نتایج جستجو برای عبارت :

هفته یازدهم و لیست داوران لیگ برتر

در اخبار تمروز استقلال آمده که لیست داوران هفته یازدهم به شرح زیر میباشد و اخبار جدید استقلال حاکی از آن هست که کلیه بازیها برگزار میگردد
 
*پنجشنبه 30 آبان
گل گهر سیرجان – ماشین سازی تبریز
داور: سیدمهدی مرجانزاده
کمک ها: محمد جواد مداح – داریوش صابر مطلق
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – مرتضی منصوریان
داور چهارم: محمدعلی رضایی
ناظر داوری: یدالله جهانبازی
پارس جنوبی جم – پیکان تهران
داور: سیدوحید کاظمی
کمک ها: سعید قاسمی – هیوا بهمنی
کمک داور
  کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برای اولین بار توسط فیفا برگزار می شود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال به مدرسی محمدصالح سوبخیدین از مالزی از پنجم مردادماه به مدت چهار روز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
 
این اتفاق برای اولین بار است که در کلاس های توجیهی پیش فصل داوران لیگ
  اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص شد.
اسامی داوران به شرح زیر است:
سه شنبه 3 دی ماه
پارس جنوبی – پیکان تهران
داور: رضا عادل
کمک ها: تورج عیوض محمدی – محمدعلی رضایی
کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ –
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج شنبه به میزبانی ورزشگاه آزادیبرگزار شود.
 
این مسابقه قرار بود طبق برنامه ریزی اولیه سازمان لیگ از ساعت ۱۷ برگزار شود که با یک ساعت و نیم تغییر زودتر برگزار خواهد شد.
 
شنیده می‌شود تلاش مسئولان برگزاری این مسابقات تغییر مجدد ساعت برگزاری این دیدار است و پیش بینی می‌شود این بازی حتی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه برگزار شود!
 
برای ج
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
روستای داوران در ۳۰ کیلومتری شرق رفسنجان و بین راه رفسنجان زرند قرار دارد. روستای داوران به دلیل سرسبزی .. واقع شدن در ارتفاع، داشتن باغات میوه از نقاط بسیار دیدنی در این شهرستان است.
اطراف این روستا کوه‌های بلندی است که معروفترین آنها کوه کوسه‌است که وجه تسمیه آن به دلیل سنگی بودن کامل و عدم رویش گیاهان در آن است – آب قنات داوران تا چند سال پیش به عنوان بهترین آب در کل منطقه رفسنجان شناخته می‌شده.
در بالا ده و پایین ده ۲ برج با قدمت بیش از ۱
 
 
عکسی که می تواند درس باشد
 
به اعتماد به نفس و استیل راه رفتن این داوران پیشکسوت  فوتبال بروجرد نگاه کنیدطزیقه حرکت، فاصله با همدیگر، سر و سینه های جلو، لباس ها منظم، طریقه گرفتن توپ در دست و ..... همه اینها می تواند برای داوران جوان فوتبال درس باشدوقتی تیم داوری با ابهت باشد، هیچ بازیکنی به خودش جرات نزدیک شدن به اینگونه داوران را نمی دهدبه آرم فیفا بر لباس استاد عبدالله باعزم تنها داور بین المللی تاریخ فوتبال لرستان توجه کنید، امیدواریم
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
  کمیته انضباطی لیست باشگاه‌های بدهکار شاغل در لیگ های برتر، اول، دوم و سوم را اعلام کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به سرپرست دبیرکلی فدراسیون اعلام کرد با توجه شروع فصل نقل و انتقالات، اسامی 115 باشگاه حاضر در لیگ های برتر، اول، دوم و سوم را اعلام کرد.
 
