت بدن، از بافت های بدن در برابر پیری زودرس و بروز چین و چروک نیز محافظت می کند. پژوهشگران بهترین راه جلوگیری و درمان پیری زودرس را داشتن تغذیه صحیح و سالم و نوشیدن شیر می دانند، زیرا شیر ویتامین آ دارد که برای پوست و مو بسیار مفید است. 
پزشکان می گویند: مصرف همیشگی شیر و مشتقات آن، از بدن در برابر ابتلا به بیماری ها محافظت و از بروز عوارض پیری زودرس جلوگیری می کند. زنان با
جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
اهمیت پوست سالم
پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : برای افراد سالمند ، انجام فعالیت بدنی بخش مهمی از سلامت عمومی آنها میباشد. در حقیقت ، کارشناسان می گویند که نه درصد از مرگ و میرهای زودرس ، ناشی از عدم انجام فعالیت بدنی کافی میباشد. مشخص شده است که فعالیت بدنی باعث کاهش مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی ، دیابت ، بیماری مزمن ریه و بیماری های روانی میشود.
ادامه مطلب
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
اصلی ترین مراجعه مرد ۱۵ تا ۴۰ سال به متخصص اورولوژی بروز انزال زود رس است به گونه ای که در بررسی های آماری بین ۱۵ تا ۴۰ درصد افراد در این بازه سنی دچار این اختلال هستند.
تعریف انزال زودرس
طبق تعاریف سازمان های بهداشتی جهانی به میزان زمانی بین یک تا دو دقیقه یعنی کمتر از یک تا دو دقیقه از زمان دخول تا انزال اطلاق می شود .
انزال زود رس
عوامل انزال زود رس
بیمارانی که مشکلات قلبی و عروقی دارند
بیماران دیابتی
مسائل روانی
داشتن روابط عاطفی سرد
مصر
مراقبت های پوستی
 
 
مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود می آید می تواند باعث چروک پوست گردد با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه میگردد و افراد با سنین بالا پوستی افتاده دارند اختلالات ارثی در تولید کلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از این جمله اند.
 

 
دراین بیماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگی زودرس میگردد علاوه برکلاژن سازی علتهای دیگری نیز درایجادچرو
دلنوشته کمبود خاطره
من حالم خوب بود,فقط کم حرف میزدم و زیاد میخوابیدم,به یه گوشه خیره میشدم و صورتم خیس میشد,لباس نمیخریدم وفیلم نمیدیدم,غذای کم وسیگار زیاد.
گفتن حال روحیه مناسبی نداری,دکتر رای به بستری شدنم داد.
چهار ماهه که بستری شدم,اولا بهش میگفتن دیوونه خونه اما الان میگن کلینیک.
امروز یکی از بیمارا دلیل حال بد منو فهمید,میگفت:ازکمبود خاطره رنج میبرم.
اما من حرفش رو جدی نگرفتم چون کلی خاطره دارم,همه یه شکل و بایه نفر, من و دوست خوبم,تنه
معرفی کوتاه:
سرم روشن کننده پوست صورت پریم حاوی ویتامین C و E است. استفاده از این سرم باعث رطوبت رسانی و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود. همچنین از ایجاد لکه های تیره و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این سرم بسیار مناسب افرادی است که دارای کک و مک هستند.
خرید اینترنتی: 
https://bit.ly/34tE2fL
به مرور زمان و زیاد شدن سن به طور طبیعی موهای سفید در بین رشته تارهای موی انسان ظاهر می شوند. اما این تغییر رنگ مو در هر سنی ممکن است برای انسان رخ دهد حتی در سن 20 سالگی.
                                  
