نتایج جستجو برای عبارت :

تقویت سامانه بارشی در استان بوشهر/ احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
شیپ فایل معادن استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: boshehr_mine.shpحجم فایل: 86قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:لایه نقشه معادن استان بوشهرمکانیابی دقیق محل معادننوع ماده معدنی استخراجیقابلیت اجرا و ویرایش در arcgis و اتوکد
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب داخل ساعات پس ازآن از تعاقب گذر ابر پیش بینی می شود.   وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ کردن سامانه بارشی از سمت جنوب مغرب کشور، به تدریج افزایش سحاب و برروی خلیج فارس رگبار بارش و رعد و برق پیش بینی می شود.  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسیاستان هرمزگانبا اظهار این که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب ش
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
افتخاری دیگر برای هنر تئاتر آب پخش به ثبت رسید.
نمایش زیر زمین به کارگردانی جواد فروزش و نویسندگی آرش عباسی توانست با شایستگی به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یابد.
این افتخار آفرینی بزرگ را به این هنرمندان شایسته آب پخشی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
ادامه مطلب
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.
وی بیان کرد: از عصر روز جمعه بارش باران بر روی دریا و نواحی غربی خلیج فارس آغاز می‌شود و با نفوذ تدریجی به استان، به تناوب تا اوایل روز یکشنبه وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر منطقه 19 در سال جاری با حضور معاون فنی و عمرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک، نمایندگان اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران وسایر مدیران شهری برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این جلسه برنامه عملیاتی شهرداری منطقه در خصوص مناسب سازی معابر ، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری اعلام شد.گفتنی است در این جلسه بر تسریع در بازدید از معابر و انعقاد قراردادها،  آغاز به کار مناسب سازی معابر پیش از ق
ایسنا:مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از تمدید ثبت نام در سامانه سماح تا روز اربعین حسینی خبر داد.
حامد دارابی از ثبت نام 56 هزار و 730 کرمانشاهی متقاضی پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت:از زمان شروع ثبت نام در سامانه(اول شهریور) تاکنون بیشترین ثبت نام ها را طی هفته گذشته داشتیم. 
وی تصریح کرد:سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند که تعداد ثبت نامی هایی که تا به امروز(24 مهر) و به فاصله سه روز م
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در ایران.
انواع راهبند پارکینگ ،راهبند هتل ها،راهبند تگ خوان و راهبند پلاکخوان با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در بوشهر.
راهبند اتوماتیک اوژن با موتور قدرتمند 200 وات،گیریبکس صنعتی اختصاصی،ترمز ابتدا و انتهای بازو و دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای بازو دارای استهلاک ناچیز میباشد و این قابلیت را به راهبند میدهد که به
اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر محل کار و زندگی را دارید، اگر قصد انتقال جهیزیه از تهران به بوشهر را دارید، اگر می‌خواهید هرگونه باری را از تهران به مقصد بوشهر ارسال نمایید یا حتی اگر به دنبال شرکتی متمایز جهت ارائه خدمات وابسته به باربری هستید سپند بار انتخاب شما است. مجموعه سپند بار […] حمل بار و باربری تهران به بوشهر
منبع : سپند بار
لکه گیری معابر به صورت روزانه انجام می شود.
معاون خدمات فنی و عمرانی شهرداری زرند از اجرای عملیات لکه گیری معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح معابر عمومی و رفع مشکلات عبور و مروری شهروندان خبر داد.
احسان نوذری معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از طرح لکه گیری معابر شهر زرند به صورت روزانه خبر داد و گفت: مهمترین مطالبات شهروندان بهبود وضعیت تردد در معابر شهری و زیباسازی محیط شهری است و اجرای این طرح های برای تحقق این امر تداوم خواهد داشت.
 به گزارش
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما میگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست میکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکایی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به این عظمت، آدم کمی که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را میشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
آدرس کلید سازی های بوشهر
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اینکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید برای اینکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی های بوشهر به همراه تلفن کلید سازی های بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کند.و در بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مدارس استان یزد همچنان تعطیل است و تحصیل دانش آموزان در سامانه شاد ادامه دارد.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:با توجه به روند افزایشی آمار بیماری کرونا ویروس، مدارس استان همچنان تعطیل است.پیش از این احتمالات بر این بود اگر استان یزد با شرایط شهر سفید روبه رو شد تمامی مدارس باز شود. اما اکنون استان یزد در شرایط قرمز است و تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باز گشایی
1. درخواست نصب و راه اندازی پروژه
در صورتی که درخواست نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در بوشهر را دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:
به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت تارتن
بوسیله گزارش خبرگزاری مهربانی به نقل از نماینده بوشهر، سپهبد خلیل واعظی پیش روی داشت: درون پی اطلاع پاسبان مبنی به خشکی امدن اینکه شرور سابقه داری بوسیله معروفیت «ح. م» پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و خطا دیدگان قبلی خویشتن را مورد آزار و زحمت استراحت می‌دهد، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. وی پیش روی کرد: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی توسط افسران زنهار عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی داخل یکی از روستاهای
سفر به بوشهر در حاشیه خلیج فارس پر از هیجان است و تجربه ای متفاوت از طبیعت را به شما می دهد. یکی از دیدنی های طبیعی این استان گنبد نمکی جاشک است که یکی از بزرگ ترین، فعال ترین و زیباترین در نوع خود در سراسر جهان می باشد. تاریخ شکل گیری آن به ۶۰۰ میلیون سال پیش باز می گردد و به عنوان یکی از آثار فسیلی ملی ایران در سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیده است. زیبایی خیره کننده آن به خاطر نمک خوراکی است که جلوه ای خیره کننده به آن بخشیده است.
ادامه مطلب
درخواست دهیاری در مشارکت اهالی روستا جهت تنظیف معابر
با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به عید باستانی نوروز،دهیاری از اهالی محترم درخواست مشارکت جهت تنظیف معابر عمومی را نمود.
در این درخواست آمده است :با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین برخورداری از محیطی در خور اهالی و ساکنین محترم روستا از تمامی عزیزان خواهشمند است در خصوص تنظیف معابر تمامی تلاش خود را به کار گرفته و در این امر مهم یاری رسان خادمین خود در دهیاری ب
مدیرکل عتبات سازمان حج اعلام کرد «تا یکشنبه ۲۱ مهرماه 1398 تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی حدود سه میلیون و ۲۲۸ هزار نفر نام نویسی کردند و ۳۹۰۵۴۶۱ نفر است».
 