در لیست اعلام شده، باشگاه نساجی با 46 طلبکار، باشگاه استقلال با 27 طلبکار و باشگاه پر
دبیرخانه‌ی جایزه ادبی فلان:)) اسامی برگزیدگان راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی را ظهر دیروز اعلام کرده. یعنی دقیقا چندساعت مانده به جشن اختتامیه و اهدای جوایز به سه نویسنده‌ای که اثرشان با انتخاب داوران برتر می‌شده. یعنی همین چندساعت پیش:) آن‌وقت من همین چنددقیقه قبل با خواندن گزارش خبرنگار ایبنا باید بدانم که یکی از آن راه‌یافته‌ها بوده‌ام و دبیرخانه‌ی محترم حتی زحمت فرستادن یک ایمیل و دعوت به جشن اختتامیه را نداده:)))
+حتی نمی‌دانم من یکی
نگاهی به فیلم تحسین شده «شبی که ماه کامل شد»:
«شبی که ماه کامل شد» فارغ از امکانات و محدودیت‌هایش، اثری بسیار شجاعانه و پرریسک بوده و همین ریسک پذیری است که باعث شده با اقبال داوران جشنواره فجر مواجه شود.با آغاز اکران عمومی «شبی که ماه کامل شد»، حالا مردم می‌توانند با حضور در سالن‌های سینما، قضاوت هیئت داوران جشنواره فجر را بهتر محک بزنند و فیلمی را که با اقتدار سیمرغ‌های جشنواره سی‌وهشتم فجر را درو کرده بود، مورد ارزیابی قرار دهند. نرگس
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
فرآیند داوری مقالات، فرآیندی است که به منظور کنترل کیفیت مقالات ارسال شده و تصمیم برای پذیرش یا رد آن ها در نشریات صورت می گیرد. هر نشریه یکسری معیار و استناندارد برای مقالات خود دارد که در این بخش برخی از معیارهای عمومی داوران را برای شما به اختصار شرح خواهیم داد.
موضوع مناسب و استدلال های منطقی
در درجه اول داوران به اهمیت موضوع مقاله شما توجه می کنند. موضوع انتخابی شما باید به روز بوده، به نیازهای موجود در حیطه مورد نظر پاسخ داده و کمبوده
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
  روز شنبه با انجام دو مسابقه معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقات نیم فصل باشگاهی به پایان می رسد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مسابقه پایانی نیم فصل روز شنبه در تهران و آبادان برگزار می‌شود. در این مسابقه دو تیم تراکتور و صنعت نفت به دنبال جایگاه سومی استقلال در جدول لیگ هستند و سپاهان هم می‌خواهد با یک برد قهرمان نیم فصل شود. شاید استقلال در این روز بدون بازی یکی دو پله در جدول لیگ سق
چیلیوری ، از برندهای شرکت کسب و کار نوین ایرانیان و برنده بهترین سایت و اپلیکیشن موبایل سفارش غذا در جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۵ به انتخاب داوران و مردم و همچنین در حوزه سفارش غذا وب‌سایت برتر از نگاه مردمی در سال ۹۶، این امکان رو فراهم کرده که با یک کلیک و انتخاب محله تون، مجموعه ای از بهترین رستوران های اطراف رو مشاهده کنین
ادامه مطلب
در اکثر نظام های حقوقی نهاد داوری در کنار دستگاه قضایی، از مراجع رسیدگی به دعاوی شناخته شده است. در برخی کشورها قضات در مقام رسیدگی به دعاوی به طور مطلق یا محدود، مسئولیتی برای جبران خسارت وارده به طرفین دعوا ندارند. در حقوق ما نیز قضات تحت شرایط خاصی وفق اصل 171 قانون اساسی، اگر در راستای رسیدگی موجب ورود ضرر به اصحاب دعوا شوند و منشا ورود ضرر اشتباه یا قصور قاضی باشد، مسئولیتی برای جبران خسارات وارده نخواهند داشت. بدیهی است چنان چه علت ورود
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
آغاز پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» از فردا شب/ مردم داوری می‌کنند
اولین قسمت از فصل دوم برنامه عصرجدید شبکه سه، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود.
رقابت برگزیدگان دور اول برنامه عصر جدید در فصل دوم، از فردا روی آنتن می‌رود. قرار است در ماه مبارک رمضان این برنامه یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش شود.