بدن انسان از میلیون ها فولیکول مو یا کیسه های کوچکی تشکیل شده است که بر روی پوست قرارمی گیرند. فولیکول ها مو ، رنگ یا سلول های رنگی حاوی ملانین تولید می کنند. با گذشت زمان و افزایش سن ، فولیکول های مو سلول های رنگدانه را از دست می دهند و در نتیجه رنگ
زخم دهان علل زیادی دارد و شامل موارد زیر می باشد:

استرس – وضعیت عاطفی ما واقعا می تواند بر سلامتی مان تأثیر بگذارد. استرس بیش از حد در زندگی سیستم ایمنی بدن تان را تضعیف می کند. عدم تعادل گوارشی می تواند منجر به رفلاکس اسید شود که با زخم دهان مرتبط است.
آسیب های جزئی – لثه ها و لب های تان به راحتی کبود یا بریده می شوند. هنگامی که دندان های تان را مسواک می زنید، باید مراقب باشید. مسواک زدن خشونت آمیز منجر به ایجاد آفت می شود؛ بنابراین آسیب دیدن
اکثر پرندگان خانگی ما متعلق به نواحی گرمسیر هستن و بطور طبیعی ۱۲ ساعت روشنایی و ۱۲ ساعت تاریکی را تجربه می کنن.بدن پرندگان به خواب بیشتری از ما نیاز دارد و اکثرا برای شاداب و سالم ماندن به حداقل ۱۰ ساعت خواب نیاز دارن.

فعال بودن و کمبود خواب باعث ضعیف شدن پرنده می شود. بهتر است جای خواب مناسبی برای پرنده در نظر بگیرین چون در مکانی که افراد رفت و آمد دارن پرنده قادر به خوابیدن نیست. پرنده با وجود کمی صدا می تواند بخوابد ولی با وجود حرکات دیگران
۱- کلسیم در حرکات گلبول های سفید نقش داشته و در نتیجه کمبود این عنصر میتواند منجر به کاهش توان سیستم ایمنی شود.
۲- کلسیم در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه ای نقش دارد
۳- در انعقاد خون نقش دارد
۴ – در ساخت استخوان، منقار، ناخن پرنده نقش دارد
۵- در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه نقش دارد
۶- اما مهمترین نقش کلسیم در بدن پرندگان زینتی ساخت پوسته تخم پرندگان، استخوان و منقار پرنده می باشد
نکته: برای جذب بهتر کلسیم از روده نیاز به ویتا
 
1.نخوردن صبحانه –کسانی که صبحانه نمی خورند قندخونشان به سطح پایین تری افت می کند این امر باعث تامین نامناسب موادغذایی برای مغز ودرنتیجه افت فعالیت مغزی می شود
پرخوری –این امر باعث تصتب شرایین (سختی دیواره رگها )مغزشده ومنجربه کاهش قدرت ذهنی می شود
3.دخانیات –این امر باعث کوچک شدن چند برابر مغز ومنجربه الزایمر می گردد
4.استفاده زیادازقندوشکر-کهجذب پروتئین ومواد غذایی رامتوقف می کند ومنجر به سوء تغذیه واحتمالا اختلال دررشدمغزی خواهدشد.
5.
درمان زودانزالی با حنا:زود انزالی به انزال پیش از دخول و یا وقت کوتاهی پس از آن می‌گویند.
که با تحریک شدن کم جنسی و بیش از رساندن شریک جنسی ارگاسم اتفاق خواهد افتاد.
و زود انزالی امکان دارد منجر به قطع شدن رابطه جنسی و ناراضی بودن هر دو شخص در رابطه بشود .
که این حالت می‌تواند موجب اضطراب و نگرانی در طرفین بشود.
و این قضیه مشکلاتی را در زندگی زناشویی ایجاد کند.
زود انزالی یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی مردان می باشد .
که تقریباً همه مردان در دوره
‍ وضعیت  کمبود کپسول گاز درفاریاب این تنها واحد رسمی صنفی کپسول گاز در فاریاب است که به لحاظ هجوم جمعیت متقاصی در شب این سوخت مورد نیاز اقدام به توزیع نموده استسرمای شدید از یکطرف استفاده خودروهای گازسوز از طرفی دیگر یکی از عواملی  است که مردم فاریاب را دچار مشکل کرده است در گفتگویی که با متقاضیان داشتیم اغلب از توزیع کپسول گاز به خودرهای دوگانه سو
ادامه مطلب
شرکت پالایش کود
از نظر متخصصان شرکت پالایش کود فقر آهن اثرات واضحی رو گیاهان می گذارد که یکی از علائم اصلی کمبود آهن در گیاهان، وجود نشانه هایی زرد رنگ در برگ ها است و کمبود آهن باعث جلوگیری از کار کرد مفید کلرپلاست در درختان می شود. 
اما با توجه به مطالعات مختلف، نشانه های عنصر آهن در ریشه خیلی از درختان  وگیاهان همچنین بر روی ریشه، تاثیر می گذارد از نشانه های کمبود آهن در ریشه میتوان به موارد زیراشاره کرد:
1-شکل گرفتن آوندهای ریشه بصورت گست
علائم ظاهری کمبود عناصر غذایی  در گیاه به صورت علائمی مختلف قابل مشاهده است که میتوان به مواردی چون تغییر رنگ، سوختگی، توقف رشد جوانه های انتهایی، تغییر شکل میوه ها، تفاوت در عملکرد، زودرسی، دیررسی، کوچک شدن میوه ها، نارسایی در رشد، کاهش گسترش ریشه و کاهش خاصیت انبارداری میو ه ها اشاره نمود.