بر اساس آمار سازمان حج ۵ استان؛ قم (با ۹/۳۸ درصد از جمعیت کل استان)، بوشهر (۷/۱۶ درصد)، خوزستان (۶/۹۱ درصد)، اصفهان ( ۵/۷۴ درصد)، یزد (با ۵/۴۹ درصد از جمعیت کل ) به لحاظ نسبت جمعیتی استان­ شان بیشترین ثبت ­نامی های اربعین را به خود اختصاص داده ­اند.
 
مدیرکل عتبات سازمان حج اعلام کرد «تا یکشنبه ۲۱ مهرماه 1398 تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی حدود سه میلیون و ۲۲۸ هزار نفر نام نویسی کردند و ۳۹۰۵۴۶۱ نفر است».
 
بر اساس آمار سازمان حج ۵ استان؛ قم (با ۹/۳۸ درصد از جمعیت کل استان)، بوشهر (۷/۱۶ درصد)، خوزستان (۶/۹۱ درصد)، اصفهان ( ۵/۷۴ درصد)، یزد (با ۵/۴۹ درصد از جمعیت کل ) به لحاظ نسبت جمعیتی استان­ شان بیشترین ثبت ­نامی های اربعین را به خود اختصاص داده ­اند.
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر باربری ارزان مشهد بندر بوشهر
معابر  فرسوده شهر زرند به زودی آسفالت خواهند شد 
 معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از آغاز فاز سوم آسفالت معابر شهر زرند ظرف دو هفته اینده خبر داد .
به گزارش ندای زرند  مهندس احسان نوذری با اعلام این خبرگفت:طی قراردادی که با پیمانکار در سال 97بسته شده بود توانستیم بیش از 260هزار متر مربع از معابر شهر را زیر پوشش آسفالت ببریم.
مهندس نوذری در ادامه به آغاز فاز سوم اسفالت معابرشهر زرند اشاره کرد و گفت: این طرح نیز به زودی و در معابر فرسوده شهر زرند
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
آدرس صرافی های بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل های امروزی می باشند. برای تبدیل پول خود به واحد پولی کشور های دیگر به صرافی ها مراجعه میکنیم.همیشه پیدا کردن لیست صرافی های منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برایتان بهترین صرافی های بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود می باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
روشنایی معابر
سیستم تامین روشنایی معابر نه تنها باید از نظر خصوصیات فنی کفایت داشته
باشد،بلکه از جنبه های ایمنی،ارگونومی،بهداشتی،روانشناسی و هنری نیازهای
استفاده کنندگان را برآورده نماید.روشنایی معابر و انواع پایه روشنایی خیابانی باید دارای خصوصیات زیر باشد :
. متوسط شدت روشنایی معابر با حدود توصیه استاندارد مطابقت نماید .
. طیف نور باید متنا سب با محل مورد طراحی باشد،بطوری که رنگ دهی لازم را دارا باشد.
. یکنواختی روشنایی در حداکثر ممک
ثبت نام در سامانه سجام از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
شرکت سپرده گذاری مرکزی
این سامانه در راستای قوانین و مقررات بین جنگ به پولشویی و تامین مالی تروریسم روش اندازی تنها به یک بار ثبت نام کردن در سامانه سجام از این پس قادر خواهید بود . گرفتن کد شهریه و ثبت عنوان سر سامانه سجام شهریه سر سامانه اهل اکسپرس به روی رایگان سر مطالب قبلی باشگاه مسئولیت اهل ثبت عنوان سجام و.
ادامه مطلب
سد معابر از مهمترین مسائل سالهای اخیر بسیاری از شهرهای ما بوده و مجموعه اقدامات شهرداریها تاکنون نتوانسته موجب رفع کامل این معضل گردد. اما علت ناکارآمدی روشهای رفع سد معابر چیست و اصولا ریشه سد معبر در اصطلاح شهر شناسی کجاست؟
ادامه مطلب
روشنایی معابر
سیستم تامین روشنایی معابر نه تنها باید از نظر خصوصیات فنی کفایت داشته باشد،بلکه از جنبه های ایمنی،ارگونومی،بهداشتی،روانشناسی و هنری نیازهای استفاده کنندگان را برآورده نماید.روشنایی معابر و انواع پایه روشنایی خیابانی باید دارای خصوصیات زیر باشد :
. متوسط شدت روشنایی معابر با حدود توصیه استاندارد مطابقت نماید .
. طیف نور باید متنا سب با محل مورد طراحی باشد،بطوری که رنگ دهی لازم را دارا باشد.
. یکنواختی روشنایی در حداکثر ممکن
روشنایی معابر
سیستم تامین روشنایی معابر نه تنها باید از نظر خصوصیات فنی کفایت داشته باشد،بلکه از جنبه های ایمنی،ارگونومی،بهداشتی،روانشناسی و هنری نیازهای استفاده کنندگان را برآورده نماید.روشنایی معابر و انواع پایه روشنایی خیابانی باید دارای خصوصیات زیر باشد :
. متوسط شدت روشنایی معابر با حدود توصیه استاندارد مطابقت نماید .
. طیف نور باید متنا سب با محل مورد طراحی باشد،بطوری که رنگ دهی لازم را دارا باشد.
. یکنواختی روشنایی در حداکثر ممکن
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
بازدید فرماندار زرند از عملیات تحکیم سیل بندها
فرماندار زرند به همراه سایر مسئولان از سیل بندهای شهرستان بازدید نمود
به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار صبح امروز 24 فروردین ماه، در ادامه بازدید های خود در راستای هشدار سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان کرمان جهت احتمال وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از روند ترمیم و تحکیم سیل بندهای مناطق شهرک شهید باهنر زرند (زرند
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان ملی استاندارد
سامانه اصدار مجوزهای کالاهای صادراتی و وارداتی سامانه جامع مرکز عام قبول صلاحیت سامانه تهیه مانند عام سمایار سامانه نظارت بر اجرای مانند سامانه عام مانند ایران  ثبت اشکالات پیشنهادات سامانه   کتاب عام مانند . دریافت عنوان کاربری جهت ورود به سیستم نظات بر اجرای نمونه سینا آدرس سیستم تنها تولیدی که تاکنون اقدام به دریافت عنو
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین در این ورزش که در روستا بوشهر برگزار می شد علی علیپور تو دقایق 6 و 38 و وحید امیر دردقیقه 26 برای تیم میهمان گلزنی کردند.داخل نیمه نخست این بازی عقاب بوشهر توان مقابله با همتای خود را نداشت بیشتر در صد مالکیت توپ متعلق بوسیله پرسپولیس بود.
با سلام
  به استحضار مراجعه کنندگان و اعضای محترم کتابخانه می رساند با توجه به راه اندازی کانال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سامانه بله به آدرس
https://bie.im/zahedanlib
می توانند با عضویت در این کانال از اخبار و گزارشات کتابخانه های عمومی سراسر استان مطلع شوند.
 