بنا به گفته علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه، داور نهایی این فصل مردم هستند. بازپخش این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۷ خواهد بود.
برای فصل دو
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
 
 
آغاز هفته "تاریخ ورزش بروجرد"گرامی باد26 بهمن الی 2 اسفند  1398با شعار " بروجرد شهر فرزانگان و استعداد های درخشان" 

 
 
از آنجا که سایت ورزشی فرهاد داودوندی برای اولین بار در  ورزش ایران، تمامی هفته های سال در بروجرد را بنام هیئات ورزشی نامگذاری کرده استلذا از تاریخ 26 بهمن الی 2 اسفند توسط این سایت ورزشی بنام هفته "مربیان ورزش بروجرد" نامگذاری گردیدهمشهریان عزیز و جامعه محترم ورزش بروجرد در تمامی رشته های ورزشی می توانندبرای رسانه ای شدن،زن
 

سخن گفتن از داوران کاری بسیار دشوار است. مردان و زنانی که احساسات قوی داشته و توامان باید، خود و دیگران را به قضاوت بنشینند. به این مقوله باید فرهنگ هواداری را نیز اضافه کرد. هواداری که پیروزی تیم خود را تحت هر شرایطی خواهان است و با دمیده شدن در هر سوتی، دچار هیجانات مثبت و منفی می شود.
ادامه مطلب
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
با سلام و آرزوی سلامتی برای همه
خانه فرهنگ و هنر بندرکنگ در راستای طرح در خانه بمانیم و لزوم ارائه برنامه های مفید در این راستا، با هدف ایجاد سرگرمی و تبادل نظر بین افراد جامعه اقدام به برگزاری مسابقه برداشت آزاد نموده است.
در این مسابقه، یک تصویر به صورت هفتگی در این وبلاگ قرار داده می شود، هر کس برداشت خود را از طریق همین وبلاگ و یا شماره تماس درج شده در اطلاعیه، ارسال می نماید. پس از بررسی برداشت ها، برداشت های منتخب از دیدگاه داوران بر اسا
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
روابط عمومی شهرداری نوشهر ضمن عرض پوزش بابت تاخیر در اعلام نتایج عنوان نمود از زمان انتشار فراخوان تا آخرین مهلت ارسال تعداد 215 اثر از 171 نفر شرکت کننده از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که پس از بررسی در چند مرحله زیر نظر متخصصان این امر اعلام نمود ، هیئت داوران به لحاظ مضمون و نمادی که بتواند بیانگر فعالیت شهرداری ، همسو و هماهنگ با معیارهای تبیین شده از سوی دبیرخانه باشد اعلام نکرد و هیچ یک از آثار ارسالی را شایسته کسب مقام ندانست.هیأت داور
فیلم ترسناک "زار" که به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی انتخاب شده است توسط Spotlight Horror Awards ، یک مجله مجازی آمریکایی برای فیلم های ترسناک ، به عنوان یکی از برندگان جوایز سال 2017 انتخاب شده است.
فیلم سینمایی نخستین فراهی به عنوان برنده جایزه طلای Spotlight اعلام شد که فیلم های باورنکردنی را با دومین امتیاز برتر از هیئت داوران مسابقه متشکل از متخصصان صنعت تشکیل می دهد: فیلمسازان ، مشاوران مستقل فیلم ، برگزارکنندگان جشنواره فیلم و برنامه نویسان و منت
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
در بحبوحه نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سطح مقاومتی چند هفته گذشته و شکستن آن، روند قیمت سومین ارز دیجیتال برتر بدون افزایش باقی ماند. اما توکن ریپل (XRP) جایگاه خود در رتبه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر را تثبیت کرد و بدین ترتیب گاوها بار دیگر به سمت این توکن آمدند و باعث رشد ساعتی ۶.۵ درصدی شدند، موضوعی که بازار آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ادامه مطلب
عاقبت شریک گرداندن غیرمعصوم در امامت
ثقة الاسلام کلینی و شیخ نعمانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
۶- محمد بن یحیى، عن محمد بن الحسین، عن محمد بن سنان، عن طلحة بن زید عن أبی عبد الله علیه السلام قال: من أشرك مع إمام إمامته من عند الله من لیست إمامته من الله كان مشركا بالله.
امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس در امامت امامی که از ناحیه خداوند است، شخصی دیگری را که از سوی خدا نیست (یعنی غیر معصوم) شریک و سهیم بداند، مشرک به الله گشته است.
الک
به گزارش حوزه سینما و تلویزیون گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ برندگان قسمت های سیزدهم و چهاردهم مسابقه «عصر جدید» ساعت ۲۲:۳۰ امشب از شبکه سه سیما اعلام می شوند.
در قسمت سیزدهم داوران، وحید آقاجری و دختران نینجا را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. همچنین در قسمت چهاردهم هم داوران گروه عروسک های غول پیکر و فاطمه عبادی را برگزیدند که حالا باید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.
گفتنی است دور دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روزهای یکشنبه و دوشنبه پخش می‌ش
 