ادامه مطلب
اکبر ابدالیرهبر انقلاب در پیام نوروزی شان رونق تولید را کلید حل مشکلات کشور از جمله حل مشکل کاهش ارزش پول ملی بیان کردند. این بدان معناست که تورم یا همان کاهش قدرت خرید مردم (یا به اصطلاح عموم مردم گران شدن کالاها) در کشور با رونق تولید کنترل خواهد شد. در چند یادداشت این موضوع را بررسی می کنیم: یکی از دلایل اصلی کاهش ارزش پول ملی رشد بالای #نقدینگی است. وقتی رشد نقدینگی سریع‌تر و بیشتر از رشد #تولید_ملی باشد یعنی همین مشکلی که در چند سال اخیر با
 قرص تستوسترون چیست و موارد مصرف آن
قرص تستوسترون (Testosterone) از
داروهای افزایش دهنده هورمون تستوسترون در بدن آقایان است. تستوسترون در
اشکال دارویی مثل قرص و آمپول وجود دارد تستوسترون
از جمله هورمون‌های مهم بدن است که میزان آن در مردان چندین برابر زنان
است. این هورمون از اصلی‌ترین هورمون‌های جنسی به شمار می‌رود که با کاهش
آن در بدن قطعا فرد دچار مشکلاتی می‌گردد. امروزه برای جبران کمبود این
هورمون داروهایی با عنوان آمپول
عاملی که موجب ناتوانی جنسی مردان می شوند
 
 
 

 
10 عاملی که موجب ناتوانی جنسی مردان می شوند76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی که میل جنسی شما کاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل کنید…
 