به خودم وعده ی یک سفر به استان یزد را داده بودم . هر جور بود بالاخره به قولم عمل کردم .
من عاشق بومگردی های این استانم .
سفر به استان یزد یعنی قدم زدن در دل تاریخ ایران .
و دیدن جاهایی که دست بیگانه نرسیده و یا خیلی کم رسیده . 
مردمی آرام و متین که هنوز به اخلاقیات تا حدود زیادی پایبند هستند و میشه امنیت را تا حدودی از نزدیک لمس کرد .
من عاشق و شیفته ی معماری استان یزدم . بادگیرها ، سقف هاط گنبدی و آب انبارها ...
خانه های بزرگ و هشتی و صفه و شیشه های ر
سامانه فروش آرد سایر مصارف از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه فروش آرد سایر مصارف
وی گزارش کرد متقاضیان واجد شرایط ثبت عنوان سر این برنامه می توانند از طریق سامانه فروش آرد سایر مصارف یا سامانه ثبت عنوان کرده و.
ادامه مطلب
یکی از عوامل قابل توجه در افزایش مصرف انرژی الکتریکی افزایش سطح روشنایی و
گسترش روشنایی معابر است. بر این اساس طراحی درست روشنایی معابر و
بهینه‌سازی سیستم‌های روشنایی موجود می‌تواند در کاهش مصرف انرژی مورد توجه
قرار گیرد. لیکن به دلیل ضرورت روشنایی راه‌ها و با توجه به اهداف استفاده
از روشنایی در معابر سطح شهر استفاده از منابع نوری LED با توجه به توان
مصرفی پایین, طولانی بودن دوره تعمیر و نگهداری, طول عمر بالا, وضوح رنگ
بالا و ... می‌توان
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیبایی روز پنجشنبه ۲۸ فروردین افزود: بر بنیاد مطالعه داده ها و اطلس های پیش یابی هواشناسی، گردون بیشتر نقاط استان در ۲۴ شایسته کردن آینده، بی پیرایه تا قسمتی ابری و درون زمانه های بعدازظهر افزایش ابر بلافاصله پیش بینی می شود. وی با تقریر این که از عصر جمعه سامانه بارشی محلی همدان را فرامی گیرد، پیش بینی کرد: این سامانه بیشتر در جانب شمال شرق این استان فعال و بارش های آن در رزن بیشتر
 
مشخصات فردی و روزمه کاری افراز بهزاد زاده
نام و نام  خانوادگی :افراز بهزادزادهتاریخ تولد: ۱۳۵۳سوابق تحصیلی۱-دیپلم فرهنگ و ادب٢-کارشناسی علوم و انتظامی٣-کارشناسی حقوق٤-کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسیسوابق اجرایی:۱-شاغل به خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ١٣٧٢ تا ١٣٧٩ ٢-شاغل به خدمت در  سازمان قضایی   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  ایران از سال ١٣٧٩تا١٣٩٨ ٣-عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت  نظام٤-ریس کمیته صنعت و معدن
یکی از عوامل قابل توجه در افزایش مصرف انرژی الکتریکی افزایش سطح روشنایی و گسترش روشنایی معابر است. بر این اساس طراحی درست روشنایی معابر و بهینه‌سازی سیستم‌های روشنایی موجود می‌تواند در کاهش مصرف انرژی مورد توجه قرار گیرد. لیکن به دلیل ضرورت روشنایی راه‌ها و با توجه به اهداف استفاده از روشنایی در معابر سطح شهر استفاده از منابع نوری LED با توجه به توان مصرفی پایین, طولانی بودن دوره تعمیر و نگهداری, طول عمر بالا, وضوح رنگ بالا و ... می‌تواند ن
وزش تند و شدید بادهای لحظه ای در تبریز
اداره کل هواشنای استان در اطلاعیه جوی پیش بینی کرده از روز شنبه تا سه شنبه، آذربایجان شرقی و تبریز وضعیت ناپایدار جوی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان آمده است: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی را از روز شنبه تا سه شنبه دراستان نشان می‌دهد که موجب ابرناکی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ا
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر گفت: قبوض کاغذی در ۱۲ استان کشور حذف شده است.


به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، هادی مدقق با اشاره به این‌که تاکنون اطلاعات حدود ۸۴ درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، خراسان‌جنوبی، یزد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، اصفهان، کردستان، زنجان و خراسان‌
به همسر گفتم: ولی خوبیش این بود که حداقل بعد چهل روز، چند ساعت حالمون خوب بود...
گفت: الانم حالمون خوبه، فقط یه کم ماشین نداریم!!!
یه کم؟! :)))
ماشینو که گرفتن تصمیم گرفتیم به هیشکی نگیم چی شده. که هم نگران نشن و هم سرزنش نکنن!!! اصلا فکر نمیکردیم این همه طولانی بشه قصه! بابا چند باری به رومون آورد که "میدونم یه چیزی شده و نمیخواین بگین.." ولی هی ما مقاومت کردیم بلکه حل بشه و مجبور نشیم بگیم! حالا هم من هم همسر به یه نتیجه مشترک رسیدیم: "تا به بابا اعترا
به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرنشستی پیرامون بررسی مسایل ومشکلات باغداران شبکه آب پخش در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید. در این نشست روح اله محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرباغداران را از ارکان اساسی مدیریت توزیع عادلانه  آب درشبکه های آبیاری وزهکشی استان برشمرد و افزود:تعامل و همکاری آنان با متولیان توزیع آب یک ضرورت است.
ادامه
رضا سراج: چرایی سقوط هواپیمای اوکراینی هواپیماهای تجاری و مسافربری از طریق مخابره دائمی سیگنال شناسایی به رادارهای فرودگاهی و سامانه‌های پدافندی خود را معرفی می‌کنند. این سیگنال‌ها از طریق دستگاهی به نام "ترانسپوندر" که در هواپیما نصب شده است به صورت دائمی مخابره می‌شود. خاموش شدن دستگاه "ترانسپوندر" هواپیما را به یک هدف غیر قابل تشخیص برای سامانه‌های پدافندی تبدیل می‌کند و احتمال اینکه سامانه‌های پدافندی آن را به عنوان هدف تشخیص دا
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از اتصال اینترنت همراه در تهران و ۷ استان دیگر خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان‌ از اتصال اینترنت همراه در استان‌های مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان) خبر داد.
شایان ذکر است اینترنت اپراتور ایرانسل و همراه اول و
آدرس های اینترنتی سامانه سناد دانش آموزی به تفکیک مقاطع
آدرس جدید سامانه سناد مدارس ابتدایی
https://schsnd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس پیش دبستانیp-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اولM1-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه دومM2-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال
T-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول پیش حرفه ای -استثنایی
esm1p-snd.medu.ir
آدرس جدید  سامانه سناد مدارس دوم متوسطه حرفه ای – استثنایی
esm2p.snd.medu.ir
آدرس جدید
با سلام و احترام ؛ پیرو بخشنامه ۱۷۴۸/۱۰۶۹۰۹/۶۱۰-۱۳۹۸/۰۳/۰۵ دوره های آموزشی مدیران مدارس، بدین وسیله به اطلاع فراگیران می رساند پیش بینی زمان اجرای دوره های غیرحضوری طبق جدول ذیل خواهد بود. فراگیران محترم با مراجعه به کارتابل شخصی خود در سامانه Ltms قسمت دوره های ثبت نام شده نسبت به انجام فرایند اجرایی دوره( شرکت در آزمونها و فعالیت های کلاسی و ....)  اقدام نمایند.*جهت شرکت در هر دوره ی آموزشی طبق  جدول زمان بندی حتما باید برای اولین بار از سامانه
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه نظارت عالیه مقررات سیستم های جامع مدیریت بازدیدهای موضوع ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
به گفته مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و سازها به استناد قانون نظام مهندسی برعهده وزارت راه و شهرسازی است. برای آنکه این نظارت بهتر اعمال شود و نتایج در جایی ثبت، ضبط و تجزیه و تحلیل شوند نیازمند سامانه
در کمتر از یک هفته 6 کشته و در یک روز 5 نفر شامل 4 عضو از یک خانواده بر اثر تصادف در جاده ساحلی بوشهر به بندر دیّر (جاده مرگ) جان باختند. سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این سانحه که در جوار روستای گلستان » شوتی « ساحلی رخ داد تنها سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ (خودرو های سواری که کالای قاچاق حمل میکنند)فوت کرد. وی بیان کرد: از چهار سرنشین پژو پارس نیز که از سمت بوشهر به دیر در حرکت بود چهار نفر کشته شد. پاپری یادآور شد:علت وقوع این حاد
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های راهبند هیدرولیک فک ایتالیا،راهبند هیدرولیک فادینی ایتالیا،راهبند هیدرولیک اوژن ایران در جنوب کشور،استان بوشهر و دارای نماینده مقیم نصب و خدمات پس از فروش در منطقه ویژه عسلویه
مناطق جنوبی ایران و به خصوص استان بوشهر و عسلویه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی  و رطوبت بالای هوا،بحث خوردندگی به دلیل وجود نمک در هوا و .... مناطقی هستند که استفاده از راهبند های الکترو
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری ازشبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر روح اله محمدی مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود:باتوجه به ضرورت لایروبی در کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات اجرای طرح فوری لایروبی و تعمیر ونگهداری شبکه های آبیاری وزهکشی درحال انجام می باشد.

ادامه مطلب
سریال سرنوشت یک مبارز از شبکه استانی بوشهر در حال پخش میباشد
و فردا قسمت دوم یا سومش هست
سریال سرنوشت یک مبارز حوالی ساعت11:20یا11:30پخش میشود البته فک نکنم جمعه و پنجشنبه ها پخش بشه
امیدوارم از دیدن این سریال لذت کافی رو ببرید
معرفی این سریال به زودی قرار داده خواهد شد
اعضای بزرگوار مجمع خیرین ونیکوکاران
سلام و عرض ادب و احترام
درراستای اجرائی نمودن سیاستها و برنامه‌های اجرائی مجمعپس از تکمیل فرم اولیه ثبت نامویژه منظور راه اندازی سامانه ثبت نام مددجویان ( بانک اطلاعات مددجویان) بدینوسیله ضمن اعلام شروع به کار است سامانه به استحضار می رساند ازسرکارخانم مهندس تقی زاده دعوت بعمل آمد به عنوان مسئول این سامانه بامجمع همکاری نمایند.
باورم نمیشه.امروز جواب آزمون نیروگاه اتمی بوشهر اومد و من ناباورانه در حالی که اصلا در شرایط جسمی و روحی خوبی آزمون نداده بودم ، دعوت به مصاحبه شدم.دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت هست ، این یعنی از هر سه نفر یک نفر مشغول به کار خواهد شد ، امیدوارم معجزه بشه و این دفعه مصاحبم رو به خوبی انجام بدم.
خیلی خوشحالم.خییییلی...
اگر گذری در تاریخ هواشناسی گیلان داشته باشید خواهید دید که در سالیان گذشته بارش برف سنگین در این استان چندین بار اتفاق افتاده است و حال در همان تاریخ  نگاهی به میزان بارش برف در زیباکنار بیاندازید خواهید دید که هرگاه بارش برف سنگین در استان اتفاق افتاده در خط ساحلی دریای کاسپین و سواحل زیباکنار در همان روز بارش برف میلیمتری و گاهی هم بارش برف و باران همزمان با هم گزارش شده است
حالا نگاهی به پیش بینی احتمال بارش برف در شب و روز سه شنبه ۲۲بهمن
اطلاعیه /بروز رسانی(شماره 2)با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان معابر و جاده ها ، فردا سه شنبه ۲۴ دی ماه وضعیت تعطیلی مدارس به این شرح می باشد.#نواحی یک و دو : مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سلماس:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#تکاب: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سردشت:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#خوی: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#نقده:مدارس ابتدایی شهری و
بوشهری های عزیز سلام و درود به شما، در گروه های واتساپ بوشهر، دختر و پسرهای بوشهری وجود دارند که شما می توانید در گروه های واتساپ بوشهر عضو بشید
و با هشمهری های جنوبی خودتون چت و گفت و گو کنید.
 
برای پیوستن به گروه واتساپ بوشهر روی لینک یر کلیک کنید.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
این سامانه قادر است از بین مجلات فارسی، مجله مناسب جهت چاپ مقاله فارسی‌تان را پیشنهاد دهد.
«سامانه ژورنال ­یاب ایران» 
«سامانه ژورنال­ یاب ایران» به نویسندگان فارسی زبان این امکان را می­‌دهد تا مناسب­ترین ژورنال در حوزه موضوعی مقاله تازه نگاشته شده خود را از بین مجموعه ژورنال­های معتبر ایران پیدا کند. 
جهت استفاده از این سامانه کافیست عنوان و چکیده مقاله نوشته شده در فیلدهای مربوطه وارد کنید تا طی چند ثانیه فهرستی از ژونال­ های­ ایرانی
مژده‏ اى دل که به ما تاج سرى داد خداشب ما سوته دلان را سحرى داد خداسجده شکر به جا آر که از رحمت خویشتیر جانسوز دعا را اثرى داد خدا(ژولیده نیشابوری)
امروز پنجشنبه 31 مردادماه 1398 بمناسبت ولادت امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم علیه السلام بزرگترین کیک تولد خامه ای در استان بوشهر به همت جمعی از خیّرین و محبان اهل بیت علیه السلام شهر بردخون تهیه و میان مردم شریف بردخون توزیع شد.«تقبل الله»
[Camera: SONY ALPHA a6400]
گزارش تصویری از پخت بزرگترین کیک تولد در بوش
*برخی از مهمترین سایت های آموزش و پرورش*
*سامانه مسکن فرهنگیان* maskan.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖*سایت سامانه درخواست کارت فرهنگیان* card.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖ *سامانه همگام* hamgam.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖ *ضمن خدمت فرهنگیان* ltms.medu.ir ➖➖➖➖➖➖➖➖*فیش حقوقی فرهنگیان* fish.medu.ir➖➖➖➖➖➖➖➖*رایادرس* lms.rayadars.com ➖➖➖➖➖➖➖➖*سامانه سناد* snd.medu.ir ➖➖➖➖➖➖➖➖*صندوق ذخیره فرهنگیان* www.tifco.co ➖➖➖➖➖➖➖➖*نقل و انتقال فرهنگیان* www.enteghalat.com ➖➖➖➖➖➖➖➖ *ستاد اسکان فرهنگیان* eskan
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
با سلام و احترام،
به استحضار می رساند فایل تدریس و تکالیف هر هفته در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بارگذاری می شود. لذا لطفا از این سامانه پیگیر مطالب و اطلاعیه ها باشید.
عدم تحویل 3 سری تکلیف یا بیشتر به منزله درخواست حذف درس توسط دانشجوی مذکور می باشد. تکلیف ها را تنها در سامانه آموزش مجازی بارگذاری کنید و از ارسال آن ها توسط رایانامه خودداری فرمایید چون تنها تکلیف های ارسالی از طریق سامانه بررسی خواهد شد. در سامانه آموزش مجازی مهلت هر تکلیف ی
مدیر اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: از یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۹۸۳ متر مربع اراضی ملی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ مقدار یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۵۶ متر مربع در سیستم کاداستر جانمایی شده که معادل ۸۸ درصد است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، سعید محوری ضمن تأکید بر وظایف قانونی سازمان‌های متولی زمین در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: خوشبختانه اراده واقعی و همگانی برای حفظ و نگهداری منابع ملی در استان بوشهر
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده و عامل نصب انواع سیستم های کنترل تردد نظیر انواع راهبند اتوماتیک بازویی،راهبند های امنیتی ،انواع بولارد ،انواع سیستم های تگ خوان و پلاکخوان و ... در شهر بوشهر.
تمامی محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
این سیستم در اماکن مختلف عمومی و خصوصی،انواع پارکینگ های هتل ها و پاساژ ها و مکان های نظامی و امنیتی کاربرد داشته و به شما کمک میکند عبور مرور خود را کنترل و
مدیرکل امور بانوان و
خانواده استانداری بوشهر از اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23
استان کشور به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش سفیر
جنوب؛نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش آب پخش صبح امروز با به ریاست مهندس تنگ
ارمی بخشدار و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و شهردار آب
پخش و با موضوع اشتغال خانگی بانوان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


ادامه مطلب
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب اکوسیستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل اکوسیستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سامانه جامع اطلاعات مشتریان که به اختصار سامانه سجام گفته می شود ، به منظور سهولت خرید و فروش در زمینه بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده است . کسانی که متقاضی دریافت کد بورسی هستند باید قبل از هر اقدامی ابتدا در این سامانه ثبت نام به عمل آورند و کسانی که قبل از طراحی این سامانه کد بورسی داشته اند باید در این سایت اطلاعات خود را وارد کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام سامانه سجام می توانید بر روی لینک
‍در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" بیش از 100 نقطه از معابر نواحی پنجگانه منطقه 19 برای توانیابان و سالمندان مناسب سازی شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اهمیت تسهیل بیش از پیش تردد توانیابان و سالمندان به امکانات و فضاهای شهری افزود: به همین منظور اغلب معابرخیابان های میثاق شمالی و جنوبی ناحیه یک در سه نقطه به سمت کوچه، خیابان و پیاده رو ابتدا و انتهای بلوار میلاد در دوباند
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سامانه سجام مخفف سامانه جامع مشتریان است که توسط شرکت سپرده گذاری اوراق مرکزی طراحی شده و زیر نظر سازمان بورس اداره می شود . هدف از ایجاد این سامانه ثبت و نگهداری اطلاعات تمامی سرمایه گذاران بورس می باشد . هر فردی برای دریافت کد بورسی باید در این سامانه به نشانی ( sejam.ir ) ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سجام می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/article
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده ویروس کرونا در بوشهر با بالاترین سطح کیفیت.
شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سیستم های کنترل تردد با بهره گیری از متخصصین در این زمینه موفق به طراحی و تولید گیت ضد عفونی کننده با بالاترین سطح کارآمدی نموده است.
این گیت ها در دو مدل حرفه ای و معمولی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف تولید میشود که دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.
فروش انواع گیت ضد عفونی کننده در بوش
 
سازمان هواشناسی طی هشداری در سطح زرد از بارش باران، رگبار و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده برای ۸ استان کشور و سیلابی شدن رودخانه‌ها خبر داد.
 
اطلاعیه سازمان هواشناسی به‌شرح زیر است؛
توصیف: فعالیت سامانه‌های بارشی
نوع مخاطره: رگبارو رعدوبرق و رخداد تگرگ
منطقه اثر:
ادامه مطلب
پنل ارسال پیامک









جشنواره فروش رمضان سامانه پیام کوتاه با تخفیفات 50 درصدی
فرصتی ویژه
برای معرفی کالا و خدمات، ارتباط با مشتریان و
توسعه کسب و کار شما
با پنل ای ام اس ️ سامانه پیامکی
ارسال پیامک منطقه ای، از روی نقشه ، بر حسب جنسیت و سن، و...
$ کسب و کار خود را متحول کنید $
بسیار ارزان و موثر ️
امکان ارسال بصورت هدفمند
امکان ارسال تبلیغات به مناطق سراسر کشور
امکان ارسال تبلیغات بر اساس کد پستی
ا
پیش بینی وضعیت جوی استان در چند روز آینده :
طی امشب همچنان سرما و یخبندان در مناطق کوهستانی 
طی جمعه 16 اسفند و شنبه افزایش دما
از عصر شنبه تا اواخر یکشنبه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک،  بارش پراکنده ( در ارتفاعات احتمال رگبار برف) پیش بینی می شود. 
 
بازم اسفند و گردوخاک.اَه:|
همسر میگه چرا تو همیشه انتظار داری آب و هوای اینجا تغییر کنه؟! می گم نمی دونم!! :)
همراه سازی مردم مهم‌ترین راه حل انضباط ترافیکی داخل شهر‌ها
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان گفت: انضباط ترافیکی داخل شهر‌ها یکی از چالش‌های پلیس است و تنها فرهنگسازی یکی از راه‌حل‌های مشکل است.

به گزارش ندای زرند، سرهنگ "نجفی" رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ کرمان در نشست خبری صبح امروز گفت: در حوزه ترافیک مهمترین‌ نکته بحث تخلفات رانندگی است و با مجموعه اقداماتی‌ که در سال‌گذشته انجام شده است کرمان جزو استان‌هایی بوده که
پخش شیشه با داشتن مساحتی در حدود 1000 متر مربع در سال 1357 در استان فارس، شهر شیراز تأسیس گردید.
همت
و اراده بنیانگذارین شرکت، آقایان قدرت اله ملائی، علیرضا بسامی و سعید
جهانی موجب گردید تا این مرکز در زمانی کوتاه تمام نیازهای بازار یدک مربوط
به شیشه اتومبیل را برآورده نماید. در حال حاضر شرکت پخش شیشه
فارس با داشتن محیطی مناسب و همکاری با شرکت های بزرگ تولید کننده از جمله
آسیا، امید، بهنود، ونوس و کبیر و ... و پرسنل آموزش دیده در جهت توزیع
انوا
احساس میکنم هی بعد هر اتفاق من کمر راست میکنم و میگم صبورم هنوز، خدا هم میگه پس اینو داشته باش!!!!
جدا از اینکه بر عکس هر سال، امسال بوشهر تصمیم گرفت اواخر شهریور خونه بده و وسایل من صد تیکه شد و یه تیکه‌ش رفت برازجون خونه پرسونل همسر، یه مقدارش رفت بوشهر خونه یکی از دوستاش، یه مقدارشم ریختیم تو ماشین که ببریم شیراز کهههههه... تو پلیس‌راه برازجون جلومونو گرفتن و گفتن ماشین باید بره پارکینگ! :/
ماشینو به نام نزده بودیم، کسی سند به نامشه توقیف ا
دانشگاه های علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه های کشور به منظور تسهیل امور دانشجویی از سامانه های الکترونیکی استفاده می کند . سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی اولین سامانه الکترونیکی این دانشگاه بوده و دانشجویان این دانشگاه پیش از سامانه هم آوا از سایت سجاد استفاده می کردند .  این سامانه بیشتر برای ورودی های قبلی دانشگاه علمی کاربردی استفاده می شود .
 برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6994/سامانه-
قابل توجه شهرداریهانوشته شده توسط:نقاش? ساختمان در استان شهر?ار و استان کرجفعالیت های عمرانی معابرقابل توجه شهرداریها
اجرای طرحهای عمرانی و مشارکت در زمینه مرمت و بازسازی معابر شهری از جمله خدمات گروه تزئیناتی استاد نقاش در شهر?ار و کرج می باشد. به برخی از موضوعات این بخش در ادامه توجه فرمایید:
فعالیت های عمرانی معابر1- بازسازی و رنگ آمیزی معابرشهری ( رنگ آمیزی جداول – پل ها – مانع ها – ترانس ها – نرده ها و غیره ... .)2.پیمانکاری و رنگ آمیزی در
آیا می دانید؟
سبزوار یکی از ۷ شهر غیر مرکز استان دارای اداره کل پخش فرآورده های نفتی است. اداره کلی که حتی شهر سمنان، مرکز استان سمنان، از آن برخوردار نیست.
شاهرود، چابهار، تربت حیدریه، آبادان، چالوس و میاندوآب، دیگر شهرهای غیر مرکز استان دارای این اداره کل می باشند.
منطقه غرب خراسان به لحاظ تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی نیز، با ۶۳ باب جایگاه، در رده بالاتر از استانهای خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و رتبه تقریباً بر
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر کرمان را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان کرمان اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان کرمان مراجعه کنید:-
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرکت خودم