 
 
کیت بلانشت رئیس فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۰کیت بلانشت هنرپیشه زن غالب اسکار تحت عنوان رییس هیات داوران هفتاد و هفتمی عصر فستیوال فیلم ونیز گزینش شد . سال قبلی لوکرسیا مارتل , کارگردان آرژانتینی این سمت را برعهده داشت .کیت بلانشت در سال ۲۰۱۸ عضو هیات داوران فستیوال فیلم کن بود .کیت بلانشت در سال ۲۰۰۷ از فستیوال فیلم ونیز جایزه شایسته ترین هنرپیشه زن را برای بازی در فیلم «من اینجا نیستم» اخذ کرده بود . فیلم «الیزابت» با باز
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
  اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران به شرح زیر است:

پنجشنبه 7 شهریورماه

آذرخش بندرعباس – ملی حفاری ایران

فرزین صالح – میلادامیری – مهدی صادقی – میلاد مستان

ناظر: علیرضا یگانه

سوهان محمدسیما قم – هایپر شهر شاهین شهر

محمدعلی ترحمی – زیاد فروتن – بهنام نبی پ
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش
و تقدیر از پژوهشگران برتر مراغه
آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در شهرستان مراغه برگزار شد.
آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان مراغه با حضور مهندس شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه، دکتر محمدی راد، رییس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، روسای دانشگاه مراغه،رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ، آزاد واحد مراغه، پیام نور، دانشکده علوم پزشکی‏، محققین مراکز علم
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل یک اردوی خارجی را پشت سر خواهد گذاشت.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با هماهنگی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.هماهن
از همین ساعت قول می دهم که وقت های استراحت میکنم یا بیکارم تو وب گردی نکنم 
تنها وقتی تو وب باشم که بخوام تحقیق کنم برا موضوعی ولا غیر .....
و اینکه قول میدهم از این ساعت به بعد تو سایت هایی مثل خانواده برتر و نی نی سایت و... 
به هیچ وجه نروم.تا28 مهر
و اینکه روزی بیش تر از 4/30 دقیقه بیشتر تو اینترنت و فضا های مجازی نباشم فعلا.تا یک هفته (25شهریور)
سلام
نتایج حلی-کاپ هفته نخست (20 نفر برتر) به شرح زیر می‌باشد.
این نتایج مربوط به 3 آزمونک ریاضی، آزمونک شیمی و تحقیق فیزیک می‌باشد.
 
دانش‌آموزان عزیز، با توجه به این که حلی-کاپ ادامه‌دار می‌باشد و این فقط هفته اول بوده، نگران نتایج خود نباشید و آزمونک‌های دیگر نیز فرصت می‌باشد تا خود را در جدول امتیازات بالا ببرید. 
درس‌های دیگر هم به زودی اضافه می‌شوند و برای همین تلاش خود را در همه دروس بیش‌تر نمایید.
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
من آخر هفته ها رو دوست دارم چون تو، این روزا پیش مادرتی و خوشحالی. من تمام طول هفته برای آخر هفته لحظه شماری می کنم چون تو بی صبرانه منتظر رسیدن این روزی. بعد از آشنایی ما بهترین روز هفته در نظرم، از یکشنبه به پنجشنبه تغییر کرد چون روزی بود که تو بدون استثنا هر هفته منو دعوت می کردی خونتون. من، تو و مادرت. فقط خودمون سه تا. خونه ی مادرت تو خوشحال بودی. می خندیدی. لبخند یک لحظه هم از صورتت پاک نمی شد. تو مادرتو بی هوا بغل می کردی. هی بهش می گفتی که دل
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
  صفحه AFC در فضای مجازی به آغاز هفته سوم لیگ برتر ایران واکنش نشان داد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه (فردا) با دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود.
به همین بهانه صفحه رسمی AFC در اینستاگرام به آغاز این مسابقات واکنش نشان داد و تصویری از برنامه هفته سوم این پیکارها را منتشر کرد.
همچنین صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره با اینکه این مسابق
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند. جواد خیابانی این دیدار حساس را از ورزشگاه آزادی گزارش خواهد کرد. این دو تیم تهرانی فردا یکشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می‌روند.
10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
  تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال روز گذشته در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی
فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران
لیگ دسته اول فوتبال از روز گذشته (شنبه 19 مردادماه) زیر نظر مسعود مرادی
در مجتمع فرهنگی آموزشی دشت بهشت واقع در محمدشهر کرج آغاز و شرکت کنندگان
بعدازظهر روز گ
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
 متولدین ۱۳۸۲/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
توجه داشته باشید معرفی افراد و اعزام به مسابقات استان مستلزم شرکت در این مسابقه و تایید کمیته آموزش، مربیان و داوران هیات دوچرخه سواری شهرضا می باشد .شرایط شرکت در مسابقه - داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر - همراه داشتن معرفی‌نامه آموزشگاه و کپی شناسنامه- داشتن گواهی سلامت معتبر- جدول مسابقه بر اساس گروه سنی متعاقبا اعلام می گردد - زمان نامنویسی یک ساعت قبل از شروع هر مسابقه برای هر گروه سنی می باشد .- هزینه ن
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
جشنواره فیلم «ساندنس» بزرگ‌ترین جشنواره سینمای مستقل در آمریکا و از مهم‌ترین جشنواره‌های جهان محسوب می‌شود که توسط «رابرت ردفورد» بازیگر و کارگردان برجسته سینمای آمریکا در سال ١٩٨١ برای کشف و معرفی فیلمسازان و آثار مستقل سینمایی راه‌اندازی شد.سی و پنجمین جشنواره فیلم ساندنس از ۲۳ ژانویه تا ۲ فوریه (۳ تا ۱۳ بهمن) در ایالت یوتای آمریکا برگزار شد.
این جشنواره،جایزه بزرگ هیات داوران خود در بخش سینمای جهان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش ف
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
هفته ی قبل که صبح ها کارآموزی غدد بودم چند تا عصر هم شیفت داشتم تو بیمارستان
کاردانشجویی،  این هفته هم که گذشت از یکشنبه تا خود امروز صبح ها تمام بیمارستان
کاردانشجویی بودم عصر ها هم غیر 2 روز کارآموزی ccu ...
دلم میخواد دقیق و با همه ی جزییات بنویسم ولی خواب چشمامو پر کرده !
فقط میگم ابن هفته جدید قراره خونه خواهر باشم ، فردا بلیط داریم از شهر ما به مقصد شهر خواهر....
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
با یاد خدای متعال امروز دوشنبه مورخه ی 98/11/28  صبحانه سلامت با عنوان جشنواره تخم مرغ در مدرسه به همت مربی بهداشت آموزشگاه و همکاری آموزگاران محترم تحت نظارت مدیر دبستان برگرار شد. هدف آموزش تغذیه ی سالم و استفاده از غذا های پروتئینی با هزینه ی کم ، باشعار (ایمنی غذا از خانه تا مدرسه)وارمغان زندگی آموزش غذای سالم ، عنوان شد .هفت کلاس از سه پایه در این جشنواره شرکت نمودند توسط داوران مسابقه از لحاظ کیفیت و  زیبایی و تزئین تخم مرغ ها ارزیابی بعمل
برنامه امتحانی هفته آینده ترم اول دیماه به قرار زیر میباشد: فیزیک ریاضی و تجربیمنطق ۱۰ انسانیفلسفه یازده و دوازده انسانی 
روز دوشنبه مورخه ۹۸/۱۰/۳۰  ...........................................
و علوم فنون ۱۰ انسانی و ۱۲ انسانی 
شنبه ۹۸/۱۰/۲۸ 
...........................................
و زبان خارجه یازده انسانی روز سه شنبه ۹۸/۱۱/۱  برگزار خواهد شد
نخبگان برتر دوره دوم
جواد افسری
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
 هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می‌شود. در حساس ترین دیدارها استقلال صدرنشین میهمان پیکان است و سپاهان در مشهد به مصاف شهر خودرو می رود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می‌شود.
نگاهی به این بازی ها می‌اندازیم:
ماشین سازی - تراکتور؛ دربی تبریز بدون دنیزلی و حساسیت!
دربی تبریز در شرایطی برگزار می شود که تقریبا همه می توان
تمام طول هفته را منتظری تا جمعه برسه، چه روزهای پرکار و پر تنش و چه روزهای آرام و بی صدا. فکر میکنی جمعه روز خاصی هست، یک اتفاق نو رخ میده، یا کلی استراحت میکنی و خستگی کل هفته از تنت درمیره اما جمعه میرسه و تازه دلتنگ روزهای هفته میشی! شاید واقعا جمعه ها هیچی نداره جز دلتنگی. جمعه ها سوت پایانه، جمعه ها آخر جاده است!
اما با این حال روزهای هفته با یک دلخوشی سپری میشه، دلخوشیه رسیدن جمعه ای که تو میخوای!
 
فستیوال سراسری تئاتر کیشجشنواره سراسری نمایش زنده کوتاه کیش در آبان ماه ۱۳۹۷ با شیوه حمایت و ایجاد اثرها نمایشی کوتاه و ایده پرداز با انگیزه لینک هنرِ اجرا با صنعت توریسم و نام و نشان منتخب به نمایش های کافه‌ای و ساحلی آغاز به فعالیت کرد .این فستیوال ی محیطی به کوشش “ تیم بازی زنده جزیره ” و با حمایت اداره حوزه‌ آزاد کیش در عملکرد است به سهم خویش سالانه با ارتقاء مقداری و کیفی‌اش قدمی مفید در تبارک هنر نمایش
سلااااااااام :)
+این چه عنوانیه نبات؟ :/
-خب اولین چیزی بود که به ذهنم رسید! :)
***
هر هفته،شنبه ها،میام تو این پست وزن جدیدمو اعلام میکنم! :)
تاریخ شروع:۹۸/۲/۵
وزن شروع نبات:۷۲/۹۰۰
وزن ایده آل نبات:۵۸
هفته اول:71/5
هفته دوم:
هفته سوم:
...
____________________
پ.ن:اگه کسی اینجا هست که رژیم میگیره،میتونه هر شنبه بیاد و وزنشو اعلام کنه،به صورت شناس یا ناشناس :)))
پ.ن:خیلی زود بهت میرسم ۵۸ دوست داشتنی،قول میدم :)♡
مرسی خدا :) 
مرسی نبات :)
ورزشیعمومی ۱
هفته پنجم لیگ برتر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 3 و 4 مهر برگزار خواهد شد
پنجمین هفته لیگ برتر از فردا آغاز می شود و تیم های لیگ در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
                              
بر همین اساس برنامه بازی های هفته پنجم به شرح زیر می باشد:
 
 
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
سلام اون بازی که به سبک mini militia بود به یه دلایل خصوصی به محمد صالح کامیاب فرستاده شد تا کد نویسیشو بکنه و از ایشان ممنویم که ادامه پروژه ما را به عهده گرفت
ولی اینبار یه بازی جدید با جدول آنلاین برتر و دو نفره به صورت آنلاین است و سبک فوتبالی دارد واقعا روش خیلی کار کردم یه مرغ گرافیکی اینبار با گرافیک بالا و نیمه فلت استفاده کردیم و درواقع برای مدیریت بازیم از یه نرم افزار دیگر استفاده خواهم کرد بله یعنی برای اولین بین برنامه های کل جهان اینک
آرمی این هفته نفر چندم لیگت شدی؟
#کنجکاو_درباره_همهچیز_آرمی
(ادای بنگتن دراریم)
.
.
.
اگه از رتبه لیگ این هفته ات (مثه من ) عکس گرفتی ، توی پیکوفایل اپلود کنید و لینکش را برای ما به صورت خصوصی بفرستید تا توی سایت بزارم و هر هفته با همدیگر پیشرفت کنیم . توجه کنید که حتما لیگ این هفته تون باشه و مهم نیس نفر چندم شدید ، کافیه تمام سعیتون را بکنید که هفته دیگه پیشرفت کنید ( حتی اگر یه رتبه بالاتر بشید) و مهم نیس چه لیگی هستید ( برنز ، طلا ، ... ) 
هفته ی پیش همین روز، ساعت 3:56 دقیقه مردی از ترمینال تماس گرفت و گفت بلیط ساعتِ ده شبت به ساعت 8:30 تغییر ساعت داده، درست وسط خوابِ آشفته ام روی کوله پشتی وسط اتاق خوابگاه زنگ زده بود.
هفته ی پیش همین روز ساعت 7:10 دقیقه داشتم توی حیاط خوابگاه چمدان به دست، با "آ" خداحافظی می کردم.
هفته ی پیش همین روز ساعت 10 شب دنبال نان سنگ پز یا همچین چیزی می گشتم، حوالی انار!*
هفته ی پیش همین روز ساعت 11: 30 دقیقه ی شب توی اتوبوس خوابم برد و یک باره از خواب پریدم! دوباره
این روزا که دیگه نمیشه حضوری پیش مشاور رفت
می تونی از مشاوره تلفنی تیم فخرآموزش استفاده کنی :)
مشاور شما هر هفته با شما تماس می گیره و جلسه مشاورتون رو کاملا بی خطر و از طریق تلفنی با هم طی خواهید کرد
تازه از هر جای ایران که هستی :)
همراه با تخفیف ویژه برای دانش اموزان برتر
جهت دریافت شرایط مشاوره بالای صفحه به قسمت تماس با ما مراجعه کنید ...
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
این پیش بینی ها با الگوریتم اصلاح شده است.
تا حالا هرکی میپرسید: کِی؟ میگفتم ۳۰ آبان، یعنی آخر‌ هفته ۴۰. هرچند ضمنی میدونستم از هفته ۳۸ به بعد هر لحظه ممکنه شروع بشه...
با کمردردی که چند روز پیش گرفتم و شوکی که به هردومون وارد شد، تاریخ رو دیگه روی ۱۵ آبان میبینم و یعنی فقط ۲ هفته دیگه! هول افتاده به جونم که هرکاری مونده رو انجام بدم...! 
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
آخرین قسمت ماقبل فینال عصرجدید یکشنبه شب پخش شد. خدا رو شکر این دو سه هفته سرمون شلوغ بود ندیدیمش! محیا به زور توی عید من رو می‌نشوند پای این برنامه و من هر شب، چند تار موی جدید سپید می‌کردم!چرا این برنامه رو نمی‌پسندم؟اول اینکه توی دوره و زمونه‌ای که فریادِ نفوذ و تهاجم فرهنگی و غربگرایی و غرب‌زدگی و به طور کلی ترویج سبک زندگی غربی توسط مسئولان فرهنگی مملکت به وضوح شنیده میشه، چطور و با چه متر و معیاری این برنامه مصداق تهاجم فرهنگی نیست و
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
به مناسبت هفته سلامت از کارشناسان بهداشت دعوت به عمل آمد تا درباره بهداشت عمومی و شعار هفته سلامت برای دانش آموزان صحبت کنند و نیز برنامه صبحانه سلامت با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد همچنین دانش آموزان در این خصوص ویژه برنامه ای اجرا کردند دعوت از اولیا به مناسبت هفته سلامت و اجرای پیاده روی به مناسبت هفته سلامت
داور بر مبنای قرارداد طرفین اقدام به حل فصل و اختلافات می نماید ومزایای مراجعه به داوری حل فصل واختلافات بین طرفین استداوران مانندقاضی دادگاه برای حل وفصل اختلافات رای صادر می نمایند رای که داور صادر می کند دارای ضمانت اجراست یعنی چناچه طرفین دعوا رای داور را اجراءننمایند کسی که رای به نفع اوصادر شده است می تواندبه دادگاه مراجعه وازدادگاه تقاضای اجرایی رای داور رابنماید
داور برمبنای قرارداد طرفین اقدام به حل فصل واختلافات می نماید ومزایای مراجعه به داوری حل فصل واختلافات بین طرفین استداوران مانندقاضی دادگاه برای حل وفصل اختلافات رای صادر می نمایند رای که داور صادر می کند دارای ضمانت اجراست یعنی چناچه طرفین دعوا رای داور را اجراءننمایند کسی که رای به نفع اوصادر شده است می تواندبه دادگاه مراجعه وازدادگاه تقاضای اجرایی رای داور رابنماید
 
تقریبا دو هفته‌ی پیش، مک‌لارن جدیدترین محصولش را رونمایی کرد. مدل 765LT پرچم‌دار جدید در سری خودروهای سوپر مک‌لارن (Super Series) است که ۷۵۴ اسب‌بخار قدرت و تنها ۱،۲۲۹ کیلوگرم وزن دارد. مک‌لارن 765LT نسخه‌ی ارتقا داده‌شده از مدل 720S و یکی از خودروهای سوپراسپرت برتر جهان محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
یشکسوت پرسپولیس معتقد است داوران نسبت به سرخ‌پوشان پایتخت کم‌لطفی می‌کنند.
حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم نظر فنی دهم اما بازی خوبی بود و مهم این است که پرسپولیس توانست به سه امتیاز دست یابد. گل‌محمدی، کادر فنی و مدیریت باشگاه همگی برای این تیم زحمت می‌کشند و با آمدن آقای گل‌محمدی  تیم یک پارچه و کاملا پرسپولیسی شده است. بازیکنانم با همه مشکلاتی که درگیر آن هستند تمام تلاش خود ر
 هفته سیزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه با انجام 6 مسابقه به پایان می‌رسد. استقلال میزبان شهر خودرو مشهد است و پرسپولیس در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر 6 مسابقه روز پنجشنبه برگزار می‌شود. در این روز پرسپولیس مقابل یک مربی استقلالی و استقلال مقابل یک مربی پرسپولیسی قرار می‌گیرد. رقابت هم برای صدرنشینی بین سه تیم سپاهان، استقلال و شهر خو
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
Weekends 2017 1080p BluRay,آخر هفته ها,انیمیشن Weekends 2017 آخر هفته ها,انیمیشن آخر هفته ها Weekends,انیمیشن کوتاه,بهترین انیمیشن کوتاه,ترور خیمنس,دانلود انیمیشن Weekends 2017,دانلود انیمیشن Weekends 2017 دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون کوتاه,درام,زیرنویس فارسی Weekends 2017,سایت دوستی ها,فیلم کوتاه آخر هفته‌ها 2017,نامزد اسکار,ویک اندز,
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مقالات انگلیسی با ترجمه رایگان