1. رابطه جنسی مرتبی داشته باشیدهر چه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، ناتوانی جنسی کمتر به سراغ شما می‌آید چون عروق و اعصاب دخیل در انزال قوی‌تر می‌شوند. نتایج تحقیقاتی که در فنلاند روی 989 مرد 55 تا 75 ساله انج
47.00 دلار
اسپری تأخیر Maca Delay را بگیرید تا از انزال زودرس خود جلوگیری کنید. بار خود را افزایش داده و مدت زمان ارگاسم در روابط جنسی را طولانی تر کنید. شریک زندگی خود را از استقامت جنسی بهبود یافته خود تعجب کنید!
انزال زودرس را حل کنیدآخرین خواب در رختخوابارگاسم خود را کنترل کنیدرانندگی جنسی را افزایش دهیداز نظر جنسی زنان بیشتری را راضی می کنندهمین حالا اسپری شخصی تأثیرگذار ماکا را سفارش دهید تا به شما در طولانی مدت در رختخواب کمک کند. مدت زمان خ
درمان آسیب‌های پوستیزینک اکسید اثرات درمانی نیز روی پوست دارد و باعث بهبود زخم می‌شود. همچنین مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و خشکی پوست را کم می‌کند. تحقیقات نشان داده است زخم‌های پوستی در کسانی که دچار کمبود روی هستند، دیرتر بهبود می‌یابند.وقتی پماد زینک اکسید روی محل زخم مالیده می‌شود، باعث می‌گردد بدن دارای مقدار زیادی روی گردد که برای ترمیم سلول‌های پوستی لازم است. همچنین این پماد زخم را مرطوب و تمیز نگه می‌دارد
 عناصر غذایی در رشد خیار درختی
- علائم کمبود ازت در خیار درختی
- علائم کمبود فسفر در خیار درختی
- علائم کمبود پتاسیم در خیار درختی
- علائم کمبود کلسیم در خیار درختی
- علائم کمبود منیزیم در خیار درختی
- علائم کمبود آهن در خیار درخت
- دلاییل کمبود آهن در خیار درختی
- علائم کمبود منگنز در خیار درختی
- علائم کمبود روی در خیار درختی
- علائم کمبود بر در خیار درختی
- علائم کمبود مس در خیار درختی
* آفات و بیماری ها
- شته سیاه باقلا – شته سبز هلو – تری
 عناصر غذایی در رشد خیار درختی
- علائم کمبود ازت در خیار درختی
- علائم کمبود فسفر در خیار درختی
- علائم کمبود پتاسیم در خیار درختی
- علائم کمبود کلسیم در خیار درختی
- علائم کمبود منیزیم در خیار درختی
- علائم کمبود آهن در خیار درخت
- دلاییل کمبود آهن در خیار درختی
- علائم کمبود منگنز در خیار درختی
- علائم کمبود روی در خیار درختی
- علائم کمبود بر در خیار درختی
- علائم کمبود مس در خیار درختی
* آفات و بیماری ها
- شته سیاه باقلا – شته سبز هلو – تری
کم کاری تیروئید چیست و علل آن کدام است ؟
کم کاری تیروئید (Hypothyroidism) ،یکی از رایج ترین مشکلات تیروئیدی است. کم کار کردن و ضعیف بودن غده تیروئید، باعث تولید ناکافی از هورمون های تیروئید می شود که باعث کم کاری تیروئید می شود. این یک بیماری بسیار رایج پزشکی است که به ویژه در زنان مسن پدیدار می شود و همچنین در  دوران بارداری. علت های دیگر کم کاری تیروئید، بیماری هشیموتوز(Hashimoto's thyroiditis)، التهاب غده تیروئید، درمان تیروئید پرتودرمانی در گردن، کمبود ید
راه درست دیر ارضا شدن و رهایی از زود انزالی
انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقا
لایه های شاخی پوست خارجی ترین لایه اپیدرم پوست هستند. ضخیم شدن این لایه از پوست باعث کدر شدن، بد رنگ شدن و ایجاد جوش های زیر پوستی می شود. تجمع بیش از حد این لایه و سلول های مرده روی پوستتان باعث کاهش اکسیژن رسانی به پوست شما می شود.  بیماریها و اختلالات ارثی و ژنتیکی، بیماریهای سوخت و ساز سلولی ،بیماریهای هورمونی ،بیماریهای التهابی،عفونت های موضعی پوست ، عوامل شیمیا یی، دارو ها ،علل تغذیه ای شامل کمبود ویتامین ها و سوء تغذیه و بالا خره بد
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : طبق پژوهشی تازه، دویدن به هر میزانی، احتمال مرگ زودرس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
این پژوهش که توسط محققان دانشگاه ویکتوریای استرالیا انجام شده و نتایج آن در نشریه پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شده برپایه دیتای ۱۴ تحقیق قدیمی روی ۲۳۲ هزار بزرگسال بریتانیایی صورت گرفته است. در جریان این پژوهش ها که با هدف بررسی عادات افراد انجام شدند این شهروندان برای مدت ۵.۵ الی ۳۵ سال تحت نظر گرفته شدند.
کم خونی زمانی رخ می‌دهد که سطح هموگلوبین در خون کاهش یابد. هموگلوبین، پروتئین موجود در سلول‌های قرمز خون هستند که وظیفه اکسیژن رسانی به بافت‌های مختلف بدن را دارند. کمبود آهن یکی از دلایل رایج کم خونی است. و دقیقا هنگامی رخ می‌دهد که میزان ماده معدنی آهن در بدن شما به اندازه کافی وجود نداشته باشد.
بدن انسان به ماده معدنی آهن نیاز دارد تا بتواند هموگلوبین بسازد. و هنگامی که دچار کمبود این ماده معدنی باشد، میزان اکسیژن رسانی به بافت‌های بدن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها